• 45.

    זוהר

    יקיר, 10/08/15 23:04

    זוהר ארגוב המלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

    IP: 109.64.193.68דווח על תגובה זו

  • 44.

    זוהר המלך

    זוהר המלך, 19/06/14 20:56

    זוהר המלך

    IP: 79.177.188.94

  • 43.

    הזמר הכי גדול בכל הזמנים

    רועי, 01/12/13 08:25

    זוהר המלך

    IP: 80.230.12.168דווח על תגובה זו

  • 42.

    כל מילה בסלע, זוהר פשוט היה קול ייחודי שהקדים את זמנו

    ערן, 02/04/13 02:33

    בהאזנה מחודשת לאלבומיו קשה שלא להתרשם מהאיכות יןצאת הדופן ומהוורסטיליות של קולו ושל העיבודים שחוברו עבורו. אלבומים מלוטשים ומלאי איכות מוזיקלית טהורה וחוצת טעמים. נדמה לי שזוהר ארגוב יכל להיות, ולמעשה היה, אומן מוזיקת עולם לעילא ולעילא. צריך לקוות שכמו אסתר עופרים חברת תקליטים איכותית תוציא את אלבומיו של זוהר ארגוב בהוצאה איכותית ומחודשת שתעניק לענק הווקאלי הזה את המקום הראוי לו. מעתה אמור, אריק איינשטין, שלום חנוך שלמה ארצי וזוהר ארגוב באותה נשימה וללא חשש שביעית:-)

    IP: 37.60.43.26

  • 41.

    לכול אלה שמאשימים את זוהר באונס זה הציטוט של הקצין הבוחן

    שמו אהרון טל ודא''כ גם קנאים מהתחום רמז ישי לוי..., 14/09/12 04:55

    הצטוט של קצין המשטרה:

    אהרון טל היה ראש לשכת סיור מבצעים בשפלה בעת המקרה, וראש צוות החקירה לגבי נסיבות מותו של ארגוב. היום הוא גמלאי, עובד בחברה פרטית בתחום הסחר: ''פגישתי האחרונה עם זוהר היתה כמה ימים לפני מותו, ונמשכה כעשר דקות. הוא היה שבר כלי, בלי שיניים. כל גופו דקור, עד שהיו צריכים להזריק לו באיברים אינטימיים. הוא היה עצור על נסיון אונס, והסביר לי שהוא בכלל לא היה מסוגל לאנוס, ושמנסים להפיל אותו. הוא ממש חיפש מישהו לספר לו את זה.

    IP: 79.176.209.47דווח על תגובה זו

  • 40.

    סוף סוף כתב שמבין עניין..כותב אמיתי בלי פוזות צפונבוניות

    זהר ארגוב, 11/05/12 16:28

    יש אנשים שיש להם רצון להיות זמרים וצמאון גדול לאהבת קהל למרות שהם לא מוכשרים לכך...ןכאן נכנסים לתמונה אמרגנים,חברות יחסי ציבור,פושעים בעלי אינטרסים,שדרני רדיו מסוג ז(תקליטנים לשעבר) וטכנאי קול שיהפכו גם את קולו של עורב לערב...בעזרת הגברה של התופים שיעלה על הקול של ''הזמר'' והזמר במקום לשיר ולסלסל בקול נעים לאוזן אז הוא צורח בעיקר בעליות בקיצור מבחינה קולית אין לאנשים האלה מה למכור וגם העמידה שלהם על הבמה נראית מזוייפת ולא אמינה כי בתוכם יש תמיד את הפחד שהזיוף יתגלה...חבל רק שהכתב לא ציין שמות של זמרים שמתאימים לחלק האחרון בכתבה שבו הוא כותב על חנופה ופירגון יתר לזמרים המזוייפים והלא מאיימים על התרבות הלבנה...לסיכום התרבות הישראלית עדיין לא הוציאה מתוכה זמר ברמה של זהר ארגוב

    IP: 87.68.38.141דווח על תגובה זו

  • 39.

    זוהר

    א1, 04/05/12 23:38

    מלך הרגשות

    IP: 79.180.174.216דווח על תגובה זו

  • 38.

    זוהר כמו קצב, הירשנזון או רחבעם גנדי היו עבריינים או חברים של עבריינים

    ספי הורן, 30/04/12 17:16

    וכולם ידעו לצרוח היטב או לילל כשצריך

    IP: 212.117.143.250דווח על תגובה זו

    • זהר המלך ותמיד ישאר המלך

      ניר, 01/05/12 01:41

      זהר ארגוב המלך של כל הזמנים,והוא לא אנס אף אחת ,פשוט קינא בו מי שקינא בו כי זהר הצליח בענק ,וכדיי לשים לו רגל, אותו קנאי אמר לחברה שלו שתיתלונן על זהר שאנס אותה ,למרות שלא היה ולא נברא .ככה זה שאדם מצליח ויש קנאים שמנסים גם להצליח ולא הולך להם .

      IP: 84.108.20.113 דווח על תגובה זו

      • הוא היה חבר של גנדי וקיבל ממנו סמים חינם עבור השכרת אריאנה לכנסי מולדת

        ספי הורן, 01/05/12 09:03

        גנדי דאג שזוהר ארגוב יקבל סמים ובתמורה זוהר דיבר עם שוני גבריאלי וחיבר ביניהם וכך גנדי היה מקבל את אולם אריאנה שביפו לכנסים של תנועת מולדת

        IP: 37.142.103.250 דווח על תגובה זו

        • הייתי מציעה לך להזהר בדיבורך

          נטלי, 02/05/12 16:10

          תיזהרי שלא יתבעו אותך על הוצאת דיבה .טיפשונת.

          IP: 109.65.97.241 דווח על תגובה זו

  • 37.

    סנדרסון וכספי הם יוצרים

    טל, 29/04/12 14:52

    ואפשר לקרוא ליצריה שלהם ''גאונות'', ואוליי להשוות אותם לאביהו מדינה, אבל בטח לא לזוהר ארגוב שהוא זמר, ולא ברורה איזו גאונות יכולה להיות מלהיות זמר

    IP: 212.150.145.206דווח על תגובה זו

  • 36.

    בן,אתה צודק בכל מילה,יופי של כתבה!! (ל''ת)

    משה ניניו, 29/04/12 11:42


    IP: 85.250.138.104דווח על תגובה זו

  • 35.

    זוהר הוא הגדול מכולם... (ל''ת)

    אשכנזי מרמת אביב, 29/04/12 11:41


    IP: 85.250.138.104דווח על תגובה זו

  • 34.

    זוהר המלך

    זוהר, 29/04/12 11:24

    אך איזה זמר מלללללללללללללללללללללללללללך.

    IP: 79.180.174.216דווח על תגובה זו

  • 33.

    זוהר המלך

    זוהר המלך, 28/04/12 23:23

    הכנות בשירה שלו והקול.

    IP: 79.180.174.216דווח על תגובה זו

  • 32.

    תיקון טעות בעניין ''גלבי''

    דניאל, 28/04/12 22:24

    השיר לא זכה בפרס הגראמי. ייתכן שהבלבול נובע מהעובדה שעפרה חזה הייתה מועמדת לפרס הגראמי בשנת 93 על אלבומה ''קריה''.

    IP: 79.181.219.53דווח על תגובה זו

  • 31.

    יאללה יאללה כל אחד יכול לשיר

    אלי, 28/04/12 20:26

    לסלסל יותר קל מלהחזיק קול

    IP: 85.65.156.239דווח על תגובה זו

  • 30.

    זוהר.

    להשכלה כללית !!!!!!!!, 28/04/12 09:23

    לא מלך ולא גאון ולא שום כלום. הוא סתם ערס אלים. נרקומן קלפן גנב ואנס. דמות שלילית וטיפוס מגעיל ומכוער רצוי לא להשמיע אותו בגלי האתר ולשכוח אותו לצמיתות כדי שהדורות הבאים לא ישמעו על יצור זוועתי כזה.

    IP: 46.117.2.166דווח על תגובה זו

    • אין על זהר

      מיכל, 01/05/12 06:09

      בעוד 10 דורות לא יקום זמר כמו זהר.הייתי מציעה לך שקודם כל תשמע את הקול שלו והעוצמות .ואת המילים האכותיות של שיריו ,כנראה שאתה לא מבין הרבה.

      IP: 84.108.20.113 דווח על תגובה זו

  • 29.

    זוהר

    זוהר המלך, 27/04/12 17:27

    מה אתם יודעים אנשי שמנת שרק ביקורת נותנים זוהר מלך הרגשות והכאב

    IP: 109.67.146.146דווח על תגובה זו

  • 28.

    עופר לוי הוא המלך המזרחית לנצח

    שירה מזריח, 27/04/12 16:17

    ממתי זוהר ארגוב מלך אני יודעת תמיד שהמלך זה עופר לוי הגדול מכולם

    IP: 212.76.125.163דווח על תגובה זו

    • הוא המלך של כול הפריחות (ל''ת)

      ניני, 28/04/12 09:26


      IP: 46.117.2.166 דווח על תגובה זו

  • 27.

    מסומם אנלפבית. אז מה אם הוא מזרחי?! הוא לא מודל לחיקוי לילדינו (ל''ת)

    במה בדיוק הוא 'מלך'?, 27/04/12 07:00


    IP: 85.64.124.152דווח על תגובה זו

    • הילדים שלך יהיו חשופים לדברים הרבה יותר גרועים ,כי

      מעיין, 01/05/12 15:05

      פני הדור כפניי הכלב.

      IP: 109.65.97.241 דווח על תגובה זו

  • 26.

    ''מלך'' על עבריין מסומם???

    ליאור בוסקילה, 27/04/12 02:46

    עד לאן התדרדרנו????

    IP: 58.111.211.216דווח על תגובה זו

    • הזהר לארגוב

      מיקו, 01/05/12 06:15

      כן הוא היה המלך ,בסדר גודל שאף אחד לא יגיע אליו בהתחשב בנסיבות בזמנו .ותמיד ישאר המלך.

      IP: 84.108.20.113 דווח על תגובה זו

  • 25.

    זוהר ארגוב הוא גדול הזמרים בכל הזמנים - לנצח נצחים. (ל''ת)

    זוהר גדול הזמרים, 26/04/12 21:43


    IP: 77.125.121.29דווח על תגובה זו

    • הוא גדול זמרי הערסים והפריחות בכול הזמנים. לתפארת הנרקומנים והאנסים (ל''ת)

      יש מבין?, 26/04/12 22:49


      IP: 46.117.2.166 דווח על תגובה זו

  • 24.

    זהר ארגוב כבר לא יזכה להיקרא מלך

    לוריין, 26/04/12 21:19

    אם הוא היה ממשיך ביצירה היפה שלו אין ספק שהוא היה זוכה במעמד הזה ובצדק.

    אבל להזכירך, הוא הפך לנרקומן וסיים את חייו כנרקומן עלוב בתא המעצר.

    בדיוק כמו שהנשיא לשעבר משה קצב לא ייזכה להיקרא יותר כבוד הנשיא, כך גם זהר ארגוב.

    הוא פושע, עבריין ואינו ראוי לכבוד להיקרא מלך.

    על היצירות שלו- הוא אכן ראוי לכבוד, אבל בל נשכח שהוא היה עבריין שהגיע מספר פעמים לתחנות משטרה על פשעים שבסופו של דבר הביאו אותו למותו.

    IP: 85.65.187.130דווח על תגובה זו

    • זהר ארגוב כבר זכה מזמן בתואר המלך ,והוא זכה בתואר בכבוד.

      איתן, 01/05/12 15:09

      ויש הרבה זמרים שהם מעשנים סמים רק שאתם לא יודעים עליהם.וכמו המלך לא יהיה .כי אף אחד לא משתווה לו.

      IP: 109.65.97.241 דווח על תגובה זו

  • 23.

    זוהר ארגוב

    ציץ, 26/04/12 20:13

    לא סמל ולא כלום חלש אופי מסומם בוגד במשפחתו מה לא הכל נגדו מעשיו להיטיו חבל שהשתן עלה לו לראש אולי דברים לא מקובלים אולם נכונים

    IP: 79.179.157.168דווח על תגובה זו

    • זוהר ארגוב.

      ניני, 26/04/12 21:30

      נרקומן. קלפן שתיין. מסומם.טיפוס אלים. אנס.
      גנב. ובקיצור כרה של בן אדם. אין צורך להזכיר אותו ולא להשמיע את קולו ושיריו. בושה גדולה לחברה הישראלית שיצור מגעיל כזה משמיעים אותו בגלי האתר ומזכירים את שיריו המגעילים.

      IP: 46.117.2.166 דווח על תגובה זו

      • קנאים לכו לישון על הבטן

        מוטי, 01/05/12 15:13

        כשאני שומע את זהר ,אני מתגעגע לזמר הזה .זמר עם שירים בסטייל ,וקול מיוחד במינו.שלא יהיה כמותו לדורות.

        IP: 109.65.97.241 דווח על תגובה זו

  • 22.

    אמנותו עולה על כל מעשיו שהם תוצאה של דיכוי לבן (ל''ת)

    אבי מ, 26/04/12 20:06


    IP: 85.64.18.247דווח על תגובה זו

  • 21.

    לא כל זמר יכול להגיע לייחוד ויצירתיות לאורך דרכו - וזוהר א. הלך לאיבוד

    תגובה לכתבה, 26/04/12 19:41

    כילד פלא בנסיבות גילו - זוהר ארגוב הצליח;
    ולדעתי הילד שלו שר יותר יפה מימנו - עם קול שיכול להגיע להגיה נכונה וייחוד, בשירה ובמוזיקה;

    IP: 89.139.22.50דווח על תגובה זו

  • 20.

    מעשיו ועברו של ארגוב מזוהמים וטמאים כל כך שיש לו מקום רק בבית הקברות

    בושה למדינה ולמזרחיים, 26/04/12 19:35

    של השכחה.בושה שמגדירים נרקומן כסמל חיובי.

    IP: 81.218.179.248דווח על תגובה זו

    • המלך של כל הזמנים.

      גבי, 01/05/12 15:19

      גם נרקומן הוא בן אדם ,והוא לא בחר להיות כזה אל תהיו גיבורים כי הרבה גיבורים נפלו ...הפילו עליו תיק של אונס מהקנאה בהצלחה שלו.הוא היה הרבה יותר טהור ממה שאתם חושבים .ותמיד ינציחו אותו .כי הוא היה המלך ,גם אם קשה לכם לקבל .זאת עובדה.

      IP: 109.65.97.241 דווח על תגובה זו

  • 19.

    לא כל זמר יכול להקרין ייחוד ויצירתיות לאורך דרכו- וזוהר א. הלך לאיבוד

    זכות התגובה, 26/04/12 19:25

    כילד פלא הופעתו וקולו ריגשו בנסיבות גילו הצעיר והסלסולים- אך בגדילתו,וצמיחתו המוזיקלית הפלא הלך לאיבוד;
    ומזמר מקצועי נדרש יכולת קולית לאורך כל שנות הקריירה המקצועית - וזוהר ארגוב לא הרקיע שחקים בהופעתו.

    IP: 89.139.22.50דווח על תגובה זו

  • 18.

    די כבר עם הנרקומן הזה (ל''ת)

    אזרחית, 26/04/12 19:23


    IP: 31.210.183.171דווח על תגובה זו

  • 17.

    למעלה מ-85% ממצביעי הליכוד הם מזרחיים ורובם בעלי תרבות של ברברים (ל''ת)

    ניני, 26/04/12 19:17


    IP: 46.117.2.166דווח על תגובה זו

  • 16.

    סמל ? גאון ? מלך ? לא ולא !

    cinege, 26/04/12 19:10

    אנס מורשה, נרקומן שהמורשת שלו, ממשיך דרכו, בן נרקומן.
    באשר לשירה, בעיני רבים וטובים זו סתס יללת חתולים מסתלסלת.

    IP: 109.65.144.77דווח על תגובה זו

    • בנוגע ליללות- זו דעתך האישית

      איתמר, 26/04/12 21:30

      ואולי של עוד כמה.

      אבל יש אחידות בקשר לקול המיוחד שלו ועל כך שהוא הקפיץ את הזמר המזרח תיכוני עשרות צעדים קדימה.

      יחד עם זאת, צריך לזכור שהבן אדם באמת היה עבריין שנכנס ויצא מתאי מעצר, והוא גם סיים את חייו בעליבות ועוני שבאמת הורסים לו את הכבוד.

      IP: 85.65.187.130 דווח על תגובה זו

      • זהר המלך

        עידן, 02/05/12 15:58

        יללות ,גם עוד עשר שנים אתה לא תוכל לסלסל כמוהו.אין ולא יהיה תחליף לזהר ארגוב.

        IP: 109.65.97.241 דווח על תגובה זו

  • 15.

    ההתנהגות שלו הרסה לו את החיים.לצערי הוא לא יכול להיות סמל חיובי בארץ (ל''ת)

    אלכסנדר, 26/04/12 18:59


    IP: 93.203.226.180דווח על תגובה זו

  • 14.

    ״נעלים ומכנסים שתמיד קונים קומפלט״ זה הרמה שלנו (ל''ת)

    והקלרשטין הצרחן שירש אותם, 26/04/12 18:54


    IP: 75.79.59.41דווח על תגובה זו

    • בחרת שיר משעשע של אומן גדול

      רונן, 26/04/12 21:28

      יש לו המון יצירות משעשעות ראויות.

      אבל אם היית טורח להשקיע היית מוצא גם כמה נכסים שאתה לא מודע לכך שאתה גאה להיות ישראלי עם שירים כאלה.

      חלילה לי מלרמוז לך על אלו שירים מדובר, אתה הרי יודע כבר הכל ויודע איך מחפשים שירים בגוגל וגם מבין יצירות- אז קח תרמיל וצא למסע מאד קצר- אתה עומד להיות מופתע.

      IP: 85.65.187.130 דווח על תגובה זו

      • ''אמן'' ככה כותבים בעברית..

        דנה, 27/04/12 01:56

        ההתנשאות אם אם החטאים אז למה לנו להתנשא ולספר איזה אמן טוב יותר ....
        למרות שאיני מחבבת במיוחד מוסיקה מסתלסלת יש שיר אחד ענוג שאני אוהבת במיוחד ''הפרח בגני'' ומכל הזמרים {גברים} הישראלים שרובם צייצנים מוכשרים אבל נעדרי קול איכותי .. הייתי בוחרת את אריק איינשטין הגדול מכולם! את יהורם גאון למדתי לחבב

        IP: 71.190.159.110 דווח על תגובה זו

  • 13.

    לקרוא לזוהר ארגוב מלך זו כמו להגיד שאיסמעיל הנייה הוא אדם צדיק וטוב (ל''ת)

    נרקומן ועבריין לא יכול להיות מלך, 26/04/12 18:51


    IP: 81.218.179.248דווח על תגובה זו

    • לנצח נזכור את זהר המלך

      אריה טביב, 01/05/12 15:30

      כמה בורות .תתבישו לכם.וכן זהר היה המלך וישאר מלך לעולם.אף אחד לא יכול להכנס לנעליו.הכספים שהיו זורקים לו בהופעות ואת כל הכסף הוא היה משאיר לנגנים .כי הוא היה טוב לב. ןהוא אדם שעבר הרבה סבל בחייו עוד בטרם נפל לסם.אל תדון אדם עד שתגיע למקומו.לא מאחל לך להגיע למצב הזה. אבל אל נשכח שלפניי שהוא נפל הוא היה אימפריה את אלינור הוא הקליט בכלל בטייפ ביתי .ומכר שלוש מיליון עותקים .היום הם מקליטים באולפן ולא מוכרים ברמה שהוא מכר.המועדונים שהוא הופיע היו מלאים עד אפס מקום,אנשים ישבו במכונית מחוץ למועדון כדיי לשמוע את קולו .אין זמרים בסדר גודל כזה וגם לא יהיו.

      IP: 109.65.97.241 דווח על תגובה זו

  • 12.

    נרקומן =מלך?!?!

    רוני, 26/04/12 18:36

    הלכה לי המדינה

    IP: 79.177.96.25דווח על תגובה זו

    • ואנס סדרתי היה נשיא.

      חיים, 26/04/12 21:26

      צחוקים במדינה שלנו.

      IP: 85.65.187.130 דווח על תגובה זו

  • 11.

    רק בישראל אנס מורשע נחשב למלך (ל''ת)

    אלימות ונמות, 26/04/12 18:04


    IP: 79.183.222.149דווח על תגובה זו

    • זוהר ארגוב התאבד בתא המעצר כי חברה של זמר ישי לוי התלוננה שניסה לאנוס

      אסור לשקר. בדיקה קטנה אפילו בגוגל מפריכה מה שכתבת., 26/04/12 18:59

      זוהר ארגוב לא נשפט ולא הואשם ולא הורשע.
      רק נעצר בגלל תלונה שטרם נבדקה,
      וייתכן שהייתה שקר בכוונה שנועד לפגוע בזוהר ארגוב. ואכן פגע בו. עד המוות.

      IP: 87.69.30.133 דווח על תגובה זו

      • הוא נכנס וייצא מתאי המעצר

        מאיר, 26/04/12 21:26

        זו לא היתה השהות הראשונה שלו בתא המעצר.

        להזכירך, הבן אדם השתמש בסמים קשים- וזה גם מה שהביא למותו.

        הוא התאבד כשהוא עני, קבצן עלוב ואומלל.

        איזה סמל הוא כבר יכול להיות?

        IP: 85.65.187.130 דווח על תגובה זו

      • תבדקו בגוגל לפניי שאתם מכפישים את המלך.

        קרן, 01/05/12 15:38

        נכון זהר לא נשפט ולא הואשם .חבל שישי לוי הקנאי לא יכול לראות את הקרובים אליו מצליחים.הוא גם מקנא בבן שלו שיר ,אדם מגעיל .עם קול עוד יותר מגעיל.

        IP: 109.65.97.241 דווח על תגובה זו

  • 10.

    כתבה מעולה!! (ל''ת)

    עידו, 26/04/12 16:09


    IP: 87.68.161.67דווח על תגובה זו

  • 9.

    מה אתם בכלל מבינים

    אבי, 26/04/12 15:45

    מי אמר שזוהר רצה להיות ברשימה הזאת?
    וחוץ מזה יש ''בולים'' עם דיוקן של זוהר..

    IP: 77.127.162.226דווח על תגובה זו

  • 8.

    תודה לך בן. עשית לי את העצמאות (ל''ת)

    דנה, 26/04/12 14:16


    IP: 84.108.134.65דווח על תגובה זו

    • כול מילה בסלע

      אוהד המוסיקה ה''ישראלית''/מזרחית, 26/04/12 18:16

      גם לי

      IP: 76.110.161.156 דווח על תגובה זו

  • 7.

    אמן?

    ה, 26/04/12 13:03

    הלחין וכתב שיר אחד בחייו, לא יותר.
    אמן מבצע.
    הוא לא מתי כספי, שמעבר לשירתו, גם הלחין שיריו.
    לא סנדרסון, שכותב ומלחין את שיריו.
    לא איינשטיין, שהיו שותף לכתיבה והלחנה של להיטים אדירים.
    הוא לא אמן, אמן מבצע, לכל היותר.

    IP: 84.228.5.251דווח על תגובה זו

    • אמן מבצע

      צחי, 26/04/12 16:08

      אכן זוהר לא כתב, אבל לטעמי יש את מה שנקרא יוצר בשירה ז''א זמר שבהגשה שלו יש משהו שלא נשמע לפני , ואת זה קשה לקחת מזוהר. ובנוסף אם את/ה תקרא/י בתשומת לב הכותב מזכיר שמות של יוצרים ענקיים דוגמת אהרון עמרם (שכתב והלחין מאות שירים) אהובה עוזרי ואביהו מדינה שעבדו עם זוהר לאורך כל הקריירה שלו.

      IP: 87.68.161.67 דווח על תגובה זו

  • 6.

    כ''כ נכון וכ''כ עצוב

    אבג, 26/04/12 11:07

    הוא היה גאון בכל קנה מידה מוסיקלי ואמנותי, ולמרות זאת מתייחסים אליו עד היום במושגים של קיטש ו''המוניות מזרחית''. מדינת ישראל עדיין נשלטת ע''י ההגמוניה האשכנזית שלא מסוגלת לראות את בני המזרח כבני תרבות אלא כ''יוצאי עדות''. ביום שבו יפסיקו לקרוא למזרחים ''עדה'' ויתחילו לקרוא להם ''תרבות'' - ביום הזה חיינו כאן ישתנו פלאים. עצוב מאוד.

    IP: 109.65.201.39דווח על תגובה זו

    • תרבות של מזרחים זה תרבות הפשע (ל''ת)

      אבוטבול הררי אוחנה אלפרון שירזי-אשכנזים?, 26/04/12 18:09


      IP: 79.183.222.149 דווח על תגובה זו

      • תרבות מזרחיים?

        ארז, 26/04/12 18:42

        הירשינזון,,חנן גולדבלט,,אהוד הולמרט,,,חיים וויצמן,,אריאל שרון,,,ועוד המון המון שהצליחו לבצע פשעים בתיחכום רב ולמשטרה לא הייתה מוטיבציה להפליל אשכנזים.
        לידיעה,,,יהדות המזרח הייתה היהדות הכי נקייה ,אצילה ,אוהבי ציון,,טובי לב וישרים,רק פה בארץ הדור שנולד כאן חצה גבולות ואכן רבים נפלו לפשע,צריך לשאול מדוע זה קרה,,,אנו יודעים מה הסיבה,,אולי אחד מהאשכנזים המתורבתים והנאורים יסביר לנו מהן הסיבות.

        IP: 84.228.197.141 דווח על תגובה זו

        • תרבות מזרחיים=תרבות של ערסים נרקומנים. (ל''ת)

          קרקוקלי, 26/04/12 21:34


          IP: 46.117.2.166 דווח על תגובה זו

          • קרקולי נראה לי שברחת מאישפוז ,גזען אחד.

            אתה ממש בור ועם הארץ, 02/05/12 16:04

            המזרחים לא מייצגים תרבות של ערסים ונרקומנים ,אלה אנשים עם נשמות טובות .והיום יש גם הרבה רופאים ושופטים שהם בני עדות המזרח .אז אל תיהיה כסיל.

            IP: 109.65.97.241 דווח על תגובה זו

    • הבן אדם אנס והיה נרקומן שנכנס ויצא מבתי המשפט ומעצרים

      רמי, 26/04/12 21:24

      אם אתה בקטע של להיות גזען שונא אשכנזים, לפחות תעשה את זה עם יוצאי עדות המזרח מכובדים- ולא חסרים כאלה.

      IP: 85.65.187.130 דווח על תגובה זו

      • הוא שאמרתי

        אבג, 26/04/12 21:43

        אתה בעצמך קורא לבני תרבות המזרח ''עדות המזרח'' ומוכיח בעצמך יפה מאוד את טענתי על הגזענות האשכנזית. אני גזען או אתה? אני קראתי לאשכנזים ''עדות אשכנז'' או אתה קורא לנו ''עדות המזרח''? מתי שמעת מישהו אומר ''בני עדת הגרמנים'', או ''בני עדת הפולנים'', או ''בני עדת האמריקאים''? כשאתה ודומיך הגזענים תפסיקו לכנות אותנו ''עדה'' ותתחילו להתייחס אלינו כאל תרבות שהיא שווה וראויה לא פחות מכם - אולי משהו ישתנה כאן. ועד אז תפסיקו להתלונן עלינו, כי אתם לא שווים יותר מאיתנו. ואולי אפילו פחות. עוד גזען אשכנזי מתנשא ומגעיל שחושב שמותר לו הכל.

        IP: 109.65.201.39 דווח על תגובה זו

  • 5.

    כאשכנזי ששמע את זוהר בשנות הזוהר

    יצחק, 26/04/12 10:59

    האליטה האשכנזית לא במעה על אהובה עוזרי, על התרג'ום ולא על אהרון עמרם -על האחרון גם אני לא. האליטה האשכנזית לא היתה אפילו צריכה שלא לספור אותם -הם היו פשוט בגלקסיה אחרת.
    האליטה האשכנזית כן התעלמה ודכאה את התרבות האשכנזית המסורתית, לפליטי השואה ויוצאי מחנות הריכוז ממזרח אירופה לא יכלו לשמוע את דז'יגן ושומכר בארץ שמעמדם לפני מלחמת העולם בפולין עלה על זה של הגשש החיוור בארץ בימיהם הטובים.
    במקום היהודי החדש אותו רצתה האליטה לייצר נולד ממזר בדמות היהודי הפוסט מודרני הלוחם בישראל וביהודים.

    IP: 80.179.212.176דווח על תגובה זו

    • בוא נירגע לפני שאתה ממשיך להשמיץ חצי מדינה

      ארז, 26/04/12 21:23

      אם אתה עכשיו תוכיח לי שאתה מעודד את היצירה האתיופית או השירה הרוסית ברדיו הרגיל- אני אוריד את הכובע ואגיד- וואלה יש פה אדם ישר שמסוגל לזרום עם כולם.

      אבל כנראה זה לא עומד להתרחש.

      ולא כי אתה גזעני( למרות שאתה מנסה לרמוז... לרמוז עלק- אתה צועק את זה שה''אליטה האשכנזית'' היא או היתה גזענית.)

      IP: 85.65.187.130 דווח על תגובה זו

  • 4.

    מצטערת, אדם שמורשע באונס לא יכול להיות סמל!!!

    א', 26/04/12 10:11

    ולא מעניין אותי מה הוא עשה ומאיזה מוצא הוא...

    IP: 85.64.65.161דווח על תגובה זו

    • מסכים בהחלט. אצלנו כל פושע הופך לסלב (ל''ת)

      מלך הסם, 26/04/12 18:06


      IP: 79.183.222.149 דווח על תגובה זו

    • אל תצטערי, גם אלביס פרסלי היה מסומם ומיקל גקסון הואשם באונס (ל''ת)

      ¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥, 26/04/12 18:59


      IP: 75.79.59.41 דווח על תגובה זו

  • 3.

    חוות דעת אשכנזית צנועה

    יהודי מסין, 26/04/12 08:38

    אני אשכנזי קלאסי בעקב מקרה לידתי ולדעתי זוהר ארגוב היה ענק מוזיקלי.

    IP: 212.116.190.124דווח על תגובה זו

    • יתכן, אבל היה חרא של בן אדם

      גיל אזולאי, 26/04/12 10:16

      אנס נאלח

      IP: 85.65.124.227 דווח על תגובה זו

      • ממתי נרקומן יש לו את הכוח לאנוס? (ל''ת)

        המתפרה, 26/04/12 17:25


        IP: 99.235.167.21 דווח על תגובה זו

        • נרקומנים רבים יושבים בבתי הכלא על אונס אכזרי. (ל''ת)

          להשכלה כללית., 26/04/12 21:32


          IP: 46.117.2.166 דווח על תגובה זו

          • כל אחד חושב שהוא חכם ,והם ניזונים בסךהכל משמועות

            דורון, 01/05/12 15:46

            נרקומנים יושבים על סמים, לא על אונס .אחד שישב בכלא ויודע מה הוא אומר.כנראה שהשכלה כללית אין לך בכלל.וחוץ מזה שנרקומן לא יכול לאנוס כי הוא לא מתפקד .אז בלי לספר סיפורי פוגי .אפשר לספר אותם לילד בן 8 לא לאחד שעבר בחיים שלו.

            IP: 109.65.97.241 דווח על תגובה זו

      • איפה הם אותם ימים...

        עדי, 01/05/12 15:54

        רחוק מלהיות חרא של בן אדם ,אתה גדלת איתו ? אתה מכיר אותו? הוא לא אנס ,זה רק אנשים צרי עין שלא יכלו לעכל אותו אז הפילו עליו תיק אבל כנראה שגם היום הוא קשה לעיכול, הוא היה ישן אצלי בבית אכבר גבר הוא היה ,המעריצים שהיו לו היו מוכנים למות בשבילו .הוא היה מלא שמחת חיים ואוהב לצחוק .ובשיא ההצלחה שלו נפל לסם .אז מה ? זה הופך אותו לחרא ? לכו תלמדו את החיים.מה אתם מבינים.בלי אולפן היה לו קול מדהים .הייתי שומע אותו ונמס .חבל עליו .אבל בהחלט ראוי לתואר המלך.

        IP: 109.65.97.241 דווח על תגובה זו

  • 2.

    אולי די כבר עם הניפוח המלאכותי הזה של ארגוב? (ל''ת)

    יש גבול, 26/04/12 08:27


    IP: 109.67.153.213דווח על תגובה זו

  • 1.

    זהר ארגוב

    א.רן, 26/04/12 06:48

    מסכים איתך שהיה זמר כישרוני ומחונן .אבל אסור לשכוח שהיה אדם עלוב בחייו ובמותו.אדם שחי בישדאל כיהודי חילוני ולא טורח להתגייס לצהל ואתה מהלל אותו ביום הזיכרון? ומה בענין דוגמא אישית לבנו האהוב. כלומר לא להתפתות לסמים ומשקאות חריפים. ומה בדבר אמירת אמת בראיון טלוויזיוני עם ירון לונדון וכן הלאה .

    IP: 46.117.208.2דווח על תגובה זו

    • הוא שירת בצה״ל (ל''ת)

      למה לשקר?, 26/04/12 19:01


      IP: 75.79.59.41 דווח על תגובה זו

      • הוא היה עריק כבר ביום הראשון בבאקו''ם. (ל''ת)

        וזה האמת., 26/04/12 21:31


        IP: 46.117.2.166 דווח על תגובה זו