• 70.

    מנהל מחוז דרום בסטימצקי מנהל רומן עם העובדת שלו

    אירית, 07/09/12 06:31

    מנהל מחוז דרום בסטימצקי מנהל רומן עם העובדת שלו ומנצל אותה.
    ובסטימצקי שותקים במקום להעמיד אותו לדין

  • 69.

    כל מילה אמת ולא רק

    חיפאית, 16/11/11 08:16

    חברה הכי טובה שלי עובדת בסטימצקי כבר שנים, וכל מה שסופר כאן הוא אמת לאמיתה, ויש עוד הרבה שלא סופר. אני כבר שנים לא קונה שם (ולא בצומת) מתוך פרינציפ, אפילו שאני יכולה לקבל את הנחת העובד שלה - זה פשוט לא שווה את זה. קונה או בחנויות קטנות או באינטרנט. שיתמוטטו הרשתות ואז נראה.

  • 68.

    מהלך מבורך, בהצלחה

    עובדת צומת ספרים לשעבר, 26/08/11 10:02

    אני מאחלת הרבה הצלחה לעובדי סטימצקי, אל תתייאשו.
    ניסינו לעשות מהלך דומה בצומת ספרים לפני כשנתיים, כך שאני יודעת מול מה אתם מתמודדים. חיזקו ואימצו.

  • 67.

    כל הכבוד אבל למה דווקא הסתדרות העובדים הלאומית? (ל''ת)

    מיתר, 22/08/11 00:26

  • 66.

    להחרים את הרשת עד שתתן לעובדיה זכויות ראויות!

    שרון, 21/08/11 15:14

    ולעובדים - אם הייתם בני המשפחה של ההנהלה, כנראה שלא הייתם מקבלים 21 ש''ח לשעה.
    זה תמיד אותם הסיפורים של המעסיקים, אל תוותרו ותלחמו על הקמת וועד שייצג אתכם כראוי.

  • 65.

    קריאה לא לקנות בסטימצקי

    bhr, 21/08/11 01:04

    אני מכיר אישית עובדים בחברה המושחתת הזו. חייבים להלחם בהם, לא לתת לזה יד ולקנות מוצרים מה''מקדונלדס'' של עולם הספרים

  • 64.

    העם דורש צדק תרבותי

    מוכרת בסטימצקי, ת''א, 21/08/11 00:22

    זכויות העובדים באמת מאוד חשובות אבל חשוב לא פחות להגן על הזכות לתרבות חופשית. לא יתכן שמוכרים יחוייבו להמליץ על ספרים מסויימים ע''פ קביעת ההנהלה. לא יתכן שציבור הקוראים לא ידע שמדי שבוע מתקבלים מיילים ובהם כמות מכירת ספרי ה''תמר'' ע''פ מוכרן. ''תמר'', לידיעתכם, הוא קיצור של המילה תמריץ וגם שמה של מי שיסדה את הרעיון המבזה הזה.

  • 63.

    ביטלתי את החברות במועדון של הנצלנים והרמאים האלה

    חברת מועדון לשעבר, 21/08/11 00:11

    אחרי קריאת הכתבה ביום שישי נכנסתי לחנות וביקשתי לבטל את החברות. משנשאלתי מדוע הראתי למוכרת את הכתבה. השמחה שעל פניה רק העידה על צדקתי. ממליצה לכם לעשות כמוני.

    • את באמת רצינית. ככה היא הגיבה? (ל''ת)

      קוראת, 21/08/11 02:01

  • 62.

    אלטרנטיבות לרשתות המגעילות

    תל אביבית, 20/08/11 23:56

    בת''א: לוטוס {יופי של מבצעים, לפעמים יותר זולים מסטימצקי, מלא ספרים ב-39.90}
    המגדלור {הנחות גם על ספרי הוצאת רסלינג}
    הנסיך הקטן {יד שניה, אחלה מלאי}
    סיפור פשוט
    תולעת ספרים

    • למה רק רשימה בתל אביב. רוצים עוד חנויות בכל הארץ

      חיפאי, 21/08/11 02:04

      אולי תקימי קבוצה בפייסבוק ''חנויות ספרים קטנות'' שכולם יתנו המלצות ומחירים

      • ''איציק ספרים'' ברחוב החלוץ בהדר

        חיפאית, 21/08/11 12:11

        חנות גדולה ועשירה בספרים, יחס אישי וחם ומחירים נוחים

  • 61.

    העם רוצה את הלנקה חזרה (ל''ת)

    ערן, 20/08/11 23:44

  • 60.

    אל תכעו-התאגדו!

    בהצלחה, 20/08/11 19:40

    מנסיון, יהיה לכם רק יותר טוב, גברת בראל - כבר הוכחה מאיזו חקירה לאחרונה מוכנה לעשות הכל כדי לרשום לעצמה עוד הצלחה....קומו התאגדו - -

  • 59.

    כל הכבוד לעובדים!! לא להישבר... הכוח בידכם (ל''ת)

    עובדת מאורגנת, 20/08/11 19:17

  • 58.

    מה שאותי מדכא בכל הסיפור זו דווקא העובדה שמדובר בעובדים יודעי ספר (ל''ת)

    ומשכילים. אם הם לא מסוגלים להתארגן, אז מי כן????, 20/08/11 18:07

    • זה באמת מדכא ובאמת מאכזב

      עובדת בסטימצקי, 20/08/11 23:57

      גם אני מאוכזבת. כנראה שאין אלא להפסיק לקנות שם.

  • 57.

    פראייר מי שנכנס לחנות בגראד קניון חיפה

    לקוחה, 20/08/11 16:30

    עובדים שחוקים ומרירים
    אישית שמעתי מהם סיפורים מזעזעים על היחס של ההנהלה ועל כל מה שנדרש מהם לעשות כדי לקבל בונוס בשכר. מה הפלא שהשירות גרוע.

  • 56.

    האמת העירומה, חובה לקרוא

    שירז, 20/08/11 16:17

    כעובדת חברה אני מכירה מקרוב את הנפשות הפועלות והמציאות שמתוארת בכתבה רחוקה מלהיות מדויקת.
    אני ממש מתפלאת על המגיבים כאן, ממתי אתם מאמינים לכל מה שכתוב? זה שיש מהפכה, זה לא אומר שכל טענה שעובד מעלה היא מוצדקת. כמו בכל ארגון, יש מנהלים טובים יותר ופחות, ועובדים מרוצים יותר או פחות. השכר והתנאים אינם פחות טובים ממה שמקובל ברשתות אחרות. לא מחזיקים אף אחד בכוח. ומה שהכי מגעיל אותי הוא הקמפיין שעושה הסתדרות העובדים הלאומית נגד הנהלת סטימצקי. כן, אותה הסתדרות שממש לאחרונה פורסם השכר השערורייתי שמשולם לבכיריה. תעשו בעצמכם גוגל ותבינו על מה אני מדברת. אני תוהה אם הקמפיין שלהם לא נובע מלחץ על זה שרוב העובדים פשוט מבינים שלא זו הדרך להשיג את מטרותיהם. אם היו להם מספיק חתימות, נראה לכם שהם היו ממשיכים להשמיץ ככה? 

    • אולי את מהטסים לברצלונה. אני לא. (ל''ת)

      עובדת, 20/08/11 17:32

      • לייק (ל''ת)

        קונה, 20/08/11 18:19

    • אפשר להריח אותך מקילומטר (ל''ת)

      מגיבה בתשלום, 20/08/11 18:01

    • למי צריך ללקק? לאיריס? לעינבל?

      לימי, 23/08/11 18:11

      המציאות קשה בהרבה מהמתואר בכתבה.

    • אני לא יודעת איפה את עובדת, אבל

      עובדת לשעבר, 27/08/11 14:24

      איפה שאני עבדתי המצב היה כמתואר בכתבה - כולל אפילו העניין עם המנהלת שאוהבים שממתיקה את הבשורה.
      השכר זעום, התקנים מעטים, הסנקציות באם לא עוברים את היעדים מפחידות, הבונוסים מנכרים והקטע הזה של להמליץ על ספר שמעולם לא קראת כי ההנהלה דורשת הוא פשוט ביזיון. ומה שעוד מעצבן זה שבשם ה''התייעלות'' מחלקות שלמות של ספרים נסגרות, והחנות הופכת שטחית וגרועה.
      ועוד דבר אחרון - כשאני עבדתי שם, עד לפני כשנתיים, השם ''איריס בראל'' היה מעביר חלחלה ורעדה בכל עובד ועובדת בחמשת הסניפים בעיר. כולל המנהלות. גם כן משפחה...

  • 55.

    תחתמו

    עובדת, 20/08/11 16:02

    אני לא רוצה לקבל טיולים על חשבון הוצאת כתר, או פלזמה במימון הוצאת מעריב או ידיעות או כל
    ''בונוס'' אחר פעם בחצי שנה.

    אני בסהכ רוצה לקבל משכורת שעומדת ביחס ישר לכמות האנרגיות והשעות שאני מוציאה בעבודה. ולעבוד באמצע הלילה [נתבג], משמרות שמתחלות ב3 לפנות בוקר ולקבל את אותה משכורת מינימום, זה ביזיון.

    • צודקת! לעובדי סטימצקי נתב''ג מגיע שכר הוגן

      ממ, 20/08/11 17:46

      אנשים שמגיעים לעבודה באמצע הלילה בשביל נוסעים ש''חייבים'' את העיתונים שלהם עם כל השאלות הנלוות והטרטורים, צריכים לקבל משכורת בהתאם.

  • 54.

    יאללה תתאגדו כבר למה אתם מחכים (ל''ת)

    תומך בעובדים., 20/08/11 13:56

  • 53.

    stimatski

    stimatski, 20/08/11 13:47

    terble thw way stimatski pay or treat the people that work ther for years, my sister use2work ther. every body fraiting they treat the prople that work from them like slaves!!!!!!! and they pay almost nothing, night sift, my sis use 2 come after midnight,lot of timew work for free! tsimtsumim ,very very bed managmentthat take just a bout them self. lots of time the have 2 lesaker 2 coustemers a bout the books cuse they had 2 sel it. working in stomatski is worst then working in makedonald, a s a m e!!!! a s ame on u geveret barel that u dont listen2people expt ur self!!!!! asame they way the pay and treat ther people!!

  • 52.

    תחתמו ואל תפחדו (ל''ת)

    תחתמו, 20/08/11 12:14

  • 51.

    זה הזמן להפסיק לקנות ברשתות!

    דני, 20/08/11 11:49

    אזרחים נבונים-תתעוררו. זה זבל בשקל או איכות ב60. ספר זה לא עגבניות. מוחקים לנו את התרבות לטובת שיווק ומכירות! מהיום לא קונים ברשתות, רק ביד שניה. גם ככה יש לנו יותר מדי ספרים בבית...

    • נכון, ספר שיצא לפני שנה הוא לא פחות מעניין מספר חדש

      יואל שילון, 20/08/11 13:28

      ספרים זה לא סרטים, בסרטים הטכניקה מאפשרת פעלולים וצילומים איכותיים יותר (מלחמת הכוכבים החדש הוא סרט מרשים גם בזכות טכניקות חדשות) ואילו ספרים שיצאו לפני שנים הם לא פחות טובים (ולרוב יותר טובים) מספרים חדשים.

  • 50.

    הרשת ועובדיה

    בעלה של עובדת לשעבר, 20/08/11 10:40

    אישתי עבדה ברשת במשך תקופה (קצרה למזלנו).
    התגובות מעלות נשכחות.

    בסופו של יום מהפכות גדולות בהיסטוריה מקורן
    במעמד העשוק ןמהתקומם.

    מי יתן וגם כאן.

  • 49.

    סטימצקי? מי קונה שם בכלל. תתפטרו כולכם ונראה מה יקרה לרשת

    נוסטרדאמוס, 20/08/11 09:33

    אני מזמן קונה ספרים בחנות השכונלתית שאיננה קשורה לאף אחת מהרשתות. היחס מדהים, התחושה משפחתית והמחירים? הממוצע בואו נאמר כ - 25 אחוז פחות ממחירי הרשתות. כשנכנסתי כהרגלי בקודש להשוות מחיר של ספר מסויים נדהמתי מהמחיר. שאלתי בחנות של הרשת המדוברת את המוכרת אם ישנה הנחה - היא הסתכלה עליי בבוז ואמרה מה פתאום זה המחיר. כשעניתי שניתן להשיג את הספר בכמעט 30 אחוז פחות היא אמרה לך תקנה שם ואל תבלבל לי תמוח. לקוחות שעמדו מסביב עמדו נדהמים גם מהפרשי המחירים וגם מעזות המצח של המוכרת. לא מעוניין בפיטורים המוניים אבל מייחל ליום שבו הרשתות יימצאו את עצמן לא מחזירות את עלויות החשמל. בנוסף, יש לא מעט חנויות אינטרנטיות שמוכרות במחירים הרבה יותר טובים מהרשת. סטימצקי יקרנים. נקודה.

    • האם תוכל לכתוב באילו חנויות מדובר? (הן חנות הרשת והן השכונתית)

      אמיר, 20/08/11 10:32

      כי זה נשמע מופרך לגמרי.

      • המלצה: עיתון וספר רחוב אוסישקין רמת השרון

        קוראת, 21/08/11 07:58

        שכנים של סטמצקי. לא התעצלתי ועשיתי השוואת מחירים לשני ספרים מסוימים שרציתי. אחד היה במבצע בסטמצקי ואפשר היה לקנות אותו עם עוד שניים, האחר לא - הוא נמכר במחיר מלא, כמאה שקלים. בחנות האמורה, בלי מבצעים, בלי כלום - מחיר הספר היה בערך 60 אחוז מהמחיר הזה. שילמתי תמורת שני הספרים בסך הכול בערך 70 אחוז ממה שרצו ממני בסטמצקי.

  • 48.

    קורה בכל חברה פרטית. צריך שהממשלה תחייב ועד עובדים בכל מקום (ל''ת)

    למה אין הגהה לכתבה=בזיון, 20/08/11 09:10

  • 47.

    זה עוד כלום לעומת מה שקורה בחנות שלהם בנתב''ג

    מיכאלה, 20/08/11 09:00

    שם זו ממלכה של אשה אחת שכולם מפחדים ממנה, מקבלים שכר רעב, סובלים את שגעונות הנוסעים והבונוסים הולכים אליה לכיס...

    • מי את מיכאלה?

      גורגונה, 20/08/11 17:21

      אני אוהבת אותך!

  • 46.

    איריס תתפטרי

    עובדת בסטימצקי, 20/08/11 08:54

    העובדים ''קורעים את התחת'' כדי לעבור את היעדים המטורפים שיש לכל חנות ולבסוף המנהלים יוצאים לסוף שבוע בברצלונה. ''צדק חברתי''

    • יש כל כך הרבה שחיתות בנסיעה לברצלונה

      לימי, 23/08/11 18:13

      הורידו יעדים למנהלות, כדי שיוכלו לטוב לברצלונה (ר''ע מיטל מהגנדן). והכל מדוע? מפאת חברות עם מנהלת האזור.
      החברה מושחתת מהשורש.

  • 45.

    תוחרם סטימצקי לאלתר

    שירן, 20/08/11 08:11

    מגעילים

  • 44.

    משפחה? אולי משפחת פשע. (ל''ת)

    ליאור, 20/08/11 06:58

  • 43.

    גם הרשת השנייה לא נשמעת משהו מוצלח במיוחד... אני בכל מקרה מחרים רשתות

    ספרים מאז כל המבצעים המגעילים שלהם, 20/08/11 05:30

    כשהגששים עשו את המערכון שבו מוכרים ספרים כמו בשוק, זה היה מצחיק.
    עכשיו זו המציאות...

    חייבים לחפש את חנויות הספרים העצמאיות שעוד נשארו ולתמוך בהן. חייבים.

    • כנראה שיש לך עודף כסף. אין שום דבר רע במבצעים. (ל''ת)

      ד, 20/08/11 10:30

      • רק במבצעים אני קונה. (ל''ת)

        ארנון, 20/08/11 12:22

      • ממש אין לי עודף כסף אבל יש לי מצפון חברתי ואני יודע שהסופרים מפסידים

        מהמבצעים האלה ואני גם רוצה לפרנס חנויות עצמאיות, 20/08/11 18:22

        בטח תקראו לי פראייר. אני רגיל לזה.אבל אני מאמין שמעשי היום יום של כולנו הם שקובעים אם יהיה פה צדק חברתי או לא.

        ואתם בטח תרוצו לקנות במבצעים, ומיד אחר כך להפגת מחאה - בדרישה שמישהו יתן לכם ''צדק חברתי''...

        לא רואים את הצביעות? חבל..

      • גם בחנויות פרטיות יש מבצעים

        ב, 20/08/11 23:51

        ההבדל הוא שבחנות פרטית לא מוכרים לך ספרים במשקל. במקום אחד פלוס אחד שלא באמת מעניין אותך אפשר לקנות בהן את האחד שרצית בהנחה של 25-30%. ככל שנקנה יותר בחנויות הפרטיות כך הן יוכלו להרשות לעצמן למכור במבצעים גדולים יותר שמכבדים את הספר וגם את הלקוח.

    • ''שניים שלושה ארגזים בית פורסייט'' (ל''ת)

      הגשש, 20/08/11 10:35

  • 42.

    איך אומרים בקוטג' - פרה, פרה - קרטל, קרטל

    titi tubulina, 20/08/11 03:35

    חכם תעשו אם כבר תמצאו עורך דין שילווה אתכם, כבר תתחילו לתעד את האיומים האלו בדרכים שונות ותמשיכו להתאגד בכל הכוח עד שתמנו מאות עובדים מסוריםונבונים שרוצים תנאים הוגנים, כבוד ואולי יותר מהכל כבוד לספרות. לא חדש שסטימצקי מתנהלת מתוך שיקולים עסקיים קרים ושהספרים בה מעולם לא היו העניין, אלא האמצעי, גובים מכל סופר 40 אחוז על רווחים פר פר - עם חוזי הפצה דרקוניים. שרק ירים את הכפפה איזה מישו שיפתח חנות ספרים עם נשמה - ואני מבטיחה לקנות אצלו בלעדית

  • 41.

    בהצלחה לעובדים, האם אנחנו כצרכנים יכולים לעזור? (ל''ת)

    שבת שלום, 20/08/11 03:18

  • 40.

    ליבי עם העובדים.

    פזית, 20/08/11 02:51

    אני נשארת לקוחה של הרשת כיוון שהיא הראשונה שהרימה את הכפפה והציעה דרך שסופרים יקבלו יותר תמלוגים עבור היצירה שלהם, גם אם זה אומר שאשלם יותר על יצירת מקור.
    אני נשארת לקוחה כי הרשת הינה מעסיק גדול, היתי רוצה שכמעסיק רשת זו תשתף פעולה עם העובדים, תכבד את זכותם להתאגד ולהרוויח כמו מבוגרים מפרנסי עצמם ומשפחתם ולא כנערי בורגרנץ בחופש הגדול. לא היתי רוצה שרשת זו תאלץ להיפרד מעובדים עקב מחסור בלקוחות.

    אני מקווה שתשבו עם עובדיכם ותמצאו פתרון מגשר שמאפשר להם זכות בסיסית להתאגד ולהרוויח שכר ריאלי לתקופה - שכר המינימום שערורייתי עד כדי לא חוקי לטעמי. הגיע הזמן שיעלה בחקיקה אולם זה כבר דיון אחר.
    לא למוטט עסקים-כן לגבות עובדים.
    ב ה צ ל ח ה

  • 39.

    האם לא הגיע הזמן

    ציצרו, 20/08/11 02:05

    לפרוק את עול המעבידים שמשלמים 21 ש''ח לשעה בלי תנאים? נראה לי שכן!
    אני חושב שהיום לא רחוק שהמרד הזה ירקום עור וגידים ויפרוץ במלא עוזו. זה ממש עינין של זמן, לא רב לדעתי, שבעלי ומנהלי מקומות עבודה אלו יזדקקו למסתור והגנה מפני זעם בלתי מרוסן של המון אנשים מנוצלים כעבדים.

  • 38.

    נכנס לסטימצקי רק לקרא ספרים ואולי לשתות קפה. לא קונה שם (ל''ת)

    ציצרו, 20/08/11 02:01

  • 37.

    נו, ברור, הם עושים כל כך הרבה למען העובדים, ממש מרגש. תנו להם משכורת

    כמו שצריך ולא תצטרכו להוציא אותם לטיולים מאורגנים, 20/08/11 00:16

    לא מבין למה כל העובדים לא פותחים בשביתה כללי. הרי אי אפשר לפטר את כולם - למה מפחדים?

    מה שבטוח אני לא נכנס לסטימצקי וגם לא לרשת השנייה. מנסה בנרות למצוא חנויות עצמאיות ולקנות רק שם.

  • 36.

    מקום ''מכובד'' - שכר ''מדהים''

    אופיר, 19/08/11 23:24

    בכל החנויות והרשתות והמקומות הגדולים היוקרתיים הנוצצים והמסודרים (לא רק חנויות..) - השכר ברצפה.

    אנשים יקרים - אם הנכם בוגרים ומשכילים והמקום אינו מספק אתכם - חפשו את הדרך למקום אחר שגם מתגמל בצורה סבירה.

    כל הכבוד על ההתארגנות - שיהיה לכם בהצלחה.

    סטימצקי - אתם מאכזבים!

    • ככל שיותר נוצץ כך יותר רקוב. (ל''ת)

      ארנון, 20/08/11 12:24

  • 35.

    הנהלת סטימצקי, מה שלא הבנתם דרך הלב והראש תאלצו להבין דרך הכיס.

    ספרים זה לא סטימצקי, 19/08/11 23:20

    מלבד החרם הפרטי מומלץ גם להוסיף לכל הזמנה ליום הולדה ושאר שמחות את הבקשה הבאה : ''נא להימנע מקניית מתנות בסטימצקי''.

    • רעיון יפה. 'נא להימנע מקניית מתנות בסטימצקי וצומת' יהיה על כל ההזמנות (ל''ת)

      דנה, 20/08/11 18:24

  • 34.

    איזו הקלה

    סוף סוף, 19/08/11 23:19

    היה מפחיד

  • 33.

    די כבר לקנות ברשתות (ל''ת)

    איכסה, 19/08/11 21:56

  • 32.

    הכל נכון

    עובדת בסטימצקי, 19/08/11 21:52

    ואפילו גרוע מזה. לא הכל נאמר כאן. כל הכבוד למוחים ויאללה תחתמו כבר

  • 31.

    מושחתים נמאסתם (ל''ת)

    מה זה משנה, 19/08/11 21:48

  • 30.

    כל הכבוד! אנחנו אתכם! הצליחו במאבק וספרו את האמת (ל''ת)

    MB, 19/08/11 21:39

  • 29.

    צדק תעסוקתי !!! (ל''ת)

    לא לקנות שם יותר, 19/08/11 21:22

  • 28.

    ברור...

    חזי ברנד, 19/08/11 20:22

    אותו הדבר בקרביץ, אותו דבר בוורדינון....
    השכר כאן זה בדיחה, 21 לשעה...

    • אין דין כלי מיטה או כתיבה כדין ספר

      מה ברור מה, 19/08/11 23:00

      העם דורש צדק תרבותי

    • נכון לגבי זכויות העובדים. לא נכון לגבי התרבות

      טעות, 21/08/11 00:29

      ספרים הם לא כלי כתיבה או מיטה. ספרים הם תרבות. ותרבות שמושפעת מטעמים כלכליים היא מושחתת מיסודה. מלבד הטענה החשובה שעולה בכתבה לגבי זכויות העובדים עולה כאן עניין חשוב לא פחות: זילות המוצר וכשהמוצר הוא ספר זה בעייתי יותר

  • 27.

    לאיריס בראל עלה השתן לראש

    סופרת, 19/08/11 20:11

    רשת סטימצקי הפכה לתאגיד קר נצלני ועויין.
    לבי עם העובדים. המשיכו במאבק הצודק שלכם, בהצלחה!

  • 26.

    באופן אישי, הייתי עדה לסיפורים נוראיים, נוראיים, על מה שהרשת הזו

    שמחה לשמוע, 19/08/11 19:34

    מעוללת לעובדים שלה - ואכן, רובם אנשי ספר, אנשים מקסימים שעובדים בשכר מינימום. פשוט בושה. הגיע הזמן לטפל בהתנהגות החזירית הזו כלפיהם.

  • 25.

    לא קונה יותר בסטימצקי עד שיוקם שם ועד עובדים

    יואל, 19/08/11 19:32

    מעתה אתאמץ וארכוש את הספרים שלי בחנות הצהובה מצידו השני של הקניון.

    • הבעיה שגם צומת ספרים אותו דרעק

      אלמוני המטקבק, 20/08/11 23:47

      הפתרון הוא להגיע לסניפי סטימצקי ולעודד את העובדים להתאגד

  • 24.

    כלכלה חופשית, אנחנו עבדים

    א.כ, 19/08/11 17:07

    אפשר לארגן איזה חרם קטן על סטימצקי, אולי נעמוד בפתח כל חנות שלהם ופשוט נזהיר כל מי שנכנס לחנות שבסטימצקי לא נותנים לעובדים להתאגד. אחרי שלושה ימים כאלה אולי ההנהלה תתעשת...

  • 23.

    במשרד החינוך, מפקחות מאיימות על גננות שנשמעות להסתדרות המורים.

    גננת., 19/08/11 17:04

    ולעניין סטימצקי, אני אוהבת לקנות בסניף ביישוב שלי, המוכרות בעלות ידע וחביבות מאד.

  • 22.

    כל הכבוד לעובדים. אל תישברו! מותר לכם להתארגן!

    אביתר, 19/08/11 17:03

    ואם סטימצקי היא חברה מסורה של יחסי עבודה טובים ואפילו משפחתיים אז היא צריכה לתמוך בהתארגנות ולא לפעול כנגדה באיומים של עורכי דין

  • 21.

    חרם על סטימצקי מ-ה-י-ו-ם!

    יעל, 19/08/11 16:59

    עם יחס כזה לעובדים, כף רגלי לא תדרוך שוב בסניף סטימצקי. אפיץ זאת לכל מכרי וחברי.

  • 20.

    תוחרם סטימצקי

    שירה, 19/08/11 16:33

    לא לקנות ברשת הזאת

  • 19.

    מחאה,עכשיו בחנויות סטימצקי

    אלברטו, 19/08/11 16:09

    אם מיסד חנויות סטימצקי היה חי,את הגב' איריס בראל הוא לא היה מעסיק אפילו כמנקה,לא הצליחה בשום תפקיד שהוא,היא לא מתאימה לתפקיד מנכ''ל

  • 18.

    מזמן הפסקתי לקנות בסטימצקי - הם גם אסון לסופרים (ל''ת)

    בלי רעש אני לא קונה שם וזה החרם שלי, 19/08/11 15:50

  • 17.

    הכל נכון

    מיכל, 19/08/11 15:16

    עבדתי שם תקופה די ארוכה והיחס לעובדים אכן מחפיר. תנאי השכר גרועים. תנאי העסקה והדרישות של ההנהלה מעובדי הסניפים מבזות ומשפילות.
    הבשורה הטובה שאני רוצה להעביר לעובדי החברה היא: לא לפחד משינוי יש חיים אחרי סטימצקי עם תנאים הרבה יותר טובים.
    כיום כצרכנית של ספרים וכמי שמכירה את ה''מאחורי הקלעים'' של החברה אני מציעה לכולם לקנות ספרים בחנויות קטנות (עדיין יש) היחס הרבה יותר אישי וחם.

  • 16.

    זה נכון ביחס לכל רשת

    אמיר, 19/08/11 15:11

    פשוט לא לקנות ברשתות. זה בעצם לא פשוט כי הרשתות הם החנויות היחידות בקניונים. מה שהופך את הקניונים באמצעות הרשתות למחנות ההשמדה של מעמד הביניים.

  • 15.

    לא יאומן!

    אורית, 19/08/11 14:43

    אני מציעה לכל עובדי סטימצקי להקים אוהל גדול ברוטשילד!
    גם אתם עבדים במאה ה-21!!!!!
    ההתעמרות של ההנהלה,פשוט מזעזעת,למה שלא יהיה ועד עובדים? ממה כל כך מפחדים המנהלים? גועל נפש!!
    סטימצקי,לא בבית ספרנו! אני מחרימה!!

  • 14.

    איכסה איזה מגעילים הם

    יעל, ירושלים, 19/08/11 14:38

    באמת חוכמה גדולה לקחת את אורנה לין תותח על בתחום העבודה ולשסות אותה בעובדים מסכנים שמרוויחים שכר מינימום ועובדים קשה. עבדתי שם יומיים וחצי לפני עשר שנים וברחתי. מרחמת על העובדים שהאהבה לספרות משאירה אותם שם בחוסר ברירה, למזלי ספרים זה לא הבייבי שלי אלא מוסיקה..

  • 13.

    לא לפתוח סניפים בקניונים-הרשת תקבל קנס (ל''ת)

    יהודי, 19/08/11 14:28

  • 12.

    אחלה. לא קונה יותר סטיטמצקי, ומפיץ את הכתבה הזו לכל מכרי

    אלון, 19/08/11 14:09

    אם ככה מתנהגים לעובדים, מן הסתם הדרך היחידה להגיע ללב המצומק והשחור שלהם הוא דרך הכיס.

    ביזיון של הנהלה, תתייחסו לעובדים שלכם, אתם אפסים בלי העובדים שלכם.
    עובד בחנות ספרים מצריך ידע עצום, סובלנות ונעימות כלפי הלקוח, ביזיון ממדרגה ראשונה שמשלמים להם 21 ש''ח לשעה!!!!!

    ממש נגעלתי מלקרוא את זה, אין מצב שאני נכנס לסטימצקי עד שאני אקרא על שינוי מצד ההנהלה.

    תתביישו.

  • 11.

    מה שמתואר כתבה מתאים גם לחברה שבה אני עובד,חברה של מאות עבודים

    משכנתא, 19/08/11 14:09

    ככה זה בישראל, על כישורים מקבלים 20 ומשהו שח לשעה.
    יש יותר מידי נצלנים בעם שלנו.

  • 10.

    חרם

    רן שאולי, 19/08/11 14:09

    יש אופציות אחרות לרכישת ספרים - דרך האינטרנט וגם דרך חנויות הספרים הפרטיות המעטות ששרדו. אני אחרים את החנות. עשו זאת גם אתם ועזרו לעובדים לסופרים למתרגמים ולעורכים.

  • 9.

    לא נכנס לסטימצקי

    ששש..., 19/08/11 14:01

    לא סובל את הרעיון שיש מנכלית רעה כזאת

  • 8.

    רשת מתה.אין על המבצעים של צומת ספרים (ל''ת)

    רוני, 19/08/11 13:56

  • 7.

    לראות את הפנים של המנכלית ולראות את רוע הלב שלה (ל''ת)

    דרור רמת גן, 19/08/11 13:46

    • מסכים (ל''ת)

      מסכים, 19/08/11 14:15

    • וואלה צודק (ל''ת)

      ענת, 19/08/11 15:17

    • תראה דוגמא למנכ''ל טוב לב (ל''ת)

      כולם חארות כי כך מתעשרים, 20/08/11 09:11

    • לייק. צודק לחלוטין. רוע בהתגלמותו. (ל''ת)

      נוסטרדאמוס, 20/08/11 09:34

    • איזה אנשים דוחים. כך יכולה להיראות גם אמא שלכם

      נ, 20/08/11 12:57

      מה הקשר לאיך שהיא נראית?
      רק מעיד על רדידותם הקיצונית של הקוראים פה.
      גועל נפש. וזו כנראה התגובה הכי נקראת פה לפי מספר התגובות לה. את מי מעניין התוכן כשיש תמונה.

  • 6.

    מחאה בחנויות סטימצקי

    אברהם, 19/08/11 13:45

    בראל לא הצליחה בענף הביטוח והיא תמותת את רשת סטימצקי,חרם על רשת סטימצקי מנצלים את העובדים,כמו עבדים משלמים מינימום של המינימום-גם עיתון בשקל לא לקנות

  • 5.

    גם במשביר החדש לצרכן אותו חרא. (ל''ת)

    רות, 19/08/11 13:39

    • משביר לצרכן

      ה, 20/08/11 18:36

      זה ממש לא נכון ברשת המשביר מנהלי מחלקות מקבלים הרבה יותר מ-21 שקל לשעה

  • 4.

    לשרוף חנויות

    ירוק צהוב לשעבר, 19/08/11 13:26

    לפני הרבה שנים, עובדי סטימצקי בחיפה ניסו להקים ועד עובדים. כולם פוטרו יום למחרת!
    בתור אחד שעבד כמה שנים ברשת אפשר להבין את התסכול והתרעומת שחשים עובדי הרשת. רובם משכילים, אדיבים, מנומסים ותרבותיים, הידע שצוברים עם השנים על ספרות וספרים בכלל הם נכס לרשת שלא ניתן להחליף. אך להנהלה יש רק דרישות.
    אף-אחד לא צריך את הבונוסים שלהם, שישלמו כמו שצריך, באופן שיכבד את המועסקים.
    וכן, הגיע הזמן שכל עובדי הרשתות באשר הן יקימו לעצמם ועדים שיגנו עליהם.

  • 3.

    תודה רבה, אני לסטימצקי לא נכנס יותר (ל''ת)

    אנג'ל, 19/08/11 13:20

  • 2.

    אם ישראלים הם עם הספר, ואם ספרים זה סטימצקי, מוטב להיות בור ועם הארץ

    סיגל, נס ציונה, 19/08/11 13:19

    פעולות ההפחדה של הנהלת סטימצקי הן בריונות פושעת.
    משפחה? חה חה חה. משפחת פשע.
    הכסף שלי לא יבקר יותר בסטימצקי.

  • 1.

    הגיע הזמן שכל השחומים יתאגדו!

    יואבי, 19/08/11 12:58

    וברצינות, פשוט מזעזע שבכל אייטם, כן - בכל אייטם - שאתם מעלים לאתר, ישנן שגיאות כתיב וטעויות דפוס. מה עם קצת עריכה?

    • כשנוחי דנקנר ישלם יותר מ-21 שקל למגיה, זה ישתפר (ל''ת)

      אסף הסמולן, 19/08/11 16:36

      • ליייייייייייייייייייייייייק! (ל''ת)

        :), 20/08/11 20:08