• 33.

    למה אני צריכה לקרוא העתק הדבק שלם של טוקבקים? (ל''ת)

    מעריב אזלו לכם הכתבות?, 02/05/11 02:27

    • והם קוראים לזה : לא נגענו (ל''ת)

      א, 12/05/11 12:58

  • 32.

    התקשורת מוצפת הומוס שעסוקים באג׳נדה הומואית בררנית ומתעדפת

    אמר אמת שרבים חושבים, 02/05/11 01:52

    את בני מינם ואת המעסיק אותם עם נטיה חדה להגחכת נשים וחיי משפחה רגילים. אכן , הם לא בחרו את מיניותם ( ביהדות נחשבת לסטיה כמו פדופיליה או ניאוף שיש להתגבר עליו ) אך ההחצנה כמו מצעד הגאוה , סטוצים מזדמנים אובססבים , וגילויי המיניות בפרהסיה דוחים לא מעט אנשים. תשאירו את הסקס בבית. אינטימי.

  • 31.

    זכותו של אדם נורמלי לסלוד מהומואים

    אורי, 01/05/11 22:20

    ואתם לא תדביקו לנו תויות של הומופוב, מלה שהמצאתם המתארת פוביה או מחלה שלא קיימת. לא מפחדים מכם ובטח לא רוצים להיות כמוכם.

    • מה יותר נורמלי מלסלוד אוטומטית מקבוצת אנשים ולסווגם כפגומים מסלידים.. (ל''ת)

      חחחחחחחחחחחחחחחח, 02/05/11 10:46

    • זכותו של כל בן אדם גם לסלוד מיהודים

      יניב, 12/05/11 13:21

      ואתה לא תדביק לו תווית של אנטישמי.

      • יניב

        אורי לוי, 03/06/11 11:36

        נכון. זכותו של כל בן אדם לסלוד מיהודים, וזכותו של כל בן אדם לשנוא אנטישמים.

        בקיצור זכותך לשנוא אותי וזכותי לשנוא אותך.

        רק לאן נגיע עם כל השנאה הזאת? לאן?

  • 30.

    מנחם אל תתרגש מההתקפה שלהם-סה''כ הומואים

    עופר, 01/05/11 10:40

    חבורת חולי נפש!

    • חבורת חולי נפש?

      אלונה, 01/05/11 22:12

      על מה?
      מה כואב לכם, מה?
      קשה לכם לראות אנשים שונים מכם?
      אתם עד כדי כך מתנשאים?

  • 29.

    זוהי התוצאה כשנותנים בימה לאידיוט. (ל''ת)

    cinege, 01/05/11 10:27

  • 28.

    מס' 25, הוא לא עובד תחת גואל

    דני, 01/05/11 10:26

    אמנם תחת וגואל הולכים טוב, אבל לומר שהוא עובד תחת גואל? גואל לא המעביד שלו אלא ערוץ 2 . בעל טור לא חייב לפרסם כתבות, הוא עדיין עתונאי. זכותו לכתוב נגד הומואים, הרוב השקט סולד מכם וזכותו לייצג אותנו.

    • 28 אתה מבחילון פאתט (ל''ת)

      שטוף ת'פה עם אקונומיקה (ותשאיר קצת גם למח), 01/05/11 15:02

  • 27.

    מנחם תהיה חזק ותמשיך להלחם בחולי הנפש! (ל''ת)

    נאצ'ו, 01/05/11 10:09

  • 26.

    האמת שלא יצא לי להכיר הומו לא אינטליגינטי /מוכשר/יצירתי מעל הממוצע - (ל''ת)

    חייבים להודות (תופעה מעניינת), 01/05/11 09:19

  • 25.

    בואו נעמיד את דבריו על דיוקם

    אסי כהן, 01/05/11 05:28

    מר בן, לפי מה בדיוק החלטת שאתה עיתונאי? מהי פסגת הישגיך כעיתונאי? מתי פרסמת כתבה לאחרונה? אתה הרי מתפרנס מפרשנות על ''האח הגדול'', מעט אקטואליה, וגם ובעיקר-מהומואים.

    אתה טוען שארבעה מתוך חמישה עורכים שעבדת איתם השבוע הומואים.
    אתה בטוח שעבדת איתם? בפעם האחרונה שבדקתי עבדת תחתם. עבדת אצלם, ממש לא איתם.
    כשאתה יושב באולפן ''קשת'' ומבקש מהמנחה ההומו רשות דיבור זה ממש לא נראה שאתה עובד איתו.
    דע את מקומך בבקשה.

    בכל פעם שאתה רוצה להחזיר עצמך לתודעה אתה משתמש באותו הטריק כדי לעורר התלהמות נגדך. והנה, הצלחת. אפילו הקדישו עבורך השבוע מקום נוסף באתר, עם השם מאויית כמו שצריך ותמונה, כדי שכולם ייזכרו איך אתה נראה.

    בחודש שעבר כתבת על פוליקר כך:''בניגוד ליהורם גאון...פוליקר בחר דרך משלו, הכי סימפטית בעולם. פשוט לא לשתף פעולה עם הערוץ (24), שבחר לעצמו אג'נדה מזרחית ...''

    בן היקר, לא טוב לך הומואים? אל תשתף איתנו פעולה, אל תהיה כזה ואל תצא למועדונים של גייז.
    להקדיש לנו כל שבוע מקום ממעט המילים שמרשים לך לכתוב? באמת כבוד גדול, אני מוחמא מאוד, אבל אל תקדם את הקריירה שלך על גבי.

  • 24.

    הבעיה עם ההומואים

    יעקב, 01/05/11 01:33

    היא לא השונות המינית שלהם
    אלא התרומה המשמעותית שלהם להתבהמות ולוולגריזציה של המין בחברה הישראלית

    • גם לי יש בעיה עם מוחצנות מינית וולגרית

      אני, 02/05/11 02:30

      לא נעים לי בכל פעם שאני רואה הומו מוחצן ומתכווצת, אבל באותה מידה הייתי מתכווצת מול אישה זולה. תהיתי לעצמי כל הזמן אם אני הומופובית, מסתבר שאני לא.

  • 23.

    מנחם אתה קירח (אבל לא כולנו צריכים לדעת את זה !)

    ליאור, 01/05/11 01:10

    מנחם אני תמיד אומר בבית שכל אחד יעשה מה שטוב לו , אבל אתה הולך לטלוויזיה ומנופף בקרחת שלך בלי לחשוב שיש אנשים שזה מפריע להם , אם בחרת להופיע בטלוויזיה ולהיות מפורסם לפחות שים כובע!
    אני מכבד את הבחירה שלך להיות קירח למרות שאותי באופן אישי זה דוחה ,מקווה שאתה לא נעלב
    שוב אין לי בעיה איתך או עם קירחים אחרים זה פשוט סגנון חיים שלא מקובל עליי

    • איך אפשר לבחור בקרחת כשיש כל כך הרבה סוגי שיער???

      אודי - אחד שלא מוותר עח השיער שלו, 02/05/11 02:18

      מדהים אותי שאנשים קירחים לא מבינים איזה עיוות איום זה להסתובב ללא שיער, השיער הוא אחת מיצירותיו היפות ביותר של הבורא ויש כל כך הרבה סוגים נהדרים של סגנונות שיער:
      קצר ,מתולתל , צבוע, גלי , חלק, חום , מקורזל ועוד רבים וטובים .
      פשוט קשה להבין למה מישהו ירצה להסתובב בלי שיער.
      מנחם תחזור לגדל שיער , על תתן לתשוקה לחוסר סשיער להשתלט עליך ,זו היא לא דרך הטבע!

      • לא אכפת לי מה כל יפי הנפש יגידו

        אבי, 02/05/11 09:49

        להיות קירח זה לא נורמלי , אם זה היה נורמלי כולנו היינו קרחים

        • כמה מחברי הטובים הם קרחים חלקם אפילו יותר ממנחם

          לא קירח אבל, 02/05/11 22:55

          אני מאמין שאבדן השיער הוא לא משהו שהם בחרו בו בגלל ''אפנה'' או איזה שהוא תכתיב של הברנז'ה התל אביבית.
          תבינו אתה לא בוחר להיות קירח ,אתה פשוט כזה.
          עזבו את מנחם אני בטוח שהוא לא היה הולך ומשמיץ ציבור שלם רק בגלל אספקט כזה לא משמעותי (עבורו) בדרך החיים שלהם.
          תנו לקרחים להקריח ,למה כולם צריכים להיות אותו הדבר?

          מנחם אני איתך , אני אמנם לא קירח אבל לא נגעל מאלו שכן , אני רוצה להאמין שאם מישהו ממשפחתי היה קירח כמו מנחם הייתי מסוגל לקבל אותו.

  • 22.

    מנחם דוקא עלהכיפק

    הומו, 01/05/11 00:54

    הוא חכם שנון מקורי וכיף כמה שהוא מטורף. כמו עוד כמה אנשים הוא מכור לתשומת לב. הקישקושים שלו על חד מיניים כל כך מטופשים שקשה להתעצבן מהם ודוקא נחמד להתרשם מהכישרון שלו לגרוף רייטינג. אנשים תרגיעו

  • 21.

    מותר להגיד הומו זה לא נורמלי . מותר להגיד הומו זה לא נורמלי יעשה כל

    אדם מה נפשו חפצה .אבל המו זה לא נורמלי, 01/05/11 00:39

    הומוהים תעשו מה שבא לכם איפו שבא לכם .רק אל תשכנעו אותנו שזה נורמלי ואל תנפנפו לנו עם ההומוהיות שלכם, תהיו אתם וזהו .

    • למישהו יש מושג למה משהו כמו 95 אחוז מההומופובים

      זיו, 10/06/12 15:42

      כותבים עם שגיאות כתיב? זה מעיק ומעודד בו זמנית... מסתבר שבעיקר לאנשים תת רמה קשה לקבל את השונה מהם

  • 20.

    זכותו להתבטא נגד הומואים כמו שאחרים נגד מתנחלים

    אתם צבועים ממדרגה ראשונה, 30/04/11 21:38

    צורחים ''חפוש הדיבור'' עד לב השמיים... עד שזה מגיע לקבוצות שקרובות לתקשורת (הומואים) או שקרובות לכיסה (יהודים אמריקאים).
    שנתי הקבוצות האלו מעוררות בי בחילה ולא אכפת לי בכלל אם יחליפו ''הומו'' ב''יהודי'' שניהם מתועבים.

    • מה הקשר להחליף הומו ביהודי ? (ל''ת)

      רק אני לא הבנתי ?, 01/05/11 01:09

  • 19.

    מי ישמע מה מנחם כבר אמר !! על מה כל הרעש?

    מי שיוצא מהארון בתיקשורת יודע שלא יהיה רק פירגון, 30/04/11 21:33

    הוצאתם את זה מפרופורציה. ההעדפה המינית של סלבריטיז, עם כל הכבוד, היא אף פעם לא רלוונטית ליצירתם ומשמשת רק ליצירת איזה באז תקשורתי.

    בלי הרעש הזה אין לזה שום ערך, זה לא משרת כלום מבחינת האמן. הרי אם כוונתו היא רק להקל על הומואים בארון את היציאה משם, הוא היה מטפל בהם פרטנית ונחשף במסגרת הקהילה ולא נחשף לאנשים שאין להם שום תועלת מזה.

    בלי התגובה של מנחם, אני למשל לא הייתי יודעת שהנכד של אלתרמן מופיע בציבור בכלל. והנה אני יודעת, ואפילו אבדוק מה הוא יוצר, מאחר ואהבתי גם את יצירותיה של אמו תרצה אתר שכידוע לי הייתה בתו היחידה של אלתרמן. מכאן שהתגובה של מנחם שירתה את היציאה מהארון, טוב יותר מכל המפרגנים בע''מ.

  • 18.

    שני הצדדים מדברים אלימות בשם חופש הביטוי

    שונא תקשורת אלימה, 30/04/11 19:12

    זה לא משנה מה אתה חושב על הומואסקסואליות, חרדיות או כל קהילה אחרת. מותר להביע עמדה, ואפילו חשוב, אבל המילים של מנחם כמו אלו של המגיבים, חצו את הגבולות של שיח ציבורי ראוי.
    מעריב, רייטינג, ידיעות וכל ''הגדולים'' בתקשורת. תאוות הבצע שלכם היא שמייצרת ומטפחת אלימות. שמרו על פיכם.
    מנחם, לדבר יפה!
    הומואים יקרים, לא כולם חושבים כמוכם. זה לא אומר שהם חשוכים.

  • 17.

    זכותו של אדם לא לאהוב הומואים

    דעתו האישית, 30/04/11 19:11

    העובדה שהתעצבת כ''כ, והניסיון להפוך את הנושא לטאבו הם פשוט מגוחכים.

  • 16.

    יש להניח שהיו לא פחות מכתבי תמיכה במנחן בן

    אריאל גליל, 30/04/11 19:08

    אך אותם לא פרסמו... אג'נדה אידיאולוגית באיצטלה של עיתונות מקצועית כבר אמנרנו?...

    • כל עיתון חייב להציג את התגובות שצונזרו-ולא להטעות את ציבור הקוראים.

      חופש הביטוי וזכות הציבור לדעת הן מאושיות הדמקורטיה, 01/05/11 01:13

      בעיתון מסויים ניתנו הוראות לצנזר תגובות ימניות, הדבר גורם להטעיית הציבור באופן חמור.


      חייב להיות חוק האוסר על צנזור תגובות, ''זכות הציבור לדעת'' שהעיתונות כל כך תומכת בו, מחייב גם חשיפת תגובות שאינן תואמות אג'נדה של בעל/י העיתון.

  • 15.

    הבושה היא שדברי הבלע וההסתה פורסמו באתר

    אריאל, 30/04/11 19:05

    זה שהוא כתב את הדברים האיומים והמסוכנים זו צרה קטנה, לעומת חוסר האחריות, בלשון המעטה של אתר NRG שבחר לפרסם את הרפש הזה.

  • 14.

    חלקם בעולם 10% ובישראל 60% לפי מס' המכתבים והתגובות (ל''ת)

    ח., 30/04/11 19:03

    • חלקם בישראל נמוך מחלקם בעולם, הרושם המוטעה נובע מצינזור תגובות. (ל''ת)

      מאבחן, 01/05/11 01:15

    • חלקם בעולם לא 10% אלא 2-5% . 10% זה עיוות היסטורי (ל''ת)

      אחד, 01/05/11 15:39

  • 13.

    אוהבים אותך מנחם

    אמיר, 30/04/11 19:00

    מנחם היקר שאומר את האמת. מה לעשות שהאמת כואבת!!!

  • 12.

    מנחם לא מפתיע

    אורי, 30/04/11 18:59

    כבר באח הגדול הוא הפגין אינטליגנציה רגשית נמוכה ביותר שהובילה אותו להתנהלות שנראית מטופשת.
    מספיק להסתכל על האופן שבו הוא משתמש ביד בזמן הדיבור כדי להבחין בחלק קטן מהבעיות שהוא לא מצליח להתגבר עליהן

  • 11.

    לא צריך להתגאות בזה

    יעקב, 30/04/11 18:51

    אין מצעד אנשים סטרייטים
    אך יש מצעד הגאוה
    לדעתי יכולה הקהילה הזאת להחיות מעט צנועה יותר
    אין צורך בגאווה בכדי להשתייך אליה
    מין הראוי שהמדינה תנקוט בצעדי הסברה בגילאים הצעירים כי התופעה גדלה למימדים מדאיגים

    • אתה אטום

      אלי, 12/05/11 14:56

      זו לא תופעה ,מגיפה או מחלה זה היה ותמיד יהיה-ועכשיו זה חוקי והוכח מדעית-שזה דבר שנולדים איתו.זכותך ליסלוד מזה כמו שאני סולד מבחורות-אבל אני לא טוען שצריך להפסיק להוליד בחורות....ואין לך מה לפחד אף הומו לא יאנוס אותך-או יכריח אותך לשכב איתו-כל אחד שוכב עם מי שהוא רוצה.אגב,אם יכולתי לבחור הייתי בוחר להיות סטרייט-אני מקנא בכם!אתם לא מבינים כמה החיים של הומו הם קשים.איזה רגשי נחיתות זה מביא-בגלל שהחברה שלנו היא אנטי-וכל אחד חושב שהוא יודע מה נורמאלי ומה לא.

  • 10.

    אתם נותנים לו במה.מה לכם כי תלינו על אחרים?תעיפו אותו. (ל''ת)

    תורידו אותו מהבמה.מספיק היה ב''אח הגדול''הקטן., 30/04/11 18:08

  • 9.

    מנחם אנחנו איתך / חרדים לעתיד החברה וילדנו (ל''ת)

    אוהב נשים, 30/04/11 18:06

  • 8.

    מנחם אתה גבר גבר (ל''ת)

    א, 30/04/11 18:02

    • תיקון טעות: מנחם אתה גבר שאוהב גבר (ל''ת)

      עכשיו זה בסדר, 30/04/11 18:36

  • 7.

    יש צדק בדברי מנחם. לא ברור למה עשו מהתגובות של ההומואים כתבה

    ZAK, 30/04/11 17:18

    היה נחמד להשאיר את זה ברמת הטוקבקים בלבד.

    זכותו של מנחם להביע סלידה מהומואיות ומהמגפתיות שלה בזמן האחרון.
    הוא צודק.
    בארץ יש יותר מדי התלהבות מהקטע הפתוח ומהמיני עד כדי בחילה.
    בשביל להראות נאורים בפני ארצות העולם הנאורות כביכול.
    להשוות אותו לנאצי? זו הגזמה.
    זה באמת טרור הומואי מלא זיקפה חצופה ושתלטנית שרוצה להדחף לכל חור ולא שואלת מדוע בכלל צריך להכנס לחורים הללו.
    ילדים, פריון , אהבה, התרבות, השלמה בין נשי לגברי, הרמוניה.
    אז יש כאלה שלא בקטע שלהם אז שימשיכו לחסום את ת'רחובות בשביל התאוות המיניות שלהם שיצאו מגדר הנוראמלי כל שנה.
    מנחם אדם אמיץ. וכל ההומופובים ההסטרים שירדו מהעץ.
    אין זה לזה קשר לתמיכה בפיגועי הטרור הנתעבים במועדון.
    אבל זו דעתו.
    כשם שיש אדם שלא אוהב חומוס אבל אוהב גבינה בולגרית.
    וזה לגיטימי לכתוב על זה דיעה.
    לא ייתכן באמת שכל גיבור תרבות שייצא מהארון יזכה לכבוד רק בגלל שהוא אוהב לקלף אבוקדואים בחושך, להאחז בכיורים, לנשוך כריות
    ולהפליץ קוטג'.

    • חח 7 הרגת אותי (ל''ת)

      מביך, 02/05/11 02:36

  • 6.

    טוב שמנחם מדבר. תקשיבו לו. (ל''ת)

    ZAK, 30/04/11 17:12

  • 5.

    מנחם, היה לי בוס שיצא מהארון בגיל 55

    סטרטר, 30/04/11 17:02

    לא היה כל סימן בהתנהגותו היומיומית שהוא הומו. בסוף הודיע למשפחתו (אשה ושני ילדים) שהוא עוזב אותם ויצא.
    האובססיה שלך נגד הומואים מצביעה על כך שאתה הומו לטנטי הרבה שנים, נלחם בתופעה הזו שללא שום סיבה ב-2011 נחשבת ללא-נדירה במיוחד, וחושב שהצלחת להסתיר את זה.

    צא מהארון מנחם! צא! תרגיש טוב מאד אחרי זה.

    • אני יהודי לטנטי (ל''ת)

      המן הרשע, 30/04/11 21:40

    • כן.. כן.... וחרדי הוא בעצם אפיקורס לטנטי (ל''ת)

      חזיר כשר, 30/04/11 21:42

    • אני סתום לטנטי (ל''ת)

      אלברט איינשטיין, 30/04/11 21:43

    • ואני בעצם אוהב יהודים (ל''ת)

      אדולף, 30/04/11 21:43

      • LOL (ל''ת)

        לטנט לנד, 02/05/11 02:36

  • 4.

    רגע... רגע...

    מאבחן האנומליות, 30/04/11 16:56

    הומוסקסואליות איננה סטיה? מי שחושב כך משקר לעצמו ולכל העולם.

    • בוא אסביר לך: אף אחד לא קם בבוקר ומחליט לסטות לכוון הומוסקסואליות.

      אורי, 01/05/11 02:22

      זו הייתה סטייה אילו אנשים היו יכולים ללכת בדרך הסטרייטיות אבל - בוחרים לסטות ממנה. הומואים נולדים ככה, ומבחינתם (ואני מעיד גם על עצמי פה) זו הדרך היחידה. אין בכלל אפשרות אחרת. ככה שאין פה פעולה של ''סטיה'' מאיזושהי דרך.

      כמובן, יש אפשרות להסתיר את זה ולהתחתן ולהקים משפחה. לשקר לאישה, לחיות חיים בתחפושת. נראה לך אפשרות סבבה? לי ממש לא. אני גם לא יודע איזה אישה תסכים לחיות עם גבר שלא ממש נמשך אליה.

  • 3.

    הנה מפתח להבנת הליצן המגוחך חסר הרגש - מנחם

    הוס, 30/04/11 16:56

    כיוון שהוא חסר לב, או חסר רגש, כל תגובה שמנסה להזיז משהו לא תצלח, האיש חסר לב, בור וידוע מזמן כליצן מגוחך בעיני הבנז'ה ומביני דבר, בדיחה מהלכת כמו מי שריר זב על פני הסבתא הצבים שלו, סבתא מגוחכת.

    • זה העניין - הוא ליצן (ל''ת)

      ומתפקידו להצחיק באוויליות, 02/05/11 02:37

  • 2.

    מנחם- אתה צודק (ל''ת)

    מיכאל, 30/04/11 16:46

  • 1.

    לניר, ולהפוך את בן ''לילדה קטנה ורכלנית'' זו לא הכללה וגזענות?

    האם כל הילדות הן רכלנית לדעתך?, 30/04/11 12:21

    זה כמו שאני אגיד שאתה כמו בן טיפוסי, מתעלל ומסוכן ואנס בפוטנציה!!!!
    למה ללכלך על בנות???

    • ממש לא (ל''ת)

      ג, 30/04/11 17:11

    • מספיק להדחיק צא מהארון.יהיה מקום לג'נסים. (ל''ת)

      אמיל 107, 30/04/11 18:01