• 25.

    מרגלית

    אזרח, 29/09/11 01:35

    נני
    ח שאני מסכים שמרגול וולגרית קשוחה חזקה אומרת את כל מה שיש לה בלב תוכה כברה ישירה פה גדול אבל תגידו על זה צריך להאשים אותה במסוכנות לאדם לחברה לחי לצומח לדומם ליקום ולכל מה שזז ולגזור את דינה 17 יום מעצר בתא אפל נזקים נפשיים נזקים כספיים במיליוני שקלים וכל זאת לפני שהתחיל משפטה ממש לא יאןמן זה מזכיר משטרים אפלים באירופה שרדפו את היהודים לדעתי במקרה זה במסווה של חוק רמסו המשטרה והפרקליטות את הדמוקרטיה וחוק כבוד האדם וחירתו

  • 24.

    אלון הדר,שאפו על הדברים. (ל''ת)

    תיאור קצר וקולע!, 22/08/11 14:14

  • 23.

    גל יצאת מלך .חבר טוב .כל הכבוד אני מאוהבת... (ל''ת)

    מירי, 22/08/11 12:39

  • 22.

    לרשות השניה הם לא יברחו. להם הם יתנו דוח לענין (ל''ת)

    גד, 22/08/11 04:31

  • 21.

    למה זה דוחה אותך? אם אתה היית בוס של מישהו שהתברר שהוא חשוד בפלילים

    לא מבינה אותך, 21/08/11 23:27

    למה אתה צריך לתת למישהו את הדין?

    כי מישהו שהעסקת מסתבר שחשוד בפלילים?

    מה הם כבר יכולים לעשות?
    לצאת נגדה כשאין אפילו כתב אישום?
    לתמוך בה, כשהיא אולי אשמה ואז מדוע שיתמכו בה?

    הם לא חברים שלה, הם המעסיקים שלה. אם גל מרגיש חבר שלה- זאת זכותו ויפה מצידו, אבל המעסיקים שלה לא צריכים לקחת צד בהכרח.

    • גם נכון. (ל''ת)

      ., 22/08/11 14:14

  • 20.

    ''חבר ניכר בשעת צרה''

    טל, 21/08/11 18:54

    גל התברר כחבר,המנייה שלו בעניי עלתה בלא מעט מונים!ישר כח!

    • מסכימה - גל אוחובסקי הראה שהוא בן אדם

      מיכל, 22/08/11 03:41

      בשנה שעברה כעסתי עליו מאוד על פסטיבל האאוטינג שהוא עשה. הרגשתי שהיה מדובר בבריונות כמעט.
      ההתנהגות שלו בפרשת מרגול הזכירה לי שבעבר מאוד חיבבתי אותו.
      חברות של שנים לא זורקים לפח!

    • נכון! (ל''ת)

      ., 22/08/11 14:16

    • נכון.פייר האמת-דיבר מאוד יפה,התנסח יפה מול המסך. (ל''ת)

      יודע להתנסח הבחור., 22/08/11 14:16

  • 19.

    כתבה מעניינת ביותר (ל''ת)

    תודה!, 21/08/11 17:04

  • 18.

    אילו טפשות הייתה כואבת....

    מאתר פרחות, 21/08/11 14:04

    סתם פרחה שהתדרדרה לפשע

  • 17.

    מרגול גל ומה שמתגלגל

    מזרחית הארד קור, 21/08/11 12:58

    גל כל הכבוד על התמיכה וזה בכלל לא משנה מה הביא אותך לשם. מאז יום שלישי שעבר יש למרגול רק מקטרגים אף אחד לא יודע כלום אבל כולם כבר יודעים שהיא אשמה ושהיא מעורבת עם עולם תחתון יותר מכל זמר אחר, ושהיא אכן איימה, והטתה את תוצאות כוכב נולד וכל ברי הדעת ראו שהיא לא מתה על לירון בהתחלה ומידי פעם רק פרגנה לו אם כבר אולי כדאי שתחקרו את מירי מסיקה? ולגבי המוסיקה המזרחית היא בחלקים ממנה זבל בדיוק כמו שיריה של אפרת גוש וחבריה. רדו למרגול מהעורק . ובקשר לתקשורת הגיע הזמן שינותק ההזנה בין פוליטיקה תקשורת ומשטרה וכל אחד יעשה את עבודתו בלי הדלפםות בלי ניפוחים ובלי סנסציות. מרגול - את תצאי עשידך על העליונה ושהמשטרה יוכיחו את מה שהם טוענים לו. והמלצה אם יצא מזה כלום תתבעי אותם הגיע הזמן שהמשטרה יתחילו לשלם כשמישהו מתכנן את קידומו על חשבון סלב וכשהם לא מזיזים את ישבנם וחוקרים באמת אלה מסתפקים בהאזנות וסומכים על זה שתישברי בחקירה ותודי במשהו שלא עשית מתוך תקווה שביהמ''ש יוציא את הצדק לאור. רק מה רוב הנחקרים לא יודעים שהמשטרה מסתמכת על כך כי החוק בארץ מפגר והם לא יודעים שלא מדובר בסרט הפרקטליטים.

    • חזקק,תקראו את 17. (ל''ת)

      ., 22/08/11 14:17

  • 16.

    האמת??המסקנה היחידה והברורה מהסיפור?? גל אוחובסקי יצא גבר! (ל''ת)

    ברוש זקוף בעדר הכבשים, 21/08/11 12:58

  • 15.

    כשאטדגי התראיין בערוץ שתיים (ריאל מדריד) פיהקתי מרוב שעמום

    רועי, 21/08/11 12:35

    ערוץ 10 (ברצלונה) ניצח לדעתי בסופר קלאסיקו הזה.

  • 14.

    האינקוויזיציה השמאלנית הבהירה למרגול מה זה להתנגד למחאה

    ישעיהו, 21/08/11 12:34

    היא אמנם חזרה בה והבהירה שהיא תומכת המחאה באמאמא שלה, אבל כנראה שגם וידויו של המוצא להורג לא סיפק את יצר הדמים של אנשי שמאל בעלי השפעה.
    מרגול נגעה בעצב רגיש, והציפורניים מיהרו להישלף.

    • זה לא נכון.זה פשוט יצא בטיימינג הזה.אל תתפוש על זה טרמפ. (ל''ת)

      כנראה הקארמה התגלגלה לה בחזרה., 22/08/11 14:18

      • זה נכון ביותר!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        אשה, 22/08/11 20:12

  • 13.

    לאלמוג

    צביקה.מ, 21/08/11 12:26

    זאב רוזנשטיין הוא עבריין מורשע אשכנזי,עמיר מולנר עבריין מורשע אשכנזי,אלו רק דוגמאות..אני בטוח שקיימים עוד המון אנשים שמזוהים עם הפשע (בעיתונות ובמשטרה בלבד )והם ממוצא אשכנזי..הפשע חוצה עמים.. אז קל וחומר עדות או שבטים אז לפני שאת פורקת תיסכול עדתי שהושרש לך עוד מימי סבא וסבתא.. וכנראה שהבנת ממולדייך כי המזרחי הוא העבריין האנאלפביתי..והוא שורש הרעה בארץ..והאשכנזים הם האליטה..אני מציע לך ללמד את יוצאי חלצייך שגזענות עדתית היא שורש הרע.. והיא השנאת חינם בארצנו..אם לא תלמדי אותם את זה יבוא יום והם לא ימצאו את מקומם בחברה הישראלית ויעזבו לחוץ לארץ.

  • 12.

    לבהמות אין מקום בתרבות הישראלית

    צפוני, 21/08/11 12:08

    אני מקווה שמרגול לא בצעה את המיוחס לה, שתוכרז חפה מפשע, ושתבין את הרמז: אף אחד לא רוצה אותה כאן.

    מרגול היא אשה פרימיטיבית וולגרית שיורדת לרמה הנמוכה האפשרית, לא רק בשפתה וביחסי האנוש שלה, אלא, בעיקר, ב-''אמנות'' שלה.

    מרגול היא המגדלור של תרבות הזבל הישראלית. בטעות קוראים לזה מוזיקה מזרחית, אבל זה עוול קשה. יש מוזיקה מזרחית מעולה ויש מרגול, קובי פרץ ושאר אמני הרפש.

    לכו הביתה, והשאירו את הבמה לאמנים אמיתיים

    שימו את הזבל במקום היאה לו - פח האשפה.

    • מרגלית צנעני ביצעה פשע

      צביקה מקון, 22/08/11 20:56

      ל''צפוני'' אני מסכים איתך מילה במילה. הצנעני היא ממש בהמה וולגרית וברוטלית ועבריינית פושעת.

  • 11.

    להעניש בחומרה אמנים הקשורים לעולם התחתון

    גליה אלרי, 21/08/11 12:06

    להעניש בחומרה אמנים הקשורים לעולם התחתון, וכמובן גם את צנעני באם יוכח שהיא הזמינה אצלם ''עבודות'' סחיטה וכו'. בנוסף לאסור על שופטי כוכב נולד לייצג מתמודדים מהתכנית או להיות איתם בכל קשר עיסקי אחר.

  • 10.

    כולה מצבור של פימפס(ערסים)וכנופיות של בימבות(פרח'ות)שמרעילים את מז''ת (ל''ת)

    ''מוזיקה מזרחית''!?!?הצחקתיהוני והתבכייהונית.פחחחח.., 21/08/11 11:52

  • 9.

    במה זה שונה משחיתות הנובעת מהון שלטון? דומה מאוד רק בלי 'עינטוזים' (ל''ת)

    במה זה שונה?, 21/08/11 11:49

  • 8.

    מרגול

    דפנה, 21/08/11 11:24

    ההר הוליד עכבר

    • עוד אין לידה ,זה רק צירים כואבים

      יוכבד, 21/08/11 12:46

      ואיש אינו יודע איזו תוצאה תצא.
      אפילו להמר תרתי משמע זה מסוכן.

  • 7.

    דומה לאורן זריף? מה זה משנה למי הוא דומה, הערה מטופשת וגזענית (ל''ת)

    ולמטומטמת ממספר 4, פה זה המזרח ואנחנו ילידי המזרח, 21/08/11 11:20

  • 6.

    סך כל המוזיקה ה''מזרחית'' לא פחות אינטילגנטית מזו ה''אשכנזית''

    מזרחיסט, 21/08/11 11:13

    גם לפופ-רוק שנשלט על ידי האליטות האשכנזיות לכאורה...יש המון שירים לא מחוכמים במיוחד ...הפופ תמיד שלט בגלל שהוא פופ-אולרי
    אותו לדבר למקטרגים נתן הכלבלבבידיבםבם של כספי -יש לו המון שירים יחסית יותר מחוכמים.
    לדעתי עמיר בניון הוא היוצר הכי אינטילגנטי בימינו ובכלל...ואני אשכנזי

  • 5.

    אוחובסקי מדהים

    רועי, 21/08/11 10:55

    לא תמיד אהבתי את דרכו, בלשון המעטה. דעתי השתנתה בעקבות ערכי החברות והנאמנות שהוא מפגין בימים אלו. בתוך עדר של צבועים ופחדנים, הוא תומך בקול צלול ומרגש. וצנעני אישה מהממת בעלת קול כל כך ייחודי.

    • די. הבנו מישהו מאד בעד אוחובסקי (ל''ת)

      מירי, 22/08/11 09:10

  • 4.

    גם עןלם הפשע בנוי רובו ממזרחים בעיקר מרוקאים

    אלמוג, 21/08/11 10:29

    כל המדינה הפכה לפרחייאדה. יש דבר אחד טוב בכוכב נולד. קלאסיקה של שירים עבריים ואשכנזים. האשכנזים בכלל כבר פאסה. מי ששולט ברחוב זה אחי, נשמה, כפרה, חיים שלי, כאפות ואווירה של מדינה ערבית ים תיכונית. אני אשכנזיה, נולדתי וגדלתי בישראל. אבל עכשיו ממש מפחיד. מי שלא מזרחי, אוהב מוזיקה מזרחית, מדבר בעגה של אנשים שלא למדו מימיהם בבית ספר, פשוט בחוץ, לא רלוונטי ומנודה.השתן עלה למזרחים . ומה שהאיץ את התהליך היא המוזיקה המזרחית, שהיא יפה וקצבית אבל במינונים מסויימים.את המילים היפות של המשוררים תפסו מילים של אנשים בקושי יודעים עברית, כל המשפטים אני רוצה אותך לצידי, לידי, למה הלכת למה חזרת, איפה את היום,הלב שלי נשבר את עם מישהו אחר. זוועה. מרגול נסתה להכניס את המזרחיות לכוכב נולד. אין בעיה שיהיו כמה שירים איכותיים. אבל כאילו היא ישבה כשופטת ואכלה את הלב על כל שיר אשכנזי שהיה ועל כל זמר אשכנזי שיודע לשיר.והכניסה את עולם הפשע לתוך זה. חבל מרגול. היית בצמרת.

    • חומקת תנורים. (ל''ת)

      מיזרחים מפחידים אותך?? בוווווווו., 21/08/11 10:59

    • אלמוג - כל מילה נכונה. אני הייתי מבטאת את דברייך באופן חריף יותר (ל''ת)

      דנה, 21/08/11 11:02

      • אז למה אינך מבטאת?אין לך מילים כבשת הרש? (ל''ת)

        צביקה.מ, 21/08/11 12:36

    • כמה גזענות וסטריאוטיפים בתגובה אחת..נראה שאת לא למדת בבי''ס (ל''ת)

      מעורב גזעית, 21/08/11 11:07

    • אליטיסטיות גזענית

      מעין, 21/08/11 11:10

      אילו מילים מתייפייפות שמנסות לכסות על גזענות ותחושת עליונות של האשכנזים על המזרחיים! איכס! אני חצי אשכנזייה וחצי מרוקאית, ואוהבת את שני הצדדים, לא מסכימה עם מילה ממה שאמרת. הזמר המזרחי עדיין נדחק לשוליים, והאשכנזים עדיין שולטים ומזלזלים.... קיימת מוזיקה מזרחית איכותית ולא איכותית, כמו גם שקיימת מוסיקה ''אשכנזית'' גרועה ממש עם מילים מפגרות, רוב האמנים של ימינו לא משקיעים יותר מידי במילים או בלחנים...תקשיבי למילים של השירים שמתנגנים היום ברדיו- לא משהו! פעם הייתה שושנה דמארי שהזמר המזרחי שלה היה מעולה, ומנגד היו השירים ה''אשכנזיים'' גם עם מילים יפות, אבל היום בשני המתרסים רוב המוסיקה והמילים בררה! זו לא חוכמה ''לרדת'' רק על המזרחיים!!!

    • אלמוג אתה מעורר רחמים לך תפוס את הסינר של אמא (ל''ת)

      דודי, 21/08/11 11:17

    • חותם על כל מילה

      yossi, 21/08/11 11:40

      אחרי זה צועקים לנו גזענים, פשוט לגשת לבתי הסוהר ולמנות את המשתכנים.

    • שושנה דמארי ז'ל שרה שירים של סשה ארגוב.

      צביקה.מ(תימני,מרוקאי), 21/08/11 12:19

      בכלל דמארי לא הייתה מזוהה עם הזמר המזרחי..העגה שלה בלבד עם החית והעין הדגושות אולי הסגירו את מוצאה התימני מיזרחי..שושנה שרה שירים ולחנים של גדולי המשוררים האשכנזים היהודים.והייתה מזוהה עם הזמר העברי שקם עם קום המדינה ולאחריה..סתם רציתי להדגיש שאם משתמשים בשמה של אישיות זו או אחרת ..כדאי להכין שיעורי בית.ועוד אוסיף ואומר לגברת אלמוג..שעגה שהיא הזכירה שצצה לה ברחובות ..מקורה בשירות הצבאי שלנו שאני רוצה להאמין שהיא גם שירתה והיתה עדה לסלנג הזה..זו לא המצאת רחוב ..הרחוב מעצים את הקשר שלו מהצבא.והכללות זה דבר רע..שגורמות לאנשים להרחיב את התהום הפעורה ממילא..כדי לסגור שורות לא מדברים עם מטענים שליליים כוללנים וקולנים על עדה זו או אחרת.. ולא מנכסים לעדות עבריינות או פשע רק בגלל שאת משייכת מוסיקה מזרחית לעדה המרוקאית.אם את מחשיבה את עצמך נאורה עדיף שתערכי חשבון נפש נוקב עם דרך החשיבה שלך והעלאת התגובות הבאות שלך באויר.אנחנו יהודים ולא משנה מהיכן הגענו..זו המדינה וזה מה יש. איך אמרה אמא פולניה פעם..תשבו לאכול זה מה יש.. תרצו תאכלו לא תרצו גם תאכלו.

    • אלמוג צודק/ת כל מילה בסלע . (ל''ת)

      אשכנזי מהשמורה, 21/08/11 12:59

    • אלמוג את קורה לעצמך את גנובה ורחמנות עליך מה שייך אשכנזים ומרוקיים

      מזרח ומערב, 21/08/11 13:53

      את מה זה דפוקה זה לא מילה,גזענות חוגג אצלך,לפי מה שרשמת את מה זה במצוקה רצינית כמה כדורים ביום את בולעת.

    • אח כמה טיפשות ועילגות בתגובה! רוץ לאירופה מהרררררררררר

      מזרחית, 21/08/11 14:38

      היהודים הקדמוניים נראו כמונו, המזרחיים.
      האשכנזים ובכן נראו כמו הגויים באירופה.
      לא מתאים לך רבגוניות, רב תרבותיות בארץ?
      לך לאירופה, משם שאבת את הגישה המתנשאת אחרי הכל.
      רק אל תשכח שמבחינת האירופים אתה לא חלק מהם, אבל אני? הכי רוצה שכל הגזענים שחושבים שהם עליונים ישובו לאירופה. שם אתם הלא מקובלים בחברה.
      בכל מקרה מאחלת לכם נסיעה טובה.

      • חבל שהורי יוצאי אירופה הביאו אותכם לארץ

        אריה, 22/08/11 13:14

        גיבור גדול מי שהקים את המדינה זה לא ההשכלה של הוריך, הרי הם גדלו כמו הערבים משם באו.כול המזרחים הם הרי ערבים יהודים ולא יותר

    • את צודקת,אבל אל תכלילי בבקשה.יש ציבור של אנשים מקסימים בעדות ספרד.

      צריך להזהר מלהכליל,אבל כעקרון את צודקת שהערסים התח, 22/08/11 14:22

      התחיעלו לשלוט בכל המדינה.

  • 3.

    ואללה, הרבה אותיות מסובכות יש פה. יותר מדי אותיות. (ל''ת)

    לך תדע מה כתוב פה, ממש מאמץ אינטלקטואלי כביר., 21/08/11 10:14

  • 2.

    להפוך את אוחובסקי לגיבור זו גבורה בע'מ

    אבירם, 21/08/11 10:12

    גל אוחובסקי אינו רק חבר נפש הוא בן זוג לעבודה בתכנית טלביזיונית מה שנקרא מקום עבודה,ומקום עבודה נטול ''בן-זוג'' הוא סימן להעלמות התכנית מן המסך.
    ולעצם העניין
    גל אוחובסקי לא שכנע בכנות דבריו מאומה,זה היה סוג של הופעה מתקתקה שאינה מוסיפה דבר אלא גורעת.
    הקולגיאליות היתה במקום שעה שהתייצב בדיון בבית המשפט על מעצרה,זו כן היתה הופעה אוטנטית חברית ומשכנעת.
    חכמת ההתנהגות הנדרשת היא שתיקה והמתנה סבלנית להשלמת החקירה ופסיקת הגוף השופט.
    עוד יהיה מספיק זמן ןמקום לכל המסנגרים והמקטרגים.

    • קשת שלחו אותו באיום שהוא לא רלוונטי בלעדיה (מה שנכון) (ל''ת)

      פרשן תקשורתי, 21/08/11 11:09

      • פשוט חבר אמיתי

        משה, 21/08/11 17:58

        הם הוציאו אותו מכוכב נולד וטמירה ירדני וצביקה הדר נעלמו, אז מה פתאום שלחו את גל? איזה קשקוש. כנראה חבר אמיתי

    • אוחובסקי מרגש עד דמעות

      אדם, 21/08/11 12:23

      דבריו היו לא מתלהמים, עניינים ולא דרמטיים. הוא צדק לחלוטין כשאמר, מבלי להכנס לספקולציות משפטיות, שזכותו של אדם שיהיו לו כמה חברים בימים קשים. הופעתו היתה לחלוטין לא מתקתקה. אתה טוען שיהיה מספיק זמן למקטרגים ולמסנגרים. השבוע חיות הטרף המקטרגות עשו דמוניזציה מטורפת לצנעני. טוב שלפחות אדם אחד יודע להיות חבר גם כשזה פחות פופולארי וזוהר.

      • יפה..אהבתי אדם. (ל''ת)

        קראו מעלי את אדם., 22/08/11 14:25

  • 1.

    להחרים את קשת (ל''ת)

    יריב, 21/08/11 10:08

    • להחרים אותך!! (ל''ת)

      אלין, 21/08/11 11:04