• 80.

    הוא אף פעם לא התיחס יותר מדי לקהל, אולי ,כפי שמבקר רוק צרפתי אמר,

    yoya, 27/06/11 00:23

    כי הוא אומר מספיק בשירים שלו. מה צריך להוסיף?

  • 79.

    נראה את סבא שלכם מופיע ככה- וחוץ מזה למה ציפיתם?

    הרי גם לפני 50 שנה הוא שר כמו..., 22/06/11 00:05

    ...קרפד מסורס

  • 78.

    לפי ההתנהגות שלו מאתמול, בוב דילן נראה לי מה זה אוטיסט

    הילה - מישהי שזרקה 500 ש''ח לפח, 21/06/11 22:55

    חבל שהלכתי להופעת הזבל הזאת!
    אחת החברות הפסיכיות שלי שרופה על האוטיסט הדפוק הזה והיא שמשכה אותי להופעה, אחרת לא הייתי מתקרבת לשם.
    חבל על הכסף, על הזמן ועל העצבים.
    אוטיסטים זקנים בני 70, אני יכולה לראות גם בבתי אבות או בבתי משוגעים, ולא צריך לשלם 500 ש''ח בשביל זה.

    • אותו אוטיסט שאתה מזלזל .וכבוד לאוטיסטים .הוא אחד היסודות

      קובי, 21/06/11 23:20

      החשובים בעולם הרוק .אולי אתה אוהב תרנס אהוס .אבל בהופעה של דילן ראית את אחד המיסדים החשובים ביותר של עולם הרוק .אולי תבין ?

      • היא חתמה ''הילה'', היא כתבה ''מישהי'', ואתה עשית אותה גבר (ל''ת)

        אז מי כאן אוטיסט??????, 22/06/11 02:30

  • 77.

    חברה אני אתכם. הופעה הבאה של אורון פותחים אתר בפייסבוק - חרם צרכנים (ל''ת)

    אדר, 21/06/11 18:10

  • 76.

    לכל המבקרים השוללים ...מגיע מופע של פריד-אל-עטרש (ל''ת)

    בייאליק, 21/06/11 17:15

    • יש לך משהו נגד פריד אל עטרש ? כנראה אתה לא מבין במוסיקה (ל''ת)

      ישראלי אוהב דילן ועטרש, 05/04/12 08:49

  • 75.

    ההופעה הייתה מצויינת ההפקה הייתה מזעזעת וכך גם חלק מהקהל

    בת שבע, 21/06/11 15:44

    הקהל הישראלי לא איכפת לו מאף אחד העיקר שהוא יראה איך שבוב עלה על הבמה התפרצו קבוצה גדולה של אנשים ונעמדו בדיוק במקום ממול האנשים על כסאות הגלגלים שאינם יכולים לקום כמוהם ולראות וכשביקתי מהמאבטחים לבוא ולפנות אותם שלחו אותי מאחד לשני ובסוף אחד אומר לי תגידי להם את הייתי כל כך עצבנית חיכיתי לבוב 17 שנה ולא רציתי שיהרסו לאחי שעל כיסא את ההופעה שגם הוא אוהב את דילן אבל לחצופים האלו שעמדו לא היה אכפת את 3 השירים הראשונים פספסתי עד שבאו המאבטחים להזיז אותנו למקומות שבהם אין אגואיסטים שיעמדו ויסתירו אבל אני הייתי צריכה לשבת על הברכיים ללא כיסא ישראלים אתם כל פעם מאכזבים מחדש

  • 74.

    הבן אדם בן 70 ומופיע. רק על זה מגיע לו ח''ח. חוץ מזה שהוא מוכשר

    חיפאית מפרגנת, 21/06/11 15:37

    בצורה בלתי רגילה ולא חנפן ולא דופק חשבון לאף אחד.

    • חנפנית

      רענן, 21/06/11 18:10

      ההופעה לא הייתה מעולה היא הייתה סבירה.
      אם אין קשר עם הקהל אז למה להופיע בכלל?
      לומר על אמן שהוא לא מתחנף לקהל זאת זילות הקהל הנאמן שלו. זה לא רק כאן זה כל הקריירה שלו מסתבר. להכיחד שירים. אנשים רוצים את המוכר מה עוד שהוא מגיע פעם ב 20 שנה ולא בכל 5 שנים כמו במקומות נורמלים. היה מאכזב בקיצור

  • 73.

    להיות בקשר עם הקהל - לא נקרא להתחנף, זה נקרא לכבד אנשים (ל''ת)

    אחד שהיה בהופעה והתאכזב, 21/06/11 15:37

  • 72.

    ביקורת מדויקת

    עודד, 21/06/11 14:33

    דילן נתן מופע מוזיקלי ענק, שאכזב את כל מאזיני גלגל''צ שלו ומי שסתם בא לשם כי חשב שדילן זה ''אין''. המעריצים האמיתיים יצאו עם חיוך על הפנים.

    • אמא שלך צאזינה לגלגצ

      רועי, 21/06/11 18:13

      ומה הקשר בכלל? מופע מוזיקלי ענק? בכמה הופעות כבר היית?
      אני מכיר כל כך הרבה חברים שאוהים אותו שנים.
      הערצה זה לילדים ונערים מתבגרים. אין מה להעריץ בו. לכבד ולהעריך את המוזיקה שעשה כן הערצה בחיים לא!
      הוא אמן של מערכת ביתית ולא קונצרטים והופעות חיות.
      כאשר אתה מופיע כבד את הקהל שלך דבר איתו זה הכל.

    • צודק היה מדהים

      אבי כהן צפת, 21/06/11 21:43

      זה בדיוק הנקודה ההופעה היתה סטירה מצלצלת לכל הגלגלצ לכן הם בוכים היה סוף הדרך דילן הפתיע ולמי שבאמת מבין בדילן זה היה אחת ההופעות היותר טובות אני נהנתי

  • 71.

    תביעה ייצוגית!! מהפכת הצרכנים החלה!!!

    האגודה להגנת הצרכן, 21/06/11 14:26

    נמאס שמפיקים בארץ רק חושבים על כסף קל ונותנים תחושה שמי שמשלם 250 ש''ח לא ראוי לראות לשמוע או להרגיש את ההופעה !
    במחיר כזה בדיוק בחו''ל אתה נהנה ממקום והפקה נורמלית.
    לכל מי שרכש כרטיס זכותו להנות מסאונד טוב ומסכים ולא רק משלמי ה1000 ש''ח שזה מחיר בזיוני להופעה בחו''ל במחיר זה אתה יושב ביציע הכבוד!!
    לציבור הרחב ששילם במיטב כספו לרכישת חוויה ולא קיבל את מבוקשו ואף רומא ע''י מארגני המופע להתארגן ולתבוע אחת ולתמיד את המפיקים החמדנים שלא עמדו בהתחייבויות.
    אנחנו נרדוף כל ארגון או גוף עסקי שבה להונות את הצרכנים או לייקור מחירים בלתי פרופורציונלים למדינה , מטבע וההכנסה הממוצעת.
    בדיוק כמו מחאת הקוטג
    גבירותי ורבותי מהפכת הצרכנים החלה!!!!

    • כולם------תקראו !! זה חשוב ! (לא אני כתבתי)

      הגיע הזמן שיספקו כאן איכות נורמלית ומחירים נורמלים, 21/06/11 17:10

      והפעם מגיב 71 פירט לעניין ביותר בקשר להפקה מוזיקלית !
      הפער בין מה שמקבל צרכן אירופי נורמלי תמורת כספו ובין הצרכן הישראלי,ורווחי היצרן/המפיק חסרי הפרופורציה ----- הגיעו לבלתי נסבלות!

      חייבים להבהיר את זה !
      חייבים לדרוש מה שמקובל בעולם.
      מה שסביר.
      מה שצריך.

      • אני כבר ממזמן למדתי את הלקח - אני לא הולך להופעות כאלה

        reuvenholzer, 21/06/11 17:54

        זה לא שאין לפעמים הפקות טובות. פשוט הסיכוי שהם יקרו הוא קטן מדי ואז האכזבה גדולה מדי.
        אז אם אני רוצה לראות מופע מהסוג הזה אני נוסע לאירופה. שם אין הפקות כאלה.

    • גם מי ששילם 1000 ש''ח - קיבל בלגן בחמשת השירים הראשונים

      א., 21/06/11 17:26

      אנשים מילאו את המעברים והסתירו. לקח המון זמן עד שהגיעו סדרנים ואנשי ביטחון לפנות אותם - וזה נעשה גם באלימות.
      חוויה לא נעימה שהעיבה על כל המופע.

    • אני איתך. איך עושים את זה? חרם הופעות?? (ל''ת)

      מיקי, תל אביב, 21/06/11 20:18

      • פשוט להמשיך להפיץ את העניין בכל דרך אפשרית!!

        ראש מטה המאבק לזכויות הצרכנים, 21/06/11 23:08

        הצרכן הישראלי לא פרייאר של אף אחד.
        ניקח דוגמא מהציבור החרדי שמתאחד מאחורי כל סופר או ארגון הפועל לא לפי מה שמגיע להם.
        ולכן הם גם מקבלים שירות הרבה יותר אכותי ומחירים מוזלים , לכו לעשות קניות בבני ברק ותראו את ההבדל.

  • 70.

    ביי בוב ואל תבוא יותר, וכן המפיק שלך היה פשוט אפס! (ל''ת)

    חיים נויברג, 21/06/11 13:42

  • 69.

    כל מי שלא באמת מכיר, סתמו בבקשה! הוא אחד ויחיד

    מורן, 21/06/11 13:31

    כל המתלונניפ, באתם בשביל להגיד הייתי אז תהיו בשקט אתם לא מבינים גורנישט במוזיקה ולאלה שבאו לשמוע מוזיקה טובה: היה מצויין.

  • 68.

    היה גועל נפש האיש שייך ל''בית בכפר'' וכמה שיותר מהר (ל''ת)

    סתם מוסיקה, 21/06/11 13:26

  • 67.

    לכל מאוכזבים

    מילה., 21/06/11 13:17

    אתחיל ואומר שלא הייתי אתמול בהופעה וכאב לי שאני מפספסת.
    את התגובות לבי איכות הסאונד - אפשר להבין. זה היה מרגיז גם אותי.
    אבל להתמרמר שבוב דילן לא אמר לכם שלום בהופעה? שהוא עלה ושר ''בלי נימוס'' את כל השירים וירד מהבמה? נו, באמת.
    לא הבנתי - לשם מה הוא הגיע לארץ? כדי לשיר לכם משיריו בהופעה או כדי להסתחבק?
    נראה לי שיש פה אנשים שהלכו להופעה כדי שלעת זקנה הם יספרו שהיו בהופעה של בוב דילן ב 2011.
    קהל שהוא באמת קהל טוב - יתרגש מעצם נוכחותו מולכם ולא מאמירת ''הלו יזראל''.

  • 66.

    מאוכזבת מאוד,זלזול,שעמום ועוד.....

    odi, 21/06/11 13:07

    לא האמנתי שנגמר כמו שנגמר,איפה כל השירים המדהימים שחיכיתי לשמוע? למה הכל נשמע אותו הדבר?למה הוא לא אמר לפחות ערב טוב?בוב דילן האגדי -זה היה די מבייש.....

  • 65.

    הופעה מרגשת של אמן ענק,

    מיכאל, 21/06/11 12:57

    דילן לא צריך להתנחמד אל הקהל,אני מואוד אהבתי את הבימוי שבסוף כל שיר הבמה מוחשכת ואז מתוך האפלה מבליחה לאט עוד קלאסיקה,הביצועים היו טובים,סאונד לא משהו כי זה איצטדיון מעפן ולא בית האופרה,מה לעשות,בקיצור היה תענוג

    • את מה שאתה מספר ראו מי שישבו קרוב. מי שישב קצת פחות קרוב

      נשמע לי כמו שלמן..., 21/06/11 21:19

      ראה דמויות מטושטשות ואיש עם כובע.
      המסכים היו שם סתם, הראו בדיוק מה שראו על הבמה באותו גודל.
      שלא לדבר על הצפיפות, חוסר הנוחות, והקהל המעשן המעצבן

  • 64.

    לכל הקוטלים-אתם פאתטים

    אורי, 21/06/11 12:39

    אם חשבתם שהכסף העלוב שלכם יקנה לכם פיסה מנשמתו של דילו אז קיבלתם שעור מצוין מהמאסטר
    לפרוק את התיסכול שלכם בעילום שם על אדון פלדמן זו כבר רשעות מעוררת רחמים.

  • 63.

    בוז למפיק

    דוד, 21/06/11 12:35

    מיקום של הבמה גרוע.
    מסכים גרועים.
    בוז ושוב בוז למפיק הקמצן.

  • 62.

    היה חרא! בזבוז כסף ובזבוז זמן (ל''ת)

    פיני, 21/06/11 12:26

  • 61.

    ראיתי בבלוג של קוטנר שבוב שר את ''גשם כבד עומד ליפול''...

    רגע עם בובלי, 21/06/11 12:09

    הקטע שהייתי בהופעה, וזה שיר שאני מכיר מצויין(!), ולא זיהיתי...
    אולי קוטנר טעה???

    אבל כנראה שלא טעה. פשוט הוא לא שר ברור, נובח את המילים דרך ערימת חול, חצץ ומסמרים.
    עוד אחד מאלה שעדיף שיכתבו ולא יופיעו.
    כותב גדול, אפילו מעבד מוסיקלי נדיר ומקורי, אבל שיעשה לנו טוב ולא ישיר! (ועדיף 20 שנה קודם!)

  • 60.

    עובדה לא נכונה

    צחי, 21/06/11 11:59

    מעבר לכך שאיני מסכים עם כל מילה בנוגע להתרשמות הכתב מהמופע.
    הרי שמבחינה עובדתית הכתב טועה ומטעה.
    דילן שר בהופעה 12 שירים בלבד + 3 שירים בהדרן. הההופעה ארכה לא יותר מ-75 דקות (כולל הדרנים). התחילה בתשעה ועשרים ובעשר וארבעים האורות כבר היו דלוקים. לא שעתיים ולא קרוב לשעתיים.

  • 59.

    הופעה בת שעה וחצי של צפרדע מקרקרת... וגם זה בקושי

    האדם המשוכפל, 21/06/11 11:56

    קנינו 2 כרטיסים כל אחד במחיר 600 ש''ח, כך שיש כבוד. אבל עם כל הכבוד היה פשוט עלוב!
    שעה וחצי של קיקורים.

    לו דילן היה מנסה קצת לתקשר עם הקהל, קצת לתת יחס לאלו שהופיעו לפניו ולאלו שניגנו איתו, היה אפשר להתייחס ברצינות ולדון כמה דילן גאון. למרות המגרעות.
    אבל זה לא קרה.

    לסיכום: עדיף היה לבזבז את ה- 1200 ש''ח בשבוע הספר. חבל.

  • 58.

    מי שבאמת אוהב את דילן לא היה צריך ללכת להופעה כדי לא להתאכזב

    שי, 21/06/11 11:52

    היה ברור שזה מה שיהיה, מה ציפיתם? הוא לא בן 20

  • 57.

    מלל רב, טרחני מיותר ומיגע - כדי לא לומר דבר (ל''ת)

    פרס פוליצר, 21/06/11 11:42

  • 56.

    מופע של זקנים

    אילן, 21/06/11 11:38

    כמה שהוא לא יהיה טוב הייתי מעדיף לזכור אותו בוב דילן של פעם ללכת להופעה של זקן מעל 70 זה מוריד ממי שהערצתי !! וחוץ מזה כל שבוע מביאים איזה זקן אחר

  • 55.

    3 הופעות לדילן בישראל - בשלושתן הייתי

    עמרי, 21/06/11 11:17

    ב 1987 היה נורא. לא היה דבר אחד שעבד כמו שצריך. דילן נראה לא מרוכז , הסאונד גרוע.
    ב 1993, הבטיחו הופעה טובה. הוא הופיע בהיכל התרבות. הופעה נהדרת. שילמתי אז 140 ש''ח ונהניתי מכל רגע. גם כאן להדרן שמר את blowin' in the wind. גם אז, אף מילה לקהל, לא תודה, לא הצגת נגנים, אבל הופעה מדהימה.
    באותו שבוע הופיע אלטון ג'ון בפארק הירקון. את ההופעה של דילן חיממו איפה הילד, שנתנו הופעה פיצוץ.
    אתמול התאכזבתי. בסדר, התרגלתי לאטימות האוטיסטית שלו, אבל רבאק ! סאונד נורמלי ? בשביל זה 500 ש''ח ? הופעות החימום פושרות, נראה שהכל אצל דילן זה גלים, פעם טוב, פעם לא טוב וכו'. למזלי, לפחות ראיתי את ההופעה המוצלחת של מ 1993.יוצר ענק, אלוף המוזרות. יש גם כאלה.

    • היית בהופעה של 93?

      אלון, 21/06/11 14:49

      הרבה שירים בביצוע לא נאמן למקור
      היתה אכזבה

    • היית בהופעה ב-67? איפה היית ב-56, איפה? ב-48 איפה היית, הא?

      פריצי, 21/06/11 16:40

      יא חתיכת דגנרט...

  • 54.

    היה מאכזב וכואב. הסאונד על הפנים. שלום דילן ולא להתראות

    די, 21/06/11 11:02

    היה מאכזב וכואב. הסאונד על הפנים והמסכים זוועה. כאילו בוב דילן נתן הוראה לא לעשות קלוז עליו ולא זום אין שחס וחלילה לא נביט ל''אגדה'' המזדקנת בפנים. אני כועסת. אני עם בוב גמרתי. חבל, זה היה רומן שהתחיל עוד כשהייתי בת 14. והיום ממרום גילי, 40, וזה לא שלא הזהירו אותי מראש בקשר להופעותיו, תמיד חששתי והפעם אמרתי די חייבים להגשים חלום, זה דילן כמה גרוע יכול להיות. אז זהו נפרדים... יכול להיות שלמי שאין מושג והיינו עם שניים שבאמת לא הכירו קודם את אותו זה היה מופע מעניין עם להקה באמת מצויינת. אבל אני באתי לראות את דילן וזה היה כואב.

  • 53.

    ולא האמינה

    מישהי שהיתה שם, 21/06/11 11:00

    אז נכון- דילן זה דילן זה דילן,
    והזהירו אותנו הרבה שלא ללכת כי בהופעות הוא לא מי יודע מה אוהב להיות ''נוכח''..
    אבל אחי, מינימום של נימוסים, לא להתחנף ביקשנו אבל תן איזו מילה, שנדע שאתה שם באמת בכלל וזו לא איזו הקלטה גרועה כמו שזה היה נשמע.. גם ככה לא ראינו אותך בכלל בגלל חרדת הצילום שלך והאהבה להיות הרחק מעיניי הזרקורים, אבל רבאק! אתה לא אנונימי או משהו, באת לתת הופעה, אז לא יכולת לספק את המעט שמגיע לאנשים ששילמו, לומר איזה שתיים שלוש מילים ולבצע שיר אחד-רק אחד- נאמן למקור?!?! די ביזיון זה היה אני חייבת להודות. בתור אחת שהיה לה הרבה כבוד בשבילו אני אומרת לכם בזאת- לא נשאר ממנו הרבה..
    חבל על הכסף ןהזמן וכאב הלב.

  • 52.

    נפוליאון קלעת אחד לאחד (ל''ת)

    מרי אנטואנט, 21/06/11 10:57

  • 51.

    עבדו עלינו...אין פלא שאביב גפן אוהב את השיעמום הזה...זרזיר ועורב. (ל''ת)

    נאק, 21/06/11 10:27

  • 50.

    שטויות

    רועי, 21/06/11 10:21

    אתה מדבר דיבור מסריח סלח לי.
    דיובר של פלצן גדול.
    הופעה זה לא המערכת סראונדבביתשלך.
    בהופעה צריך . סליחה חייב להתנהל דיאלוג עם הקהל ואפילו עם הלהקה שלו.

    גם המסכים היו פושרים מצלמה שלא זזה. איפה תקריבים לנגנים למר דילן?
    כן סאונד מצויין להקה מצויינת.
    אבל זה היה אנמי כמו שחששתי שיהיה
    זה לא שונה הוא תמיד היה כזה
    שוב אני לא אצפה בו זה בטוח.
    חוויה של קוצנצרט רוק פולק בלוז או כל דבר אחר צריכה להיות עם אינטרקציה לקהל.
    וברגע שאין את זה זה מאכזב משהו.
    גם זה שהוא נוהג לרצוח שירים שלו בגרסאות אחרות ולא לתת לקהל את מה שהוא אוהב זה מוחטה בפנים.
    שילמתי 650 ש''ח אני דורש תמורה.
    מטאליקה לממרות הפשלות של ההפקה נתנו שאו.
    זה שטו לקהל לו לבוב עצמו.
    אתה יושב לך במגדל השן החותחנת השביעית . רק לעם. הרוב הגדול היה מאוכזב ללא ספק.

  • 49.

    הופעה יפה קול מדהים- לכל המגיבים זה היה צפוי שלא יהיה שוס גדול

    קרן, 21/06/11 10:21

    הכתב כתב בצורה מדוייקת את הלך ההופעה.

    באמת היו גרסאות שהיו רחוקות שנות אור מהמקור, אבל הלו זה דילן.. זה מה הוא החליט וזה מה הוא יבצע רוצים תבואו לא רוצים לא נורא. מילה להפקה: בושה על המסכים ישבתי ביציע ששילם 350 ש''ח ולא יכולתי לראות את דילן המלך קמצנים מה עם מסך מול יציע 14-לא היינו אמורים לראות אותו?!

  • 48.

    כמה אפשר? כמה? (ל''ת)

    די נמאס!, 21/06/11 10:08

  • 47.

    קיבלת כרטיס זוגי בחינם, אתה צריך ללקק קצת למפיק, אבל ככה להתכופף? (ל''ת)

    יותם, 21/06/11 10:06

  • 46.

    התאכזבתי קשות,יין יישן שהחמיץ. (ל''ת)

    sem, 21/06/11 10:05

  • 45.

    בקיצור - היה גרוע ומאכזב - מכבסת המילים מיותרת (ל''ת)

    א כ ז ב ה, 21/06/11 10:05

  • 44.

    הפקה מחורבנת שלא השתלבה ב

    הייתי שם, 21/06/11 10:03

    הייתי שם, הסאונד היה טוב, חוצ מזה החימום היה משמים ומרדים עד מדכא. מילא שבוב היה מנוכר מרוחק ושר בעיבודים כאילו הרגע נכנסתי לבר קטן בדרום ויסקונסין..למה לא נתנו לקהל למלא את הדשא שהיה ריק,למה המצלמה צילמה רק מזווית אחת בלי קלוזאפים,ומה כאב להשקיע במסכים יותר גדולים.הופעה אחרונה שאני רואה באיצטדיון
    ובטח ובטח של המפקים ששמם על הכרטיס של דילן

    • גד אורון הוא המפיק. (ל''ת)

      דביר, 21/06/11 16:08

  • 43.

    לאון - אם לא היית מבלבל במוח כל ההופעה אולי היית שם לב שהיה חרא

    יוני, 21/06/11 09:59

    או שלא היינו באותו הופעה, אבל מה לעזאזל זה הכתבה הזאת, העכברושים באיצטדיון רמת גן סבלו.. אם אתה חושב שזו היית הופעה טובה, אז דבר ראשון הסטנדרט שלך נמוך מאוד מאוד (דיי לאינדי המטופש שלך), ודבר שני להגנתך יש לך לבחור שני אופציות או שאתה חרש מת וכבר לא שומע כלום או שאתה כבר לא יודע לזהות מזה סאונד טוב מסאונד חרא מלשמוע מוסיקה בפורמטים חרא או על מחשבים ניידים בלי רמקולים למחשב אפילו....
    תעשה טוב לך לעכבר העיר תקרא את הכתבה של סער גמזו.. הוא לדוגמה, נשמע כאילו הוא באמת היה שם...

  • 42.

    לכתב-הבנו שאתה רוצה להיות מיוחד אל מול ''פשוטי העם'' אבל האמת היא שהיה

    ג'ימי, 21/06/11 09:52

    רע מאוד,הפקה מינימלסטית וסאונד הכי גרוע שהיה פה אי פעם.וכן,זאת לא בושה לרצות שבוב ידבר עם הקהל או לכל הפחות יגיד גוד איבניג.הגרסאות שלו לשיריו המפורסמים היו איומות ברמה כזאת,שאנשים שהיו איתי,אוהבי דילן אמיתיים לא זיהו את השירים.גרוע מכך, אף אחד לא הבין שהיה הדרן ובגלל זה מחאו לו כפיים.

  • 41.

    עפ'י הרציונל ההזוי שלך או אז

    רוברטו, 21/06/11 09:51

    לומר שלום לקהל ולנגניו זו חנופה ?!
    שטות שכזו יכול להגיד רק מי שמתייחס לעצמו כאל גרופי חסר תקנה.
    ולעצם העניין
    הופעתו הנלעגת של בוב דילן דומה לאותו אדם בן מחזורו של דילן להלן 70 אשר כל חייו לא התחתן בגלל אהבה נכזבת בצעירותו ובגיעו לגיל
    הנ'ל הוא מעז לחצות ימים ויבשות כדי להיפגש עם אותה אהבת נעורים חלומית וכשזו פתחה בפניו את הדלת הבין לראשונה כיצד ''דפק'' את חייו לשווא.
    מכאן, עדיף היה לוא דילן האגדי היה מותיר לחסידיו את זכרון שיריו האלמותים מאז מאשר לנפץ באחת את המיתוס עכשיו.

    • מאוד אהבתי את הדוגמה לפגישה הנכזבת

      אסתי, 21/06/11 13:37

      אכן המיתוס צובר תאוצה ברבות הימים וטרח בערב אחד מתנפץ על קרקע המציאות.
      מה שמלמד באמת כ...כוכבים ישנם רק בשמים וגם הם נעלמים בסוף הימים.

  • 40.

    די עם ההערצה הפתטית לסלב. בוב דילן הוא איש קטן ואנוכי שעובד על קהל. (ל''ת)

    די כבר, 21/06/11 09:36

  • 39.

    ''עיתונאי'': הקהל לא מצפה להתנחמדויות ול''שלום יזראל'' הקהל מצפה לשמוע

    שירים שהוא מכיר בביצוע המוכר. בשביל זה משלמים, 21/06/11 09:29

    הראיתם אי פעם אומן הפוצח במסע קונצרטים לפני שהקהל הפוטנציאלי שמע את החומרים והספיק להכירם???? פריבילגיה זו שמורה אך לאומנים מהשכונה שיוצאים החוצה....
    מי שמשלם מאות שקלים להופעה רוצה להנות ולהשאר עם חוויה. הוא לא מתכוון להיות שפן-ניסויים....

  • 38.

    מאז שהמיר את דתו לנצרות כנראה סולד מהופעות בישראל

    אבי,התנחלות רמת אביב ג', 21/06/11 09:28

    אבל הכסף והקהל הישראלי החנפן ''כופים'' עליו להופיע ברץ.

    • שטויות. הוא בקשר עם חב''ד. מי נוצרי?

      חנה, 24/06/11 15:57

      הוא מגיע לבתי כנסת בברוקלין. מתקרב לשורשים. בוב דילן והנצרות? בולשיט. לא להוציא לעז.

  • 37.

    פנינים מוכרות, אם כבר

    הגהה בבקשה, 21/06/11 09:19

    ולא פנינים מוכרים

  • 36.

    טוב בעיקר לאנשים שרוצים להגיד ''ראית את דילן ב-2011...אין דברים כאלה''..

    נאק, 21/06/11 09:18

    אבל דווקא יש...אומנים צעירים, טובים וגם קצת מנומסים.
    המחיר לא מוצדק.
    המקום לא מוצדק.
    האומן כבר לא מוצדק...

    אבל כדי להרגיש כאילו אתה מבין בשירה או במוסיקה זה המקום להיות.

  • 35.

    מת עליו ובגלל זה לא הלכתי להופעה. (ל''ת)

    אבי, 21/06/11 09:17

  • 34.

    ביקורת מדויקת. אני נהינתי בהופעה מאוד מאוד (ל''ת)

    הילה, 21/06/11 09:17

  • 33.

    לא רק שלא ראינו מי זה דילן

    הכל היה כל כך קטן, 21/06/11 09:11

    מתחילת ההופעה ועד סופה ניסינו לספור כמה נגנים היו על הבמה ולא הצלחנו.

    מה זה המסכים הקטנטנים האלו? לא היה כסף בהפקה?



    בווז גדול ליציע 18

    • מה שראו על המסך זה איזה סמל מוזר וגדול ומתחתיו איזה

      חיים, 21/06/11 13:56

      משהו שנראה כמו במה. זה הכל כבוד המפיק.
      והכי מוזר שאם כל הטכנולוגיות של היום בתחילה אמרתי לעצמי בטח יהיה זום ונוכל לפעמים לראות באמת מה קורה על הבמה, אז פשוט ניאאאאט Nothing! .
      לא ראיתי מופע והפקה גרועה כזו מימיי!!
      פשוט מרגיז איך הוציאו מאתנו כך כאלה סכומים במרמה.
      אסור ללכת למופעים של האמרגן הזה לעולם!!!!

  • 32.

    ''המלך'' הוא ערום לחלוטין!!!! (ל''ת)

    ביזיון!!!!!, 21/06/11 09:04

  • 31.

    ביקורת בעיתון אחד ככה ובשני אחרת. (ל''ת)

    היה דרעק מקלייבר, 21/06/11 09:02

  • 30.

    לידיעת הכתב-באנו להופעה ולא לשמוע דיסק- בזיון!!!!

    אילן, 21/06/11 08:55

    בוב דילן היה ועדיין אליל נעורי ואינני צעיר. אמש לראות את אלפי הצעירים גודשים את האיצטדיון פשוט היה מחמם את הלב.לחשוב שכל אותם צעירים שילמו המון כסף וממיטב כספם, כמו ששמעתי אחת שאמרה שהיא חסכה כסף של שבוע שלם בעבודה.אתה מצפה ודורש להרבה יותר. דיסק עולה 60 ש''ח ואתה יכולך לשמוע בבית או ברכב!!!.
    בהופעה אתה מצפה להתייחסות אליך כצופה, ששלם, שהשקיע ממיטב זמנו,שהתאמץ להגיע מוקדם ולעזוב מאוחר. אתה לא רוצה שמישהו יזלזל בך. לא ההפקה ולבטח לא האמן.
    אמש הרגשתי שבוב דילן בגד בי, זלזל בי,חמד את כספי. בא כגנב באישון לילה וככה נעלם.
    עדיף לו היה משאיר אותי עם טעם של געגועים.

  • 29.

    לכתב - אתה בטוח שהיית בהופעה??? כי היתה הופעה מזוויעה! פשוט ביזיון! (ל''ת)

    עדי, 21/06/11 08:48

  • 28.

    I saw him in Berkeley

    Moshe, 21/06/11 08:47

    I was disappointed too. I had hard times recognizing his song.

  • 27.

    די להתחנף כבר

    en, 21/06/11 08:40

    די עם החנופה. די עם ההערצה העיוורת. האיש נתן הופעה גרועה מאד, ואתה מביט בו, והוא ערום, ואין לך אומץ להגיד שהמלך הוא ערום. פשוט בושה, גם על ההופעה וגם על כתב החצר שלצערי משתתף גם הוא בכתיבת ההיסטוריה. מה שמדאיג אותי הוא שכשמישהו ירצה להבין אם הייתה הופעה טובה או לא, נגיד עוד חמישים שנה, והוא יחפש בכתבות מהתקופה, הוא ייתקל בכתבה המתחנפת הזו. אני הייתי בקהל, והייתה הסכמה מקיר לקיר, שהוא היה מאד מאד מאד גרוע. הלכנו באמצע שזה דבר לא שגרתי כשמדובר באגדה של פעם בחיים. מה לעשות, אנשים מדברים ברגליים.

  • 26.

    מעניין מי הפיק את הערב הזה.

    אוהד, 21/06/11 08:38

    חשוב לדעת כדי לא ללכת יותר לשום הפקה שלו.

    זלזול מוחלט בקהל ששילם לובמיטב כספן

    • גד אורון (ל''ת)

      טל, 21/06/11 12:27

    • גד אורון. (ל''ת)

      מיכה, 21/06/11 12:50

    • קוראים לו אורון ואני אתך במסקנה (ל''ת)

      חיים, 21/06/11 13:50

    • כמו תמיד אצל גד אורון, צריך לעשות עליו חרם צרכנים, על הגמד. (ל''ת)

      כפיר, 21/06/11 16:09

  • 25.

    בקרוב בישראל פרנק סינטרה סמי דיוויס ופט בון. (ל''ת)

    גודמן, 21/06/11 08:37

    • כל כך נכון שזה עצוב... (ל''ת)

      LIKE...!!!, 21/06/11 15:51

  • 24.

    לתקשר מאט עם הקהל -זו לא חנופה (ל''ת)

    בני, 21/06/11 08:36

  • 23.

    בנשימה אחת להזכיר את האפס אביב גפן ? (ל''ת)

    גודמן, 21/06/11 08:36

  • 22.

    בוב דילן זילזל בקהל! (ל''ת)

    ביזיון שכמותו לא היה בארץ, 21/06/11 08:33

    • איש קטן מאד! (ל''ת)

      חיים נויברג, 21/06/11 13:49

  • 21.

    חבל שבאתי

    יואב, 21/06/11 08:28

    דילן הוא אכן אגדה ולכן אני מבואס מכך שלא השארתי אותו ככזה על גבי הדיסקים בבית. במילה אחת: אכזבה. בשתי מילים: אכזבה ענקית. גם מההפקה וגם מהביצועים המרדימים. כחובב דילן נאבקתי שלא ''לנקר'' בכל החלק הראשון של המופע (בשני פשוט התעוררתי איכשהו ולא בגלל שהיו התרחשויות מרנינות על הבמה) ההפקה הייתה מזעזעת ופשוטי העם נאלצו להסתפק בנקודה רחוקה עם כובעופנים בלתי מזוהות (גם על גבי המסכים כאמור...) שטענו שהיא היא בוב דילן. אני בכלל טוען שזה היה יזהר כהן עם פלייבק של דילן ואולי עדיף ככה, כי דילן האגדה לא היה נותן מופע מביש כזה.

  • 20.

    הכותב היה באותה הופעה?! כי הייתה הופעה גרועות ביותר (ל''ת)

    רונן, 21/06/11 08:26

  • 19.

    מפיק ביזיון

    איצטדיון אסון, 21/06/11 08:23

    דילן בינוני ומטה ובשילוב ההפקה לא היה שווה.

    • חרם צרכנים על גד אורון. (ל''ת)

      דביר, 21/06/11 16:12

  • 18.

    דילן אמר פעם''זה שאתה מעריץ אותי לא אומר שאני חייב לך משהו''

    בוב הבנאי, 21/06/11 08:20

    אמש הוא הראה שהוא לא חייב לאף אחד שום דבר גם אם הוא שילם במיטב כספו.
    היתה חרא של הופעה

  • 17.

    ההופעה של בוב דילן

    אהרון שחר, 21/06/11 07:59

    לקהל המרוחק ההפקה היתה ביזיון מוחלט!

    • דילן ענק !

      פאול, 21/06/11 09:53

      מי שלא היה הפסיד !
      היה גדול מלוטש ומקצועי-מושלם !
      אין היום דברים כאלה וברמה כזאת !
      תודה לכל אלה שטרחו להביא אותו -עשיתם מצוה !

    • הצטערנו שלא הבנו שש-בש (ל''ת)

      חיים נויברג, 21/06/11 13:47

  • 16.

    לגבי בוב דילן וגם ליאונרד כהן ...

    יחי, 21/06/11 07:36

    מסתבר שלהקות חדשניות לא תגענה לישראל, האופציה שנותרה היא זמרים ישנים, זקנים, ללא קול שמביישים את תהילתם, ואנו כמו צאן קונים כרטיסים אך ורק בגלל שמם או בגלל זכרונות הילדות שלנו. תאכלס המון אנשים חושבים שההופעות הללו היו גרועות, מי שעושה את הכסף אלו המפיקים. להקות אחרות אינם יכולים להביא לפה, הם לא באים לפה בשיא תפארתם. אותם נזכה לראות רק בעוד 30 שנה. אז מה זה אומר , כל זמר חאטייאר שאבד ליחו ואף אחד כבר לא מסתכל עליו באירופה, אומר , אוקיי בוא נבוא לישראל, פראיירים שאף אחד לא בא אליהם , נדפוק שם קופה , למרות שאנו לא משהו.

    • מי אתה רוצה שתבוא לפה ליידי קאקא!? היום אין אומנים רק זמרי YOU TUBE

      א, 21/06/11 08:49

      יוצרים כמו בוב דילן לאונרד כהן ואלטון ג'ון ומייקל ג'קסון שהיה אלה יוצרים שלעולם לא יהיה תחליף להם. הלוואי שיקום אחד שיהיה חצי מהם. אין ויכוח בכלל על המוזיקה שהייתה פעם ולגועל שמוצאים היום. הלוואי ולהקות כמו REM U2 OASIS יבואו לכאן. אני יודע ש SUEDE מופיעים שבוע הבא רק חבל שזה באיזה ביתן עליו בגני התערוכה עם מקומות לעמידה בלבד אחרת מזמן הייתי קופץ על המציאה

    • ליחי

      עדי, 21/06/11 09:00

      ראשית, אין מה להשוות בין ההופעות של דילן וכהן. שנית, שניהם ממלאים איצטדיונים בכל העולם, כן כן, עדין. וממש לא בישראל הקטנטונת הם עושים את הכסף הגדול... הם שניהם אמנים מוערכים מאוד ברחבי הגלובוס. אנשים מזדקנים, מה לעשות. הרקורד שלהם דווקא לא הזדקן

    • לאונארד היה מצויין

      רוי, 21/06/11 10:22

      מה אתה מבין בכלל. אחד הגדולים והמנהנים שהיו כאן.

      • רוי אתה צודק ב 100%

        חן, 21/06/11 13:29

        לאונרד כהן היה מדהים!! וארוך ומרגש ואפילו קבלנו ברכת כהנים על הדרך שלדעתי עדיין מביאה לכל מיש היה שם מזלטוב
        מעבר לכך הוא תרם את כל ההכנסות למען השלום
        בדילן לא הייתי בגלל מחירי הכרטיסים

    • ההשוואה ללאונרד כהן עושה עוול עצום לכהן

      איציק, 21/06/11 13:30

      הייתי גם בהופעתו של לאונרד כהן, והיא הייתה מעולה, וקיבלנו תמורה מלאה לכספנו, תמורה כול כך טובה שהצטערתי שלא היה בידי לרכוש כרטיסים אפילו יותר יקרים על הדשא. החוויה הייתה פשוט מחשמלת. אז נכון שהוא זקן, אבל הבנ'אדם נתן את כול כולו, ולא שיחק אותה אלוהים.
      בוב דילן היה פשוט חוצפן, הפוזה שלו היתה: ''אני בוב דילן האלמותי, עושה מה שבא לי והקהל ששילם במיטב כספו הוא לא יותר מאשר אוויר עבורי - בוב דילן האגדה...

  • 15.

    הופעה מבישה ,ראיתי אותו ב2006 בפריז והתאכזבתי שוב. (ל''ת)

    א.אלון, 21/06/11 07:14

  • 14.

    חלום חיי היה לראות את דילן-

    איילת, 21/06/11 07:11

    אבל כשקראתי את הטוקבקים של אנשים שהיו בהופעות שלו בעולם, הבנתי שיש חלומות שכנראה אני לא אגשים...
    מזל שלא הייתי אתמול!

    • תנחומיי, הפסדת את הופעת חייך (ל''ת)

      ., 21/06/11 11:39

  • 13.

    אתה חייב''ס אמיתי

    דורית, 21/06/11 06:47

    היה גרוע. וזו מחמאה

  • 12.

    ביזיון של הפקה

    דני, 21/06/11 06:22

    דילן היה מדהים ויותר מכך אבל ההפקה היתה גם ביזיון מדהים. מסיכים עם הקרנה מגוחכת שגם לא מתאימה למסיבת סיום בתיכון, מיקום של במה שלא מתחשב כלל בצופים (חוץ מכמה שורות ראשונות של כרטיסים באלף שקל), שרותים זוועתיים, מחירים מופקעים של כרטיסים ושל משקאות. בקיצור ההרגשה הברורה היא שהמפיק אמר לעצמו על הזיין הקהל ילה נעשה קופה וניסע למונקו. פשוט ביזיון ואני לפחות לא מתכוון להגיע להפקות נוספות שלהם.

  • 11.

    ביקורת מדוייקת - הייתי שם, היה נפלא! (ל''ת)

    יואב, 21/06/11 03:02

  • 10.

    אני מבין שמי שכתב את זה בוודאות לא היה בהופעה!!! (ל''ת)

    אכזבה, 21/06/11 02:45

  • 9.

    אתה חיי בסרט!! חרא הופעה!!!

    ענת, 21/06/11 02:00

    ביצועים גרועים, קאברים גרועים של עצמו, התחבא מאוחרי הלהקה, ובנוסף לזה שהתחבא לא ראו כלום על המסכים. פשוט אכזבה גדולה!!!!!!!!! גניבה של כסף. אניטיפט מיותר. כבר היה יותר טוב לקנות אוסף דיסקים מהודר, מאשר להגיע להופעה המאכזבת הזו!!!

  • 8.

    הופעה הכי גרועה של העשור בישראל

    נדב ב, 21/06/11 01:46

    בזיון לבוב דילן.
    נקווה שלא נראה אותך שוב בארץ

  • 7.

    הושבה גרועה ביותר, לדעתי חצי אצטדיון לא באמת יודע אם זה היה דילן...

    הייתי שם, 21/06/11 01:45

    יושבים רחוק ולא רואים כלום על כסאות מצ'וקמקים, צפופים ולא נוחים,
    וזה עוד לפני שמדברים על המעשנים, שכל פעם שהציגו על המסך את השיקופית של ''אסור לעשן בשטח האצטדיון'' הדליקו שתי סיגריות. חנקו אותי למוות.

    חוצמזה דילן היה לא רע, אם כי הייתי שמח הרבה יותר לראות אותו באולם יותר אינטימי.

    • לא רק שלא ראינו אם זה דילן, לא ראינו כמה אומנים יש על הבמה.! (ל''ת)

      חיים נויברג, 21/06/11 13:44

    • האמת, זה לא היה דילן. זה הייתי אני... ג'קי לוי (ל''ת)

      הכפיל, 21/06/11 16:43

  • 6.

    הפקה בושה ! פעם אחרונה באצטדיון ר''ג !!

    גידי, 21/06/11 01:41

    דילן היה דילן . חבל רק שלא ראיתי כלום
    ההפקה היתה על הפנים , מי היה המפיק שמזלזל באנשים ? ששם קצוץ על הכסף שלהם ?
    תקעו את הבמה בקצה המגרש במקום באמצע
    ומכרו כרטיסים ב 350שח בסוף המגרש עם מסכים בפרצוף כמו טלויזיה שלא עבדו בכלל 20דק אחרונות
    ויציעים ריקים מול הבמה שלא פתחו בכלל
    ככה שמים זין על אנשים . בושה !

    • מי היה המפיק?

      טל, 21/06/11 12:22

      גד אורון, כמובן, זה שאחראי לבזיון ההפקה של מטאליקה באצטדיון ר''ג.

      שילוב מנצח: חרא של מפיק עם חרא של אצטדיון.

    • בפרוש פעם אחרונה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      חיים נויברג, 21/06/11 13:43

    • ממש לא נכון

      דידי, 22/06/11 09:49

      חשוב לי לציין שלא היתה כל בעיה עם המסכים, ההפקה מחו''ל ביקשה שב- 20 דק האחרונות יסגרו את המסכים בכדי שהקהל יתמקד בזמר.

  • 5.

    כנראה שלא ראינו את אותה ההופעה.....

    אורלי, 21/06/11 01:40

    אין מילים.
    יותר נכון היו פעם מילים שהתחברו למנגינה
    שהתחברה לאמירה למסר, ולהתרגשות גדולה.
    לצערי זה נעלם, גם המילים שנשארו לא הועילו
    ולא הזכירו את מה שהיה אגדה חיה- בוב דילן.
    חבל...מה שנותר זה לחזור הביתה ולשים תקליט, כן תקליט ישן וטוב שלא נשכח לרגע את כל הטוב שהעניק לנו דילן.

  • 4.

    על מה אתה מדבר - רוב הקהל בכלל לא הצליח לראות אותו

    אחד שהיה שם, 21/06/11 01:39

    בושה וחרפה של הפקה. מסכים בגודל מגוחך שהראו לרוב הקהל שלא קנה כרטיסים ב 1000 ש''ח בדיוק את מה שראה בלי המסכים. נקודות קטנות שהיו חברי הלהקה בוב הנערץ וכמה מגברים. ישבנו וכולם מסביב העלו השערות מי זה בוב דילן משלל הנקודות הקטנות בהן הצלחנו להבחין על הבמה. בהתחלה רובנו התלבטנו בין אחד מחברי הלהקה לאחד הרמקולים - טוב שהוא חבש כובע לבן ורחב שוליים. היה הדרן? כנראה אבל אנחנו אפילו לא יכולנו לדעת עם הוא ירד מהבמה או אם הוא בכלל נמצא עליה. מה שכן בהדרן גם המסכים לא עבדו ...
    הסאונד היה טוב, הביצועים חזקים אבל לא קניתי כרטיסים בשביל להרגיש שאני רואה את ההופעה מחוץ לגדר. מ ג ו ח ך !

    • הסאונד היה טוב?

      דורון, 21/06/11 07:17

      אני מניח ששתית הרבה בירה לפני?

      • לא, הוא פשוט ניקה אוזניים (ל''ת)

        עודד, 21/06/11 14:37

    • למה לא הבאת אותי והורדת את הכיסויים כמו שצריך??? (ל''ת)

      משקפת, 21/06/11 09:37

  • 3.

    נהנתי!!!

    אודי, 21/06/11 01:35

    למרות האזהרות של ''מלומדים'' למיניהם, ואיומי סרק של עלק עיתונאים הייתה הופעה מספקת בהחלט של אמן ענק עם יכולות שאין כמעט לאף אחד.

  • 2.

    היה בזיון

    רונן, 21/06/11 01:30

    העיבודים היו כל כך רחוקים מהמקור שבקושי ניתן היה לזהות את השירים. לא רק זו כל העיבודים נשמעו כמו שיר אחת ארוך ומייגע מתחילת המופע עד לסופו. באנו לקבל חוויה מתקנת מהופעתו הראשונה בארץ וקיבלנו את אותו הדבר. חבל.

    • לא זיהית את השירים כי אתה בטח לא מכיר אותם עובדה שכל היושבים סביבי

      אודי, 21/06/11 11:20

      ובינהם אנוכי זיהינו את כולם

    • נו ו..?

      טל, 21/06/11 12:19

      כמו טמבל, בטח תבוא להדפק בפעם הרביעית ושוב תתלונן.

    • אני כ''כ אוהבת את דילן-האכזבה הייתה גדולה...

      ODEL, 21/06/11 12:56

      כמו שיר אחד ארוך שנמשך שעתיים ,בלי מילה לקהל,מרוחק ,מנוכר,לא מכובד...

    • רוצה את העיבודים המקוריים, האזן לאלבומים

      עודד, 21/06/11 14:36

      בהופעה דילן נתן ערך מוסף והציע פרשנות חדשה לשירים המוכרים. זו פניה לקהל שמעוניין שיאתגרו אותו, ולא למי שרק רוצה לזמזם בפזמון.

  • 1.

    לא נכון!

    חובב, 21/06/11 01:26

    הסאונד היה מחפיר. לא היו גיטרות ולא תופים, והתוצאה הכללית היה אנמית וחסרת פאנץ'. ב20 דקות הראשונות הסאונדמן שיחק בחוסר מקצועיות עם הבאסים והגבוהים.. וגם התוצאה הסופית שהגיע אילה לא היתה טובה.
    התאורן לא הכיר את השירים והדליק את האורות רק אחרי שכבר התחילו השירים, והתאורה נשארה סטטית וחסרת טעם כל שיר. מלבד בהדרן, שגם בו לא היו איזה יציאות מוצלחות, מלבד קצת תאורה על הקהל...
    היו בעיות בוידאו על המסכים מההתחלה. לא היה אפילו קלוזאפ אחד על דילן, ונראה היה כאילו מישהו העמיד את האייפון שלו על שולחן וחיבר למקרנים. בסוף גם המסכים נכבו..
    מילא דילן, שכבר ''ראה הכל'' ונמאס לו מהקהל, אפילו לא אמר תודה שכלכך הרבה אנשים שילמו ממיטב כספם כדי לראות אותו, ולא שלום ולא להתראות, מילא זה. ההפקה פשוט היתה דלוחה, רדודה ומשפילה. בשביל מה ששילמנו כל כך הרבה?
    הופעה של אברהם טל בחינם בערב יום ירושלים היתה מושקעת פי 3, מבחינת ההפקה.
    מעליב.

    • אני לא מבין

      דורון, 21/06/11 07:15

      איך מבקר מוזיקה לא אומר מילה על הסאונד. כמו שכתב רכב לא יאמר כלום בביקורת רכב על זה שאין לרכב משפחתי מיתלים.

      • מה אתה לא מבין! סיפורי אביב גפן הרבה יותר חשובים מהסאונד. (ל''ת)

        ''מבקר מוזיקה''?..... וואללה?, 21/06/11 09:36

    • ישבתי בשורה 63 והסאונד היה מצוין

      עודד, 21/06/11 14:35

      רוצה להתלונן על המסכים - תשתולל. אבל קהל ששופט איכות של הופעה על פי זה שלא היה קלוז אפ של הזמר כנראה שלא היה צריך להיות שם מלכתחילה.

      • שלוש פעמים במשך ההופעה

        חובב, 01/07/11 15:31

        החלפתי מקום. ובכולם היה סאונד על הפנים. עם כל הכבוד, המסכים היו רק אחד מהבעיות בהופעה הזאת.
        סאונד, אם תסכים איתי ואם לא, זה הדבר הכי חשוב בהופעה. והיה גרוע.
        אני בעצמי מוסיקאי ומתעסק עם סאונד, ופשוט לא נהניתי מדברים שיכלו להיות משובחים.
        וזה מה שחבל. אל תתפס למסכים.