• 105.

    לח''כ רונית תירוש להיכן נעלם הזמר העברי?

    אלונה, 23/05/11 11:58

    האם מוזיקה שהינה בעלת תכנים ירודים אמורה להיות מיוצגת בדיון בכנסת?

  • 104.

    וואוו, פעם ראשונה שאני מסכימה עם ח''כ אלדד... (ל''ת)

    נמאס כבר מההתקרבנות הזו, די!!, 23/03/11 09:13

  • 103.

    יש לכבד את הישראליות, המורשת והשפה ולא לחקות עמים לא לנו....

    שולמית, 13/03/11 10:13

    גברת נכבדה, יושבת במשכן הלא מכובד שלה, ומנסה ליצור צינור שיוביל אותה לקהל יעד אחר שיתאים לצרכיה האישיים בלבד, זכרי שאת יושבת במשכן של עם ישראל, ולא של עוכרי ישראל כגון העמים השוכנים לנו מסביב ואת אלו אנו מוצאים לחקות ואת נותנת להם תמיכה, נו לאן הגענו, מבטיחה לך שגם אותך הם לא יזכרו בקלפי....

  • 102.

    עוד מטו... אחת התירוש הזו..מי שמקבע את הרגשת הנחיתות

    גיל, 12/03/11 22:18

    זו תירוש ושכמותה שממש לא ברור למה צריך לצאת להגנת הזֶמר המזרחי אלא אם כן הוא מרגיש ( כמובן ..כהרגלו ) דפוק תמידי..

    רק מראה ששנותייך בחינוך לא עזרו להבנת הנקרא ולהבנת הנאמר..


    יהורם - זכותו לומר דברו. זכות כל אחד לומר את דברו בלי לעשות צימעס מכל עניין ..

  • 101.

    אין על רונית תירוש - אאאיייייןןןן

    בוגר תיכון ט' (לא כבוד גדול), 12/03/11 18:48

    אני זוכר שבאחת המסיבות לקראת סיום הלימודים, או מסיבת הסיום , השמיעו מוסיקה מזרחית ורונית רקדה לצלילי הזבל הזה...
    מה לעשות, זה זבל. עירוני ט', תחת ניהולה הפך מתיכון דפוק לתיכון גרוע שבו הפראים נהנו מאד כל יום. ומערכת החינוך תחת הוד מנכליותה הפכה לשוקת שבורה שבעוד 10 שנים נבין בדיוק עד כמה...
    אבל למי איכפת...
    צאי אל החלון, רונית, תענטזי קצת לאספסוף.... בזה את ע-ש-ר עיוני כפרה

  • 100.

    מה זה צריך להביע?

    עידו, 12/03/11 13:34

    אם כל הכבוד לגברת רונית תירוש, ולכל האנשים שהצביעו ושמו אותה בכנסת, מי נתן לך את הזכות לבזבז כספי מיסים של אזרחים הגונים על כל מיני ערבי מחווה לסגנון מוזיקלי מסויים?
    מה הלאה?
    מה נאמר כשיבקשו מש''ס לערוך ערב הוקרה בכנסת לרב כזה או אחר? או אם יבקשו במפלגות הערביות לעשות ערב הוקרה לקולנוע ערבי?
    כל היוזמות האלה יפות וטובות, אבל מקומן לא במשקן הכנסת.
    לכן, אני מפציר בך, הגברת תירוש, תרדי מהעץ עליו טיפסת, לא בשביל זה בחרו בך.

    • יפה ענית עידו. (ל''ת)

      גיל, 12/03/11 22:19

  • 99.

    מה עבר לך בראש ? ? לקקנית פופוליסטית (ל''ת)

    מביישת את עצמה-אם עוד אפשר לרדת יותר נמוך, 12/03/11 10:58

  • 98.

    מסכנה היא חשבה שזה יעזור לה או לקדימה -אז לא זה לא יעזור הפוך (ל''ת)

    רחלי, 12/03/11 09:25

  • 97.

    תסתכלי פנימה תירוש

    אלעד, 12/03/11 08:06

    הו תירוש, כל חוליי מערכת החינוך באופייך, את יודעת את זה?

  • 96.

    אוי רונית , רונית -

    המנהל פיסקופ קורא לך לחדר האחות קלרה - לקבל תרופה, 12/03/11 01:37

    כל כך סתמית , כ.כ כללית. לא מתעכבת לא באמת נותנת דעתך. ילדותית ולא מפותחת. שטחית. לא באמת הקשבת לדבריו של י-גאון. השמעת קול כדי להחניף לשאת חן ברדידות ובחוסר אחריות... ומאגף החינוך הזדעקת אלינו? שטויות .ממש לא אמינה.לכי לסיים את שעורי הבית, פישלת. ...

  • 95.

    אין לה גבולות ולא עכבות, כלומניקית אופורטוניסטית, טרמפיסטית

    הסובל מבחילה, 11/03/11 21:02

    לדבר אמירה שנאמרה ולא מצאה חן בעיני חלק מן הציבור.
    מי שמאמין ליושרתה ולתום ליבה ולכך שהיא כן אוהבת את כל הזמר המזרחי...שיקום.
    גברת האפס והכלום, עכברה שואגת.

  • 94.

    תירוש, אין גבול לפופוליזם - נכון?

    הבנת מה שיהורם גאון אמר?, 11/03/11 19:57

    לו הבנת - היית בושה לעשות את שעשית. איך מינו אותך לתפקיד במשרד החינוך?

    • אמת 94. (ל''ת)

      גיל, 12/03/11 22:20

    • אכן כך. (ל''ת)

      ובכלל נשבר כבר מכל ההתבכיינות המזרחית, 23/03/11 09:16

  • 93.

    תודה ליהורם גאוןשגם אומר מה שכולם חושבים וגם מראה מי זו תירוש החכמה (ל''ת)

    אזרח, 11/03/11 18:39

  • 92.

    כה אמרה אשת החינוך וכה תעשה. להקשיב היא לא יודעת. (ל''ת)

    מתביש בטעם של תירוש, 11/03/11 16:11

  • 91.

    טובשאת לא במשרד החינוך ממילא הורדת אותו לשפל שלא היה כמותו. (ל''ת)

    זוכר, 11/03/11 15:45

  • 90.

    תירוש תלך הביתה. היא שנואה בגלל הפנסיה שלה וברבוריה,לא יעזור לך. (ל''ת)

    חניתה, 11/03/11 15:44

    • תירוש החמיצה החמיצה וגאון ספרדי גאה (ל''ת)

      שלום, 05/04/11 15:30

  • 89.

    רונית תירוש בכינית כרונית. די לכי הביתה. מחממת כסא. (ל''ת)

    יואל, 11/03/11 15:40

  • 88.

    כל עוד תירוש בקדימה לא אצביע לקדימה. היא מבישת בתאוות הכסף שלה. (ל''ת)

    איש חינוך, 11/03/11 12:43

  • 87.

    על העברית האומללה את מגינה? על מה? תירוש שבי בשקט. (ל''ת)

    אזרח, 11/03/11 12:42

  • 86.

    אין לי כבוד לתירוש. משפיכת דמעותיה ועד פרשת הגמלה שלה. בושה אמיתית. (ל''ת)

    גילה, 11/03/11 12:41

  • 85.

    קדימה סלקו אותה, אחרי פרשת הגמלה שלה היא מחוקה בעיני. (ל''ת)

    איש קדימה., 11/03/11 12:40

  • 84.

    תירוש מבישת בכל הליכותיה. פרסום זה מה שהיא רוצה. (ל''ת)

    מירב, 11/03/11 12:39

  • 83.

    דמעות התנין של תירוש זוכרים?טעם עלוב יש לה. אוי לעברית. (ל''ת)

    חנן, 11/03/11 12:38

  • 82.

    תירוש עבדה במשרד החינוך וזה הטעם הזול שהיא הקרינה כסף כסף. (ל''ת)

    עמי, 11/03/11 12:36

  • 81.

    תירוש נותנת דוגמא לא חינוכית בכל הליכותיה. אבן נגף לקדימה. (ל''ת)

    עמי, 11/03/11 12:35

  • 80.

    רונית תירוש מבאסת אותנו פעם אחר פעם. תפסה כותרת (ל''ת)

    אזרח, 11/03/11 12:35

  • 79.

    הגיע הזמן להחיות את השירה הישראלית המקורית שנדחקה לחלוטין!!

    ישראלית גאה, 11/03/11 11:38

    עם כל הכבוד לגב. תירוש הגיע הזמן להתנתק מהגולה. מזרחית, מערבית ,צפונית ודרומית כ''א יכול ,בביתו או במסגרות של בתי יוצאי.... לעשות כרצונו. זה לא יתכן שאנחנו הופכים לסירוגין, מבחינה תרבותית למדינות אשר עצם היותינו כאן בארץ מעידה על מידת האהבה שלהם אלינו.
    אנחנו לא עירק, לא פולניה ,לא רוסיה ,לא תימן, לא אנגליה, לא גרמניה ןכן'. אנחנו מדברים עברית, אנחנו שרים עברית, אנחנו נושמים ישראליות. מי שמעוניין לשמר את שורשיו, מוצא הוריו יכול לעשות זאת בביתו או במוזיאונים. לא יתכן שזה יהפך לכלל.
    לזה התכוון יהורם גאון.בשנים האחרונות הפכנו לערוץ תרבותי נוסף של מדינות שרוצרת פיסית וגם רוחנית להשמידנו!!
    תחזירו את תפארת הישראליות כנאמר'' עם אחד שיר אחד!! די לסילסולים האשכנזיים והמזרחיים כאחד - מקומם בבתי הכנסת העדתיים למיניהם.

  • 78.

    שירית מזרחיים

    מרים, 11/03/11 09:41

    אני מציעה לגב'תירוש לעסוק בהקנייה ולימוד השירים העבריים שהם מלאים בתוכן ובמסרים של אהבת הארץ ויש להתחיל לעשות זאת כבר מגן הילדים.מר גאון התייחס למילים ולא למוזיקה המזרחית.

  • 77.

    האם תזמיני גם את אביהו מדינה אבי הזמר הים תיכוני.?

    אבי, 11/03/11 02:52

    אולי בגלל שהוא איכותי אז לא יהיה מתאים שמי שהמציא את המוסיקה היפה הזאת יהיה נוכח יחד עם אלה שהשחיתו אותה...?? ואסור להעיר להם אלא לעודד אותם להמשך השחתה...? לא..? ככה חינכת למצויינות במערכת החינוך...? אולי את טועה ..? אולי בתמימותך את מתלהבת והולכת לעשות מעשה אנטי חינוכי...? אולי הם הפנימו ומתכוונים לתקן ואת מעודדת אותם להשאר רדודים ..?
    רונית ...חישבי עוד פעם..אולי תתעשתי...

  • 76.

    האם תזמיני גם את אביהו מדינה אבי הזמר הים תיכוני.?

    אבי, 11/03/11 02:47

    אולי בגלל שהוא איכותי אז לא יהיה מתאים שמי שהמציא את המוסיקה היפה הזאת יהיה נוכח יחד עם אלה שהשחיתו אותה...?? ואסור להעיר להם אלא לעודד אותם להמשך השחתה...? לא..? ככה חינכת למצויינות במערכת החינוך...? אולי את טועה ..? אולי בתמימותך את מתלהבת והולכת לעשות מעשה אנטי חינוכי...? אולי הם הפנימו ומתכוונים לתקן ואת מעודדת אותם להשאר רדודים ..?
    רונית ...חישבי עוד פעם..אולי תתעשתי...

  • 75.

    התירוש עלה לתירוש לראש. (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 10/03/11 23:35

  • 74.

    מה תירוש עושה בכנסת? איזה חוקים חוקקה?

    מתי, 10/03/11 22:28

    מה שמעניין אותה זה הכבוד והשררה.
    עשתה 0000000000000000 בכנסת.

  • 73.

    טוב שאין לה לגב' תירוש נגיעה לספרי הלימוד של ילדינו

    ציון בזוקה, 10/03/11 20:51

    עוד היו חייבים ללמוד את ''הנרי'' או ''יוסי גיספן''

  • 72.

    תירוש - אף ח''כ שמכבד את עצמו לא יבוא לארוע - תרגעי (ל''ת)

    אוהב אותך - עזבת אותי, 10/03/11 19:52

  • 71.

    גאון לא קם על כל הזמרים המיזרחיים.

    בני123 , 10/03/11 19:49

    הוא קם,ובצדק מוחלט, על אותם זמרים ששירתם נשמעת כמו יללת חתול מיוחם ועם מילים שהעברית בה קלוקלת ורדודה.

  • 70.

    צודקת ח''כ שמילוביץ' - די כבר לעשות עליהום לכל ''סלב'' שיוצא מהקונצנזוס

    פנדה, 10/03/11 16:42

    צריכים לשמוח שיורם גאון העלה את הנושא לדיון, ובמקום להתגולל עליו אפשר פשוט לדון על הנושא עצמו.

  • 69.

    מה לא עושים בשביל כמה קולות של מצביעים .

    cinege, 10/03/11 16:37

    גברת תירוש מנסה בדרך זו לזכות האהדת מצביעי ליכוד אוהבי הז'נר הזיבלי מהזן הנמוך. שיהיה לה לבריאות. כל אחת וטעמה האישי.

  • 68.

    כל פעם שאני חושבת להצביע ''קדימה'' אני ניזכרת בסתומה הזו ומוותרת (ל''ת)

    סבתה זפטה, 10/03/11 16:32

  • 67.

    חבל שזמר המזרחי יירד לרמתה של תירוש (ל''ת)

    טובה, 10/03/11 16:29

  • 66.

    תירוש לא תצילי את עצמך. לא נצביע לך בקדימה. את לא דוגמא. (ל''ת)

    רון, 10/03/11 16:24

  • 65.

    תירוש תפסה כותרת. הכל ראוי כדי לתפוס כותרת? (ל''ת)

    שואל, 10/03/11 16:22

  • 64.

    גאון נגד הזמר המזרחי

    ישראל, 10/03/11 16:10

    לגאון לקחתה את שימך ברצינות יתרה, בעניי אתה סתם קנאי, ,זמנך עבר, ,על החתום ישראל המזרחי, שאוהב כל מוסיקה, אפילו את בטהובן,

    • ולכן שפתך דלה????מתאים לך!! (ל''ת)

      בני123 , 10/03/11 19:50

  • 63.

    איך אפשר שהכנסת תצדיע, כשאני, מזרחי, לועג לזמר זה?

    חיים, 10/03/11 15:56

    אני מרוקאי כשר למהדרין, יליד הרי האטלס במרוקו.
    ואני, כמו רבים אחרים מיוצאי עדות המזרח, מתבייש במה שמכונה ''זמר מזרחי'' שבעצם - שם אותנו, המזרחיים, ללעג ולשנינה. שירה אינפנטילית, רעיונות שטוחים, שפה נלוזה.

    לו רק לא כונה הז'נר הזה ''זמר מזרחי'', ניחא. הבעייה היא שהוא מכונה כך, די בצדק, כי הוא מושר רק בפי זמרים מזרחיים.
    ואני בוש.
    מיותר לציין שאני מנער חוצני מכל וכול מזמר זה.
    די ברור לי שרוב יוצאי עדות המזרח אינם מעוניינים שז'נר זה ייצג אותם כלל ועיקר.

    אם הכנסת תצדיע לזמר זה, היא לא תעשה בכך כבוד למזרחיים, אלא תבזה את עצמה בסגידה לבהמיות, לשטחיות, לחובבנות.

    חיים (פדידה)

    • נכון, אי אפשר לשים הכל בכפיפה אחת

      פנדה, 10/03/11 16:44

      זה כמו שיגידו שאריק איינשטיין ואביב גפן הם שניהם ''זמר אשכנזי''... מדובר במוזיקת פופ קלילה ונחותה, שירי מועדונים או שירי חתונות וככה יש להתייחס אליהם.

  • 62.

    מתחנפת בשביל שנצביע קדימה (ל''ת)

    קדימה הביתה, 10/03/11 15:52

  • 61.

    והשפה של גב' תירוש הפופוליסטית: זו מוזיקה חרא! (ל''ת)

    פופוליסטית זולה, 10/03/11 15:35

  • 60.

    הפדיחה הזאת היתה מחנכת בכירה - בן יהודה מתהפך בקברו (ל''ת)

    יאיר, 10/03/11 15:33

  • 59.

    למה להצדיע לז'אנר נחות כל-כך?

    שאול, 10/03/11 15:16

    זאת הבעיה העיקרית של השיח הציבורי העכשווי. במקום להסכים או לא להסכים עם גאון, עושים מחוות לז'אנר שרוב רובו שירי אהבה קיטשיים ופרימיטיביים.

    בואו נסכים שזכותו של כל זמר להחליט האם הוא שר וילנסקי או יוסי גיספן. אבל מי אמר שבשם שילובה של ''ישראל השנייה'' צריך לקדם דווקא את גיספן ודומיו? תקראו ולו שיר אחד מאת לאה גולדברג ותשוו בינו לכל הבררה שמשודרת ב''לב המדינה''.

    • לא הבנת, לא מצדיעים לז'אנר, מצדיעים לחובביו...

      פנדה, 10/03/11 16:45

      מתוך המחשבה המוטעית שאותם חובבים ילכו לקלפי וישימו שם ''קדימה''... אוי התמימות :)

  • 58.

    מספיק ללקק למזרחיים ! בושה . (ל''ת)

    אבי, 10/03/11 15:15

  • 57.

    גאון לא ראוי להגנה מסיבות אחרות, אבל מה לכנסת ולזמר המזרחי? (ל''ת)

    הרשלה, 10/03/11 15:13

  • 56.

    לכל האומנים המזרחים

    פורים שמח, 10/03/11 14:59

    אל תלכו להצדעה.ולא בגלל תירוש חלילה שחשבה לעשות מעשה נחמד.אלא מפני שאתם לא צריכים אשור של אף אחד למה שאתם.

  • 55.

    גב' תירוש על מה בדיוק להצדיע להם על העלמות כספים (ל''ת)

    חגי אקר, 10/03/11 14:56

    • בדיוק כך. גב' תירוש מה ההתחסדות הזאת? (ל''ת)

      עוד מעט תפצחי בריקוד בטן גם..., 10/03/11 15:28

    • למה לא? גם בעלה הסתבך עם מס הכנסה (ל''ת)

      אני רק שאלה, 10/03/11 16:31

  • 54.

    רונית תירוש תתביישי לך, מה זה הפופוליזם הזה. זלזול באינטיליגנציה

    ירושלמי, 10/03/11 14:51

    מה את תופסת טרמפ על ענייני היום. אין לי בעיה עם אף סוג של מוסיקה, אבל מה את נדחפת בציניות ומנסה לגרוף כמה קולות על חשבון כולנו. באמת תתביישי לך. זיהית ''נושא חם'' ועכשיו את רוצה לנצל אותו לטובתך. זה יילך, רונית, אל תזלזלי באינטיליגנציה של הציבור.

  • 53.

    איך הראש החלול הזה- תירוש בלי ראש התקבלה לקדימה????

    ש.ז, 10/03/11 14:35

    גאון אתה גדול!!!

    • לצערינו יש לא רק אחת כזאת. עיין רוחמה בובלילה גב' לוי גב' קוצים בשיער (ל''ת)

      וכו' וכו', 10/03/11 15:37

  • 52.

    רונית תירוש - יישר כוח!! אשרי העם שאלו הם נבחריו... (ל''ת)

    יונתן, 10/03/11 14:21

    • אתה צוחק, או סתם עושה את עצמך טיפש? (ל''ת)

      חור בראש, 10/03/11 15:38

    • אכן כן!!! מסכימה לכל מילה בשורה הזו! (ל''ת)

      אירית, 10/03/11 15:56

  • 51.

    רונית חכי. יורם התחיל עם הזמרים, השלב הבא רמת הח''כים המזרחיים. (ל''ת)

    ימין ושמאל רק חול וחול., 10/03/11 14:04

  • 50.

    מצבה של החברה הישראלית הולך ומחמיר מרגע לרגע (ל''ת)

    פקק תנועה , 10/03/11 13:53

  • 49.

    רונית תירוש בקדימה את מחוקה ולא יעזרו כל התעלולים שלך (ל''ת)

    קדימאי, 10/03/11 13:53

  • 48.

    רונית תירוש היא גם תותחית וגם כוסית (ל''ת)

    שרה, 10/03/11 13:52

    • שרה את באמת טיפשה, או רק עושה את עצמך! (ל''ת)

      לא מאוהדי יין תירוש, 10/03/11 15:40

  • 47.

    רונית תירוש-פופוליסטית

    רן לוין, 10/03/11 13:32

    לא לשכוח היא הייתה מנכ''לית משרד החינוך והתרבות,אצל לימור לבנת,אז תמיד הזנב של הכלב נדבק מריחו של בעליו.אם יש סיבה לא להצביע לקדימה זה אנשים מסוגם של רונית תירוש,אם היא ודומיה יהיו ברשימה ריאלית לכנסת,לא אצביע קדימה,וכלל,מקומה בליכוד,היא הרי כבר היתה בדרכה לשם,לאחר שהובטח לה תפקיד:''שר במשרד החוץ''-בוגדנית ועלובה...

  • 46.

    לא להאמין תירוש הייתה מנכלית משרד החינוך (ל''ת)

    הרוח נושבת קרירה נוסיף עוד קיסם למדורה, 10/03/11 13:19

    • לכן החינוך נראה כמוה וכמו ליבנת הבוסית שלה! (ל''ת)

      חינוך ל''ארחים'', 10/03/11 15:41

  • 45.

    גברת תירוש ,פופוליסטית וטרמפיסטית

    עמי, 10/03/11 13:18

    ...יהורם גאון צודק חד משמעית!
    הזמר הים תיכוני הוא עלוב להחריד.חושףדור שלם לריק מוסיקלי ולתרבות ביבים.באה גברת תירוש ועל גבוה החסון של יהורם גאון טרמפ.
    גברת תירוש חפשי לך עיסוק יותר חשוב מהמוזיקה העלובה הזאתץ

  • 44.

    רונית תירוש זאת ההיא עם יולי תמיר ''היא קראה לי *****''??

    יוסקה, 10/03/11 13:16

    הזוייה לגמרי

  • 43.

    שקוף שהיא תעשה הכל

    שלי, 10/03/11 12:59

    כדי שיירדו לה מהגב עם המשכורות הפיקטיביות ששילמה לבת ולקבל קצת אהבה מהעם.
    הכל - הכוונה גם לבלוע ולשמוע את השירים הרדודים והמייללים כגון - ''יפיופה בואי אליי'' או הלהיט המצמרר ''ערב טוב לך את מושלמת''

  • 42.

    רונית תירוש רוצה להסיח את הדעת מפרשת המעצר של בעלה והבת שלה (ל''ת)

    שמוליק, 10/03/11 12:58

  • 41.

    תת רמה של אזייטים פרימיטיבים (ל''ת)

    שניאור אוסטושינסקי, 10/03/11 12:58

  • 40.

    אין דבר כזה מוסיקה מזרחית יש רק מוסיקה ערבית

    פטריוט, 10/03/11 12:57

    אין דבר כזה יהודי מזרחי יש יהודי ערבי

    • ואיך נקראים אלה המכונים אשכנזים ?[לא עלינו] (ל''ת)

      חץ, 10/03/11 13:44

      • יהודים, בדיוק כמו אלה המכונים ''מזרחיים''

        פנדה, 10/03/11 16:47

        אבל אם מישהו רוצה להמשיך להגדיר את עצמו על פי הגלות ממנה הגיע - זכותו.

  • 39.

    יה מושחתת (ל''ת)

    קלוגזפט, 10/03/11 12:57

  • 38.

    ד''ר תירוש- האישיות החינוכית- לא מזהה שירים שהם תת-רמה ספרותית (ל''ת)

    מנכ''לית משרד החינוך ודוקטורית - תחי הבושה!!, 10/03/11 12:26

  • 37.

    לאן פניך מועדות?

    הבוחן, 10/03/11 12:22

    פניי תירוש כפניי הכלב ח''כ רדודה שמחפשת כותרות .בושה לאינלגנציה שלנו.

    • תופסת כותרות

      net, 10/03/11 12:54

      על גבי אחרים. לא רק בנושא זה אלא גם בנושאים אחרים. מהי האג'נדה שלה? היא כמו פשפש שנתלה על אחרים. מספיק ודי, תרגיעי. לא בכל חתונה צריך להשתתף.

  • 36.

    יהורם גאן והזמר המזרחי

    טליה, 10/03/11 12:08

    יהורם היקר,
    יש לי חדשות בשבילך - לא ממש מתה על הזמר המזרחי אבל ממש לא אוהבת לא אותך כבןאדם שתמיד התחנפת לאנשי צבא למיניהם אותם אני מכירה אישית וגם לא כזמר - לא יכולה לסבול את השירה שלך! אז מה? יש כאלה ש''מתים'' עליך ומעריצים את השירה שלך. אין לי כל בעיה עם זה ולא עם אותם מעריצים. על אחד וטעמו - גם רוב שירת הזמר המזרחי לא ללטעמי אז מה? למה אני לא שומעת אותך למשל, יוצא נגד אלי ישי שרוצה לגרש כמה ילדים אומללים, למה אני לא שומעת אותך יוצא נגד כפיית החרדים - החברים שלך במועצת ירושלים. זה מא שמטריד אותך? הזמר המזרחי? אם אתה חושב שאתה מהווה איזשהו סמל תרבותי - הגיע הזמן שתדע - ממש לא! אתה האחרון!

  • 35.

    די לגזענות האשכנזית המסריחה (ל''ת)

    פרוספר, 10/03/11 11:50

    • פרוספר תחליף גרבים הסרחון שעולה ממך ושנאתך מזהים את האויר (ל''ת)

      בבר, 10/03/11 14:50

  • 34.

    הכנסת הזאת מצדיעה רק במועל יד. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 10/03/11 11:45

    • להסיר את התגובה הגזענית (ל''ת)

      אני, 10/03/11 14:18

  • 33.

    יפיי נפש

    שקט הוא רפש, 10/03/11 11:41

    כל יפי הנפש מצקצקים בלשונם. איך אפשר למחות על כך שכמה יוצרים ממוסחרים עם עשרות שירים בשקל מובילים את המפה התרבותית בארץ ישראל.
    חבל שאף אחד מהם לא מתייחס לכך שהפערים החברתיים האמיתיים הם פערי-השכלה. כל אותם אליטיסטים ימשכיו לצרוך תרבות גבוהה. בני השכבות החלשות ישארו עילגים ולא יחשפו לתרבות שיש בה יותר מ10 מילים.
    וכל יפי הנפש ימשיכו לצקצק ולהתנשא.

    • סוף סוף נקודת מבט מרעננת.. צודק בהחלט! (ל''ת)

      פנדה, 10/03/11 16:48

  • 32.

    ממש אכפת לתירוש משהו זולת עצמה

    תירוש תחזירי את המנדט את לא ראויה להיות חכית, 10/03/11 11:34

    על מי את מסה לעבוד עלאק חברת כנסת
    מצאת טרמף על נושא שיביא לך כותרות
    מתי כבר תיעלמי מחיינו שהרי לא אכפת לך מהציבור בכלל
    מזל שהציבור לא מאמין לך ויודע שאת מנסה לתפוס כותרת

  • 31.

    צביעות

    מירו המזרחי, 10/03/11 11:15

    תירוש המזרחים לא יבחרו בך אז על תתאמצי גאון אמר מה שהוא חושב והרבה כמוהו חושבים

  • 30.

    ההצדעה=ביזיון לדמוקרטיה ,די ל''אפליה המתקנת'' פוליטקאים מושחתים בעלי אינ

    ברקנין, 10/03/11 10:43

    לא חינוך לא תרבות כאילו אין מהפכות כאילו מחיר הדלק ירד והגז ממצרים ממש שוטף לנו את הרחובות. מה איכפת לי בשם כל האלים מדעתו של יהורם גאון שאגב במיקרה ממש אני מסכים עם כל מילה שלו.ישנם היום שירים עם שגיעות כתיב! מישהו צריך לתת להם בראש שיילמדו לכתוב קודם לפניי שהם עולים על הבמה ומדרדרים לנו את שפת הקודש.אנשים הופכים למפגרים.מישהו היה חייב להעלות שם את הרף.זהר ומדינה היו מדהימים מילים מהנשמה אבל ללא ויתור על פואטיקה!!
    האשמה מגוחכת ורצח אופי של זמר ספרדי חכם...

  • 29.

    ומה אומר על כל זה נציג מר''צ בעירית ירושלים? (ל''ת)

    עכבר מבין, 10/03/11 10:24

  • 28.

    רונית ישר כח (ל''ת)

    סימה, 10/03/11 10:13

  • 27.

    גב' תירוש על מה בדיוק את זועקת המוזיקה מגעילה

    שושנה עילם, 10/03/11 07:57

    גב' תירוש מזמן לא שמענו עליך, מאז פרשת העלמת המס של בעלך וביתך, מה כל כך מוצא חן בעיניך בתור מחנכת השירים של יפיופה ועוד שאר זבל את חייבת פרסום בכל מחיר, רק זה שחסר שהבחורים השטחיים האלה יגיעו לכנסת.

  • 26.

    מוזיקה מזרחית?

    אזרח, 10/03/11 07:45

    בלי קשר לדבריו של גאון- העלבון הגדול ביותר לאלו כמוני שאוהבים גם מוזיקה מזרחית הוא הזמרים והזמרות הללו המקראים:''מזרחיים''. המוזיקה שהם שרים רחוקה ממוזיקה מזרחית מרחק דומה למזרח ומערב....... מספיק עם הדמגוגיה ו הזולה הזו. זכותם לשיר את מה שהם רוצים אבל שלא יעליבואת המוזיקה המזרחית.

  • 25.

    דעתו

    חיים נחום, 10/03/11 07:07

    יהורם צודק .לא כל השירים הם ברמה שהאוזן יכולה להבין ולקבל.וישנם ח'כים שהתגובה שלהם במקום ליספור עד 10 ואז להגיב זה מיד להגיב .אני ספרתי עד 10 והבנתי מה היא רוצה להרויח מזה,יהורם אתה האחד והיחיד יישר כוח,

  • 24.

    רונית תירוש בושה לקדימה

    יואב, 10/03/11 05:38

    בעיני היא חברת הנסת הכי בזויה כל צעד שלה נועד לצרכי יחץ בלבד עם טיפוסים כמוה וכמו שמאלוב לבני לא תגיע רחוק

    • רונית תירוש מתיפייפת .

      אסי א, 10/03/11 10:22

      מנסה לתפוס טראפ מזדמן בדמות יהורם גאון ולארגן כנסים ופלוורות .כמזרחי גאה מעל ל60 שנה אני טוען שיורם לא סתם התבטה כפי שהתבטה .כי פשוט חלק גדול מהזמרים שצצים כפטריות אחרי הגשם שרים באופן מחריד ולא ראוי של לחנים ערביים לכל דבר ואני כאוהב מוזיקה לא מצליח להבין אם הם שרים בערבית או שפה אחרת' עברית אין שם. לכן יורם כזמר וכיוצר שכל עם ישראל מוכיר ומעריך אמר את אשר על ליבו ואשר לאחרים לא היה אומץ לצאת בגלוי.ולכן בל לחברת הכנסת להתפרסם על חשבון מוצא פיו של אדם.ולגזור קופונים.כבר בגרנו ואיננו קונים בלופים.

    • היא ניהלה את משרד החינוך? עתיד ילדינו היה בידיה! (ל''ת)

      לקדימה?, 10/03/11 12:27

  • 23.

    אוי! רונית תירוש שוב!

    עבדול ווהאב, 10/03/11 05:28

    מעניין אם רונית תירוש תזמין לאירועים משפחתיים 'זמרים מזרחיים'. האם פרץ ודומיו יודעים לקרוא תווים? סולפג? צביעת שיער, לבישת בגדים נוצצים וסלסולים על אהבה פה ואהבה שם, הם תמצית הזמר המזרחי הישראלי. זמר מזרחי אוטנטי זה עבדול ווהאב, אום-כולת'ום ולא הטקסטים הנלעגים והפרימיטיביים של התחנה המרכזית

    • הפוסל במומו פוסל ! (ל''ת)

      אריה - מודיעין, 10/03/11 06:39

  • 22.

    אני מזרחי, ואוהב מוסיקה מזרחית אמיתית, איכותית, לא ''ים תיכונית''. (ל''ת)

    רוב האשכנזים גזענים, אבל יהורם גאון צודק., 10/03/11 01:35

  • 21.

    החכית הזו היא ממש מרשעת

    רוני--מנויורק, 10/03/11 01:19

    מכאן בנויורק
    אני ממש נדהם
    איך מנסים להשתיק אמן

    תירוש-מנסה להסית את העם נגד יורם גאון
    שתתביש לה
    אני מצפה משאר חברי הכנסת שיעמידו את המרשעת הזו במקומה
    זכותו של כל אדם ובטח אמן ברמה של גאון
    לומר את דעתו
    וביחוד שמדובר כאן על השפה העיברית
    בשביל גאון זו הגנה על השפה העיברית

    • רוזה של יהורם גאון - זה מזרחי איכותי? (ל''ת)

      אריה - מודיעין, 10/03/11 06:41

      • אדוני-חדל להגן על מעשה הנבלה התרבותי הימתיכוניסטי

        עודד, 10/03/11 07:52

        רוזה רוזה אינו פאר היצירה, אבל מצד שני, זהו שיר שנכתב ברוח עממית על ידי חיים חפר. זה בסך הכל שיר היתולי. חיים חפר כתב מאות שירים נוספים, שכל השוואה הכי קטנה איתם ועם הימתיכוניסטי היא עזות מצח בלתי רגילה. תיכף תתחלי להשוות את ''יצירתו'' של גיספן עם יצירתה של נעמי שמר, ותגיד שזה עניין של תקופה, בלה-בלה. יהורם גאון צדק במאה אחוזים. זה אינו עניין של טעם בכלל! יש הרבה יצירות איכותיות שאינן לטעמי. יש כאן תופעה בלתי הגיונית של המוני אדם שאין להם כושר שיפוט אומנותי מינימלי, ואשר מאפשרים לשרלטנים תאבי בצע וחסרי כישרון כתיבה להתהדר בתואר אומן. נכון, בצד השני, ה-''רוק התל-אביב'' אין הרבה איכות של ממש. אבל שם זה בינוניות בלבד. שם יש לפחות כוונה אומנותית מינימלית. ואגב, זה לא טעמי בכלל, בהמעטה. אצל הימתיכוניסטים יש מטרה אחת-עשיית כסף. זאת נובורישיות המבזה את המונח אומן.
        ואילו על רונית תירוש יש לי רק דבר אחד לומר: אם האישה הצבועה והאפסית הזאת תהיה ברשימת קדימה הבאה, לא אצביע למפלגה הזאת כפי שעשיתי בבחירות האחרונות.

        • לעודד

          ישראלי, 10/03/11 14:55

          אני ישראלי בן 70 שנה יליד תל אביב דור שני בארץ..אני לא ממוצא ספרדי.נולדתי בדרום תל אביב שבזמני דרום תל אביב הייתה מאוכלסת מכל מיני עדות.פה הייתי שומע טורקית פה פרסית שם רוסית (שאני צאצא רוסי) בקיצור למדתי לאהוב את השירים הללו אני לא ממוצא יוני אבל לעולם לא הפריע לי ללכת לקפה אריאנה שהיתה בזמנה ביפו או הייתי רץ לשמוע את חוה אלברשטין. אינך יכול לפסול אדם בגלל תחביב זה או אחר דוגמא . שירים אמריקאים שנאתי בכל נפשי.שיר אם אתה שומע שתי וערב אתה מתחיל להכיר ולאהוב אותו..רוזה רוזה. טוען אתה שהוא שיר היתולי. גם הדקמושים שרו שיר היתולי על חנהלה שהוא מזרחי. אתה סתם אדם גזעני.. אומר לך דבר נוסף.. שהייתי ילד כיניתי את שכני במילה גזענית. את סטירת הלחי שקבלתי מאבי עד היום מצלצלת באוזני

    • אין לה שום דבר נגד גאון, היא פשוט מנסה להתחבב על ה''עמך''

      פנדה, 10/03/11 16:51

      מה שהיא לא מבינה זה שגם העמך יודע שגאון צודק, הוא נהנה לרקוד לצלילי המוזיקה הנחותה בחתונות, אבל כולם יודעים שמדובר בזבל מזוקק.

  • 20.

    מאוד מענין שקדימה המושחתים תומכים בשיבוש השפה העיברית

    לחכית העלובה, 10/03/11 01:01

    החכית הזו היא רמה אפס
    איך היא לא מתביישת בתור חכית
    לתמוך בזבל הזה
    בשיבוש השפה העיברית
    כנראה שזה באמת קשור לשחיתות

    • השפה העברית ולא השפה העיברית

      מוחמד זועבי, 10/03/11 05:32

      את מלינה על 'שיבוש השפה העיברית' ובעצמך כותבת עיברית במקום עברית. טלי קורה מבין עינייך...

  • 19.

    כל רעש במילים טפלות הפך להיות ''מוזיקה מזרחית''

    אזרחי1, 10/03/11 00:41

    בכסות ''האפליה המתקנת של המזרחיים'' הורידו את המוזיקה המזרחית לזנות כאשר מדביקים לכל רעש במילים טפלות תווית של ''מוזיקה מזרחית'' ולמשמיע מעמד של זמר מזרחי אוטנטי שאסור לא להשמיע אותו.
    נמאס!!

  • 18.

    הבושה האמיתית היא הכנסת הירודה הנוכחית.מוסיקה אפשר לסגור רדיו וזהו (ל''ת)

    זהב, 10/03/11 00:32

  • 17.

    חברי הכנסת יבואו לכנס כדי ללקק לבוחרים.. (ל''ת)

    עע, 10/03/11 00:21

  • 16.

    מה יש לתירוש הזו .. רוצה צומי .. צאי לנו מהחיים עם השטויות שלך (ל''ת)

    ליצנים חברי הכנסת שלנו, 10/03/11 00:16

  • 15.

    ספרדי שרוצה להראות גדול .... (ל''ת)

    מסכן בסה''כ, 09/03/11 23:27

  • 14.

    תגובה אשכנזית

    אזרח אשכנזי, 09/03/11 22:49

    דמינו לכם שיהורם גאון היה אשכנזי.מה היה קורה פה ?

    • לינץ בכיכר העיר, שמחה לאידם של האשכנזים ,והזמנה לשואה שניה (ל''ת)

      דמיון לא יוצר, 10/03/11 12:47

  • 13.

    רונית תירוש את תותחית אין עלייך ,

    אלמוג, 09/03/11 22:10

    כל הכבוד לך על היוזמה המבורכת , לא סתם הזמר המזרחי ממלא את קיסריה פעם אחר פעם ואת כל האירועים בחתונות , תבוררכי על היוזמה לעשות כנס במשכן עם כל המעורב בדבר

    • הזמר המזרחי ממלא את קיסריה??--הצחקת אותי...

      תשמעו מה שאתם רוצים אבל אל תשתלטו על המדינה, 10/03/11 01:05

      מה שקורה פה בארץ זה נסיון
      של עסקני הזמר המזרחי להשתלט על המוזיקה
      בישראל--הם די מצליחים בכל מיני שיטות
      אחת מהם היא להופיע בקיסריה
      היום זה היה יום של כבוד וחג
      לזמר הישראלי
      היום כולם שמעו את האמת

    • סתם שתדעי, עוד אף אמן מזרחי לא הצליח להרוויח בקיסריה, אפילו לא איל גול

      פנדה, 10/03/11 16:54

      הוא אומר את זה בעצמו, וצוחק על הקטנים שמנסים גם הם - אי אפשר להרוויח בקיסריה, אם אתה לא עושה לפחות שתי הופעות רצוף, וגם אז צריך למכור כל כסא ב-200 שקל לפחות. הם לא מצליחים למלא אפילו חצי קיסריה, רוב הכסאות נקנו בכלל ע''י האמן ומשפחתו. המטרה היא שיווקית/פרסומית (ובוא נודה בזה - לא מעט אגו) אבל ההופעה אינה רווחית.

  • 12.

    לא להזמין אותו ביום העצמאות (ל''ת)

    אחד עם יד על הלוח שנה, 09/03/11 21:32

    • אני ראש מועצה ועכשיו אזמין אותו ועוד איך!!!! (ל''ת)

      ש, 10/03/11 01:06

      • אתה ראש המועצה כמו שאני ראש הממשלה ! (ל''ת)

        אריה - מודיעין, 10/03/11 06:47

  • 11.

    שרון

    איציק, 09/03/11 18:42

    בסבוסה די!!! כמה שהוא צודק. נכון, יש גם זמר מזרחי נהדר, לא לזה התכוון גאון, אני בטוח. גאון התכוון לרוב הזבל של אוהב/אוהבת/מת עליך/כפרה ודומיהם. רונית תירוש צריכה להתעסק עם השחיתות של בעלה ולא בדברים שבהם אינה מבינה כלום. בעצם, במה היא כן מבינה התירוש הזאת???!!!

  • 10.

    תגובה אובייקטיבית כנסו והגיבו בבקשה

    יניב שחר, 09/03/11 18:05

    ראשית אני מזועזע מדבריו של הזמר יהורם גאון , למרות שיש לכל אדם חופש וזכות להביע את דעתו אבל לא קצת נסחפנו עם חופש הביטוי כגון
    ''מוסיקה שלא ברא השטן'' וכו'' .
    והאמת אני מאוד שמח שחבר הכנסת אלדד נגעל מהשיר בסבוסה די רק חבל שהוא לקח דוגמא משיר שבוצא בשנת 1990 דהיינו לפני 21 שנה ששריף היה ילד בן 11 והיום הוא בן 32 מאוד נחמד מצדך איך אומר אלירז יצאת חומוס אז לסיכום נכון שיש שירים במזרחית עם מילים ירודות ונכון זה לא תרבותי בעינכם אז פשוט מאוד אל תשמעו , ועכשיו למעט עובדות :
    1. השיר הנצפה ביותר ביו-טיוב הינו של דודו אהרון עם קרוב ל ארבע מיליון צפיות אז כנראה שיש 4 מיליון אנשים דפוקים שראו ושמעו את הדבר הלא תרבותי הזה אבל את שיריו של יהורם גאון שומעים בבתי אבות כל האנשים הכי תרבותיים שיש
    2. השירים הכי מושמעים בחתונות ושאר הארועים הם זמרי הים תיכוני כי אנו מעדיפים מוסיקה עם מעט ע' וח' אבל עם המון שמחה ואושר בשיר מאשר שר עם פילוסופייה במילים אבל גורמת לך לרצות לירות בעצמך עוד לפני הפזמון

    בסופו של דבר אתם מרשים לעצמכם להשתמש בכוח שניתן לכם ולנסות לשנות סדרי עולם זה מה שאנו אוהבים לשמוע...

    • התגובה הכי מרשימה !

      אריה - מודיעין, 10/03/11 06:51

      בסעיף 2 אמרת את הדבר האמיתי !

    • הכל טוב ויפה, אבל מי זה ''אתם''?

      פנדה, 10/03/11 16:57

      אתה יודע שיהורם גאון הוא ''מזרחי'' נכון?

      בכל אופן, הוא לא טען שהמוזיקה המזרחית העכשווית לא רווחית - מן הסתם דווקא הצלחתה הכלכלית מעלה לו את הסעיף, ואני יכול להבין למה. הוא טען שמדובר במוזיקה נחותה. עם הטענה הזאת אתה צריך להתווכח, לא עם הפופולריות שלה, שזה דווקא טיעון בכיוון ההפוך, כי בדרך כלל משהו פופולרי הוא יותר מסחרי ופחות איכותי.

  • 9.

    תבתכלו טוב על תירוש... היא לא דומה ליהודה לוי?

    הבורר, 09/03/11 17:41

    אשכרה יכולה לשחק את אמא שלו בלי בעיה !

  • 8.

    עכשיו כל חבר כנסת פופוליסט תופס טרמפ

    אזרח מיואש מהנבחרים, 09/03/11 17:40

    רונית תירוש עושה כנס הצדעה למוזיקה המזרחית.

    איזה בדיחה.

    מה לא עושים לקבל כותרת.

  • 7.

    מתחסדים

    נטע, 09/03/11 17:39

    כל מילה שגאון אמר - גאונית. די עם ההתחסדות מדובר בשירים עם מילים נמוכות ובכוונות המזלזלות באינטיליגנציה של כולנו.

  • 6.

    גם בתורה

    גבי, 09/03/11 17:34

    ישנם פרקים שלא מבישים תאור של סרט פונגרפי אז מה נמחק את הפרקים האלה אתה ממש מחוק מזמן בפוליטיקה אפילו חתול רחוב לא יבחר בך

  • 5.

    כל מי שזמנו עבר מקנא בהצלחה של אחרים.ואני פוסע לחפש אחריה ..זאת איכות! (ל''ת)

    אביגדור סתום העין., 09/03/11 17:34

  • 4.

    למה לא מערבים את בג''צ... הכל שפיט !!! (ל''ת)

    נוי, 09/03/11 17:34

  • 3.

    לחברי הכנסת ובמיוחד לרונית תירוש

    rnagid , 09/03/11 17:28

    לכתבה על דבריו של יהורם גאון על הזמר המזרחי היו למעלה מ-1600 תגוובות.דבר נדיר לכשלעצמו.רוב התגובות היו אוהדות ואמרו שיהורם גאון צודק.כך שמה שיהורם גאון אמר הוא למעשה קול העם.תפסיקו להיות צבועים,תקשיבו לקולות ותעמידו את הזמר המזרחי שגאון דיבר עליו במקומו.קול ההמון כקול שדי.

    • צודק במליון אחוז!!!! (ל''ת)

      כל הכבוד למר גאון, 10/03/11 01:07

  • 2.

    ואני מבין שהשיר רוזה רוזה מייצג את עילית המוזיקה !!

    גאון רק בשם, 09/03/11 17:27

    גאון הוא טרחן וחפרן לא קטן שקיבל במה יותר מדיי בקלות ולכן הוא מרשה לעצמו לחרבן על מי שנראה לו החלש בחברה !!
    מבחינה מוסיקלית נטו אין שום אפשרות לקטלג שירה ולהחליט מה יותר טוב בוודאי לא כאשר מכלילים ומערבבים הכל בכל תחת ההגדרה של מוסיקה מזרחית!
    לכל אחד יש את הזכות לשמוע את המוסיקה שהוא רוצה כל עוד אין חוק האוסר זאת..אז מה שנאר זה עניין בטעם, אז האם נאסור בישול ואכילת קניידלך בגלל צורתם וטעמם המבחיל בעני קהל מסויים?
    מה שגאון אמר לא היית ביקורת אלא השתלחות מכוערת וקטילה חסרת אבחנה כשהוא אגב כולל את עצמו בפנים מבלי להבין זאת (ירושלמי מה אפשר לצפות) !

    • אתה פשוט לא מבין את מה שהוא אמר

      קצת יותר הבנה, 10/03/11 01:13

      אני אסביר לך את מה שהוא אמר
      לזמר המזרחי יש מקום כמו לכל
      זרם במוזיקה הישראלית
      זכותו של כל אחד לשיר מה שהוא רוצה
      וזכותו של כל אחד לשמוע מה שהוא רוצה
      אבל בשנים האחרונות
      יש נסיון השתלטות ברוטאלית
      של הזמר המזרחי על כלי התקשורת
      הזמר המזרחי כופה את עצמו עלינו מכל עבר
      והרי ברור שהעיברית היא לא עיברית
      והמוסיקה היא לא מוסיקה
      וגם ברור שרוב העם סולד מהמוסיקה הזו
      תסתכל בתגובות לכתבות ותראה
      אולי 10 אחוז הם כמוך נגד יורם
      80 אחוז הם בעדו--וזה קולו האמיתי של העם

      • 80 אחוז בעדו ? לא אדוני בדיוק ההפך 80 אחוז נגדו !

        אריה - מודיעין, 10/03/11 07:00

        השתלטות המוזיקה המזרחית ?
        הזמר המזרחי כופה את עצמו עליכם ?
        העברית אינה עברית ?
        המוזיקה אינה מוזיקה ?
        רוב העם סולד ממוזיקה זו ?
        אתה מבין את יהורם גאון ואנו לא ?
        מצד אחד אתה נותן קרדיט לכל אדם הזכות לשיר ולשמוע אך מצד שני אתה פוסל בהכללה ?
        מצטער להעיר אותך מתרדמת החורף הנצחית שלך - המוזיקה המזרחית אהובה בגלל הפשטות, השמחה שהיא מביאה לכל אירוע !

        • אל תגזים, לא כל זבל ראוי להגנה גם אם הוא אהוד! (ל''ת)

          זבל=זבל ולא יעזור כלום!, 10/03/11 15:46

    • רוזה זה שיר רדוד בודד אצל יהורם אצל אחרים זה הכול (ל''ת)

      לחיי ההבדל, 10/03/11 13:17

  • 1.

    גאון רומז שהתחביר בטלביזיה וברדיו שגוי ורדוד ומרדד את השומע

    למה את דודו טופז העיפו כשהגזים אנשים אהבו את זה?, 09/03/11 17:25

    חברי כנסת
    תמיד דוגליים בצביעות למרחקים ארוקים העיקר שיצביעו עבורם אח''כ מה איכפת

    תרבות בידור נמוך שוגה ומשגה