• 210.

    העם היהודי הוא עולם שלם (ל''ת)

    יוסף פרץ, 22/04/12 11:55

  • 209.

    הדבר היחיד שיביא לפירוק מדינת ישראל אלה החרדים והמתנחלים

    ציבור דוחה ומאוס, 06/03/12 11:33

    הגיע הזמן שהציבור הפרזיטי הזה שמוצץ את תקציב המדינה על מטרות חסרות תועלת שלא רק שלא מקדמות אותנו אלא גורמות לקיפאון ולהרס הקיים.
    והאלוהים שלכם לא יציל אף אחד והסיבה

  • 208.

    אוסטרליה תלך לאבדון לפני ישראל

    נ.א. רוזן, 20/02/12 10:40

    הסינים ישתלטו על אוסטרליה ויהפכו אותה למאגר משאבי טבע.

  • 207.

    למה אינכם מוסיפים את שם הספר ושם כותביו בלועזית???????????? (ל''ת)

    קוראת, 19/02/12 08:59

  • 206.

    רק דבר אחד יכול להוביל לחורבן הארץ - פירוד ואגואיזם מעמדי

    ל., 17/02/12 22:39

    אם הקיטוב בין העניים לעשירים , כשבאמצע מעמד הביניים הנחשק , ימשיך להשתולל המדינה תתפורר לבטח.

    כשישראלי צעיר שגמר צבא ואוניברסיטה מבין שהוא בתחתית הסולם החברתי כי אבא ואמא שלו לא עשירים , וכדי שיקח אישה וישים קורת גג לראשיהם הוא צריך להשתעבד לשלושים שנה ... זה לא יחזיק לאורך זמן.

    חבל.

  • 205.

    ואוו

    צ'כנבוטה, 12/02/12 03:56

    זה ממש דעות שלי
    ממש בושה כבר שאנשים מבחוץ צריכים לדאוג להסברה הישראלית אנחנו יושבים בשקט וכבר ישראלים מאמינים לשקרים שבאים מבחוץ

  • 204.

    ביום (הדמיוני) שישראל תהיה בסכנת השמדה-אני לא מקנא באויבנו

    די לקשקש, 11/02/12 20:32

    משום שהם יושמדו יחד איתנו וכל האנושות על כדור הארץ תלך לאבדון.למי שלא הבין -זה כח ההרתעה האמיתי שלנו ''תמות נפשי עם פלישתים ועם כל העולם''.כעת שהעולם ידאג !!!!!

  • 203.

    זה לא סָפֵק אלא סָפָּק, אני גם לא אתפלא אם עורך הספר מניח תפילין (ל''ת)

    אחמט, 11/02/12 13:36

  • 202.

    לכן יש לחשוב פוליטיקה אמיתית....חכמה

    יקי, 11/02/12 13:30

    אומרים שכאשר לא יכולים על משהו או מישהו אזי כדאי להיצטרף אליו .לכן מדינת ישראל צריכה כדי להישתלב במרחב ולהבטיח את קיומה , לעשות מספר דברים כדי להיתקרב לעולם המוסלמי בקרבו אנו חיים .-א. ללמד ערבית כשפה שניה בבתי הספר ב-לבנות גשרים עם העולם הערבי בחזקת שלח לחמך על פני המים ג. לחבק את הפלסטינאים כמדיניות מוצהרת בבניה בשטח הפלסטיני עבור הפלסטינאים .ד. במיזמים משוטפים עם המוסלמים בכל מקום והפלסטינאים בפרט. יש להכניס לקואליציה מפלגות ערביות ולתת במה ישראלית פלסטינית בעניני ספורט., חינוך ,כלכלה ואף פוליטיקה משוטפת .יש לשפר את חזות וחיי הערבים גם בישראל וגם בפלסטין כדי שיעדיפו שלום ולא מלחמה . כי כאשר יראו ויראו הרבה יותר טוב ויהיה להם מה להפסיד במלחמה והרס יעדיפו שלום .

  • 201.

    חורבן בית שלישי

    שי זוגרי, 10/02/12 16:19

    להגיד שאלוקים יציל אותנו אני לא יודע ראינו מה קרה בשואה אני מאוד מקווה שננצח

  • 200.

    אומרים שההיסטוריה לא חוזרת על עצמה

    זו בדיוק תחושתי, 10/02/12 06:41

    אבל ההרס יבוא מפנים
    זוכרים את מצדה, את הרס הבית
    את תחושת הנצחון ואת החג המטומטמם שאנחנו חוגגים כאילו נצחנו - חנוכה הרי הוא היה הסימן לתחילת הסוף

    רק שאלה של זמן עד שיגיע ההרס של הבית השלישי
    ולקיצוניים משני הצדדים תהיה יד בכך
    ההרס יבוא מפנים כי אם היינו מאוחדים אם כולם היו תורמים את חלקם, טיקונים ועניים חילוניים וחרדים קיצונים אולי היה לנו סיכוי

    • האמת שאומרים שהיא כן חוזרת על עצמה (ל''ת)

      עדי, 11/02/12 09:20

  • 199.

    אם אלוהים קיים והביא עלינו את השואה, הוא חייב לכל אחד מאיתנו!

    עלי ג'אד, 09/02/12 14:46

    ואז הכל יסתדר הכי טוב שבעולם,
    אבל אם הוא עזב מזמן....
    אין לנו על מי לסמוך מלבד:- ביבי ביבי ביבי !!

  • 198.

    לא לדאוג!! אם שרהל'ה שומרת על ביבי הכל יהיה בסדר... (ל''ת)

    בן אור, 09/02/12 14:41

  • 197.

    מדהים

    ארז, 08/02/12 17:15

    יופי של נתוח.מבריק.רק אני כישראלי רואה את שקיעתה של ישראל כתוצאה מניוון ערכים המבוסס על תעשיית הכסף.שחיתות היא מילה נירדפת בהוויה הישראלית. אם החברה לא תתלכד במהירות לעצירת הסחף לדעתי ישראל תהפוך תוך שנים בודדות לכלי ריק.

  • 196.

    הכותבים אינם אנטישמים? הם יהודים!!

    מה עם גילוי נאות?, 08/02/12 10:53

    א.שני שמות המשפחה הם שמות יהודיים מובהקים.
    ב. ''רגרד'' לא היה, אף פעם, סתם כתב עת בלגי. הוא נחשב, בפירוש, לכתב עת יהודי, עם הטיות שמאלניות בולטות, שהביא גם את חדשות הקהילה.
    נראה לי כי אלו הן עובדות שהיו חייבות להיות מובאות בכתבה.

  • 195.

    שימו לב לפתרונות המוצעים לעומת הסיכוי שיתבצעו בפועל:

    טוטאלי, 08/02/12 10:21

    -שינוי שיטת הבחירות - 0
    -שיפור מערכת היחסים עם סין - 0
    -צמצום הפער בין עניים לעשירים - 0
    -העלאת רמת החיים של ערביי ישראל - 0
    -מציאת דיאלוג משותף בין חילונים לדתיים - 0
    -מלחמה כמו שצריך - 0
    -שלום כמו שצריך - מינוס מיליון

    בקיצור, הם צודקים, הסוף קרוב.

  • 194.

    הניתוח הבסיסי שלהם נכון, אבל קשה להתנבא. יתכן מאוד שכמה מדינות באירופה

    יתחילו להתפקח, עקב התמודדות עם אוכלסיה מוסלמית שם, 08/02/12 01:31

    בינתיים גם מתחילים להבין קצת בעולם שמי שטובח בגדול בערבים הם דווקא השליטים הדיקטטורים שלהם.
    כך שהכל עוד פתוח.
    מה שבטוח זה שהמנהיגות השאננה שיש לנו היום, המזניחה כל דבר חשוב מלימודי ליבה ועד תקציבים לבריאות ולחינוך - היא האסון המרכזי שלנו.
    הצרות שלנו לרוב באות מבפנים, יותר מאשר מבחוץ...

  • 193.

    כן אבל

    avikam, 08/02/12 01:09

    נשק הנפט שבידי העולם המוסלמי יהפך ללא אפקטיבי בעשור הקרוב.מחיר הנפט יעלה ריאלית לכ-150 דולר לחבית .עלייה זו כבר גרמה בעבר הלא רחוק לתחילת שימוש במוצרי אנרגיה חליפיים לנפט ,עקב כדאיות כלכלית.
    במידה ולאיראן יהיה נשק גרעיני,אז גם לישראל ולשאר מדינות האזור יהיה .אם מערב אירופה,רוסיה ,סין,וארה''ב יסכימו למצב זה,זו תהיה הבעיה שלהם לא פחות.ואנחנו נחיה תחת מאזן אימה גרעיני.או שאף אחד לא יהיה.קאפיש ?

  • 192.

    ישראל תיהרס מבפנים בשל השתלטות בעלי ההון על השלטון (ל''ת)

    העניים לא יילחמו בשביל העשירים, 07/02/12 23:03

  • 191.

    לצערי אם לא נפטר מהשמאלנים וגם ובעיקר בבגצ התחזית תתממש (ל''ת)

    רונית, 07/02/12 19:54

  • 190.

    הכל נכון אבל יש לנו אטום ונשתמש בו בשעת הצורך! לא תהיה אושוויץ שניה (ל''ת)

    יוסי, 07/02/12 14:16

  • 189.

    העובדות דווקא מצביעות על כיוון הפוך בדיוק

    ישראלי 1, 07/02/12 12:54

    אירופה בקריסה וישראל בצמיחה. הדיקטטורות הערביות מתפרקות, והפנטזיות על השמדת ישראל הן שטויות לא מעשיות.
    עמדנו במלחמות מול מצרים וסוריה וירדן ועוד מדינות ערביות שגובו בעוצמה של ברית המועצות וקרענו להם את הצורה (גם במלחמת יום הכיפורים שמוצגת בעקביות כמפלה נוראה). כנראה שיש לישראל יותר מ200 פצצות אטום, כך שגם אם לאירן תהיה פצצה אחת עדיין יש מקום להנחה שבעימות מולנו הם יובסו לחלוטין.
    הזירה היחידה שבה מצבנו נראה לא טוב היא הזירה התקשורתית, ועם כל הכבוד לרעש ולצילצולים של התקשורת העויינת, אלה רק רעש וצילצולים. במבחן התוצאה בכל תחום - בטחוני, כלכלי, דמוגרפי ישראל של היום בעמדה טובה בהרבה מישראל בעבר. אין בסיס להנחה שהכיוון בו אנחנו מתקדמים ומשתפרים ישתנה רק בגלל שהתורכים מדברים שטויות לאחרונה.

  • 188.

    היחידה שתומכת בישראל היא ארה''ב?

    כ, 07/02/12 12:29

    זה הקשקוש הכי גדול שקראתי בחיים שלי.
    מערב אירופה, ובמיוחד גרמניה וצרפת, עומדות לצד ישראל תמיד.
    בכלל, לישראל יש בעלות ברית בכל מקום.
    גם במזרח הרחוק (לדוגמא, תאילנד).
    ארה''ב אולי התומכת הכי נלהבת, אבל לא מודדים תמיכה בקפיצה בראש וכותרות בעיתונים, אלא במעשים.
    נא לא לכתוב שטויות.

    • תמים מידי לסמוך בעיניים עצומות על אלו שבגדו בך בעבר (ל''ת)

      עדי, 11/02/12 09:21

  • 187.

    ההר הוליד עכבר. המאמר חלש

    שום בצל ופלפל חריף, 07/02/12 10:53

    המאמר בוחן את הבעיות באזור בלי להכיר את ההסטוריה המקומית וניסיונות קודמים לפתור את הבעיות הידועות בדרכים דומות למה שמציעים הכותבים. לכותבים גם אין הבנה איך מדינה קטנה יכולה לקום ולשרוד בסביבה עוינת ואף לשגשג ולפרוח. כל גדולי העולם ישבו וחשבו וניסו לפתור את הבעיות המתוארות בכתבה במשך דורות והשיגו התקדמות רבה בהבנתן ובמסלול לפתרון.
    לדוגמה, הצעת הכותבים לפעול בנחישות ולמגר אויבים עד הסוף בלי חשבון: המשמעות היא להשפיל את העולם הערבי כולו. ניסינו את זה בששת הימים. התוצאה היתה מרוץ חימוש שתחילתו מלחמת ההתשה וסופו במלחמת יום כיפור הנוראה. ניהול מלחמה עם ידיים קשורות מאחור לעומתה מעבירה מסר בלי להוציא את הצד השני מהכלים.

  • 186.

    ה' איתנו מאז ולתמיד!!!! (ל''ת)

    אייל, 07/02/12 08:00

  • 185.

    כבר 64 שנים מנסים לגמור את מדינת ישראל - והם לא מצליחים (ל''ת)

    ישראלה, 07/02/12 07:21

    • אם את אמיתית יראלה, אז את מה-זה טיפשה! (ל''ת)

      בנצי, 07/02/12 08:02

    • הם לא צריכים לעשות שום דבר. אנחנו כבר נדאג לחסל את עצמנו.

      אייל, תל אביב-יפו, 07/02/12 13:37

      המתכון הבסיסי להישרדותה של מדינה כלשהי תחת איום קיומי, הוא אמונה בזכות הקיום שלה ונכונות להגן עליה בכל מחיר. הקונצנזוס בישראל כיום למעשה תומך דווקא בזכות הקיום של אויב שנחוש לחסל אותנו, מגלה אמפטיה כלפיו ומכה על ''חטא'' ה-''כיבוש''. פוסט-ציונים מטילים ספק בזכותנו להתקיים כמדינה יהודית, משתמטים פרזיטים רבים מסרבים לקחת חלק בהגנה על המולדת ויש לא מעט פלצנים הזויים שמרעיפים גינויים על ה-''מיליטריזם'' הכביכול מיותר שלנו.

      האויב צריך רק להמתין עד שניפול כמו פרי בשל, והוא כנראה יודע את זה. מערכת הערכים שמאפיינת כיום את הישראלי הממוצא שנמצא בקונצנזוס, רקובה עד היסוד וחולנית בצורה סופנית.

    • 64 שנה? בשנת 1300 לפני הספירה כתב הפרעה מרנפתח

      כבר 3300 שנה שאין לנו עתיד, 07/02/12 23:09

      'זרע ישראל הושם (הושמד)'. הכתובת נקראת מצבת ישראל והיא בעצם ההוכחה החיצונית הראשונה לקיום בני ישראל. הכתובת נכנתבה בזמנו של יהושע בן נון.

  • 184.

    החרדים והש''סניקים מסרבים להשכיל,לעבוד ולשרת בצה''ל ולכן הם ימוטטו את

    בערות,טפילות ונחשלות, 07/02/12 07:11

    המדינה שלא תוכל יותר לעמוד בתשלומים לקיים את הפרזיטואידים.

    • צודק באלף אחוזים!!! (ל''ת)

      צדיק, 07/02/12 08:03

  • 183.

    אוי , כמה חבל שהם כל כך צודקים!

    צביקה, 07/02/12 02:18

    אבל לצערי במבנה הקיים של מדינת ישראל להערכתי אין סיכוי ממשי להצלחה. לדעתי ,כפי שטענים מחברי הספר''יש פתגם סיני עתיק שאומר: הרבה יותר קל לתאר את ההר ממרחק מאשר מן הפסגה, מעמדתו של המטפס''.
    זה אומר מבחינתי: להקים גוף חרום יהודי בינלאומי הכולל את נציגי יהדות כל העולם ולאו דווקא ישראלים, שינהלו ויקבלו החלטות!
    את זה אני טוען כבר 25 שנה.

    • צביקה - אין כמוך! (ל''ת)

      צב, 07/02/12 08:03

  • 182.

    לא להתייאש, להיתאחד

    עין לציון צופיה, 06/02/12 23:24

    מוזר: שני בלגים - ללא ממשלה כבר כמה שנים,מדינה מחולקת לשתי מחנות עוינים, ללא שום כוח פוליטי/צבאי/כלכלי דואגים לנו...
    תודה באמת, רק ששכחו דבר אחד: אנחנו לא בדיוק עונים לחוקי הסטטיסטיקה והטבע (ראה ב-4000 שנה האחרונות)
    נכון המצב לעולם לא יהיה מי יודע מה מעודד אבל ב''ה כשמתסכלים על דרכינו כעם עד כה, אני לא דואג: ברגע שאנו מאוחדים בארצנו ב''ה רק נעלה

    • עין לציון, אתה אידיוט גמור.

      מקרה עין, 07/02/12 08:05

      בגללך ובגלל שכמותך באו חורבנות לעם היהודי וחלילה יבוא עוד אחד.

  • 181.

    שטויות , הכנרת עולה , וחוצמזה למדנו כבר לא לסמוך על אף אחד.

    בא בימים וקורא בלילות, 06/02/12 20:47

    לא יהיה קל לישראל אף פעם , אבל מצד שני , אני לא זוכר מתי היה קל.
    אפילו על המרעין בישין מJSTREET , ''שלום עכשיו'' והרשעים מחסידות סאטמר נצליח לגבור אם נהיה נחושים.

  • 180.

    לא עוד , לעולם.

    קשה עורף, 06/02/12 20:40

    יש מאיתנו , רפי שכל , שחשבו שיש לתת לאסאד לטבול בכנרת רק לפני חצי שנה....
    תמורת הסכם שלום. אלא מה ?
    הם בדיוק אותם אנשים שמלהגים ללא הרף על החמצת הזדמנויות הסטוריות לויתורים תמורת ''שלום''.
    מאלו עלינו להישמר.
    אם נדע - נשמור על כוחנו והרתעתנו.
    קל לא יהיה , אבל מתי היה ?

  • 179.

    אנחנו מאד אוהבים לקרוא ספרות יפה עם הפי אנד.... (ל''ת)

    פרנקנטהאל ריפנשטהאל ושטרנהאל, 06/02/12 20:34

  • 178.

    שוב לא נלך לבד. אם ישראל לא תהיה על הכדור , אין בו צורך , לדעתי. (ל''ת)

    גלמודה כבר 5600 שנה., 06/02/12 20:31

  • 177.

    Name of the book in English

    Looker, 06/02/12 16:51

    I want to get a copy of the book but couldn't find it online - can somebody help? thanks

    • the name of the book please?

      mical, 09/02/12 03:18

      thanks, I am trying to find out too.

      • Israel - un avenir compromis - Richard Laub and Olivier Boruchowitch (ל''ת)

        english please, 13/02/12 16:11

  • 176.

    לאחר שאירן תושמד כל המצב בעולם ישתנה-שלום ל300 שנה! (ל''ת)

    נבואה שונה, 06/02/12 16:05

  • 175.

    לפי מה שקורה היום בעולם הערבי-הסוף הוא דוקא אצלהם (ל''ת)

    נורוגיה לפני פשיטת רגל כלכלית, 06/02/12 16:02

  • 174.

    שינוי שיטת הממשל תוביל בדיוק לאסון שהם מדברים עליו!!

    יורא דעה, 06/02/12 15:06

    זו

    • ''יורה דעה'' (ל''ת)

      שמול, 07/02/12 02:15

  • 173.

    טעות השניה במאמר היא: שינוי שיטת הממשל,שינוי שטת הממשל תוביל לאסון

    יורא דעה, 06/02/12 15:05

    זו

  • 172.

    אופטימיות מנצחת את הכל בתנאי שנתקוף את הקופים האירנים

    חבל שלא אושר בכנסת, 06/02/12 15:04

    בע

  • 171.

    יש רק טעות אחת!! הסיבה לעויינות מקורה דתית!! מוחמד שקורה להרוג כופרים

    חילוני הגיוני שלא אבד תשכל , לא קונה הטעיה מכוונת, 06/02/12 14:48

    זו האמת

  • 170.

    ניתוח חד, מדוייק, מאוזן וללא פניות. כתבה חשובה. (ל''ת)

    יוחאי, ת''א, 06/02/12 12:44

    • איזה ניתוח ואיזה נעלים-אתם חיים בסרט!!! (ל''ת)

      ישראל חזקה ותמיד תשאר כך, 06/02/12 16:06

  • 169.

    לדאבוני .. זו גם תחושתי לגבי העתיד הלוטה בערפל כבד ומעיק. (ל''ת)

    התן, 06/02/12 12:26

  • 168.

    אוקיי...אז אמרו

    ליאת, 06/02/12 11:44

    ובכל זאת, התחזיות הקודרות לא יתממשו. אולי לא יהיה קל, יהיה יותר קשה מעכשיו...אבל אנחנו כאן, ולא הולכים לשום מקום!!!

    • תמשיכי לישון ליאת ! (ל''ת)

      נ., 06/02/12 14:50

  • 167.

    מזדהה עם הכתוב ומרגיש מיואש..למרות האומרים עם ישראל חי

    nhhe, 06/02/12 11:23

    זה לא חכם לחיות בהכחשה...........

  • 166.

    גם לפני 67 אמרו שזה הסוף הכינו בתי קברות ל50אלף איש (ל''ת)

    איל, 06/02/12 08:03

  • 165.

    אז יש סיכוי שמחירי הדירות ירדו? (ל''ת)

    תוהה, 06/02/12 07:47

  • 164.

    התמיכה נובעת מוול-סטריט והשנאה ביסודה כלפיה (ל''ת)

    מאז ימי 'הנדיב הידוע' ועד למשבר הנוכחי, 06/02/12 00:40

  • 163.

    המקום הכי טוב בעולם ישראל.המכה הראשונה של אירן תכה את אירופה.ובקרוב.

    אהרן, 05/02/12 23:15

    הקרקס בעולם בשיא המחול..האיסלם נגד המערב. בגיבוי רוסיה וסין.. ארה''ב שוקעת.. והכל משתנה..יש בעולם הרבה שנאה בין מדינות ללא ישראל.. הכל יעלה על פני השטח ומלחמות ללא סוף יחלו.. בנוסף תהיה מלחמה מסיבות כלכליות.. כולל על מקורות אנרגיה..ועל יצור מוצרי מזון.. תוך 5 שנים הכל התהפך... תראו את פוטין איך הוא מריח את חולשת המערב... ומכין להם מערב אחד אחר השני.. וסין עם הגאוה הלאומית לא תסלח ליפן ולאי שברח..

  • 162.

    מחקר מאלף שכל פוליטיקאי (ציוני) צריך ללמוד ולהפנים. אמנם המצב

    שולי, 05/02/12 22:54

    ב-1948 היה הרבה יותר קשה והסיכוי להצלחה של העם היהודי להקים מדינה ולהילחם בכל מדינות ערב היה אפסי וכנגד כל הסיכויים זה הצליח בזכות עמידתם של הקיבוצים ויישובי הספר והאירגונים הטרום צבאיים - פלמ''ח , אצ''ל.(הדתיים ייחסו את זה לכח עליון, אשרי המאמין).
    המצב כיום שונה והשסעים בחברה קשים מאוד במיוחד של 3 קבוצות , שמאל , ימין ודתיים .
    חייבים מכנה משותף המושתת על תפיסה פוליטית אמיצה (בדיוק כמו שכתבו החוקרים )חיזוק האמונה בעצמנו,בזכותנו, בציונות ובצבא.
    הדבר ייעשה ע''י ביטול הפטורים מצה''ל לדתיים , הפרדת הדת מהמדינה ביטול השנור לאלה שלא תורמים לחברהוהפיכת החברה לצודקת יותר .

  • 161.

    הכתבה נכונה בחלק מן המסקנות של קיום ישראל אבל מה שמחזיק

    דן, 05/02/12 19:07

    את עם ישראל ביחד זה העובדה שאיומים של מדינות ערב להשמיד את ישראל זה מאחד את העם. כול עוד האיום הזה קיים הסיקויי לעם ישראל להיסרד הוא גדול יותר. אני דואג יותר משלום מזויף עם ערבים שאלול להרוס את ישראל מבפנים כי יהודים יוכלו אחד את השני כמו שזה קרה בזמן בית המקדש השני. שינת אחים.

  • 160.

    אבל אמרו את זה ב33,וב48 וב56 וב67 וב73 וב81 וב2000 וב.............. (ל''ת)

    רן, 05/02/12 18:31

  • 159.

    למרות כל הבלאגן מדינת ישראל היא מדינת כלל תושביה

    גולן, 05/02/12 18:29

    נכון זה לא תמיד נראה ככה בעיקר כאשר רואים את ההשתלחויות בכנסת אבל חיים כאן שלוש דתות ואין ספור זרמים על אפם ועל חמתם של כל השאר.

    הרצון שלנו להתקיים כאן כיהודים זה מה שחשוב ואפשר לראות גידול מתמיד באוכלוסייה היהודית בארץ ובהגירה שכרגע מונה יותר יהודים בארץ מאשר בגולה.

    השסעים בחברה הישראלית אכן מטרידים אבל עד שלא נלמד לאהוב את עצמינו אז נחייה תמיד בצילם של אנטישמיות, מלחמות ופיגועים.

  • 158.

    טענות המחברי הספר קושרות בין תקינות פוליטית ליברלית ייפת נפש וחיסולנו.

    אייל, תל אביב-יפו, 05/02/12 17:56

    ''ה''בעיה של ישראל, ב-''ה'' הידיעה, היא הקונצנזוס הליברלי ששולט בה. ההתעסקות הכפייתית הזו בניסיונות ''להיות בסדר'', להיות ''נאורים'' ו-''מוסריים'' ועל ידי כך למצוא חן בעיני הגויים כדי שיקבלו אותנו לחיקם כמדינה מתורבתת בדמותם כביכול, היא הדבר שגורם לישראל להיות סמרטוט אימפוטנט שמקרין רפיסות מוחלטת. מחלת הנפש הזו של השמאלנים, שמקרינה על הקונצנזוס הלאומי, שגורמת לגילויי אמפטיה כלפי האויב הערבי ולדאגה ל-''זכויות'' של ה-''פלסטינים'' והכרה בהם כ-''עם'', גורמת לאובדן דרך מוחלט.

    תופעות ה-''פוסט ציונות'', האובססיה עם ''זכויות האדם'' של האויב, של עבריינים, פושעים ומופרעים מכל הסוגים והגילים, חיסלה את השכל הישר, שבלעדיו אין תקנה.

    החולניות הליברלית הזו אינה נחלתה הבלעדית של ישראל. כל המערב נמצא כיום בקריסה ומורכב בעיקר מנרקיסיסטים נהנתנים שאיבדו את כל הערכים הבסיסיים הדרושים להבטחת הישרדות תרבותם. אלה שאם במדינות אירופה תגרום אותה קריסה למעבר להמשך קיום תחת תרבות אחרת (האיסלאם), כאן אין לנו את הלוקסוס הזה. הנהנתנות הנרקיסיסטית החולנית שלנו תוביל ישירות לחוסר יכולת למנוע את חיסולה של מדינת ישראל.

    • ניתוח -גאוני. (ל''ת)

      vv, 06/02/12 13:24

  • 157.

    גם אירופה איננה כפי שהיתה

    קוהלת, 05/02/12 17:40

    והאיסלם מאים להתביאה אותה במסגדים ואיסלמיזציה קיצונית שתסכן את אירופה ששוקעת לתהום כלכלי ולכן יותר ויותר תלויה בנפט ובכסף המוסלמי כבר היום ישנן מדינות באירופה שמרגישות את נחת זרועו של הפשעה והראדיקליות האיסלמית ובראשם מדינות מובילות באירופה כמו צרפת שם ישנם רובעים הנשלטים עיי המוסלמים והמשטרה הצרפתית חוששת להכנס לשם בריטניה הולנד שסופרים ועיתונאים לא מעיזים להעביר ביקורת על האיסלם שמה יתנקלו להם בלגיה ובעיקר העיר אנדרלכט שם חוששים תושבים מבוגרים ויהודים לצאת בערבים שמה יותקפו או ישדדו אותם דנמרק הם אומנם מקובלים בינם לבין עצמם אבל מבחינת האיסלם הם עדיין נחשבים לכופרים ובעיני האיסלם סופם לא טוב יותר מאיתנו אני מהמר שהם ישרדו וגם אנחנו נשרוד אנחנו הסכר שעומד מול הצונמי האיסמי ואם הגל הזה יעבור אותנו הוא יעבור גם את אירופה וכן לא אלמן ישראל יש לו ברוך השם צבא לתפארת מה שלא היה לו כאשר הרייך ימח שמו עשה שואה לעם היהודי ולשמאל תפסיקו כל הזמן להיכנס לדיכאון ולתאר אותנו ככובשים לא הינו ולא נהיה ולבסוף תזכורת גם הקאפו היהודים מצאו את סופם בכיבשנים

  • 156.

    טענות מחברי הספר נכונות לחלוטין- וההתנהלות הנוכחית של

    ויויאן, 05/02/12 15:49

    ה״אין מנהיגות״ של ישראל תביא אותנו לסוף הסיפור מהר ממה שמחברי הספר חושבים.

  • 155.

    איזה יופי, הערבים מאשמים את ישראל

    D, 05/02/12 14:24

    שהמדינות שלהם מפגרות

  • 154.

    לאירן יש גם מספיק טילים לחסל את אירופה! הם מפחדים! (ל''ת)

    שון, 05/02/12 13:56

    • אם אתה אומר דבר כזה, כנראה יאין לך מושג מה עבר על אירופה במלחמות העולם (ל''ת)

      אייל, תל אביב-יפו, 05/02/12 18:18

  • 153.

    באירופה לא מבינים שאחרי שישראל תושמד חס וחלילה, הם הבאים בתור! (ל''ת)

    גולן, 05/02/12 13:53

    • אירופה בכל מקרה גמורה, איתנו או בלעדינו, אלה שהם חיים בהכחשה.

      אייל, תל אביב-יפו, 05/02/12 18:00

      בעוד דור או שניים ישתלט האיסלאם לגמרי על אירופה. כל הפלצנות המתחסדת ייפת הנפש שלהם תיעלם כלא היתה ותיקח איתה לג'ורה את בית הדין בהאג ואת כל יתר בלבלוי המוח שלהם על ''זכויות אדם אוניברסליות''. אז הם כבר יבינו מאיפה משתין הדג, כשיהיה מאוחר מדי. הם יבינו אז שההתעסקות הזו עם ''נאורות ליברלית'' היתה ניסוי חברתי פתטי שכשל והוביל באופן ישיר לקריסתה של תרבות אירופה.

      • אל תמהר להספיד את האירופאים

        שוזי, 07/02/12 21:33

        הימין הקיצוני מתעורר באירופה, והאופי הרצחני והלאומני של רבים מהם התעורר עם הרוצח הנאצי המתועב ברייויק. הטיפשים במקום להוציא אותו להורג, נותנים לו במה להתבטא במשפטים והוא יקבל בקושי מאסר עולם. באיטליה נרצחו לפני כחודשיים כ-3 מהגרים מאפריקה. ברוסיה אני לא רוצה לתאר את הזוועות שחווים הזרים שם. ראינו יפה יפה שגם באנגליה מגלים יותר ויותר אפס סובלנות כלפיהם. אני חושש מטבחים נוספים ומקווה שלא יגעו באחינו שיושבים על אדמת אירופה כי הם נתפשים עדיין כאשמים במצב.

    • זה ממש לא מזיז להם................. (ל''ת)

      nhhe, 06/02/12 11:23

  • 152.

    סך הכל ראיון וספר חכמים (ל''ת)

    rona, 05/02/12 13:50

  • 151.

    העם היהודי שרד אלפי שנים וימשיך לשרוד! עם ישראל חי!!! (ל''ת)

    נמרוד, 05/02/12 13:50

    • העם היהודי ישרוד השאלה איפוא?..................... (ל''ת)

      bhhr, 06/02/12 11:24

  • 150.

    בוא ונראה איך תסתדרו עם 3 מליון מוסלמים בבלגיה

    ניקל, 05/02/12 13:01

    בואו קודם נראה את אירופה המותשת כלכלית ובמיתון כבד מסתדרת עם המוסלמים.
    אני כבר לא יכול לחכות למהומות הראשונות ואז לקרוא את החוכמולוגים האירופים שנותנים עצות לכל העולם...

    • אתה מגיב בציניןת ומתכחש לאמת בארץ

      bhhe, 06/02/12 11:26

      מה זה ישנה לך מה קורה בבלגיה -תביט סביבך וראה מה קורה?

  • 149.

    חהחה רשות פלסטינית גורם רציני לשלום! בדיחה טובה! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 05/02/12 11:36

  • 148.

    הלגים כנראה לא שמעו על ''ברירת שמשון'' (ל''ת)

    ישראל, 05/02/12 11:26

  • 147.

    אמרו את אותו הדבר, בפרוץ מלחמת העצמאות. (ל''ת)

    ישראל, 05/02/12 11:23

  • 146.

    צודקים ומדוייקים... חייבים לשנות דיסקט (ל''ת)

    גיא, 05/02/12 11:05

  • 145.

    ובכל זאת המ שבר בזהות של העם היהודי עדיין נימשך וזה מיתבטא באלפי צרות

    פקק תנועה , 05/02/12 10:53

    וצורות שונות ומגוונות

  • 144.

    לא חידשו לי דבר.

    זובאגרע, 05/02/12 10:45

    אני אומר את הדברים האלה כבר עשרים שנה.

  • 143.

    תשובה ל:זה באמת מעורר את השאלה למה העולם מסתכל בכזאת שליליות על ישראל''

    גיא, 05/02/12 10:39

    שמאלנים.

  • 142.

    סוף הסיפור....

    כרמל, 05/02/12 10:35

    ובכן לכל המעוניין והדואג לשלומה של ישראל.
    הביטו וראו מה נעשה מסביב,מדינות שבהן הרג אנשים הוא מעשה יום יומי.מדינות שלא מצליחות לנהל דמוקרטיה במיטבה.בסה''כ מנהיגים מושחטים שטובת העם בעדיפות אחרונה.הביטו מסביב וראו אלו מדינות קיימות סביב ישראל תנסו להבין שלהן אין סיכוי לשרוד,המהפכות תמיד בדרך והכידון והרובה תמיד מופנים לבסוף אל מול עמם.המציאות הזו עגומה אבל זו המציאות.
    ישראל כמדינה דמוקרטית ושקיומה מאויים ולא מהיום הצליחה לשרוד מלחמות והקימה לעצמה מדינה למופת.מי שרוצה להבין זאת יפה ומי שלא שינהל את ביתו לפחות טוב מאשר את מדינתו.
    ישראל היא דוגמת מופת וכור היתוך חברתי מאז הקמתה.
    עמים רבים לא דומים ליכולת ההתמודדות שלנו
    עמים רבים עומדים הם בפני בעייה קשה של הגירה מסיבית שעימה הם לא מתמודדים נכון.
    לישראל תמיד הסיכוי להמשיך על אף האיומים הלא פוסקים נגדה.
    ישראל תדע ותמיד לעמוד על המשמר ותדע תמיד להמציא את עצמה מחדש.
    לישראל יכולות עצומות וכוח הרתעה בלתי יאומן וכדאי שאויבנו יבינו זאת אחת ולתמיד.
    לכותבים השונים והחוקרים בעולם באשר הם!
    ישראל קמה וקיימת בזכות עצמה וידידה האמיתיים.

    • 142-פעם הייתי תמים כמוך -אבל דע שהאינטרסים בעולם משתנים

      bhhe, 06/02/12 11:29

      ק א פ י ש

  • 141.

    להפיץ את הכתבה במיילים ! (ל''ת)

    צוקר ברג, 05/02/12 10:19

  • 140.

    אם החוקרים היו כותבים את המחקר שלהם ב1948 ?

    דוד גרין, 05/02/12 10:06

    היו מגיעים למסקנה הרבה יותר קיצונית - שאין למדינת ישראל סיכוי לשרוד אפילו 10 שנים
    והנה - איפה אנחנו ואיפה הערבים חורשי רעתנו ?

  • 139.

    אחת הבעיות הגדולות של עם ישראל בעידן הנוכחי: א) בגלל כשלים חינוכיים על

    דוד נגב, 05/02/12 09:29

    אחת הבעיות הגדולות של עם ישראל בעידן הנוכחי: א) בגלל כשלים חינוכיים עליה בחומרנות ו''הגשמה עצמית'' יתרה, הזרם החילוני (בהכללה) הולך ומאבד אט אט מהערכים הבסיסיים של יהדות (ידיעת תנ''ך ומורשת ישראל) , ציונות, צניעות, הסתפקות במועט, יושר הגינות, עזרה לזולת, עבודה עברית והתנדבות לנשיאה בנטל. תופעות אלו באות לביטוי בהרחבת פערים וירידה בסולידריות, עד כדי מקרים קיצוניים של אי הבחנה בין אויב לבן ברית. ב) החמרות הולכות וגוברות בדת היהודית, מביאות להפחתה בראיית המציאות, בשכל הישר ובקשר האמיתי באלוהים!!! הפרדה והינתקות מכלל עם ישראל, הימנעות מנשיאה בנטל הלאומי!!! וכן התעלמות ואי ראית הסכנות האמיתיות. תופעות אלו גם הן באות לביטוי בהרחבת פערים וירידה בסולידריות, עד כדי מקרים קיצוניים של פגיעה ביהודים ובאינטרסים לאומיים. התוצאה של ההתפתחויות האלה טומנות סכנה קיומית. כמו שהובילה אותנו הפלגנות הקיצונית בעבר, לחורבן וגלות ישראל, לשתי חורבנות הבית (ראשון ושני) ולגלות יהודה , להרג המוני בקרב יהודי מצריים על ידי הרומאים לאחר חורבן בית שני ועוד לשורה של חורבנות ושואות אדירות שבאו עלינו בגלות, ועדיין לא למדנו

    • צודק מאוד - הכל מדויק

      מהמרכז, 05/02/12 13:16

      רק החינוך והסולידריות יצילו אותנו

      • אל תספיד את הציונות החילונית!

        שוזי, 07/02/12 21:39

        היא אט אט ובקצב מואץ יחסית מרימה ראש. לאחר כשניים וחצי עשורים שבהם ארזי החברה החילונית, קרי הקיבצניקים איבדו כל תוכן ערכי וציוני, נשאר הנטל על אזובי הקיר, קרי העירוניים ובעיקר של איזור מישור החוף ובאר שבע. אנו שמים לב לפריחה מופלאה גם במישור הזה לאחרונה- אם בהתייצבות יתרה למילואים למרות כל הקשיים, תנועת השומר החדש המוברכת שעבדכם חבר בה, תנועת אם תרצו, תנועת לוחמי ציון, תנועת ישראל שלי,תנועת בית''ר פרוייקט תגלית ועוד. אנחנו לא ממהרים לוותר על אדמתנו בכזו קלות והיד עודנה נטויה.

  • 138.

    הבדידות בעולם---בגלל ביבי וליברמן..נקודה (ל''ת)

    אהוד, 05/02/12 09:07

    • צודק לגמרי, הביקורת לא הייתה קיימת לפני 1967 , ולפני בשנות החמישים ולפ

      ב-1948 , ולפני כאשר היו עסוקים ברצח היהודים בשואה, 05/02/12 10:45

      איך קרא לכם סטלין - אידיוטים מועילים !!!

    • רק בדמיונך. שיא הבדידות מזמן מאחורינו, דו''ח גולדסטון היה בתקופת ממשלת

      גיא, 05/02/12 11:16

      קדימה, שלא לדבר על שנות ה-70-80 בהן חברות יפניות ואפילו אמריקאיות החרימו את ישראל...

  • 137.

    יזה כולל גיזענות עצמית ואישית שפוקדת את העם היהודי מאז גלותו מליפני

    פקק תנועה , 05/02/12 09:06

    אלפיים שנה ושהועברה למדינת ישראל הנוכחית ישירות מהגולה למדינת ישראל היהודית המיתחדשת לאחר המאורעות המזעזעות שעברו על העם היהודי באירופה ועדין לא למדנו לקח ולהפיק שום לקח בנושא הנוראי הזה ולמרות הכול ומכל הבחינות

  • 136.

    הכל כינראה נכון וזה עניין של תהליך וזמן ובנוסף לכל הצרות הללו ישנה

    פקק תנועה , 05/02/12 08:58

    היתפרקות יהודית ישראלית

  • 135.

    מאמר מטופש

    שמת השמאלני גאון, 05/02/12 08:44

    זה הכל בגלל שביב ראש ממשלה.
    רק בגלל זה.

    אם היו נותנים לציפי לבני, לשלוט או אחמד טיבי או חנין זועבי. אתם הייתם רואים שוויון זכויות ושלום.

    אתם עם גזען שגנב את האדמה ההסטורית של הערבים.

    ביבי אשם.

    השמאל לשילטון.


    סתאאם בצחוק ...הבנתם כמה אנו חולים כאן במדינה הזו.

    מחלת נפש שפרוייד לא הצליח להגדי בתורת הפסיכואנליזה שלו.

    קאפיש?

    • אתה לוקה במחלה חשוכת מרפא

      דוליטל, 05/02/12 16:27

      לך תיבדק. תאוריות קונספירציה הזויות וטמטום הם נחלת רבים אבל אצלך זה קיצוני, ולכן יש מצב שאתה חולה כרוני, סופני ובלתי ניתן להבראה. הפתרון היחיד שלך הוא כדורים והסגר. חנין זו(ע)בי? חלאת המין האנושי. טיבי? חולירה פאשיסטית במסווה נאור. שילכו לחפש מי ינענע אותם, תראה שאף אחד לא יסכים. שני האשפות הללו מקומן בחירייה, ואם אפשר - שלא יסריחו את המזבלה.

      • לא קראת אותו? הוא כותב בציניות (ל''ת)

        קוראת, 07/02/12 19:03

  • 134.

    במידה וישראל תהיה בסכנה קיומית צריך להפעיל את כל מה שיש לנו (ל''ת)

    ציונה !!!, 05/02/12 08:25

  • 133.

    את זה כבר אמרו ב 1947

    המחתרת הסגולה, 05/02/12 08:13

    והסיבות אז היו דומות מאוד לסיבות היום. ישראל קמה ונופלת על צבא העם וההתישבות. ברגע שצה''ל מתמסמס ועוסק בפינוי ישובים, זה גם סופה של המדינה. עם שעסוק בלהיות יפה נפש ו''מובחר'' בעולם פחדן סופו להעלם. ישראל קמה לא רק מצורך למצוא מקום לפליטים נואשים כי אם מרצונם של הפליטים לשרוד, לחיות ולנקום. בין ניצולי השואה לא היה יפה נפש אחד. היום הרגש הזה של אין לי ארץ אחרת ומי שיעמוד בדרכי סופו להדרס נקבר עם אחרוני הניצולים.

    • כל הכבוד אחי! זה מה שאני רוצה לשמוע יותר ויותר!

      שוזי, 07/02/12 21:48

      קבל ח''ח אחינו!
      אנחנו לא מוותרים על אדמתנו. אנחנו העם היהודי על אדמתו ולא נולד השרץ שיזיז אותנו מכאן. אנחנו מחוזקים בכתפיי ענקים של גיבורי העם היהודי לאורך כל הדורות ובייחוד של דור השואה ודור התקומה. זו ארצי, זהו עמי, כאן נולדתי והתחנכתי ולא מוותר על ביתי כאן.

  • 132.

    תמיד אמרתי (וגם דיין אמר) שקיומה של ישראל הוא בבחינת השגחה אלוקית (ל''ת)

    והנה גם הגויים אומרים, 05/02/12 08:09

  • 131.

    ועוד דבר ששכחתם. עמנואל. והפלוצים לקראת סופם מכל צורות החיים הרעים. (ל''ת)

    יעקב ישוע, 05/02/12 07:54

  • 130.

    יפה אתם. הבעיה שלא הזכרתם היא השמאל הרע שקיים בתוכנו שרוצה להשמיד. (ל''ת)

    יעקב ישוע, 05/02/12 07:53

  • 129.

    2 חוקרים מול התנ''ך... לא כוחות..הבל הבלים... (ל''ת)

    אייל, 05/02/12 07:48

  • 128.

    הפעם - לדאוג לאינטרסים שלנו

    שמואל פישר, 05/02/12 07:22

    הפעם – לדאוג לאינטרסים שלנו

    לאחרונה מתנהלים שיחות עם הפלשתינים ולמרבה השגרה גם הפעם ישראל היא הנדרשת הנצחית להודיע על ויתורים ונסיגות. הפלשתינים מצדם דואגים לעצמם היטב – אינם מוותרים על דבר ומושיבים את ישראל על ספסל הוויתורים. אז מדוע עלינו להמשיך לשחק את התפקיד הזה? והרי ידוע לכל כיצד יתגלגלו הדברים - כל ויתור ישראלי יתקל מייד בדחייה פלשתינית ויהפך לקו ההתחלה של הוויתורים הבאים. הויתור המקסימלי שישראל תעשה יהפך מיד למינימום שממנו יתחיל מסע הלחצים הבא. אז הגיעה השעה לשנות שיטה נפסדת הזו - הגיע הזמן שישראל היא זאת שתבוא בדרישות - הן בתחום הטריטוריאלי והן בתחום הדמוגרפי. כך למשל, ישראל צריכה לדרוש מהפלשתינים, הטוענים כי כל הארץ היא שלהם, כי בתמורה לשלום הם יוותרו על בקעת הירדן. אם הם יסרבו לעשות ויתורים הם ייחשפו מייד בסרבנותם.

  • 127.

    הם צודקים. (ל''ת)

    איל, 05/02/12 07:06

  • 126.

    2 גאונים מצאו איך לעשות כסף, ובינתיים עובדים על עוד ספר (ל''ת)

    בלגיה, 05/02/12 06:46

  • 125.

    וואו, כמה טוקבקיסטים משיחיים הזויים יש בNRG...

    בוב, 05/02/12 06:42

    מפחיד.

    • אתה עדיין פה?

      נבוכדנאצר, 05/02/12 23:16

      חשבתי שמתארגנת הפגנה איפשהו
      אגב אם אתה לא יודע משיח זה מלך שנמשח בשמן
      הממלכה המאוחדת היא משיחיסטית באותה מידה
      לך צא וקוץ בהם
      הלוואי ויטפלו בך ובשכמותך סופית
      ואז יהיה שלום עולמי

  • 124.

    הבעיה היא שבמימון המדינה מחנכים בחינוך התורני של חב''ד,ש''ס וחרדים שהדת

    חינוך אנטי ציונות ודמוקרטיה, 05/02/12 06:05

    ופסקי ההלכה של רבנים נימצאים מעל המדינה,חוקיה ופקודות צה''ל ומפקדיו.חינוךזה הוא בוגדנות לכל דבר וענין ולכן יש לכלול תקציבים מכל מוסד חינוכי מוסלמי/יהודי שדוגל באותם ערכים שיביאו לחיסול המדינה.

  • 123.

    הדבק השיקרי שבנה עם אחד על בסיס דת משותפת הולך ומתגלה כחסר משמעות (ל''ת)

    שני עמים אויבים אנו, 05/02/12 06:01

  • 122.

    ספרו את זה לסמולנים. ליתר כבר הכל ידוע (ל''ת)

    לידיה קסאח, 05/02/12 05:55

  • 121.

    but you forgot GOD= AM ISRAEL CHAI !!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    am Israel chai, 05/02/12 05:47

  • 120.

    ואוו (ל''ת)

    עמיתוש, 05/02/12 05:44

  • 119.

    Everything is accurate - remove or destroy the all Arabs in Israel (ל''ת)

    Elad, 05/02/12 05:35

  • 118.

    הכל תלוי בנו.דרוש מנהיג אמיתי ולא דחליל משולל כוח החלטה

    נפיח, 05/02/12 05:34

    כמו נתניהו.מנהיג יוצר קואליציה חילונית משנה את שיטת הבחירות ומנטל את החרדים.מנהיג מנהל מו'מ בידיים נקיות כדי לחשוף את הסרבנות הפלסטינית.נתניהו שבוי בידי פייגלין והמתנחלים.תראו מה יקרה כאשר יהיו בחירות לקביעת רשימת הליכוד לכנסת.

    • זה לא רק נתניהו, אלו גם כל הקודמים לו מאז בן גוריון (ל''ת)

      פוליטיקקה, 05/02/12 06:28

  • 117.

    מדינת ישראל נכשלה מוסרית לכן קיומה בסכנה

    איינשטיין, 05/02/12 04:27

    רצח רבין.עושק ניצולי שואה.רצח תינוקות.התעללות בילדים ובבעלי חיים.השתמטות המונית בחסות הממשל.זיהום האויר הטבע והנחלים.תאוות בצע וכ'ו

    • איננשטיין זה איינשטיין, תמיד צודק וחכם (ל''ת)

      ארה''ב, 05/02/12 06:30

    • מר איינשטיין, בדקת את כל ההאשמות שלך גם במדינות אחרות ?

      רוני, 12/02/12 10:14

      נו ו?
      כבר גילית שהמדינה בה אתה חי, ישראל, טובה בעשרות מונים מרוב המדינות ומכל שכנותיה בכל אחד מהפרמטרים שציינת ?
      אבל למה לפרגן אם אפשר להתבכיין ?
      תה חושב שבירדן לכלבים ולחתולים יש זכויות רבות מאלו שנולדו בארץ ?

      תבינו, אתם לא נשמעים רציניים עם טענות השנאה העצמית הזאת וככה אף אחד לא לוקח את הטיעונים ההיסטריים שלכם ברצינות. להיפך - אתם מצטיירים כבורים עם תסביך רדיפה עצמית קשה.

  • 116.

    למה כל הטקבקיסטים מתעסקים עם בלגיה? מה זה חשוב? (ל''ת)

    אני מסכים עם כל מילה בכתבה, 05/02/12 04:21

  • 115.

    אני חושש שהם צודקים. לדאבוננו השמאל משתף פעולה לחיסולנו (ל''ת)

    שמואל, 05/02/12 03:50

  • 114.

    הנבואה ניתנה לטפשים! יש כל כך הרבה גורמים משתנים באיזור ובעולם, שקביעת

    א, 05/02/12 03:49

    הקונסטלציה המדינית שתהיה בעתיד ואת השלכותיה - זו חוסר אחראיות ושטחיות, לא כל שכן קביעת גורלה של ישראל!

  • 113.

    החרדים הם בעיה אסטרטגית למדינת ישראל

    צבי, 05/02/12 03:14

    הבעיה שהחרדים גורמים היא התפוררות החברה בישראל מול האיום החיצוני של מדינות ערב

    • זו תגובה אנטישמית ממש (ל''ת)

      גיל, 05/02/12 06:02

    • הבעיה היא לא החרדים. אלה אתה! תתעורר! (ל''ת)

      חילוני, 05/02/12 07:49

    • תמיד החרדים אשמים

      למה כובע., 05/02/12 10:15

      ככה גם אומרים אומות העולם : היהודים אשמים
      כמו שאמירתם של הגויים :שקרית ואינך מסכים עם זה.
      כך אני סובר , אם יהודי אתה . ואמירתם נבובה
      כך אמירתך כלפי החרדים חסרת כל בסיס.
      אם כי החרדים אשמים בדבר אחר שהוא אי -עשייה , (אולי יש מעט אבל לא מספיק.)
      בעולמנו(בקרב היהודים ) יש חכמים ויש טפשים ,יש צדיקים ויש רשעים , יש עשירים ויש עניים.וצרכים אילו שיש להם להטיב עם אילו שאין להם.(ודי למבין )

  • 112.

    At the end of days,Jerusalem shall be a burden to all nations

    Simona Dimona, 05/02/12 01:41

    ‏וְהָיָ֣ה בַיֹּום־הַ֠הוּא אָשִׂ֨ים אֶת־יְרוּשָׁלִַ֜ם אֶ֤בֶן מַֽעֲמָסָה֙ לְכָל־הָ֣עַמִּ֔ים כָּל־עֹמְסֶ֖יהָ שָׂרֹ֣וט יִשָּׂרֵ֑טוּ וְנֶאֶסְפ֣וּ עָלֶ֔יהָ כֹּ֖ל גֹּויֵ֥י הָאָֽרֶץ׃
    מתוך ספר זכריה פרק 12 פסוק 3
    ישראל מהווה 0.01% מאוכלוסיית העולם אבל 33% מהחלטות האו''מ היו בנושא ישראל

  • 111.

    היהדות והחופש הוירטואלי

    מלחמה בעלמא, 05/02/12 01:14

    היהדות שהושבה למקומה המוכר בארץ ישראל, היא גם הציר התרבותי בדור חוצה חברות.
    עם שאינו שואף להשליט את דתו, או לסלק את זולתו, רשאי לדרוש לחזור לעמדת כוח וכוח מוסרי.
    יהודים הצטיינו לא רק במסחר, אלא גם בעמידה על עקרונות צדק חברתי במקומות גלותם; ראוי שידעו לעמוד על מקומם ולדרוש צדק (יחסי) גם מההמון המוסט באסלאם ומוזן בדמון-קרטיה.

    • קודם כל צדק בבית (ל''ת)

      צדוק, 05/02/12 06:32

  • 110.

    English version of this please

    golan, 05/02/12 01:04

    I want to forward this to people who are english only speakers

  • 109.

    בשביל תחזית כזאת בדיוק יש לנו את מה שיש לנו בדימונה (ל''ת)

    יוסי, 05/02/12 00:59

    • אם יש----זה היה אמור להרתיע --והיות ולא מרתיע אויבים -אז כנראה שאין (ל''ת)

      סימונה-דימונה, 05/02/12 08:53

  • 108.

    מי אלה 2 הלצנים האלה ועוד מבלגיה. אלברט אמר לי תוריד הזבל במידי (ל''ת)

    יחעקב ישוע, 05/02/12 00:56

  • 107.

    הנקודה הכי מעניינת היא שהם דוחים את כל הגישה של השמאל הישראלי למצב... (ל''ת)

    שמאל = מחלת נפש, 05/02/12 00:45

  • 106.

    נראה שהתקשורת חוגגת (ל''ת)

    יובל, 05/02/12 00:44

  • 105.

    פשש.. איזו אבחנה דקה... מה בדיוק אמרתם פה שאנחנו לא יודעים כבר 63 שנה?

    עם הנצח לא מפחד, 05/02/12 00:44

    לישראל לא היה סיכוי מהרגע הראשון, אבל איכשהו היא עדיין כאן...

  • 104.

    These authors do not get that Israel cannot make more concessions

    Zdenka, 05/02/12 00:41

    The implication that if Israel was courageous enough it could make peace, is totally without any base. The other aspects are OK

  • 103.

    בלגיה מתפרקת, הפלמים והחלק הצרפתי על סף פירוק החבילה ! (ל''ת)

    גם ה-EU, 05/02/12 00:40

  • 102.

    מה יעזור מו''מ אם שורש הבעיה היא ההימצאות היהודית ישראלית?

    הריאלי, 05/02/12 00:26

    די לטייח הערבים אינם רוצים בשלום, זה נוגד הכבוד הלאומי שלהם, והם לא יפסיקו עד שישמידו את מדינת ישראל.

    הערבים כתרבות מאוד אמוציונאליים והדבר היחיד שירפא את גאוותם הפגועה מהמלחמות האחרונות זה רק נצחון.

  • 101.

    ''תילחם כדי להשמיד טוטאלית''- יש לנו מה ללמוד מהפסקה האחרונה (ל''ת)

    משה, 05/02/12 00:24

  • 100.

    הריקבון והשחיתות בישראל הם האיום הקיומי האמיתי והיחידי למדינה (ל''ת)

    מהרסיך ומחרביך ממך יצאו, 05/02/12 00:14

    • נכון , נכון ושוב נכון !!!!!!!! (ל''ת)

      ארה''ב, 05/02/12 06:33

  • 99.

    בלגיה - מדינה מיותרת על-פני הגלובוס

    אריה פרלמן, 05/02/12 00:10

    בדיחה ישנה אומרת, שבבלגיה הפלמים הם פלמים; הוואלונים הם - ואלונים; ורק היהודים הם בלגים...

    החלק דובר הצרפתית צריך להיות מסופח לצרפת, וההחלק דובר הפלמית (שזה פשוט הולנדית) צריך להיות מסופח להולנד.

    אין לבלגיה ולעם הבלגי שום תרומה משמעותית לעולם שבזכותם ראוי לקיים את המדינה השסועה והפיקטיבית הזאת:

    שוקולד? השווייצרי יותר טוב;
    מדע? ספרות? תרבות? - יוק. רק פרשת פדופיליה אכזרית, רצח עם מזוויע בקונגו הבלגית, ופקידים אפורים בבריסל.

    אפילו בטהובן - ממוצא ''בלגי'' - שרק בזכות תרומתו לעולם היה שווה להשאיר על כנה את בלגיה - נפטר לפני שהמדינה הזאת נוסדה, אז הוא לא נחשב.

    קיצורו של דבר: טלו קורה מבין עיניכם.

    • ''ממש לעיניין'' -חבל שבזבזת זמן בקריאת הכתבה-לא הבנת דבר וחצי דבר (ל''ת)

      תצממטט, 05/02/12 05:12

      • ל''ממש לעיניין'' התגובה מעליך חכמה מאוד ואתה לא נחמד (ל''ת)

        יונתן, 05/02/12 06:36

    • יש להם המצאת הציפס, טין טין, הדרדסים, הרבה מאיירים יצאו משם, וופל בלגי

      Belgique, 05/02/12 08:19

      והבירות שלהם כמו לף הם שם דבר.
      גם החלונות שלהם - חלון בלגי מזוגג הוא שם דבר.

      ומה זה שייך בכלל לכתבה?

    • בלגיה מדינה מן השורה

      שוזי, 07/02/12 21:53

      ראשית כל תרמה ולא לחינם היא נראת כמו שהיא נראת- מסודרת, מסבירה פנים, אוכל מצויין, אסתטית, בירה טובה ועוד. השוקולד שלהם הרבה יותר טובה מזה השווצרי.

  • 98.

    ביבי הוא הסכנה לעם ישראל (ל''ת)

    p, 04/02/12 23:59

    • טמבלים כמוך הם הסכנה למדינת ישראל! (ל''ת)

      PP,, 05/02/12 02:23

      • בדיוק על אנשים ''נאורים'' שכמותך שלא מסוגלים

        אלעד, 05/02/12 13:30

        להשלים שביבי נבחר בגלל שזאת מדינה דמוקרטית ,אדם כמוך שלא מסוגל להשלים עם זה ,מחרחר שינאה ומנסה לפלג.

    • שלטון הליכוד הוא הסכנה לעם ישראל (ל''ת)

      PPP, 05/02/12 10:18

  • 97.

    מרתק. יש אפשרות לפרסם את הראיון גם בצרפתית? (ל''ת)

    למען דוברי צרפתית, 04/02/12 23:47

  • 96.

    יש לי הצעה רצינית לספר : '' בלגיה : עתיד מוטל בספק ''

    אילן, 04/02/12 23:44

    בגדול בלגיה מורכבת משני תרבויות : צרפתיתית ופלמית ששונאים אחד את השני , עד לא מזמן הם לא הצליחו להקים ממשלה - המדינה התקיימה ללא ממשלה פוליטית במשך 500 ימים !!! והיא כולה הוקמה לפני 180 שנה : 1830 בלחץ המעצמות באותה תקופה .
    אז למי יש יותר סיכוי להתקיים בעוד 30 שנה ?

    • מה זה משנה? את מי בלגיה מעניינת? מדברים פה על ישראל. וישראל בצרות... (ל''ת)

      שרון, 05/02/12 06:18

  • 95.

    לצאת לא נצא מפה, זה הובטח לעם ישראל.

    חילוני ת''א, 04/02/12 23:41

    מקווים לביאת משיח

    מקווה שנזור למקורות במהרה כמו הסבים שלנו

  • 94.

    כנסו

    יונתן, 04/02/12 23:41

    ולנו יש את מלך העולם והוא שומר אותנו מכולם

  • 93.

    חכו עד שה''אמת ''תכה בפניכם - תמיד יהיה משהו שלא נלקח בחשבון (ל''ת)

    יחי ההבדל הקטן שעושה את זה גדול ובגדול, 04/02/12 23:33

  • 92.

    שיפסיקו לבלבל את הביצים, השנאה ליהודים באה ישירות מהברית החדשה

    צ'יצפנזי, 04/02/12 23:26

    שם כתןב משהו כגון, היהודים רמאים ונוכלים, בעלי שני פרצופים, ופניהם מוסתרות כפני משה רבנו שפניו זהרו ולא ניתן היה לראותם, מדוע בהודו ובמרכזי הבודהיסדים לא שונאים אותנו, מפני שבמקורותיהם לא כתבו שאנחנו חרא, ובהמשך ישיר לכתוב בברית החדשה השינאה ליהודי הפכה לתעשיה פופולרית וגורפת המון מטומטמים, לפעמים ניתן לחשוב שאפילו אנו שנאים את עצמנו, מומלץ מאד לקרוא את הברית החדשה, במסגרת דע את האויב.

    • אולי תקרא אתה קודם, לפני שאתה מדבר שטויות (ל''ת)

      מתיו, 05/02/12 08:30

      • מתיו כמו במתיו חבל שנעצרת שם תמשיך למכתבים של שאול(פאול)

        צ'ימפנזי, 05/02/12 12:58

        לקורינתים, לרומים ולאפסיים, אולי תבין, בעתיד כדאי שתקרא עד הסוף ולא כמו חפיפניק ישראלי, בעל תכונות של דו תחמוצת התחמן הבינוני

  • 91.

    חזק. ניתוח חריף ומדויק עד כאב. (ל''ת)

    אזרח, 04/02/12 23:24

  • 90.

    אני חושב שאנו צריכים לחשוש יותר ממה שקורה בתוכנו................

    יוסי, 04/02/12 23:21

    הגדילה באופן יחסילכלל האוכלוסיה של הקבוצות הלא ציוניות/תורמות בחברה שלנו(למי שלא הבין ערבים ודוסים)מצד אחד ופתיחת הגבול שלנו לכל המסתננים הופכים את האיום הקיומי של ישראל לגדול יותר מתוכנו!!!

    • מסכימה איתך. הפרדוקס הוא שאין גדילה מספרית יחסית לאוכלוסיה, (ל''ת)

      ושלמעשה מיעוט קטן מוביל את המדינה באף (שלטון הבג''ץ, 05/02/12 02:30

      • גם אני מסכימה עם יוסי (ל''ת)

        שולי, 05/02/12 06:39

  • 89.

    מבחינת התרבות האסלאם הוא סטארט אפ כושל

    ומי שישלוט ברשת יוכל להבהיר זאת, 04/02/12 23:11

    עצמאות ישראל היא בעצם חזרה של תרבות המערב (כולל האסלאם שצמח מהיהדות והנצרות)לשרשיה: ביטול הצורך במחיקת הזר או בהקרבת קרבנות לצורך גאולה, חסד.
    האנטישמיות מתרצת רוע כמלחמה בעיוות.
    אם ישראל תשכיל להתאחד סביב דרך ארץ, היא תוכל להנחילה כשליחות, כהגשמה של צדק במידת אנוש; לא בכיבוש והמרת דת, אלא בחלוציות שאינה נסוגה, בחשיפת שקר גם אם הוא ריווחי.
    וכמו שכתבו מחברי הספר- דווקא היהדות יכולה לראות קשרי מהות עם עמים רחוקים ומתעוררים.

    • דבריך יפים, אך הם בגדר אוטופיה. תתעורר! (ל''ת)

      עמית, 05/02/12 07:56

  • 88.

    מה שנכון כאן ......

    שהבחירות, 04/02/12 23:01

    בישראל הם שקר והונאה !

  • 87.

    הבסיס הציוני של המדינה הציונית אשכנזית כמוה כמסננת עם הרבה חורים (ל''ת)

    כל חור הוא שקר יסוד שבאמצעותו בנו מדינה מלאכותית, 04/02/12 22:55

    • הבסיס האנושי של גזען כמוך מבוסס ככרעי התרנגולת חסרת המוח שהביאה אותך (ל''ת)

      לבכיין הסדרתי, 05/02/12 01:50

    • טורקיה ישראל ומצריים הן המדינ ות האמיתיות היחידות באיזור

      רונית, 05/02/12 02:56

      כל שאר המדינות סביבנו הן מדינות מלאכותיות.שגבולותיהן ניקבעו על ידי בריטניה וצרפת.

      • הגבולות המלאכותיים התבססו על מציאויות היסטוריות ואוכלוסיה ילידית (ל''ת)

        המדינה הציונית על גבולות פלסטין ופלישה מארופה, 05/02/12 05:59

  • 86.

    גם אירופה בדרך למטה (ל''ת)

    גילגמש, 04/02/12 22:48

  • 85.

    אני בטוח שבסכמה אמיתית, נשתמש בכל מה שיש לנו במחסן

    ניר, 04/02/12 22:48

    ואני לא רוצה אפילו לדעת מה יש לנו במחסן. אני לא יופתע אם פה ושם יש פצצות נייטרון, נפלם ומה לא.

    • זה לא יספיק (ל''ת)

      אייל, 05/02/12 10:19

  • 84.

    ההוכחה שהכל שקר והכל בולשיט

    אלדו, 04/02/12 22:39

    בשביל להתחיל לשקר בגדול צריך לומר אמת אז האמת היחידה בכל הקשקוש הזה היא העובדה שהעולם אנטישמי כשם שהיה בדיוק לפני מחצית המאה .
    על מנת להוכיח עד כמה שהם טועים היא העובדה שעם ישראל מחזיק ללא מדינה ועם מדינה מעל 2000 שנות גלות של רדיפות ונסיון להשמדות.
    נכונו לנו ימים מאוד קשים , האמריקאנים יבגדו בנו , האירופאים מעולם לא היו איתנו , הסינים והרוסים ...איכס .
    נישאר לבד רק אנחנו ואבינו שבשמיים .

  • 83.

    בלגיה תיפול קודם

    אלון, 04/02/12 22:28

    בלגיה כבר היום מפולגת בין שתי מערכות תרבותיות וחינוך נפרדות: צרפתית ופלמית.

    המוסלמים נוגסים בכלכלה וממוטטים אותה.

    מה יישאר מבלגיה אם היא תמשיך בדרך הזאת?

  • 82.

    זה לא יכול ......

    לקרות ''לעולם'', 04/02/12 22:27

    כי,יש הבטחה אלוקית ששואה לא תשנה עוד ! וכל הבריות בעולם עם כל הכבוד להם ,לא יכולים, חזקים ככל שיהיו ,וחכמים ככל שיהיו ,לגבור על רצונו של בורא עולם !חבל מאד ששני הבלגים המלומדים הללו, לא מאמינים בכוחות עליונים !בכוחות הבריאה !אני שאמנם אינני דתי ....משתדל להבין , את מעשיו של הבורא ...ויודע גם את כוחו העצום !!!ישראל קיימת לא בגלל הציונות ולא בגלל אנגליה ואירופה .....ולא בגלל צהל !היא קיימת כי , זה רצונו של הבורא !!!ואם ישנה הבטחה אלוקית ! להמשך קיומו של עם ישראל ,אז מי הוא זה שיכול ומסוגל לערער על כך ?!

  • 81.

    אלה שבחרו להחליש את המדינה הם בלא מודע עושי דברם של אירן,חיזבאללה

    מי שלא משרת בצה''ל הוא מחבל במדינה, 04/02/12 22:27

    וחמאס גם יחד.

  • 80.

    מאמר מעניין ביותר. מסקנה שגויה ....

    ביזי, אל מסעדי, 04/02/12 22:24

    נון שאנחנו מבודדים ובעוד עשרת שנים בודדות נהיה מבודדים מאד גיאוגרפית, כיוון שאירופה תהיה מוסלמית. אבל, עד אז, נמצא תחילף לנפט והערבים יצטרכו לשתות את השאריות מהבארות שלהם כדי לשרוד; עד אז סין והוד יבינו את הסכנה מהאסלם הקיצוני; ועד אז האצבע שלנו על ההדק גם כשאנחנו ישנים.

  • 79.

    מתן כספים לחב''דניקים,חרדים וש''סניקים משול למתן כספים לחמאס כדי שיקנו

    מיליארדים למשתמטים=אסון קיומי, 04/02/12 22:13

    עוד טילים כדי להמשיך ולפגוע במדינה.

    • יותר גרוע -אי חסימת הגבול בדרום לפלישת מסתננים מוסלמים (ל''ת)

      מענין מה רוצה שר הכישלון שלנו להפיק מכך, 05/02/12 02:34

    • איך הכנסת את חבד למשוואה? זו קבוצה שתורמת המון לעם ישראל! (ל''ת)

      rona, 05/02/12 13:53

  • 78.

    בהחלט מעניין

    אסי ד., 04/02/12 22:00

    אבל הם פספפסו את הבעיה הגדולה:
    לפני שמסבירים את האמת לעולם צריך להסביר אותה לשמאל הקיצוני שמוביל את השנאה כלפי ישראל בעולם.

    • פפחח..השמאל הקיצוני שלנו לא יקשיב, השנאה העצמית גורמת לו להיות חירש (ל''ת)

      שרון, 05/02/12 06:13

  • 77.

    אהבתי.זה בדיוק מה שהמנהיגים שלנו לא יודעים

    רמי, 04/02/12 21:58

    זה אומר שכאשר אתה פותח במלחמה נגד אויבים שרוצים להשמיד אותך, כמו חמאס או חיזבאללה, תילחם כדי להשמיד טוטאלית את יכולת הלחימה שלהם, בלי לחשוש ממה שהעולם יגיד ולא להלחם כאילו שתי ידיך קשורות מאחורי גבך.

  • 76.

    האירופאים לא יגנו עלינו?אז פשוט נכוון טילים באליסטיים לאירופה והם יגנו (ל''ת)

    עלינו כמו שצריך,אחרת ילכו איתנו לעזאזל, 04/02/12 21:57

  • 75.

    קראתי בעיון רב הבנתי ונבהלתי הם פשוט צודקים ..שמאלנים תבינו גם אתם (ל''ת)

    רונן האשדודי, 04/02/12 21:57

  • 74.

    שני בלגים מודאגים מהמשך קיומה של ישראל?...ומה עם קיומה של בלגיה?

    הגמל לא רואה את דבשתו, 04/02/12 21:54

    לי זה נשמע כתחילתה של בדיחה כי הרבה בלגים דווקא מודאגים מהמשך קיומה של בלגיה כמדינה נוצרית דמוקרטית בגלל הכיבוש האיסלמי הזוחל בתוכה !
    מעבר לזה אני ממש לא מסכים לזה שחוץ מארהב אף מדינה אירופית לא תומכת בישראל..זבולשיט, בריטניה, צרפת, איטליה, ועוד תומכים באופן עיקבי בישראל שלא לדבר על ראש ממשלת קנדה אוהד ומעריץ של ישראל!

    לא יודע מה המטרה שלהם בכתיבה הספר ההזוי הזה שכבר עם יציאתו הוא חסר ערך בגלל האביב הערבי שמחק את כל תוכנו העיקרי..ולא יודע מה הם רוצים בכלל ..מדינות בעולם קמות ונופלות משתנות ונבנות וכו אין משהו יוצא דופן מהבחינה הזאת בישראל חוץ מזה שיש בה מנהיגות מטומטמת ושמאל זדוני/בוגדני זה אולי ההבדל העיקרי בינה לשאר העולם!

    • מה הקשר? לבלגיה האנטישמית, יש את הבעיות שלה

      שרון, 05/02/12 06:16

      אבל מדובר פה דווקא בשני בלגים ''מיוחדים'' - לא אנטישמים ולא שונאים את ישראל, אלא דווקא מזדהים איתה ועם המצב כאן, וחוששים (לצערי בצדק) למדינת ישראל ולתושביה.
      וכן, הם מתריעים בפני הסכנות שעומדות בפנינו. לא שהאידיוטים קצרי-הרואי והנהנתנים שעומדים בראש המדינה יעשו עם זה משהו, הם לא ממש דוד בן-גוריון, ורואים רק את הקדנציה הקרובה, וממש לא משנה במי נבחר בבחירות, אין כרגע שום אופציה סבירה

  • 73.

    מה שבטוח שביום בו ישראל תחדל להתקיים יהיה יום של תוהו ובוהו עבור העולם

    תמות נפשי עם פלשתים, 04/02/12 21:54

    שלא לדבר על מאות מליונים שיושמדו בקרב העולם הערבי.... לפחות נגאל את העולם מנוכחות הסרטן המוסלמי...

  • 72.

    ברור שהמדינה צועדת מדמוקרטיה למדינת שריעה חשוכה,עניה ומפגרת שלא תשרוד

    מדינת הלכה=מדינת עגלות וחמורים, 04/02/12 21:28

    כי אם אין השכלה=קמח=עבודה לא תהיה לא תורה ולא מדינה.

  • 71.

    מצב בריטניה לא בהרבה יותר טוב (ל''ת)

    חצי נחמה, 04/02/12 21:28

  • 70.

    עתיד ישראל בנוי על שלוש: אחדות, אחדות ואחדות!!! (ל''ת)

    דוד נגב, 04/02/12 21:20

    • Right my man but its esier sain (ל''ת)

      Isaac Surany, 05/02/12 01:51

  • 69.

    עתידנו תלוי רק בנו

    מני כהן, 04/02/12 21:18

    מאוד לא נעים לקרוא תחזית כל כך פסימית וכל כך שחורה , אבל אסור לנו לשקוע במרה שחורה או פחד. אישית אני די מסכים עם נתוח המגמות שמציגים כותבי הספר , אבל לקבוע שישראל בדרך למטה , בדרך לסופה ,זוהי מסקנה מוגזמת ולא מחוייבת המציאות . בכל זאת ,מה כן ? יש להתייחס ברצינות למגמות המוצגות בבחינת תרחיש שיש לעשות הכל למנוע אותו וזה אפשרי גם ברמה הלאומית ןנדרש והכרחי ברמה הבינלאומית, במיוחד מול הפלסטינים. עורו אחים, גורלנו בידינו.

  • 68.

    הניתוח נכון. רק אלוהים לא במשואה.

    בן הארץ, 04/02/12 21:17

    כבשה בין שבעים זאבים

    • I like it! (ל''ת)

      Uri, 05/02/12 01:06

    • good!!!! (ל''ת)

      safta Tzippy, 05/02/12 05:50

  • 67.

    הסמול והערבים גומרים את ישראל ובג''ץ נותם גושפנקה !

    אריק, 04/02/12 21:07

    אל תיתנו להם להרוס את המדינה !

  • 66.

    600 פצצות אטום מבטיחות שאנחנו נשאר פה לנצח

    שגיב א, 04/02/12 21:02

    עם כמות כזאת ישראל יכולה למחוק את סין, ברור שזאת התאבדות אבל גם מהצד השני זאת התאבדות ולכן אף עם לא יהיה מוכן למחוק את ישראל ולמחוק את עצמו בשביל הפלסטינים, שבעצם גם ימחקו. אז אל תתנו לאף אחד להפחיד אתכם אנחנו מעצמה גרעינית ואף מדינה לא תעיז לתקוף אותנו, גם לא אירן.

  • 65.

    חזק ביותר

    אהבתי את ההמלצה לגבי התקפה, 04/02/12 20:45

    להפסיק ללקק לעולם, לעשות מה שטוב לנו..

  • 64.

    רק כ-1000 חרדים התגייסו לצה''ל וכל השאר כגון החב''דניקי,הש''סניקים

    השתמטות=בוגדנות וחבלה בחוסנה של המדינה, 04/02/12 20:45

    והחרדים משתמטים משירות צבאי ולכן ברור שבלי כוח מגן לא תוכל המדינה להתקיים כי
    הרי ברור שתפלות ודתיות לא יכולים להחליף צבא לוחם.

    • אחוזי הגיוס של הציבור הדתי עדיין גבוה יותר מהציבור החילוני. אולי הגיע

      ץ, 05/02/12 00:35

      הזמן לתקוף את השמאלנים באותה מידה שאתה תוקף את החרדים? הרי רק בתל אביב מספר המשתמטים יותר גבוה מכלל האוכלוסייה החרדית שלא מתגייסת..

    • הנה דוגמה למישהו שמנסה לסכסך.

      משה, 05/02/12 00:51

      ככה ל-א בונים אחדות הבנת?

  • 63.

    זה מה שהישראלים כבר שנים מנסים להסביר לעולם. אבל העולם לא מקשיב

    א, 04/02/12 20:44

    אבל, זה לא באמת נכון. הם בפיגור של כמה שנים ובהמשך הם יוציאו ספר שיסתור את הספר הזה.

  • 62.

    החולשה הכי גדולה של ישראל היא תלותה בנפט

    XY, 04/02/12 20:41

    אם ישראל הייתה משקיעה מיליארדים בפיתוח תחליפי נפט, אז כבר היה לנו שלום, כי לערבים לא יהיה יותר כסף למלחמה.

    זה כל-כך פשוט ועם זאת אנחנו בשנת 2012 עדיין מדינה שתלויה בנפט.

    • ישראל משקיע הרבה משאבים ותמריצים בכך

      שוזי, 07/02/12 21:55

      בגלל זה נראה בשנים הבאות בעזרת השם מכוניות חשמליות ו\\או גז. במצב של היום אפילו עדיף עגלה עם חמור מאשר רכב על בנזין או סולר.

  • 61.

    רק הליכוד יכול !!! (ל''ת)

    ממשלת ביבי-מתנחלים-חרדים תביא לסופה של ישראל, 04/02/12 20:38

  • 60.

    הספר כבר יצא לאור

    אורן רגב, 04/02/12 20:35

    המהדורה העברית של הספר יצאה לאור בנובמבר 2011 בהוצאת רסלינג.

    פרטים באתר ההוצאה.

  • 59.

    ישראל היא מת מהלך, אך הסיבה היא הכיבוש וממוללי הזקנים.

    EXTRA-שמאל, 04/02/12 20:34

    מדינה דו לאומית היא עובדה שלא ניתן לחמוק ממנה ובעזרתו האדיבה של הימין ההזוי, בעוד כ-30 שנה ישראל תהיה מדינה בעלת רוב של ממוללי זקנים, קרציות המכרסמות את המדינה מבפנים, ישראל תינתן לפלסטינים על גבי מגש של כסף. לא צריך להיות חוקר מדופלם כדי להבין את שצופן לנו העתיד.

    • אני מעדיף ממוללי זקנים מאשר אנטישמים בזויים כמוך (ל''ת)

      ציוני אתאיסט, 05/02/12 00:25

    • כן כן כן כן כן....

      משה, 05/02/12 00:56

      אז זהו שלא. אנטישמי כמוך היה יכול לקריין בסרטים של גבלס. למה רק ממוללי זקנים? שכחת גדולי אף עם שיניים ענקיות שעושים מצות מדם של ילדי שמנת תל אביבים. הסיבה המרכזית כפי שמצביע עליה גם הראיון הזה שקיומנו בסכנה היא המוסר הצבוע של השמאל המתרפס שתוך 10 שנים לא יהיה יותר פשוט כי חבריו מתפכחים או בורחים לחו''ל. תמיד אתם מדברים על שתי מדינות ומתעלמים במתכוון מהערבים ה-''ישראלים'' - השינאה ליהודים ולמדינה נמצאת בבסיס התרבות שלהם ומדינה ערבית בשטחי יו''ש, תהפוך את אוהבי המדינה המעטים שמתחבאים ביניהם לגיס חמישי פעיל בשלב הבא של תוכנית השלבים לכיבוש והשמדת ישראל - כמו שאמר זאחלאקה ברגע של חוסר זהירות - ''כאן זה שיח' מוניס''

    • בטח בטח, כמו שערפאת הוא איש של שלום ואפשר לעשות איתו הסכמים. (ל''ת)

      רונית, 05/02/12 03:04

  • 58.

    מלכות יהודה שרדה את מלכות ישראל (לכן היסטורית, אנו יהודים-לא ישראלים) (ל''ת)

    כבשה פועה אוהבת להזכיר תקדימי עבר, 04/02/12 20:34

  • 57.

    מי אמר שההיספנים אינם תומכים בישראל?

    בן, 04/02/12 20:34

    מדובר באוכלוסייה שמרנית-דתית שמאוד שגם אם היהודים לא חשובים לה, הרי שחשוב לה עתידם של המקומות הקדושים בארץ.
    זאת האוכלוסייה הגדלה ביותר בארה''ב, בעיקר בגלל הגירה ממקסיקו.
    בצד השני יש לנו את האסייאתים - אין להם סימפטיה מיוחדת לישראל אבל בהחלט ליהודים וליהדות. רוב התרבויות באסיה רואות בתרבות היהודית תרבות מיוחדת ועתיקה שראויה כמו שלהן.

  • 56.

    החינוך התורני הממאיר(בלי לימודי ליבה) לנחשלות,טפילות,בערות,עוני ופיגור

    החינוך התורני=מגה פיגוע במדינה, 04/02/12 20:29

    ימוטט את המדינה מאחר ונישמת אפה של כל מדינה היא העבודה,היצור והיצוא.לשם כך צריך ידע ואם 40% מהתלמידים במדינה לומדים תלמוד וגמרא במקום מדעים,אנגלית,מתמתיקה,טכנולוגיה וכו' מה ייצרו וייצאו?

  • 55.

    חוששני מאד שהצדק אתם. מבחינה אוביקטיבית איננו שיכים לכאן מכל הבחינות

    משה בודק, 04/02/12 20:24

    מבחינה מוסרית, יחס לחיי האדם הסובלנות אנו כאן נטע זר ומקומנו אי שם באירופה.קחו לדוגמה את עשרות ההרוגים בפורט סעיד לאחד משחק כדורגל. האכזריות שלהם כלפי עצמם וכלפי זולתם בלתי מובנת ונסבלת. אין לנו לסמך אלא על אבינו שבשמיים. ואם ינהג כלפינו כפי שנהג בשואה חוששני לגורלנו הלואי שאתבדה. וסליחה על הפסימיות שלי

    • בטלן פאסיבי שסומך על ניסים משמיים לא יכול להיות אופטימי בשום מקרה (ל''ת)

      ריאליסט, 05/02/12 00:08

  • 54.

    הסכנה הגדולה ביותר לישראל היא מהגיס השישי החרדי

    הגלשנית, 04/02/12 20:15

    הם מוצצים את דמינו, משתלטים על ארצינו, משיחים את דעתינו ובבוא היום ימכרו אותנו לערבים.

    אני מעריכה שתוך 20 שנה נראה ראש ממשלה חרדי אשר יכרות ברית חטאים עם הערבים ויתן את א''י להם בתמורה לאי רדיפה וחופש כלכלי (שהרי החרדים לא יוכלו להחזיק צבא והחילונים יברחו מכאן)

    רק כך יגמר המפעל הציוני.

    • SO right! (ל''ת)

      Ben Gilad, 05/02/12 00:35

    • להסיר מיד תגובה פרועה ומסיתה כמו זו

      יעקב אופקים, 05/02/12 01:42

      להסיר מיד תגובה פרועה ומסיתה כמו זו

    • הם יובילו להשמדת המדינה

      אזי, 07/02/12 17:25

      הצדק איתך , הכתבה ממש מעלה את האמת המציאותית מתחת לשטיח .ישנן תגובות היוצרות את הרושם שהם נשלחו ממוסד למפגרים, אין להכליל את כל הדתיים והחרדים באותה קטגוריה,אולם חובה להסכים שהסרח עודף הקשורים בהם,הם הסרטן של מדינת ישראל.להיזכר באסון המסוקים ולחוש כיצד הלב מדמם בתוכך והלכות בפאתי העין הופכת לדמעה,ומצד שניחולריות מטונפות חלאת המין האנושי מיידים אבנים בבנינו השמים את נפשם בכפם בכדי להגן על הנמושות עצמם שהם הסרטן שיכריע את החלק הבריא שבעם.מה הפלא שלמעלה ממילון ישראלים טובים נאמנים שמלאו את תפקידם ושרתו את העם נדחקו החוצה בגין הפוליטיקה הרקובה הקיימת בשיטת שמור לי ואשמור לך.יש לחוקק חוק שכל המרים ידיים על חייל יבלה לפחות עשר שנים מאחורי סורגים.

  • 53.

    אחת הבעיות הגדולות של עם ישראל בעידן הנוכחי: א) בגלל עליה בחומרנות

    דוד נגב, 04/02/12 20:15

    אחת הבעיות הגדולות של עם ישראל בעידן הנוכחי: א) בגלל כשלים חינוכיים עליה בחומרנות ו''הגשמה עצמית'' יתרה, הזרם החילוני (בהכללה) הולך ומאבד אט אט מהערכים הבסיסיים של יהדות (ידיעת תנ''ך ומורשת ישראל) , ציונות, צניעות, הסתפקות במועט, יושר הגינות, עזרה לזולת, עבודה עברית והתנדבות לנשיאה בנטל. תופעות אלו באות לביטוי בהרחבת פערים וירידה בסולידריות, עד כדי מקרים קיצוניים של אי הבחנה בין אויב לבן ברית. ב) החמרות הולכות וגוברות בדת היהודית, מביאות להפחתה בראיית המציאות, בשכל הישר ובקשר האמיתי באלוהים!!! הפרדה והינתקות מכלל עם ישראל, הימנעות מנשיאה בנטל הלאומי!!! וכן התעלמות ואי ראית הסכנות האמיתיות. תופעות אלו גם הן באות לביטוי בהרחבת פערים וירידה בסולידריות, עד כדי מקרים קיצוניים של פגיעה ביהודים ובאינטרסים לאומיים. התוצאה של ההתפתחויות האלה טומנות סכנה קיומית. כמו שהובילה אותנו הפלגנות הקיצונית בעבר, לחורבן וגלות ישראל, לשתי חורבנות הבית (ראשון ושני) ולגלות יהודה , להרג המוני בקרב יהודי מצריים על ידי הרומאים לאחר חורבן בית שני ועוד לשורה של חורבנות ושואות אדירות שבאו עלינו בגלות, ועדיין לא למדנו

    • תגובה מבריקה. ממליץ (ל''ת)

      עידן, 05/02/12 00:07

  • 52.

    מזל שעם ישראל הוא מעל לחוקי הטבע

    אלעד, 04/02/12 20:11

    כמו שחזרנו לארץ אחרי 2000 שנה והקמנו מדינה, ואני בטוח ששום הוגה דעות בעולם לא ראה את זה קורה אי פעם, כמו ששמרנו על זהותנו במשך 2000 שנה של מסעות צלב ואיסלומים באיומי חרב, אונסים ורציחות, ונשארנו כאן כולנו מכוח ההבטחה האלוקית, אנחנו הולכים להיות פה עוד הרבה זמן....

    • לגמר

      טוב אתה, 05/02/12 00:10

      צודק!
      חזק ואמץ!

    • גם ששת המיליונים הם כנראה מעל חוקי הטבע... (ל''ת)

      חכם מיימון, 05/02/12 12:33

  • 51.

    הרבה דברים נכונים , הבעיה היא שבלגיה תיפול הרבה יותר מהר מישראל

    ישראלי שמכיר את בלגיה, 04/02/12 20:05

    ישראל לא תיפול , זה לא מונע את העובדה שהרבה דברים שהם פירסמו הם נכונים , אך לפי דעתי היה חכם מצידם לבדוק מה קורה בארץ מולדתם - בלגיה החצויה בין הפלמים לוולונים , בינהם לא תהיה מלחמה - זה בטוח , אך מי שמנצל זאת מאוד יפה הם המוסלמים החיים שם , הייתי כמה פעמים בבלגיה וכל פעם שהגעתי שמתי לב עד כמה היא השתנתה מפעם לפעם , ועד כמה האיסלם נכנס למאווי החברה הבלגית , עוד כמה שנים הלך שם יהיה מוחמד

    • So what? Why is it relevant to the article that Belgium will fall fir

      AvnerA, 05/02/12 01:42

      Usual nonesense. Retort with an irelevant counter example. ''Two fish in the sky are better than one bird in the sea.''

  • 50.

    אהבתי, לייק גדול.

    שמואל, 04/02/12 20:04

    ''תילחם כדי להשמיד טוטאלית את יכולת הלחימה שלהם, בלי לחשוש ממה שהעולם יגיד ולא להילחם כאילו שתי ידיך קשורות מאחורי גבך''

  • 49.

    עצוב לקרוא דברים קשים אלה, ולוואי שיפלו על אוזנים קשובות

    יוסי (אי דתי ומאוד ציוני), 04/02/12 20:00

    להגדיל את הלכידות בעם. כל הרבנים צריכים להבין שיש להתגייס למען העם ולא לתת לצאן מרעיתם להשתמט מחובות, דבר היוצר רפיון גם מאחרים, כי הם לא רוצים להיות הפריירים של המדינה. כל זה יכול לדרדר אותנו לתהום מהר מכפי שאנו מצפים.

  • 48.

    אני נוטה להעריך שבטווח הנראה לעין, ''נצח ישראל לא ישקר'' (ל''ת)

    אלישי, 04/02/12 19:57

  • 47.

    התלות בנפט תעלם תוך 15 שנה

    אילן, 04/02/12 19:57

    ואופס - מה קורה לערבים בלי נפט.
    המכוניות ההיברידיות והחשמליות יגמרו אותם.
    מה שבאמת מסוכן לנו זה החרדים. אם הם הרוב הלכה המדינה. אני מצביע לפיד.

    • מאיפה יש חשמל להטענת המכוניות החשמליות אתה חושב ? (ל''ת)

      נכון,מנפט או גז.. .גאון קטן מאד אתה...., 04/02/12 23:56

      • כורים גרעיניים ו אנרגיות ירוקות-עם פיתוחים אחרים

        לא-אתה הטמבל-סתכל קדימה, 05/02/12 14:30

        יגמלו את כולנו מנפט
        ואם לא-יש עוד נפט למאות שנים

  • 46.

    תחזיות וניתוחים

    עכבר מבין, 04/02/12 19:56

    באנגליה של המאה ה-19 קבעו שתוך כמה עשרות שנים אי אפשר יהיה לנוע ברחובות לונדון כי ערימות הגללים של הסוסים יגיעו לגובה מטר. בסוף המאה ה-19 נבאו שכל התגליות המדעיות כבר נעשו. ב-1948 ניבאו שערביי חיפה שברחו ממנה יוכלו לחזור תוך כמה שבועות ולרשת את בתי היהודים. ומלטוס ניבא שהתפוצצות האוכלוסיה בעולם תשאיר את כולם רעבים. בינתים פקקי המכוניות בלונדון נמשכים, המדע ממשיך להתפתח, הנינים של ערביי חיפה ממשיכים לחיות על חשבון אונר''א וממשלת ארה''ב ויותר בני אדם מאי פעם נמצאים בדיאטה.

  • 45.

    נצח ישראל לא ישקר

    רב אשי, 04/02/12 19:46

    לא נתנו סיכוי קלוש להקמת המדינה עם כל אויבנו מסביבנו .''בכול דור ודור עומדים עלינו לכלותינו . והקדוש ברוך הוא מצילנו מידם'' את זאת אסור לנו לשכוח לעולם

  • 44.

    לכל הטיפשים שנמצאים בהכחשה: התיאור מדוייק ואפילו עדין!

    אחד שמדקלם את התובנות הללו שנים, 04/02/12 19:44

    מי שחושב שאנחנו נישאר פה לאורך זמן הוא טיפש.
    ישראל זה המבצר הראשון שהמוסלמים יקחו.
    החדשות הטובות לאלו שכועסים על הבלגים שמביאים את הידיעה: שאירופה גם תילקח על ידי המוסלמים ובקלות ודרך הרחם.

    ולעניננו:
    בכל פעם שאני ושאנשים שדומים לי שרואים נכוחה את מה שקורה ומנסים להסביר לאנשים שעדיף לנו כבר מהיום להתחיל ולהקים קולוניות ישראליות בחו''ל על מנת להציל כמה שיותר יהודים/ישראלים מהסוף המר והמהיר של המדינה שלנו - אני מקבל קיטונות של קללות.
    אני יודע שקשה לאנשים להפנים משהו שבלתי מתקבל על הדעת אבל המדינה באמת תגיע לסופה ולא בעוד הרבה זמן.
    הלוגיקה מחייבת שכל שלל הניסים שהיו מרגע הקמת מדינת ישראל ועד לימים אלה = שלל הניסים הללו עומדים להיפרע ואנחנו עומדים לשלם את מחיר הניסים הפיקטיביים הללו.

    ופה קטע שאני מוסיף למרות שאני יודע שזה לא חכם להוסיף:
    מדינת ישראל תתקיים בדיוק 70 שנה ו 70 חודשים.
    סוף 2018 - כל אחד יכול לעשות חשבון מדוייק.
    אחרי המדינה ''האדמה לא תוכל להיחרש''=נשורת גרעינית.
    בהצלחה לכולנו.

    • ל''אחד שמדקלם .....'' איפה במוסד סגור ?

      אילן, 04/02/12 23:56

      תלך מפה ותקים לך קולוניה באוגנדה אם אתה רוצה . באירופה היו 6 מיליון יהודים מפוזרים בקולוניות זה לא ממש עזר להם בלי מדינה וצבא .

  • 43.

    המסקנה שלהם, ההגיונית לא נתפסת בעיני המנהיגים שלנו.

    חרד לגורלו, 04/02/12 19:44

    אוייבים צריך להשמיד .

  • 42.

    בואו נקרא לילד בשמו - השמאלנים מסכנים את עתיד ישראל

    עידו, 04/02/12 19:42

    ותמורת כסף עושים כל שביכולתם כדי להשמיד את המדינה. אם זה ע''י העברת ערבים לתוך תחומי הקו הירוק בניגוד לחוק, מסירת מידע לאוייב, הלשנה על כל פעילות שמבצע יהודי (יריב אופנהיימר-המלשינון הראשי)

    • נדמה לי שלא הבנת את הספר כלל (ל''ת)

      הבנת הנקרא לוקה בחסר, 04/02/12 22:23

  • 41.

    נהפוך הוא. עתידה של ישראל חזק מתמיד לאור המשבר העולמי החדש.

    עצים קטנים וגמישים עמידים בסערות, 04/02/12 19:39

    ישראל מדינה שמסוגלת לייצר את מזונה בעצמה ויש לה מים משלה (כולל מותפלים). המלחמות הבאות יהיו על משאבי מים (לא בטוווח הקרוב אלא בעתיד הרחוק יותר לבוא). לכן ישראל זו מדינה חזקה שמחזיקה את עצמה.
    אין היום מקום בעולם שלא מורכב מלאומים שונים ומקבוצות שונות מאוד האחת מהשנייה.אבל בישראל יש להן מכנה משותף חזק יותר מאשר במדינות מערביות אחרות.
    עתידה של כל מדינה אירופאית מערבית מוטל הרבה יותר בספק מאשר של ישראל בגלל שינויים דמוגרפיים שיובילו להחלשות הכלכלה.
    החיים מלאי פרדוקסים ולא בטוח בכלל שסין או רוסיה יהיו מעצמות על חזקות בעתיד לבוא. רוסיה מאוד מושחתת, וסין ענייה ומלאה בעיות ושתיהן הן חיות כילאיים בין קומוניזם לקפיטליזם ולכן מצבן רעוע יותר משל ישראל.
    המוסלמים מפולגים ומסוכסכים כל כך ביניהם שעתידם בטח לא מזהיר על אף מספריהם.

    בקיצור ספר שאומר דברים נכונים אך הניתוח והשורה התחתונה שלו מגוחכים משום שהנבואה ניתנה לשוטים. אף אחד לא יכול לחזות את העתיד, במיוחד שהוא מלא בהפתעות מכיוונים בלתי צפויים.

    • נקודת מבט מעניינת (ל''ת)

      ., 05/02/12 15:03

  • 40.

    זה יפה שהם מציגים את הבעיות. כעת הגיע הזמן לפתור אותן! (ל''ת)

    יובל, 04/02/12 19:39

  • 39.

    הפיסקה האחרונה לגבי השמדת יכולת הלחימה דווקא מוצאת חן בעיני (ל''ת)

    לא מצביע לימין, 04/02/12 19:36

  • 38.

    Irael the End?

    Mr Jacques Berechith, 04/02/12 19:29

    כתבה מעולה אמיתית, על מנהיגי המדינה להתייחס בכובד ראש ולא לבזבז את זמנם ברדידות הקיימת ,ולהיתעלות
    מהגשמיות שבה רובצים כיום,אמת הזמן פועל נגדנו! החלטות מוציאים לפועל 100% ללא היסוס,ולא מגמגמים .

  • 37.

    אני משער שאילו היו שואלים

    למי נתנה הנבואה?, 04/02/12 19:29

    אני משער שאילו היו שואלים לפני 1500 שנה צמד שכזה, את אותה שאלה על עתיד היהודים, התשובה לא הייתה שונה. עברו 1500 שנה ואנחנו עדיין כאן. יעברו עוד 1500 והישראליים עדיין ילכו על פני אדמת ישראל.

  • 36.

    ישראל חזקה מידי מכדי להשמיד אותה

    ישראל חזקה מידי, 04/02/12 19:28

    ישראל חזקה מידי ואין שום סיכוי - פנימי או חיצוני - לחסל אותה. אירופה בדרך לחיסול מלא בדיוק כפי שבלגיה עומדת להתפרק.

  • 35.

    מה שיחסל בסופו של דבר את מדינת ישראל היא ההתחרדות והעליה במספר החרדים

    ההתחרדות היא האסון הקיומי של המדינה, 04/02/12 19:27

    והש''סניקים.

  • 34.

    הטעות הקטנה של החוקרים היא שלדעתם יש פוטנציאל לשלום עם הפלשתינים.

    שלמה, 04/02/12 19:21

    הטעות הגדולה היא החשש מאיראן. גם איראני משוגע, כמו אחמדינג'אד, למשל, יחשוב 10 פעמים לפני שיפגע בישראל, כאשר הוא יודע שהמחיר יהיה השמדתה של איראן.

    החוקרים צודקים בדבריהם בדבר הסכנה לישראל בגלל המבנה הטריטוריאלי הצר. זו בדיוק הסיבה שעלינו להחזיק בכל השטח עד הירדן. זה המינימום הדרוש לבטחון המדינה.

  • 33.

    ניתוח המצב לוקה בחסר משתנה חשוב

    והוא נשק יום הדין, 04/02/12 19:14

    בשואה הבאה כולם ילכו איתנו

  • 32.

    עתידה של בלגיה...

    אביזו, 04/02/12 19:08

    עתידה של בלגיה (והפעם מלווה בעובדות):
    הריבוי הטבעי בבלגיה מזה כמה עשורים 1.4 ילדים למשפחה.
    המשמעות עם סיום המומנטום הדמוגרפי התכווצות של האוכלוסיה בשליש מדי דור (לדוגמא בדבר השחור מתה שליש מאוכלוסיית אירופה, בשואה נרצחו שליש מיהודי העולם).
    האוכלוסיה הנותרת תצטרך לתמוך בקשישים רבים שפשוט יגוועו.
    עליית מחירי האנרגיה תביא לירידה נוספת ברמת החיים.
    הגירת מי שיש להם ברירה לצפון אמריקה.
    הגירה מוסלמית במקום.
    וקיבלנו צ'צ'ניה (שאגב היא גם באירופה וגם בה היה רוב נוצרי לפני 20 שנה).

    • Oh, I see... because Belgium has 1.4 children per couple

      AvnerA, 05/02/12 01:46

      the two Belgian(probably Jewish) authors have no moral right to write a book about Israel... Superb logic.

      • נכון אבל...

        אביזו, 07/02/12 13:29

        מה שאתה אומר נכון אבל אני התכוונתי:
        יש הרבה מדינות פחות יציבות מישראל עם בעיות דמוגרפיות אדירות:
        כמעט כל אפריקה אירופה ואסיה סובלות מחוסר יציבות דמוגרפיה וחיות על זמן שאול.
        הכפלה של מחירי האנרגיה תביא לעליה במחיר המזון לרעב ולהתמוטטות הכלכלות הצפוניות המבוססות על חימום בחורף.
        מדיניות הילד היחיד בסין וחוסר הילודה באירופה הן מתכון לאסון.
        ההגירה של מאות מיליוני אפריקאים ומוסלמים שבפתח היא מתכון לאסון נוסף.
        דוגמא קטנה - פרויקטים אתיופים ואחרים שכבר יצאו לדרך ינצלו תוך שנים ספורות את מי נהר הנילוס באזור מקורות הנהר והמים לא יגיעו למצרים ו100 מיליון מצרים יגוועו בצמא (כבר כיום מי הנילוס מנוצלים כולם ולא זורמים לים ובאזור השפך החקלאות ננטשת.

        בכאוס שעומד להיווצר אין דרך לנבא את עתידה של ישראל.

  • 31.

    ניתוח מבריק ומדכא (ל''ת)

    לילית, 04/02/12 19:08

  • 30.

    רואים שקוף

    אלי, 04/02/12 19:04

    על הבנתם של אלה נאמר רואים רחוק -רואים שקוף .

    לתשומת לב השמאל בארץ..

  • 29.

    מוזר שהחוקרים לא גילו דווקא את מה שישראל חייבת ללמוד מהבלגים

    Surfers Logic, 04/02/12 18:55

    מדינת ישראל מעולם לא הסתירה את שאיפתה
    להיות שונה מאוכלוסיית הסביבה המתאפיינת
    בפונדמנטליזים דתי לאומני וטרור בין פלגים
    כמו שיעים וסונים ווולונים נגד פלמים...

    ההיסטוריה מלמדת שדווקא כתוצאה ממציאות כזו
    פתאום קם אדם והחליט שהוא יראה לכל העולם
    מה עושה עם שלא מוכן לזוז משם ולא מוכן להשלים עם הדיקטאט של עריץ מטומטם, לא מוכן לרקוד לפי החליל של האימם, לא רוצה להיות כמו כולם, לא מסכים שישלוט בו האיסלם וקובע גבול מושב ממזרח עד הים עבור כל מי שלא רוצה להיות בלגי...ומאז כל בלגי שנמאס לו
    מהבלגים הוא הולנדי המכריז בראש מורם
    שבירתו היא אמסטרדם!

  • 28.

    תגובה

    אלילוסקי, 04/02/12 18:53

    שניי החוקרים וכותביי הספר כול כך צודקים עד שזה מפחיד ליקרא את הספר אולם חזקה על הניבחרים והצבא שלנו שחשבו על זה ונוקטים את הצעדים הנכונים ביותר להמשך קיומה וביטחונה של המדינה שלנו ידוע שחיי אדם קצרים עים מדינה או בלי מדינה בנטיים אמחנו שומרים עליה אי אפשר לדעת מה יהיה בעוד 30 40 שנה אני תיקווה שהניבחרים שלנו יחד עים צבה א ההגנה לישראל יתאג ויעשה הכול לישמור על המדינה שלנו בדור הזה שאנחנו חיים בו ויעביר את האחריות לדור הבא אולאי עד אז יהיה שלום בעולם מי יודע

  • 27.

    בגלל ביבי וליברמן הפכנו למדינה מצורעת בכל העולם (ל''ת)

    אזרח מיואש, 04/02/12 18:51

    • ולפני ביבי וליברמן היינו מדינה פופולרית... (ל''ת)

      השב כסיל כאיוולתו, 05/02/12 00:10

    • צודק (ל''ת)

      נאני, 05/02/12 00:33

  • 26.

    התפתחות טכנולוגיות להשמדת המונים

    אבנר, 04/02/12 18:51

    ההתפתחות הנ''ל פועלת לשני הכוונים.לא אתפלא אם מלחמה לא קובנציונלית(ביולוגית,גרעינית) באיזורינו תסתיים במיליארד הרוגים.

  • 25.

    תגובה

    אלילוסקי, 04/02/12 18:48

    שניי החוקרים וכותביי הספר כול כך צודקים עד שזה מפחיד ליקרא את הספר אולם חזקה על הניבחרים והצבא שלנו שחשבו על זה ונוקטים את הצעדים הנכונים ביותר להמשך קיומה וביטחונה של המדינה שלנו ידוע שחיי אדם קצרים עים מדינה או בלי מדינה בנטיים אמחנו שומרים עליה אי אפשר לדעת מה יהיה בעוד 30 40 שנה אני תיקווה שהניבחרים שלנו יחד עים צבה א ההגנה לישראל יתאג ויעשה הכול לישמור על המדינה שלנו בדור הזה שאנחנו חיים בו ויעביר את האחריות לדור הבא אולאי עד אז יהיה שלום בעולם מי יודע

  • 24.

    ''כי בשם קודשך נשבעת לו שלא יכבה נרו לעולם ועד''

    הקב''ה, 04/02/12 18:46

    עוד הוכחה שאנחנו תלויים רק בה'

  • 23.

    זה גם מה שאמרו הרומאים על היהודים...

    יהודי, 04/02/12 18:45

    והנאצים, והערבים, והנה, אנחנו עדיין כאן. זה מה שמעצבן את כולם...

  • 22.

    היה יכול להיות כ''כ נכון - אם העולם היה מנהל ''לבד'' ולא ע''י השגחה (ל''ת)

    אברהם, 04/02/12 18:39

  • 21.

    לפי הספר ''האויב השמאלני'' יצליח במשימתו להשמיד את ישראל מבפנים (ל''ת)

    חייבים שינוי קיצוני, 04/02/12 18:39

  • 20.

    אצלי מסתמן: חופש הביטוי ב nrg כמו ב ynet (ל''ת)

    חשוב לתמוך באג'נדה....פחחחחחחחחחחח, 04/02/12 18:38

  • 19.

    so right !

    ron, 04/02/12 18:37

    that's why I'm in Canada.
    Bye bye Israel.........

  • 18.

    אילן 1: יישר כח על דבריך וברצוני להרחיב:

    אין מקום ל''מוסר'' מערבי במזרח התיכון, 04/02/12 18:35

    מלחמות ישראל צריכות להסתיים בתבוסה משפילה לערבים, אין שיחות שלום עם מי שלא מכיר בתבוסה ללא תנאים, שטחים שנכבשו במלחמת מגן - יסופחו לישראל אוטומטית לפי חוק וללא שיקול דעת של ''רודפי שלום'' למיניהם

  • 17.

    הסכנה האמיתית -חוסר הלכידות. (ל''ת)

    ''כאשר ישראל אגודה אחת,אין אומות העולם יכולין להם'', 04/02/12 18:34

  • 16.

    צרכים להחליף את כותרת הספר כי בשנה האחרונה אביב הערבי הורג אחד את

    מחברי הספר, 04/02/12 18:33

    השני והמלחמות האזרחים הנ''ל יכול להמשך שנים ובנתיים ישראל משגשגת וקיימת ושימותו כל נביא השקר.

  • 15.

    בלגיה מוסלמית , שידאגו לעצמם (ל''ת)

    שי, 04/02/12 18:20

  • 14.

    כמו שנהוג לומר בארה''ב:

    הראל, 04/02/12 18:07

    It's a long run
    הייתי מוסיף לדיון את הנקודות הבאות:
    א. אין שניות היסטורית. בלתי אפשרי לחזות את העתיד על פי העבר, כך שכל בספר מלא בספקולציות.
    ב. מה ההשפעה של יחס הקיבוצים למתנדבים האירופאים בשנות השישים והשבעים? אותם מתנדבים יצאו מכאן בכעס וכשהגיעו לעמדות מפתח...
    ג. גם המוסלמים וגם הנוצרים גנבו, למעשה, את עקרונות התנ''ך ואת המונותאיזם מאיתנו. ביום שהם יודו בכך ויחזירו את הגניבה, נוכל לדבר על כר נוח יותר לשלום.
    ד. ישראל קטנה ולכן נראית כקלה להכנעה, אלא שמאוד יתכן שהגבולות הנוכחיים הם זמניים. מחברי הספר יכלו לשאול, למשל, מה היה קורה אם ישראל היתה משדרת לערבים במצרים, שהם יכולים לשכוח מסיני ולהביא לאיזור תנופת פיתוח. יש סיכוי שהיו נזהרים יותר בכבודנו.
    ה. ישראל החלה בתהליך של התגוננות מפני בחישה זרה, המתבטאת בהזרמת תקציבים לארגונים בארץ המאמצים קו אנטי ישראלי. מה תהיה ההשפעה של זה על תחום ההסברה?
    ימים יגידו.

    • מה שכתבת על המתנדבים בקיבוצים שגוי במיוחד

      אמיר, 05/02/12 04:27

      למה ללכלך סתם? בשביל רובם זאת הייתה חווית חייהם

      • בשביל רובם (ל''ת)

        הראל, 05/02/12 16:24

  • 13.

    לא להאמין אבל שימו לב למשפטים האחרונים-

    טרזן, 04/02/12 18:07

    שאם כבר נכנסנו למלחמה עם חמאס וחיזבאללה אז להשמיד את היכולת שלהם להלחם ולא להלחם עם ידיים קשורות. פשששש אז הימין צודק לא שמאלנים מטומטמים?? הנה הדרך לשרוד ואף להמשיך להיות חזקים מאד-היום-לא מחר-לתקוף את אירן באטום על המתקנים.לא בפצצות רגילות אלא באטום שכנראה יש לישראל,אז הנה,הגיע הזמן להציל את עצמנו מהשמדה,יש את היכולת לפצצות קטנות ומוחלשות ושילכו לעזאזאל אזרחי אירן המטונפים-הם כולם רוצים להשמיד אותנו! לומר שוב ושוב לעולם-אם הערבים יתקפו שוב אז כול ערביי ישראל יגורשו מעבר לירדן.אנחנו מדינה קטנה וקצרה ודקה?אז להגדיל אותה ולהרחיב אותה.חיזבאלה יתקוף?? לכבוש את דרום לבנון ולטבוח בשיעים ולספח את האיזור,לחלק אדמות חינם לחיילים ישראלים וליהודי העולם שיבואו לבנות בתים...נשמע לכם מטורף?? תתכוננו להשמדה של המשפחות שלכם או תברחו למשרפות באירופה.תבחרו מה עדיף

  • 12.

    אצל פייגלין זה לא יקרה!

    בנצי ל., 04/02/12 18:03

    כמו שראיתי, פייגלין ניתח את המצב, הגיע למסקנה זהה לזו של הבלגים ומציע את התשובות והפתרון שכנגד.

  • 11.

    הימין היהיר והמטורף מוביל אותנו לאבדון. (ל''ת)

    se7en, 04/02/12 18:03

  • 10.

    Look at your country b-4 you look outside ,soon sharia low (ל''ת)

    mr,katunga, 04/02/12 18:00

  • 9.

    ומה יש לבלגים למכור ..כלום אפילו הפסל שעושה פיפי רוצה לברוח משם משעמום

    קובי, 04/02/12 17:50

    הייתי שם דיכאון

  • 8.

    הספק הוא בגלל הויתורים והנסיגות(בשטחים ובדעות) (ל''ת)

    אבי,התנחלות רמת אביב ג', 04/02/12 17:43

  • 7.

    ישראל חזקה! כנסו

    זיקוקי די-נור בעלטה, 04/02/12 15:29

    תמיד היה פה קשה וכנראה לא יהיה קל, אבל אנחנו רגילים להצליח ''כנגד כל הסיכויים'' אם נדע לגשר על הפערים ביננו שום כוח מבחוץ לא יצליח לסכן את קיומנו פה.

    • כנגד כל הסיכויים וכנגד התקשורת הישראלית (ל''ת)

      ממליצה, 04/02/12 17:33

    • אנחנו רגילים להצליח כנגד כל הסיכויים?

      דג, 04/02/12 18:03

      כמו שהצלחנו בשואה?
      כמו שהצלחנו נגד הרומאים?
      כמו שהצלחנו נגד הבבלים?

      אתה אדם הזוי שסובל ומת בכייף ושלא מסוגל לראות שאלוהים מזמן מזמן עזב אותנו (או שפשוט לא היה קיים מלכתחילה)

    • Hundred million muslims can finish us walking (ל''ת)

      without even shooting one bullet!, 04/02/12 21:15

  • 6.

    החוקרים ניתחו את המצב באופן מדוייק (ל''ת)

    כל הכבוד לספר, 04/02/12 15:23

    • נסו להבין

      כוכבית, 04/02/12 21:48

      או מורטוריום או קרמטוריום.

  • 5.

    אני מוכן להמר שעתידה של בלגיה יותר מוטל בספק מאשר עתיד ישראל. (ל''ת)

    דוד, 04/02/12 14:52

    • וזה עדיין לא פותר את הבעיה שלנו, נכון? (ל''ת)

      דורון, 04/02/12 17:38

      • גם ארה''ב עתידה להתפרק חוקי הפיזיקה.. אלמנטרי ווטסון (ל''ת)

        פיזיקאי, 04/02/12 21:25

  • 4.

    ישראל עברה את נקודת האל חזור,במובן החיובי !!כנסו

    יוסי ג, 04/02/12 14:33

    והערבים הפנטזיונרים,והטיפשים ,אחרו לרכבת
    שכבר מזמן יצאה מהתחנה.בתור איש חיל האויר
    לשעבר אמרתי וחשבתי כמו שנאמר בכותרת,בשנייה שבה נגעו גלגלי הF16 הראשון בקרקע של ה''יישות הציונות'' ידעתי שהסיוט שלנו נגמר,ומתחיל הסיוט של הפלשתינים בראשות
    אבו עמאר הטיפש שמובארק תמיד התעקש לקרוא לו החמור.ההצעות האופרטיביות של כותבי הספר מעניינות במיוחד,הצעתם שכאשר נצא עוד פעם לקרב נצא על מנת להשמיד,ולחסל לתמיד את אויבינו.

    • גם אתה פנטזיונר לא קטן. (ל''ת)

      וקצת טיפש, 04/02/12 19:10

  • 3.

    לוקח אותם ברצינות. (ל''ת)

    מומלץ גם ל0מולנים שאיכפת להם קיום מדינה יהודית, 04/02/12 14:08

    • ואוו . 000מולנים.. איזה קטעים איתך

      ליאור, 04/02/12 17:29

      החלפת את הס' ב0! ענק!!! אתה בטח מהההזהה גאון

    • לפני שאתה כותב תגובה תמצא את האות ס' על המקלדת שלך (היא ישנה שם) (ל''ת)

      3מאלן, 04/02/12 19:35

      • שמאלן - לפני שאתה מגיב תחשוב. איך אתה כותב ס ביום יום (ל''ת)

        לוגיק, 07/02/12 07:24

  • 2.

    ביבי וממשלתו, מאיצים את המדינה אל פי התהום

    עזרא מנצור, 04/02/12 12:28

    אם מדינת ישראל היתה מתנהלת באופן הגיוני, ולא מאפשרת לחצי מהאוכלוסייה שלא לעבוד, לקבל כסף מהאוצר ולהשתמט משרות צבאי - מעמדה היה איתן, ללא כל ערעור על עתידה. אם תרצו, נתניהו משקף את רפיסות מעמדה של המדינה. האובססיה שלו להיות רוה''מ בכל מחיר מבססת את העיוות החברתי והכלכלי בארץ. למי ששכח כדאי להזכיר: בשעתו, הועלתה הצעה ''דתית'' בממשלה שאין להזיז קברים באשקלון מפאת ''חילול'' וכדומה - ביבי, הצביע בעדה! אחר כך שינה את דעתו. נתניהו בהחלט מבשר על קיצה של המדינה - אלא אם כן יימצא לו תחליף ראוי!

    • הבעת את דעתי בצורה הטובה ביותר. תודה לך. (ל''ת)

      דוד, 04/02/12 14:54

    • יפה אמרת (ל''ת)

      בול, 04/02/12 15:22

      • הסכמה של בורים או בעצם של אותו בור

        שאול א., 04/02/12 18:24

        גם אם הטענה שלך,הכוללת את הסכמתם של שותפיך לדיעה או שמא הסכמתך שלך בשמם של אחרים, הרי שאינך מציג עמדה המתיישבת עם העובדות אלא דיעה פוליטית שלא קשה לנחש היכן היא ממוקמת במפה הפוליטית הישראלית.
        גם אם הביקורת שלך נכונה ובעקרון אני יכול להסכים לה ולהיות שותף לה, היא נכונה לגבי כלל ראשי הממשלה בישראל.
        לא נתניהו יצר את הפרזיטים אצל החרדים, לא הוא שחרר אותם מהצבא, לא הוא יצר שיטת ממשל שחייבת להתחשב בהם.
        מאז הקמת המדינה המצב הזה עובד ופועל. דווקא נתניהו מנסה לשנות זאת באמצעות חוק טל וכפיית העתקת הקברים מבית החולים באשקלון.

        ולכן טענותיך אינן כלפי מדיניות של נתניהו אלא כלפי נתניהו עצמו.

        מי שסבור שראש ממשלה אחר יפעל אחרת, כנראה שאינו מבין פוליטיקה ישראלית.
        ב- 1992 רבין החליף את נתניהו כראש ממשלה. הוא הקים קואליציה יחד עם מרץ. אליה הוא צירף את ש''ס שהיו לה 6 מנדטים כאשר גם למפד''ל באותם ימים היו 6 מנדטים.
        כלומר, הוא העדיף מפלגה של אנשים שאינם עובדים ואינם משרתים והותיר מאחור מפלגה ציונית, ערכית, שאנשיה עובדים ומהווים את חוד החנית של השירות הצבאי, הלאומי והחברתי.
        זו האמת לאמיתה.

      • נכון! רוצים את אולמרט וציפי חזרהההההההההההה (ל''ת)

        מגיב מטעם ...כמוהיתר כאן, 04/02/12 21:23

    • צודק-אבל העם הנבער ממשיך להצביע -ליכוד. (ל''ת)

      מוש, 04/02/12 18:28

    • באמת יפה אמרת וכדי שזה יקרה צריך

      אורן, 04/02/12 18:43

      לתמוך בכל הכוח במי שיכול לעשות את זה. היחידה שיכולה לדעתי היא ציפי לבני. לא יאיר לפיד השחצן לא מופז וגם לא מפלגת העבודה. אני לא חבר בקדימה אבל הגעתי למסכנה שלמרות חסרונותיה היא המתאימה ביותר והיחידה שיכולה להפיל את ביבי וזה יקרה אם בבחירות הבאות כולם יצביעו קדימה לליבני כי גם אני מרגיש שאם ביבי יזכה שוב, אנחנו ניפול למדרון מסוכן ואפלולי. אני רואה רק חושך שם!

    • יש לי הרגשה שהבעיה שלך היא ביבי ולא החרדים (ל''ת)

      מיכאל ב, 04/02/12 18:43

    • משתמע מדבריך שלפני ביבי החרדים התגייסו ובא ביבי ופטר אותם.

      אוהב אמת, 04/02/12 18:51

      אני לא חסיד של ביבי, אבל מי שהמציא את החולי הזה הוא שלטון מפ''י ומאז אף אחד לא הצליח לפתור אותו. לבוא ולהאשים את ביבי בכל זאת דמגוגיה זולה.
      ביבי גרם לכלכלת ישראל לזנוק. עובדה. אלמלא הוא, היינו עכשיו כמו היוונים.

    • כל הזומבים שונאי נתניהו קמים לתחייה רק שמו מזכר.

      מהפך 77, 04/02/12 18:58

      החוקרים לא סיפרו לנו דבר שאנחנו לא יודעים. נכון הבחירה לשלטון בישראל צריכה לעבור שינוי. אותו הדבר חלוקת המקורות הכלכלים.[שינוי בסדר העדיפויות].אבל הדבר החשוב מכל זה שינוי של היחס לעולם. לא צריך לעדוף ביקורת. צריך לחסל אותה. מדמוקרטיה מתגוננת. לדמוקרטיה תוקפת.[כמו בטורקיה].לא יותר שלטון מתחפר שנותן אפשרות לכל מיני מחרסמים בשמאל האנטישמי/איסלמי בארץ ובעולם לפרק אותה.
      לסגור נציגויות של עיתונים ומדינות שבשיגרה יום יומית פוגעים בישראל.רדיקאלים חולי נפש שחודרים לכאן יזרקו לכלא ל-15 שנה. ועל זה נאמר. טוב פשיסט חי. מ''דמוקרט נאור''מת.

      • מה הוא כבר עשה ביבי הזה לטובת ביטחון ישראל?! כלום !!

        ביביבלוף, 05/02/12 10:24

        הביטחון מגיע רק לאחר הסכם.
        הסכם שלום כזה או אחר מבטיח למדינה שקט.
        הסכם שמכיר במדינה לעם היהודי
        אבל הוא לא עושה כלום ! כלללללללווווום !
        לא מעניין אותו ! כשהוא יסיים את הקדנציה שלו הוא לא ישאר דקה אחת באדמה הזו של ארץ ישראל ! דקה לא ישאר !

    • ביבי לא אשם, הוא הציע למפלגת ללבני להצטרף לממשלה והיא סרבה

      ליכודניק, 04/02/12 18:59

      ציפי לבני הפילה אסון כבד על מדינת ישראל בכך שאפשרה לש''ס המושחתים להיות בממשלה.

      • הוא הבטיח מיליונים לש''ס רק שלא ילכו איתה לממשלה בראשותה

        ערן, 05/02/12 10:26

        הוא הבעיה הראשית בגיוס החרדים ובסיבסודם על גבך שלך ! אתה שיש לך אינטרנט והתגייסת לצבא ומשלם מיסים עובד כל כך קשה וכספך הולך לילדים של כופרים במדינה במקום לילדיך !

    • ביבי לא ימשיך לכהן כראש ממשלה מובטח.

      גבי, 04/02/12 19:04

      ביב גמר תקרירה

    • Ramat Hasharon

      Jimmy, 04/02/12 19:23

      Right, and under Sharon, Barak, and Livni it was any better? This is not about Bibi. this is about the need to change the electoral system and re invent Israeli govnernment.

    • צודק בהחלט! (ל''ת)

      עוד טוקבקיסט בתשלום, 04/02/12 19:38

    • bi biiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

      Mr Jacques Berechith, 04/02/12 19:39

      100%

    • לא הכל טוב פה. מצד שני אתה יכול להרגיע. ממרום גילי אני כבר יכול להגיד

      אלישי, 04/02/12 19:56

      שמצבנו מעולם לא היה כה טוב.

    • ואם גם תוסיף את אסון המסתננים -זה ישלים את התמונה (ל''ת)

      ביבי-ברק =אסון למדינה, 04/02/12 20:52

  • 1.

    על פי כל התחזיות והמשתנים ישראל לא היתה צריכה לקום ממילא !

    אילן, 04/02/12 07:05

    אין משאבים
    מוקפים באויבים מרים
    מעטים במספר
    מעט שטח
    וכ''ו
    ועל זה נאמר ''ואף על פי כן נוע תנוע''
    הבבלים,הרומאים,הפרסים,הממלוכים,המונגולים,הצלבנים,עמי כנען,היונים,ועכשיו הערבים שהם הטיפשים מכולם
    כולם באו ראו והלכו זו עובדה מוכחת לא ''ספקולציות''
    בדבר אחד הם צודקים !
    מלחמות במזרח התיכון צריכות להגמר בהשמדה מוחלטת אין מקום ל''מוסר'' מערבי במזרח התיכון.

    • ואם זה היה תלוי ברויזיוניסטים, אכן לא היינו מקבלים את תוכנית החלוקה

      נעם, 04/02/12 14:28

      בדיוק כמו היום ש''המחנה הלאומי'' הופך את המחנה לדו לאומי.....

      • הצלם החדש של השמאל ''מדינה דו לאומית''

        דני זורקין, 04/02/12 17:52

        בהתחלה ניסה השמאל למכור את חוזי השלום האסוניים שלו, אח''כ התחיל להפריח ססמאות כיבוש, אפרטהייד, חרם בינלאמי, פשיזם. כאשר עלה לרוב היהודי על העצבים והפך למילה נרדפת למאוס, הוא מנסה לשכנע אותנו ''בהגיון'' על המדינה הדו לאומית- כן בסה''כ הם רוצים להציל אותנו מעצמנו, מישהו מאמין לזאת? הפתרון המסתמן הינו הפרדה בין מרכזי הערבים בגדה לבין מרכזי היהודים, דמוגרפית הערבים בנסיגה למרות שהבג''ץ והשמאל אפשרו ל 300,000 יולדות מעזה להכנס לתחומי המדינה כ''איחוד משפחות''- מה לא עושים על מנת להשיג עוד כמה מצביעי שמאל/ערבים, ותעשיית השקרים שלהם/שלך ממשיכה כהרגלה.

      • תכנית החלוקה?

        מנדוזה, 04/02/12 20:37

        מדינת ישראל קמה לא בזכות תכנית החלוקה אלא בזכותם של כח המגן היהודי ועצמת החברה היהודית וכלכלתה. הן קבלתנו את תכנית החלוקה והן החלטת האו''ם בזכות מדינה יהודית היו נותרות כמסמכים מעליי אבק לולא יכולתנו להביס את הערבים.

      • אמת

        יצחק, 04/02/12 20:50

        הספירה לאחור של ישראל יתחילה אי שויון וכול אחד לעצמו והדתים לא רוצים ללכת לצבא מפחיד אנשים לא רוצים לשרת ולהגן על המדינה כול הצעירים מזלזלים בבטחון של המדינה עם לא נגן על עצמינו מה שעשו לנו הגרמנים יעשו לנו הערבים אף אחד לא יבוא לעזור לנו תראו מה הולך אצל השכנים שלנו הבגץ ושופטי ישראל החלשים מזרזים את הסוף אנשים מפחדים להגן על עצמם

        • הדתיים לא משרתים בצבא? נראה לי שלא שמת לב למה שקורה.

          אמנון, 05/02/12 00:09

          אנחנו החילוניים הולכים ומאבדים את הערכים עליהם מושתתת מדינת ישראל.
          החילונות שגתה בדרכה ולצערי עם השנים אבדה לנו דרכינו.

          מדינת ישראל קמה כנגד כל הסיכויים בזכות האמונה החזקה בצדקת דרכינו.
          מדינת ישראל תמשיך להתקיים כנגד כל הסיכויים אם נחזיר אמונה זו.

          יש לאמונה זו שם - יהדות.
          הבסיס והסיבה לקיומינו פה הוא התנ''ך ובלעדיו אין משמעות לציונות.
          האמונה החזקה היא זו ששמרה על קיום העם היהודי בגולה במשך כאלפיים שנה כנגד כל סיכוי.
          עמים אחרים שהיו במצב דומה נעלמו ולרבים מהם אין בכלל זכר.

          מצד שני יש לי המון טענות לחרדים אבל הם אלה ששמרו על היהדות ובזכות חוזק אמונתם אנחנו פה.
          לצערי רבים מהם לא השכילו להבין שהם כבר לא בגולה אלא בארצם ושיש להם פה תפקיד ערכי רוחני.
          ההתבדלות וההקצנה של רבים מהם והתכחשותם למדינה מחזקת את הנתק בין שני חלקי העם.

          אם לא נמצא את הדרך ליצור פה עם אחד, יהודי בבסיסו, עם אמונה חזקה בצדקת דרכינו, לא נשרוד והיהדות תיעלם עם היעלמות מדינת ישראל.

        • רק להזכיר לך שהכרזת המדינה נעשת ע''י חבר מפא''י ולא רביזיוניסט (ל''ת)

          דוד, 05/02/12 10:21

      • ואם לסבתא היה צריח עם תותח 20 מ''מ וזחלים

        קוקו, 04/02/12 21:13

        אני לא הייתי רוצה להיות הנכד שלה

    • אמת. במזרח התיכון התנהג כמו במזרח התיכון

      יהב, 04/02/12 19:01

      השמדה מוחלטת ומהירה של החיזבאללה או החמאס תשנה את המפה הפוליטית מקצה לקצה.

    • מס. 1

      לין, 04/02/12 20:31

      מסכימה עם דבריך

    • מילים כדורבנות (ל''ת)

      אני, 05/02/12 03:51