• 155.

    כל הכבוד על הכתבה כל מילה בסלע=סער ויעל במיוחד הראו כמה הם צבועים אם (ל''ת)

    נ.כהן היה שם 1מהמגזר הערבי לא היו מתנהגים אליו ככה, 26/01/12 18:27

  • 154.

    יאנה ותמיר הכי מקסימים ומעניינים בבית (ל''ת)

    לימור, 23/01/12 16:52

  • 153.

    איזה השפלה לאכול ממרח השחר בשבת,כשמונעים ממך סטייק עסיסי. (ל''ת)

    ירד להם האוויר,לכל הגרידים הצבועים שם בבית., 22/01/12 17:31

  • 152.

    איך אהבתי כשההפקה החליטה לתת להם מנות קרב במקום ארוחת מלכים-כל הכבוד. (ל''ת)

    אביבית בישלה כאילו אין מחר-קיבלה שיעור על ענווה., 22/01/12 17:28

  • 151.

    גברת לוין את כותבת כדי להצחיק או שאת לא שמה לב למילים שכתבת? (ל''ת)

    ברי סימון קלאסה??אז אני מלכת העולם!!!, 22/01/12 12:28

  • 150.

    קוטי יוכל לפרסם איזה מכון המטפל בבעיות קשב וריכוז,ולקויות למידה חמורות (ל''ת)

    כשהכותרת ''תטפלו עכשיו,שלא תהיו כמוני'', 22/01/12 12:26

  • 149.

    תראו את אביבית,בחורה שהתפרנסה מגברים מנסה לקבל אהדה מהקהל. (ל''ת)

    הערכים מנצחים תמיד בסופו של דבר-אין לה שיעור קומה., 22/01/12 12:24

  • 148.

    ברי סימון הזכירה לי את המרוקאיות של השכונות,עדיף שתחזור לרקוד ומהר. (ל''ת)

    טוב שברחה על נפשה מבית האח הגדול, 22/01/12 12:22

  • 147.

    אחת כמו זיווה מוכיחה שיש אנשים הנאחזים בדת כבריחה ממצב פסיכוטי (ל''ת)

    היא ממש מקרה פסיכיאטרי קלאסי-בושה וחרפה לערוץ 2., 22/01/12 12:20

  • 146.

    מה יש לי ללמוד מחבורת האומללים שבוחרים להשתעמם ביחד? (ל''ת)

    מליון שקלים של התבזות והתרפסות, 22/01/12 12:19

  • 145.

    כל העילגים חטפו את אלוהים איתם לבית האח הגדול (ל''ת)

    שחררו את אלוהים ומיד, 22/01/12 09:41

  • 144.

    קנאיםם

    אריאנה, 22/01/12 02:43

    אין על קותי הוא אדם פשוט רגיש טוב לב ותפסיקו לידגור על הבקבוק שהוא יחזיק ביד מי שמכיר טוב את קותי גם יודע שרותי לעולם לא ירים יד אם אין לו שפה עשירה או קול צלול ונקי אז זה לא הופך אותו לעבריין די תנו לאנשים כאלה להתקדם בחיים ולגרום להם לאמין באנשים ובעצמם ולעודד אותם!!!

  • 143.

    הצילו !

    אבשלום, 20/01/12 12:26

    מאיפה הצליחו לגרד כל כך הרבה עילגים, חסרי אינטלנציה, ומשוללי השכלה.
    ברור ששמישהו בהפקה פונה למכנה המשותף הנמוך ביותר, אבל נמוך כל כך?
    אולי תעשו האח הגדול רק לבעלי תואר אקדמאי? אולי אז השיחות יהיו יותר מעשירות, וגם האסטרטגיות יהיו הרבה יותר מתוכחמות? הנה זרקתי להפקה כפפה.

  • 142.

    קוטי, אתה הבא בתור להיות המודח!!! (ל''ת)

    טל, 20/01/12 08:40

  • 141.

    ברי פורשת

    דניאל גבע, 20/01/12 07:04

    תסלח לי הגברת לוין, אבל בגלל אנשים כמו ברי סימון אין ולא יהיה גשר וגישור בין דתיים לחילוניים. ברי סימון היא הדוגמא הקלאסית לפאנטיות, מי שלא שותף לדעתה אין לו חלק בעולם הזה.

  • 140.

    כמה פילוסופיה עקומה סביב העובדות

    ארז, 19/01/12 20:15

    אסטרטגיה? היא פשוט נמלטה על נפשה הפחדנית הטרחנית הצדקנית.

    • נכון! (ל''ת)

      יעלה, 20/01/12 08:38

  • 139.

    תגובה לזיוה

    דליה, 19/01/12 11:10

    זיוה את ממש מגעילה, התנהגות שמביישת את הדתיים היה מיותר שהגעת תחזרי וכמה שיותר מהר

  • 138.

    פרישתה של ברי

    gadsha , 19/01/12 10:13

    מצטער לא קונה את דברי ההלל על ברי. ברי הייתה צריכה הזדמנות לברוח כי התגלתה כפל התנהגות מוזרה. חילופי מצבי רוח קיצוניים, פוגעת ואחר כך מלטפת זו התנהגות בעייתית ומאחר שזה התגלה בגדול, שוב לא היתה ברי הגדולה אלא הרבה פחות ואז צריך לבוח שלא לקלקל יותר.

  • 137.

    לא הבנתי מתי קותי התנסח כמו אחד שסיים בגרות בלשון? (ל''ת)

    כרמית, 19/01/12 08:30

  • 136.

    עונה משעממת בלי ברי

    מ.ב, 19/01/12 08:20

    צדקת בכל מילה. החילונים לא פחות אשמים מהדתיים באי קבלת השונה עובדה שברי וזיוה בחוץ

  • 135.

    צפיתי [חלקית] וסיכמתי : רפש שמציג את מטופלי [חלקם].מגיע לכם!!!

    עו''ס בחופשה, 19/01/12 08:00

    שאפו לוועדת הקבלה שהשכילה להבין שהעם דורש שינוי וזה מה שמגיע לו. מצמרר לדעת שהתקבצות מטופלים ששנויים במחלוקת הופכת להיות מוצג שווא פטטי וניסיון להקצין את הדת.
    אינני מסכימה עם הטענה שברי זכתה לכבוד. היא בהחלט סללה את הדרך להעשרת חש' הבנק שלה . היא השכילה להבין שגופה ומוחה אינם שווים וניתנה לה ''הזכות'' להציג באופן שונה. היא בחרה במיסיונריות לשמה וניתן להחמיא להפקה שידעה גם לנווט את מהלך ההדחה נכון.

  • 134.

    כשמסתכלים לעומק ברי דומה לליידי בוי (ל''ת)

    מפחיד, 19/01/12 07:03

  • 133.

    בארי וקלאסה?! אוקסימורון תמוה והזוי... לו רק ניפטר כל כך מהר מכל ...

    שלפוחית רגיזה, 19/01/12 00:53

    הדוסים הצבועים, העלוקות והשרצים מכל ''מגוון'' מחשכי ומגזרי המגיפה השחורה... לו רק ניפטר כבר מכולם, בימינו במהרה!

  • 132.

    אוסף של ארז של בכי לדורות אם כך נצפה. בגלל זה הבריחה הגדולה . (ל''ת)

    יעקב ישוע, 19/01/12 00:43

  • 131.

    הרבנית היפהפייה ?????? (ל''ת)

    אחד שצופה, 19/01/12 00:29

  • 130.

    וואוו, סחטיין עליך מיקי, לא הסכמתי עם מילה ממה שכתבת. גיבוב של שטויות! (ל''ת)

    גדליה הגנן, 19/01/12 00:00

  • 129.

    קוטי אלים וחסר גבולות,הוא עוד יתקוף שם מישהו (ל''ת)

    T, 18/01/12 23:19

  • 128.

    קופרמן הפקות ערוץ 22 מאקו

    יעל, 18/01/12 23:07

    יש שם 2 עברינים קותי ודודו בהתנגות שלהם ובקללות שלהם וביחס שלהם לנשים רואים את זה טוב מאוד , קופרמן וההפקה כבר היו צריכים להעיף את קותי על אלימות כמו שעשו למעיין חודדה, כנראה שהפקה פשוט ישנת שם ןהם לא רואים כלום ,
    שימו לב למה שאני אומרת לכם המשחק מכור מראש לקותי ודודו , לא יתכן שההפקה תביא לדודו את אשתו , לא יתכן שקותי יקלקל ואיים וההפקה שתקה ,
    תתקשרו למאקו ופשוט תתלנו על זה בושה שאחד כמו קותי יזכה , בושה,,,,,,,,,

    לקופרמן ולהפקה פעם הבאה תיקח אנשים יותר נורמלים כי הפעם הבאת מסחרה זולה באמת וחבל שלא נותנים מספיק מצלמה גם על סופי שהיא מצחיקה מאוד ומדברת לענין , וגם לתמיר

  • 127.

    ברי יצאה כי פחדה מהדחה בשבוע הבא, כי ידעה שהיא שנואה (ל''ת)

    ולא מסיבה אחרת, 18/01/12 22:54

  • 126.

    את צבועה. האלימות של ברי וזיווה גרועה משל קותי (ל''ת)

    י, 18/01/12 22:52

  • 125.

    הערצתך את הברי - מביישת אותך...

    אוז, 18/01/12 22:13

    זה זמן רב שלא פלטת אוסף שטויות מביך שכזה...
    ברי עשתה מעשה של פחדנות אתמול, וטוב שכך..
    בקצה התודעה שלה, היא הבינה שביישה את עצמה, וטוב לא יצא לה משם. בדרך היא גנבה את ההצגה ל''חברתה''. והשתלטה בהנאה רבה על הזרקורים שהיו אמורים להיות מופנים לזיוה. אלו היו הרגעים העלובים ביותר של זיוה, נושאת הכלים משפילת הראש של הרקדנית הצדקת. ואת המגלומניות והנרקיסיזם של ברי, יכולנו לראות בתפארתם..

  • 124.

    גם אני מוריד כובע בפני ברי ,אשה נאה הולכת בדרכי נועם (ל''ת)

    אלי, 18/01/12 22:08

  • 123.

    ילדי האח הגדול, ו- ילדי הנרות

    תצביעו לחיים בסרט, 18/01/12 21:43

    כדאי שתזפזפו חזרה מהמסך לחיים שלכם, למאיפה באתם ולאן אתם הולכים.
    אם בחרתם לראות את זה יותר מכמה דקות.. אתם תקועים בילדות שפוטה, שופטת, עדיף שתדיחו את עצמכם ותייבשו, רק שירד גשם.

  • 122.

    מיקי לוין תודה על הניתוח הנפלא

    חנה, 18/01/12 21:23

    מיקי לוין את ממש חכמה. ממש אנליסטית נהדרת.

  • 121.

    קותר

    חי, 18/01/12 20:24

    קותר פשות מיותר זאת כנראה תקלה בהפקה ממש לא מעניין אני רואה ערוץ 20 כשמראים אותו אני מפסיק לצפות פשוט כמו פרסומות באמצע סרט

  • 120.

    כשקותי נשאר. נגמרה לי התכנית.

    שמואל, 18/01/12 19:56

    לא תומך בתכניות של ערסים .

  • 119.

    מסכים עם כל מילה (ל''ת)

    מסכים, 18/01/12 19:30

  • 118.

    קותי = הנוער של היום. הנוער הכי זבל שיש !!!!! (ל''ת)

    ניר, 18/01/12 19:21

  • 117.

    מיקי...כנסי

    פינצ'רית, 18/01/12 19:11

    כל הכבוד מיקי על האובייקטיביות גם אני חילונית גאה וחושבת שהחרם על זיוה וברי שעשו קים ויעל המתחסדים הצדיקים שחושבים שהשמש זורחת להם מהתחת היה מגעיל

  • 116.

    על מה את מדברת?

    עוד דתיה, 18/01/12 18:53

    כאישה דתיה התביישתי לצפות בברי וזיוה. מה שהן עשו היה חילול ה'. ציפיתי מהן להיות היותר קשובות, מסבירות פנים ולנהל בכבוד דו שיח עם האחרים. לצערי הם היו צריכות ללמוד זאת מהמתמודדים האחרים.הם עצמם הלבינו פנים קיללו וגידפו כל מי שחשב אחרת מהם. טוב שהלכו הביתה!!

  • 115.

    שתי ה''דתיות'', ברי וזיוה הן מיסיונריות שמחללות את אלוהים

    לאה, 18/01/12 18:10

    אם לשיטתך, גבי לוין, כפיה דתית מקובלת אזי אכן עשו עליהן עליהום. השימוש הציני והמוניפולטיבי בהן השתמשו השתיים הוא כפירה בתורה ובאלוהים. שמחתי שהודחו, מקומם לא במסך ולבטח לא בפריים-טיים. ברי אשה חסרת תרבות ודרך ארץ.

  • 114.

    סיכום מדוייק.... אהבתי (ל''ת)

    Rona, 18/01/12 18:02

  • 113.

    כל הכבוד לכתבה-היתה מעולה תמשיכי כך

    שמוליק, 18/01/12 17:52

    אני רוצה לציין שאני ממש מרוצה מהכתבה ,הכתבת כתבה בדיוק נימרץ מה שאני חושב בכל מילה
    תמשיכי כך כל הכבוד
    שמוליק
    בת-ים

  • 112.

    קותי אלים !!!!!!! ואני הומאים

    קותי אלים !!!!!!! ואנטי הומאים, 18/01/12 17:32

    קותי אלים !!!!!!! ואנטי הומאים

  • 111.

    גם את?

    אריה, 18/01/12 16:59

    היתכן שגם את מוזרה כמו המסכנות שעזבו את
    הוילה? ישלי דבר קטן בשבילכן נשים מוזרות,
    אפילו תורתנו הקדושה לא תעזור לאנשים גם
    דפוקים וגם רשעים כמו שנאתם על המסך.
    ולגבי קותי זאת ישראל ואני גאה בה עדיף
    קותי 1 מאשר 10 ברי וכמוך

    • רמת אינטליגנציה

      אורית, 18/01/12 17:45

      כה נמוכה שאת מפגינה בכתבה לא עושה לך טוב. השימוש הציני שברי ושותפתה בדת ו''בשם יתברך'' עשו בתכנית, המאיסו אותן על הציבור מהרגע הראשון וטוב עשתה ברי שיצאה וטוב עשה הציבור שהדיח את זיוה. ברוך שפטרנו מעונשן של ''החוזרות בתשובה'' המגוכחות.

  • 110.

    המנצח - תמיר. (ל''ת)

    רז, 18/01/12 16:53

  • 109.

    מיקי לוין:

    הראליסט, 18/01/12 16:53

    בזמנים כאלה, לאחר קריאת הכתבה המטומטמת להחריד שלך, שמוכיחה שיש אנשים מטומטמים להחריד כמוך, במציאות שלנו.. אני שמח לדעת שיום אחד השמש שלנו תתפוצץ ותשמיד את האנושות, והנוכחות שלך תשכך מההיקום.

  • 108.

    עצוב שאת חושבת שהשתיים מיצגות את העולם הדתי זה מעיד על בורות וחוסר

    רוני, 18/01/12 16:42

    הכרת הרחוב החרדי המורכב מגוונים רבים ורובו מה לעשות מחפש לחיות בשקט ואין לו קשר לכופים והאלימים

  • 107.

    שטויות במיץ עגבניות

    יוסי חרבודרבו, 18/01/12 16:35

    ברי לא עשתה שום מהלך מבריק, היא פשוט הייתה בלי כלב התקיפה שלה זיוה. ללא זיוה לא הייתה שורדת גם יומיים. אין בה שום דרך ארץ שאת מדברת עליה כי אם רק ניסיון לכפות את ''חכמת החיים'' שהובילה אותה לחזרה בתשובה על כול בני הבית.

    • אכן

      הרבנית היפהפייה, 18/01/12 18:28

      ''הרבנית'' הערמומית הבינה שבעוד שבוע יעיפו גם אותה. נשאר לה להגן רק על שארית כבודה העלוב.

  • 106.

    כתבה מצויינת וניתוח מצויין!!! (ל''ת)

    כל מילה נכונה, 18/01/12 16:23

  • 105.

    מהיום הרייטינג יורד. אין יצוג לחלק גדול במדינה

    חכמה, 18/01/12 16:17

    מהיום, האח הגדול לא מעניין, אין בו יצוג לחלק גדול במדינה, הוא רק שמאלני.
    כמה מהר ובקלות הדיחו בהנהלה, את הדתיות.
    חבל שבכלל נכנסו.
    מראש רצו את הדירה, רק ללא דתיים.
    משחק מכור מראש.
    ומהיום גם לא מעניין.

  • 104.

    ברי אולי חכמה אבל עם ג'ורה גדולה ששום חזרה בתשובה לא תסתום (ל''ת)

    ריאליטיפריק, 18/01/12 16:16

  • 103.

    אפילו בנותיי אמרו שקותי הוא עבריין עם תעודות אחד לאחד

    אמא לבנות, 18/01/12 16:05

    האח הגדול פשוט נותן לנו סרט אך מתנהל עבריין שפת הדיבור שלו האלימות ההתנהגות השתלטנית שלו ליאנה זאת אלימות לשמה אךךךךך לכל הרוחות ההפקה מחזיקה אחד כזה על פי חוקי הבית הוא היה צריך לעוף

  • 102.

    כל מה...כנסו

    בר מח, 18/01/12 15:54

    כל מה שנשאר בבית ערס צעצוע אלים.(תיזהרי יאנה)נערת גוגו וחבורה של רכלנים שיאכלו אחד את השני.אין להם במי להשתלך.האקשן מתחיל

  • 101.

    מיקי מי שהולך לזכות זה תמיר האני קלאודיוס של האח הגדול

    גליה, 18/01/12 15:48

    אף אחד לא לוקח אותו ברצינות בתוך הבית ובחוץ הוא הכי פופלארי

  • 100.

    אישה מגעילה .. גסה ובוטה .. עשתה בושות לדת !!!! (ל''ת)

    opiey, 18/01/12 15:45

    • חילול השם, מוות תולה וגיהינום מכפר. (ל''ת)

      אנליסט צמרת, 18/01/12 18:21

  • 99.

    מיקי לוין

    זיו, 18/01/12 15:41

    הוא משקף את הפער הבלתי ניתן לגישור בין חילונים ודתיים בתוך החברה הישראלית. אם קים, יעל וסער האשימו את ברי ובצדק, באטימות, חוסר הקשבה וקבלה של השונה

    מיקי! עם כל הכבוד הדבר הנמוך הזה שנקרא האח הגדול וכולל את כל האפסים שיושבים בתוכו בהחלט לא משקפים את החילוניים במדינת ישראל אז אנא אל תכתבי שטויות כמו הציטוט למעלה, אף אחד לא משקף את החילוניים הם משקפים את עצמם בלבד .
    אל תעליבי אותי אני חילוני גאה

  • 98.

    קותי לך הביתה ! (ל''ת)

    הרב השפוי, 18/01/12 15:33

  • 97.

    וואו. ברי מקסימה! לא צריך להיות דתי בשביל להשבות בקסמה

    אפרת, 18/01/12 15:29

    וכן, אצלנו כולם בבית אמרו שההפקה באח הגדול אכלה אותה בגדול. כיון שברי היתה הכי מעניינת קצת יותר מתמיר שגם אותו אני מאד אוהבת.
    את צודקת, על החרם הגס והבלתי ראוי להערכה של בני הבית. החילונים מנגנים על נאורות וקבלת האחר. תנו גם להן להתבטא וו

  • 96.

    אדון קותי העבריין......

    בר מח, 18/01/12 15:23

    האלים.יאנה האומללה רק שלא תיתפס עם העבריין העילג הזה.נשמע וניראה נרקומן

  • 95.

    לפרוש בשיא ??? מישהו ראה שיא ??

    גדי, 18/01/12 15:22

    לאיזה שיא היא הגיעה ???

  • 94.

    נו באמת, אין כאן כמעט מגיבים שפויים? בין אם אתם דתיים או לא, ברי וזיוה

    צופה אדוק, 18/01/12 15:13

    ...התגלו כשתי טיפשות מתלהמות שבין גלי הטיפשטות שהדהדו מפיהן הן היו מסננות פסוקים מהתורה.
    צורת ההתנהגות שלהן היתה ממש מגעילה, המסר שהן באו להעביר היה מעוות והוצג שלא כהלכה.
    הן התנהגו בצורה מבישה ולא ידעו איך ומתי להטיף מוסר. רבנית עלייק...

  • 93.

    עצוב שאת מכנה אישה שבורחת ''מנצחת''

    גיא, 18/01/12 15:04

    כנראה שהערכים שלך משובשים קשות! אין ספק שכשהדרך הופכת להיות ''קשה מנשוא'' הפתרון הוא לברוח יחד עם האישה היחידה שהיא התחברה איתה... ולזה את מורידה את הכובע?! את כנראה עלובה בדיוק כמו הדרך שהיא בחרה-בריחה! לזה אין לי ולא יהיה לי לעולם הערכה,אבל את,מיקי כנראה עשויה מחומרים אחרים...

    • היא לא ברחה. חבורת החילונים התעללו בה. היא ניצחה (ל''ת)

      גיא אחר, 18/01/12 16:41

  • 92.

    אחלה (ל''ת)

    עמיתוש, 18/01/12 15:04

  • 91.

    גם גברת לוין הודחה שניה לא?

    שושי פאשן, יבנה, 18/01/12 15:04

    מיקי גם אותך הדיחו שניה נדמה לי. צירוף מקרים

  • 90.

    כמה שטויות בטור אחד

    יעל, 18/01/12 15:03

    מיקי, מיקי, אילו הבחנות נלוזות... פשוט הרגשתי צער כשקראתי את הטור.
    לא ציפיתי אמנם לביקורת אובייקטיבית כי אין דבר כזה, אבל כמות השטויות שהצלחת לייצר פה עברה את הגבול. במבחן לקליטת אנשים הייתי נותנת לך נכשל ובנסיונות השיווק העגומים שלך את הדיירת ברי היית מקבלת בלתי מספיק. ממש כל הכבוד על הצעד האמיץ שלה לעזוב את הבית. שלטעמי, אגב, נבע מפחד. יום אחד היא מעידה שתיקח את המיליון ויום אחריו, בורחת מהבית עם זנב בין הרגליים מפחד להתמודד עם הדיירים ויותר מכל עם עצמה. איזה אצילות? איזו קלאסה? בחורה עם טיפשות אני יכולה להתמודד אבל כשהגמל לא רואה את דבשתו ולא מפסיק לסתור את עצמו בכל משפט שיוצא לו מהפה... זה כבר לא מעורר בי שום סימפטיה.
    עם דודו חסר ההשכלה יש לך בעיה? אדם מלא טוב שיודע רק אהבה? לברי ניבט המרמור מבעד לזוג עיניה התכולות. תיזהרי זה מדבק!

  • 89.

    פעם ראשונה שאני מסכימה איתך. מקווה שקלטת שאיתם לא משהו. (ל''ת)

    תמיר ורגב הכי נקיים שם, 18/01/12 15:03

  • 88.

    מסכימה

    בת שבע, 18/01/12 15:00

    אני מסכימה עם כל מילה שכתבת.זו גם דעתי לגבי שלושת הדמויות המדוברות. וזו גם דעתי לגבי המומנטום המאד מכובד בו החליטה ברי לעזוב. היא לא יכלה לצפות לתרחיש יותר טוב. זה בא לה ממש מהשמים והיא השכילה לנצל את זה בצורה הכי אלגנטית.ולראיה שאפילו יוסי מהבית לא חסך את התפעלותו מחמאותיו מהאקט הזה של ברי. אם היה יוצא לי פעם לפגוש את ברי ולשוחח איתה הייתי בהחלט מנסה לדבר איתה על זויות נוספות של התנהלות . היא באמת נראית תמימה ולא מתוחכמת וזה מה שהיה בעוכרה בין היתר.

  • 87.

    עונה מכורה הכל מכור עונה הכי זוועתית שהייתה

    נאור, 18/01/12 14:58

    באמת גועל נפש לא צופה בזה אפילו

  • 86.

    איזה תוכנית מגעילה (ל''ת)

    אבל מחכה במתח לתוכנית, 18/01/12 14:52

  • 85.

    שום כבוד...

    נועם, 18/01/12 14:52

    טיפשות!

  • 84.

    ברי יצאה כחיזוק לחברה,דודו צפצף על אישתו ועוד בהריון!! (ל''ת)

    ציפי, 18/01/12 14:37

  • 83.

    ברי את ג ד ו ל ה מהחיים,זוהי אהבת אמת ולא הזבל שנשאר (ל''ת)

    ציפי, 18/01/12 14:37

  • 82.

    כבוד? למי?

    כולה ''רקדנית בטן לשעבר'' - כדבריה!, 18/01/12 14:35

    אין בפי אלא זעם רב ובוז גובר והולך כלפי מי שהכניס אותה ושכמותה לבית.
    זו רמה ירודה אף מתחת למפלס הביוב השכונתי בעזה...
    העם הרעב ל''שעשועים'' מסוג זה מגיע לו שיאכל את התבן שבו מזינים אותו כל מי שכיסו מתמלא בזוזין הרבה על כל אחוז רייטינג נוסף.
    אוי לעיניים, לדור הצעיר ולרמת התרבות המופגנת - אין לי ספק ולו קל בקלים כי ליהוק ברמה כזו לא היה עובר את אחוז החסימה של פעם...

  • 81.

    זיוה לא קילה מסך כמו קוטי,וברי אולי הייתה נשארת (ל''ת)

    ציפי, 18/01/12 14:35

  • 80.

    פחח ושוב פחח. זאת הייתה פחדנות לשמה.ברי והמהלך הם נציגים עלובים למגזר

    זיו ריצקין, 18/01/12 14:34

    שום ריספקט ושום הבנה. מדובר באקט פחדני של אישה שפחדה להתמודד לבד.
    היא פחדה מהדרך ולכן בחרה לפרוש? אולי אם הייתה משנה את דרכיה המעוותות היו לה פחות חיכוכים עם שאר הדיירים. היא תעודת עניות למגזר הדתי ועדיף למגזר שתחזור לענטז במועדונים או לפחות לא תספח עצמה אליו. לא גאון? לא גאון?? מדובר באחת הדיירות העילגות שהיו בבית לדורותיו. המשפטים שלהם מתאפיינים בהתלהמות רבתי שמנסה לחפות על תוכן מעורפל, מעורפל כי גם היא לא ממש יודעת מה היא רוצה להגיד.
    וזה בסדר גמור להחרים את מי שמחרים, בדיוק כמו שצהל מפגיז את מי שמפגיז, והמדינה כולאת את מי שכולא. לפעמים אין ברירה.
    קותי אידיוט.

  • 79.

    ברי יצאה ענקית,והראתה מהי אהבת אמת ולא רק כסף שפו

    ציפי, 18/01/12 14:32

    ברי שפו, כל הבית עשה לברי עלאום, וטענה לשיחת חרשים כדברי קים ויעל וסער, אך כולם חושבים שאנו לא רואים ששיחת החרשים מופנית גם אליהם? הרי גם הם לא קיבלו את השונה!!!שמולם דתיות. חוץ מזה אנו יהודים מה רע בלכבד אדם דתי או בכלל אשה בוגרת ולכבד. הקבוצה לא ראתה שתי נשים רק שינאת הדת.

  • 78.

    ברי וזיוה

    גיטה, 18/01/12 14:30

    מסכנים,עכשיו כששני הדתיות יצאו,על מי יוציאו את תסכולותיהם קים וסער ויעל האנימית

  • 77.

    איזה כובע את מורידה.

    אלי א, 18/01/12 14:26

    לשתי אלה לא הייתי מוריד אפילו כובעון.

  • 76.

    להתנהגות של קותי כלפי יאנה יש שם: הטרדה מינית, איך

    שרית, 18/01/12 14:21

    כל אירגוני הנשים למיניהם לא יוצאים כנגד ההתנהלות הזו?

    • צודקת! (ל''ת)

      גבר, 18/01/12 16:24

    • כי יותר חשוב ''שנאת החרדים''

      שמואל, 18/01/12 19:41

      אם לא רואים את האלימות הבוטה של קותי. כנראה שיש פה שנאה עיוורת לדת.

  • 75.

    קותי

    ויק, 18/01/12 14:05

    אין מה לומר, קותי הוא פרענק פארעך מצוי מבית שמש.

    • אשכנתוזי בך בך. הנה חזרנו לגנון.

      זלמן, 18/01/12 19:44

      ולצערי אני בטוח שאתה חרדי.

  • 74.

    משהו רע עובר על המסמסים בישראל

    benis, 18/01/12 13:55

    קותי ??? נו באמת. ערס שמקבל חשיפה מוגזמת. כנראה שהוא מספיק אידיוט בשביל להגיע לגמר.

  • 73.

    אוסף דפרים ופסיכופטים הם וגם מי שצופה בזבל התקשורתי הזה (ל''ת)

    אריק (אביבית 50 צודקת), 18/01/12 13:54

  • 72.

    הפעם תורם של דודו וקותי (ל''ת)

    רן, 18/01/12 13:50

  • 71.

    מאיפה את מבינה כ''כ באח הגדול?? הרי הועפת משם ככ מהר שאם לא הכתבות

    אלון, 18/01/12 13:49

    המטופשות שלך פה אפ אחד לא יודע מי את....

  • 70.

    מיקי את כל כך צודקת ותמיד מדייקת!!!! סער איש השלום השתתף בחרם

    דני, 18/01/12 13:46

    עם שאר הדיירים על הדתיות.
    כולם ציפו שהן יקבלו את השונה, אך הדיירים לא ניסו לקבל אותן!
    מגעיל וכל הכבוד לברי.

  • 69.

    ''מיקי לוין,אחת שהיתה שם ( 7 דקות....) ''......חחחחח

    רן, 18/01/12 13:44

    הודחה ראשונה

  • 68.

    בולשיט, אחת הביקורות הגרועות שלך, מיקי!

    לימי, 18/01/12 13:42

    על איזה מוניטין את בדיוק מדברת?? בעיני ברי הרבה בשתי כפות ידיה את המוניטין שהיה לה לפני הכניסה לבית. רבנית עאלק, קודם כל רצוי לבדוק מה ההגדרה של רבנית ורק אז שתקרא לעצמה רבנית. בנוסף, כ''רבנית'', ואף כדאם מנומס לפני כן, עליה לתת כבוד לאדם שמולה, גם אם דעותיו שונות משלה.
    בתור אדם בעל דעות ימניות, אני עדיין חושבת שראוי לתת כבוד לאדם שמדבר איתך, גם אם דעותיו שונות משלך (ראה מקרה סער שבמקום להקשיב, היא גיחחה לו בפנים והתפללה). רוב הפעמים שהיו איתה חילופי דברים, עסקה סביב סתימת הפיות שלה, לדוגמא במקרה של יוסי, שהיה בין מעריציה הגדולים עם הכניסה לבית ואחד שמסתדר יפה עם כולם.
    ברי מלאה באהבה עצמית, אדו ענק ורחוקה מלהיות אדם שעומד בכל מה שהיא ניסתה להטיף לו בתוך הבית. אם היא היתה כזו חכמה גדולה, עם שליחות כזו גדולה, הגדולה שלה היתה בסה שהיא היתה מתמודדת, נשארת בבית ונלחמת על העקרונות שלה, אולי בלי זיוה, היא היתה מצליחה. זה לא חוכמה לברוח כשקצת קשה.
    כל הזמן היא הציגה את עצמה כרבנית, אתמול היא פתאום חזרה להיות רקדנית בטן לשעבר שחזרה בתשובה. טיפת הערכה אין לי אליה.

  • 67.

    כל כך חבל שהיא יצאה,יכלה לזכות (ל''ת)

    רן, 18/01/12 13:41

  • 66.

    לא ברורה לי ההערצה שלך לברי ..

    שרון, 18/01/12 13:38

    נכון שהיא יצאה מהסיבות שכתבת , אבל עדיין .. האם לא ממש

  • 65.

    בושה וחרפה שלוקחים אנשים כמו דודו וקותי

    מזרחי נאור, 18/01/12 13:26

    לא יעזור כמה המזרחים יתקדמו ויצליחו. כתמונה בפריים טיים יביאו תמיד מזרחי עילג, אלים, ערס, וחסר האינטלגנציה.פעם קוראים לו בובליל, פעם חודידה, והפעם בדאבל, דודו וקותי. אם זו לא גזענות, אז אני לא יודע מה זה גזענות.

    • אנשים נאורים לא לוקחים חלק בתוכנית כזו רדודה (ל''ת)

      רחל, 18/01/12 14:13

    • דרך סוג אנשים מאלה יוצרים סטיגמה.

      אסי א, 18/01/12 14:24

      כפי שאמרתה דרך אנשים שליליים אלה המפיקים מרוויחים פעמיים א ריטינג גבוה ב הבאשת ריחם של המיזרחיים כי יוכלו לטעון מה אתם רוצים אנו לא עושים אפליות.

    • אתה כלכך צודק (ל''ת)

      נמאס מהסטיגמות, 18/01/12 15:22

    • מסכים איתך! זה ממש עוול לכל הספרדים! לוקחים אנשים דוחים! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 18/01/12 15:28

    • תותח! לייק גדול (ל''ת)

      מזרחית נאורה, 18/01/12 15:35

      • עצוב,כמה שאתה צודק

        ואני בכלל מרוקאית............, 18/01/12 16:54

        כתבתי תגובה על מה שאני חושבת על היצור הזה,ומישהו ענה לי שאני ,גיזענית......

    • כולם תת רמה

      קוקולוקו, 19/01/12 00:36

      קודם כל גילוי נאות:למעט פרומואים לא ראיתי.
      אבל: לא צריך כל דבר להצמיד בכוח לגזענות. המפיקים משבצים דמויות שיביאו רייטינג בין אם הם גמדים הומואים דתיים אקס-סלבס או ערסים - אף אחד לא בודק איפוא נולדו ההורים שלהם.אם זה ממש חשוב למישהו אני 50/50 ,בדור שלנו מי שמעיר את הגזענות זה בעיקר אנשים כמוך.

  • 64.

    זיוה וברי נראות ממש אבל ממש קן הקוקיה

    איתי, 18/01/12 13:23

    לא כבוד ולא נעליים ... ממש שתי פסיכיות שחייבות לשבת בבית משוגעים

    • עדיף קן הקוקיה מהתת רמה שנשארו בבית, מלבד איתם וולטר (ל''ת)

      מוציניו, 18/01/12 13:36

    • קן הקוקיה מעניין את לא רואה גם בבית,סער,קים,יעל,קוטי,ודוד (ל''ת)

      ציפי, 18/01/12 14:33

    • ללא כל ספק (ל''ת)

      נעה, 18/01/12 15:15

  • 63.

    תת רמה

    רחל, 18/01/12 13:19

    מסכנה אמא שלי שלא מסוגלת להחליף ערוצים ותקועה עם תוכנית כל כך אפסית, אני לא מבינה איך אפשר לשדר תוכנית ברמה כל כך רדודה.

    • הי רחל... אותה מחשבה בדיוק עברה לי בראש על אמא שלי המכורה לתוכנית... (ל''ת)

      אביהו, 18/01/12 15:14

  • 62.

    ברכות להפקה שגרמה לכזו סערה בביצה. (ל''ת)

    טלפלא, 18/01/12 13:17

  • 61.

    מיקי לוין

    זקלין, 18/01/12 13:16

    כתבה משקפת את מצב בארץ מקווה שמי שמנהל את האח הגדול ילמד לקח ויתן דוגמא ולא יחשוב רק על רטינג אלה על הילדים שצופים בתוכנית

  • 60.

    כתבה מענינת (ל''ת)

    איל, 18/01/12 13:11

  • 59.

    ההפקה מצנזרת ומראה תמונה שגויה כנסו...

    אור, 18/01/12 13:11

    ההפקה לא מראה באמת את מה שקורה , היא מציגה את קותי ודודו באור טוב וזה שקר, האייומים של דודו על רגב היו חמורים מאוד
    דודו קיבל אינפורמציה מבטי מה שקורה בבית.
    את האלימות של קותי הם לא מראים . ההפקה עושה הכל שהפייבוריט שלה קותי ודודו יהיו בגמר.
    בושה , עובדים עלינו בעיניים

    • אתה יכול להפסיק לצפות ברגע זה. (ל''ת)

      שירן, 18/01/12 14:09

    • לא לשתף פעולה ! (ל''ת)

      פשוט לא לסמס, 18/01/12 15:27

  • 58.

    כל החבורה שם מגעילה ותת רמה איכס (ל''ת)

    אזרחים, 18/01/12 13:11

  • 57.

    אישה מדהימה, למרות שהצבעתי לה ושמחתי שנשארה, יותר שמחתי כשעזבה

    רביד, 18/01/12 13:07

    טוב שהיא לא נשארה בקן הצרעות הזה!!!!!!

    • מה כלכך מדהים? (ל''ת)

      M, 18/01/12 15:24

  • 56.

    הראייה שלך סלקטיבית- כנסו

    הגר, 18/01/12 13:05

    ברי- הרבנית היפה שלך- קראה לסער שקרן, צבוע וכד' בעודה קוראת בספר התנ''ך.
    את מצפה שלאחר התנהגות כזו סער ימשיך להיות סובלני???
    מדובר באשה (שאינה רבנית) שמאוהבת בעצמה מעל הראש- אפילו לזיוה - שאותה היא מכנה ''אחותי'' היא לקחה את הבמה אתמול.
    מדובר באשה שמתגעגעת לחיים הזוהרים שהיו לה והיא נכנסה לבית האח אך ורק כדי לקדם עסק פרטי שלה.
    תודה שהיא יצאה אתמול והלוואי ותיעלם מהחיים הציבוריים באותה מהירות שחזרה אליהם

    • צודקת ב- 100% (ל''ת)

      סתם, 18/01/12 13:50

    • תגובה יפה לכתבה הזויה כמעט כמו ברי עצמה (ל''ת)

      שלומי, 18/01/12 14:28

  • 55.

    היא ברחה ! על מה הכבוד ?

    אדם רואה, 18/01/12 12:57

    היא לא מצאה את מקומה.. ניסתה להשתמש בתמיר בשביל להגיד דברים, אבל היה הבדל ענקי בין דברים שהיא אמרה לבין דברים שהיא עשתה.. היא לא הצליחה להתחבר עם אף אחד מהדיירים חוץ מזיווה, ואם לא זיווה היא הייתה בוכה בצד, אבל בצדק, אפילו לתמיד שהשתמשה בו בשביל לדבר למצלמה, החמיאה בפנים והיללה אותו שהוא אמיתי, העקצה סכין מאחורי הגב ואמרה עליו שהוא שחקן מלידה.. סליחה אבל למדתי שאיש צבוע שמנסה להוריד אנשים אחרים הוא אדם חלש אופי שמנסה להוריד אחרים לרמה שלו במקום לנסות ולהעלות את הערך העצמי שלו..
    זיווה עזבה והיא הבינה שאין לה מה לתת ומה לתרום בבית חוץ מבדידות וברחה לה, זה כל הסיפור

  • 54.

    לא מקובלת ולא מעורכת בציבור בדתי בכלל היא יותר קרויוז חסר משמעות (ל''ת)

    בית שמש, 18/01/12 12:56

  • 53.

    ברי

    שמעון, 18/01/12 12:56

    איזה כריזמה סתם תככנית לא מזהירה וגם לא דתיה ישנה עם גברים זרים באותו החדר

  • 52.

    רחמים על החוזרים בתשובה, מגלגלי העניים, הממלמלים והלוחשים (ל''ת)

    פרויד, 18/01/12 12:54

  • 51.

    בלי מגלגלות העיניים יהי ה האויר בבית נקי יותר. (ל''ת)

    cinege, 18/01/12 12:53

  • 50.

    שאלה: רק לי נראה שמרבית הדיירים בבית פסיכופטים או שאני מדמיינת

    אביבית, 18/01/12 12:51

    עכשיו אני שואלת ממש ברצינות, שמישהו יסביר לי את פשר ההתנהגויות בבית, נראה כי מרביתן פסיכופטים או שאני מדמיינת?

  • 49.

    ברי היא לא רבנית !!

    ש, 18/01/12 12:50

    לא צריך לקשור לה כתרים שאינם שלה.

  • 48.

    ברי היא קלאסה? פחחח, היא לוזרית, גסה, מעצבנת ודפארית. טוב שהלכה (ל''ת)

    קול ההגיון , 18/01/12 12:42

  • 47.

    כאדם דתי - התביישתי בהתנהגות של ברי וזיוה. הן כלל לא מייצגות את

    רוני, 18/01/12 12:38

    המיינסטרים של העולם הדתי.
    לדעתי, הרי הלכה עם זיווה מתוך פחדנות!!!
    ברי היתה גיבורה כשהחיילת זיוה עושה עבורה את כל העבודה השחורה.
    בעיניי, ברי איבדה את מעט הנקודות שהיו לה אצלי.

  • 46.

    מיקי, הכתבה היום מבריקה. עלית שמונה רמות. סחתיין

    תודה מיקי, 18/01/12 12:29

    ציר הרשע החילוני (קים-יעל-סער)
    התעלל בברי ועשה עליה חרם אלים

    • אכן פוליש.....ברי התעללה בעצמה ובאלוהים! (ל''ת)

      גורקי, 18/01/12 13:23

  • 45.

    קותי ודודו הביתה! אלימים ואטומים! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 18/01/12 12:28

  • 44.

    אחת הנשים המגעילות ילדותיות כוחניות נטולות כל סובלנות לזולת, מתחסדת

    נגעל, 18/01/12 12:25

    צבועה ודוחה ברמות אחרות. חוסר סובלנות כזו מזמן לא נראתה אצלנו, התנהגות של ילדה בגן שלקחו לה את הדובי. ברברית חולת שליטה.
    בושה שמכל מה שיכלו לבחור לייצג את הציבור הדתי או החוזר בתשובה או מה לא - היא נבחרה. פשוט דוחה.
    טלויזיה וראליטי בשפל מדרגה חדש.

  • 43.

    את מתחסדת צבועה- היית נגד קוטי מלכתחילה. השאר מכבסת מילים

    בוב, 18/01/12 12:22

    את בעד ברי בעיקר כיוון שהיא עזבה. לו הייתה נשארת, היית מצטרפת לסער ושות' ומשתלחת בה באותו אופן. כשהיא עזבה מעצמה, והאיום חלף, ניתן לתת לה סופרלטיבים מהיום ועד מחר. מילים ללא תוכן וללא משמעות.....
    את קוטי תקפת מההתחלה. הוא לא מהשבט שלך, לא מהשכונה שלך, לא נראה כמוך, לא מדבר כמוך, לא נמנה ולא ימנה על חוג חברייך- הוא האחר.לצד התנהגות בעייתית, יש בו צדדים רכים ונעימים. הוא מתגונן מפני אנשים מלומדים ממנו שתוקפים אותו עקב שונותו. לך קך יותר להזדהות עם האלימות של קים כיוון שהיא נעשית בדרך יותר ''מלומדת ומחוכמת'', בשפה ובהגיון שאת מכירה. אבל הוא אלים ומסוכן יותר מקוטי.

  • 42.

    מה יש לחפש שם יש שם רכילות ולשון הרע בושה של תוכנית (ל''ת)

    היהודי, 18/01/12 12:22

  • 41.

    ההרגשה של אחרי הקאה -

    ז, 18/01/12 12:18

    ככה הרגשתי אחרי שברי יצאה.
    זיוה היא 0. כלום.
    ברי גנבה את ההצגה כשיצאה וכולם חוו אורגזמה של אחרי הקאה כשהבטן נחה ורוצה לישון.

    • לא חושב שניתן לתאר את זה טוב יותר. שאפו לתאור. (ל''ת)

      דורוןק, 18/01/12 13:11

    • וואוו תיאור מדויק. ברי מעוררת בחילה (ל''ת)

      ברי, 18/01/12 13:40

  • 40.

    המקום של קותי בבית הסוהר. האיש מופרע אנס פוטנציאלי .ממש מגעיל (ל''ת)

    מירי ש., 18/01/12 12:18

  • 39.

    סער היה הכי בסדר שאפשר

    מישהו... אני יודע?, 18/01/12 12:17

    הבן אדם אמר את דעותיו לברי שחתכה את דבריו בגסות, חוסר כבוד וזלזול.
    אל אף זאת המשיך לא להיות חלק מהאמבוש שברי וזיוה הביאו על עצמן (אף אחד לא עשה להן דווקא, הן גרמו את זה לעצמן).
    גם אתמול ששידרו את הויכוח בחדר בנושא היהודיות שהולכות עם בני מיעוטים ו''מזהמות את הגזע היהודי'', הוא העלה את משנתו ודעותיו ובמקום לפתח ויכוח תרבותי, דיברה בזלזול וקראה לו מייקל.
    סער, על אף דעותיו הקיצוניות והלא הכי מובנות לכולנו, הוא אדם רגוע ושליו, מעולם לא דיבר בזלזול לברי וכמו יעל לבסך הכל עשתה לברי את מה שברי עושה רק מהצד החילוני, ניסו דווקא להגיע עם ברי לעמק השווה.
    אבל ברי ''אתם לא יודעים מי אני ומה עברתי'' סימון חושבת שהיא לא שווה להם, אז שיבושם לה ושתלך לקרוא כמה פסוקים ותניח לנו.

    לגבי קותי, הבן אדם בושה.
    אני רק מחכה לדעת מה יעשה שיידע שיאנה היא מוסלמית.
    עבריין בעטיפת צעצוע.

    • קותי יודע גם יודע שהיא מוסלמית

      רוית, 18/01/12 13:58

      הם ניהולו שיחה באחד הערבים במיטה והוא כעס עליה על כך שלא נבחנה אחרי שעשתה גיור.

  • 38.

    מזועזע מקותי

    עמרי, 18/01/12 12:14

    כמשפטן, אני מזועזע מההתנהגות של קותי - בחור אלים שכופה את עצמו על בחורה. גם אם זה נראה לאנשים כסוג של ''חיזור'' עצם זה שהוא נגע בה, כאשר היא ביקשה ממנו לא לעשות זאת זה מזעזע בעיני.
    לדידי, הרשות השנייה צריכה להתערב ולהוציאו מהבית לאלתר.

    • צודק!!! צריך להעיף את קותי מהר! (ל''ת)

      שן, 18/01/12 14:30

  • 37.

    קותי הביתה. עבריין שמייצג אלימות כח רחוב .אלים מופרע שילך הביתה

    אביבה דרעי, 18/01/12 12:13

    לא הייתי רוצה שילדיי יראו את העבריין הגס והאלים קותי. בסטיונר מופרע כמוהו מקומו בבית הסוהר. שאלה רק של זמן מתי יגיע...

  • 36.

    =============== שיחקה אותה ==================

    האמת, 18/01/12 12:09

    שהרי היא קבעה מתי היא יוצאת ולא קבעו לה מתי
    לצאת ,בניגוד לכל העונות וגם זו ,הרבה
    ניסו ולא הצליחו ,ברי יצאה עם ראש זקוף.

  • 35.

    רק שי ,איתם ותמיר ראויים להגיע לפיינלה

    פסיכולוג משפטי שצופה בתכנית, 18/01/12 12:08

    כל השאר-בעיקר קים הנפוח תרתי משמע
    ויעל הצבועה תרתי משמע
    וקותי העארס החלקלק תרתי משמע
    ראויים לוולה אמיתי לסדנאות טיפול נפשי.
    כל אחד מהם מייצג את הבבואה הדוחה בחברה הישראלית.

  • 34.

    חוץ מלהצחיק קותי לא שווה ולא דוגמה (ל''ת)

    כוכי, 18/01/12 12:07

    • קוטי מצחיק? לי בא לבכות כשאני רואה אותו (ל''ת)

      .........., 18/01/12 16:58

  • 33.

    הראו רק את קותי לאורך כל המשדר - אז מה הפלא שאלה

    דפנה, 18/01/12 12:05

    התוצאות?

    פני המדינה כפני הקותי - איש אלים, עילג שבקושי סיים ביה''ס עממי ואשר מנציח את הסטיגמות הישראליות שכל הגברים הישראלים גדלו עליהם ''כשאת אומרת לא - אני שואל - למה את מתכוונת'' (ע''ע: קצב, עזר ויצמן, יצחק מרדכי,
    חנן גולדבלט ועוד רבים אחרים.

    תפסיקו להצביע - הרי הכל מכור מראש!

  • 32.

    למה לעזאזל בחורה משמימה מהעונה הראשונה כותבת טור על האח הגדול

    צחי, 18/01/12 12:03

    המצוקה כל כך קשה בNRG?

    • צודק, בחורה מתוסכלת, מיואשת וכתבה מיותרת (ל''ת)

      שירה, 18/01/12 14:35

    • אולי כי היא עושה את זה ממש טוב? (ל''ת)

      כ, 18/01/12 15:08

  • 31.

    כששמים אנשים תחת זכוכית מגדלת, מתגלה: גן חיות

    ו. טרינר, 18/01/12 12:02

    ידוע במה ניכר אדם. אלה שחטפו עד עכשיו ברשימות הביקורת ובטוקבקים הם אלה שנחשפו עד עתה ללחץ והבפנים קפץ להם החוצה. תורם של האחרים תכף מגיע.

    חכו חכו, רק עכשיו מתחיל באמת ''האח הגדול''.

  • 30.

    אין על ברי, הצניעות שלה פשוט מדהימה (לא!!!) (ל''ת)

    יוני, 18/01/12 12:01

  • 29.

    טוב שנפתרנו מעונשה של זיווה (ל''ת)

    אתי, 18/01/12 11:58

  • 28.

    חייבים להגיש תלונה על הטרדה מינית.

    מקומו בכלא., 18/01/12 11:57

    איזה רייטינג יהיה כשיכנסו שוטרים לעצור את הערס המטרידן.

  • 27.

    איזה כבוד? פחדנית ותו לא.זה גם לא היה ספונטני, כפי שהודתה.

    משה, 18/01/12 11:56

    היא הצהירה שהיא תזכה במשחק. כשהבינה שטעות בידה, החליטה לצאת. כך תוכל להמשיך לומר ש... אם היתה נשארת, היתה זוכה בגמר. מיקי, לא חשבתי שאת כל כך תמימה (שלא לומר משהו אחר).

  • 26.

    מיקי זה הפוסט הכי טוב שלך ever !!! (ל''ת)

    אבחנה מדויקת, 18/01/12 11:56

  • 25.

    ממש קדושה!!!! חוזרים בתשובה הם זבל אנושי!!!! (ל''ת)

    וברי ודומיה הם ההוכחה. צדקנית עלובה!!!, 18/01/12 11:55

  • 24.

    מיקי לוין נהנתי לקרוא את הכתבה שלך כל מילה בסלע (ל''ת)

    בר, 18/01/12 11:54

  • 23.

    גיבוב של שטויות - ברי וזיוה ביזו את היהדות והצטיירו כלא שפויות (ל''ת)

    נדב, 18/01/12 11:50

  • 22.

    אבוי על התובנות שלך מיקי

    ב, 18/01/12 11:45

    ברוריה (ברי) חטאה בחטא ההיבריס. דתים רבים מתביישים שהיא מיצצגת אותה ואם היא הייתה שפויה היא לא הייתה מתגרשת שבע פעמים.
    הראיה שלך עקומה.

  • 21.

    חבל שקותי נשאר הבחור בלתי נסבל ובעיקר דוחה (ל''ת)

    קלייר, 18/01/12 11:42

    • תגובה

      רונית, 19/01/12 11:12

      ממש ככה

  • 20.

    למיקי לוין- כתבה מעולה, שאפו וכל הכבוד (ל''ת)

    רון, 18/01/12 11:42

    • גם אני מסכימה (ל''ת)

      ענת, 18/01/12 13:12

  • 19.

    עצוב שאבי ניר שחווה אלימות פיזית מגברים כדוגמת

    עונה עלובה, 18/01/12 11:40

    הערס ,העברין,נותן יד לאלימות....

  • 18.

    בחייך..ברי מגלומנית הזויה חולת נפש..טוב שהלכה (ל''ת)

    טלי, 18/01/12 11:36

  • 17.

    ניתוח שגוי

    אלי, 18/01/12 11:35

    1. ברי וזיוה אמרו לארז טל שהן תכננו שאם אחת מהן תצא אז גם השנייה תצא. הם רצו להודיע על כך לאח הגדול והוא לא נענה להם. אין ספק שברי הפגינה נאמנות חברית אבל עדיין היא בלתי נסבלת וכופה סדרתית.
    2. אף אחד בבית לא החרים את ברי בבית. לא אהבו אותה בגלל התנהגותה כלפי הזולת ללא קשר לדעות הקיצוניות שלה. גם לסער יש דעות קיצוניות אבל היחס שלו כלפי אנשים הוא אדיב ואנושי. ברי וזיוה הם אלו שיצרו את הריבים בבית כי הם ניסו לשנות אנשים ללא ניסיון לקבל את האחר.
    3. ערן אמר יפה לברי שהיא לא הצליחה במשימתה הדתית בגלל הדרך שלה וזיוה במקום לנסות להבין העדיפה לנזוף בו ושלא יחנך אותה.

  • 16.

    פחד -

    -☻-, 18/01/12 11:32

    הסיבה לעזיבתה של ברי:
    היא פשוט פחדה להשאר בבית ללא חברה וללא מישהו ''קרוב''.
    היא פשוט פחדנית.

  • 15.

    ברי וזיוה ביישו את כל הדתיים כי ככה לא מתנהגים

    יעל, 18/01/12 11:31

    ודרך ארץ קדמה לתורה!

    • גם קותי ודודו מביישים אותך כי הם חילונים?

      חילוני, 18/01/12 14:11

      כל אדם מייצג את עצמו!

    • תגובה לזיוה

      דלית, 19/01/12 11:11

      ממש ככה בושה

  • 14.

    ניסיתי לקרוא אבל היה משעמם ! (ל''ת)

    נאק, 18/01/12 11:29

    • ניסיתי לראות את התוכנית והיה משעמם ופרשתי,אז ברור שהפרשנות משעממת (ל''ת)

      נקנוקי, 18/01/12 12:03

    • אני מסכימה איתך (ל''ת)

      אור, 18/01/12 12:39

  • 13.

    עוד כבוד כזה ואבדנו.... (ל''ת)

    גורקי, 18/01/12 11:29

  • 12.

    ???מורידה את הכובע??? חבשי אותו מהר....

    ravit, 18/01/12 11:28

    מי שם את מיקי לוין - פליטה מוקדמת - להאדיר את תת הרמה ברי סימון? שמקשיבה לעצמה בלבד - והיא הקהל של עצמה ......טוב שהלכה ושתמשיך להצטנף בספר התורה עם עצמה ..בושה לדת - מזנה את כל מה שקשור לדת !

  • 11.

    ברי

    שלמה, 18/01/12 11:28

    לא מבין על מה בדיוק את מורידה את הכובע . ברי אשה קטנה ולא מענינת שאפילו היא עצמה אינה יודעת מה ניסתה להראות לנו.
    בענין קוטי מסכים בהחלט לדעתך

  • 10.

    ברי בעזרת השם, מתי את גברת ג'יקל או הייד...בורה עילגת בחסד עליון (ל''ת)

    גורקי, 18/01/12 11:26

  • 9.

    ריקוד בטן:

    sea mon, 18/01/12 11:26

    ברי סימון היתה ונשארה ותישאר לנצח רקדנית בטן עם פה שכונה.
    היא קוראת לעצמה ''דתיה'' ''רבנית''.....בושה ליהדות איך איזה מילים יצאו לה שם מהפה ובאיזה התנהגות לזולת גועלית שנוטרת טינה.
    יאללה אללה מעק תמשיכי לרקוד בלילות בחדר שלך בחושך...

  • 8.

    יציאתה של ברי מבית האח

    חני, 18/01/12 11:21

    ברי אכן עשתה בחוכמה כשעזבה אבל מצד שני אני מאד לא מעריכה את דמותה וחושבת שהיא צבועה ולא אמיתית אם היא היתה יותר כנה ואמיתית היא היתה יכולה להטות את לב הדיירים לטובתה ולו את אלה שאינם קיצונים שמאלנים בדעותיהם. לעומת זאת היא התנהגה בחוסר טקט לאורך כל הדרך, בקיצוניות מאוסה ובצביעות בולטת. וחבל!

  • 7.

    יהיה מצ'עמם עכשיו,עשתה בחוכמה ברי, היתה ניכנסת לבידוד שם (ל''ת)

    שולי, 18/01/12 11:21

    • עלאק חכמה....ברי המזוייפת פחדה מהפחד עצמו וידעה שערוותה תתגלה (ל''ת)

      גורקי, 18/01/12 12:52

  • 6.

    דרוש פסיכיאטר צמוד לחלק מהמתמודדים (ל''ת)

    חחח, 18/01/12 11:16

  • 5.

    כל מילה בסלע! (ל''ת)

    חילוני מאוכזב, 18/01/12 11:16

  • 4.

    ברי (צאי בחוץ אעשה ממך כזאת קטנה) סימון היא פחדנית ומזויפת

    וקותי הוא ניאנדרתל לא מפותח, 18/01/12 11:14

    ברי ברחה מהתמודדות כשהבינה שאין לה קהל מעריצים שוטים. הבינה שאם היא לא יוצאת עכשיו, הלך עליה ועל הדמות הפיקטיבית שבנתה לעצמה. אישה דתיה אמיתית היתה מתנהלת בהרבה יותר שקט וצניעות והיתה מושכת אליה אנשים מתוך התנהלות מכובדת ורצינית. אשה דתית אמיתית לא היתה מטיפה בצורה כל-כך זולה ומעירה על כל דבר ודבר.
    באשר לקותי, הוא מתגלה שמטריד מיני חסר כבוד לנשים. מגאעיל. די ברור בצפייה אתמול שיאנה מאסה בו ומנסה לזרוק אותו (כמה דבק אפשר לשאת?). אך הוא כזה אטום ושוביניסט שהוא לא מסוגל לקלוט את המסרים הברורים שלה. ''די תעזוב אותי זה נגמר!!!'' היא צעקה עליו עם מבט שלא משתמע, אך הוא ענה כמו הפרימיטיב שהוא (לא זוכרת ציטוט מדויק), משהו כמו שאת אומרת לא, את לא באמת מתכוונת לזה כי אז היית יושבת במקום אחד, במקום לברוח, או משהו אידיוטי כזה.
    אם הוא ייבחר, זה יהיה מזעזע. חבל שלא הלכו כל השלוש/ה.

    • איך היא יכולה להבין שאין לה קהל אם היא סגורה בבית בלי קשר לעולם החיצון (ל''ת)

      י, 18/01/12 12:33

  • 3.

    פששששש איזה רפש (ל''ת)

    יוחאי, 18/01/12 11:14

  • 2.

    איזה הפתעה ואיזה מתח.

    יעקב, 18/01/12 11:10

    הן תכננו את זה עוד בבוקר ואפילו ההפקה ההזוייה ידעה את זה. (עובדה שהוכנו 2 כסאות מראש) (פשלה של ההפקקה?)
    וחוץ מזה אם ההתנהגות של קותי ליאנה היא לא הטרדה מינית, אז מה היא?

    • מה אתה אהבל?

      ג'ניה, 18/01/12 12:32

      מה הבעיה להוסיף בשתי שניות עוד כיסא אחד? זה לוקח בדיוק דקה.

      • אהבל זו את.

        טיפשה, 18/01/12 13:05

        מה זה התגובה הזאת?
        לא רואים לא מגיבים.

        • כולכם אהבלים

          אתם, 18/01/12 13:58

          ''הוכנו 2 כיסאות''
          יעקב אתה איש מסכן כי להרים לבמה עוד כיסא לוקח בדיוק 8 שניות.
          אין אין אתה מסכן שאתה חושב על זה בכלל

    • יעקב,אתה אמיתי?יש באולם 300 כסאות,מה הבעיה להעלות כסא? (ל''ת)

      רן, 18/01/12 13:42

  • 1.

    מילים כדורבנות , בקותי יש צד אלים מזעזע ,הרמת בקבוק וכפייתו על יאנה ס (ל''ת)

    נטלי, 18/01/12 11:00

    • האלימות המזעזעת היתה דווקא מצד העילגות ובשם קידוש השם.... (ל''ת)

      גורקי, 18/01/12 12:47

      • גורקי - אולי גם תגיד שנאנסת אשמה כי היא לבשה מחשוף?????

        אמא, 18/01/12 14:51

        כל אלימות מילולית של זיוה לא מצדיק הרמת יד/בקבוק או כל חפץ על אישה!!!! הוא איש קטן, עילג והוא בושה. הוא גם הצהיר ליאנה בשיחה שאם היא תשאל את אמא שלו היא תגיד לו עזבי לא כדאי!!!! שכחתם את זה??????