• 109.

    מנחם, נתן סלור לא אמור להיות ההעתק של אלתרמן בחייו האישיים

    שרון, 05/05/14 13:11

    מבינה את הערגה והגעגועים לדמותו המיוחדת של אלתרמן (גם אם לא תמיד התייחס יפה לנשים בחייו), אבל זה עוול לצפות מנכדו שיהיה תחליף.

    IP: 84.229.201.203דווח על תגובה זו

  • 108.

    איש קטן מסכן ועלוב

    אסף, 28/06/11 16:55

    אני יודע שאתה קורא את זה, כי משהו באישיות העלובה והמגלומנית שלך אומר לי שאתה בולע בשקיקה כל פיסת מידע שהמידה מפזרת עליך. כל חייך היית מבקר, השתמשת במילים גבוהות ואבחנת בין גאוני למטופש. צר לי לומר לך שמילים גבוהות עטופות בציניות לא עושות את מה שאתה אומר לרלוונטי או אפילו למחוכם. אתה איש חשוך עם דעות חשוכות שיכול היה להשתלב יופי במשטרים אפלים של העבר. יש לי הרבה ביקורת על החברה הישראלית, אבל העובדה שלא החזקת בעבודתך יממה לאחר שפורסמו דברי ההבל שלך מחזקת לי את האמונה שלפחות בקצת אנחנו שונים מאותם משטרים אפלים. אני לא מקווה שתחווה הארה ותחזור מדבריך, ההפך אני מקווה שהחברה תסתכל עליך ''איש תקשורת'' ותגיד ''כזה אני לא רוצה להיות''. זאת התרומה הכי גדולה שלך לחברה הישראלית.

    IP: 77.126.227.99דווח על תגובה זו

  • 107.

    עצוב, מי העלה את האיש הזה הלא נעים הזה מנבכי הנפטלין וקורי העכביש

    אדם, 17/06/11 10:41

    עצוב מה שקרה לנו.
    מישהו טרח להעלות מנבכי קורי העכביש והנפטלין את האיש הטרחן והווכחן הזה.
    חושף אותנו לנוכחות הלא נעימה שלו.

    בהחלט אפשר להעביר ערוץ כשרואים אותו. בהחלט לא חייבים להיחשף לדעות הלא נעימות שלו.

    IP: 217.132.210.174דווח על תגובה זו

  • 106.

    אתה פשוט לא מבין מהחיים שלך.

    -.-, 09/05/11 09:47

    אמא שלך מגפה, הדבר הזה הוא לא מגפה.
    זה דבר מדהים שמתרחש וכל אחד והנטיות שלו פאק מה אכפת לך בכלל ? -.-

    IP: 77.124.8.198דווח על תגובה זו

  • 105.

    המילכוד ההומוסקסואלי

    ZAK, 30/04/11 17:29

    אם אתה הומו אתה הומו
    אם אתה לא בקטע ואומר מילה אז אתה גם הומו
    הומופוב הוא הומו
    כולם הומואים.
    אז מה מבדיל?
    מי שעושה זאת יומם וליל ולא רק מי שפעם פינטז או חשב.

    IP: 109.65.4.54דווח על תגובה זו

  • 104.

    החרם מעשה בזוי ומשפיל את האדם עצמו גר=בוז כשמו כן הוא לא ראוי לתגובה (ל''ת)

    נכהן לא בכדי שונאינו התחזקו=בגלל קומץ שמאלנים עלוב, 30/04/11 09:30


    IP: 89.139.187.211דווח על תגובה זו

  • 103.

    גם אני בוחרת בפתחים הנשיים הנדיבים... (ל''ת)

    דלית, 30/04/11 02:23


    IP: 173.11.77.65דווח על תגובה זו

  • 102.

    כן, נולדים עם זה - אני נולדתי לסבית, אתה נולדת טיפש (ל''ת)

    מיה, 28/04/11 18:55


    IP: 109.186.103.185דווח על תגובה זו

  • 101.

    מתביישת

    ליאור, 26/04/11 20:57

    מתביישת במילותייך, מנחם, לא רק כלסבית אלא גם כאשה. התאור שלך של המיניות הגברית והנשית הוא אחד הדוחים ששמעתי. עצוב לדעת שמיניות משמעה משהו כל כך שיטחי ודוחה בשבילך כמו ''הפתחים הנשיים הנדיבים''....
    מתביישת שאדם בגילך ועם תאווה לידע כפי שאתה מתיימר להיות, כל כך בור וכל כך שובניסטי וסקססיסטי. מאחלת לך התפכחות מהירה.
    ליאור, הלסבית, הנשואה באושר ומוקפת חברים מכל הסוגים והמינים, סטרייטים ולא, שחורים ולבנים, שמנים ורזים.

    IP: 94.159.130.10דווח על תגובה זו

  • 100.

    ליברלים משהו

    אור, 26/04/11 04:07

    כמה ימים אני מחכה, ולא רואה את התגובה הארוכה שכתבתי כאן. מה קרה, לא מתאים לכם התוכן שכתבתי? להתנגד למנחם לא טוב?

    IP: 77.125.86.40דווח על תגובה זו

  • 99.

    Started with the brother

    Knowing the family, 21/04/11 22:36

    Menachem got a brother-Shimon Braun ,which was Menachems family name before he had changed it,and his brother-listen carefuly is...good answer
    Now you can all understand the Fobia

    IP: 77.194.70.161דווח על תגובה זו

  • 98.

    ביג בן- מאותם כינויים ברשת המתנפצים במפגש הראשון. (ל''ת)

    סמול משיחי, 19/04/11 17:57


    IP: 77.124.7.231דווח על תגובה זו

  • 97.

    יאיר גרבוז בהחלט קרציה

    מה שנכון נכון, 18/04/11 13:43

    חרם ותרבות לא הולכים ביחד.

    IP: 212.199.159.120דווח על תגובה זו

  • 96.

    איש מסכן. רק למה נותנים לו במה? (ל''ת)

    נו, די כבר., 18/04/11 03:59


    IP: 109.160.251.154דווח על תגובה זו

  • 95.

    יש קשר בין ייחוס משפחתי לנטייה מינית? אולי אתה יודע יותר מכולנו?

    קיסר, 18/04/11 00:22

    מנחם יקר,

    מה הקשר בין מה שסבא של נתן סלור אהב או לא אהב לבין מה שהוא אוהב או לא?
    מה היית אומר אם אחד מילדיך או נכדיך הייה מראה משיכה לבני מינו? זה הייה מוריד מכבודך?
    שווה מחשבה, לא?

    חג שמח!

    IP: 93.172.31.45דווח על תגובה זו

  • 94.

    הומופוביה היא המחלה (ל''ת)

    יובל, 17/04/11 22:04


    IP: 87.212.36.41דווח על תגובה זו

  • 93.

    אתה אפילו לא מצליח לעצבן.

    ניר, 17/04/11 18:00

    מנחם יקר... נסה להתעדכן קצת, בשביל להיות מגניב תצטרך להמציא פרובוקציות חדשות ולא למחזר כאלה מתחילת שנות התשעים. ממש ילדה רכלנית ומשועממת.

    IP: 84.229.217.211דווח על תגובה זו

  • 92.

    ביקורת טור, מעמיקה.

    pj, 17/04/11 16:22

    1. טועה(בגדול אפילו).
    2. צודק(בגדול אפילו).
    3. סתם טועה.
    4. קצת צודק.
    5. אין לי דיעה סופית.

    ציון משוכלל, 52.

    IP: 62.219.233.199דווח על תגובה זו

  • 91.

    (בן) אדם טיפש ומלא שנאה עצמית (ל''ת)

    יפעת בנלולו, 17/04/11 14:37


    IP: 79.181.39.231דווח על תגובה זו

  • 90.

    מנחם מבריק ומקורי ותענוג לראות ולשמוע (ל''ת)

    אריק, 17/04/11 14:14


    IP: 46.117.212.191דווח על תגובה זו

  • 89.

    מקריאת התגובות פה והמאמר של מנחם יש לי משפט אחד להגיד...

    ל, 17/04/11 13:55

    אין שכל, אין דאגות.

    כמה אטימות... באמת שאתם מדברים כמו אנטישמים ששונאים יהודים. חבל.
    הלוואי ויום אחד לכל אחד מכם יוודע שהבן שלו הומו ואז תתחילו להבין על מה מדובר.. הלוואי.
    מתי תבינו שזה לא עניין של בחירה, נולדים עם זה, ובגלל אנשים אטומים כמוכם יש אנשים שחיים בשקר תקופה מאוד גדולה מחייהם וכשהם כבר מחליטים לעשות צעד אמיץ ולצאת מהארון הם חיים עם זה בגאווה.. כי הרי כל חייהם לימדו אותם שזה משהו לא בסדר.


    ולך, מנחם, אין לתאר את הקטנוניות שלך.. אתה מתנהג ומדבר כמו ילד קטן, בושה לך. בושה שזה מה שאתה מייצג.

    IP: 84.228.224.241דווח על תגובה זו

  • 88.

    מנחם, מתקשה לך כשאתה חושב על הומו? הפיתרון בגוף השאלה. (ל''ת)

    מנחמיה., 17/04/11 13:44


    IP: 80.230.95.71דווח על תגובה זו

  • 87.

    מנחם, אולי תצא לנו מהעיניים ומהאוזניים כי....

    מיכל, 17/04/11 12:36

    אי אפשר לראות אותך ובטח לא לשמוע אותך.
    ההופעות שלך בטלויזיה תמיד אגרסיביות כך שממש לא נעים איתך.
    אני מקווה שגואל ואלירז יעיפו אותך במהרה. כל מה שאתה אומר לא ממש מעניין.
    ד.א. כשמישהוא מדבר בתכנית ואתה נכנס לתוך דבריו (כרגיל) זה לא נשמע כי זה תמיד בצעקות וולגריות.

    IP: 89.139.209.96דווח על תגובה זו

  • 86.

    מנחם תצא מהארון כבר בחייאת שיגעת אותנו

    בלה, 17/04/11 11:25

    פרובוקציות . הוא לא מאמין לשטויות שהוא עצמו כותב, אבל חייבים איכשהו להתפרנס .
    באמת מנחם רק בריאות מאחלת לך הלוואי שיגיע היום ותרגיש בנוח עם עצמך מספיק ושלם עם עצמך ותצא מהארון כמו שצריך .

    IP: 77.126.1.147דווח על תגובה זו

  • 85.

    100% פיגור

    חתול מטוגן, 17/04/11 11:01

    מנחם בראון, אתה צריך ללמוד דבר או שניים על איך להיות בן אדם.
    כנראה הטריפ שלקחת ב69 השפיע לך על המוח קצת יותר מדי.
    אתה טיפש, מטומטם, אתה לא מנצל את חוכמתך ויצירתיותך על מנת לקדם אומנות; אלו הם דברים שזנחת
    במקום זאת אתה מביע את דעתך האישית, החשוכה, הבורה, הלא מתקדמת, והעלובה בעיתונים מכובדים.
    מה לא עושים בשביל תשומת לב - האופן שבו תיארת תיאורים גרפיים בפסקה 1 מזכיר לי את אותה הרפולסיביות שחשתי כאשר קראתי על מעלליו של דר' מנגלה.
    התבייש לך, ומקווה שלא תנצל את הבמה הנקיה בעתיד על מנת להראות לכולנו כמה אתה מצטמק משנה לשנה.

    IP: 62.90.210.232דווח על תגובה זו

  • 84.

    זה בדיוק מה שמצחיק בעניין... הם לא אוהבים ריח נשים בניגוד לך. (ל''ת)

    זה כל הסיפור., 17/04/11 10:59


    IP: 84.228.190.242דווח על תגובה זו

  • 83.

    תחתית הביוב של התרבות הישראלית היא ''האח הגדול''

    מנחם, טול קורה, 17/04/11 10:01

    תחתית הביוב של התרבות הישראלית היא ללא ספק התכנית הוולגארית הגזענית המציצנית והפורנוגרפית ''האח הגדול''
    וכאחד שהשתתף בה - טול קורה מבין עייניך.

    ודוקא תתפלא שבנושא מגיפת הגאווה - אני מסכים עם כל מילה.
    חג שמח

    IP: 82.166.59.85דווח על תגובה זו

  • 82.

    מנחם אתה חתיכת בהמה מגעילה והומופובית

    ערן, 17/04/11 09:15

    ברור לכל שאתה הומו מודחק בעצמך, צא כבר מהארון! זה שאף אחד לא ירצה אותך כבר תהיה בעייה משנית.
    פשוט בהמה.

    IP: 192.114.163.167דווח על תגובה זו

  • 81.

    לאסוף את כול המיתרוממים ולהגלות אותם לאי בודד,לאלתר!!! (ל''ת)

    נ. ד. רעננה, 17/04/11 06:35


    IP: 84.110.52.150דווח על תגובה זו

    • ובאי הזה אנחנו כולנו נתרומם להנחתה על ישבנך עטור החצ'קונים חחח (ל''ת)

      מתרוממוש, 17/04/11 09:50


      IP: 109.160.227.99 דווח על תגובה זו

  • 80.

    מנחם אני לא יודע לגביך, אבל אני כן נולדתי הומו. נמשכתי לבנים עוד מהגן.

    גיא, 17/04/11 03:05

    כמו שאני לא יורד עליך על זה שאתה, במקום לעשות וליצור משהו משמעותי בחיים מעדיף לראות טלויזיה כל הזמן, ככה אתה אל תתערב בדברים שאתה לא מבין בהם. גם אם אתה נורא ''ישיר'' ומגניב כזה. תודה.

    IP: 84.109.143.149דווח על תגובה זו

  • 79.

    הומוסקסואליות אסורה מן התורה

    אחת, 17/04/11 01:22

    בינתיים, אף אחד לא הצליח להציב דרך אלטרנטיבית לדרך התורה. אפשר לראות זאת בדרך השלום המטהרת רוצחים ומגבירה את הפיגועים. כסילים, מתי תשכילו??

    IP: 85.64.174.206דווח על תגובה זו

  • 78.

    איש מגעיל

    אייריס, 17/04/11 00:17

    לא ייאמן כמה בור האדם הזה, השתיקה תהיה יפה לו. גם דברים חסרי טעם וגם כל כך הרבה קשקושים בפסקה אחת.

    מנחם, בתור אדם שמגדיר עצמו אינטלקטואל, אנא ממך, תפתח ספר. תקרא. אולי תגלה שם כמה דברים חדשים על הומוסקסואליות.

    IP: 46.120.118.103דווח על תגובה זו

  • 77.

    גם אתה דוחה מאין כמוך (ל''ת)

    הנח לנו כבר, 17/04/11 00:04


    IP: 93.172.55.244דווח על תגובה זו

  • 76.

    כול הרבה טעם ואמת- תודה בן. (ל''ת)

    רפאל, 16/04/11 23:29


    IP: 84.229.15.174דווח על תגובה זו

  • 75.

    גרבוז יעשה ה כ ל כדי לזכות בקצת פירסום.... (ל''ת)

    האיש ה ז ו י !!!!!!!!!!!!!!!!, 16/04/11 21:29


    IP: 109.66.206.247דווח על תגובה זו

  • 74.

    מנחם מנחם נלחם בכל הכוח בתחושות העזות שלו להתנסות באהבת גבר

    ד''ר בראון יועץ לעייני מין למבולבלים, 16/04/11 20:22

    הפעם האחרונה שמנחם גילה אומץ להתנסות הייתה בשנות ה60 כשלקח טריפ שלLSD ( מנחם כל ילד שלקח אקסטסי שם אותך בכיס)ומאז הוא מנסה למכור לעצמו שהוא קול ונורא חכם אך מה שמנחם באמת רוצה זה להתנסות באהבת גבר אך אין לו את האומץ לעמוד בפני הציבור המשפחה אם זה יתגלה אז הוא קוטל הומואים כדי ליצור לעצמו תדמית של סטרייט רק למקרה שיום אחד ייתפס על חם מנחם צא מזה לכל אחד מאיתנו יש דברים שאנו לא אוהבים באנשים אחרים אך להכנס לאנשים לחדר המיטות זו צביעות

    IP: 212.116.169.135דווח על תגובה זו

    • אדיוט

      תלמה, 17/04/11 07:14

      כל הומו חושב שכל הגברים הומואים בארון. הומו, אה הוזה, לא חוזה.

      IP: 173.59.34.112 דווח על תגובה זו

      • תלמה אטומה

        לואיז, 19/04/11 17:24

        מי שראה את מנחם מרייר על שריריו של עמיתו (האקס של ההיא) באח הגדול, קיבל שיעור מאלף בהומופוביה שאינה ניתנת לכיבוש.

        מכל המילים, זו שמככבת בפיך היא תיאור למצבך המנטלי-שכלי.

        IP: 77.124.7.231 דווח על תגובה זו

  • 73.

    בן, התיאור שלך את גרבוז מדוייק להפליא. (ל''ת)

    שאפו, 16/04/11 19:27


    IP: 109.65.3.70דווח על תגובה זו

  • 72.

    גוליאנו מר מתהפך עכשיו בקיברו,תאמין לי שהוא לא היה זקוק לתמיכתך

    א.א, 16/04/11 17:51

    להפף

    IP: 77.124.172.148דווח על תגובה זו

    • מצוין. שיכנס לסחרור, יקדח בכדור עד לצד השני, ויעוף. (ל''ת)

      אוכל האבנים צהוב הגב, 19/04/11 17:26


      IP: 77.124.7.231 דווח על תגובה זו

  • 71.

    התכנית של תחתית ציון באמת נחותה (ל''ת)

    רונה, 16/04/11 16:35


    IP: 212.150.174.178דווח על תגובה זו

  • 70.

    אין הבדל בין הומו לפדופיל,

    מוטי שקורי, 16/04/11 15:06

    בשניהם זואת מחלה וסטיה חמורה ובנוסף 99% שמולאנים, סטיה לא פחות חמורה.מה שקורה בזמן האחרון כולם יוצאים מהארון ממש בשישו ושימחו היות והתיקשורת והשמאל מקבלים אותם בחיבוק חזק ממש חבר מביא חבר.הם מגיעים לבית חם היות ושם נימצאת כל אליטת ההומאים ואוי למי שייצא בדיברי סרח על מחנה זה.

    IP: 94.159.229.245דווח על תגובה זו

    • מוטי בוא נסכם שאתה כותב תגובות רק לאחר שתרכוש השכלה

      אלוהים איזה בור נבער חסר דעת, 16/04/11 15:22

      תגובה שנובעת מבורות, תגובה של אנלפבית וערס לא פחות ולא יותר.

      IP: 80.230.111.97 דווח על תגובה זו

      • מה אתה מתייהר? אין שום שגיאה, חסר רק פיסוק. זה זניח (ל''ת)

        אפשר לחשוב, 16/04/11 18:40


        IP: 109.66.195.151 דווח על תגובה זו

        • קצת הבנת הנקרא

          ואתה טיפש, 16/04/11 20:31

          בעיקר כתבתי על הבורות ,והאנלפבתיות שנובעת מכך ,והוא ערס לא יעזור לך ולו ,הוא כנראה גם ישאר ערס כמו שאתה תישאר טיפש לשניכם אין תקנה.

          IP: 80.230.111.97 דווח על תגובה זו

          • אאוץ'. אנחנו כועסים, אה? אנחנו שווים הרבה יותר ממוטי שקורי, אה?

            אפשר לחשוב, 16/04/11 22:49

            הוא ממש מחוץ לתקינות הפוליטית, המוטי הימני הזה (לא אדיוט יותר קטן ממך, בינינו)

            IP: 109.66.195.151 דווח על תגובה זו

      • מוטי לא ערס אלא חרדי. (ל''ת)

        שישו ושמחו..? :)), 18/04/11 20:37


        IP: 96.41.77.208 דווח על תגובה זו

        • לא חרדי אלא מוסלמי אדוק המסייע למאבק המוסלמי בהומואים ובגרורותיהם (ל''ת)

          מאבחן, 01/05/11 01:23


          IP: 93.172.136.176 דווח על תגובה זו

    • יש

      -.-, 09/05/11 09:53

      יש הבדל, רק חבל שאתה מפגר קצת מכדי להבין את זה אה?

      IP: 77.124.8.198 דווח על תגובה זו

  • 69.

    יש בדבריו של בן כמעט תמיד את המבוכה של ילד חכם הרואה את

    גרה בארץ נוכרייה, 16/04/11 13:29

    הגדולים בקלקלתם, גיחוכם, תקיעותם, נפיחותם....
    והמזל שלנו שהוא זוכר להזכיר לנו את זה!
    TKS BEN

    IP: 109.67.4.240דווח על תגובה זו

    • ילד? בהחלט. חכם? לא כל כך. (ל''ת)

      דרור, 17/04/11 01:59


      IP: 79.181.213.169 דווח על תגובה זו

  • 68.

    נתן סלור- אל תתייחס והמשך להיות מה שאתה

    עופר, 16/04/11 13:15

    אתה יוצר מוכשר ולפי הכתבה שקראתי גם בן אדם מקסים ומצחיק שמקבל את מה שעבר עליו בחיים בהשלמה ושמחה. כל הכבוד לך

    IP: 109.160.166.67דווח על תגובה זו

    • סוף סוף אחד שמבין מה נכתב בכתבה.... גם בן חושב שסלור מוכשר (ל''ת)

      ובן אדם מקסים. חבל שהוא הומו. זה הכל, 16/04/11 14:10


      IP: 85.65.36.111 דווח על תגובה זו

    • עוד הומו זה עוד טעות בייצור שלא ניתנת לתיקון.

      מוטי שקורי, 16/04/11 15:19

      ובנוסף יש להם מדינה בשם תל אביב,

      IP: 94.159.229.245 דווח על תגובה זו

      • טובאחי

        -.-, 09/05/11 09:55

        טובאחי עלק עוד טעות בייצור, אולי שאתה נולדת הייתה טעות ביצור

        IP: 77.124.8.198 דווח על תגובה זו

  • 67.

    מנחם, מאחל מאוד שמי מילדיך (רק בנות?) יצא מהארון

    יובל, 16/04/11 12:26

    וזאת רק כדי להעביר אותך סדרת חינוך...

    לגבי כל השאר- לרוב אני מסכים איתך. ואני סטרייט מוחלט, אוהב נשים ידוע

    IP: 89.139.183.150דווח על תגובה זו

  • 66.

    מנחם, אתה הומו, אולי כבר תודה בזה ודי?

    כמו כל ההומופובים, 16/04/11 12:19

    ותבוא השלווה על נפשך...

    IP: 85.250.129.65דווח על תגובה זו

  • 65.

    מנחם כמה צביעות וכמה קנאה

    שולמית, 16/04/11 12:08

    אתה בניגוד לנתן סלור והראל סקעת חף מכל הישג אומנותי , הם עולים עליך עשרת מונים לפחות הם ישאירו משהו לדורות הבאים , מה אתה תשאיר מנחם מלבד ליבוי שנאת חינם?! כמה קנאה מנחם!!
    העיקר ישבת באותו פאנל של שלום האח הגדול
    יחד עם גואל פינטו ובהיותו המנחה ליקקת לו את התחת כמה צבוע מצדך מנחם!!

    IP: 80.230.111.97דווח על תגובה זו

    • מה בדיוק ההישג האומנותי של הראל סקעת?? ספרי לי שאדע.

      אזרח, 16/04/11 12:39

      נתנו לך מקלדת ואת מקלידה. רצוי להפעיל את המוח תחילה.

      IP: 81.218.26.138 דווח על תגובה זו

      • עשרות שירים של שירה נוגעת וחמה.בעיני רבים זה הרבה יותר

        אגיד לך מה.., 16/04/11 14:38

        ממה שאתה ואלטיסטים כמובך מביאים. אני לא מצפה ממך לדעת כי בטח מעולם לא טרחת להאזין לשירה של סקעת.

        IP: 109.186.66.99 דווח על תגובה זו

      • הפוסל במומו פוסל

        שולמית, 16/04/11 15:03

        לו היו לך מעט לא הרבה תאים אפורים היית מבין את ההישג של סקעת , מכיוון שאתה לוקה בחסר בתאים שכאלו לא אטרח ואפרט את רשימת ההשגים של סקעת, הדבר היחיד שחבל שהוסיפו חטא על פשע ושלך ניתנה מקלדת כי מוח כבר אי אפשר לתת לך .
        בכל זאת חג שמח.

        IP: 80.230.111.97 דווח על תגובה זו

  • 64.

    האחד שרואה עצמו בן תרבות..

    gadsha , 16/04/11 10:42

    אז כדאי שתדע.. גם הרומאים.. היוונים ומי לא היו גם וגם..

    יכול להיות שעדיין אין לך את היכולת להכיל אנשים שונים ממך.. השוני לאו דווקא בהעדפה המינית

    לכל הסוקלים בכיכר העיר.. שכחתם כמה רבנים מפורסמים התפרסמו לאחרונה ככאלה?? וכמה כאלה שעוד לא התפרסמו??

    IP: 84.108.100.228דווח על תגובה זו

  • 63.

    הטבע בונה מערכות כה מורכבות עד שטעות בייצור היא

    יעקב, 16/04/11 10:09

    חוק טבע.הכל טבעי גם הטעויות.

    IP: 93.172.253.22דווח על תגובה זו

  • 62.

    טוב שיש מישהו שיוצא נגד ההומואים

    Str8_4ever, 16/04/11 09:57

    בכל הזדמנות וללא הרף, הליברליזם בארץ משתולל, הכל הולך ואנשים נורמליים מפחדים לצאת נגד הסטיות.

    IP: 217.132.62.151דווח על תגובה זו

    • אנשים נורמלים?? מה זה? (ל''ת)

      gadsha , 16/04/11 10:43


      IP: 84.108.100.228 דווח על תגובה זו

      • התנהגות נורמלית מינית היא רק

        גבר+אשה, 16/04/11 15:56

        מה לא ברור לך? נראה לך שלאשה יש אשה או שיש בעל לגבר? הרי זה חולני.

        IP: 217.132.62.151 דווח על תגובה זו

        • חחחחחחחחחחח

          חחחחחחחחח, 17/04/11 00:20

          אתה חי בתוך בועה. הנה אני אפוצץ לך אותה.

          כן. יש. ואפילו לא מעט.

          IP: 46.120.118.103 דווח על תגובה זו

  • 61.

    מה יהיה עם כל הפייגעלך האלה?

    עדי, 16/04/11 09:33

    כנראה שהומוסקסואליות היא תהליך טבעי כי אחרת היא כבר היתה נעלמת מזמן

    IP: 77.127.217.245דווח על תגובה זו

  • 60.

    אילו היה דין תורה,כול הפייגלך המתרוממים הללו היו עומדים

    מירי נ. ק. מוצקין, 16/04/11 09:12

    לסקילה בכיכר העיר,אבל...עוד יגיע גם יגיע היום הזה !!

    IP: 84.110.35.80דווח על תגובה זו

    • יופי מותק. רק אל תשכחי שלפי דין תורה גם אותך יהיה קל מאוד לסקול בכיכר

      העיר... בינתיים, למה שלא תצטרפי לטאליבן?, 16/04/11 09:28

      מתאים לך מאוד.

      IP: 209.198.90.52 דווח על תגובה זו

      • לא היו סוקלים אותה... ובכלל בתי הדין היו מוציאים להורג אחת לשבעים שנה

        מ, 01/05/11 01:29

        אבל אפקט ההרתעה היה כה חזק, בגללו אנשים נמנעו ממקרי אונס ושוד, דבר שהיום לא קיים בכלל.

        IP: 93.172.136.176 דווח על תגובה זו

    • אויש - תישארי בקריית מוצקין - פרימטיבית בורה שכמותך. מפתיע שלגלוש את י (ל''ת)

      קריית הטמטום, 16/04/11 09:55


      IP: 188.64.200.6 דווח על תגובה זו

    • תחילה יסקלו את הרבנים.. שהרי יש הרבה כאלה אצלכם (ל''ת)

      gadsha , 16/04/11 10:43


      IP: 84.108.100.228 דווח על תגובה זו

    • אילו היה דין תורה הפייגעלך האלה היו מתביישים להופיע בציבור ומספרם היה (ל''ת)

      מזערי, 01/05/11 01:26


      IP: 93.172.136.176 דווח על תגובה זו

  • 59.

    נתן סולר

    אלון גוטהרץ, 16/04/11 06:49

    יש משפט אחד אדון מנחם.
    '' אין שכל אין דאגות .''
    * לפני שאתה משחרר מידע על כל נושא תבדוק ועל תתבסס על מה אתה חושב כזה לא מעניין אף אחד !!!!

    IP: 46.120.92.182דווח על תגובה זו

    • אלון, תן גז (ל''ת)

      סולר עלק, 16/04/11 18:42


      IP: 109.66.195.151 דווח על תגובה זו

  • 58.

    מוזר, גם הטורים שלך מבאסים. הם מבאסים כי

    omadawn , 16/04/11 05:08

    זה מבאס לראות אדם בוגר עם דיעות כמו שלך, שמתפקד מצד אחד ככתב תרבות ומצד שני בעל אנושיות גבולית. מין דיסוננס שכזה..

    IP: 62.219.163.254דווח על תגובה זו

  • 57.

    נתן סלור- תעשה לי ילד. גנים מצויינים וכישרון (ל''ת)

    לורן, 16/04/11 04:15


    IP: 109.160.166.67דווח על תגובה זו

  • 56.

    האובססיה האנטי הומואית שלך רק מעידה שאתה כנראה מדחיק... (ל''ת)

    אל תילחם בזה, חבל עליך., 16/04/11 02:36


    IP: 209.198.90.52דווח על תגובה זו

    • שום אובססיה: מותר לו להתבטא נגד הומואים חופשי..חופשי. (ל''ת)

      די לסתימת הפיות, 01/05/11 01:31


      IP: 93.172.136.176 דווח על תגובה זו

  • 55.

    גקי מהאח הגדול חכם יותר ממך.

    סתם אזרחית, 16/04/11 01:08

    בוש והיכלם! איך אתה מעז לדבר סרה על בחור כמו נתן סלור?! אתה מתעלם מכישוריו, מהיחוס המשפחתי שלו והכי גרוע מהטראומה שחווה בהיותו בן 5 בלבד, ונטפל לנטייתו המינית. מי שמך? האם בנך מוצלח יותר עם תרופות או בלי תרופות? אתה איש קטן ופתטי שכל כשרונו בניתוח ''אימרות השפר'' של ג'קי מהאח הגדול.
    ולעיתון ''מעריב'' באופן מידי אבטל את המנוי שלי,וכך גם חבריי אלא אם כן תעיפו את ההומופוב המגעיל והזחוח מעיתונכם.

    IP: 77.126.55.214דווח על תגובה זו

    • שלום אזרחית טיפשה, סותמת פיות ומאיימת בחרמות!!!!

      (ולידיעתך: נתן סלור סיפר בעצמו על כל העניין), 16/04/11 10:25

      זה כל כך אופייני ל''אזרחים'' מסוגך, שאני גם בטוח לאיזה צד של המפה הפוליטית את שייכת... סתם סותמת פיות עלובה.
      בן לא ''דיבר סרה'' על סלור, ולמה את חושבת שאם תאיימי אז הכל יסתדר?
      וכן: ראשית, מה הקשר לכישוריו, לייחוסו המשפחתי והטראומה שעברה על סלור, ולעניין?
      ושנית, אם לא שמת לב (נו, כמו כל הדומים לך), בן דווקא מפרגן לסלור ולכישוריו, ואף מאזכר את ייחוסו, ורק ''כואב'' לו או מפריע לו, שגם בחור חמודות - יפה, חכם ומוכשר כמו סלור יצא מהארון. הפסד למין הנשי....

      IP: 85.65.36.111 דווח על תגובה זו

      • אפס בהבנת הנקרא ואפס באישיות

        סתם אזרחית, 16/04/11 11:13

        1.במקרה אני דווקא בצד הימני של המפה, אבל דפוק שכמוך מה זה שייך לדיעות פוליטיות?
        זה שייך לצו הומני של ''ואהבת לרעך כמוך'', ו''קבל את השונה''.
        2. בן החשוך כמוך כן דיבר סרה על נתן סלור.
        הוא שולל בלעג את נטייתו המינית! וזה לא לעיניין ולא עיניינו.
        3. לעזוב עיתון שנותן במה להומופובים אומללים - זה לא חרם, כי אם זכות דמוקרטית אלמנטרית.
        4. המין הנשי השקול והנבון אכן מרוויח כשגברים כמוך וכמו בן נעלמים ונאלמים.

        IP: 77.124.22.147 דווח על תגובה זו

        • את לא ''סתם אזרחית'', את סתם בהמה מתלהמת.... את מכירה

          אותי מאיזה מקום שאת מחלקת צייונים לאישיותי?, 16/04/11 12:17

          מי שלא מבין מה הוא קורא זו את, ואת עוד מדברת על ''דפוקים''? קחי כדור הרגעה, שתי מים קרים ותקראי שנית את מה שכתב בן ואת מה שאני כתבתי... (ולגבי הצד הפוליטי של המפה: אם טעיתי ופגעתי בצפור נפשך, אני מבקש סליחה... פשוט: סתימת פיות וחרמות זה הבון טון של השמאל).

          IP: 85.65.36.111 דווח על תגובה זו

          • בטח אין לך מנוי בכלל.. (ל''ת)

            חיימון, 16/04/11 17:10


            IP: 192.117.27.12 דווח על תגובה זו

    • לכי תעשי התעמלות יא שמנה (ל''ת)

      סולד ממשועממות, 01/05/11 01:33


      IP: 93.172.136.176 דווח על תגובה זו

  • 54.

    אפרים קישון כתב מערכון על המגמגם הימני - ההוא שמביאים כאילו כדי להוכיח (ל''ת)

    שכל הימנים לא מצליחים להסביר כלום, 16/04/11 00:56


    IP: 109.160.156.129דווח על תגובה זו

  • 53.

    התחפשת לאסלה בבית האח הגדול ולשם שווה כל הכתיבה שלך (ל''ת)

    לעולם תהיה המשרת של אבידן, 16/04/11 00:44


    IP: 109.186.68.108דווח על תגובה זו

  • 52.

    נמאס לשמוע את הקשקושים שלך על הומואיות, דרוויניזם ותנך (ל''ת)

    אתה פשוט אפס !, 16/04/11 00:42


    IP: 109.186.68.108דווח על תגובה זו

  • 51.

    המגפה היחידה היא שאפסים כמוך כותבים במדיה (ל''ת)

    תמיד היית סנגר של אבידן, 16/04/11 00:41


    IP: 109.186.68.108דווח על תגובה זו

  • 50.

    אם לא היו ''נולדים עם זה'', התורה לא היתה אוסרת זאת-קפיש?

    תשובה יהודית, 16/04/11 00:36

    כל תרות ישראל מלאה באיסורים על תשוקות אנושיות ההחל מלא תגנוב, דרך לא תנאף וכלה באיסור על משכב זכר ומשכב בהמה.
    אילו אנשים לא היו ''נולדים'' עם כל אלו, לא היה צורך בכל אותם איסורים (שאפשר להתווכח אם נכון או לא לאסור אותם-אבל זה כבר ויכוח אחר). אז מה שהתורה גילתה לפני אלפי שנים, אתה לא מבין עד היום. משיכה מינית לגברים, לבהמות או לאשתו של השכן היא חלק מהאופי האנושי, ולא ענין תודעתי.
    התורה לא אסרה לדוגמא קיום יחסי מין עם אבנים או עצים, כי אף אחד לא עושה את זה...

    IP: 85.250.143.203דווח על תגובה זו

    • חמוד, אתה יותר טיפש מהעצים ומהאבנים.... הרי אתה מוכיח, לכאורה,

      ולשיטתך, שעפ''י התורה חד-מיניות אינה מולדת...., 16/04/11 10:47

      כנראה שקראת את הפירושים הנכונים והטענות הנכונות, אבל לא כל כך הבנת....
      כיום נטען, כי החד-מיניים שבינינו נולדים עם זה, היינו, מדובר ב''פגם מולד''. יתכן. קטונתי.
      חוקי התורה אמורים לשמור על טוהר המידות והמוסר (ואין כאן כל קשר ל''דת'' וכפייה דתית). עשרת הדיברות ויתר האיסורים מעידים על כך. ברגע שקיים איסור, הנחת הבסיס היא, שהאיסור חל, בין היתר, על תשוקות, תאוות ורצונות הנתונים לשליטתו של האדם, ולא ב''פגמים מולדים'', שאין לאיש שליטה עליהם (כפי שנוהגים להסביר כיום נטיות הומוסכסואליות, כאמור). אז הנה, התורה ''גילתה לפני אלפי שנים'' שלאדם יש תאוות, תשוקות, חשק ורצונות, שלעתים יש לחסום אותם ע''י איסורים, כי אינם עולים בקנה אחד עם כללי החברה, התפתחותה והתנהלותה. הזכרת ניאוף? משכב בהמה? - בדיוק!!! אז ככה: עפ''י התורה לא ''נולדים עם זה'', כי אז לא ניתן היה למנוע זאת...

      IP: 85.65.36.111 דווח על תגובה זו

      • אם להמשיך את ההגיון שלך הרי שנולדים עם תאוות שוד רצח ואונס וכו'... (ל''ת)

        ובכלל,כל סטיה אפשר לתרץ על ידי ''נולדנו עם זה''., 01/05/11 01:37


        IP: 93.172.136.176 דווח על תגובה זו

  • 49.

    מנחם צא מהארון (ל''ת)

    אחד שיודע, 15/04/11 23:57


    IP: 109.65.205.32דווח על תגובה זו

  • 48.

    אדם חסר עומק

    אלמוני, 15/04/11 23:56

    יש לך אינטואיציות נכונות לגבי תחומים מסוימים, אולם בסה''כ אתה שטחי, ויש תחומים מסוימים -בעיקר רפואה, מיניות ואבולוציה, שלגביהם אתה אפילו שטחי מהרגיל - מצטט כל מיני אמרות לגבי אבולוציה למשל, בלי להתעמק בתאוריה עצמה - אולי תשב פעם עם מדען רציני, אפילו דתי שיסביר לך. לגבי חד-מיניות ודו-מיניות - ידוע כי התקיימו עוד בתקופות קדומות, ביוון העתיקה למשל; זה קיים גם אצל בעלי חיים אחרים (בניגוד לטענה המקובלת שזה סותר את חוקי הטבע); החוקר קינסי ערך בדיקות מדעיות בשנות ה-50 וגילה שמיניות היא ספקטרום שכל אחד מצוי בנקודה אחרת על הטווח.

    IP: 79.178.121.251דווח על תגובה זו

    • אלמוני, אתה תישאר באלמוניות. לא חידשת כלום, טעית הרבה (ל''ת)

      ח.צ, 16/04/11 00:35


      IP: 109.66.195.151 דווח על תגובה זו

      • ''אלמוני'' כל מילה בסלע לעומת ''ח.צ.'' הקשקשן שמעיז לבלבל המח (ל''ת)

        לא צעיר, 17/04/11 10:31


        IP: 77.126.184.8 דווח על תגובה זו

  • 47.

    המקולל בן, כזבן כרוני בעל שתי מניירות, קבל, עלה לו השתן מהביוב המכונה

    מבהיר, 15/04/11 23:47

    מה חשוב מה הבור, המקולל והכזבן הכרוני חושב על משהו? מעין ליצן מגוחך נטול כל השכלה, בור, הומו סמוי, לא חדל משקרים כל חייו לפי עדותו שלו, אבל מה, אומר כל מה שבראש שלו ככל אדם נטול תרבות וגס נפש ביסודו ולכן ''מעורר עניין'' בעיקר אצל נטולי מוח.

    IP: 132.64.34.221דווח על תגובה זו

  • 46.

    משעמם

    לירן, 15/04/11 23:42

    מנחם, אתה ההומופוב הכי משעמם בעולם.

    IP: 77.126.55.214דווח על תגובה זו

  • 45.

    הדיסק של נתן סלור- מעולה. אוהב אותך נתן (ל''ת)

    שי, 15/04/11 22:49


    IP: 109.160.166.67דווח על תגובה זו

  • 44.

    אבל הנכד של אלתרמן?!

    ויקטור, 15/04/11 22:43

    איך מעריב מסכימים לפרסם דברים כאלה?
    אני מקווה שהנכדים של מר בן הומואים.

    IP: 85.64.175.22דווח על תגובה זו

    • ויקטוריה, לא הבנתי: אם זה היה הנכד של איזה אברם געפילטע (ל''ת)

      אז זה היה בסדר???...., 16/04/11 10:49


      IP: 85.65.36.111 דווח על תגובה זו

  • 43.

    ראיתי אותך מר - בן בימי שישי על המרקע

    אברהם, 15/04/11 22:24

    היית קבוע בפנל בתכנית מאד עמוקה ומעניינת על האח הגדול ואני חיב לומר שמאד מאד התרשמתי ממך למרות הנשיות המוחצנת שלך.. אתה מקסים בעיני. ושכולם יקפצו

    IP: 84.109.177.17דווח על תגובה זו

    • חה חה. מומלץ (ל''ת)

      ., 18/04/11 20:41


      IP: 96.41.77.208 דווח על תגובה זו

  • 42.

    שניה, עצרתי אחרי חלק 1 כדי להתפקע מצחוק (ל''ת)

    הומופוב, אבל קורע, 15/04/11 21:13


    IP: 93.172.244.20דווח על תגובה זו

  • 41.

    כנראה שכמו שאתה נולדת אדם רשע, אני נולדתי הומו (ל''ת)

    רונן, 15/04/11 21:10


    IP: 82.166.154.173דווח על תגובה זו

    • לרונן

      אני, 16/04/11 23:49

      התבטאויותיו של בן בנוגע להומוסקסואליות מעוררות שאט-נפש ולי, באופן אישי, היו לזרה.
      בן מתאר את הנטיה המינית הזו כאילו היה מדובר באופנה שבה אדם קם בבוקר ואומר לעצמו: '' ווי, איזה מגניב זה להיות הומו, נראה לי מה-זה כיף. אני אהיה הומו''. מר בן היקר, נטיה מינית היא דבר מולד ולא מדובר בבחירה.העובדה שזה נראה לך אופנתי טמונה בכך שבחוגים מסויימים הדבר אינו נתפס כבעיה ואנשים בעלי נטיה זו מתקבלים בברכה וזוכים ליחס שוויוני וזו גם הסיבה שבאותם חוגים הנושא אינו טאבו.את דעותיך בנוגע לנטיה מינית זו השמעת (גם למי שלא רצו לשמוע, פשוט כפית את זה עלינו)ואנו כבר מכירים אותן היטב. אין טעם לפמפם אותן תחת כל עץ רענן חדשות לבקרים. אנשים כמוך יוצרים דמוניזציה סביב הומואים בזמן שהם אינם אשמים בנטיה זו והם לא בחרו להיות כאלה.בגלל אנשים כמוך יש הומואים שחיים בפחד. אני סטרייטית, מר בן וחוששת שהתבטאויות כמו שלך ימיטו אסון (ע''ע בר-נוער). תן לסלור (גילוי נאות:מכירה אותו מלפני שנים רבות) לחיות את חייו. ואל תפשפש במה שהולך בין הסדינים שלו.גם את סבו של סלור ניתן לשפוט על דברים שעשה.ולך רונן אני מאחלת שיהיו לך חיים קלים.

      IP: 79.177.122.229 דווח על תגובה זו

  • 40.

    ולי קשה עם הדעות הפרימיטיביות שלך, אז אתה משנה אותן? (ל''ת)

    אמא להומו, 15/04/11 20:59


    IP: 79.182.200.90דווח על תגובה זו

  • 39.

    הכל יחסי

    הראל, 15/04/11 20:25

    אחרי שפתחת כזה פה גדול על כל מה שזז, אמחל לך גם על שפת הביבים בתאור סדרה חמודה וחיובית כמו החברים של נאור.
    אתה כנראה לא יכול אחרת, בן כעור.

    IP: 99.22.207.179דווח על תגובה זו

  • 38.

    הכי פתאטי זה שהוא מנפנף המון בשמו של דוד אבידן ואני אומר שאין מצב

    אבידן לא היה יורק לכיוונו, 15/04/11 20:20

    אבידן היה איש חכם,אינטליגנט,פתוח,נאור,מוכשר,אמן מדהים,משורר הכי מרגש שהיה כאן
    והייצור הזה דואג לשאת את שמו לשווא כל שני ןחמישי.אם אבידן היה חי הוא היה תובע אותו

    IP: 84.94.82.30דווח על תגובה זו

    • אבידן היה אגו מאניאק ואגוצנטרי והיה זקוק לבן הגרופי (ל''ת)

      הוצמך, 15/04/11 23:21


      IP: 217.132.231.4 דווח על תגובה זו

    • כנראה בחיים שלך לא נתקלת אפילו בשם ''אבידן''. בטח לא הכרת אותו (ל''ת)

      ואין ספק שלא קראת....., 16/04/11 10:51


      IP: 85.65.36.111 דווח על תגובה זו

  • 37.

    איש חלול ועילג עם אוצר מילים דל שזה מביך ולא מובן איך הוא בכלל כותב (ל''ת)

    פרובוקטור בשקל, 15/04/11 19:54


    IP: 84.94.82.30דווח על תגובה זו

  • 36.

    אם כזו הומופוביה כנס עמוק לארון ואל תצא לאור

    גידי, 15/04/11 19:47

    ואת המשנה הסדורה הזו אמר ה''צדיק'' אני לא נגד הומואים רק מתעב את הומואיות...נו נו

    IP: 85.250.159.53דווח על תגובה זו

    • ו-''אם'' כזו עברית עדיף שלא תכתוב דבר.

      גידי אנאלפבית, 15/04/11 22:39

      וכן, מנחם צודק. חור תחת של גבר לא אמור למשוך זכר נורמטיבי. ממש לא... איכסה.

      IP: 46.120.64.175 דווח על תגובה זו

  • 35.

    מנחם- יחצן לקהילה ההומו לסבית

    מנחם- יחצן לקהילה ההומו לסבית, 15/04/11 19:08

    האמת שמנחם עושה שירות נפלא. את מי זה כבר מעניין מי בארון ומי יצא לאחרונה ממנו? תודה מנחם! אתה מחזק כל יציאה מהארון וזה נפלא. הרי מה שאתה כותב גם ככה שוכחים באות רגע...אבל לא את העיקר: יש הומואים. הרבה. אפילו במשפחת אלתרמן...!

    IP: 85.250.181.115דווח על תגובה זו

  • 34.

    גם מספר האוטיסטים עלה בצורה משמעותית. משהו בגנים השתבש. מעניין מדוע. (ל''ת)

    מ., 15/04/11 18:56


    IP: 93.173.177.92דווח על תגובה זו

  • 33.

    לכל סותמי הפיות למיניהם! לכ''א, כולל בן

    יש זכות להביע דעתו, 15/04/11 18:49

    ורובכם לוקחים את העניין למקומות רחוקים רחוקים, וזה נובע אך ורק מאי היכולת לקרוא ולהבין טקסט פשוט...... אין לי כל כוונה לפרש לכם את בן, רק לא ברור לי מה מתנפלים עליו. לאיש יש כל מיני דעות שלעיתים אינן קונבנציונאליות (תרופות, רפואה וכיו''ב), יש לו דעות שזה לא ממש פוליטקלי קורקט להכריז עליהן קבל עם (למרות שרבים-רבים, טובים-טובים ונאורים-נאורים חושבים אותו הדבר, אבל בבית, בשקט...) ואפילו יש לו את הקטע הטרחני והמגוחך של ה-LSD , כאילו הוא ואביו לא-מולידו המציאו את ההזייה. אבל נא להרגע, האיש לא מסית ולא נעליים, וכפי שכבר נוכחנו הוא איש סובלני.

    IP: 85.65.36.111דווח על תגובה זו

  • 32.

    מנחם, כולם יודעים שאתה טרנסקסואל בארון... (ל''ת)

    המלביש, 15/04/11 18:36


    IP: 109.186.68.108דווח על תגובה זו

  • 31.

    מסכים איתך מנחם בעיקר לגביי סעיף 1 !!! (ל''ת)

    אודי, 15/04/11 18:35


    IP: 77.127.61.135דווח על תגובה זו

  • 30.

    נימאס מכל היציאות למה להצהיר חיפוש בן זוג מעל גבי העתונות (ל''ת)

    עכשיו יתחילו להצהיר אני ישר, 15/04/11 18:22


    IP: 68.5.139.162דווח על תגובה זו

  • 29.

    מסכים איתך בכל חוץ מעניין ההומוסקסואליות

    עידו, 15/04/11 17:58

    אתה הוא זה שזקוק לטיפול

    IP: 109.66.36.27דווח על תגובה זו

  • 28.

    עומר ההומו

    אמת בפרסום, 15/04/11 17:52

    מעניין שבחרתם לא לפרסם את התגובה שלי על כך שהכתבה הזו היא בגדר הסתה לשנאת חינם ונידוי, והעובדה שמעריב פרסם אותו היא בושה עמוקה וכואבת שלא תיסלח לעולם.

    IP: 79.176.18.177דווח על תגובה זו

  • 27.

    לא מסכים,אבל זכותו להביע את דעתו ללא מורא (ל''ת)

    אייל, 15/04/11 17:49


    IP: 79.179.207.203דווח על תגובה זו

  • 26.

    מעניין אותי לדעת מה היה קורה אם בגרמניה

    יניב, 15/04/11 17:18

    חבר כנסת (אצלם רייכסטג)
    היה טוען כי יהדות היא מגפה מנטלית ותרבותית

    מעניין שכל הזמן מה שאנחנו אוסרים על אחרים כיהודים אנחנו מרשים לעצמנו כיהודים........

    IP: 89.138.50.83דווח על תגובה זו

  • 25.

    כל הכבוד מנחם. דרוש אומץ רב לכתוב את האמת. (ל''ת)

    רצבי, 15/04/11 17:10


    IP: 109.160.132.12דווח על תגובה זו

  • 24.

    הפינה שלך תת רמה (ל''ת)

    עמיתוש, 15/04/11 16:59


    IP: 77.124.192.208דווח על תגובה זו

  • 23.

    בן זה לא בושה צא מהארון ותראה כמה כייף בחוץ אתה כל היום מתעסק בזה די! (ל''ת)

    הומו, 15/04/11 16:52


    IP: 84.108.184.208דווח על תגובה זו

  • 22.

    זאת פשוט בושה לקרוא את זה, בושה

    יוני, 15/04/11 16:19

    איך נותנים במה לדברים כאלה?
    האם יש עד כדי כך שנאה בישראל לאחר?

    IP: 213.155.151.233דווח על תגובה זו

    • איך נותנים במה לטוקבקיסטים שצועקים איך נותנים במה? (ל''ת)

      פשוט בושה, 15/04/11 21:50


      IP: 109.66.195.151 דווח על תגובה זו

      • התגובה שלך = אלימות = המסר שיוצא מהכתבה של ההומופוב הזה = בושה (ל''ת)

        יוני, 16/04/11 02:32


        IP: 89.101.209.115 דווח על תגובה זו

  • 21.

    כל הכבוד! מזמין את כולם למצעד הבושה שיתקיים מול מצעד הגאווה השנה

    יצחק, 15/04/11 15:52

    הלוואי מנחם שתכבד אותנו בנוכחותך ואף תנאם ותגיד בקול רם את מה שכולנו יודעים שמאיים על החברה הישראלית: הומואים וערבים. ישמור השם

    IP: 77.126.160.20דווח על תגובה זו

  • 20.

    הקטע על גרבוז נפלא! הסגידה לעולב המכוער הזה מביכה (ל''ת)

    י, 15/04/11 15:34


    IP: 77.127.92.242דווח על תגובה זו

  • 19.

    גועל נפש

    שפוי, 15/04/11 15:20

    אמיתי. ''פתחים נשיים נדיבים?''
    אני לא יודע אם יש מישהי בעולם שמסכימה לגעת בך, אבל אני מקווה שהיא לא קראה את התיאור המפרגן הזה. אתה אדם עלוב ופרימטיבי.
    אתה קול שקט שאני מקווה שילך ויידעך,
    למען הדורות הבאים.
    אין לי מושג אם יש לך ילדים (כי אתה והביוגרפיה שלך מעניינים ת'תחת) אבל אני מקווה שהם יתחנכורחוק ממך.

    IP: 77.124.251.227דווח על תגובה זו

  • 18.

    כל הכבוד מנחם,הומואים לסביות זה מגעיל (ל''ת)

    אמיר, 15/04/11 15:14


    IP: 46.117.189.180דווח על תגובה זו

  • 17.

    אתה אדם קטן שמוכיח שטיפשים לא מתים אלא רק מתחלפים (ל''ת)

    סקלרסקי, 15/04/11 15:00


    IP: 46.120.81.60דווח על תגובה זו

  • 16.

    מנחם, אל תדאג, הומוסקסואליות היתה בעולם הרבה לפני הולדתך

    ארז, 15/04/11 14:54

    ותישאר גם הרבה אחרי מותך.

    IP: 109.64.46.109דווח על תגובה זו

  • 15.

    וואו. אתה בור, טיפש ומלבה שנאת חינם. עצוב לגלות שמעריב מהווה חממה לזה (ל''ת)

    קול שפוי, 15/04/11 14:33


    IP: 93.172.20.105דווח על תגובה זו

  • 14.

    כל הכבוד מנחם מישהו צריך לדבר בקול על המגיפה הזאת שמתפשטת

    אני, 15/04/11 12:43

    לכל פינה. ולנסות להבין למה יש כל כך הרבה הומואים? ולא יכול להיות שהם כולם נולדו ככה

    IP: 79.179.206.16דווח על תגובה זו

    • צריך לדבר בקול על המגיפה היהודית

      ניאו נאצי מצוי, 15/04/11 16:24

      למה יש כ''כ הרבה יהודים?

      IP: 85.64.46.190 דווח על תגובה זו

    • אני אם לא היית בור היית לומד ואולי היית מבין בורות אם כל החטאים (ל''ת)

      אתה, 16/04/11 20:00


      IP: 212.116.169.135 דווח על תגובה זו

  • 13.

    מנחם - דעותיך ארכאיות, פינתך גזענית ובכלל, אתה אדם קטן.. (ל''ת)

    שוש בן ארי, 15/04/11 12:10


    IP: 77.127.230.222דווח על תגובה זו

  • 12.

    איזה בושה! הומופוביה נוראית ובורות (ל''ת)

    מתבייש לקרוא, 15/04/11 12:07


    IP: 82.81.200.233דווח על תגובה זו

  • 11.

    ומסתבר שתוכנית ראילטי נחותה כמוך מאפשרת לך לדבר כאן

    אני הומו, 15/04/11 11:40

    בטפשות רבה ..ובצפייה גדולה לאנשים הקטנים שיושבים מאחורי מקלדת וסובלים מרגשי נחיתות כלפי הומואים..כי זה אוכל אותם שאנחנו מכתיבים הכל ואנחנו נמצאים בכל מקום..והחיים בחרו בנו לחיות כמו שמתאים לנו..מה שכל קטני הטוקבקים לא יכולים,אנשים קטנים ובודדים בחקיי חושך יוזבים מאחורי מקלדת ומתפוצצים כל פעם שמדברים על הומואים
    והכל בגלל סיבה אחת וברורה שהם חיים כמו שכולם היו רוצים לחיות..ולא כמו כלבים משעממים מתרוצצים עם עגלות וילדים לכסות ולסדר את התפאורה העצובה של החיים שלהם...
    אנחנו הומואים ואנחנו גאים בזה ומתביישים בכם טוקבקיסטים קטנים ,נראה אותכם לא מדברים מאחורי מקלדת ,כנראה שלא נראה אותכם.

    IP: 212.235.34.253דווח על תגובה זו

    • אף אחד לא מקנא בך, אתה ושכמותך מעוררים רק גועל (ל''ת)

      יעקב, 15/04/11 21:37


      IP: 212.85.205.220 דווח על תגובה זו

    • נחיתות כלפי הומואים? חחח

      בני, 16/04/11 10:10

      אתם לא מתרבים וטוב שכך, העולם יהיה טוב יותר. הצחקת אותי, מי מקנא בכם? איזה אדם נורמלי רוצה למצוץ לגבר? אתם אנשים חולים.
      כולם רוצים לחיות כמוכם? לשכב עם גבר ולא להביא ילדים? אתה זקוק לטיפול.

      IP: 217.132.62.151 דווח על תגובה זו

    • הרוב לא חשופים לזה

      פנדה, 16/04/11 16:55

      בתור מי שחי בתל אביב אני מודה שאני מקנא בזוגיות המדהימה שראיתי אצל הרבה הומואים. מצד שני אני לא מקנא בתהליך שאתם עוברים מגיל ההתבגרות עד שאתם מגיעים אל האיזון... וממש לא מקנה בהומואים מהדור הישן שמזדקנים לבד...

      IP: 84.111.20.77 דווח על תגובה זו

  • 10.

    מנחם - אתה צודק, באמת ביאסת ואיכזבת

    תל אביבי ''נורמלי'', 15/04/11 11:31

    כל כך חבל, עד שמצאתי כתב שאני יכול להתחבר אליו.. כנראה שאני אצטרך להמשיך ולחפש. אנשים ''גאים'' היו פה תמיד, גם בתורה, עוד משחר האנושות. אם אלוהים היה מתבייש בהם הוא כנראה לא היה בורא אותם ככה. זה נכון, אנחנו חיים בעולם נאור יותר שבו אדם יכול להכריז על מיניותו בלי להתבייש... ובתמורה אתה קורה לזה מגפה. אתה איש קטן ובור, ואולי כבר התאהבת במילים חדות התער שלך מעל דפי האינטרנט, אבל כמו כל דבר רקוב אתה תעלם כמו שבאת.

    IP: 193.239.108.4דווח על תגובה זו

  • 9.

    כל מ ילה פנינה, אוהבים אותך מנחם. (ל''ת)

    וילי, תל אביב, 15/04/11 11:16


    IP: 84.228.232.193דווח על תגובה זו

    • וילי, אני מקווה שאהבה אפלטונית ולא כזו שתגרום לו להקיא אותך וממך (ל''ת)

      מקורב לצלחת, 15/04/11 16:04


      IP: 85.250.180.205 דווח על תגובה זו

      • אתה מתכוון לאהבה מלאה תשוקה זכרית

        אל תישא שמו לשוא, 19/04/11 17:40

        לכל המצטטים ללא הבנה.

        טעות נפוצה, שהפיצה הכנסיה הנוצרית, ויהודים בורים הם מפיציה.

        אפלטון היה הומוסקואל.

        אהבה אפלטונית היא אהבה שאינה תלויה בדבר.
        דבר = רביה.

        אהבה אפלטונית היא אהבה שעל טהרת המיניות, ללא לחצים חיצונים של מעמד, רביה והקמת שבט. היא האהבה ההומוסקסואלית לה יחסו היוונים שחרור מכל אלה.

        IP: 77.124.7.231 דווח על תגובה זו

  • 8.

    מנחם אתה ענק- אומר מה שכל אחד בליבו חושב. (ל''ת)

    שמוליק, 15/04/11 11:11


    IP: 212.25.102.61דווח על תגובה זו

  • 7.

    מנחם, המחשבה על משגל איתך מגעילה לא פחות (ל''ת)

    האמת, היא ממש מגעילה, 15/04/11 09:43


    IP: 93.173.172.71דווח על תגובה זו

  • 6.

    חשבת על כך שהמימסד הדתי הוא שהפך את אהבת הגבר לחטא?

    רונית, 15/04/11 09:20

    בעת העתיקה,בגימנסיון, התלמידים של החשובים בהוגי הדעות, היו זכרים בלבד.הבוגרים היו חונכים את הצעירים והדבר כלל יחסי מין והכרות עם סודות האהבה.בדיוק כמו שהרחיבו א ידיעותיהם האינטלקטואליות, המוזיקליות ויכולת הרטוריקה - המורים הבוגרים (החכמים) לימדו את תלמידיהם (הזכרים) את סודות האהבה, עוד תתחום בכישורי חיים שעל הנער ללמוד. זה היה מעשה טבעי,גוף הנערים היה נערץ על ידי המלומדים כגוף אישה ולא ראו בזה סתירה. המימסד הדתי הייהודי עם חורבן הבית השני שחיפש סיבות לחורבן ,הנצרות שסטתה מדרכו של ישו (שאהבת הגברים עוברת כחוט השני בכל סיפור חייו) והאיסלאם שלקח את ''הרע'' במוסריות של שתי הדתות, הכניסו את אהבת הגבר למחשכים.
    בשלהי המאה-20 החלו לצאת ממנה. יש רבים רבים שאהבת המין השני רחוקה מהם והם מרגישים בנוח עם בני מינם. אולי החברה היא שמאלצת אותם לבחור?בגלל מוסריות דתית מפוקפקת שקיימת? הרי החבר הטוב ביותר הוא בדרך כלל מאותו מין. כנ''ל החברה הטובה ביותר. אולי דרכם של אלו שבחרו רק בדרך אחת היא הלא נכונה? אולי אפשר לאהוב גבר אבל לעסוק במעשה הרביה עם אישה כנהוג בעת העתיקה?

    IP: 109.186.66.99דווח על תגובה זו

    • תגובה נבונה ומעוררת מחשבה (ל''ת)

      תודה, 15/04/11 11:33


      IP: 77.126.132.11 דווח על תגובה זו

    • חשבת על זה שאם רצחו יהודים לפני 60 שנה אז גם היום צריך לרצוח??? (ל''ת)

      סלקטביות לשמה!!!!, 15/04/11 15:48


      IP: 79.177.16.121 דווח על תגובה זו

    • תגובה לא חכמה. תמיד קל להאשים את הדת......

      הרבי שאוכל בפסח לחם עם שינקן בשנקין, 16/04/11 11:11

      התגובה גם מעידה על בורות הכותבת:
      המשיכה המינית החד- מינית הייתה במהלך ההיסטוריה ''פתרון'' לחברות ואוכלוסיות מהסוג החד-מיני (צבא, בתי סוהר ומושבות עונשין, בתי ספר, עיתות מלחמה, אמאזונות (: ). היו גם עניינים אחרים כמו התנסות וחקירת הנסתר. הילולות שכב-רב מכל הסוגים ועם כולם - כולל בהמות, היוו בעולם העתיק (הלא יהודי!!!) עליית מדרגה מהמשתאות, הזלילות והסביאות, והיו הסימנים להסתאבות חברתית והקץ הממשמש ובא....
      לא שאלת את עצמך, רוניתי, למה המורים הזקנים ''אהבו'' גופם של נערים צעירים, יפים וחלקים כמו נשים (למה לא את נפשם?), או למה במשחקי המין החד מיניים זקוקות הלסביות לדילדו, למשל? האם זו לא הוכחה לכך שהילד הצעיר ממלא להלכה ולמעשה מקומה המיני של אשה, שהמורה המבוגר פוחד לשכב איתה (אני לא פסיכולוג ולא מתיימר), והוא, הילד המסכן לא מודע לכך ונהרס ע''י ''מורו''.

      IP: 85.65.36.111 דווח על תגובה זו

      • רבי שאוכל שינקן בשינקין, הינך בור לחלוטין וכל דיעותיך הם

        רונית, 16/04/11 11:58

        על סמך סיפורי האימה שסיפרו לך ''מורייך''בחדר.לא עשו עניין - המין היה צורך אנושי בדיוק כמו אוכל ולכן היה לגיטימי בין בני אותו מין ובין בין שני המינים. כפי שמורייך לימדו אותך את רזי הקריאה ככה לימדו החכמים . היהודים בני כת האיסיים היו הנזירים הראשוניים וכאשר התנזרו זה היה מאוכל וממיןמ- שניהם בכפיפה אחת. זה אוכל לגוף וזה אוכל לנפש.. כנראה שאינך בקיא בסוד נשים שכן דברייך הם גיבוב שטויות של אנשי דת ויש בהם שטיפת המוח האופיינית כל כך. אני די בטוחה שאתה ארוניסט מכובד.

        IP: 109.186.66.99 דווח על תגובה זו

        • מתוקתי, לכי, תשכילי, תקראי ספרים (ראשית הבנת הנקרא!), ואז תתחילי

          לספר לכולם את משנתך הפסיכולוגית וההיסטורית, 16/04/11 13:15

          הסנדל הישן שלי יותר חכם ממך, כי הוא לפחות לא מדבר ולא כותב שטויות כמוך. אגב, זה כל כך אופייני לבני מינך וזנך: מי שחושב אחרת מכם (ולא משנה אם דבריו נכונים או לא), ישר הוא חייב להיות ''ארוניסט''. לא חשבת שיתכן ואני סתם לא מסכים וחושב אחרת (ואולי אפילו טועה, נניח...). אגב, גם האינטליגנציה שלך לא משהו....

          IP: 85.65.36.111 דווח על תגובה זו

          • כל מילה שנכתבה מתאימה לך, אז קדימה נתקיף,נעלוב כי אין מענה (ל''ת)

            נתפסת אהה.., 16/04/11 14:41


            IP: 109.186.66.99 דווח על תגובה זו

    • ממש לא. גם בחברות חילוניות לחלוטין היתה ההומוסכסואליות מחוץ לתחום.. (ל''ת)

      למילת גנאי ועלבון צורב עד היום, 01/05/11 01:43


      IP: 93.172.136.176 דווח על תגובה זו

  • 5.

    אתה היחידי שצריך להתבייש

    דורין, 15/04/11 09:17

    צריך להוריד את הכובע לאדם עם אומץ ואמת פנימית צריך לבוז לך שאינך מסוגל להבין את האחר

    IP: 79.176.51.187דווח על תגובה זו

  • 4.

    מזל טוב! עכשי גם אתה יודע שנתן הומו...לא נורא שאתה האחרון שיודע (ל''ת)

    הוי...איזה מסכן אתה מנחם..., 15/04/11 08:41


    IP: 46.116.217.87דווח על תגובה זו

  • 3.

    אדם יבש

    קורי עכביש, 15/04/11 06:43

    מנחם אתה אדם יבש ללא חוש הומור שעובש של רוע אופף אותו מתפתל בתוך קורי עכביש של שטחיות ובאנליות בתוך עצמך.לעומת חוש ההומור המופלא של גרבןז וחוכמתו המושרשת.

    IP: 46.116.69.122דווח על תגובה זו

  • 2.

    אוי מנחם, איך הומו יכול להיות חבר שלך יא'קשקשן?

    אלון. א, 15/04/11 02:05

    על מי אתה עובד, באיזה סרט אתה חי? מנחם, מנחם! הומוסקסואליות זה גנטיקה, איך אתה לא מבין זאת ואיך כמו אחרוני הבבונים האפלים אתה מתלהם ומתגאה בדעה אפלה ובבורות מביכה, איך איש כמוך שיודע שירה, ספר, איך?
    אתה אוהב לספר שהיית חבר של דוד אבידן, אבל האמת היא שזה לא מסתדר כלל. בניגוד לך דוד היה איש מבריק, שנון ובעיקר לא הומופוב! הוא אהב את הלילה התל אביבי של שנות השמונים, כשפרצנו את הארונות. דוד ניסה לפרוץ את גבולות הקונפורמיזם ולא הייתה סתירה, הייתה השחלמה. לו דוד היה חי היום הוא היה מתבייש בך, באח הגדול שלך ובעיקר בנסיונות הנואלים שלך להתחנף לצופי הטלוויזיה המסחרית.

    IP: 77.124.104.193דווח על תגובה זו

  • 1.

    הומו זאת לא בחירה, מתי יקלטו את זה

    הומו גאה, 15/04/11 02:02

    תאמין לי שאף אחד מההומואים בעולם לא באמת היה רוצה להות הומו, גם אם הוא ישקר שכן.. הומו זאת לא בחירה, זה מה שיש.. וכמוך כמוני, גם אני לא מבין מה כ''כ מושך בחורים של האישה.. גוף הגבר הרבה יותר מושך בעיני, הנפש של הגבר, הקלילות והחן, היכולת להשתבח עם השנים.. כל זה קיים רק אצל גברים.. ומושך בעיני

    IP: 94.159.157.18דווח על תגובה זו

    • מנחם צודק , כל מילה בסלע . יש לכם רגשי נחיתות עם נשים

      מישהי, 15/04/11 09:23

      אז אתם פונים למקום קל יותר .
      זו בחירה בהחלט

      IP: 188.64.200.6 דווח על תגובה זו

      • עם נשים חכמות כמוך

        הומו, 15/04/11 10:44

        לא פלא שאנחנו מעדיפים גברים :)

        IP: 79.181.23.213 דווח על תגובה זו

      • למישהי - אני מת על אנשים טיפשים (ולא את לא טיפשה כי בחרת)

        טמטום ולא מבחירה, 15/04/11 15:30

        את טיפשה מפני שכך נולדת וכל מה שתוכלי לעשות עם חייך המשעממים והמטופשים זה לכתוב טוקבקים מטומטמים באינטרנט וללכת פעם בחודש לקבל קצבה חודשית מכל אותם הומואים חכמים שבחרו להיות הומואים ומפרנסים אותך!

        IP: 79.183.25.246 דווח על תגובה זו

      • את רצינית? את באמת חושבת?

        איציק, 15/04/11 19:18

        בואי נחשוב רגע יחד: את אומרת שאדם בוחר ביוזמתו ומרצונו להצטרף לקבוצת מיעוט דחויה ונרדפת, להיות מתויג ושנוא, רק מפני שקשה לו עם נשים? ויש פי 50 נשים מגברים הומואים, אז מה יותר קל בזה?

        IP: 79.176.251.186 דווח על תגובה זו

    • אם זה לא בחירה, אז במה אתה גאה?

      בלונדיני גאה, 15/04/11 10:59

      שמישהו יסביר פעם אחד ולעניין, ממה נובעת הגאווה של הומואים? ממתי העדפת חורים של גבר על פני חורים נשיים הפכה להיות סיבה לגאווה? האם עיוורון צבעים או העדפת יד שמאל על יד ימין זה גם מקור לגאווה?

      IP: 62.0.41.210 דווח על תגובה זו

      • אם אתה באמת רוצה לדעת

        דני, 15/04/11 11:17

        התשובה היא שהומוס' באמת עניין נטרלי, אלא שההתמודדות מול המאבק ההומופובי והעמידה בה היא הסיבה לסיפוק

        כמו שיהודי שיאמר שהוא גאה בהיותו יהודי חרף האנטישמיות, למרות שהוא לא חושב שמוצא אתני לכשעצמו סיבה לגאווה

        IP: 79.176.246.221 דווח על תגובה זו

        • טעות בידך : מוצא יהודי הוא אכן מקור לגאוה :

          יהודי גאה, 15/04/11 12:12

          אנחנו העם הנבחר

          IP: 77.126.18.65 דווח על תגובה זו

          • ואני חשבתי שעדיף להיות מהגזע הארי, שהם העם הנבחר

            ארי, 15/04/11 13:36

            לכל קבוצה של פרספקיטבה משלה על מי ''נבחר'' ומי לא.

            IP: 80.57.226.210 דווח על תגובה זו

        • הקיפוח בלבד זה לא סיבה לגאווה

          בלונדיני גאה, 15/04/11 15:29

          איך זה נשמע לך: ''אני אוטיסט גאה''? ליהודים כעם או כדת יש היסטוריה ומורשת בלי שום קשר לקיפוח. מה המורשת של הומואים? להגיד שמפורסם זה או זה גם שכבו עם גברים זאת לא מורשת.

          IP: 85.64.254.13 דווח על תגובה זו

          • ההתגברות על הקיפוח היא סיבה לגאווה

            הומו, 15/04/11 15:58

            היכולת להתמודד עם כל השנאה וההסתה, להישאר שפוי ולחיות טוב

            IP: 79.181.23.213 דווח על תגובה זו

    • יפה כתבת. אך, היכולת של גברים להשתבח עם השנים, אפרופו ג'וליאנו. (ל''ת)

      אישה, 15/04/11 12:18


      IP: 77.127.146.72 דווח על תגובה זו

    • בסך הכל מדובר בצעדי נגד של הטבע באדם המזהם והתפוצצות האוכלוסין (ל''ת)

      הטבע מתקן נזקים, 15/04/11 14:02


      IP: 85.64.173.16 דווח על תגובה זו

    • וואלה, עשית לי חשק. אפשר להיגמל מנשים? (ל''ת)

      סטרייט, 15/04/11 15:20


      IP: 77.126.51.138 דווח על תגובה זו

    • על מה אתה גאה כל כך?

      חור שחור, 15/04/11 23:58

      על איזה חורים אתה מדבר?
      תתחרר מכאן.

      IP: 85.65.50.139 דווח על תגובה זו

    • בלי קשר לנטיות שלך, גם לנשים יש יכולת להתחדש ולהשתבח ולהיות קלילות

      אלמוני, 05/05/14 13:04

      לא נכון מה שאתה אומר גם הנשים (גם אם ההעדפות שלך הן אחרות)

      IP: 84.229.201.203 דווח על תגובה זו