• 78.

    כתב פתטי

    אני, 12/06/12 19:59

    ''מבקר ספרות'' שמנסה לתפוס גל על הטרנד הפוליטי בשמאל.
    לא רודפים אותך פה, אתה יכול להפסיק עם הדרמה המזוייפת פה.

    תתמקד בספרות ובספרים, אולי תהיה לך כתבה עם תוכן ממשי.

    פתטי.

  • 77.

    וואו, מרוב ספרים ימניים...

    ערן גפני, 12/06/12 12:06

    אני מניח שמר סגל נבהל מכמות הספרים הימניים שמציפים את דוכני הוצאות הספרים בשבוע הספר ונוכחותם המבעיתה של אלפי סופרים ומשוררים ימניים שגירשו בכח את הקוראים השמאלניים, כמו גם נוכחות סוכני החרש הימניים שעצרו כל אדם חובש עיגולדים על חוטמו האינטלקטואלי, לכן כתב את סוף דברי ההבל הללו.
    ג'ורג' אורוול שמאלני וקומוניסט? הרי ספרו הוא בדיוק ההיפך הגמור ממה שאדון סגל וחבר מרעיו הבוגדניים מאמינים בו.

  • 76.

    כתבה הזויה ומטורללת, כתב בור שמנסה לנכס לעצמו ספרות... (ל''ת)

    עד לאיפה ניתן לרדת..., 11/06/12 15:18

  • 75.

    מבצע התאבדות המונית של שמאלנים

    רק בשבוע הספר, 11/06/12 09:23

    לכו על זה !!!!!

  • 74.

    חוות החיות זה בפרוש משל וביקורת על עלית הקומוניזם

    קורא, 11/06/12 02:36

    ורצוי שכל מצביעי השמאל יקראו את מי ומה הם מהללים.

  • 73.

    הלוואי

    מציאותי, 10/06/12 21:25

    מי יתן וסוף סוף יבין העם בישראל כי עיקר צרותיו הוא מחמת השמאלנים הרדיקלים
    שרק יקרא את המפה

  • 72.

    לא כל מה שביקורתי או חתרני הוא שמאלני.

    זהר, 10/06/12 19:52

    קראתי את מילכוד 22, 1984, חוות החיות ובדרכים, הספרים הללו לא שמאלנים, ממש לא. אז או שהכותב צריך לבחון מחדש את הבנתו הפוליטית, או שהוא צריך לעשות את המאמץ של לקרוא את הספרים לפני שהוא כותב עליהם.

    קראתי גם את no logo, שמככב בתמונה.
    הספר אמנם מחזיק באוריינטציה שמאלנית, אבל בסך הכל מדובר בסקירה עיתונאית ביקורתית של הגלובליזציה והמיתוג, נושא שחורג מאוד מהספירה הצרה של ימין ושמאל כלכלי. בהשוואה לספרים אחרים שנכתבו על גלובליזציה, מדובר בספר מאוד לא פוליטי.
    לצורך ההנגדה, תומס פרידמן כתב ספר שמדבר על כמה שגלובליזציה זה טוב ומגדיל את השוויון, זה עוד לא הופך אותו או את הספר שלו לימני.

  • 71.

    התקשורות השמאלנית במדינה מעוותת את המושגים של ימין ושמאל

    ימני חילוני, 10/06/12 18:08

    התקשורות השמאלנית במדינה מעוותת את המושגים של ימין ושמאל כדי לנסות למכור את נבחריה על העם.
    לשיטתם
    מכיוון שמדינת ישראל נמצאת תמיד במצב ביטחוני עגום
    יש להשקפת עולם הימנית מדינית יתרון גורף בדעת הקהל הישראלית.
    הם חושבים שאילו לא היו ערבים ולא היה אויב ולא היו התנחלויות אז רוב העם היה בעד השמאלנות הכלכלית שלהם והיה להם הרבה כוח- עם המחשבה הזאת הוקמה תנועת ה'שמאל הלאומי' שאחרי שקראתי חלק מהמניפסט שלהם הגעתי למסקנה שהם שום דבר שונה מהשמאל הישן.

    הבעיה שהרבה אנשים שקוראים לעצמם שמאלנים לא ממש מבינים מה זה השמאל
    הם בראשם הסגור בעד שלום,אחוה, זכויות אדם ,צדק ושיוויון. הם גם משוכנעים שהימין הוא נגד כל אותם דברים - הם מוצאים לכך אישושים כל פעם שמישהו אומר משהו קצת לא פוליטקלי קורקט- לקרוא לו ימני (גם הוא לא ממש ימני) וכך לגנות את כל הימין.
    התופעה הזאת הולכת גם הפוך- כשהם רואים משהו שהם ממש אוהבים הם ינכסו אותו לעצמם.
    חוות החיות איך זה שמאלני?
    מילכוד 22- איך זה שמאלני?

  • 70.

    אני מניח שהכוונה של המאמר היא אירונית...

    אנונימי, 10/06/12 17:49

    ...או כך אני מקווה. קשה לי להאמין שהכותב באמת חושב שלהיות שמאלני זו ''גבורה'' מאיזשהו סוג בארץ. ממש קרבן מסכן...

  • 69.

    חד''ש? זה לא אלה שסגדו לקומוניזם והתאבלו כשמת שמש העמים סטאלין?

    אלי, 10/06/12 17:16

    איך אתם יכולים לנכס לעצמכם את אורוול שלעג לסטאלין הלא הוא החזיר נפוליאון?

    אני לא יודע אם מפריעה לי יותר הבורות או עזות המצח שלכם.

  • 68.

    דמעות תנין או זעקת הקוזק הנגזל

    סטי ריקון, 10/06/12 17:01

    למקרא הכתבה נזכרתי בדמעות התנין ובזעקת הקוזק הנגזל
    ממרום מעוזי הברנז'ה השמאלוקרטית ששולטת בשיח הציבורי בתקשורת באומנות ובממסד המשפטי והבירוקרטי בא הכותב ומנסה לעבוד עלינו ב''מצוקת הקוזק השמאלני'' הנרדף כביכול בשל דעותיו
    על מי אתה מנסה לעבוד ? הרי כל השמאלוקרטים מרןפדים היטב במקומותיהם
    כבר ראינו את גורלם של אותם מתי מעט אמיתי הלב שהעזו לצאת כנגד הקו של הברנז'ה השמאלוקרטית
    ראינו איך הם נרדפים ולמעשה נמחקים ומטה לחמם נגזל מהם באכזריות חסרת רחימים כמיטב המסורת הבולשביקית שלא סובלת שום סטיה מהדוקטרינה שלה

  • 67.

    כל השמאלנים חייבים[!!!] לקנות ולקרוא את ג'ורג' אורוול!!!

    תל אביבי שפוי, 10/06/12 16:06

    אולי הם יבינו למה הקמוניזם גורם!!!

    • ופאשיזם כן? (ל''ת)

      תל אביבי נורמלי, 10/06/12 18:46

  • 66.

    גם מסחת ומכפיש במסווה של קורבן וגם בור ועם הארץ.

    אורוול., 10/06/12 15:27

    בדיוק מאנשים כמותך הזהרתי בספריי.

  • 65.

    אחלה ספרים, הכתבה עצמה מטומטמת (ל''ת)

    מיכל, 10/06/12 14:57

  • 64.

    דוקא ''נפוליאון'' מחוות החיות מזכיר לי..את דפני ליף.. (ל''ת)

    רונן ליכודניק., 10/06/12 14:19

  • 63.

    שמאלני גאה ועם ראש מורם ושכולם יקפצו (ל''ת)

    ליאור, 10/06/12 13:28

    • צודק!!! (ל''ת)

      סטאלין, 10/06/12 23:08

  • 62.

    שמאלנית גאה גאה גאה .........הכי הכי זה שמאל (ל''ת)

    ריקי, 10/06/12 13:27

    • צודקת!!! (ל''ת)

      מאו דזה דונג, 10/06/12 23:08

  • 61.

    אוי הבורות, 1984 וחוות החיות נכתבו כנגד הקומוניזם השמאלני

    אחד שיודע, 10/06/12 11:29

    די מגוחך ומפגין הרבה מאוד בורות, הניסיון לנכס אותם לשמאל פתאום.

  • 60.

    אם אתה מסוגל לשים את אורוול ואת מרכס באותה חבילה יש לך בעיה

    קשה בהבנת הקריאה, 10/06/12 11:13

    אורוול לא הזהיר מפני דיקטטורה באשר היא, אלא ספציפית מפני הבעיה האנושית האוניברסלית, שכל אידאולוגיה ''מתקדמת'' ו''הומנית'' ככל שתהיה, משמשת בפועל מסווה לתאוות הכוח של הדוגלים בה.
    מה שנובע מאורוול הוא שהדיקטטורה הקומוניסטית המיוצגת על ידי סטאלין, קים, צאושסקו ודומיהם אינה ''תאונה'' של הקומוניזם אלא תוצאה ***הכרחית*** של האידיולוגיה המרכסיסטית ברגע שהיא מגיעה לשלטון (בדיוק כפי שהעריצות של הכנסיה הקתולית היתה תוצאה הכרחית של הדוקטרינה שלה מרגע שהאנשים שבידם הכוח על הדוקטרינה מקבלים גם כוח פוליטי).

  • 59.

    ואי ואי כמה הכתב עלובבב חלק מהספרים הם אנטי שמאל לחלוטין (ל''ת)

    עיסיסכבחיבחיב, 10/06/12 10:34

  • 58.

    מומלץ הספר ''שייח מוניס'' כי סושי אוכלים רק בקניון הכיבוש רמת אביב (ל''ת)

    זהבה גלאון, 10/06/12 10:22

  • 57.

    כאחד שמעריץ את פול פוט מהחמר רוז מתקשה אני להבין איך אין ספר מומלץ על

    נעם חומסקי(חבר של נסראללה), 10/06/12 10:16

    הביוגרפיה של המנהיג השמאלני מרקסיסטי הזה אשר הוא אחד מהאנשים היחידים שהיו לו אוסף נדיר של גולגולות של מתנגדי המשטר שלו.

  • 56.

    הספר 1984 של גורג ארוויל זאת הבחירה שלנו. לחץ פיזי הפחדה וטרור שמאלני

    באדר מיינהוף, 10/06/12 10:11

    שמאלני רדיקלי הם לא רק קו מחשבה מבחינתנו אלה דרך חיים

  • 55.

    פרנהייט 451 זאת הטמפרטורה שהיינו מטפלים במתנגדי המשטר שלנו כי מי שלא

    פול פוט( קמר רוז), 10/06/12 10:03

    מסכים עם הדרך של מרקס ואנגלס יזכה לטיפול מיוחד כמו ששמאלנים קומוניסטים כמונו יודעים להעניק.

  • 54.

    OK, אני אאמץ את ההמלצה של דני סגל ולא אתקרב לספרים האלה.

    י, 10/06/12 10:02

    להיות שמאלני זה הדבר הכי איום ונורא שיכול להיות.

  • 53.

    ממליץ בחום על הספר של מרקס ואנגלס, אני וסטלין למדנו הרבה ממנו. (ל''ת)

    מאו דזה דונג, 10/06/12 10:00

  • 52.

    אני ממליץ בחום על ספר שכתבתי: 30 מליון זה לא רק לוטו. זה גם קברי אחים! (ל''ת)

    סטלין, 10/06/12 09:57

  • 51.

    1984

    מיכאל, 10/06/12 09:01

    דני, כפרה

    נראה לי שהתבלבלת עם כמה ספרים - 1984 לדוגמה.

  • 50.

    כאילו הזהיר , ולמעשה נתן רשימה של ספרי תעמולה. סמולן עלוב (ל''ת)

    אולטרה ימין , 10/06/12 08:37

  • 49.

    חוות החיות מתארת בדיוק איך השמאל החזירי משתלט על המדינה . (ל''ת)

    יאיר, 10/06/12 08:14

  • 48.

    תגובת הנגד - רשימת הספרים הימנית

    רון הכחול, 10/06/12 03:52

    מרד הנפילים / איין ראנד
    החופש לבחור / מילטון פרידמן
    מאז ומקדם / ג'ואן פיטרס
    תורת הבטחון הכללית - עקרון השרידות / ד''ר אורי מילשטיין
    1984 / ג'ורג' אורוול (וגם יתר הספרים שלו שהוזכרו בכתבה)
    לונדוניסטאן / מלאני פיליפס

  • 47.

    אין במעריב עורך? איך מתפרסמות כאלו טעויות? (ל''ת)

    לילי, 10/06/12 00:54

  • 46.

    התקרבנות או התחרבנות = כל כך אופייני לקדושי השמאל (ל''ת)

    הפוסלים במומם פוסלים, 10/06/12 00:45

  • 45.

    כל הכבוד דני סגל

    בטטה, 10/06/12 00:16

    הצלחת לעצבן כהוגן את הבבונים מהימין (וסליחה מהבבונים האמיתיים הם עולים על אנשי הימין)

  • 44.

    ישראל היא עדין מדינה סוציאליסטית בעיקרה

    אלון, 10/06/12 00:14

    אין כמעט חופש כלכלי.

    כמעט כל הענפים נשלטים בידי מונופולים או קבוצות ריכוז שנשמרים בחסות הממשלה.

    זה סוציאליזם! זה בדיוק שלי יחימוביץ'!

    צריך לאפשר תחרות חופשית, לבטל את וועדי העובדים במגזר הציבורי ולאפשר למשק לצמוח.

  • 43.

    קשקשן

    ליאור, 09/06/12 23:36

    ליברלי וסויצאליסטי לא הולכים ביחד. המניפסט של מרקס ואנגלס' תוצאותיו ומעריציו היו מה ש1984 וחוות החיות זעקו נגדו. אז להגיד שלהיות שמאלני חד''ש (קומוניסטי) זה לחיות עפ''י המסר של 1984, זה בדיוק כמו בערות=כח, -1=1, ועוד.
    אתה מנסה להשליט פה את משטר הדוחושב המפורסם. מרגע זה, כל מה שאתה אומר הוא שקר אלא אם כן הוכח אחרת.

  • 42.

    איזו בורות,אורוול כתב את ספריו הליברליים נגד השמאל הקומוניסטי בברה''מ

    ליברל ימני, 09/06/12 23:33

    מדהים לראות כמה בורות יכול כתב שמאלני להפגין. לשייך את אורוול לשמאל זה כמו לכתוב שאיין ראנד סטליניסטית. כנ''ל לגבי פרנהייט 451.
    השמאל בהיותו בשלטון הוא המשטר המסוכן ביותר לאנושות. גם בגרמניה היה המשטר נאציונל - סוציאליסטי.

  • 41.

    60 שנים התעמר השמאל הימין והכותב לא פצה פה וציפצף-כעת מתבכיין הקוזק (ל''ת)

    יואב, 09/06/12 21:24

  • 40.

    הספר של בראדבורי דיבר על רדידות אינטלקטואלית כלל-חברתית

    יא, 09/06/12 19:29

    לא על צנזורה פוליטית של משטר עריץ

  • 39.

    כן, בטח, ברור

    ארז, 09/06/12 19:26

    הרי בישראל שמאלנים נרדפים, מנודים, נעצרים באישון לילה ונשלחים למנות ריכוז...
    כן, בטח, ברור...

  • 38.

    כמעיין המתגבר

    אזרחית, 09/06/12 19:22

    ממליצה לכם לקרוא.. אולי ימתן את הזיקה המגוחכת לקומוניזם!

    כמובן מרד הנפילים 1+2

    • אותך לשלי יחימוביץ'! (ל''ת)

      חחחח, 10/06/12 00:27

    • הספרים של איין ראנד הם תת רמה אם לא זבל ספרותי אינפאנטילישמתאים

      אזרח וותיק, 10/06/12 11:18

      לגילאי העשרה.

      רעיונית תחת מסווה של ניגוח הקומוניזם, היא דוחפת השקפת עולם אולטרה קאפיטליסטית חזירית, בה לחזק ( שבאופן ''מיקרי'' הוא גם גבוה יפה,חכם וישר), מגיע הכל, ולחלשים (שהם באופן ''מיקרי'' רעים מכוערים,נוכלים) לא מגיע דבר.

      • לא פלא שזה מה שהבנת מהספר

        משה, 10/06/12 18:17

        שכן ראית אותו מבעד לעיניים של בן עשרה.
        הביקורת של ראנד היא לגיטימית. היא לא אומרת שלחזק מגיע הכל ולחלש לא מגיע כלום, אלא שהצורך של החלש אינו יכול להוות קריטריון לחלוקת רווחים שכן זה יגרום לתחרות של ''מי צריך יותר'' וישאיר את אלא שבאמת עובדים מחוץ למעגל.
        ניתן להתווכח איתה, אך אי אפשר להתעלם שיש אמת בדבריה.
        לבטל את דבריה כ''תת רמה'' ו''זבל ספרותי'' מעיד על אי הבנה בסיסית (במקרה הטוב) או על ניגוח קנטרני של דוקטרינה שאינך מסכים עמה (או במילים אחרות.. סתם שמאלני מתנשא)

      • לא הבנת כלום. למצער. (ל''ת)

        ככה זה כשיש IQ בודד, 10/06/12 18:31

  • 37.

    ממש רדיפות פוליטיות (ל''ת)

    אורן, 09/06/12 19:20

  • 36.

    אורוול כתב נגד השמאל הרדיקלי והקומוניזם

    בור ועם הארץ, 09/06/12 19:18

    ואין שום קשר בין סוציאליזם ששימש את כל הדיקטטורות המוכרות בהיסטוריה, לבין ליברליזם.
    אני לא יודעת מי כתב את הכתבה הזו, אבל הוא לא יודע כלום על מה שהוא כותב, זה בטוח.

  • 35.

    כתבה שכולה טמטום צרוף, שלא לדבר על בלבול בין אמת ושקר. (ל''ת)

    איזו בושה למעריב!, 09/06/12 19:16

  • 34.

    לדעתי .התיקשורת מנותקת מהעם רובם לצערי חיים בתוך הבועה ומייצגים (ל''ת)

    אחוז שולי בחברה ., 09/06/12 19:01

  • 33.

    יש להבדיל בין אורוול ומרקס לאנטי ישראליות של סמול קיצוני ישראלי מודרני (ל''ת)

    ב, 09/06/12 19:00

  • 32.

    אתה רוצה את אורוול? אז קבל.

    רון, 09/06/12 18:48

    ''ישנם רעיונות כל-כך מופרכים, עד כי רק אינטלקטואלים מסוגלים להאמין בהם''.

    מוקדש לידידיך נועם חומסקי ונעמי קליין.

    • לא לשכח מה אורוול אמר על הפציפיסטים

      צ'רצ'יל, 10/06/12 14:18

      ב-1941 הגדיר ג'ורג' אורוול את הפציפיסטים האנגלים כתומכים למעשה בנאצים

  • 31.

    דני סגל-אתה פשוט אידיוט ! 1984 ,חוות החיות הם אנטי קומוניזם

    אחד, 09/06/12 18:39

    מראה השמאלנים הקיצוניים שחושבים שהם גאוני הדור- הם בסך הכל טיפשים

    • האמת שהם אנטי טוטאליטאריים, וגאונים גדולים לא כותבים באף צד של מעריב (ל''ת)

      יואל, 09/06/12 19:21

      • לא, האמת היא שהם אנטי קומוניזם

        ., 10/06/12 00:25

        רוצה גם לסביר לאורוול עצמו על מה הוא כתב?

  • 30.

    כתבה רדודה, מכוערת ומיותרת ופניה כפני השמאל הרדיקלי.

    בעז, 09/06/12 18:20

    התגוביות המתוכחות על התוכן בכתבה מחמיצות את מהותה ואת מהות פני כותבה אשר משתמש בדמגוגיה זולה בכדי להציג את כל אלו אשר לא נמצאים במעגל החברת שלו (בלי קשר לפוליטיקה כיוון שאם כולנו היינו מן השמאל אזי הוא היה מחשיב עצמו ימני) כפרימיטיבים.

  • 29.

    נדמה לי שהספרים 1948 וחות החיות הם ספרים אנטי קומוניסטיים

    מומחה לאורוול, 09/06/12 18:10

    האם המחבר לא יודע זאת או שהוא מיתמם?

  • 28.

    הכותב מעולם לא קרא את הספרים עליהם הוא כתב

    אין חד''ש תחת השמש, 09/06/12 17:53

    כל כך טיפוסי לשמאל הקיצוני ההזוי. ג'ורג' אורוול, האנטי קומוניסט החריף שחשף את כל אימי המשטר הרצחני של סטאלין, פתאום הופך לסופר החביב על אנשי חד''ש שמשתוקקים להפוך את ישראל למהדורה רעבה של צפון קוריאה, עם רוב מוסלמי שישחט את המיעוט היהודי. מה שכן נכון הוא שעמירה הס, התומכת הנלהבת בפאשיזם הגזעני והדתי של החמאס, היא בת ברית של חד''ש, אם כי יש להניח שבבחירות היא מצהיעה לבל''ד.גם נעמי קליין תומכת נלהבת של האיסלאם הרצחני ביותר, ושל שאיפתו לחסל את כולנו. ממש שמאל ליברלי, של שויון, צדק ושלום.

    • שכחת שאני גם הלשנתי לMI5 על קומוניסטים בקרב חברי הסופריםן

      ארתור בלייער, 09/06/12 19:04

      אבל למרות זאת השמאל משתמש בי כאילו אני ניאו-מרקסיסט

  • 27.

    אתם שולטים בתקשורת כמו קומיסרים, אז תפסיק עם השטויות (ל''ת)

    די לשמאל הקיצוני, 09/06/12 17:53

  • 26.

    1984 וחוות החיות ספרים שמאלניים??? הם נכתבו בהשראת בריה''מ (ל''ת)

    אלי, 09/06/12 17:17

  • 25.

    איך ספר יכול להיות ליברלי וסוציאליסטי

    unruled, 09/06/12 17:15

    מדובר בשתי תפישות מנוגדות.
    כמה דוגמאות לשלטונות מפירי זכויות אדם לפי גישה סוציאליסטית.
    פשיסטים באיטליה - ניתן לטעון שלא סוציאליסטים.
    נאצים בגרמניה, קומוניסטים ברוסיה ובסין,
    צפון קוריאה, קמבודיה, רומניה של צאושסקו וארה''ב של אובמה - סוציאליסטים
    מסקנה סוציאליזם מוביל לפגיעה בזכויות אדם

    • גאון, אתה חייב לפרסם את זה שכולם ידעו (ל''ת)

      חן, 09/06/12 19:26

  • 24.

    אתם ''נאורים'' ע''ח אחרים. בעד ''ילדי'' זרים, לא בבי''ס שלכם ולא בבנין שלכם (ל''ת)

    אתם לא ''שמאל'', אתם שכבת גזענים צבועים., 09/06/12 17:12

  • 23.

    נעמי קליין לא הייתה זו שהצביעה ראשונה של אשליית הרצון החופשי

    יניב, 09/06/12 17:05

    היה זה סקינר ממקימי האסכולה הביהביוריסטית בפסיכולוגיה שטען כי האדם מאמץ לעצמו אשלייה של רצון חופשי.

    בהקשר לתקשורות הראשונים שהעלו את הנושא הם ממקימי אסכולת פרנקפורט אדורנו והורקהיימר (אם זכרוני אינו מטעה אותי).

  • 22.

    שמתם לב לכותרת - ''חד''ש על המדף''. כמה מצביעים לחד''ש תזכירו לי? (ל''ת)

    חד''ש, 09/06/12 17:03

  • 21.

    השמאל ממאיס עצמו על הציבור הרחב המתון,תמשיכו כך ותעלמו

    לא ביבי ולא טיבי, 09/06/12 16:58

    אגב,זהבה שלכם כלל לא נבחרה לכנסת והשתחלה אחרי שפרש אחד הנבחרים.

  • 20.

    שמאל חברתי.....

    אלי ראובן, 09/06/12 16:52

    ימין מדיני.

  • 19.

    אני ממליצה לכם לקנות את הספר הנפלא,של קותי סבג מהאח הגדול (ל''ת)

    ספר עוצר נשימה, 09/06/12 16:50

  • 18.

    אולי קראת את אורוול, אבל אין ספק שלא הבנת אותו

    אייל, 09/06/12 16:50

    לא הבנת את המסר, לא הבנת את הרקע לכתיבת הספרים.
    אורוול כתב נגד שמש העמים שלך ושלטונו הרצחני. הוא אנטי תיזה מוחלטת לאותו שמאל שאתה מדבר עליו.

  • 17.

    נגעת ב''נרב הפתוח של הימין והתגובות הרפלקסיביות של גוש הבשר מוכיחות זאת (ל''ת)

    הגוי.., 09/06/12 16:47

  • 16.

    מומלץ גם לא לקנות מוצרים שמפורסמים ליד כתבות סמולנות (ל''ת)

    Fish!₪9, 09/06/12 16:41

  • 15.

    קשה להיות שמאלן בישראל ? הצחקת את א ב יהושע. (ל''ת)

    שמעון, 09/06/12 16:18

  • 14.

    מרוב התבשמות מ''חוכמתכם'' שכחתם לגנות את הטרור

    ב', 09/06/12 16:18

    ואת מעשי האונס המזוויעים של חבריכם הפושעים המיסתננים. בשביל זה צריך רק סתם בני אדם ולא ''חמור נושא ספרים''.
    אז תמשיכו בחמוריותכם. בהמות.

  • 13.

    שמאלן צריך להסתתר בישראל 2012 ? התקרבנתם לפתע ?

    עמוס, 09/06/12 16:10

    נרדפים ?
    מאוימים ?
    סהדי במרומים ! אפילו התעמולה של אסאד יותר אמינה מהפאסאדה החדשה ששמתם על עצמכם...

  • 12.

    שטויות. הטוטאליטאריות והטרור הרעיוני מגיעים דווקא מהשמאל.

    מאיאקובסקי, 09/06/12 16:07

    ומי שקונה את המניפסט הקומוניסטי או את ספריה של עמירה הס האנטי ישראלית - איננו מאלה שפוחדים מדעת קהל עוינת...
    סתם אדיוט שלא למד כלום וכנראה גם לא ילמד...

    חשוב יותר : אינך צריך להיות שמאלן כדי לאהוב את מלכוד 22 ...

    השמאל המתחזה לישראלי נורמלי ושפוי נמצא דווקא בספריו של חילו , ס. יזהר וקניוק...

    העמדת פנים נרדפות היא הפוזה החדשה בשמאל ?

  • 11.

    תתארו לכם

    הימין, 09/06/12 15:56

    תתארו לעצמכם איך היה נראה מדור התגובות כאן אם אף ימני לא היה כותב את שטויותיו כאן ... היה יכול להיות כאן הרבה יותר מכובד ורציני ... תגידו לימין שירגע - הם פה בשלטון למעלה מ 30 שנה והם עדיין מרגישים דפוקים... הם אומרים שדופקים אותם מכל הכיוונים ובכל זאת הם ממשיכים לבחור את הגוש הימני... כנראה שהםאוהבים שדופקים אותם, אחרת למה הם ממשיכים לבחור בגוש הימני ???
    ספרים רבותיי ספרים - ולא קשקושי הימין על זה שדופקים אותם בכל מקום !!!

  • 10.

    אני רוצה להזכיר לכותב, שבנתיים רובם המוחלט של המשטרים החשוכים בעולם

    אני, 09/06/12 14:53

    הם משטרים שמאלניים. נקודה למחשבה.

  • 9.

    אין כמו גזענות שמאלנית נאורה. רק השמאלנים קוראים ספרים

    אני, 09/06/12 14:51

    והימנים הם בורים. אח... הצביעות...

  • 8.

    למה להסתיר? יש לכם דעה.לדעתכם נכונה? (ל''ת)

    תתמודדו עם האמת והמציאות., 09/06/12 14:08

  • 7.

    מה שהרס את המחאה טיפשוני שמאל,זה ההידחפות של השמאל עם

    אלף מם, 09/06/12 14:06

    שלטי המפלגות כמו רק''ח המהוות אולי פרומיל מדעת הקהל היהודית בעןד ששאר ה% 99.9 חיפשו פתרון אמיתי ולא מפלגתי.

  • 6.

    שנים פונקתם ע''י המדיה בלי כל התייחסות לרוב הימני, זה נראה לך הוגן טמבל (ל''ת)

    היינה, 09/06/12 13:43

  • 5.

    אורוול יוצא בדיוק נגד מה שהשמאל הרדיקלי מייצג , אתה עושה לו עוול גדול (ל''ת)

    עם הספר של עמירה הס אפשר לנגב ת'תחת, יום טוב לך, 09/06/12 12:45

    • חחחח...יפה מאוד (ל''ת)

      אחיה, 10/06/12 13:49

  • 4.

    מעניין אם קיים סיכוי לראות מאמר הפוך

    שלומי, 09/06/12 12:28

    איזה ספרים לקנות ע''מ שלא יחשבו שאתם ימנים ?

    • ימנים קוראים ספרים ? מעניין (ל''ת)

      אורוול, 09/06/12 13:35

      • אלא מה?למי היו מוכרות הוצאות הספרים?לאחוז וחצי מצביעי מרץ? (ל''ת)

        או לפרומיל בוגדי ר''קח?, 09/06/12 14:10

      • אם הכוונה לספרים בערבית התשובה היא לא התענוג הזה אנו

        אלף מם, 09/06/12 14:11

        משאירים לכם.

      • לא, רק אתם חכמים! חבורת אינפנטילים. (ל''ת)

        י.א, 09/06/12 15:50

      • אתה יודע, מעניין אם מחבר הרשימה הזאת קורא לפעמים (ל''ת)

        3 ספרים אנטי-קומוניסטים, ביוגרפיה של רוצח והמניפסט, 09/06/12 19:27

    • מה הבעיה לעשות רשימה ימנית

      יואל, 09/06/12 17:13

      יומניו של מאיר הר ציון - שהיה רוצח, ברוך הגבר - שהיה גם כן רוצח, לח''י של יוסף הלר - ארגון טרור יהודי ששיתף פעולה עם הנאצים עד סוף 1941 והציג את פיגועי הטרור הראשונים בארץ ישראל, תורת המלך - ספר שמצדיק רצח של ילדים. והרשימה עוד ארוכה. הימין בארץ בהחלט קורא, אז שלא יעבדו עליכם.

  • 3.

    איזה צחוק!

    משה נתן, 09/06/12 12:18

    שני הספרים של אורוול שהבאת מתארים משטר סוציאליסטי / קומוניסטי.
    שמאל עלק.

  • 2.

    שנים יש לכם יותר חשיפה למרות שאתם מיעוט מאוס (ל''ת)

    עלובים בכיינים, 09/06/12 11:54

  • 1.

    אתם, האידיוטים השימושיים, לא הפיתרון, אתם הבעיה

    הלוחש לקסוקרים, 09/06/12 11:00

    1984 שמאלני? חוות החיות שמאלני? בראדברי המלו- סכרינו -מד''בי ראוי לקריאה? להזכיר את קרואק באותה נשימה עם דוברת הסמול האנטי-ציוני עמירה (רודולף) הס?

    פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    תחליפו אופטיקאי.

    • מצטרף. אבל השמאל מלא בעצמו ו ''בחוכמתו'' ולא ישתנה. (ל''ת)

      נכון מאוד, 09/06/12 13:42

    • אכן 1.צודק.זוכר את אלו שהלכו לחזק עראפת במלונה בבירות.

      ואז באו אוסלו ופרח הטרור שהכלב זרע לאחר ההסכם!, 09/06/12 14:10

      וסליחה מהכלבים על ארבע.

    • אני קסוקר

      ליאור, 09/06/12 23:50

      ואין לי כל קשר (למעט תיעוב עמוק) עם החבורה הזו. אתה מזכיר לי את פול פוט שרצח אנשים בשל משקפיהם (ונועם חומסקי, משקפופק ידוע, מחא לו כפיים)