• 75.

    אפלפלד- ''עלינו לבנות להם מעונות ארעיים ולהחזיר אותם בכבוד הביתה''

    הכותרת האמיתית של הכתבה, 03/06/12 16:42

    כמובן שהכתבת עיוותה את דבריו ושמה כותרת לפי משאלת ליבה. הכותרת האמיתית היא שאפלפלד אמר שצריך לגרש אותם בכבוד.

  • 74.

    חתן פרס לספרות...אתה לא חי בדרום איתם..קח אותם לביתך ואז נדבר

    רינת ברגר, 03/06/12 08:13

    חתני פרס אינם דוברי העם ורחשיו..הם חלק מהאליטה השמאלנית המתיפיפת על חשבון העם הפשוט

  • 73.

    הם מסתננים ששילמו כסף כדי להגיע לכאן

    א, 02/06/12 23:01

    ההגירה בידיעת ממשלת אריתריאה , אשר דורשת מהם אחוזים משכרם.
    אז תפסיקו עם הדמגוגיה המטופשת.כל אחד יותר יפה נפש מהשני.אפילו אם היו פליטים , האם ישראל הקטנה והצפופה אמורה לקחת על עצמה את בעיות אפריקה?
    האם אנחנו נלחמים על מדינתנו על מנת לספק דיור, בריאות ותעסוקה לכל מיני פולשים?
    קחו בחשבון שמיליונים בדרך.
    אז כל מי שמרחם עליהם צריך להבין שאת המחיר כולנו נשלם.

  • 72.

    הם לא פליטים ..הבנצ (ל''ת)

    א, 02/06/12 22:54

  • 71.

    אפשר גם אחרת

    דידי, 02/06/12 21:38

    אנא הם בני אדם אפשר להקים מחנה צריפים באזורים לא מיושבים
    ליזום עבודות כמו נטיעות ארגון זכויות האדם יעזור תקציבית אפשר למצוא פתרון להציל את עצמנו ואותם

  • 70.

    הבן אדם סנילי ומנותק.הם לא-חוזר שנית-לא פליטים. (ל''ת)

    אני יכול לפרוץ לביתך ולגר בוא?יש לי בעיות אצלי, 02/06/12 14:19

  • 69.

    כל הכבוד לפליט שזוכר שאוקראינית הצילה אותו! (ל''ת)

    יוסריאן_1, 02/06/12 11:54

  • 68.

    אחד הראיונות הגרועים בהסטוריה של העיתונות. ראיון חתרני גרידא. (ל''ת)

    דודי, 31/05/12 11:38

  • 67.

    שורה תחתונה: הוא תומך בגירוש המסתננים. קראו הכתבה. הם פליטים כמו שזו (ל''ת)

    כתבה עיתונאית, 31/05/12 05:01

  • 66.

    בושה של כתבה! מעוותים את דבריו לחלוטין!

    רונן, 30/05/12 22:52

    הוא מדבר על ''להחזיר אותם הביתה'',
    הכתבת, לעומת זאת, מדברת על מה שבא לה

  • 65.

    תגידו, קראתם את הראיון בכלל? או רק את הכותרת ואת מה שעיתונאית דחפה לו

    עמית, 30/05/12 21:40

    לפה, כמקובל ב''ראיונות'' עיתונאיים?
    אפלפלד אמור לדעת כבר שמה שיגיד יעוות וישמש כלי בידי האג'נדה הפרטית של העיתונאי. למה אנשים עם הנסיון שלו איתם לא קובעים מפורשות שאסור לערוך ולעוות את כוונתו?

  • 64.

    סבא'לה. תעשה סיבוב בדרום תל אביב ואח (ל''ת)

    דימה, 30/05/12 12:42

  • 63.

    אפלפלד עדיף שתשתוק=תפסיק לנדב המדינה הקטנה שלנו לכל דיכפין ייתי וייכל (ל''ת)

    נ.כהן יושב במגדל שן מתפרנס מעסקי רוח תרתי משמע בוש, 30/05/12 11:21

  • 62.

    בניגוד לכותרת שמעוותת את דבריו.

    משה, 30/05/12 03:40

    הוא דווקא מדבר דברים של טעם. אומר שצריך צריך להתייחס למסתננים בכבוד ובאנושיות אבל להעיף אותם מפה כמו טיל וכמה שיותר מהר.

    והוא מתעקש על זה למרות כל הנסיונות הנלעגים של הכתבת לשים מילים בפיו.

    • לפי סגנון תגובתך אתה אחד מאלה שאליהם הוא התכוון כשאמר ש

      עופר, 30/05/12 09:49

      החברה הישראלית נמצאת בנקודת שפל.

      • מה אתה רוצה ממנו, קראת בכלל את הכתבה?!

        עמית, 30/05/12 21:38

        ''הם בני אדם שבצלם אלוהים נבראו ועלינו לדאוג למחייתם כל עוד הם כאן ולהשבתם הביתה''.

        ''עלינו לבנות להם מעונות ארעיים ולהחזיר אותם בכבוד הביתה''.

        אז WTF?!

      • לפי סגנון תגובתך, אתה אחד מאלה שלא מצליחים

        גדי, 30/05/12 21:58

        לקרוא בין השורות ולהבין את הניואנסים של דחיפת האג'נה ה0מאנית ע''י הכתבת הקיקיונית. או שמא הציטוט הבא לא נהיר מספיק לחסיד אומות אולם נאור שכמותך: ''עלינו לדאוג למחייתם כל עוד הם כאן ולהשבתם הביתה''.

      • לפי תוכן תגובתך.

        משה, 30/05/12 22:49

        או שיש לך בעיות רציניות בהבנת הנקרא או שאתה מתנשא שלא מסוגל להכיל דעות שונות משלו. אתה לא נמצא בנקודת שפל - אתה נקודת השפל.

  • 61.

    מה הפלא שמדינת ישראל עניה בתרבות, ועשירה בטמטום (ל''ת)

    עוד חכם, 29/05/12 21:39

  • 60.

    אני לא רואה אף יפיוף קורא למסתננים לבוא לגור אצלו בשכונה .. (ל''ת)

    יאללה לרא''ג - ואז גם אנו נתמוך, 29/05/12 17:53

  • 59.

    אפלפלד סופר גדול

    ונאמן לאנושיות, 29/05/12 16:39

    רק התלהמות? טוב שמישהו מתבטא במתינות. להחזיר אותם הביתה בכבוד ובינתיים לשמור גם על הכבוד שלנו

  • 58.

    מה רציתם שהוא יסתבך עם מאפיית עוז יהושע גרוסמן (ל''ת)

    אבי מ, 29/05/12 16:08

  • 57.

    זהו עזרנו מספיק הם כאן תקופה ארוכה מדי הגיע הזמן ללכת הביתה (ל''ת)

    אלדו, 29/05/12 15:58

  • 56.

    אלפלד! זקנותך מביישת את ילדותך (ל''ת)

    חמי, 29/05/12 13:33

  • 55.

    שייסע לאריטריאה ויעזור להם שם. (ל''ת)

    דן, 29/05/12 12:51

  • 54.

    די להלקות אותנו.. חסר בעיות בארץ ?!

    אורי עמר, 29/05/12 11:37

    הצביעות כה מתמוססת .. קח אליך הביתה.. פליטים. כפרס ישראל מאת האומה המוכה והחבולה מכל עבר. תמיד אנחנו אשמים.
    תמיד מלקים בנו מי ? מיוצאי חלצינו הנאורים..
    דברי חלקלות.. המרחם על אכזרים כבר לא מרחם על שכנו או ידידו.

  • 53.

    אתה צודק אבל הבעיה שהאזרח הפשוט תושב דרום ת''א הוא ההפקר (ל''ת)

    פלוני, 29/05/12 11:27

  • 52.

    אדם טוב שלא מבין הרבה, כאלו לא חסרים

    גלעד, 29/05/12 10:41

    במקרה של אפפלד, מדובר באדם טוב עם הרבה תמימות. להיות טוב וסלחן כלפי תופעה לא טובה ולא סלחנית, זה רע.

  • 51.

    ''ולהחזיר אותם בכבוד הביתה''

    זוהר, 29/05/12 10:32

    מלת המפתח היא לא כבוד.
    מילות המפתח הן ''בכבוד הביתה''.

    העובדים הלא חוקיים הם לא ילדים (גם נשים הן לא ילדים).
    יש להם יכולות לבחור ולקבל החלטות לבד.
    והם בחרו להגיע לכאן.
    בגלל שכאן טוב להם.

    לא הגיוני שנגיד ''מי שעבר על החוק והגיע לכאן, יחייה טוב ומי שלא, יסבול בשקט''.
    אם תומכים במסתננים, צריך לתמוך בכל האזרחים באפריקה ובאסיה. מיליארדי בני אדם שכל פשעם הוא שהם נולדו שם ולא כאן.

    אז אל תגידו ''המדינה צריכה לדאוג להם''.
    תקחו כל חודש את כל הכסף שלכם שלא משמש אותכם למגורים ואוכל בסיסיים (ולא, אייפון זה לא בסיסי) ותתנו אותו לאזרחי אפריקה שלא ברחו משם ולא עברו על החוק.

    אם אתם לא עושים זאת, אתם או צבועים או נגד שלטון החוק או נגד תמיכה בכל אזרחי אפריקה ואסיה, אלו שהסתננו לכאן ואלו שלא.

  • 50.

    אני מכבד את מא אפלפלד [אדם זקן] וחושב שצריך להחזיר את

    אילן, 29/05/12 10:25

    המסתננים למדינות מוצאם.
    הם אינם פליטים - פליט אינו עובר ממדינה למדינה , הם מסתתנים.
    ואיך מצא מר האפלפלד קשר בין החזרת המסתננים לביתם [כן גירושם מהארץ] לבין יחס שלילי לילדים וזקנים? רק לו פיתורנים.
    מעניין לאיזה מסקנות ואיזה השוואות אומללות יכולים להגיע אנשים כולל חתני פרס ישראל.

  • 49.

    פליט יהודי לישראל ופליט אפריקאי לארצו (ל''ת)

    ## רושדי 2 ##, 29/05/12 10:21

    • ופליט מטומטם שיסתום ת'פה (ל''ת)

      עופר, 30/05/12 09:51

  • 48.

    צודק! כל אשה וילד שירצחו,יאנסו,יגנבו,יאימו יתחסו אליהם כמו אל פושעים.

    אלימות זו דרך חיים, 29/05/12 10:13

    לאן הגענו! אישה או נער שביצעו פשע יענשו על כך!!! בושה למדינה! רצח הוא רצח רק אם.. אם בצפון ת''א הוחלט שזה כך.

  • 47.

    עוד איש רוח וצלצולים (ל''ת)

    לא נמאס לכם?, 29/05/12 10:12

  • 46.

    עם כל הכבוד, מנין לך שהם פליטים? אולי רובם מחפשי עבודה?

    תוהה, 29/05/12 10:09

    בכל מקרה, אני מסכים שלא צריך להתייחס אליהם בצורה אלימה חלילה.
    ללא ספק יש כאן מחדל של המדינה שהתירה לעשרות אלפים של מהגרים להכנס ללא בעיה, כולל הסעה למרכז.

  • 45.

    סופר חמוד: האריתראים אונסים אותנו ואתה מגן עליהם?! תתבייש לך!!! (ל''ת)

    יעל, 29/05/12 10:06

  • 44.

    עם כל הכבוד לאפפלד, ויש כבוד, הוא לא סמכות להתריע על כלום

    גלעד, 29/05/12 10:04

    אני מכבד את אפפלד, שבניגוד לעוז הוא באמת סופר מוכשר ולא סתם בלון תקשורתי של השמאל. אבל, קודם כל עליו להבין שבכלל לא מדובר בפליטים, אפילו האו''ם קבע שרק 0.1 אחוז מהם אכן כאלו.

    שנית, עליו להבין שבניגוד ליהודים שהנאצים רדפו-וזה מה שאולי עומד לו בראש בלי להיות מודע לכך, הם הסתננו למדינה ואינם חוקיים בה ומה שאנו רוצים לעשות הוא מה שנהוג לעשות בכל מדינה ותמיד היה נהוג: להחזיר אותם לארצם.

    הוא לא מבין שאת הבעיה יצרו אלו שהתעקשו שהם יישארו כאן כביכול מתוך מדיניות הומאניסטית ובפועל מתוך כוונה להעלים את זהותה היהודית של המדינה וליצור כאן מדינת כל אזרחיה. עליו לא להתעלם מהעובדות: 77% מעבירות המין ו44% מכלל העבירות האחרות מבוצעות ע''י מסתננים ואין לכך אפילו קשר למצבם התעסוקתי (שלא לדבר על כך שישראל היחידה בעולם שמעניקה אשרות עבודה למסתננים) זאת לא הסתה, זה נתון חמור. טמינת הראש בחול במחשבה שכך אתה אדם טוב יותר, היא שמסוכנת. אפשר לעשות טוב רק כשמבדילים בין טוב לרע. והמסתננים ממדינת האויב צריכים לחזור לארצם.

  • 43.

    אתה מגדיר אותם פליטים. על מה אתה מסתמך (ל''ת)

    לוחמה פסיכולוגית של יפי הנפש, 29/05/12 10:03

  • 42.

    הממ... מעניין.

    ?, 29/05/12 10:01

    אז אתה אידיוט?

  • 41.

    צריך לגרום לכך שמיליוני המסכנים באפריקה לא ירצו לבוא גם

    אודי פפו, 29/05/12 10:01

    באפריקה יש מאות מיליונים של מסכנים שסובלים,
    למרות שיבשת אפריקה גדולה ועשירה, אנחנו איננו מסוגלים לדאוג לאותם מסכנים, בתחומי מדינתנו הקטנה, אין באפשרותנו לקלוט מהגרי עבודה בכמויות, לכן חובה עלינו לגרש את כל מהגרי העבודה שאינם פליטים, כפי שהחוק במדינת ישראל קובע.
    בכל העולם המערבי נלחמים בבעיית ההגירה מאפריקה בכל האמצעים,
    בעידן המודרני הפתרון הוא פשוט, צריך לקדם את יבשת אפריקה למאה ה 21, וכאן ישראל ושאר העולם המערבי יכולים לתרום רבות.

  • 40.

    אתה סופר אדיר ,אבל בנושא הפליטים אתה לא רואה את כל התמונה (ל''ת)

    מאיר, 29/05/12 10:00

  • 39.

    קח 10 פליטים לביתך האישי - רק דוגמה אישית תעבוד

    אי פעם עזרת ממשית לפליטים?, 29/05/12 09:54

    קח 10 פליטים לביתך האישי - רק דוגמה אישית תעבוד

  • 38.

    הם לא הפקר? גם אנחנו לא !!!!!!!! .....ואנחנו קודמים להם! (ל''ת)

    מסתכלת מהצד, 29/05/12 09:53

  • 37.

    הם אינם פליטים אלא מהגרים בלתי חוקיים (ל''ת)

    ליאת, 29/05/12 09:47

  • 36.

    אולי תפגין דוגמא אישית כיאה להגיגיך...

    אילן, 29/05/12 09:47

    ותאמץ מספר ''פליטים'' לחיקך.צביעות שמאלנית במיטבה

  • 35.

    עוד איש רוח שעושה רוח. באמת חכמה להתיפיף ע''ח עניי תל אביב. (ל''ת)

    אוברבוטל, 29/05/12 09:46

  • 34.

    צריך לבטל את הפרס הפוליטי ''פרס ישראל'' (ל''ת)

    דמוקרט, 29/05/12 09:45

  • 33.

    מר אפלפלד מתנשא. כמה מהגרי עבודה אתה מוכן לשכן בדירתך?.

    יחיאל כ''ץ, 29/05/12 09:43

    מר אפלפלד אינו טורח לציין כי רוב רובם של אלה המתקראים בפיו ''פליטים'' , הם מהגרי עבודה .
    גם במדינות נאורות ודמוקרטיות ''נלחמים'' במהגרי עבודה בכל דרך .
    בין ארה''ב למקסיקו (ראה את הגבול בין מקסיקו לטקסס), בין מרוקו לבין המושבות הספרדיות שבתחומי אפריקה , בין ספרד ומרוקו ובין מושבת הכתר הבריטית גיברלטר ומרוקו ועוד....
    כל ''המתיפפים'' למיניהם ש''גורל'' מהגרי העבודה הזרים נוגע לליבם אני מציע לשכן בביתם את אותם מהגרי עבודה ,להאכיל אותם.

    מתי ביקרת מר פלפלד בשכונות המצוקה של דרום ת''א ?.אתה מתנשא.

  • 32.

    זה סבבה והכל, רק שהם לא פליטים. (ל''ת)

    ררר, 29/05/12 09:42

  • 31.

    בכבוד רב להחזיר אותם למקום שממנו באו..... (ל''ת)

    אודי, 29/05/12 09:41

  • 30.

    הם לא הפקר ! לא משנה אם הגיעו חוקית או לא! הם באו לשבור שבר!

    תקראו היטב היטב את הכתוב כאן !, 29/05/12 09:40

    זה לא 'כל אפריקה' יש בעייה של עודף מספרי ואסור לרדת בסולם האנושיות-
    הכל יחד

  • 29.

    אין קשר בין הכותרת לתוכן הכתבה - כרגיל !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    כרגיל מחפשים צהוב, 29/05/12 09:34

    • אני מקווה שאתה לא עו''ד

      מבין יבין, 29/05/12 11:35

      אלוהים שישמור, התוכן הרבה יותר חשוב מהכותרת. תקרא טוב חוזים לפני שאתם חותם, עצה בחינם

  • 28.

    הכותרת הנכונה: ''עלינו להחזיר אותם בכבוד הביתה''

    נ, 29/05/12 09:33

    חלק לא מבוטל מהקוראים בוודאי יסתפקו בקריאת הכותרת, ויפטרו אותו ב''נו, עוד סופר שמאלן''. ויש לשים לב שאפלפלד דווקא אומר שעלינו להחזיר אותם ''הביתה'' - כלומר, לארצותיהם.

    הבעיה שלו היא עם היחס שלנו כלפיהם. אבל דווקא את היחס הזה אני יכול להבין, לאור התעלמות המדינה ובפרט התעלמות חלק מהעיריות (מן הסתם מסיבות פוליטיות, שהרי מדובר בהתעלמות סלקטיבית, בשכונות מאוד מסוימות) מן הבעיה שיוצרים מסתנני הגבול. כשלמר אפלפלד יחרבנו מול דלת הבית, כשישדדו את בתו באמצע הרחוב לאור היום וכשחבורת גברים יאנסו את נכדתו - ייתכן שגם הוא יאבד את שלוותו הסטואית כלפי העניין.

  • 27.

    השפה שמשתמשים בה נועדה ללבות יצרים ושינאה (ל''ת)

    לגיטימציה לגלישה על מדרון מואץ פסול, 29/05/12 09:33

  • 26.

    ממש לא!!

    שירלי, 29/05/12 09:29

    עניי עירך קודמים, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו, בשלב הזה לדאוג לפליטים, מסתניים ושאר מרעין ובישין, יש לנו מדינה אחת שאנחנו יכולים להיות בה, יש עניין, דמוגרפיה , קוראים לו, ודי עם ההתיפיפות הזאת.

  • 25.

    האנושיות מתחייבת גם כלפי מהגרי העבודה ,לא רק פליטים (ל''ת)

    זה המצב, 29/05/12 09:29

  • 24.

    אפלפלד - גם אנחנו לא הפקר, ומי כמוך יודע

    ב', 29/05/12 09:28

    אתה מדבר על מסתננים מחפשי עבודה - ולאלה לא צריך לדאוג. כדאי שתפנה את מושא דאגתך לתושבי מדינת ישראל, שלא יוכלו לשרוד עם פלישה ממוקדת כזו.

  • 23.

    יפה שאתה לא הולך עם העדר ונמנע מהשוואה שקרית לשואה, אבל כדאי שתלמד.. (ל''ת)

    .. מה זה גר לפני שאתה משתמש בטיעון הזה, 29/05/12 09:27

  • 22.

    קודם נותנים פרס ישראל למחבלי שמאל אחרי זה מצטטים אותם (ל''ת)

    עבודה נקייה של מחבלי הקרן החדשה להשמדת ישראל, 29/05/12 09:24

  • 21.

    ואיך הגעת למסקנה המטומטמת הזו??ולמה לתת לפולשים זרים

    רובי הזועם, 29/05/12 09:24

    ונחשלים שיפלו למעמסה עלינו ועל ילדינו חסות?אולי תקח כמה מהם אליך הבייתה ותתן להם חסות?תראה איך הם מתנהגים,אוכלים מחרבנים משתעלים עליך את כל השחפת.תנסה אולי תהנה.

  • 20.

    יועברו מיד 100 פליטים/מבקשי עבודה לבניין המגורים של אפלפלד (ל''ת)

    מזל טוב על הפרס! עכשיו אתה מוכן לקלוט, כל הכבוד!, 29/05/12 09:24

  • 19.

    אפלפלד צודק ביותר------------------- מבחן האנושיות !!! (ל''ת)

    וזה מבחן גם כשיש בעיות אמיתיות, 29/05/12 09:22

  • 18.

    אדם נשפט על פי מעשיו ומילותיו

    משה, 29/05/12 09:21

    למה שלא ישתוק? עם כל הכבוד לזקנה, נאנסות לא הפקר הרבה יותר מהחוליגנים שבלבלו לך את המוח.

  • 17.

    ומה עם ההיבט הדמוגרפי?

    קוראת, 29/05/12 09:18

    ומה עם העובדה שאין לנו ארץ אחרת?

  • 16.

    ישראל חייבת למנוע את פלישת מאות אלפי המוסלמים מאפריקה!

    מיכל, 29/05/12 09:14

    חבל מאוד שאנשים מסתבכים עם עצמם.
    כל מדינה ריבונית מגרשת פולשים בלתי חוקיים.
    מבדיקה של האו''ם - נבדקו 5000 מתסננים - 6בלבד היו פליטים. אם יש 100,000 פולשים בלתי חוקיים בארץ רק 120 הם פליטים. הייתר צריכים להיות מוחזרים מיידית לארצם. מוכנה שמשפחה אחת תשאר אם היא תגור בביתו של אהרון אפלפד. נשמע אז מה דעתו.

  • 15.

    אהרון אתה צודק ,תזכיר לי איפה אתה גר נשלח לך כמה לשכונה (ל''ת)

    אתה איש מוערך רק חי בבועה.הממשלה כשלה,לא המסתננים!, 29/05/12 09:13

  • 14.

    אדון איפה אתה גר?בטוח שאתה יפה נפש כזה כי אין לך כל קשר לאספסוף הזה

    אזרחים בשפירא ושכונת התקוה, 29/05/12 09:12

    לפטפט אתם יודעים יפה ולתת עיצות עוד יותר טוב
    אבל לקחת את כל הזבל עד לבית שלכם
    זה כבר יותר מידי אתם מיד אומרים אצלי אין מקום אבל אתם רגילים לחיות בצפיפות אז מה הבעיה ???נכון מיסטר אפלבוים

  • 13.

    תן דוגמה וכך לך כמה פליטים הביתה (ל''ת)

    שהצביעות חוגגת, 29/05/12 09:12

  • 12.

    שימו לב - אף מילה על מקרי רצח, אונס ושוד. אף מילה על הסבל

    דניאל, 29/05/12 09:11

    שעוברים תושבי דרום תל אביב.

    צביעות שמאלנית

  • 11.

    אני מזמין את כבוד חתן הפרס לארח את ''הפליטים'' בביתו. (ל''ת)

    דימה, 29/05/12 09:05

  • 10.

    ככל ש''אנשי הרוח'' ימשיכו בתלישותם כך הם יהפכו ללא רלוונטים יותר ויותר (ל''ת)

    הכל פשוט, 29/05/12 09:00

  • 9.

    קשקשן, ישראל לא צריכה לעזור לכל העולם

    A, 29/05/12 08:56

    הם הגיעו לכאן דרך מדינה שלישית שהיא הייתה צריכה לדאוג להם.
    במקרה הזה מצרים מעבירה אותם לגבול עם ישראל למורת שהיא זאת שחייבת לעזור להם

  • 8.

    בינתיים ממשלת ישראל הגזענית תומכת ברודן אריתראה. הצביעות ניגרת.... (ל''ת)

    נטול חרטא, 29/05/12 08:55

  • 7.

    אהרון כנראה שמשעמם לך בחיים!

    ביטחון אזרחי המדינה קודם לכל., 29/05/12 08:52

    לך ותתמוך קודם בתושבים הסובלים מהנוכחות המאיימת והמזהמת(בגני הילדים,פארקים)של הפליטים.אולי תהיה הראשון לארח אותם בסביבה שבה אתה גר.

  • 6.

    הם לא פליטים (ל''ת)

    הם מסתננים!!!, 29/05/12 08:50

  • 5.

    חחה,,,,,,,,,הם בכלל לא הפקר עובדים עלינו בעיניים,,חתן פרס ישראל

    Zig-Zag, 29/05/12 08:49

    שיחה בין 2 פליטים מקבצי נדבות 1 בתחנה מרכזית וה2 ליד הקריה בתל-אביב,הראשון אמר לחברו איך זה שהוא לא עושה מספיק כסף והוא כבר הספיק לקנות שתי דירות באקירוב ומכונית מרצדס,שאל מה אתב כתבת בקרטון הקרוז שלך, אמר שיש לו7 ילדים ואישה חולה ,לא טוב ענה השני אני כתבתי שאין לי כסף ואני צריך לחזור לסודן אז כולם זורקים לי מ50 שקל ומעלה

  • 4.

    פרופסור נכבד , קח כמה מהם לשכונה שלך באופן קבוע...אח''כ נדבר (ל''ת)

    תודה, 29/05/12 08:47

  • 3.

    למה הוא גר במבשרת ולא בירושלים?

    יוסי, 29/05/12 08:45

    בגלל שהוא רוצה להיות במקום ''לבן''

    • מבשרת ציון היתה במקור מעברות של עולים ממרוקו, מכורדיסטן, מעיראק ומפרס

      דודי הירושלמי, 02/06/12 19:36

      ועד היום בסיס האוכלוסיה שלה היא עולים אלו ומשפחותיהם, ורק בהמשך החלה הגירה נוספת תוכה (של ירושלמים מכל המוצאים, בעיקר כאלו שרצו להתרחק מהעיר המתחרדת). יתר על כן, בתוך מבשרת יש מרכז קליטה שמרבית תושביו הם עולים מאתיופיה. מה שבטוח, ''לבן'' זה לא.

  • 2.

    מסכים. שיבנו להם ''מקומות זמניים'' או משהו. העיקר שבסוף יחזרו לאפריקה.

    עלי-בבה, 29/05/12 08:38

    ולא אכפת לי איך.

  • 1.

    עד שלא יעבירו אותם לצפון תל אביב הליצנים האלה ימשיכו להתייפיף (ל''ת)

    שי, 29/05/12 08:35

    • צ'יינה טאון זה בשדרה החמישית?

      גלוחי ראש היו ויש בכל מדינה. כיום גם אצלנו ,ובגדול, 29/05/12 09:19

      בעידוד חברי פרלמנט

    • ''הליצן'' גר במבשרת ציון. נכון הוא ניצול שואה, אז הוא כנראה לא מבין כלום (ל''ת)

      לא לגזענות של שכונת התקווה, 29/05/12 09:24

    • בקרוב כבר לא יהיה מקום בדרום, ואז יהיו לו שכנים חדשים (ל''ת)

      חתן פרס ישמעל, 29/05/12 09:31

    • ממש ממש כך! (ל''ת)

      איציק, 29/05/12 10:17