• 145.

    מיכאלי? למה אין מצעד צבאי? זה לא סטרייט?צאי מהמראה העקומה שבארון. (ל''ת)

    הגוי.., 17/06/12 18:42

  • 144.

    למה מחזירים רק סודנים? שיחזירו את הגויה הזו עם הילדים שלה, חלאס (ל''ת)

    גיור זה התקרבות ליוצר לא לעם השמי שלי! שתעוף מפה, 17/06/12 12:52

  • 143.

    יותר מהבורות של ח''כ מיכאלי..

    מזועזעת, 17/06/12 11:39

    התגובות פה פשוט מזעזעות על גבול בושה לאינטליגנציה!! מה זה כל השינאה הזאת?! מה זה כל המילים האלו?! אנחנו בשנת 2012 ומדברים פה כאילו זה אירן.. אם כל אחד יחיה וייתן לאחר לחיות אולי יהיה פה עולם שפוי יותר, כרגע כל הדיבורים פה על כמה ''מיותרים ומגעילים'' ההומואים והלסביות זה פשוט רמה נמוכה עד מאוד!!

  • 142.

    כל אדם הוא עולם שלם,אני אדם עתיק אבל מכבד כל אחד ואחד,ואם זקוק האדם (ל''ת)

    אל, 16/06/12 20:21

  • 141.

    היא מבזה את הכנסת ואת המדינה

    קורא, 16/06/12 17:41

    אלה לא אמירות קשות אלה אמירות בהמיות, איךיו''ר הכנסת ויו''ר המפלגה שלה מרשים כדבר הזה?

  • 140.

    הומויים ולסביות תפנימו שאתם הלא נורמלים ואנסטסיה צודקת ב100 אחוז (ל''ת)

    שלמה, 16/06/12 16:40

  • 139.

    אני רואה שלהומואים הפולנים שעוד לא הגיעו ל40 יש עיתון משלהם

    אברהם אבן עזרא, 16/06/12 05:00

    ככ ברור העניין שאתם הם אלו ששולטים בחופש העיתונות -היא אמרה את האמת ואם להיות כנה כל אחד מהמצולמים מגעיל אותי באופן אישי

  • 138.

    להחזיר את ההומואים לארון, ומיד ! (ל''ת)

    פלמונימי, 15/06/12 23:28

  • 137.

    יותר מדי הומואים ולסביות בטלוויזיה ובכלל

    אנסטסיה- העם איתך, 15/06/12 23:26

    גם אני מודאג מהתופעה ההולכת וגוברת של הומואים ולסביות בטלוויזיה. גם בעיניי- הם אנשים מסכנים שיגיעו לגיהינום בעולם הבא.
    אני אוהב את אורנה בנאי ומעריך את פועלה למען בעלי החיים, אבל אין מצב שאני אתמוך באופן כללי בתופעה ההולכת וגוברת של הומואים ולסביות שכובשים כל חלקה טובה, ומתייחסים לנטייתם הסוטה, כדבר מובן מאליו.
    זה לא מובן מאליו, וזה חייב להיעצר.
    אני מאמין שמהפכת סדום ועמורה אכן קרתה במציאות, ושהיא תחזור על עצמה שוב בקרוב.

    • כן גם אני מאמין שמפלצות ספגטי ישתלטו על העולם הבא (ל''ת)

      הומו, 16/06/12 12:48

      • זה מצחיק כמה תגובה כזו מאפיינת את קו החשיבה הסוטה שלכם . (ל''ת)

        ד''ר שי, 16/06/12 16:40

  • 136.

    כל הכבוד לאנאסטסיה. מאנשי גועל נפש עושים עניין ציבורי.

    borisdo , 15/06/12 18:56

    ישראל - מעצמה של הומים???

  • 135.

    לגבי התגובות

    שמואל, 15/06/12 17:12

    אכן לא צריך להכתים את כל המגזר הרוסי. לא נכון להגיב על גזענות מסוג אחד בגזענות מסוג אחר אבל אוחובסקי צודק לגבי התפיסות הפרימטיביות בהן מחזיקה אנאסטסיה שאולי מקורן שם.

    עצוב לקרוא חלק מהטוקבקים הכוללים הומופוביה, שפה רדודה ורווים שנאה כלפי כל מי ששוונה.

    מקווה שדרך הידברות נוכל ליצור חברה צודקת יותר במקום ה''שבטים'' היריבים שקיימים כאן נכון להיום.

  • 134.

    החבר הכי טוב שלי יצא מהארון

    סטרייט בן 26, 15/06/12 14:38

    חבר ילדות שלי, הכי טוב, שהיינו יוצאים ביחד להכיר בחורות בברים בתל אביב, יצא מהארון - ואני עדיין אוהב אותו.

    הוא לא מתנהג כמו גיי... אין לו מוייקן בשיער והוא לא מסתובב עם מכנסי דפוק אותי ורודות - הוא נראה יותר סטרייט מהרבה אנשים שאני סטרייטים שאנחנו מכירים.

    אני עדיין סולד מלראות שני גברים מתנשקים ... אבל אני מקבל את זה בהבנה.

    השכלתי להבין ממנו - שזה לא בחירה שלו - ושזה כל כך קשה לו - ואמירות כמו של אנסטסיה מיכאלי רק מחמירות את זה

    לכולם מגיע לחיות - לא כולם מוחצנים והולכים עם חוטיני...

    תסתכלו שוב על מי שיושב מימינכם ומשמאלכם - ועל החברים שלכם - ועל האחים שלכם - ועל הבוסים שלכם - ועל האישה שלכם - זה לא פוסח על אף אחד - יכול להיות שמישהו מהם הוא/היא הומו/לסבית בארון.

    לא בטוח - אבל יכול להיות.

    אז חלאס עם השנאה הזאת - תקשיבו, תכירו, תלמדו את זה - ורק אז תביעו דעה.

    • תודה על מה שכתבת

      שחר, 25/06/12 19:09

      בשם כל מי שצריך היה לראות את זה

  • 133.

    כל דיברי הגינוי האלה לייט .צריך לדרוש את סילוקה מבית המחוקקים הישראלי

    אין לסוג הזה מקום במקום שאמור ליצג את הנאורות, 15/06/12 13:50

    מה הדיבורים העדינים האלה.הפרחה הרוסיה הזו לא מבינה עדינות.זאתי שופכת מים ישר לפרצוף ומקללת בלי חשבון.איתה ועם שכמותה מדברים בשפה שראויה להם.סילוק מתפקידה הפרלמנטרי.בישראל בתינו הבינו שהפרחה מזיקה להם והם רק ממתינים לראות לאן הרוחות פונות.אם תמשיכו לקשקש על מצעדי גאווה במקום לדרוש את זכויותיכם זה לא ישפר דבר.

    כבר כשהיא שפכה את כוס המים לפרצוף צריך היה לסלק אותה .היא מתאימה להיות בדומה הרוסית אולי.לא פה.

  • 132.

    מה זה האטרף ההזוי של ימנים ודתיים שמציפים קבוע בטוקבקים?? (ל''ת)

    ימנים ודתיים באטרף טיקבוק כתופעה, 15/06/12 13:10

  • 131.

    גל עושה שרות רע לקהילה

    שרה, 15/06/12 12:57

    גל אוחובסקי מי שמיצג את הומאים בצורה מגוחכת זה אתה תראה את עצמך מנחה ותבין הומואים זה אנשים כמוני כמואחרים לא שונים בשום דבר ממני חוץ מהעדפות שכבר מזמן לא מענין את הצבור זה שיש אנשים שיש להם כל מני אמרות לא צריך לעשות ענין מכל דבר אתה לא דוגמא טובה ליצג את הקהילה וגם לא לצערים שיוצאים מהארון תן להם להתנהג טבעי ולא כמו שאתה רוצה לצעוק על כל מני שטויות הומו הומו אתה גורם שזה הופך לא טבעי גל כנס לארון ותן להם להיות כמו כולם תלמד מעברי לידר מה הוא משדר גל עושה שרות רע לקהילה

  • 130.

    אסי עזר יותר.........

    בר מח, 15/06/12 12:34

    מגעיל ממיכאלי.כל נושא הוא מכניס את האף שלו הדוחה הזה.''אני הנציג המגן על הקהילה עאלק''.יאלל ה תתקדם נימאסת כבר. נ.ב מיכאלי תזהרי בלשונך את מיצגת ציבור תחשבי קצת

  • 129.

    מבקש הסבר: איך זה שרוב האגזוזנים הם שמאלנים , הא?? (ל''ת)

    דוד, 15/06/12 12:29

    • ההסבר שמגיע לך הוא האי קיו שירשת מהוריך. (ל''ת)

      נמוך מאד, 15/06/12 13:51

  • 128.

    המהגרים זו בעיה ההומאים בעיה צריך טיפול נחוש נגדם (ל''ת)

    רדיקליזם בדרך, 15/06/12 12:26

  • 127.

    אסי עזר

    ארי, 15/06/12 12:25

    עוד הומו שמרגיש שיש לו דעה על כל דבר
    איך אומרים באח הגדול ת ת ק ד ם אסי

  • 126.

    נמאס כבר מהומאים תשבו בשקט אם הבעיה שלכם מספיק כבר אתם מקלקלים את

    נחום, 15/06/12 12:25

    הנוער את הטבע את המדינה תשבו בשקט ואל תדרשו לגדל ילדים כי הם יהיו פסיכופתים ללא דמות האם ובמקרה של לסביות ללא דמות האב יהיו חלשי אופי
    לכן רק רוע יש בזה תשבו בשקט ואל תדרשו לגדל ילדים

  • 125.

    ההמומים הנ''ל כנראה גאים מאוד במחלה הזיהומית שלהם,, (ל''ת)

    משה, 15/06/12 12:24

  • 124.

    האלימות השמאלנית של אנשי הבועה גורמים לי לפקוח עיניים ולחשוב שוב (ל''ת)

    ירון, 15/06/12 12:17

  • 123.

    מה היה קורה בעולם אם היו רק הומאים ולסביות

    משה, 15/06/12 11:43

    צודקת חב הכנסת שהם מסכנים מה היה קורה בעולם אם היו רק הומאים ולסביות סביר להניח שהעולם לא היה ממשיך להתקיים מכאן אפשר להבין ולהסביר למסכנים האלו שזו הדרך הנכונה וסביר שזו סוג של מחלה כמובן יש מי יואמר שאפשר לתרום זרע וכל מני דרכי התרבות אבל אז יאבד האיזון הנכון ושוב נגיע לכך שלא תהיה המשכיות לעולם .
    לכן ממליץ אני לכל הקהילה לבדוק את עצמה וסביר להניח שהם צריכים טיפול .

  • 122.

    או שאתה גיי או שאתה חשוך. (ל''ת)

    משטרת המחשבות הורודה, 15/06/12 11:24

  • 121.

    יש לעודד את החלשים, אך לא לעודד את החולשה

    מירב, 15/06/12 07:55

    כבני אדם מתקדמים וכיהודים בפרט, עלינו לסייע ולאפשר חיים תקינים לחלשים לסוטים ולנכים, לעיוורים ולחולים, אך אסור בשום פנים ואופן להפוך את החולשה, הסטיה והנכות לדרך מומלצת.
    מאחר ולפי מסקנות המחקרים המדעיים בנושא הזהות המינית, בנוסף למקרים המובהקים יש מקרי גבול רבים, כך שעידוד הסטיה המינית ע''י התקשורת עשוי לגרום לרבים לממש חולשתם ולסטות שמאלה ולמטה ובכך לאמלל את עצמם וקרוביהם בהמשך חייהם.
    לתקשורת הנושא מביא רייטינג, וליפי הנפש תחושת נאורות, אך הנערים הם שישלמו את המחיר, והאומללות וההתאבדות כמו גם נפוצות האיידס והעקרות החברתית היא מנת חלקם.

  • 120.

    דוגמא לטראש לבנה. היא ממש לא אינטליגנטית ויש לה דעות

    אשפה, 15/06/12 00:24

    חשוכות גם בענייני חינוך ילדים. זה שהיא בלונדינית עם עיניים כחולות לא עושה אותה חכמה וכל משפט כזה שלה גם עושה אותה פחות ופחות יפה..

  • 119.

    ההומואים רוצים להכתיב לנו שנאהב אותם. זה מטורף.

    אלנה, 14/06/12 23:44

    היכן חופש הדיבור?
    למה מותר לעזר לכתוב:
    אנסטסיה היקרה, לא אשמור על איפוק ואומר: go f..k yourself''.
    ?
    למה מותר לפגוע בעלייה הרוסית?

  • 118.

    מתיפייפים כולם-מיכאלי צודקת בהחלט!המחלה הזו מתפשטת

    גלי, 14/06/12 23:28

    בארץ כמו מגיפה. יוצאים יותר מידי אנשים לאור ונהיה טרנד. נערים ונערות לומדים וחושבים שזה בסדר העיוות הזה .

  • 117.

    נראה שהדתיים תורמים לתופעה

    אם לא הדתיים, הומו היה נשאר רווק ללא ילדים, 14/06/12 22:45

    אצל דתיים, במטרה לתקן (''התגברות על הייצר הרע'') הומוסקסואלים בכל זאת נישאים ומולידים ילדים.

    בהנחה שיש לנטיה ההומוסקסואלית שורשים גנטיים וסביבתיים, הרי שילדיו של הומוסקסואל צפויים לגדול גם הם להיות כאלה - או דרך הגנטיקה, או דרך ההשפעה הלא מודעת של התנהגות האב בבית.

    אני רחוק מלהיות הומופוב, אבל ברור שקשה להיות גיי, כי העולם לא מותאם אליהם, ובמיוחד בסביבה דתית. לדעתי די לחשוב על מי שאיטר יד ימינו וצריך להשתמש בכלים שנועדו לימניים (מספריים, כלי בישול, ידית הילוכים של רכב) ולהכפיל זאת עשרות מונים.

  • 116.

    אם אנשים חשים רתיעה מכם - זה רק בגללכם.

    אני, 14/06/12 22:41

    אתם הקהילה הכי תוקפנית ואלימה שקיימת כאן.
    אתם מוציאים אנשים בכוח מהארון (כן, גיי אוחצ'בוסקי - הכוונה אלייך), מתרעמים על כל פלוץ שיוצא למישהו מהפה (כשקהילה אחרת הייתה מתעלמת ממנו) וכופים את עצמכם בכל הדמנות (מצעד גאווה בירושלים? WTF?)
    הקהילה ההומו-לסבית תעשה לעצמה רק טוב אם תתנער מכם.

    לאף אחד לא אכפת מה אתם עושים במיטה, אבל גם אל תדחפו את זה לגרון שלנו.

  • 115.

    אבל זו הדיעה שלה...!!! (ל''ת)

    יש כל מיני דיעות...., 14/06/12 21:53

    • אתה לא ממש מבין את ההבדל בין חופש-דיבור לבין הסתה. (ל''ת)

      חזור לשעורי אזרחות, כיתה י', 15/06/12 07:37

  • 114.

    כדאי שהיא תחליף את שיני הפלסטיק המכוערות שיש לה מקדימה (ל''ת)

    לפני שהיא פותחת את הפה לירוק שיטנה., 14/06/12 21:53

  • 113.

    1000 גל אוחובסקי שווים רוסי אחד

    אחד העם, 14/06/12 21:06

    לגל ולכול חבריו הייתי שמח אילו היו מגיעים לארץ עוד מליון רוסים כדוגמת גב מיכאלי המדהימה ועליכם הייתי מוותר כמו כלום

    • אני איתך ! מי זה גל הזה?מה הוא למד?הרוסים הביאו לנו תרבות

      שלי, 14/06/12 23:29

      ואני ממש לא רוסיה ...

      • איזו תרבות בדיוק? (ל''ת)

        גיא, 15/06/12 01:15

        • תרבות שמשמעותה שתבין שפידרס זה דבר שלילי ומחלה (ל''ת)

          ניקולאי, 16/06/12 16:43

  • 112.

    מה מצפים שהם יגידו? זה הפדיחה שלהם לא של אנסטסיה (ל''ת)

    .., 14/06/12 20:30

  • 111.

    אביב גפן בתור מותז אקראי לא מדברים על ילדים (ל''ת)

    חח, 14/06/12 20:17

  • 110.

    מה קרה חמודים ראייתכם צרה כמקום בו אתם נדחפים איש לרעהו (ל''ת)

    י, 14/06/12 20:16

  • 109.

    תפסיקו את השנאה להומואים! (ל''ת)

    הם לא אשמים שעוד לא גילו את הוירוס שלהם!, 14/06/12 20:15

  • 108.

    זה ידוע שהרוסים הם עם פרימיטיבי וחשוך (ל''ת)

    הומו ישראלי גאה, 14/06/12 20:13

  • 107.

    באשכרה כל ההומואים פתחו ת'פה, אה? (ל''ת)

    ולא בפעם הראשונה היום אם אתם מבינים למה אני מתכוון, 14/06/12 20:12

  • 106.

    צודקת צודקתתתתתתתתתתתתתתתתת (ל''ת)

    בהמות לרפת, 14/06/12 19:50

  • 105.

    מה קרה?!

    המאמין, 14/06/12 19:39

    אז נכון חברת הכנסת מיכאלי דיברה שטויות שמוטב שלא היו נאמרות ויש לגנות אותה ע''כ!
    אני אישית מכיר הומו בן 50 שגדל בצורה מצויינת בלי לעבור התעללות כלשהי.
    אבל חברה,שטויות עדיין אינם הסתה!
    מותר בישראל לדבר כמעט על כל דבר,זו דמוקרטיה!
    התגובות של הסלבס בשקל הם תגובות מוגזמות,מותר בישראל לבן-אדם להיות נבער!
    האם רק לצד ''הנאור'' מותר להביע את דעתו?האם כל דעה נגד הומוסקסואליות היא הסתה?!
    היא לא אמרה שצריך לפגוע בהומואים או שהם אנשים רשעים שפוגעים באחרים,היא בסה''כ טענה שהם עברו התעללות ןבצעירותם ולכן נהיו הומואים!
    ששמאלני ממוצע תוקף מתנחלים וחרדים בנימה אנטישמית פתאום כולם משמאל לבית היהודי שותקים!
    שטויות,לא=הסתה!

  • 104.

    הסלב מאשרים באמירות פה שהם תת אנוש ו...ששש אסור לדבר (ל''ת)

    לא מבין את המפלצנות של המגיבים בכתבה, 14/06/12 19:39

  • 103.

    כולנו עם אנסטסיה!!

    שם, 14/06/12 19:30

    עזר המגלומן העליז מצפה מראש הממשלה..... לא פחות...
    אוחובסקי מפגין גזענות בוטה....

    ואורנה בנאי...הפתגם כל הפוסל במומו פוסל מעולם לא היה כל כך נכון...

    שטפון הכתבות נגד מיכאלי לא ישנו את דעת הציבור.

  • 102.

    חבורה של עליזים, בורים דוחים השתלטה על השיח הציבורי. (ל''ת)

    שם, 14/06/12 19:27

  • 101.

    3 אגזוזנים...שבו בשקט ! סוטים ! (ל''ת)

    יוני, 14/06/12 19:20

  • 100.

    בהגדרה, אתם סוטים. אז מה לא מוצא בעינכם?

    ירון, 14/06/12 19:20

    הבריאה להמשך קיום המין האנושי זה זכר ונקבה.
    לכן, קיום יחסים בין בני אותו מין, זו סטיה.
    מה לא ברור?
    זה שאתם רוצים להציג את עצמכם כקהילה הנחשבת יותר מהסטרייטים, זו בעיה שלכם. אבל אתם תמיד תהיו סוטים.

  • 99.

    למה לא אומרים בגלוי כיצד הם מחדירים שלא כדרך הטבע?

    רוצים מצעד גאווה גם לנורמלים!, 14/06/12 19:17

    חוץ מזה אין בעיה, רק שחסר מצעדי גאווה לאנשים שנולדו נורמליים מבחינה מינית.

  • 98.

    גל אוחובסקי,אתה היצור הכי מעצבן בעולם! באיזו זכות אתה מכליל את כל

    אייל, 14/06/12 19:09

    העלייה הרוסית? לך יש פחות שכל מאשר למיכאלי, שאני בז לה מאוד.

  • 97.

    הקטע הוא שאני מסכים איתה!!!!

    ליברמן, 14/06/12 19:05

    איפה כולכם שחבר כנסת מתבטא נגד החרדים במילים חרפיות הרבה יותר!!!! ''גוקים''
    טפילים'' או ששדרן רדיו אומר שצריך לשים את החרדים בתאי גזים????

    איפה אתם??? השמאל הנאור????

    גיים= סדום ועמורה!!!

  • 96.

    חופש ביטוי לכולם. (ל''ת)

    גדי, 14/06/12 18:53

  • 95.

    לכל המגיבים

    ציוני גאה, 14/06/12 18:49

    רובכם כאן רפש - שמגיעה לו משיהי כמו אנסטסיה מיכאלי - מה אתם חושבים שבגלל אנשים כמוכם יש היי טק ? והמדינה כאן מתפתחת ,הרי אתם עובדים במקרה הטוב בתור שכירים מסכנים אם לא יותר גרוע , בגלל זה יש לכם ''זמן'' לפרט את כל המשנות שלכם על החיים .... - מה שאומר שרמת המשכל שלכם לא בדיוק גבוהה , וזה שאתם יודעים להקליד את הדעות החשוכות שלכם על המחשב - זו התקדמות . מזל שאין הרבה כמוכם - אתם מיעוט שעושה רעש של המון.
    לדן אליהו - רואים עד כמה אתה מפחד- אתה נראה לי חובב גברים - שם תמונות של ג'ורג' קלוני בפייסבוק - כתמונות שלו ....הפוסל במומו פוסל ( אבל בטח לא הבנת את זה )
    בהצלחה לכם, תמשיכו להיות השכבה החלשה .

  • 94.

    לעברי לידר עזוב אותך תמות עכשיו, ממילא אף אחד לא יבא להופעה שלך (ל''ת)

    אבי, 14/06/12 18:42

  • 93.

    פייי איזה גאונים ההומואים המסריחים האלה??? אוחובסקי אתה לא יותר מ

    אבי, 14/06/12 18:40

    גוש צואה , בדיוק כמו זה שיוצא לך בזמן שאתה נבעל בישבנך, חתכת סרחון, איש מתועב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • אבי שייולד לך ילד הומו אמן אמן אמן (ל''ת)

      תומר, 14/06/12 22:50

  • 92.

    אביב פשוט מלך (ל''ת)

    גפנית, 14/06/12 18:40

  • 91.

    חינוך

    אלה, 14/06/12 18:25

    למה שלא יחנכו את הצעירים מגיל גן לקבל כל אדם כאדם לא הבדל מגדרי.

  • 90.

    אני תומכת באנסטסיה זה חופש הביטוי במדינה דמוקרטית כל הכבוד לה היא 10 (ל''ת)

    אורנה בנאי כולך רעש וצלצולים ותו לא!!!, 14/06/12 18:25

  • 89.

    אנשים נולדים עם נטיה מינית. איך ניתן לבוא בטענות לטבע?

    רונה, 14/06/12 18:23

    זה כמו להסית נגד בעלי עיניים חומות. וכל אלה שמקשקשים על לא טבעי. להיוולד הומו זה טבעי בדיוק כמו להיוולד סטרייט. כך ברא אותם הטבע. בדיוק כך.

  • 88.

    הניחנח הדביק אוחובסקי עושה אותי הומופוב (ל''ת)

    יובל הליברל, 14/06/12 18:22

  • 87.

    להיות הומו זו מיסכנות (ל''ת)

    דורית, 14/06/12 18:22

  • 86.

    אנסטסיה =חופש הביטוי בדמוקרטיה (ל''ת)

    אוחובסקי אתה שקית הקאה מהלכת..., 14/06/12 18:21

  • 85.

    ומה שנכון זה ששר התיירות אכן מקיים יחסים עם הקהילה (ל''ת)

    סוד גלוי, 14/06/12 18:05

  • 84.

    להומלסב מה קרה אתם מתביישים במעשיכם ובגורלכם (ל''ת)

    לעגני, 14/06/12 18:01

  • 83.

    זה איסור חמור מהתורה- וכנראה אלוהים ידע למה הוא אסר את זה... (ל''ת)

    וזה גם אקט כואבבבבב, 14/06/12 17:58

  • 82.

    חולת נפש די לפרמטיביות ולרוע תלמדו לקבל עובדות! (ל''ת)

    אני, 14/06/12 17:57

  • 81.

    מה מצפים מנוצריה מתחזה ליהודייה? יש לה מושג ברדיפות? פוגרומים? (ל''ת)

    היא שייכת לרעים מהאינקויזיציה, 14/06/12 17:54

  • 80.

    מי צריך משטרה כשיש את אסי עזר?

    motimorg, 14/06/12 17:54

    משטרת ישראל טרם הגיעה למסקנה מה קרה בברנוער אבל אסי עזר (וחברים שלו) אינו צריך מסקנות חקירה, ראיות או רוצח. מבחינתו הרצח בברנוער היה רצח בידי הומופוב.
    ''כל עוד לא מגנים את זה סוללים את הרצח הבא בברנוער'' אומר הליצן עזר.
    אז רוצה לגלות לאסי עזר שהסיכוי שהרצח בברנוער היה בידי הומופוב הוא לא גבוה יוטתר מהסיכוי שמדובר ברצח על בסיס אהבה נכזבת או ברצח על בסיס סכסוך מסוג אחר.

  • 79.

    אנשים חשוכים זה אנשים שחושבים שסטייה מינית זה נורמאלי!!

    אנסטסיה צודקת ב100%, 14/06/12 17:51

    זה כמו שכל אחד שיש לו דיכאון קליני יבוא ויצעד בגוואה שיש לו דיכאון. מה נסגר איתכם?
    אנסטסיה צודקת. ואולי כדאי שתשמרו את ההתרעמות שלכם לעצמכם. בושה גדולה להיות הומו.
    הומו/לסבית זו סטיה מינית. היא הוגדרה על 1978 כמחלת נפש. כל ההתעסקות הרגישה סביב הנושא הזה היא פטאתית. ועוד יותר פטאתי זה כל ההומואים שקופצים מתוך הארונות שלהם ומציצים כדי להגן על ''כבודם'' אם יש לכם כבוד כל שהוא. עדיף שתשתקו.
    תבינו, + ועוד+ מזה לא יהיה קיום לעולם. זה לא טבעי ולא נורמאלי. זו בעיה.
    והיא אמרה שהם מתים- זה נכון- מאיידס. כל המחלות האלו זה כי הולכים בדקך עקומה כ''כ. אתם חשוכים לא היא.

    • תגובה לחבר של אנסטסיה

      הומו גאה ונורמלי, 15/06/12 00:38

      אני מציע לך לקרוא את מסקנות העולם ב20 השנים האחרונות.. אולי קצת להשכלה שלך הכללית- הומוסקסואליות הנה תופעה טבעית בבני אדם ובעלי חיים!! אני דוגמא- גם מעל 50- בעל משפחה ומקצוע מכובד ואנשים שמכבדים אותי.. אותם אלה שחושבים ויודעים שתגובה כמו שלך ואנסטסיה מראה על בורות וטיפשות.. לזה אין תרופה...

  • 78.

    אסי עזר עוד דוגמה לבלון מנופח סייד קיק בשקל

    ליגלייז, 14/06/12 17:51

    הוגה הדעות הגדול פליט הריאליטי שקשת עשתה ממנו מאסט סי זבל טי וי

  • 77.

    אמירות שלא היו צריכות להאמר

    רווק מהמרכז, 14/06/12 17:50

    שלום רב אני מאוד הערכתי ח''כ אנסטסיה מיכאלי על פועלה למען דברים במדינה? כגון על הבעיות שעושים שוכרי דירות למשכירים ועוד ועוד דברים למען החברה והמדינה אני מאוד מתפלא אין שהיא אמרה דברים אלו?? אני תמכתי בה ואני אחד מהקהילה אנסטסיה תתנצלי על דברים אלו שאמרת זה לא מתאים לך ולרמת המשכל שלך צאי מזה סוף שבוע טוב לכולם

  • 76.

    המחנאות והפחד מהקהילה הגאה הפך אותם לארגון מפחיד הם פשוט נועצים נעצים (ל''ת)

    גיל, 14/06/12 17:40

  • 75.

    מדהים איך אוחובסקי ועזר מצליחים לגרום לי לתמוך באנסטסיה

    ואני בכלל בצד שלהם, 14/06/12 17:38

    האלימות המילולית המטונפת הקבועה
    חוסר הנכונות לקבל את העובדה שיש אנשים שחושבים אחרת מהם (גם אם הם טיפשים)
    ההתלהמות, הבהנות, הדורסנות
    ההתלכדות העדרית לסתימת הפיות

    מדובר באנשים כל כך מאוסים וחשוכים שלעומתם גם מיכאלי הפרימיטיבית נראית נאורה וליברלית.

    .

  • 74.

    גל אוחובסקי יקר!

    אנה, 14/06/12 17:30

    נכנסתי לכתבה הזו מתוך זעזוע מהטמטום של גברת אנסטסיה מיכאלי..
    תומכת לגמרי בכל ההומואים /לסביות למיניהם ואף סטרייטית לחלוטין..
    וההפתעה, כל המשפחה שלי משויכת ל''עליית הרוסים''.. כולם כולם כולם, ואין אף הומופוב שהיה אומר דבר כזה.. תגובה זו הייתי אמורה להביע תמיכה, אך מנגד לא יכולתי לא להגיב ..
    תתבייש, גזענות מושכנת גזענות!!

  • 73.

    גל אוחובסקי מכפיש את כל הקהילה הרוסית בארץ,הוא עושה בדיוק אותו דבר שבו

    א, 14/06/12 17:29

    מהוא מאשים את מיכאלי, דבר המעיד קודם כל על הגיונו המעוות!

  • 72.

    לא שופט את ה-IQ של מיכאלי אך להיות גאי זו לא ערובה ל-IQ גבוה, אז תרגעו (ל''ת)

    איציק, 14/06/12 17:24

  • 71.

    מיכאלי

    דתי, 14/06/12 17:24

    דבר ראשון הדברים שאנסטסיה אמרה לא היו אמורים להיאמר הם דברים לא רק שלא נכונים אלגם גם דברים שיכולים גם לגרום לשנאה ולכן על אנסטסיה כנבחרת ציבור לחזור בה והתנצל בפני הקהילה הגאה
    אבל חלק מ''אנשי התרבות'' שהגיבו הם סתם חבורה של צבועים אורנה בנאי למשל בארץ נהדרת עשתה מערכונים וחיקויים שלא רק הסיתו נגד מנחלים וחרדים אלא גם היו בעלי ניחוח אנטשמי כלפיהם והיו פי כמה גרועים מהדברים שאמרה מיכאלי אביב גפן למשל חושב שהמתנחיל הם סוג ב' ולא מוכן להופיע בפניהם אז שיסכלו קודם על עצמם אנשי תרבות עאלק...

  • 70.

    אנסטסינ אמרה את אשר הרבה מאתנו אומרים

    אורי, 14/06/12 17:17

    כן - לא נעים לשמוע אבל זוהי האמת.
    שיקום אחד ממגיבי העליהום הסטרייטים ויאמר שלא אכפת לו אם בנו או בתו יוצאים מהארון...
    אנא - גבול לצביעות

  • 69.

    הומואים לא יקרים - נמאסתם (ל''ת)

    זזזז, 14/06/12 17:17

  • 68.

    מדוע למי שמקיים יחסים שלא כדרך הטבע יש זכויות יתר? (ל''ת)

    שושי, 14/06/12 17:17

    • מרכז

      אלה, 14/06/12 18:24

      מה עניין יחסים לזכויות. שטויות במיץ.

    • מה זאת אומרת 'לא כדרך הטבע'? את שומעת את מה שאת כותבת?

      אלברט, 14/06/12 19:38

      אם זה יתכן מבחינה ביולוגית, אז בטח שזה כן כדרך הטבע

  • 67.

    נדמה שאסי עזר מנצל את נטיותיו המיניות לקידום קרירה למרות שכשורי (ל''ת)

    המשחק שלובינונייים ולעיתים כמו באח הגדול מגעיל., 14/06/12 17:17

  • 66.

    מי אמר שרק אתם צודקים?

    אסור לה להביע דעה?, 14/06/12 17:15

    היא נבערת ואתם מושלמים? יופי אזל תתיחסו.
    אם מאתם מתיחסים אתם מחזקים את דבריה

  • 65.

    איך הפרחה הזו בכלל הגיעה לארץ . (ל''ת)

    מיכאל, 14/06/12 17:15

  • 64.

    אורנה, זו מדינה חופשית ומותר להביע דעה גם היא לא נראית לך! (ל''ת)

    פיליפ, 14/06/12 17:14

    • נכון מאוד ! צודק..... צודק.... צודק......צ ו ד ק

      חנין זועבי, 14/06/12 19:16

      זו מדינה חופשית ומותר להביע דעה גם עם היא לא נראית לך! - חוץ מלסביות והומואים הם לא בני אדם.

      באהבה לפילפ: חנין זועבי

  • 63.

    את מי זה מעניין כיצד אתם מקיימים יחסי מין? (ל''ת)

    יפה, 14/06/12 17:12

  • 62.

    אנסטסיה - רוב העם חושב כמוך, רק המיעוט הקטן והגיי עובד בתשקורת

    דורון, 14/06/12 17:06

    90 אחוז מעובדי התקשורת הם שמאלנים והומואים. כך שזו לא חוכמה...


    אנסטסיה אמרה דבר נכון, כל כך נכון שזה גרם לכל ההומאים להתעורר...

    הטעות היחידה שלה היא שהומואים לא צריכים להתאבד בגיל 40 כי הם כבר מתים.

    • וטוב שכך. טיפש.

      חמוד, אתה רחוק מלהיות רוב העם, 14/06/12 18:34

      לא... הטיפשות של היוום. אין דברים כאלה

  • 61.

    ומה עם גבעת האולפנה וכל הבלאגן עם משפחות שיזרקו לרחוב וכו', (ל''ת)

    למה היפיופים האלו לא מגיבים על זה? חנאנות, 14/06/12 17:06

  • 60.

    אוהבת בעלי חיים יותר מבני אדם. עלק נאורה. (ל''ת)

    ד''ר דוליטל, 14/06/12 17:05

  • 59.

    די לתעמולה להומסקסואליות בתקשורת. (ל''ת)

    הומואים - נמאסתם !, 14/06/12 17:05

  • 58.

    הנה, הנאוריסטים כבר פתחו את הפה

    ארז, 14/06/12 16:57

    הם כל כך נאורים, כל כך ליברלים, שהם לא מסוגלים לסבול שמישהו חושב אחרת מהם.

    • ארז למה אתה מדבר על עצמך בגוף שלישי (ל''ת)

      אלון, 14/06/12 17:09

    • יש דברים שלא צריך לקבל בסובלנות

      דר, 14/06/12 17:10

      אם היתה אומרת שהמרוקאים אלימים או שרומנים גנבים האם היית מצפה מיוצאי מרוקו ורומניה לקבל את זה בתור ביטוי לגיטימי של דיעה שונה?
      ח''כ מיכאלי כנראה חושבת שהעשייה שלה כחברת כנסת תימדד לפי מספר הכותרות שהיא עושה. מי ייתן ואת הכנסת הבאה היא תראה בערוץ 99, מהבית.

    • וכשאמרו דברים נגד היהודים בגרמניה?

      ניב, 14/06/12 17:17

      אני בטוח שהיהודים ישבו בשקט ואמרו ''טוב זאת דמוקרטיה והם יכולים לשנוא אותנו כמה שהם רוצים. לגיטימי, דעה שונה''
      תתפלא אבל גם בדמוקרטיה צריך לשים גבולות

  • 57.

    עובדי הטלויזיה ברובם הגדול הומואים וסמולנים מגעילים וזה אמת

    שלא מדרך הטבע, 14/06/12 16:54

    מישהו שם בוחר את עובדי התקשורת לפי האגנדה שלא מדרך הטבע משמע דרוש סמולני והומו וזה דיי מגעיל התנועות והדיבור הנשי של הזכרים והדיבור הגברי של הנשים. מה שמעניין שרובם אשכנזים בהירי עור כמו פסטרמה מכוערת

    • האם אתה החלאה שזוף וספרדי?זה מה שקרה כשהולידו אותך שלא כדרך הטבע!!!!! (ל''ת)

      עובד טלויזיה, 14/06/12 17:18

    • רוב ההומואים ימניים וחרדים שמופעים רק בתחפושות אחרות (ל''ת)

      בטלביזיה ובתקשורת רק מינויים של דתיים וחרדים=עובדה, 14/06/12 17:27

    • כותבים שמאלני לא סמולני..... תלמד להתבטא... (ל''ת)

      אבן שושן, 14/06/12 17:56

  • 56.

    סתימת הפיות והצונמי של השמאל יותר מדי מאורגן

    השמאל הליברלי, 14/06/12 16:53

    כל השמאל המכנה עצמו ליברלי, משום מה סותם פיות בגסות לדיעה אחרת.
    מסתבר שהסטיה של השמאל פאשיסטית לחלוטין

  • 55.

    חברים יקרים , אפשר פשוט להתעלם ולוותר על הטררם התקשורתי.

    בלי מצעדים ובלי רגשי. פשוט להתעלם בדיוק כמו....., 14/06/12 16:52

    99% מהציבור שלא שלא מהווה חלק מהקהילה.ושלא רץ לתקשורת על כל שטות שנאמרת.

  • 54.

    האמנים נגד אנסטסיה !!! העם עם אנסטסיה !!!! (ל''ת)

    רג, 14/06/12 16:51

    • ה ע ם ? ? ? ? (ל''ת)

      אתה אדיוט או צוחק עלינו?, 14/06/12 22:01

  • 53.

    מסכנים הרוסים

    סיוון, 14/06/12 16:51

    כולם שיכורים ובתי הסוהר מלאים ברוסים שרצחו את בני משפחותיהם בשעת שכרות. בעצם אנחנו יותר מסכנים, הם הרסו לנו את המדינה.

    • באמת?

      שחר, 25/06/12 19:08

      גל אוחובסקי בשם הגנתו על קהילת הגאים משמיץ עדה שלמה.
      סיוון, הדעה שאת מציגה הורסת לנו את המדינה, אלימות והסתה הורסות לנו את המדינה.
      את מפגינה שנאה כלפי אנשים שלא עשו שום דבר רע ומאשימה אותם סתם.
      אני בטוחה שאם היית בצד השני היית מדברת אחרת.

  • 52.

    הבידור נשלט על ידי הומואים-בושה (ל''ת)

    אסף, 14/06/12 16:49

  • 51.

    די, נמאס כבר! ההומואים והלסביות כבר יוצאים לנו מכל החורים! (ל''ת)

    אבי, 14/06/12 16:45

    • צודק! הם המיעוט הקולני ביותר בארץ! שיז...ו בצנעה ולא לעיני כל! (ל''ת)

      שרון, 14/06/12 17:16

  • 50.

    שוקי גם גינה את מיכאלי? או רק אורנה בנאי? (ל''ת)

    ארץ נהדרת, 14/06/12 16:45

  • 49.

    לאורנה בנאי יש רגשי נחיתות מול אנסטסיה מיכאלי אינטילגנטית יפה

    אנטי שמאל, 14/06/12 16:45

    ואירופאית מה שהיא לא לא לתפוס אותה בעת צערה.

    • יפה זה עניין של טעם, אירופאית זו הגדרה של גיאוגרפיה

      דב, 14/06/12 17:14

      לאנסטסיה מיכאלי יש אמנם גזרה נאה ופנים מצודדים, ומוצאה באמת באירופה, אבל האינטליגנציה ממנה והלאה. היא מביכה את הכנסת ואת מפלגתה.

      • אתה מבלבל בין חכמה ואינטליגנציה שהם דברים שונים חכמה אולי לא

        אנטי שמאל, 14/06/12 18:25

        אינטיליגנטית לפי הביוגרפיה שלה ויכולת הביטוי שלה בטוח כן.

  • 48.

    עברי צא ולמד

    צבועים, 14/06/12 16:43

    באמריקה כל אחד יכול להתבטא על כל דבר. בישראל יש סתימת פיות איומה של כל מה ומי שאינו שמאלן-הומו- שייך לברנזה אחת שמדברת באותו קול. דמוקרטיה עאלק.

  • 47.

    הטלויזיה משתמשת בהומאים על מנת להתעלל בילדים (ל''ת)

    לא אנושי לכפות על קטינים נושאים שלא לגילם וליכולתם, 14/06/12 16:41

  • 46.

    בעד ההומואים והלסביות כי זו עובדה פיזיולוגית ומנטלית

    סטרייטית, 14/06/12 16:41

    התגובה של ליאור שליין ילדותית

  • 45.

    למה אתם קוראים להם אנשי תרבות?!

    טלי, 14/06/12 16:41

    עיברי לידר צריך לדעת שבארה''ב המצב שלו הרבה יותר גרוע!
    אסי עזר - אין צורך להכביר במילים - פשוט איכס.

    גל אוחובסקי - צודק, אין מה לעשות. אתה צריך להבין שאנסטסיה גדלה בחברה שכזו. תעזור לה לראות דברים אחרת.

    ומי שהכניס את הילדים שלה למשוואה - נבלות בני נבלות. ילדים הם מחוץ לעסק!!!

  • 44.

    אם חופש דיבור אז עד הסוף ולא רק שזה מתאים לשמאל היהודי ליברלי וכנופיתו (ל''ת)

    -, 14/06/12 16:35

  • 43.

    מאיפה האומץ של גב' מיכאלי להביע את דעתה בפומבי ,?

    אריק, 14/06/12 16:34

    בדרך הכלל הפוליטיקאים אוהבים להגיד דברים שנשמעים טוב באוזני העם ,והנה קמה לה הגברת מיכאלי, ומביע את דעתה בלי להתחשב באנשים שעלולים להפגע מדבריה ,ואפילו שאני לא בטוח במה שהיא אומרת ,אבל אהבתי את האומץ להביע את דעתה בלי להתחנף לאף הומו .

    • היא לא נותנת לכמה פאשיסטים שהם במקרה גם גייז לסתום לה את הפה. (ל''ת)

      עידו, 15/06/12 12:55

  • 42.

    הם פשוט מסכנים לא יותר

    פסיכיאטר בכיר !, 14/06/12 16:31

    הכל זה הצגה גדולה ומזוייפת !!!
    הקהילה הזו לא שמחה ולא ציבעונית ! חרטא! הצגה!
    זו קהילה חשוכה / חולה / רקובה . וכל מי שהכיר אותם מעבר לחזות המזויפת הזו, יודע את זה ! אחרי כמה שנים נהייה להם שחור בנשמה ואין להם כח / רצון ל התמודד.
    יש מלא מבוגרים ''גמורים'' שידגימו מה נהייה מהם.
    אז לצעירים הם מציגים מצג שווא של ''זוהר'' כדי למלא הקהילה בעוד ''אפשריות'' למלאי המצומצם.
    חוץ מכישלון בהתמודדות ובריחה מהכרה בבעיה, לתוך קיום מין אובססיבי, כל עוד אפשר, אין שם שום פיתרון.

    וכל מי שטוען אחרת או לא יודע!
    או יודע ומשקר !!!
    או אחד שהתגלגל לשם בטעות טראגית.
    אז לכו תנסו למכור קרח לאסקימוסים יש לכם יותר סיכוי לשכנע !
    אתם מסכנים...זה הכל

    • נראה לי שאתה פסיכי בכיר, אוי לנו ואבוי לנו אם אתה פסיכיאטר (ל''ת)

      ד''ר שחר, 15/06/12 12:52

  • 41.

    מיכאלי בבחירות הבאות אני איתך,כול הכבוד לך חיזקי ואימצי. (ל''ת)

    סמי, 14/06/12 16:31

  • 40.

    אורנה מה יצאת מהנפטלין?מיכאלי אמרה אמת ויציב!!! (ל''ת)

    טליה ל., 14/06/12 16:29

  • 39.

    חלק מההומואים מוהלסביות הפכו את נטיותיהם המיניים למסע קידום מכירות (ל''ת)

    כאילו זה בסדר ....וזה ככל הנראה סטיה......שראויה.., 14/06/12 16:28

  • 38.

    מי הם בכלל?

    sagsag, 14/06/12 16:25

    מי הם בכלל? גל אוחובסקי? בן אדם שפל וטיפש ללא ניצוץ של חוכמה.בנאי,שאוהבת בעלי חיים יותר מאנשים? זה גיבורי תרבות? אנשי מעלה? רפש וזוהמה,לא יותר מזה.

  • 37.

    9 את כלכך מטומטמת (ל''ת)

    זיו, 14/06/12 16:20

  • 36.

    אנסטסיה לראשות הממשלה! סוף סוף מישהו אומר את האמת (ל''ת)

    אברהם, 14/06/12 16:19

  • 35.

    11כל התארים שאמרת עליה נכונים אבל שחכת משהו

    שרה, 14/06/12 16:18

    נוסף
    היא פשוט בורה ומפגרת

  • 34.

    גם האומנים לא חכמים במיוחד.

    ?, 14/06/12 16:15

    הם רק חושבים שהם כן.

  • 33.

    עיתונות ממש. איפה תגובת אנסטסיה מיכאלי? תעמולה זה לא עיתונות. (ל''ת)

    דודו, 14/06/12 16:14

  • 32.

    WE ARE A BUNCH OF COWRDS,MOST OF US THINK LIKE MICHELI (ל''ת)

    nili, 14/06/12 16:12

    • YOU ARE A DUBT FULLֱֱֱֱֱֱֱ (ל''ת)

      TZITZI, 14/06/12 17:23

  • 31.

    מעניין, לא מצאתם אף אחד שיגבה אותה? אתם ממש נאורים (ל''ת)

    נורמלי, 14/06/12 16:07

  • 30.

    הומואים הם אנשים חולים ,ארור משכב זכר,זה לא טבעי וזה לא נורמלי (ל''ת)

    חיים, 14/06/12 16:06

  • 29.

    אורנה בנאי מבחינה בין פיגוע בתל אביב לבין אריאל

    החלילן מהמלין, 14/06/12 16:06

    זאת אותה אורנה בנאי שאמרה שהיא מבחינה ומבינה פיגוע באריאל לבין תל אביב.

    זאת אותה מחבקת עמודים ומלטפת קופים ?
    אותה אחת ?

  • 28.

    תשתוללו עד מאה. גם על סודנים אסור היה להגיד מילה לפני שנתיים (ל''ת)

    הציבור מתעב אתכם, 14/06/12 16:04

  • 27.

    צודקת הם בושה וחרפה

    ל, 14/06/12 16:03

    שיעשו מה שהם רוצים בבתים שלהם לא ברחובות נכדי לא צריכים לראות את הסטיות שלהם אלה נקראים אנשי תרבות זו בושה וחרפה עושים מהגאים סלברטי הם מגעילים מה זה הפסטיבלים והמצעדים הגאים ברחובות זה חינוך לילדינו

  • 26.

    תראו מי שמדבר.... רציתם חופש דיבור - זה חלק ממנו אפילו אם זה לא נשמע (ל''ת)

    לכם ''חכם'', 14/06/12 16:02

  • 25.

    היא בחורה יותר אינטיליגנטית מכל אלו שמתלוננים עליה

    פטריק, 14/06/12 15:59

    בחורה עם תואר שני בהנדסת אלקטרוניקה ובחורה חכמה בפני עצמה. לעומת זאת מי זה גל אוחבסקי? הומו צעקן ולוחמני שלא ברור מה המטרה שהוא סימן לעצמו? מי זה אביעד קיסוס? מי זו אורנה בנאי? בחורה אלימה וצעקנית שמבלבלת במוח על זכויות בעלי חיים (כשבתכלס רק כלבים מעניינים אותה וכנראה שבעלי חיים בטבע הרבה פחות) כדי להיראות צדיקה אבל בפועל שותפה לתוכנית הכי וואלגרית, תועמלנית, ירודה ולא מתוחכמת בישראל? זאת עם ההומור קקי-פיפי אמא-אבא? אורנה בנאי הכפישה אוכלוסיות שלמות בישראל כחלק מהאג'נדה השמאלנית קיצונית שלה בארץ נהדרת, אין לה זכות לפתוח את הג'ורה הענקית שלה על מיכאלי.

    • היא בטח ניצלה את היופי שלה כדי להצליח בבחינות - שיטה מקובלת (ל''ת)

      מיכאל, 14/06/12 17:18

  • 24.

    נמאס כבר מהאיש הזקן הזה: אורנה בנאי (ל''ת)

    אנטיוירוס, 14/06/12 15:57

  • 23.

    אנשים כל כך חשובים. בוני משפחות יהודיות ובתים בישראל. (ל''ת)

    אהרן, 14/06/12 15:56

  • 22.

    התגובה של אביב גפן הכי טובה (ל''ת)

    יעלי, 14/06/12 15:52

    • לפי סטטיסטיקה 10% הם חולי נפש, 10% חרדים (ל''ת)

      10% ערבים וכן הלאה. אולי כולם אותם 10%?, 14/06/12 16:33

    • תגובה טיפשה

      גד, 14/06/12 16:37

      איך אדם אינילגנטי יכול לאמר, ואני מצטט:
      '' באופן סטטיסטי מתוך כמות הילדים שלך בטוח אחד גיי''.

      זה כמו להגיד שאם אטיל מטבע פעמיים, בטוח יצא פעם את על עץ.

      • ואם תטיל את המטבע 8 פעמים?

        Hollander, 14/06/12 17:54

        הניסוח של אביב גפן אולי טיפה דרסטי, אבל יש משהו בדבריו: מבחינה סטטיסטית, כאשר יש 8 ילדים, יש סבירות די גבוהה שאחד מהם יצא גיי. וזה מגובה במחקרים שמראים שילדים עם הרבה אחים גדולים הם בעלי סבירות גבוהה להיות הומואים. כאמור, גפן אמר ''בטוח'', אני אומר ''סביר''

        • גם לא.

          ?, 15/06/12 11:22

          יכול להיות שכולם ייפלו לך על אותו צד. (לא כזה נדיר (1/128).
          איזו סטטיסטיקה אתה יכול להסיק מזה?

      • אתה טועה.

        ?, 15/06/12 11:20

        אתה מניח שאביב גפן אינטליגנטי.

      • גד, כנראה לא שמעת מה היא אמרה. הוא פשוט עשה חיקוי של מה שהיא אמרה (ל''ת)

        דג, 15/06/12 12:54

  • 21.

    בנאי חכמה?? אל תגזימי אהבלה שכמותך. לא גילית עד כה שום ניצוץ של חכמה (ל''ת)

    אורנה יודעת בדיוק מה היא. ליצנית חצר בטלויזיה ., 14/06/12 15:52

  • 20.

    צודקת

    הכג, 14/06/12 15:51

    את אישה חזקה ואת צודקת ביותר

    • כנראה שאת והיא מאותו זן של פיגור (ל''ת)

      כרמי, 14/06/12 16:21

  • 19.

    מי שבאמת גאה בעצמו לא זקוק למצעדים. אתם באמת מסכנים אכולי תסביכים. (ל''ת)

    רואים את זה עליכם למרות כל התאמצותכם., 14/06/12 15:51

  • 18.

    She has the right for her opinion, the same way the lefties do...

    Joshua, 14/06/12 15:49

    The left wants a democracy but if someone is saying something they don't like they are idiots without a brain - BTW: she is has more brain and did more for this country then those lefties homos.

  • 17.

    אני נפעמת מכמות הצדיקים כאן פשששש אבל לדבר על דתים ומתנחלים זה בסדר .. (ל''ת)

    קרן, 14/06/12 15:49

    • ואת ''הצדיקה'' מדברת

      אלון, 14/06/12 16:03

      אסור להכליל אף קבוצה באוכלוסיה
      כלל חרדים מתנחלים וגם לא הומופובים.

      תתחיל לתקן את קרן ולא אותנו הצדיקים האמתיים

  • 16.

    גל אוחובסקי יצא טיפש לא פחות ממיכאלי (ל''ת)

    אלון, 14/06/12 15:45

  • 15.

    בורות נגד בורות

    אור, 14/06/12 15:44

    אני,בתור אחד מהקהילה, ללא כל ספק מסכים שהדברים שנאמרו הם בושה וחסרי כל שחר. הם ביטוי לבורות קשה. עם זאת, אני לא חושב שהדרך להתנהל אל מול הדברים האלה היא באמירות גזעניות וכלליות לא על העלייה מרוסיה ולא באופן כללי על הכנסת. הכללות זאת הטעות הקשה ביותר, בין אם מדובר בסודנים שבדרום תל אביב, ממשיך בחברי הכנסת או בעולים מברית המועצות ונגמר בקהילה הגאה.

    • יפה אמרת (ל''ת)

      ש.א, 14/06/12 16:06

    • אהבתי. טוב לשמוע אדם הגיוני ולא מתלהם מהקהילה (ל''ת)

      Hollander, 14/06/12 17:50

  • 14.

    העיקר שגל אוחובסקי לא מסיט

    מיכאל, 14/06/12 15:43

    יש מספיק הומואים גם בקהילה הרוסית. לא צריך להכליל

  • 13.

    מה שהיא עשתה להם הם עושים לה , מה זה אומר ? (ל''ת)

    רועי, 14/06/12 15:40

  • 12.

    אורנה בנאי הצבועה והשמאלנית עשתה קריירה בצחוקים על החלשים בחברה. (ל''ת)

    יעקובי: אותי, אגב, היא אף פעם לא הצחיקה., 14/06/12 15:39

    • אורנה בנאי היא תופעה דוחה של טיפוס נרקסיסט, כמו כל החברה (ל''ת)

      בארץ נהדרת, 14/06/12 15:59

  • 11.

    למה לא להגיד את האמת? כנסו והשכילו:

    אנסטסיה גם יהודיה, גם ציונית, גם יפה וגם חכמה, 14/06/12 15:39

    שמאל זה דרעק. השמאל זה פרי הביאושים של העם היהודי. שמאל זה דרעק. השמאל הוא הזרע הרקוב של האנטי-ציונות. שמאל זה דרעק. החינוך של השמאל מצמיח לנו בורים ועמי ארצות וגם סתם עוכרי ישראל. שמאל זה דרעק. השמאלן המצוי חושב שהנדל''ן של המדינה שייך לאבא שלו. שמאל זה דרעק. השמאלנית המצויה מפנטזת על ערבים. שמאל זה דרעק. השמאל הוא גייס חמישי ומשת''פ של האויב. שמאל זה דרעק. והעיקר: השמאלנים נובחים והציונות רק מתגברת! שמאל זה דרעק.

    • כל הכבוד! הדגמת יופי את הרמה התרבותית של הימניים: (ל''ת)

      יהשע, 14/06/12 16:02

      • נכון! תרבות לשמה ולא תת-תרבות מאוסה של עוכרי ישראל מהשמאל (ל''ת)

        לוכד שמאלנים הזויים, 14/06/12 17:03

      • זוהי הרמה של האספסוף הימני!--בגין מתהפך (ל''ת)

        גאולה, 14/06/12 17:32

    • שכחת לציין שהיא גם זונה!--ואתה אספסוף ימני מביב השופכין! (ל''ת)

      בז'ז'ינה, 14/06/12 17:30

    • תמשיך תמשיך, כי דעות כאלה יביאו את האבדון (ל''ת)

      Hollander, 14/06/12 17:49

  • 10.

    אשה אמיצה שאומרת את האמת בפרצוף

    נתי, 14/06/12 15:38

    כשאנשים עושים דברים לא אנושיים ומתנהגים כבהמות ועוד רוצים שנצדיע להם על זה טוב שיש כאלו שלא מתרגשים מהם

    • מתנהגים כבהמות?

      דורין, 14/06/12 16:39

      אנשים לא בוחרים להיות הומואים הם נולדו ככה! זוהי לא בחירה! יש מאושרים יותר יש מאושרים פחות זה גם עובר בתורשה וגם נסיבות החיים וגם זווית ראייה בקיצור זה מורכב!

    • הבהמה היחידה כרגע זה אתה (ל''ת)

      ניב, 14/06/12 17:12

  • 9.

    אם הטבע היה בעד הומואים, הוא היה נותן להם אפשרות להיכנס להריון..

    מדען, 14/06/12 15:37

    אין להם ולכן זה לא נורמלי..

    • למה? חילזון מרבה את עצמו... (ל''ת)

      שדכשדעה גנ, 14/06/12 16:04

    • הומוסקסואליות זה דבר שנפוץ גם בבעלי חיים

      ''גם מדען'', 14/06/12 17:12

      איך אתה מסביר את הטבע הזה?
      חוץ מזה, אפשרות להכנס להריון זה מה שמגדיר נורמה? ממתי?
      מקווה שתזכה בפרס נובל על המחקרים שלך, נראה שתגיע רחוק

      • אכן יכולת להתרבות זו הנורמה בטבע

        איציק, 14/06/12 20:18

        אם אין יכולת להתרבות אז הזן הזה יכחד.
        אכן, יש יחסים חד מיניים בטבע, כמו בכל מקום יש יוצאים מין הכלל. בטע זו בדרך כלל לא המצב שמישהו הוא חד מיני, כי אם מציאות דו-מינית. אצלכם זה או אנחנו או אתם בורים וחשוכים. אולי אתם כאלו, אולי יש זכות לדע אחרת בלי שתתחילו בעלבונות והעלבות?

        • סליחה אבל יש דעות שלא צריכות להשמע

          אני, 15/06/12 15:11

          הסתה וגזענות זה לא משהו שצריך לנופף בו
          חופש דעה הוא עד שפוגעים במישהו אחר

    • האדם הוא חלק מהטבע, והטבע מתפתח בעזרת האדם

      Hollander, 14/06/12 17:48

      פעם, הטבע לא נתן להומואים ולסביות את היכולת להתרבות. כיום, מדענים פיתחו טכנולוגיות שנותנות להומואים ולסביות להביא ילדים עם לפחות מחצית מהמרכיבים הגנטיים שלהם (הפרייה מלאכותית ואמהות פונדקאיות). אתה יודע למה יותר ויותר אנשים נהיים חילוניים? בגלל שהמדע התפתח לכזו רמה שהטכנולוגיה נותנת לאנשים לעשות דברים שפעם רק אלוהים יכל. ותסמכו עלי, זה רק ימשיך ויתפתח, כל עוד הדת לא תתערב.

  • 8.

    למס' 2 - מה הקשר לימין. זה לא הissue. (ל''ת)

    וואי וואי, 14/06/12 15:35

  • 7.

    אבל

    יהודי, 14/06/12 15:34

    מר גפן ממשפחת גב' מיכאלת
    ישרתו בצבא הרבה יותר ממה שממשפחה שלך!

    • אתה הכי טמבל מכל הכותבים

      שלמה, 14/06/12 16:37

      אתה הכי טמבל מכל הכותבים כאן וכל המגיבים .בורות זו לא תכונה טובה .
      רק לידיעה .במשפחה שלו היה רב אךוף אלוף וקצינים בכירים כל משפחת דיין היא המשפחה שלו. אז תחזור ללמוד.

  • 6.

    איזה תגובות של הגאים! אלה המיטב של הבידור הישראלי!

    סטרייט, 14/06/12 15:32

    אוחובסקי מלכלך על הקהילה הרוסית, אסי עזר מנבל את פיו, קיסוס פוגע בילדיה הקטינים, אביב גפן פוגע בילדיה הקטינים, ובאופן כללי - כולם די מנומסים, בהתאם לקבוצת ההתייחסות שלהם.
    אישית, אני לא שם פס על העדפותיו המיניות של מאן דהוא, גם אם הוא מנקר עיני במצעדי גאווה, אבל גם לכם יש ג,ורה, ולא פה.

    • הג'ורה שם בשביל מי שזה מגיע לו (ל''ת)

      ניב, 14/06/12 17:09

      • כן, אני בטוח שזה מגיע לכל הקהילה הרוסית בארץ.

        אני, 15/06/12 11:23

        וגם לילדים של מיכאלי - זה מגיע. חבל שלא הרביצו להם, נכון?

        ולך, זה מגיע? אידיוט...

  • 5.

    רק את הרעה הזאת עושה הטלויזיה גם את הכרורגל שמה בראש החדשות אסון לאומ (ל''ת)

    אני בלי סטיה, 14/06/12 15:31

  • 4.

    איפה היה אסי עזר כשאפס שמונע משנאה לכולם זכה באח הגדול (ל''ת)

    וגם קיבל על זה פרס????, 14/06/12 15:31

  • 3.

    כמה שאני מגנה את דברי של הח''כ אבל אוחובסקי

    רוסי, 14/06/12 15:27

    כמו שהיא טיפשה ולא יודעת כלום על הקהילה הגאה, ככה אתה טיפש גזען ומסיט נגד העליה הרוסית.
    אז איך בדיוק יוצא שאתה יותר טוב ממנה?
    אתה רק יותר נשי ויותר בלתי נסבל

    בוא נשק תתחת הרוסי שלי טמבל

    • הקטע העצוב הוא שאתה בכלל לא סותר את מה שהוא אמר (ל''ת)

      ניב, 14/06/12 17:08

    • גם אני מתנגד לגמרי למה שאוחובסקי אמר, הוא סתם מסית נגד עלייה-

      דוד, 14/06/12 20:18

      גדולה בגלל הרצון לצומי!

    • הנה דוגמא מצויינת להומופוביה רוסית

      גל צודק, 20/06/12 12:27

      גם אני ''רוסי'' וברור שהקהילה שלנו יותר הומופובית מהוותיקים

  • 2.

    חבורת מתרוממים.... (ל''ת)

    שרון, 14/06/12 15:26

  • 1.

    יש גורמים בקהילה כמו אסי עזר שמסיתים נגד הימין והמתיישבים

    אייל, 14/06/12 15:20

    אז שיסתכל גם על עצמו

    • מי שאוכל ברוורס קשה לו לאהוד את שמנא וסלתא של הציונות (ל''ת)

      נאה דרשת, 14/06/12 17:04