• 14.

    שונאת תסרט משחקי הרעב (ל''ת)

    יובל, 25/06/12 17:51


    IP: 77.125.147.224 דווח על תגובה זו

  • 13.

    לאיזה גיל הסרט?? (ל''ת)

    איןשם, 05/04/12 15:10


    IP: 85.64.114.46 דווח על תגובה זו

  • 12.

    תרגעו .

    ., 28/03/12 12:06

    זה נכון שסוזן אמרה בעצמה שהיא כתבה את הספר בהשראת ''בעל זבוב'' וגלדיאטורים , אולי בגלל זה אתם אומרים שהוא לא מחדש כלום , אבל הכתיבה שלה מדהימה,הדרך בה היא יוצרת סיטואציות בעייתיות ואז פותרת אותן,הדרך בה היא מעבירה את העלילה ותוך כדי גם את המסר...אני רוצה לראות שמישהו יגיד לי שבדמדומים יש מסר,כי פשוט לא.חוץ מזה,גרי עשה עבודה מעולה בליהוקים אבל אני לא חושבת שאם מישהו שלא קרא את הספרים יצפה בסרט , יש סיכוי שהוא בכלל לא יבין מה קורה שם . המון קטעים שהיו בספר - ירדו ולא היה יחס לפרטים מאוד חשובים כמו שהם תוארו בספר,טיפה אכזבה , אבל בכל זאת , חיכינו לסרט הזה בערך שנה ונהנתי מכל רגע .

    IP: 87.69.246.65 דווח על תגובה זו

  • 11.

    הייתי היום בסרט

    גל, 24/03/12 01:45

    אמנם שונה מהספר קצת
    אבל סרט ממש טוב
    שווה לקולנוע ללכת לראות :)

    IP: 84.109.209.100 דווח על תגובה זו

  • 10.

    סתם ספר דבע...

    ספר משעמם!!!, 23/03/12 15:36

    סתם ספר דפוק שעושים ממנו רעש!!

    IP: 84.109.154.110 דווח על תגובה זו

  • 9.

    פמיניזם בשקל תשעים ... (ל''ת)

    גבר ., 23/03/12 14:59


    IP: 46.116.35.105 דווח על תגובה זו

  • 8.

    דמות נשית חזקה- ריפלי!!!

    אני מופתעת שלא חשבת עליה-הרי אתה מתחום המד''ב, לא?, 23/03/12 04:31

    ומה עם באפי-בלונד ומכות?
    רוז- מדר' הו, שהיא באמת, אבל באמת משהו שכל נערה/אישה יכולה להזדהות.
    וזה מבלי להשקיע מחשבה, דבר שלצערי גם דורון לא עשה...

    IP: 84.108.196.54 דווח על תגובה זו

  • 7.

    מה ההבדל בין בדיוני לפנטזיה? מתאים לבני 12? (ל''ת)

    שאלות, 22/03/12 23:31


    IP: 84.108.105.28 דווח על תגובה זו

    • SF & Fantasy

      samson, 23/03/12 12:25

      R. Silverberg made the distinction over 40 years ago:
      Whereas SF is about improbable possibilities Fantasy is about probable impossibilities

      IP: 79.180.2.120 דווח על תגובה זו

      • It's exactly the opposite. (ל''ת)

        Logic, 26/03/12 21:10


        IP: 67.185.64.164 דווח על תגובה זו

  • 6.

    bull

    shadowfriend, 22/03/12 23:03

    i dont usually go about saying a movie is crap before i see it.but here i make an exception.

    IP: 2.8.226.156 דווח על תגובה זו

  • 5.

    סתם עוד העתק של הסרט והספר ה''נרדף''...

    כרגיל הוליווד לא מחדשים כלום, 22/03/12 20:46

    מאת סטיבן קינג והסרט של שוורצנגר מ 1987...

    עוד אדפטציה משודרגת למשהו קיים.

    IP: 98.119.130.229 דווח על תגובה זו

    • בהחלט, סידרת ספרים מופרכת לחלוטין

      רק לילדים, 23/03/12 18:32

      כבר עדיף לראות את הנרדף. מתי יפסיקו עם בני נוער בעלי כוחות מיוחדים ונסיכות נינג'ה? נמאס כבר! רוצים גיבורים של ממש!

      IP: 67.164.87.17 דווח על תגובה זו

  • 4.

    הגזמת לגמרי

    אני, 22/03/12 20:17

    בתור אחת שקראה את שתי סדרות הספרים אני יכולה להגיד לך שאתה טועה ובענק! אם אתה כותב ככה על דמדומים זה רק מוכיח שאתה לא קראת את הספרים. הספרים פשוט מדהימים. בלה בכיינית תלותית ובלתי נסבלת? אולי בסרט מציגים אותה ככה.בספר ממש לא. בספר היא אמיצה ובגלל האהבה הגדולה שלה לאדוארד היא מסכנה את החיים שלה באופן תמידי תלותית? היא גרה עם אבא שלה מבשלת לו מכבסת לו ועושה הכל אולי היא תלותית באהבה שלה לאדוארד וגם זה בסדר. בלתי נסבלת? כבר דעה שלך..
    לגבי משחקי הרעב ספר מזויע כזה לא קראתי בחיים שלי יש בו כל כך הרבה אלימות מוות ורוע! כל המחזות חיים ברעב משחקי הרעב האלה ש23 ילדים מתים הורגים אחד את השני זה ספר טוב? זה פחדים מטורפים של סופרת מטורפת אנחנו חיים בעולם שרייטינג הוא כל מה שאנשים רוצים אבל האנשים שמשתתפים בריאלטי בוחרים להיות שם או בשביל חוויה או בשביל להגשים חלום או בשביל כסף זה לא משנה את העובדה שהם בחרו להיות שם! הם גם מקבלים מזה כסף ותהילה בדיוק מה שהם חולמים עליו! תפסיקו כבר לרדת על דמדומים כי לא קראתם את הספרים וראיתם את הסרטים! אני בהתחלה גם לא התלהבתי מדמדומים בגלל הסרטים אבל החלטתי לנסות

    IP: 85.250.121.90 דווח על תגובה זו

    • הוא צודק לגמרי.

      עוד ילדה, 23/03/12 00:57

      קראתי את כל ספרי דמדומים ואת כל ספרי משחקי הרעב.
      משחקי הרעב הם ספרים שלא מחדשים רבות בז'אנר אבל כתובים בצורה מעולה, דמויות עגולות וזה ההפך מדימדומים- כתיבה גרועה (אם למדת מעט על כתיבה תזהי שזה בדיוק הפוך מאיך שצריך לכתוב), בלה היא סתם נערה- אין לה שום ייחוד ומאפיין בשביל שנערות ישליכו עליהן את עצמה... יש כל כך הרבה דברים לא הגיוגניים. כן זה היה נחמד (בעיקר בזכות דמויות המשנה) אבל זה ממש לא אותו דבר. אולי היא לא בכיינית, אבל הקשר שלה ושל אדוארד הוא קשר לא בריא ומודל לחיקוי שהוא רע.

      IP: 79.182.162.79 דווח על תגובה זו

      • ל''עוד ילדה''

        אני, 24/03/12 20:14

        אולי הקשר שלה ושל אדוארד לא בריא ומודל רע אבל צריך לזכור שזהו ספר פנטזיה לנוער. כל נערה חולמת על ה''אביר על הסוס הלבן'' שיהיה בדיוק הטיפוס שלה באופי וביופי והם יחיו לעד באושר ועושר כמובן שצריך להוסיף מתח ועלילה כדי לבנות סיפור אגב את הספרים סטפני התחילה לכתוב מתוך חלום שחלמה שהוא פרק 13 בספר והיא החליטה לפתח אותו לסיפור שזכה כפי שיודע לך להצלחה בכל העולם אני רואה אנשים משכילים שקוראים את הספרים ואוהבים את זה אני לא יודע איך ספר אמור להיות כתוב אבל אני אוהבת את הזאנר הרומנטי ובגלל זה אהבתי כל כך את הספר הזה.. וזה שבלה סתם נערה זה בדיוק המהות של הספר שהיא בינונית אבל אדוארד מתאהב בה ובספר הרביעי היא מבריקה וטובה בכל מה שהיא עושה לאחר שהיא הפכה לערפדה גם כל הספרים מסתיימים בסוף טוב שלא כמו במשחקי הרעב ואת זה אני אישית לא אוהבת

        IP: 85.250.121.90 דווח על תגובה זו

    • תסתכלי למעלה.

      אחד, 27/03/12 16:50

      את במדור ''קולנוע''. לא ''ספרות''. לא קראתי את הספרים, גם את הסרטים לא ראיתי ואני נמנע מלהביע דעה. אבל גם את וגם המבקר מסכימים שבלה מוצגת כבלתי נסבלת בסרט, וזה בעיה של הסרט. המבקר התכוון לדמות בסרט ולא בספר, הסרט צריך לעמוד בפני עצמו.

      IP: 79.179.116.3 דווח על תגובה זו

      • ל''אחד''

        אני, 27/03/12 21:01

        אני רואה שאני במדור קולנוע אבל אם כל הכבוד הסרטים אמורים להיות מבוססים על הספרים ומי שרוצה להביע דעה אמינה ואמיתית על סאגת דמדומים לדעתי צריך לקרוא את הספרים. ולא אני לא מסכימה עם המבקר שבלה היא בלתי נסבלת כי היא לא. אני לא מבינה למה את מציין את העובדה שלא קראת את הספרים ולא ראית את הסרטים ואתה מגיב בטוקבק שכתבתי.. בכל מקרה אני ממליצה לך בחום לקרוא את הספרים כי הם באמת טובים במיוחד הרביעי לגבי הסרטים זה עניין של טעם לדעתי לספרים כל אחד יכול להתחבר בכל שכבת גיל

        IP: 85.250.121.90 דווח על תגובה זו

        • אבל בכל זאת...

          אחד, 28/03/12 21:59

          קודם כל אני אומר שלא ראיתי את הסרטים ולא קראתי את הספרים כדי שלא תחשבי שאני באמת מביע דעה ואומר שבלה היא באמת בלתי נסבלת. אבל זה לא נכון להגיד שכדי להביע דעה על הסרט צריך לקרוא את הספר. הסרט צריך לעמוד בפני עצמו. יכול להיות שהמבקר ממש מסכים איתך בקשר לספרים והוא חושב שבספרים היא אחלה דמות והכל, אבל אם בסרטים עשו אותה דמות בלתי נסבלת זה בעיה של הסרט וזה עוד חסרון לסרט. חוץ מזה, כתבתי שכנראה את מסכימה איתו שבסרט היא בלתי נסבלת כי כתבת בהודעה הראשונה שלך ''בלה בכיינית תלותית ובלתי נסבלת? אולי בסרט מציגים אותה ככה.בספר ממש לא.'' וזה נראה שאת מסכימה איתו שלפחות בסרטים היא באמת כזאתי...

          IP: 79.179.116.3 דווח על תגובה זו

  • 3.

    ואוו (ל''ת)

    עמיתוש, 22/03/12 16:50


    IP: 77.127.159.243 דווח על תגובה זו

  • 2.

    קטניס אברדין היא הגיבורה הנשית החזקה הטובה ביותר, אולי מעולם ? (ל''ת)

    מה לגבי ג'ניפר גרנר ב-ALIAS ??!, 22/03/12 13:45


    IP: 194.90.178.146 דווח על תגובה זו

    • באפי!!! (ל''ת)

      באפי, 22/03/12 16:24


      IP: 109.186.41.229 דווח על תגובה זו

    • אויש ילדודס, הגזמתם לחלוטין! אם כבר ריפלי מהנוסע השמיני!

      תינוקות, 23/03/12 18:33

      מה זה כל הבאפי שמאפי וקטניס הזותי? ילדות זבות חוטם. נראה אותן נגד הנוסע השמיני!

      IP: 67.164.87.17 דווח על תגובה זו

  • 1.

    אני לא אלך לראות את הסרט ואין שום קשר לתוכניות ריאליטי

    לא קונה את זה., 22/03/12 12:23

    לפי תוכנו של הסרט מדובר בסרט מזעזע, אכזרי, סרט שמציג מוות כסוג של בידור להמונים, חיי אדם זניחים ושקולים לאפס ואפשר לשחק בהם כמו במשחק.

    אבל להבדיל אלפי הבדלות, באף תוכנית ריאלטי לא דובר על מוות.
    גם כוכב נולד, גם האח הגדול מתקיימים בתנאים מאוד נוחים ואין בהם שום קשר למוות.
    מוות זה כבר עולם אחר.
    בנוסף בתוכניות האלה אנשים רוצים להשתתף מרצונם ולזכות בפרסום ותהילה כמו נינט וכמו בוגרי הישרדות שזכו לקמפיינים והצלחה כלכלית והתוכנית הגשימה את חלומותיהם.

    בסרט מדובר בעריץ ששולט במשתתפים כמו בובות על חוט ומסכן את חייהם, מסכן את חייהם עד מוות, מבלי שיש להם זכות האם לבחור ולהשתתף במשחק.
    מדובר פה במוות נטו תוך כדי התעללות.

    הדבר לא שונה מכל דיקטטור אחר שמפציץ את תושביו כמו שאסד עושה ברגעים אלה.
    וכמו שסדאם חוסיין עשה.
    וכמו שנעשה בעבר בקוסובו.

    לא צריך את הסרט הזה בשביל להראות שעריצים דיקטטורים זה דבר רע שצריך לעבור מהעולם.

    רק חבל שרוב הנוער ואולי גם הבוגרים לא יבינו את המסרים שהסרט מנסה להעביר ויתייחסו לזה כאל עוד סרט אקשן עם דם וחץ וקשת ובאמצע כאילו סיפור רומנטי בשביל לתבל את העלילה.

    IP: 212.150.82.29 דווח על תגובה זו

    • אל תדאג, לאט לאט גם המוות יגיע

      Hollander, 22/03/12 14:10

      למרות שמתמודדי ריאליטי עושים זאת מרצון, הניצול וההשפלה קיימים שם (ראה כל פרובוקציה אפשרית שהתקיימה בריאליטי). ובסופו של דבר, אולי אנשים חושבים שהאנושות כולה התפתחה מבחינה פילוסופית, תרבותית ואתית, אבל אני מדמיין שכשיחליטו בארה''ב לעשות תוכנית בה אסירים ידרשו להלחם אחד בשני למוות, כולם יצעקו ''עוד לא ראינו דם!'' תגיד מה שתגיד, גם ריאליטי של צייד אנשים יגיע, תסמוך עלי.

      IP: 130.37.210.210 דווח על תגובה זו

      • יש לי תחושה מטרידה שאתה צודק.

        טל, 24/03/12 02:03

        קרבות השבויים ברומא העתיקה לא רחוקים כ''כ, וגם לא עונש המוות.

        IP: 85.64.224.220 דווח על תגובה זו

    • אם לא קראת את הספר אתה לא מבין על מה ולמה

      זהר, 22/03/12 18:59

      ספר נפלא. חזק ביותר.
      אגב, אני בן 40.

      IP: 212.199.113.13 דווח על תגובה זו

    • קשה לי להאמין שיש מישהו בימינו שלא מסוגל להבין שמדובר בסרט ביקורתי (ל''ת)

      וואו., 22/03/12 21:01


      IP: 82.166.200.16 דווח על תגובה זו

      • אז עדיף לקרוא את בעל זבוב אם כבר! (ל''ת)

        מישהי, 23/03/12 18:34


        IP: 67.164.87.17 דווח על תגובה זו