• 67.

    juwesh arabs,or ,arabs juwesh (ל''ת)

    koko, 26/06/11 12:12

  • 66.

    מענין

    שושנה בןנעים קופר, 26/06/11 09:46

    אבי ביטר גאון זמר מלחין ושופת מעולה כל הכבוד להאל העליון תפילתי שיהיה לו מנהל מי שמיים שידריך אותו לפי האמת שכולו אהבה אפילו במילחמה אבי זמר מעולה על כל הזמרים מי אלו שעוד לא איגיעו למעלה בהצלחה לכולם

  • 65.

    ידעתי שיש משהו מושחת בו, עכשיו אני מבינה את הקשר בן דב וקריב

    כרמית לוי, 18/06/11 21:32

    ממש שחיתות קלאסית
    טוב שלא הצבעתי לו!
    אני אספר לכל מי שאני יכולה על השחיתות הזו
    תתבישו לכם לנצל את האזרחים ככה.

    כרמית לוי
    רוממה, חיפה

  • 64.

    ללאה סופר 62: ניצה בן-דב הרסה את החוג לספרות באוניברסיטת חיפה

    גיא, 18/06/11 19:38

    עלייך לומר לבנך להגיע וללמוד באחד החוגים הנחשבים לספרות - באוניברסיטה העברית או באוניברסיטת תל-אביב. הכל מכירים את רמתה של בן-דב, רמה אישית נמוכה אשר חוברת לרמה מקצועית מגוחכת (ולראייה - ספריה והפרסים שהיא נוהגת לחלק לעצמה) ולפיכך אין מה לחפש במקום בו האופל שולט. נקווה שאחרי פרישתה החוג יצליח לשקם את עצמו, שכן הנזק התדמיתי שנגרם לו כבד במיוחד.
    באשר למרצים ההומואים - אוניברסיטת חיפה ידועה בהומופוביה שלה, ללא קשר לבן-דב. היא מייצגת את הבון טון שלהם, ולכן למרצים הומואים אין מה לחפש שם.

  • 63.

    כל מילה בסלע (ל''ת)

    טלי, 18/06/11 19:14

  • 62.

    במקום להתקיף ולבקר את נתן זך על האמירות המגעילות שלו יורד על המזרחים (ל''ת)

    נ.כהן הם לא גורמים נזק כמו זך ודומיו המגעילים=דייי, 18/06/11 18:36

  • 61.

    59 - ניצה בן דב היא מרצה הומופובית וגזענית, היא לימדה את בני

    לאה סופר, 18/06/11 17:31

    אני מכירה אותה היטב לצערי.
    היא מרצה זה מספר שנים באוניברסיטת חיפה בחוג לספרות. היא ידועה לכל בדעות גזעניות כלפי הומואים ולסביות. בני נפגע ממנה אישית לםני מספר שנים. היא פגעה לו בציונים. היא חמקה מכך כמו שהצליחה לחמוק מכך שהוציאה 2 מרצים מהארון. היא פשוט הולכת מספרת לכל מי שמצוי לידה ''הוא הומוסקסואל, יש לו בן זוג'' המילים שלה גרמו למרצה הראשון לפרוש מהאוניברסיטה, והשני ''תקעו'' לו את הקידום. היא יודעת היטב מה היא עושה.
    בפורומים רבים, בהרצאותיה היא מדברת באופן גלוי על ביקורתה כלפי הקהילה הגאה. היא אינה מכחישה זאת כלל וכלל.

    אני לא מצליחה להאמין באוניברסיטה בארץ ממשיכה להעסיק אישה בתפקיד בכיר עם דעות כה חשוכות.
    לא יאומן!

    • כנראה שהבחורה הזאת עמוק בארון. אלה תמיד הכי נגד.

      גיא, 19/06/11 04:46

      וכל השאר - סוג של אספסוף. להיות אנטי הומואים שלא עשו לך שום דבר - זה בדיוק כמו להיות אנטישמי.

  • 60.

    מנחם. אני מתנגד לדיעותיך הימניות. אך מסכים אתך לגבי שאר הכתבות

    benzi. a, 18/06/11 17:12

    מנחם. הערצתי את הופעתך המכובדת בכוכב נולד.
    תקפתי אותך על דעותיך הימניות הנציות .
    לגבי שאר הכתבות לרוב אני מסכים אתך.
    לגבי המוסיקה המזרחית המגעילה שפשטה על ארצנו. אני מסכים לכול מילה שלך ואני שמח שהעלתה את הנושא. ואולי הציבור השפוי שסולד מהם יתעורר
    והעניינים יזוזו ויצמצמו את הופעתם של הפרחחיאדה בכלי התקשורת שאותם הם כבשו כבר למעלה משלוש עשורים. מנחם: תודה לך שהעלתה את הנושא !!!!!

    • תיקון . כתבתי בטעות כוכב נולד. התכוונתי לבית האח הגדול. (ל''ת)

      benzi. a, 18/06/11 19:35

    • כל מה שמתיחס לזמר הערבי התרבות והמוסיקה הערבית -- מילה בסלע

      ישר כוח, 21/06/11 17:48

      אין מוסיקה מזרחית ..יש מוסיקה ותרבות ערבית במילים עבריות מסורסות בתרגום מהשפה הערבית.

  • 59.

    מנחם,אתה כבר לא רלוונטי !מכרת את נשמתך לערוץ 2 !!! (ל''ת)

    מיכל, 18/06/11 16:31

  • 58.

    מנחם יקירי. כל מילה בסלע, אני איתך באותה דעה גם על ההומואים (ל''ת)

    ניצה בן דב, 18/06/11 16:28

  • 57.

    the same way you represent hantarish journalism

    udi, 18/06/11 16:15

    as always ..every word is shit from a shity nobody

  • 56.

    אין יותר חנפן ממך

    ענת, 18/06/11 16:10

    קודם אתה קורא לאבי ביטר ובני אלבז פרחיאדה
    ואז אתה נותן להם את הניקוד הכי גבוה בהיכל התהילה.

    אתה פשוט פתט.

  • 55.

    מנם, אתה ההתגלמות של כל מה שאני לא אוהב! (ל''ת)

    אבי, 18/06/11 15:34

  • 54.

    וואלה אין כמוך מנחם.מדייק ככ'! במיוחד עם כוכב נולד-זה אכן היה משעמם.במ

    במקום לבצע שירים של אביהו מדינה,או אהובה,או שירי ש, 18/06/11 14:59

    שלום שבזי,הלכו על הרדוד והמאוס עלק עם פסנתר כנף..איזה טקסטים משעממים בשירים האלה של אהרון ופרץ.הם בחורים נחמדיפם אבל בחרו בז'אנר משעמם ,ורדוד......!!!!

  • 53.

    כל הבורים והמטומטמים שומעים את הפרצים למינהם

    פרץ ע. שדרות, 18/06/11 14:40

    יש כמיליון כאלה במדינה שמייצרים ומעןודדים את הזבל שנקרא שיר מזרחי. זה לא שיר, זה בכי ויללות עם מילים חלולות.

  • 52.

    אצל המיזרחים יש אנשים ניפלאים

    פסקול, 18/06/11 14:32

    שיק פרזיאי לא מגיע לקרסוליהם של האשכנזים
    לדוגמא אבי טולדנו.דוד מהקיבוץ חחחחחחחח....
    חיידק פוליטי משחיל מדי פעם זבל כמו אבי ביטר שדומה לנורית גלרון פיט פיטפ יט פיט
    ושלמה סרנגה כל הנשים יפות כל הנשים יפות שעה שלמה כל הנשים יפות!.

  • 51.

    ביג בנג החנטריש

    מכלוף, 18/06/11 12:23

    הזמר המזרחי המכונה בעינייך כפרחידה,הוא זמר מעולה שיש לו הרבה מעוניינים,הוא לא תואם את הנרטיב צר הממדים והמתעליין אליו הורגלת.
    בתרבות כמו בכל תרבות יש מקום ליותר מזרם אחד
    על אפך ועל חמתך זרם מצוין זה ילך וישגשג

    • אבל בים תיכוני זה חד גוני ומשעמם''הכול זה מלמעלה,אז אל תבכי ילדה,אני של (ל''ת)

      ך עצוב לי..''-רדוד ככ'.-מזרחית גאה., 18/06/11 15:00

    • מכלוף, למדת מילה חדשה ''נרטיב''? יופי לך. אבל, לפני שאתה משתמש בה כל כך (ל''ת)

      הרבה, תברר קודם מה משמעותה ואיך משתמשים בה......, 18/06/11 16:08

  • 50.

    זו לא מוסיקה ים תיכונית. זה זבל ים תיכוני. (ל''ת)

    אורי, 18/06/11 12:11

  • 49.

    מנחם צודק בכל מילה כנגד הפריחים

    אריק מזרחי משכונת התקווה, 18/06/11 11:33

    בן הוא ימני ואיתו אני לא מסכים, אבל מה שכתב על הפריחיאדה המזרחית, צודק במאה אחוז. שיכתבו שירים על ירושלים, הכנרת, הארץ, ולא רק על.....נשים, בוגדת,תתותח,אל תעזבי יפה וכו'.
    יופי ? עם זה לא הולכים למכולת. רוב מכריע של היפות גם טיפשות ואיגנורנטיות.בדוק

    • מה רע במוסיקה הזו? הם מחנכים לטיפשות, זה טוב לנו. (ל''ת)

      אבי, 18/06/11 12:38

  • 48.

    נעים לי לקרוא טור לא מתחנף וכתוב כ''כ יפה .תודה מנחם (ל''ת)

    לירון, 18/06/11 09:04

  • 47.

    קופרמן. שמעתם? קופרמן זה התשובה לכל הזבל שאנחנו רואים (ל''ת)

    לימור, 18/06/11 08:52

  • 46.

    לא בתוך עמי אני יושב

    לאורה, 18/06/11 08:31

    כבר ממן נראה לי שאני מיעוט בתוך מדינה ערבית
    לא מפותחת.
    זמים מזרחיים מסלסלים בקולם שירים שכתבו כנראה
    אנשים עילגים ובורים.
    בטלויזיה אבי ביטר שחבל לבזבז עליו מילים
    מרגועל צנעני, סמל העדינות והאיפוק ועוד כהנה וכהנה.
    העברית תובלה במילים ערביות וכמוהן הקללות.
    פשוט להקיא.

    • ישראל המדינה היחידה בעולם שהקופים מזמרים וקובעים את מי להעלות לשלטון (ל''ת)

      עובדה. ביבי וש''ס בשלטון, 18/06/11 18:00

  • 45.

    מה מנחם הגלגל התהפך? לקחו לי שתו לי אכלו לי? כנס בבקשה!

    נסיגה, 18/06/11 08:27

    מנחם היקר, נכון לא כל המסיקה המזרחית ערבה לכל אוזן, כמו בכל מזיקה ארצית או עולמית, יש קבוצות מסוימות שכן אוהבות, אז למה ללכלך?
    אני לא יכולה לכפות עליך לשמוע מזיקה שאתה לא אוהב, ואתה מנחם היקר תרגיע ! (מזל שאין לך עצם בלשון)

    • הבכיינות היא חלק מהנרטיב האשכנזי

      מכלוף, 18/06/11 12:26

      אכלו לנו,שתו לנו,רצחו אותנו וגירשו אותנו מאירופה, לקחו לנו את המדינה והשתלטו לנו על הזימרה

      • אוי, אתה מצחיק, כתוב עוד! (ל''ת)

        bob, 18/06/11 13:56

      • אתה גם פרימיטיבי, גם גזען וגם אידיוט,... ושמעת מילה שנשמעת חשובה? (ל''ת)

        ''נרטיב'' - יופי. עכשיו לך ללמוד מה משמעותה....., 18/06/11 16:11

    • את מה לכנס ? (ל''ת)

      כֶּנֶס, 18/06/11 13:35

  • 44.

    אז למה להאמין

    אילנה, 18/06/11 05:18

    לניקוד הכי גבוה אותו קיבלו ממך השבוע בני אלבז ואבי ביטר בהיכל התהילה? או שמא לכתבה הזו? אתה פרובוקטור לא קטן ומכיוון שגילית כזו דו פרצופיות כנראה שגם לא אמין במיוחד...

  • 43.

    אני מזרחי, אוהב פיוט מזרחי, ומתעב מה שמכונה ''מוסיקה מזרחית''. זבל צרוף.

    בן דוד: מוסיקה ''מזרחית'' זה חומר הגלם לגועל שבעולם, 18/06/11 02:57

    הייתי השבוע במופע ''קהילות שרות'' בבית ברבור, ושמעתי מוסיקת פיוטים מזרחית. מקסים ונפלא. אגב, היו שם לא מעט אשכנזים (בקהל ובחבורות השירה).
    לעומת זאת, כשאני שומע (לא מרצון) מוסיקה ''מזרחית'', אני עומד להינמס למוות, כמו חילזון שזרו עליו מלח.
    לא ברור לי איך נחתה עלינו המכה הנוראה הזאת המכונה מוסיקה מזרחית. תמיד אמרו, מוסיקה לא יכולה להיות ''מגעילה''. מתברר שזה לא נכון. מוסיקה מזרחית היא לא סתם מגעילה, יש לה השפעות גופניות שליליות על מי שלא אוהב אותה. אתה מרגיש כאילו צונאמי של חומרי-גועל נשפך על גופך.

  • 42.

    מדהים איזו צנזורה של תגובות הולכת פה

    זה מההוא , 18/06/11 00:49

    כנראה מנחם ותומכיו במערכת לא מעוניינים להראות תגובות של אנשים שיודעים על מה הם מדברים או חלילה כותבים ללא שגיאות כתיב.

    עיתונות במיטבה, באמת כל הכבוד.

  • 41.

    מי שלא טוב לא עם מזרחית שיחזור לגור באירופה

    שי, 18/06/11 00:05

    וישמע איזה שירים שהוא אוהב שם

    ביי

  • 40.

    הי מנחם

    נעם, 17/06/11 23:48

    היכן ניתן למצוא את הכתבה שלך בנוגע לאיידס.
    אשמח לקרוא

  • 39.

    אל לנו להתלונן זה הכל עניין של דמוגרפיה.. הם עשו טונות של ילדים..

    אשכנזי נרדף בארצו, 17/06/11 23:27

    ועכשיו הם שולטים כאן, בזמן שהורי האשכנזים עשו ילד וחצי , אלה עשו 10 ילדים, ובחלוף דור הארץ לפתע מלאה בערסים ופרחות עלובים ... אבל אל דאגה עוד דור אחד והארץ תמלא ערבים והם יעשו למזרחים בדיוק מה שהם עושים לנו..

  • 38.

    No AIDS? Are you for real?

    Ni Ben-Yehuda, 17/06/11 22:17

    To say there is no AIDS in the world is so ignorant, I can't believe someone intelligent can believe it. Millions of people in Africa and around the world have died from this pandemic, to call it Osef letely stupid and not worth printing Mahalot is comp

  • 37.

    זו לא מוזיקה מזרחית. זה פופ ים תיכוני.

    אחד שגדל בשכונה, 17/06/11 21:34

    מוזיקה מזרחית זה זהר ארגוב, דקלון, עפר לוי, שימי תבורי, אביהו מדינה, אבנר גדסי,עמיר בניון.

    ליאור נרקיס, התאומים פרץ, דודו בארון, וכל הערסונים המלוקקים הפאתטים ששרים את אותו 'שיר' בגרסאות שונות כל ה'קריירה' שלהם-הם פופ מהונדס שנועד להכניס מקסימום מזומנים מפרחולות שמתרגשות מהמלים ''נשמה שלי עיוני נסיכה שלי כפרוני'' וקונות את הדיסקים שלהן בחנות של ילו.

    א. זה לא מוזיקה-כי זה זבל שתוכנת על ידי מחשב מתוך פול של 15 מלים ושלושה אקורדים.

    ב. זה לא מזרחית, כי שתי אקורדים יווניים ודרבוקה לא הופכים שיר של סינתיסייזרים למזרחית.

    • דוגמית

      8, 17/06/11 22:56

      כל הנשים יפות
      כל הנשים יפות
      כל הנשים יפות
      גועל.

      • בואי אלי קטנטנה

        שבי בסלון על הספה (*), 18/06/11 11:05

        את תעשי לי כוס קפה
        ואני יראה לך שאני יפה

        אני אוהב אותך מאד
        ותמיד רוצה איתך לרקוד
        יש לך עיניים הורסות
        גמרתי לשתות, תפני(**) ת'כוסות

        יאללה חמודה אני מת עליך
        ורוצה להיות בין ידייך (***)
        אם נתחתן תהיי אשתי
        ונלך להורייך ביום שישי

        אמא שלך טבחית מעולה
        והקובה שלה כמו גרעיני עפולה (*)
        אחר כך אני ילך לחברים
        כי ביום שישי אני משחק קלפים

        (*) זה אחלה חרוז, נכון?
        (**) זה מילה מהמילון. יש לי בבית. בחיי.
        (***) לא מכיר מילה ''זרועותייך''.

    • יפה דיברת (ל''ת)

      קורא, 17/06/11 23:43

    • תגיד או תקרא על הזמר כל מה שתרצה. העובדה שהרמה הם גועל נפש.

      ישראלי, 18/06/11 09:43

      השירים האלה מייצגים את הגועל נפש בחברה הישראלית והרס התרבות. עבור הערסים והפריחות זה מצלצל טוב אך זה צורם לאחרים אם זה באירועים שונים או בנסיעה באוטובוס ובכול מקום.
      בא נגיד ככה זה לא מוסיקה ים תיכונית ולא זמר מזרחי. זה הזבל והטינופת שנפל על התרבות בארצנו
      ומכה אנושה על הזמר הישראלי.

  • 36.

    הזמר המזרחי נותן לי את התחושה שאולי נשנה את נוסח האמנו הלאומי

    אללה-יסתור, 17/06/11 21:12

    להיות צ'חצ'ח בארצנו
    ארץ הפריחות והערסים

    • אבי ביטר בושה לא רק לאדם לאנושות.

      אללה יוסטור 5, 17/06/11 21:36

      חרפה לעדות המיזרח.גועל נפש.

  • 35.

    סיכום

    טיילור, 17/06/11 19:43

    פעם ראשונה רואה היכל התהילה
    אבי ביטר חרפה למזרחים!
    אבי טולדנו מצויין .(ראיתי אותו פעם ראשונה שרק בא מצרפת נער צעיר ואני בכיתה ב'.ממש נידלקתי עליו וידעתי שיש לו עתיד מזהיר.
    רוחמה רז ניפלאה ממש זמיר
    דפנה ארמני גדולה ממש
    אביבה שהודחה מצויינה וחבל
    אריק סיני מצויין..
    עינת ארלך אלוהית.
    בלי קשר עידו רוזנבלום מקסים (ממש)תוכניתו באילת עם משה סלסה מראה כמה מנהלי המדינה אהבלים בני אהבלים נו מילא...:-))))).
    הכל ניסלח תמורת שירו של אבי טולדנו זוהי יפו וחיים משה נישעעעעעעעעעעעעעעעעעע וואו שבת שלום.

  • 34.

    שתי הערות:א.דילן לא חי פה.קל לאהוב אותנו מרחוק.ב.להשמיד את הזמר המזרחי

    זהב, 17/06/11 19:25

    אפשרי רק עם תשמיד את קהל צרכניו.
    בסופו של דבר לסחורה העלובה הזו יש ביקוש לכן הם פורחים כל כך.לא?

  • 33.

    ''מדד הערסיות'' בישראל

    OECD, 17/06/11 19:22

    צריך לקבוע מדד כזה ע''מ ולהתחיל לבער את הנגע הזה מן הארץ. להגדיר בחוק מהי ערסיות, לקבוע מדד ולקבוע תכנית אסטרטגית לצמצום ומיגור התופעה המגעילה: במוזיקה, בכבישים, בשפה הקלוקלת, בלבוש המזעזע, הלכלוך ברחובות...ועוד
    אין קשר לעדתיות!!!!

  • 32.

    בוב דילן התנצר לפני הרבה שנים

    עויילם גויילם, 17/06/11 18:52

    יהודי דה לה שמטע, לא שלי באופן אישי זה מזיז כהוא-זה

  • 31.

    לא תמיד מסכים איתך הפעם קלעת בול - למעט האיידס

    רון, 17/06/11 18:44

    יש איידס אין איידס - תקרא לזה מה שאתה רוצה בעיה יש ואנשים מתים מיזה. להגיד אין בעיה זה לא פיתרון...

    לגבי המוזיקה (קשה לקרוא לזה מוזיקה אבל נגיד) המזרחית, אכן, כלום וכלום. זה שרבים אוהבים את זה לא אומר כלום. חבל, הרדידות המוזיקאלית הזו היא המראה שלנו בכלל וזה מה שחבל...
    שבת שלום.

  • 30.

    בעניין הזמר המזרחי אני איתך. (ל''ת)

    יגון וצהלה, 17/06/11 18:18

  • 29.

    צפיה בכוכב נולד והאזנה לרדיו דומים להאזנה לרדיו רמאללה

    אזרחית, 17/06/11 17:40

    לא אהבתי את טומי לפיד, אבל בענין הזה הוא צדק.
    למה צריך לשיר שירים ערביים? למה מוסיקה ערבית?
    יוצאי אירופה אינם שרים ואינם מאזינים למוסיקה רומנית, או פולנית, או הונגרית, או צ'כית, או בולגרית. הם שרים ומאזינים למוסיקה ישראלית.
    למה יוצאי ארצות המזרח שרים ומאזינים למוסיקה ערבית?

    • מה איכפת לך מה שומע אדם אחר? מוסיקה ישראלית היא שעטנז

      ניר, 17/06/11 19:43

      פעם הושפעה בעיקר מהמוסיקה הרוסית אחר כך מהמוסיקה הצרפתית ושנים רבות מהמוסיקה האמריקאית.
      אז יש גם השפעות מהמוסיקה הערבית, היונית והתורכית אז מה!

      • אין לי בעיה עם השפעות. מה שקורה בארץ זה מוסיקה ערבית נטו

        אזרחית, 18/06/11 12:14

        אני חובבת מוסיקה יוונית ויש גם הרבה שירים מזרחיים שאני אוהבת, אבל בשנה האחרונה לא מודובר כבר בהשפעות.
        לא השפעות ולא נעליים, שרים מוסיקה ערבית נטו ובמילים ערביות. למה? למה לשיר מוסיקה של אוייבינו?
        תאר לך שבארה''ב ובארצות אירופה היו שרים מוסיקה גרמנית במהלך מלחמת העולם השניה ולאחריה.

    • זו לא מוסיקה ערבית, זה סתם זבל המוגדר ''ים תיכוני''. אני, אגב, מזרחי. (ל''ת)

      מזרחי, והכי מתעב ''מוסיקה מזרחית''. מתעב זה לא מילה., 18/06/11 04:12

  • 28.

    ואתה דו פרצופי וצבוע כמו שאומר 26 (ל''ת)

    עמיתוש, 17/06/11 17:18

  • 27.

    בארצות הברית עדיין מקווים שה ראפ ''ייסדק''

    מנחם אתה אפס, 17/06/11 17:08

    אבל זה לא יקרה כי העם למרות הדעות החשוכות שלך הבין שהזמרים ה''ישראלים''
    האשכנזים לא ממש שרים אלא מדברים
    מכרתם לנו את זה שנים , עשיתם קופות עכשיו שבו בשקט ותנו לזמרים האמיתיים לעבוד

    • הראפ נוצר כמחאת השחורים. החנטריש הים תיכוני בארץ הוא כלום

      עדי, 18/06/11 14:24

      רמה אפס, תמליל ולחן חרא שמטרתם להכניס כסף לזמרים הערסים על חשבטו הסתומים המאזינים להם.

  • 26.

    בואו נראה כמה מנחם רציני

    ההוא, 17/06/11 16:06

    ייקח מנחם היקר את עצמו למעבדה, יזריק לורידיו דם נגוע בדבר שלכאורה לא קיים ונראה אותו.

    דם של נשא איידס לדבריו הוא לא כלום.

    נו מנחם, תרים כפפה ?

  • 25.

    מנחם צודק אבל דו פרצופי וצבוע

    ישבת שם ונתת לאלבז וביטר את הניקוד הכי גבוה, 17/06/11 15:06

    תגיד מנחם אתה סובל מפיצול אישיות?אתה ישבת שם בהיכל התהילה כשופט ונתת לביטר ואלבז 10 ו-12 נקודות.אז מה עכשיו?או שאתה פחדן עלוב שלא היו לך ביצים לנקד לפי מה שאתה באמת חושב או שאתה פסיכי לגמרי.אני מסכים איתך לגבי מה שכתבת אבל לא מבין למה לא ניקדת בהתאם.
    אגב,בתקופת התכנית הנוראית של אייל גולן הייתה לי תחושה שזה הסוף.זה היה כלכך מעיק לפתוח ערוץ 24 ולשמוע את העיזעוזים הבלתי נסבלים שעכשיו זו ממש הקלה לשמוע קצת את אריק סיני ורוחמה רז.

  • 24.

    מאז שדודי בר דוד הודח

    אבי, 17/06/11 14:21

    הפסקתי לראות כוכב נולד. אתה רק מחדד את התחושות שלי

    • מה, בר דוד זה דוד שלך??? (ל''ת)

      תביא חתימה, 18/06/11 11:22

  • 23.

    מנחם רק השבוע שפטת בהיכל התהילה ושיבחת

    אריה, 17/06/11 13:57

    את התוכנית ודירגת בשני המקומות הראשונים לאבי ביטר ובני אלבז והיללת אותם.
    נשאלת השאלה אם אתה שפוי?

    • ממש לא. (ל''ת)

      אוריה, 17/06/11 17:37

  • 22.

    שירים של ערסים ובהמות.זה בדיוק מה שאפשר להגדיר את ה-''זמר המזרחי

    מזרחי גאה, 17/06/11 13:53

    ולצערי וצערם של רבים. את הערסים האלה משמיעים אותם ללא הרף בכול גלי הרדיו והטלוויזיה ללא הרף. הצ'כצ'כייאדה הזאת של ''שירים מזרחים'' הפכו אותנו לעם של ברברים ומטוטמים חסרי תרבות. רבים מייחלים לכך שיקום גורם רציני בארץ ויפסיק לאלתר את בית המשוגעים הזה יענו ''שירים ים תיכונים''

    • כמה שאתה צודק !!! (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 17/06/11 15:54

      • כמה שהוא לא צודק, למה אין ערסים אשכנזים. מאיפה אתה חושב שהן באים מאיזו

        יוסי, 17/06/11 17:16

        אליטה, כי מחורים נדחים באירופה, מאזורים ושכבות אוכלוסיה נמוכות באירופה. והמחשבה המתנשאת הזאת שהמוזיקה המזרחית פחות טובה היא בורות. השירים של יורם גאון יותר טובים מעניין למה אין לו ביקוש.

        • אל תסתכל על הכסף, הסתכל על רמת ההשכלה של האנשים (ל''ת)

          שופוני, 18/06/11 14:08

    • את מי זה מעניין אם יש כאלה שלא מתחברים לזמר המזרחי, העובדה קיימת

      יוסי, 17/06/11 17:11

      יש לזה שוק וחלק נכבד באוכלוסיה שאוהב את זה . מי אמר ושם לשופט את אותם ״המבקרים״ שיגידו , כי שלום חנוך או יהודה פוליקר יותר טובים. שורה תחתונה זה עניין של טעם . תפנים.

    • לייק (ל''ת)

      פונדי, 17/06/11 18:09

  • 21.

    שחורים אלק! (ל''ת)

    רוני, 17/06/11 13:43

  • 20.

    כמה ?

    gipsy, 17/06/11 12:35

    כמה טמטום יכול להיות בראש של אדם אחד?
    נראה לי שהוא הצליח למצוא שיטה לגניבת תאי מוח שרופים מאנשים אחרים ולהשתיל אותם לעצו.
    על זה מגיע לו פרס נובל

    • אהבתי (ל''ת)

      דורון, 19/06/11 03:15

  • 19.

    רק יואב יצחק וחיים משה ושלומי שבת!! (ל''ת)

    תמי, 17/06/11 12:34

  • 18.

    מנחם אני חולה עליך

    יפה, 17/06/11 12:17

    כ''כ נהנית לקרוא את דבריך המשקפים את המציאות בצורה טהורה.
    יישר כח !

    • מקווה שתבריאי מהר מהמחלה הזאת............ (ל''ת)

      מנחם לא מנוחם, 18/06/11 07:11

  • 17.

    שלום לך עורך הטוקבקים

    טוקבקיסט, 17/06/11 11:35

    לא פירסמת טוקבק שלי - תיענש. לא נכנס לאנרג'י עד יום ראשון בערב.

    • חחחחחחחחחחחחחחחח (ל''ת)

      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, 17/06/11 18:35

    • מתחילה ספירה לאחור (ל''ת)

      הסנקציה קשה מנשוא, 18/06/11 06:29

  • 16.

    האים לא מיצאת כבר את נושא המוסיקה המזרחית?למה אתה חוזר על עצמך?? (ל''ת)

    נועה, 17/06/11 11:32

  • 15.

    הדתיים המזוייפים השתלטו ..במיוחד אלבז..שליח האלוהים

    כרמי, 17/06/11 11:00

    יש להם כל מיני טריקים.

  • 14.

    אקס-מן למיניהם (ל''ת)

    פרופגנדת הנדסה גנטית, 17/06/11 10:55

  • 13.

    המוסיקה המזרחית מגעילה ומכוערת זה הרס התרבות והשירה הישראלית

    מזרחי גאה, 17/06/11 10:49

    צריך והגיע הזמן להוריד את הטינופת הזאת שפשטה עלינו כמגפה וקוראים לה הזמר המזרחי.

  • 12.

    מנחם:הצ'חצ'חים והערסים וכול הפריחות הם בפועל אדוני הארץ

    אזרח הארץ, 17/06/11 10:36

    מנחם תקשיב. אני לא אשכנזי ולא גזען.. אני רק אומר את מה שאני ורבים חושבים ויודעים שאכן זה המציאות הלא סימפטית בארצנו המסכנה.
    האספסוף והחרדים שולטים ברחוב . הצ'חצ'חים מטילי אימה על הציבור ואיש לא מנסה להתעסק עימם. היצורים האלה שהזכרתי הם הקובעים מי ינהל לנו את המדינה. החרדים מוצצים את הדם וכספי האוצר.
    ושאר היצורים שהזכרתי הם קורבנות המדיניות הכלכלית של הממשלה. והעובדה שנתניהו וש''ס בשלטון
    זה מראה לנו מי הם אדוני הארץ שמחליטים על כך ובזמן בחירות הולכים עם כל החמולות שלהם להצביע לקלפיות ולהצביע עבור ממשלת הדמיקולו הנוכחית שנפלה עלינו.

  • 11.

    כרגיל אצלך - כל מילה זהב

    רובן, 17/06/11 10:06

    אין מה להגיב - אמרת כבר כל מה שנכון!

  • 10.

    טקסטים עלובים בהחלט,כשמקשיבים לזוהר מתמוגגים (ל''ת)

    טל, 17/06/11 09:54

  • 9.

    משה פרץ ודודו אהרון באמת חלולים. היו מביכים בכוכב נולד. (ל''ת)

    דניאל, 17/06/11 09:54

  • 8.

    חנטריש מי שהביא אותך עד הלום

    אברהאמי, 17/06/11 09:53

    מי שפרסם אותך והביא אותך עד הלום הם החנטרישים ואתה איש קטן מאוד מאוד מאוד

  • 7.

    חחח, הפרחיאדה משתלטת. כל כך מדוייק. (ל''ת)

    דודו מירושלים, 17/06/11 09:50

  • 6.

    אין תגובות? או שחסמתם את כולם?? (ל''ת)

    ניר, 17/06/11 09:32

  • 5.

    לגבי התלמוד....

    עם, 17/06/11 09:19

    מנחם, כשאתה כותב שהתנ''ך הוא אלוהי, כמובן שאתה מתבלבל.
    התורה הינה אלוהית. סיפורי התנ''ך הם המשך במציאות עם ישראל לתקופת המדבר הניסית.
    למעשה היה צריך להמשיך ולכתוב עד ימינו אנו.
    ולגבי התלמוד וזלזולך בו...
    לך אל הרב עדין שטיינזלץ (שאינך יכול לחשוד בו כ''פרמיטיבי, מבית מדרשה של ש''ס'')...וחכם.
    לקרוא בתורה ללא התורה שבע''פ כמוהו כבניית מבנה מבטון מבלי לסדר פלדה בתוכו.

    שבת שלום.

    • י-פה אמרת. (ל''ת)

      אלמונית, 17/06/11 10:30

    • וברוח תגובה יפה זו

      דוד, 17/06/11 11:05

      אמשיך ואומר שהתורה מייצגת, במובן מסוים, את הצד המיתולוגי של עם ישראל בעוד התלמוד מייצג את הצד הבוגר.
      ממש לא ראוי ולא נכון לזלזל בתלמוד וכאחד שמעריך אותך מאוד, אני ממליץ לך לקרוא את ספרו של עימנואל לווינאס ''8 קריאות תלמודיות''.
      החרדים אינם ממשיכים את רוח התלמוד- אולי להפך- אפשר להגיד הכל על חכמי התלמוד, חוסר מקוריות וחוסר יצירתיות איננו אחד מהם

  • 4.

    מנחם, זו לא הפרחיאדה שמשתלטת -

    מנחם, זו לא הפרחיאדה שמשתלטת, 17/06/11 09:19

    כי גם רוני סופרסטאר ומיכל אמדורסקי הן שטחיות להחריד. זו הדתיות לייט שמשתלטת. הקלות הבלתי נסבלת של האמונה השטחית באלוהים, האמירה התכופה של ''בעזרת השם'' על כל דבר. ''בעזרת השם אלך לשירותים בעוד שעה''.... הגזימו לגמרי הש''סניקים לייט האלה שמתפשטים כמו אש בשדה קוצים (ודוד אהרון ומשה פרץ ביניהם).

  • 3.

    הוא התחרפן לגמרי .ירד מהפסים

    אורית, 17/06/11 09:10

    חבל

    • מתי הוא היה על הפסים?

      י. ל. מזרחי, 17/06/11 10:56

      אדם טיפש שחושב שהוא חכם.

  • 2.

    אתה אפס אחד גדול אין על המוזיקה המיזרחית

    קדוש, 17/06/11 08:53

    בכל חתונה שומעים אותה בכל אידוע משמיעים אותה אתה פשוט לא יכול לראות מישהוא שלא נולד בפולין שלא שוטף לך את הכלים

    • על סימני פיסוק שמעת?

      מקופח הדרגתי, 17/06/11 10:16

      אני מניח שלא, כי אם אתה מאזין לאינדיאנים הים תיכוניים הללו, זה אומר הכל.

      • דפוק

        משה, 17/06/11 14:28

        שחצן מתנשא נקניקייה הונגרית

    • קדוש . על אנשים כמוך בדיוק אנחנו מדברים.... (ל''ת)

      אדר, 17/06/11 12:57

  • 1.

    הבעיה היא המוזיקה שלהם? הבעיה היא הם בעצמם!!

    אשכנזי מודאג., 17/06/11 08:48

    הם מזהמים לנו את החיים,בכל מובן.

    • לצערי יש מן האמת בדבריך, למרות שזה נשמע גזעני כביכול

      ראובן, 17/06/11 10:07

      יש אפלייה של הציבור הישראלי אמיתי. הערביות שולטת ומשתלטת

      • זה לא גזעני....

        בועז, 17/06/11 11:41

        ישנה תרבות שירה ומוזיקה והזמרים הנוכחיים רחוקים ממנה שנות אור הם מייצגים סוג תרבות חלול וריקני כמו שקיים בארה''ב (עיינו ערך ג'סטין ביבר) ומתפשט לאט אלינו אבל כל עוד זה מוכר ומגלגל כסף להמון ידיים המילים שלנו כאן שוות כקליפת השום....!!!

        • אמת ויציב

          אני, 17/06/11 18:43

          מחזק את דבריך..ממש כמו שכתבת,זו לא מוזיקה מזרחית ולא נעליים!! זו תעשיית מזומנים ותו לא...!

      • צודק (ל''ת)

        אפרים, 17/06/11 13:02

    • אז תחזור לגרמניה שם האוויר נקי שם אוהבים אותך (ל''ת)

      קדוש, 17/06/11 10:18

    • אשכנזי מודאג- למה אתה רשע? (ל''ת)

      יהודי, לא חשוב מאיזה עדה, 17/06/11 12:17

    • אני מזרחי

      אברהם אבינו, 18/06/11 00:26

      אברהם אבינו לידיעתך היה מזרחי גאה.אתה לא שייך לפה.