• 83.

    צריך להשתמש בכלים החזקים שלנו כעם

    צדק, 06/05/11 10:28

    לעם היהודי יש את הכלי האולטימטיבי לנצחון הצדק : הזכרון.

    כל אחד מהחארות האלה - מגולדסטון ועד לאנרכיסטים שמכים חיילים שלנו , צריך להופיע ''בקיר זכרון'' לדראון עולם שלנו.

    אפשר להתחיל את הרשימה מאות שנים אחורה מכל הבוגדים , המלשינים , הקאפו ועוזרי הנאצים .. ולהמשיך אותה עם אותה חבורת רשע שבאופן מגוחך ונלעז עוד מעיזה לדבר על ''מוסר וצדק'' במעשיהם...

  • 82.

    הבריטים ישלמו את המחיר בסוף

    ינקי, 06/05/11 10:18

    שנאה ליהודים היא תמיד משהו ''מקובל'' ( עכשיו בתרוץ של המאבק שלנו עם הפלסטינים).

    לעומת זאת לשנוא ערבים ומוסלמים זה קצת יותר בעייתי מבחינתם - אז מנקזים את השנאה לעברינו וחוברים לנבלים האמיתיים.

    צדק, אמת , מוסר ונצחון הולכים ביחד - הם ישלמו את המחיר בסוף.

    אנחנו עם שאין לו את הלוקסוס להכנע , ולכן גם ננצח - אבל כדאי להיות גם חכמים ולבסס את הנארטיב שלנו ולא לוותר , כי האירופים חיים בסרט...

  • 81.

    איך את בנשימה אחת אומרת אנטישמיות ואנטי-ישראליות

    איימי, 10/03/11 15:43

    את האנטישמית, שרואה את כל היהודים כקשורים בקשר מחייב לישראל וכל ביקורת על ישראל כביקורת עליהם, בלי להתחשב בפסיפס המלא שיהודים יכולים להיות. את זאת שמשטיחה יהודים בעצם לאחת משתי האופציות:
    א. אוהבי ישראל
    ב. שונאי עצמם

    סיון יעקובסון, את אנטישמית!

    • מפגרת

      55, 06/05/11 08:38

      סלחי לי לא הצלחתי לנצור לשוני.
      את אדיוטית. לא קשר לדעות והשקפות עולם קשור לאמת ולמה שמתרחש כאן. לא לזייפני האמת ומספרי השקר שרואים רק צד אחד בלבד.
      הערבים המסכנים וחסרי הישע שצריכים אותך שתצילי אותם כי הם לא יכולים להסתדר לבד

  • 80.

    ממתי nrg מפרסמים כתבות בעד ישראל?

    אה, סליחה? סליחה? פה זה האתר של ערוץ שבע?, 06/03/11 14:31

    ועוד כתבה שיוצאת בריש גלי נגד סדרת טלויזיה פופולארית באחת מהמדינות המערביות המובילות בעולם? ושאומרת שהפלסטינים לא כל כך מסכנים כמו שמציגים אותם, והיהודים לא כאלה מפלצות כמו שחושבים?? ושמזכירה באותו משפט את המילים 'ימין קיצוני' ו'אידיאולוגי'?! ושיוצאת נגד אנטי ישראליות של פרופסורים באוניברסיטה?! מה זה פה?? על מה אני משלם?! אם הייתי רוצה לקרוא דברים כאלה הייתי נכנס ל'לאטמה'!!! עוד מעט גם תתחילו להיות פה אובייקטיביים לא עלינו, ולתת במה לדעות נוספות חוץ משל שמאלנים קיצוניים?! סליחה, 'פעילי שלום'?!?!?

  • 79.

    אנטי ישראליות ו/או אנטי ציונות אינה אנטישמיות-לא לבלבל ביניהם (ל''ת)

    יאנוש קורצ'אק, 02/03/11 14:36

    • אל תטעה, מעולם לא היה הבדל ביניהם

      ממש לא, 18/11/11 15:36

      אנטי ישראליות היא האנטישמיות החדשה.
      בכל פעם שישראל עולה לכותרות מסיבות שליליות - ואלו הן הרי תמיד סיבות שליליות - תמיד ימצא מי שיחבר בין ישראל ליהודים. כך למשל, לאחר מבצע עופרת יצוקה, רמת הגילויים והפעילות ה''אנטישמית'' נגד יהודים עלתה. מקרי אתה חושב? ממש לא. הגויים כבר מזמן הפכו את ישראל לשק החבטות, ויהודים בכל העולם נענשים מדי יום על ''מה שישראל עושה לפלסטינים המסכנים האלה''.

  • 78.

    שיתפנו פעולה עם הסדרה הכי אנטי ישראלית

    יעקב, 02/03/11 14:22

    בימים אלו משודר בטלוויזיה הבריטית סדרה בשם ''ההבטחה'' שאמור לספר את סיפור הסכסוך בעיני נכדה של קצין בריטי אשר התעלל ביהודים מול המציאות של ימינו (לטענת הסרט אנחנו מתעללים בערבים)
    התוצאה הסופית הוא זוואה אנטישמית אנטי ישראלית ציונית מלא בשקרים על המציאות היום ועז.
    הסדרה זכתה לביקורת רבה בקהילה היהודית וקצין העיתונות של השגרירות טוען שזה הסדרה הכי אנטי ישראלית ששודרה

    ראיתי את הסידרה ומה שמפריע לי זה בנוסף לכיכובו של המשתמט איתי טיראן שעמדותיו ידועות בתור (שוב פעם) חייל. מספר גופים מסחריים שיתפו פעולה עם הפקת הסידרה אשר צולמה בארץ בנובמבר אשתקד ואפילו סגרו לככמה שעות את רחוב המלך דוד בירושלים כדי לשחזר את פיצוץ האזרחים במלון המלך דוד.
    הגופים ששיתפו פעולה על ידי השכרת ציוד ואתרי צילום (כדי שזה יראה אוטנטי) הם אל על , נתב''ג , מלון המלך דוד, בית חולים וולפסון, זק''א, מד''א, הגן הלאומי בקיסריה וכו

    זה הכי צורם שיש שיתוף פעולה עם הפקות שידוע מראש שלא יצואי אותנו טוב תמורת בצע כסף

    הרי מה היינו אומרים אם היצירות הטורקיים ששודרו בשנה האחרונה היו מצלמים בארץ בתוך מטוס אל על אמיתי וקטנוע זק''א אמיתי ו

  • 77.

    שמאל:אל תחיו באשליות !האנטישמיות שאתם מלבים תגיע גם אליכם ! (ל''ת)

    שמאל ובכ''ז ציוני, 02/03/11 14:16

  • 76.

    כשהלברמניזם פורח והשמאל יושב עצלן בבית- אתם חושבים שאנחנו יפים לעןלם?

    כמה אנחנו יפים, 02/03/11 10:33

    ברור ששונאים אותנו ובצדק.
    איך אתם חושבים שחוקי גזע בכנסת נראיפ לעולם?

    • מי שיציל אותנו זה הליברמניזם שאתה נגדו

      ציוני, 06/05/11 10:26

      להיות יפה לא עזר ליהודים באירופה לפני פחות מממאה שנה.

      הם היו הכי נאורים , הכי תרבותיים , הכי תורמים לחברה , לכלכלה ,לרפואה...זה נגמר בשריפה פיזית של האנשים האומללים.

      הגישה שלך , של ''להיות יפים בשביל הגוים'' היא גישה מטופשת הננקטת על ידי אנשים עוד ויתר טיפשים שפשוט לא לומדים.

      אין דבר כזה ''שנאה מוצדקת'' .. אם אתה ליברל הומניסט אתה נגד שנאה כאידאולוגיה בכל מצב.

      אבל ''משום מה'' , שמאלנים אטומים כמוך מוכנים לקבל ''שנאה מוצדקת'' כלפי הישראלים או היהודים .. כי אנחנו ''לא בסדר'' ..

      אנחנו בסדר גמור !

      אנחנו במאבק מכוער ומגעיל מול חבורה מגונה וחסרת אומץ על הארץ הזו ... זה לא מצטלם טוב , זה לא תמיד משהו להיות גאה בו ... אבל אנחנו נלחמים על חיינו וזה מה שנעשה גם מול אנטישמים כמוך , כמו הפרופסור שהיה יכול להיות קאפו טוב וכל הרוע שבעולם.

      תמיד שונאים יהודים , זה לא קשור למה שהם עושים ! ולכן אנחנו נהיה חזקים ונדאג לעצמינו ולילדינו.

      לא תרפו את ידינו.

      ושיתפוצצו כל גורמי הרוע והרשע בעולם ( מבן לאדן ועד חאלד משעל ופרופ' לכימיה בקמפוס בלונדון ).

  • 75.

    In fact, it was worse

    Osnat, 01/03/11 19:52

    The demonisation of Israel/israelies in this series was absolute.

    Forget about the palestinian angle- the main character had an epileptic attack in a nightclub in Tel Aviv do you know what the people around her do?

    The laughed.

    I am israeli, I have never seen such cruelty and coldness in Israel- people are generally kind and helpful.

    Really, really saddened that we are globally hated again, and it seems to be provoked by Jewish people abroad. Shame on Kominsky. 

  • 74.

    מה רוצים מהבריטים?

    אמיר, 01/03/11 19:26

    הם שונאים יהודים ותמיד שנאו. מה חדש?
    זכותם להסריט סרטים אנטישמיים ונאציים ולהתחרות ביהודי זיס ובפרוטוקולים של זקני ציון. מצד שני- זכותנו לעשות כך גם כן. הבה נחשוף את הפרצוף הבריטי האמיתי ונבקש מבמאי הוליוודי יהודי או נוצרי חובב ישראל לביים סרט שובר קופות על הרצחנות הבריטית בצפון אירלנד או על הטבעת ספינות מעפילים על ידי הבריטים או על שיתוף פעולה בין העם הבריטי למשטרים אפלים. על גזענות בחברה הבריטית. הבה נראה את פרצופם האמיתי של הבריטים. מי ירים את הכפפה?

  • 73.

    אנטישמיות טהורה

    גרה זמנית באנגליה, 01/03/11 19:11

    אם תסתכלו בקרדיטים בסוף, תגלו שיותר מחצי האנשים העשו את הסדרה ישראלים מכיוון שהסדרה צולמה לרוב בארץ. האנשים האלו צריכים להתבייש בעצמם שעבור כמה שקלים וקרדיט מערוץ 4 הבריטי היו שותפים בהכנת סרט כל כך אנטישמי. גבלס מאושר בקברו.
    אני התיישבתי לראות את הסדרה מוכנה לכל טענה שתגיע, אבל אפשר להתווכח עם עמדות פוליטיות, אי אפשר להתווכח עם אנשטישמיות גרידא.
    גועל נפש.
    אין לנו לסמוך אלא על עצמינו!! גם ההוא בשמים פישל כמה פעמים. רק אנחנו נשמור על עצמינו.

    • תפסיק להתחזות לאשה. הסגנון שלך מוכר וידוע, פסיכופט (ל''ת)

      מתי תחסמו את הפסיכופט ?, 01/03/11 19:41

      • בעלי מאוד יתבאס אם אני אפסיק להיות אשה

        תמיד אשה, 01/03/11 21:10

        ואגב, מה הסגנון שלי? ולמה אתה לא יכול לענות בצורה אינטליגנטית לטענות שהעלתי? ולמה לחסום את דעותי?

  • 72.

    כול כלב ביג'י יומו....

    גיל, 01/03/11 19:10

    זה יגיע לכם הבריטים יותר ממה שאתם מתארים ,אחחח הנקמה מתוקה!

  • 71.

    פיטר קומינסקי צריך לזכות לקיתונות של שפוכת מכל מי שישראל חשובה לו

    קומינסקי הוא טינופת אדם, 01/03/11 18:58

    האיש הזה מתועב, ויש להתייחס אליו כאל תועמלן מתועב.

  • 70.

    למה אפשר לצפות מאיתי טיראן?

    אין גבול לחוצפה, 01/03/11 18:53

    פרט לבחילה?

  • 69.

    כבר קרוב היום שאנגליה תהיה מוסלמית,אישאללה (ל''ת)

    ניר, 01/03/11 18:51

  • 68.

    הבריטים חלאות שרצחו וכבשו וגנבו בכל העולם (ל''ת)

    גידי, 01/03/11 18:50

  • 67.

    סיון כל הכבוד!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מרטין, 01/03/11 18:49

  • 66.

    פיטר קומינסקי לא נלחם לבד בבני עמו ;

    גודמן, 01/03/11 18:31

    יוסי בילין, גדעון לוי, עמירה הס, רמי יצהר, זהבה גלאון, אברהם בורג, איתן ברונשטיין,
    נעמי קליין, דב חנין, עופרה בן-ארצי, תום שגב, מוסי רז, יעל פז מלמד, יריב אופנהיימר,
    א.ב.יהושע, קובי ניב, אילן פפה, נעמי חזן, ניב גורדון, סהר ורדי, רותי אדלר, מאיר מרגלית,
    יצחק לאור, דניאל בויארין, מיכאל סוסברי, דוד ריב, זאב שטרנהל, איל סיוון, ענת קם,
    אורי בלאו, אבי שליים,ענת בילצקי, אוליביה זמור, אמנון רז קרקוצקין, לאה גיורא, אילנה המרמן
    משה צימרמן, חנה קרונפל,רחל ליאל, אבי פרימור, גלעד עצמון, חגית עפרן,, שמאי ליבוביץ,
    ליזי שגיא, רוחמה מרטון, יוסי שריד, שולה אלוני, הלל כהן, שמחה פלפן, לאה צמל
    מיכאל ורשבסקי, עדנה קנטי, אורי הדר, אורן יפתחאל, אורי אבנרי, שרית מיכאלי, דורותי נאור,
    יהושע סובול, יונתן שפירא, נתן זך, טלי פחימה התאסלמה, אורי דיויס התאסלם,
    גף הלפר, ריצרד גולדסטון, גודית בטלר, נועם חומסקי, נורמן פינקלשטיין, ריצרד פולק,
    דייויד אקסלרוד, ברברה לובין, דניאל ברנבוים, שרה רוי, דרור פיילר, ריצרד סילברסטין,
    אדית לוץ, קייט ליטרר,

    • ואת כולם אתה בטח רוצה להעמיד מול הקיר, אחרי שליברמן יעשה פה סדר, לא? (ל''ת)

      שמאל ציוני, 03/03/11 12:59

  • 65.

    הגיע הזמן להחזיר לבריטים באותה מטבע... וממש לא חסר להם

    אזרח, 01/03/11 18:23

    מגוון האפשרויות להפקת סדרות על האנגלים גדולה, ויכולה בין השאר לכלול:
    1) התנהגותם הברוטאלית של האנגלים (הכלניות) כלפי היהודים בארץ ישראל בתקופת המנדט הבריטי
    2) דיכוי ההפגנות והיחס לאירים בתקופה ה''חמה'' של הסכסוך בצפון אירלנד.
    3) הפלישה לאיי פוקלנד המרוחקים מהם עד מאוד, כדי להמשיך ולשלוט במקום לא להם, משום שהוא עתיר משאבי טבע, וגם כי לאנגלים יש יותר כח...
    4) תולדות הקולוניאליזם הבריטי והשאריות שלו שעדיין קיימות

  • 64.

    המאמר מצויין, אבל הוא עוסק במובן מאליו...

    יהודי, 01/03/11 18:23

    סדרה בריטית אנטי-ישראלית זה כמו שמש זורחת, דבר מובן מאליו שקורה כל פעם שיש להם אפשרות.
    הפעם הראשונה שנתקלתי בסדרה כזו הייתה כשנסעתי ליוון (לא פחות), סתם פתחתי טלוויזיה רנדומלית במלון, ובום - סדרה של הBBC על ישראל בה הישראלים מוצגים כחלאות אדם, תומכיהם מוצגים כחידוש של הפרוטוקולים של זקני ציון, הצד הערבי מוצג כישו הצדיק ותומכיו מוצגים כלוחמי חירות. מאז ועד היום זו בערך הייתה העלילה של כל סרט\\סדרה בריטים שהזכירו את ישראל.

  • 63.

    מאמר מצויין, אבל מטפל במובן מאליו

    יהודי, 01/03/11 18:18

    סדרה בריטית אנטי-ישראלית זה כמו שמש זורחת, דבר מובן מאליו שקורה כל פעם שיש להם אפשרות.
    הפעם הראשונה שנתקלתי בסדרה כזו הייתה כשנסעתי ליוון, פתחתי טלוויזיה במלון, ובום - סדרה של הBBC על ישראל. בה הישראלים מוצגים כחלאות אדם, תומכיהם מוצגים כחידוש של הפרוטוקולים של זקני ציון, הצד הערבי מוצג כישו הצדיק ותומכיו מוצגים כלוחמי חירות. מאז ועד היום זו בערך הייתה העלילה של כל סרט\\סדרה בריטים שהזכירו את ישראל.

  • 62.

    הכותבת מציגה מציאות מאד בעייתית

    יונה, 01/03/11 18:12

    אם לא נתאפס,(גם בקמפוסים בארץ), זה רק ילך ויחמיר

  • 61.

    It's always the same thing

    Yossi, 01/03/11 18:11

    I too live in the U.K and I too watched The Promise.I find it very annoying how Israeli's are so fast to note that not only England is anti-Semitic,if you asked most Israelis they will be all too happy to tell you how everybody hates Israel and how everybody would like Israel to be extinct.But funny enough I am an Israeli who lived here for a few good years and did not find any signs of anti-Semitism anywhere. I live in an area that has everything from,Egyptians,Iraqis,Iranians and English and I have never hide the fact that I am Israeli and never encountered anyone being nothing but nice to me. the deal with Israel and U.K is that the English want to find out the why and the how things are done in our beloved country but every time that someone suggests that Israel has done something wrong the Israeli's all stand-up and scream Anti-Semitism, you know what,I am really sick of it! Israel whether we like it or not had done some terrible things, but most of all it's always them never us

    • Exactly my point

      Writer, 01/03/11 18:47

      Yossi,
      I am truely sorry you didn't understand my intentions well enough. I am annoyed by the fact that even the most left wing israelis are portrayed as pepole who will betray every peace prinicples they have and will shoot to kill the palestinians in the end, for the sake of the homeland.
      I also agree with you that Israel is not always right. But talking to my colleagues here, I feel this is their main problem. If they try to say israel is not always right, and at incident x or y it was wrong, even doing really bad things, they automatically disqualified from defending israel on both sides. The Israeli side is against them, but the british said won't listen to them. They said israel is wrong then israel is always wrong. Nobody will listen.
      Anti-semitism for me, is to say to a jewish person you are always going to end up supporting israel and therefore you support the killing of palestinians, even if you really don't. That's hating you for what, not for what you think.that's antisem

    • to yossi

      eli, 01/03/11 20:06

      and how do you explain the ''promise''? does their depiction of israel and israelis fall under your definition of the good old ''english want to find out the why and the how things are done in our beloved country''? could it be, by any chance, that when you introduce yourself to all your ''egyptians, iraqis, iranians and english'' friends who are so ''nice to you'' you make sure to let them know how sick you are of israel who had done ''some terrible things''? i have run into plenty of israelis who are quite chummy with arabs and non arabs that what bonds them is the hatred of israel and israelis. somehow i suspect that the ''beloved country'' you are speaking of is the country you would love to share with palestinians rather than some jews

      • There is your problem with Israel

        Yossi, 07/03/11 17:22

        Eli, I love Israel with all my heart, I was born there and grew up, my best friends and all of my family is in Israel, in short with a couple of exceptions everything I care for is in Israel! But the question is not if I love my country or not, the question you are asking is am I by being ''chummy'' with Arabs I am ''selling'' my fellow country men and my country, and there lays the problem with Israel and here is where I came from when I wrote my first comment.
        The whole situation is there because no one can see the big picture, it's either me or them, where if you asked me I wouldn't rather share my country with Jewish or Arabs, I would rather share it with people who would see the benefit of living together, who can see that a happy person doesn't have a place to hate in his heart, that it's only sad and miserable ppl take time to hate, and if you are looking to hate someone or something,hating Arabs, Jews,blacks,they all been done before, only equality and , respect are the answers !

  • 60.

    זה כבר ידוע לכל שהתקשורת הבריטית הינה האטישמית ביותר בעולם (ל''ת)

    א.ב., 01/03/11 18:07

  • 59.

    זה כבר ידוע לכל שהתקשורת הבריטית הינה האטישמית ביותר בעולם (ל''ת)

    א.ב., 01/03/11 18:07

  • 58.

    אנגלים! חכו בסבלנות ,יומכם יגיע וגם הדמעות

    ג. ב, 01/03/11 18:01

    האנגלים הם עם צבוע ונטייתם לאנטישמיות ידועה, אלא מה לאט לאט אבל בטוח הם יחטפו אותה בגדול,.המוסלמים באנגליה עוד יראו להם מאיפה משתין הדג. אז הם יהיו פתאום פילושמים ויבקשו מאתנו עזרה. רק סבלנות.

  • 57.

    ועוד יהודי עם תסביך אנטי-ישראלי מובהק???

    יאיר, 01/03/11 18:00

    הלו, זה עיתון או בלוג פרטי?

    • זה ''חופש הדיבור'' מה שאין ב''הארץ'' לדוגמה (ל''ת)

      -, 01/03/11 18:42

  • 56.

    לאור התגובות השמאליות קיצונית כאן, אני מתגעגע לשמאל הציוני של פעם

    קובי, 01/03/11 17:59

    השמאל הקיצוני מתחזק מהיחלשות השמאל הציוני וגם מאבד כל רסן. פעם השמאל הקיצוני דיבר על שתי מדינות לשני עמים. היום הוא מדבר על ''מדינת כל אזרחיה'' וגם אם ''הכיבוש'' יגמר וניסוג ממאה אחוז שטחי הגדה המערבית, הם עדיין יטענו לכיבוש

  • 55.

    אנגלים! חכו בסבלנות ,יומכם יגיע וגם הדמעות

    ג. ב, 01/03/11 17:57

    האנגלים הם עם צבוע ונטייתם לאנטישמיות ידועה, אלא מה לאט לאט אבל בטוח הם יחטפו אותה בגדול,.המוסלמים באנגליה עוד יראו להם מאיפה משתין הדג. אז הם יהיו פתאום פילושמים ויבקשו מאתנו עזרה. רק סבלנות.

  • 54.

    אירופה תמיד הייתה ותהיה אנטישמית כלפי יהודים (ל''ת)

    לא למדו כלום מהשואה, 01/03/11 17:45

  • 53.

    ראיתי את הסדרה- זוואה ואנחנו שיתפנו פעולה עם יוצריה

    יצחק, 01/03/11 17:30

    הסדרה היא פשוט גרועה גם ברמת השחקנים, גם בבימוי והשחזור והן חוטאת לאמת ההיסטורית ולמצב הדברים הנוכחי

    מציירים את הישראלים של היום בתור יושבי וילות עם בריכות ומשרתות ערביות שנבנו על כפרי ערבים נטושים
    ברחוב כולם בבתי קפה ובחנויות אך הכניסה לבית קפה מצוי כרוכה בבדיקות ביטחוניות הדומות לבדיקות בשדה תעופה

    הערבים הישראליים מצויירים כמשרתים של היהודים ללא כל זכויות כמו בארפתהייד

    מה שהכי גרם לי צער זה השיתוף הפעולה המקומי לה זכו מפיקי הסידרה האנטישמית כאשר צילמו פה בשנה שעברה.
    מי משרואים בסדרה שיתפו פעולה בין השאר: רשות שדות התעופה, אל על, מלון המלך דוד, זק''א, מד''א , בית חולים וולפסון. בסידרה מופעים המתקנים, הרכבים, המטוסים האמייתיים של חברות אלה. אני זוכר שסגרו את רחוב המלך דוד לכמה שעות לטובת הצילומים
    חבל מאוד שנתנו לצלם והשכירו ציוד תמורת כסף כאשר ידוע שהתוצאה הסופית לא תחמיא לנו.
    על איתי טיראן ודעותיו הפוליטים אין צורך להרחיב- אך בסדרה מתגלה שהוא שחקן ממש גרוע במיוחד כאשר הוא צריך לדבר אנגלית.-

    • ההפקה דאגה להסתיר טוב מאוד את העלילה והכחישה הכל (ל''ת)

      שקרנים שמאלנים, 01/03/11 18:00

  • 52.

    לא כל יהודי שלא מסכים עם כיבוש והתנחלויות אנטישמי

    תפנימי, 01/03/11 17:28

    זה זילות למושג אנטישמיות ולא משכנע אף אחד. אם מישהו טוען על חוקיות הגדר, תתמודדי עם זה בטיעונים משלך במקום לעשות דה לגיטימציה ולהתיר את דמו של מי שמעז לא לחשוב כמו ליברמן.

    • הבעיה היא לא השמאל הציוני אלא השמאל הקיצוני שירד מהפסים (ל''ת)

      טנקרד, 01/03/11 17:54

    • הי ''תפנימי''

      דויד השוטה בשער העיר, 01/03/11 18:39

      אני שייך לשמאל הציוני, וההבדל ביננו שאני לא מתלהם. מה ההבדל בינך לבין הימין הקיצוני, האידיאולגיה? לכל אידיאולוגיה יש הצדקות. אפילו למפלגה הנאצית היו הצדקות. כמובן ההצדקות היו שקריות. וכן, חלק גדול מההצדקות של הימין הקיצוני בארץ הן שקריות. אבל אותו הדבר בשמאל הקיצוני בארץ. ברשותך אתמקד רק בהנחה אחת של גם בימין וגם בשמאל הקיצוני, ברגע שנכתבת מילה שלא עולה בקנה אחד עם הנרטיב של הקורא הוא מרפרף על הכתבה ומתלהם - ההתלהמות היא בטוקבק. ולמה אני מאמין שלא קראת? פשוט מאוד:

      ''שיא המוסריות מתגלה בסופה של הסדרה, בגילוי לב של הסב (הבריטי ד.ה.ב.ה). השואה מבחינתו היא סיבה לגיטימית לתקומת מדינת ישראל. אך ראוי לשלול זכות זו לאור התנהגות היהודים בפלשתינה של שנות הארבעים, קל וחומר, התנהגותה ומדיניותה של ישראל בשנות האלפיים''.

      לא מדובר בביקורת על ישראל אלא פגיעה בלגטימיות של ישראל להתקיים.

      מעבר לכך, בזמן שגדודי חיילי אל-אקצה מוצגים בסדרה כגיבורי חופש, הם הורגים בעמם, ויש לא מעט סרטים ביו טיוב שמתעדים את יום ההפיכה שלהם.

      קיצוניות היא הפרעה נפשית עצובה, מטשטשת את הלוקה בה בבחינת המציאות...

      • כתבת יפה

        דדה, 01/03/11 23:05

        אדם בעל ראייה קיצונית רואה צל הרים כהרים והרים כצל הרים

        • במקום בו יש צל הרים יש בדרך כלל גם הרים (ל''ת)

          ולכן הדימוי מיותר ומוזר, 03/03/11 13:03

  • 51.

    אל תאמינו

    דן בן אריה, 01/03/11 17:21

    החיילים הבריטים האוטנטים הם רוסים - הקשיבו לשחקנים:
    http://www.ein-hod.info/article/channel4/index.html

  • 50.

    בריטניה עוברת מרב תרבותיות לליברליות קשוחה .

    דני, 01/03/11 17:20

    המוסלמים והמשתפי''ם שלהם בתקשורת הבריטית לא יחגגו עוד זמן רב .

  • 49.

    פירפורי גסיסה של בבריטנה והפיכתה למדינה איסלמית (ל''ת)

    מוחמד לב הארי ואברי המיסגד העגול, 01/03/11 17:12

  • 48.

    must translate to English!!! (ל''ת)

    uriel, 01/03/11 17:10

  • 47.

    ‎נעשה ונשמע חלק 2

    טוב לחשוב, 01/03/11 17:09

    ‎האחריות האישית שלנו בתור בני אדם, מחייבת אותנו להילחם בעוולה ולנקוט מעשים כדי לשנות את המצב
    ‎הימין משתמש בהתכתשות עם השמאל כאילה לא להתייחס למהות הבעיה והיא: איך יכולים הישראלים והפלשתינאים לתכנן ולבנות עתיד בשיתוף ובשיויון מלא ?
    ‎ או במילים אחרות, האם אנחנו בני אדם שחושבים ואז עושים או שנשאר יהודים טובים שמבצעים פשעי מלחמה בשם דת הבטחון בארץ שלא יכול להיות לה עתיד

    • האם אתה רוצה במחיקת ישראל? בשינוי זהותה?

      חג'בי, 01/03/11 17:27

      בארץ שלא יכול להיות לה עתיד?

      איזו שנאה עצמית. האם אנגלי שמבקר את ההיסטוריה של מדינתו (ויש לה קופת שרצים לא קטנה) והאם הונגרי שמבקר את ההיסטוריה של מדינתו (ויש לה הו הו כמה שרצים)
      האם שני אלו, ההונגרי והאנגלי, שונאים את עצמם? האם הם רוצים במחיקת מדינתם?

      רק ישראלים שמאלנים קיצוניים כמוך ושותפיהם המוצלחים הפראיירים - הימין הקיצוני

    • טוב לחשוב

      נעשה ונשמע חלק 3, 01/03/11 17:56

      ''מהות הבעיה'' היא שהשמאל כאקסיומה מניח שמי שמכונים פלסטינים זכאים לחצי מהארץ הזו בנוסף להיותם אזרחים שווי זכויות במדינה דו לאומית שתתקיים בחצי השני.
      (ומי בכלל מזכיר את ירדן ושאר מדינות ערב?! לא, ליהודים יש שריטה על המפה שגם בה הם צריכים לחלוק)

      ''מהות הבעיה'' היא שהשמאל מחליט לזרוק לפח את כל ההסטוריה שלנו ולדבר על ''הנרטיב הפלסטיני'' ו-''הנרטיב הציוני'' במקום לדבר על אמת וצדק הסטורי

      ''מהות הבעיה'' היא שחמורי גרם כמוך מנסים כבר שנים לטפטף לנו שאין לנו עתיד בארץ הזו.

      לא יעזור לכם! עם כל הבעיות ונגד כל הסיכויים אנחנו פה ונשארים פה. מי שלא נראה לו מוזמן לארוז מזוודות ולעבור דירה ליצירת הפאר המכונה רשות פלסטינית, בהצלחה!

      ואגב, אדון ''טוב לחשוב'', אינטלקטואל מבריק כמוך צריך לדעת שכותבים ''עילה'' ולא ''אילה''...

      • יופי של תגובה (ל''ת)

        עופר, 01/03/11 18:24

    • אל תבלבל אותנו עם חלומות אלפי ישראלים שילמו ועוד ישלמו (ל''ת)

      מחיר יקר על ההזיה של אובלו שנופחיה נעלמו כולם., 01/03/11 18:03

  • 46.

    נעשה ונשמע

    לחשוב זה טוב, 01/03/11 17:06

    העם היהודי ידוע כצייתן וממושמע. זוהי המשמעות של הדת\\מורשת. צייתנות עיוורת ומשמעת ללא שאלות. השאלה: האם זה נכון נבון או מוסרי הפכה למה טוב ליהודים? הקונצנזוס גורם לביקורת עצמית להראות כבגידה בעדר הנהירה הזו גרמה להרבה צרות ואחת המסקנות של השואה היא '' לא כצאן לטבח.'' זאת אומרת גם אם ראשי הקהילה אומרים שאנחנו צריכים להסגיר את עצמנו לנאצים אולי השכל הישר אומר שצריך לעשות משהו. לא הייתי שם אבל ההשלכות והתוצאות הן כאן. לימדו אותנו בבית הספר שלא הייתה פלשתין וגם לא היו פלשתינאים, ולכן מי אני הישראלי הצייתן שיחשוב שאם יש 4.4 מיליון פליטים פלשתינאים אז מאיפה הם באו? ואם כבר יש חיילי צהל לשעבר שמעיזים לספר את האמת, ומספרים שהם פינו וגרשו פלשתינאים והרסו כפרים,אז למה להאמין להם? הם שמאלנים יפי נפש.אפילו ארכיונים והיסטוריונים שמעידים על כך שמה שעשו לנו בבתי הספר הוא שטיפת מוח, ושפלשתין כן הייתה קיימת, והנכבה כן קרתה פה והיא בעצם מעשה ידינו! הרבה יותר בטוח לחשוב שכל העולם שונא אותנו, העדר מאוחד.
    ‎

    • ומה היינו אמורים לעשות ב48? לחכות שירצחו אותנו? שיגרשו אותנו?

      דולב, 01/03/11 17:24

      אם היינו מובסים ב-48 לא היית כאן על מנת להקליד את המילים האלו במסך המחשב

    • ארץ ישראל של עם ישראל . נקודה .

      sbh, 01/03/11 17:34

      בלי הבולשיט של השמאלנים שממציאים היסטוריה יחד עם הערבים .
      עם ישראל היהודי חזר לארצו ושחרר אותה מאספסוף ערבי (שלא הגדיר את עצמו ככפלשתינאי כלל וכלל) שנדד לפה בהעדרנו .
      בעל הבית חזר וכל הדיירים הלא חוקיים זמנם להתפנות .
      יאללה ביי .

    • לא נכון-זה לא מה שמלמדים בבית ספר.

      דיוויד, 01/03/11 17:38

      מלמדים את כל הסיפור מכמה היבטים כשהאמת היא ברורה וידועה לכל רק שהצד שפתח במלחמה והפסיד בה לא מכיר במציאות החדשה שהתעצבה וזו בעייתו וגם בעייתנו.
      לא הייתה כאן שום מדינה אלא שלטון של הטורקים ואז הבריטים ואני באנו ורכשנו אדמות וגרנו כאן. לאחר מכן הם התחילו עם טרור ואז פתחו במלחמה ומי שםפתח ואף הפסיד בה זה הצד השני וזה בתמצית כל הסיפור. מאז הם טרוריסטים ואנחנו רק רוצים לחיות וגם שטחי 67' היו בכלל בריבונות ירדנית ואלה וויתרו עליהם וכעת אנחנו מתחלקים איתם בשטח זה. אם הם לא יבצעו פעולות טרור יהיה שקט וכאשר הם תוקפים אנחנו מגיבים וביתר שאת כמובן. מאוד פשוט. שלא יבצעו פעולות טרור ושיחיו את חיההם בעריהם וזהו. אם הם רוצים עוד שטחים שיתנהגו יפה והם יקבלו. ימשיכו עם הטרור ישארו במה שיש להם.

    • אם לחשוב זה טוב אז כדאי שתתחיל, לא מאוחר מידי.

      עופר, 01/03/11 18:44

      התגובה שלך היא אוסף של שקרים
      דבר ראשון היהדות היא האחרונה שאפשר לאמר עליה שהיא צייתנות עיוורת, הדיאלוגים ביהדות הם כל המהות שלה.
      דבר שני אני לא יודע איפה אתה או מי שהביא אותך לעולם היה ב48 אבל ממה שאני יודע בן גוריון והממשלה הסכימו לתכנית החלוקה והערבים סירבו ויצאו למילחמה והפסידו ועל כן הם לא נחשבים בעיני כפליטים, הם קורבנות של הטמטום שלהם.
      דבר שלישי, בעניין הפליטים, רוב הפליטים הם מ67, נאצר וכל שאר החבר'ה הנחמדים שלו התרברבו שהם יזרקו אותנו לים (זה מתועד ואין על כך עוררין), ומי שמכונים היום פליטי 67 הם ערבים אזרחי ירדן שמדינתם מיתכחשת להם. הטעות היא שלנו שיצרנו תקדים והחזרנו אזרחים של האויב לבתים שלהם אחרי ששיחררנו את יו''ש, ממש לא ברור מה חשב משה דיין, גם אחרי שקראתי את הביבליוגרפיה שלו ''אבני דרך''לא הצלחתי להבין אותו.
      ואתה? באמת חושב שאתה אדם חושב? כדאי שתחשוב על זה שוב.

    • מספיק לקרוא את המשפט הראשון כדי לדעת שחכם וידען אתה לא. (ל''ת)

      רונית, 01/03/11 20:24

  • 45.

    יופי של תמונה של איתי טיראן לא צריך את הכתבה באמת

    לונדונר, 01/03/11 17:04

    תמיד אומרים בחו''ל שבארץ יש ביקורת פנימית קשה (גדעון לוי, עמירה הס וכו') אבל הסדרה הזו עסקה גם ב1948
    נושא שמעניין באמת רק קבוצות קטנות בחברה שלנו (זוכרות, ארגונים ערבים)
    ובמוקדם ובמאוחר נאלץ להתעמת איתו.

    ולכן הביקורת מתרכזת ברדידות לכאורה של הסדרה
    כשלדוגמא הריטואל של שמירת המפתח מוצג בכתבה ככלי דרמטי וספק אמיתי.

    הסדרה העלתה שלל דימויים בשש שעותיה: השואה, גירוש העולים למחנות מעצר,רצח הסרג'נטים, הטבח בדיר יסין, פיגועי התאבדות כמציאות יום יומית, יחס לשמאלנים, חובת השירות בצבא, חמאס-פתח, מגנים אנושיים ומותה של רייצ'ל קרי.

    כמובן שיש אי דיוקים היסטוריים וכו' אך לדעתי לא יותר משיהיו בתיאור נרטיבי של אחד הצדדים.

    • לונדונר? עדיף שכך תישאר. (ל''ת)

      שומרונר, 01/03/11 18:47

    • אתה לונדונר?! לא נראה לי.

      מה?, 01/03/11 22:26

      מה שמטריד זה שאתה מקבל את הקולוניאליזם התרבותי הבריטי כמובן מאליו. תמיד ובכל מדינה היו אנשים מסוגך הם אלה שימכרו את חבריהם בעבור חופן דולרים או טובות הנאה דומות. יש דבר כזה תיאור לא נרטיבי?. העובדה שהבריטון הטמבל הזה מרשה לעצמו לעשות סדרה מטיפת מוסר לאור רמות הניצול והקוליאנליזם של המדינה שלו באפריקה (עכשיו לא בעבר) בקוטב הדרומי ובאיזורים נוספים היא חוצפה כשלעצמה.
      ברור שאתה לא רואה את זה בתור חוצפה כי אתה עסוק בלנסות להתחבב עליו ולטעון שאתה כמוהו.

  • 44.

    אנגלים! חכו בסבלנות ,יומכם יגיע וגם הדמעות

    ג. ב, 01/03/11 17:03

    האנגלים הם עם צבוע ונטייתם לאנטישמיות ידועה, אלא מה לאט לאט אבל בטוח הם יחטפו אותה בגדול,.המוסלמים באנגליה עוד יראו להם מאיפה משתין הדג. אז הם יהיו פתאום פילושמים ויבקשו מאתנו עזרה. רק סבלנות.

  • 43.

    what a distorted mind will think of a like that?

    question, 01/03/11 17:03

    ''ארין בחיפוש אחר מוחמד, החבר של סבה, ערבי שהגיש תה לבריטים בבסיסם''

  • 42.

    הבעיה של השמאלנים שהם מנסים להתכחש לשנים 95-2008 (ל''ת)

    כאילו אנחנו הנאיבים של תחילת שנות ה90.יענים., 01/03/11 16:52

  • 41.

    התנגדות למדיניות הממשלה = שנאה עצמית

    יונתן, 01/03/11 16:51

    משוואה גאונית. עזבי את לימודי התקשורת ועברי למתמטיקה.

    • כנאוריסט, אתה לא שונא את עצמך, אלא את עם ישראל.

      ר.בקצה, 01/03/11 17:15

      יש לי הרגשה שאת עצמך אתה די מחבב...

    • ולהאשים את עצמך בכל עוול בהסטוריה=אהבה עצמית

      צ., 01/03/11 18:01

      מקרים אבודים כמוך גם אלף פרופסורים לא יצליחו לתקן

    • להתכחש למציאות=להיות ''נאור'' (ל''ת)

      הכי כיף להיות ''נאור'', 01/03/11 18:49

    • אם לענות לך שפתך: עזוב את המוחמדים ועבור לבחורה. (ל''ת)

      תהיה יותר רגוע., 01/03/11 19:59

  • 40.

    מעניין ולמרות הכל טוב לדעת. עצוב רק לראות שוב ושוב עד כמה היהודים

    חדורים בשנאה עצמית. ספק אם יש סדרה אירית דומה..., 01/03/11 16:42

    מהבריטים, שתמיד תמכו בערבים, אני לא מצפה לכלום.

  • 39.

    לא שונאי עצמם

    אבי יהודאי, 01/03/11 16:41

    מדוע תמיד מוצגים יהודים המבקרים את ישראל כ''יהודים שונאי עצמם''? האם אסור לבקר את ישראל על מעשיה ומעשי שליחיה המתנחלים בשטחים הכבושים? האם הגברת יעקובסון ביקרה אי פעם בשטחים? שמעה פלסטינאים הגרים בשכנות למתנחלים באיזור שכם על הסבל היומיומי הנגרם להם מידי שכניהם.
    הגב' יעקובסון כותבת בעצמה שהיא לא חשה באנטישמיות בחיי היומיום. לכן לא צריך לתרגם אנטי ישראליות (שאותה הרוחחנו ביושר עקב הכיבוש הנמשך כבר 44 שנים). בביקור הבא שלך במולדת, את מוזמנת לסיור מודרך בשטחים על מנת ללמוד על מקורות הרגשות האנטי ישראליים באירופה.

    • או שאתה תמים או מתמם, בכל מקרה אתה אידיוט (ל''ת)

      לאבי יהודאי, 01/03/11 17:48

    • יהודאי, סבל ? שכחת את הפצצות באוטובוסים , בדולפינריום ?

      יורם , חיפה, 01/03/11 18:05

      על הסבל של מי אתה מדבר ?
      סגנון התשובה לגב' יעקובסון מתנשא, שמאלני טיפוסי.
      אתם פשוט מגעילים. באמת .

    • מתי השמאלנים יתחילו להבדיל בין ביקורת ובין שקרים עלילות

      רונית, 01/03/11 20:30

      עיוןותים ,הכפשות,וכו?

  • 38.

    האנטישמיות היא בגלל בוחרי ליברמן בארץ- הגזענות של הימין הקפיצה השנאה (ל''ת)

    בבונים תתעוררו, 01/03/11 16:40

    • לפני ליברמן כולם היו בעדנו ... לא! (ל''ת)

      sbh, 01/03/11 17:21

    • וצו המעצר ללבני הוא גם בגלל ליברמן? (ל''ת)

      שימפנזה שתוק, 01/03/11 18:43

    • זה נכון רק אם יש לך זיכרון של דג זהב ושכל של אמבה (ל''ת)

      נו באמת, עוד קשקשן, 01/03/11 18:54

    • נכון, וזיהום האוויר זה בגלל שיש לי ציפורן חודרנית. (ל''ת)

      הזויים התעוררו, 01/03/11 19:29

  • 37.

    מלחמה אבודה-גם יהודים עם שנאה עצמית וגם 10 מיליון מוסלמים בבריטניה... (ל''ת)

    אביב נעורים, 01/03/11 16:33

  • 36.

    בשלב כזה או אחר..יחלטו ישראלים יהודים לקחת את הענינים לידים ולפעול

    רונן, 01/03/11 16:33

    אישית כנגד פטריות רעל..מסיתים ושונאי יהודים.

  • 35.

    The portrayal of current Israeli society

    Just a thought, 01/03/11 16:21

    The portrayal of the Israeli society as hedonistic in which the dominant ideological movement is the extreme right is in fact not far from reality unfortunately (maybe without the Mercedes in Caesarea)
    Maybe it is difficult to explain the shades of gray because we as a society are losing these shades

  • 34.

    כולם אנטישמים? או אולי אנחנו באמת מדינה כובשת ואלימה...תחשבו על זה (ל''ת)

    נדב, 01/03/11 16:21

    • זה ממש לא מה שהיא טענה - אלא שהסדרה חד צדדית ומעוותת (ל''ת)

      מה עם הערבים? הם תמיד קדושים?, 01/03/11 16:43

    • ואולי אנחנו מעדיפים לכבוש ולהיות אלימים מאשר להירצח? (ל''ת)

      הבא להורגך-השכם להורגו.ותחשוב על זה, 01/03/11 17:22

    • תשובה - מבין שתי האפשרויות שנתת היותר מתאימה היא - כולם אנטישמים (ל''ת)

      עידו, 01/03/11 18:20

  • 33.

    מי שעבר שואה אחת, עושה דברים אכזריים עוד יותר לעם אחר

    טל הרן, 01/03/11 16:21

    זה ידוע, הקורבן יהפוך למתעלל

    • לילדים מתחת לגיל 4 אסור לתת לפרסם תגובות. (ל''ת)

      טל ומטר, 01/03/11 16:56

    • כרגיל, כל קשר בין שמאלני לאמת הוא מקרי בלבד.

      דני, 01/03/11 17:23

      אין ספק שמחסומים (להגן על עצמנו מטרור) הם אכזריים יותר ממחנות השמדה ...
      אבל שמאלנות היא בהגדרה תפישת מציאות לא תקינה אז זה חלק מהעניין כנראה

    • You are a Dog (ל''ת)

      How can you compare? Idiot, 01/03/11 20:01

    • הנה דוגמא לשמאל מעוות ושיקרי, ממציא לעצמו מציאות (ל''ת)

      רונית, 01/03/11 20:32

    • מחסומים (להגנה מטרור) זה יותר אכזרי ממחנות השמדה ...חחח (ל''ת)

      דני, 01/03/11 20:44

  • 32.

    משתמט טיראן - בורג בפרופגנדה איסלמית-פרס ישראל בדרך ממרץ (ל''ת)

    ברוך, 01/03/11 16:16

  • 31.

    היהודים הם הנכבשים ע''י שודדי הקרקעות לדורותיהם

    אבי, 01/03/11 16:14

    העתונאית הבריטית פיליפס –אוהדת ישראל-בראיון של יעקב אחימאיר הגדירה את ההסברה הישראלית כבדיחה, והצדק עמה. ה''פלשתינאים''כיום הם צאצאי שודדי קרקעות עם ישראל בכל שנות הכיבוש המוסלמי. אגב, מדוע לא הוקמה פלסתין ע''י צלאח א-דין הכובש הנערץ ב-1187 היכן היתה הישות הפלסתינאית באותם ימים? כאשר יהודים לא הורשו להכנס לארץ.
    בדיקה קצרה תוכיח, כי מתחת למרבית הישובים הערביים שחרבו במהלך מלחמת השחרור, יש עתיקות של ישוב יהודי שתושביו הוגלו או נרצחו ע''י הרומאים או הצלבנים. המוסלמים שכבשו את הארץ מידי הצלבנים,דיכאו את האוכלוסיה היהודית כבני חסות החייבים במס כבד, למעשה היהודים נכבשו ולא להיפך. סריס היא שורש העברית. כסלא היא כסלון המקראית, וכו'.רבים מהישובים הערביים נושאים את שמם העברי הקדום,בדרך כלל אין מובן לשם הערבי אולם יש לשם העברי.שפרעם ובית לחם הם שמות עבריים כמדומני. הצרה היא ששרי חינוך בישראל מסוגם של אלוני, שריד, רובינשטיין,יולי תמיר, מעולם לא דרשו ממורים להיסטוריה וגיאוגרפיה, לשנן לתלמידיהם את רשימות הישובים היהודיים מתקופות קודמות. מורה שניסה למנוע בערות מתלמידיו ולתאר את היישוב היהודי כמדוכא וכבוש -נחשב לאומני שלילי. התוצאה: נוער בור אשר אימץ את הנרטיב הערבי השקרי, זה השולל את זיקת היהודים לארצם.אכן, בהעדר חינוך אינטנסיבי ואמיתי מצליחה הדמגוגיה, ותוצרתה היא: טיפוסים בוגדים ובורים מסוגם של המוזכרים בכתבה וכו' – כל אלה חרפה לאומית פרי שנאה עצמית.

  • 30.

    בושה וחרפה. (ל''ת)

    פיצ, 01/03/11 16:06

  • 29.

    שמישהו יפתח בפייסבוק group נגד איתי טיראן (ל''ת)

    ארז, 01/03/11 16:03

  • 28.

    צריך לתבוע את יוצר הסדרה ובנוסף יש להחרים לחלוטין את איתי טיראן (ל''ת)

    איתי, 01/03/11 16:03

  • 27.

    בקרוב פרס ישראל ומינוי לבג''ץ ינתן ליוצרי הסידרה. מדינה אובדנית... (ל''ת)

    כנניהו המיסר, 01/03/11 16:01

  • 26.

    כפי שאמר מישהו ''אלביון הנוכלת'' (ל''ת)

    דב, 01/03/11 15:58

  • 25.

    אני סומך על האינטלגנציה של הבריטים

    ואסיה קוט, 01/03/11 15:56

    על אינטלגנציה של במאי סדרות (אינטלגנציה? סדרות? אבטיח? ) אין מה לסמוך.
    גם אצלינו ריאתי סדרות מטומטמת להחריד.

    • ההבדל הוא שאצלנו יודעים שסדרות מטומטמות ואינן מציגות

      שמוליק, 01/03/11 17:38

      את המציאות. לעומת זאת אצלם, הסדרות הן אמת לאמיתה ותמונה אמיתית של המצב. בריטים מפגרים שבתוך 10 שנים ישתחוו לאללה.

  • 24.

    זמנם של הבריטים קצוב עד שיהפכו למדינה מוסלמית

    אינדיגו, 01/03/11 15:55

    לא נורא מגיע להם !

  • 23.

    השפה - אנגלית. התרבות - מוסלמית. עוד 5 שנים בריטניה חברה בליגה הערבית (ל''ת)

    כבר לא מרגש, 01/03/11 15:54

  • 22.

    למה ללכת לבריטניה? יש לנו פה את ''ארץ נהדרת'' האנטישמית (ל''ת)

    שרון, 01/03/11 15:53

  • 21.

    ראיתי והזדעזעתי!!! (ל''ת)

    shir, 01/03/11 15:53

    • בלינוקס זה לא היה קורה.

      סעיד, 01/03/11 16:06

      רק קוד פתוח.

  • 20.

    אנטישמיות היא תופעה שתמיד היתה ותמיד תהיה והיא לא רציונאלית

    אלון, 01/03/11 15:51

    לא השמאלנים אשמים באנטישמיות.

    • נכון, אנטישמיות תמיד היתה

      סיון, 01/03/11 16:27

      אבל לצערי הרב, אצל קומינסקי כל הישראלים, ימין ושמאל יוצאים בוגדניים ומשתפי פעולה עם הפעולות נגד הערבים.
      לכן, כאשר אנשי שמאל מבקשים להצדיק את הסדרה, אני מבינה שהם לא ראו אותה כלל. הם היו מבינים שאצל קומינסקי הם אויב לא פחות המתנחל הכי קיצוני שתמצא

  • 19.

    איתי טיראן כמשל

    טליה מן, 01/03/11 15:43

    צר לי על ביזבוז המלל עליו ועל עלובי נפש שכמותו. הסיבה שישראלים ויהודים להוטים כל כך להכפיש את בני עמם, מן הראוי שתיבדק במחקר פסיכיאטרי-פסיכופטי. אבל מביך שבעתיים לראות את חדלי האישים הללו מקרקרים על במות תרבותנו המדומה ואף לזכות בתשואות תקציבים, הד-תקשורתי רב כח, ולדאבון לב - אף בפרסים. לא מוכרחים להתאפק, מומלץ להקיא.

    • שחקן סוג ד' שמשחק בסרטים סוג ז' (ל''ת)

      דניאל, 01/03/11 16:01

  • 18.

    הבעיה שלהם היא שארץ ישראל מונעת בעדם להשלים את השמדת.... (ל''ת)

    לא היה לי כח לקרוא עד הסוף, 01/03/11 15:43

  • 17.

    ברגע שהתחלת לדבר על ''אנטישמיות'', אין ערך לטקסט שכתבת

    אלון, 01/03/11 15:37

    נתחיל מזה שהחברה הבריטית הרבה פחות גזענית מהישראלית. בילדותי ונעורי ברמת השרון סבלתי הקנטות על בסיס עדתי-גזעני מדי יום (למרות שאני חצי אשכנזי), אחרי הצבא התגוררתי בלונדון בבלומסברי 6 שנים ולא שמעתי הערה גזענית אחת, ובוודאי לא אנטישמית. וזה לא שהבריטים אדיבים או מנומסים כפי שמקובל לחשוב - הם לא. הם יכולים להיות גסי רוח לא פחות מהישראלים, אבל ברובם המכריע הם אינם גזענים. הם בזים לגזענות.
    מה שכן, הם מאד לא אוהדים את המדיניות הישראלית בשטחים (בדיוק כמו השמאל אצלנו) והם לא מקבלים את הגירסא הציונית הרשמית לגירוש הפלסטינים ב-48' (כי היא שקרית).

    • אתייחס להערה השנייה- אתה יודע טוב מאוד שאם היינו מנוצחים ב-48 לא היית

      דב, 01/03/11 15:59

      לא היית כאן על מנת לנהל את השיחה הזו

    • אז מה הגרסה שלך לגרש הבלסטינים?

      אבשלום, 01/03/11 16:09

      חולה רוח כמו שכתוב בתגובה אחרת:
      השנאה העצמית שלנו זאת שאתה מדבר עליה, היא הבסיס לכל אנטישמיות חיצונית
      אי אפשר לצפות מהם שיתייחסו אלינו יותר טוב ממה שאנחנו מתייחסים מעצמנו.

      • אבשלום- הגירסה שלו היא שעלינו מהים במטרה לכבוש את הארץ ולבוז את זהבה

        קוקינה, 01/03/11 17:33

        זו הגירסה הפוסט קולוניאליסטית- הוא פשוט עשה קופי פייסט מכיבושי קורטז או ג'ימס קוק או פיזארו:
        עלינו מן הים אל ארץ בלתי נודעת שלא הייתה שייכת לנו אף פעם (משום שהתנ''כ מזוייף ונועד להיות גושפנקא לחזקתנו על הארת) וישר כיסחנו את הילידים במכות ובטבח איום, ואז יכולנו לשעבד אותם ולכרות זהב, יהלומים, נחושת וכל עושר הארץ לעצמנו.

    • הבריטים בהחלט גיזענים

      סרגיו, 01/03/11 16:18

      היסטוריה קצרה , ב1291 עוד לפני גירוש ספרד היה גירוש של היהודים , בתקופת השלטון הנאצי פעלה בברטניה המפלגה הנאצית בהצלחה יותר מבכל מדינה אירופאית בראשות מוסלי ובתמיכה של בית המלוכה ,כמו כן כל המדינות של האימפריה הודו ופקיסטאן בעיקר זכו לראות את הצד הגזעני שבבריטים , כך שלטעון שהחברה הבריטית אינה גזענית הינו מופרך ,

    • ברור, גם הנאצים לא היו גזענים

      סטודנט בטכניון, 01/03/11 16:29

      הם פשוט לא קיבלו את הגירסה היהודית הרשמית, לפיה לא היהודים אשמים בכל צרות העולם (משום שהיא שקרית).

    • צר לי שאתה חושב שאני טועה אבל

      סיון, 01/03/11 16:33

      הגבתי על העניין כבר פעם אחת ואני מוכנה להוכיח לך את העניין על פני שבע שעות. עבור קומינסקי, כל אדם ישראלי הוא בוגד. אפילו איתי טיראן בסדרה, שהוא משחק את פעיל השלום השמאלי הקיצוני, שנכנס ויוצא חופשי משכם, מרגיש שם בן בית וכן הלאה, גם הוא עבור קומינסקי בוגדני, ובסוף תופס נשק ויורה על הפלסטינים בחברון שיורים על חבריו במוצב שבו שירת בעבר.
      לגבי גזענות, אנגליה היא לא גזענית במפגש פנים אל פנים. היא אכן סובלנית מאוד כשמדובר באנשים פרטיים.
      אני דיברתי על תרבות ומדיה שמזינות קבוע מידע אנטי ישראלי, וכן גם אנטישמי לחברה הבריטית. בריטי ברחוב בחיים לא יגיד לך משהו גזעני כי אתה יהודי. אבל הוא תמיד יניח שאם אתה יהודי אתה בעד ישראל תמיד, ואם אתה חושב שישראל טועה במשהו אחד, כנראה שאין על מה לדבר כי היא לא צודקת בשום דבר אחר. אין אצלם אפור

    • אני אוהבת את האנשים עם זיכרונות הילדות הגיזעניים

      איזה שטויות, 01/03/11 16:46

      חדשות-ילדים בכל העולם לא אוהבים את השונה מהם.אם אתה לא בטוח אתה יכול לצפות בכל סרט או סידרה על ילדים בכל מקום בעולם ותגלה ש.....גם אם תעבור מדימונה לבאר שבע או מפריז ללונדון יהיו לך בעיות בבית הספר-באחריות.כל השטויות שהוספת לאחר מכן-אחרי שציינת את השטות הזאת חסרות משמעות.אנשים מבוגרים לרוב אינם סובלים מגיזענות גלוייה.והדעה שגיבשת מבוססת על הנחה שיקרית ומוטעית שבישראל יש יותר גיזענים.בישראל יש גיזענים,אבל בטוח שלא יותר מאנגליה.

      • שינסה ללמוד בפנימיה נוצרית הגונה בפרברי לונדון... (ל''ת)

        ששו, 01/03/11 17:30

    • ברגע שאתה גוזר כלל מהניסיון האישי שלך, אתה יוצא אידיוט (ל''ת)

      לאלון הבלון, 01/03/11 18:56

  • 16.

    בארה''ב היהודים לחמו במשמיצים דרך תביעות - עלינו לעשות גם כן (ל''ת)

    לתקוף דרך הכיס:, 01/03/11 15:36

  • 15.

    מעניין מאיפה זה הגיע להם.... התשובה במהופך:

    מיכאל מהרצליה, 01/03/11 15:36

    סיוון היקרה ,
    שמעי אין לנו ללין על הבריטים. את כל הרעיונות שלהם הם מקבלים מאיתנו. כל מאות עיתונאי השמאל וכל ארגוני ''זכויות האדם'' , וכל אנשים האקדמיה וחופש הביטוי, וכל האומנים המיוסרים המסרבים כאן ומסרבים כאן ומסרבים שם - כל אלה יוצרים סדק, או יותר נכון בור, שאותו מנצלים כל הבריטים והצרפתים והשוודים ולא יודע מי עוד.
    האשמה היא לא בהם , היא רק בטמטום שלנו.
    השנאה העצמית שלנו זאת שאת מדברת עליה, היא הבסיס לכל אנטישמיות חיצונית
    אי אפשר לצפות מהם שיתייחסו אלינו יותר טוב ממה שאנחנו מתייחסים מעצמנו.
    בהצלחה בשליחותך.

  • 14.

    תודה על הדיווח (ל''ת)

    מראה מראה שעל הקיר, 01/03/11 15:32

  • 13.

    להחרים את איתי טיראן (ל''ת)

    יניב, 01/03/11 15:26

  • 12.

    כול היהודים שנגד ישראל חושבים שירחמו אליהם

    ליאור, 01/03/11 15:25

    על זה שהם היו נגד ישראל כשתתחיל תקופת
    האינקוויזיציה האיסלמית

  • 11.

    אין חדש תחת השמש כבר אמרנו? אותה אירופה של ערב השואה!!! (ל''ת)

    נכד ניצולים, 01/03/11 15:24

  • 10.

    תכל'ס נשמע לי כמו המציאות בישראל

    פפי, 01/03/11 15:23

    ''ישראל של שנות האלפיים של קומינסקי זו ישראל בליינית, חולת קניות, והאידיאולוגים היחידים בה הם הימין הקיצוני, שעיסוקו העיקרי הוא לזרוק אבנים ולקלל ילדים פלסטינים, והשמאל הקיצוני, שברגע האמת, תמיד יבגוד בערכים ההומאניים שלו
    ויצטרף לצד הישראלי, חמוש בנשק חם''.

  • 9.

    מתאים לתקשורת הישראלית האנטישמית ששתקה כשהפעילו חיילים נגד אזרחים (ל''ת)

    בכפר מימון, 01/03/11 15:20

  • 8.

    למי שלא יודע- ערוץ 4 הבריטי הוא אנטישמי מהיסוד

    כפיר, 01/03/11 15:18

    לא פלא שעיתונאות חובבנית ואנטישמיות במסווה לא-מוצלח-במיוחד של ''ביקורת ליגיטימית'' על ישראל (ורק על ישראל) שוב מוצאים נחלה בערוץ 4 הפורנוגרפי.
    מיוצרים שהביאו לנו את השדרן ג'ק סנואו שדרש מנציג ישראלי להתנצל בשידור חי, תמונות מחרידות ממותה של הנסיכה דיאנה, ולקינוח ברכת חג מולד שמח מנשיא אירן- אין לצפות שינהגו אחרת במקרה של ישראל.
    כמה חבל שיהודים בריטים אכולי שנאה עצמית מספקים עלה תאנה יהודי לגופים שכאלו. ממש כאילו הם צועקים להם: ''אל תדחו אותי בגלל מוצאי היהודי... אני עוד יהיה לכם שימושי''.

  • 7.

    ומי אלו שייעצו לבמאי בעניין אכזריותם של החיילים הישראלים?

    אני, 01/03/11 15:17

    כמובן, מיודעינו שוברים שתיקה. לכתבה מקיפה בנושא זה
    http://richardmillett.wordpress.com/

  • 6.

    התקשורת באירופה וגם הספרות האומנות

    אאא, 01/03/11 15:12

    הקולנוע והתיאטרון מזכירים את אלה של ברה''מ.
    אותה דמגוגיה סוציאליסטית פאתטית.קומץ קטן שמשעבד את כל האוכלוסיה ושולט בכל מוקדי הכוח שלה.הקומץ הזה יוצא להורג בראש חוצות 5 דקות לאחר שמגדל הקלפים הכלכלי מתרסק.
    גם בארה''ב וגם פה.

  • 5.

    The Promise

    keren, 01/03/11 15:11

    I also watched the Promise on Channel 4 and was horrified at the unashamed bias and one sidedness of the story. It seems to me like the director had an agenda and channel 4 directors were simply not knowledgable enough to stop him. From the interviews I read with the director he was saying that the story was based on letters and diaries of British soldiers in Palestine at the time. He mentioned that many of them had immense sympathy to the jews in the begining but when they saw what the jews were doing to the locals they lost their sympathy. This is something for us to think about. I have lived in London now for 13 years and have never had any kind of antisemitism directed towards me. On the contrary, my non jewish friends are immensly interested in Israel and would like to visit. The TV show was really bad for Israeli PR and very disheartening to watch as an Israeli. Perhaps the Foreign Ministry should commission a more sympathetic director to show our side of the story. .

    • non Jewish friens

      arik, 01/03/11 15:28

      are not antisemitens or anti-Israei. Those who are, would refrain from being your friends, wouldn't they?

    • The ignorant British believe the series is the truth (ל''ת)

      מה לעשות, 01/03/11 15:34

    • Keren, I agree

      I O Silver, 01/03/11 16:14

      The worst case was that C4 presented this as an ''unbiased'' representation of the Israeli Arab conflict.

      The programme only deals in black and white, 1948 vs. 2005 and nothing in between. Given this was commissioned by C4, I should not be surprised really.

      I think that the Israeli foreign office is failing, and failing miserably in putting Israel's story forward. They do not understand how to approach the British/European/Local audiences. This is because a very myopic thinking about European. I have seen no response or attempt to explain our side of the story.

      By the way, the constant and incessant campaign to de-legitimise Israel and its right to self defend itself is starting to influence people's view of Israel. The Israel Foreign Ministry should take note and react!

    • מצד אחד ''This is something for us to think about'' ומצד שני

      אורן, אטלנטה, 01/03/11 16:38

      את מעוניינת בבמאי אוהד יותר לישראל. למה בעצם ? אם האמת מצויה בגרסה המוצגת בסדרה המדוברת (ולמען הגילוי הנאות, לא צפיתי בה), האין הצופים ראויים לדעת אותה ?
      ב-48' אכן בוצעו עוולות מאד קשות בפלסטינים. מאות אלפים נעקרו מביתם, חלק בלתי מבוטל מהם גורש באופן יזום ומאורגן, והאדמות שלהם נלקחו לצמיתות ע''י המדינה, כאילו שמלחמה מבטלת את קניינו של אדם.
      זו האמת לאמיתה - למרות שבבית הספר סיפרו לנו סיפור שונה בתכלית - ואין דרך לעסוק בה באופן שיציג את הצד הישראלי בדרך אוהדת.

      • מצד שני?

        arik, 01/03/11 16:55

        אילו עוולות בדיוק בוצעו? הצד הפלסטיני סירב לקבל את החלטת החלוקה ופתח במלחמה בגבויין של מדינות ערב.את זה אני מקווה שלימדו אותך בבית הספר. גירושים יזומים כמעט ולא היו. מרבית הערבים נמלטו מבתיהם. ואולי גם את זה שכחו ללמד אותך בבית הספר. הדבר דומה למה שהתרחש במלחמות אחרות במאה העשרים, באירופה ובמזרח הרחוק. מלחמות וסכסוים אתניים הביאו לכך שאוכלוסיות נעקרו ורכושן אבד לצמיתות, וכו הביאו לביטול גורף של קניינם של עשרות מליונים, ולמרות זאת איש אינו טוען שפקיסטן, הודו צ'כיה או פולין הן מדינות שאין להן זכות קיום שכן ייסודן בעוול, כמו במקרה הישראלי. אני מניח שאינך יודע שכן הברזת מן השעור שלימדו על כך.ומה עוד שלא לימדו אותך הוא שמאות אלפי יהודים גורשו ממדינות ערב ושרכושם הוחרם וגם הם לא קיבלו שום פיצוי על כך. אולי כדאי שתחזור לבית הספר, ברמה גבוהה יותר, ותקפיד להיות נוכח בכל השעורים.

        • אין טעם

          קצ'קוקו, 01/03/11 17:38

          בעיניו אנו קולוניאליסטים שזייפו את התנ''ך בכדי שתהיה להם חזקה על הארץ. הוא ודומיו מתכחשים לעובדה שאנו העם היחיד ששב לארצו לאחר שנעקר ממנה למשך אלפי שנים ועדיין שמר לה אמונים בתפילות, בכיסופים ובמאוויים

      • האויב הערבי האכזר שם קצוץ על החוק הבינלאומי,

        ר.בקצה, 01/03/11 17:21

        ולכן, כל ישוב יהודי שנכבש ב-48' תושביו גורשו או נלקחו בשבי והוא הוחרב.
        לאור זאת, ברור שלו היה מנצח האויב הערבי היהודים היו מגורשים במקרה הטוב ומחוסלים במקרה הרע.ללוחמי 48' לא הייתה שום אפשרות לשחק בהומניזם נאוריסטי לאור העובדה שהם נלחמו על חייהם ממש (רק לשם השוואה, שער בנפשך שבמלחמה שתפרוץ היום ייהרגו 60,000 יהודים).

      • אתם ממציאים מיתוסים כדי לנפץ אותם

        שטק, 01/03/11 17:37

        אף מורה לא יטען היום שכל הערבים ברחו ב-48 אלא יאמר שהמציאות הייתה מורכבת יותר והיא פרי תולדה של מורכבות המלחמה. ביפו ובחיפה האוכלוסיה ברחה. בחיפה (מעניין) הערבים לא רצו הפסקת אש עם היהודים, הגנרל סטוקוול מעיד שנכבדי הערבים בחיפה פנו לממשלת סוריה וזו הורתה להם לעזוב את העיר ולא להיכנע ליהודים.
        לעומת זאת בלוד וברמלה גורשה האוכלוסיה, בעקבות התקוממות שאירעה שם לאחר כיבוש העיר.

  • 4.

    שמישהוא יזכיר לי-

    אלי הגרוזיני, 01/03/11 15:08

    למה עשו שונא ליעקב -

  • 3.

    בריטניה המוסלמית והגזענית

    בריטי לשעבר, 01/03/11 15:02

    בריטניה שוטפה במוסלמים גזענים חסרי תרבות. זה מה שמגיע להם.

  • 2.

    השמאל אשם בכל האנטי ישראליות בעולם (ל''ת)

    עשו שונא ליעקב=הלכה, 01/03/11 11:20

  • 1.

    מימון איסלמי להפקה - הייתי שולח לו מחסלים ... (ל''ת)

    20% מוסלמים בברטניה, 01/03/11 08:51