• 25.

    סלאח שבתי הוא עירקי! (ל''ת)

    רחלי, 10/04/11 20:09

  • 24.

    איפה משפחת צנעני ??? (ל''ת)

    ירושלמית, 10/04/11 12:15

  • 23.

    קצת מעייף להתלונן על כל שעל...

    היורשת (ממוצא מזרחי, אגב), 24/03/11 10:12

    אמנם אני בכל זאת מזדהה איתך רון, אבל ראי שלי - אתה מתלונן יותר מידי. בורקס אשכנזי-לא, לא עוד בורקס - לא טוב. שפה מתפתחת - רע. מה יהיה?
    אני לעומת זאת בעד גם וגם - לכולם יש זכות קיום.
    חור בלבלנה אגב, זו יצירת מופת - חבל שאתה שם באותה קטגוריה עם אחרים..
    כקולנוענית אני בעד ללכת עם הקהל ולעשות סרטים עבורו

    ...האם זה אומר שהפנמתי את הדיכוי?
    ל.

  • 22.

    הקיפוח, הבדלי המעמדות והתפיסה המוטעית עדיין כאן

    משה, 20/03/11 15:17

    לכל אלו הטוענים כי אין לדון יותר בבעיה העדתית, טעות גדולה בידכם. הפערים בין מזרחים ואשכנזים אינם מצטמצמים. אשכנזי ממוצע מרוויח ב- 40% יותר ממזרחי. הוא גם משכיל יותר ברמה זהה. בתי- הכלא מלאים בבני- עדות המזרח, ואף פוקו אמר שבתי הכלא הם הראי ליחסי הכוח במדינה. כל זאת עוד לפני הבעיה התפיסתית אודות מזרחיים, והתודעה הקולקטיבית המורכבת כולה מתודעה אותה אשכנזים יצרו. יש לדבר על זה, היום יותר מאי- פעם.

  • 21.

    כל כך נכון!! שנים שאני חושב על זה ורון כתב את זה בצורה ברורה! (ל''ת)

    צחי, 20/03/11 14:08

  • 20.

    קישון צדיק. מי שמטנף עליו מנוול

    באר שבעי, 20/03/11 13:30

    אפרים קישון היה הראשון במדינת ישראל, למורת רוחו של הממסד, שהציף בצורה ברורה את היחס והקיפוח של המזרחיים. קישון, שכתב את סאלח שבתי כאשר הוא לא יודע מילה בעברית, הדגיש כל חיי כי הוא עצמו זה סאלח שבתי. והסיפור של סאלח הוא סיפורו שלו. של העולה החדש המנודה שהממסד הישן לא מקבל אותו ואכן המנוולים לא קיבלו אותו וקיפחו אותו כל השנים ולא הסכימו לתת לו את ההכרה שהוא ראוי לה. הכרה שהוא קיבל בענק בכל העולם רק בישראל לא. תתבייש רון זין כחלילי. מי אתה בכלל ? לא שמעתי עליך אף פעם

  • 19.

    חבל שלא פרסמו את הסידרה יותר - החמצתי, ואני מצטער על כך (ל''ת)

    אפשר לראות אותה באינטרנט? קישור?, 20/03/11 12:08

  • 18.

    הכתבה עושה עוול לסדרה מדהימה. כנסו כנסו

    אלירז, 20/03/11 11:22

    קראתי ביום שישי את הכתבה בסופשבוע ונשבעתי שלא אראה את הסדרה. שדים, בקבוקים, התלהמות. מי צריך את זה ב2011?
    אבל אתמול, כשהבנתי שהפח הגדול בפתח, עברתי לערוץ 8 ונגנבתי, ממש כך.
    סדרה יפה, סוחפת, עמוקה, צבעונית, מצחיקה ונוקבת. והכחלילי הזה, שהוצג בעיתון כמו לוחם, נראה לי פתאום רך, מפויס ומצחיק בטירוף.
    סדרה חובה, מילה של אלירז.

  • 17.

    הכתבה עושה עוול לסדרה מדהימה. כנסו כנסו

    אלירז, 20/03/11 11:16

    קראתי ביום שישי את הכתבה בסופשבוע ונשבעתי שלא אראה את הסדרה. שדים, בקבוקים, התלהמות. מי צריך את זה ב2011?
    אבל אתמול, כשהבנתי שהפח הגדול בפתח, עברתי לערוץ 8 ונגנבתי, ממש כך.
    סדרה יפה, סוחפת, עמוקה, צבעונית, מצחיקה ונוקבת. והכחלילי הזה, שהוצג בעיתון כמו לוחם, נראה לי פתאום רך, מפויס ומצחיק בטירוף.
    סדרה חובה, מילה של אלירז.

  • 16.

    סדרה מצויינת חובה (ל''ת)

    דיני, 20/03/11 09:16

  • 15.

    וראוי לציין שגם הגשש הדגישו את הסטראוטיפים הנפסלים האלו (ל''ת)

    מסכים עם כל מילה, 20/03/11 08:10

  • 14.

    סרטי ''בורקס''

    פרסי תפרן, 20/03/11 07:57

    ללא זאב רווח +יהודה ברקן +יוסף שילוח ....וגם כן גבי עמרני זה לא סרט ''בורקס'' !


    ללקק את האצבעות.

  • 13.

    יש לכם הכח לעשות סרטים כמו סלח שבתי ש''קונה אישה לחתונה'' וטוביה החולב

    @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@, 20/03/11 03:01

    יש לכם הכח לעשות סרטים כמו סלח שבתי ש''קונה אישה לחתונה''
    וטוביה החולב התואם האשכנזי כולו טהור וזך והכל במימון ממשלתי
    אנחנו קונים אישה לחתונה והליטאים במאה שערים שרים לה סרנאדות,

  • 12.

    ברגע שנתת לפרופגנדה האשכנזית לקרא לך ''מזרחי'' הפסדת בכל וויכוח , כמזרח

    הרבה בריאות, 20/03/11 02:59

    ברגע שנתת לפרופגנדה האשכנזית לקרא לך ''מזרחי'' הפסדת בכל וויכוח , כמזרח תיכונית גאה כבר אלף שנה הכינוי ''מזרחיים'' שמור אצלי לאיסטויודאן של פולין-ליטא גם אם קשה להם עם זה

  • 11.

    סדרה מעולה! (ל''ת)

    שלומי, 20/03/11 02:27

  • 10.

    ראיתי הרגע. גדול, עמוק, מרתק. סוף סוף טלויזיה טובה

    ברטה ימפולסקי, 19/03/11 23:27

    כל הכבוד. פתאום הבנתי איך נולד הקולנוע הישראלי וכמה הבורקס - זה שכל כך השמיצו אותו - חשוב. מקסים, מקסים.

  • 9.

    בדיוק ראיתי עכשיו את הפרק הראשון בטלוויזיה

    חי (בסרט), 19/03/11 23:12

    הרבה פחות מתלהם ממה שיוצא מהראיון הזה. גם ה''רשעים'' (מנחם גולן, חיים טופול והשאר) יוצאים טוב. הכל פחות נחרץ ולוחמני ויותר עמוק ועם רבדים.
    עשוי ממש טוב.
    בכלל לא בטוח שהכתבה עושה טוב ליוצר ולסדרה.
    ולמגיבים הראשונים: שתו מים ותרגיעו. מה קרה?

  • 8.

    די כבר עם היבבנות הזו

    שיראל חלומי, 19/03/11 23:12

    לא נמאס לכחלילי לסחוט את הלימון המצומק הזה?
    כן, הספרדים לא מוצגים באור הכי מחמיא בסרטים הללו, אבל גם האשכנזים לא יוצאים בהם טוב.

    אם כ''כ משעמם לו הוא מוזמן ללכת ולטפל בש''ס ובאיך היא משתמשת בקונספט של השד העדתי כדי לשמור על קהלה עני ונבער.

    • כל מילה בסלע. (ל''ת)

      ל8 צודקת!, 20/03/11 09:42

  • 7.

    חכלילי דחוף את רגשי הנחיתות שלך

    תורכי גאה, 19/03/11 23:04

    טמבל שמעמיד את בני המזרח כאומללים . חכלילי צא כבר מהסרט שלך עם חבורת האומללים מהקשת המזרחית בשחור שלך. אנחנו לא צריכים את עזרתך ! באלכס חולה אהבה מסתלבטים על הפולנים לא פחות מאשר על הפרסים כך גם באסקימו לישון. מה לעשות היתה כאן גלות וכולנו חלק מהתמהיל הזה. כמה עוד תנופף בדגל הנגזל ? כבן גילך, לא עצרו אותנו בכלום ומצד שני ראינו כיצד רבים מבני העליה המרוקאית ממשיכים לילל שלא נותנים להם ולא שומעים מהם. צריך קצת ללמוד מהעליה הרוסית כשתותחים מומחים בפיסיקה ומתמטיקה יצאו לטאטא רחובות לפני שמצאו מקום עבודה מכובד.

    • טורגוטי תפסיק להשמיץ את המרוקאים. המרואים הסתדרו כאן יותר טוב ממכם.

      מרוקאי, 19/03/11 23:53

      אנחנו מסודרים. קאפיש.
      מעניין שדווקא תורכים, ועוד כמה עדות מזרח, שלא אזכיר נגועים בשנאת מרוקאים יותר מכמה אשכנזים.
      עדות המזרח - לעומת המרוקאים - הם בטטות ולא מגיעים לקצה קצהו של המרוקאים. המרוקאים נלחמו - הפנתרים השחורים זה היה מרוקאים - אתם כמו חמורים הלכתם בתלם, ומה שעניין אתכם זה רק להיות סוחרים בבאסטות או עם חנות לשטיחים בשוק.
      מרוקאים הם לא עדות מזרח - אנחנו צפון אפריקה ולא עדות מזרח. אנחנו עבדנו בחקלאות, בבנין, בטקסטיל בכל עיירות הפתוח מסביב למדינה בעוד אתם סוחרים בשוק הכרמל.
      המרוקאים הם היחידים כאן שיצאו נגד התרבות העלובה של הארץ הזו ונגד כל התיחמונים של האשכנזים ושאר עדות המזרח הסוחרים של השוק שהלכו כל הזמן בתלם. אנחנו היינו המרד האמיתי, והרבה בזכותינו מדינת ישראל היא כפי שהיא היום.
      וזה שתורכים וכל מיני עיראקים שונאים מרוקאים זה בגלל הטפשות שלכם. תלכו כפרה עלינו יא-קאקערים + סוחרי גרעינים אנאלפאביתים.

      • נכון, המרוקאים אוהבים להלחם

        בוצי, 20/03/11 00:39

        רק הם לא מבינים על מה.

      • שהשם ישמור !

        סתם מישהו, 20/03/11 12:29

        אוי מרוקאי, מרוקאי,רק בריאות אינשאללה ! כל מילה ופסיק בתגובה שלך היתה כמו יריה נוספת, כמו גול עצמי נוסף! באת לברך את המרוקאים ויצאת מקלל,מה זה מקלל! כמעט ראיתי בעיני-רוחי את הריר הניגר ואת להט המאכלת המתהפכת,וזה היה די מפחיד,למען האמת... תרגיע,רבאכ,תרגיע דחוף! תקרא את תגובתך עוד 5 פעמים ואז אולי תבין את אלימותה ועליבותה !והכי מצחיק - הירידות ה''גאות'' שלך על העיראקים, הטורקים, הפרסים ומי לא ...

    • ל-7 כל מילה בסלע. (ל''ת)

      תקראו., 20/03/11 09:43

  • 6.

    הואצ מצדיק את הסטראוטיפים, בכיין, מאשים את האשכנזים ותוקף את כולם.

    אחד, 19/03/11 23:00

    עשו סרטי בורקס - לא טוב
    הפסיקו אותם - לא טוב
    עשו אותם אשכנזים -לא טוב
    עשו אותם מזרחים - לא טוב

    סרטי הבורקס נעשו עבור המזרחים, אשכנזים לא ראו אותם, לכן מי שאחראי ליצירת התרבות הזו הם המזרחים, די לבכות.

  • 5.

    במילה אחת : פלצנות.

    יוסי, 19/03/11 22:56

    בשתי מילים:סדרה מיותרת.
    בשלוש מילים: חבל על הזמן.

  • 4.

    סלאח שבתי בהחלט לא מוצג כדמות שלילית. רב צדדי, טוב לב, פיקח כשצריך.

    בן דוד: כחלילי טועה ומטעה. סלאח דמות מעוררת חיבה., 19/03/11 22:44

    כמזרחי, אני מוחה על השטויות של כחלילי.
    נכון, רוב האשכנזים גזענים (היום יותר מאשר בשנות ה-50), אבל במקרה של סלאח שבתי הוא בהחלט לא מוצג כדמות שלילית.
    מה זה, לא היינו באותו סרט?
    סלאח שבתי מוצג כדמות חיובית בסך הכל. נכון, הוא נראה מוזנח, אבל עדין נפש, פיקח (לא תחמן), טוב לב כשצריך להיות טוב. האחרים, האשכנזים, כמו הקיבוצניקים, לא מוצגים טוב יותר. הם נראים אטומים וקצת רעים לעומת סלאח.

    • אתה טועה. הוא נעלג חבל על הזמן (ל''ת)

      פלורה פלפורה, 19/03/11 23:22

  • 3.

    50 שנות סירטי בורקס (ל''ת)

    עמיתוש, 19/03/11 18:49

  • 2.

    יוחזר הבורקס לקולנוע הישראלי (ל''ת)

    תולעת, 19/03/11 18:02

  • 1.

    הפגר העדתי

    אבי הדרומי, 19/03/11 16:47

    כל הכבוד לרון כחלילי ,, מנתח טוב את העסק..
    איזה עסק\\\\ תיזהר שגדליה לא יעשה ממך רסק.
    תגיד לי מר כחלילי מי זה גדליה\\ פולני רומני
    לא יודע.גדליה הביריון האשכנזי. טוב לא כל האשכנזים חנונים. מר כחלילי השד העדתינפח נשמתו,מעתה פגר העדתי, אייך שלא נהפוך אותו,,, מתחתיו נמצא הכסף..