• 145.

    תכנית מאוסה צריכה לרדת מהמסך (ל''ת)

    מבקרת, 17/05/12 08:27

  • 144.

    המערכון הביע ביקורת על הציניות של הפוליטיקאים

    משתתף בצערכם, 10/05/12 14:21

    חלק גדול מהמערכונים בארץ נהדרת לא אמור להתחיק אלא לזעזע את החזקים והשולטים . אופן הטיפול בטקס הדלקת המשואות , כמו במערך הכבאות , כמו באסון המכביה , כמו באסון ורסאי - מאפיין אותנו כחברה . הניסיון להסיט את אש הביקורת אל טקסי זיכרון ואל כיבודים - הוא המבזה והוא הראוי לגינוי - לא מי שמוקיע את זה .

  • 143.

    ארץ נהדרת תוכנית של שמאלנאצים

    חי, 09/05/12 13:57

    נבלות

  • 142.

    הם מבינים רק כשזה פוגע בהם!!!

    יעל, 09/05/12 09:42

    ככה זה השמאל במדינה שלנו, כל עוד זה לא פגע בהם - הכל מותר! בושה וחרפה, אני ראיתי והזדעזעתי, אפשר היה להימנע מכך ולא לפגוע במשפחה. כולנו יודעים שזה היה מוות מיותר!!!

  • 141.

    העצוב הוא שהמשפחה לא הבינה שלא להם לועגים אלא להפך

    ענברי, 09/05/12 08:06

    זה שהזכירו אותם במערכון לא אומר שלהם לועגים. להפך, וזה גם די ברור שלועגים לממסד שחושב שבכך שהאם הדליקה משואה הם יצאו ידי חובה עד לפעם הבאה. טוב שארץ נהדרת לא עושה סטירה יותר חריפה שאותה בכלל אנשים פה לא מבינים. טוב, בסופו של דבר רוב העם פה יביא לנו את ביבי שוב בהזדמנות הראשונה. זה לא מעיד על חוכמה רבה.

  • 140.

    תתבעו את החארות האלה! (ל''ת)

    ??, 09/05/12 00:53

  • 139.

    תביעה של מליונים

    משה, 08/05/12 02:15

    רק ככה ילמדו הנבלות ששום דבר לא קדוש בעיניהם וביחוד אסון ממלכתי או לאומי או אבל משותף. ליבי עם המשפחה.

  • 138.

    צודקת מגיבה 119

    ישראלית, 07/05/12 09:15

    הדלקת המשואה ביום שקמו מהשבעה היתה הדבר הכי מיותר שיכלו לעשות, כאילו שזה איזה שהוא פיצוי , המחזה עם רובי ריבלין היה מביך, לא יכולתי לצפות בזה, וארץ נהדרת היתה באמת סאטירה.

  • 137.

    החברה הישראלית היא לחברה שיצאה מדעתה האישית המוסרית וה ציבורית

    פקק תנועה , 07/05/12 09:12

    מזמן וזו התוצאה עים כל בעיותיה השונות והמורכבות שהיא בעצמה מייצרת עבור עצמה

  • 136.

    ארץ נהדרת

    שמעון אביזמיל, 06/05/12 17:22

    גועל נפש תחפשו על מה באמת אפשר לצחוק ולא לדרוך על משפחות אבלות וכואבות יש גבול להומור הזה אני עם משפחת בצלאלי

  • 135.

    אני מאמינה להפקה מכיוון שזה המסר שהרגשתי שהם רוצים להעביר

    מירי, 06/05/12 12:20

    משפחה יקרה, מדובר בהומור ציני, דרך להעביר את הזילות של המדינה..נהרגה, לא נורא תדליקו לפיד.
    אני משוכנעת שלא הייתה כוונה לפגוע

  • 134.

    ''ארץ נהדרת'' שונאי ישראל!! האם אי פעם צחקו על האויבים הערבים ???!!!!!!! (ל''ת)

    אביב, 06/05/12 12:07

  • 133.

    ארץ נהדרת נהייתה ממזמן שופר שמאלני עלוב וחסר רייטינג

    דגל אליטת השמאל הנכחדת בתקשורת, 06/05/12 10:23

    הם לא מצחיקים, הם ביקורתיים רק לממשלה ולימין, והם פשוט שמאלנים רדיקלים שקיבלו במה וצריך להוריד אותם מהבמה כמה שיותר מהר

    • צודק 100% !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      אביב, 06/05/12 12:07

  • 132.

    תתבעו

    רויטל, 06/05/12 08:56

    צחוק צחוק אבל גם הסאטירה צריכה להכיר את גבולות הטעם הטוב,
    ובעונות האחרונות ארץ נהדרת פשוט איבדו את זה לגמרי.
    זה לא מצחיק !
    לא שנון !
    לא נוקב !!!!
    אני נעלבתי בשביל הורי הילה.

  • 131.

    אין בארץ טלויזיה תעברו לרדיו

    sarmo , 06/05/12 05:50

    כל דקה שאתם מול המסך = הפסד שלכם ורווח כספי לערוצים

  • 130.

    איך הם מסוגלים לשבת ולראות תכנית בידור

    sarmo , 06/05/12 05:46

    ועוד לא עברו שבועיים ממות הילדה???

    • אתה לא רוצה להחליף אותם נכון? אז תבלום את פיך!! (ל''ת)

      רונית, 06/05/12 13:11

    • אולי משהו סיפר להם?- דון אותם רק לכף זכות !

      ישראל דיין-'' שידורי התבונה''‏‏ ©, 09/05/12 23:19

      הוי דן כל אחד לכף זכות- כך כתוב בפרקי אבות. ספר חובה לכל אזרח הגר על כדור הארץ .

  • 129.

    ארץ נהדרת

    ל.ג, 06/05/12 00:50

    צר לי משפחה יקרה גם לטעמי האישי התוכנית חוצה גבולות ברמות מכוערות !!!!!!

  • 128.

    אני כבר נקי שנתיים מארץ נהדרת ומרגיש מצויין (ל''ת)

    כולם יכולים, 05/05/12 23:38

    • חיובי !!!! (ל''ת)

      ישראל דיין-'' שידורי התבונה''‏‏ ©, 09/05/12 23:19

  • 127.

    פתאופ ארץ נהדרת לא מצחיקה אתכם?

    ????????????, 05/05/12 22:05

    כל עוד לועגים לכאבם של אחרים זה בסדר, אה?

    • היא כבר 2 עונות לא מצחיקה. (ל''ת)

      רויטל, 06/05/12 08:57

      • לפחות 5 עונות (ל''ת)

        נו באמת, 06/05/12 14:25

        • לאטמה עקפו אותם בסיבוב

          משה, 08/05/12 02:16

          עם אלפית מהתקציב.

  • 126.

    הם צודקים יש דברים שאסור לצחוק עליהם (ל''ת)

    מ, 05/05/12 21:23

  • 125.

    מה זה חשוב ההורים של הילה ??הכסף שמשולם לשחקנים חשוב (ל''ת)

    אחד שיודע, 05/05/12 16:47

  • 124.

    תל אביבים ציניקנים,חיים בבועתם,אדישים וחסרי רגישות.. (ל''ת)

    כותבים את זה.., 05/05/12 16:20

  • 123.

    ארץ נהדרת, תכנית חסרת ערך וצוות חסר ערכים! לא לראות! (ל''ת)

    דוד נגב, 05/05/12 15:14

    • הם יושבים במגדל השן.. (ל''ת)

      אז הם אדישים ציניקנים,מה כפת להם., 05/05/12 16:22

  • 122.

    גם בסטירה צריך קצת מצפון אני עוד זוכרת איך הם צחקו על הילדים של נתניה

    אזרח שזוכר, 05/05/12 14:32

    תוכנית גועלית שאין בה ולא כלום גם לצחוק צריך בשכל אבל לדאבוני לא לכל שחקן או עתונאי
    יש דבר שנקרא שכל ורגש לזולת
    ולא לשכוח אחר כך להגיד הדברים יצאו מהכשרם
    כרגיל בתקשורת העלובה שלנו

  • 121.

    אנשים ציניקנים הם אנשים נטולי אהבה עצמית שדים מסוכנים (ל''ת)

    שי, 05/05/12 10:22

  • 120.

    כל כך ברור שאת התגובה החוזרת ''אם זה היה קורה לבתך/אחותך''כתב אותו אדם (ל''ת)

    מיכל, 05/05/12 01:00

    • מה? אין אנשים אשר חשים אמפטיה למשפחה? כולם אנטיפטים כמוך? (ל''ת)

      מישהו, אי- שם, 05/05/12 05:47

  • 119.

    אני עם ארץ נהדרת ולא מבין למה ההורים הסכימו להדליק משואה (ל''ת)

    זו היתה סטירה חריפה, 05/05/12 00:31

    • 119, לדעתי, האג'נדה שלך פוליטית, וכל האבחנות הלכאורה אמנותיות הן ספין (ל''ת)

      גשם, 05/05/12 07:57

  • 118.

    צביקלה חשבת קצת אולי יש להם קרובים או חברים שדווחו להם (ל''ת)

    מתושלח, 05/05/12 00:06

  • 117.

    משפחה באבל לא מסתכלת על ארץ נהדרת (ל''ת)

    צביקה, 04/05/12 22:39

    • הם אחרי השבעה (ל''ת)

      א, 04/05/12 22:49

    • מי אתה שתקבע מה הם צריכים לעשות, טיפש?

      טיפש מטופש לא צריך להגיב בכל מקום, 05/05/12 02:59

      לא נאחל לך שתהיה במקומם, למרות שמטומטמים מסוגך מבינים רק כשקורה להם משהו.

  • 116.

    הכל כשר כדי להיכנס בממשלת הליכוד ובנתניהו. גם אבלם של הורים (ל''ת)

    כ, 04/05/12 22:12

  • 115.

    ============== עלאק כואבים ====================

    תקראו אותי !!!!!!!!!!!!!!, 04/05/12 21:57

    בארץ נהדרת עושים צחוק על כולם וחוזים
    של מיליונים.

    הרי זה בדיוק הקטע של ארץ נהדרת לחצות קווים

    להכאיב לא בשם הסאטירה ,בשם חוזה המיליונים

    שבו הם צריכים לספק את הריגוש הבא ,היצר הבא

    של הצופה למען אלוהי הרייטנג .

  • 114.

    ''ארץ נהדרת'': תכנית חסרת ערך וצוות חסר ערכים! (ל''ת)

    דוד נגב, 04/05/12 21:18

  • 113.

    במשך כל השנים צחקו רק על אסונות של אחרים. פתאום מעזים לצחוק לאסוננו. (ל''ת)

    דברים שרואים מכאן., 04/05/12 20:15

  • 112.

    אוי נו באמת, הם לא שמו לב שמדובר בביקורת קשה כלפי הממשלה?

    חילוני, 04/05/12 19:56

    השורה הזאת שנאמרה משרתת את האינטרסים של המשפחה. הזילות הזאת בחיי אדם מצד הממשלה ראויה לביזוי, ומי אם לא ארץ נהדרת יעשו את זה?

    • ממליץ !!! צודק ב-100% (ל''ת)

      תומר, 04/05/12 21:27

    • צודק! (ל''ת)

      אצבעות גבינה, 04/05/12 22:31

    • אתה לא שם לב שרק טיפשים רואים תכנית טיפשית כזאת

      אברשקה, 05/05/12 00:22

      אפילו אם ישלמו כסף לא אבזבז זמני לצפיה בזבול הזה

    • גם שהלבישו את העורך בגדי נאצים זה היה הומור והוא נפגע (ל''ת)

      ליצני, 09/05/12 13:27

  • 111.

    בושה (ל''ת)

    יאיר, 04/05/12 19:47

  • 110.

    תוכנית בזויה ונמוכה אשר...

    איתי, 04/05/12 19:41

    משמרת את האליטה השמאלנית קיצונית בתוך התקשורת. ראיתי את הפרק הזה אחרי שנים שלא ראיתי ארץ נהדרת, ולא צחקתי אפילו פעם אחת. פשוט ביזיון.

  • 109.

    להורי הילה בצלאלי אתם צודקים ב-100%

    נח, 04/05/12 19:21

    אם אתם שוקלים לקחת צעדים משפטיים,אבל בתנאי שהצעדים האלה יהיו נגד מי שאחראי למות ביתכם!
    המערכון,ומציגי המערכון בודאי לא אשמים,במות ביתכם הטראגי,שכולנו אבלים משתתפים בצערכם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 108.

    לשני הדפןקה, מעניין איך היית מגיבה אילו זו היתה משפחתך ! (ל''ת)

    גורגיאס, 04/05/12 19:21

  • 107.

    חוצפה

    עידו, 04/05/12 19:20

    איזו חוצפה זאת הם צוחקים על משפחה שאיבדה את הבת שלה עם זה היה תלוי בי הייתי שולח את מי שהמציא את המערכון לכלא ולא הייתי משחרר אותו

    • סליחה, מה עם חופש נביטו? הדיבור? הביזוי? אנחנו ישראל מדינה דמוקרטית (ל''ת)

      ץץץ, 05/05/12 22:07

  • 106.

    בפעם הבאה אחד מילדיך.

    מהפך 77, 04/05/12 17:38

    אמן

  • 105.

    הסמולנים מבינים רק דרך הארנק (ל''ת)

    תתבעו להם את התחת, 04/05/12 17:06

  • 104.

    זה מאוד כואב,אך איפה הייתם שעשו זאת לגלעד שליט ולאחרים??? (ל''ת)

    אבי, 04/05/12 16:58

  • 103.

    גב' בצלאלי עשית את זה לעצמך. שיתפת פעולה עם האחראים למות בתך. (ל''ת)

    אמא, 04/05/12 16:46

    • חצופה

      יוסי, 04/05/12 17:04

      מה את מדברת שטיות

      • אנשי ארץ נהדרת

        דפנה, 04/05/12 17:47

        חוצפנים הכל אצלהם צחוק אין להם אלוהים. הגיע הזמן שיעשו מערכונים ודחקות על חבורה זו שאינה מושלמת כל וכלל

    • מסכנים הילדים שלך אמא (ל''ת)

      .., 04/05/12 17:05

      • ל- ''אמא'', כמה רוע!!!! להאשים הורים שכולים בעת אבלם הכבד

        טורני, 04/05/12 19:02

        אני מתקשה להאמין שאישה, שהיא באמת ''אמא'' מסוגלת להפריח דבר תוכחה כזה, כלפי אם אחרת.

    • ''אמא''- את באמת אמא ????

      מישהו, אי- שם, 04/05/12 20:18

      אם כן- הלוואי כי יצחקו על ילדייך שבעתיים- בעודם בחיים....

      וכפול מזה- לאחר מותם, שיהיה לפנייך....

      ואז- נראה איך תרגישי....

      • אמן.פשוט!! (ל''ת)

        אניייייייייייייי, 04/05/12 22:28

    • את פשוט אדיוטית (ל''ת)

      אזרחית, 05/05/12 14:33

  • 102.

    בושה וחרפה התוכנית הזאת לא רואה אותה יותר!!!!!!!!!! (ל''ת)

    חיים, 04/05/12 16:03

  • 101.

    גם לי יש הצעה למערכון קורע מצחוק - בכיכוב מולי שגב ושפרע

    תסריטאי בגרוש, 04/05/12 16:01

    מולי שגב ושפרע לוקחים את התינוק שלהם לגן שעשועים. התינוק מתגלש במגלשה ופתאום המגלשה קורסת. מייד מופיע ראש העיר, מחבק את ההורים הדומעים ומכריז בקולו העמוק שאצלו הם יתכבדו להדליק נר חנוכה במסיבה של עובדי העירייה.
    איזהה קטעים נכון??

  • 100.

    הורי הילה ואחרים היו צריכים כבר לפני שנים לחדול מלצפות בתוכנית המשמימה (ל''ת)

    אתכם באבלכם, 04/05/12 16:00

  • 99.

    אין הבדל בין מפיקייה הרדודים של התוכנית לבין הקופים שאחראים לאסון

    ק, 04/05/12 15:44

    אותו חומר אנושי זבל - תת-רמה!

  • 98.

    מאז העונה השנייה, שהבנתי עד כמה שמאלנים ''ארץ מזופטת'', אני

    איתי, 04/05/12 15:11

    לא מוכן לצפות בעוד דקה אחת מהזבל השמאלני הזה!!!

  • 97.

    בא לי להקיא מהתוכנית הזאת

    שרון, 04/05/12 15:10

    לא רואה את זה שנים.

  • 96.

    ''ארץ נהדרת'' זו חתיכת תוכנית מטומטמת שאין כמוה (ל''ת)

    מענית, 04/05/12 15:10

  • 95.

    לא רואה את זה שנים

    גיא, 04/05/12 15:07

    הם פשוט הפסיקו להצחיק אחרי העונה השנייה

  • 94.

    ''הומור'' של השמאל הישראלי......

    מישהו, אי- שם, 04/05/12 14:59

    אם היו צוחקים כך על הרצח במערת- המכפלה או על פלסטינים, השמאל הישראלי היה מצנזר !!!!!

    אבל כאן- זכות הביטוי גוברת על ההגיון, הטעם הטוב, על פגיעה במשפחות ההרוגים, או על כל ערך והגיון.....

  • 93.

    הורי הילה בצלאלי נגד ארץ נהדרת.

    שיינדורף מאשה, 04/05/12 14:58

    צפיתי במערכון הסטירי בארץ נהדרת ופשוט הייתי המומה. מה לעשות? לא הכל מצחיק ויש מקרים שפשוט אי אפשר לצחוק עליהם. זה היה חסר טעם ופוגע. היה פה רוע לב וטמטום שאין להם הצדקה. גם '' בארץ נהדרת'' יקירת האומה צריכים לשבת אנשים שמתנהגים בשיקול דעת. לצערי? הפעם הם כנראה לא היו שם.

  • 92.

    כבר מזמן מזמן אינני רואה את התכנית המטופשת הזאת. (ל''ת)

    דרי צוקר, 04/05/12 14:52

  • 91.

    למה נטפלים לתכנית הילדים הכי טובה במדינה?

    יובל המבולבל, 04/05/12 14:51

    חיקויים, שיגועים, דאחקות וקולות מצחיקים. אין ילד בגן שלא נקרע מזה ומבקש מאבא ואמא את כל מה שהיה בפרסומות.

  • 90.

    מצטער מאוד אבל המערכון יותר מאשר ניסה להצחיק ניסה להעביר ביקורת

    תפסיקו להתבכיין, 04/05/12 14:50

    ואני כשראיתי את זה עם חברה שלי אז לא צחקנו באותו מערכון רק סיננתי לה:''אתה מסינה ,ככה בדיוק המדינה שלנו ניראת''

    ואת האמת - ככה היא ניראת!

  • 89.

    להוציא את הטלויזיה מהבית. איכות חיים אמיתית. (ל''ת)

    ד.ט., 04/05/12 14:48

  • 88.

    צודקים זה היה ממש מגעיל לא ברור אינטרס של מי זה שירת כי מצחיק זה לא . (ל''ת)

    רונה, 04/05/12 14:42

  • 87.

    לא מעכשיו. ארץ נהדרת תת רמה (ל''ת)

    דניאל, 04/05/12 14:35

  • 86.

    הם לא צחקו על הבת שלכם

    עמרי, 04/05/12 14:31

    הם הציגו את הזלזול והחובבנות של אנשים, המערכון היה לגמרי בעדכם.. אבל כנראה ש-300 אלף שקל יותר חשובים מכל דבר

  • 85.

    טפשים שמרגישים חכמים מרשים לעצמם לחצות גבולות פעם אחר פעם (ל''ת)

    ronit, 04/05/12 14:22

  • 84.

    אזרחי ישראל - עצם הצפיה בתוכנית הבזויה הזו - נותנת לה כוח

    מחרים את ארץ נהדרת כבר שנים, 04/05/12 14:22

    פשוט תחרימו אותה כפי שאני עושה שנים. מדובר בחבורת קשקשנים אשר שוטפת לכולם את המוח עם תעמולה פוסט ציונית ברורה. פשוט תפסיקו לראות את הזבל הזה.

  • 83.

    ליבי אתכם משפחה יקרה.גם אני בכיתי על הפרח שנקטף בדמי ימיו.יהי זכירה

    אלכסנדר, 04/05/12 14:21

    ליבי כואב אתכם משפחה יקרה.כל כך צר לי על מה שהנכם עוברים בזמן הזה.
    לאבד כזה פרח יפה וצעיר בגלל רשלנות של חברות בניה,זוהי טרגדיה שאין לי מילים לנחם אותכם.
    יהי זכרה ברוך,ונשמתה צרורה בצרור החיים.

  • 82.

    דיייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

    עידו, 04/05/12 14:19

    צריך להעיף את השמאלנים מהטלויזיה שהם מייצרים, מייצרים סדרות גועל של זימה וטינופת רצח והרג ואחר כך גם אומרים שהמזרחיים הם הלא תרבותיים..... להעיףףףףףףףףףףףף שמאלנים, רוצים טלויזיה ערכית עם ערכים עים זיכה יהודית ולא את כל הטינופת השמאלנית כל היום, חסרת תוכן ומחשבה ומלאת אנרכיה , פסיכוזה , והתרסה..... דייייייייייייייייייי

    • אוייש תנוח הטלויזיה בארץ עם שמלאנים או בלעדיהם

      sarmo , 06/05/12 06:00

      היא קקה מזוקק פשוט אשפה ד-לה אשפה

      דקה אחת ישבתי לראות אחד מן הערוצים המסחריים והמוח שלי איים בגט כריתות.

      אם כבר אתה מחזיק מכשיר בביתך כוון אותו על אחד מערוצי המדע / טבע וכו' תאמין לי תענוג צרוף

  • 81.

    גם על שרון צחקו במערכון מגעיל !!!

    בן, 04/05/12 14:18

    אין קווים אדומים ! מערכונים מסוג זה אפשר לעשות בערוצים שהם לא ציבוריים !! גם זה בצורה מאופקת !!

    • שרון לא מעניין אותי (ל''ת)

      מצטער, 04/05/12 14:30

  • 80.

    ארץ נהדרת היא תוכנית פוליטית

    אנטישמיות, 04/05/12 14:15

    למי שלא הבין עדיין

    • לטעמי בכל מדינה אחרת היא הייתה מוגדרת אנטישמית

      גלעד, 04/05/12 14:32

      אולי בנורבגיה או דנמרק שבהם יש חופש גדול לדעות אנטישמיות (כולל העיתון השני בגודלו בנורבגיה שפרסם בכותרת שחיילי צה''ל קוצרים איברים של ערבים למכירה ולא התנצל על כך עד היום) תכנית כזאת הייתה עוברת חלק, היא בטוח הייתה עוברת חלק באיראן ובמדינות מהסוג הזה. אבל בכל מדינה שפויה שאינה נגועה באנטישמיות קיצונית ארץ נהדרת הייתה מוגדרת כתכנית בעייתית מאוד מבחינת התכנים שלה וסביר להניח שהיו מורידים אותה מהמסך.

    • ובשתי העונות האחרונות הם עוברים כל גבול (ל''ת)

      נדב, 04/05/12 14:42

  • 79.

    ליכאורה לסטירה אין גבולות,למעשה הסטירה למעט לאטמה הינה חד סטרית בעליל (ל''ת)

    אתם לא באמת סטירה נוקבת לכל כיוון...., 04/05/12 14:11

  • 78.

    הפעם המפגרים האלה באמת הגזימו

    קוסטה, 04/05/12 14:07

    הם לא מצחיקים כבר מזמן

  • 77.

    תוכנית בזויה (ל''ת)

    שאול, 04/05/12 13:55

  • 76.

    כנראה הוריה של הילה לא הבינו

    אילנה, 04/05/12 13:54

    המערכון היה על המדינה .... הורגת אנשים ואז מזמינה את הוריהם להדליק משואה. יהי זכרה ברוך

    • מה שבאמת מדהים, זה מישהי כמוך שמסבירה לכולם כמה הם לא מבינים

      זיו_! , 04/05/12 15:26

      אם הרוב הבין את זה כזילזול בקצינה ובמשפחתה כנראה שמי שלא הבין זאת את. מצד שני, את כנראה ממיעוט שמאלני הולך ונכחד שעדיין צופה ב...סטירה הזאת

    • ההורים אכן עשו את זה. (ל''ת)

      איפה הזעזוע-, 04/05/12 16:48

  • 75.

    גם מבלי קשר למערכון המדובר מדובר בתכנית שהיא המיץ של הזבל! (ל''ת)

    אורי, 04/05/12 13:43

    • היא כל מה שמגעיל בישראליות בתוספת שנאה קיצונית ליהדות

      הצופה, 04/05/12 14:35

      היא גסה, וולגארית, חסרת נימוסים ועידון, לא מתוחכמת במיל-נראית כמו הפרסומות לאבקת כביסה: יורדת נמוך, לא מדברת לאינטליגנציה. מבחינת יושר, היא הרבה פחות ישרה מכל פרסומת מסחרית.

      לצערי יש לא מעט טמבלים ישראלים שמתחברים לזה, כי, כפי שאמרה האם השכולה: ישראלים אינם עם מחונך.

      יכול לשבת ישראלי ימני ולראות את ארץ נהדרת צוחקים על כל מה שהוא תומך בו והוא יאמר לך ''יאללה תזרום'', למה? כי ישראלים הם עם טמבל שלא יודע איך להתנהג ולא יודע איך ולמה הוא צריך לשמור על המדינה שלו באמצעות ההתנהגות הפרטית שלו. וכפי שציינתי, ארץ נהדרת גם לא מצחיקה.

  • 74.

    ההורים בהסכמתם להצטרף לריבלין גרמו לזילות כבוד בתם. (ל''ת)

    דקה, 04/05/12 13:42

    • חסרת כבוד רגישות שכמוך. האין זו מניפולציה בכאבם הנורא של ההורים?

      טולה, 04/05/12 15:00

      ובשביל מה? בשל שנאה לאישים פוליטים כאלה ואחרים? עויינות כלפי מפלגה מסויימת?
      לדעתי, זהו שימוש ציני והאשמת ההורים ביגונם הנורא, במסווה של ''רגישות'' והטפה לצדק סובייקטיבי שלך?

    • צודק לגמרי. (ל''ת)

      אמא, 04/05/12 16:48

  • 73.

    בוודאי שיש ''גבול'', אם ימני מתבטא בצורה כזאת זו: הסתה, ערעור הדמוקרטיה

    בוננזה, 04/05/12 13:25

    וגינויים ''מפה ועד להודעה חדשה''. ''אנחנו'' כבר רגילים, אין מה להתרגש מכך, אלא פשוט להעביר לערוץ אחר. כך אני לפחות נוהג. גילוי נאות, היות ואיני צופה בתוכנית הזיבלית הזו, (בדיוק מן הסיבות שגרמו להתרעמות וכעס המשפחה של הילה ז''ל) לא ראיתי כמובן את ה'סגמנט' ה''מפואר'' הזה, אלא רק ''ניזונתי'' מהנאמר ומהכתוב.

  • 72.

    לא מבין את השחקנים בזבל הזה אין להם מלה? או שזה ''ביצעתי הוראות'' (ל''ת)

    א.מ, 04/05/12 13:16

  • 71.

    למה אין בדיחות שואה? יש גבול? מי קובע את הגבול? ארץ נהדרת?

    אשקלון, 04/05/12 13:06

    יש להם כוונה לפגוע- כי זה צובר רייטינג. תתבעו

    • אין בפריים טיים בדיחות שואה מחוכמות

      לביא, 04/05/12 14:53

      תכניות גאוניות כמו הרצועה, תכנית הערב של טייכר וזרחוביץ ואחרות ידעו לחבוט בכל מה שזז ולייצר מערכונים קורעים ושנונים. הפריים טיים הישראלי נתון בידי אלה שעושים את חישוב בעלי הממון. מי יתבע אותם, מי ייפגע ויכול להחזיר להם, כמה ליטופים יקבלו מהברנז'ה וכו'. לכן, מערכונים על מתנחלים - כמה שיותר. מערכונים המציירים את הישראלי הממוצע כיצור נחות עם דגש על המזרחיות השנואה (הרשקוביץ שמואל עלאק...) יתקבלו בכיף. עוד כמה מערכונים על הפוליטיקאים הדמוניים מימין והחנונים משמאל, עוד מערכון על החיים בתל אביב ומשהו מועתק מחו''ל וזהו... מוכשרים, אבל פריים טיים. רוצים לצחוק כל התכנית? אולי במצב האומה...

    • יש. את המתנחלים ואת כצ'לה הם השוו לנאצים (ל''ת)

      רז, 04/05/12 15:22

  • 70.

    תכנסו בהם. זו לא סטירה. זו השפלה

    מהנדס, 04/05/12 13:05

    הם תמיד נמסים למשוך את הגבול. תראו להם שיש גבול

  • 69.

    נמאס מכול התל אביבים הפלצנים עם התוכניות הזדוניות שלהם (ל''ת)

    מנהיג חזק, 04/05/12 13:05

  • 68.

    להכניס לבית הסוהר את המנוולים של התוכנית הזאת בכלל לסגור את ערוץ 2 מיד (ל''ת)

    לה פן הישראלי, 04/05/12 13:04

  • 67.

    גם אני נחרדתי מחוסר הרגישות

    טיןטין, 04/05/12 12:56

    אמנם השחקנים אינם כותבים את המערכונים ,אך בוודאי יש בהם בינה,דעת,ובעיקר רגש בכדיי לקבוע שדברים כאלו לא יעשו או יאמרו מתוך רגישות בסיסית...אבל מסתבר שכל החבורה הזו רודפיי כסף מסריחים שאותם העונה בוודאי לא הראה

  • 66.

    ראינו המערכון, נדהמנו, נבוכנו, ועברנו ערוץ מייד. הגזימו בכיעור. (ל''ת)

    מירה וארנון, 04/05/12 12:56

  • 65.

    מעבר לזה שהתוכנית לא מצחיקה

    נצנץ, 04/05/12 12:52

    גם אני התחלתי לצפות באותו הפרק, ברגע שהגיעו לקטע הזה שבו לעגו לפצעם הטרי של משפחת בצלאלי, ודרסו ברגל גסה את כבודם וכבוד בתם ז''ל, חדלנו מלצפות בחוצפה. הגבול בין סאטירה וביקורת עובר בנקודה שבה אתה פוגע בכבודם ומחלל את כבוד המת רק בשביל עוד קצת רייטינג ורק בעבור עוד בדיחה.
    מלבד זאת, בעיני ארץ נהדרת נהייתה בזויה, ממליץ לכם לצפות בלאטמה.

  • 64.

    ארץ

    מרסל, 04/05/12 12:50

    ההורים צודקים הזדעזעתי גם אני וגם משפחתי גועל נפש של תוכנית איך אין טיפת רגישות לחולגנים האלה

  • 63.

    צירפתי את התוכנית הילדותית לרשימה שחורה יחד עם האח הגדול ועוד תוכניות

    תת רמה בערוצים המסחריים. יש גבול להתבזות העצמית., 04/05/12 12:42

    אני מתפלא על שני כהן שהשתתפה במערכון. יותר מכולם היא יודעת כמה שזה כואב ומזלזל במשפחה האומללה. ולא יעזור אם יתרצו את זה, בהפוך על הפוך כביכול באו להעביר מסר. במבחן התוצאה. הם פגעו במשפחה וצריכים לשאת באחריות על כך.

    • למה להעליב ילדים זו לא רמה של תוכנית בכלל (ל''ת)

      אחד העם, 05/05/12 00:46

  • 62.

    אבל הם מצאו לכנון לצפות בתוכנית..החיים ממשיכים (ל''ת)

    גיל, 04/05/12 12:39

  • 61.

    ארץ נהדרת לא מצחיקה בכוונה - כדי שתחשב במכסת שעות הדרמה (ל''ת)

    הם גאונים שם בערוץ2, 04/05/12 12:36

  • 60.

    תורידו כבר את התוכנית הלא מצחיקה הזאת (ל''ת)

    מבט לחדשות כבר יותר מצחיק, 04/05/12 12:32

  • 59.

    כואב ואכזרי(ראיתי)אבל אם לא נשים מראה מול פנינו איך ימנעו

    קדושת החיים מחייבת, 04/05/12 12:19

    מקרי מוות מיתרים שכאלה היום מחר ובשנה הבאה.

  • 58.

    אני לא מבקר את המשפחה, אבל באמת אף אחד לא הבין את הסאטירה...?

    אחד שכבר התייאש, 04/05/12 12:13

    האנשים פה כל כך רפי שכל, ואני רק יכול לרחם על היוצרים של ארץ נהדרת שמפיקים מערכון סאטירי טוב כל כך, אבל הקהל שלהם לא מסוגל להבין כלום מעבר ל''בלבלי אותו, אל תעשי לו חשבון''.

    • כולם סתומים

      מיואשת כמןך, 04/05/12 12:53

      באמת סאטירה מצויינת שהולכת לעזאזל ...עם של מפגרים שרוצים רק ''יאללה לך הביתה מוטי..'' צחצחים

      • למיואשת אני באמת מרחם עליך שזה הבילוי שלך

        אחד העם, 05/05/12 00:35

        אפילו הילדים שלי לא רואים זבל כזה

      • אני מרחם עליך שזו הרמה שלך (ל''ת)

        א, 05/05/12 00:49

    • הזדעזעתי גם כן

      הזדעזעתי גם כן, 04/05/12 13:49

      אזז בוא תסביר לכל הטפשים מה היתה כוונתם הנעלה.... זה כנראה ברמה מאוד גבוהה

      • במערכון אין כוונה, חלילה, לפגוע בזכרה של סגן הילה ז''ל. המערכון מבקר

        ההוא שהתייאש, 04/05/12 15:22

        את הרשלנות שהביאה למותה, ואת הדרך שבה ''פיצו'' את המשפחה.
        הסאטירה היא אמצעי להעביר ביקורת, דרך הומור.
        כשהשרה ויו''ר ההתאחדות מורים ל''מסי'' לבעוט, והוא מתריע על כך שהעמודים מתנדנדנים, והם דוחקים בו: ''תבעט, הכול בסדר!'' זו סאטירה, וברור בדיוק איזה מסר הכותבים רצו להעביר. מה לא ברור פה?
        אחרי שלחרדתו של מסי הגשר מתמוטט עליו, הם מזלזלים בו ואומרים: ''יאללה, תפסיק להתבכיין'', כשהוא זועק שהקריירה שלו הלכה, הם פוטרים אותו ב''טוב, אז ניתן למשפחה שלך להדליק משואה''.
        אם כל זה נשמע לכם כמו התבדחות של חשבון משפחתה של סגן הילה ז''ל, פשוט פספסתם את הביקורת.

    • זה מה יש!

      צופה נדהם, 04/05/12 14:00

      המערכון אינו פוגע בזכרה של סגן הילה ז''ל. הוא מדגיש את החפיפניקיות הנוראה שגרמה למותה, ואת הדרך הנלוזה שבה מטייחים אצלנו טרגדיות כאלה. אבל צריך לזכור שקיים קשר מובהק בין חוש הומור לרמת האינטליגנציה. רובם המכריע של המגיבים משתייכים לימין, המאופיין בהיותו ''עממי'', ''אותנטי'', ''חם'', ''שורשי'' ובקיצור - עדר בהמות.

      • שמאלני מתנשא עלוב שכמוך

        מיכה, 04/05/12 15:37

        כרגיל חוסר רגישות של השמאלני המצוי כל עוד זה לא נוגע לילידיו או משפחתו הכל מותר מותר וסאטירה... למרות שאתה כשמאלני המצוי חושב שהוא חכם גדול, ברב טיפשותך לא הבנת שמשתמשים במקרה הזה בציניות בכדי לנגח את המדינה אומנם, אבל האוביקט לנגוח הוא השכול של ההורים המסכנים. אבל זה לא חדש, כבר נתקלתי בשמאלנים כמוך, טפשים ועיורים חסרי רגישות, חסרי שורשים ותחושת שייכות. בימין לא תמצא אנשים אתומים וקרים כאלה, גם אם הם עממיים או משכילים.

      • אתה יכול לכנות עצמך טפש המום

        מתושלח, 05/05/12 00:40

        לא מתפלא שזו רמת הסמאל
        ולא יותר

    • כמה נוח

      ירושלמי, 04/05/12 15:46

      כמה נוח לבקר אנשים כשאתה יושב בביתך בטוח...
      נסה לחשוב מה היה קורה, חס וחלילה, אם רק הייתה מכיר את המשפחה של הילה ז''ל...
      אבל אתה לא.
      אתה יושב במגדל השן שלך, ומעביר ביקורת על כולם... מבלי לדעת בכלל מה גורם להם להגיד את מה שהם אומרים.

      התוכנית הזו מזמן כבר אינה סאטירה, העובדה שהם בוחרים להעביר ''ביקורת סאטירית'' כהגדרתם על קבוצות מסוימות, ועל קבוצות אחרות לא - מאבדת את הרלוונטיות וההצדקה שלהם.

      נסה לראות פעם SNL לדוגמא.
      שאלת את עצמך פעם, למה את ''לאטמה'' לא משדרים? הרי זו גם סאטירה, זו גם ביקורת...
      בראשך בטח יש לך הסבר...
      אבל אדם אוביקטיבי (עזוב, אתה לא) מחו''ל נניח, לא היה מבין למה תוכנית אחת, שיורדת על מתנחלים ועל דתיים בצורה קיצונית, כן משודרת, אבל התוכנית מהצד השני של המפה - לא משודרת.

      כבודה וזכרה של הילה בצלאלי ז''ל נפגע.
      אין פה עניין של הבנה. אל תטעה לחשוב שאתה החכם במדינה. אתה שחצן ומתנשא.
      ובזה, אתה לא שונה מהיוצרים של התוכנית הזו, שפעם הייתה ג-א-ו-נ-י-ת - והיום היא ביזיון וחרפה.

    • למיואש אני באמת מרחם עליך שזה הבילוי שלך (ל''ת)

      אחד העם, 05/05/12 00:32

  • 57.

    סטירה נוגעת במקומות רגישים לא כדי ללעוג אלא כדי להאיר עיניים (ל''ת)

    ענת, 04/05/12 12:12

  • 56.

    ארץ נהדרת - תחתית החבית האנושית והישראלית (ל''ת)

    אני בז לכל האפסים מארץ נהדרת, 04/05/12 12:02

  • 55.

    ********צחקו על המדינה, על הממסד, לא על ההרוגה*******

    לחשוב טיפה. טיפה., 04/05/12 11:59

    די, עם כל הכאב, זו הסאטירה, זו האמירה נגד המקרה והביזיון וזה הכל.
    די להתיפייף!

  • 54.

    אכן המערכון היה שערוריתי

    איתמר, 04/05/12 11:48

    צפיתי בארץ נהדרת ולבי נחמץ מן הציניות והפגיעה ברגשות ההורים. האשמה מוטלת לא רק על כותבי המערכון אלא בשחקנים שהסכימו להשתתף בארוע המביש!

  • 53.

    עוד לא מאוחר לפוצץ את הבלון הנפוח הזה שנקרא ''ארץ נהדרת''.

    טלפלא, 04/05/12 11:46

    ''תוכנית'' ברנז'אית שמיועדת לאנ''ש.

  • 52.

    הגיע הזמן להוריד את ארץ נהדרת מהמסך. (ל''ת)

    אברהם מכפר סבא, 04/05/12 11:43

  • 51.

    ארץ נהדרת צודקים

    gt, 04/05/12 11:35

    המערכון היה מדויק ובעט בדיוק איפה שצריך
    וזה יותר הלך לכיוון של הכסת''ח הקיים במדינה.
    יש לציין שהדלקת המשואה ע''י ההורים היתה אירוע מביך כשהאבא מצחקק והאמא מתייפחת , יותר מכובד היה להזכיר אותה ללא נוכחות ההורים על הבמה.
    עצוב כמו שזה נראה כרגע רצונם להשאר בתודעה של הציבור כמו אחרוני פליטי הריאלטי , יש למצות את הדין עם האחראים לאסון אבל המניעים של ההורים לא נראים טהורים ומי שרוצה להעלב ייעלב מכל דבר.

    • נראה שזה יקרה לך מרגיש בנוח מאחורי מחשב חסר לב שכמוך (ל''ת)

      11212, 04/05/12 18:48

  • 50.

    יש גבול עד כמה נצוך אפשר לרדת

    l, 04/05/12 11:26

    ארץ נהדרת כדאי שתתעוררו קצת. יש עדיין פרות קדושות ולא צריך לשחוט את כולן. לא הכל מותר בשם חופש הביטוי- ואתם יורדים לפעמים נמוך מדי וזה מבייש לא רק אתכם אלה גם את הצופים

  • 49.

    תתבעו את האם אמא שלהם!!!!

    יובל אראל, 04/05/12 11:24

    אני תבעתי אותם וזכיתי, זו השפה היחידה שהם מבינים, מכות בגב מהחוק!!!

  • 48.

    מאחל לשני כהן למות(תפרסמו את התגובה)

    עמית, 04/05/12 11:23

    יחד עם כל חברי ארץ נהדרת,רשעים אמן תסבלו כמו שהמשפחה שלה סובלת

    • תומך נלהב של דעתך

      בע, 04/05/12 14:16

      חיחי

    • טוב טעם וחוש מידה הן תכונות נהדרות. כמה כיף לרייר מאחורי מקלדת.

      עמיתוש, 04/05/12 15:28

      אתה יודע מה, אם אתה כל כך גיבור, בוא נראה אותך מפרסם את השם המלא שלך, כפי ששני כהן מופיעה בשמה המלא, או -לחילופין - תתקשר אליה, תציג את עצמך בשמך האמיתי, ותאמר לה: הלוואי שתמותי, את והתינוק.
      ואחר כך תמשיך להצביע לביבי.

      • עמיתוש , ההבדל שמאחורי ארץ נהדרת יש גב של תקשורת ובתי משפט שמאלנים (ל''ת)

        שינהגו בחד צדדיות מגעילה, תמשיכי להצביע אחמד טיבי, 04/05/12 16:35

        • שוב ביהמ''ש? כבר נתנו לכם את הנשיאות, מה עוד? חתיכת אפס. (ל''ת)

          ההוא מהזה, 04/05/12 18:56

    • עמית אתה חלאה. הכל עובר עליך והחתול... (ל''ת)

      עמית, 05/05/12 00:56

  • 47.

    האם השבוע תלעג ארץ נהדרת על השמאל והבנתו בחוק, לגבי חגי אמיר?

    יפה, הרצליה, 04/05/12 11:22

    נלעגותו של השמאל וזעמו על שחרור חגי אמיר, זה נושא לסטירה משעשעת ביותר!
    רוצים לראות סטירה נהדרת על בני משפחת רבין בנושא זה !

    • לא, זה אסור לצחוק! זה נושא רציני

      רוני, 04/05/12 18:45

      הרי ידוע שמשפחת רבין זה קדוש. אסור להביע ביקורת או לעשות סאטירה עליהם.
      הם מעל לביקורת של בני תמותה רגילים כמונו.

  • 46.

    צפונבונים זחוחים ומתנשאים ששונאים את כל מי ששונה מהם. (ל''ת)

    לא צופה בארץ נהדרת., 04/05/12 11:15

  • 45.

    התוכנית הזאת מזמן ירדה מהפסים בלי קשר למערכון המדובר (ל''ת)

    ליאור, 04/05/12 11:15

  • 44.

    התוכנית הזאת מתחת לכל ביקורת מאז ומתמיד

    ישראלית, 04/05/12 11:06

    אני לא מבינה על מה ולמה הם התפלאו אם הם צופים בתוכנית באופן קבוע.
    כנראה כשצוחקים על משהו שכואב באופן אישי זה כבר לא מצחיק ואפילו מעליב ומעצבן.
    אז אולי שיקחו את זה לתשומת ליבם כל הצופים ויצביעו בשלטים?
    ואולי יקחו לתשומת ליבם עורכי ויוצרי התוכנית הרדודה הזאת שלא כל דבר אפשר לעשות ממנו צחוק?

  • 43.

    שפלים!! צופים יקרים תעברו לראות ''לאטמה'', מכניסים אותם בכיס הקטן (ל''ת)

    אבי, 04/05/12 11:01

  • 42.

    זאת בסה''כ סאטירה, אי אפשר לעצור את החיים כי חלקנו נהרגים, חייבים לצחוק (ל''ת)

    זיו, 04/05/12 10:43

    • אז בוא נצחק על ההורים שלך. (ל''ת)

      אלכס, 04/05/12 11:01

      • איכס!!!

        ארז, 04/05/12 12:01

        תוכנית תת-רמה, עם צוות שחקנים תת-רמה בעלי חוסר כבוד מינימנלי לבני אדם. הכל בשם הרייטינג ההזוי שייקח גם אותם לאבדון בבוא היום, ואז נראה אותם מחייכים וצוחקים על אחרים. במילה אחת איכס...

        • ביחוד כשמשווים ללאטמה.

          משה, 08/05/12 02:18

          איפה ''ארץ מפגרת'' ואיפה ''לאטמה''. הבדל של שמים וארץ.

    • זו סטירה ! איפא שנופלת הלהבה - שם פורצת השריפה............... (ל''ת)

      התן, 04/05/12 12:23

    • זאת תכנית סטירה לא סאטירה (ל''ת)

      א, 05/05/12 00:53

  • 41.

    מערכון שפל -בושה וכלימה (ל''ת)

    מיכל, 04/05/12 10:37

    • תגובה

      גיא, 04/05/12 11:20

      אני מסכים בהחלט.אני צופה אדוק של ארץ נהדרת מהעונה הראשונה ומאוד אוהב בדרך כלל.המערכון המדובר היה חסר טעם במקרה הטוב ומאוד פוגע ומכאיב במקרה הפחות טוב

      • והמערכון עם המתנחלים והחייל?

        משה, 08/05/12 02:21

        חוסר טקט כלפי משפחת שליט. ככה זה כשאתה גאוותן שמתיימר לחנך את הציבור ושונא את המדינה והזהות שלו. ''ארץ נהדרת'' היא לא יותר מפראבדה שמאלנית קיצונית דלוחה.

  • 40.

    עם לא מחונך? אולי הבעיה היא שהתכנית כמו כל התקשורת מצטיינת בהפקרות

    אמת מטרידה, 04/05/12 10:36

    אנטי ציונית -
    ולא בכדי יותר ויותר אנשים רואים בתקשורת הישראלית אויב ראשון במעלה של מדינת ישראל.

  • 39.

    פה זו דמוקרטיה. יש זכות לצחוק על הכל.

    יוצא בחוץ, 04/05/12 10:35

    האם באמת הייתם רוצים קומיסאר שמחליט על מה מותר לצחוק ועל מה לא?!

    • אני מקווה שיצחקו שהילדים שלך יהרגו. (ל''ת)

      אמיר, 04/05/12 11:02

      • יש להסיר תגובה זו באופן מיידי. מנוגדת לכל כללי האתיקה. (ל''ת)

        אברהם מכפר סבא, 04/05/12 13:33

        • פה זו דמוקרטיה . יש זכות לכתוב הכל. (ל''ת)

          נכנס בפנים, 04/05/12 14:42

    • אם מותר לא אומר שצריך. הויכוח פה הוא על מוסר. (ל''ת)

      אסף, 04/05/12 11:02

    • דמוקרטיה זה גם להתחשב באחרים .. (ל''ת)

      ליאור, 04/05/12 11:17

    • מערכון שלועג לאנטי-ציוניים??

      לצחוק על הכל? באמת? ואתה מאמין לזה? איפה ראית, 04/05/12 11:20

      לא, זה לא נכון שמותר לצחוק על הכל. אסור ללעוג לשופטי בג''ץ, אסור ללעוג לתקשורת, אסור ללעוג לראשי האוניברסיטאות או למובילי המאבק הפוסט-ציוניים באוניברסיטאות ובתקשורת. אז אל תבוא לספר לי שמותר לצחוק על הכל, כאשר בעצם מותר לצחוק רק על מי שלא חושב כמו ''החברים עם הפנקס האדום''...

    • ולכן בכוונתך להשפיל ולרמוס את קודשי הזולת? (ל''ת)

      שוש, 04/05/12 11:38

    • מותר לצחוק על הכל חוץ מעל השמאל

      בשביל זה יש את אתר לאטמה, 04/05/12 11:40

      וד''ש למשטרת המחשבות של ערוץ 2 / 10

    • אז שיצחקו עליך (ל''ת)

      אני, 04/05/12 13:58

  • 38.

    ארץ נהדרת=תעמולת בחירות כל השנה (ל''ת)

    חודשים לפני כל בחירות צריכים להפסיק את התכנית, 04/05/12 10:31

  • 37.

    היו צריכים להתייעץ איתם לפני. חוסר רגישות משווע של ארץ נהדרת. (ל''ת)

    אסף, 04/05/12 10:28

  • 36.

    ארץ נהדרת זו השפלה להומור

    רני, 04/05/12 10:27

    כמה רדוד
    זה לא הגשש החיוור עם מילים של בנאי הומור ברמות
    זה זבל של תוכנית

  • 35.

    סאטירה חשובה

    לא דמגוג, 04/05/12 10:27

    הסאטירה האמיתית הייתה השתתפות ההורים בטקס בתוך שבוע האבל. זה פגע יותר בזכר בתם

    • האבל הוא לא שבוע. אבל זה חשוב פחות מהערצה לבדיחות קרש. (ל''ת)

      אלכס, 04/05/12 11:06

    • אתה דמגוג נמוך.... (ל''ת)

      hux, 04/05/12 12:31

  • 34.

    נו,באמת,גם על זה נזעקים???בא נומר את האמת:

    שירה, 04/05/12 10:21

    גם אם התכנית 'צולעת' לעתים,עדיין כוונתה טובה ונכונה ובאה לשקף לכולנו מציאות מטורפת ואף לזעוק ולמחות.
    אם המשפחה של הילה מתקשה או מסרבת להבין זאת מהמקום הטראגי בו היא נמצאת - זו זכותה ועניינה,אך לתבוע?? נו,באמת !!
    גם לי,בא נאמר את האמת (כמו ודאי לרבים אחרים) נראה מוזר שמיד קיבלו להדליק משואה. מבינה את תחושת המשפחה,אך עליה להבין שזה נשמע ונראה כמו ''דמי-שתיקה'' ו''פרס תנחומים'' בין אם ירצו ובין אם לא.
    ולמשפחה: שימרו כוחותיכם להילחם במי שצריך באמת ולא בתכנית סטירית,מוצלחת/או לא ככל שתהיה.

    • צודקת בכל דבריך. (ל''ת)

      ע., 04/05/12 11:52

    • כמה אפשר לראות את יובל מהשמו עושה פרצופים ? לא מצחיק!! (ל''ת)

      כן. אבל למה זה לא מצחיק?, 04/05/12 12:34

    • שירה אני הכי איתך ! (ל''ת)

      איתי י-ם, 05/05/12 00:34

  • 33.

    עד כמה. ועד מתי. יוצרי ארץ נהדרת יוכלים לרדת נמוך?

    אלי, 04/05/12 10:20

    האם יוצרי ארץ נהדרת ירדו גם על מותקפי דודו טופז? או שאז זה היה אסור כי שייך לקליקה שונה וחברה מאד מאד מצומצמת ומסוימת?,

  • 32.

    מתי תבינו שהתכנית הזאת פשטה את הרגל . (ל''ת)

    המכנה המשותף הנמוך ביותר, 04/05/12 10:19

  • 31.

    פשוט גועל נפש. (ל''ת)

    דנה, 04/05/12 10:18

  • 30.

    ארץ נהדרת כבר מזמן הפכה לזבל שמאלני שמשודר ומנסה להצחיק בכוח

    זיו_! , 04/05/12 10:15

    ארץ נהדרת? לא נראה ככה..עושה רושם שכל מה שהם מנסים זה לפגוע כמה שיותר ביהודים. כל דבר לגיטימי מבחינתם. אין גם פלא אם כך שרבים כל כך מסרבים לצפות בח*א הזה

    • השמאלנים הקימו בשבילך את המדינה מטומטם (ל''ת)

      דורון, 04/05/12 11:04

      • השמאלנים גם כבשו את השטחים ,שלטו בהם והקימו התנחלויות. (ל''ת)

        גולדה/רבין, 04/05/12 13:13

      • דורון, הימין של היום זה השמאל של פעם .והשמאל של היום? זה ערבים של פעם

        זיו_! , 04/05/12 15:32

        מטומטם תקרא לאחד שהביא אותך לעולם..

      • השמאלנים הקימו את המדינה?

        מיכה, 04/05/12 15:46

        מאיפוא המסקנה הזו, נראה לך שהחלוצים שנלחמו בערבים ובבריטים היו שמאלנים? אתה יודע מה זה שמאלני בכלל? שמאלני זה אדם חסר עמוד שידרה, חסר נאמנות לעמו ולמדינה, חסר ערך לעמו ולמוצאו, חושב רק על עצמו ומשפחתו והכסף שלו, חסר לאום ודת, מעדיף ללכת לבתי קפה בתל-אביב או לשכב על הגדרות בהפגנות של האויב, כאלו שהלכו להלשין לבריטים על מי שניסו לעזור לנצולי שואה להמלט לארץ באוניות מעפילים והרשימה עוד ארוכה.

        • איפה המציאו אותך מיכה?

          שבת שלום, 04/05/12 17:33

          מנין התובנות העמוקות שלך? גם לא למדת כלום וגם שכל חסר לך.

  • 29.

    קללת הילה בצלאלי על אנשי ארץ נהדרת ולא ינקו (ל''ת)

    אע, 04/05/12 10:12

  • 28.

    לא הומור. לא סטירה. לא נעליים ולא בטיח. סתם טמטום.

    אברהם, 04/05/12 10:11

    אני לא מבין איך משהו רואה את הזבל הזה, בלי קשר להילה.

    • מאז שהפכו לפוליטרוקים חדלו להצחיק

      גיחוך מטעם, 04/05/12 11:40

      בנאי וכהן ברחו בזמן

  • 27.

    זה זמן רב שאינני צופה בתכנית העלובה הזו (ל''ת)

    אברהם מכפר סבא, 04/05/12 10:05

  • 26.

    ארץ נהדרת ירדו גם על גלעד שליט, לסגור להם כבר את התכנית

    אני, 04/05/12 10:02

    אין להם גבול, משתינים על העם ומקבלים ים כסף

  • 25.

    מולי שגב החוצפן הזחוח.גם לך יש משפחה.אולי תעשה מערכון על שפרה? (ל''ת)

    שרון, 04/05/12 09:58

  • 24.

    המשפחה ''שוקלת את צעדיה''

    one, 04/05/12 09:55

    נו באמת......

    זה סאטירה וממש לא צחוק מהמוות של הבת שלכם. נהפוך הוא זה לחדד את המדינה שפאשלה כזאת קוראת באשמת רשלנות וחאפ לאפ (איך אמרו במערכון: ''המכרז נערך בהתאם לחוקי החאפ לפ המחמירים ביותר'') והפיצוי הוא בדמות מתן הדלקת משואה. זה הדבר החמור שהמשפחה בינתיים לא רואה. שעשו עליהם ספין.

    • אז הריצו צחוקים על המכרז. איך המשפחה קשורה לחאפ לפ?

      אלכס, 04/05/12 11:11

      בוא נריץ בדיחות על האמא שלך בגלל איפה שהיא עובדת ונראה מה תגיד.

  • 23.

    ''ארץ נהדרת'' חוצפנים

    Tony, 04/05/12 09:54

    על משפחת בצלאלי לתבוע את כותבי התוכנית על היא רגישות על מותה של ביתם.
    אני בטוח שגיברת בצלאלי היתה מעדיפה לראות את ביתה היקרה בחיים מאשר להדליק משואה .

  • 22.

    המדינה אחראית ישירות למוות ביתם ונתנו להם להדליק משואה בתמורה

    vv, 04/05/12 09:52

    המערכון היה במקום.

    • והם אכן הדליקו משואה. אז למה הם נחרדים? (ל''ת)

      מה הם רוצים?, 04/05/12 16:50

  • 21.

    זה ערוץ 2 שלכם וזה מה שיוצא ממנו, כולל יאיר לפיד שלכם (ל''ת)

    ליאת, 04/05/12 09:52

  • 20.

    שמח שהפסקתי לצפות בזה

    נ, 04/05/12 09:48

    ולהורים הייתי אומר, שעדיף לו היו מתעלמים לגמרי מהמערכון הזה. בהתייחסותם רק נתנו ל''ארץ נהדרת'' פרסום חינם יקר ערך, שלא מגיע להם לקבל.

    • צודק

      עדי, 04/05/12 15:48

      גם אני אחרי המערכון הזה אפסיק לצפות בתוכנית. גם אם הפואנטה והמסר היו לחיוב הרי שיש דרכים גם להעביר מסרים מסוג זה וזו היתה דרך טיפשית ומכוערת כאין כמותה. חוסר טאקט וזילזול בצופים. להצחיק זה לא הצחיק.

  • 19.

    לו בתי המשפט היו מחייבים את המדינה במיליוני שקלים פיצויים (ל''ת)

    אולי היו לוקחים את זה ברצינות.לשלם כסף.כואב להם, 04/05/12 09:48

  • 18.

    מה היה קורה אם לכותב הסדרה הייתה נהרגת בת, באותן נסיבות? (ל''ת)

    רמי, 04/05/12 09:47

    • אתה צודק - לא היו מעיזים .......... (ל''ת)

      tאני, 04/05/12 12:34

  • 17.

    צודקים הזדעזעתי כשראיתי את זה

    אחות שכולה, 04/05/12 09:44

    חוויתי את אותה תחושה כששי ודרור עשו מערכון על פיגוע וחלקי גופות מפוזרים וחשבתי האם הם יצחקו אם זה יקרה למישהו ממשפחתם?! גועל נפש והרשות השניה צריכה להתביש שבשם הסאטירה אין שום גבול
    ארץ נהדרת ויוצריה צריכים להתביש להתנצל ולדאוג שזה לעולם לא יקרה להם שוב

    • צודקת במאה אחוזים!

      דורין, 04/05/12 10:45

      אני לא מסתכלת על תוכניות מסוג אלה היות ואני מבינה לליבם של המשפחות כמה עוד כאב אפשר לדחוס ללב?

  • 16.

    חבל... הביקורת של ארץ נהדרת הייתה במקומה

    ציוני, 04/05/12 09:43

    הם יצאו נגד ראשי המדינה והקומבינות שלהם. להפך הם באו לטובת משפחת בצלאלי ובאו לומר אמירה קשה נגד המדינה וראשיה. זה העניין בסאטירה נוקבת.

    • לא ידעתי שמשפחת הילה בצלאלי היא מראשי המדינה.

      אלכס, 04/05/12 11:14

      הם בכלל ביקשו להופיע ב''סאטירה''.

    • ציוני צודק. לא הבנתם נכון את הסאטירה! הביקורת היא על המדינה

      ולא על המשפחה., 04/05/12 13:31

      משפחת בצלאלי היקרים. ליבי איתכם אבל המערכון היה חץ לכיוון השלטון. זה היה מאוד ברור. להגיד בזלזול ''מקסימום ניתן לכם להדליק משואה'' מכוון ישירות למדינה ולא למשפחה.

  • 15.

    גם אני ראיתי את זה וחשבתי שלחוצפתם אין גבול, (ל''ת)

    חארות בני חאחרות, 04/05/12 09:39

  • 14.

    לא הבנתי, רואה ''ארץ נהדרת'' כשהיא באבל?

    ..., 04/05/12 09:39

    חוץ מזה, ''ארץ נהדרת'' כבר מזמן נהפכה לזבל של תוכנית. לא הופתעתי לקרוא כתבה זו.

  • 13.

    לא צריך להיות צנון. סאטירה גם אם גרועה מותר לה לגחך על הכל

    יורם טלמון, 04/05/12 09:39

    אני לגמרי לא מחסידי התוכנית הזו ואיני צופה בה
    אך מותר לסאטירה להגחיך הכל וזה תפקידה
    להגיש משפט ? - זה להיות צנון

    • כל הלוחמים הדגולים למען חופש הדיבור והסאטירה. לו היתה זאת בתך חלילה

      זיו_! , 04/05/12 10:19

      אני בטוח שכבר לא היית מדבר בצורה מטומטמת שכזאת.
      לא כל דבר ראוי להפוך לסאטירה.
      מראה על אטימות שלא לומר רוע לב מכוון.
      אצל ''ארץ נעדרת'' האג'נדה השמאלנית מעוורת אותם לגמרי.. גועל נפש של תוכנית

      • זיו אתה צודק. אף אחד לא באמת יודע מה היא תחושה של אם שכולה, (ל''ת)

        ניב, 04/05/12 11:31

        • ניב, כאח שכול, אני מבין טוב מאוד מה זה כאב אובדן של אמא. תאמין לי

          זיו_! , 04/05/12 15:34

          אבל היי.. אני צריך לסתום מהר את הפה שהגאונים של ''ארץ נעדרת'' לא יעשו גם על זה מערכון סאטירי

    • אתה יודע, אמא שלך אומרת ...

      אלכס, 04/05/12 11:15

      מה, פתאום זה פחות מצחיק כאשר זו אמא שלך?

  • 12.

    אין זה מקרה ראשון שאלו המתימרים לכתוב סאטירות פוגעיםבמשפחות שכולות

    משה בודק, 04/05/12 09:38

    הייתי מטיל עליהם עונש חינוכי לקרוא 10 ספריםשל אפרים קישון ע'ה וללמוד מהי סאטירה אמיתית אם ניתן היה הייתי זורק את אנשי ארץ נהדרת מכל המדרגות גם כאשר אין מדרגות לפי הגדרתו הנהדרת של יקירנו א.קישון ע'ה

  • 11.

    יוצרי ארץ נהדר הם קיצונים וחסרי מצפון במיוחד הקרח המעצבן

    לא ארץ נהדרת כי אם מר''צ נהדרת , הם כלכך צפויים, 04/05/12 09:35

    שזה כבר לא מצחיק

  • 10.

    חוסר רגישות!

    רותי ברק, 04/05/12 09:32

    צפיתי במערכון והזדעזעתי. איפה הרגישות? תשובת ההפקה אינה משכנעת כלל וכלל!
    משפחת בצלאלי - לבי אתכם. שלא תדעו עוד צער!!

  • 9.

    ארץ נעדרת

    שרון, 04/05/12 09:31

    ההרגת וגם צחקת לא מבינים ברגשות וגם כנראה בהומור לא זו הדרך להצחיק ולהעביר מסר שכותבי המערכון היו חושבים אם קרוב משפחתם היה נהרג למשל בתאונת דרכים והיו יוצרים מערכון שמתעד בסרטון מצחיק כביכול איך הוא נהרג .
    אני לעומתכם התרגשתי וכאבתי את הארוע שבו אמא ואביה של הילה באו לטקס יום העצמאות.
    יהי זכרה ברוך לפחות היא שירתה ארץ נהדרת
    ולצערי אתם משרתים את  הלעג והאטימות הרגשית.

  • 8.

    כוונת המערכון הובנה,הביצוע מעיד אבל

    על גסות רוח מזעזעת,טעם נורא וכל דבר אחר חוץ מהומור, 04/05/12 09:28

    תנו לגופת המנוחה להיתקרר לפני שאתם עושים בה שימוש

    • שיו''ר הכנסת עשה שימוש בגופת הבת בטקס לא הפריע לאך אחד (ל''ת)

      ככ, 04/05/12 09:53

  • 7.

    זה מה קוראים אותה סאטירה

    נו באמת, 04/05/12 09:26

    זה בדיוק התפקיד של הסאטירה, להראות את הפגמים במציאות שלנו בצורה בוטה וקומית.

  • 6.

    גב בצלאל יש לא מעט סימני שאלה

    דן, 04/05/12 09:24

    ראשית משתתף בצערך לצערי אין נחמה בשום אמרה לצערי השכול ילוו אותם . אבל הביקורת שלך לתוכנית לא פיאריית אחד האמצעים לעלות את הנושא למודעות לאירוע דווקא דרך התוכנית . לסיום למרות שלעולם לא הייתי מתחלף איתך לא מצליח להבין את שיקול הדעת שלך בלרוץ ולקחת חלק בטקס עוד לפני סיום השבעה

  • 5.

    אין גבול ! ארץ נהדרת למען הרייטינג מותר הכל !!

    ליאור, 04/05/12 09:23

    יש כאב שאסור לעשות ממנו צחוק !
    תשפחות כואבות והרוסות על גבם עושים צחוק ורייטיג .
    משהו צריך להפסיק את הגועל נפש הזה נקודה .

  • 4.

    ההורים צודקים! חוסר תרבות! הכל בשביל רייטינג! (ל''ת)

    איכס!!!!!, 04/05/12 09:22

  • 3.

    לא כל מי שלא מוצא חן בעיניו מערכון יכול לתבוע (ל''ת)

    בשביל זה קיים חופש דיבור גם למי שלא מוצא חן בעיניו, 04/05/12 09:20

    • מעניין אייך תגיב אם אחותך הייתה נהרגת והיו עושים עליה מערכון !!! (ל''ת)

      חופש דיבור הוא לא השתלחות עלובה, 04/05/12 09:49

      • תבין -כשזה קורה אצל השכן... (ל''ת)

        יותר קל, 04/05/12 12:37

      • זה שאחותך נהרגת לא משנה את החוקים במדינת ישראל (ל''ת)

        יש חוק ויש המצאות, 04/05/12 13:21

      • אז הוא היה מתעצבן, וחופש הביטוי היה נשמר, כרגיל (ל''ת)

        לא לבלבל בין חופש ביטוי לטעם טוב, 04/05/12 13:21

  • 2.

    גם אם תכתבו עוד פעם ''סאטירה'' ב''מאמר'' הזה- זה לא יהיה נכון

    סמואל, 04/05/12 09:18

    ולא יהפוך את התוכנית המזוויעה הזאת לסאטירה. יש גבול.

  • 1.

    הכותבים במגדל שן חושבים שהם מעל ערכי מוסר (ל''ת)

    א, 04/05/12 09:18

    • אאוצ' עלית על זה.. (ל''ת)

      ץ, 05/05/12 16:21