• 135.

    אמיתי

    , 29/11/13 10:27

    המזרחית בעיקרה ,לא כולה, היא זולה יצרית יורדת לעם שבעם,ופופוליסטית. בתור אחד שבעצמו מעדות המזרח, וגם אוהב מושבע של אריק איינשטיין אני גאה ואוהב אותך

    IP: 80.178.21.202דווח על תגובה זו

  • 134.

    גם במוסיקה הלא מזרחית יש שירים כאלו

    דרור, 07/07/12 13:21

    אבל רוב רובה של המוסיקה המזרחית היא באמת זבל -אין ספק

    IP: 109.65.25.219דווח על תגובה זו

  • 133.

    רוב המגיבים פה הם אותם מגיבים ימניים

    חני, 22/06/12 15:03

    הזויים ואינם מבינים עניין ובכל נושא שיש בו מעט מחשבה...

    IP: 85.65.24.138דווח על תגובה זו

  • 132.

    גאון כבר לא רלונטי...דבריו רשף שמתחת לגשר הירקון... (ל''ת)

    אריק, 20/06/11 13:12


    IP: 46.117.212.191דווח על תגובה זו

    • למגיב 132 - יהורם גאון רלוונטי יותר מתמיד

      אזרחית, 30/06/11 12:01

      תגובתך אינה רלוונטית

      IP: 46.116.117.24 דווח על תגובה זו

    • למגיב ''אריק'' - שמור על מקומך ולשונך -ולא אתה תחליט; (ל''ת)

      אזרחית, 08/07/11 16:40


      IP: 109.186.81.181 דווח על תגובה זו

  • 131.

    טוב מאוד שיוסיף רק שיוסי גיספן הוא השטן

    ביקרתותו, 14/05/11 15:32

    אני אישית לא חושב שצריך לבטל את המוזיקה הים תיכונית/מזרחית בכלל ומקומה שמור לה (בחתונות, אצל נערות וכולי). הבעייה היא אכן אלף ההעתקים הזולים שצצים אחרי הצלחה. והנוסחה כבר קבועה , אותם צלילים אלקטרוניים, באסים (המכוניות עוזרות להפיץ את הוירוס) וכמובן גולת הכותרת התמליל הקליט של הפזמון עם כל הוריאציות שלו יוצרים שיכפולים של שירים כאלו שאולי ממלאים איזה צורך בחווית החיים של הפריפריה הענייה בארץ.

    IP: 109.65.96.198דווח על תגובה זו

  • 130.

    ביום שישי היית גדול (ל''ת)

    סתיו, 14/03/11 21:51


    IP: 2.55.23.112דווח על תגובה זו

  • 129.

    מספיק רק לשמוע את בניתי עליך של עומר אדם כדי להבין על מה הוא מדבר (ל''ת)

    יואב פרץ, 14/03/11 19:35


    IP: 109.65.18.28דווח על תגובה זו

  • 128.

    חצץ, חצץ הבלוקים נגמרו שבוע שעבר נגד פתח תקווה...

    אורן, 14/03/11 17:51

    אם במוזיקה של היום יש חצץ אז במוזיקה שלך יש הרבה הרבה בלוקים!!!
    בדיוק גלגלצ שידרו עכשיו את השיר בדד של זוהר בביצוע מחריד שלך...

    יש הבדל אדיר בין לאמר:''שמוזיקה המזרחית משופעת בפנינים, אך לא חסר בה חצץ'' לעומת,
    ''זה זבל שלא ברא השטן''
    נראה מה תגיד מחר יא חסר חוט שדרה שכמוך...
    אתה עוד תצטער על מה שאמרת...
    שלך,
    אורן.

    IP: 192.117.170.194דווח על תגובה זו

  • 127.

    החצץ קיים גם באלבומים שלך ושל אחרים אך לא יצאת נגדם

    מזרחי, 14/03/11 17:10

    אתה יודע מר גאון גם בשירים שלך יש זבל. למשל ''אח יא ראב יא ראב אח יא וויל יא וויל'' נניח שאם השורה הזאת הייתה מופיעה אצל הזמר משה פרץ אז זה היה זבל. אבל כשמר גאון שר את השורה הזאת אזי זה מוגדר כקלסיקה. ומה דעתך על השיר ''כלבלב או בידי בם בם'' של נתן זך בביצוע מתי כספי זה לא זבל? וגם בשירים של שלמה ארצי יש זבל.
    לדעתי בכל אלבום אצל כל זמר תמצא מעט זבל.
    מר גאון מה שמפריע לך זה הטעם המוסיקלי המזרחי והוא פשוט אינו לרוחך וזו זכותך. לכן הביקורת שלך היא לא עניינית.
    נקודה נוספת שכדאי להתייחס אליה היא שהרבה כותבי שירים איכותיים לא מעוניינים לכתוב לזמרים מזרחיים וחבל.

    IP: 77.125.81.118דווח על תגובה זו

    • זה לא מוסיקה מזרחית

      אורי, 15/03/11 02:31

      מה שאתה מכנה מוסיקה מזרחית , לא דומה בשום צורה להגדרה של מוסיקה כזאת . הקשבת פעם למוסיקה ערבית ? אתה יודע מה זה רבעי טונים ?
      אתה אוהב פופ סלסולים , כנראה שאם היינו בחול היית מקשיב למוסיקה של ילדות בנות 14 , אבל כשזה עטוף במלחמה הסתמית בין מזרחיים לאשכנזים ברור באיזה צד תבחר , וכן יש מלא זבל במוסיקה הדוגמאות שנתת לא טובות , חבל שאתה מוכן לקבל זבל כשאתה מודה שהוא זבל

      IP: 84.108.236.33 דווח על תגובה זו

  • 126.

    יורםם תחזורר להתכונית שלך כי בינינו זהה הדברר היחידד שהצלחתת בוו יק (ל''ת)

    חעחעח, 14/03/11 16:30


    IP: 2.55.19.90דווח על תגובה זו

  • 125.

    כל הכבוד

    מיכל איזנר, 14/03/11 11:16

    יהורם גאון, מוכשר, חכם ואמיץ

    תוכניות רדיו תענוג

    כל הכבוד

    IP: 192.116.216.114דווח על תגובה זו

    • ''כל הכבוד''

      ליאת, 21/04/11 10:58

      אין עוררין על כך שיהורם גאון הינו הזמר הנפלא והמוכשר ביותר מאז קום המדינה. עדיין לא קם לו יורש בתחום השירה. קולו צלול ונפלא ושיריו מצויינים.
      יישר כוח- המשך בעשייה שלך והמון בריאות.
      לצערי הרבה אנשים בארצנו אינם יודעים לזהות איכות ולכן הם שומעים ומשמיעים את המוסיקה הכל כך רדודה וחסרת משמעות מבחינת התכנים. עצוב שזה כך ועפ''י התגובות של מספר אנשים כנראה שמגמה זו תמשיך.
      אני ממליצה לאותם אנשים- לכו להופעתו של יהורם גאון- אז תבינו מהי הופעה איכותית, מרגשת ומושקעת. אתם תחושו עונג והנאה מרובה ותרצו ללכת ולשמוע אותו שוב. מאד מומלץ.

      IP: 79.176.21.54 דווח על תגובה זו

  • 124.

    פשוט מאסת (ל''ת)

    דוד, 14/03/11 09:40


    IP: 85.65.21.140דווח על תגובה זו

  • 123.

    יורם ?? גאון - אתה לא ..

    אין שם, 13/03/11 23:04

    מי אתה שתגיד על מוזיקה אם היא טובה או לא ?!
    לא ''לרמה'' שלך לשמוע , וואלללה אל תשמע - אנחנו לא מפסידים כלום ... .
    הכל מ-ק-נ-א-ה ואתה יודע את זה טוב מאוד. תחזור תחזור למערה שיצאת ממנה

    IP: 89.138.32.16דווח על תגובה זו

  • 122.

    צודק בהחלט. אני כמזרחית מצדיקה את דבריו

    בראשי, 13/03/11 14:48

    המוזיקה המזרחית השתלטה על הרדיו.

    IP: 212.117.137.146דווח על תגובה זו

    • איזה כיף לשמוע את זה!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      אורן, 14/03/11 17:56


      IP: 192.117.170.194 דווח על תגובה זו

  • 121.

    יש שירים במוסיקה המזרחית שהם ברמה ויש מה לעשות גם זבל

    ..., 13/03/11 14:35

    בעצם כמו בכל סוג מוסיקה

    IP: 109.160.162.70דווח על תגובה זו

  • 120.

    מישהו מכם ניסה לשים לב למילים במוזיקה של הבלוז, או הרוק...

    לתשומת לבם של ''המתורבתים'' שמבינים במוזיקה איכותית, 13/03/11 12:45

    או קאנטרי או ראפ או הפופ?''זבל'' או ''חצץ'' יש בכל מוזיקה, אבל משום מה זה לא בסדר, כל עוד הזמרים הם מיזרחיים.לי זה נראה שיש כאן משהו אחר לגמרי, ולא מדובר כאן בכלל על מוזיקה איכותית או לא.רק מהתגובות כאן אפשר לקבל את הרושם שאנחנו בעיצומה של מלחמת תרבות.אחד אני אישית לא אוהב מוזיקה מיזרחית, במיוחד כשלוקחים מוזיקה ערבית ושותלים בה מילים עבריות.

    IP: 84.238.46.18

  • 119.

    לכל ''החכמים''. מתי תבינו שמוזיקה ,זה מוזיקה. לא נאה לך, אל

    מה עם קצת טולראנס., 13/03/11 11:41

    תשמע אותה. ואם לא היו מאזינים למוזיקה הזו, אז כל הזמרים המזרחים היו מחפשים עבודה אחרת. אך כל עוד שיש כאלה ששומעים את המוזיקה הזאת, אין לבטל אותה.גם בארהב לא אהבו את הראפ כשזה התחיל. גם את אלביס לא אהבו בהתחלה.אני אישית לא שרוף על מוזיקה מזרחית.

    IP: 84.238.46.18דווח על תגובה זו

  • 118.

    יהורם גאון צ ו ד ק בכל מילה מוסיקה זבל (ל''ת)

    אפרת יש, 13/03/11 11:32


    IP: 81.218.241.5דווח על תגובה זו

  • 117.

    חזק ואמץ יהורם. עם ישראל איתך. אתה צודק. (ל''ת)

    מפוכח, 13/03/11 10:51


    IP: 109.65.118.90דווח על תגובה זו

  • 116.

    יהורם הזמר הטוב ביותר. (ל''ת)

    דקלה, 13/03/11 10:49


    IP: 2.55.23.112דווח על תגובה זו

  • 115.

    ''לכל מקום אשר אליו אברח''......שימו לב למילות השיר והפנימו

    שולמית, 13/03/11 10:38

    ''לכל מקום אשר אליו אברח
    ישנו מקום שלא שלא אשכח
    אותו תמיד אשא עימי בלב
    יש מקום אותו אני אוהב''

    יהורם, אל תהיה תמים גם שרות חינוך כושלות על פי דרכן, ולכן החינוך שלנו נראה כפי שהוא נראה, ולך יישר כח הפעל את מנגנוני הכח שלך ולזה תבוא הברכה..

    IP: 79.177.244.165דווח על תגובה זו

  • 114.

    מורידה הכובע בפני יהורם גאון - כל הכבוד!!! (ל''ת)

    רחובותית, 13/03/11 09:49


    IP: 132.77.92.190דווח על תגובה זו

  • 113.

    יורם גרמת לעוד פירוד בעם רק כדי שתתפרסם קשיש. (ל''ת)

    רוזה, 13/03/11 07:31


    IP: 212.76.98.151דווח על תגובה זו

    • עוד אידיוט מזרחי שלא מבין מימינו ושמאלו (ל''ת)

      רחובותית, 13/03/11 09:48


      IP: 132.77.92.190 דווח על תגובה זו

  • 112.

    כל הכבוד

    אבי, 13/03/11 05:51

    יהורם גאון כל הכבוד אמרת מה שרבים חושבים אבל בשם הפוליטקלי קורקט מפחדים לואמר

    IP: 2.55.48.23דווח על תגובה זו

  • 111.

    יהורם גאון

    ל.ג, 13/03/11 00:58

    יהורם זמר ענק ואמירתו הבוטה לא נועדה לפגוע גם לטעמי ישנם טקסטים שטותיים וישנם טקסטים על רמה ההתלהמות שבאה מצד האשכנזים שמגנים את המוסיקה הזו שלא יחבאו במסיכות אני אישית רןאה איך הם רוקדים ומענטזים באירועים שיש בהם מוסיקה מזרחית אז דיי עם עם ההתייפייפות מה לעשות המוסיקה הזו מקפיצה בחיים לא הייתי בחתונה שרקדו בה לשירי ביאליק וילנסקי ואלתרמן.כבודם במקומם מונח.אז יאללה סעו....

    IP: 109.64.106.202דווח על תגובה זו

    • איזה דברים כדורבנות

      עדנה, 13/03/11 13:31

      יש המון מוזיקה ישראלית מקפיצה וטובה שאיננה סלסולים מזרחיים. קובי אוז למשל (שאינו אשכנזי) עושה מוזיקה מצוינת, עם מלים לא רעות בכלל, יהודה פוליקר הוא אמן גדול, שלא לדבר על מוזיקה ישראלית שאפשר לרקוד בחתונות ואינה מזרחית או ממוצא מזרחי - משינה, כוורת, מוניקה סקס, שב''ק ס', אני לא כל כך מכירה שמות אבל אפשר להמשיך בלי סוף

      IP: 84.228.127.244 דווח על תגובה זו

  • 110.

    זוהר ארגוב=מקור למוסיקה איכותית (ל''ת)

    הפרח בגני, 12/03/11 23:00


    IP: 87.69.96.243דווח על תגובה זו

  • 109.

    כל הכבוד לך שאמרת את מה שכולנו חושבים

    יורם גאון הנשיא הבא, 12/03/11 22:59

    הבעיה היום שכבר אסור להגיד את מה שכולנו יודעים אלא צריך להגיד רק מה שנשמע ''יפה'', פוליטילי קורקט... איכסה של תרבות קיבלנו, צביעות של אירופאים עם תת-תרבות של ערבים.
    כל הכבוד למי שאומר את האמת.

    IP: 95.86.64.77דווח על תגובה זו

  • 108.

    אני לא מבין למה בכלל צריך לשמוע מוסיקה חדשה

    ג'קסון , 12/03/11 22:49

    כשיש לך מוסיקה ישנה מעולה מכל הסגנונות.מבין הסגנונות,קלסי,ג'אז,בלוז,רוק,קנטרי,סמבה, רגאיי וארץ ישראל.המוסיקה המיזרחית היא הנחותה מכולם.מוסיקה קצרה ומסריחה כמו החיים עצמם.

    IP: 84.229.7.162דווח על תגובה זו

    • זאת המוזיקה שלך לא שלי (ל''ת)

      רוזה, 13/03/11 07:27


      IP: 212.76.98.151 דווח על תגובה זו

  • 107.

    מוסיקה מזרחית

    שרי, 12/03/11 22:41

    יהורם היקר והאהוב, אתה צודק, האמת כואבת אבל היא המנצחת, בישראל כל כלב נובח ניהיה זמר, סליחה על ההשןןאה, כל המילים של השירים המזרחים אין להן רגש וטעם,
    כל הכבוד לך על הכנות,
    חזק ואמץ ובהצלחה רבה בהמשך הדרך עד 120
    שרי מבאר שבע

    IP: 82.81.187.90דווח על תגובה זו

  • 106.

    לא צריך להיות גאון כדי להבין שאין רמה למוסיקה המזרחית. (ל''ת)

    1, 12/03/11 22:16


    IP: 84.108.238.214דווח על תגובה זו

  • 105.

    העם מאחוריך! אתה צודק. (ל''ת)

    1, 12/03/11 22:14


    IP: 84.108.238.214דווח על תגובה זו

  • 104.

    זה לגיטימי

    מאזין, 12/03/11 21:57

    מה אתם רוצים ?!
    הבן אדם כבר זקן ורוצה איך שהו לחזור לחדשות
    ממנו זה לגיטימי

    IP: 84.229.237.98דווח על תגובה זו

  • 103.

    יהורם אתה גאון!!!

    ליאורה, 12/03/11 21:40

    כל כך חכם אתה יהורם! אני מקשיבה לתוכנית שלך בשקיקה ובולעת כל מילה שיוצאת מפיך מפיק המרגליות.
    אתה צודק בכל מילה ומילה אני מאוד שמחה שזה קרה למרות שזה עלה לך בעוגמת נפש רבה, הערת והארת אני בטוחה שזה עשה משהו לכל הפחדנים שחוששים לומר את מה שהם באמת חושבים.
    ישר כוח!!!!

    IP: 84.108.45.146דווח על תגובה זו

  • 102.

    חייב לשים את האצבע

    אילן חטב , 12/03/11 21:00

    גאון אומר שהתכוון לחצץ מבלי להצביע על החצץ האם כל מי שלא הזכרתה כפנינים הוא חצץ??
    אני מניח שהתכוונתה בעיקר לטכסטים של יוסי גיספן אבל אתה חייב לקרא לילד בשמו אחרת אתה סתם אליטיסט-שלא לאמר גזען...ןלא אתה לא מזרחי מוצאך(כמה דורות אחורה) מספרד וספרד היא אירופה זה שהמזרחים נקראים ספרדים זה בגלל שיהודי המזרח הגרו לשם בזמן גירוש ספרד אך אין דבר וחצי דבר בין התרבות המזרחית לתרבות הספרדית שכאמור הנה אירופיאית לכל דבר ועניין

    ועוד משהו:ללא מעט מגיבים כאן,מוסיקה פופלרית אינה שירה מי שמעוניין בשירה שיקרא את ביאליק
    מוסיקה פופולרית אמנם יכולה להעביר מסרים אך לפעמים היא נועדה רק לבדר וזה בסדר גמור

    IP: 2.55.59.205דווח על תגובה זו

    • גאון הוא גאון

      יוסי מפ''ת, 12/03/11 22:57

      גאון הוא גאון ומביע את דעת הציבור החושב שיש מקום לעברית יפה ולתכנים נורמליים,

      לך יקירי יש שגיאות כתיב אפילו בהודעה כזו... בדוק את עצמך

      IP: 77.124.75.133 דווח על תגובה זו

    • צודק

      אלירן, 14/03/11 01:27

      כל מילה בסלע יש שירה ויש זמרה השירה לא בהכרח תבוא עם הזמרה ולהפך אז אם אנשים נהנים מזמרה אז מה טוב, אני אישית נהנה ספציפית מהזמרה של אייל גולן מהצבע קול ומהסלסולים שלו וזה לא משנה לי אם הוא ישיר לי שיר אהבה חרוש או פואמה.

      IP: 79.183.12.138 דווח על תגובה זו

  • 101.

    תמיכה

    דקלה, 12/03/11 19:40

    ברצוני לחזק את מה שאמרת. נכון זה לא נעים לשמוע ביקורת אך זאת האמת וכן היא לפעמים כואבת.
    עליי להוסיף שאני בת 29 ואני מאוד אוהבת את המוזיקה של ארץ ישראל של פעם.
    אתה היחידי שהיה לו אומץ לומר את זה ועל כך כל הכבוד.

    IP: 46.120.43.56דווח על תגובה זו

  • 100.

    תגובה ליהורם גאון

    tuz, 12/03/11 18:19

    אתה צודק!
    יש יותר מדי מוץ בתבן.כמו התבן בסוף זה
    יעוף ברוח.הבעיה היא ''התרבות''. הרוב שטחי
    וצריך סיפוק מיידי. סגנון התרבות, כולל השירים הוא המראה של החברה, ככה זה שהערך העיקרי הוא כסף. (מחקים את האמריקאים ומתנהגים כמו ערבים).

    IP: 81.218.155.145דווח על תגובה זו

  • 99.

    צריך להתנצל בפני הזבל שהשוו אותו למוסיקה המזרחית. (ל''ת)

    אשפתון, 12/03/11 17:59


    IP: 79.176.208.127דווח על תגובה זו

  • 98.

    מוזיקה מזרחית

    אמינה, 12/03/11 17:50

    מוזיקה מזרחית היא המוזיקה האזורית הרי אנחנו לא אירופיים....
    יש לה מקום מאוד מכובד ואני מקווה שלא ינסו להשתיק אותה כמו שעשו בשנות ה-50-60 כשלמדנו בבי''ס רק על סופרים ומשוררים רוסיים כאילו ולא היו סופרים בארצות ערב שמשם הגיעו ההורים.
    לא אשכח לעולם את האפליות למרות שבזכות זאת גדלתי צמחתי והתחזקתי.
    אנחנו במזרח התיכון ולא באירופה!

    IP: 87.69.211.195דווח על תגובה זו

    • אשכרה ניסו פה פעם ליצור מדינה מתורבתת - לא ממש הצליח... מעניין למה (ל''ת)

      אשכנזי אסלי, 12/03/11 18:44


      IP: 99.33.24.212 דווח על תגובה זו

  • 97.

    כשמו כן הוא (ל''ת)

    צביקה, 12/03/11 17:40


    IP: 82.81.101.18דווח על תגובה זו

    • כשמו כן לא הוא (ל''ת)

      מאזין, 12/03/11 21:51


      IP: 84.229.237.98 דווח על תגובה זו

  • 96.

    מוסיקה מזרחית מוסיקה של כולם

    אחד שמבין, 12/03/11 17:20

    גזענים האשכנזים האלו פה מה אתם מבינים במוסיקה תשמעו ליידי גאגא וגסטין ביבר זבל
    אמיתי

    IP: 79.183.112.72דווח על תגובה זו

  • 95.

    יהורם גאון צודק - זבל זה זבל זה זבל

    יו, 12/03/11 17:18

    מוסיקה מזרחית או מוסיקה ים תיכונית או איך שיקראו לדבר הזה, היא לא מוסיקה.
    כל נבער מדעת אשר אינו יודע לאיית את שמו וצובע את שערו או משתיל שיער חושב שהוא הופך להיות סמן לבני הנוער.
    בושה וחרפה לעם ישראל שהוא אולי אור לגויים אבל חושך ליהודים.
    אגה יהורם גאון - כל הכבוד, אל תחזור בך, אתה לא הבודד שחושב כך, זמרים רבים מן המדף הראשון חושבים כך אך אין להם את היושרה והאומץ לומר את האמת (כיוון שזה עלול לפגוע בהכנסות.....יש זמרים שיכולים להקרא ''שר השיכון (ע''ע שלמה ארצי) וזאת כל כמות הדירות שהן רכשו)
    שלמה ארצי, שלום חנוך ועוד, ממה אתם פוחדים? מה מרתיע אותכם?

    IP: 109.186.8.128דווח על תגובה זו

  • 94.

    פעם אחת אני רוצה....

    אל, 12/03/11 17:17

    לראות ספר שירים של המוסיקה המזרחית.
    ואני רוצה לראות אם הוא ימכר בחצי שקל.
    מה שנמכר זה המוסיקה שאנשים מחפשים בה
    קצת יציאה מהדכאון.כל מי שאוהב מוסיקה
    מזרחית מהסוג הזול סובל מרגשנות יתר.והכי
    מצחיק שאם אתה לא משתתף אתה נחשב למתנשא.

    IP: 79.182.205.225דווח על תגובה זו

  • 93.

    תשמעו שיר...

    אל, 12/03/11 17:12

    שחקי בדמקה,שחקי בשש בש אך אל תשחקי איתי....
    נו באמת.עד מתי המזרחים האלה ישירו את
    השטויות הללו.
    בושה וחרפה.

    IP: 79.182.205.225דווח על תגובה זו

    • הייתי בטוח שאלו מילים מהשיר של אריק איינשטין (ל''ת)

      ממממממ, 13/03/11 11:52


      IP: 84.238.46.18 דווח על תגובה זו

  • 92.

    יהורם גאון

    גב א, 12/03/11 17:03

    אני איתו יש באמת שירים שאי אפשר
    לשמוע הצדק איתו

    IP: 79.176.45.131דווח על תגובה זו

  • 91.

    יורם גאון

    יוסי מטבריה, 12/03/11 16:52

    לידעתך היום רוקדים עם רק משירים מזרחיים ןלא שרי יורם גאון קח זאת לצומת לבך

    IP: 85.64.119.188דווח על תגובה זו

    • ל 91 - וכולם נוסעים בסובארו ועדיין היא לא תהיה מרצדס ..אז מה (ל''ת)

      גיל, 12/03/11 21:54


      IP: 85.64.16.184 דווח על תגובה זו

      • אתה כבר קבעת שסובארו זה המזרחית נוו באמת תרשה לי לגחך

        אלירן, 14/03/11 01:37

        אם היית שם לי את הסובארו ואת המרצדס בהישג יד באותו מחיר הייתי בוחר במרצדס , אולי זה אומר משהו על הזמר המזרחי לא חושב?? חחח הרוב בוחרים בו בגלל איכות הזמרים תתן לי זמר עם איכויות שירה כמו של אייל גולן ישי לוי זוהר ארגוב יאללה מספיק עם הקשקושים אם הטעם שלכם במוזיקה הוא המילים הטעם שלנו הוא הזמרה עצמה.
        יום טוב אפס.

        IP: 79.183.12.138 דווח על תגובה זו

  • 90.

    תשובה ליורם

    יוסי, 12/03/11 16:44

    אל תשכח מי את ומי אישתך לשעבר ועל אחד כמה וכמה מי הבן שלך עברתה את הטעם הטוב

    IP: 85.64.119.188דווח על תגובה זו

    • דווקא בגלל שהוא יודע מצויין מי הוא ומשפחתו ויודע מאין הגיע

      גילי, 12/03/11 21:57

      הוא זכאי לומר את שעולה על נפשו.

      והוא אמיתי וישר . והוא צודק.

      כל הכבוד יהורם. אל תתנצל על אמת. אתה רק אמרת את שכלכך הרבה חושבים .

      רק היית במה לנו.

      IP: 85.64.16.184 דווח על תגובה זו

  • 89.

    ביקורת בונה אינה מזיקה ובמקרה הזה אכן הדבר די לעבור לסדר היום (ל''ת)

    מזרחית, 12/03/11 16:42


    IP: 68.5.139.162דווח על תגובה זו

  • 88.

    אז גם קזבלן הוא זבל מהשטן לא ?

    אילן, 12/03/11 16:37

    גם הוא בסגנון מזרחי
    ועדיף שתשאר היכן שאתה

    IP: 84.109.177.51דווח על תגובה זו

  • 87.

    המזרחיות/ערביות היא סרטן בגוף האומה

    לא פוליטיקלי קורקט, 12/03/11 16:33

    ה''מוזיקה'' שלהם היא הדבר הכי פחות רע אצלם בהשואה לבערות, האלימות, הגסות, ההשתמטות, הבטלנות והבכיינות שלהם.

    IP: 109.67.207.151דווח על תגובה זו

  • 86.

    צבועים היום בכל העולם המוזיקה הקליטה היא השולטת.

    מאיר, 12/03/11 16:12

    לטווך הארוך גאון לא תרם כלום זולת סכסוך בין אחים .יש מקום לכל סוגי המוזיקה .מדינה חופשית שכל אחד יבחר על פי מה שהוא רוצה חרף העובדה שלא כתב אותה גאון כזה או אחר אלה איזה גיסםן אחד . וכנראה לא יעזור והמוזיקה השמחה תשמיך לשלוט לא יעזור לאליטה הצפונית !!!!

    IP: 91.135.102.192דווח על תגובה זו

  • 85.

    יורם גאון

    אבי, 12/03/11 15:55

    פגע בי בעופן אישי בגלל שליכלך ככה על המוזיקה שלנו.
    למה מה כרה???אני חולה על מוזיקה מזרחית.שומע אוטה כל היום בבית ומת על זה שמשמיעים אוטה בארועים.מה מפריע ליורם בחייאת? אני לא מבין.
    איזה מוזיקה שוה.היא משמחת אפשר לרקוד איטה.
    בכיצור מוזיקה מזרחית היא הכי טובה בעולם.מת על דודו אהרון ועל קובי פרץ כפרה עלהם.
    למה מי זה בחלל יורם גאון? הא?

    IP: 91.135.102.198דווח על תגובה זו

  • 84.

    סערה בכוס מים

    מיכל, 12/03/11 15:29

    בסך הכל אמר גאון את מה שכולם יודעים בצורה אמיתית, גלויה וללא צביעות.
    אני הייתי מוסיפה שחלק מאותם זמרים מזרחיים גם משמשים דוגמא רעה לנוער בהתנהגותם הנלוזה, בהתפארותם בכספם, בהחלפת הנשים שלהם. כי הם אוהבים כל מיני טעמים מרוחים על הלחם.
    וכל אותם שזועקים לטובת המוזיק'ה המזרחית לא יודעים מה זו באמת מוזיקה מזרחית.
    לא יודעים מי זה גו' עמר, .
    בזמנו היה אפשר למצוא במוסיקה המזרחית באמת פנינים. משה חיים שנחשב בזמנו זמר מזרחי היו לו שירים יפים מאוד כדוגמת הקולות של פיראוס ואפילו זוהר ארגוב.
    היום רק זבל. כל מילה של גאון חקוקה בסלע.
    וחברי הכנסת מתחסדים צבועים.(דרך אגב אני מזרחית 100%) כך שאי אפשר להאשים אותי בגזענות. סתם יש לי אוזן טובה וטעם טוב!!

    IP: 80.230.90.235דווח על תגובה זו

  • 83.

    אחרי הכל....יהורם גאון לנשיאות

    אילן לוי, 12/03/11 14:45

    הערכים...המוסר...אהבת הארץ....וכל מה שהוא ייצג ומייצג.דוגמא ומופת לאנושיות.וחוכמה....מובילים למקום אחד.לנשיאות.לא פוליטיקה מלוכלכת..אלא עמידה בראש המדינה במקום מייצג.ממלכתי....משם יקרין לכולנו את אישיותו הנדירה.החסרה בארץ האהובה שלנו....

    IP: 109.186.40.106דווח על תגובה זו

  • 82.

    יורם צודק

    מלי, 12/03/11 14:30

    לדעתי יורם מאוד צודק בכל משאמר
    נא לא לשכוח הוא לא כלל את כל המוזיקה המזצדקר על הרוב ובל הוא דיברחית
    אב

    IP: 84.229.48.225דווח על תגובה זו

  • 81.

    אל תחזור.אנחנו מעדיפים שתשאר איפה שאתה (ל''ת)

    ורד, 12/03/11 14:17


    IP: 84.229.130.3דווח על תגובה זו

  • 80.

    אגב, הגאון כתב פעם איזה שיר?או שהוא מתהדר באחרים (ל''ת)

    אלי, 12/03/11 13:55


    IP: 109.65.11.19דווח על תגובה זו

  • 79.

    גאון צודק 100%- אל תתקפל, אנחנו איתך !!! (ל''ת)

    הארי, 12/03/11 13:55


    IP: 2.55.109.227דווח על תגובה זו

  • 78.

    האיש דובר אמת ועוד בעברית צחה! (ל''ת)

    צדק צדק תרדוף, 12/03/11 13:54


    IP: 79.178.209.105דווח על תגובה זו

  • 77.

    יהורם גאון אני מאחוריך ב100% זאת מוסיקה ערבית שהפכה אותנו לחברה ערבית

    מזרחי, 12/03/11 13:48

    גם בהתנהגות,אנחנו הערבים של אירופה.

    IP: 79.177.211.34דווח על תגובה זו

    • זאת הבעיה, שזו לא מוסיקה ערבית. הלוואי שהיתה. זו מוסיקה של פח הזבל.

      מזרחי, מתעב ''מוסיקה מזרחית''. היא לא מזרחית., 12/03/11 19:51

      זו לא מוסיקה ערבית ולא מוזיקה מזרחית.
      אכן, היא מיוצרת בדרך כלל בידי יהודים ממוצא מזרחי, אבל היא לא מוסיקה ערבית או מזרחית, היא מוסיקה של רפש ושאריות ממשהו שדומה למוסיקה כאילו ערבית. זו מוסיקה של העדר כשרון אמיתי, מוסיקה של כלום, של בורות, של נבערות וקיטש.

      IP: 77.127.205.247 דווח על תגובה זו

  • 76.

    כאילו שאין לנו מספיק צרות... כולנו יהודים. לא משנה מאיזה מוצא (ל''ת)

    איחוד, 12/03/11 13:31


    IP: 93.172.164.26דווח על תגובה זו

  • 75.

    תגובה

    moti, 12/03/11 13:21

    מוזיקה מיזרחית ,ים תיכונית, ערבית ,יונית ,
    למה בידיוק התכוון המשורר,תרבות מהי תרבות.
    זבל ,שטן ,איזה דיבור זה ,האם אדם מתורבת
    מרשה לעצמו לדבר כך,
    האם אדם מתורבת מבוגר מרשה לעצמו להפגש עם ילדה קטנה ללא אדם מבוגר בסביבה,
    האם קבלת פרס ישראל מצדיק קבלה לאדם ראוי,
    אפשר לשאול ולשאול בלי סוף,בכל מקרה זו לא ביקורת בונה,גם אם ישנם שרים לא ראוים למשמע אוזנו של אחד זה לא מחייב לגבי האחר,לכן דעתי היא שהוא חייב להתנצל על גסות הרוח וסגנון הדיבור,צא ולמד איזה שירים זכו באורויזיון ,ואיזה שירים אוהב הקהל,בין בעברית ובין בשפות אחרות,

    IP: 87.69.150.165דווח על תגובה זו

  • 74.

    יהורם.. אתה אומר שאתה לא מצטער.. אז אם כך מדוע

    ש.ב, 12/03/11 13:12

    אתה אומר שלא תתראיין שוב כשסטודנט יבקש ממך?
    להפך אתה צריך להיות גאה בהסבר שנתת ולהמשיך להיענות לבקשות של אנשים
    אם כי באמת יש קושי להמשיך להאמין באנשים כשרובם חושבים רק על עצמם
    בקיצור תהיה עצמך והמשך כך!

    IP: 84.108.228.104דווח על תגובה זו

  • 73.

    מסתבר שהוא אכן גאון

    גאון, 12/03/11 13:09

    מה לעשות תקשיבו למה שהוא אומר ותנסו להבין ואולי תשכילו להבין שהוא צודק
    נכון הוא לא היה צריך לומר זבל שלא ברא השטן
    אבל כמה פעמים בשיחה שלנו עם אנשים אנחנו פותחים את הפה על דברים שאנחנו חושבים
    ואכן הוא אמר שאם זה היה ראיון הוא בחיים לא היה אומר מילה כזאת
    מה לעשות שכשאנחנו מנהלים שיחה אמיתית אנחנו לא חושבים על המילים שאנחנו מוציאים מהפה...בסופו של דבר הוא בן אדם כמו כולנו וכולנו היינו אומרים אותו דבר בשיחה עם חבר

    IP: 84.108.228.104דווח על תגובה זו

    • מי ששר על שמנגוצה, שלא יטיף לאחרים

      דינה ברזילי, 12/03/11 13:30

      זוכר את השיר ''ההוא'' על דינה ברזילי? זו שגובהה 1.6 מטר ושוקלת 58 קילו? אז יורם גאון הוא זה ששר ''סגן גד רפאלי הלך לאכול צהרים''.

      לא כל חייו שר יהורם גאון את נעמי שמר. הוא שר גם שירים גרועים שבתוך ליבו היה מתבייש בהם (אבל לא יודה פומבית).

      קצת עצוב שאדם שנחשב נערץ כל כך נופל בפח של טיפשים. יש למוזיקה המזרחית על כל גווניה קהל! יש ביקוש! ואם יש לזה ביקוש, נראה אותו בא לחתונה וצועק לאנשים: ''אתם שמחים לצלילים שלא ברא השטן''!

      המוזיקה המזרחית לא באה על חשבונו של אף אחד! אני יכול להקשיב וליהנות מ-''מונו'' של יוסי גיספן (מילים נהדרות) ואחרי שתי דקות להקשיב ל-''בהיאחזות הנחל בסיני'' שכתבה נעמי שמר וליהנות באותה מידה.

      IP: 217.132.36.61 דווח על תגובה זו

  • 72.

    יורם אתה זקן תשוש נפשית שגורם לפילוג אתה פאסה. (ל''ת)

    אבי ש, 12/03/11 12:22


    IP: 212.117.137.238דווח על תגובה זו

  • 71.

    נראה אותך בונה בניין ללא חצץ (ל''ת)

    מסמסם, 12/03/11 12:14


    IP: 77.125.75.205דווח על תגובה זו

  • 70.

    מוסיקה מזרחית זה המיץ של הזבל (ל''ת)

    אשכנזיה גאה, 12/03/11 11:54


    IP: 85.65.70.165דווח על תגובה זו

    • אבל הכלי המזרחי הוא תותח (ל''ת)

      שאול, 12/03/11 12:15


      IP: 82.81.100.92 דווח על תגובה זו

      • אבל זבל של תותח (ל''ת)

        תותח תותח, 12/03/11 13:54


        IP: 79.178.209.105 דווח על תגובה זו

      • מזרחי טיפוסי. חושב שהוא גבר גבר, אבל בצה''ל הוא לא משרת או משרת כש''ג.

        תראו אותו, 12/03/11 17:07

        צועק שהוא ימני אבל כ''כ פחדן ומטומטם שאינו מסוגל לשרת כלוחם.
        הלחימה היחידה שהוא עושה זה נגד המשטרה ונגד הקבוצה היריבה בכדורגל.

        מאלה ש''אוהבים אותך גבי כי אתה גבר גבר אתה טוטח''.

        IP: 109.67.207.151 דווח על תגובה זו

    • נולדת ככה ותמותי ככה

      אורן, 14/03/11 17:54

      יא קרה מתה...

      IP: 192.117.170.194 דווח על תגובה זו

  • 69.

    ירושלמי,נשאר ירושלמי-צנוע,ישר כמו סרגל. (ל''ת)

    עמוק,ולא פלסטיק.אין על ירושלמים!, 12/03/11 11:52


    IP: 87.69.131.232דווח על תגובה זו

  • 68.

    מי שמגדיר מוסיקה כזבל אז כך הוא חושב על צרכניה (ל''ת)

    המזרחיים זבל, 12/03/11 11:38


    IP: 95.35.178.206דווח על תגובה זו

  • 67.

    אתה ראשון יא קאזא...כל הכבוד ליורם גאון

    חיים, 12/03/11 11:36

    חזק ואמץ - כל הכבוד. יש רבים מספור שחושבים כמוך

    שנאמר נכתב ''המעז מנצח''

    IP: 109.186.77.106דווח על תגובה זו

    • אתה צודקת (ל''ת)

      רוזה שטוזה, 12/03/11 13:31


      IP: 217.132.36.61 דווח על תגובה זו

  • 66.

    השגיאות הן במקור ,מהאתר שלהם

    אירית, 12/03/11 11:26

    ''אותך לנצח אוהב
    עלייך לא אוותר
    כול מה שליבך חפש
    אתן לך רק תומרי זה איתכן''
    משה פרץ מיקי כנפו מילות השיר אחת ויחידה
    אני חושבת שכל מילה מיותרת

    IP: 79.182.202.166דווח על תגובה זו

  • 65.

    רד לנו מהוריד-מסייה גאון

    מזליקה, 12/03/11 11:02

    אדון גאון, אתה לא מבין שפשוט נמאסת, לא רוצה לשמוע אותך יותר, מי נתן לך תוכנית קבועה ברדיו רשת ב' ? למה מי אתה? מה אתה טוב יותר מכל זבלן אחר? יש לך השכלה מיוחדת? למה אותך אני צריכה לשמוע ברדיו? אולי כבר תפנים שזמנך עבר, אתה פשוט פטאתי, הדבר האחרון שאיכפת לך זה מוסיקה מזרחית או לא מזרחית, מה שבאמת כואב לך: למה אתה מושלך ואחרים פופולריים, אז תודה על האמת, רצית קם-בק, להזכיר לנו שפעם היית משהו, היום אתה נשכח--זמנך חלף עבר.

    IP: 109.186.0.251דווח על תגובה זו

    • למה עצבניה תירגעי מזליקה.

      אסי א, 12/03/11 11:43

      הוא מזלל כמה זמן אחכה לך אין לי סבלנות .יו וואי ואי עוד מעט ואתפקע ווו וי וי וי.

      IP: 46.120.39.121 דווח על תגובה זו

    • אז אל תקשיבי מה את צריכה לחפור לכל העולם? (ל''ת)

      את ממש מטוקבקת, 12/03/11 13:56


      IP: 79.178.209.105 דווח על תגובה זו

  • 64.

    יהורם - שמעתי את השידור ברדיו אתמול - כל מילה פנינה, חזק ואמץ. (ל''ת)

    הדס, 12/03/11 11:02


    IP: 89.139.194.205דווח על תגובה זו

  • 63.

    יהורם. אל לך להתנצל. נהפוך הוא . הבעתה דעתם הנחרצת של רוב אזרחי הארץ

    מזרחי גאה, 12/03/11 10:51

    אני מוכן להוסיף הזמר המזרחי הוא אכן הזבל שבזל
    והרס תרבות השירה העברית בארץ. את הגועל נפש הזה שומעים בצרחות הרמקולים ברחובות מתך רכבים של הערסים והצ'חצ'חים . אפשר לשים לב באירועי שמחה שיש לא מעט מהאורחים מתחילים להתקפל בעת השמע השירים המגעילים האלה

    IP: 46.117.64.101דווח על תגובה זו

    • תעשה הגהה לפני שאתה מפרסם תגובה.... מה זה הבעתה? (ל''ת)

      מיופיף מבועת, 12/03/11 13:58


      IP: 79.178.209.105 דווח על תגובה זו

  • 62.

    כל מילה שלך יהורם גאון נכונה!! יש מעט מצוינים והשאר רדודים להחריד!

    @, 12/03/11 10:47

    מילים קלושות עברית עילגת , שירה מהאף, מלודיה ''ענייה'', וכן, יש בוודאי גם זמרים מצוינים מהז'אנר הזה ואוזני כולנו מבחינות בהם ואוהבות לשמוע!

    IP: 84.229.84.242דווח על תגובה זו

  • 61.

    גאון? כבר לא, גאונים חושבים לפני שפולטים, (ל''ת)

    daniel, 12/03/11 10:45


    IP: 77.126.153.180דווח על תגובה זו

    • הוא דווקא כן חשב!!!! (ל''ת)

      משיבה, 12/03/11 11:17


      IP: 46.120.90.135 דווח על תגובה זו

  • 60.

    יהורם גאון: ''אני לא חוזר בי מאף מילה''

    רחלי יוסף, 12/03/11 10:42

    ואין גם צורך שתחזור. אתה עשר!!!
    ברור שלא התכוונת לטירוף הזה שעוררו דבריך, אך הם נכונים ואמיתיים ונוצלת ע''י כלומניק מטומטם שטיפס על הרכבת וניצל אותך לשם פרסומת. אוהבת את שיריך ואת העברית הנכונה והצחה וההדגשות במקום הנכון.

    חזק ואמץ!! זה גל שיעבור - אך אתה ושיריך הנהדרים יישארו לעד.

    IP: 84.109.142.64דווח על תגובה זו

  • 59.

    הטעות של יהורם גאון

    אחד ששומע מוזיקה מזרחית,תגובה עניינית !, 12/03/11 10:39

    כאדם ששואף להיות קונצנזוס יהורם גאון טעה ובגדול.דברים שכאלה רק מרחיקים אנשים ממך ומלבים את השנאה כלפיך יותר ויותר.
    לאתמיד צריך לומר מה שאתה חושב גם אם אתה חושב שאתה צודק.
    ואפרופו שטן, לא הייתי מזכיר אותו במשפט אחד בעברית בשום תחום...

    IP: 217.132.189.107דווח על תגובה זו

    • תגיד אחד שמקשיב למזרחית את מוצארט אתה אוהב?

      הסימפוניה המזרחית, 12/03/11 12:32

      אם לא אז בסדר אף אחד לא שונא אותך בגלל זה ואם אתה שונא את יהורם גאון כי הוא חושב שבמוזיקה מזרחית יש הרבה זבל אז יש לך בעיה חמורה בחיים שזקוקה לטיפול מקצועי

      IP: 212.116.169.135 דווח על תגובה זו

  • 58.

    אני קורא חרם על יורם גאון שמלקק לאשכנזים

    אבי, 12/03/11 10:35

    עשה מיליונים של כספים בגלל שליקק את התחת של האשכנזים. המוזיקה שלו לא שווה כלום.

    IP: 172.30.21.145דווח על תגובה זו

    • תגובתך מעידה עליך (ל''ת)

      פרימיטיבי, 12/03/11 10:46


      IP: 85.250.143.202 דווח על תגובה זו

    • קשקוש!!

      רחלי יוסף, 12/03/11 10:53

      לא ליקק לאף אחד יותר מאחרים. לא משנה אם הוא מזרחי, מרוקאי, אתיופי או אשכנזי.
      דבריו נכונים וכל מילה - בסלע.

      IP: 84.109.142.64 דווח על תגובה זו

    • אני קורא לתת לחתן פרס ישראל יהורם גאון להדליק לפיד משואה בליל העצמאות

      וזה נכון., 12/03/11 10:58

      יהורם גאון הוא ישראלי אמתי ובן למשפחה ספרדית אצילית מזה כמה דורות בארץ . זה שכול הצ'חצ'חים והפריחות שרובם עריקים וערסים עושים עליו עליהום על דבריו הנכונים והצודקים . זה מראה ומוכיח לכולנו שהזבלים האלה חושבים עצמם כבעלי הבית של המדינה

      IP: 46.117.64.101 דווח על תגובה זו

    • אבי תזהר שלא ייתפס לך הגורמט במגן דוד בזמן שאתה מחטט באף (ל''ת)

      רוזה רוזה את אהובה שלי, 12/03/11 12:33


      IP: 212.116.169.135 דווח על תגובה זו

    • אבי אתה עלוב אם היה לך שכל היית מבין מה הוא אמר (ל''ת)

      תימניה גאה, 12/03/11 13:11


      IP: 85.65.56.218 דווח על תגובה זו

  • 57.

    ביקשתי מהתקליטן בלי מוזיקת זבל.

    אסי א, 12/03/11 10:26

    עוד לפני דבריו האמיתיים של יורם ביקשתי מהתקליטן שלא ישמיע שיריזמרים מדומים כמו אני זמין.תבלבלי אותו .אתה תותח ודומהין כמזרחי כורדי אוהב מזרחית אמיתית ולא שירים ערביים בעיברית. מדובר באירוע שערכתי.

    IP: 46.120.39.121דווח על תגובה זו

    • אתה לא היחיד ! ! (ל''ת)

      ואני מרוקאי, 12/03/11 10:55


      IP: 85.250.143.202 דווח על תגובה זו

    • כל האירועים המשמחים במשפחתי . היו ללא זכר של מוזיקה מזרחית

      אזרח הארץ, 12/03/11 11:02

      אפשר לעשות הרבה שמח מבלי להכניס את הזבל המזרחי . והשמחה הוכח בכול האירועים גם במשפחתי ובכול אירוע שבו לא השמיעו את הזבל המזרחי הזה.

      IP: 46.117.64.101 דווח על תגובה זו

  • 56.

    הדור החדש=הצמיח מוזיקאים רדודים=בודדים מבניהם איכותיים=השאר מעתיקנים (ל''ת)

    נ.כהן כל זמבר/זמברת/כותב את מילות השיר על עצמו בלב, 12/03/11 10:22


    IP: 85.250.161.92דווח על תגובה זו

  • 55.

    יורם - מסכים איתך בכל מילה אבל......

    פארוקה, 12/03/11 10:21

    בחיים לא תמיד צריך להיות צודק אבל תמיד צריך להיות חכם !

    IP: 84.228.163.250דווח על תגובה זו

  • 54.

    יצא מכל פרופורציה

    אורלי, 12/03/11 10:21

    אני לא מבינה, אסור להביע דעה?
    ואם אדם לא מתלהב ממוסיקה מסויימת, האם זה עושה אותו גזעני???
    קצת פרופוציות.
    מי שלא אוהב מוסיקה מזרחית לא גזען!

    IP: 84.110.189.7דווח על תגובה זו

  • 53.

    גאון. אסור לך להצטער על ההתבטאות. על כל אנשי הרוח לומר דעתם

    שי, 12/03/11 10:09

    יהורם גאון, קודם כל תודה.
    ביטאת דבר שרבים חושבים.
    אל לך להצטער על מה שנאמר.
    עליך לזעוק זאת מול כל מיקרופון פתוח.
    כבן לעדות המזרח שגדל על מוזיקת המזרח של פריד אל עטראש ואום כולתום, זוהר (המלך) ואביהו מדינה, חיים משה וכן הלאה (ולא נשכח גם את עמיר בניון ודודו טסה) אני אומר לך שהמוזיקה שמנוגנת היום וטוענת להיות מזרחית היא לא מזרחית. היא מקסימום בריטני ספירס עם מעוולים.

    אם גם אתה לא תאמר את דברך, התרבות שלנו תידרדרד

    חזק ואמץ

    IP: 46.116.45.81דווח על תגובה זו

    • רק תסביר לי בבקשה

      אפי, 12/03/11 11:06

      מה בדיוק מכשיר את אדון גאון להיות איש רוח כהגדרתך? חוץ מהדאוינים שהוא עושה?

      IP: 109.186.0.251 דווח על תגובה זו

    • מומלץ לקרוא (ל''ת)

      מסכימה, 12/03/11 11:18


      IP: 46.120.90.135 דווח על תגובה זו

  • 52.

    סוף סוף קם אדם ועמד בפרץ (ל''ת)

    יוני, 12/03/11 10:01


    IP: 77.127.115.81דווח על תגובה זו

  • 51.

    כל הכבוד ליורם

    חיים, 12/03/11 09:55

    יורם,

    כל כבוד, סוף סוף מישהו אומר את כל האמת על הזבל במוסיקה המזרחית, מסכים לכל מילה שאמרת,
    רק נדמיין מה היה קורה אם היה אומר דברים כדורבנות זמר לא מהמוצא המתאים !!

    כל הכבוד יורם - אתה ראשון יא קאזא,
    חיים מבת ים

    IP: 109.186.77.106דווח על תגובה זו

  • 50.

    יהורם לא טעית

    מני, 12/03/11 09:27

    רוב השירים בושה .. סגנון מי שאוהב

    IP: 84.228.188.244דווח על תגובה זו

  • 49.

    ניפגעתי.כועס

    זאב, 12/03/11 09:27

    אותך אהבתי לשמוע כול הזמן. קניתי את הדיסקים מקורים.ומי היום אתה לא קיים בישוילי

    IP: 93.173.162.64דווח על תגובה זו

    • ניפגעתי.כועס...

      רחלי יוסף, 12/03/11 10:45

      לא יזיק לך ללמוד לכתוב ברית נכונה ללא שגיאות. נפגעת?? המשך לכעוס ולרכוש את תקליטי יהורם גאון. הוא נהדר!! ואצלו העברית היא אכן עברית ולא ג'יבריש.

      IP: 84.109.142.64 דווח על תגובה זו

    • ובזמנך הפנוי תלמד לכתוב נכון (ל''ת)

      תוצאה של שפה רדודה, 12/03/11 10:47


      IP: 85.250.143.202 דווח על תגובה זו

    • ''בשוילי'' כותבים כך: בשבילי. על משקל סלסלי, גלגלי, קשקשי, בלבלי -

      כנסו כנסו ותצחקו, 12/03/11 11:21

      כפניני מוזיקת הז'אנר הנדון שרוצה להיות רק רינגטון. או יצא לי חרוז מוזמנים לקחת אותו ללהיט החתונות הבא שלכם.

      IP: 46.120.90.135 דווח על תגובה זו

  • 48.

    תרבות היא מילה יפה .

    שלי , כן שלי, 12/03/11 09:19

    תרבות '' הזבל'' בכל תחומי החיים בארצנו משנה את פני העם והופכת אותו לרדוד וחסר תכלית לעתיד ..........אני מודה לך -גם אם לא התכוונת לכך על האמירה והעלאת הנושא למודעות ולשיח הציבורי , ומקווה שהדברים יחלחלו בתחומים נוספים .כמה נפלא שיש לנו ענק שכמוך ולא רק כזמר ,אלא ובעיקר כאיש תרבות וספר .
    מעניקה לך שוב ובגדול את פרס ישראל !

    IP: 109.65.118.226דווח על תגובה זו

  • 47.

    גאון התייחס עניינית: המלך הוא ערום.

    ריקי, 12/03/11 09:15

    לו היה אומר זאת אשכנזי הייתה פורצת מהומה הרבה יותר גדולה.

    גאון אינו אשכנזי ויש לקבל את דבריו כביקורת עניינית על איכותו של חלק מהזמר המזרחי.

    מתי המזרחיים ילמדו לקבל ביקורת ולא להסביר כל דבר כעניין העדתי

    IP: 87.68.36.84דווח על תגובה זו

    • ריקי ,גאון אמר דברים שכולנו יודעים ,יש זבל בכל המוסיקה הישראלית

      Zig-Zag, 12/03/11 09:49

      למה לא אמר זאת ללא עירוב אתני זה או אחר,,,זו הבעיה מה פה לא ברור ,,וזה לא משנה אם הוא ספרדי או אשכנזי,,,,,,,,,,,,,,

      IP: 123.243.58.235 דווח על תגובה זו

      • כי הוא זמר מהז'אנר של מוסיקה ים תיכונית / מזרחית ובז'אנר

        מאיה, 12/03/11 10:55

        המוסיקלי הזה הוא מתמקצע ויש לו דעה מוצקה וביקורת כלפיי אותו סגנון מוזיקלי, לא כלפי ז'אנר פופ, רוק, אתני, ג'אז וכו, הבנת zig-zag או שבא לך להמשיך בכוח לחפש סיבות להרגיש מקופח עדתית.זאת בדיוק הסיבה שתמיד יש את הויכוח העדתי...''האשכנזים'' פוגעים ומכפישים את ''המזרחים''. אפילו כשניתנת ביקורת מאותו מקור עדתי (יהורם מזרחי) כלפי הז'אנר המוסיקלי שהוא מתמקצע בו עדיין חייבים להרגיש מקופחים, וואו זאת באמת גזענות גרידה! יהורם כדי שתצהיר כבר על היותך אשכנזי כי משהו לא מסתדר בסיפור הזה, צריך אשכנזי מתנשא ומעליב מזרחים.

        IP: 217.132.239.158 דווח על תגובה זו

        • מיה חמודה,,,בישראל של שנות המאה עשרים ואחת יש עדיין קיפוח

          Zig-Zag, 12/03/11 11:37

          היה יש ויהיה,,זה לא יפסק עד שהעם הצבוע שעימו את חייה יתוודה שיש קיפוח והיה ויהיה ,,,ולא חשוב מי יאמר זאת ספרדי או אשכנזי,ולעיניין יהורם פחדן סינילי שפוחד על התחת שלו ומלכלך על כולם

          IP: 123.243.58.235 דווח על תגובה זו

        • איזה שיר הוא בדיוק כתב?והוא ממש לא זמר מזרחי (ל''ת)

          perl, 12/03/11 13:57


          IP: 109.65.11.19 דווח על תגובה זו

  • 46.

    את מה שיהורם גאון אומר - רבים מאד אומרים.

    1, 12/03/11 09:00

    לא חידש דבר,אבל, טוב שיש הד אדיר לדבריו.

    IP: 2.55.21.31דווח על תגובה זו

  • 45.

    תמשיך להביע דעה-אהבתי

    אור, 12/03/11 08:47

    אתה צודק יהורם ואני איתך במאה אחוזים המילים של השירים היום מזעזעות. אוהבת אותך

    IP: 79.180.21.149דווח על תגובה זו

  • 44.

    ניסוי........

    אריק, 12/03/11 08:26

    אחרי אורי אור חיים חפר תומרקין גם גאון פעם בשנתיים שליחי ממסד נשלחים..........

    IP: 46.117.212.191דווח על תגובה זו

  • 43.

    דבר המזרחיות -

    יוסי ילד, 12/03/11 08:13

    יורם אתה תותח, אין אין עליך, מתה עליך. מה לעשות כשזה מה שיש לי לומר? האם זה אסור? האם רק לך מותר?
    יורם יקר, בארץ עולים, בשכונות בהן אין גינות נוי ובחצרות צומחות מילות בר עבריות. המלים
    ''באת אלי את עיני לפקוח'' שוות למלים '' אתה התותח, אין עליך'' הרגש הוא אחד ואין הוא רדוד.
    זה לא המזרחיות זה משרד החינוך. והאח הגדול, והיפה והחנון וזה נכון המזרחיות המילולית שלנו היא הישרדות רדודה וטוב שבאת אלי את עיני לפקוח.

    IP: 87.69.241.150דווח על תגובה זו

    • תגובה מומלצת (ל''ת)

      ממליצה, 12/03/11 11:24


      IP: 46.120.90.135 דווח על תגובה זו

    • מסכים עם גאון, וגם אוהב מאוד את מה שכתבת (ל''ת)

      תגובה מקסימה, חכמה ועדינה - כל הכבוד, 12/03/11 18:40


      IP: 87.68.253.142 דווח על תגובה זו

  • 42.

    שאלתם עצמכם איך יש כל כך הרבה צרכנים לזבל הזה? (ל''ת)

    פני העם כפני זמריו ושיריהם, 12/03/11 07:54


    IP: 66.27.122.241דווח על תגובה זו

  • 41.

    יוהרם צודק ,,,,,רוצה מדליה,,,,,יש זבל בכל מוזיקה,,,,מה העיניין???

    Zig-Zag, 12/03/11 07:49

    רודפי כבוד ובצע,,,,,,,,,,,,,,,,#$$$$$

    IP: 123.243.58.235דווח על תגובה זו

  • 40.

    שחרור ירושליים

    ארז, 12/03/11 07:48

    יהורם שר לנו ב-67 מעל פסגת הר הצופים כשבכינו על הכותל מיד לאחר כיבוש ירושליים.
    יהורם זימר לנו את קאזבלאן.
    יהורם גאון תרם המון לעם ישראל ולתרבותשכאן וזכותו להביע דעה. זה שאנשים מסויים לא רוצים לשמוע ג'אנר מסויים שחלק משיריו יפים לדעתי זה לא פוסל את יהורם עם כל מה שעשה למעננו

    IP: 84.229.17.236דווח על תגובה זו

  • 39.

    bush

    yoni, 12/03/11 07:13

    yhoram ata busha

    IP: 46.117.183.77דווח על תגובה זו

    • bush

      רחלי יוסף, 12/03/11 10:48

      !!!YHORAM NO BUSHA. HE IS GOOD I LIKE HIM!!!

      IP: 84.109.142.64 דווח על תגובה זו

  • 38.

    יהורם גאון אוהב את הארץ וכמוהו כולנו נחרדים לשמוע חלק מהשירים המזרחיים (ל''ת)

    קדימה הזמרים הלא טובים יודעים מי הם, זה הזמן לשפר, 12/03/11 06:57


    IP: 24.200.59.177דווח על תגובה זו

  • 37.

    מלך !

    מלך !, 12/03/11 06:26

    מלך!

    IP: 134.191.232.69דווח על תגובה זו

  • 36.

    ..רוזה רוזה רוזה רוזה את אהובה שלי כמה שירים עוד לך אחרוזה.... (ל''ת)

    גם היא הייתה מיזרחית לא ? וגם אתה, 12/03/11 06:00


    IP: 75.31.70.57דווח על תגובה זו

    • יש מזרחית ויש מזרחית (ל''ת)

      אא, 12/03/11 09:30


      IP: 85.250.184.39 דווח על תגובה זו

    • אם לצד השירי זבל של השיראל-ים יהיה גם מילים כמו ששר גאון, דיינו (ל''ת)

      שי, 12/03/11 10:13


      IP: 46.116.45.81 דווח על תגובה זו

  • 35.

    כל מילה חקוקה בסלע . אתה גאון ואהוב ותודה על האמירה

    ישראלית גאה, 12/03/11 05:31

    נמאס להאזין לקלות הבלתי נסבלת של הקולות אותם משמעים בארועים שונים. לצפות בפרסומות שבהם המזרחיות שולטת.האם אלה הם פני האומה??.שימו לב כמה נמוך אתם יורדים בתגובות למוסיקה הרועשת המזרחית ואיך אנחנו כעם מצטייר בעיני העולם.
    לעיתים נדמה שאנחנו בחפלה של כפר ערבי גלובלי.

    IP: 46.116.105.113דווח על תגובה זו

  • 34.

    ליורם גאון האגדה

    יחיאל לוי, 12/03/11 05:05

    פשוט אני מאוכזב ממך גדלתי על השירים שלך בתור ילד והדיבור שלך כלפי המוזיקה המיזרחית היא פשוט לא במקום במקום לפרגן לזמרים ויוצרים אתה מכפיש את כול המוזיקה המיזרחית יכול להיות שיש כמה זולים אבל הרוב טובים אני יגיד לך משפט שתילמד אותו לחיים אל תנסה לרמוס את הפרח כי לא תוכל לימנוע את בואו של האביב . אתה נבון וגאון תבין על מה אני מדבר

    IP: 84.228.203.221דווח על תגובה זו

  • 33.

    המוזיקה הישראלית היא דבר גאוני, ומה אנחנו מקבלים?

    איש, 12/03/11 04:12

    והנה רשימת יוצרים ומבצעים ישראלים מהעבר ומההווה:

    סשה ארגוב, מתי כספי, אריק איינשטיין, חווה אלברשטיין, מאיר אריאל, רמי קליינשטיין, שלמה ארצי, דני רובס, יוסי בנאי, אהוד בנאי, אביתר בנאי, יהודית רביץ, ערן צור, שלומי שבן, רפי פרסקי, מיכה שטרית, ברי סחרוף, רמי פורטיס, יהודה פוליקר, ארקדי דוכין, דני סנדרסון, יוני רכטר, יצחק קלפטר, גידי גוב, מיקי גבריאלוב, אביב גפן, שלום חנוך, יאיר רוזנבלום, חנן יובל, בועז שרעבי ועוד

    זו המוזיקה הישראלית וזו התרבות הישראלית, וכשאני פותח את הטלוויזיה על ערוץ 24, אלה האנשים שאני רוצה לראות.

    IP: 217.132.248.230דווח על תגובה זו

    • גם אני! ולא את הזבלה השוקאי והפרחי שיש שם היום! (ל''ת)

      אמת אמרת, 12/03/11 11:26


      IP: 46.120.90.135 דווח על תגובה זו

  • 32.

    יהורם - נכון אמרת !!!

    חיים, 12/03/11 03:36

    לכל הנעלבים למיניהם יש כנראה סיבה טובה לכך.
    לאלו שכותבים שירי תחת מגיע גם להעלב!! למה שרק אנחנו נסבול.....

    IP: 123.243.72.54דווח על תגובה זו

  • 31.

    יש ליורם כמה שירים יפים הרוב מרדימים מאד

    שי תורגמן, 12/03/11 01:49

    ליורם יש פה גדול מימיתייחס אליו הוא שייך ביכלל לזאנר אחר וזה שהוא לא מפרגן בגדול זה הפסד שלו.....

    IP: 87.68.22.155דווח על תגובה זו

    • תורגי אתה מתייחס אליו ואיך אפשר לפרגן למוזיקה גרועה.

      סוניה, 12/03/11 12:42

      רק כי הזמר מזרחי צריך להתייחס ליצירה שלו כאל יצירה של מפגר ולהגיד כל הכבוד מי ידע שהמפגר מסוגל לשיר צריך לחזק אותו

      IP: 212.116.169.135 דווח על תגובה זו

  • 30.

    חבר'ה, האיש צודק, אין מה לעשות! (ל''ת)

    אייל, 12/03/11 01:45


    IP: 87.68.155.243דווח על תגובה זו

  • 29.

    אכן, לתת אמון בעיתונאי עשוי להיות עניין מסוכן

    כפי שגאון נוכח לדעת, 12/03/11 01:43

    וכפי שנוכחו כבר רבים לפניו.

    IP: 109.65.34.146דווח על תגובה זו

  • 28.

    צביעות...

    דג'יגאן ושוכמאכר, 12/03/11 01:33

    יש זבל במוסיקה המזרחית ויש גם שירים נפלאים כמו כל מוסיקה אחרת.אבל על דבר אחד אני תוהה,כשגאון הנחה בטלויזיה הוא הזמין לתוכניתו את כל אלה שהיום הוא מבקר וטוען שהמוסיקה שלהם זבל.ונשאלת השאלה כשזה הגיע לרייטינג לתוכניתו,אז הם לא היו זבל ?

    IP: 75.31.70.57דווח על תגובה זו

    • 28, אני לא יודעת מאיפה להתחיל לענות על התגובה המשעשעת

      מאיה, 12/03/11 11:14

      שלך, כשלונדון וקרשנבאום מארחים בתוכנית אנשים שלא מחזיקים את אותם הדעות כמו שלהם, או בכלל אין להם נושאים משותפים (כמו בנות היפה והחנון שהתארחו אצלם) זה אומר שהם צריכים לעשות סנקציות ולא לראיון את אותם אורחים לתוכנית?! נראה לי שכדי להתחיל בכלל ולהסביר לך שכל תוכנית אירוח או פאנל כדי שיהיה בהן עניין צריך להביא אנשים מגוונים שמייצגים מציאות או השקפות שונות, אחרת מה הטעם בתוכנית את מי היא תחזיק. ולגבי השאלה הנשאלת שלך,המושג ''רייטינג'' אומר הרוב קובע, והמושג ''הרוב'' אומר שהוא טועה.
      ואולי בשביל לפשט את מה שניסית להסביר-
      הספר- ''המלך הוא עירום'' חוקיותו חלה עד היום והוא התשובה לשאלה הנשאלת שלך, כשאותם זמרים הופיע בתוכנית הם לא הפכו לאיכותיים בעיניי יהורם הם עדיין היו זבל, אבל הם הזבל שהרוב בחר, שהמדינה בחרה.
      קאפיש.

      IP: 217.132.239.158 דווח על תגובה זו

      • מאיה וזה נקרא צביעות,העם בחר אז וגם היום. (ל''ת)

        אבל אז לא היה לו כדאי לבקר אותם מטעמי נוחות, 12/03/11 17:59


        IP: 75.31.70.57 דווח על תגובה זו

  • 27.

    יש מזרחית ויש מזרחית, כנסו...

    אבי, 12/03/11 01:25

    נדמה שהמוזיקה המזרחית היפה, זאת שהחלה משנות החמישים והשישים ועד לתקופתו של זוהר ארגוב בערך, לא תחזור. זאת היתה מוזיקה עם מנגינות יותר מעודנות, עם מילים ברמה גבוהה יחסית (גם תנכיות) ועם נושאים מגוונים ולא רק אני אוהב אותך ואת מתעלמת ממני וכו...
    פחות או יותר, מתום עידן זוהר ארגוב ותחילת הצלחתו של עופר לוי, נולד המהפך. המוזיקה המזרחית שינתה כיוון ואיכות הזמרים החדשים ירדה מאוד. מילים כמו - ''יאללה לך הביתה מוטי, אני אקרא למשטרה'', ''נשבע לך לא בוגד, בחיית עיוני לא בוגד'' ועוד הרבה דרק.
    היה ניסיון לתייג את המזרחית הישנה כמוזיקה ים תיכונית ואת הדרק החדש כמזרחית. זה לא ממש עבד, אנשים לא ממש מבדילים וזה עושה שם רע לכל הזמר המזרחי בגלל שהדרק הוא זה שהיום שולט.
    אותם זמרים מזרחיים צריכים דווקא לעשות כאן חשבון נפש קטן. כלומר, נכון, הדרק שאתם מוכרים באמת עובד, אבל גם אם תשנו את המילים ותביאו רמה גבוהה יותר זה יעבוד לכם, אז לא עדיף???

    IP: 109.65.49.84דווח על תגובה זו

    • אבי אתה צודק במאה אחוז. הדוגמאות שנתתה הם בדיוק השירים המזעזעים את כול (ל''ת)

      הזמרים האלו חייבים לכתוב ולשיר שרים יותר ברמה, 12/03/11 07:02


      IP: 24.200.59.177 דווח על תגובה זו

  • 26.

    יהורם היקר:

    חכמה , 12/03/11 01:01

    ''ודופקים לך את הראש, כדי שזה יפמפם במוח''.
    תוהה אני אם העברית השגורה בפיך נרכשה על ידי קרבה יתרה לזמר המזרחי או שמא הזדקנת ןהסניליות השתקעה במח המפומפם. כמו כן יתכן שכך מדברים אשכנזים. אנא במטותא ממך, אם חפצך בעברית תקנית עלייך להוות דוגמא.בכל מקרה אין על השירים שלך אבל בד בבד אין כמו הזמר המזרחי אז בבקשה תרגיע אחי היקר!

    IP: 99.41.174.142דווח על תגובה זו

    • ''חכמה בלילה...''.... (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 12/03/11 13:56


      IP: 91.135.102.197 דווח על תגובה זו

  • 25.

    שונאת מזרחית מאז שאכלתי קובה פעם ראשונה

    בושמת, 12/03/11 00:44

    יורם גאון לא טועה
    מי ששומע מזרחית בז למילה מוזיקה
    כפרה, זה זבל זה!

    מה רע בשלומי ארצי

    IP: 64.95.137.2דווח על תגובה זו

    • בושמת זה מזרחי או אשכנזי ?

      שרעבי, 12/03/11 09:44

      מה את באה פה בתחפושת
      כבר אצלך נפל הפורים?

      בושמת זה שם תמני אם זכרוני סבבה
      מה נהיה פה את עושה עלינו אוונטה של אשכנזית

      IP: 76.102.247.22 דווח על תגובה זו

  • 24.

    הוא לא צריך להתנצל על שום דבר וטוב שלא חזר בו

    דעה, 12/03/11 00:33

    כי הוא היה מאוד ספציפי (וצודק, לדעתי) בביקורת שהעביר.
    הזמרים המזרחיים עליהם הוא דיבר (וכולנו יודעים מי הם) הם אלה שצריכים להסתכל טוב טוב במראה ולשאול את עצמם שתי שאלות:
    א. האם יש לנו באמת על מה לגונן?
    ב. מדוע אנו לא יודעים לקבל ביקורת?

    IP: 93.172.226.239דווח על תגובה זו

  • 23.

    יהורם גאון צודק וכדאי לכל הנמוכי שכל לשים לב את מה הם מעריצים- להקשיב (ל''ת)

    משרד החינוך- לחנך למוזיקה מכל הסוגים-אבל טובה !!!, 12/03/11 00:29


    IP: 77.124.138.249דווח על תגובה זו

  • 22.

    קראת פעם את המילים של ''הנני כאן'' אותו אתה שר? לא הרבה יותר טוב (ל''ת)

    זבל יש בכל מקום, 11/03/11 23:29


    IP: 88.85.8.82דווח על תגובה זו

  • 21.

    יורם צודק במאה אחוז חלק מהמוסיקה המזרחית זה זבל

    ירון, 11/03/11 23:12

    יורם לא להתנצל תגלה שרוב העם חושב כמוך אולם אסור לדבר כך כי ישר כמה מזרחיים יתחילו עם אימרות הקיפוח שכל כך אהובות עליהם, לחלק מהמוסיקה מילים תת רמה ולחן ניתעבת ודוחה

    IP: 85.65.164.152דווח על תגובה זו

    • כל מילה אמת (ל''ת)

      אני מיזרחי ומעריך מאוד מה שעמר יהורם גאון, 12/03/11 15:53


      IP: 80.230.118.94 דווח על תגובה זו

  • 20.

    יהורם גאון חושב נכון,,

    יובל שמש, 11/03/11 22:27

    כל מילה שאמר יהורם גאון תואמת את לאמת יישר כח ואני מאוד אוהב מוזיקה מיזרחית אבל לא זבל של מוזיקה מיזרחית ,,

    IP: 72.229.178.249דווח על תגובה זו

  • 19.

    מוזיקה מזרחית זה המיץ של הזבל

    יהורם גאון המלך, 11/03/11 21:36

    יהורם גאון צודק כל המוזיקה מזרחית זה המיץ של הזבל!

    IP: 84.111.106.45דווח על תגובה זו

    • ת גדיר מוסיקה מזרחית! גם גאון לא יודע להגדיר!

      ישראלי ותיק., 11/03/11 23:21

      אני אגדיר בשבילך מה המיץ של הזבל.

      אלו אנשים מתנשאים, אכולי תסכול הגובלת בשנאה שאין להם אמת ומעוותים את המציאות גם במחיר הכפשה גורפת.

      אנשים רוצים להנות ממוסיקה קלה, קופצנית אולי, שאין צורך בפסיכומטרי כדי להנות ממנה.
      כמו השיר הפשוט והתמים ''רוזה, רוזה''.

      IP: 85.65.115.105 דווח על תגובה זו

  • 18.

    בהחלט אין לו על מה להתנצל. (ל''ת)

    צודק לגמרי בתיאור המצב, 11/03/11 21:33


    IP: 209.198.90.52דווח על תגובה זו

  • 17.

    גאון מתוסכל!הוא שייך לדור העבר!! יחי הדור החדש!!

    דודי.פעיל חברתי., 11/03/11 21:21

    קיצפו של גאון לא יצא על מילות הזמר המזרחי!אלא על פינוי מקומו מאור הזרקורים!! ותפיסת המקום על ידי דור חדש של זמרים צעירים!!
    גאון מתוסכל ומוטרף מכך!!
    הביקורת הינה מאין הסוואה לדבר האמיתי המתסכל את גאון!!הוא מבין שהוא מבחינת ''דור חולף''

    IP: 84.111.97.124דווח על תגובה זו

    • אין לך מושג מה אתה כותב

      אבי, 12/03/11 06:40

      מצבנו חמור אם זה ההיגיון שאתה יוצק למופעליך החברתיים

      IP: 79.177.27.179 דווח על תגובה זו

    • דודי התגובה שלך כל כך מטומטמת שאי אפשר שלא להגיב. (ל''ת)

      מה אתה מבין במוזיקה או שאתה עוד בחיתולים, 12/03/11 07:05


      IP: 24.200.59.177 דווח על תגובה זו

      • לאבי ולכותב החיתולים....קיראו והשכילו!!!

        דודי.פעיל חברתי., 12/03/11 08:43

        גאון מתוסכל!!!הוא לא משלים אם העובדה שהוא וגם אביהו מדינה הם זמרים ויוצרים גדולים אך זמנם עבר!!אור הזרקורים מופנה לדור החדש!!הם מזכירים לי במעט את דודו טופז שגם דעתו ניטרפה מכך שאינו במרכז הבמה עד שדעתו ניטרפה עליו!!!
        מה זאת אומרת ''במוסיקה המזרחית יש גם חצץ''??!!במוסיקה של גאון אין חצץ??!!במוסיקה בכלל אין חצץ??!!
        מה שנישמע אצל גאון או כל אחד אחר כ''חצץ''אצל האחר נישמע כ''קול פעמונים''

        אותם זמרים המבוקרים על ידי גאון כמוזיקת ''חצץ'' ממלאים אולמות באלפי מעריצים!!שרובם אף שומעים את מוזיקת ה''חצץ'' של גאון!!!

        אלא מה!!!גאון הוציא את קיצפו!! ואת תיסכולו מכך שמה שלקח לו שנים לעשות ולבנות!!בא איזה ילד מהשכונה ועושה בלי שום מאמץ תוך חצי שנה ולוקח את כל הקופה!!בערב אחד ביד אליהו מה שגאון לא חלם לעשות כל הקריירה!!!! פה קבור הכלב''!! הקינאה!! וצרות העין!!הטריפה את גאון!!לומר את שאמר!!

        שבת שלום לשניכם.

        IP: 84.111.97.124 דווח על תגובה זו

        • תגובה לדודי - ה''פעיל חברתית''

          ששי - מזרחי, 12/03/11 11:15

          מעריצים וכסף אינם מדד לאיכות. לפי הקריטריונים שלך, גם סרטים פןרנוגרפיים הם דבר חיובי (יש מעריצים והמום כסף !), אבל גם אתה תסכים שזה זבל.... רמת הטקסטים והעומק הלירי במה שמתקרא ''הגל המזרחי החדש'' הינו מאד רדוד ואכן גובל בזבל, כמעט כמו ''האח הגדול'' או סרטי פורנו.
          ואגב, מה שאביהו מדינה תרם לתרבות המזרח גם הזבל המורחי לא יהרוס כל כך מהר...

          IP: 84.111.182.163 דווח על תגובה זו

          • ששי.

            דודי.פעיל חברתי., 12/03/11 13:48

            ששי בעיניך!! והדגש הוא בעיניך!!הטקסט הוא רדוד הוא זבל!!ויכול להיות שאתה צודק!!!אבל!!והאבל הוא חשוב מאוד!!!רוב האנשים או הקהל או המאזינים או תקרא לזה איך שאתה רוצה...אוהבים את זה!!זה נעים להם!!הם מתחברים לזה ומזדהים אם זה!!! אז זה אומר שזה זבל??!!!לא!!!! זה אומר שהם מתחברים למוזיקה או תוכנית שמדברת אליהם!!ואוהבים אותה!!!ולדעתם זה הכי לא רדוד!!!והכי לא זבל!!!
            בעיניי מוצארט הוא סתם מוזיקאי!!אז זה הופך אותו לפחות גדול המוזיקאים בעולם בכל הזמנים??!! לא!! ולא!!!
            אביהו וגאון תרמו למוזיקה הישראלית!ואין חולק על כך בכלל!!יחד אם זאת ובכל הכבוד הראוי לשניהם גם יחד גם הם לא יכולים להגיד על מוזיקה זאת או אחרת ''זבל או חצץ'' וזאת רק בגלל ש''זמנם חלף'' והגיע דור חדש!!!
            שבת שלום.

            IP: 84.111.97.124 דווח על תגובה זו

  • 16.

    לא קם שווה לו בטיפוח התרבות המזרחית !!!

    האיש צודק, 11/03/11 21:18

    כשיוצרי הבושה המזרחית של היום עוד לא הכתיבו כאן תרבות מזרחית שקרית ודוחה -וגרפו הון- היה גאון הראשון שהראה לנו תרבות םפרדית שורשית והנעים אותה על כולם בזכות יופיה האוטנטי...
    שלו נעליכם מתחזים !!!!!

    IP: 79.180.42.173דווח על תגובה זו

  • 15.

    יהורם זעקת את זעקתם של אוהבי השירה הישראלית

    ישראל חריר, 11/03/11 21:11

    יהורם,כאדם ממוצא תימני אני מתבייש בהמון שירים,[בושה לקרוא להם שירים]שמילות השיר זרות לי.שפת רחוב,[יאלה מוטי לך הביתה,פספוסה,יפיופה,]עברית קלוקלת,מילים שנכתבו אך ורק לתעשית כסף ע''י אדם שלא למד דקדוק בעברית.חיכיתי לך,ובסוף אמרת את זה,מה שנותר הוא לקוות שכל האפסים שנפגעו ממך יפנימו,ויתנו למוכשרים מהם לכתוב..ויש מזרחיים שכותבים ברמה טובה..תודה לך יהורם גאון...

    IP: 109.160.160.92דווח על תגובה זו

  • 14.

    כל הכבוד!! סוף סוף מישהו מעז לומר שהמלך הוא עירום!!

    ישראלית, 11/03/11 20:50

    כל הכבוד!! באמת הגיע הזמן להתנתק מהגולה. מזרחית, מערבית ,צפונית ודרומית כ''א יכול ,בביתו או במסגרות של בתי יוצאי.... לעשות כרצונו. זה לא יתכן שאנחנו הופכים לסירוגין, מבחינה תרבותית למדינות אשר עצם היותינו כאן בארץ מעידה על מידת האהבה שלהם אלינו.
    אנחנו לא עירק, לא פולניה ,לא רוסיה ,לא תימן, לא אנגליה, לא גרמניה ןכן'. אנחנו מדברים עברית, אנחנו שרים עברית, אנחנו נושמים ישראליות. מי שמעוניין לשמר את שורשיו, מוצא הוריו יכול לעשות זאת בביתו או במוזיאונים. לא יתכן שזה יהפך לכלל.
    לזה התכוון יהורם גאון.בשנים האחרונות הפכנו לערוץ תרבותי נוסף של מדינות שרוצות להשמידנו פיסית!! והנה אנחנו עושים זאת במו פינו תרבותית- רוחנית
    החזירו את עטרת הישראליות כנאמר'' עם אחד שיר אחד!! די לסילסולים האשכנזיים והמזרחיים כאחד - מקומם בבתי הכנסת העדתיים למיניהם.

    IP: 89.139.9.33דווח על תגובה זו

  • 13.

    יהורם גאון צודק במאה אחוז יש שירים מזרחיים שהם פשוט זבל (ל''ת)

    אורי שהרבני, 11/03/11 20:48


    IP: 84.109.131.204דווח על תגובה זו

  • 12.

    ללא הזמר המיזרחי אין שמחה. (ל''ת)

    האשכנזים כאילו מתים, 11/03/11 20:43


    IP: 84.111.31.250דווח על תגובה זו

    • זה לא שמחה זו תת תרבות שמדרדרת את העם . (ל''ת)

      ירון, 11/03/11 23:08


      IP: 85.65.164.152 דווח על תגובה זו

    • יש לי סיוט מארועים רק בגלל המוזיקה הזאת-הצילו!!!!!!!!! (ל''ת)

      אבי, 12/03/11 18:17


      IP: 85.64.154.12 דווח על תגובה זו

  • 11.

    זוהר ארגוב? זוהר ארגוב?!?! (ל''ת)

    אורן האתאיסט, 11/03/11 20:25


    IP: 213.16.106.130דווח על תגובה זו

  • 10.

    המוסיקה המזרחית הפכה להיות מזוהה עם בריונות

    וכך גם מגיבים לביקורת, 11/03/11 20:20

    יש הרבה מקום ליצור מוסיקה מזרחית מעודנת ויפה, שיהיה לנו למה להקשיב ובמה להתגאות.

    IP: 79.180.115.5דווח על תגובה זו

  • 9.

    צודק - יש במוזיקה המזרחית מלא זבל

    שי מזרחי, 11/03/11 20:13

    לא צריך להתחנף לאף אחד
    אלה
    להגיד אמת

    IP: 82.127.98.238דווח על תגובה זו

    • יש במוזיקה המיזרחית זבל ויש גם בשאר. אז למה יורם יוצא רק נגד המיזרחית (ל''ת)

      מיזרחי, 11/03/11 20:55


      IP: 217.132.63.157 דווח על תגובה זו

  • 8.

    יהורם גאון-צודק,רבים חושבים כמוך

    ישראלי ממוצע, 11/03/11 20:00

    ישנם מעטים מהזמר המזרחי שאותם מנה(על יד אחת)שהם נפלאים.
    לצערנו השאר....

    IP: 84.94.69.202דווח על תגובה זו

  • 7.

    תחזקנה ידיך, יהורם

    כל מילה בסלע, 11/03/11 19:53

    מארה''ב הרחוקה הרשה לי לחזק אותך.
    תכניתך חסרה לי.
    הבעיה היא שהבינוניות קיימת לא רק בשירה אלא בכל תחום ובכלל זה העיתונות והלב דואב.

    IP: 66.27.122.241דווח על תגובה זו

  • 6.

    רובם של האסירים הבטחוניים והפליליים שומעים מזרחית (ל''ת)

    על פי סקר בתי הכלא בישראל, 11/03/11 19:43


    IP: 84.111.11.182דווח על תגובה זו

    • לא רלונטי - רובם של פושעי הצווארון הלבן שומעים מוזיקה קלאסית. (ל''ת)

      שולי, 11/03/11 20:35


      IP: 77.127.222.197 דווח על תגובה זו

  • 5.

    אנשים כמוך גורמים לפילוג בעם, יורם אתה איש לא חכם במיוחד. (ל''ת)

    אבי ש, 11/03/11 19:43


    IP: 212.117.137.235דווח על תגובה זו

    • יורם איש חכם שעורר פולמוס בנושא הרמה הירודה של המוסיקה המזרחית (ל''ת)

      אנשים כמוהו הם הסיכוי נגד הניוון, 11/03/11 20:34


      IP: 79.180.115.5 דווח על תגובה זו

    • אבי מאז חורבן בית המקדש לא היה פילוג כה חמור בעם חחחחחח

      אתה תותח, 11/03/11 20:55

      שמע זבל זה זבל ולא תעזור בכיינות וקישקושים העם לא מפולג חלק חושב שזה זבל והחלק שלך חושב שזו יצירת פאר ויותר טוב ששביתת העובדים הסוציאלים תטריד אותך ולא הבלים

      IP: 212.116.169.135 דווח על תגובה זו

    • מה הקשר לפילוג?

      אלמוני, 11/03/11 21:11

      זבל זה זבל

      IP: 84.110.224.142 דווח על תגובה זו

  • 4.

    אני בז לך יהורם ממעמקי הרקטום בניחוחות האיזור ומפירותיו (ל''ת)

    למה רוע ורשע למה?, 11/03/11 19:37


    IP: 84.111.52.95דווח על תגובה זו

    • עדיף שתשתמש במוחך ואז תראה שגאון צודק! (ל''ת)

      רון, 11/03/11 20:27


      IP: 24.8.132.213 דווח על תגובה זו

    • לא רוע ולא רשע=דעה בהירה וכנה (ל''ת)

      תשאר ברקטום מתאים לך, 12/03/11 10:53


      IP: 85.250.143.202 דווח על תגובה זו

  • 3.

    זו דעתו (ל''ת)

    עמיתוש, 11/03/11 19:35


    IP: 84.229.135.235דווח על תגובה זו

  • 2.

    חלילה לך לחזור בך=עשית מעשה אמיץ=לא מדובר במזרחים אלה נ--השירה העילגת

    נ.כהן שישקיעו יותר מאמץ במלל=ולא יבבו על ההוא והיא, 11/03/11 19:33

    המשגה שעשית, היית צריך לדבר גם נגד השירה המודרנית העכשוית שרמת ההשקעה במלל שואפת לאפס=כל זב חוטם כותב/ת את מילות השיר בעצמו/ה ומכניס/ה שם את כל האהבות והאכזבות שלו/ה שנקראו לו/ה בחיים מילים פלצניות ריקות שאין מאחוריהן מאומה. המנגינות דווקא לא רעות!!

    IP: 89.139.190.174דווח על תגובה זו

  • 1.

    .אמת דיברת!!! המוסיקה עם השירים ממש חצץ. עם הספר ממש רדוד.

    אזרחית, 11/03/11 19:29

    גם תוכניות הטלבזיה בערוצים הכעמסחרים יכולים להיות שותפים לחגיגה של הרדידות העליבות והכלום! וחברת הכנסת הקשקשנית תחזרי לישון.

    IP: 79.180.56.141דווח על תגובה זו