• 67.

    התוכנית של עינת שרוף

    מודי גלאון, 03/07/11 20:41

    תוכנית מעולה. כיף לראות תוכנית של מוזיקה ישראלית. תוכנית מוסיקה נטו

  • 66.

    למה מעריב נותן לאיש צר-האופקים הזה במה

    איתן, 02/05/11 11:46

    לא מובן לי... פרובוקטור זול ואפל

  • 65.

    אולי תהיו יותר קלילים?

    אישה בישראל, 02/05/11 03:13

    קשה להיות הומו, אבל קשה יותר להיות אישה.
    ההאגמוניה הגברית שולטת ומדכאת נשים גם
    מצד הקהילה הגאה ה''מדוכאת'' (מעצבי אופנה גאים שמכתיבים לנו כיצד להראות..)
    ועדיין, גם כשאני קוראת כתבות שוביניסטיות שטותיות, אני משועשעת. אולי גם אתם תהיו יותר קלילים?

  • 64.

    מנחם צודק!

    לורה, 01/05/11 17:47

    בקשר לפתיחת החדשות בערוץ 10 חשבתי שרק אני שמתי לב שהיה טעם לפגם שהתחילו את השידור באייטם על גלעד שליט ולא על מציאת הרוצחים כל כך כעסתי על האנטי של ערוץ 10 כמו תמיד שיש לי הרגשה תמיד שהם מזיקים למדינה בכתבות מגמתיות רק כדי להשחיר אותנו! והנה גם מנחם שם לב לזה כל הכבוד מנחם! ובקשר להומואים מילים בסלע

  • 63.

    הבועה בהחלט סרט גרוע

    יוני, 30/04/11 19:53

    מהגרועים שעשו בישראל

  • 62.

    בגלל ההומואים - נשארתי לבד

    אלונה, 30/04/11 19:16

    אני בחורה שנראית לא רע. לא מלכת היופי, אבל נראית טוב. הבעיה היא שכמעט כל גבר שאני רוצה אותו, לא נמשך לנשים.ההומואים, כך מסתבר, נראים הרבה יותר טוב מגברים סטרייטים, והרבה יותר רגישים מהם.

    פעם הסכמתי ללכת עם גברים דו-מיניים, אבל כבר לא. אני חוששת שהם יבגדו בי מתישהו עם גבר.
    אין לי שום בעיה עם הומואים, אבל שלא ישתלטו על כל הגברים שלנו. תשאירו גם חלק לנשים סטרייטיות.

    • מה זה צודקת (ל''ת)

      רוני, 30/04/11 21:10

    • תפסיקי לצאת לגלאמוראמה (ל''ת)

      כאילו דה, 02/05/11 02:42

  • 61.

    ו 80% מעורכי פטנטים שאני עובד איתם הם חובשי כיפה (סטרייטים). נו? (ל''ת)

    שנאה לשם תשומת לב. כמה זול., 30/04/11 18:43

  • 60.

    מגיפת היהדות

    נוצרי אחד (ואולי גרמני או מוסלמי), 30/04/11 17:22

    אני עבדתי תקופה מסויימת בהולייוד. נורא מה שקורה שם. 4 מתוך 5 במאים / תסריטאים הם יהודים! צריך להפסיק עם המגפה הזו של היהדות. מדובר במחלה נוראית, פרי תעומלה יהודית מתמשכת, המרחיקה את הצעירים התמימים שלנו מהנצרות המדהימה (כאן יבוא ''ציטוט נוצרי שלא קשור לכלום, למעט היותו נוצרי''). אני שומע את בראד פיט אומר שלא איכפת לו לשחק יהודי ולשים כיפה. איזה מטומטם (אומנם לא קראתי את התנך, אבל ראיתי פעם יהודי והוא היה מה זה מכוער...).

    • Like (ל''ת)

      David, 30/04/11 19:30

    • תרגיל דמגוגי בנאלי ושטחי. וחסר קשר למציאות, כמובן (ל''ת)

      נו באמת, 30/04/11 21:12

    • אהבתי.. (ל''ת)

      הילה, 01/05/11 11:40

  • 59.

    93 אחוז מהמדינה מסכמים איתו אז מה הבעיה?או מי...

    שבתאי, 30/04/11 16:59

    רק מדברים על הבעיה הם קמים.
    זאת הבעיה שהם קיימים והרבה.
    אבל העם והחברה עדיין לא קיבלה אותם ולא תיכבל.

  • 58.

    מנחם, אתה מנסה לשמור על הספינה יציבה

    איל כהן, 30/04/11 15:39

    אבל יש יותר מדי כוחות שיש להם עניין לטלטל אותה עד שתתבע.
    בהצלחה ממני...

  • 57.

    מנחם, אתה קיצוני מדי! וילדותי מדי! ובא לנו שתתחפף מכאן

    ליאור, 30/04/11 14:25

    כמה דברי הבל יוצאים לך מהפה.
    לא ייאמן.

  • 56.

    מסכים עם כל מילה

    איציק, 30/04/11 10:24

    אני מסכים עם כל מילה שכתבת גם לגבי האומאים וגם לגבי משפחת שליט.

  • 55.

    עם כל הכבוד למשפחה מאיתמר -

    יוסי, 30/04/11 09:42

    ויש כבוד,

    גלעד שליט צריך לפתוח כל מהדורת חדשות בכל יום.

  • 54.

    אתה רציני??? שמישהו כבר יעיר אותך בסטירה!

    אורטל, 30/04/11 08:27

    מעניין אותי אם יש לך ילדים.לא יודעת מי אתה בכלל האמת והסיבה היחידה שקראתי את ה''תובנות'' שלך היא הפייסבוק שם הופיע לינק והייתי חייבת לבדןק אם אכן אתה צר אופקים כפי שנשמעת.ואכן,יש אנשים כמוך בעולם הזה.כפי שאמרת- מיעוט. עלכך אני אגיב תודה לאל. מגיפה היא ההומופוביות שאתה מפגין בהדגש כה רב. אני סטרייטית.בחיים לא יצאתי או חברתי לאישה מעבר לחברות.אך אין לי שום דבר נגדם.העולם משנה ומתקדם לטוב ולרע.יש יותר חופש ביטוי וחופש אישי. לומר שהם לא אמורים להיות מי שהם שווה בעיניי לומר שאדם עם דעות פרימיטיביות כשלך לא צריך לקבל במה. אך שוב תודה לאל,יש חופש ביטוי ויש לך כל זכות להיות הומופוב פרימיטיבי ולהם יש כל זכות לאהוב ולחשוק במי שירצו.הם לא פוגעים באיש. לידיעתך,במקרה ואינך יודע,יש מונח שנקרא סאדו מאזו.אנשים שחווים הנאה מינית מכאב. אף פעם לא יכלתי להבין את זה.אולי תכתוב ותשמיץ אותם? הרי כלכך אכפת לך מה אנשים עושים במיטה שלהם אולי תהיה לך תובנה חדשה. לגבי חדשות עשר-הלב של כולנו נשבר עם הטרגדיה הזו.ואלו שנותרו צריכים לחיות עם האובדן.הלב של כולנו איתם.משפחה אחת נהרסה.את משפחת שליט עדיין אפשר להציל.

    • אורטל עם רמה כזו-תישארי בפיצוציה. (ל''ת)

      יש גבול!, 30/04/11 12:03

      • ואנשים חצו את הגבול בלתת לאחד כמוך את האפשרות לטקבק

        יש גבול זה נכון, 30/04/11 18:25

        לפי רמת הכתיבה של אורטל ושלך מי שעובד
        בפיצוציה אין לנו ספק זה אתה.

      • לתת ביקורת זה קל אבל לשמוע אותה פחות

        אורטל, 01/05/11 02:57

        יחסית לאחד עם הרבה מילים ועלבונות השארתי אותך ללא מילים..ממש קלאסה לענות תשובה שכזו. תתבגר. יש דברים יפים וטובים בעולם הזה.מכיון והראש שלך תקוע עמוק באדמה אתה לא נהנה מהם.ביקורת כל אחד יכול לתת. אבל ביקורת עם טעם ותובנה-לזה צריך כישרון.
        אבל תמשיך לנסות..וכן.יש גבול.

  • 53.

    אכן ההומואים כבשו את המדיה.

    אל, 30/04/11 07:42

    כל ה'כבוד' להומואים והלסביות.
    הם הבינו מה שאף קבוצה פוליטית ו/או
    אחרת בארץ לא הבינה.תקשורת!!!שם נמצא הכוח
    הגדול.שם הם הצליחו להכניס לכל בית גם השמרני
    ביותר את עצמם.רוצה לאמר שאם יש לך בן הומו או בת לסבית זה בהחלט נורמלי.
    נוצר מצב שכל אמא שהבן שלה יוצא מהארון כבר
    לא חרדה ואף יוצאת מיד בלהט להגנתו.
    כמעט היא תאמר הבן שלי שהיד......

  • 52.

    תגובה ל 6- על תעמולה הומוסקסואלית

    חוה, 30/04/11 06:23

    אין לי בעיה עם הומוסקסואלים אבל באמת שכבר נמאס שכל סלב הוא הומו. כאילו שאי אפשר להצליח כזמר או שחקן או דוגמן בלי להיות הומו.
    זה מתחיל להיראות לא אמין מידי. בטח יש הומוסקסואלים אבל כל כך הרבה? וכולם יוצאים מהארון ברגע שהם סלב? משהו פה אכן חשוד כ OVER תעמולה.
    ואם סטרייט גמור ''אין לו בעיה להתפשט ולנגוע בגבר'' למען ההגינות יש לומר שזה תוצאה של התעמולה הזו.... האם זה טוב או רע? זו כבר שאלה אחרת...

  • 51.

    ושוב - כל מילה בסלע!

    ישראלי, 30/04/11 03:21

    כל הכבוד על עוד כתבה איכותית תמציתית ונכונה , בהחלט משקפת את הדעה שלי ושל הרבה מחבריי

  • 50.

    עזבו את ההומואים ההתקרחות היא מגיפה אמיתית!

    ליאור, 30/04/11 01:14

    מנחפ בן נשאב לתוך ההייפ התל אביבי שמאדיר את חוסר השיער והקרחת בטענה שמדובר במשהו טבעי ותורשתי.
    מתי העולם יבין שהתקרחות היא בחירה ולא משהו שקשור לגנים שלך, אם אלוהים רצה שנסתובב כמו סוטים ללא שום שיער על הראש אז הוא לא היה נותן לנו שיער .

    תהיה בריא מנחם, מקווה שהשמצת ההומואים תתן לך עוד שביב של תשומת הלב לה אתה משתוקק.

    • מנחם עוד לא מאוחר לחזור למוטב!

      אסף, 30/04/11 10:32

      באמת קשה להבין למה אדם משכיל כמו מנחם מתעקש להסתובב בלי שיער , זה פשוט עיוות משווע!
      מנחם תחזור לגדל שיער , ככה אלוהים רוצה אותך
      עוד לא מאוחר

      • חייב להסכים עם החברה פה

        אבנר - בית זית, 30/04/11 13:19

        מנחם אני תמיד אומר בבית שכל אחד יעשה מה שטוב לו , אבל אתה הולך לטלוויזיה ומנופף בקרחת שלך בלי לחשוב שיש אנשים שזה מפריע להם , אם בחרת להופיע בטלוויזיה ולהיות מפורסם לפחות שים כובע!
        אני מכבד את הבחירה שלך להיות קירח למרות שאותי באופן אישי זה דוחה ,מקווה שאתה לא נעלב
        שוב אין לי בעיה איתך או עם קירחים אחרים זה פשוט סגנון חיים שלא מקובל עליי

        • סוף סוף מעיזים להגיד את האמת!

          רונן, 30/04/11 15:32

          אין לי בעיה עם הקרחים אבל באמת שכבר נמאס שכל סלב הוא קרח. כאילו שאי אפשר להצליח כזמר או שחקן או דוגמן בלי להיות קרח.
          זה מתחיל להיראות לא אמין מידי. בטח יש קרחים אבל כל כך הרבה? וכולם מתקרחים בגלוי ומסירים כובעים ברגע שהם סלב? משהו פה אכן חשוד כ OVER תעמולה.

    • קרחים וקרחות הם אנשים חולים

      זרובבל, 30/04/11 19:47

      אני מאחל להם רפואה שלמה, עד לפני כמה שנים, היו מקבלים על זה פטור משירות צבאי. זו מחלה, בפירוש. אני לא קבעתי - הרפואה קבעה. זו מחלה. התורה מדברת על החומרה שבדבר, ואני מאחל להם רפואה שלמה, אני לא מסתיר זאת.
      אני רואה בזה בעיה רפואית. אתם מתכחשים לאמת. עד לפני כמה שנים קרחים היו מוגדרים כאנשים עם סעיף רפואי. תשאלו את כל הרופאים, שבמשך עשרות שנים ראו בזה בעיה רפואית.
      אני מאוד מקווה שיחלימו מהדבר הזה. עוד לא המציאו להתקרחות תרופה, אך אני מקווה שימצאו.
      אם היתה תרופה כזו, תאמין לי, היו לוקחים אותה בשמחה. אם היה כדור שמרפא אותם, כולם היו הולכים לקחת אותו. אם היה לזה תרופה, הם היו מעדיפים לתקן את זה, אחד אחד, ולקחת את התרופה.

      • מהזוית ההיסטורית

        קירח גאה, 01/05/11 02:22

        חשוב לדעת שהתקרחות לא החלה בגלל תל אביב או איזושהי שטיפת מוח בטלוויזיה ,גם ביוון העתיקה היו קרחים רבים וכמה מגדולי האמנים והמוסיקאים בהיסטוריה(הקרובה והרחוקה מאוד..) היו נטולי שיער.
        עזבו את הקרחים , אנשים כמו מנחם לא יכולים לגדל שיער פתאום ,ואם לראות קרחים מגעיל אותכם אז תסתכלו לכיוון אחר, למה הם צריכים להחביא את מה ומי שהם, מה נותן לכם את הזכות לתקוף אותם ולהשוות אותם למחלה.
        שנאה היא מחלה

    • מהזוית ההיסטורית

      קירח גאה, 01/05/11 02:38

      שוב לדעת שהתקרחות לא החלה בגלל תל אביב או איזושהי שטיפת מוח בטלוויזיה ,גם ביוון העתיקה היו קרחים רבים וכמה מגדולי האמנים והמוסיקאים בהיסטוריה(הקרובה והרחוקה מאוד..) היו נטולי שיער.
      עזבו את הקרחים , אנשים כמו מנחם לא יכולים לגדל שיער פתאום ,ואם לראות קרחים מגעיל אותכם אז תסתכלו לכיוון אחר, למה הם צריכים להחביא את מה ומי שהם, מה נותן לכם את הזכות לתקוף אותם ולהשוות אותם למחלה.
      שנאה היא מחלה

    • חחח (ל''ת)

      נכון, פאה זה טוב, 02/05/11 02:44

  • 49.

    מי שלא יסכים לשחק הומו ,פשוט לא יקבל שום תפקיד, מה לא ברור? (ל''ת)

    המאפיה ההומו/לסבית התקשורתית, 30/04/11 00:52

    • זו בדיוק הנקודה. יפה! (ל''ת)

      נקודה שחורה, 30/04/11 13:53

    • שטויות

      זכותו של אדם לקבוע לעצמו תפקידים, 02/05/11 02:46

      לשחק הומו פשוט מוסיף לוורסטיליות.

  • 48.

    למ' בן, חבל שלא פרסמת כמה מילים על העתונאית מאיה קגנסקיה שהלכה לעולמה

    יעקובי: אתה היית מאוהדיה. היתה אשה גדולה., 30/04/11 00:40

    ראה ידיעה בגוגל. רק ערוץ 7 פרסם.
    התקשורת השמאלנית התעלמה, כי היתה פובליציסטית ציונית.
    היתה דמות גדולה מהחיים.
    עדיין לא מאוחר, כתוב כמה מילים לכבודה ולזכרה.

  • 47.

    יפה כתבת. גם על עוז זהבי וגם על שליט

    אורלי, 29/04/11 23:10

    נראה לי סרט ההמשך יהיה כישלון

  • 46.

    מנחם,בלי להתכוון,בתאורו את התלמוד תאר ,בעצם, תאור מדוייק של עצמו

    ואני מצטט:, 29/04/11 23:06

    ''...אוסף משמים ברובו של כתבים, שמיעוטם מבריק ורובם עמוסי טימטום טרחני אינסופי, כולל הערות גזעניות מבחילות מאין כמותן...''

    • קלעת בול! (ל''ת)

      גוגו, 30/04/11 08:43

    • חוץ מלקלל,מה יש לך לומר לגופו של ענין?תתמודד עם הטיעונים! (ל''ת)

      עצבן, 30/04/11 12:06

    • צודק במיליון אחוז! הגיע הזמן לבדק בית, מנחם (ל''ת)

      אתה משוגע!, 30/04/11 14:27

  • 45.

    מסכן הבן שלך. (ל''ת)

    נועם, 29/04/11 22:55

  • 44.

    ומה עם כל השירה העברית ההומוארוטית של תור הזהב בספרד?

    מישהו, 29/04/11 21:30

    כלום גם זו מגפה ותעמולה?
    מחלת רוח תרבותית?
    והאין היא רוויה בהיקסמות ובארוטיקה?

    • ''כל'' השירה ההומוארוטית בעברית?

      אחרון דוברי העברית ואוהביה!, 02/05/11 11:32

      היה אולי שיר אחד של יהודה הלוי, שבו הכותב מביע תשוקה לנער. גם השיר הזה הוא תרגום מערבית. אשמח לקבל תיקונים לקביעה זאת, כמובן, אבל נדמה לי שבשירה הומואירוטית אנחנו די חלשים...

  • 43.

    מאיר אריאל משורר ענק,כול מה שאמר על ההומואים צדק!!! (ל''ת)

    boni, 29/04/11 18:26

  • 42.

    נשמתי עמוק ספרתי עד ..

    אירית, 29/04/11 18:12

    בכדי לנסות ולכתוב תגובה שאינה מתלהמת כחלק מהתגובות שעשויות להיות.אני לא רואה מגיפה אני רואה פתיחות ואי הסתרה.בעבר הלא רחוק אנשים לא סיפרו ולא חשפו את ההעדפה המינית שלהם ואתה פשוט לא ידעת שהם ''כאלו''.אין יותר זה רק גלוי יותר. ותאמין לי כשאני מספרת לך כי הנסיון שלי עם נוער הומולסבי הוא גדול משלך, כן למרבה הזעזוע כן,יש הורים שיעדיפו בן מת מבן הומו. הייתי ראיתי שמעתי ,יותר מידי הורים כאלו קיימים.ואם עדיף בן מת אז למה לא גנב ? חבל שאתה כותב בנחרצות כזו על דבר שאינך מכיר או בקיא בו.תרצה אני אספר לך, יש לב בליבך ודמעות בעינייך ? לא תוכל להשאר אדיש ואולי תכתוב סליחה לנוער שעובר חוויות כואבות שכאלו

  • 41.

    מסכימה עם סעיפים 1 , 4, 5. (ל''ת)

    החופש לחשוב, 29/04/11 18:00

  • 40.

    סליחה מנחם,אבל דנה לא נציגת ציבור בכנסת וגם לא העיפרון הכי חד בקלמר (ל''ת)

    ריאליטיפריק, 29/04/11 17:51

  • 39.

    מנחם, החלטתה לפתוח חזית גם עם ההומואים וגם עם הדתיים?

    טל, 29/04/11 17:50

    מממ.. מעניין איך זה יגמר.

  • 38.

    מנחם, אתה נייד או ממוקם? (ל''ת)

    נתמך מחפש תומך, 29/04/11 17:41

  • 37.

    מנחם

    קלישאה, 29/04/11 16:34

    תתיישב על מטריה ואז תנסה לפתוח אותה.
    ממש מביש לקרוא את דברייך

  • 36.

    זה שרוב ההומואים חכמים ומוצלחים לא הופך אותנו למגפה

    לורן, 29/04/11 15:49

    זה שאידיוט שכמותך כותב על זה שאנו כקהילה עוסקים בתעמולה כנגד ציבור סטרייטי וההתרחקות מההיקסמות המינית מנשים ומתענוגות הנשים
    קשה לי להבין סטרייטים שנימשכים לנשים בדיוק כמו שלך קשה להבין גברים שנימשכים לנשים זה לא הופך את הסטרייטים למסיטים נגד הומואים ולהאשים אותם בהומופוביה אך כשאידוט שכמותך יושב שם וכותב על תעמולה הומוסקסואלית ומגיפה זו תעמולה והומופוביה מכוערת בהתגלמותה
    אתה שייך לאסכולה של טיפשים בעלי יכולת התבטאות מרשימה ומעבר לזה אתה כלום (בדיוק מה שהיית לפני שהגעת לאח הגדול ) והמסכנות שלך זועקת מתוך האותיות שאתה עצמך כותב כשאני רואה גברים כמוך באמת זה לא עושה חשק רב ליהיות עם גברים אך זה לא משנה לי את וההתרחקות מההיקסמות המינית מגברים ומתענוגות ההגברים

    • אתה , מס' 36 , לא כל כך חכם ומוצלח

      אבי, 30/04/11 00:00

      ואתה כותב בשגיאות כתיב כמו ''מסיטים נגד הומואים'' ועוד הרבה שגיאות כתיב והקלדה.

  • 35.

    דנה נציגה הרבה יותר מועילה לתימנים ממרגול. (ל''ת)

    מיס חילבה, 29/04/11 15:47

  • 34.

    מנחם כל מילה בסלע-הגייז כבשו את המסך,ובכלל את התעשייה.הבעיה היא שאם

    אתה סטרייט,אין לך סיכוי לקידום..עצוב אבל נכון.כל ה, 29/04/11 15:15

    העורכים,בימאים,כותבים,בעלי טורים,חבר'ה מוכשרים,אבל אחד דוג לשני.
    זה נהיה מאפייה.
    דיקטטורה.

  • 33.

    נתראה בבית המשפט

    המחלקה המשפטית של מעריב, 29/04/11 14:38

    על הסתה והוצאת דיבה כנגד קהילה שלמה.
    וארבעה מתוך חמישה עורכים היו צריכים ''לזרוק אותך מכל המדרגות'' על דבריך מלאי השנאה. ארס נוטף בין השורות שלך, ארס שעטוף בשפה ''גבוהה''.

    אבל זה בסדר, לא ציפיתי אחרת ממישהו שאמרו עליו שאפילו שירה הוא לא יכול לכתוב. כנראה המרמור השתלט עליך.

    • יו,תרגיע ..כמה התלהמות מצידך.דיקטטורת המחשבות.מה קרה? אי אפשר לתת איזו (ל''ת)

      איזשהוא דיעה?, 29/04/11 15:16

    • אויש תנוחי. (ל''ת)

      ע, 29/04/11 22:55

    • מנחם הוא ליצן מגוחך, בור גמור ושקרן גם לדבריו

      באותו עניין, 30/04/11 00:30

      אין מה להתרגש מאדם חסר רגשות, ריק, הוא לא יותר מקוריוז מגוחך.

  • 32.

    אוי מנחם,מנחם.

    אחת, 29/04/11 13:53

    אתה מנסה בכל הכוח להידמות לאחד וליחיד-טומי לפיד, אשר שנא את כולם, אבל לפחות עשה את זה בחן רב ובכשרון. אתה איש קטן ועלוב,ולפיד וקישון-ההשראה שלך, יושבים למעלה עם משקה טוב וצוחקים עליך.

    • קשה לכם עם מנחם כל מילה שלו בסלע והכל שקול מדוד בלי להתלהם

      ממש לרחם עליך, 29/04/11 22:14

      לא יעזור לכם
      הרוב מתמרד נגד הדיקטטורה התרבותית שמוכרת לנו הומוסקסואליות באריזת מתנה
      לא מקבלים את זה לא רוצים
      ומנחם מבטא בכסופר כישרון את דעת הרוב
      כל הכבוד לו על האומץ
      תמשיך לנבל את הפה
      לא יעזור לך !

  • 31.

    כל הכבוד על היושר, האומץ והתעוזה (ל''ת)

    איריס, 29/04/11 13:02

  • 30.

    הבועה - הסרט הישראלי הגרוע מכולם

    אייל, 29/04/11 12:58

    ואת יוסי וגאגר אהבתי

  • 29.

    כמה צר עולמך מנחם. רחמים, באמת. (ל''ת)

    תומר, 29/04/11 12:58

  • 28.

    כל הזמן אתה כותב על הומואים!! המממ... מה זה אומר?? (ל''ת)

    השף המשפשף, 29/04/11 12:43

  • 27.

    ואל תשכחו שאין דבר כזה, איידס. מנחם גילה זאת במעבדתו ובמחקריו. (ל''ת)

    דינה, 29/04/11 11:39

  • 26.

    תימנים הם אנשים קמצנים

    בני, 29/04/11 11:33

    זאת האמת וכולם יודעים את זה.
    וגם תמעים

    • צודק ב100% (ל''ת)

      אירית, 29/04/11 14:40

  • 25.

    מנחם כל הכבוד

    מעריץ של אמת, 29/04/11 11:22

    רק אנשים חזקים לא נשברים תחת הרוח (הליכה עם העדר)..
    כל הכבוד שאתה דבק במה שאתה מאמין
    ועוד יותר טוב שאתה לדעתי מאמין בצד הנכון והאמיתי..

  • 24.

    צודק בקשר לשליט

    כוכי, 29/04/11 11:21

    כל הפסטיבל בתקשורת הישראלית רק גורם לגלעד להשאר בשבי ולחמאס לחכך ידיים בהנאה ולהקשיח את עמדתם.

  • 23.

    מנחם,בעניין דנה אינטר' איני מסכים איתך לחלוטין

    תימני אחד, 29/04/11 11:15

    אני לא יודע מה היא עברה ומה גרם לה לומר זאת אבל במשפחה התימנית שלי יש בחור נחמד שהתברר כהומו ודוד שלו שיושב במאסר עולם על רצח
    את הבחור ההומו נידו ורק בשנים האחרונות החלו לקבל אותו,אביו נעשה חולה ''בגללו'' ולא בגלל אחיו הרוצח כמובן ואילו על הרוצח תמיד מספרים כמה שהוא נשמה טובה ונותנים לו כבוד שלא נותנים לראש מדינה בחופשותיו מהכלא.
    תמיד לא אהבתי זאת אך העדפתי לשתוק,אני מניח שדנה סבלה ממשהו דומה לכן היא מדברת
    כמובן שאין להכליל את כל התימנים,יש משפחות שברור שהבחירה שלהן היתה שונה

    • כולם לקרוא את התגובה זאת ולהתמודד עם האמת (ל''ת)

      אוקיי????, 29/04/11 15:45

  • 22.

    מנחם, שב על קיפוד, אתה זקוק לזה בדחיפות.

    אני, 29/04/11 10:59

    הומופוב שאתה.

  • 21.

    מחכה כל שבוע לטור הנפלא שלך. ירבו כמותך בישראל (ל''ת)

    אתי, 29/04/11 10:55

  • 20.

    מה אכפת לך

    אילן, 29/04/11 10:45

    קרציה תרד מזה. ככה נשארים לנו יותר נשים

  • 19.

    חותם על כל מילה

    אמיר, 29/04/11 10:25

    כל הכבוד

  • 18.

    סחטיין על היושרה. סחטיין על האומץ!

    kobi, 29/04/11 10:24

    סופסוף מישהו מעיז לכתוב את דעת הרוב המוחלט, ולצאת נגד הסיסמאות השקריות של התקשורת. משבוע לשבוע אני מתמלא הערכה לבן. ורק הקללות שהוא ספג בשידור חי מהחלאה עופר נחשון, צריכים לשמש לבן כדלק.

  • 17.

    צודק בכל מילה, איש חכם ומיוחד. מעודד לראות שיש כמוך (ל''ת)

    ד''ר איילת, 29/04/11 10:19

  • 16.

    בן,נפלת למלכודת של הגרועים שבאנטישמים. מה שעצוב זה שהבורות כה עמוקה,

    גל א, 29/04/11 10:17

    שיהודים הולכים ל''מקורות'' של אנטישמים כדי ללמוד על הכתוב בכתבי היסוד של דתם. למשל, במקור: ''הכשר שבגויים בשעת מלחמה הרוג''. ולא הציטוט החלקי (שמופיע גם במקורותינו כקיצור), שמלאת בתלונות של אנטישמים נגד היהדות.
    חבל שלא בודקים לפני שמאמינים למצות מדם ילדים נוצרים, בעידן גוגל אין לזה תירוץ.
    והשאלה היא, למה נחפזת כל כך להאמין לשקרים האלה? איזה צורך אנטי-יהודי זה ממלא בך?

  • 15.

    למה בנזימן מפליא אותך? כל השמאל הוא דוחשב אחד גדול,

    גל א, 29/04/11 10:09

    שאיכשהו תומך ללא הרף בניצחון האויב, אבל בו זמנית קורא לשוויון זכויות מלא להומוסקסואלים. אני תומך בקריאה השוויון הזה, אבל מבין שהיא עומדת בסתירה מוחלטת לאפשרות שהאסלאם ינצח את המערב! הרי התקשורת הישראלית היא זו שדווחה שהומוסקסואלים ערבים ברחו מהגדה ומעזה לישראל, במהלך מלחמה, כי שם טבחו בהם. לאן הם יברחו, כשהאסלאם היקר שלהם ינצח?

  • 14.

    בניגוד לאחרים מנחם נוקב בשמות האנשים בערוץ הקיצוני שמעדיף את קמפיין..

    שלי, 29/04/11 10:02

    גלעד שליט להמשיך ולשטוף לציבור את המוח,
    על ידיעה כל כך חשובה
    כמו תפיסת רוצחי משפחת פוגל.

  • 13.

    בן אתה לא מכלכלך ומקלל אתה שופט אנשים (ל''ת)

    עמיתוש, 29/04/11 09:57

  • 12.

    טוב לקרוא קול שפוי בעיתונות שמאלנית (ל''ת)

    יעקב דינור, 29/04/11 09:51

  • 11.

    אינטרנשיונל לא לכלכה על תימנים תראה את הראיון ביו-טיוב לפני שאתה מקשקש (ל''ת)

    אור ואהבה, 29/04/11 09:46

  • 10.

    ביג בן? מבחינתי את סמול,טרחן ודוחה-תמצא לך כבר חיים..... (ל''ת)

    g.l, 29/04/11 09:41

  • 9.

    דנה לא פוליטיקאית, היא אומרת מה שבלב שלה,ועל זה שאפו! (ל''ת)

    כנה ואמיתית, 29/04/11 09:39

  • 8.

    ישר כח מנחם! (ל''ת)

    ניר בן אליהו, 29/04/11 09:35

  • 7.

    מנחם אתה תותח.....

    אייל, 29/04/11 09:33

    אתה מבטא המון אנשים שלא יכולים להתבטא בפומבי....גם בגלל שזה לא יעיל להתקדמות האישית הקרייריסטית שלהם ,וגם בגלל שהם לא עיתונאים משופשפים שיכולים לבטא ולפרסם את דיעותיהם לכשיירצו.יישר כח.

  • 6.

    ''פרי תעמולה הומוסקסואלית מתמשכת'' - זה בדיוק מה שטוען אחמדיניג'ד...

    התחרפנת לגמרי, 29/04/11 09:32

    הטענה שצעירים הופכים להומואים בגלל ''פרי תעמולה הומוסקסואלית מתמשכת'' זו הטענה בה משתמש אחמדיניג'ד הטוען שבגלל זה יש הומואים במערב, ואין הומואים באיראן...
    נ.ב. בהתנ''ך שהוא ספר אלוהים כדבריך, נאסרו משכב זכר ומשכב בהמה, כמו גם ניאוף וגניבה - יצרים אנושיים שהיו קיימים כבר אז, הרבה לפני שהיו עורכי עיתונות וטלויזיה הומואים...
    אז אם התורה טרחה לאסור משכב זכר בחברה נטולת ''תעמולה הומוסקסואלית מתמשכת'', אז אולי כדאי לך לחשוב שנית על תקפות טענותיך.

    • לא אומר שאין הומואים אלא שלא צריך להזכיר את היותם הומואים כל 3 דקות (ל''ת)

      שרוליק, 30/04/11 12:34

  • 5.

    איזה שמלה מהממת לדנה (ל''ת)

    אדום מטריף, 29/04/11 09:21

  • 4.

    מה אתה רוצ המחיים באר? אתה הרי מסכים איתו

    klodfrollo, 29/04/11 09:13

    הוא אומר שהתלמוד הוא היצירה האנושית הגדולה ביותר, לא האלוקית, האנושית.

    • אכו, התלמוד אנושי והתורה אלוהית

      שושי, 29/04/11 15:59

      מכיוון שהתלמוד נמסר דורות רבים בע''פ, נכנסו לתוכו כל מיני דעות שאינן בהכרח דעת התורה. היחס לנשים, למשל. בתורה נאמר ''כי בצלם אלוהים עשה את האדם'' זכר ונקבה ברא אותם'', כלומר אין הבדל בחשיבות.
      לעומת זאת הגמרא די מגנה נשים, אם כי גם משבחת אותן לעיתים. ''אשה מכרת באורחים'' אשה נאמנה על כשרות ועל נידה וכד'

  • 3.

    הבנו כבר את הדמגוגיה שלך בנושא גלעד שליט ואתה לא מרפה

    מגי'קל, 29/04/11 08:40

    ותוקף וציני לסיבלם של בני המשפחה וגלעד שליט שדנת אותו להשאר לעד במצב של שבוי חי או מת.שוב אומר שחבל שאתה מקבל את הבמה לכך
    ולוחץ על המקשים כתרפיה המשחררת בשיטפון את הסתימה שנוצרה אצלך.כן אביבה שליט חשובה יותר ואתה רוצה טכסים בכיכר העיר עם הרוצחים.

    • מנחם הוא הדמגוג פה?

      באבא, 29/04/11 10:12

      עד שהוא אומר משהו חכם ועמוק בטור הזה, אל תקטול אותו.
      דווקא היה מעניין אם באותה מהדורה היו שואלים אם גם הרוצחים של משפחת פוגל נמצאים כבר ברשימת שחרור.

    • לנעם ואביבה לא מזיז כמה יהרגו עבור שחרור גלעד... (ל''ת)

      הדמגוגיה היא של משפחת שליט, 29/04/11 10:36

    • אתה שומע את עצמך ?!?!

      מעריץ של אמת, 29/04/11 11:24

      אביבה שליט חשובה יותר מ2 רוצחים שרצחו משפחה שלמה ואם היה להם זמן היו רוצים עוד משפחות...
      ואתה קורא לזה יותר חשוב ??

      אתה כמובן נתקלת במערבולת של אדם אחד חשוב יותר ממערכת שלמה, עצוב תשתמש בשיקול דעת ואל תסכים להיות מולך אחרי העדר

  • 2.

    מנחם תפסיק להתחנף לאליערס סעדה בתוכנית שלכם- תן לו בראש (ל''ת)

    ג'קי, 29/04/11 08:27

    • סביון --אתה ממשיך להזדחל אחרי אלירז הנסיך ?? (ל''ת)

      לא יאומן חחחח עדיין כואב לך ? חחח, 29/04/11 09:53

  • 1.

    טיפש נשאר טיפש (ל''ת)

    ליטל בן., 29/04/11 08:25