• 78.

    מספיק עם השטויות. לך הביתה דן.

    חוני המעגל, 14/07/11 18:38

    לאחר שגרמת לי לעזוב את תוכנית הבוקר לטובת ערוץ 10 (מודה לך על כך)ואני מבין שעוד אלפים כמוני עשו כך, והיה קצת שקט מכל הקישקושים שלך חזרת עם כתבה מטומטמת.
    חבל ששילון לא מפנים את העובדה שדעתו לא חשובה וגם לא רלוונטית אך בעיקר לא מעניינת.
    מספיק. לך הביתה, תתעסק בתחביבית או השד יודע מה אבל עזוב אותנו בשקט.

  • 77.

    הבעיה שכמה עשרות אזרחים מרוויחים הרבה כסף על גבם של

    יוסי, 11/07/11 18:50

    כמה עשרות חיילים בסדיר, שמשרתים אותם, תרתי משמע, שלא לדבר על העובדה המדהימה, שמאפשרים לאותם אזרחים, לעבוד גם בכלי תקשזרת מתחרים, עובדה שאין לה אח ורע בשום מדינה נאורה. אתם מתארים לעצמכם שעורך גוד מורניג אמריקה, עובד גם כמגיש ועורך ראשי של תכניות רדיו בערוץ אחר? מישהו היה נותן לו להיות חלק משני גופי תקשורת בו זמנית? לא - זה רק אצלנו ורק בגלי צה''ל. יש לקוות שהמפקד הבא, ישים קץ לחרפה האתית-תקשורתית הזו, ובכלל יקח את גל''צ למחוזות אחרים מאלה שהיא נמצאת בהם היום.

  • 76.

    לדעתי פיספסת את הנקודה .אין בעיה בחיילים בגלצ

    אל-מוני, 11/07/11 14:33

    הבעיה היא עם מנחי האקטואליה -ברקאי,דן,דיין צרור,פרידמן ועוד .שהפכו את התחנה למעוז שמאלני שלפעמים נשמע כמו ערוץ שמתנגד למדינה ושוכח לאיזה צד בדיוק הוא שייך,שמתנסח בזילזול למי שאינו מסכים איתו,לפעמים מתיחס אפילו בזילזול ויצירת ספקנות אפילו להודעות דובר צהל .
    בסהכ הכל יש הרבה תוכניות יחסית מאוזנות וצעירות שמתאימות לחילים ונעשות עי חילים ועם זה אין שום בעיה .
    הבעיה היא הרוח האנטי פטריוטית המנשבת מהתחנה ומקרינה גם למספר חילים העובדים צמוד עם אותה גברדיה.

    • דן שילון כתב בספרו המפורסם שמפלגת מרץ היא יותר מידי ימנית לטעמו,ימנית (ל''ת)

      נקודת הבהרה לתמימים, 11/07/11 15:32

  • 75.

    קודם ניקיון מכמה שמאלנים שם כולל מולי.עכשיו עשה לי טובה ותשאיר אות ה--

    יעקב ישוע המנקה., 11/07/11 13:53

    ללא פירסמות מזוויעות מגעילות מה אתה בדיוק רוצה כמו מאיפה שבאת? רשות השודים והשביתות לא שכחנו לא רוצים מגלי צהל רשת ב זבלה רשת ג . או כל הלא מוצלחים שם כמעט סליחה יש כמה טובים.!

  • 74.

    תחנה של ילדים פרוטקציונרים מפונקים שהשתן עלה להם לראש (ל''ת)

    חיילים ללא מדים, עילגים וללא כישרון אמיתי., 11/07/11 13:46

  • 73.

    דן שילון

    אחד שמבין, 11/07/11 13:22

    הבעיה העיקרית בתקשורת היא דן שילון הצבוע ודומיו.

    הוא מדבר על נאורות? ראינו אותו כאשר גיא בכור לא אמא מה שהוא קיווה שהוא יגיד.

    איש קטן ונקלה

  • 72.

    שילון מודה שלדעתו ולדעת שדרני גל''צ רק שמאלני יכול להיות ''נאור'' ... (ל''ת)

    זאת הבעיה של גל''צ, 11/07/11 13:10

  • 71.

    ממורמר (ל''ת)

    יגאל שילון, 11/07/11 12:46

  • 70.

    גלי צה''ל - בזבוז מיליונים מקופת המדינה. הכסף - לחינוך!!! (ל''ת)

    אזרח, 11/07/11 12:26

  • 69.

    אתה מפספס את הנקודה-אין בעיה עם החיילים בגלי צהל

    אל-מוני, 11/07/11 09:35

    הבעיה היא עם מנחי האקטואליה -ברקאי,דן,דין צרור,פרידמן ועוד .שהפכו את התחנה למעוז שמאלני שלפעמים נשמע כמו ערוץ שמתנגד למדינה ושוכח לאיזה צד בדיוק הוא שייך,שמתנסח בזילזול למי שאינו מסכים איתו,לפעמים מתיחס אפילו בזילזול ויצירת ספקנות אפילו להודעות דובר צהל .
    בסה''כ הכל יש הרבה תוכניות יחסית מאוזנות וצעירות שמתאימות לחיילים ונעשות עי חיילים ועם זה אין שום בעיה .
    הבעיה היא הרוח האנטי פטריוטית המנשבת מהתחנה ומקרינה גם למספר חיילים העובדים צמוד עם אותה גברדיה.

  • 68.

    האזוריות כפופות לטייקונים ולמפרסמים גם זו צביעות

    אין מושלם רשת ב = פוליטיקה פנימית מושחתת = צביעות, 11/07/11 09:12

    גלי צהל מאזנת את האיזוריות
    ואת רשת ב בצבעים שלה

    אין עולם מושלם כל התחנות משרתות אינטרסים
    ופוליטיקה פנימית בגלי צהל זה מינורי וחלש יותר לסוגו

  • 67.

    לסגור את גל''צ חבל על 23 מיליון שקל בשנה על מה? תעמולת שמאל קיצוני

    לסגור את גל''צ חבל על 23 מיליון שקל בשנה על מה?, 11/07/11 09:09

    לסגור את גל''צ חבל על 23 מיליון שקל בשנה על מה? תעמולת שמאל קיצוני

  • 66.

    לא הצעת שום דבר כיצד היא צריכה להתנהל מר דן (ל''ת)

    כמו בתוכנית שלך אתה זורק משפט וחורץ דין, 11/07/11 09:07

    • הוא בהחלט הציע - כתחנת רדיו אזרחית מחוץ למסגרת הצבאית

      גיל אזולאי, 11/07/11 15:27

      והוא בהחלט צודק

  • 65.

    האלטרנטיבה היא היא הרדיו האיזורי ופה הבעיה

    דנה, 11/07/11 08:57

    כשהרדיו המסחרי האיזורי מלקק לפולטיקאים ומקדם אותם בשידורים עפ''י צרכיו, אז טוב שיש את גלצ באלטרנטיבה איכותית נטולת פניות.

    שלא לדבר על קול ישראל שכפוף למשרד ראש הממשלה.

  • 64.

    ריח של נפטלין עולה מהמאמר הזה

    תגובה, 11/07/11 08:55

    או אולי פורמלין.

  • 63.

    תמשיכו לסנן כדי להבריח את הגולשים ל-YNET - תודה (ל''ת)

    יורים לעצמכם הרגליים, 11/07/11 08:50

  • 62.

    בוקר טוב דן ! אני רואה ששידורי הבוקר השפיעו עליך לטובה . WELCOME (ל''ת)

    אבישר, 11/07/11 08:41

  • 61.

    25 טוקבקים מטעם בתוך רבע שעה. איזה הספק מרשים (ל''ת)

    אבישי מתיה, 11/07/11 08:08

  • 60.

    לא יעלה על הדעת ''תחנת מחבלים'' בלב המדינה הפוגעת בחיילים (ל''ת)

    צברי רחובות, 11/07/11 08:05

  • 59.

    תחנה של האוייב (ל''ת)

    אל תבליגו יותר יהודים - עת לפעול, 11/07/11 08:03

  • 58.

    לא הבנתי את הקטע על קרית ארבע, ולמה חיילי צה''ל צריכים לשרת שם בכלל (ל''ת)

    דור, 11/07/11 07:59

  • 57.

    מטיף מוסר- כל היופי של גל''צ זה שהיא חממה

    דן שילון הבלון, 11/07/11 07:58

    לעתונאים מתחילים, הבצפר הכי טוב בארץ. שילון היה פעם מלך עם המעגל הרדוד בערוץ 2. ראשי ממשלות עמדו בתור לשבת במעגל שלו. ואז יום אחד הוא נמאס. וקשה לו לקבל את זה. איך זה שנפלתי מאיגרא רמה לבירא עמיקתא. דודו טופז התחרפן מזה. שילון במדוריו, תכניותיו, ואם אני זוכר נכון אפיל ניסה משהו עם אשתו- מחרפן אותנו

  • 56.

    בוקר טוב דן חוסר האיזון זועק לשמים (ל''ת)

    סא''ל במיל', 11/07/11 07:48

  • 55.

    כמה עתונאים שמאלנים השתלטו על גלי צה''ל.

    רון, 11/07/11 07:15

    הם שכחו כי זאת תחנת רדיו של צבא ההגנה לישראל. זאת פוליטיזציה שאין מקומה בצה''ל.

  • 54.

    זו דוגמה לסתירה פנימית של מי שהמטרה מקדשת את האמצעים

    המאזין הקבוע, 11/07/11 06:47

    דן שילון מודה שגל'צ מביאה שידור איכותי לאורך עשרות שנים. ומה המסקנה שלו? צריך לפרק!
    כבר שנים לא ראיתי מישהו שכך סותר עצמו בנשימה אחת.
    די לנו בתחנות ה''אזרחיות'' בשליטת הטייקונים, המשרתות את האינטרסים של משפחות דנקנר מוזס ושו'ת.
    ממילא החנונים בגל'צ לא יתאימו לגולני. תנו לנו לפחות תחנה ממלכתית. זה הרע במיעוטו.

  • 53.

    שאלון המיונים וקבלה לגל''צ מסנן כל פטריוט וכך גל''צ מבטיח ששדרניו יהיו

    בעלי דעה פוליטית של מר''צ ושמאלה , אחר כך משתחררים, 11/07/11 06:39

    והופ לערוצים 2 ו- 10 , כך שולטת הקרן החדשה בתקשורת

  • 52.

    סוף סוף יש למישהו אומץ להגיד את האמת על גל''צ

    כתבים פחדנים משרתים במילואים, 11/07/11 06:35

    להפסיק את בזבוז 40 מיליון השקלים על תחנת שידור צבאית.
    באיזו מדינה דמוקרטית היו מתירים דבר שכזה?
    היכן הכתבים שיעשו תחקירים על הדבר הזה?
    אהה, הם כולם משרתים שם במילואים... אופס, שכחתי!

  • 51.

    חותם על כל מילה. סוף סוף מישהו מדבר לעניין כאן.

    התחנה הזו היא חרפה לכולנו, 11/07/11 06:14

    אם זו תחנה צבאית - אז אחלה, שתשדר את קולה של אמא, ד''ש לחיילים, שירים ושערים והאוניברסיטה המשודרת.

    אין לתחנה צבאים זכות להתעסק בחדשות, אין לתחנה צבאית זכות להעסיק אזרחים.

    וזה לא משנה מאיזה צד פוליטי של המפה מדברים - זאת אנומליה שאין לה אח ורע בעולם כולו וצריך לעשות לזה סוף.

    אבל הפוליטיקאים פחדנים ואף אחד לא יעשה כלום, כרגיל.

  • 50.

    נאורות? אה, שמאלנות, חשבתי שאתה מדבר על יושרה...... (ל''ת)

    ציוני, 11/07/11 06:12

  • 49.

    רשת ב ו ג לא פחות צהליי''ם מגל''צ

    לכן גל''צ צריך להתאזרח., 11/07/11 05:39

    מה לצבא לשדורי פוליטיקה להגנה לישראל
    לא רואה שום הגנה לישראל ליד הגבולות
    שלנו עם אוייבנו לשדורי אזרחיים ולבעיות
    חברה מה הקשר של בית גידול של שדרנים ועיתונאים לעתיד לבין הגנה על ישראל ...
    הם אחרונים שרוצים בהגנה על ישראל..
    רדיפת סקופים ופרסום לא מגן עלי כצבא...
    כצבא שילכו לשמור בגבולות ולהגן עלי משם
    לא מתוך מיקרופון...
    לכן מסכים עם דן שילון לטופס טיולים
    ושיהיו בריאים באזרחות...

  • 48.

    גלי מרצ (ל''ת)

    אלון, 11/07/11 05:23

  • 47.

    לא הדפסת טוקבק שלי? אין כניסה לאנרג'י עד יום חמישי (ל''ת)

    לעורך הטוקבקים, 11/07/11 05:21

  • 46.

    התחנה צריכה להישאר צבאית.אבל עם יותר קשר לחייליה. (ל''ת)

    סהר, 11/07/11 03:57

  • 45.

    לא האמנתי שאי פעם אני יגיד שדן שילון צודק בכל מילה במאמר

    בוני, 11/07/11 03:31

    איזרוח גלי צה''ל כשידור מסחרי נתון לפיקוח ציבורי (רשות שנייה נניח)תתרום לדמוקרטיה וגם תבטל את הדבר הלא מובן לי בעליל במדינה דמוקרטית שלצבא יהיה כלי תקשורת.

  • 44.

    גלי צה''ל ומסך הצביעות שעוטף אותה

    עין טובה, 11/07/11 03:08

    חחחחח חחחחח חחחחח חחחחח ה ה ה ה חחחחח

  • 43.

    גל''ץ וחסל

    קובי, 11/07/11 02:19

    דן אני רוצה להוסיף ולחזק נספר נושאים
    1. עם התחנה היתה באמת הבית של החילים דינו
    2. עם התחנה לא היתה בית יצור לתקשורת מהצד השמאלי של המפה ושלא ינסו לשכנע אחרת כי רק במדינות טוטלטריות יש כזה אחוז גבוה של 99.9 אנשי תקשורת שמאלנים שיצאו או משרתים בתחנה
    3. צריך להפסיק עם זה ולסגור לתמיד ולזרוק את המפתחות לים של עזה כי שם מקומה של תחנה שמביעה דעה אחת דוגמא חמ''ס

  • 42.

    הקדמת! שבוע ''יורקים לתוך הבאר ששתינו ממנה'' הוא בשבוע הבא !! (ל''ת)

    ג'ורג', 11/07/11 01:42

  • 41.

    הבת שלי משתחררת עכשיו אחרי 3 (שלוש) שנות שרות !! לא נותנים (ל''ת)

    אבא אחד, 11/07/11 01:39

  • 40.

    קשקשן שחיפש נושא פרובוקטיבי בשביל למשוך תשומת לב

    גלצניק, 11/07/11 01:35

    גלצ וגלגלצ הן התחנות הכי מואזנות בארץ
    כח האדם שלהם כולל כמות מועטה של חיילים (130)
    התקציב שלהם זעום והם מייצרים מוצר שכולם אוהבים

    ישראל מצביעה בחייגן, והחייגן עומד על 96.6 בצפון ובמרכז

  • 39.

    מסכים בהחלט (ל''ת)

    יאון, 11/07/11 01:35

  • 38.

    מסכים בהחלט (ל''ת)

    יאון, 11/07/11 01:34

  • 37.

    מסכים בהחלט (ל''ת)

    יאון, 11/07/11 01:34

  • 36.

    כל מילה בסלע, אכן צריך לאזרח את התחנה (ל''ת)

    רביב, 11/07/11 01:19

  • 35.

    האם נאורות - הכוונה לשמאלנות? (ל''ת)

    לסגור את גל''צ!, 11/07/11 00:36

    • נאורות זה להשמיע את עיברי לידר כל היום

      ריבחי רנטיסי, 11/07/11 08:38

      וכל שאר הסוטים למינהם.

  • 34.

    גלי צה''ל היא חממה למשתמטים שמתחפשים לחיילים. בושה (ל''ת)

    תמיר, 11/07/11 00:08

  • 33.

    להפסיק לממן את גל''צ בכספי משלם המיסים. שערוריה!!! (ל''ת)

    לאזרח את גל''צ, 11/07/11 00:04

  • 32.

    ברק אני מאמינה בך !! מהלך מצויין .. (ל''ת)

    חנה משדרות, 10/07/11 21:32

  • 31.

    להוריד את התחנה לאלתר, ואת כל המתיפיפים המשדרים בה (ל''ת)

    רוני, 10/07/11 21:28

  • 30.

    מצטער לאכזב אבל גלי צה''ל ממש לא תחנת שידור מובילה\\איכותית (ל''ת)

    שלומי, 10/07/11 21:28

  • 29.

    אולי אתה רוצה לפקד על גלי צה''ל?? (ל''ת)

    ירמי, 10/07/11 21:27

  • 28.

    אהוד ברק שר ביטחון שיודע לקבל החלטות נכונות בזמן הנכון (ל''ת)

    מרים, 10/07/11 21:26

  • 27.

    מילים כמו חול ואין מה לאכול (ל''ת)

    הספינקס, 10/07/11 21:25

  • 26.

    נו ו... (ל''ת)

    איתן, 10/07/11 21:24

  • 25.

    אני מאמין ששר הביטחון יודע מה הוא עושה (ל''ת)

    מילואימניק ברוש, 10/07/11 21:24

  • 24.

    גם לקרוא אותו וגם לראות אותו בטלוויזיה, עד מתי זילות הטלוייזיה?

    דני דין, 10/07/11 21:23

    לך לריאליטי דן !!!

  • 23.

    יפה שאנשים כמוהו מרשים לעצמם לבקר אותנו (ל''ת)

    תום, 10/07/11 21:22

  • 22.

    דן גם אני בתוך המערכת, וחולק עלייך בכל מילה!!! (ל''ת)

    שם בדוי, 10/07/11 21:21

  • 21.

    עוד דברי הבל מפי מצקצק לשון (ל''ת)

    בני, 10/07/11 21:21

  • 20.

    תתמזגו עם עם רדיוס 100 FM (ל''ת)

    משולם, 10/07/11 21:20

  • 19.

    כל הכבוד לביצים שיש לשר הביטחון להדיח את המפקד הגרוע טוניק (ל''ת)

    לוריא, 10/07/11 21:20

  • 18.

    אחרי שטוניק עזב, מקווה שהתחנה תתאושש (ל''ת)

    שלום, 10/07/11 21:19

  • 17.

    מציעה להפריט את גלי צה''ל ולשים קצת מזרחית (ל''ת)

    תאיר, 10/07/11 21:19

  • 16.

    מישהו מקשיב לתחנה הזו?? או לדן שילון??? (ל''ת)

    טומי, 10/07/11 21:18

  • 15.

    שר הביטחון עשה מהלך ראוי, טוניק לא ראוי (ל''ת)

    אחד שגדל במערכת, 10/07/11 21:18

  • 14.

    מה דני? אין לך שום טינופת להטיח בברק? פתאום הוא צודק? (ל''ת)

    די שילון, 10/07/11 21:17

  • 13.

    גלי צה''ל תחנה כושלת- הגיע הזמן לרענן שורות (ל''ת)

    עמיחי, 10/07/11 21:16

  • 12.

    תחזרו אתה ואחיך לעשן סיגרים ולבקר את העולם מהכורסא (ל''ת)

    מני, 10/07/11 21:15

  • 11.

    של נעליך מעל רגלייך כשאתה מרשה לעצמך לבקר את שר הביטחון (ל''ת)

    סמי, 10/07/11 21:15

  • 10.

    עוד שמאלני יפה נפש

    גבריאל, 10/07/11 21:14

    בוא לשרת בשטחים יצבוע

    • ואני חשבתי שאחרי גיל 70 כבר ליגטמי לא לעשות מילואים , אבל העיקר לטקבק (ל''ת)

      דן, 11/07/11 08:06

  • 9.

    גם אתה עדית את אותו הדבר עם קידום האג׳נדות שלך. (ל''ת)

    גדי, 10/07/11 21:14

  • 8.

    מילא היה לך קרדיט כעיתונאי, אפילו את זה אין לך (ל''ת)

    קרן, 10/07/11 21:13

  • 7.

    אשתי עושה הכל כדי להתחמק מתוכנית הבוקר המשמימה שלו (ל''ת)

    בני, 10/07/11 21:12

  • 6.

    זה לא ההוא מפיספוסים? (ל''ת)

    לחיאני, 10/07/11 21:12

  • 5.

    דן, לעומתך אהוד ברק נראה סימפטי (ל''ת)

    אילי, 10/07/11 21:11

  • 4.

    טוב לשמוע את הדברים ממישהו שהיה שם. הבעיות הן רבות ומגוונות, וכמובן

    החובק ציקאדות, 10/07/11 20:59

    שהחטא הקדמון הוא השעטנז המשונה שתוצאתו תחנת רדיו צבאית, שמשדרת בתדרים אזרחיים, בפריסה ארצית, במדינה דמוקרטית.
    לשמוע בתכנית החדשות של הבוקר אייטם על טקס הוקרה למתנדבי חיל השריון שנערך אמש - זה כל כך מביך. הרי אין לזה שום ערך מבחינה חדשותית ברמה הארצית. אבל גם אין עורך שיעז לפסול אייטם כזה.
    או כל התשדירים המטופשים של חיילים שמדברים ביניהם בסלנג שאתה לא מבין, וקוראים לכולנו לשמור על הסביבה של הבסיס.
    אין ספק שזו תחנה מעולה, וצודק הכותב - יש לאזרחה, ויפה שישים קטנות קודם.

    • תדרים אזרחיים? יש תדרים שצבועים בחאקי?

      עוד טוקבקיסט מטומטם, 11/07/11 00:01

      קשה לענות לכל כך הרבה טיפשות ומופרכות כמו אלו שכתבת. אז אסתפק ביכולתך ''המופלאה'' לנצח אפילו את בזק.

  • 3.

    הגיע הזמן שגלי צהל וגם גלגלצ יהפכו לתחנה אזרחית רגילה

    טלי, 10/07/11 20:40

    מסכימה עם הנאמר בכתבה ומוסיפה, אין שום סיבה שגלגלצ תמומן מכספי הבטחון כאשר היא מנוהלת כתחנה פרטית עם פריוילגיות רבות מדי.

  • 2.

    אחלה תחנה (ל''ת)

    עמיתוש, 10/07/11 16:35

  • 1.

    צודק לגמרי

    קרבי במיל., 10/07/11 16:21

    הגיע הזמן שהדברים ייאמרו