• 62.

    טוב תקשיב...

    אייל וג׳ים, 22/11/14 12:08

    לאחר בדיקה מעמיקה של הנושא,
    התייעצות עם בכיריםממני בנושא,
    כולל ממצאים מהשטח וחוות דעת שונות
    את חתיכת כיעור מבהיל!

    IP: 109.65.1.39דווח על תגובה זו

  • 61.

    jim

    , 11/11/14 10:04

    big star

    IP: 84.228.32.29דווח על תגובה זו

  • 60.

    גים

    יעל, 11/07/14 20:23

    גים היה סקסי בטירוף פרפורמנס וכותב מדהים

    IP: 85.250.131.91דווח על תגובה זו

  • 59.

    לא מבינה כלום מהחיים שלך לכי תאזיני לאייל גולן ומשה פרץ (ל''ת)

    , 03/12/13 13:36


    IP: 85.64.188.87דווח על תגובה זו

  • 58.

    57

    , 17/10/13 10:55

    צודק בכל מילה אף זמר בהיסטוריה לא הגיע לקרסול שלו מבחינת כתיבה ודרך אגב גם קולו והמוסיקה שלו הם אדירים אין דברים כאלה היה זמר משורר וסופר ענק.

    IP: 84.229.123.59דווח על תגובה זו

  • 57.

    גאון!!!!

    , 01/09/13 23:30

    ג'ים מוריסון היה גאון ברמות מטורפות
    ואני לא יכול לחשוב על זמר אחר בהיסטוריה
    שהתקרב לקרסול שלו מבחינת הכתיבה!!!!

    IP: 77.126.165.215דווח על תגובה זו

  • 56.

    אדם שמת מהרס עצמי לא יכול להיות לא אמיתי

    רובי, 12/06/13 22:11

    אותו ראש שהטציא את המילים, השירים וההופעה המהפנטים (אה..כן...את קוראת לזה פומפוזיות) הם אותם הדברים שהרגו אותו. אם זה לא אמיתי אז מה כן ? לכי לשמוע ג'סטין ביבר.
    ריי מנזרק המופלא, נוח על משכבך בשלום עם ג'ימי.

    IP: 195.27.154.84דווח על תגובה זו

  • 55.

    ניצמד לעובדות - בן 27 בלבד במותו.

    ירוק קולח, 23/05/13 22:22

    קול = ענק.
    שירים = נפלאים.
    נגינת הלהקה = מושלמת.
    מראה = אלן דילון אמריקאי.

    IP: 80.230.41.158דווח על תגובה זו

  • 54.

    דורז

    ניסקו, 29/11/12 07:13

    זאת את שמנסה להראות כמה את עמוקה ועוד על חשבון מי את לא עמוקה אולי עקומה

    IP: 217.132.221.158דווח על תגובה זו

  • 53.

    את לא יותר מסאחית שלא יודעת לשמוע מוזיקה (ל''ת)

    שם, 05/10/12 20:37


    IP: 46.116.98.178דווח על תגובה זו

  • 52.

    יכולתי לכתוב, ולנתח כל פיסקה שלך ולהסביר לך עד כמה את טועה,

    ליאור, 20/09/12 04:06

    אך אסתפק בכך שאכתוב: שלדעתי זו אחת הכתבות היותר מטומטמות שיצאה ממדינתנו הקטנה לדורותיה.

    IP: 89.138.54.125דווח על תגובה זו

  • 51.

    נעם אם יש כוכב רוק עמוק באמת, זה ללא ספק ליין סטיילי (ל''ת)

    noam, 26/08/12 19:00


    IP: 46.120.38.229דווח על תגובה זו

  • 50.

    את

    אני, 06/08/12 11:45

    אנחנו.
    נשמה שלי, כמו שג'ים אמר וכנראה פספסת בעבודת שורשים שלך :
    anyway i dont believe in it, i think its a bunch of BULL CRAP..all i know is that i wanna have my kicks before the whole shit house wiil go up in flames ..
    תאמיני לי שהוא ידע טוב טוב מי הוא מה הוא ואיך הוא..

    IP: 193.67.103.254דווח על תגובה זו

  • 49.

    פשוט תודי שאת מתה למצוץ לו חחח (ל''ת)

    מציצה אל תציצי לי לא טוב לחיות בהכחשה, 15/04/12 20:07


    IP: 79.179.200.147דווח על תגובה זו

  • 48.

    קיצור לכי תשמעי ליידי גאגא חחח (ל''ת)

    מ, 15/04/12 20:03


    IP: 79.179.200.147דווח על תגובה זו

  • 47.

    את מטומטמת ואין לך שמץ של מושג במוסיקה תתפטרי!

    תמי, 17/03/12 18:50

    מי הרשה לך להעלות את הכתבה העצובה והמבולבלת הזאת? אין לך ולו טיפת הבנה במוסיקה ילדה, רדי, רדי מהבמה ותני למי שיודע מה הוא לעשות !

    IP: 77.125.240.169דווח על תגובה זו

  • 46.

    הדורס היו להקה עם מה שאין להרבה להקות... איכות.

    מישהי עם מושג, 17/01/12 20:05

    ג'ים מוריסון כן היה לפעמים ''גועלי'' איך שלא אמרת.. אבל לומר שהשירה שלו פשוטה ולא מיוחדת לזה אני לא מסכימה.. (וזה שהוא היה על סמים\\ועוד לא אומר שום דבר ..)
    את לא יכולה לומר דברים כאלה אם אין לך שום רגש לשירים עצמם. מוסיקה זאת מוסיקה. הכתבה הייתה יותר מידי תעתנית ומתנשאת כלפי
    כול המעריצים והלהקה עצמה!...לא מסכימה עם מה שכתבת.

    IP: 79.177.159.145דווח על תגובה זו

  • 45.

    תקשיבי לשירים. תופעה חד פעמית.

    אוהב אותו תמיד., 08/01/12 02:04

    ראיתי הסרט. אוהבת אותו יותר. נער מבולבל סובל כשרוני ויפה למות.

    IP: 79.176.26.180דווח על תגובה זו

  • 44.

    תזכירי לנו מי את,

    הרשי לי לגחך, 16/08/11 04:40

    ומה כתבת את בחיים שלך..

    IP: 194.90.148.205דווח על תגובה זו

  • 43.

    איזה מטומטמת (ל''ת)

    אשל, 24/07/11 08:30


    IP: 93.172.190.180דווח על תגובה זו

  • 42.

    מטען רגשי וכתיבה לא מקצועית

    דעה, 07/07/11 20:39

    הכתבה הזו פשוט בושה.
    הפרטים והעובדות לא מדויקים ולא נכונים ורוב האמירות והטענות חסרות ביסוס.
    יש כאן הרבה מטען רגשי של הכותבת שזה ממש לא מקומו.
    כמות התיאורים המשפילים שאין להם שום הצדקה פשוט מגוחכת.
    יש כאן ניסיון כושל ביותר להעביר טענה לגיטימית. חבל...

    IP: 46.116.56.5דווח על תגובה זו

  • 41.

    כולנו כמו גי'ם ,מבולבלים .

    קובי זוהר, 01/07/11 18:27

    גי'ם היה ילד מבולבל עם קול אלוהי וכריזמה סוחפת.
    לפעמים אני כל כך מזדהה איתו בזה שבסופו של דבר אין לו מה להגיד אבל כולם מקשיבים לו בכל זאת.
    זוהי כתבת יקרה,תכונה שלך לצערי אין.

    IP: 84.228.229.120דווח על תגובה זו

  • 40.

    את רצינית כבוד הכתבת ??

    שאמאן, 28/06/11 22:23

    לרדת כך על ''האישיות שלו'' כי הוא היה את כל מה שהזכרת אבל להתעלם מהמספר שנות השישים והמדינה ארצות הברית וכל הרקע של גי'ם מוריסון וסיכום המסר הפשוט שלו של להשתחרר מכל הרוע של מה שמתרחש במדינה שאז ועכשיו מאוד דומה לישראל ? אם הוא קרא פרויד כשהיה ילד אז את הטח כל הזמן ישבת מול הטלויזיה כשהיית ילדה. וכן הוא היה משוגע אבל היה לפחות בן אדם.

    IP: 93.173.23.212דווח על תגובה זו

  • 39.

    חה-חה-חה.

    סתם עוד מעריצה, 28/06/11 15:17

    מתי בפעם האחרונה יצא לך לראות את When You're Strange האמיתי לפני שדיברת? - מהכתבה עולה שאף-פעם, כי אם באמת היית טורחת לראות אותו, הוא בפירוש אמר ''לשבת שם ולעשות פוזות למצלמה? היית מאמין?'' בטון נוטף ציניות.
    מה גם, זה נראה כאילו הסתמכת על הסרט הנוראי מ1991 של אוליבר סטון.
    אז מצטערת באמת להיות צעירה ממך ולכתוב לך את זה,
    אבל, בחיי,
    את מוזמנת לסתום את הפה וללכת לעזאזל.

    IP: 109.160.251.51דווח על תגובה זו

  • 38.

    דרוש חקלאי מנוסה

    הבורר 6, 27/06/11 20:16

    לתלישת האומץ של התירוץ לכתבת הזו, מהשורש.
    לצאת על מוריסון, סטון ודפ באותה כתבה... סחטיין. אבל יכולת לקנות רוקט פוקט, לא צריך להעניש את כולנו.

    IP: 109.65.207.132דווח על תגובה זו

  • 37.

    כתבה מעולה. תמיד כיף לבעוט בפרות קדושות (ל''ת)

    אדם, 26/06/11 18:43


    IP: 46.120.100.77דווח על תגובה זו

  • 36.

    ...

    בלה בלה, 26/06/11 12:42

    אוי סתמי.

    IP: 79.183.204.201דווח על תגובה זו

  • 35.

    אני מציע שתקשיבי לעוד שירים חוץ מללהיטים

    שי, 26/06/11 11:43

    כי באמת את חסרת מושג
    חוץ מפינק פלוייד זו הלהקה הגדולה ביותר - וכן אני מתכוון להקה לא זמר! (למרות שמוריסון מגיש את השירים שלו ושל קריגר בצורה נפלאה)

    IP: 77.126.45.202דווח על תגובה זו

  • 34.

    כל ההבדל

    אייל, 26/06/11 09:50

    זה ההבדל בין מבקרי אמנות לאמנים
    אמנים מנסים ליצור משהו
    מבקרים מנסים להרוס משהו

    זה לא משנה אם הוא היה צבוע, מלאכותי, לא אמיתי
    הוא יצר חוויה, החוויה הייתה אמיתית

    IP: 84.110.219.109דווח על תגובה זו

    • מעולה ומדוייק (ל''ת)

      לירן, 27/06/11 08:33


      IP: 210.193.45.18 דווח על תגובה זו

  • 33.

    יא חסרת מושג

    א, 26/06/11 09:01

    בטח גם ירדת על המופע של דילן.

    IP: 109.66.245.64דווח על תגובה זו

  • 32.

    what do want? He was a drug addict and He died that way (ל''ת)

    Benny, 26/06/11 08:44


    IP: 91.122.130.164דווח על תגובה זו

  • 31.

    הגבר הכי יפה שהיה איי פעם בתרבות כל שהיא והיא רוצה להסתיר זאת (ל''ת)

    יעקב ישוע, 26/06/11 02:51


    IP: 217.132.11.154דווח על תגובה זו

  • 30.

    אויייייייייייש סתמי! (ל''ת)

    dfjhidsgfkn, 25/06/11 23:11


    IP: 109.160.132.244דווח על תגובה זו

  • 29.

    התכוונתי לכתוב את התגובה המתבקשת:

    טל, 25/06/11 23:08

    ''תמצצי לי...''.

    אבל אז ראיתי תמונה של דנה קסלר,אז...לא, תודה.

    IP: 85.250.172.127דווח על תגובה זו

  • 28.

    אריק ברדן מ-''החיות'' היה מת מצחוק לו קרא את הכתבה הזאת

    אלן פרייס, 25/06/11 22:28

    ה-''דלתות'' הוקמה עקב פגישה מקרית בין ג'ים מוריסון ועוד אחד מחברי הלהקה ביולי 1965. אבל הפרט שתמיד נשמט מצד כותבי ההיסטוריה של הלהקה הוא שג'ים מוריסון נכח בקונצרט של להקת ''החיות'' כמה חודשים קודם לכן והתרשם עמוקות. ביחוד מהשיר It's my life ומסגנון ההופעה הבמתי המיוחד והאלים של ''החיות''.
    ה-''דלתות'' הוקמה כלהקה שהתחילה כחיקוי של ''החיות'' הבריטית ובהמשך התפתחה לכיוון מיוחד לה.
    אז אם המוסיקה של ''הדלתות'' היא בבל''ת (לפי הכותבת) איפה זה שם את ''החיות'' הבריטית?

    IP: 217.132.70.171דווח על תגובה זו

  • 27.

    התרשמותי מהכתבה

    עמנואל, 25/06/11 22:04

    כתבה מלאת שנאה
    גם ''המי'' היו בעלי פוזה כמו שכל אחד שעולה על במה (כולל וירטואלית) הוא בעל פוזה
    ג'ים מוריסון הוא השראה למיליוני אנשים וזה גם בסדר לא לאהוב אותו -אבל למה ללכלך?
    הכתבה מלאה סטראוטיפים מגמתיים שאומרים לנו מה לחשוב ושופעת ציטוטים להפליא וניים דרופינג מלוא כל הארץ
    ג'ים אמנם היה שנוי במחלוקת אבל בעל חשיבות רבה ללא קשר אם את מתחברת אל המוסיקה או לא
    אבל למה ללכלך על:
    אוליבר סטון
    הטיפוסים האלה עם הגיטרה האקוסטית, שמפתים נערות צעירות בליל האהבה בצמח בזכות כישרונם לצטט שירה(הגדרה מתנשאת והכללה מגעילה)
    חובבי ''הסוד''
    :)
    ולסיום - מוריסון מת מזמן ואין לו קשר למה שעשו עם האימאג' שלו מאז ועד היום
    למה ללכלך על משורר אהוב שמת? זה לא מעניין אלא כפרובוקציה בלבד(...)
    לא נורא - תנסי שוב

    IP: 194.90.36.155דווח על תגובה זו

    • כל כך מסכים

      דגדג, 28/06/11 01:32

      זאת לא ביקורת זאת סתם כתבה מלאה כעס

      IP: 77.126.53.252 דווח על תגובה זו

  • 26.

    תגובה

    דלתות התפיסה, 25/06/11 19:47

    אני חושב שאם גים מוריסון היה חי הוא היה כותב בדיוק אותו הדבר כי הוא היה יודע שזה יעצבן אז איפה זה שם אותך

    IP: 77.126.93.233דווח על תגובה זו

  • 25.

    אין דבר כזה אומן ללא פוזה- זו מהות האמנות.

    זוהר, 25/06/11 19:05

    המוסיקה של הדלתות עומדת במבחן הזמן. אין צורך ביותר מכך להפוך את מוריסון לאמן ממדרגה ראשונה. כל השאר, לא קשור לעניין. אין אומן ללא פוזה. דייויד בואי כולו פוזה, מיק ג'אגר, ג'ון לנון (הזמין צלמים לירח הדבש שלו במיטה) ועוד ועוד. הם לא היו מעניינים ללא פוזה.

    IP: 87.68.86.210דווח על תגובה זו

    • המוריסון האחר ואן, חסר כל פוזה ועדיין גדול (ל''ת)

      ירוק נוגע, 23/05/13 22:08


      IP: 80.230.41.158 דווח על תגובה זו

  • 24.

    המוסיקה היא הדבר היחיד שחשוב..איך היה באמת מוריסון באמת אפילו לא מעניי (ל''ת)

    י, 25/06/11 18:31


    IP: 85.65.228.228דווח על תגובה זו

  • 23.

    אביב גפן של האמריקאים. (ל''ת)

    ארתור, 25/06/11 18:27


    IP: 81.218.199.46דווח על תגובה זו

    • בינגו!

      יהונתן ג., 25/06/11 19:13

      רק שאביב חי קצת יותר מדי זמן ומייצר מוסיקה הרבה יותר מחורבנת.

      IP: 217.132.70.171 דווח על תגובה זו

    • מההההה? כמו לחבר את ברברה סטרייסנד למאיה בוסקילה (ל''ת)

      ירוק זוהר, 23/05/13 22:10


      IP: 80.230.41.158 דווח על תגובה זו

  • 22.

    אם את לא מבינה אל תכתבי

    טליה, 25/06/11 18:26

    אמרת שלא היית בתקופה, באותה תקופה אני אחדש לך כולם כולם לקחו סמים והרוקנרול רק היה בהתחלתו, בחיתוליו, כן ראו בו כאליל, לא משנה מה הוא הוציא מהפה, חוץ מזה שלפי דעתי ורבים אחרים, הוא עדיין סוג של אליל.
    עדיף על כל בומבלה

    IP: 84.111.42.142דווח על תגובה זו

  • 21.

    אין לך מושג

    מעריץ, 25/06/11 18:23

    מעל הכל מוריסון ראה עצמו כמשורר ולא כרוקר או כפרפורמר. הוא ייזכר לנצח כילד הפרא (למרות שהיה בן של אדמירל בצבא ארצות הברית) שחיי את חייו ללא גבולות ולבסוף גם שילם את המחיר. מוריסון בכלולותו ייזכר כאחד האמנים הגדולים והנערצים בהיסטוריה.

    IP: 109.67.15.238דווח על תגובה זו

    • גם לך אין מושג

      שאקאל, 25/06/11 19:21

      ג'ים מוריסון נרצח על ידינו כנקמה על כך שאביו האדמירל היה אנטי ציוני ואנטי ישראלי לוהט שהאשים את ישראל בפגיעה מכוונת באוניית הריגול ''ליברטי'' במלחמת ששת הימים.
      כך עשינו וכך נעשה עם עוד שונאי ישראל או כאלה שמתקרבים להיות כאלה. אני במקומך הייתי נזהר...

      IP: 217.132.70.171 דווח על תגובה זו

  • 20.

    הוא היה ילד אנכי, אבל הם ידעו ''לעשות'' מוזיקה... (ל''ת)

    ששש, 25/06/11 18:20


    IP: 84.108.10.144דווח על תגובה זו

  • 19.

    משעשע...מסכימה אתה (ל''ת)

    חחחח.., 25/06/11 17:47


    IP: 24.63.24.208דווח על תגובה זו

  • 18.

    לא שווה תגובה (ל''ת)

    חיים, 25/06/11 17:42


    IP: 93.172.15.105דווח על תגובה זו

  • 17.

    קראתי הכל אבל לא הבנתי משהו

    ג'יימס, 25/06/11 17:34

    איך מהפלצן הזה יצאו כל כך הרבה שירים יפהפיים עם לחנים וטקסטים מעולים, שנשארו רלבנטיים גם 40 שנה אחרי? ומי יזכור את דנה קסלר החיוורת? מי לעזאזל? מי?חחחחחחחחח...

    IP: 218.186.19.10דווח על תגובה זו

  • 16.

    מה זה הדבר הזה?

    zineh, 25/06/11 17:29

    אחת הכתבות השטחיות והגרועות שקראתי בחיי מה הקשר בין מה שכתוב לבין המוזיקה שעליה מדובר עדיף שתפרשי ממוזיקה ותעברי לכתבות על כוכבי פסטיגלים למינהם

    IP: 82.80.216.220דווח על תגובה זו

  • 15.

    הוא לא להקה בריטית מהאייטיז

    בוא נודה באמת, 25/06/11 17:22

    זה למה דנה קסלר יכולה להשתלח בו.
    היא והתחת שלה תקועים על האי הבריטי לצנח, זה למה היא עושה כתבה יורמנית ויוצאת צרת אופקים.

    מוריסון, מעולם לא ניסה להיות יותר ממה שהוא היה באמת. הכתבים עשו אותו כזה, הוא דווקא היה מאוד נאמן ללהקה שלו למרות שהציעו לו בתחילת הקריירה לעזוב אותם ולפתח קריירה לבד.

    אז דנהל'ה, אתם העיתונאים מרוממים ומהללים מוזיקאים ולהיפך. לאחר מכן כמה קל להאשים אותם זהם סתם פיקציה, שאתם יצרתם בראשכם. באותה מידה ניתן לכתוב משהו ''מחרתי'' או ''נועז'', מוריסון באמת לא היה כזה. זה לא משנה אם הוא היה או לא, אתם טרחתם ליצור את המיתוס וכעת אתם רוצים להרוג פרה קדושה כביכול.

    משעשע שרוב כתבי המוזיקה, מחפשים את הייפ ואת הפירסום לא פחות ממושא כתיבתם. פאתטי.

    נו מילא, תמיד תוכלי למצוא איזה להקה בריטית אנונימית מהאייטיז שהוציאה אלבום מחורבן אך היה שם שיר שאהבת ולכתוב על כך 2000 מילה ולהרגיש שאת בשיא יצירתך ולא בטעות טוחנת מים.

    IP: 93.173.4.109דווח על תגובה זו

    • נכון, אבל...

      אלון, 25/06/11 17:41

      תגובה קצת ארוכה ומפורטת בשביל הכלומניקית הזאת. מדובר כולה בעיתונאית. לא צריך להתרגש יותר מדי.

      IP: 218.186.19.10 דווח על תגובה זו

    • מסכימה עם כל מילה (ל''ת)

      טליה, 25/06/11 18:28


      IP: 84.111.42.142 דווח על תגובה זו

    • מסכים עם כל מילה

      jim, 26/06/11 00:03

      ככה זה כשאנשים שלא מבינים במוזיקה מנסים להיות חדשניים ויוצא להם גיבוב של שטויות...
      טוב היה אם היא לא היתה בכלל טורחת לכתוב דברים כאלה על ג'ים או על הדלתות כי זה מעיד רק על בורות ותו לא.
      ג'ים היה משורר בחסד והשירים עדיין רלוונטיים גם היום כי זאת מהות המוזיקה האמיתית - האם המילים והלחנים יעמדו במבחן הזמן.

      IP: 91.120.63.189 דווח על תגובה זו

  • 14.

    כתבה נחמדה,לא ממש רצינית, ומלאה בחשיבות עצמית של הכותב...

    רן, 25/06/11 16:49

    מעניין לראות את היומרה של הכותבת בעודה מבקרת את עודף החשביות העצמית של מוריסון,היא רק מנחיכה את עודף החשיבות העצמית שלה עצמה...

    יתרה מכך, את המוזיקה אפשר לאהוב או שלא, מיתוסים נועדו להתנפץ, ואין פרות קדושות.
    עם זאת, לנסות לבקר את עומקו ותוכנו של אדם עלפי ראיון מסולף או שלא שנתן בגיל 23 זו בדיחה לא רצינית בעליל...

    אז אומנם יש לא מעט זילות רוחנית ורעיונית בספרים כגון ''הסוד'' (ששואב את מקור רעיונותיו מפליסופיה עמוקה בהרבה שנולדה לפני אלפי שנים במזרח) אבל להתיימר לרדד את כוונת המשורר לפקלט דו מימדי של משמעות זו תכונה נרקיסיסטית לא פחות מאלו שהיא מעניקה לכוכב הכתבה....

    האמת היא לעולם לא נדע מה היה בדיוק עולם התוכן ממנו שאב מוריסון את תכניו, ולא נדע עד כמה עמוק הוא היה.נוכל רק להשתאות למול הטקסטים,והיצוגים הסימבולים שהשאיר אחריו..וזה הכל.

    IP: 194.90.124.226דווח על תגובה זו

  • 13.

    מי לוקחת עצמה ברצינות מדי?! הכותבת!!! :)

    יואב, 25/06/11 16:47

    מי מנסה לזעזע?! הכותבת! (וכי לא ידענו שמוריסון פומפוזי?)
    מי רוצה להוכיח שקרא בלייק ופרויד וסופוקלס?! הכותבת

    בקיצור:סתם!

    IP: 46.117.238.133דווח על תגובה זו

    • ועל זה נאמר - כל הפוסל במומו פוסל.

      שרוליק, 25/06/11 17:57

      אני עד היום לקחתי את מוריסון ברצינות מתונה, ברור שהוא חי בסרט של אני אפל, אבל אשכרה לכתוב על זה כתבה כזאת, זה נשמע כאילו מלא זמן מישהי לא קיבלה !

      IP: 84.108.62.198 דווח על תגובה זו

      • איך היא נראית? (ל''ת)

        אני מוכן לתת..., 25/06/11 18:50


        IP: 91.186.152.182 דווח על תגובה זו

  • 12.

    השקפה מאוד חלקית וחסרת נקודת מבט הומנית

    דויד, 25/06/11 16:37

    לא שיש הרבה הומניות בכתבות, על אחת כמה וכמה בעיתונות המוסיקה.

    מוריסון היה בי פולאר, המחלה הנוראית הזו טומנת בחובה לידה מחודשת ומוות שבוע שבוע, יום יום. האפיזודיות המאניות שלו נחוו על ידו כאמת. הוא היה אדם מבולבל, שיכור מכוכבותו ומלא שנאה עצמית שהובילה להתאבדות במנת היתר.

    בכתבה ישנה הנחת יסוד שקרית, שמוריסון היה אדם מחושב להפליא וקר רוח ומתוך כך הצטעף והתעטף בנוצות ססגוניות מתוך מחשבה על פרסום.

    הוא אכן עטה את הנוצות, אך הן נכפו עליו מתוך מבנה האישיות שלו. העופפות הזו היתה מלאת קסם אבל סופה החוזר תקופה אחר תקופה קיפלה בתוכה התפוררות וכאב.

    בקיצור, אני לא מצפה לכתבה של פסיכואנליטיקאית אבל מעט חמלה הומנית וחיפוש בגוגל יכלו לאזן את הכתבה. שאם כל הכאב, היא שטחית משהו...

    IP: 82.166.113.243דווח על תגובה זו

    • בקיצור זה הרבה יותר מורכב ממה שהפוסטמה בכתבה מנסה להראות (ל''ת)

      ואו את צריכה..., 15/04/12 20:01


      IP: 79.179.200.147 דווח על תגובה זו

  • 11.

    בדיחה טובה (ל''ת)

    עבודת סיכום של כיתה יב?, 25/06/11 16:30


    IP: 94.230.81.74דווח על תגובה זו

  • 10.

    גיבוב של הבלים אותם ניתן להכיל על כל זמרינו הישראלים

    עודד, 25/06/11 16:27

    החל מהחברים של נטאשה דרך אביב גפן ועד כמובן הפלצן הראשי שלמה ארצי שהליכה להופעותיו והבנת שיריו הנבובים דורשים תרגום סימולטאני לעברית.

    IP: 89.139.14.103דווח על תגובה זו

    • 32 מילים בלבד, אבל כל כך צודקות. (ל''ת)

      ירוק מזעזע, 23/05/13 22:15


      IP: 80.230.41.158 דווח על תגובה זו

  • 9.

    אחת הכתבות המיותרות ביותר בתולדות העיתונות

    א.ב שעשוע, 25/06/11 16:24

    אחרי פיסקה מבינים שזה גיבוב של שטויות

    IP: 109.67.26.24דווח על תגובה זו

  • 8.

    איזה יופי

    חבל, 25/06/11 16:12

    אתמול ישבתי באיזה מזללה בגילופין אחרי לילה של אלכוהול וחבריו,ובעודי מפרק באגט ממולא בהרבה אהבה קפצה לעיניי כתבתך בעיתון.אז אני רוצה להגיד לך שג'ים מוריסון מייצג כל מה שלא מכירים בתל אביב השיקית האינדית והמגניבה...אנחנו התל אביבים יוצאים מנקודת הנחה שלאף אחד אין באמת מה להגיד אלא כולם רוצים להיראות הכי מיוחדים ומגניבים.השגיאה הגדולה היא שאנחנו לא מצליחים לראות שמרוב שונות כולנו נראים אותו דבר!!ג'ים מוריסון הוא בעיניי אחד האבירים היחידים שיצא למסע הגילוי העצמי.אז נכון אלאסדי זה סוג של קיצור דרך תודעתית אבל בלי שום קשר לשימוש שלו בסם הוא היה נחוש לגלות.כמו היום,יש הרבה אנשים שצמאים למידע הזה ולהדרכה הרוחנית רק שהנושא הזה תופס תאוצה רק בשנים האחרונות...דנה העיר לוכדת אותנו כמו קורי עכביש עד שאנחנו שוכחים מקיום דברים בסיסיים כמו ההרמוניה של החיים והטבע.עד שקשה לנו להכיר באמת האחת.

    IP: 46.116.9.182דווח על תגובה זו

  • 7.

    say what?????

    Been there, 25/06/11 16:09

    The only correct thing thing you said is you have not been there hence you don't really know. And believe me, it's one big load of crap you are dumping on the readers. The point is you don't like the doors or Morrison but many millions of people (still!) do and as a young adult at that time I can tell you that you are taking yourself more seriously than Jim would ever do. That was his greatness, actually, speaking his mind out loud and damn the consequences. I know you wanted to sound deep and philosophical but just stick to current artists, maybe you'll have something intelligent to say...

    IP: 71.191.184.65דווח על תגובה זו

    • So true (ל''ת)

      טליה, 25/06/11 18:35


      IP: 84.111.42.142 דווח על תגובה זו

  • 6.

    אז מה רצית להגיד בכלל? בכל המלל ששפכת

    צחי, 25/06/11 16:06

    את יכולה לא לאהוב אותו-למה לעשות כתבה שלמה על זה

    IP: 84.229.73.141דווח על תגובה זו

  • 5.

    בעלת המאמר כפי הנראה אובססיבית או פגועה ממשהו לא ברור:

    אשבעל עשתרות, 25/06/11 16:00

    רבים מאד מקרב אמני הרוק -בייחוד פרפורמרים - מבולבלים, פלצנים, מסוממים, מנופחי אגו וחסרי חוש הומור.

    אז נכון - ג'ים מוריסון היה נגוע בחלק מן התכונות האלה כמוהו ככוכבי רוק רבים אחרים.

    לעשות מהעובדה הזו כתבה שלמה עם נימוקים, מראי מקום, ציטוטים, דעות והכפשות -מיותר לחלוטין וחסר כל משמעות.

    קשה להבין מדוע טרחה כל כך מחברת המאמר ''להוכיח'' לנו את צדקתה.

    חוץ מזה הדלתות היו אחת מלהקות הרוק החשובות והבולטות של שנות השישים ותרומתן למוזיקה הפופולרית הייתה גדולה ונשארה כזו עד היום.

    IP: 85.250.146.225דווח על תגובה זו

  • 4.

    ניתוח מצחיק. כמו לתת לרב עובדיה לנתח את ישו (ל''ת)

    בשביל מה לפרסם כל שטות?, 25/06/11 15:51


    IP: 109.157.230.59דווח על תגובה זו

    • כי זה לא מיועד לאנשים שטחיים כמוך...עם מוח צר ורדוד... (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 25/06/11 16:12


      IP: 85.159.160.203 דווח על תגובה זו

      • אם הוא לא מסכים עם דעתך (ל''ת)

        כנראה שהוא שטחי, צר ורדוד - זה באמת שטחי.., 25/06/11 16:31


        IP: 94.230.81.74 דווח על תגובה זו

  • 3.

    ובכל זאת...

    איילת, 25/06/11 13:49

    היה לו קול מדהים ומיוחד והוא היה שותף לכתיבת לא מעט שירים גדולים.

    IP: 93.172.245.140דווח על תגובה זו

    • זה לא עושה אותו לגדול.....לא היה בו עומק כמו גון לנון...למשל... (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 25/06/11 16:11


      IP: 85.159.160.203 דווח על תגובה זו

      • תכף תגעגע שגם לרוג'ר ווטרס לא היה עומק (ל''ת)

        אוי נו, 25/06/11 16:42


        IP: 46.116.9.182 דווח על תגובה זו

  • 2.

    מה שמגוחך הוא שהכתבה הזאת שלך היא בול מה שאת אומרת על מוריסון

    דנה דן, 25/06/11 13:32

    יומרני, ובא לזעזע, אבל בלי כלום מעבר

    IP: 212.199.151.42דווח על תגובה זו

    • ענית לה בדיוק. (ל''ת)

      לדנה דן., 25/06/11 16:59


      IP: 84.228.162.2 דווח על תגובה זו

    • אמת. (ל''ת)

      ארז, 25/06/11 17:18


      IP: 109.66.115.141 דווח על תגובה זו

    • יפה אמרת (ל''ת)

      דני דין, 25/06/11 17:22


      IP: 84.110.159.206 דווח על תגובה זו

  • 1.

    מסכים לגמרי ולא רק בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר (ל''ת)

    קוראעדהסוף, 25/06/11 12:55


    IP: 220.255.1.93דווח על תגובה זו