• 97.

    למי המדינה כן דואגת

    קוהלת, 07/11/11 16:34

    לעזמי באשרה מכניסה לחשבונו כל חודש אלפי שכלים לגב זואבי שמזדהה עפ רבי מרצחים הגניקולוג אחמד טיבי אלפי רוצחים פלשתינאים עם דם על הידים אגב בנוסף לשחרור קיבלו חסינות שלא יפגעו בהם אתם מבינים את זה ואילו למשפחת סחויוסחודר ששקלה את ההורים ושלושה אחים ואחיות לא התיחסו כמתחייב אז שלא ידברו על אחדות וערבות הדדית הכל כאן פרסה אחת גדולה וכסף של תיקון שמחפש פרסום ויחמנים שגוזרים קופונים שמנים השחרור האחרון של רוצחים שפלים יזכר לדיראון עולם והיחס של המדינה לנפגעי הטרור יזכר בהיסטוריה כיום המר והמביש וחסר המצפון של ממשלה בישראל

  • 96.

    זהו חלומם הרטב של אייבנו לגרשנו בחזרה לים או למקום שאליו גרשו אותנו

    פקק תנועה , 02/11/11 14:48

    הרומאים האשורים והבבלים

  • 95.

    ישראליות מזוקקת

    רינה, 31/10/11 22:14

    זה לא חדש,שמדינתינו- מדינת הזאבים כלפי האזרחים שלה,זה לא חדש,שכאשר תושב ישראלי נפגע בפעולת איבה-הוא לא אקבל עזרה,שמגיע לו ממדינה-אלה צחוק,במקום עזרה,אך תודה לאל במדינתינו יש ארגונים פרטיים,שיש להם מצפון ולב אכפתי,לא כמו אצל ביטוח לאומי-מקום,ש כדאי לו להתבייש מיחס הגועלי שלו כלפי האזרחים,שכל החיים ממאלים את הכיס שלו אך לשווא.חבל לי מאוד על 2 אחים האלו ההולנד-זאת בושה לארץ שלנו.

  • 94.

    ממש בכיתי כמה צער וכאב שאלוהים יהיה עימכם בטוב (ל''ת)

    סימה, 31/10/11 11:18

  • 93.

    למשפחת סחיווסחורדר אנא ממכם אל תעזבו

    משה מילמן, 31/10/11 07:52

    ההקרבה שלכם היא סמל ומופת לעם היהודי הממשיך בדרכו למרות כל הקשיים וההקרב האישית אשר נכפתה עליו , אני כיהודי פשוט ישראלי מהמניין מבקש ממכם סליחה על שהמדינה שלי הוסיפה ופגע בכם ברגל גסה ובלב ברזל
    הייתה זאת טעות כואבת ומצערת , כי היה ניתן לבצע את עיסקת שליט גם ללא שיחרור רוצחי משפחתכם , אבל אתם כיהודים עקשנים ומתמידים תתחתנו ותקימו משפחות גדולות להנצחת זכר בני משפחותכם אשר נפלו אך רק בגלל שהם היו יהודים תמימים שרצו להגשים את חלום העם היהודי
    ותמצאו נחמה ורפואה לפצע שנפע בלבכם עי הגשמת חלומם של ההורים שלכם בארץ שבא הם נפלו קורבן

  • 92.

    גם יגאל עמיר היה מטורף .אבל מקומו בכלא עד מותו .. (ל''ת)

    אין הבדל בין השניים, 29/10/11 19:52

    • אותך צריך להכניס לכלא יפחדן (ל''ת)

      מאיר, 31/10/11 11:06

  • 91.

    יופי שבתקשורת נזכרו לפקפק קצת בעסקה. איפה הייתם עד עכשיו (ל''ת)

    אלכסנדר ינאי, 28/10/11 16:48

  • 90.

    מי שרוצה להאמין בסולידריות הישראלית שיבושם לו .....

    אבי, 28/10/11 14:31

    לדעתי הוא כמו אלו שהאמינו בשבתאי צבי .
    העובדות הן שכל המשפחות השבויים שאחרי מלחמת יוה''כפ דאגו רק לקרוביהן גם אם זה היה עח''ש שבויים אחרים . על כן זה ההיפך מסולידריות זה אגואיזם צרוף.
    משפ. שליט הצליחה בקמפיין כי הצליחה לרתום את האינטרסים של שועי הארץ לאינטרס שלה שהוא ההיפך מהאינטרס של רוב רובו של הציבור . האינטרס של ורטהיימר , משרד שינקמן עבור לליבמן היה להיראות יפה עבור האינטרסים הכלכליים שלהם.
    לכן הם נרתמו לקמפיין סלב ולא לסייע ליתומים .
    הסולידריות של עובדי הביטוח הלאומי היא רק לשכרם ותנאי עבודתם. לכן לא מצאו לנכון למנות פרויקטור בשכר שידאג ליתומים ורק להם. זו בושה גדולה . חברה רעה . לא טובה .לא סולידרית .

  • 89.

    שגרה הרבה שנים בהולנד

    מישהי, 28/10/11 06:44

    כואב הלב ומקווה שיעזרו להם ושיצליחו להיות מאושרים ושמחים הלב כואב והדמעות זולגות שיהייה לכם בהצלחה בחיים אנשים יקרים

  • 88.

    כתבה רגישה ואני מזדהה עם תוכנה (ל''ת)

    יעל, 27/10/11 23:58

  • 87.

    שבואל בחור שמצריך טיפול עם כל הצער והאחריות של המדינה

    המטפל משילו, 27/10/11 20:15

    כל מה שעשה נסלח לא לשפוט את הבחור !

  • 86.

    יש משפחות אמידות בארץ שבשקט יכלו לאמץ משפחה זאת ! (ל''ת)

    ירושלמי, 27/10/11 20:13

  • 85.

    אם הייתי יודע עליהם הייתי מאמץ למה לא מפרסמים ? (ל''ת)

    אזרח ישראלי, 27/10/11 20:12

  • 84.

    למרות שהעם בחר בימין, המדדינה מנוחהלת על ידי השמאל הקיצוני (ל''ת)

    התקשורת שמלאנית והיא קובעת מנהלת את סדרי העדיפויות, 27/10/11 16:39

  • 83.

    התשקורת לא נתנה במה לנפגעי הטרור רק אחרי שיחרור שליט.........

    יוסי, 27/10/11 16:34

    פשוט התגיסה למאבק באופן חד צדדי ועכשו נזכרה להציג את הצד השני!!
    םשוט בושה!!!!!!!

    • ובכלל הימין לא אוהב 'פגועים למיניהם' 'כדי לא להחליש את העם' (ל''ת)

      השמצת שוא: כשליבסקינד ימיני וסגל רוצים הם יכולים, 28/10/11 14:20

  • 82.

    עצוב מאד על המשפחה

    מאיה, 27/10/11 15:09

    ראיתי רק חלק מהכתבה המצוינת הזו של רוזנר שבדרך כלל עושה עבודה מעולה בכתבותיו. ליבי נשבר על הילדים הללו שנפלו בין כסאות הבירוקרטיה הישראלית ולא היה להם תומך ודואג
    שיסוכך עליהם בשעתם הקשה.
    וגם אם הם רוצים כעת לחזור להולנד עדיין אפשר לעשות למענם הרבה ולתקן ולו במשהו את מצבם ולהראות להם שכן, איכפת למדינה מהם והם אינם מופקרים לעד !

  • 81.

    באמת כתבה מרתקת (ל''ת)

    רני, 27/10/11 13:39

  • 80.

    עולם ללא רחמים

    רחל, 27/10/11 12:41

    זה התסכול בעיסקת שליט ובכלל בכל העיסקאות שידענו עד כה והדבר הנורא הוא שהמדינה מעולם לא השכילה להנהיג מדיניות ברורה וחד משמעית כיצד תנהג כאשר יחטף חייל על ידי ארגון טרור. אני משוכנעת שאלמלא שחררה כל כך הרבה מחבלים תמורת חייל בודד או שניים - ארגוני הטרור לא היו מתכננים חטיפות ובמקרים הללו לצערנו גם הצליחו. אני מקווה שבעתיד כל ממשלה תפסיק להתנהל דרך הבטן ותחשוב על בטחון אזרחי המדינה דרך הראש. אם יחטף חייל - שיהיה ברור שתמורתו תהיה מחבל אחד בלבד. אני אישית חושבת שלא צריך בכלל לעשות עסקאות מפני שחייל צה''ל אמור לשרת את מדינתו והמדינה איננה יכולה להבטיח לו לחזור בריא ושלם. חיילי צה''ל יודעים היטב שצה''ל לא ערב לבטחונם ושירותם בצה''ל יכול לגרום לעתים למותם. זו רוח הקרב עליה מתבסס צה''ל. כי אם לא כן - זה לא צבא.

  • 79.

    ל66- אתה מתכוון דורכים ומחבקים. (ל''ת)

    דניאל, 27/10/11 10:58

  • 78.

    זה שהמדינה דוחה זה ידוע ושהכל מתחיל מהביטוח הלאומי ששם יושבים צרי עין

    אזרח שזוכר, 27/10/11 10:47

    הביטוח הלאומי מגיעים ראשונים למשפחה ומיד מתחיל המסחר כמו בשוק עבדים תראו חסכונות תראו
    משכורת כן מגיע לא מגיע באים אנשים קרי לב
    כנראה שהם לומדים איך לחסוך למדינה את כספינו
    ולא לתת תמיכה למשפחה מענין מה עושים בכל הכסף
    שאזרחי המדינה משלמים והרבה מה שעשה הבחור למצבת רבין רק מראה עד כמה המצב קשה לכל נפגעי הטרור חוץ מאשר למקורבים לצלחת הביטוח הלאומי

  • 77.

    הימין המאופס, הוא שנכנע לטרור ושחרר את הרוצחים (ל''ת)

    נתניהו ''חזק'' מול החמאס???, 27/10/11 10:10

  • 76.

    שבואל ומשפחתו לצערנו הרב נער רך בשנים הפך לראש משפ בעל כורחו=עצוב וכוא (ל''ת)

    נ.כהן הרשויות נהיו אדישים לסבל הפכו למכונה אוטומטי, 27/10/11 09:40

  • 75.

    לצערי זה לא הקשה ביותר, הגרוע ביותר היה המקרה של חתואל

    אבישלום, 27/10/11 07:52

    וכמובן שגם עליו לא נעשה סרט. התקשורת הישראלית כשלה בטיפולה בכל חללי מלחמת אוסלו, סביר לחשוב שזה נעשה מסיבות אידיאולוגיות, של קידום המהלך בו כ''כ תמכה וניסיון להעלים את תוצאותיו.
    תוצאות כמו של מש' פוגל, דוד חתואל, סחיווסחורדר, משפחות נטבחי הלינץ, חללי מלון פארק ועוד רבים רבים.
    או שבעצם לא נורא שהם מתו במיתות משונות, שהרי הם ''קורבנות השלום''...

    • מסכים (ל''ת)

      לוחם, 27/10/11 10:47

    • מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      לוחם ומיואש, 27/10/11 22:31

  • 74.

    השבואל הזה נראה כמו..

    עמרי, 27/10/11 06:27

    הוא נראה כמו משהו אבל פשוט לא עולה לי, בכל מקרה זה לא משהו חמוד

    • אני אעזור לך. הוא נראה כמו מי שעולמו חרב עליו.

      ישראל==, 27/10/11 15:02

      כמו מי שמנסה להאחז במשהו אך אין לו במה. כמו מישהו שננטש לאנחות בעולמו המרוסק. לא, אלא לא חיים חמודים, ממש לא.

      מקוה שעזרתי לך.

    • עדיף שתסתום את הפה יא דפקט (ל''ת)

      לירון, 27/10/11 15:31

  • 73.

    ונסיגתם של שמונת אלפים תושבים מבתיהם ביישובי עזה???

    יעל, 27/10/11 02:08

    נסיגה? מרצון? של התושבים בעצמם? אין גבול לחוצפה?

  • 72.

    מדינה אטומה וסתומה

    ברכה לקס, 27/10/11 01:51

    כולנו צריכים להכות על חטא, לבקש סליחה ומחילה מהילדים היקרים האלה.בושה וחרפה לפקידות המאוסה והמושחתת במדינה ששולטת ביד רמה ובלב רע בכל חלקה בתוכנו. הביטוח הלאומי צריך במיידית להעלם מחיינו , ולחפש אלטרנטיבה לתפקידו בחברתינו. הפקידים המושחתים בביטוח מושכים משכורות בלי הכרה ורומסים את אלה שבאמת מגיע להם!

  • 71.

    איפה משפחת השכול של גולני? רק הם יכולים לחבק באמת את המשפחה האומללה .

    מקסימיליאנו ביאנקי, 27/10/11 00:50

    איפה אתם גולני שלי? רק גיבורה כמו הגברת אדרי תוכל להציל את המשפחה הזאת ולשכנע את שבואל לקבל טיפול נפשי. הוא פשוט חייב לקבל טיפול!!!

  • 70.

    איזה כעס, טיפוס מנוול שכמוך.בגלל שפיכת צבע על מצבתו של החלאה שאחראי

    עומרי, 27/10/11 00:20

    הישיר לרצח של משפחה זאת.

  • 69.

    זעקתו בטכס לדומינקאקי-הגיעה לאחר שתיקת שנים (ל''ת)

    זכתה בזה ביושר, 26/10/11 23:54

  • 68.

    אל תדאג שבואל

    מאמינה במדינה שלנו, 26/10/11 23:30

    אל תדאג שבואל
    המוסד שלנו כבר ידאג להרוג את הזבל האנושי
    אחלם תמימי ושאר הרוצחים בני העוולה
    או אולי הם יעשו אותה נכה או עם מחלה או משהו..
    תסמוך על השב''כ והמוסד, היא תחיה בפחד וייסורים כל
    זמן שנותר לה, אנחנו לא פריירים,
    תראה את סמיר קונטאר פצוע קשה כבר הרבה זמן..
    בפעם הבאה הוא גם ימות.
    מאמינה במדינה שלנו

    • ומבחוח.היכן הוא.? (ל''ת)

      אסי א, 27/10/11 08:22

    • תמשיכי לחיות בחלום הורוד שלך! הצדק לא מענין את מוסדות המדינה,

      לא מאמין במדינה, 27/10/11 17:50

      ורק בגלל צדק צריך להרוג את החלאות האלה - אז מי בדיוק יעשה את העבודה? נועם שליט?

  • 67.

    מזוויע, מטריד. תמונת מצב כעורה למדינה ומוסדותיה (ל''ת)

    אפרת, 26/10/11 23:30

  • 66.

    משפ' סחיווסחורדר וכל ניפגעי הטרור, אנו בליבנו איתכם, אוהבים ומחבקים! (ל''ת)

    דוד נגב, 26/10/11 23:26

  • 65.

    שבואל

    נפתלית, 26/10/11 23:03

    משפחת סחיווחורדר - אתם משפחה יפה ומיוחדת במינה. שבואל- אתה מקסים כמו אחיך ואחיותיך!
    השארו פה אתנו - אל תעזבו! אנא!

  • 64.

    התקשורת ה''ישראלית'' מטונפת. (ל''ת)

    לא טובים יותר מהחמאס., 26/10/11 23:00

  • 63.

    צודק צודק צודק צודק צודק (ל''ת)

    צודק צודק צודק צודק צודק, 26/10/11 21:34

  • 62.

    כתבה מדויקת. תכנית חזקה מאד

    ר., 26/10/11 19:59

    התכנית אכן הייתה נורא מרגשת, המשפחה היפה והקרועה הזאת, שבסך הכל ביקשו שיחבקו גם אותם בכל חגיגת גלעד שליט והמעגל הורה נודף הסולידריות שנוצר כאן, בלי להסתכל לצדדים

  • 61.

    משפחת סחיווסחורדר אוהב אתכם, תהיו חזקים. (ל''ת)

    שרון, 26/10/11 19:12

  • 60.

    התעלמו מהם כי זה לא התאים לסמול

    ב.ל, 26/10/11 19:06

    כל כתבה עליהם היתה מגלה את אסון אטסלו

    • אוקי ומה הסיבה להתעלמות ה''ימין''

      אוף, 27/10/11 08:51

      פשוט לא יאומן איך שכל אדם זורק רפש על חברו בארץ הזן - כולנו לא עשינו מספיק כולנו! ואם לך נוח לזרוק את זה על השמאל (או לדבריך על הסמול)-מקווה שהצלחת לישון בלילהכי לאף אחד מאיתנו אין אפשרות וזכות לישון טוב בלילה ,קשה פה.

  • 59.

    ''ערבות הדדית''

    רינה, 26/10/11 19:03

    ביטוי שקיבל משמעות מדהימה ביום חזרתו של גלעד שליט...
    ובקיץ האחרון התבטא במחאה החברתית...
    אבל מה קורה עם הערבות ההדדית כשמדובר במשפחה המקסימה הזו?????
    אנחנו צריכים לצאת לרחובות, ולהפעיל את משאבי המחאה למחדלים הענקיים שנעשו ונעשים עם בניה היקרים של המשפחה
    אסור לנו שהם יעזבו את הבית...
    ואסור שהאחראים למחדל ישבו על זרי דפנה...
    צריך לקרא לועדת חקירה!!!

  • 58.

    אביעד, לא תמיד אני אוהב את מאמריך בספורט, אבל

    יוסף, 26/10/11 17:11

    בכתבה הזו התגלית ככותב מחונן , רגיש עם הרבה מעלות אנושיות

    • מסכים, אכן כתבה יפה וכואבת (ל''ת)

      נילי, 26/10/11 18:41

  • 57.

    פשוט נקרע הלב היכן מוסדות הרווחה? היכן אנשי החסד הרבנים? (ל''ת)

    מתזקת אתכם., 26/10/11 16:56

  • 56.

    כתבה מדהימה שחשפה שוב את רשעות המוסד לביטוח ''לאומי'' על מנהליו ועובדיו (ל''ת)

    אורלי, 26/10/11 16:49

  • 55.

    הציונות היא האסון הגדול בהיסטוריה של העם היהודי

    כן ליהדות לא לציונות, 26/10/11 16:37

    ולמרבה הצער נראה שאנחנו רק בתחילתו...

    • כן לאכילת חינם (ל''ת)

      כן לעבודת אלילים, 28/10/11 14:01

  • 54.

    חלדאי אתר שצריך לגדוע לשבואל את הידיים

    bigred, 26/10/11 16:35

    למה לא פותחים נגד חולדאי חקירה פלילית על הסתה לאלימות.היה עדיף לו חולדאי היה אילם,

    • צודק עדיף חולדאי אילם (ל''ת)

      אאא, 27/10/11 10:46

  • 53.

    ימנים קיצוניים, שמשתמשים באובדן שלהם כדי להריץ את האידאולגיה שלהם

    ע, 26/10/11 16:10

    למה הם עוד לא עזבו את הארץ

    • חבל שאתה ושונאי יהודים שכמותך לא במקומם (ל''ת)

      מיכל, 26/10/11 17:27

    • לא מאחל לך אובדן כזה (ל''ת)

      m, 26/10/11 17:50

    • 53 אתה ודאי גם מפרגן למחבלת השוחררת שאמרה היום שהיתה חוזרת על המעשה (ל''ת)

      עמי, 26/10/11 22:49

    • מחפשים נהג

      יהודיה, 27/10/11 04:42

      שיסיע אותם אתה מוכן? או מעדיף שהמחבלת המשוחררת תעשה זאת. אם אתה מסיע אותם סע איתם - התרחק מהם - ואל תחזור לעולם לכאן.

  • 52.

    ראיתי את מול את הכתבה ונחרדתי

    שחר, 26/10/11 15:58

    צמרמורת בכל הגוף זאת ההרגשה שלי...

    איזו מדינה מטונפת שלא דוגת ליתומים שלה גועל נפש!!! אני מתחיל יותר ויותר להבין למה הגברת קרעה את תעודת הזהות שלה

  • 51.

    לכעוס על שבואל? בא לי לחבק אותו ולא משנה מה הוא עשה!

    רועי, 26/10/11 15:41

    אתמול כשראיתי המקור , למרות שאיני אדם שבוכה על כאבו של אחר .
    אני גבר בן 25 שעבר לא מעט בחיים אך אפילו אני לא יכולתי להיות אדיש ובשלב מסויים פשוט התחלתי לבכות .

    לא כועס עליו שהשחית את האנדרטה , יש אלו שרוצים לסטור לו ואני רק רוצה לחבק אותו ולהגיד לו שהלב שלי ושל רבים מהציבור איתו בכאבו הקשה .

    • הוצאת לי את המילים מהפה! (ל''ת)

      ahuva33 , 27/10/11 21:15

  • 50.

    לא קשור 44

    טל, 26/10/11 15:27

    בתור בן לאבא שנרצח בפיגוע זה בכלל לא משנה שיש אחרים שיכולים לעשות פיגוע יותר משנה זה שהרוצח יצא לחופשי אדם שהרג את משפחתך
    המינימום בתור מדינה זה לתת עונש לרוצחים ואני מזדהה איתו בלב שלם
    לבחור נגמרו החיים לפני 10 שנים והיום המחבלת חופשיה

  • 49.

    בעמותה של גלעד שליט נותר כסף,יש להעביר את כל הסכום למשפחתסחיוורסחור ת (ל''ת)

    אחד העם, 26/10/11 14:47

    • רעיון מצויין! אני בעד. (ל''ת)

      מיקי, 26/10/11 20:04

  • 48.

    משפחת ורטהימר ממנה קמפיין שליט,עכשוו נראה אם תממן את משפחת סחיווסחורדר

    ח.ברק, 26/10/11 14:42

    ידוע גם ידוע שמפעלי סטף ורטהימר ואמותות מימנו שנים על שנים קמפיין להחזרת גלעד שליט,נראה היום כיצד ורטהימר ונועם שליט יסייעו למשפחת סחיוורסחורדר,ימים יגידו !!!

    • אין סיכוי .יש מטבעות שיש להן רק צד אחד:שמאלי (ל''ת)

      מטבע מוזרה, 26/10/11 23:34

  • 47.

    עזבו לרגע את הפוליטקה בצד וכנסו

    אנונימית, 26/10/11 14:39

    אתמול ישבתי מול הTV וראיתי את כל הכתבה, העור שלי הצטמרר לאור העדויות של הילדים המסכנים הללו. מוסדות המדינה היו צריכים לעטוף בצמר גפן כל ילד וילד ממשפחה זו לנסות לעזור כמה שיותר-פסיכולוגים, עובדים סוציאלים, עובדי רווחה, מתן מענקים וקצבאות. בדיוק כפי שעטפו את משפחת שליט (שכאבה הגדול עוד לא תם=גלעד עוד יצטרך טיפול נפשי ארוך ותהליך שיקום ממושך). ראיתי את הבחור הזה שבואל - העיניים שלו דיברו עוד יותר, כמה עצב כמה ייאוש יש בבחור הזה, כמה געגועים להורים שלא יחזרו - הלב שלי נקרע לא הפסקתי לבכות. אני קוראת לאנשים האחראים לקחת אחריות ולא לתת למשפחה לרדת מהארץ - לעשות להם חווייה מתקנת. לעזור ולהעריף ולבלוע כל צפרדע שהם זורקים לעברם - כי אותם אנשים אחראים - אותה עובד סוציאלית שלא נתנה למאיר להפרד מאחותו, חברת קדישא שביקשו תשלום על הקברים, וגם אסתר דומיניסיני. זה היה מסמך מזעזע ומצמרר. אני מקווה שמישהו מהבכירים והאחראים ראו את הכתבה. ואני לא מבינה למה צריך להכנס לפינה שחרור גלעד מול מות ההורים. אף אחד לא יוכל להכריע מי צודק. אני מאחלת לכם ב ר י א ו ת נ פ ש י ת, ישר כוח משפחת סחוויסחורדר.

    • אל תדאגי

      טל, 26/10/11 16:39

      לא רק שלא יעזרו להם להישאר בארץ, אם הם יעברו להולנד ביטוח לאומי גם ישלול להם את הקיצבה, ואם הם יחליטו לחזור אז לא יסכימו להחזיר להם אותה.

      את ביטוח לאומי צריך לצבוע בכחול ולזרוק לים.

    • נגעו בי דברייך, חבל לי שלא ראיתי (ל''ת)

      אוריה, 27/10/11 15:53

  • 46.

    למה רק באתר מעריב יש כתבה על התכנית אמש?

    שירה, 26/10/11 14:20

    על התכנית הפתאטית של מעושרות הייתה כתבה בכל האתרים.. בושה .
    מעבר לזה, זה הפרצוף של המדינה שלנו.
    ביטוח הלאומי בושה, הכל כאן בושה וחרפה.
    המדינה ממאיסה את עצמה עלינו, אבל לנו אין ברירה, אין לאן ללכת.
    במקומם גם הייתי עוברת להולנד.
    ליבי עם המשפחה הזו. תהיו חזקים, עברתם משהו שאי אפשר לדמיין בכלל.
    אני מאחלת לכם שתהיו חזקים ולמרות האסון הנורא שעברתם , תהיו מאושרים.
    הלוואי.

  • 45.

    צר לי אבל המדינה לא ראויה לדם המשפחה הזו (ל''ת)

    דני, 26/10/11 14:17

  • 44.

    לכל אלו שאינם מבינים עדיין -

    ביטחוניסט, 26/10/11 13:57

    פיגועים יכלו לקרות עם או בלי שחרורם של אלה מהעיסקה. הטרוריסטים קיימים בשפע בכל הרצועה.. זה הכל העניין של הגדר הביטחונית שמגנה איכשהוא עלינו ומפחיתה סיכווים לפיגועים.לולא הגדר הזו ועוד כמה צעדים שנוקטת ישראל (שלא אפרט כאן) היו כאן פיגועים ללא הרף.בלי קשר לאלה שהשתחררו. למרות שהם עם ניסיון.הרי אף הם היו בעבר ''ללא ניסיון'' ואז החלו לעשות את אשר עשו..כמוהם רבים בעזה ובמקומות אחרים אשר רק ממתינים להזדמנות.ישראל מנעה המון ניסיונות בשנים האחרונות וזה ראוי להערכה. ולא צריך להשוות בין עניין סוויסחורדר לעניין שליט.או לקחת צד שמאל או ימין. בסויסחורדרים לא טיפלו כראוי וזו המדינה המחורבנת שלנו,שהרבה דברים בה לא עובדים כגון חוסר צדק חברתי ועוד..הרבה יש לתקן.. ואת שליט היינו צריכים לשחרר.כי הוא נפש יהודי חי שחייב היה לחזור.

    • אל תיתמם

      ההסתברות לגל רציחות גדלה מאוד, 26/10/11 14:31

      ההתמקצעות שלהם בכלא רק השתפרה וגם המוטיבציה בעקבות השחרור (למעט אחוז קטן
      שבאמת יפרוש)
      חלק גדול מההצלחה בסיכול הוא גילוח אפקטיבי וסיזיפי של תשתית הטרור וזה בדיוק מה שהעיסקה הפכה.

  • 43.

    ממזמן לא התביישתי כל כך במדינה שלי (ל''ת)

    סליחה למשפחת סחיווסחורדר, 26/10/11 13:53

  • 42.

    איפה ביבי שרץ להצטלם כגיבור רגע אחרי שהתעלם מהמשפחה ורמס אותה? (ל''ת)

    איפה אתה שקרניהו פחדניהו?, 26/10/11 13:51

  • 41.

    היה כ''כ קורע, הלב שלי יצא אל שבואל.. מדינה מגעילה!!!!!! (ל''ת)

    לירון, 26/10/11 13:46

  • 40.

    הכל טיימינג! דאגו להתעלם מהם עד לביצוע העסקה... תקשורת צבועה! (ל''ת)

    תקשורת צבועה!, 26/10/11 13:46

  • 39.

    אם לי היו קוראים סחיווסחורודר

    איציק, 26/10/11 13:46

    גם אני הייתי יוצא פסיכי

    • תתבייש לך ! ככה לדבר על משפחה שכולה ?!?! (ל''ת)

      מיכאל, 26/10/11 14:24

    • אתה כבר פסיכי... (ל''ת)

      אל תדאג, 26/10/11 14:49

    • אתה כבר פסיכי לדעתי (ל''ת)

      וגם חסר בינה, 26/10/11 23:50

    • אין לך מה לדאוג. עם רמת פיגור כשלך אינך יכול להיות פסיכי, 'מורון' כן

      מ.ל.מ.ד, 27/10/11 00:42

      אם תתנצל אולי תוכל להיות 'אימבציל'.

  • 38.

    שבואל

    שבורת לב, 26/10/11 13:30

    זה כל כך עצוב. במיוחד פניו העצובים של שבואל. הילד הזה חייב שמישהו יקח אותו תחת כנפיו. הלוואי שזה יקרה. אני מתפללת (לא דתייה) שרק טוב יבוא עליו ויצליח להשתקם.

  • 37.

    לא רוצה להיות שייכת למדינה שזו התייחסותה - ממש גועל נפש

    נעמי אורן נימוי, 26/10/11 13:28

    אקדים ואומר שאני מהתומכים בשיחרור גלעד שליט בכל מחיר.
    לגבי הזוועה שראינו בשידור אתמול, זו מה שנקרא החצר האחורית המגעילה של מדינת ישראל מה שלא נמצא בסדר היום התקשורתי מטופל בצורה מעוררת חלחלה.
    אני חושבת שהתקשורת צריכה להתחיל ולהביא לידיעת הציבור את הקשור בטיפול בנפגעי טרור.
    אני רוצה לציין שאתמול כשראיתי את קריאות ''זונה'' למנהל הביטוח הלאומי הזדהיתי מאד עם הבן האומלל שיודע מנימי נפשו שכל ההצגה שהיתה שם היתה שקר גס ולא יותר.
    הייתי רוצה לשמוע איך אפשר לעזור לאנשים הנהדרים האלו. וגם לשמוע על מקרים נוספים של נפגעי טרור - רוצים את האמת בפרצוף!

    • תגדירי בבקשה ''בכל מחיר''.

      לנעמי, 26/10/11 14:24

      האם גם בעבור ריבונות? ירי טילים ללא תגובה? החלפת ראש ממשלה? הסכמה לוותר על פעילות צבאית? הילד שלך?

  • 36.

    יחס המדינה לקורבנות מקומם

    juliia, 26/10/11 13:13

    מנפחים לנו את השכר שדואגים לקורבנות הפיגועים ובמציאות רק מתעללים בהם, מתעלמים ומונעים עזרה. הביטוח הלאומי הוא המוסד המסואב והשנוא ביותר במדינה, אוסף של מושחתים ועלרי לב.

  • 35.

    נותר בעמותה של גלעד שליט סכום נאה

    אלזה, 26/10/11 13:03

    נותר בעמותה של גלעד שליט סכום נאה, יהיה זה מכובד לסייע למשפחה ולתמוך בו.

    עם ישראל ערבים זה לזה.

    • באמת נראה לך

      מישה, 26/10/11 13:38

      שהם יסכימו לקבל כסף מהעמותה של גלעד...ללא קשר לדעותיי בנושא העיסקה. הצעתך אפילו מעליבה

      • כבוד... אופייני לימנים אהבלים (ל''ת)

        דור, 26/10/11 14:55

    • העמותה של שליט מתעתדת להפוך לפוליטית שמאלנית. לא יוותרו שם על הכסף (ל''ת)

      ביבי סע לנו מהעיניים!, 26/10/11 14:05

  • 34.

    הלב בוכה (ל''ת)

    חיים מהדרום, 26/10/11 12:56

  • 33.

    ''מדינת ישראל''

    אמיר נורדיה, 26/10/11 12:41

    לאחר צפייה בכתבה מדהימה זו מאמש מתחזקת התהייה למי ושל מי המדינה?!מסתמן כי ''ביטוח לאומי'' הוא בעלים של ישראל לא של מדינת ישראל ואין עשן בלי אש כמו שנאמר שהרי כל כך הרבה מסופר על ''הרוע'' שלהם שאין מצב שהשיטה שם פועלת לטובת הציבור ולתועלתו.. זהו פיגוע מבית! יש לשנות דרך באופן כללי את הטיפול באזרח ''הפשוט'' לא כולם רמאים וגנבים ולמעשה הרוב המוחלט טוב מאוד שהרי אם לא היינו בכאוס.מ.ס.פ.י.ק

  • 32.

    הייתם צריכים לראות

    רון הלר = שמאלני, 26/10/11 12:33

    איך רון הלר הכתב הצבאי של ערוץ 10 התייחס אליהם - פשוט בושה - המקרה קרה בבית המשפט העליון

    • אור הלר (ל''ת)

      טל, 26/10/11 16:34

    • אור הלר- איש רע ואכזר כלפי סחיווסחורדר והרבה יהודים אחרים (ל''ת)

      תתבייש לך, 26/10/11 22:30

  • 31.

    הכאב הנורא של המשפחה הוא לא מלחמה במשפחת שליט

    יפה, ירושלים, 26/10/11 12:25

    ואל תנסו להפוך אותו לכזה. גלעד שליט צריך להיות בבית נקודה.
    אין לי ספק שהם שמחו לראות את גלעד חוזר הביתה חי.
    הכאב של משפחת סחיווסחורדר הוא כאב עצום ובלתי נתפס שאפשר מעט להקל על ידי עזרה ממוסדות הרווחה והביטוח לאומי, שיעזבו את הבירוקרטיה ויטפלו בהם. אותי מפליא איך הפכנו להיות אטומים לאנשים שחיים בתוכנו.

    • נועם שליט עמד מולם מחייך בבית הדין הגבוה לעיוות הצדק (ל''ת)

      זה כן שליט מול אלפי קורבנות!, 26/10/11 13:53

      • הרי ביקשו ממך לעשות הפרד ומשול - לא הבנת י'סתום. (ל''ת)

        זה ממש לא שליט מול אלפי קורבנות, 26/10/11 14:41

  • 30.

    הביטוח הלאומי הם אוסף של חולירות, המוסד הממשלתי העשיר ביותר

    תותוש, 26/10/11 12:25

    אבל יותר קל להוציא שערה מהתחת של הגמל מאשר להוציא מהם שקל,שביאל היה צריך לתת לדומיניסיני הזאת שתי סטירות ולהביא לה מוחטה בפנים

  • 29.

    אתם סתם מתלהמים

    עצוב אבל עדין תרגיעו, 26/10/11 12:20

    תעשו הבחנה ואל תערבבו נושאים

    המדינה נכשלה בטיפול בהם זאת עובדה , אין על כך מחלךוקת ומישהו צריך לתת את הדין על ההתנהלות המכפירה מולם ,

    בין זה לבין ההתנלות שלהם , יש תהום רב, זו עדין מדינת חוק , זכותם להשמיע את קולם , חובתינו לשמעו את קולם אך עדיין במסגרת החוק

    אין קשר בינם לבין שחרור גלעד שליט,לא צריך לשאול את משפחות השכולות אם הן מתנגדות או לא

    • מדינת חוק?

      טל, 26/10/11 16:33

      איזה ערך יש לחוק במדינה שבה רוצחי המונים משתחררים מהכלא אחרי 10 שנים?

      איזה ערך יש למערכת המשפט?

    • מדינת חוק שחוננת מרצחים שהואשמו בבית משפת

      מדינת חוק?, 26/10/11 22:32

      לא חוק לא משפת לא מדינה!!! בשני מילים: ''מדינת תקשורת''

  • 28.

    הדמעות זולגות

    yaya, 26/10/11 12:08

    משפחת סחיווסחורדר היקרה ליבי איתכם ,אני גאה בכם למרות הכל ,אתם שרדתם אתם נראים בראים ויפים ,אבל בטח שבורים תהיו חזקים ותמשיכו לדאוג אחד לשני כי רק כך אני מאמין ששרדתם .
    שבואל היקר אוהב אותך.

  • 27.

    לא הבנתי מה הקשר לתווי הפנים ההולנדים? (ל''ת)

    נועם, 26/10/11 12:05

    • גם אני לא!!! (ל''ת)

      חן, 26/10/11 22:09

  • 26.

    משפחת סחיווסחורדר היא דתית ואפילו ימנית רחמא ליצלן

    אבידן, 26/10/11 11:54

    אין לה סיכוי לקבל כאן יחס הוגן. אין סיכוי שהתקשורת תטפל בה, אין סיכוי שמערכת המשפט תתעניין בה, והמשטרה תשים עליה מעקב שלא יפגעו ח''ו במי שהרג כל כך הרבה מבני משפחתם.
    במלים פשוטות: שבואל סחיווסחורדר הוא בעל זקן עם כיפה על הראש. נועם שליט - שמאלן עם קרחת בוהקת. השלטון בארץ נשאר תמיד בידי השמאל.

    • תגיד לי יא חולה

      1, 26/10/11 12:30

      לא שמת לב שיותר מ90% מהמדינה פה ימנים ורובם קיצוניים?
      עוד פעם סינדרום האני הדפוק מפלים אותי? מסכן...

    • חסכת לי לנסח תגובה... נכון ומדויק.שאפו. (ל''ת)

      רועי, 26/10/11 15:04

    • 34 שנים בשלטון ואתם עדין בכיינים טפשים ונלעגים (ל''ת)

      א, 26/10/11 16:44

  • 25.

    בושה וחרפה שהמדינה לא מחבקת את המשפחה הזו,צריך

    איציק, 26/10/11 11:48

    לעשות הכל בשבילם,אנו מקבלים כ''כ הרבה סימני אזהרה ,כדי לפעול לפני שיהיה מאוחר

    • השאירו אותם לגדול ככה בלי ללוות אותם ובלי כלום

      תעודת ענייות..., 26/10/11 13:51

      איך הם לא יגדלו לשנוא את המדינה הזאת?? אסון כזה שנפל עליהם שאחריו היו צריכים לבד להקים את עצמם מהרצפה ולהמשיך בחיים, והם אכן עשו מה שיכלו, אבל המדינה צריכה להתבייש. אני ישבתי כעסתי ובכיתי..

  • 24.

    מבלי להכירם-אוהב אותם עד דמעות

    אילן, 26/10/11 11:48

    הלוואי ותתחזקו,אני פונה לכל הרשויות,אנא עשו עימם חסד.

  • 23.

    רציתי פשוט לחבק וחזק את האנשים העומללים האלה שלא אשמים (ל''ת)

    נורא ואיום איך קורה כזה דבר במדינה הזו - זה הזוי, 26/10/11 11:44

  • 22.

    קורע לב איך ייתכן כדבר הזה לא כל החיים פה זה גלעד שליט (ל''ת)

    תעודת עניות לכולנו לרבות ביטוח לאומי בושה וחרפה, 26/10/11 11:43

  • 21.

    מצטערת,אבל לא יכולתי לראות את זה..זה פשוט קורע ת'לב לשמוע אותם.זה קשה

    מידי.והמקור-בלי קשר,תוכנית מצויינת..חבל רק שהמנחה, 26/10/11 11:32

    סמולני מידי...מה שמו ברח לי דרופר..ברח לי...

  • 20.

    המשפחה הזו מפריעה לנו לחוש אשמים מול הערבים. אנחנו אוהבים לחוש אשמים. (ל''ת)

    הגיע הזמן לזכור שגם אנחנו, הישראלים, בני אדם., 26/10/11 11:22

  • 19.

    החסך בחובשי כיפה בטלבזיה מרחיק ''סיפורים כאלה'' מהמסך רוזנר עיתונאי

    רונן, 26/10/11 11:20

    נדיר.. מעצם היותו..דתי.

    • דתי, אבל הצליח להשתחל כי הוא די שמאלני... וגם מתפלל בבית כנסת רפורמי (ל''ת)

      ככה זה בתקשורת, 26/10/11 22:32

  • 18.

    ליבי עם בני המשפחה היפה והכואבת הזו. בושה ל''מוסדות הרווחה''

    אורה, 26/10/11 11:02

    שלא עמדו לרשותם בטיפול מינימלי וברגישות הכ''כ מתבקשת. צר לראות את לאה היפהיפיה הכואבת, כשהיא גוזרת את תעודת הזהות שלה לאות מחאה, והילדים הקטנים מסבירים לה שכך לא תהיה יותר ישראלית.

  • 17.

    אל תתנו למשפחה היקרה הזאת לעזוב את הארץ

    סיגלית ממן, 26/10/11 11:00

    ממש עצוב שמדינת ישראל לא עוטפת ומחבקת את הילדים המדהימים האלה שעברו ועוברים סבל בל יתואר והכל בשקט. אני מקווה בכל לבי שהם לא יעזבו את הארץ ושממשלת ישראל תעצור אותם מלעזוב. מגיע להם את כל הטוב שבעולם. לא לשכוח שהקברים נמצאים כאן ואם הם יעזבו זאת תהיה בושה וכלימה למדינה שלנו.

  • 16.

    מדינה מכוערת

    יורם לב, 26/10/11 10:56

    הכתבה אתמול נתנה פוקוס על אי התנהלות המדינה
    בקשר לתושביה. כן את האטימות של הביטוח הלאומי אנו פוגשים לצערנו לא מעט, ורוב הפעמים ההרגשה של הפקיד שיושב מולנו זה ''איך אני יכול לייאש אותך היום'' , אטימות, רוע לב, אני האיש הקטן שיושב מולך ויחליט על גורלך.
    אבל אתמול בכל זאת הזדעזתי מאטימות המדינה לאזרחיה, ליבי עם המשפחה שכבר לא נמצאת כאן,
    בושה למדינה אשר כך מתנהגת ולנו האזרחים אשר שותקים, ואני ביניהם.

  • 15.

    כתבה שצועקת לשמיים קורעת את הלב והמוח אפשר להשתגע

    איפה אנחנו חיים, 26/10/11 10:51

    אוי אלוהים איפה המדינה איפה כל הגורמים איפה ההגיון השפוי והנורמאלי איפה האחריות הבסיסית וההגיון .
    שידור הכתבה אתמול קרע אותי לגזרים מדינה מוטרפת לגמרי , למה לא עטפו ותמכו ביתומים האלה .
    הם צודקים בכל מילה שיוצאת מפיהם , ולצערי הם צודקים שהם רוצים ללכת מפה ולהוציא את קברי הוריהם ואחיהם . פשוט נורא .

  • 14.

    אתמול ראיתי את הכתבה וזה היה פשוט עצוב

    שני, 26/10/11 10:41

    וזה כל כך מקומם על הוזלת היד של כל הראשוניות שאמורים לטפל במשפחה הזאת .
    אני רק יכולה להאחל להם בריאות ואריכות ימיים ותקווה לחיים יותר טובים ומאושרים .

  • 13.

    על מדינת ישראל לעזור למשפחה לעבור להולנד

    התקוממתי, 26/10/11 10:37

    התוועדתי למסכת הייסורים של משפחת סחיווסחורדר לאחרונה, ללא קשר לכתבה ששודרה (שאותה טרם ראיתי). סיפורם מזעזע, קורע לב ולא נתן את מנוחתי. הסתובבתי ימים רבים עם תחושת מועקה וכעס עמוק על מדינת ישראל, על ה''ערבות הדדית'' ה''מהוללת'' שלנו, על אי הצדק המקומם.. גמלה בליבי החלטה לרדת מארץ אוכלת יושביה זו.בכאב.
    ואני סבורה שטוב יהיה לבני משפחת סחווסחורדר לשוב אל מולדתם. מדינת ישראל צריכה לבוש בעצמה ולתת דין וחשבון לכולנו.
    ובעיקר- עקב הכישלון החרוץ של המדינה לתמוך במשפחת סחווסחורדר - עליה לסייע בכל דרך אפשרית לחזרתם של בני המשפחה להולנד.
    ליבי איתכם.

  • 12.

    מסכים עם כל מילה !!! (ל''ת)

    חיים, 26/10/11 10:29

  • 11.

    האנשים הצעירים והמרשימים של סחוויסחורדר

    סרט חשוב ומזעזע, 26/10/11 09:57

    נגעו היטב בנשמה. שורדים בקושי בישראל הצינית והאטומה, ועדיין מקווים לטוב ומנהלים מלחמות מאסף למען המובן מאליו: עזרה אמתית ביום-יום הקשה מנשוא של יתומים ושכולים. המקרה שלהם רק מוכיח את הקרע העמוק בין המדינה ובין אזרחיה. ולא - זה לא המקרה שלהם. זה רק במקרה המקרה שלהם. זה יכול להיות חלילה המקרה של כל אחד ואחד מאתנו. ועד שלא ישנו כאן מן היסוד את מצב הדברים בין המדינה ובין אזרחיה המדממים, נמשיך לאהוב את ישראל, ולתעב את הביורוקרטים והפוליטיקאים שלה.

  • 10.

    מש' סחיווסחורדר נוגעת ללבי יותר מכל

    טובה, 26/10/11 09:49

    זכרם של ההורים ושלשת הילדים שהלכו בליבי לעד. כואב לי עוד יותר הלב לראות את פרצופו המיוסר של הילד שבואל. אני מתחננת בפניך לא לעזוב, למרות הכל. לא את החיים, לא את הארץ. אתה עוד תיבנה, אתה תראה ימים טובים ויפים שירחיבו את לבך ואת גבולך. אתה תזכה לשאת אשה טובה ותהיה לך פרנסה ברווח וילדים יפיפיים ומוצלחים בכל קנה מידה. ה' שאתה כל כך כועס עליו עכשיו ישיב לך בכפל כפליים ויסיר מלבך את היגון האוכל כל חלקה טובה. אני מתפללת עליך ועל האחים שלך והאחיינים שלך כל יום. עוד קצת והכל מסתדר.

  • 9.

    חבל מאוד שרק אחרי השיחרור

    מושון, 26/10/11 09:39

    של גלעד שליט פתאום התקשורת מתעוררת ומתחילה לשדר כתבות/דעות נגד העיסקה.

  • 8.

    בית ספר למי שמדבר על צדק חברתי

    ליבי אתכם, 26/10/11 09:23

    איך יכול להיות שהמשפחה האומללה והמופלאה הזו הופקרה כך כל השנים?

    • צדק חברתי

      טל, 26/10/11 16:30

      מנהיגי המחאה רוצים בצורה דרסטית את הסכומים המופרעים שגם ככה המדינה מחלקת לאוכלי חינם ופקידים מיותרים בכל זרועות הממשל.

      תשלומי ההעברה המופרעים האלה הם הסיבה שלא נשאר מספיק על מנת לעזור לאלה שבאמת חייבים עזרה, והמטומטים האלה עוד רוצים להרחיב את חלוקת הכספים חסרת האחריות.

  • 7.

    כל כך עצוב שמראה כמה המדינה צריכה רחמים וגם אנחנו (ל''ת)

    אורה, 26/10/11 09:08

  • 6.

    בביטוח הלאומי לא יושבים אנשים רעים אלא אנשים מרושעים וערלי לב

    אא, 26/10/11 08:58

    אנשים שגוזלים את כספי כל חודש ולא נותנים דבר בתמורה. לא להוריי הקשישים ולא לאישי הנכה. אנשים שמוסרים מידע לקוי, אנשים שגוזלים את הזכויות עבורן אנו משלמים!!! זה לא ביטוח, זו חברה להונאת ענק!

    • זה הכל בגלל שיש מרושעים וערלי לב שמנסים לגזול כספים מהביטוח הלאומי

      דנה, 26/10/11 09:15

      שלא בצדק - אלה שמנסים לרמות את הביטוח הלאומי צריכים להיענש בחומרה למען ייראו וייראו! בגלל זה יש בירוקרטיה סבוכה ויותר מדי עומס על המערכת.

      • אלה תירוצים. מדובר בקופה ציבורית למען הציבור ולא למטרות רווח. (ל''ת)

        הפקידים מנסים לחסוך מהנזקקים, 26/10/11 11:57

      • להפך, הבירוקרטיה פוגעת רק בחלשים

        הרמאים עוקפים את הבירוקרטיה, 28/10/11 03:11

        הרמאים והתחמנים יודעים להוציא הרבה כספים מהביטוח הלאומי למרות הבירוקרטיה.

        מי שנפגע הם אלו שבאמת צריכים את הכסף.

        הביטוח הלאומי = המוסד לגזל כספים לאומי והעברתם לרמאים ולא לחלשים.

    • צודקת, דוגמא אישית:

      דודו, 26/10/11 13:48

      רוע לב טהור, ביטוח לאומי ולשכת האבטלה אלו מוסדות שהשטן ברא כדי לתת למאמיניו עבודה. אני אדם עובד מגיל 16 (עברו מאז 22 שנים, שבהם הייתי מובטל חודשיים, וגם הייתי ללא תעסוקה בחצי השנה האחרונה שלי כסטודנט כי פשוט לא היה ניתן לעבוד ולעבור את המבחנים בציון טוב) ומשלם מיסים מגיל 21 (עם שיחרורי מצה''ל) פעם אחת הייתי צריך לקבל את הכסף המגיע לי (מימסי שלי) לפי חוק כי הייתה תקופה קשה, ובלשכה פשוט טיפלו בי פקידה רעה (''החיים זו עבודה לא רק לימודים'' - בחורה שלמדה עד כיתה ג' כנראה) ומנהל שקרן בן שקרן שכול מה שאמרנו בשיחה בינינו נעלם והוכחש על ידו ואפילו הוא שיקר במסמכים שהגיש ולכן לא קיבלתי את המגיע לי. הייתי יכול להגיש עירעור אבל זה נכנס לטיפול רק אחרי 4 חודשים וכבר אז לא הייתי צריך את העזרה ולכן כבר ויתרתי (גרתי חודש ברחוב בגללם). מה ששני אנשים אלו עשו לי היה מרוע לב טהור כי כול החוקים היו בעדי ועמדתי בכול הדרישות אבל השקרים שלהם מנעו ממני לקבל כסף שאני משלם בכול חודש בשביל מצבים כאלו.

  • 5.

    מדוע הכתבה שודרה רק אחרי שחרור גלעד שליט

    שמש רונית, 26/10/11 08:48

    מדוע הכתבה לא שודרה לפני עיסקת שליט, כדי שחלילה העיסקה לא תצא לפועל? כל התקשורת צבועה ומשדרת מה שבא לה ובאיחור אחרי שהעיסקה כבר בוצעה.

    • אין ספק שהתקשורת היתה מוטה לגמרי לטובת שליט - הוא שנאמר בפתח הכתבה

      שירי, 26/10/11 09:16

      אין כאן שום ערבות הדדית ובטח לא תקשורת מקצועית ואחראית שאמורה לסקר בהגינות את שני צידי הויכוח. באופן אישי, חיכיתי מאוד לשמוע את הצד של ילדי המשפחה הזו - אני מזדהה לחלוטין עם כאבם וסבורה שהעסקה הזו נוראית, בלתי אחראית ומעוותת.

    • צודקת - התקשורת הצבועה והשמאלנית מנהלת את המדינה-הנה עוד דוגמא

      שימיאל, 26/10/11 10:12

      באולפן שישי האחרון, מיד לאחר שחרור שליט, שידר ''מלך ישראל'', מר יאיר לפיד, כתבה באולפן על הפיגועים אותם הובילו המחבלים ששוחררו - כתבה מרתקת כולל ביקור במקום הפיגועים וראיונות עם אנשים. אבל.......היא שודרה רק אחרי העסקה, שמא חלילה, דעת הציבור תושפע...................

      גועל נפש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • תקשורת מעוותת ואירונית

        Hollander, 26/10/11 12:45

        מעבר לכך ששידרו את הכתבה על המחבלים אחרי העיסקה, יש כאן מעין צחוק מעוות על הממשלה: ''תיראו, עכשיו אחרי שהעיסקה נחתמה, אילו נבלות ורוצחים שפלים הממשלה שלכם שיחררה.'' בו בזמן מנעו את ביטול העיסקה, ואחרי העיסקה, מנסים עוד להפיל את נתניהו מכיסאו. מעוות וחולני.

    • כי זו לא תקשורת - זה פראבדה במהדורה מעודכנת (ל''ת)

      איציק, 26/10/11 12:51

  • 4.

    כואב הלב על המשפחה הזו. זה שבר נוראי כששני ההורים נהרגים

    ונותרים יתומים ללא מבוגר, 26/10/11 08:47

    משפחת סחיוורסחורדר סבלה את הסבל הגרוע מכל - אובדן הורים, אחים, פציעה בעצמם.
    כואב הלב.
    לחלק מצעדיהם אני לא מסכימה, בפרט איחולי לאה למשפחת שליט שיהיה אצלם פיגוע, אבל אפשר להבין מאיפה זה בא.
    אני מקווה שבהמשך החיים, בישראל או בהולנד, הם ימצאו שלוות נפש.
    הוריהם ואחיהם הטבוחים היו מאחלים להם חיים מאושרים, ולא חיי סכסוך וסבל.
    והסיפור עם חברה קדישא - מצמרר...

  • 3.

    היה בהחלט קורע לב.צריכים משפ' מאמצת ועמותה לתרומות.אתם לא לבדדדדדדדדדד

    קורבן משפ' נרצחים אזרחי, 26/10/11 08:28

    אסור להשוות וכאבם גדול מנשוא-צריך לאמץ אותם-משפ' שורשית שיכולה לתמוך בהם מכול הבחינות
    אם לא מאוחר מדי.להגר שוב זה לא הפתרון.כמדומני שיחושו רדופים בכול מקום והריחוק מקבר ההורים והאחים ימשיך לרדוף אותם.צריך לעזור להם ככול האפשר.אולי להקים עמותה ולתרום?שירגישו שהם לא לבד
    איזה צער עמוק ובלתי נתפס
    ליבנו אתכם

  • 2.

    עסקת שליט הייתה הכרחית לעם ישראל

    אריק, 26/10/11 08:16

    עסקת שליט הייתה הכרחית לעם ישראל, כי לא משאירים פצוע בשטח.

    יחד עם זאת משפחת סחיווסחורדר ראויה לתמיכה נפשית, כלכלית ממדינת ישראל , ממשלת ישראל הנוכחית והממשלות שיבוא לאחריה.

    • מספיק עם הקלישאות - תפקידו של לוחם זה להגן על מדינתו, גם במחיר חייו

      מיכל, 26/10/11 09:18

      ובטח לא במחיר סיכונם ומותם הודאי של מאות או אלפי אזרחים. זו הסיבה שנשבעים בטקס סיום הטירונות להגן על המדינה גם במחיר חיים. זו המשמעות של חייל ולוחם. העסקה הזו תביא לנו עוד הרוגים, פצועים ונכים כמו המשפחה המסכנה הזו, שבצדק התנגדה לה.

      • למיכל,תפסיקי לבלבל ביצים ולעשות חביתות... (ל''ת)

        מהת את מבינה מהחיים שלך!!!!!, 26/10/11 10:25

        • If you don't have a valid argument, stay quiet (ל''ת)

          Hollander, 26/10/11 12:40

        • Michal is 100% right, you are totally clueless

          Jack, 26/10/11 12:49

          The dreadful outcome of the ''Gilad Shalit'' deal is going to huant all of us terribly. I wish I am wrong, unfortunately, we reside in a bad neighbourhood, to say the least

      • ימנית טיפשה, ומי יגן על המדינה אם המדינה מופקרת כמוך?

        א, 26/10/11 16:47

        אני חייל מילואים ולולי ידעתי שיעשו הכל להחזיר אותי , לא הייתי משאיר את משפחתי מאחור לשניה, אלא עוזה את הארץ במקרה של מלחמה!

        אז לכי את והציבור הימני הטיפש והמופקר שלך ותגנו על עצמכם כי אני לא אשאיר יתומים מאחורי!

      • קצת אנוכי לדבר כך...

        רועי, 27/10/11 00:00

        באיזה זכות את מורידה ערך חיים של חייל מערך חיים של אזרח?
        אם כל הכבוד, גלעד שליט שמר במילוי תפקידו על אזרחים רבים, כדי שמקרים כמו זה של המשפחה הזו יהיו מעטים ככל שניתן.

        מה את בעצם אומרת ? את כאישה שלא לקחת סיכון מעולם בחזית,לא מוכנה אפילו לקחת סיכון יותר משמעותי בעורף בשביל לשחרר חייל ששמר עליך מהחזית?באיזו זכות?

    • עסקת שליט תעלה למאוד ישראלים בחיים, כמו שהניסיון מלמד. (ל''ת)

      עסקת שליט נולדה מרגשות נחיתות ואבוד צדקת דרכנו., 26/10/11 11:24

    • שטיפת מוח. הערבות ההדדית היא קודם כל תמיכה לסחיווסחורדר ודומיהם

      חיילים תפקידם להלחם, 26/10/11 12:02

      גלעד שליט יכול היה להשתחרר עם מחיר מופחת אם לא היה כזה פסטיבל חמש שנים. ערבות הדדית היא קודם כל ליתומים כדוגמת הנער האומלל הזה, לזקנים, לניצולי שואה...חבל שכל הפסיכים חסרי החיים שעבדו בקמפיין של משפחת שליט, לא נוקפים אצבע לטובת המסכנים האמיתיים.

    • ראויה לתמיכה נפשית ? על מה אתה מדבר ?

      אייל, 26/10/11 14:55

      איזו תמיכה נפשית הם יכולים לקבל כאשר מי שהיה מעורב בביצוע הרצח של בני משפחתם הולך הביתה מחייך ? מה אתם חושבים שתמיכה נפשית זו מילת קסם ? תמיכה נפשית זה מעשים שמחזקים את מי מי שצריך את התמיכה הזו והמעשה היחיד שיכול היה לתמוך באלה שנותרו מהמשפחה הזו - היה העונש שהוטל על המעורבים ברצח. ברגע ששיחררנו אותם הבייתה ואפשרנו להם לשמוח - נגמרה כל התמיכה שיכולנו לתת להם ומעכשיו נותרו מילים חסרות תוכן ומשמעות מבחינם. הידיעה שלהם שרוצחי בני משפחתם השתחררו מהכלא בשמחה היא בלתי נסבלת מבחינתם ואני מקווה שגם מבחחינת כולכם.

  • 1.

    נוגע ללב, תעודת עניות ליחס מדינת ישראל למשפחה כזו שבקריבה דם כדי לחיות

    ריאליטיפריק, 26/10/11 08:13

    בארץ שלנו