• 255.

    תגובה לכתבה

    סילבי, 06/07/13 13:07

    כמי שגדלה על שירי נחצ'ה אני רוצה לומר שמזוזעת מהכתבה וממי שכתב אותה למה לא הוזכר כמה שהבת סי היימן מסייעת לו רבות? אני פשוט כואבת וכועסת שאתם רק פרסמתם צד אחד בעניין

    IP: 79.183.16.131דווח על תגובה זו

    • במהדורה המודספת של הכתבה הוקדשה בוקסה ארוכה עם ציטוטים של סי היימן (ל''ת)

      אחד, 06/07/13 17:45


      IP: 93.172.160.22 דווח על תגובה זו

  • 254.

    שירים נחמדים

    נטלי, 26/02/13 19:53

    הילד והילדה

    IP: 79.183.173.212דווח על תגובה זו

  • 253.

    מה עובר עליכם יחבורה של מגעילים

    עמירם אול''ץ, 26/02/13 13:07

    אני קראתי את מה שכתוב ב"כתבה"והתאפקתי לא לבכות,לאחר שקראתי את התגובות לא יכולתי להתאפק יש לכם מוסג מי זה בכלל?!?
    אתם כול יום שומעים לפחות שני שירים שלו ברדיו
    בממוצע משמיעים שירים שלו 180 פעמים בשבוע
    (רק לצורך השוואה בשווץ על כמות כזו מקבלים 26 אלף!!!)ימגעילים הספה כאן מזעזת ואגב לנחום מותר מה שנקרא "הגיעו מיים עד נפש" ימגעילים
    יצרי עיין

    IP: 79.179.167.193דווח על תגובה זו

  • 252.

    הוא ניצל את אהבתה של ורד לשירי ארץ ישראל וגזל את כספה (ל''ת)

    אחת שהיתה בחתונה של ורד ונחצ'ה, 22/07/12 18:24


    IP: 71.172.194.91דווח על תגובה זו

  • 251.

    מוכשר ונודניק

    קורא ממוצע, 12/04/12 13:37

    פטפטן בלתי נלאה. מלא בעצמו מאוד גם יחסית לקולגות. עשה לא מעט כסף וביזבז לא מעט. האם לאחר שזכה ללא מעט סיוע ציבורי, זה לא תרבותי לשאול מה ההבדל בינו לבין נהג מונית שפשט את הרגל?

    פעם בראיון שאלתי אותו שאלה לגיטימית שלא מצאה חן בעיניו. אז הוא ענה לי: ''בניגוד אליך לא הייתי ג'ובניק בגלי צה''ל, שירתתי בפלוגת סיור בצנחנים''. לא הייתי ג'ובניק ולרגע לא הייתי בגלי צה''ל אבל התשובה הזאת פסלה אותו בעיני להרבה שנים. איש לא חכם.

    IP: 93.172.253.26

  • 250.

    אבל...תקראו טוב טוב

    אוהבת את שיריו, 04/04/12 13:12

    נחום היימן אומן גודל, מוזיקאי גדול!!

    אבל במשך שנים התבכיין למה לא מקבל פרס ישראל...

    לבסוף קיבל פרס ישראל - בפרס ישראל יש מענק כספי....מה הוא עשה תוך שנה עם כל הכסף??

    IP: 84.109.167.86דווח על תגובה זו

    • קנה יין וסיגריות (ל''ת)

      לירן, 23/07/12 02:35


      IP: 71.172.194.91 דווח על תגובה זו

  • 249.

    שיכתוב שיר על הבכי שלו

    אין סיבה לרחמים, 04/04/12 12:39

    יש מליון זקנים שחיים מתקציב נמוך ממנו
    אז בגלל שהוא מפורסם- נרחם עליו?

    IP: 82.166.27.40דווח על תגובה זו

  • 248.

    תגובה לורד

    די, נמאס, 28/03/12 15:08

    הרמה שלך ירודה ונחותה לא פחות, אולי הרבה יותר. אחרי הכל - מי את לעומתו? סה''כ תפסת עליו טרמפ. ובכלל - את מי מעניין הסכסוך ביניכם ואבחנותיך הפרטיות לגבי אישיותו? בכל מקרה -גם אם דבריך לגביו נכונים ואף הרבה למעלה מזה - את לא מתבישת להתנהל אתו דרך טוקבקים? אין לך דרכים אחרות לסדר אתו את החשבונות שביניכם?
    ישמור האל!

    IP: 87.69.164.44דווח על תגובה זו

    • הוא שדד מוורד מאות אלפי שקלים כדי לצאת מהחובות שלו (ל''ת)

      יניב, 22/07/12 06:10


      IP: 71.172.194.91 דווח על תגובה זו

  • 247.

    רמה נמוכה

    ורד, 27/03/12 21:50

    לא מתכוונת לרדת לרמה שלך,נחצ'ה יקר.
    זכותך לספר מה שמתאים לך,אבל מי שמכיר אותך ואןתי,יודע את האמת.צר לי עליך,לכן אעצור פה.לא אלאה אותך ואת האחרים באישיותך הבעייתית,הנלוזה,וחסרת המצפון והנימוס.

    IP: 87.68.154.214דווח על תגובה זו

    • אני לא הגבתי פה. כל תגובה שמובאת פה בשמי - מזוייפת!!! (ל''ת)

      ורד - אשתו של נחצ'ה, 15/04/12 21:37


      IP: 80.230.125.53 דווח על תגובה זו

  • 246.

    בושה למדינה שאלו ''מגדולי המלחינים'' שלה (ל''ת)

    דג, 27/03/12 14:28


    IP: 109.65.229.17דווח על תגובה זו

    • בושה לזבל המתיימר להיות מלחין ששפתו קללות (ל''ת)

      מרכוס, 22/07/12 07:10


      IP: 71.172.194.91 דווח על תגובה זו

  • 245.

    המדינה אשמה שלא היית חכם כלכלית ולא חסכת? תאשים רק את עצמך, עלוקה (ל''ת)

    אורן האתאיסט, 27/03/12 12:30


    IP: 89.132.204.4דווח על תגובה זו

    • גם אם הוא היה חוסך זה לא משנה את העובדה

      אני, 06/04/12 23:16

      שמדינת ישראל לא ואני חוזר לא{!!} מעריכה את הנכסים שלה, וחלק מנכסי צאן הברזל זה התרבות של המוסיקה והתאטרון.. המון אומנים ואנשים שעוסקים ועושים את התרבות הישראלית מוצאים עצמם רעבים ללחם, ומדינת ישראל לא טורחת לתת תמלוגים על עבודתם.. חלק פונים לאגודת אמ''י והחלק שנותר פשוט מתבייש ולכן לא פונה לעזרה!!

      IP: 77.124.105.178 דווח על תגובה זו

  • 244.

    מה אני אגיד לכם, זה עצוב. אנחנו חייבים לאיש הזה הרבה מאוד. (ל''ת)

    ד''ר טוקבק, 27/03/12 08:58


    IP: 84.94.61.28דווח על תגובה זו

  • 243.

    הצעה לגדעון סער ולנחצ'ה הימן

    נחמה, 27/03/12 08:39

    אפשר לקחת את נחום היימן, אם יסכים, לסיבוב ברוב התיכונים בארץ שבהם ילמד את הנוער חובב הרוק והפופ הלועזי, חיבה לשירי ארץ ישראל המשקפים את אהבת הארץ ובתמורה לשלם לו עוד משכורת. ולנחצ'ה נגיד, אל תצפה לקבל בארץ ישראל סכומים שמקבלים בחוץ לארץ שיבואו על חשבון דברים אחרים חשובים. שחקני כדורגל בארץ הם המקבלים את הכספים הגדולים הן על ידי מימון של ספונסורים מבחוץ.

    IP: 85.64.131.233

    • בצורת ההתנהגות שלו וההתבטאות אני לא אסכים שיופיע בפני ילדי (ל''ת)

      אצלי הוא גמר את הקריירה, 28/03/12 01:29


      IP: 84.228.126.100 דווח על תגובה זו

    • לנחמה - זה אחרי שהוא מנבל כך את פיו? לא יקום ולא יהיה. (ל''ת)

      מרכוס, 22/07/12 07:11


      IP: 71.172.194.91 דווח על תגובה זו

  • 242.

    נחום היימן לא מהיימן

    גילה, 27/03/12 07:53

    דבריו לא אמינים לחלוטין.שקרן פתלוגי.
    אכן צמח בר ממורמר,רברבן,ומאד לא ישר.
    שיתבייש לו!!!
    ורד, מה מצאת בו?
    מי יתן ותמצאי אהבה אמיתית,שיהיה צעיר,נורמלי,והכי חשוב בן אדם.

    IP: 87.68.154.214דווח על תגובה זו

    • לגילה: הוא ניצל את אהבתה לשירי ארץ ישראל וגזל את כספה

      אחת שהיתה בחתונה של ורד ונחצ'ה, 22/07/12 18:23

      ורד הקימה בזמנו בפ''ת עסק פרטי מצליח מכלום ומשהכירה אותו התנדבה לקדם איתו את שיחזור שירי ארץ ישראל. היא ראתה לעצמה כבוד להיות קשורה איתו כי לא ידעה דבר על אופיו הנרקיסיסטי-האגואיסטי וראתה שליחות בשיחזור התרבות שהולכת ונעלמת. היא מכרה את העסק שלה ומימנה שכר דירה ואוכל ועוד הוצאות רבום שהדיקטטור דרש, בבית גדול שכור שבו עבדו שניהם, והוא ניצל אותה באמת כמו פיליפינית ותמיד עם סיגריה וכוס יין בידיו.
      ורד, שהיא נכה וחולה במחלה שלא עלינו, הביאה עימה משפחה חמה ואוהבת שאימצה אותו בכל הדרגים והשלוחות המשפחתיות וכיבדה אותו.
      עובדה נוספת היא שכל מי שהוא חשב שהם חבריו הקרובים לקחו עכשיו את הצד של ורד כי הם יודעים את האמת.
      היו נגדו צווי עיכוב יציאה מן הארץ במשך שנים רבות על חובות של מאות אלפים רבים ורק בזכותה היא שיחררה אותו מהחובות האלה בכספה שלה. ברגע שהוסרו צווי העיכוב הם יצאו להופעה בניו ג'רזי בארה''ב מתרומתו של איש העסקים הישראלי-אמריקני ג'ק להב. אחרי שחזרו ומשנוכח נחצ'ה שאזלו חסכונותיה, דפק לה ברז ונטש.
      אז שיאכל את מה שבישל באופי הדפוק שלו.

      IP: 71.172.194.91 דווח על תגובה זו

  • 241.

    נחום היימן, אתה כותב מתוך כורח?

    ענת, 27/03/12 00:15

    ''במצבי הכלכלי עכשיו אני לא יכול אפילו לנסוע לחופשה באילת. הכיס שלי ריק. במקום זה אני יושב בלילה ליד הפסנתר, וכותב''.

    אתה מעדיף בילוי באילת על פני יצירה?

    כנראה שככה נראה חוף שנחל עזבו.

    IP: 77.124.109.31דווח על תגובה זו

  • 240.

    חלק מהתגובות כאן הן סימן נוסף לחינוך הישראלי הקלוקל. עוד כישלון של משר

    דוד נגב, 26/03/12 21:54

    עוד כישלון של משרד החינוך וגם בבית (כן גם בבית!) אני מציע להתעלם מהפרטים הלא רלבנטיים בכתבה שכנראה נובעים מתיסכול ומה שלא יהיה, ולזכור שיש מקום לתת כבוד לאומנים ישראליים בזיקנתם לאחר שתרמו נכסים תרבותיים שאותם אנו שרים ושומעים בתיקשורת. כדאי לזכור שמסיבה שאולי לא כל אחד מבין, וגם אני הופתעתי והצטערתי מאוד לשמוע שאפילו מלכת הזמר הישראלי, זו שכל כך אהבנו להקשיב לשיריה, שושנה דמארי, היתה מרוששת כלכלית בזיקנתה. אז קדימה, מי שרוצה לקנות דיסק כזה או אחר שיהיה לו לבריאות, ומי שלא, שגם לו יהיה לבריאות. אבל דחילק, קצת כבוד עצמי וכבוד לאחר, גם עם עשה טעויות!

    IP: 84.94.121.87דווח על תגובה זו

    • התגובה שלך מקוממת אף יותר. אם כל מה שהוא היה אומר זה שהוא עשה טעויות

      בחיים ועכשיו הוא מבקש עזרה, לא היתה בעיה, 27/03/12 07:18

      הבעייה היא צורת הדיבור התוקפנית שלו, ההשמצות ''מדינה מזויינת'' וכל שאר הדיבורים האגרסיביים שלי מי שחושב שהוא נעלה מכולם אבל בפועל מוכיח שהוא חסר תרבות בעצמו.

      אז אנא, אל תטיף לנו פה. האדם הזה פשוט חוצפן שחושב שכולנו צריכים לממן את אורח חייו הנהנתן וחסר האחריות, והדרישות שלו הן פשוט חוצפה שלא תתואר.

      IP: 24.184.197.71 דווח על תגובה זו

    • בתחשב בדבריו הבוטים של האמן ובהתייחס לתגובות רבות

      טוניל, 27/03/12 10:02

      המתארות את התנהלותו האישית ולוא דווקה הכלכלית, אני מתרשמת שלא מדובר בנכס תרבותי אותו ציירתי בדמיוני.
      אמנם הצעתך ''להתעלם מהפרטים הלא רלוונטים בכתבה'' נראית לי אצילה, אך פחות אצילה נראית לי התייחסותך לאותם מגיבים שהאמירות הבוטות המצוטטות בכתבה, כן רלוונטיות עבורם וצורמות מאוד.

      IP: 69.125.182.94 דווח על תגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      דוד, 29/03/12 14:31


      IP: 93.173.4.111 דווח על תגובה זו

  • 239.

    המסקנה מתוך הכתבה הזו היא שהאיש הגדול הזה מדבר מתוך מרמור

    שולי, 26/03/12 21:28

    עצום ובצדק כאשר הוא מעמיד את תרומתו העצומה לשירה העברית מול מצבו הכלכלי והפרטי כיום.ולכן אין לשפוט אותו על מילותיו הלא מצונזרות .
    אעפ''י שיש באשמתו על מצבו לא מעט , התמורה שהיתה מגיעה לו ולעוד יוצרים גדולים במדינה היתה צריכה להיות עשרות מונים יותר גדולה .
    נחום היימן וחבריו יצרו למדינה את תקופת הרנסנס של התרבות הישראלית שלא תהיה כמותה ואי-אפשר לראות את מדינת ישראל ללא יצירותיהם המופלאות בדיוק כמו היצירות המופלאות של תקופת הרנסנס האיטלקי בזמן ליאונרדו, מיכאל אנג'לו ,ברונלסקי ורפאל, תקופה שנמשכה בסה''כ 150 שנים ומשפיעה על העולם מאות שנים גם כיום.

    IP: 85.250.118.60דווח על תגובה זו

    • התגובה הראויה ביותר מכל התגובות שנכתבו כאן. (ל''ת)

      חן, 27/03/12 06:00


      IP: 80.230.93.106 דווח על תגובה זו

  • 238.

    איך זה קורה שפרס ישראל מוענק למגדף אותה המדינה? (ל''ת)

    ספירו, 26/03/12 21:17


    IP: 69.125.182.94דווח על תגובה זו

  • 237.

    איבדת את תמיכתי מהרגע בו התחלת לדבר בשפת ביבים

    שאול א., 26/03/12 20:56

    אין כל סיבה שהמדינה תתמוך באמנים לשעבר ולא באחרים שאין להם תמלוגים משום מקום. אלמלא טעות שלך, לא היתה כל בעיה. לא יתכן שכל האמנים יקבלו תמיכה מהמדינה רק משום שאינם יודעים להתנהל כלכלית. יש לא מעט אנשים (ניצולי שואה בעיקר) שאין להם אף את המעט שיש לך. והם אינם מדברים בסגנון הבוטה בו בחרת להתנסח.

    IP: 87.69.170.50דווח על תגובה זו

  • 236.

    הוא מסכן, אבל בעיקר כי הוא אידיוט

    ערן, 26/03/12 19:21

    אין לו כלום כי הוא התגרש שלוש פעמים, הסתבך בעסקים ולא חסך לפנסיה. במה זה קשור למדינה או לאמנות שלו?
    אם המדינה אשמה במשהו זה שלא הכריחה אותו לחסוך לפנסיה כמו שרוצים לעשות עכשיו. זו עוד הוכחה שעל רוב האנשים אי אפשר לסמוך שיחסכו לזקנה ושינהגו באחריות כלכלית.

    IP: 132.66.231.116דווח על תגובה זו

  • 235.

    נתת כספים לאשה שחיית איתה ולמשפחתה. אף אחד לא אשם מלבדך. (ל''ת)

    אוהבים אותך, 26/03/12 16:36


    IP: 109.67.6.201דווח על תגובה זו

  • 234.

    לא סובל השמצות

    יענקלה, 26/03/12 14:28

    א. איני מוכן שיקראו למדינה שלי ''מדינה מזוינת''
    ב. מדינה אינה משלמת משכורות אלא לעובדיה. היימן התפרנס בכבוד מעבודתו שלו כמו שאנשים אחרים מתפרנסים יותר או פחות מעבודתם

    ג.אם הוא עשה שיקולים מוטעים בקשר לבת הזוג שנפרד ממנה זה לא עושה אותנו ואת המדינה אשמים
    ד. אם לא היה נפרד ממנה ולא עושה טעות בהסכם הגירושין היה יוצא רק מתגמולי אקום הרוויח 10000 שקל לחודש!!! שזו הכנסה צדדית לא רעה בכלל והרבה אנשים היו מתים שתהיה להם כזו כעיקרית

    ה. מתפלא על המערכת שפרסמה רשימה כה מעוררת רחמים על אדם שיצר שירים נפלאים אבל הוא נרגן על המדינה בשל טעויותיו שלו. תמה איך העיתון לא חש ולא התייחס לטעויות אלו שהביאו עליו את הצרה

    IP: 87.69.253.36דווח על תגובה זו

  • 233.

    לא הבנתי - לדבריו הוא נכה צה''ל פעמיים. אז איפה הקצבה?

    אביבית, 26/03/12 11:56

    ולמה המדינה צריכה לשלם לו
    את ההפסדים שגרמו לו גרושותיו/פרודותיו?
    מי אשם לו שפרודתו עשקה אותו, לדבריו?

    נו, באמת.

    IP: 188.64.204.91דווח על תגובה זו

  • 232.

    יכול לבוא בטענות רק לעצמו (ל''ת)

    סי במול, 26/03/12 11:23


    IP: 81.218.144.18דווח על תגובה זו

  • 231.

    נשמע כמו בן אדם גס רוח שמסודר לא רע

    פיליפ, 26/03/12 09:46

    נראה שהוא בן אדם עם הכנסה של קרוב ל-8 עד 10 אלף ש''ח לחודש, שזה המון לבן אדם בגילו. לא ברור על מה הוא מתבכיין, באמת נראה כמו יחצנות לדיסק החדש שאף אחד כמובן לא יקנה, כי המוסיקה שהוא עושה כבר לא מעניינת אף אחד.

    IP: 81.199.122.126דווח על תגובה זו

  • 230.

    הוא לא עבד כל החיים לכן אין לו כסף! להלחין זה לא עבודה... (ל''ת)

    חחחחחחחחחח, 26/03/12 09:44


    IP: 132.66.188.162דווח על תגובה זו

    • אם הטמטום היה כואב , היית מת מכאבים , אבל כידוע אין שבל אין דאגות (ל''ת)

      שולי, 26/03/12 21:12


      IP: 85.250.118.60 דווח על תגובה זו

  • 229.

    יש לו 15K הכנסה חודשית, מה שהוא תורם לגרושתו לא בעיה של החברה. (ל''ת)

    בזבז כל חייו, עכשיו תלונות על ''החברה''? לא כבוד גדו, 26/03/12 08:37


    IP: 138.134.102.15דווח על תגובה זו

  • 228.

    מטורף לגמרי

    ענת, 26/03/12 08:26

    נחום היימן,ניטרפה עליך דעתך.
    ורד-ברוך שהתפטרת מעונשו של זה!
    הישארת לה בית? הוא בכלל לא שלך,ולא נירכש מכספך.חוצפן!!!
    מאחלת לורד מעכשיו חיים טובים כי מגיע לה.
    ואתה,יכול להמשיך להשמיץ ןלקלל,ורק לבייש ולבזות את עצמך. בושה גדולה!!!
    אף אחד לא חייב לך כלום!!!!!!!!!!

    IP: 87.68.154.214דווח על תגובה זו

  • 227.

    הבת שלו גרה בצפון ת''א ונשואה לעורך דין מצליח

    יודע דבר, 26/03/12 00:45

    לבת השנייה יש עסק עצמאי בתל אביב, והוא מצפה שאחרים יעזרו לו..לא הבנתם שהוא בסה''כ רוצה למכור את הדיסק שלו? גם הבת שלו מתבכיינת בכל ראיון

    IP: 84.109.200.195דווח על תגובה זו

  • 226.

    תשימו לב מה כתוב בכתבה

    אחד שקורא מה שכתוב, 26/03/12 00:12

    ראישת, השפה הנמוכה בה הוא מדבר... לאדם כזה שמלכלך לא מגיע, חוץ מזה, הוא מציין שהוא מקבל מאקו''ם כמאה עשרים אלף ש''ח בשנה וזה מלבד כספים מביטוח לאומי וכו'... חישוב פשוט מראה שיש לאיש הזה למעלה מעשרת אלפים ש''ח לחודש.. אם הוא לא יודע להסתדר עם סכום כזה זו ממש בעיה שלו..
    הלואי שאתשי ואני ביחד היינו מרוויחים סכום כזה.
    חוץ מזה, איפה הבנות שלו, שיעזרו לאבא שלהן, מה, הוא זקן אז הן לא צריכיות לעזור לו..בושה וחרפה..
    בקיצור התבכיינות על לא כלום

    IP: 85.250.153.168דווח על תגובה זו

  • 225.

    אוי לבושה!!! (ל''ת)

    גילי אסיאו, 25/03/12 23:21


    IP: 84.94.140.149דווח על תגובה זו

  • 224.

    למה להגיד ''מדינה מזויינת''? נתנו לו את כל הפרסים האפשריים והוא התנהג

    בטיפשות מוחלטת כל חייו. זו אשמתו בלבד., 25/03/12 20:11

    וחוץ מזה, למה הבנות שלו לא עוזרות לו? העיקר להשמיץ את המדינה. ממש חוצפה.

    IP: 24.184.197.71דווח על תגובה זו

  • 223.

    אני לא מצטרף לכל המלעיזים. לי יש הצעה פרקטית עבורך.

    אליהו, 25/03/12 19:47

    אני אעמיד לרשותך לכל ימי חייך:
    דירה של חדר אחד מרוהט+שרותים מלאים, מטבחון
    כל יום: כיכר לחם, 2 ביצים 2 קוטג' 1ק'ג ירקות.
    כל שבוע: 1 ק'ג עוף, 1 בקבוק יין.
    כל חודש 1 ק'ג בשר בקר+ זונה צעירה ומקצועית ללילה שלם.

    ארנונה, חשמל, מים.
    טלפון לשיחות נכנסות בלבד.
    אייצג אותך בחינם מול ב.ל, לשכת רווחה
    =
    בתמורה תיתן לי את כל הכנסותיך וזכויותיך
    =
    מסכים? כתוב כאן את הכתובת שלך ואפנה אליך.

    IP: 80.230.18.50דווח על תגובה זו

    • יפה אמרת. (ל''ת)

      שדגכ, 26/03/12 20:42


      IP: 109.67.216.3 דווח על תגובה זו

  • 222.

    I know who could help you, Mr. Heyman

    Love your music, 25/03/12 18:38

    Dear Mr. Heiman
    Few years ago, you appeared at the JCC in New Jersey for an incredible concert for the Israeli community. I asked a friend who is very familiar with the Israeli club to learn that your visit and the concert were sponsored by one of the nicest guys in the local Israeli community. Last week the same guy donated ONE MILLION to the IDF and he is well known in his incredible genrosity. Why don't you approach him personally, I am sure he will be glad to help you. Good luck

    IP: 68.36.85.89דווח על תגובה זו

    • בגלל האנגלית המזויינת שלי....לא הבנתי מילה ממה שכתבת. שלך, נחצ'ה (ל''ת)

      נחצ'ה, 23/04/12 23:52


      IP: 87.68.155.208 דווח על תגובה זו

    • ג'ק להב שהביא אותו לניו ג'רזי לא ישים עליו סנט אחד (ל''ת)

      לימור, 22/07/12 06:15


      IP: 71.172.194.91 דווח על תגובה זו

  • 221.

    יש הרבה מבוגרים שלא ידעו לנהל את הכסף שלהם, אז זה אשמת המדינה (ל''ת)

    יותם, 25/03/12 18:29


    IP: 76.93.23.150דווח על תגובה זו

  • 220.

    המוסד היחיד שמשמר את הזמר העיברי זה YOU TUBE... (ל''ת)

    י, 25/03/12 17:57


    IP: 80.74.101.16דווח על תגובה זו

  • 219.

    164 צודק (ל''ת)

    לקחת ממנו את פרס ישראל, 25/03/12 17:50


    IP: 41.151.42.240דווח על תגובה זו

  • 218.

    לקח לי כמה דקות להבין למה דבריו מקוממים

    גל, 25/03/12 17:02

    מצד אחד הוא מודה שהוא עשה ים של כסף, ופשוט זרק אותו לכל הרוחות בלי לחשוב ועכשיו הוא צריך עזרה., בסדר, דברים קורים, ולא כל אמן יכול להיות גם כלכלן (אבל אולי צריך מנהל כספים שיציל אותו מהשטויות האלה? רצה לחסוך?).

    אבל מכאן לצאת בהתקפה על כל המדינה, וכולנו אשמים לו, ולהתגולל על כולם כי הוא צריך כסף? אח שלנו, בבריטניה, גדולי האמנים של פעם פשוט עובדו לפרנסתם, לא חיכו לתמלוגים, ואני מדבר על אמנים שכבשו מצעדים בשנות ה 70-80.
    מה קרה פה, שמי שצריך עזרה מרגיש שבלי לטנף את הפה על כל העם, אף אחד לא יעזור?
    ואיפה החברים שלך? גם אותם בזבזת כל השנים?

    IP: 79.183.217.28דווח על תגובה זו

  • 217.

    יכול עכשיו לפרסם קרן פנסיה ולהראות מה קורה לאלו שלא מפרישים בצעירותם.

    מפריש מוסדי., 25/03/12 15:46

    למה. למה לא משתמשים בו. יודע לדבר, יודע לשיר, נראה מסכן. ויכול אפילו לחבר מנגינה למסכנות.

    IP: 80.230.77.26דווח על תגובה זו

  • 216.

    שלא יתבכיין, נתן הכל ל 4 גרושותיו !! (ל''ת)

    התנין הבוכה, 25/03/12 13:36


    IP: 46.116.141.169דווח על תגובה זו

  • 215.

    היימן

    ורד, 25/03/12 13:03

    מדוע אתם לא מפרסמים תגובות שהגיעו אליכם אחרי מספר 271???????????????????????

    IP: 79.180.32.242דווח על תגובה זו

  • 214.

    תמשיכו עוד להכניס סודנים ואריתרים ולדאוג להם,לכן זה מה שקורה אין כסף (ל''ת)

    בושה, 25/03/12 12:46


    IP: 62.90.107.34דווח על תגובה זו

  • 213.

    נחום היימן

    עמי, 25/03/12 12:08

    עם כל הכבוד ויש כבוד, במה אשמה המדינה? האם גם אני יכולה לכעוס על המדינה בגלל טעויות שעשיתי ולדרוש פיצוי? קצת מוגזם, שיהיה מרוצה שיש לו גג ופת לחם. מאחלת לו רק טוב ובריאות.

    IP: 82.166.138.191דווח על תגובה זו

  • 212.

    צבי בר המושחת, הבטיח כסף ציבורי בתמורה לזכות על שימוש בשם לספרו הפרטי (ל''ת)

    בר הברברי, 25/03/12 12:04


    IP: 41.151.13.36דווח על תגובה זו

  • 211.

    אבל למה האומנים האלו לא מפרישים לעצמם לפנסיה?

    אילנה, 25/03/12 11:58

    אני אף פעם לא מבינה את זה
    בשנים הטובות, כשהכסף נשפך, הם מבזבזים אותו בלי הכרה אחר כך בוכים
    שיחסכו אותו או יפרישו לעצמם לפנסיה ולקרנות השתלמות די שיהיה להם ממה לחיות לעת זקנתם.

    IP: 109.253.124.21דווח על תגובה זו

  • 210.

    היימן יוצר ענק!!! אבל רודף נשים צעירות! שילם ביוקר!

    יעל, 25/03/12 11:54

    אם היה נשאר היום עם אשתו הראשונה שהיא אם בנותיו, החיים היו נראים לגמרי אחרת : גם מאושר וגם מעושר. חבל מאוד .אחד היוצרים הגדולים והגאונים במדינה!!! מקווה שיוצרים צעירים ומוצלחים כמוהו (אם קיימים כאלה....) ילמדו מהטעויות שלו ושלא יהיו להם עיניים גדולות!!!!!!! (זכרו - האשה הראשונה היא תמיד הטובה ביותר..........) נחצה, אני מעריצה שלך ואוהבת אותך!

    IP: 79.180.32.242דווח על תגובה זו

  • 209.

    כבוד

    shaul nameri, 25/03/12 11:37

    המדינה עדיין לא בנתה מערך הגנה ללוחמיה .קצינים ולוחמים שעשו כאן ארבע וחמש מלחמות מקבלים פנסיה זעומה. בו בזמן שיש מדינות שדואגות לווטרנים. בנושא כספים אינני יודע .אך דבר אחד כן אני יודע שקשה מאוד לחיות בארץ מבידור ותרבות ואני מדבר מתוך נסיון .הקמתי וניהלתי סטודיו במשך 10 שנים בתל אביב ''הסטודיו הפתוח''.בעלות של למעלה מ1.500.000 $ הסטודיו נסגר .אך המספרים לא נמחקו .על כן המדינה צריכה להוסיף ולעודד יוצרים בסיוע המדינה !!!. וכשנהיה 300.000.000 כמו אר''הב נוכל לדבר על הפקות משתלמות .בינתיים ניסבול ונישתוק.

    IP: 89.138.143.73דווח על תגובה זו

  • 208.

    אם היתה חנות מכוונת מסודרת , הייתי קונה עכשיו אלבום שלו. אפילו שניים

    י, 25/03/12 11:15

    אבל songs.co.il ירד מזמן. ב imusic לא שמעו על נחום היימן ובחנות של אורנג' מצאתי בקושי עטיפה של אלבום שלו בלי שירים.

    IP: 80.74.101.16דווח על תגובה זו

    • מקוונת. עם ק. מהמילה קו. (ל''ת)

      מקוונת, 26/03/12 08:18


      IP: 77.126.19.147 דווח על תגובה זו

  • 207.

    בטלנים ובכיינים כרוניים. יושבי קרנות ובתי קפה אוכלי חינם

    אנטי פופולוס, 25/03/12 11:11

    ראשית אף אחד לא חייב כלום למי שלא עבד דקה בחייו ומקבל 120 אלף בשנה תמלוגים.
    שנית ההתנהלות המחפירה שלו ושל אורלי קסטל בלום ושאר יושבי כסית שמנסים לחקות את הבוהמה האלתרמנית בלי להזיז ביצה שלא יקרא לישראל מדינה מזוינת. מי שמזוין זה אתם.
    מי שכתב שני שירים וחצי בחייו לא שונה מאברכים שלא עושים כלום בחייהם ודורשים כסף על בטלתם.

    IP: 62.219.212.5דווח על תגובה זו

    • אתה בור ועם הארץ, וגם רשע מרושע! של נעליך מעל רגליך כאשר אתה מדבר על

      ל-אנטי פופולוס, 27/03/12 13:04

      נחום היימן! אין לך מושג ירוק על פועלו !!!!

      IP: 46.116.15.112 דווח על תגובה זו

  • 206.

    הסתלקה הבושה

    יוסי, 25/03/12 10:37

    אין עוררין לגבי תרומתו לתרבות הזמר בישראל
    אך מצופה ממי שעדיין שייך לדור הקודם שיהיה שונה ולא יבקש עזרה וישא באחריות
    אבל כנראה הוא לא שונה מיתר הפלצנים האחרים חי בפוזה כל השנים המון יחצנות והוללות רתם דרך קשרים את בתו לזנר(אין לה קול בכלל)ועכשיו הוא מבקש עזרה? מה אם המעגל הקרוב אליו בתו משפחתו אין להם כסף בושה וחרפה !!!

    IP: 85.250.137.165דווח על תגובה זו

  • 205.

    ורד חוצפנית. אבל ככה זה נשים בגיל 60 היא היתה 40 אז מה שלו קיבלה במיטה (ל''ת)

    קיבלה בבנק, 25/03/12 10:25


    IP: 76.93.23.150דווח על תגובה זו

    • ורד היא סה''כ בת 45 והיא חולה מאוד. הנוכל רושש אותה (ל''ת)

      מאירה, 22/07/12 17:43


      IP: 71.172.194.91 דווח על תגובה זו

  • 204.

    מי צריך שהוא ישמור על המוסיקה ? מהו בכלל (ל''ת)

    לכל ילד יש 2 ארדיסקים של מוסיקה, 25/03/12 10:24


    IP: 79.181.201.125דווח על תגובה זו

  • 203.

    אומן מוכשר ומוערך, חבל שהאיש עצוב וממורמר, משלם על טעויותיו (ל''ת)

    אני, 25/03/12 10:18


    IP: 82.81.230.72דווח על תגובה זו

  • 202.

    הוא צודק !!! אבל מייצג את הדפוקים

    אמן קטן ונאמן, 25/03/12 09:50

    המדינה תומכת במעטים (גם בו ??!!) אבל מי שתומך באמת באמנים הקטנים זה ערוץ 2 שנותן הזדמנות ב''כוכב נולד'' ו''the voice '' מה יהיה בסופם של הזוכים? עכשיו הם צעירים - שיסתכלו על נחצ'ה ויחשבו קדימה !!

    IP: 85.250.75.133דווח על תגובה זו

  • 201.

    נחום היימן

    עמי, 25/03/12 08:47

    עם כל הכבוד ויש כבוד, במה אשמה המדינה? האם גם אני יכולה לכעוס על המדינה בגלל טעויות שעשיתי ולדרוש פיצוי? קצת מוגזם, שיהיה מרוצה שיש לו גג ופת לחם. מאחלת לו רק טוב ובריאות.

    IP: 82.166.138.191דווח על תגובה זו

    • המדינה נתנה לו פרס על משהו שלא עשה וכל אדם אוסף מוסיקה במדינה לבד (ל''ת)

      היימן שקרן, 25/03/12 10:24


      IP: 79.181.201.125 דווח על תגובה זו

  • 200.

    נחום היימן

    עמי, 25/03/12 08:38

    עם כל הכבוד ויש כבוד, במה אשמה המדינה? האם גם אני יכולה לכעוס על המדינה בגלל טעויות שעשיתי ולדרוש פיצוי? קצת מוגזם, שיהיה מרוצה שיש לו גג ופת לחם. מאחלת לו רק טוב ובריאות.

    IP: 82.166.138.191דווח על תגובה זו

  • 199.

    צר לי על נחום היימן אך הוא האשם הבלעדי במצבו

    אלי, 25/03/12 08:33

    במקום לדאוג בצעירותו לזקנתו ולחסוך בקרן פנסיה הוא קנה שתי דירות והשקיע את יתרת כספו בבנקים. את הכסף שחסך ואת רכושו הוא בזבז על שלוש נשים.

    IP: 109.67.227.104דווח על תגובה זו

  • 198.

    טמבל,עבור למזרחית ותתעשר ולהבא אל תממן את הגרושות שלך ,אנחנו המדינה לא (ל''ת)

    אשמים, 25/03/12 07:55


    IP: 109.67.204.200דווח על תגובה זו

  • 197.

    לא ממש הבנתי למה הוא חושב שהמדינה צריכה לתת לו יותר מלכל קשיש אחר

    רק בגלל שחי בלי חשבון ובזבז את כל הכסף שלו?, 25/03/12 07:49

    ''מדינה מזויינת''? אין גבול לחוצפה?

    IP: 24.184.197.71דווח על תגובה זו

  • 196.

    סבתא שלי חיה מפנסיה של 1000 ש''ח בחודש. גם אתה יכול. (ל''ת)

    הגלשנית, 25/03/12 06:59


    IP: 207.237.162.3דווח על תגובה זו

  • 195.

    78 שנה לא עבד מה הוא בוכה החצוף (ל''ת)

    78 שנה לא עבד מה הוא בוכה החצוף, 25/03/12 06:47


    IP: 79.181.201.125דווח על תגובה זו

  • 194.

    אולי מספיק להאשים את ורד? אולי הוא לא בסדר?

    חבר. של נחצ'ה. אבל אובייקטיבי., 25/03/12 06:46

    אין לכם בכלל מושג מה היא עשתה עבורו.
    הוא קם ביום אחד בהיר ונטש הכל, מהרגע להרגע, ניתק אותה מכל מקור פרנסה והשאיר אותה ללא חיים וללא עתיד.

    היא הייתה העמוד עליו הוא נשען במשך יותר מעשור, בלון החמצן שלו. כל המשפחה שלה הייתה מגוייסת למענו. כספים רבים הושקעו בו.
    כלפי חוץ היא התנהלה כאילו אין יפים מחייה.
    מאחל לעצמי שאישתי תתנהל כמוה.

    והוא זה שהרס הכל. קשה לי מאוד לראות פה תגובות של אנשים שכלל אינם מכירים או יודעים.

    IP: 80.230.93.106דווח על תגובה זו

    • תגובה ל-194

      רותי, 26/03/12 08:31

      כל מילה בסלע. בדיוק כך הם פני הדברים.
      הוא יכול ממש להתבייש!
      ורד, ליבי איתך!

      IP: 87.68.154.214 דווח על תגובה זו

    • ל-194 - ענק. ורד היא אישה חולה מאוד והוא התעלל בה

      בני, 22/07/12 06:21

      ורד היא אישה שמעיה נכרתו במספר ניתוחים וחייה הם גיהינום. למרות הכל היא תמכה בו והכניסה אותו לביתה כשהיה בחובות של מאות אלפים ולא היה לו סיכוי לצאת מזה. מה שהוא חייב לה זה פי מיליון מהמציאות.

      IP: 71.172.194.91 דווח על תגובה זו

  • 193.

    תביאו עוד סודנים ותישפכו עליהם כסף טוב (ל''ת)

    ג, 25/03/12 06:06


    IP: 85.65.87.126דווח על תגובה זו

  • 192.

    אבל דואגים לכל התנאים הסוצייאלים של העובדים הזרים (ל''ת)

    איריס, 25/03/12 04:37


    IP: 69.234.38.62דווח על תגובה זו

  • 191.

    ורד עשתה לו בית ספר (ל''ת)

    רותי, 25/03/12 04:36


    IP: 76.93.23.150דווח על תגובה זו

  • 190.

    אם היה אומר חברה נפלתי הייתי טיפש עזרו לי הייתי מבין אבל שהוא מתבכיין (ל''ת)

    שהמדינה מזויינת , אז שיילך להזדיין לנו מהעניים, 25/03/12 01:55


    IP: 84.177.3.25דווח על תגובה זו

    • בדיוק מה שחשבתי. ההשמצות שלו הורידו את כל הערך שלו בעיני (ל''ת)

      נמאס כבר מכל המשמיצים את המדינה על טעויותיהם, 25/03/12 20:18


      IP: 24.184.197.71 דווח על תגובה זו

  • 189.

    שירי נ. היימן הם חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל (ל''ת)

    תרומתו ענקית לתרבות הישראלית, 25/03/12 01:31


    IP: 99.225.84.7דווח על תגובה זו

  • 188.

    נכון עשה הרבה שגיאות בעיקר עסקיות מזכיר את כמעט נפילתו של ליאונרד כהן (ל''ת)

    אולם מלחין כמו נ. היימן יש פעם במאה שנים, 25/03/12 01:26


    IP: 99.225.84.7דווח על תגובה זו

  • 187.

    נשים צעירות , מתחתן ומתגרש מחלק בתים ותמלוגים , והמדינה עוד מזויינת (ל''ת)

    היימן עכשו לכלכת איבדת את הכבוד שקצת היה לנו אליך, 25/03/12 01:25


    IP: 84.177.3.25דווח על תגובה זו

  • 186.

    נחום היימן כשעשית כסף בארץ ובצרפת הייתה המדינה סבבה , שבזבזת אותו (ל''ת)

    אז פתאום המדינה מזויינת , תמשיך ליצור ואל תתבכיין, 25/03/12 01:22


    IP: 84.177.3.25דווח על תגובה זו

    • מדינה נפלאה

      איציק, 26/03/12 16:39

      טפיל עשית רק לעצמך

      IP: 212.116.173.226 דווח על תגובה זו

  • 185.

    רצוי לכבס אותה בבית

    הכביסה המולכלכת, 25/03/12 01:14

    כל אחד יישן על מיטתו כפי שהוא היציע אותה. ואם המצעים שלו מזוהמים - יואיל נא לכבס אותם בסתר ביתו ולא בפרהסיה.
    ראיון מיותר, מביש, סטריפטיזאי ופאתטי. מעורר רחמים (לא חמלה) לא בגלל חסרון הכיס של המרואיין אלא בשל העדר כל בושה וביקורת עצמית שלו. זו לא פעם ראשונה שהוא מתפשט ומתבכיין בפומבי.

    IP: 87.69.164.44דווח על תגובה זו

  • 184.

    Retirement is your own responsibility

    Amir, 25/03/12 00:48

    He should be happy to have made a living writing songs instead of cleaning bathrooms. He married 3 women, 2 of them super young and gave all his money to them.

    What does he want from us tax payers? Sorry buddy but ask your own kids to house and feed you not me or mine.

    IP: 108.132.97.67דווח על תגובה זו

  • 183.

    הכתבה פיספסה את הפואנטה, וגם המגיבים מתברברים...

    שרה שרה שיר שמח, 25/03/12 00:38

    נחצ'ה בנה עם ורד אשתו המגורשת עסק שנקרא ''מאגרי מוסיקה בע''מ'' ובמקביל לעבודתו המופלאה והקשה כיוצר ערך ושיחזר עשרות תקליטורים של יוצרי הזמר העברי. את הסידרה הזו שעליה עבד יותר מעשור איבד לטובת ורד והעמותה שנוהלה על ידו. נחצ'ה הוא איש עבודה ויצירה, קצת גוזמאי אבל חביב ונדיב. ורד עמדה כל השנים מאחורי הקופה - ועכשיו אין לו דיסקים, שנלקחו ממנו ואין לו קופה. בגיל שלו גם אין לו הרבה זמן לתמרן לסיבוב נוסף, אבל כמו שאנחנו מכירים אותו, הנחיתה עוזרת לו להמריא. המגיבים מתייחסים לכתבה כאילו היא כל האמת, אבל היא רק צליל צורם שעובר על חייו כרגע.
    חבל שהעיתון לא נתן ביטוי רחב והולם ליצירתו החדשה וליוצרים שהוא חושף בה. יש בנחצ'ה הרבה דברים חשובים נכון להיום - הרבה יותר מהסיפורים הצהובים שהם חלק מחייו.

    IP: 87.69.143.146דווח על תגובה זו

    • אז שיבקש עזרה בגלל שהיה אדיוט ולא ישמיץ את המדינה ככה סתם (ל''ת)

      הוא פשוט חוצפן ממדרגה ראשונה, 25/03/12 02:48


      IP: 24.184.197.71 דווח על תגובה זו

  • 182.

    לפי התגובות הוא צודק - מדינה מזוינת

    דוד, 25/03/12 00:32

    אל תדון חברך עד שתגיע למקומו.
    לא יתכן שהתמלוגים המשולמים לאומנים וסופרים כל כך נמוכים במדינה. סופר מרוויח שקל על מכירת עותק.
    צריך להסתכל על התמונה כולה ועל הבעיה שהוא מעלה. מדוע שושנה דמארי היתה צריכה לחיות בעוני? אני שמעתי זאת רק לאחר מותה. איפה היו העיתונאים כאשר חיה?
    שרי החינוך והתרבות צריכים לתת פתרון לבעיה כי כל מדינה והאנשים שבה הם הראי של אוצרות התרבות שלה.

    IP: 46.116.104.134

    • התמלוגים לא נמוכים (קיבל מאות אלפי ש''ח בכל שנה), פשוט ביזבז על נשים (ל''ת)

      בילויים ופרוצות, 25/03/12 12:08


      IP: 41.151.13.36 דווח על תגובה זו

    • טוב שיש עדיין מגיבים נורמלים ותרבותים כמוך (ל''ת)

      מדינה מלאה בצ'חצ'חים, 25/03/12 12:46


      IP: 99.225.84.7 דווח על תגובה זו

  • 181.

    ותאמר הנמלה לצרצר-שרת כל הקיץ?אז עכשיו לך לרקוד. (ל''ת)

    ליליאן, 24/03/12 23:57


    IP: 89.139.207.9דווח על תגובה זו

  • 180.

    לקרוא ולצחוק- חי איך שרוצה וחושב שאנחנו צריכים לממן אותו. (ל''ת)

    ליבי, 24/03/12 23:54


    IP: 89.139.207.9דווח על תגובה זו

  • 179.

    נחום היימן, תתבייש.

    מאיר, 24/03/12 23:51

    איך הוא לא מתבייש להשתמש בשם שלו ובפירסום שלו, בכדי לקבץ נדבות מהממשלה, ובכדי להתבכיין. הרי רוב הגימלאים בארץ מסתדרים עם עשירית מההכנסה החודשית שלו, ולא פונים על גבי העיתון לבקש ולשנורר נדבות. וגם יש לו בת עשירה מאוד. בושה וחרפה מצידו לבוא ולבקש כסף.

    IP: 82.80.183.140דווח על תגובה זו

  • 178.

    איך, כשהתקשורת והפרימיטיביים בציבור צורכים זבל במקום תרבות ואומנות! (ל''ת)

    רון, 24/03/12 23:51


    IP: 87.68.76.23דווח על תגובה זו

  • 177.

    חחה'''' אדם ישר שחי ביושר ולא זיג זג לכל פאלצן וקומבינטור

    Zig-Zag, 24/03/12 23:48

    פעם שאלו את הולמרט וברק ,איך מגיעים ללשכת הרווחה,,, הם ענו תלכו ישר

    IP: 123.243.58.235דווח על תגובה זו

  • 176.

    מלה לעורך

    אסף הסמולן, 24/03/12 23:41

    נתתם פתחון-פה לנחצ'ה היימן, איש עתיר זכויות שבוודאי ראוי לחשיפה. אבל איזו עבודה עיתונאית נעשתה פה? האיש עבד עם כל גדולי הזמר העברי. דיברתם עם מישהו מהם, אפילו לרקע? אולי מדובר בגאון מוזיקלי ואדם בעייתי מאוד מכל בחינה אחרת? אולי הוא איש-מדנים? אולי הסתכסך עם קולגות עבר? מהכתבה נשמע שהאיש לא ממש שומר בבטן.
    אין לי שום היכרות עם נחצ'ה היימן, חוץ מהשירים היפהפיים שלו. בכל-אופן, נשמע לי שאת טענותיו הקשות צריך היה להצליב עם עוד כמה מקורות. זה גם לא נראה לי מאוד קשה.

    IP: 79.193.45.33דווח על תגובה זו

  • 175.

    הוא לא מקבל קיצבה מביטוח לאומי?

    דינה ימיני, 24/03/12 23:36

    רוב הזקנים בארץ חיים מקיצבת ביטוח לאומי של 2000 ש''ח. אז גם הוא צריך להסתדר עם הקיצבה שהוא מקבל, פלוס התמלוגים שהוא מקבל, יש לו בודאי פי שלוש או יותר מכל זקן אחר בארץ. מה לו כי ילין?

    IP: 82.80.183.140דווח על תגובה זו

  • 174.

    מדוע סי היימן, הבת, לא עוזרת לו?

    אליעזר, 24/03/12 23:33

    הבת שלו עשירה מאוד. כיצד היא מאפשרת לאביה לחיות בעוני? מדוע איננה עוזרת לו?

    בושה וחרפה.

    IP: 82.80.183.140דווח על תגובה זו

    • הבת שלו סי עסוקה במלחמה נגד הכיבוש וליקוק תחת לפלסטינים ולשהידים (ל''ת)

      וחוץ מזה סי פמפמה את עצמה על חשבון שמו של אביה, 25/03/12 01:18


      IP: 84.177.3.25 דווח על תגובה זו

    • מאיפה אתה יודע מה המצב של הבת שלו? אתה מנהל את חשבון הבנק שלה? (ל''ת)

      נעמה, 25/03/12 15:19


      IP: 85.64.252.10 דווח על תגובה זו

  • 173.

    מה הוא רוצה מהמדינה????????????

    חלאס, 24/03/12 23:27

    הבן אדם משלם לא מעט כסף בעקבות נישואים שלא הצליחו, עם אחת שצעירה ממנו בהמון שנים, מה אתם רוצים, שיקחו מאנשים מיסים כדי לממן את זה?????

    IP: 93.172.185.147דווח על תגובה זו

  • 172.

    סיפור מצער, אבל לא מייצג

    אסף הסמולן, 24/03/12 23:21

    אמנם המדינה צריכה להתבייש ביחסה לאמנים שלה, אבל זה לא נשמע לי מקרה מייצג.
    גם לטענתו, נחצ'ה היימן מרוויח לפחות 120 אלף שקל בשנה. בכלל לא רע בשביל פנסיונר שחי בגפו. אלמלא היה מסתבך באופן אישי במזונות ושאר עניינים שאינם מעידים על חוש עסקי מפותח - הוא היה יכול לבלות את זקנתו בנעימים.
    לא המדינה כפתה עליו לוותר על חצי מהתמלוגים שלו לטובת אשתו השלישית. המדינה גם העניקה לו את פרס ישראל - בכלל לא משנה מי היה בעד ומי נגד. הוא קיבל את הפרס, ובצדק. אי אםשר לטעון שלא הכירו בגדולתו כבר בחייו.
    חבל לשמוע שזהו מצבו של אחד מענקי הזמר העברי. מצער לא פחות לשמוע מפיו ביקורת לא עניינית כלפי המדינה, שלא עשתה לו כל רע.

    IP: 79.193.45.33דווח על תגובה זו

  • 171.

    קרעו את התחת כל החיים,ניקו בתי שימוש,וחיים היום מקיצבה ועוני (ל''ת)

    מה אתה שונה מהוריי הזקנים, 24/03/12 22:04


    IP: 46.116.141.32דווח על תגובה זו

  • 170.

    עם כל הכבוד, המדינה לא צריכה לממן שגיאות כלכליות

    נעמה, 24/03/12 21:59

    של אדם פרטי, אפילו אם הוא משורר דגול.

    IP: 85.64.252.10דווח על תגובה זו

  • 169.

    עשה שטויות עם כספים ובא בטענות לממשלה

    גימלאית שאין לה תמלוגים משום מקום, 24/03/12 21:52

    מדוע נתן לגרושתו 60000 ש'ח מהכנסותיו? מדוע נתן כסף לשיפוץ הבית של אמה גם אחרי שעזב?
    אני חושבת שאם היה שומר לעצמו את התמלוגים שמסתכמים בכ 10000 ש'ח לחודש + ביטוה לאומי 2500 ש'ח, היה יכול לחיות בכבוד רב.
    מחלק את כספו בלי חשבון ובא בטענות לממשלה.
    שיפנה לגרושתו שתוותר בינתיים על חלקה בתמלוגים ותקבל יותר תמלוגים אחרי מותו.
    יש אנשים שחושבים שכל דבר שקורה להם המדינה אשמה.
    נכון, תרם לתרבות אבל לא עשה זאת בחינם. עובדה שהוא מקבל תמלוגים עד היום.

    IP: 84.108.88.208דווח על תגובה זו

    • תגובה נכונה וראויה. (ל''ת)

      קוראת, 25/03/12 13:20


      IP: 80.230.41.85 דווח על תגובה זו

  • 168.

    כל אחד והעבודה שלו. מי שלא מכין את עצמו לזיקנה נופל. (ל''ת)

    תמי, 24/03/12 21:43


    IP: 109.160.162.140דווח על תגובה זו

  • 167.

    עם כל הכבוד ויש כבוד אתה בשר ודם כמו כולם

    נחום תקום, 24/03/12 21:26

    על התנהלות הרסנית משלמים במקרה הטוב בחשבון 0 , יש מקרים שלא נדע.
    זכית מר היימן אם עדיין לא הבנת

    IP: 85.64.181.141דווח על תגובה זו

    • בדיוק כך. (ל''ת)

      .., 24/03/12 21:39


      IP: 109.160.162.140 דווח על תגובה זו

  • 166.

    הבן אדם מעופף מתחתן ומתגרש איך שבא לו

    חוצה ישראל, 24/03/12 21:20

    מחלק כספים לגרושות שלו ועוד רוצה לקבל כסף יש לו לפחות 12,000 ש''ח בחודש, אבל שהראש לא פועל אין מה לעשות, אז כל בעיה שלנו הופכת להיות כלי לניגוח המדינה,
    האם זה נקרא לאהוב את הארץ? תשובה - לא
    לאהוב את הכסף? תשובה - כן

    IP: 213.151.51.183דווח על תגובה זו

    • ככה זה. כשלא לוקחים אחריות מחפשים אשמים וכשלא מוצאים אז מאשימים את

      מרים, 24/03/12 21:40

      המדינה.

      IP: 109.160.162.140 דווח על תגובה זו

  • 165.

    איזה דפוק אתה.כולם אשמים במצבך רק אתה לא (ל''ת)

    פקה פקה, 24/03/12 21:10


    IP: 109.64.3.140דווח על תגובה זו

  • 164.

    דחוף!!! לקחת ממנו בחזרה את פרס ישראל!

    פרס, 24/03/12 20:54

    לא יכול להיות שחתן פרס ישראל ידבר כך על המדינה!

    IP: 84.228.109.111דווח על תגובה זו

  • 163.

    מלחין דגול ואיש מקסים. (ל''ת)

    מיכל, 24/03/12 20:44


    IP: 213.151.39.253דווח על תגובה זו

  • 162.

    לכל הקשקשנים - קצת אינפורמציה על אשתו השלישית

    קרובה לעניינים, 24/03/12 20:29

    שהכירה אותו פושט רגל, מעולם לא הייתה איתו בגלל כסף.
    בנאמנות ובסבלנות הצליחה להושיט לו יד ואת כל חסכונותיה, והצליחה להוציא אותו מהבוץ שהכניס את עצמו.
    השני שלו איתה היו הפוריות ביותר, היא הסירה מעליו את כל הדאגות והשאירה לו את היצירה והעשייה, ועובדה שאכן בשנים הללו היה שקט תעשייתי וכלכלי עד כדי פרס ישראל.
    אבל אז הוא קם יום אחד בבוקר, זרק אותה לכלבים והחל במסע ביזבוזים.
    כל גרוש שהיא תקבל מגיע לה ביושר ואף יותר.
    ובתור בת בית בבית משפחת היימן בשנים הללו אני יכולה להעיד שרק האצילות והנאמנות שלה מונעת ממנה להגיב על הצורה בה נחצ'ה משתלח בה ועל כפיות הטובה שלו.
    חבל נחצ'ה, אבל עשית זאת לעצמך במו ידיך.

    IP: 80.230.93.106דווח על תגובה זו

    • נשמע אמין

      מנסה להיות אובייקטבי, 24/03/12 20:45

      עצוב לקרוא עליו אבל זה רק צד אחד של המטבע. מוזר גם הסיפור עם אחת מגרושותיו ש''נתן'' לה שתי דירות אחרי הגירושין בזמן שניכתב שהיו נגדו הליכים בקשר לחובות גדולים.

      IP: 79.183.194.109 דווח על תגובה זו

    • מגיע לה עונש כבד על שהתחתנה עם קל דעת שזימר וזיין בלי חשבון לזולתו (ל''ת)

      היימן הבכיין, 25/03/12 01:28


      IP: 84.177.3.25 דווח על תגובה זו

    • ONE HUNDRED PERCENT TRUE (ל''ת)

      Someone, 25/03/12 07:35


      IP: 68.36.85.89 דווח על תגובה זו

    • הוא לא זכור לי כאב השנה לבנותיו מנישואיו ה-1- אלא בא כשהתפרסמה (ל''ת)

      אבא_בעל, 25/03/12 12:40


      IP: 84.111.132.209 דווח על תגובה זו

    • הלוואי על כל אחד אשה כמו ורד

      מכירה את המשפחה מקרוב, 25/03/12 14:55

      כמי שמכירה את המשפחה מקרוב, ורד היא מלאך. היא הייתה האשה, הפיליפינית, עוזרת הבית, המנוע שהניף אותו קדימה בעבודה, המממנת,יצאה איתו להופעות בקיצור חיה 24 שעות סביב נחצ'ה. שלא לדבר על כך שכל חסכונותיה הושקעו בקידום שלו וכיסוי החובות שלו (ומדובר בהרבה מאות אלפי שקלים)
      נחצ'ה אדם לא ישר שאוהב את החיים הטובים. מאז ומתמיד הוא חיפש אנשים שיממנו אותו. כל הקרובים אליו כולל אומנים וחברים בעמותה יודעים הכל וסותמים את הפה כדי לא לבייש אותו מעבר למה שהוא בייש את עצמו.
      נראה שהוא רצה לקדם את את הדיסק החדש החדש שלו וזאת הייתה הדרך היחידה לשנורר כספים כי בלי כתבה כזאת הוא לא רלוונטי לעיתונות.

      IP: 84.228.126.100 דווח על תגובה זו

      • מסכימה עם כל מילה בתגובה זו (ל''ת)

        נאוה, 22/07/12 17:46


        IP: 71.172.194.91 דווח על תגובה זו

  • 161.

    נכון , אתה שותף להרבה מנכסי צאן הברזל של שירי ארץ ישראל היפה

    ציון בזוקה, 24/03/12 20:24

    המדינה נתנה לך את הכבןד הראוי. מי שמזוין זה אתה, לא המדינה. לא השכלת לחסוך שקל לבן ליום אפור - זב''שך.

    IP: 82.81.207.230דווח על תגובה זו

  • 160.

    מדוע המנחים של תכניות הריאליטי הבזויות משתכרים פי כמה וכמה מהיימן? (ל''ת)

    משה בודק, 24/03/12 20:17


    IP: 79.177.172.63דווח על תגובה זו

  • 159.

    כשאמרת מדינה מזויינת,הפסדת אותי.ולא משנה מה כתוב אחרי (ל''ת)

    מגיע לך!!!!!!, 24/03/12 20:09


    IP: 41.151.36.128דווח על תגובה זו

  • 158.

    נחצ׳ה

    ענבל ימיני- אליה, 24/03/12 20:07

    או חברים יקרים אני מתבוננת בתגובתכים ומופתעת!
    הרי לפני רגע הייתה פה מהפכה על שלטון מושחת!
    יהיו אשר יהיו הטעויות שנחצ׳ה עשה!
    מדינת ישראל נצלנית נאמנה לאנשיה הבונים אותה בעמל רב!!!
    אני מתבישת!
    אל נא נלך שולל!
    יש פה מדיניות שדואגת לרווחת כיסה של מנהיגיה!
    מושחתים, רודפי בצע!
    ואנחנו האזרחים נותנים להם יד.....
    שבוע טוב לכולם!

    IP: 188.103.126.250דווח על תגובה זו

    • נכון אבל כשהם בשיאם חלקם מתנהל בחוסר אחריות כספית (ל''ת)

      שכיר פשוט, 24/03/12 20:47


      IP: 79.183.194.109 דווח על תגובה זו

  • 157.

    הוציא את כל כספו כדי לזיין נשים צעירות והמדינה מזויינת? (ל''ת)

    עדיף שהיה שותק, 24/03/12 20:05


    IP: 41.151.36.128דווח על תגובה זו

  • 156.

    נחום תקום

    רפי, 24/03/12 20:02

    מר נחום היימן היקר: אמנם הילחנת הרבה שירים ועל כך אכן אתה מוערך, אך יש מספר פרטים בכתבה שמסגירים את השקרים שלך בנוגע למצבך הכלכלי: 1. אתה חי כיום בסכום של 8750 ש''ח בחודש תמלוגי זהב סך 1000 ש''ח ביטוח לאומי סך 2000 ש''ח תמלוגי יוצר לתרופות סך 750 ש''ח תמלוגים עבור השירים מאקום סך 5000 ש''ח לחודש (סה''כ 8750 ש''ח) כמו כן נפגעת ב3 מלחמות מגיעה לך קיצבת נכות ממשרד הביטחון.
    מדוע בתך סי לא יכולה לסייע לך הרי יש לה חברת הפקות .תפנה אליה במקום להשמיץ את המדינה כמו כן על כשלונך בניהול הכספי אין לך להלין רק על עצמך. תהיה חזק יש אזרחים שגם פנסיה אין להם ,ואתה מחפש שיתנו לך כסף על מנת שתןכל לטייל בחו''ל.די לבושה,

    IP: 109.64.149.208דווח על תגובה זו

  • 155.

    לא נחום, לא נחמה ולא נעליים...

    בית ישראל, 24/03/12 19:55

    בושה וחרפה לאמר מילים כאלה מגעילות על מדינת ישראל.
    תתבייש לך נחום שאין בך נחמה.
    חודש ניסן שמח לעם ישראל.

    IP: 84.228.109.111דווח על תגובה זו

  • 154.

    הםיפןר של המוםיקה הישראלי

    דינה ןלדמן, 24/03/12 19:40

    עצוב שאנחנו לו נותנים כבוד ליצירת של
    אנשים שחיים איתנו!!!!אני מאד אוהבת את
    שירים הניפלאים של נחציק!!!
    חופים!!!ועוד כמה ןכמה!!!
    איף היו חיינו ניראים בלי מוסיקה
    ניפלאה הזאת!!!
    תיהי בריא ת משיף ליצור לנגן
    תמיד אני אוהב אותץ !!!
    בבוקר בערב בלילה המוםיקה שלף איתי!!!

    IP: 192.116.105.130דווח על תגובה זו

    • מציע שתקני ממנו את הדיסק במייל שפירסם (ל''ת)

      חיים, 24/03/12 20:48


      IP: 79.183.194.109 דווח על תגובה זו

  • 153.

    הבת שלו לא עוורת לו

    משה ראשל''צ, 24/03/12 19:36

    כי זרק אותה לכלבים שהיא היתה ילדה צעירה
    ובחיים הכל מידה כנגד מידה מי שזורק את הילדים שלו יום אחד הוא גם יזרק
    ככה הקדוש ברוך הוא מנהיג את העולם

    IP: 77.125.148.78דווח על תגובה זו

    • מאיפה אתם יודעים כל-כך?

      אסף הסמולן, 24/03/12 23:23

      למישהו כאן יש ידע על טיב יחסיהם של נחום הימן והבת שלו?
      מישהו יודע כמה מרוויחה סי היימן בחודש? נדמה לכם שכל מי שהשמיעו אותו ברדיו פעם הוא כבר מיליונר? אני בכלל לא יודע אם יש לה מספיק כדי לממן את אבא שלה, אני לא יודע שהיא לא עוזרת - ואני בטוח לגמרי שזה לא ענייני.

      IP: 79.193.45.33 דווח על תגובה זו

    • האם זרק גם את אחותה ואת אימן והסתלק לחו''ל? (ל''ת)

      זכרון ארוך, 25/03/12 12:41


      IP: 84.111.132.209 דווח על תגובה זו

  • 152.

    שושנה דמארי האגדית ז''ל לעולם לא היה בדעתה לצאת אל...

    אור, גבעתיים, 24/03/12 19:36

    התקשורת ולתלונן על מצוקותיה.שושנה דמארי בשתיקתה הבליטה את חרפתו של הממסד החזירי שלא ידע ועדיין לא יודע לכבד אמנים גדולים שתרמו לתרבותה של מדינה ישראל .

    הנהלותו הכלכלית והאישית הכושלת של נחום היימן גרמה לו לנזקים גדולים ואין לו להלין אלא על עצמו בלבד .

    לדעתי, ביציאה זו לתקשורת של יוצר גדול כמו נחצ'ה והחצנת מצוקתו, גרמה לו נזק תדמיתי בילתי הפיך, ואשר בעתיד ידברו בו רבות.
    ובאשר לממסד בישראל זהו אות קלון וחרפה אשר הם גוזלים את ''כבשת הרש''.

    IP: 84.228.1.140דווח על תגובה זו

    • יפה ניסחת את דבריך

      , 12/07/13 05:18

      נכון הוא שלעתים מזומנות מתברר שאמנים ויוצרים דגולים אינם זוכים לעבוד ולהגרת הפנים להם הם ראויים. אבל במקרה של נחום היימן, המציאות שונה לחלוטין.
      אין זה מתפקידה של החברה ( קרי: המדינה) לסבסד חיים פרועים, שקול דעת גרוע ובזבזנות. את ורד פגשתי אישית והתרשמתי מנאמנותה לבעלה והתלהבותו מכשרונו הרב.
      לגבי הראיון שלעיל, שפת הביבים של היימן גורמת לסלידה וגועל.
      איני יודעת איזה מין אב היה לבנותיו, אך במקום לילל ולהתאונן, כיצד זה שבנותיו אינן דואגות למזונו ולצרכיו המידיים?

      IP: 66.44.123.61 דווח על תגובה זו

  • 151.

    יכול להיות שהוא בן אדם ''מעופף'' שלא דואג ל''מחר'' ?

    reuvenholzer , 24/03/12 19:07

    אז מה אם הוא יוצר גדול וחשוב לתרבות ? אז בגלל זה צריך למנות לו מין ''אבא'' כזה שידאג לעינינים הפיננסים שלו ?
    איפה הוא היה כל השנים ? למה הוא לא דאג לגימלת פרישה כמו שצריך ? מה, הוא ילד ?

    IP: 109.64.97.253דווח על תגובה זו

    • כן,חלק מהאומנים לא מבינים כלום חוץ מיצירה,צריך למנות להם מנטור מאקום (ל''ת)

      ''מוזיקאי'', 24/03/12 21:39


      IP: 79.183.194.109 דווח על תגובה זו

  • 150.

    סי היימן

    דן, 24/03/12 19:06

    איפה הבת שלו? סי היימן שתמיד מתהדרת בכמות ההופעות שלה - ושכבר בעצמה לא יודעת כמה כסף יש לה.

    IP: 79.182.5.9דווח על תגובה זו

  • 149.

    מנסה לסחוט אהדה - אך לא יעזור. צריך לקבל אחריות (ל''ת)

    דנה, 24/03/12 19:01


    IP: 109.64.115.250דווח על תגובה זו

    • לא מתבייש להתלונן, יש לו תמלוגים וביטוח לאומי

      נטלי, 24/03/12 23:37

      מסכימה עם כל מילה. ולדעתי יש לו הכנסה סבירה ויותר. הוא רוצה לחיות כמו מלך על חשבוננו.

      IP: 82.80.183.140 דווח על תגובה זו

  • 148.

    האמנים חוגגים/שותים ונהנים כל השנים ובגיל מבוגר

    מיכל, 24/03/12 19:00

    מצבם לא טוב. כך גם עם אנשים מן השורה. לא צריך להיות אומן כדי לדעת שאם אתה ''חוגג'' שותה, מעשן ועושה דברים נוספים - ואלא חושב על תקופת הזיקנה - זה המצב.
    אף אחד לא צריך להיות אחראי לחיי האמן - רק הוא עצמו. כשקיבל כותרות והיה מפורסם רק הוא חגג!

    IP: 109.64.115.250דווח על תגובה זו

  • 147.

    אתה תמים נחצ'ה. נישואיך האחרונים היו אינטרס כלכלי בלבד

    אשה בונה אשה הורסת, 24/03/12 18:32

    מה חשבת לעצמך כשהשקעת את כספך בבית החדש שבנית?
    השלת עצמך שזה עבורך?

    הכי טוב שתתרכז במה שאתה יודע לעשות - מוזיקה בלבד.

    IP: 77.127.45.99דווח על תגובה זו

    • בטח אינטרס כללכלי... של נחצ'ה...

      אחת שבעניינים, 24/03/12 20:58

      למה לכתוב כשאין לך מושג מהן העובדות?

      IP: 80.230.93.106 דווח על תגובה זו

    • נחצ'ה בנה בית חדש? אתם סהרורים. הוא שדד את ורד. (ל''ת)

      מלי, 22/07/12 06:24


      IP: 71.172.194.91 דווח על תגובה זו

  • 146.

    נחום היימן הנכבד, החטא הגדול שלך שהסכמת שיכתבו עליך בעיתון מעריב (ל''ת)

    כמות הסחי של המגיבים מעוררת גועל., 24/03/12 18:30


    IP: 46.116.113.54דווח על תגובה זו

  • 145.

    love you Nhche and I love your poems but...BUT

    dudi, 24/03/12 18:21

    WHEN YOU PLAY WITH YOUR MONEY, WHEN YOU DONT SAVE LIKE MY FATHER DID ALL HIS LIFE, WHEN YOU GET DIVORCED FOR THE 3RD TIME - THE STATE IS NOT F.. BECAUSE IT DOESNT SPONSOR YOUR ADVANTURES...

    IP: 93.57.36.166דווח על תגובה זו

  • 144.

    Hyman, Haalan

    Yaniv Lev Arie, 24/03/12 18:09

    GOOD MORNING

    IP: 66.75.66.78דווח על תגובה זו

  • 143.

    זה מזכיר לי

    משה לפיד, 24/03/12 18:01

    כשאני קורא דברים כאלה אני נזכר בהורי הצנועים, הצדיקים, שתמיד הסתפקו במעט שבמעט,לא דרשו את המגיע ולא השמיעו טענה אחת על העולם ועל ארצם. רק אמרו תודה. יהי זכרם ברוך.

    IP: 213.57.242.84דווח על תגובה זו

  • 142.

    נשמות טובות המגיבים כאן. ההתנהלות הכלכלית של נחוםפ היימן אכן לא אחראית

    BlackMamba, 24/03/12 17:58

    אך אין לזה קשר לעובדה שהתגמולים שהוא (או כל אמן אחר בארץ) מקבל הם מבישים.

    IP: 87.68.148.84דווח על תגובה זו

  • 141.

    ניסית להעזר במשפחה שלך? היכן סי ? ילדים לא עוזרים?? (ל''ת)

    המדינה נותנת לפי יכולתה, 24/03/12 17:46


    IP: 93.172.152.111דווח על תגובה זו

  • 140.

    איש חצוף. לא זוכר שהתחלק אתי בכספו כשהיה לו. (ל''ת)

    נחוס, 24/03/12 17:19


    IP: 132.74.151.33דווח על תגובה זו

  • 139.

    חזיר למה שתקבל שקל מהמדינה???????

    עמיחי, 24/03/12 17:17

    אני אחרי 3 שנות שירות ביחידה קרבית איבדתי 2 חברים מול העיניים ואחרי 10 שנות מילואים והיד עוד נטויה קיבלתי שקל מהמדינה??????

    IP: 212.179.214.56דווח על תגובה זו

  • 138.

    המדינה זה אנחנו משלמי המיסים

    דני, 24/03/12 17:15

    גם זה אני צריך לממן?
    איפה הבנות שלו ? לא עוזרות לו?
    אני עזרתי לאימי בבית אבות
    ישר משמיצים את המדינה . במדינה אחרת לא היו שמים עליו
    מגעיל

    IP: 85.65.73.197דווח על תגובה זו

  • 137.

    התקציב שלך הוא למעלה מ-7,000 ש''ח כל חודש (אקום + ביטוח לאומי)

    הרבה מבוגרים היו מייחלים לסכום כזה, 24/03/12 17:09

    תרבות של בכי וקבלת כספים מהמדינה, כולם רוצים כסף מהמדינה, והמדינה נותנת רק למקורבים ולמי שיש כוח, מה לעשות, מרים בן פורת מקבלת פנסיה של עשרות אלפי ש''ח וגם רוצה עוד, טענה כי מגיע לה תוספות, זו מנטליות של גניבה שנעשתה חוקית.

    ואתה נחום, טוב שלא התחתנת עוד פעם, מה אתה חושב שהציבור צריך לממן את כל הזיונים שלך, תשלם על זה בעצמך, ותעזוב אותנו בשקט, אתה אומנם יוצר גדול, אבל ידעת טוב מאוד שזה המצב,ף ולא היית צריך להיקלע למצב כזה גרוע, וכמו שאתה אומר למה ויתרת על מחצית מההכנסות שלך, ויתרת אז מה אתה רוצה מהמדינה. המדינה דואגת לעובדי המדינה (ולעובדי חברת חשמל, נמל, רכבת וכו'), בטח גם הצבעת לשלי יחימוביץ, אז על מי אתה מלין.

    IP: 85.250.203.190דווח על תגובה זו

  • 136.

    למה הבת שלו לא עוזרת לו?מה קרה רק ההורים צריכים לעזור? (ל''ת)

    כבד את אביך, 24/03/12 17:06


    IP: 93.172.143.122דווח על תגובה זו

  • 135.

    מה הוא מתגולל על המדינה?

    נחום תקום, 24/03/12 16:52

    ישראל היא אכן לא מדינה אידיאלית ליוצרים למיניהם אבל ללא קשר לעובדה מצערת זאת, היימן הוא האשם העיקרי במצבו הדחוק. חוץ מזה, הוא יכול היה להישאר בקיבוץ בית אלפא ואז לפחות היה חי, בדוחק אמנם, אך ללא הבעיות שצבר במהלך חייו.

    IP: 77.126.203.237דווח על תגובה זו

  • 134.

    כל חייו עשה שטויות ועכשיו אנחנו צריכים לשלם את זה (ל''ת)

    שמוליק, 24/03/12 16:52


    IP: 79.182.147.192דווח על תגובה זו

  • 133.

    אם הוא מלחין כל כך מוצלח כפי שילחין ויתפרנס

    משה, 24/03/12 16:41

    אנשים בארץ מנקים רחובות
    ולא סוגרים את החודש

    זה אדם שלא עבד ובזבז את כספו

    IP: 79.181.201.125דווח על תגובה זו

    • בזכות נחום היימן אתה יכול להתגאות בארץ הזאת אתה אפילו לא מודע לכך (ל''ת)

      חסר תרבות, 25/03/12 03:36


      IP: 99.225.84.7 דווח על תגובה זו

  • 132.

    אבא שלי היה עצמאי שילם מיסים כחוק-והרבה

    שני, 24/03/12 16:31

    אמא שלי מקבלת מהביטוח הלאומי 2800 ש' בלבד וחיה מהם בקושי אך , בכבוד.
    לא מתלוננת

    IP: 213.57.49.26דווח על תגובה זו

  • 131.

    יידע כל גבר, שלהתגרש, זה גם להתרושש (ל''ת)

    עדיף להישאר רווק, 24/03/12 16:24


    IP: 84.111.10.214דווח על תגובה זו

  • 130.

    חוצפה=למה צריך להתחשב בו אחרי שהשתולל וביזבז כספים על ימין ועל שמאל (ל''ת)

    נ.כהן שריד ממורשת מפא''י הזכורה לרע=נתינה למיוחסים, 24/03/12 16:21


    IP: 85.250.173.185דווח על תגובה זו

  • 129.

    זה סופו של רודף שמלות

    דון חואן, 24/03/12 16:17

    המדינה לא מזויינת אתה מזיין ורוצה כספים מהמדינה תשכח מזה אי אפשר לחיות על תהילת העבר וחוץ מזה אתה יכול רק להלין על עצמך הכתבה הזו רק חושפת את פרצופך האמיתי

    IP: 93.172.191.24דווח על תגובה זו

  • 128.

    שילמד מזוסססס (ל''ת)

    זאביק, 24/03/12 15:48


    IP: 109.65.192.191דווח על תגובה זו

  • 127.

    הלוואי וכל הפלצנים מתחום האומנות ימותו מרעב

    נימרוד, 24/03/12 15:41

    תוך שהם מתבוססים בשתן שלהם.

    פלצנים מיותרים שאונסים את תלמידי ישראל ללמוד את הזבל המצחין שלהם.

    לכו תעבדו פרזיטים!

    IP: 85.64.149.204דווח על תגובה זו

    • צודק מאוד (ל''ת)

      צודק, 24/03/12 16:39


      IP: 79.181.201.125 דווח על תגובה זו

    • ובגלל אנשים כמוך

      א., 24/03/12 18:08

      המדינה נראית היום כמו שהיא נראית.
      חתיכת בבון.

      IP: 217.132.199.136 דווח על תגובה זו

  • 126.

    אדם שלא נעבד כל חייו עשה כסף ובזבז אותו , עכשיו בוכה

    בכיין כפיתי, 24/03/12 15:41

    ביתו מפוצצת בכסף
    ולא עוזרת לאביה

    כתבה שטותית

    IP: 79.181.201.125דווח על תגובה זו

  • 125.

    מצבך טוב אני במינוס 20,000 שקל.

    הגנרל, 24/03/12 15:22

    ואני עוד עובד.

    IP: 84.229.46.86דווח על תגובה זו

  • 124.

    שקרן פתולוגי

    ג.י., 24/03/12 15:14

    אני מכיר אותו אישית. הוא שקרן פתולוגי ומדי פעם איזה עיתונאי שוטה, מתפתה לכתוב עליו ולהאמין לכל המעשיות. לא דובים ולא ז'בוטינסקי. הכל עורבא פרח.

    IP: 82.166.247.194דווח על תגובה זו

  • 123.

    מדינה טובה ונורמלית שבה פלצן

    אדם, 24/03/12 14:33

    כמוך שכתב כמה שירים בעשר דקות לא יכול להתפרנס מהם כל חייו.

    IP: 90.40.244.197דווח על תגובה זו

  • 122.

    צדק

    אני, 24/03/12 13:35

    התהוללת? רקדת והשתוללת? חיית עם צעירות ממך שיכלו להיות בנותיך? עכשיו תחשוב בכנות מי מזויין אתה או המדינה אה נח'צה?....

    IP: 109.64.159.17דווח על תגובה זו

  • 121.

    נכון - הוא לא התנהל נכון כלכלית

    סתם אחת שמקשיבה ללחנים שלו, 24/03/12 13:35

    אבל עדיין יש למדינה או לבני האדם יש חובה לעזור לו על תרומתו התרבותית.
    אולי לא במליונים,
    אבל בהחלט צריך לדאוג לו ולתת לו חיים זולים.
    במידת האפשר (נניח תלושים לסופר כל חודש,
    חינם בתחבורה ציבורית, חיבור חינם לחשמל ולמיים מהמדינה עד סכום מסויים,
    תרופות חינם, כמו בכנסת ועוד כאלו).
    זה לא יעלה כל כך הרבה לעזור לאמנים הללו,
    שיצירותיהם הם נכס צאן ברזל.

    IP: 87.69.208.94דווח על תגובה זו

    • הצעה אנושית וחכמה (למרות השטויות שעשה) (ל''ת)

      קורא, 24/03/12 20:52


      IP: 79.183.194.109 דווח על תגובה זו

  • 120.

    איפה הבת סי היא לא אמרה לך שאסור ולא רצוי להיתחתן 3 פעמים (ל''ת)

    חיים, 24/03/12 13:01


    IP: 64.134.46.0דווח על תגובה זו

  • 119.

    הכי נוח להאשים את המדינה

    אובייקטיבי, 24/03/12 12:52

    היימן מאשים את המדינה , אבל חושף את מחדליו בחייו הפרטיים . מדוע נתן רבבות לחמותו ? מדוע ויתר על מחצית מהתמלוגים לגרושתו ? האם בזאת אשמה המדינה ? הורי כמו רבבות בגילם חיים בצניעות מפנסיה (מבטחים ) של 7,000 -8,000 ש''ח לחודש ואין להם טענות לאיש .

    IP: 84.228.233.25דווח על תגובה זו

  • 118.

    יש יורשת לעופרה חזה חגית יאסו וזכת כוכב נולד הנפלאה שתזכה בגראמי

    לנחום היימן היקר, 24/03/12 12:31

    ונקווה שימצא פתרון למצוקותיך הכלכליות

    IP: 85.65.21.15דווח על תגובה זו

  • 117.

    גם הרמבם ,חיים נחמן ביליק ולאה גולדברג עבדו למה אתה לא

    עופר, 24/03/12 12:30

    אסור לנו לישכוח המדינה קטנה ולחיות מאומנות מאוד קשה,אני לא מיתנגד למימון ועזרה מהמדינה ליוצרי תרבות ודת ,אבל על האומנים לדעת ובהם אנשי דת גם הרמבם חיים נחמן ביילק ולאה גולדברג יצרו וגם עבדו לכלכלתם,

    IP: 64.134.46.0דווח על תגובה זו

  • 116.

    מופע מחווה לנחצ'ה

    חגית פרבר, 24/03/12 11:58

    בימים אלו אני מפיקה עבור נחצ'ה ידידי היקר ולמען מורשת הזמר העיברי בארץ,ערב מחווה שישודר ברשת,במסגרת פריים טיים/חג, אשר חלק מהכנסותיו ינתן באהבה לנחצ'ה לריווחתו הכלכלית.אני מבקשת את עזרתם הנדיבה של האמנים הרבים שעבדו עימו ברבות השנים להרתם ולהופיע, מבקשת מאמ''י לשתף פעולה ולתת עזרה בהפקה בפועל, מבקשת מהזכיינית ''רשת'' שתממן את הפקת הטלוויזיה ומבקשת מכבוד ראש העיר תל אביב,מר רון חולדאי וממר שבי מזרחי ראש מח תרבות ואירועים,שיקצן אולם ושאר תנאי הפקה על מנת שיקום ויהיה בימים אלו ממש ערב מחווה ראוי ומכובד לנחצ'ה.הכתובת ליצירת קשר עימי ולתרומות:חגית פרבר-מעין הפקות
    maayan.productions@gmail.com

    IP: 79.177.17.225דווח על תגובה זו

  • 115.

    חילק את רכושו לשלושת נשותיו אז שיפנה עכשו אליהן לעזרה. (ל''ת)

    אישה, 24/03/12 09:26


    IP: 46.116.121.78דווח על תגובה זו

  • 114.

    לאשה השלישית ורד- את חזירה נצלנית ותחמנית!!! מנוולת!!!

    ואתה מר הימן- טיפש או תמים או שניהם...., 24/03/12 09:15

    הרי הוא לא מחוייב לך למזונות, אחן לכם ילדים משותפים ורוב יצירתו נעשתה עשרות שמים לפני שנישאתם. למה מגיע לך תגמולים על סך כל יצירתו? לדעתי ההסכם אינו תקף כלל. אשה רעה שכמוך!

    IP: 84.229.108.152דווח על תגובה זו

    • Shame on you, big mouth with empty brains (ל''ת)

      Someone, 25/03/12 07:44


      IP: 68.36.85.89 דווח על תגובה זו

    • ל-114 אתה נבל. הוא שדד את כל כספה של אישה חולה (ל''ת)

      יניב, 22/07/12 06:28


      IP: 71.172.194.91 דווח על תגובה זו

  • 113.

    האישה האחרונה שדדה את התמלוגים שלו והוא מחפש מס' 4 ...... (ל''ת)

    txi, 24/03/12 08:33


    IP: 46.116.121.78דווח על תגובה זו

    • ל-113: אתה רחוק מהמציאות. הוא שדד את כספה של אישה חולה

      יאנה, 22/07/12 06:29

      והשאיר אותה ללא קיום

      IP: 71.172.194.91 דווח על תגובה זו

  • 112.

    למה במסגרת הפעילות לא נותנים שירותים של ייעוץ כספי, פנסיוני ומשפטי?

    התרסה מול איגוד אמני ישראל ואקו''מ, 24/03/12 08:21

    הרי ברור לחלוטין שאם נחצ'ה היה מלווה לאורך השנים ע''י בעלי מקצוע שדואגים לאינטרסים ארוכי הטווח שלו (*) הוא היה במצב טוב בהרבה - עוד 60K ש''ח נטו לשנה (**)ז''א 4K לחודש עד 120 זה סכום לא מבוטל...

    * ולא של גרושותיו, בייחוד האחרונה שהיא לא מבוגרת וסביר שיש לה מקצוע ופרנסה כלשהם.

    ** ברמת הכנסה כזו הוא משלם מעט מיסים

    IP: 46.116.95.252דווח על תגובה זו

  • 111.

    לא נעים להגיד אבל....

    יעקב, 24/03/12 07:44

    מדובר במוזיקאי מאד מוגבל. לחניו מתוסבכים ומאד חוזרים על עצמם בוורסיות כיסוי שונות איך אפשר לכתוב עליו שהוא מגדולי המלחינים? מה הוא כבר כתב?חופים? החול יזכור? שני שירים שמתחילים איכשהו ומתפתחים לכל מיני שמיניות עקומות, הוא ממש ממש רחוק מסשה ארגוב, נחום נרדי, משה וילנסקי שלא לדבר על יוני רכטר, מתי כספי, ארקדי דוכין, אביב גפן.
    איש קשקשן ושחצן על כלום. זה הכל.

    IP: 85.65.50.198דווח על תגובה זו

    • צודק, אכן מלחין בינוני וחדגוני

      ארי, 12/04/12 13:43

      בהחלט לא בליגה של הגדולים: יהודה שרת, נחום נרדי, סשה ארגוב, יוני רכטר, מתי כספי

      IP: 93.172.253.26 דווח על תגובה זו

  • 110.

    תודעת עוני

    יוסף, 24/03/12 05:23

    אומן נבדק אצל רופא והרופא מצהיר בפניו,יש לי חדשות רעות, נשאר לך רק 3 חודשים לחיות, שאל האומן: ממה?

    IP: 79.177.160.218דווח על תגובה זו

  • 109.

    האיש דדפק את עצמו ובא בדרישות לאחרים? (ל''ת)

    דודו, 24/03/12 05:16


    IP: 67.194.224.152דווח על תגובה זו

  • 108.

    דין פרוטה כדין מאה

    מילכה, 24/03/12 03:41

    התנהלות כלכלית גרועה-בטעם של פעם וכן
    כשהבריאות על הפנים-מביאות כל אדם באשר הוא למצב כלכלי קשה.
    אפשר בצ'יק לפתור את הבעיה הזו אם 7 מיליון
    אזרחי המדינה מפקידם לחשבון הבנק של נחצ'ה
    10 ש''ח בלבד הוא כבר יוצא מהבלגן!!!
    אז יאללה חברה יש כאן רעיון
    נא ליישם אותו... כבר בתורה יש את פרשת תרומה... יאללה לעשות!!!
    שבת שלום

    IP: 85.64.75.142דווח על תגובה זו

  • 107.

    נו, תמשיך לשרוף כסף על סיגריות, נשים, אלכוהול...רק אל תתבכיין בהמשך. (ל''ת)

    רואה חשבון, 24/03/12 02:03


    IP: 79.177.154.105דווח על תגובה זו

  • 106.

    ישראל נותנת לעניי רוסיה את הפנסיה שלך (ל''ת)

    @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@, 24/03/12 00:41


    IP: 75.79.59.152דווח על תגובה זו

  • 105.

    120 אלף שח בשנה ?!!! (ל''ת)

    וזה לא מספיק לו ?!, 24/03/12 00:37


    IP: 87.69.66.199דווח על תגובה זו

  • 104.

    אדון ששון, אתה אדיוט

    אסתר, 24/03/12 00:11

    אני מבינה שאין לך תמונות תלויות בבית, אתה לאר מקשיב למוזיקה ברדיו וכשאתה מדליק טלוויזיה אתה מכוון אותה לחדשות בלבד. כי אחרת אם אתה צופה בסדרות דרמה, קורא ספרים, מקשיב למוזיקה או נהנה מאמנות פלסטית - קשה לי לחשוב שאתה כ''כ צר אופקים ואינך מעריך את העבודה שהושקעה בכך שאתה תהנה

    IP: 93.173.188.153דווח על תגובה זו

  • 103.

    אכלו לי שתו לי...לה לה לה ..עכשיו תלחין את השיר הזה!!מי שלא רואה צעד

    cbh, 23/03/12 23:52

    קדימה שלא יתחיל לילל....3 נשים מרוששות כל גבר ולא משנה מה היה המקצוע שלו....תתעורר
    זו לא המדינה אשמה אלו האקסיות שלך

    IP: 190.31.245.32דווח על תגובה זו

  • 102.

    זה קצת מזכיר את הסיפור על הנמלה והחרגול (ל''ת)

    חחחח, 23/03/12 23:33


    IP: 85.250.77.225דווח על תגובה זו

  • 101.

    קיבוץ נען הרימו הכפפה אמצו את האיש הענק הזה אנא בטובכם (ל''ת)

    יהויכין, 23/03/12 22:59


    IP: 79.181.167.127דווח על תגובה זו

  • 100.

    נחצ'ה נכס צאן ברזל

    יובל, 23/03/12 22:11

    כאחד שמכיר אותך טוב טוב נחצ'ה , אני בטוח שמדינת ישראל והעומדים בראשה יבינו סוף סוף כי מי שתרם הכי הרבה לתרבות ולהוויה הישראלית זה אתה וכול מעשיך בעבר ובהווה אמת המה כולל טעויותיך הניהוליות והתנהלותך האישית את נתת אמון באנשים רעים שניצלו אותך ומנצלים את שימך עד עצם היום הזה כולל ה''קרובים'' לך ביותר.
    ואתם עם ישראל ,אם חפצה נפשכם לסייע לנחצ'ה, קנו את הדיסק האחרון שיוצא ממש בימים אלה ישירות מנחצ'ה בדיוור ישיר במייל nh3400.gmail.com ובכך נעמיד את נחצ'ה על רגליים יציבות כדי שימשיך במלאכתו שכול כך אהובה על רבים וטובים בארצנו. יובל

    IP: 79.177.219.72דווח על תגובה זו

    • תל-אביב

      רועי חלפון, 24/03/12 22:14

      קניתי !!! שרוף על השירים של נחצ'ה, אם הוא צריך לדפוק נשים בשביל השראה - ולנו יוצאת מזה הנאה !!! שיתפוס ראש טוב, בחורות לרוב וסגריות לשרוף, וכל הצרות עלינו!! רק שימשיך לכתוב !!!

      IP: 87.69.143.146 דווח על תגובה זו

  • 99.

    היימן !!! הגיע הזמן להתבגר ולקחת אחריות על מעשיך ולא להאשים את כל העול (ל''ת)

    הקורבן התמידי, 23/03/12 21:48


    IP: 84.111.45.76דווח על תגובה זו

  • 98.

    כל המגיבים הציניים שמשמיצים אותו

    ירון, 23/03/12 21:36

    הדבר היחיד שאני מאחל לכם זה שתשתו את המים של הג'אקוזי של קובי פרץ - או בעברית יותר צחה - לכו זדיינו בבונים חסרי תרבות וכבוד.

    IP: 93.172.241.193דווח על תגובה זו

    • כנ''ל מאחל לך (ל''ת)

      חח, 24/03/12 15:44


      IP: 79.181.201.125 דווח על תגובה זו

    • לירון.

      ארז, 24/03/12 17:12

      הקינאה מכרסמת בגופך ואוכלת את העצמות.
      מה לעשות שקובי פרץ,משה פרץ,נרקיס,שרית חדד וכל היוצרים הענקים מעדות המזרח מצליחים לגרוף מיליונים והזקן הזה,השתיין ורודף השמלות שבכל חייו הצליח להלחין אולי שני שירים ששומעים אותם רק ביום השנה ליצחק רבין חיי בדלות שהוא יצר אותה.מה תרבותי בשירים שלו ? מה נשגב בהם? היוצרים המזרחים שופעים ביצירות מופת מלאי חום ורגש ,אלו הן יצירות מופת,,,ואגב,,,המון היו מתים לשתות את מי הגקוזי של פרץ,,,עדיף על המים המזוהמים של הקיבוצים הגזעניים.

      IP: 77.126.31.230 דווח על תגובה זו

  • 97.

    האידיוט מודה שההתנהלות הכלכלית שלו דפוקה ובכל זאת מעז להלין על המדינה?

    רן, 23/03/12 21:35

    לדעתי זו פשוט חוצפה.

    IP: 94.230.87.70דווח על תגובה זו

  • 96.

    מזויין מי שחושב שאני צריך לממן את הבזבוזים והגרושות שלו (ל''ת)

    ישראלי, 23/03/12 21:13


    IP: 82.176.180.135דווח על תגובה זו

  • 95.

    צריך לדעת להתגרש! ולהפסיק להתחתן!

    המדינה אשמה שהנשים שלך מרוששות אותך?? נו באמת!!, 23/03/12 21:01

    אז כל מלחין, זמר, במאי, סופר, משורר, שהתגרש 3 פעמים והתרושש בשל כך , המדינה צריכה לפרנס, לממן להזרים כספים? ומה לגבי מהנדס שבונה בתים, צלם שמצלם את המדינה, מורה שמלמד דורות של ילדים, רופא שמרפא מאות אלפי אנשים שמתגרשים 3 פעמים ומתרוששים? אותם המדינה לא צריכה לתחזק?

    IP: 77.125.120.245דווח על תגובה זו

  • 94.

    המדינה מעדיפה בפועל כל מיני אמנים אנרכיסטיים

    זה המצב, 23/03/12 21:01

    כל העמותות, הוועדות הציבוריות, החוגים הקובעים, כולם שמאלנים והם קובעים לאן יתגלגל הכסף. אתה יותר מידיי ארץ-ישראל.

    IP: 46.120.49.168דווח על תגובה זו

  • 93.

    מאחלת לך להתפגר חתיכת שקרן עלוב אתה לא מיוחס יותר מזקנים אחרים (ל''ת)

    מאיה, 23/03/12 20:59


    IP: 79.183.214.211דווח על תגובה זו

    • מי את אלוהים או השטן שאת מאחלת לאנשים להתפגר ???

      מאמא מיה, 24/03/12 22:18

      נגיד שהוא לא בסדר, שהוא התחרפן כמו שקורה לא פעם לאדם זקן, מה זה הדיבורים האומללים הללו. אז הוא משחרר קצת קיטור מרוב תיסכולים והקוראים יוצאים מבולבלים...
      שכל הקללות שאת מוציאה מפיך - יפלו על ראשך - אמן.

      IP: 87.69.143.146 דווח על תגובה זו

  • 92.

    מסכנה המדינה הזאת,,,

    ארז, 23/03/12 20:44

    הכי קל ופופולרי כיום זה להאשים את המדינה.כל מי שמנהל חיים כושלים ומופקרים מאשים את המדינה .
    יש לנו מדינה לתפארת למרות כל הקשיים .
    אדון נחצ'ה,,קיבלת מהמדינה ''המזויינת'' כספים רבים ,לא התנהלת כראוי כלכלית.אז אתה מאשים את המדינה במצבך העגום.
    המדינה ידעה להעניק לך פרסים ,תמלוגים ופרנסה בשפע,,בעייה שלך שאת הכספים פיזרת .

    IP: 77.126.31.230דווח על תגובה זו

  • 91.

    איך זו בדיוק אשמת המדינה??

    אחד, 23/03/12 20:43

    ואם כבר, למה לא מאשימים את ביבי גם בזה??

    (תשובה אפשרית: כי שי גולדן ובן כספית עסוקים כרגע בלראיין זה את זה)

    IP: 24.187.169.236דווח על תגובה זו

  • 90.

    נחצ'ה יוצר למופת ...ושערוריה כלכלית מהלכת !!!

    עדי הרצליה, 23/03/12 20:43

    אני מאד אוהב את נחצ'ה בתור בן אדם, חביב ונוח
    תמיד לבריות אבל בתור שכן לשעבר שלו (כן הוא גר גם בהרצליה תקופה מסוימת עם אשתו השניה)
    אני יכול להעיד כי הבחור , טוב לב ואופטימיסט עד כדי טפשות. תמיד הוא אוהב לחיות מעבר ליכולתו הכספית ומאמין שיהיה טוב, אבל אמונה
    לא עוזרת... וזו לא פעם ראשונה שהוא פושט רגל ויד. כאשר הוא היה חי עם ורד , היא היתה המנהלת הכלכלית שלו וידעה לנהל אותו בחכמה, ומהרגע שנפרדו... ירחם השם עליו . אין לו מה להלין על הסובבים אותו ועל המדינה. אלא רק על עצמו,ועל שנפרד מורד.

    IP: 84.229.219.231דווח על תגובה זו

    • חי כל חייו כבזבזן כרוני, ועכשיו מלין על ''החברה'' קוראים לזה (ל''ת)

      אחריות. וסיגריות זה יקר, 26/03/12 08:39


      IP: 138.134.102.15 דווח על תגובה זו

  • 89.

    כואב וקשה

    ארצישראלי, 23/03/12 20:35

    כל כך כואב וקשה לקרוא את הדברים האלה. באמת מדינה זוועתית. ולכל הטוקבקיסטים הקנאיים - אתם לא יודעים ולא מבינים מהו הערך העצום של התרבות הישראלית שבין מעצביה יש לנחצ'ה מקום של כבוד ענקי! נהיו מדינה ללא תוכן, ללא ערך, רק טקסים ופרסים ומראית עין.

    IP: 85.250.232.122דווח על תגובה זו

  • 88.

    תקום נחום (ל''ת)

    נחום תקום, 23/03/12 20:29


    IP: 79.181.21.21דווח על תגובה זו

  • 87.

    נחום היימן יוצר בחסד עליון, מוכשר ויצירתי, אך הוא האחראי הבלעדי למצבו

    הכלכלי הירוד., 23/03/12 20:23

    למה להאשים את מדינת ישראל (או כל גוף אחר) בטעויות האישיות של עצמך?

    מדינת ישראל לא יעצה לאשמאי הזקן לרדוף שמלות של נערות ועלמות חן צעירות, ובעטרף חושים של האביר העיוור על הסוס הלבן - להשאיר להן את כל ממונו ודירותיו ונכסיו.

    נחום היימן הוא יוצר דגול שמסרב לקחת אחריות אישית למעשיו, וזורק ומטיח בוץ לכל עבר, חוץ מלכוון אצבע מאשימה כלפי האשם העיקרי - הוא עצמו.

    IP: 98.223.22.189דווח על תגובה זו

  • 86.

    האדם לא עובד , מתבטל כל חייו , למה עליו עושים כתבה ולא על אנשים שעבדו (ל''ת)

    NTH, 23/03/12 20:16


    IP: 79.181.201.125דווח על תגובה זו

  • 85.

    אם המוזאום אל הגב קשה להתקיים לכן במצב הנוכחי צריך לקבל עזרה ממשרד הת

    דרומי, 23/03/12 20:14

    תרבות. לכל החכמים היסטוריה לא ניתן לתקן אותה רק לילמוד אותה..!!!!!

    IP: 109.67.215.132דווח על תגובה זו

  • 84.

    ומה עם הבת סי ? היא לא רוצה לעזור לך??? (ל''ת)

    נאוה, 23/03/12 20:12


    IP: 84.226.100.113דווח על תגובה זו

  • 83.

    בנדם מדהים (ל''ת)

    עמיתוש, 23/03/12 20:06


    IP: 84.228.81.233דווח על תגובה זו

  • 82.

    כשהשכל נמצא בתחתונים...

    מימי, 23/03/12 20:04

    זה מה שקורה!
    גבר שכל הזמן מחפש פרגית צעירה ויפה - ברור שהסוף לא הולך להיות טוב.

    IP: 128.119.197.179דווח על תגובה זו

  • 81.

    השפה הבוטה של הכתבה - תעודת עניות לNRG.

    יואל, 23/03/12 19:58

    וגם אם נחצ'ה אמר כך את הדברים, על הכתב או העורך לייפות אותם.
    מעבר לכך, אין ספק שנחצ'ה עשה שגיות נוראיות מבחינה כלכלית, אך גם אין ספק שמדובר באחד היוצרים הגדולים של הזמר הישראלי.
    כל מדינה ראויה צריכה לאפשר ליוצריה לחיות בכבוד, שכן כבודם הוא הכבוד של המדינה.

    IP: 84.94.176.205דווח על תגובה זו

  • 80.

    מוזר, האיש נפצע בשלוש מלחמות ואינו מקבל קצבת נכות צה׳ל. (ל''ת)

    יש קצבה מוגדלת לנכי צה׳ל נזקקים., 23/03/12 19:57


    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 79.

    מדבר על חינוך ותרבות ויחד עם זה כל מילה שנייה היא מזויינת ,

    צבוע ובכיין, 23/03/12 19:54

    מזדיינת\\כוס אמא שלך וכו' פשוט יפהפה

    IP: 87.69.35.150דווח על תגובה זו

  • 78.

    אילו כל האוהבים

    ישרא, 23/03/12 19:54

    את השיר הנ''ל ,הביצוע הראשון היה של הגבטרון עם הסולנית פנינקה ברזק.

    IP: 82.81.23.69דווח על תגובה זו

  • 77.

    נחום ! לך להיות אברך והמדינה תיתן לך מליונים (ל''ת)

    אחד העם 66, 23/03/12 19:48


    IP: 46.117.232.16דווח על תגובה זו

  • 76.

    היה לו כסף והוא איבד אותו - מה מדינת ישראל אשמה?

    טל, 23/03/12 19:45

    שקוראים את הכתבה מסתבר שהוא חילק כמה וכמה דירות לנשים, הקים חברות שכשלו ועוד - זה לא שהוא לא הרוויח יפה מעבודתו כאמן - הוא פשוט איבד את הכסף הזה...

    אפילו היום, הוא מקבל לערך 14,000 ש''ח בחודש, פנסיה יפה ומרשימה, יותר ממה שרוב האנשים מקבלים. רק מה - חצי מזה הוא נותן לעוד גרושה, דירה משלו אין לו כי כאמור חילק דירות על ימין ועל שמאל לנשים, ולכן הוא משלם שכר דירה, ולכן מצבו גרוע, לא בגלל מדינת ישראל.

    IP: 79.177.195.149דווח על תגובה זו

  • 75.

    נחצ'ה אמן ענק, ואדם קטנטן בענייני כספים

    דניאל, 23/03/12 19:33

    על פי הכתבה היו לו שתי דירות (אני לעולם לא אגיע לדירה אחת), מאהבות על ימין ועל שמאל. כל ההתנהלות הכלכלית שלו הזויה, ומוכיחה שרק לנשים יש מה להרוויח מהדבר המעוות ששמו ''חתונה''

    מצד שני, זה נחצ'ה היימן. אבוי לה למדינה שנותנת לאיש שמתקרב לגיל 80 ונתן לתרבותה כל כך הרבה נכסי צאן ברזל, להינמק כך.

    הוא בהחלט צודק בכך שבמדינה כמו ארצות הברית הוא יכל להזדקן בשקט עם כספי התמלוגים. סיד בארט עשה אלבום אחד עם פינק פלויד וחי מהתמלוגים שלו במשך 40 שנה...וחי לא רע אפילו

    IP: 85.250.13.33דווח על תגובה זו

  • 74.

    מה קשורה המדינה להתנהלות אישית אגואיסטית ושגויה.

    אבי, 23/03/12 19:14

    כל אחד זורק את בעיותיו על המדינה אבל בחשבון פשוט.
    מאקום הוא מקבל 10 אלף בחודש.ואני מאמין שעוד סכום מסוים מביטוח לאומי כך שנכנס 12 אלף ביחד.
    אם היה חוסך כל חייו לפנסיה כפי שצריך היה לעשות -(כ20 אחוז משכרו)הרי היה חי בעושר ובאושר.אבל הוא לא חסך אפילו אגורה אחת .ובנוסף את מה שיש נתן חצי לבת זוג.ועכשיו כולם אשמים.

    IP: 85.250.68.94דווח על תגובה זו

  • 73.

    טוב המה מה כנראה רוצים להגיד שביבי אשם פה! קורה לכל אחד.יש משפחה? (ל''ת)

    יעקב ישוע, 23/03/12 19:11


    IP: 85.65.178.124דווח על תגובה זו

  • 72.

    אני מציע לך קודם כל להפסיק לעשן

    דני, 23/03/12 18:47

    סיגריות עולות היום המון עם כל המיסים והמחיר רק עולה יותר ויותר. להמשיך לעשן במצב שלך זה חוסר אחריות כלכלית. תוכל לחסוך מאות שקלים בחודש רק אם תפסיק לעשן.

    IP: 109.64.34.238דווח על תגובה זו

  • 71.

    יוצר גדול, סיפור עצוב; אבל חוסר אחריות כלכלית

    א.א, 23/03/12 18:40

    ללא ספק, סיפור מצער. אבל את מי יש לו להאשים? רק את עצמו. הוא לא חסך כסף והתגרש 3 פעמים בהסכמי גירושין שרוששו אותו. 10 אלפים ש''ח בחודש מתמלוגים זה לא מעט כסף לאדם יחיד, יכל לחיות עם זה בצורה מאד מכובדת אם לא היה חותם על ההסכם הטפשי.

    שיהיה כל טוב.

    IP: 217.132.110.79דווח על תגובה זו

  • 70.

    לא ברור

    דוד, 23/03/12 18:39

    לדבריו יש לו מחצית מהתמלוגים של 120,000 ש''ח לשנה, היינו ששת אלפים שח' לחודש. חוץ מזה הוא מקבל קצבה מביטוח לאומיוכספים נוספים. מצבו לא נראה כל כך גרוע. אז למה הוא רוצה נתח מכספי המיסים שאני משלם? ולמה בנותיו לא עוזרות לו לעת זקנה?

    IP: 84.108.165.1דווח על תגובה זו

  • 69.

    מרושש אבל מעשן מעניין (ל''ת)

    נו באמת, 23/03/12 18:38


    IP: 77.126.240.117דווח על תגובה זו

  • 68.

    תתבייש לך ! קח את המילים שלך בחזרה

    פרח בר, 23/03/12 18:37

    הלחנים שלו פירנסו משוררים זמרים מפיקים תכניות טלויזיה בדרנים אולפני הקלטות
    חנויות דיסקים , נגנים , אולמות , ערבי זמר
    ושירה בציבור, והרשימה לא נגמרת

    איך אתה מעז לכתוב את זה? איזה חיים היו בלי מוסיקה ? כדאי לך לחשוב שו על השטות שהוצאת מכף ידך

    IP: 84.228.189.32דווח על תגובה זו

  • 67.

    LA CIGALE ET LA FOURMI = הצרצר והנמלה

    סימונה - דימונה, 23/03/12 18:27

    הצרצר שר והשתעשע כל הקיץ,ובהתקרב הסתיו הלך לנמלה לבקש כמה גרגירי חיטה עד האביב .הנמלה :ומה עשית כל הקיץ הזה ? שרתי !! --אז עכשיו ,נסה לרקוד עונה הנמלה

    IP: 46.116.161.155דווח על תגובה זו

  • 66.

    למה לא עובד בתור שומר בקניון ?או גן ? ,שיעבוד סוף סוף (ל''ת)

    בדיחה, 23/03/12 18:27


    IP: 79.181.201.125דווח על תגובה זו

  • 65.

    מה עשה בחיים? כתב כמה שירים?

    עבד פעם משמרות?, 23/03/12 18:25

    האם עבד פעם עבודה אמיתית ? עבודה של 7 עד 5? עבודה של לילות ומשמרות ?לא?
    אז מה איכפת לי מהבעיות שלו?

    IP: 84.108.253.237דווח על תגובה זו

    • כתב יותר מ1000 לחנים לשירים ועובד לילות ללא הרף!!!

      נאור גולן, 24/03/12 22:25

      תפתח רשת גימל בימי שני בלילה. הוא גומר לשדר אחרי אחת - ומכין כל תוכנית יומיים. כמה אנשים בגיל 78 אתה מכיר שממשיכים לעבוד בימים ובלילות?
      חוץ מלהלחין ניהל להקות כמו הגבעתרון, ועבד עם כל הזמרים המובילים של שנות ה50 ה60 ה70 העבודה שלו מתחילה ב6 בבוקר ונגמרת באמצע הלילה... על מה אתה מדבר?

      IP: 87.69.143.146 דווח על תגובה זו

  • 64.

    אל תשליכוהו לעת זיקנה..

    זראטוסטרא, 23/03/12 18:21

    נחום היימן (נחצ'ה)יוצר אחדים מהשירים
    הישראלים היפים ביותר בארץ.תרם רבות להתפתחות הזמר והשירה העברית.זכאי לקבל
    מהמדינה תמיכה ככל שהוא נזקק לה בתוקף
    תרומתו היחודית.ככלל המדינה חייבת לדאוג
    לאמנים ויוצרים בעת זיקנתם,שכן היא חייבת להם רבות בגין תרומתם הסגולית.אפשר למצוא
    דרך חוקית ומכובדת לעזור לנחצ'ה בעת זיקנתו,
    ובצורה מיידית ללא סחבת ביקוראטית מיותרת.

    IP: 85.65.107.26דווח על תגובה זו

  • 63.

    בקיצור, הוא מבקש שהמדינה תממן לו מראש את הסכם

    י. שואל, 23/03/12 18:18

    הגירושים הרביעי.

    IP: 109.65.166.29דווח על תגובה זו

  • 62.

    למה התגרשת בשלישית מר היימן?מדוע לא ערכת הסכם ממון?זאת אשמתך הבלעדית ! (ל''ת)

    סתווית קופרמן, 23/03/12 18:11


    IP: 85.65.90.104דווח על תגובה זו

    • לסתווית, חבל שלא עשה הסכם ממון כי אז היה מחזיר הכספים ששדד

      נירה, 22/07/12 06:36

      הוא שדד מוורד מאות אלפים כדי להציל את עורו מנושיו, עד שבוטלו כל צווי עיכוב היציאה שהוצאו נגדו וברגע שהתאפשר לו לצאת מהארץ זרק אותה לכל הרוחות.
      המניאק הזה מעז לקלל את מי שפתחה בפניו דלת כשכל השאר היו נעולות בפניו. ולא רק זה, היא אישה חולה מאוד ונכה במצב קשה והוא ניצל אותה ואת ליבה החם עד ששרף אותה.
      היא תתאושש מזה והוא שיילך לעזאזל.

      IP: 71.172.194.91 דווח על תגובה זו

  • 61.

    יוצר ענק. אישיות יחודית. אבל למה לא חתמת הסכם ממון ? (ל''ת)

    דניאל, 23/03/12 17:58


    IP: 46.117.234.41דווח על תגובה זו

  • 60.

    חוצפה. אין לו תרבות. חוץ מתרבות המגיע לי. (ל''ת)

    חוצפה, 23/03/12 17:55


    IP: 109.253.238.19דווח על תגובה זו

  • 59.

    איש שלא כילכל מעשיו בתבונה, אבל את הפנסיה של כולנו גנבו אנשי אחד-העם (ל''ת)

    י''ט, 23/03/12 17:54


    IP: 79.181.2.150דווח על תגובה זו

  • 58.

    נחום היימן כמו שושנה דמארי, נכסים תרבותיים של ישראל! אם כמו שושנה, גם

    דוד נגב, 23/03/12 17:52

    נחצ'ה ואומנים אחרים מסיימים את הקריירה מרוששים, זה אומר משהו רע עלינו כחברה ואולי ההתרוששות והחרפה התרבותית הם שלנו ולא שלהם!

    IP: 84.94.121.87דווח על תגובה זו

  • 57.

    אם היה צרחן מזרחי, היה מסודר כבר מזמן. (ל''ת)

    cinege, 23/03/12 17:50


    IP: 109.67.154.202דווח על תגובה זו

    • לא התבלבלת, אם היה נשוי למזרחית, הכול היה טוב (ל''ת)

      יליד האזור, לא אירופאי, 26/03/12 19:28


      IP: 85.250.134.221 דווח על תגובה זו

  • 56.

    גם אם היית מקבל תמיכה,היית מבזבז אותה בהתנהלותך המטופשת.אז המדינה אשמה

    ריאליטיפריק, 23/03/12 17:47

    במצבך? למה לא חסכת? למה פיזרת את כספך לפרודתך כאילו אין מחר? מי אשם נחצ'ה? רק אתה,תתבייש להשמיץ כך.

    IP: 84.228.168.155דווח על תגובה זו

  • 55.

    למה אתה מזיין לי את המוח עם הטימטום שלך? (ל''ת)

    צ'ימפנזי, 23/03/12 17:38


    IP: 99.237.165.96דווח על תגובה זו

  • 54.

    מה ההבדל בין בוגד שמאלני למטאטא רחובות שעובד כל חייו ? (ל''ת)

    חי, 23/03/12 17:36


    IP: 79.181.201.125דווח על תגובה זו

  • 53.

    כל החים התבטל , בזבז כסף ועכשיו בוכה שאין לו חצוף

    שילך לעבוד, 23/03/12 17:35

    הטיולים לחו''ל
    הבזבוזים

    מה הוא בוכה
    הבת שלו מלאה בכסף שתעזור להוריה

    IP: 79.181.201.125דווח על תגובה זו

  • 52.

    היא אחראית על ההפקרות בה נהגת ברכושך הרב?ובהוללותך? (ל''ת)

    למה לקלל את המדינה???, 23/03/12 17:33


    IP: 46.116.141.64דווח על תגובה זו

  • 51.

    נחום היימן

    שוקי, 23/03/12 17:32

    שיפסיק לבכות ולדרוש מהמדינה שתעזור לו ותעניק לו כספים למחיה. הוא לא ידע איך לכלכל את כספיו ופיזר אותם על 3 נשים ועכשיו הוא מתבכיין. אמא שלי שחיה בארת מאז 1935 חיה על כספי ביטוח לאומי של 800 שקל בחודש וידעה איך להסתדר עד הרגע האחרון בלי דרישות ובכיות. שימשיך לכתוב שירים ולמכור אותם. ואם המדינה כל כך מזויינת הוא יכול לעזוב ולעבור להולנד שם יהיה עשיר כמו החבר שלו.

    IP: 76.19.138.207דווח על תגובה זו

  • 50.

    התנהלות אידיוטית וביזבוז כספים משווע ועכשיו המדינה אשמה?? (ל''ת)

    פנסיונר, 23/03/12 17:30


    IP: 79.183.110.28דווח על תגובה זו

  • 49.

    ''באוגוסט 2011 נכתב ונחתם ביניהם הסכם, בנוכחות עורכת הדין של אקו''ם''

    בדיוק!, 23/03/12 17:29

    ''''היום אני מבין שאני אידיוט שנתתי לה חצי מכל התמלוגים שלי''.

    IP: 85.250.232.177דווח על תגובה זו

    • הוא צריך לשלם לה כפול ומכופל לאחר שגנב ממנה מאות אלפי שקלים (ל''ת)

      רווית, 22/07/12 06:38


      IP: 71.172.194.91 דווח על תגובה זו

  • 48.

    אבל מה לעשות שהוא חסר אחריות?

    דוד, 23/03/12 17:29

    עם ההכנסה שלו כבר הייתי מיליונר היום. 120 אלף בשנה, במיסוי נמוך, זה בסדר גמור. מה לעשות שהוא לא יודע להתנהל ויש לו חורים בכיסים? הרי גם עם מיליון שקל בשנה הוא היה חסר כל.

    IP: 87.69.9.138דווח על תגובה זו

  • 47.

    הוא זקוק לאפוטרופוס. חילק בתים, דירות לגרושותיו.מה זה?

    הוא חסר אחריות., 23/03/12 17:22

    ואז בא בטענות למדינה?

    IP: 46.116.141.64דווח על תגובה זו

  • 46.

    למה המדינה אשמה?כי קל להאשים את המדינה,היא לא עונה....

    רן, 23/03/12 17:21

    גרושתי לוקחת 6700 שקל בחודש,קשה לי,מי אשם?אני?לא!המדינה......
    למה המדינה אשמה?כי קל להאשים את המדינה,היא לא עונה

    IP: 79.181.195.147דווח על תגובה זו

  • 45.

    נחום, כמה תמים אתה יכול להיות.....

    מוטי, 23/03/12 17:18

    לרגע חשבת שאתה מעניין ראש ממשלה שגר בארמון בקסריה,או שר בטחון שגר במגדל שראשו בשמים..
    אתה צודק זו מדינה מזויינת.ארץ אוכלת יושביה,מנחם הטעות שלך היא שאתה יוצר ולא איזה רב בישיבה תורנית.תחשוב על זה.

    IP: 79.176.217.252דווח על תגובה זו

  • 44.

    איזה בכיין!

    אילן, 23/03/12 17:17

    קראתי עד שלא יכולתי יותר!
    קיבל 75אלף ש''ח כחתן פרס ישראל!!! ולאיפה הכסף הלך? לבניית בית לאמא של גרושתו!
    נתן חצי מכספו לגרושתו! מקומם!
    תן לי 75 אלף ש''ח היום ,ואני מסודר בחיים(ואני רק בן 35)
    והקמטים? מהסיגריות.
    שב, תעשה חשבון אם כל הכספים ש''זרקת'' היו לך בכיס, כמה היה לך בעובר ושב.
    וחוץ מזה ,ראית שכל הגדולים נשארו חסרי כל, וידוע שמוזיקאים ,משוררים וסופרים לא בדיוק עשירים, אז למה לא ידעת לכלכל את עצמך ברמה שלא תישאר חסר כל?
    במילה אחת'' בכיין!

    IP: 67.184.178.129דווח על תגובה זו

  • 43.

    משל עתיק על צרצר פראייר

    ציבלה, 23/03/12 17:17

    הצרצר והנמלה / לה פונטיין



    כל הקיץ זימר ושר
    הצרצר
    ונותר בקור בחוסר כל ובלי דבר.

    לא שום דבר בכלל,
    לא תולעת, לא זבוב, לא שלל.

    הלך רעב לבקש חמלה
    משכנתו הנמלה.
    ביקש להצלה:
    גרגרים בהשאלה.

    ''עד בוא עונת הקיץ הבאה,
    אחזיר קרן וריבית - את כל ההלוואה.''

    הצהיר,
    דבר הצרצר לפני קציר.

    הנמלה מטבעה
    אינה מלווה נדיבה.

    '' מה עשית כל הקיץ?!''
    גערה בצרצר בקול מחמיר.

    ''מצאתי חן ביום, בליל
    לכל עובר שוררתי שיר.''

    ''שיר שוררת? יפה מאוד.
    שמחת זקנתי. אז צא לרקוד.''

    IP: 89.138.70.98דווח על תגובה זו

  • 42.

    מר הימן היקר, אני לא הרבה יותר צעיר ממך . גם לי אין גרוש על הנשמה.

    ////, 23/03/12 17:15

    עבדתי שנים רבות בבנין ,עבודה פיזית קשה , תפסן מוסמך, קורא תכניות ,יודע את כל עבודות הבניה כולל יציקות , ברזלן , קירות, טיח , גם ריצוף. בגשם ובשרב בשמש החשופה.
    שרות צבאי שריון שנתיים וחצי קרבי לגמרי השתתפתי במלחמות ישראל כמילואימניק ואף נפצעתי (קל יחסית)
    איש לא נתן לי מעולם חצי לירה במתנה גידלתי 4 ילדים לתפארת מדינת ישראל .באמת.
    היום אני חולה סרטן. יודע שאני חי על זמן שאול (בעצם מי לא??) ואין לי בחשבון הבנק חצי אגורה בזכות.
    אז מה?? אני בא לבכות למישהו?? רק התרופות שאני לוקח עולות הון תועפות. מה לעשות??
    איוב כבר שאל בסרקאזם : את הטוב נקבל מאת האלוהים ואת הרע לא נקבל??
    זה הגורל וצריך להמשיך לחיות עם מה שיש ולא להתלונן.

    IP: 81.218.26.138דווח על תגובה זו

    • מאחל לך רפואה בקרוב . תשובתך ריגשה אותי . (ל''ת)

      אור, גבעתיים, 24/03/12 19:59


      IP: 84.228.1.140 דווח על תגובה זו

    • מוחא לך כפיים !

      רפולי, 25/03/12 00:17

      ריגשת גם אותי !

      IP: 93.173.18.188 דווח על תגובה זו

  • 41.

    עם כל הכבוד -ויש כבוד

    אחד, 23/03/12 17:14

    בבקשה שיאשים רק את עצמו ואת ההחלטות השגויות שעשה בחייו. אין למדינה אחריות עליו בגלל שכתב כמה שירים יפים.

    IP: 217.132.55.48דווח על תגובה זו

  • 40.

    חצי תמלוגים 6000 ועוד 1500 ביטוח לאומי סהכ 7500 -זה יפה מאוד בלי לעבוד (ל''ת)

    משה, 23/03/12 17:12


    IP: 109.160.140.227דווח על תגובה זו

  • 39.

    נחצ'ה ההורים שלי במצב יותר גרוע אז תרגיע

    יואבי, 23/03/12 17:09

    בוא נעשה חשבון..אתה מקבל כ10000 שח מאקום , עוד כ2000 ביטוח לאומי+1000 שח תמלוגי זהב+750 לתרופות ועוד עוזרות לך 3 קרנות ...
    כלומר אתה חיי לבד ויש לך הכנסה שקרובה ל15000 שח לחודש...ובטח פה ושם יש עוד כל מיני הכנסות.. גם ב7000 אדם יחיד יכול להתקיים בצניעות
    אני בהחלט חושב שישראל לא מתיחסת יפה ליוצריה..אבל אתה יכול לחיות..ויש אוכל ויש מקום לשים את הראש...
    להורים שלי גם את זה יש בקושי, רק כי אני מממן..אז תירגע..הכל יחסי בחיים

    IP: 46.120.41.223דווח על תגובה זו

  • 38.

    אוי למדינה שאינה זוכרת את קשישיה לא רק את אומניה.קשישי ישראל עניים מאד (ל''ת)

    הקשישים חיים ברמת חיים של עולם שלישי בישראל, 23/03/12 17:02


    IP: 89.138.165.195דווח על תגובה זו

  • 37.

    הסכם גרושין אפשר לשנות לדעתי אם התנאים החמירו.חוץ מזה יש לך שלוש בנות (ל''ת)

    שיעזרו לאבא שלהן.ומי מתגרש בגיל שמונים? נו באמת., 23/03/12 16:59


    IP: 89.138.165.195דווח על תגובה זו

  • 36.

    שוב חוזר הניגון.מה קורה לאמנים שלנו.לכולם צריך לתת פנסיה מכובדת לא רק

    לאמנים שאינם מסוגלים לכלכל את עתידם הכלכלי., 23/03/12 16:52

    אין ספק שהיה טוב לשפר את התמלוגים.אבל הבעיה אינה של אמנים בלבד.אלא של כלל ציבור הקשישים במדינה הזו שמתקיימת ברמת עולם שלישי ואיש אינו טורח לשפר את מצבם.בושה וחרפה.
    הצרות הפרטיות והמסקנות החכמות של היימן לא מענינות בכלל.זו סתם פיקנטריה.ההפסדים והשטויות שהוא ביצע הם שלו .שיאכל את מה שבישל.

    IP: 89.138.165.195דווח על תגובה זו

  • 35.

    בכיין איך אתה לא מסתדר מ10000 ש''ח בחודש (ל''ת)

    רוני, 23/03/12 16:47


    IP: 217.132.103.11דווח על תגובה זו

    • קרא עוד פעם - חצי הולך לפרודתו. (ל''ת)

      מרדכי היהודי, 24/03/12 14:54


      IP: 85.64.156.17 דווח על תגובה זו

  • 34.

    לא מזמן זו הייתה אורלי קסטל בלום. עכשיו נחום היימן. אבל למה אני אשמה?

    אורזי המזוודות, 23/03/12 16:46

    120,000 ש''ח בשנה מתמלוגים זה 10,000 ש''ח בחודש. סכום נאה לאדם שחי בגפו.
    בהתנהלות רשלנית ומטופשת הוא הפסיד את נכסיו הרבים לנשותיו. גם בזה המדינה אשמה?

    IP: 87.68.41.144דווח על תגובה זו

  • 33.

    קבלתי את הרושם שגם אם נחום היימן היה מקבל כסף מן המדינה

    זאביק גולדשטיין, 23/03/12 16:42

    הוא היה מפסיד אותו.אגב הוא כבר קיבל את פרס ישראל......
    איני מבין מדוע הוא מכנה את מדינתנו 'מזויינת' .עדיף שיסתכל בראי ויראה מי הוא כאן המזויין או המזיין......

    IP: 85.250.182.194דווח על תגובה זו

  • 32.

    בן אדם אחראי לא מתחתן ומתגרש 3 פעמים-זה עולה כסף. זאת לא המדינה, (ל''ת)

    גרוש, 23/03/12 16:42


    IP: 132.66.222.210דווח על תגובה זו

  • 31.

    Smoking

    Me, 23/03/12 16:38

    Perhaps if he stops smoking he will save a few shekels a month

    IP: 208.99.255.3דווח על תגובה זו

  • 30.

    תנו לי.. תנו לי... תנו לי.... מגיע לי כי אני נחצ'ה והמדינה אשמה בכל...

    שונא נודניקים, 23/03/12 16:29

    ולהבדיל הח''מ לא חייתי חיי בוהמה, לא התחתנתי עם שלש נשים, לא הפסדתי את כספי בעסקאות שחורות ואינני תובע כלום מהמדינה שאותה שרתתי במיסים, בשרות בצה''ל במשך מצטבר של 8 שנים ללא תמורה.

    אני מתבייש בך היימן.

    IP: 99.237.249.84דווח על תגובה זו

  • 29.

    מי שאשם זה בתי המשפט שאוטומאטית נותנים לאישה חצי (ל''ת)

    שי, 23/03/12 16:28


    IP: 79.179.117.192דווח על תגובה זו

  • 28.

    נקווה שמישהו במימסד יתעורר ויעזור לך . (ל''ת)

    ישראלי, 23/03/12 16:22


    IP: 109.64.223.182דווח על תגובה זו

  • 27.

    ההתנהלות הכלכלית שלו לא נכונה

    איתי, 23/03/12 16:18

    הבחור קנה וילה ב-3 מיליון בפתח תקווה ושיפץ אותה בעוד כמה מאות אלפי שקלים לפני 5 שנים. הוא פשוט לא מתנהל נכון כלכלית. אז שיפסיק להאשים את כל העולם והמדינה

    IP: 79.180.35.186דווח על תגובה זו

  • 26.

    אמנים תמיד חושבים שהם מעל לכל ולהם מגיע הכל

    אזרחית, 23/03/12 16:17

    הם חושבים שהם מעל לחוק ולכן מגיעים להם תנאים מיוחדים בשרות הצבאי ורובם אפילו לא משרת בצבא כי זה לא בשבילם.
    הם לא חוסכים לעת זיקנה ובשנות ההצלחה שלהם הם שורפים את הכסף על חיים מעל לרמת ההכנסות שלהם.
    הם בעיקר באים בטענות למדינה שלא מעריכה תרבות ואמנות ולא מעלים בדעתם לבוא בטענות אל עצמם.
    מולידים ילדים בלי חשבון, גם בגילים מבוגרים מאוד בחוסר אחריות וכמובן מנגחים את המדינה על כך.
    אף אמן לא חשוב יותר מרופא, ממהנדס או ממדען, זה שיש להם קהל גדול והם מפורסמים לא מיתרגם אוטומטית לתרומה למדינה.
    שיתכבדו וידאגו לעניינים הכספיים שלהם ולא יפילו את האשמה בשמעשים חסרי האחריות שלהם על מישהו אחר.

    IP: 31.210.180.49דווח על תגובה זו

  • 25.

    כספי המיסים שלנו הולכים לחרדים (ל''ת)

    גיא, 23/03/12 16:13


    IP: 109.64.30.6דווח על תגובה זו

  • 24.

    תבשל את אשתך השנייה ותמכור את הראשונה

    כל כך הרבה מילים גסות- משורר עלעק, 23/03/12 16:03

    מי שמנבל את פיו טוב שלא ילחין שירים

    IP: 95.86.72.131דווח על תגובה זו

  • 23.

    נחצ'ה אתה גדול! השוטר כנראה צדק אתה משוגע על כל הראש! (ל''ת)

    דיפני, 23/03/12 15:51


    IP: 46.121.33.120דווח על תגובה זו

  • 22.

    מה הקשר למדינה ?

    משה, 23/03/12 15:42

    ''היימן מודה אמנם שהגיע למצבו העגום גם בגלל התנהלות כספית ''אידיוטית''''

    IP: 84.228.139.91דווח על תגובה זו

  • 21.

    נחצ'ה גאון - ממשיך לטפס במדרון....

    ישראל שגיא, 23/03/12 15:02

    מי שמכיר ואוהב את נחצ'ה יודע שלאורך שנים הוא הנחיל לנו את אהבת הארץ ואת הטעם המוסיקאלי של צליליה. והמילים שיצאו מפיו ברגע של רתחה, לא מאפיינות את דרכו. כמו נווד מזמר הוא רואה את האופק בסוף הדרך, חבל שלעת זיקנה מעיין הנעורים שלו אינו שוצף וקוצף כמו פעם. הארץ אוהבת אותו והאולמות שבהם הוא מופיע מלאים. אבל התיאבון שלו כמו של כל יוצר פעיל - לעולם לא יידע שובע וזוהי גם ההצלחה להפיק עוד ועוד יצירות מוסיקליות.
    טועה מי שסומך על תמיכה של מערכות המימסד, אם יש, מה טוב, אבל לחברים בחלונות הגבוהים יש רק מטרה אמיתית אחת, לשמור על הכסא ועל שקט בסביבתם.
    שום אומן נרגן, צודק או לא צודק לא יגרום להם לנקוף אצבע. תלאותיו של נחצ'ה נוגעות ללב, אבל לא מעניינות את הכיס הציבורי.
    נקווה שימצא את הדרך להמשיך ולטפס במדרון.

    IP: 87.69.143.146דווח על תגובה זו

  • 20.

    כואב מאוד !

    שירה יגיל, 23/03/12 14:50

    עצוב לקרוא ולדעת שיוצר חשוב בסדר גודל של נחום היימן, לא זוכה לרגעי חסד בתקופה זו של חייו.

    IP: 109.160.186.18דווח על תגובה זו

    • אז ככה:

      אבינעם גולן, 24/03/12 11:38

      שירה יקירתי.
      נחצ'ה הוא אכן מלחין נפלא ששזור בפס הקול של ילדותנו. הוא היה איש אמיד ומצליח שחי חיים נוחים על גבול הרהבתנות, התגורר שנים רבות בהרצליה פיתוח, נסע במאזדה MPV חדשה כשתמיד על זרועו תלויה איזו צעירונת רעבתנית. במו ידיו הוא הביא על עצמו את זיקנתו המרוששת, וכעת הוא עומד ובוכה בכיכר העיר ושואל ''הכך ייעשה לאיש שכתב את 'חופים הם לפעמים?'''. יש משהו מקומם בהתקוממות שלו נגד המדינה ש'ככה גרמה לו להגיע לאן שהגיע', תמיד בוטה בסיגנונו ואינו בוחל בריב ומדון. יש גם משהו כל כך אינפטילי ורגרסיבי בדימוי הזה של ''בעוד 200-300 שנה אני אשחק פוקר עם ארגוב ווילנסקי ואסתכל מלמעלה''... יש בדימוי הזה גם משהו מאוד שגוי, מעולמו המאוד שגוי של נחצ'ה: ארגוב ו-וילנסקי הם לא מועמדים למשחק פוקר יא נחצ'ה: אתה הוא הקלפן, לא הם...

      אז נחצ'ה הוא אכן מלחין נפלא שדפק לעצמו במו ידיו את החיים, ממש כשם שפשוטי עם אחרים (שלא היתה להם הזדמנות וקאריירה משגשגת כשלו) דפקו לעצמם את עתידם ולא הכינו צידה ליום גשום.

      עצוב לי על נחצ'ה, אבל לא יותר משעצוב לי על מפוטרי ירוחם, דימונה וחצור הגלילית.

      IP: 46.116.133.206 דווח על תגובה זו

      • כל מילה צודקת. (ל''ת)

        סופרגלו, 24/03/12 19:35


        IP: 84.228.111.78 דווח על תגובה זו

      • תגובה נהדרת . השכלת אותי מאוד , יישר כח (ל''ת)

        אור, גבעתיים, 24/03/12 20:03


        IP: 84.228.1.140 דווח על תגובה זו

  • 19.

    אדון נחום היימן ,במה בדיוק עבדת? שאין לך כסף?

    ששון, 23/03/12 14:33

    אדם נורמלי לומד מקצוע וחוסך לעת זיקנה אתה אדוני הלכת בדרך שונה אז תכין מהשירים שלך אוכל כי בשנים שאתה ישבת וכתבת אחרים עבדו קשה וחסכו לזיקנה ,אז למי יש לך טענות אדוני.

    IP: 87.68.59.148דווח על תגובה זו

    • מהכסף של השירים של נחצ'ה אפשר להאכיל שכונה שלמה !

      שמחה, 23/03/12 15:09

      ששון, על מה אתה מדבר. לנחום היימן יש מקצוע:מלחין. ובתור מלחין מצליח - הוא גם מרוויח. החיסכון לעת זיקנה הוא בעייה של הרבה עצמאים, והמדינה שיודעת לקחת 55% מההכנסות הגבוהות של העצמאים, צריכה לדאוג שיהיה להם ממה לחיות - גם אם יפשטו רגל או יד !!!
      כמות אדירה של אנשים התפרנסו מהמוסיקה של נחום היימן כנגנים, זמרים, שדרנים, מוכרי כרטיסים, מנקי אולמות ומה לא? אז אל תגיד לו להכין אוכל מהשירים שלו - כי הרבה הכינו לעצמם אוכל מהשירים היפים הללו.

      IP: 87.69.143.146 דווח על תגובה זו

    • תגובה ראויה. הבן אדם ''יוצר'' אז מגיע לו. (ל''ת)

      אנשים ילדותיים . תמיד מגיע להם., 23/03/12 16:49


      IP: 70.138.182.83 דווח על תגובה זו

    • טיפש-להלחין זאת עבודה קשה וחשובה-ובמיוחד מלחין שורשי כמו נחצ'ה (ל''ת)

      Ehad Haam-ציונ י הוגן, 23/03/12 16:51


      IP: 161.186.93.10 דווח על תגובה זו

      • כמו נעמי שמר, אריאל זילבר, יוסי גיספן, עופר לוי, חוגי לוי, אבי ביטר

        EhadHaam-ציוני הוגן, 25/03/12 07:01

        סעדה ביטון, אלי זייד, משה טבת, דוד ישראל, יהודה משה, מאיר כהן, שפיקה חוביזה, דודו טסה, מרים טסה, שרה טסה, כולם טסים!

        IP: 98.198.235.16 דווח על תגובה זו

    • רק חגג כל היום תראה את הדרכון שלו בטיולים בעולם (ל''ת)

      הוא לא עבד, 23/03/12 17:37


      IP: 79.181.201.125 דווח על תגובה זו

    • ששון-טיפשה (ל''ת)

      תמר, 23/03/12 18:05


      IP: 77.126.71.110 דווח על תגובה זו

    • אדון ששון

      ירון, 23/03/12 21:41

      בפעם הבאה שתבקש קיצבה לסבתא מסעודה שלך - אני מקווה שבביטוח לאומי ישאלו אותה במה היא עבדה חוץ מלהכין קובה וחמוצים. כשזה יקרה - תבדוק במה היא בדיוק תרמה לאנושות שאין לה כסף.

      IP: 93.172.241.193 דווח על תגובה זו

    • ששון, אתה לא יודע מה אתה מדבר

      קהל ותיק, 23/03/12 23:07

      נחצ'ה מסתובב בכל הארץ ומנחה ערבי שירה, עובד קשה מאד יחסית לאדם בגילו שכבר מזמן היה יוצא לפנסיה

      IP: 85.65.248.134 דווח על תגובה זו

    • כמה טפשות ורשעות בתגובה אחת. ובעיקר חוסר הבנה בתרבות

      יובל, 24/03/12 04:06

      בכל מקום אנשים כותבים, מלחינים, שרים. כל מדינה מכבדת את יוצרי התרבות שלה. חבל שבישראל זה לא ממש נחשב. והתגובה הזאת מוכיחה יותר מכל כמה אנשים צרי עין ורעים

      IP: 89.139.209.221 דווח על תגובה זו

    • אדם נורמלי איננו מסוגל ליצור את מה שהוא יצר

      אתה סתם חתיכת טינופת, 24/03/12 13:38

      ותרומתך שלך למדינה בטלה בשישים לעומת תרומתו.
      אידיוט.

      IP: 87.69.208.94 דווח על תגובה זו

  • 18.

    אתה יוצר גדול אבל לא ידעת לכלכל את מעשיך. למה בניתי בכספך

    יונה, 23/03/12 14:32

    את בית אמה של אשתך. ומה אתה מלין על המדינה כשאבדת את כספך בכמה נישואים כושלים?

    IP: 213.57.182.17דווח על תגובה זו

    • הוא לא השקיע אגורה בבית של אימה של ורד. הוא גזל אותה

      אחת שהיתה בחתונה של ורד ונחצ'ה, 23/07/12 02:26

      הבית שבנו ורד ואימה נבנה מכספי ירושה שאימה של ורד קיבלה מהוריה שנפטרו ושממנה היתה צריכה להתקיים בערוב ימיה. בנוסף ורד נטלה משכנתאות גדולות על דירת הוריה בפ''ת כדי להגיע לבית שבו תגור עם נחצ'ה ולא יבוזבזו כספים יקרים על בתים שכורים שבהם רצה הדיקטטור הקטן לגור כי אחרת לא היה לו נאה, זאת לאחר שביזבז לורד את כל חסכונותיה ממכירת עסק בפ''ת שהקימה במו ידיה ושהצליח יפה ועכשיו כל זה התנדף בזכות ה''גאון'' המיילל.
      הוא רק שכח להוסיף שורד היא נכה קשה לצמיתות עקב כריתות מעיים אחדות שעברה, לא עלינו ואלה היו חסכונותיה לחיים. היא פתחה בפניו דלת לביתה ואיכסנה אותו כשהיה שקוע בחובות כבדים ועיקולים מתמידים. היא רק לא שיערה לנפשה לאיזו מלכודת הוא הכניס אותה.
      גם מעניין כיצד כל חבריו לקחו את הצד של ורד בעמות.

      IP: 71.172.194.91 דווח על תגובה זו

  • 17.

    ברור לנו שבוהמה לא חושבת על המחר ומתקשה לשאת בהשלכות (ל''ת)

    עוד שתיין וזיין סדרתי מבקש מימון לגירושיו, 23/03/12 13:50


    IP: 79.181.214.112דווח על תגובה זו

  • 16.

    למי הוא בדיוק בא בטענות ?????

    ירון, 23/03/12 13:39

    יוצר גדול,אמן ענק,אבן יסוד בתרבות הישראלית מזה עשרות שנים - הכל נכון,אבל למי בדיוק בא מר היימן בטענות ????? על פניו,ברור שיש כאן התנהלות כלכלית מופקרת שהביאה אותו עד הלום ועכשיו הוא זועק חמס ומבקש שיצילו אותו.
    לסיגריות יש לו כסף ?????
    להתחתן 3 פעמים ולהתגרש כמעט 3 פעמים,בלי לערוך הסכמי ממון שיגנו על יצירתו והכנסתו ממנה,זה הגיוני ???? למי מנשותיו יש בכלל השפעה וקשר ליצירה המופלאה שלו ??? ברור שלא. זה לא שני בני זוג שבונים ביחד חיים וצוברים מה שצוברים.
    יצירה זו יצירה,מה שיש בראש ובהשראה הבאה אחר כך, זה הנכס,נכס מופשט שהוא היה צריך להגן עליו.משלא עשה כן, שיבוא בטענות רק לעצמו.

    IP: 80.230.13.139דווח על תגובה זו

  • 15.

    מלך הפלפולים וסיפורי ג'וחה -נחצ'ה היימן

    אני - אחת שמכירה את הטפוס הזה, 23/03/12 13:05

    כשרון גדול -טוב גם שנולדו וויולדי מוצרט ברהאמס ובטהובן הם היו ''השראה''... המדינה לא אשמה לתעלולי נחצ'ה בתור בן_אדם יעידו האנשים מהקבוץ ומהעבר שלו כבן-אדם.סיפורי ג'וחא גם בהם יש לו כשרון אדיר_מחונן. הוא במו ידיו ונשמתו יצר את מצבו כיום. איש לא אשם מלבדו.

    IP: 87.69.140.78דווח על תגובה זו

    • שכחת לכתוב שכל חייו הוא עשה את עצמו מסכן כדי שאנשים יתרמו לו כספים

      תוספת לזאת שמכירה אותו, 23/03/12 15:49

      כולל כל הכספים שאשתו השלישית ואמא שלה נתנו לו ומימנו אותו .
      הוא לא עבד יום אחד בהתנדבות. הוא קיבל כיסוי הוצאות שאיפשר לו לחיות כמו מלך.
      אחרי שהוא הרס לעצמו כל חלקה טובה אין סיבה לרחם עליו.

      IP: 84.228.126.100 דווח על תגובה זו

  • 14.

    חרא של בן אדם- אכלו לי, שתו לי, לקחו לי

    אחד שמכיר, 23/03/12 12:17

    חי את החיים הטובים, חסרה לו רק חופשה באילת או בחו''ל. נו באמת ...
    אתה מקבל מספיק כסף מתמלוגים וביטוח לאומי וממשיך להופיע ,מוכר דיסקים. אז מה הבכי?
    זאת הדרך הקבועה לחפש תרומות דרך הרחמים להעמיד את עצמך כמסכן.
    עלינו זה כבר לא עובד!!!!!!!!!!!!

    IP: 84.228.126.100דווח על תגובה זו

    • מצבו הרפואי התדרדר ואין לו כסף למטפל סיעודי! (ל''ת)

      זה ממש לא רק בעיה של מחסור בכסף לחופשה בארץ, 23/03/12 14:37


      IP: 93.173.161.111 דווח על תגובה זו

      • מצבו מתמצה בכך: במוחו חלה מערבולת של כימיקלים עד לשיבוש

        מכיר אותו מקרוב, 23/07/12 02:32

        מצבו הרפואי לא עצר בעדו מלנצל נכה קשה ולגזול את כספה.
        הבעיה שלו היתה תמיד חוסר איזון בכימיקלים של המוח, מצב רפואי שמביא אנשים למעשים בלתי ניתנים לחיזוי ולשליטה, עד לכדי הרס עצמי והרס כל הסובבים אותם.

        IP: 71.172.194.91 דווח על תגובה זו

    • דבר בכבוד לנחצ'ה היימן היוצר הענק אביה של סי היימן (ל''ת)

      של נעליך מעל רגליך, 24/03/12 12:33


      IP: 85.65.21.15 דווח על תגובה זו

      • פחחחחחחחחחחחחחח (ל''ת)

        הצחקת אותי, 25/03/12 15:17


        IP: 84.228.126.100 דווח על תגובה זו

  • 13.

    כשאמרת מדינה מזויינת,הפסדת אותי.ולא משנה מה כתוב אחרי (ל''ת)

    גם מוצרט,ויוולדי,בטהובן,בראהמס מתו עניים,להבדיל..., 23/03/12 11:53


    IP: 79.179.194.193דווח על תגובה זו

    • אתה העבד המושלם..נהנה שאונסים אותו..גונבים אותך, טמבל (ל''ת)

      עמי, 23/03/12 16:25


      IP: 31.210.185.171 דווח על תגובה זו

    • בדיוק! (ל''ת)

      ע., 23/03/12 17:19


      IP: 85.250.232.177 דווח על תגובה זו

  • 12.

    דרך אגב, לסיגריות יש לו כסף... (ל''ת)

    דשגכ, 23/03/12 11:44


    IP: 109.67.216.3דווח על תגובה זו

  • 11.

    בחייך!! הבן-אדם התנהג כמו אידיוט והמדינה אשמה????

    דשגכ, 23/03/12 11:41

    אתה יודע מה, תסתכל אפילו על התצלום, על התנור שיש לו ליד הרגליים. אתה יודע שהתנור הזה זולל חשמל פי כמה וכמה מכל אפשרות חימום אחרת? אפילו בעניין כל כך פעוט הבן-אדם לא יודע איך להתנהל כלכלית!
    העיקר להאשים את המדינה...

    IP: 109.67.216.3דווח על תגובה זו

    • אין שופטים אדם בשעת צערו (ל''ת)

      אחד, 23/03/12 19:19


      IP: 79.182.192.161 דווח על תגובה זו

  • 10.

    נתן לגרושתו השלישית (!) חצי מתמלוגי העתיד שלו, אבל המדינה אשמה במצבו. (ל''ת)

    תסתכל בראי קצת, 23/03/12 11:25


    IP: 212.76.116.140דווח על תגובה זו

    • לקחת לי את המילים מהמקלדת (ל''ת)

      כנראה עישן יותר מדי, 23/03/12 23:33


      IP: 85.250.77.225 דווח על תגובה זו

  • 9.

    אנחנו אשמים שאתה איש עסקים גרוע ?

    אייל, 23/03/12 11:24

    מה הקשר למדינה?

    IP: 77.125.116.244

    • כמה רוע יש בך..... (ל''ת)

      מוטי, 23/03/12 17:19


      IP: 79.176.217.252 דווח על תגובה זו

  • 8.

    אומן מדהים אבל חסר אחריות כלכלית

    אוהב אותו, 23/03/12 11:16

    נחצ'ה הוא אומן מדהים, אך לפי מה שהוא עצמו מספר, האשמה היא בו ולא במדינה או באף אחד אחר. הוא לקח הרבה מאד החלטות כלכליות שגויות, ולכן הגיע לאן שהגיע. אני מרחם עליו, ומקוה שבכל זאת יעזרו לו אבל אין שום קשר בין זה למדינה. גם אם היו משלמים לו עשרים אלף ש''ח בחודש הוא היה מאבד אותם כמו שאיבד כמה דירות וכל מה שמתואר בכתבה.

    אגב, איפה הילדים שלו? האם לסי הימן חסר כסף לתמוך בו?

    IP: 212.179.87.185דווח על תגובה זו

    • למה אתה חושב שלסי היימן יש כסף לתמוך בו?

      דשגכ, 23/03/12 11:41

      מה, היא גורפת מיליונים בהופעות?
      לדעתי, גם היא בקושי מתקיימת.

      IP: 109.67.216.3 דווח על תגובה זו

      • שקונים שמלץ וחוגגים כל היום כמו פרזיטים

        חחח, 23/03/12 17:38

        לך תראה כמה מאות אלפי ש''ח להופעות ביום העצמאות לקחה סי היימן

        IP: 79.181.201.125 דווח על תגובה זו

    • האם זה חדש לך ?

      cinege, 23/03/12 17:56

      שזוג הורים יכולים לגדל 10 ילדים, אבל 10 ילדים לא יכולים להחזיק לזוג הורים ?

      IP: 109.67.154.202 דווח על תגובה זו

  • 7.

    נחמד

    משיח, 23/03/12 11:13

    אז מה היה לנו.
    היו כמה דירות.
    היו הרבה נשים.
    היו גם הרבה טעויות והתגלגל הרבה כסף.
    באמת אדם מוכשר ויוצר בחסד.
    למסעודה בשדרות אין כשרון תרבותי.
    לא כתבה שירים ולא מכירים אותה.
    גידלה עשרה ילדים ואולי מי מהם מתו בשביל המדינה.
    ציפור שקופאת על ענף בחורף אינה מתלוננת לאיש.
    העולם הוא גלגל.
    פעם אתה למטה ופעם למעלה.
    בברית המועצות שלחו אנשים לגולגים על כתיבה נגד המשטר.
    אנחנו בדרך להיות כמוהם אז.
    הסתכלנו בפליאה ובחרדה איך אנשים נרדפים מעונים ונרצחים במדינות כמו רומניה ארגנטינה ו-SSSR/
    עכשיו זה קורה לנו.
    אמנם אנחנו רק בראשית התהליך אבל יש סימנים.
    מערכת משפט לא שיויונית.
    רפואה לעשירים בלבד.
    גזל הפנסיות.
    הבאת מליונים לסף רעב.
    איום תמידי על רצף הקיום הסביר.
    חיים על הקצה.
    התעלמות ממצוקת רבים למען בטחון המדינה.
    אנחנו עדיין שורדים..לא מזהים את הסימנים.
    אבל המלכודת לאט לאט נסגרת.
    אחר כך נגיד.
    איך לא ראינו שזה קורה לנו.

    IP: 79.180.111.179דווח על תגובה זו

    • CCCR ולא SSSR. (ל''ת)

      cunege, 23/03/12 17:54


      IP: 109.67.154.202 דווח על תגובה זו

    • יפה כתבת מי אתה? תגן עלי דרך הזכוכית השבורה . (ל''ת)

      יעקב ישוע יפה., 23/03/12 19:09


      IP: 85.65.178.124 דווח על תגובה זו

    • מה אתה אומר, מיליונים על סף רעב? ניראה זההזיות שלך התבלבלו

      רונית, 23/03/12 22:45

      בין סין לבין ישראל. או בין רוסיה לבין ישראל.

      IP: 87.69.65.36 דווח על תגובה זו

  • 6.

    תעודת עניות למדינת ישראל ! (ל''ת)

    בושה וכלימה !, 23/03/12 10:43


    IP: 84.94.15.122דווח על תגובה זו

    • מוזיקאי מצויין אבל האמין לגחמותיו -נחצ'ה היימן

      אני - אחת שמכירה את הטפוס הזה -נכון!!! מאד, 23/03/12 19:33

      מגיב 6 - מה יש לך נגד מדינת ישראל??? הם נתנו לנחצ'ה את כל האפשרויות חפשי.הוא לא כלכל את מעשיו.קרא בבקשה את הגיגו ו''תלמד'' מיהו נחצ'קה -קשרשן ורהבתן ועכשיו הם הסיכומים העגומים להליכותיו.

      IP: 87.69.140.78 דווח על תגובה זו

  • 5.

    מה עם מורים?

    אריק, 23/03/12 10:35

    האם המורשת שמשאירה אחריה מורה או גננת פחותה מזו שלך? מה עם אנשי צבא שהשקיעו את שנותיהם היפות בבטחון המדינה?

    IP: 85.250.229.181דווח על תגובה זו

  • 4.

    נווד

    צפוני, 23/03/12 09:49

    בקיצור אתה סוג של נווד, החלטות שקולות זה לא הצד החזק שלך, אז בוא קח קצת אחריות.

    IP: 109.64.197.36דווח על תגובה זו

  • 3.

    שיבקש בגלל שהוא מבוגר שנקלע למחסור ולא בגלל זכויות יתר ל''אמנים'' (ל''ת)

    א, 23/03/12 09:41


    IP: 85.65.102.121דווח על תגובה זו

    • לא מדובר בזכויות יתר - אלא בזכויות חסר !!!!

      יעקב - גבעתיים, 23/03/12 21:35

      אלפי אנשים רוקדים את המוסיקה שלו, יותר מ100 ריקודים שונים!!! אנשים באים לחוגים ומשלמים על החוגים - החוגים הללו לא מדווחים ולא משלמים לאקו''ם פרוטה, והזכויות המגיעות לו ולאומנים לפי כל דין לא מגיעות אליהם. אחרים מרוויחים בדרך. אנשים מתייחסים ליצירות כתענוג של היוצר, הכישרון לא עלה לו - אז למה לשלם...

      IP: 87.69.143.146 דווח על תגובה זו

  • 2.

    אוי למדינה שלא זוכרת את אומניה לעת זקנה.

    פרדי, 23/03/12 09:38

    בכיתי, לקרוא כתבה זו.
    קטונתי מלסייע- כי גם אני גמלאי ונכה
    אך אני מכיר את המצב.
    למה המדינה לא מקימה בית אבות מכובד
    לאומניה ?
    שמשרד החינוך +אמ''י +שםם+אסכולות יתאגדו ויעשו משהו בכיוון הזה.
    יש כל כך הרבה בנינים שעומדים ריקים שאפשר בהחלט להרים את הקפפה.
    ולטלי סיני ריקליס ,אולי את נרתמת לסייע ?
    מה דעתך ?

    IP: 212.235.111.81דווח על תגובה זו

    • הוא לא ביקש מהמדינה רשות להתחתן ולא להתגרש, אז רדו ממנה. (ל''ת)

      גם המדינה סנילית, 23/03/12 11:42


      IP: 77.124.248.220 דווח על תגובה זו

      • האבתי את תגובתך (קבל לייק) (ל''ת)

        שלמה, 24/03/12 13:24


        IP: 94.159.205.226 דווח על תגובה זו

    • כפפה ולא קפפה (ל''ת)

      תחזור לכיתה א', 24/03/12 12:34


      IP: 85.65.21.15 דווח על תגובה זו

  • 1.

    התרבות בארץ זה מוזיקה מזרחית צרחנית בכל פינה והאח הגדול.

    עוזי יער, 23/03/12 09:34

    וכל זה בניצוח ממשלות הימין שמנציחות את הבערות, הטיפשות, והאלימות.

    IP: 85.65.254.197דווח על תגובה זו

    • אין שום קשר לשלטון הוא הרויח כסף רב וזרק אותו על זיונים

      ניר שדה, 23/03/12 15:22

      גם על זה אתה מאשים את הממשלה ואת הזמר המזרחי??

      IP: 89.138.204.245 דווח על תגובה זו

    • תגובה שמאלנית!

      אילן, 23/03/12 17:23

      קראת בכלל את הכתבה?

      IP: 67.184.178.129 דווח על תגובה זו

    • תפסת הזדמנות להגיב אבל אתה צודק (ל''ת)

      מיקי, 23/03/12 19:00


      IP: 79.179.217.249 דווח על תגובה זו

    • הסטיראוטיפים שלך נגועים בגזענות ובעיקר שטחיות. (ל''ת)

      שני, 24/03/12 02:12


      IP: 69.125.182.94 דווח על תגובה זו

    • לא דובים ולא יער. אתה סתם גזען עלוב.עוזי עוזי הוא לא נקי. (ל''ת)

      קלצ'ניקוב, 24/03/12 17:43


      IP: 93.172.152.111 דווח על תגובה זו

    • וכשהאשכנזים סגדו לסטאלין שרצח 60,000,000 זה ''תרבות''??????????????????? (ל''ת)

      אשכנזי, 25/03/12 09:21


      IP: 213.57.112.98 דווח על תגובה זו

      • לאשכנזים מותר. אז מה אם סטאלין רצח מיליונים -הם החליטו שהוא שמש העמים (ל''ת)

        אשכנזי גאה, 25/03/12 10:25


        IP: 213.57.112.98 דווח על תגובה זו