• 70.

    מסיתים את ערוץ 10 ומסיטים את הדיון לכיוונים אחרים

    דוד, 19/04/12 15:30

    בא להקיא, מארגוני ומאנשי הציונות הדתית, שאין להם שום אומץ, להודות בכשל המוסרי והערכי של סמח''ט הבקעה, לאיזה שפל הגענו, ובוודאי משה חיים שפירא ומשה אונא מתהפכים בקברם, נוכח ההקצנה של עסקני המפד''ל החדשים ומקורביהם בבית היהודי.במקום להכפיש את ערוץ 10, תעמיקו בחינוך ובהטמעת נורמות התנהגות של בני הנוער שלכם כלפי האדם, גם בהוא גוי.

  • 69.

    נראה ששם האירגון צריך להיות ''זכות הציבור לא לדעת''... (ל''ת)

    עמנואל, 19/04/12 12:14

  • 68.

    שיסגרו כבר - ערוץ מטונף של שמאלנים מושחתים (ל''ת)

    דימה, 19/04/12 09:40

  • 67.

    אני סולד ממעשי אייזנר, אבל לא צריך להיות משפטן כדי להבין שערוץ

    עמוס, 19/04/12 09:17

    10 נהג פה בעבריינות, ושברור שחגית ריין לא הייתה נותנת להקליט את שלום אייזנר בלי ידיעתו. אין ספק שלערוץ 10 היה נוח לא להסביר למי שאינה מנוסה בתקשורת, שהדברים שאומר לה אייזנר באופן פרטי יגיעו למהדורת החדשות. בלי קשר למעשהו הדוחה של אייזנר, יש אלימות וגועל נפש בהתנהגות הבריונית של התקשורת בארץ והגיע הזמן לשים לזה סוף

  • 66.

    בושה, פשוט בושה.... אור הלר הפך עצמו למוקצה מחמת מיאוס. (ל''ת)

    שם, 19/04/12 08:07

  • 65.

    הלא לא אמין לא ישר ולא מקצועי. ערוץ 10 נראה כך בגלל אנשים

    רן, 19/04/12 07:43

    פשוט מאוד לזרוק את האנטשמי הזה.

  • 64.

    מה יותר מוסרי

    סתם איש, 18/04/12 23:24

    להקליט שיחה פרטית בין אמא שכולה לאייזנר ולנצל בכך את תמימותה..גם אם לכאורה מבחינה חוקית זה תקין...
    או,
    לדפוק נשק בפרצוף של מפגין ולשלוח אותו בכך לתפירה בשפה..גם אם לכאורה זה מצטלם נורא...

    מודה, אני לא בטוח מה התשובה הנכונה פה..

  • 63.

    אם שני משתתפי השיחה לא ידעו על הקלטה, מדובר על עבירה חמורה שהעונש

    כבשה פועה, 18/04/12 22:48

    עליה עד 5 שנות מאסר. עם זאת, ברור לגמרי שמשטרת הסמול לא תמצא כל ''עניין לציבור'' בתלונה וזו לא תטופל אלא תסגר מייד

  • 62.

    עבירה פלילית

    יאיר, 18/04/12 22:38

    התחמנות שלהם לא תעזור. ככה לא נקראת הסכמה! הם ניצלו אישה מבוגרת שלא מבינה שהיא הוקלטה ופגעו בה וגרמו לה נזק

  • 61.

    בושה וחרפה!

    אחת, 18/04/12 22:29

    לאנשי התקשורת אין גבולות!!!!
    הם מוכנים לעשות הכל על מנת להשיג סקופ.
    לנצל אם שכולה.
    אני לא אשכח איך עודד בן עמי הטריד את אלמנתו של אילן רמון בשאלות מעיקות כשהיא צפתה בשידור חי בבעלה נהרג.
    אין להם גבולות!
    כנראה שזאת הדרך להקדם בתקשורת

    פשוט בושה

  • 60.

    הלר שיקר במפורש שאייזנר ידע שהוא מוקלט. גם אם ריין ידעה- אייזנר לא ידע

    מצ'לס, 18/04/12 22:19

    ולא יכול היה לדעת שהשיחה מוקלטת.

  • 59.

    תפסיקו להאמין לתקשורת (ל''ת)

    ניצן, 18/04/12 22:07

  • 58.

    גועל נפש ערוץ 10,לציבור נימאס מכם (ל''ת)

    דני, 18/04/12 22:06

  • 57.

    לסגור את הערוץ ועכשיו!

    בן, 18/04/12 21:13

    ערוץ צהוב לא אתי ושקרן לאראוי להיות ערוץ פומבי להפוך אותו לערוץ בתשלום ואז יתברר מיעוט הצופים והוא יסגר.

    • ומוטב שעה אחת קודם (ל''ת)

      נאור, 18/04/12 22:07

  • 56.

    הגיע הזמן להעיף את השמלאני הזה לכל הרוחות או לפריס (ל''ת)

    עמלץ לבן, 18/04/12 20:58

  • 55.

    אין לכם טיפת כבוד (ל''ת)

    נווה, 18/04/12 20:34

  • 54.

    הפנייה לכתבה של דודו אלהרר בדף הראשי, ללא מילים.. קיראו והפנימו (ל''ת)

    במ, 18/04/12 20:18

  • 53.

    אחרת איך נדע מי זה ההלר הזה...?.. (ל''ת)

    אחד מהעם, 18/04/12 20:11

  • 52.

    גנץ - תתפטר !!! (ל''ת)

    גנץ תתפטר !!, 18/04/12 20:06

  • 51.

    דפנה ליאל מקצוענית והגונה ממנו ? (ל''ת)

    דיין, 18/04/12 19:49

    • לא!! זה נבלה והיא טרפה. (ל''ת)

      מיקי, 19/04/12 13:43

  • 50.

    עולי הפעם אפשר יהיה להגיד ערוץ10 ז''ל (ל''ת)

    ממממ, 18/04/12 19:41

  • 49.

    אור הלר ?!! more like DARK Heller... (ל''ת)

    tipsh holech bachoshech ..., 18/04/12 19:33

  • 48.

    BUT Eisner did well! In the US that danish idiot would be jailed (ל''ת)

    & punished for blocking traffic, 18/04/12 19:32

  • 47.

    הלר ודומיו משתמשים בביטויים ''חשש בצה''ל''

    דיקטטורה עכשיו, 18/04/12 19:17

    ''בצבא חוששים'' כאילו שמינו אותם לדובר צה''ל.
    יואב לימור ואמיר בר שלום מרבים בשימוש ''חשש בצה''ל'' כמו הלר ההזוי.

    ממתי צבא עם תקציב ענק ''חושש'' ?

  • 46.

    תקשורת ישראלית = מאפיה!!!!!!! (ל''ת)

    דודי, 18/04/12 19:12

  • 45.

    זו הייתה ''אמת לשעתה''.

    עיתונאי קקה, 18/04/12 19:08

    וזו גם הייתה ''הקלטה לשעתה''.
    ואתם כולכם יכולים ללכת ל***** לשעתכם.

  • 44.

    שימוש ציני של אם שכולה להכפשת קצין בכיר בצבא.

    לאיפה הגענו?, 18/04/12 19:08

    נראה שכל הגבולות נפרצו.

  • 43.

    לפי זכרוני המנוול אמר שחיילי כפיר הינם בחורים סוג ב. (ל''ת)

    אבי, 18/04/12 19:04

  • 42.

    מה הבעייה, הסמחט מתבייש במה שהוא אומר ?

    אבי, 18/04/12 18:59

    לא עומד מאחורי מה שהוא אומר ?

    • זה טכעי אצלך להצדיק רמאות?

      דרדסבא, 18/04/12 19:53

      כך אתה גם מחנך את ילדיך?

      זכותו של כל אחד לדעות פרטיות ואף עיתונאי רמאי עם רשמקול תקוע בת*ת לא יכול לפרסם דבריו של אדם אם לא ברור שהוא אישר זאת.

  • 41.

    מגיבים

    שמאלני, 18/04/12 18:59

    מגיבי הימין היסטריים לחלוטין, ומנבלים את פיהם בצורה מעוררת שאט נפש.

  • 40.

    כרגיל במקומותינו הורגים את השליח (ל''ת)

    מתנחל, 18/04/12 18:58

  • 39.

    רוח המפקד הנושבת מגלי צהל לערוץ 10 האנטי ישראלי ואנטי ציוני!!! (ל''ת)

    הראל אברהם, 18/04/12 18:46

    • מתי באמת כבר ייסגר הערוץ הזה? (ל''ת)

      הגיע הזמן, לא?, 18/04/12 20:11

  • 38.

    ההתנהגות של הלר לא אתית

    לילך, 18/04/12 18:09

    עיתונאי שאני לא כל כך מעריכה

  • 37.

    ייתכן שההקלטה כשרה - אבל מסריחה

    נו טוף, עיתונאים!, 18/04/12 17:57

    היא לא למדה שצריך להתרחק מעיתונאים כמאש. היחידים שמחפשים את קרבתם הם פוליטיקאים שרוצים להופיע או ששמם יוזכר.

  • 36.

    ערוץ בזוי

    שמי, 18/04/12 17:55

    מוריד את רמת העיתונות לשפל חדש
    מה לא יעשו בשביל סקופ ימכרו את אמא שלהם ואת היושר המקצועי שהוא הלחם והמים של העיתונות

  • 35.

    לא להפריע לאור הלר. כמות המידע שהוא מעביר בכתבותיו לאויב היא עצומה (ל''ת)

    לא תחסום שור בדישו, 18/04/12 17:54

  • 34.

    ארגון זכות הציבור לדעת ארגון ימני פאשיסטי

    שמשון, 18/04/12 17:45

    זהו ארגון אפל כמו הקלוקלוסקן בארה''ב .
    על מה בדיוק הוא מתלונן?על שחשפו את האמת וצילמו את אייזנר מבצע מעשה פשע נגד מפגין שמאל?זהו ארגון שמטרתו להסתיר מעשי פשע נגד ערבים ולשבח אנשי ימין קיצוני.

  • 33.

    אור הלר גם את משפחת פוגל ביזה. והצדיק את הפלסטינים שהם ''מתגוננים'' (ל''ת)

    מאיה, 18/04/12 17:45

  • 32.

    מה הבעייה של המרואיינת

    יעקב, 18/04/12 17:39

    היא התראיינה ושיבחה את סא''ל אייזנר.זכותה לומר דברים טובים עליו אבל אין קשר בין מעשיו כשהכה פעיל שלום ללא נשק בנשקו האישי.יש לומר את האמת ולא להסתירה.אם הפעיל שלום היה מרים ידיים ותוקף את חיילי צה''ל אז ברור שהיה צורך להכותו חזרה.כל עוד הפעיל לא הפעיל כוח ולא תקף חיילי צה''ל אסור היה להרים עליו יד ואם סא''ל אייזנר לא שולט במעשיו הוא לא ראוי להיות מפקד בצה''ל.ולגבי הארגון ששמו פרסום מידע שיילמד לא להסתיר מידע מהציבור.

    • איזנר הותקף אבל על זה כמעט לא מדברים

      תמר, 18/04/12 22:03

      ברור שאיזנר הותקף גם החילים אומרים שזרקו עליו אופניים!מעבר לסיכון העצום בהתפרצות לכביש הבקעה

    • פעיל שלום...חחחחחח. (ל''ת)

      דנה., 18/04/12 23:35

  • 31.

    ערוץ 10 .

    אריסטו, 18/04/12 17:37

    ערוץ מיותר שהיה צריך להסגר כבר מזמן . הלר , עוד שמאלן עלוב שלא מפספס שום הזדמנות לנגח את הצבא ואת הממשלה , ותמיד ילמד סניגוריה על שונאינו . הלר עבר עבירה אתית , וערוץ 10 מגבה בלי שום בושה את עברייניו . ערוץ מיותר , אמרנו כבר ?

  • 30.

    חגית ריין

    צדק, 18/04/12 17:30

    ערוץ 10 ערוץ שיעשה הכל להכפיש את חילי צהל אפילו אם זה אומר לשקר ולהונות אם שכולה

  • 29.

    זה שקוף שערוץ 10 נצלו את הגברת - פשוט מגעיל וצהוב (ל''ת)

    ניר, 18/04/12 17:19

  • 28.

    אור הלר לא בוחל באמצעים כדי לפגוע ביריביו הפוליטיים מימין.

    יובל, 18/04/12 17:05

    תקשורת מכוערת.

  • 27.

    אין בישראל יושרה עיתונאית, רק עיתונות מגוייסת לשמאל הקיצוני (ל''ת)

    חייבים אלטרנטיבה, 18/04/12 16:56

  • 26.

    לא מובנת לי תגובת הערוץ - ברור שאייזנר לא ידע שהוא מוקלט (ל''ת)

    רות, 18/04/12 16:55

  • 25.

    לפי החוק מותר לו, אסור לצד שלישי להאזין. (ל''ת)

    קוקו, 18/04/12 16:53

    • האם השכולה היא צד א'.

      ?, 18/04/12 22:43

      אייזנר הוא צד ב'.
      ונחש מי הוא צד ג'...

  • 24.

    רצח והרג בכל העולם עובר בשלווה, ואצלנו....

    שמואל בן אברהם, 18/04/12 16:51

    ואצלנו טועים ומתנצלים, אבל זה לא מספיק.
    יש כאלה שרק רוצים לראות עוד יהודי ''תלוי'' בכיכר העיר.
    חרקירי לאומי. עצוב וכואב דווקא בערב יום השואה.

  • 23.

    הלר,הכל בשביל רייטינג הא? לך לדנמרק תחיה עם האנרכיסטים (ל''ת)

    רועי, 18/04/12 16:47

  • 22.

    אור הלר עשה את מלאכתו (ל''ת)

    עיתונאית, 18/04/12 16:46

  • 21.

    אם זה נכון, צריך לפטר אותו ולתבוע אותו. וגם לסגור את ערוץ 10 על הדרך (ל''ת)

    דורון, 18/04/12 16:45

  • 20.

    אף פעם לא האמנתי לדיווחים של הכתב (ל''ת)

    רבקה, 18/04/12 16:38

  • 19.

    הוא עבר עברה שלא יעשה כמו שהדיחו את אייזנר כך צריך להדיח את הלר

    להדיח את הלר, 18/04/12 16:33

    על הזנת לטלפון ללא בקשת ראשות.

  • 18.

    איכסססס,כמה נמוך אפשר לרדת עוד? לעבוד על אימא שכולה ?

    יגאל הגואל, 18/04/12 16:32

    באמת הלכו לנו הערכים פייפן
    :-(

  • 17.

    הנה עוד סיבה למה צריך לסגור ערוץ ארור זה (ל''ת)

    אבי, 18/04/12 16:32

  • 16.

    כבר ב''לבנון-2'' ובעופרת יצוקה נתן הלר נ.צ. מדוייק על נפילות טילים

    ודיבר תמיד נגד צה''ל, 18/04/12 16:30

    לא אתפלא אם הוא מכניס את תפיסתו השמאלנית המובהקת והכל כך ברורה גם לכל דיווחיו ולפרשנות הסובייקטיבית שלו.....

  • 15.

    שחלאת השמאל הרדיקאלי אור הלר יביע חרטה! משת''פ ארור של האויב! (ל''ת)

    להביע חרטה???, 18/04/12 16:26

  • 14.

    אני נון לערוץ 10 --10 בגועל, 10 בשקר, 10 בחזירות הכתב,10 בזילזול בצבור (ל''ת)

    ומה איתכם חברים? נו,,כתבו דעתכם,,,,,,,,,,,,,,, 18/04/12 16:25

  • 13.

    אני איש שמאל אולם הפעם אני מסכים שמה שעשה פשוט בלתי מוסרי (ל''ת)

    חוק טבע, 18/04/12 16:22

  • 12.

    וזה שמעבר לקו לא יודע שהוא מוקלט לטלווזיה זה אתיקה ?! ביזיון (ל''ת)

    אוריה, 18/04/12 16:19

  • 11.

    לא שאכפת לי שהדיחו אותו, אבל

    גרגמל, 18/04/12 16:16

    אם היא אישרה שיקליטו אותה, זה גם נותן אישור לערוץ 10 להשמיע את השיחה שאייזנר היה שותף לה? לא צריך אישור של שניהם לשדר?

  • 10.

    אור הלר מסתמן כחלאה...על פניו לעולם לא תראה חיוך (ל''ת)

    רונן, 18/04/12 16:05

  • 9.

    ילד קטן

    מישל, 18/04/12 16:02

    ילד קטן עם פה גדול. שיטחי מאוד ומחפש כותרות (כמו רוב כותבי הערוץ הזה).

  • 8.

    אז יש לציבור ''זכות לדעת'' או לא?

    דיוגנס, 18/04/12 16:02

    אם לעמותה כלשהי יש מטרה לא לתת לציבור לשמוע כל מה שנאמר במרחב הציבורי (לא כולל ידיעות מבצעיות של רגע אמת) אזי שיקראו לעמצם העמותה להסתרה על מה שקצין בכיר עושה -טוב או לא טוב.

    • כאשר חוקרים פרטיים של ביטוח מפילים כך בפח אנשים תמימים,אתה מתרעם נכון?

      אלכס, 18/04/12 16:49

      הזכות לדעת אינה עליונה יותר מהזכות לפרטיות.


      ואם הכתבים של ערוץ 10 לא הסבירו לאישה מי הולך להיות מוקלט ומה תוכן התכתבה שתתפרסם (אינו מביע חרטה) + איננו ידע שהוא מוקלט על ידי כתב חדשות, זה מעשה נוכלות ממדרגה ראשונה.

    • אולי אנחנו רוצים לשמוע על הסטיות

      זאזא, 18/04/12 17:00

      שלך. מה דעתך אם נקליט שיחותך הפרטיות שלך ?

    • לו חבר שלך יסכים שיקליטו אותו בשיחה אתך וגם אתה מוקלט ללא ידיעתך (ל''ת)

      תרשה לי לפרסם את דבריך? זכות הציבור לדעת, לא כן?, 18/04/12 17:59

    • שטויות!!!

      אכן זכות לדעת, 18/04/12 18:24

      שיחת טלפון של גב' ריין בבית, ולא חשוב עם מי השיחה,זה לא המרחב הציבורי

    • לפי ההגיון: זכות הציבור לדעת על הונאות כהנ''ל, לא זכותו להונות כדי לדעת (ל''ת)

      דודי, 18/04/12 19:14

  • 7.

    דופקים אנשים ששומרים עליהם..בושה (ל''ת)

    מיקי, 18/04/12 15:59

  • 6.

    גואל נפש, אני מתארת לעצמי את הסיפוק והשמחה על ה''סקופ''.? (ל''ת)

    מגיע לאור פרס פול-ליצר, וגם ארוחה בחומוסיה. דנה., 18/04/12 15:58

  • 5.

    ערוץ 10 תתבישו (ל''ת)

    נוי, 18/04/12 15:54

  • 4.

    הלר, אתה איש דוחה ומגעיל. עזוב אותנו ולך למדינה אחרת (ל''ת)

    גועל נפש., 18/04/12 15:53

  • 3.

    אור הלר עושה קופה על חשבון הלוחמים יפה נפש ודבי$

    ע, 18/04/12 15:53

    מקשקש בלי סוף אין לי מושג וחצי מושג על הצבא רק מקשקש וחוזר על שבבי מידע לא רלבנטי.אפס מאופס.

  • 2.

    זכות הציבור לדעת ?

    ymca, 18/04/12 15:52

    מעניין שבניגוד שם הארגון מה שמעניין אתכם זה להסתיר את האמת מן הציבור. עוד ארגון פשיסטי ימני שרוצה להגן על מבושי הימין. איכס.

    • לא חמודי, זה ארגון דמוקרטי ולא אדום-שמאלני

      אביהו, 18/04/12 16:39

      ובארגון דמוקרטי צריך להגן על כולם, ולא רק על השמאל.

    • האגודה לזכות הציבור לדעת היא אגודה מבורכת הפועלת למען תקשורת

      יובל, 18/04/12 17:08

      אובייקטיבית וחסרת פניות. עם התקשורת המכוערת של היום, יש להם הרבה עבודה והרבה מה לתקן.
      חלק מהעניין של תקשורת אובייקטיבית הוא לא לעבור על החוק כאשר משדרים כתבה. אם זה הופך את הארגון לפאשיסטי בעיניך, אשריך.

  • 1.

    אולי היא הסכימה להקלטה אבל הוא לא ידע מאומה. (ל''ת)

    מעשה נוכלות, 18/04/12 15:51