• 125.

    משתדל לא לצפות בערוץ 2

    צופה 10, 16/11/11 16:53

    ערוץ 2 עושה לי יותר מדי בחילה
    אם יש הצדקה לערוץ 1 עם 23 ו 33 אולי יש אפשרות למצוא דרך לשלב את ערוץ 10 לטובת קהל הצופים ואיפשור הגיוון-לא כולם תקועים בימי הערוץ היחיד

  • 124.

    ערוץ 10 אותו הזבל כמו ערוץ 2

    טל, 16/11/11 11:01

    הכתבה סתם מנסה לרדת על הצופה הישראלי כאילו העובדה שהוא לא צופה בערוץ 10 ה''איכותי'' היא בגלל בחירותיו הרדודות. אני מגדירה את עצמי כצופה בררנית וממש ממש לא צופה בערוץ 10 ולא בגלל שערוץ 2 קורץ יותר בזבל שלו. אלא בגלל שאין מה לראות בערוץ 10 והתוכניות לא ברמה. כל ערב יש את היום שהיה, תוכנית רדודה מקוריינת ברמה של כיתה ג'. אין מה לראות.

  • 123.

    ערוץ 10 באמת טוב.גם הכתבים ומגישי החדשות.אבל יש צורך בשינויים

    אישית מאד אוהבת את ערוץ 10, 15/11/11 08:22

    אישית מאד אוהבת את הערוץ.את הכתבים בעיקר
    אלון בן-דוד,נדב אייל, רביב דרוקר(האמיץ)צבי יחזקאלי,יעקב אילון ותמר איש-שלום.ועוד
    רבים וטובים, אבל דיי. צריך לרענן,לונדון וקרשנבאום צריכים לפנות את כסאם(עבר זמנם)
    להחזיר את גאי זוהר. להתייעל,להחזיר חובות,
    כי שם טוב יש לערוץ.אז חבל!פשוט חבל! ולא
    אתם לא דומים לערוץ 2, אתם יותר טובים.

  • 122.

    תשאירו את איש שלום ושלום לפיאדה

    מריו, 14/11/11 19:38

    איש שלום מקצועית, מאפילה על יעקב פיאדה. ככה הערוץ ירויח גם רייטינג וגם יחסוך משכורת חינם ליעקב פיאדה

  • 121.

    למען האמת, לא. התכניות בערוץ 10 הן אותו זבל בדיוק כמו בערוץ 2.

    יובל, 14/11/11 11:04

    ערוץ 10 מחקה את ערוץ 2 בכל המגרעות שלו, לכן הוא נסגר. אף אחד לא צריך חיקוי כשיש את המקור האמיתי שמפיץ את כל הזבל. אם ערוץ 10 היה איכותי, אנשים היו רואים אותו.

  • 120.

    העם צריך לחזור לערוץ הראשון הכי הכי טוב.דיי לכמות הזבל.בערוצי 2 ו 10

    צופה בערוץ הראשון ונשארית בחיים, 14/11/11 10:48

    כן אני נמנית על אלה שהחליטו שדיי לכמות הריאליטי החיקויי והזבל בשני הערוצים המסחריים.אז זהו באסיפה משפחתית הוחלט פה אחד כולל הילדים(הגדולים) וכל בני המשפחה
    שהכי טוב בטלויזיה הישראלית הוא הערוץ הראשון.יש עוד מה לשפר וגם לשפץ מן הסתם
    אולפן ישן,ובכל זאת התרגלנו ואפשר גם לומר שהתוודענו מחדש לכתבים מצויינים אולי המצויינים ביותר שנראועל מרקענו. ותודה לכם
    הערוצים המסחריים.בזכותכם התוודענו לטוב ביותר.

  • 119.

    כתבי הערוץ הראשון בעיקר יואב לימור הכתב הצבאי.הפרשנות שלו.ליגה לאומית

    ראיתי את גאולה אבן בערוץ הראשון והיא נהדרת ,אהבתי, 14/11/11 08:51

    שמתי לב בזמן האחרון בעיקר לכתבים יואב לימור (הצבאי) איילה חסון(המדינית) עודד גרנות(אלוף המזרח התיכון) ועוד כתבים מעולים, הם סיבה טובה מאד לצפות בערות הראשון. באמת ובתמים.

  • 118.

    לא רק רייטינג, יש גם Share

    אבי, USA, 14/11/11 08:19

    להבדיל מהארץ בארה''ב לא כל המכשירים דלוקים כל ערב. מי אמר שחייבים לשבת 4 שעות כל ערב ולראות כל מה שהם משדרים?
    אי לכך כאן יש שני מדדים, רייטינג ושר. ה''רייטינג'' אומר מה אחוז הצופים מתוך כל בתי האב בארה''ב, יש בערך 115 מיליון בתי אב. ה''שר'' אומר מה אחוז הצפיה מתוך המכשירים הפתוחים באותה שעה. אם המספר הוא למשל 9.7/15.3 זה אומר 9.7% רייטינג ו 15.3% שר. כל אחוז רייטינג הוא 1.15 מיליון בתי אב. חשיבות ה''שר'' היא בכך שזה אינדיקטור יחסי, פער גדול בין שני המספרים אומר שפחות מכשירים היו דלוקים.
    להבדיל מהארץ אין בארה''ב הרבה תכניות שעוברות את ה 15% רייטינג, בשבוע שעבר התכנית המובילה קבלה פחות מ 11% רייטינג ו 15% שר. רוב התכניות מקבלות פחות מ 5% רייטינג.

  • 117.

    ''העם מפגר'' ''העם איוור'' למה ?! אההה בגלל שהוא לו

    אלעד, 13/11/11 23:28

    ניחנע למיעות שבמיעות...''היפה'' האינלגנטי''שבמקרה הוא גם שמלאני ולא כותב עם שגיאות חתיב.....

  • 116.

    ובעיקר בעד יינון מגל. החדשות והתוכניות של יום שישי.הכי טובות בטלוויזיה

    לפני חודש הבנתי סופית אני בעד הערוץ הראשון, 13/11/11 15:59

    סופית נשבר לנו מכל חיקויי הריאלטי ערוץ 2 או 10 זה אותו כמות זבל. מה רע בערוץ הראשון
    לאט לאט זהנ חילחל גם אליי.אנחנו בעיקר מאד
    אוהבים את יום שישי,מאורי לוי ועד איילה חסון.מה רע.מה? יופי של יום שישי.

  • 115.

    אבל תמר איש-שלום היפה עולם על שניהם ,גם בהגשה גם ביופי. (ל''ת)

    עוד לא הבנתם,התחרות בין יונית לוי לבין יעקב אילון, 13/11/11 14:13

    • אמנם כן.....הבעיה היא שיעקב אילון......

      יעקב - יפן, 14/11/11 06:07

      המלא כל כך בעצמו, אינו מסוגל להשלים עם העובדה שהיא טובה ממנו בכל פרמטר.
      כמי שמכיר את שניהם מקרוב, תמר איכותית הרבה יותר ממנו.

    • היא מתוקה(כמו חיימוביץ)נותת חדשות בטעם,לעניין,בקיצור..מ ד ה י מ ה (ל''ת)

      תמר לוקחת בהליכה את יונית הצנונית ויעקב הנפוח, 14/11/11 11:54

    • רק בגללן צריך להשאיר את ערוץ 10 רק בגללן הערוץ פורח

      תמר איש-שלום+מיקי חיימוביץ, 14/11/11 13:19

      יעקב אילון צא לפנסייה.ויונית התחתנת מזל טוב הזדמנות להביא ילדים ולגדל. שחררי
      אותנו מלראות את פרצופך המלחיץ.

      • חיימוביץ ''כנראה''צפתה מה עומד לקרות והחליטה לצאת ב''כבוד''וכל הכבוד לה. (ל''ת)

        מסתבר שחיימוביץ חכמה יותר ממה שחשבנו..עובדה!, 15/11/11 11:10

  • 114.

    מספיק לראות חדשות איכותיות בערוץ הראשון.אפילו נחמד..

    נמאס משני הערוצים כמות אדירה של זבל, 13/11/11 14:10

    כל הפלוצים של הערוצים המסחריים.מתאים לאמריקה ואנחנו בארץ ממש לא, הכל אבל הכל
    מעתיקים מהם. כמה כייף לחזור לצפייה ישנה-משהו של הערוץ הראשון. אגם שם הבחורות גם
    מגישות טובות, ומאד נאות..

  • 113.

    אולי כי אנשים אינטיליגנטים לא רואים טלביזיה

    חשבתם על זה, 13/11/11 14:10

    אז מי נשאר לצפות?

    כל מה שערוץ 10 משיג כרגע הוא להגדיל את התחרות על הידוענים הקיימים ולהעלות להם את המשכורת על חשבון הציבור שמציל את הערוצים השונים פעם אחרי פעם. לא הייתה ולא תהיה לו הצדקה כלכלית.
    ערוץ בידור אחד מספיק לנו - עובדה שהצופים מצביעים ברגלים.

  • 112.

    הלוואי ויסגרו את מכונת הזבל הזאת

    יש!!!!, 13/11/11 12:47

    ויחסכו לנו את היפה והחנון, מעושרות ועוד זבל ירוד במיוחד תוצרת ערוץ 10.

  • 111.

    תגובה 90 זה ההסבר לכישלון במשפט אחד. (ל''ת)

    מעריץ ערוץ, 13/11/11 12:14

  • 110.

    כמה שיקניטו,הערוץ הראשון מנפק כתבים מעולים,יואב לימור,ועודד גרנות וכו

    אני מזמן חזרתי לערוץ הראשון, 13/11/11 11:58

    מודה שלקח זמן לחזור מ''כמות הזבל'' שהנפיקו ערוץ 10 ו 2 הכתבים המעולים יואב לימור עודד גרנות איילה חסון גאולה אבן ועוד ועוד. הם סיבה טובה מאד לצפות גם בחדשות
    וגם בדקומנטריים.

  • 109.

    יש לפתוח את שוק הטלויזיה לתחרות חופשית ללא מעורבות הממשלה

    אלון, 13/11/11 10:35

    כל מי שרוצה יקים ערוץ.

  • 108.

    תתפלאו אני( ורבים שכמותי צעירים ואקדמאים מאד מרוצים מהערות הראשון. מאד

    העיניים של כולכם תמיד על '' הערוץ הראשון '', 13/11/11 10:23

    מאז שהתחילו עם ה''זבל'' שנקרא ''ריאלי'' וכמות הפרסומות, החלטנו ,חבריי ואני לחזור ולצפות בערוץ הראשון.. ויש במה לצפות האמינו לי. גם החדשות טובות ( אמנם בשעה 09.00 בערב שעה מאוחרת ומעצבנת ) אבל חדשות דיי- טובות.
    ולא, אילנה דיין כבר לא עושה לנו את זה(למרות שהיא איכותית)ודיי נמאס מכל ה''דוקו
    זבלה..אז אנחנו(בני המשפחה הגדולה, האחים הנכדים החברים חזרנו לערוץ הראשון מבחירה וב-''כייף'' אם נרצה לראות דרמה, סרט טוב, יש מגוון ערוצים טובים ולא בטח שלא ערוץ 10 ו-2 עצוב, אבל מתבקש ונכון מאד...

    • הם עדיין צריכים להשתפר,עדיף לראותם מאשר פירסומות וזבלה בערוץ 2 ו10 (ל''ת)

      גם אני כמוך(ולא זה לא מפתיע) מרוצה מערוץ הראשון, 14/11/11 13:22

      • נמאס לי פשוט נמאס לי מכל כמות -זבל ופירסומות נמאס לי (ל''ת)

        ובכל זאת ערוץ 1 הרבה יותר טוב מ-2 ו 10, 14/11/11 14:20

  • 107.

    לערוץ 10 שלד תוכניות מעולה

    אהרון, 13/11/11 09:32

    תוכניות בסיס כמו:
    חדשות 10,
    גיא פינס,
    היום שהיה,
    לילה כלכלי,
    צינור לילה.

    כל התוכניות מעניינות ובנויות מצויין, הבעיה שהרבה צופים פשוט ''מתוכנתים'' לבולשיט שיש בערוץ 2 וחבל.

  • 106.

    מסכים עם דבריך

    שאול, 13/11/11 09:11

    ערוץ 2 הוא זבל מושלם. ערוץ 10 לעומתו בשמיים.

  • 105.

    אין מקום לעוד ערוץ מסחרי...

    דורון, 13/11/11 09:01

    ישמור השם, גם לערוץ 2 אין מקום...
    ובטח שלא לערוץ 1.

  • 104.

    לא ברור מה מחפשים בערוץ 2, הרוב בזמן האחרון הוא מיץ של הזבל

    די נמאס משתיהם, 13/11/11 08:10

    פעם היו מביאים סדרות מחו''ל. היום אנו תקועים עם כל מיני תכניות מקור נחותות ישראליות מלאות קלישאות משמעממות ומאוסות.

    כאחת שלא מוכנה להתמכר לטלוויזיה, ושלא לקוחה לא של הוט ולא של יס, אני די שמחה שהטלוויזיה שלנו זבל. כך אני עושה דברים אחרים.

  • 103.

    משלם אגרה תמיד בזמן!

    אבי, 13/11/11 07:18

    אבל לא צופה בערוץ אחד.

    הגיע הזמן שערוץ 1 יחלק דיבידנד למשלמי האגרה
    ויפה שעה אחת קודם!

    • בעייה שלך (ל''ת)

      אם תלמד תבין, 13/11/11 16:01

  • 102.

    הפתרון פשוט - מיתוג מחדש כערוץ... 44 בשלט! (ל''ת)

    רמי, 13/11/11 07:11

  • 101.

    ערוץ 2 וקשת מזייפים רייטינג

    יעקב, 13/11/11 05:51

    אני קורא להקמת ועדת חקירה ויש לי הוכחות

  • 100.

    מספר 90 צודק במאה אחוז (ל''ת)

    ע, 13/11/11 03:49

  • 99.

    מצידי שיסגרו גם את ערוץ 2

    אזרח ישראלי, 13/11/11 00:22

    בתור מי שכבר שנים לא צופה בזבל, אין לי שום בעיה שיסגרו גם את ערוץ 2. אני מתקשה לחשוב על סיבה אחת טובה שהם יישארו. לא, יונית לוי זאת סיבה לסגור. גם האח הגדול העונה התשיעית או הישרדות באוקיינוס השקט.
    מדובר בעיקר בתוכניות רדודות, שמהדורות החדשות מקדמות כאילו הן ערוץ הקניות.

  • 98.

    הישרדות משעממת חבל על הכסף. (ל''ת)

    שם, 12/11/11 23:58

  • 97.

    תשאירו לי את ג'ייקוב וצביקה. (ל''ת)

    נ, 12/11/11 23:44

  • 96.

    משכורות עתק לחיימוביץ ופיאדה

    יוני לוי, 12/11/11 21:18

    משלמים משכורות עתק גם למי שלא מביא רייטינג אז ברור שיבוא כשלון כלכלי. משכורת לטלנט (עלאק) צריכה להיות קשורה לתוצאות רייטינג אבל בערוץ זה משלמים לחיימוביץ (שעזבה בזמן) וליעקב פיאדה בלי חשבון. אז שלא יבואו בבקשות ותחינות. פשוט שיסגרו.

  • 95.

    מצידי ש10 ו - 22 יסגרו ולאלתר (ל''ת)

    Even Mekir , 12/11/11 20:32

  • 94.

    זבל מעולה

    שלמה, 12/11/11 20:09

    ערוץ 10 הוא פשוט זבל. אחרי כל כך הרבה זמן היה כול לנסות ליצור משהו יותר איכותי. אולם הוא העדיף להיות זבלן ולכן נסגר.
    ממש לא מצער

  • 93.

    ערוץ 10 טוב למרוקאים ..ערוץ 1 טוב למשכילים התרבותיים מתעבי מופלטות (ל''ת)

    אקדמאי אשכנזי, 12/11/11 18:29

    • יש לך מזל שאתה מאחורי מחשב יא אדולף קטן (ל''ת)

      בנגו, 13/11/11 01:35

  • 92.

    ערוץ 10 =ערוץ פרסומות רייטינג כמו ערוץ הקניות (ל''ת)

    צואת הפירסום, 12/11/11 18:26

  • 91.

    ערוץ 10 טוב יותר מערוץ 2

    יעקב/ טומי כוכבי, 12/11/11 17:08

    ערוץ 10 בעיקר בשעות שיא טוב יותר!!
    המגישי החדשות חנניים משדרים סמפטיה חום אנושי!--ערוץ 2 למרות פניה היפות של יונית לוי משדרת קור '' אינו עובר את המסך''
    תכניות התחקיר של ערוץ 10 אמינות

    צלילי ''טם-טם'' והמנגינה הבלנכולית אשר מלווה את חדשות 8 בערב בשיא שעות שידור
    ממש דוחות

  • 90.

    22 או 10????

    א. אגדתי, 12/11/11 15:49

    מבלי להתאמץ ולחפש המספרים על השלט, בהינף אצבע אחת, מקישים פעמיים על אותו מספר הממוקם בראש טבלת המספרים - 22. לעומת ההקשה המסורבלת על שני מספרים, הרחוקים זה מזה ורק עם משקפי קריאה וכושר ניווט טוב, ניתן לפענח אותם: 1 ו 0.
    כהרף עין מקישים 22 ורגע ארוך 10.
    כמה פשוט ניתן להקיש 11, או 33? לעומת 10 או 72...
    לדעתי זה המפתח לכישלון החרוץ של קברניטי ערוץ 10.
    לדעתי רמת המנחים, המגישים והפרשנים בערוץ 10, גבוה יותר מערוץ 22 ולמרות הכל נכשלנו...

    • ערוצים 10 ו2

      ציפ, 13/11/11 12:26

      א.צודק בקשר להקשת מס. אני כאדר מעונינת בארוץ 10, מקישה 11 ומישה פעם חזרה.

      ב.שינסו לא לשדר תכניות דומות באותה שעה,אזי ,לאתהיה משמאות להקשת מס .

    • אבל העם הוא מפגר ולא יכול לעשות כאלה פעולות פשוטות

      אלעד, 13/11/11 23:31

      רק השמלאנים מסוגלים לדברים כאלה מורכבים...

  • 89.

    ערוץ 10 הכי טוב במזרח התיכון זה מצפיה של 40 שנה בטלוויזיה

    זקן בימים, 12/11/11 15:29

    במשך היום 12 שעות

    • כנראה שאתה גם סנילי וגם זקן (ל''ת)

      לך לך לישון, 13/11/11 16:02

    • לשמוע פרשנות יידע ועומק זה רק ואך ורק עודד גרנות .

      הכי טוב במזרח התיכון-עודד גרנות מערוץ 1, 14/11/11 13:30

      עודד גרנות פרשן(ולא כתב) ששולף דיקלומים
      מאתרי האינטרנט הערביים. העומק והיידע שלו בנוסף לפשנויות שלו משהו מאלף '' אחי'' הסב את צומת-ליבי אליו,וכך אנחנו יושבים ושומעים ממנו בזמן אמת פרשנות אמיתית .
      לא אהוד יערי ולא צבי יחזאלי יכולים להיכנס
      לנעליו. נ ק ו ד ה.

  • 88.

    ומי הרוויח מהכול???

    הרשלה, 12/11/11 14:34

    אלי אילדיס שמשך את אישתו לפני הנפילה,כי הוא ראה דברים שאנחנו לא יכולים לראות,הם עשו זאת בטענה משונה,אבל הצליחו לקפוץ מהיאכטה לפני שהיא טובעת,למה יאכטה??כי שני זקנים לונדון וקירשנבאום הם הימאים שלה,ומקבלים משכורת של ימאים,הבעיה היא שהיאכטה עוגנת בהרי ירושלים ולא יכולה לזוז
    הכי מצחיק זה שפעם היתה תוכנית:''החבובות'' ותמיד ישבו שני זקנים ביציע וזרקו הערות סרקסטיות על המצב..זה בדיוק מוטי קירשנבאום וירון לונדון הפרנקופיל,שתמיד מנסה להראותכמה הוא ידען גדול ומציג שאלות מפוצצות..ולא תכלס כמו קירשנבאום..מה מענין אותי הזיונים של נפוליאון או לואי ה14 עם המשקאות של בארמון שינברון בצרפת..אותץתי מענין..למה יש אפליה בין נכי המדינה לנכי צהל עם אותו אחוז נכות לפי ספר החוקים של המדינה הארוה הזאת..נכה עם 72% משוקלל אוטופדי,ניורולגי,אאג מקבל קיצבת נכות כללית מהמדינה של 1390 שקל..בעוד שאותו נכה ניפצע בעת שירות צבאי סדיר (בחופשת שבת לפני קבלת החוק של 1977)בעוד שנכה של משרד הביטחון מקבל 7800 שקל,בלי להתחשב בשכר שלו,הוא מקבל פטורים בעיריות,והלוואה עומדת לרכב בגובה הנכות שלו...למה??יש הרבה חיילים שניפגעו בעת חופ

  • 87.

    כועסת (ל''ת)

    רחל, 12/11/11 14:32

  • 86.

    ערוץ 10? זו תוכנית ההישרדות שלכם

    מואיז, 12/11/11 14:25

    ריאליטי? בואו נראה איך תצאו מזה הפעם
    למעלה ממילארד ש''ח הושקעו בערוץ שבמקום להתייעל הפך להיות חזיר שמן על חשבון המשקיע בו ועוד צורח ''תנו לי כי אני רעב''

    בואו נראה מי יחלץ אתכם כעת כי אתם לא שווים את הרמת הכפפה הזו

  • 85.

    ערוץ שאינו מחזיק את עצמו כלכלית מוטב לסגרו

    רפי, 12/11/11 14:15

    מספיק פראזיטים יש לנו בארץ
    למה עלינו לממן ערוץ שגם אם תטענו שיש בו איכויות המקבילות לערוץ 2 הוא אינו מחזיק את עצמו ?
    הכל בגלל הוצאות משכורות עתק לעובדים שאין בהם ערך
    לסגור ותחזרו ללישכת העבודה
    או שתמצאו עוד פרה חולבת להוציא ממנה כספים לתקופת זמן

  • 84.

    ערוץ10 שופר השמאל הקיצון אנטי ישראלי אנטי ציוני/יהודי (ל''ת)

    אריק, 12/11/11 13:59

  • 83.

    ערוץ 2 - פיגוע תרבותי עם רב נפגעים. (ל''ת)

    קובי, 12/11/11 12:30

  • 82.

    לערוץ שמשלם משכורות של מאות אלפי שקלים לעובדים בסיסיים אין זכות קיום

    רון, 12/11/11 11:20

    לזה צריך להוסיף את התוכן שברובו הוא זבל ושום דבר שדומה לתרבות.

  • 81.

    עם שכר כמו של יעקב אילון ברור שיפסידו....... (ל''ת)

    צביקה, 12/11/11 10:16

  • 80.

    סגירת ערוץ 10 - חלומו הרטוב של ביביהו!

    עזרא מנצור, 12/11/11 10:15

    ערוץ 10 ייסגר?... יופי! אין יותר תחקירים על עוולות והעושק של המימשל... ביבי ושרה ימשיכו לקרוע את הגלובוס יחד עם הכביסה שלהם!...

    • טמטום

      נפתלי, 12/11/11 20:52

      אם לא היתה חמור מטומטם היתה רואה שערוץ 2 תוקפים יותר את נתניהו כמו עמ התמונה של שליט ואיש לאמציע ליסגור את הערוץ

  • 79.

    מאמר קולע!... בעלי ערוץ 10 חייבים להצילו! (ל''ת)

    דר' אביבה כהן לביא, 12/11/11 09:57

  • 78.

    עבורי ערוץ 10 הוא הוא הערוץ המרכזי

    פלג דן, 12/11/11 07:21

    פחות אוהב את ערוץ 2

  • 77.

    צופה נאמן בערוץ 10

    קובי, 12/11/11 07:10

    מי אמר שלא רואים ערוץ 10 ?
    הרי זהו ?
    בגלל שיש קבוצת מיקוד של 400 ממירים ברחבי הארץ שאינם צופים ב 24.7 (שהאמתי ? זה האימאימא של הטראש, בפלייבוי יש יותר תוכן)
    קובעים שהערוץ לא פעיל ?

    לדעתי הוא איכותי יותר מהמיינסטרים של ערוץ 22.

  • 76.

    אז תציע להלאים את ערוץ 10 ובמקביל לסגור את ערוץ 1.

    אר יאיר, 12/11/11 01:59

    במקום להתבכיין על אובדן האלטרנטיבה ל-ערוץ 2 (מי ישמע, מה ההבדל הגדול) תבוא עם הצעה קונקרטית: לסגור את ערוץ 1 (כפיילוט לביטול של כל רשות השידור החולה),להלאים את ערוץ 10 ולהעביר אליו את האנשים הטובים מערוץ 1 (קרן נויבך, איילה חסון, עודד שחר וכו).
    הערוץ יוכל להוות אלטרנטיבה ראויה רק אם יהיה חופשי לחלוטין משיקולים של פוליטיקה ורייטינג. קרי *לא* לשליטה ע''י משרד ממשלתי, ו*לא* לשליטה ע''י פירסומות (לכל היותר יהיה איזה מקבץ לפני ואחרי שתי מהדורות החדשות ובמחיר קבוע בשיטת 'קח את זה או עזוב אותו')
    כמו כן המימון יהיה ישירות מהאוצר או ע''י אגרה סימלית מכל אזרחי המדינה (סה''כ לכולם יש טלוויזיה היום, ובכל מקרה מדובר באינטרס לאומי).

    • לא לכל אזרח יש טלוויזיה. יש גם כאלה שיש להם שכל וטעם. תעבור לצפון קור

      אנטיקומופאשיסט, 12/11/11 08:20

      צפון קוראה, שם אתה יכול לחייב את כולם לכל מיני דברים

      • מפגר (ל''ת)

        מפגר, 13/11/11 16:15

    • לשקם ולעודד את הערוץ הראשון שפי 1.000 הוא וכתביו עולים על ערוץ 10 (ל''ת)

      להיפך ''לסגור את ערוץ 10 (הפלצני), 14/11/11 14:42

  • 75.

    מי שחושב שיעקב אילון ומיקי חיימוביץ שווים 300000 שח שישלם את המחיר.

    יוסי שבחון, 12/11/11 00:44

    ערוץ בינוני. התנהלותו הכושלת של הטייקון המאפיונר יוסי ממן לא תמומן הפעם על חשבון משלם המיסים. מעניין איפה דפני ליף עכשיו? (:

  • 74.

    משהו לא נכון בהתנהלות. תפסיקו לחשוב .יפה עד להתאבד. יפה זה חזק גם. (ל''ת)

    יעקב ישוע- שמאל להתעורר בבקשה. למען, 11/11/11 23:54

  • 73.

    אמרתי לא פעם שנותנים תכניות זבל הריח מאלץ לסגור המקור. וחבל. (ל''ת)

    יעקב ישוע, 11/11/11 23:51

  • 72.

    אני יכול להבין הסגירה אם הפנסיה של מיקי. אין ערוץ שהיה שורד ! (ל''ת)

    יעקב ישוע, 11/11/11 23:50

  • 71.

    המקור - רביד דרוקר ורוזנטל - פרשת זדורוב

    מישהו, 11/11/11 22:39

    ערוץ טלוויזיה מגוייס לטובת משטרת ישראל, נגד ערוץ 1.

    בתוכניתה הזאת נפל ערוץ 10 לתהומי תהומות. הוא הפך כלי שרת בידי פרקליטים/חוקרי משטרה.

    הערוץ קיבל את עונשו מהציבור

  • 70.

    ערוץ 10 היה ערוץ מעולה ועדיין הוא טוב מערוץ 2, אבל

    מיי שהוו, 11/11/11 22:02

    מי שאשמה במצבו זו המדינה והממשלה שסוחטת ממנו דמי חסות.

    אין שום סיבה בעולם שערוץ מסחרי המשדר לאוויר החופשי שכל אחד יכול, מבחינה טכנית, לשדר בו ישלם לה כל כך הרבה כסף *מעבר* לתשלום המיסים הרגיל.

    זו מדינה זבל שבעתיד תעלם מהמפה וכל הדברים האלה משתלבים ביחד.

    • דמי חסות?

      דנידין, 12/11/11 14:18

      אולי תואיל לפרט כאן למה הכוונה בדיוק או שתידום
      ערוץ 10 נימצא בהפסד כל השנים ואין טעם להשקיע בחמור מת

  • 69.

    שומר מסך איכותי מעובדה? חחחח תודה, הרגת אותי מצחוק (ל''ת)

    הדור הבא איכותי מאחד נגד מאה? ושוב - חחחחח ותודה, 11/11/11 21:08

  • 68.

    אבוי אם ערוץ 10 ייסגר - ולו רק שיהיה פלורליזם (ל''ת)

    לי, 11/11/11 18:59

  • 67.

    אם חימוביץ ופיאדה לא היו חומסים במשכורותיהם את קופת הערוץ

    הוא לא היה נופל, 11/11/11 18:57

    תמשיכו לחלק משכורות כאלה לאלה שהחליטו בשבילכם שהם ''טלאנטים''. טלנטים בתחת שלי. . עיתונאים מוכשרים (בלי הגדרות שהמציאו עבורם יחצנים ) היו עושים לכם עבודה טובה ומביאים רייטינג. אבל אכלתם אותה ונכשלתם .

    • מסכים לכל מילה

      יוני לוי, 12/11/11 21:51

      תאמין לי טלפטיה. לפני כמה דקות שלחתי פוסט כמעט מילה במילה לשלך, ובכותרת דיברתי על חיימוביץ ופיאדה. כל הכבוד. בטח בעריכה יחשבו שאנחנו אותו שולח. שיחשבו

    • זה אומר שאתה צופה בערוץ 10 ולא, זה לא מוסיף להם כבוד..טמבל. (ל''ת)

      אם אהבל כמוך מגיב, 14/11/11 13:56

  • 66.

    לא הישראלים חסרי איכות אלא צופי ערוצים מסחריים הם חסרי איכות. (ל''ת)

    מי שמוכן לסבול פרסומות, סובל הכול., 11/11/11 18:53

  • 65.

    עוד הוכחה שערוץ 10 בקשיים - ''נבחרת ישראל בטלוויזיה''

    שלום, נצרת עילית, 11/11/11 18:12

    הורדה ולא תשודר עוד. באחת הכתבות ציינו כי תוכנית אחת שלה עולה כמיליון שקלים. לא לשכוח שגם ערוץ 10 משדר תוכניות ריאליטי וטראש, כך שאין הבדל גדול בינו לבין ערוץ 2 הגרוע ממנו בהרבה. אם נישאר עם ערוץ מסחרי אחד במתכונת השידורים של היום, נהיה בבעיה רצינית עוד יותר - וכן, הכל בגלל הזבל הטלוויזיוני שמשודר היום.

  • 64.

    קל להאשים את הצופים. מה לעשות שערוץ שתיים פשוט יותר טוב? (ל''ת)

    גבי, 11/11/11 18:09

  • 63.

    ערוץ 10? ערוץ 2? מה זה? (ל''ת)

    חחח, 11/11/11 17:51

  • 62.

    איך מפסידים 10 שנים ברציפות?

    אבי טל, 11/11/11 17:45

    לרוץ כל כמה חודשים לרגולטור הישיר או העקיף ולבקש - בדמעות תנין - הקלות ומחילות, זו ההתמחות האמיתית של ערוץ 10.להפסיד בעשר שנים 1.3 מיליארד ש''ח - זה לא רק שיא ישראלי, אלא אולי גם שיא עולמי. למימן ולשותפיו היו, כנראה, שיקולי כדאיות שעתה יש ספק אם הם עדיין תקפים. להשאיר את הערוץ להמשיך ולדמם (לשון דמים) לא יעזור לפלורליזם בתקשורת. נהפוך הוא - הריטואל של בקשת הקלות רק ימשך ויחמיר. חבל, שלידתו של הערוץ הזה היתה בטעות, המשכו בבכיות ואחריתו לא תשתנה כל עוד ימשיכו לנהל אותו כמו חבית ללא תחתית.

  • 61.

    מאה קולפה מאה מקסימה קולפה (ל''ת)

    צרלי ''הקוף'' דרוין, 11/11/11 17:18

  • 60.

    בעד ערוץ 10

    שמשון, 11/11/11 17:08

    אני רואה רק ערוץ 10 ומקווה שלא יסגר

  • 59.

    הם מוציאים 250,000 שקל על פרק של ''הישרדות'',

    ?, 11/11/11 16:40

    ומשלמים משכורות מטורפות למדקלמי טקסטים ומתפלאים שהם בחובות?
    נו באמת.

  • 58.

    לסגור את ערוץ 2 ב'! (ל''ת)

    אריק, 11/11/11 15:50

  • 57.

    חוסר זהות

    אחד שנון, 11/11/11 15:38

    הבעיה של ערוץ 10 היא שאין לו זהות. הוא רק מנסה לעשות את מה שעושה ערוץ 2 ויוצא לו קצת פחות טוב וקצת פחות משכנע.
    דווקא לאחרונה באה לו עדנה בדמות שתי סדרות מעולות: ''הכבוד של מרציאנו'' ו- ''אחד אפס אפס''.
    מוטב היה לערוץ 10 לבדל את עצמו ממזבלת הריאלטי שמצחינה את המרקע ושממילא עולה לו הון תועפות, ולהתמקד בסדרות איכותיות ומקוריות שגם יביאו רייטינג וגם תמלוגים על מכירת פורמטים לחו''ל.
    אין לי ספק שברגע שיצליח לגבש לעצמו זהות כזו, יימצא לו גם הרייטינג הנדרש. הצפייה בסדרות ריאלטי דלוחות אינה גזירת גורל אלא ברירת מחדל בעת שיממון תוכני.

    • הכבוד של מרציאנו תוכנית משעממת וצפויה שנלקחה אחד על אחד (ל''ת)

      מהסנדק, 12/11/11 17:30

  • 56.

    קודם כל לסגור את ערוץ 1 - ערוץ ראש הממשלה

    ישראלי, 11/11/11 15:19

    ערוץ 1 הוא ערוץ פוליטי שממומן ע''י אזרחי המדינה.
    רמת התוכניות שלו בגובה הדשא והריטינג שלו שואף ל-0.
    אבל אנחנו ממשיכים לממן אותו והוא עולה לכל אחד מאיתנו כ-1000 ש''ח בשנה.
    כל זאת רק כדי ליצג את ראש הממשלה ודעותיו הימניות קיצוניות.
    זה הערוץ הראשון שצריך לסגור בדמוקרטיה נורמלית.

    • תחזור לכלוב ,יש לנו בננות וזבל מזוקק תוצרת ערוץ2 ו10 (ל''ת)

      ש., 12/11/11 10:40

    • טוב וצריך שיהיה ערוץ ממלכתי נקי מכל'' הפלצנים המסחריים''

      אתה פשוט אהבל רציני, 13/11/11 16:19

      פוליטיקה הייתה ותישאר חלק מחיינו.ודרך אגב,בערוצים המסחריים ישנם ''גם'' כתבים מסויימים שלא מפסיקים לעסוק ב''פוליטיקה''
      ייתכן,ויכול להיות שזה גם ביקורת וגם חלק מהעבודה וזה בסדר. אבל ערוץ ממלכתי חייב
      שיישאר במדינה כשלנו. אתה הבנת זאתתתתת!

  • 55.

    היה עדיף להשקיע בערוץ ציבורי ראוי

    ערוץ מיותר מהיום הראשון שלו, 11/11/11 15:00

    ערוץ 10 לא חידש שום דבר במציאות התקשורתית בארץ ועם כל הכבוד למערכת החדשות המרדנית שלו הוא לא הוקם כערוץ חדשות.אני מקווה שיימצא הפתרון המתאים והוא לא ייסגר אבל אפילו אם הוא ייסגר אני מסופק אם בעוד כך וכך שנים מישהו יזכור ממנו משהו.ואם מערכת החדשות שלו תתמזג עם זאת של הערוץ הראשון יהיה לנו ערוץ ציבורי לתפארת.הפתרון נמצא שם ולא בחיקוי מעליב של ערוץ 2.

  • 54.

    ערוץ 10 לפירסומות , מתחרה בהצלחה עם ערוץ הקניות (ל''ת)

    צופה ערוץ 10, 11/11/11 12:03

  • 53.

    עוד כמה שנים של טמבלויזיה ונחזור אחורה באבולוציה (ל''ת)

    צרלי ''הקוף'' דרוין, 11/11/11 11:50

  • 52.

    לסנור אני בעד לא יקרה כלום לאף אחד (ל''ת)

    אברי גלעד, 11/11/11 09:32

  • 51.

    כל הערוצים

    גדי, 11/11/11 09:22

    תתיעלו מה זה המשכורת העתק של מגישי החדשות של דני רופ של יעקב איילון של יונית לוי הלחוצה ומלחידה ועוד הרבה כוכב נולד שעושים שם ביזניס מהצלחה מטומטמת ביזיון ערץ 1 הוא הטוב ביותר ויתר ממונעים בעבור חופן דולרים ערוץ 2 וערוץ 10 לסגירה רוצים יותר רמה במו ערוץ 23 לדוגמא דיי אם הביזיון והשחיתות לא יודע ולא מבין למה קריין חדשות צריך להרוויח כ100 אלף שח בחודש זה ניראה לכם נורמלי איפה הצדק החברתי

  • 50.

    לכו כבר הבייתה זכות הציבור לא לאהוב אתכם (ל''ת)

    אורית, 11/11/11 08:26

  • 49.

    עובדי ערוץ 10 יעברו לערוץ 1 ונצליח

    שרון, 11/11/11 08:10

    נראה לי פתרון נחמד - ערוץ 1 ממילא קיים ולא יסגרו אותו. עובדי ערוץ 10 יעברו לשם, הרייטינג יתרומם ותהיה תמורה חלקית לאגרה.
    אגב - מישהו יודע לכמה אנשים בארץ יש את מכשיר ''הפיפל מיטר'' שקובע את הרייטינג?

  • 48.

    שדרוקר מקבל כסף מערבים לבגוד הערוץ מת בשבילי (ל''ת)

    TBH HUSG, 11/11/11 06:49

    • תביעת הדיבה בדרך (ל''ת)

      עידו, 11/11/11 16:35

  • 47.

    באותה רוח - בואו נסגור כבישים באיזורי פריפריה, כי מעט אנשים משתמשים

    דוד הקפיטליסט, 11/11/11 06:17

    בהם

    • וואי וואי, אם אתה עובד של ערוץ 10 זה מראה למה הוא נכשל

      לוגיקה נהדרת יש לך, 11/11/11 12:27

      זה ממש לא ''באותה הרוח''.

      הכבישים בפריפריה משמשים לעשייה. הנה אני אאיית לך: ע-ש-י-י-ה.
      עשייה זו מילה שמתארת תופעות כמו: עבודה, לימודים, אפילו ביקור משפחה וחברים. ובעתות מצוקה נסיעות רחמנא ליצלן לבתי חולים. הכבישים מאפשרים את כל אלה.

      מה ערוץ 10 נותן? טימטום האנשים בטימטום מטומטם. ואז עוד טימטום. תוסיף לזה גם גסות רוח והשתנה מהמקפצה על הצבור (לאכול שרצים בשידור חי, זוכרים) שעכשיו אתה בוכה שהוא לא שם עליכם בחזרה. וכל זה באיזו חשיבות עצמית שמאפשרת לכם גם לחנך אותנו פדגוגית במהדורות החדשות, ולומר: לא ניתן לכם את העובדות כמו שהן, כי אתם לא תדעו מה לעשות בהן, אלא רק מה שאנחנו רוצים שתחשבו, לעוס היטב לפה.וזה יחד עם כתבות יחצנות ועוד טימטום בשפע. אז לא, אי אפשר להשוות אתכם לכבישים. לשקית זבל יש יותר שימוש מהתוצרת שלכם. ואגב, אתה יכול להתנחם בכך שערוץ2 אותו הזבל, ומי יתן וגם הם יסגרו. אמן.

      • תגובה יפה מאוד אהבתי (ל''ת)

        ארה''ב, 12/11/11 08:19

  • 46.

    איין בעיה

    חיים, 11/11/11 06:08

    אין שם שום בעיה פשוט נותנים שם משכורות עתק עם סיבה בלי סיבה וזה שוחק את כל הרווחים לכאורה

  • 45.

    ערוץ 10 הוא ערוץ זבל כמו ערוץ 2 !!! מי בכלל יכול לראות את הטלביזיה הזא (ל''ת)

    איילת, 11/11/11 04:07

  • 44.

    רק 10

    אלימלך זורקין, 11/11/11 02:16

    אבל כל עוד אני מממן אותם-אין שום סיבה שירוויחו פי 2/3 מערוץ אחד=אז להוריד משכורות לכולם,רוחבי אורכי ובאלכסון.
    ושיתחיל כבר הישרדות.

  • 43.

    נכון... זה אשמת הציבור, לא אשמת הערוץ...

    אבי זכאי, 11/11/11 01:45

    גם אם נעזוב לרגע את העובדה שהיכולת הפקה של ערוץ 2 טובה משל ערוץ 10 (ברמות שלפעמים גורמות לערוץ 10 להראות כמו ערוץ 1)
    גם אם נעזוב את העובדה שערוץ 10 שידר בעיקר זבל (גם ערוץ 2, אבל לפחות ל2 הייתה הפקה טובה)
    גם אם נעזוב את השכר שאתם משלמים לטאלנטים ואז האגורות שאתם משלמים למי שהוא לא טאלנט (ושאני לא אתחיל לדבר על היחס)
    גם אם נתעלם מזה שערוץ 10 נטוי פוליטית וגאוגרפית.
    וגם אם נתעלם מזה שמאז יומו הראשון ראשי ערוץ 10 בוכים על זה שאוכלים להם ושותים להם.

    גם אם נתעלם מכל אלו ועוד מדוע הציבור צריך לשים קצוץ על הערוץ? האם כשהערוץ סופסוף יתחיל להיות רווחי (מה שלא קרה בעשור האחרון) אותו ציבור שעכשיו יתמוך בכם יראה שקל מהרווחים האלו?
    ואל תקשקש לי על החזר בצורת תוכניות איכות. אתם לא ערוץ 8 ואפילו לא ערוץ 1. אתם אותו דרעק כמו 2 אם לא נמוך יותר.

    אז תמכרו את שתי התוכניות האיכותיות שיש לכם לערוץ 2, ותסגרו את הבדיחה הזו שרצה כבר עשור.

    אבל אף פעם אל תאשים את הציבור, זה מה שנקרא ''לירוק לבאר שאתה שותה ממנה''. זה שאתם לא ידעתם להתנהל מעולם לא היה אשמתנו.

    • מזכיר לי את השמאלני שרצה להחליף את העם - כשהפסיד בבחירות

      J, 11/11/11 18:13

      יערי, חזן בן אהרון - מישהוא עוד זוכר אותם?

  • 42.

    תהפכו את הערוץ לימני-ותראו כל מהדורת חדשות איך הרייטיג מזנק לשמיים (ל''ת)

    הפוך גוטה, הפוך, 11/11/11 00:38

  • 41.

    הציבור מ-טו-מ-טם! ולכן הציבור משלם!

    אשתקד, 10/11/11 23:26

    הציבור דורש את יהיר לפיד ואת דובר צה''ל כפרשן צבאי אז מגיע לו לקבל אותם.
    לצערי גם ערוץ 10 הוריד מרמתו לאחרונה אבל זה מתוך תקווה נואשת לחזר אחר הרייטינג. גם הנסיון הזה כשל אבל צריך לזכור שלפני כן הערוץ הזה היה איכותי ונשכני אבל הציבור הצביע בשלט (כנראה).
    גם לי כמו לרבים לא ברור איך בדיוק מודדים את הרייטינג כי גם אצלי וגם אצל רבים שאני מכיר ההעדפה היא לערוץ 10 על פני ערוץ 2.

  • 40.

    למה יש הפסדים כשרוב הזמן נותנים פרסומות מכניסות?

    אניס, 10/11/11 23:09

    כל פעם שאני מזפזפ לערוץ 10 אני מקבל פרסומות.גם בערוץ 2 יש יותר מדי אך ב 10 זה ממש מוגזם.

  • 39.

    נבחרת ישראל לא פחות טובה מארץ נהדרת

    שמולי הבן, 10/11/11 22:26

    לא היו בה כוכבים אבל היא הייתה מצחיקה. חבל שערוץ 10 החליט ללכת על הכיון של מעושרות הסדרה הזאת על הזיונים 3.2 בשבוע וכל הג'אנק הזה

    • 3.2 בשבוע אתה אופטימי...

      משביעו רעב, 13/11/11 09:13

      2.3

  • 38.

    לונדון וקירשינבאום, להציל ולהעביר לערוץ 22, תכנית מצויינת. (ל''ת)

    עדן, 10/11/11 21:36

    • לונדון וקירשנבאום הם הסיבה לנפילה של ערוץ 10 אז...

      דניאל, 11/11/11 06:37

      אתה מציע להעביר את צמד החבובות לערוץ 2? מדוע שכל אחד מהם יגרוף 130 אלף ש''ח? למה מה קרה? ובשיא חוצפתם שנדרשה מהם השתתפות במאמץ ולוותר על אחוזים בודדים משכרם הם סרבו בכל תוקף. הם לא נהגו כפי שנהג אברי גלעד ועוד אחרים בערוץ שהתנדבו לוותר קצת משכרם. צמד קשישים שרואים רק כסף בעיניים. בושה! ואני האזרח צריך עוד לממן את השערוריה? שיסגר ערוץ 10 ויפה שעה אחת קודם.

    • אולי סוף סוף הם יצאו לפנסיה (ל''ת)

      פרס, 11/11/11 09:37

  • 37.

    חלילה שהם יבדקו את עצמם וינסו להבין מה השתבש...

    אכלו לי שתו לי, מצאו לי אבנים באורז והרצפה עקומה, 10/11/11 21:28

    אני למשל, לא רואה חדשות ערוץ 10. אתה יודע למה? אני עדיין זוכרת את לחץ הדם שלי עולה בגלל הסיקור שלהם במלחמת לבנון השניה.
    אני גם לא קוראת עיתון הארץ אגב.
    וזבל חביבי, יש בכל ערוץ ש'מכבד' את עצמו. לא רק בערוץ 2.

    • זוכר

      J, 11/11/11 18:16

      הדם שלי עוד רותח כשאני נזכר בדיווחים של נסלי ברדה מרמב''ם

  • 36.

    שני ערוצים שמאלנים לסגור את שניהם מייד ולבצע מהפכה תקשורתית עכשיו (ל''ת)

    דנה, 10/11/11 21:09

  • 35.

    נו מה

    אחד משם, 10/11/11 21:04

    אתם מכירים מישהו שהצביע לביבי ? והוא ראש ממשלה , תפנימו חיים במדינה של ערסים ותת רמה - תראו את נבחרי העם שלנו , תבינו למה ערוץ 2 שורד ועשר כושל

    • ערוץ 10 תת רמה לא פחות מערוץ 2. קשקשן עם I,Q של צרצר מת.... (ל''ת)

      דניאל, 11/11/11 08:34

  • 34.

    אתם מתפלאים ? (ל''ת)

    סתם אחד, 10/11/11 21:02

  • 33.

    לסגור את שני הערוצים (ל''ת)

    שמעון, 10/11/11 20:36

  • 32.

    לשאלתך: לא. אני דווקא לא רוצה שום ערוץ מסחרי. אתה יכול גם לסגור את 2 (ל''ת)

    תודה וכל טוב, 10/11/11 20:34

  • 31.

    צופה רוב הזמן בערוץ 10 (ל''ת)

    בעיקר בחדשות, 10/11/11 20:16

  • 30.

    אסור לסגור את ערוץ 10 , אסור שיהיה מונופןל לערוץ 2 (ל''ת)

    תוכניות התחקירים ב-10 מוצלחות יותר, 10/11/11 20:12

  • 29.

    לא ברור איך מודדים רייטינג

    שם גנרי, 10/11/11 19:51

    נשבע לכם שאצלי ואצל רוב מי שאני מכיר, אם יש שומר מסך, זה ערוץ 10

    • דוקא מאוד ברור איך מודדים רייטינג

      אלי, 10/11/11 22:05

      לך לא ברור כי מעולם לא טרחת לבדוק.

  • 28.

    כל בר דעת יודע מי הם צופי ערוץ 2 (ל''ת)

    אספסוף תת רמה.........., 10/11/11 19:04

    • וצופי ערוץ 10 הם אינטלקטואלים מהסורבון... (ל''ת)

      נו באמת..., 11/11/11 08:37

  • 27.

    צודק ! צודק ! צודק ! (ל''ת)

    ארז הלבנון, 10/11/11 19:01

  • 26.

    צודק ! צודק ! צודק ! (ל''ת)

    ארז הלבנון, 10/11/11 19:00

  • 25.

    2 הערוצים זבליים --ההבדל הוא רק במספר הערוץ (ל''ת)

    מכנה משותף נמוך לחברת החדשות, 10/11/11 18:46

    • נכון (ל''ת)

      אנה, 11/11/11 18:59

  • 24.

    תכלס,זה רק טל' איכות יש במקומות אחרים (ל''ת)

    גיא, 10/11/11 18:44

  • 23.

    צודק, צודק, צודק!!! (ל''ת)

    א7, 10/11/11 18:17

  • 22.

    גם אם תחזור שוב ושוב על השקר שתכניות ערוץ 10 טובות זה לא יהפוך לאמת (ל''ת)

    אזרחית, 10/11/11 17:57

  • 21.

    ערוץ 10 עומד להגיע לשיא ערמת הזבל שלו: תכנית נבזית על ''מין'' חולני. (ל''ת)

    רק על מיץ הזבל הזה, צריך לסגור את ערוץ הזיהום., 10/11/11 17:04

    • צודק (ל''ת)

      אחד שנמאס לו, 10/11/11 18:26

    • ומועשרות יותר טוב? חיריה מריח יותר טוב מהן ! ! ! (ל''ת)

      עבור המציצנים למינהם, 10/11/11 20:46

  • 20.

    זה נבלה (2) וזה טרפה (10)

    חיים, 10/11/11 17:01

    והכל עגל הזהב אם רק תחשבו את הזמן ששני הערוצים הנל מבזבזים לכל עם ישראל בפירסומות תבינו וכן הרמה של שני הערוצים הנל מהחגורה ולמטה כנראה שזבל זה מיצרך יקר

    • אם זה כל כך מציק לכם ,תזפזפו לערוץ אחר. מה הבעייה! (ל''ת)

      ובכל זאת אתם רואים ומריחים גם את הנבלה וגם הטרפה, 14/11/11 14:02

  • 19.

    ערוץ טוב (ל''ת)

    עמיץוש, 10/11/11 16:32

  • 18.

    לא נכון.ערוץ 10 בסכנת סגירה בגלל המשכורות המנופחות שהוא מחלק.שיפרסמו

    קצץ!, 10/11/11 16:15

    שיפרסמו רשימת מקבלי שכר ופרילנסרים ואז נדבר.
    אי אפשר לקבל כספי ציבור ולא לתת את המידע לציבור.
    כל עוד מחלקים מיליונים ל''טאלנטים'' שלא יבכו.

  • 17.

    ערוץ 10 שווה פי 10 מערוץ 2. אבל הכי טוב ... (כנסו)

    עמוס, 10/11/11 16:03

    להוריד סדרות מחו''ל למחשב ולקנות סטרימר.

  • 16.

    רק בגלל זבל המעושרות- כבר מגיע החשכת מסך (ל''ת)

    רמה של ביוב מועתק, 10/11/11 16:02

  • 15.

    ערוץ 10 לא יודעים לעשות טלוויזה ובטח לא חדשות, נקודה!

    שי, 10/11/11 15:48

    דיי לנסות לחפש תירוצים, אתם צריכים ללכת הבית ולחפש אצלכם מה לא בסדר.
    בהצלחה!

  • 14.

    די לתוכניות גרועות

    בני אזרח שנמאס לא מתת רמה, 10/11/11 15:20

    בעיני ערוץ 10 ,2 הם היינו הך הכל תכובניות רדודות עם מסרים שלילים ,העדפת העצמי על פני חיזוק הקשר והאחווה .לא כל התוכניות הם כאלה אך הן במיעוט ,ומשודרות לא בשעותצפיית שיא .אני מעדיף את הערוץ הראשון +ערוצי הסרטים והסדרות .אני אזיל דמעות תנין על סגירת ערוץ 10 .וגם על ערוץ 2 .רק חבל על העובדים המסורים .

  • 13.

    אתה צודק באמת עצוב, אולי נקים דף בפייסבוק לצפיית רחמים בערוץ

    המשלם משכורות עתק - פיטורים של מקבלי המשכורות, 10/11/11 15:16

    המוגזמות משום שאינן מביאים קהל.

    ברמות הרייטינג הקיימות גם לא מנחים ורעיונות לתוכניות שאינן מובלות על ידי טאלנטים ישיגו את אותו הרייטינג - והחוב של עשרות המיליונים יתקזז במהירות.

  • 12.

    שני הערוצים מבוססים בעיקר על שידור זבל, אז לדעתך צריך שני ערוצי זבל? (ל''ת)

    די בערוץ זבל אחד. למה לממן בכסף ציבורי עוד מזבלה?, 10/11/11 15:13

    • צודק (ל''ת)

      ורדושקה, 11/11/11 11:06

  • 11.

    אנשים מצביעים בשלט משום שבדרך כלל התוכניות של ערוץ 2 מעניינות

    ומוצלחות יותר מהפקות ערוץ 10 - אולי אם יחדל, 10/11/11 15:12

    להתקיים לא יקרה אסון גדול.

  • 10.

    ההבדל בין החדשות של ערוץ 2 ל10

    קיפוד, 10/11/11 14:55

    ההבדל בין הערוצים הוא שערוץ 2 מסקר את מדינת ישראל ואילו ערוץ 10 את מדינת תל-אביב

    • ערוץ 10 מסקר את מדינת תל אביב.

      צודק, 10/11/11 18:31

      ומשלם הון תועפות לכוכביו.

  • 9.

    ערוץ 2 וערוץ 10 אותו זבל (ל''ת)

    עדיף ערוץ 1, 10/11/11 14:47

  • 8.

    שכחתם את חלאות המין האנושי שמקללים יהודים בערוץ 10 ? (ל''ת)

    ערוץ 10 בוגד ביהודים, 10/11/11 14:40

  • 7.

    מה שמוזר הוא שלא מעט אנשים שאני מכיר רואים ערוץ 10 באופן קבוע.

    עוזיאל, 10/11/11 14:36

    אולי שיטת המדידה מקולקלת?

    • לא מאמינה לשיטת המדידה הזאת,יותר ויותר צופים ב10 (ל''ת)

      .........., 10/11/11 19:07

    • אתה מכיר את כל האנשים במדינה?

      מוק, 11/11/11 02:08

      סביר להניח שהאנשים שאתה מכיר דומים בטעמם לטעמך ולכן הם מעדיפים את ערוץ 10. שיטת המדידה מדויקת ומפוקחת ומייצגת את כל האוכלוסייה בארץ (ולא רק את הברנז'ה התל-אביבית, למשל)

    • עוזיאל, אתה צודק. בדקנו השיטה היתה דפוקה. תודה שהארת את שימת ליבנו

      צמח צמח תרדוף, 12/11/11 22:59

      ואנא ממך בכל פעם שאתה חושב שיש בעיות, תודיע לנו ונבדוק את המדגם.

  • 6.

    לא חייבים לעיתונאי כלום דגש כלום (ל''ת)

    העיתונאי חצוף, 10/11/11 14:36

  • 5.

    כל מילה בסלע

    בועז, 10/11/11 14:34

    וחבל שכך.

  • 4.

    אני מעדיף הדור הבא מעל האח הגדול

    מולי, 10/11/11 14:33

    חבל שהתפספס כך לא יחצנתם מספיק

  • 3.

    כמה שאתה צודק

    ענת פליישר, 10/11/11 14:32

    קצת לא מובן, אך אנשים שדורשים בשיחות ברזייה ובכל מקום אחר ''טלוויזיה איכותית'' בסוף לא צופים בטלוויזיה שכזאת

  • 2.

    אם לא היו סוגרים בוואלה הדור הבא היה מביא רייטינג גדול

    בר, 10/11/11 14:28

    חבל

  • 1.

    בעבורי-ערוץ 1 הוא המועדף (ל''ת)

    אילן, 10/11/11 14:16

    • מי שחשב להיות יותר סמולני מערוץ 2 -שייסגר. העם - נקעה רגלו מחדשות החמס (ל''ת)

      ערן הבוחן, 12/11/11 07:48