דקות המסך המצטברות של פרומואים לכל תוכנית עולה על זמן הנטו של התוכנית עצמה. פשוט חוצפה וזלזול בצופים שגם ככה מבזבזים את חייהם בבלבולי שכל בזמן הפרסומות.
אחרי כל הפסקת פרסומות שוב מורחים את הזמן ומזכירים לנו מה היה בתוכנית לפני כמה דקות, ממש לפני שיצאנו לפרסומות ולפרומואים האין סופיים.
אשמח אם הרשות השנייה תבדוק את נושא הפרומואים העצמיים של ערוץ 2 בהשוואה לערוצים מסחריים דומים בעולם.
מעניין לדעת מה זמן הנטו של תוכן חדש שמשודר (ללא פרומואים, תקצירים ודיונים חוזרים על הנושא).