• 101.

    יש לי מועמדים יותר מוצלחים: דניאל בירנבאום, ג'אקו אייזנברג, גדעון לוי, (ל''ת)

    עוד: עמוס שוקן, יהונתן גפן...למה ללכת רחוק?!, 14/04/12 18:59

  • 100.

    הבנת הנקרא

    mgiloh, 13/04/12 12:46

    הוא בכלל כתב בעדנו!!!

    הטעות שלו- הוא שם אותנו ואת אירן יחד

    זה אומר שהוא לא מכיר ולא מבין את המזרח
    התיכון -לא מתאים לסופר במעמדו!!!!

  • 99.

    הגזענות זה פה, '' אנשי הרוח'' שונאים את ישי יותר מאת האנטישמים (ל''ת)

    יואב, 11/04/12 16:01

  • 98.

    אם יונית לוי בחדשות ערוץ 2 פותחת בתעמולה שמאלנית - אז מה הפלא

    יהודה שומרון, 10/04/12 20:07

    אם יונית לוי בחדשות ערוץ 2 פותחת בתעמולה שמאלנית - אז מה הפלא ששונאי ישראל האנטישמים ניתלים על תעמולה והסתה צבועה שמכחישה את זכויות עם ישראל בארץ ישראל ואת התנאים הטובים שחיים הערבים בארץ ישראל - לעומת רוב מדינות ערב ומרבית הערבים ?

  • 97.

    יוסוף עדיין חתיך (ל''ת)

    מה שנכון, 10/04/12 18:06

  • 96.

    עומרי פדן הבעלים של מקודנלד׳ס: ''רמת הגולן זה לא ישראל''

    המחרים הלאומי, 10/04/12 13:19

    בשנת 2011 אמר עומרי פדן (הבעלים של מקודנלד׳ס ישראל) את הדברים האלה בתגובה לשאלת ידיעות אחרונות על חוק החרם
    שעובר עכשיו בכנסת.
    שאלו אותו מה דעתו . הוא מצוטט כך:
    אני נגד חרמות על ישראל אבל השטחים ורמת הגולן הם לא ישראל .

    קרדיט לרוטר.

    יש להחרים אותו ואת עסקיו (לרבות את מקדונלדס) לאלתר !!!

  • 95.

    לישראל יש אפס ביקורת עצמית ודמוקרטיה שלנו היא בדיחה עצובה. (ל''ת)

    יהדות הפכה לעסקנות בזויה בחסות נבחרינו הנאורים., 10/04/12 03:55

  • 94.

    אנני לנוקס נזרקה ע''י בעלה הישראלי, לכן היא נגדנו. (ל''ת)

    נ, 10/04/12 03:19

  • 93.

    מה זה חשוב מי שונא אותנו ? כל העולם שונא אותנו , אז מה ?

    השמאל הישראלי גרוע משונאינו מחו''ל, 10/04/12 02:25

    בן גוריון אמר:''לא חשוב מה שהגויים אומרים , חשוב מה שהיהודים עושים'' .

  • 92.

    סטינג גם שונא אותנו. תוסיפו גם אותו. (ל''ת)

    רשימה, 10/04/12 01:18

  • 91.

    כל בר דעת ומצפון ישנא את הישראלים, וכי מי אוהב כובשים גזענים ? (ל''ת)

    EXTRA-שמאל, 10/04/12 00:06

  • 90.

    מבחינתי פינק פלויד עדיפה על ישראל (ל''ת)

    אורן, 09/04/12 23:59

  • 89.

    אבל אלה סתם שמאלנים מהזן המצוי, לא חיילי וואפן SS לשעבר.

    איתן, 09/04/12 22:43

    אם רוג'ר ווטרס בוחר לטמון את הראש בחול ולא לראות את הצד שלנו, 7 מליון יהודים בין מאות מליוני ערבים שרובם קוראים להרוג את כולנו, זאת בעיה שלו, וזה לא מפריע לי לאפשר לו לבוא לשיר פה.

    אבל גראס, חייל SS לשעבר שכיום מספר לעולם שהיהודים הם סכנה לשלום העולמי...?

    אתם לא רואים שום הבדל? הא?

  • 88.

    הקליפ לא כולל התעללות של חיילי צה''ל בנשים וילדים פלסטיניים

    תיקון טעות, 09/04/12 20:11

    אלא שחקנים ערבים המחופשים לחיילי צה''ל מתעללים בשחקניות ערביות מחופשות לפלסטיניות.

    אבל מה זה משנה בין סמולנים - עוד שקר פחות שקר.

  • 87.

    יש הבדל בין ביקורת לבין דברי שיטנה ..

    אלון, 09/04/12 19:48

    אין לי דבר נגד ביקורת או מחאה של מישהו נגד ישראל !!!
    לכן ההשוואה שלך של מעשי גינטר גראס למעשיהם של אחרים היא ממש לא במקום !!!

    גינטר גראס לא ביקר ולא מחה נגד ישראל , בדבריו הוא מחה אותה לגמרי מעל המפה , מעולם לא שמעתי שיר שלו הנוגע להתבטאויות האירניות נגד ישראל או לפעולות שלהם בסיוע לטבח העם בסוריה .
    האיש הזה היה נאצי ונשאר נאצי , והוא חשף את עצמו מחדש ככזה !!!!

  • 86.

    לא ''עורר את זעמו של אלי ישי'', אלא ''עורר את זעמנו''

    תמר, 09/04/12 18:57

    לא ''החלטנו לעזור לשר הפנים'', אלא החלטנו ''לעזור ךעצמנו''.

  • 85.

    גינטר גראס בסך הכל אמר מה שרוב הגרמנים חשים וחושבים.

    אבי צנעני, 09/04/12 18:30

    הגרמנים לעולם לא יסלחו ליהודים על שדחפו אותם - לשיטתם- להשמיד אותם.
    המשחק הגרמני הוא ''החרא שלנו לא מסריח'' והנה היהודים באו והוכיחו לכל העולם שלא רק שהחרא הגרמני מסריח - הוא מסריח יותר מכולם. ונורא מכך - כל ההתקדמות הטכנולוגית העושר והב.מ.וו לא הביאו להתפתחות גדולה יותר ברמה הרוחנית. הגרמנים היו ונותרו עם של רוצחים שפלים. ואת זה - את הריקנות שמאחורי החריצות וההישגים הטכנולוגיים - יכלו להראות לעולם - בדרך הקשה והנוראית של השואה - רק היהודים. ועל זה הגרמנים לא סלחו ולא יסלחו ליהודים לעולם.

  • 84.

    איזו שנאה לשמאל. כמה שאלות ותשובות.

    איתן, 09/04/12 18:24

    אם היינו מדינה נורמלית, את ביב השופכין וההסתה שהיום אומרים נגד שמאלנים היו אוסרים. אבל אנחנו לא.

    ומה בסך הכל השמאל המתון אומר (מקדימה ועד מרץ)? מה ששנוא עליך אל תעשה לחבריך ואהבת לרעך כמוך.

    מובא תקציר של שאלות ותשובות כדי שאנשים קיצוניים בתוך העם שלנו יבינו אחת ולתמיד מהו שמאלני ומדוע זו הדרך השפויה היחידה. כל מי שמסתמך על ספר כזה או אחר כדי להגדיר אידאולוגיה, הוא משוגע, ויביא עלינו את הסוף.

    הפלסטינים הם מלאכים? לא.
    בל הפלסטינים מחבלים? לא.
    הפלסטינים ישמחו כשניפול? כן.
    שללנו לאוכלוסיה שלמה את החופש? כן.
    צריך לסיים את הסכסוך? כן.
    רוב השמאלנים משרתים בצבא? כן.
    האם חלק מעושי המילואים הם שמאלנים? כן.
    האם חלק מראשי הצבא הם שמאלנים? כן.
    השמאלנים רוצים מדינה דו לאומית? לא.
    שמאלנים רוצים את המדינה שלנו יהודית? כן.
    האם תהיה ארץ ישראל השלמה בדורנו? לא.
    האם הסכנות הגדולות ביותר למדינה, מבית ומחוץ, באות מהשמאל? לא.

    חג שמח וכשר.

    • טעות. הבאנו חופש לאוכלוסיה שלמה שלא ידעה מהו.

      שמאל? כבר לא!, 09/04/12 20:22

      לא שללנו מהם דבר.
      הם רק קבלו, התפתחו ונהנו תחת שלטון ישראל.
      היום, בעידן 70 הבתולות, הם רוצים את ישראל ללא ישראלים. כאילו הוילות יעשו מהם בני אדם.
      צריך לסיים את הסכסוך? - םנית לאבו מאזן? מתי? כמה פעמים? מה אתה רוצה מאיתנו?!
      רוב השמאלנים משרתים בצבא? - כבר לא! הייתי במיעוט שנותר.
      השמאלנים רוצים מדינה דו לאומית? כן! וביטולה של מדינת היהודים.
      על איזה שמאל אתה מדבר? זה שמוביל חנין? זועבי? הקרן לישראל?
      השמאל הציוני נכבש ונאמניו מזמן כבר לא בסמול הקומוניסטי-אנטישמי.
      ומה עם השמאל העולמי, תשאל, זה שהתאבד לתוך הליברלים? או זה שהתאבד לתוך הטרור.
      בכל מקרה אנטישמיות זה ערך עליון שם.
      לא, תודה.
      מי שנשאר שם הם עוכרי ישראל שלמים.

    • כמה תוספות לשאלון

      מיכאל ב, 10/04/12 07:54

      כל הפלסטינים מחבלים? לא, אבל כל המחבלים ערבים (רובם פלסטינים).
      שללנו לאוכלוסיה שלמה את החופש? כן במידה הנדרשת לשמירה על חיינו.
      חלק מעושי המילואים הם שמאלנים? כן אבל אחוז הרבה יותר גבוה מהמתנחלים והד''ל וזה אינו רלבנטי לויכוח.
      לגבי אנשי הצבא, א. חלקם המינוי סלקטיבי ואם תבדוק קצת בהיסטוריה הם היו הקיצוניים ביותר ביחסם לערבים.
      האם אדמות ערבים מוחזקות בידי קיבוצי שמאל?כן וזה לא מפריע להם לדרוש פינוי התנחלויות שיושבות על גבעות טרשים.
      וכו'

    • לא להאמין

      Juses , 10/04/12 10:29

      תקשיב חומד, אין לי מושג מאין אתה אוסף את החומר שלך וגרוע מכך, לאיזה מסקנות אתה מגיע מזה.

      אני משווה זאת ליהודים כאן:

      יהודים הם מלאכים? לא.
      כל היהודים מפגעים בהם? לא.
      נשמח כשהם יפלו? כן.
      שללנו לנו את החופש והשרו עלינו פחד במדינתנו? כן.
      רוב היהודים/ ימנים משרתים בצבא? כן.
      עושים מילואים? כן.
      חלק מראשי הצבא הם ימנים? כן.
      היהודים רוצים מדינה דו לאומית? לא.
      יהודים רוצים את המדינה שלנו יהודית? כן.
      הם תהיה ארץ ישראל השלמה בדורנו? אולי, אם תהיה מלחמה.
      הם הסכנות הגדולות ביותר למדינה מגיעות מהיהודים במדינה? בהחלט, כל כך בהחלט.

      אני רואה שגם הימין והשמאל בערך עומדים באותו המקום, למה בעצם יש לנו שמות של ימין ושמאל? אה שניה.. נופל לי האסימון, כנראה אחד מהצדדים משקר לטובת העברת מידע שגוי, כי אחרת היינו מסתדרים מעולה לא? :)

  • 83.

    רוג'ר ווטרס כמשל

    טמבליקו, 09/04/12 18:11

    אחרי שיא היצירה שלו באלבום wish you were here ,הוא הלך ואיבד קשר עם המציאות. סיפור עצוב על גאון מוזיקלי שאיבד את הרלבנטיות שלו ומצא דרך להמשיך ''להיות בעניינים'' בשיטה הבדוקה כבר כ-2000 שנה אצל האירופאים. לתקוף את היהודים. מה לעשות, מה שמותר לאנשי האקדמיה ורוח שלנו כדי לזכות בהזמנות לכנסים ולקדם מכירות בחו''ל, מותר גם לאומנים זרים, שאנחנו לא מעניינים את קצה הציפורן שלהם.

    • אביו היה חיל במנדט, ממנו למד שהיהודים משמידים ערבים.

      יגמור במנת יתר, 09/04/12 20:09

      חבל שאי אפשר לשפוט אותו על חטאי אביו.
      אבל זה מסביר הכל.

  • 82.

    הכתבה הזו היא טיפשות ופשיזם. לא כל מי שמבקר את ישראל שונא אותה. כמה

    עדי, 09/04/12 17:36

    פרנואידי אפשר להיות?

    • קריאה לחרם אינה בקורת. זו שנאה. (ל''ת)

      עוד מצחין שמוחו נרקב, 09/04/12 20:09

    • הסתה ועלילת דם אינה ביקורת כמו שקריאה להרוג מישהו איננה חופש דיבור (ל''ת)

      דורון, 11/04/12 16:37

  • 81.

    לאסור על מתנחלים להיכנס למדינת ישראל.

    השפוי משפיה., 09/04/12 17:14

    מישהו באמת רוצה את האנשים האלה בתור שכנים אצלו בביניין?

    • מי שקורא לעצמו שפוי כדאי שייבדק בדחיפות (ל''ת)

      פסיכואנאליסט, 10/04/12 07:45

  • 80.

    הכי יפה היה שרוב השחקנים של ''הבימה'' קראו לחרם על אריאל ועכשיו הם

    שולי, 09/04/12 16:34

    עצמם מוחרמים בבריטניה .
    האומנים האלה שמרגישים אינטלגנטים יותר מכל אדם במדינת ישראל לא השכילו להבין מה שכל הדיוט מבין , שהם מעצימים את ההתנגדות בעולם נגד כלל האומנים בארץ והם הם הראשונים שיפגעו. ואכן זה מה שקרה.
    כמה שאני שמח.
    אני כתבתי זאת - ''אמן ישראלי שרוצה להיראות בעיני העולם כאיש זכויות אדם על-חשבון מדינת ישראל סופו שהוא יוחרם.

  • 79.

    האנטישמיים הגרועים ביותר חיים פה

    בנמ, 09/04/12 16:27

    חלקם אפילו עורכים וכותבים כל מיני תכנים באתר הזה.
    חלקם מקבל משכורת מהמדינה.
    ועוד איזשהו חלק גם מפוצץ עצמו באוטובוסים.
    עוכרי ישראל, כולכם. פוליטיקאים מושחתים, תקשורת מושחתת, תקשורת מגויסת. משוועי רייטינג מגעילים. את אמא שלכם תמכרו בשביל עוד קצת דם...

  • 78.

    גם MASSIVE ATTACK

    מתן, 09/04/12 16:03

    גם להקת MASSIVE ATTECK
    שונאים את ישראל
    להחרים אותם!!

  • 77.

    אכן יש לאסור כניסת כל מי שברשימה - לאוו דווקא מטעמים פוליטים

    .., 09/04/12 15:03

    אלא יותר מסיבות מסיקאליות.

  • 76.

    אני לינוקס נשואה לישראלי. (ל''ת)

    זה מה שהוא לימד אותה., 09/04/12 15:00

    • מזמן גרושה ומלאת טינה. (ל''ת)

      אל תזיד, 09/04/12 20:23

    • בלינוקס זה לא היה קורה (ל''ת)

      שרת קבצים, 10/04/12 12:38

  • 75.

    השמאלנים הם האויבים המסוכנים והגרועים ביותר של עם

    לילי בלום, 09/04/12 14:12

    ישראל. היתי מברכת לוא חוקק חוק האוסר שמאלניות .

    • והמתנחלים והחרדים הם גייס חמישי

      רונה, 09/04/12 15:23

      שהורס לאיטו את ישראל כמדינה ציונית ודמוקרטית.

    • הריך השלישי עלה לשלטון כאשר הוכרז השמאל כאויב העם!

      יודע היסטוריה, 09/04/12 18:49

      כדאי ללמוד מעט היסטוריה וכדאי גם לזכור שהשמאל הוא שהקים את מדינת ישראל.

  • 74.

    אפשר להוסיף לרשימה עוד אלפי אנטישמים שהצטברו במשך ההסטוריה

    תירס חם, 09/04/12 13:46

    חלקם אגב גר בישראל וכותב בעיתנים (הארץ) ומשדר בטלויזיה

  • 73.

    רוג'ר ווטרס לא מסוגל לעשות שלום עם הגיטריסט שלו אז הוא מטיף לנו? (ל''ת)

    אלון, 09/04/12 13:08

  • 72.

    הייתי אוסר על כולם באמת להכנס לישראל

    רז, 09/04/12 13:01

    ישתינו לנו בפרצוף ואנחנו נאמר שזה מי ורדים? למה ל'אמנים' מותר להחרים אותנו ולנו אסור להחרים אותם?

  • 71.

    מה ההבדל בין השמאל הקיצוני לימין הנאצי ?

    שאינו יודע לשאול, 09/04/12 12:57

    אם ישראל היא המשותף .האם זו אידאולוגיה או אנטישמיות ?

    • ההבדל הוא שהשמאל הקיצוני בישראל מדבר עיברית. (ל''ת)

      dor, 09/04/12 13:52

      • גם הימין הקיצוני בישראל מדבר עברית. (ל''ת)

        האות ג', 09/04/12 14:31

        • אבל ''הימין הקיצוני'' לא מגרש יהודים מבתיהם (ל''ת)

          אבי,התנחלות רמת אביב ג', 09/04/12 18:04

    • זה נבלה וזה טרפה זה זבל וזה טינופת גועל נפש מ2 הצדדים. (ל''ת)

      גועל נפש של אנשים משני הצדדים ., 09/04/12 17:56

  • 70.

    כתבה מטופשת גראס היה בוופן אס אס הוא לא סתם אחד והסתיר עברו (ל''ת)

    גרמני, 09/04/12 12:43

  • 69.

    הם קיבלו השראה מהשמלאנים והתקשורת

    אלון, 09/04/12 12:24

    התקשורת שלנו תמיד מציגה אותנו באור שלילי.

  • 68.

    איכס מגעילים הםם לא יודעים את כל הסיפור מה הם מתערבים

    טל, 09/04/12 12:20

    האנגלים האלו תמיד מתערבים במקומות שהם לא שייכים פשוט מפגרים

  • 67.

    מה הצביעות הזאת? אני לא מוצא הבדל בין התבטאויות של האומנים

    מה ההבדל?, 09/04/12 12:18

    הזרים לנו לבין ''אומנים'' ואנשי שמאל רדיקלים בארץ, על פניו נראה שהם מתןאמים.
    למה לא חושפים את התבטאיותם של הפשיסטים אצלנו?
    את שנאת היהודים בקרב הגויים אפשר ''להבין'', אנטישמיות!
    איך נקרא לאלה מקרבינו? בוגדים? תחליטו אתם!

    • מה לא ברור?

      חולים, 09/04/12 20:25

      מצד אחד הם מכינים דרכון זר.
      מצד שני הם מכינים גולגולת של יהודי, כדי שיקבלו אותם.

  • 66.

    נו ואם הם אמרו, אז?

    יניב, 09/04/12 12:15

    צריך לשנות את דרכנו הטובה בגלל כמה אמנים נבערים?
    כל אחד שכתבו עליו בעיתון ופה ושם קיבל פרס על כמה שירים טובים(נתון לויכוח) או כתבות טובות(נתון לויכוח) רואה את עצמו כמהפכן, תיסמונות צ'ה גווארה יענו.
    הם לא עשו כלום ולא יעשו כלום, תמיד הם יצטלמו לצד המסכנים(נתון לויכוח) שמאחוריהם דגל הלאום של העם המסכן(נתון לויכוח) וסימן ה-V מורם אלעל וסמל ה-peace על צווארם, שקל לא יוציאו מכיסם ואת דלת ביתם לעולם לא יפתחו לאחד מאותם מסכנים.
    כולם חולי פרסום חוץ מזה הם כלום ושום דבר, אנשים רדודים ומסכנים שכל הווייתם היא לקבל הכרה בעולם.
    פתטים תמיד יסתובבו ביננו.

  • 65.

    חמודים מתוקים כולם (ל''ת)

    מיכאל, 09/04/12 12:11

  • 64.

    פה מפחדים מכל מי שמתבטא נגד הכיבוש

    אני, 09/04/12 12:10

    שמאלני כבר הפך לקללה

    המגמה הזו בולטת בכנסת זו שבה מעבירים חוקים נגד שמאלנות (אין דרך אחרת לומר את זה)
    אבל אני לא מפחדת, כי החוקים האלה מראים את הפחד של הפשיסטים מאנשים כמוני שמאמינים בזכויות אדם

    • מי את שתחליטי מי הוא אדם ומי לא. כי לפי האידיאולוגיה שלך, היהודים

      את חיה באשליות. אף אחד לא מפחד ממך ושכמותך., 09/04/12 15:08

      הם לא בני אדם ואין להם זכויות אדם, רק לערבים המסכנים, שלא יהססו לשחוט אותך ואת ילדיך, אם היהודים לא יגנו עלייך.

  • 63.

    אין שום פסול בביקורת לגיטימית.

    דמוקרט, 09/04/12 11:57

    לא כל מי שביקורתי כלפי ישראל, ''שונא אותה''. גם לא ברור מדוע שאקירה ברשימה, אם בפרוש מצוין שההתבטאויות שיוחסו לה הן שמועות בלבד.

    • להיות ביקורתי זה טוב. אבל להיות נגד ישראל באובססיביות, זה כבר

      אתה לא דמוקרט, רק מנצל את הדמוקרטיה לחיסול ישראל, 09/04/12 15:15

      לא ביקורת. תהיה ביקורתי בארץ. ברגע שאתה מתרוצץ בעולם עם ''הביקורת'' שלך, זה כבר לא ביקורת.זו גם לא דמוקרטיה כשאתה מגדיש את כל חייך כדי להמשיך ולשלוט על רוב העם. זו גם לא דמוקרטיה שאתה מחפש תואנות להפיל את הממשלה הניבחרת, כי היא לא מייצגת את האידיאולוגיה שלך.

  • 62.

    דווקא בזה צודק רוג'ר ווטרס (ל''ת)

    שישראל זורקת אנשים מהבתים שלהם, 09/04/12 11:56

    • צודק. ראה מתיישבי גוש קטיף. (ל''ת)

      רוני, 09/04/12 12:22

  • 61.

    זה לא רשימה שחורה זה הזבל האנטישמי שנשאר בשאריות הנאצים. (ל''ת)

    עם ישראל חופשי., 09/04/12 11:54

  • 60.

    (חומר למחשבה)

    הגיע הזמן לומר את האמת, 09/04/12 11:52

    האנטישמים הכי גדולים הם מחלקי הפרסים בארץ ובעולם שנותנים פרסים דווקא לאומנים אנטישמיים וקיצוניים כדי להפיץ שמאלניזציה וטירוף בעולם! (חומר למחשבה)

  • 59.

    האנטישמים הכי גדולים הם מחלקי הפרסים בארץ ובעולם שנותנים פרסים דווקא

    חילוני הגיוני, 09/04/12 11:52

    האנטישמים הכי גדולים הם מחלקי הפרסים בארץ ובעולם שנותנים פרסים דווקא לאומנים אנטישמיים וקיצוניים כדי להפיץ שמאלניזציה וטירוף בעולם! (חומר למחשבה)

  • 58.

    ומה איתי? (ל''ת)

    ריכארד וואגנר, 09/04/12 11:50

  • 57.

    זה חסר ערך להכריז את מישהו כפרסונה נון-גראטה כשאינו מתכוון כלל להגיע

    ריאליסט, 09/04/12 11:43

    זה טוב אם הוא מגיע ומנסה להיכנס. ואז מונעים ממנו להיכנס עם סטירת לחי של גירוש, לאחר שנעצר ומסולק.

    • אתה טועה. בשבילו זאת השפלה. (ל''ת)

      גיא, 09/04/12 22:44

    • הוגן להודיע מראש. נאצים ככלל אינם רצויים פה ולא מעריציהם. (ל''ת)

      ערך אינו פרגמטי. חסר ערכים שכמותך, 13/04/12 18:02

  • 56.

    שלא יהיו אי הבנות!! - היהודים תמיד צודקים ויודעים מה נכון

    אם רק כולם היו כמוני, 09/04/12 11:42

    הגויים לעומת זאת שהם לא העם הנבחר כמו היהודים הקדושים הם פשוט טמבלים שלא מבינים כלום. אנחנו נראה להם את האור כי אנחנו יותר חכמים מכל העולם

    • נראה לי שבאת לקלל ויצאת מברך.. (ל''ת)

      בלעם, 09/04/12 12:38

    • אני לא זוכר איש רוח ישראלי שיצא ללמד מוסר עמים אחרים (ל''ת)

      התבלבל לך, בולבול, 09/04/12 20:27

  • 55.

    I also depise Bibi -so what? (ל''ת)

    Benny, 09/04/12 11:39

  • 54.

    אנני ךנוקס ''הצדקת'' יש לה שתי בנות

    מעשיהו, 09/04/12 11:38

    משומר הראש הישראלי שלה

    • מפיק מצליח! מספיק עם מעשיות מרושעות (ל''ת)

      הם גרושים, 09/04/12 20:29

  • 53.

    השוואה טיפשית.

    אברהם, 09/04/12 11:34

    לו אני ישי לא הייתי תורם לגינטר גראס פירסום.
    ההשוואה עם מבקרי ישראל האחרית, היא טיפשית אם אין ה כוונה נסתרת.
    גינטר גראס בנה לעצמו חוסן במשך ששים שנה כתב מה שכתב, אם מפי חלזון, או חולדה, קרפדה, סרטן ועוד. דבר שראוי שיבדק על ידי פסיכולוג.
    לאחר שבנה חוסן והתחפש לפוליטקאי וצבר מחנה אוהדים, בצירוף פרסים ופרס נובל חשף את העובדה שהתנדב לשרת באס.אס
    עם כל התרוצים של בריחה מהבית ודחיית התנדבותו למערך הצוללות ו....
    היכן ההשוואה ??

  • 52.

    גינתר גראס ויורם שפטל אותם חלאות אדם גזענים (ל''ת)

    אין חדש תחת השמש, 09/04/12 11:31

  • 51.

    למי אכפת, מפורסמים סוג ג', יש מלא מפורסמים שאוהבים את ישראל ובצדק ושהש

    אדם, 09/04/12 11:13

    ושכל השאר יתפוצצו
    חג שמח!

    • צודק. לא צריך לצפות שכל העולם יאהב אותנו., ואנחנו לא צריכים לחיות

      אנחנו צריכים לחשוב יותר על עצמנ, ומה טוב לנוו., 09/04/12 15:31

      על זה ולהיפגע ,רק בגלל שמישהו לא אוהב אותנו. העניין הוא שאלה שלא אוהבים אותנו מפיצים שקרים. לישראל יש הרבה במה להתגאות. חבל רק שההיסטוריה של ישראל תהיה מאוד קצרה. הפיצול בחברה הישראלית, והסיכסוך המתמשך עם הערבים המתקראים פלסטינים, הם בעוכרינו, בנוסף לפלישה המוסלמית ממצרים לתוך הארץ.ישראל מזמן הייתה צריכה לעשות צעד, ולסמן את גבולות הביטחון שלה, ולהיתנתק מהם לגמרי, ולהוציא מכאן את כל המסתננים ממצרים, שבלאו הכי לא עונים על שום קרטריונים של פליט. גם את ''איחוד המשפחות'' היה צריך לבטל מזמן, כמו שעושים באירופה.אם לא נשכיל, החברה הישראלית תהפוך לגרוטאה, ומדינת ישראל תשקע.

  • 50.

    כמה עובדות ברורות על אלו שקראו לחרם...

    אלי בן יצחק, 09/04/12 11:02

    רוג'ר ווטרס
    ידוע היטב באהדתו לצד הפלסטיני ובקריאות שונות ומשונות לאורך השנים לצד מרצחים דבר זה אינו חדש.

    שאקירה
    רצוי היה לציין כי הזמרת ממוצא לבנוני והצד הקולמביאני שלה לא ממש חזק ...אלא הצד הערבי שלה.
    חשוב לציין ולהדגיש שקולה בטבח ובחיסול השיטתי בסוריה לא נשמע - צביעות ? אמרתי כבר.

    קאט סטיבנס
    מוסלמי מזוקק מה נותר להוסיף ?
    זה כמו שתקחו את שיחח קרדאווי ותגידו שהוא שונא ישראל אז?
    מוסלמי ? נכון.

    קולדפליי
    מה יצא להם ? עוד כמה אוהדים בצד המוסלמי ?
    ברור שלא הם קיבלו את המנה שלהם בדמות הפסד של כסף והרבה ולאחר מכן הסרט הורד בבושת פנים והתנצלותם לא אחרה לבוא .
    מעניין שקולם דומם בנוגע לשחיטה בסוריה ...צביעות ? כתבתי כבר

    אנני לנוקס
    ךצערי הרב בעלה היהודי לשעבר השאיר בה סירוס מוחי וכאב לב רב על שנטש אותה וזרק את המפתחות לים ,בגלל זה השינאה שלה מבעבעת.
    מזמן איבדה צלם של יושרה והגינות.
    קולה דמם ולא נשמע בטבח והשחיטה הסורית .
    מישהו שמע משהו ?.

    צביעות ?
    כתבתי מזמן

  • 49.

    במה שונה מה שהם אומרים ממה שאנשי מר''צ אומרים....??? (ל''ת)

    נ., 09/04/12 10:58

  • 48.

    האומנים האלה צודקים. די לכיבוש.

    דן, 09/04/12 10:56

    כתבה רדודה

    • אכן די לכיבוש הערבי.

      לילי בלום, 09/04/12 13:40

      יש להעיפם לארצות ערב שלהם ושמדינת ישראל הקטנה תשאר אך ורק ליהודים להם היא שייכת.

  • 47.

    ממש לא מהממים (ל''ת)

    עמיתוש, 09/04/12 10:45

  • 46.

    שכחתם...

    יש עוד, 09/04/12 10:42

    אביב גפן, רונה קינן...

  • 45.

    מי שונא אתכם?למה להשחית רגשות על גיזענים קולוניאלים לבנטינים? (ל''ת)

    יו'ר האגודה העולמית של האינטלקטואלים, 09/04/12 10:39

  • 44.

    גם קט סטיבנס(יוסוף איסלם)הינו מוסלמי שנים רבות ולא אמור להיות ברשימה

    שרון, 09/04/12 10:33

    קט סטיבנס הוא מוסלמי כבר בערך 30 שנה, ומזוהה לחלוטין עם העולם המוסלמי ועם ערכיו. ברור שיהיה נגד ישראל באופן מוחלט - ואין לו את הצביעות של האמנים האחרים כגון לואץ', ווטרס וכל השאר. זה כמו שיקחו את אום-כולתום ז''ל בתור דוגמא.

    מה שמשעשע זה שאחיו הבכור דווקא התגייר התחתן עם ישראלית וחי בארץ.

    • מאיפה הוצאת את פריט הטריוויה המוזר הזה לגבי אחיו של סטיבנס? (ל''ת)

      קיפוד, 09/04/12 16:19

  • 43.

    את אולי צינית, אבל אין שום סיבה שנתיר לתומך חמאס

    עידו, 09/04/12 10:33

    כמו יוסוף איסלאם להיכנס לפה.

  • 42.

    thhks ,declare them to person non grata

    ephi, 09/04/12 10:31

    who need that goyjshe sheet that leraned to hate us from mother´s milk

  • 41.

    גינתר גראס נאצי, איש אס אס, וזה לא דימוי זה באמת (ל''ת)

    שמואל, 09/04/12 10:30

  • 40.

    האנטישמיות היא חלק מהגנום האירופי

    מה מפתיע?, 09/04/12 10:24

    צריך לראות את הדברים מפרספקטיבה של גוי, אנטישמיות עבורו היא לא מזעזעת. היא דעה שהוא שומע ונתקל בה כדבר שבשגרה. אין דבר כזה אירופי שלא מכיר כמה אנטישמים ברמת הקשרים האישיים. למשל, לי יש ידידה שוודית שהתגיירה, אבל אח שלה אנטישמי, חברים שלה מהעבודה אנטישמים בחלקם (זה לא שהם יודעים שהיא התגיירה), בלימודים באוניברסיטה היא נתקלה בדעות אנטישמיות (שוב, אף אחד לא יודע שם שהיא התגיירה, היא לובשת לבוש אלגנטי שחלק מהדתיות כאן לובשות ובאירופה נהוג ללבוש ממילא)-זה חלק מהאוויר היא עצמה אומרת שזה דבר רגיל.

    מה שכן מפתיע זה הפסיכוזות של אנשי שמאל. לדעתי חלק מהם בעצם כבר אנטישמים כמעט במודע, כלומר-הם לא שונאים יהודי על בסיס אישי (לעומת גוי אנטישמי שישנא גם יהודי שמאלן שאוכל אותו אוכל כמותו ועושה הכל כדי להידמות לו) אבל הם שונאים את היהדות כדת, תרבות וזהות, את כל מה שמייצג יהדות, את הרעיון של מדינה יהודית וכל דבר שנעשה כדי לחזק אותה הוא מבחינתם פשיסטי וראוי להילחם בו.

    זאת אנטישמיות לטעמי. כשגוי אנטישמי אפשר לומר שהוא חרא של טיפוס, וזה נכון, אבל יהודי אנטישמי? מחלת נפש.

    • מילים כדורבנות

      אלדד, 09/04/12 11:21

      איך אמר הרצל ''תיהיה יהודי בביתך וגרמני בצאתך'' עד היום הצפונבונים האשכנזים הנאורים והמשכילים נשארו גרמנים ופתחו שנאה עצמית לעצמם שהם יהודים ושנאה ענקית לחרדים דתיים והדובדבן שבקצפת ספרדים\\מזרחיים אחיאם שגלו למזרח ולא לאירופה.איך פעם אמר רופא בבית חולים נהריה לבת שלא שנכנסה להריון מספרדי ''היה עדיף מערבי ולא מספרדי'' עד היום אותו ספרדי רואה את הבן שלו פעמיים בשנה רק בגלל מוצאו אולי שיגיע לגיל 18 יוכל לפתח איתו קשר

      • לא הרצל אמר זאת אלא מנדלסון

        גלעד, 09/04/12 16:38

        ומנדלסון לא היה ציוני.

    • העולם הופך להיות יותר ויותר פרו ישראל, לאחר הפלישה המוסלמית

      ישראל צריכה לחשוב רק על לבסס את עצמה, 09/04/12 15:38

      לאירופה. בעוד כמה עשורים, זה יגיע למצב שאירופה פשוט תיכנע למוסלמים, ואז יהיה יותר גרוע.

  • 39.

    יכול להיות שרוג'ר ווטרס התייחס לגירוש יהודים מגוש קטיף?

    שרון, 09/04/12 10:23

    רוג'ר ווטרס אולי התייחס לגירוש מגוש קטיף? הרי הוא דיבר על זה שזורקים אנשים מביתם וישראל ממש לא זורקת פלשתינאים מביתם, רק יהודים. אז אולי הוא כועס על פינוי גוש קטיף ועוד התנחלויות?
    במקרה הזה הוא צודק, זה באמת אכזרי....

    • אהבתי

      זבולון הבארשבעי, 09/04/12 11:19

      כן, אהבתי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • אכן כך. היהודים השמאלנים הם האויב הגרוע ביותר של העם

      לילי בלום, 09/04/12 13:44

      היהודי.

    • את הסיפור שיהודים זורקים ערבים מביתם, הוא שמע מערבים, אבל

      ישראל צריכה לחשוב יותר על עצמה ולינהוג בהתאם., 09/04/12 15:49

      לא הטריח את עצמו לבדוק אם זה נכון. הערבים הם שקרנים פתולוגים, לכן גם קל להם לשכנע, כי הם נישמעים אמינים, שבאמת מאמינים לשקרים שלהם.מה שמעציב כאן, שהתקשורת באירופה לא מעיזה להציג את הערבים כשקרנים.יש הרבה איומים על עיתונאים, והם לא מעיזים לכתוב דברים שליליים עליהם. זו צריכה להיות העבודה של התקשורת בישראל, אבל גם הם לא מעיזים לכתוב דברים שליליים עליהם.וכך נישאר השקר ללא מענה, וניתפס כהסכמה, בעולם.

  • 38.

    סוריה ומה עם סוריה ???.צביעות של אנשים..

    דני הולנד, 09/04/12 10:22

    מעניין שאף אחד מהם ל א מדבר על סוריה. או שאני משוגע או שהעולם השתגע...

  • 37.

    מה לא נכון בציטוט של דברי רוג'ר ווטרס? הכל אמת לאמיתה

    שימי, 09/04/12 10:16

    אנחנו טומנים ראשינו בחול

    • רובכם נכנסתם לכאן בזמן המנדט ממדינות ערב רבות מאוד ותפסתם אדמה לא לכם (ל''ת)

      ל 37 מרשת התגובות של המחבלים, 09/04/12 10:52

    • נכון, תל-אביב היא מגרש שבעליו נושלו (ל''ת)

      היסטוריון, 09/04/12 11:01

  • 36.

    מה עם דניאל בירנבויים, יהודי מנוחין, נועם חומסקי, יונתן שפירא

    מתי, 09/04/12 10:16

    אודי אדיב, אורנה מר חמיס ועוד ערמה לא קטנה של אשכנזים עלובים אכולי שנאה עצמית על גבול האנטישמיות

    • הם גם יכחדו ויעלמו. צריך רק לדאוג שישראל תוכל להמשיך להתקיים. (ל''ת)

      הם גם יעלמו בבוא היום., 09/04/12 15:51

  • 35.

    עם חרדים שיורקים וכל משטתחי הקברים זה מה יש (ל''ת)

    מוטי, 09/04/12 10:13

  • 34.

    הסיפור על שאקירה הוא קישקוש מוחלט - ירדתם מהפסים

    גיא, 09/04/12 10:08

    מעולם לא התפרסם ב MTV שהיא אנטישמית, מאיפה לכל הרוחות המצאתם את זה? הסיפור על מעריץ ישראלי שהיא סרבה לדבר איתו התברר כבדיה והוכחש על ידיה באותו שבוע.

  • 33.

    אם לגרוסמן, א.ב יהושוע ועמוס עוז מותר אז גם לגינטר הנאצי מותר

    עזרה הסופר, 09/04/12 10:00

    זו סערה בכוס מים - מתוך מאות אלפים של יוצרים, אנשי רוח להקות וכו' מותר גם למספר קטן של יוצרים ומבצעים להיות מושפע מהענין הערבי.

    אנחנו צריכים להגיב לביקורת אבל לא לצאת מגדרנו כפי שזה נעשה במקרה של גראס קשישא.

  • 32.

    זה בסך הכל שינאת היהודים,אנטישמיות לשמה, ולא אהבת הערבים (ל''ת)

    שרה, 09/04/12 09:56

    • בוודאי. אילולא היהודים בסיפור, אף אחד בעולם לא היה סופר ''פלסטינים'' (ל''ת)

      ריאליסט, 09/04/12 11:39

  • 31.

    ושכחתם את ג'ון לנון שחוסל בידי המוסד ואלביס שחי בהתנחלות

    עוד אחד שיודע, 09/04/12 09:55

    ומייקל ג'קסון שהיה בעצם פיתוח של רפא''ל והורכב בסדר הלא נכון.

  • 30.

    מכול אותם אומנים לא שמעתי מילה אחת על סוריה או דרפור

    עדי ברוכים, 09/04/12 09:44

    הביקורת על ישראל כאילו ישראל היא מוקד העולם והאחראית למלחמות בו היא מסווה לאנטישמיות ולשנאת יהודים. האם אותם אומנים התייחסו לטבח בסוריה? האם העובדה שמתו כבר אלפים אזרחים סוריים מירי ישיר של טנקים מטרידה אותם? גורנישט. יוק נאדה. היום זה בון טון להיות אנטישמי ושונא ישראל. כך הסיכוי שתתקבל לכול מיני אירועים נוצצים בעולם ותזכה לכבוד מלכים ממדינות ערב וניאו נאצים למיניהם.

  • 29.

    מי הם בכלל. עבר זמנם בטל קורבנם (ל''ת)

    בן, 09/04/12 09:42

  • 28.

    אותה שיטת יחצ''נות זולה שעובדת לא פחות טוב בארץ (ל''ת)

    1, 09/04/12 09:37

  • 27.

    אצל אנני לנוקס זה אישי- ישראלי קרע לה ת'תחת במשך שנים

    אסי שמואלי, 09/04/12 09:33

    תבדקו טוב- יש לה ילד מישראלי.
    Sweet dreams are made of this...

    • Tell us little bit about it (ל''ת)

      Benny, 09/04/12 11:41

  • 26.

    השמאלנים יותר גרועים מהערבים (ל''ת)

    המסקנה המתבקשת, 09/04/12 09:31

    • תמיד אמרתי זאת. לא חידשת לי מאומה. היהודים יפי הנפש

      לילי בלום, 09/04/12 13:49

      המתיפייפים הם האויב המר והגרוע ביותר של העם היהודי.

  • 25.

    כאין וכאפס

    לא לקן, 09/04/12 09:28

    ליד התבטאויות של אמנים ישראלים ו''אנשי רוח''

  • 24.

    לגבי לנוקס אני אשלם לה שלא תבוא ! קט סטיבנס מסכן.החומה נפלה לו בראש (ל''ת)

    יעקב ישוטע, 09/04/12 09:23

  • 23.

    לא צריך לחפש אותם בחו''ל - אפשר למצוא דוגמאות רבות מהם בישראל... (ל''ת)

    ציון, 09/04/12 09:21

  • 22.

    גם אני מתנגד למדיניות של ישראל בשטחים הכבושים ובלבנון

    אחד שכבר מפחד להזדהות בשם, 09/04/12 09:20

    האם צריך לאסור את כניסתי לארץ?
    כל בן אדם שהוא הומאניסט ושוחר שלום בעולם הנאור מתנגד למדיניות הכוחנית של ישראל בכלל ושל ישראל בראשות הממשלה הנוכחית בפרט. אם הפיתרון של מנהיגינו הוא לחזור לגטו היהודי, אז כנראה שהמהפיכה הציונית אכן נחלה כישלון חרוץ. ואולי המשפט ש''ניתן להוציא את היהודי מהגטו אולם לא ניתן להוציא את הגטו מתוך היהודי'' הוא נכון, למרבה הצער.

    • ה-IP שלך נלקח ויבדק...

      סוכן המוסד, 09/04/12 10:48

      אני במקומך הייתי פונה כבר היום לשגרירות הומאניסטניה ומבקש ויזה או מקלט פוליטי. תוכל לפתח שם קריירה גדולה כשחקן המעמיד פני מסכן. קותי עשה מזה מיליון!

    • לך ללבנון (ל''ת)

      ואל תחזור, 09/04/12 11:41

    • אם תסביר מה ה''מדיניות'' אולי אצטרף אליך

      אני, 09/04/12 11:58

      עד אז ה''מדיניות'' לפי מה שידוע לי זה
      1. לחסל אך ורק מחבלים חמים לפני פיגוע
      2. לא לתקוף, רק להגיב לירי טילים לתוך ערינו
      3. אם מגיבים, עדיף להתקיף מבנים
      4. השקעה כספית אדירה באמצעי הגנה
      5. המדיניות הנ''ל גם מעבירה לפלסטינים חשמל, מים... כסף!

      פספסתי משהו?

    • שלום עם קורבנות זה בערך כמו מנה צמחונית במזללת המבורגרים.

      אלכס, 09/04/12 12:07

      תשאיר אותו בבקשה לעצמך.

      פעילי ימין חטפו פלסטיני שהם מאיימים שירצחו אם יגאל עמיר לא ישוחרר?

      רק מי שלמד מבנות היענה לטמון את הראש בחול כדי שהסכנה תחלוף, יכול להסתכל על 10 (!) שנים של הפצצה בלתי פוסקת על ישובי הדרום ולקרוא לזה גשם למען השלום. ועוד להתפלא איך זה שממשלת ישראל לא רואה פרטנר בצד השני?

      גינתר גראס לא מבקר, הוא משמיץ. אחרת, גם אם אני אכתוב אתה סמולני מטומטם, גם ביקורת לגיטימית.

    • אתה לא רצוי כאן, וגם לא רוצה להיות כאן, אז מה אתה עושה כאן?

      שאלת תם, 09/04/12 12:42

      לך לחברך אסאד, הוא יקבל אותך יפה עם מטח תותחים

    • אכן הציונות נחלה כישלון אם הצליחה להוליד זבלים כמוך.

      לילי בלום, 09/04/12 13:57

      על איזה מדיניות כוחנית אתה מדבר? החלאות הערבים חיים במדינת ישראל כמו בגן עדן לעומת חייהם בארצות שלהם ותחת השלטון של אחיהם. הם אינם מוכנים להחליף את חייהם . טוב היה לוא היו עפים מכאן אל ארצותיהם ומשאירים את ישראל למי שהיא שייכת וזה כמובן לעם היהודי. רצוי שחלאות כמוך יצטרפו אליהם .

  • 21.

    שר פנים פרימיטיבי וסובל ממחלת הרדיפה (ל''ת)

    jjku. nyrv, 09/04/12 09:20

  • 20.

    הנאתו של הכותב מכל גדולי העולם האלה, ובמיוחד משאקירה, ממש נוגעת ללב (ל''ת)

    מתאים ל''הארץ'' לא למעריב, 09/04/12 09:16

  • 19.

    כתבה מרתקת, למרות שהנושא עצוב (ל''ת)

    ג'סי, 09/04/12 09:10

  • 18.

    לצערנו, הרשימה עוד ארוכה...

    פטריוט, 09/04/12 09:06

    אנטישמים מאוסים

  • 17.

    הם לא ישנו את ישראל

    ישראלית, 09/04/12 09:01

    אבל אנחנו כן. בגלל ש''מותר'' לנו הכל וכל העולם נגדנו אנחנו הופכים להיות מדינה של אלימות, שכרות, חסרי בושה חסרי מצפון. עם שמפקיר את ניצולי השואה, את חייליו את זקניו והחלשים בחברה ודואג רק למיגזרים שיודעים לסחוט ולסחוט.
    פנינו הם כפני השר ישי. אנחנו הופכים מעם הספר לבורים ונבערים. חינוך כבר לא חינוך תרבות היא מילת גנאי שרק ''אליתות'' צורכים ולא צריך את גינטר גראס רק מראה מול הפרצוף שלנו כדי לראות שאנחנו הופכים לעם של מפלצות.

    • למה שיש לך קוראים מניה דיפרסיה (עם מינון חזק של דיפרסיה)

      מראה מראה שעל הקיר, 09/04/12 10:17

      ישראל שאני מכיר נראית בממוצע הרבה יותר טוב. אגב, הרבה יותר טוב גם משאר מדינות המערב.

    • ישראלית, צפונבונית במקרה ? (ל''ת)

      ישראלי, 09/04/12 12:15

    • מזל שיש עוד מלומדים כמוך שכותבים ''אליתות'' בת'... (ל''ת)

      הקורא בין השורות, 09/04/12 12:37

    • לא ברור לי מה מלומדת, חכמה משכילה ומורמת מעם כמוך,

      לילי בלום, 09/04/12 14:02

      עושה עדיין במדינת זוועות כזו.

  • 16.

    לא מכיר את האנשים האלו ברשימה. (ל''ת)

    איפה זועבי?, 09/04/12 08:57

  • 15.

    אני הייתי מונע את כניסת אנשי ש''ס לישראל.

    דני ב., 09/04/12 08:57

    אולי היינו מרוויחים יושר ציבורי, פחות גניבות, כלא מעשייהו היה ריק יותר, היה לציבור יותר כסף בכיס מאשר לממן את הפרזיטים הסחטנים הללו ואולי הפוליטיקה שלנו היתה נראית טוב יותר בלי מלחשי הלחשים ומנשקי הידיים שהקופה הציבורית עבורם הפכה לרכוש פרטי.

    • צודק, צריך לחזור לימי היושר הציבורי של אשר ידלין ואברהם עופר

      אפרים, 09/04/12 10:05

      צריך גם להחזיר את ההסתדרות לתפארתה או אפילו לחזור לימי מפא''י ההסטורית.

    • מה שרק חסר לנו הם סמרטוט ופנקס אדומים ואנחנו מסודרים. (ל''ת)

      מארק, 09/04/12 12:02

      • א ה ב ת י .

        לילי בלום, 09/04/12 14:05

        דני כנראה לא יודע או שכח מי השריש את השחיתות במדינת ישראל.

    • ואני היתי מעיפה את כל השמאלנים המושחתים שונאי ישראל

      לילי בלום, 09/04/12 14:04

      למדינות ערב הנאורות .

  • 14.

    לידע כללי- אנני לנוקס היתה נשואה לישראלי

    גלעד, 09/04/12 08:56

    בשנת 1988 התחתנה לנוקס עם במאי קולנוע ישראלי בשם אורי פרוכטמן, שצילם סרט תיעודי על המסע של ''Eurythmics'' ביפן. לשניים נולדו שתי בנות, אך הם נפרדו בשנת 2000.

    יתכן וזו הסיבה שהיא שונאת ישראל???!

    • אני משוכנע שכן. הוא בטח סמולני אקטיביסט. (ל''ת)

      השערה לא מדעית, 09/04/12 10:18

    • רוב במאי הקולנוע הישראלים שונאים את ישראל בעצמם

      שרון, 09/04/12 10:25

      סביר להניח שלנוקס היתה נשואה ליהודי אוטו-אנטישמי בעצמו, יש הרבה מאוד כאלה.
      באמת חבל שלא סקרו פה אמנים יהודים וישראלים ששונאים את המדינה.
      יתברר שרובם יותר אנטישמיים ויותר שונאים את המדינה מהאמנים המדוברים פה

  • 13.

    גם בין היהודים לא חסרים לנו שונאים רק לשמוע את הסער הזה מדבר זה מספיק

    אזרחים, 09/04/12 08:52

    והתקשרת העלובה שלנו משמעים את כל דברי הרעל
    נגד העם והמדינה

  • 12.

    וממי הם מקבלים רוח גבית אם לא מהשמאל היושב בתוכנו? (ל''ת)

    וכעת יורם קניוק נותן רוח גבית גם לנאצים.על מה נלין, 09/04/12 08:49

  • 11.

    זה כמו עם הירוקים -אנשים מפלצנים בלי להבין, כדי להתבלט

    דו-רון, 09/04/12 08:48

    תשאלו את האנשים האלה שאלות לעומק ותגלו שהם לא יודעים כלום על שורשי הסכסוך ותולדותיו.
    כמו שיש שירים בשני אקורדים
    ככה יש גם רעיונות בשני אקורדים
    זה מאפיין את החשיבה המערבית בימינו.

  • 10.

    אני מבין מה אתם מנסים לעשות אבל כרגיל מביאים את היוצא מן הכלל

    יעקב, 09/04/12 08:39

    שיעיד על הכלל. המקרה של גראס הוא רגיש בגלל שמדובר ביוצא האס-אס, דווקא בגלל זה סף הסבלנות נמוך יותר וננקטו צעדים קיצוניים, בצדק, יש גבול לסבלנות. כל השאר? עד גבול מסוים (הסתה לאלימות, נאציזם, תמיכה בטרור וכולי), לגיטימי, שיגידו מה שהם רוצים, ישראל דוגלת בחופש הביטוי, חוסר היכולת שלהם לראות את התמונה הכוללת היא עדות לטיפשותם ורשעותם.

    • רק שזה מזיק מאוד לתדמית של ישראל..שמצידה לא עושה צעד אחד ליחסי ציבור.. (ל''ת)

      מירב, 09/04/12 08:51

  • 9.

    סה''כ אמנים מזדקנים שרוצים להשאר בכותרות

    רון, 09/04/12 08:25

    שאקירה וקולדפליי לא באמת התבטאו כנגד ישראל במוצהר, ככה שכל הכתבה היא על כל מני חטיארים שרוצים עוד קצת תשומת לב.

    • הקליפ שקולדפליי שמו בפייסבוק שלהם, לא מדבר נגד ישראל במוצהר?

      שרון, 09/04/12 10:26

      לגבי שאקירה, היא לפחות הכחישה את הדברים האנטישמיים שמיוחסים לה.

  • 8.

    סמפטומים של הסרטן האיסלמי - כשיאבחנו המחלה יתחילו בריפוי

    זו מחלה ממארת במדינות מערביות, 09/04/12 08:23

    כבר מתחילים להבין שמוסלמים במדינה מערבית זה לא פיקניק...
    כשיבינו שזה סרטן ממית יתחילו להלחם במחלה...

    • אל תדאג. הדמוקרטיה תקשור את הידיים של האירופאים, ותתן חופש

      כך הם ישתלטו עליהם., 09/04/12 16:04

      פעולה למוסלמים שם.

  • 7.

    יש הכפשה ויש ביקורת לגיטימית

    כתבה שמעודדת בורות, 09/04/12 08:22

    שכחתם למשל לציין שאנני לנוקס היתה נשואה שנים לישראלי, וגם חיה פה. ושחצי מהאנשים שהזכרתם (מקיואן למשל) היו פעם תומכיה של ישראל ומדיניות מסוימת מצדה שינתה את עמדתם. אבל היי, למה לבלבל אתכם עם עובדות

  • 6.

    איש מהאמנים הללו לא ''שונא'' אותנו

    עידו, 09/04/12 08:20

    אלא רק את מדיניות הכיבוש, הנישול, ומפעל ההתנחלויות הקלוניאליסטי של ממשלות ישראל.

    • עידו, הטענה שלך שקרית וגונבת דעת. לא שמעתי מהם ביקורת על הטבח בסוריה. (ל''ת)

      עדי ברוכים, 09/04/12 09:46

      • אולי כי אנגלית שפה קשה?

        ציוני נלהב, 09/04/12 10:55

        כל העולם מגנה את הטבח בסוריה.
        כל העולם מחרים את סוריה.
        הליגה הערבית הוציאה את סוריה מקירבה.
        רוב השגרירויות בדמשק נסגרו.

    • אבל זה בדיוק הפוך. אנו המנושלים הכבושים והננשכים. איך אתה לא רואה זאת? (ל''ת)

      מראה מראה שעל הקיר, 09/04/12 10:19

      • אם היית עושה פעם החייך מילואים בשטחים,

        ציוני, 09/04/12 10:57

        היית רואה בדיוק מי כובש, מי נכבש, ואולי גם מבין כמה דברים שלימדו אותך בבית ספר.

    • עידו, אתה אולי קורא לעצמך ''שפוי'' אבל אתה ממש לא. (ל''ת)

      עידו האמיתי, 09/04/12 10:34

    • וזו בוודאי הסיבה למה בשדרות יש יותר מקלטים מ-בכל אירופה.

      אלכס, 09/04/12 12:14

      עזבנו את עזה כדי שיהיה להם יותר קל לכוון. בוודאי שלא התכוונו להראות שאנחנו נפנה ישובים גם בכוח אם זה יקרב את השלום.

      אחרת, אם הגירוש מעזה לא קטל את כל המתנחלים העלוקות שם, למה הסמולנים מפלסטין עדיין יורים גראדים על אשדוד?

      לא ברור. אולי צריך לתת להם לירות על סביון ורמת אביב. אולי שם יש נישול. איל נדע אם לא ננסה?

    • אהה, נכון. בגלל זה הם מתרכזים

      אלעד, 09/04/12 18:24

      רק בסכסוך פה, וגם אותו הם לא מבינים ולא יודעים. מקרים קשים בהרבה בעולם, בעבר ובהווה לא מזיזות להם. רק היהודים. יש לזה מילה מאד פשוטה, שפשוט כיום לא נעים להחשב כזה, אבל זו האמת: אנטישמיות. היום, במכבסת המילים הפוסט מודרנית קוראים לזה אנטי ציונות

  • 5.

    לא כל מי שמתנגד להתנחלויות הוא ''שונא ישראל'' - להיפך

    שפוי, 09/04/12 08:19

    יש אנשים - ואני בינם - שחושבים שההתנחלויות הן מכשול לשלום, ותועבה שתאסור על הארץ מלחמה.
    אני גם מתנגד להדרת נשים, ואפילו אוכל חמץ בפסח.
    זה לא הופך אותי לאנטישמי, או אנטי ישראלי (להבדיל מאלי ישי ובוחריו שלא משרתים בצבא, שותים תקציבים בלי לעבוד - ומתנגדים לכל הסכם).
    אנני לנוקס נשואה לישראלי - איך זה הופך אותה לאנטישמית? לאנטי ישראלית?
    היא מתנגדת לכיבוש (כמו רוג'ר ווטרס, 100% מאוכלוסיית העולם, ו-80% מהישראלים).

    זה לא קשור לגינתר גראס, שצריך לתלות על פי חוק עשיית דין בנאצים ועזריהם.

    • 100%??

      מתיו, 09/04/12 09:35

      אני מבין שאתה לא סופר את בני המקוייה... אבל מה עם האונגליסטים, המורמונים וסתם אנשים עם שכל ונכונות לראות את המצב כפי שהוא באמת ולא כפי שה''ארץ'' מצייר אותו.

      • איך אפשר לסמוך על המורמונים והאוונגליסטים?

        Hollander, 11/04/12 10:44

        לדבריך, מי שכן תומכים ביישוב יו''ש הם ''האונגליסטים, המורמונים וסתם אנשים עם שכל''. אז איך אפשר לסמוך על דעתם של אוונגליסטים ומורמונים אם, כמו שאתה רומז, אין להם שכל? וחוץ מזה, לכל אדם בעולם יש שכל. הבעיה היא שלא כולם יודעים להשתמש בו.
        חוץ מזה, איך ישראל יכולה לחיות בשקט עם הפלשתינאים תחת שליטתה? זו פגיעה בערך המוסרי של ישראל. חוץ מזה, בסופו של דבר, כשתהיה לפלשתינאים מדינה, במקרה שהם כן יחליטו להמשיך להפציץ את ישראל, התקפה של ישראל על פלשתין לא יחשב בתור כיבוש (כי הם מדינה עצמאית), אלה בתור מלחמה, ואז זה יהיה טיפה יותר לגיטימי מההתקפות האחרונות בעזה.

        • טיעונים מנותקים מהמציאות ושגויים לגמרי

          דורון, 11/04/12 16:49

          אתה טוען ''בסופו של דבר...במקרה שהם כן יחליטו להמשיך להפציץ את ישראל, התקפה של ישראל על פלשתין... יהיה טיפה יותר לגיטימי מההתקפות האחרונות בעזה'' - הבל הבלים.

          תעמולת השקר הערבית, התמיכה המוסלמית (תורכית למשל) בערבים והתמיכה הגוברת בערבים בארצות המערב פועלת נגד ישראל ותמשיך כך ולא משנה מה יהיה המצב המדיני, אפילו אם הנבואות שלך יתגשמו.

          העולם אינו מוכן לקבל הגנה עצמית של ישראל. לכל היותר הוא מוכן לקבל תגובה ''מידתית''. הערבים והמוסלמים האחרים הצליחו לצערי לגרום לכך שטרור מסויים נחשב כמלחמת חופש. כך העולם אינו פועל בנחרצות נגד טרוריסטים, ברוב המקרים.

          השנאה ליהודים נובעת מאנטישמיות שרק מתחזקת. אין שום סיכוי שישראל תקבל אור ירוק להרוס את רמאללה כאשר יירו קסאמים וגראדים על כפר סבא ונתב''ג. להיפך, ידרשו מישראל איפוק.

          דווקא פרשת ההתנתקות מרצועת עזה וגלי הטרור והטילים שקיבלנו בעקבותיה מוכיחים שאין שום סיכוי להסדר שלום עם הערבים ושכל נסיון ללכת לקראתם יביא רק יותר אלימות מצידם.

    • רק הערה אחת: אנני לנוקס היתה נשואה לישראלי

      אני, 09/04/12 12:08

      הבמאי הישראלי אורי פרוכטמן, ויש להם 2 בנות
      אבל הם כבר התגרשו

      • וואלה, גם אייל סיוון הוא ישראלי בתעודת זהות, אז מה? (ל''ת)

        ישראלים שונאי עמם, 09/04/12 16:34

    • ויש אנשים כמוני שחושבים ש...

      הקורא בין השורות, 09/04/12 12:40

      אתה ושכמותך הם המכשול לשלום, ושזה ש 2 החברים הקרובים שלך שמאלנים ומתנגדים לזה שיש פה מדינה יהודית (ה''כיבוש'' שלך.. שלך ולא שלי...) לא הופך את זה ל 80%...

    • צודק צודק צודק צודק!!!!!! (ל''ת)

      !!, 19/04/12 23:34

  • 4.

    מצטער, אבל אלי ישי פשוט צודק. נמאס שדורכים אלינו בלי תגובה.

    הוא עשה בדיוק מה ששר הפנים צריך לעשות, 09/04/12 08:18

    ולא, ''להתעלם'' מאמירות אנטישמיות זאת בדיוק הדרך להפוך אותם למיינסטרים.

    • נמאס מדוסים נבערים שלא יודעים עברית.

      שפוי, 09/04/12 09:52

      אף אחד לא דורך אלינו...

      • נמאס משנאת החינם של החילונים (ל''ת)

        שפוי אתה לא, 09/04/12 12:43

    • היות ואנחנו לא ערבים, אנחנו לא שוחטים אותו, רק לא רוצים לראות

      המוסלמים פותרים בעיה כמו גראס ברצח., 09/04/12 16:10

      אותו כאן.מי שמדבר נגד מוסלמים, הם רוצחים אותו, וכך מפזרים פחד וסותמים פיות.

  • 3.

    רדוד ושטחי. (ל''ת)

    פלס, 09/04/12 08:08

  • 2.

    שאקירה לא צריכה להיות ברשימה הזו (ל''ת)

    רון, 09/04/12 08:08

  • 1.

    השמאל זאת מחלה של שוטים ומשתפים פעולה עם מרצחים (ל''ת)

    השמל = מחלה, 09/04/12 08:07