• 24.

    כניראה שהמצב הכלכלי לא ברור לכולם

    נתין ברפובליקת בננות, 28/04/11 19:07

    אי שוויון, מעמד בינוני עני, סקטוריאליות - ככול הניראה אני מדמיין אותם.

    הגישה לדיור, בריאות, חינוך המייקרת ומתרחקת מרובנו. יותר ויותר עובדי קבלן ללא זכויות ועוד.

    מי שחושב שאין בעיה כניראה ששייך לצד שנהנה כלכלית ולא לצד שסובל. זה המצב של האליטות שלנו ואילו אנחנו אלה שסובלים התרחקנו מהם.

    הם כבר לא מייצגים אותנו באומנות שלהם, בפוליטיקה ובשלטון בכלל.

  • 23.

    אנשים מספיק לנתח ולהתפלסף. יש אלבום חדש. האזינו לו.

    איש, 26/04/11 15:22

    ושיהיה לכולנו אחלה יום !

  • 22.

    ברי, מקווה שאתה נאמן לעצמך

    אוהב אוחך ברי, 25/04/11 22:57

    בשיר 77, שיר נפלא של ברי, שאם אני לא טועה הוא גם כתב את את המלים שלו, יש בו שתי שורות נפלאות:
    יכולתי בעצם לחזור בתשובה,
    אז לקחתי כדור שמעורר ת'מחשבה.
    (מן הסתם נכתב בעקבות החזרה בתשובה של אורי זוהר, פופיק ארנון ושאר הברנז'ה).
    אני גם מאוד אוהב את היהדות מההיבט הפילוסופי-ספרותי שלה (אבן גבירול בהחלט משורר נפלא), אבל כמו כל דבר, צריך להתייחס ליהדות בביקורת הראויה. ביהדות יש הרבה יופי, אבל גם הרבה ג'יפה, במיוחד בהלכה ובגמרא, יחס מחפיר לנשים, לגויים, ליהודים שלא שומרים תורה ומצוות, למטילי ספק למיניהם. אני מקווה שאתה ממשיך לקחת את הכדור הנפלא הזה, ושלא נראה אותך עם אורי זוהר מחזיר בתשובה ילדים תמימים... אם הקדשת קטע אינסטרומנטלי לישעיהו ליבוביץ, אתה בטח מכיר קצת מההגות שלו. זה איש רוח יהודי עם שכל...

    ובלי קשר לכל זה, אתה אחד המוזיקאים המוכשרים ביותר שקמו פה, אבל בטח כבר אמרו לך את זה מיליון פעם...

    • חח מפגן מדהים של בורות.. (ל''ת)

      ., 16/10/11 23:51

  • 21.

    על אמנות, פוטליטיקה ופופליזם

    עמית, 25/04/11 17:46

    ''להתלכלך באמירות פוליטיות''?
    אולי הגיע הזמן שאמנים פה ינקטו גם עמדה פוליטית ומוסרית ולא יחשבו רק על בידור ורייטינג. אחרת נשאיר את מלאכת עיצוב התודעה הציבורית רק בידי הפוליטיקאים ובמאי הפרסומות של ערץ 2 ואז מה ?
    אמן אמיתי צריך להיות גם איש רוח בעל עמדה ואמירה ולהתריע בשער. חבל שאצלינו מעריכים אמנים רק על פי הקופונים שהם גוזרים והקיסריות שהם ממלאים.
    ברי, אתה ללא ספק אחד מהאמנים האמיתיים שנשארו לנו. על תאבד את זה לטובת פופוליזם זול.

  • 20.

    ברי, ברי, מה עשית. העזת להגיד שאתה לא שונא את ישראל?!

    הלך עליך, מסכן. לא יתנו לך מנוחה מעכשיו., 25/04/11 04:06

    כל הגזענים שקוראים לעצמם ליברליים ושפויים יקראו לך פשיסט וגזען ומה לא...

  • 19.

    תענוג של אמן, תענוג של בן אדם. (ל''ת)

    שנים אני עם המוזיקה שלו ולא נמאס. שרק ימשיך., 25/04/11 03:29

  • 18.

    אני גר בהולנד כבר 13 שנה ולא בדכאון בכלל

    אריאל, 24/04/11 22:33

    הפתיחות, הליברליות, התרבותיות, השקט הנפשי, העדרם של ערסים - תענוג! ברי, נראה לי שהיית בדכאון בגלל שהיית צעיר מאוד ולא בגלל שאירופה נוראה כל כך.

    מסכים שהחורף לא להיט אבל עוקפים את זה בקלות עם טיסות איזי ג'ט זולות לאיטליה, ספרד, פורטוגל ויוון. גם בהולנד יש אחלה שווארמה עם חיוך. הכל תלוי במה רוצים לראות.

    • נכון, אין בהולנד ערסים מקומיים. כולם שם בוגרי אוניברסיטה לפחות

      הכל שם פשוט מושלם, נפלא ונהדר., 25/04/11 03:37

      רק מה, כנראה שאתה בכל זאת מרגיש צורך עמוק לבדוק אתרים ישראלים, גם אחרי 13 שנים של כיף לא נורמלי במדינה המושלםת שלך.

      תפתח את המילון בערך ''פתטי''. כדאי לך.

      • הלו הלו ! ברי הוציא אלבום חדש ! אל תריבו ! בואו נאזין לו יחדיו ! (ל''ת)

        השלום מתחיל בתוכנו, 25/04/11 04:08

    • אם תגור פעם באיטליה או ספרד תגלה אנטישמיות מטורפת

      אם כבר מדברים על אירופה, 25/04/11 06:57

      שלא לדבר על זה שבמציאות מדובר במדינות עולם שלישי במסווה של ''אירופה''.

      אף אחד שם לא עובד- כולם מגיעים לעבוד מאוחר, יוצאים להפסקת צהריים למשך שעתיים ואז יוצאים הביתה מוקדם.

      לא ברור אם היעדר כישרון או עצלנות כרונית מניעה את האנשים, אבל אתה יכול לדמם מולם והם לא ינקפו בהרמת עיפרון אם זה לא בהגדרת התפקיד שלהם ולא הסבירו להם 500 פעם איך לעשות משהו.

      אין שום דבר פתוח או ליברלי במדינות הקתוליות האלה. הם מאוד לאומנים והם מאוד אנטישמיים ושונאי זרים (ולא, זה לא אותו הדבר, אבל זה 2 דברים שליליים וקשורים).

      אירופה באופן כללי מלאה באנטישמיות מטורפת. תנסה להתחבר לאנשים או להקשיב להם כשהם מרגישים פתוחים איתך.
      ואגב, במקום ערסים יש להם אין סוף מהגרים מוסלמים שלא שמחים במיוחד לראות יהודים או ישראלים.
      אז תהנה מהסיגריות שלך. כשתסיים לעשן- תשים לב איפה אתה באמת חי.

      • קראתי והייתי חייב להגיב

        ערן, 25/04/11 13:14

        אני גר באנגליה כבר 10 שנים. עדיין אוהב את ישראל וממשיך להתעדכן בכל מה שקורה. אבל אני חייב להגיד שאני באופן פרטי מעולם לא נתקלתי בשום צורה של אנטישמיות או שנאת זרים באנגליה. יש לי מלא חברים אנגלים, שהם אנשים פתוחים ונהדרים. גם רוב המוסלמים פה לא קיצוניים (אני מדבר על רוב שפוי) והתחושה ברחוב היא של מקום קוסמופוליטי וסבלני.
        יש לי תחושה שבישראל מפמפמים שיש באירופה אנטישמיות מטורפת אבל זה פשוט לא נכון. אני לא יודע אם זו פרנויה או פרופוגנדה.

        • יתכן שבאמת זה שילוב של פרנויה ופרופגנדה. אבל האמת, די נמאס מכל היורדים

          שמנסים להצדיק את עצמם על ידי הכפשת ישראל שוב ושוב, 25/04/11 18:14

          התגובה שלך היא בין היחידות שאומרות שלמרות שאתה בחו''ל אתה עדיין אוהב את ישראל. הרוב הם לא כאלה וזה די נמאס.
          תמשיך להנות באנגליה. אנחנו יודעים שלא כולם אנטישמיים, זה בסדר...

          • רק לקרוא את הגארדיאן כל בוקר

            תושבת חוזרת, 26/04/11 02:10

            ואתה רוצה להתאבד... השנאה של השמאל הבריטי אל ישראל גובלת בטמטום. אולי החברים שלך נחמדים והכל, אבל באנגליה הוציאו את השואה מסיפרי הלימוד כי מוסלמים מוצאים את זה ''מעליב'' (אופנסיב). זאת היתה הסיבה! בתור מי שחיה באנגליה שנים, אני חוששת שאתה לא לגמרי מציאותי. מדובר במדינה שאיבדה כל אהדה לנרטיב היהודי-ציוני ובחרה באופן מובהק בנרטיב המוסלמי-פלסטיני... נסה לדבר עם החברים שלך פוליטיקה ותגלה שהקולוניאליסטים החצופים מאמינים שישראל היא מדינה ''לא חוקית''.

            • לא לבלבל בין ביקורת פוליטית (מוצדקת) על ישראל ואנטישמיות (ל''ת)

              אפי, 26/04/11 12:14

            • לתושבת חוזרת

              ערן, 26/04/11 12:18

              אני מסכים איתך לגבי השנאה של השמאל הבריטי שגובלת לא בטמטום אלא בהרבה חוסר ידיעה. אני מדבר עם ''החברים הנחמדים'' שלי על פוליטיקה על הזמן. רוב הזמן אני מסכים עם הביקורת על ישראל היות ואני מתנגד לחלוטין למדיניות הימין. כשיש מקום לתיקונים אני מתקן אנשים ומנסה להראות להם תמונה יותר מורכבת. החיים הם לא שחור ולבן.

  • 17.

    מלך אמיתי-דיסק ענק (ל''ת)

    צחי, 24/04/11 21:59

  • 16.

    הראיון מוכיח שהפרימיטיביות מחלחלת לכל פינה במדינה (ל''ת)

    מיואש, 24/04/11 21:09

  • 15.

    המתנחלים אכן ''מושיטים ידם לשלום''- ממש חזון אחרית הימים (ל''ת)

    ליאור, 24/04/11 20:48

  • 14.

    הרב פרומן אדם קיצוני ומסוכן (ל''ת)

    אבי, 24/04/11 20:35

  • 13.

    איך המתנחלים מושיטים בדיוק את ידם לשלום? (ל''ת)

    ערן, 24/04/11 20:24

    • הוא הסביר- הם לא מסתגרים בבועה, אלא גרים בשכנות עם הערבים (ל''ת)

      לא הקשבת?, 25/04/11 06:58

      • גרים בשכנות עם הערבים חחחחח הצחקת אותי

        איתי, 25/04/11 13:06

        ממש מתוך אהבה הם עושים את זה...

  • 12.

    איזה מגניב ! גם אני אצל אמא בחג ! אולי אני אפגוש אותו ! (ל''ת)

    איש, 24/04/11 14:56

    • חח יש מצב (ל''ת)

      דניאל, 24/04/11 16:11

  • 11.

    ברי - הדת איננה מה שאתה חושב

    releasebrian , 24/04/11 08:42

    אני מניח שאתה רואה את עצמך כאדם סובלני והומאני, ולכן לפני שאתה מאמץ את תפיסת העולם הדתית, כדאי לך לדעת שהיא סותרת את כל מה שאתה אולי מאמין בו. הדת איננה סובלנית - נהפוך הוא. התפיסה הדתית-אורתודוקסית, זו שכפי הנראה מתחילה להשתלט עליך, מבוססת על ההלכה, שהיא יצירה גזענית מאין כמוה, המכילה אמירות קשות כנגד גויים, נשים וכנגד יהודים שאינם מקיימים את המצוות.

    מדוע אתה מתלהב כל כך מדוד המלך, שהתאפיין באכזריות יוצאת דופן? ולגבי הרב פרומן, האם ידעת כי בעניין מצעד הגאווה בירושלים הוא הוא היה שותף למחאה בין-דתית נגד קיום המצעד ואף הזהיר כי ''ביקור של מיליונים שנושא את דגל הטומאה הזה'' עלול להביא לשפיכות דמים בכל העולם המערבי? הזהו המודל שלך ומושא להערצה?

    לפני שאתה נכנס או משלים את התהליך שאתה עובר, חקור בצורה ביקורתית את מהות התפיסה הדתית, ולמד 'דעת אמת' מהי.

    • מסכימה ב-%100 ברי תתעורר, קצת השכלה כללית לא תזיק

      חגית, 24/04/11 13:15

      גם טקסטים בודהיסטים היו יכולים לשפר את מצב האומה. המצב בישראל הולך מדחי אל דחי, הגזענות ושנאת הזר בשיאה וכואב שאתה לא רואה את זה.
      המתנחלים הם היחידים שבאמת מתקרבים לערבים?! איזה שטויות! אולי על מנת לעקור עוד עצי זית של פלסטינים. זה שאין לך חברים ערבים זה בעוכרייך כמו גם העובדה שלא קראת טקסטים פילוסופיים אחרים על מנת להבין שהיהדות היא לא מקור כל החכמה בעולם.

      ובאנגליה יש ממשלה ופרלמנט ובית לורדים שמתחלפים כל כמה שנים בבחירות דמוקרטיות. המלכה היא רק סמל וחסרת כל כוח פוליטי או חוקתי. קצת השכלה כללית לא תזיק.

      • ממש סמלי

        מאיר, 24/04/11 16:14

        כן המלכה ממש סמלית עם ארמון סמלי ומיליארדים סמליים ונסיכים ונסיכות ודם כחול הכל סמלי? כאילו השכלה כללית באמת לא תזיק

        • למלכה הבריטית אין כוח פוליטי וחוקרתי נקודה

          יגאל, 24/04/11 20:22

          כן, יש לה מיליארדים, אז מה? אין לה שום אבל שום יכולת להשפיע על הממשלה.

          • יש לה מיליארדים על חשבון ציבור משלם המיסים הבריטי. קצת השכלה כללית לא

            תזיק גם לך, 25/04/11 07:00

            וכל אמירה שלה מנותחת ומיוחס לה משמעות רבה.

            תראה לי עוד כוח שמושך הון עתק מהקופה הציבורית ותגיד לי שזה רק ''סמל''.

            • המלכה לא מקבלת כסף ממשלמי המיסים - יש לה נכסים

              יגאל, 25/04/11 13:08

              אז מה אם כל אמירה שלה מנותחת? זו הכוונה בסמל, סמל יכול שתהיה לו משמעות תרבותית, הוא לא מחויב מציאות בהשפעה פוליטית.

  • 10.

    בקיצור, חזר בתשובה רק עוד לא מבין את זה

    releaseBrian, 24/04/11 08:26

    גל עכור של חזרה לטמטום עובר על מוזיקאים ישראלים, והגל כנראה לא פסח גם על ברי סחרוב. הוא עוד לא מודה בזה (או אולי לא מודע לזה), אבל עמוק בפנים הוא כבר אימץ לחלוטין את תפיסת העולם הדתית האיומה.
    לא אתפלא אם כמו זמרים אחרים שהלכו בדרך הזו, עוד כמה שנים הוא גם יתלבש כמו שהוא חושב, ואולי גם ישמיע לנו ''פנינים'' בדומה לאלו שמשמיע לנו אריאל זילבר.
    לא הכל נפלא כאן, ברי. תפיסת העולם הדתית-אורתודוקסית סולדת מהזר, מהשונה, מהחילוני ומכל מי שלא חושב וחי על פי ההלכה. אולי כדאי שתלמד אלו דברים איומים אומרת ההלכה על נשים, על גויים ועל חילונים, לפני שתלך בדרכה.

    • שילך ויישב עם ארקדי דוכין ויקים אגודת מוסיקאים ''נאורים'' (ל''ת)

      עדן, 24/04/11 20:36

    • דברים כדורבנות- בערות במסווה שורשיות (ל''ת)

      ענת קם, 24/04/11 20:50

      • אם הוא היה ערבי שמתקרב למקורותיו, הייתם משבחים אותו בלי הכרה... (ל''ת)

        חבל שאתם לא רואים כמה אתה עיורים וגזענים חשוכים, 25/04/11 03:33

        • מה הבעיה מה יחסו לדת ? תאזינו למוזיקה אשר אותה הוא מייצר.

          דנה נעוף רחוק מכאן, 25/04/11 04:10

          וזהו.

    • מפגן של בורות.. (ל''ת)

      .., 16/10/11 23:55

  • 9.

    You are (Together withFortis  (ל''ת)

    oded, 24/04/11 06:34

  • 8.

    ברי אני אוהב אותך

    יואב, 24/04/11 02:37

    אני בן 30 וגדלתי עלייך. אני ממש לא מאמין בהערצה כולנו בני אדם אבל בסופו של דבר אני חייב להודות שאותך אני מעריץ כמו שבחורה בת 13 מרגישה לג'סטין ביבר.

  • 7.

    ברי איש גדול ! תודה לך מלאך שנשלח אל מדינתנו מהשכינה ! (ל''ת)

    מיכל, 24/04/11 02:21

  • 6.

    תודה לך שאתה לא מתלכלך כמו אומנים אחרים באג'נדות פוליטיות ונותן לנו

    ברי בבקשה אל תשתנה, 24/04/11 00:04

    להנות מהכשרון שלך כל כך הרבה שנים. בלי ליצור אנטגוניזם ולצמצם את האומנות רק לאוזניים של מי שיכול לסבול עמדות מסוימות.תמשיך לחיות עם הקהל בשלום. קהל שמאד אוהב אותך. ודרך אגב דווקא אי החשיפה והנטייה לא להתראיין לכל מי שרק רוצה ולהיראות כמה שיותר בכל חור משאירה אותך נקי ואת אהבת הקהל 100% למוזיקה המעולה שלך ולהופעה המההמת כל פעם מחדש ולא לאיזו דמות סלבריטאית מיוחצנת עד הקאה. נתראה איתך בפעם המי יודע כמה ב-28 לחודש כשתפתח את העיניים תראה אותנו, אנחנו אלה שמנפנפים ידיים, רוקדים בטירוף ושרים איתך כל מילה....

  • 5.

    איש מדהים ואמן ענק!!! (ל''ת)

    חוחית, 24/04/11 00:04

  • 4.

    ברי תעשה בהופעה בשוני את 'הפוך' ו'האחד'! בבקשה =) תודה ! (ל''ת)

    איש, 23/04/11 23:06

  • 3.

    אחלה ריאיון. בהצלחה ברי ! אתה גאון אתה גאון ! (ל''ת)

    איש, 23/04/11 21:27

  • 2.

    איזה דברים מעניינים הוא אמור על המתנחלים,והרב פרומן.שאפו ברי על זה שאת

    שאתה איש פתוח,רחב אופקים ולא צר כמו הברנז'ה של שנק, 23/04/11 12:00

    שנקין ורוטשילד.

  • 1.

    זמר ענק (ל''ת)

    עמיוש, 23/04/11 09:49

    • האם אתה עמית מכמון ומרום ????

      שאלה, 23/04/11 22:22

      של מי השיר שיש בו את השורה ''אל תפחד למות, אל תמות מפחד''.