• 32.

    צודקת 100%

    לי, 20/04/11 08:39

    לכן אני לא הולכת לקולנוע כבר שנים. גם מחיר מופקע לכרטיס, גם תוספת ''קנס'' להזמנה מראש (לא יותר הגיוני היה שזה יהיה יותר זול, כדי לעודד אנשים להשתמש בשירות?!) ועוד המחירים המגוחכים לקניית הכיבוד. ממש בדיחה, ומבחינתי אין שום סיבה לצאת מהבית בשביל זה בכלל. יחי האינטרנט!

  • 31.

    האינטרנט מציע הרבה יותר מהמפיצים בישראל

    ורד, 17/02/11 14:58

    לקולנוע בארץ מגיעים לרוב סרטים שהיתרון שלהם על שאר הסרטים בעולם הוא שהם נכתבו בשפה האנגלית. שפת הסרט היא לא סיבה מספיק טובה לשלם עליו. הבעיה היא באילו שאחראים על יבוא של סרטים לישראל שכנראה לא שמעו על האינטרנט או שמתעצלים להשתמש בו. אם הם לא עובדים - הם לא יקבלו משכורת.

  • 30.

    בקיצור את לא אוהבת ללכת לקולנוע...

    unknown, 15/02/11 03:26

    גם אני לא, ויש עוד הרבה אנשים אחרים שגם לא אוהבים ללכת לקולנוע. יש אנשים שכן. יש אנשים שלפעמים.
    היתרונות ידועים, החסרונות גם הם ידועים והאלטרנטיבות גם.
    כתבה איך לומר... מיותרת.

  • 29.

    יש גם אלטרנטיבות חוקיות

    אלעד, 13/02/11 08:44

    יש עדיין וידאומטים ויש VOD

    בכל מקרה, בעניין מחירי הקולנוע אני מסכים איתך לחלוטין. עד שהקהל לא יצביע ברגליים כלום לא ישתנה.

  • 28.

    את יכולה גם לקנות סרט באינטרנט, זה לא הכל פיראטי (ל''ת)

    צי, 13/02/11 00:08

  • 27.

    מה בדיוק האלטרנטיבה לפרסומות לפני הסרט?!

    ארז, 12/02/11 12:39

    פרסומות הן דרך לגיטימית לחלוטין, עבור אולמות הקולנוע, להרוויח הכנסות נוספות - מה שמאפשר מחיר נמוך יותר של הכרטיס (45 שקל לזוג כרטיסים, שנרכשים באשראי באינטנרט - זה מחיר סביר ביותר).

    ומה בדיוק האלטרנטיבה לפרסומות לפני הסרט? בארה''ב יש פתרון אחר - הסרט מתחיל בדיוק בשעה המפורסמת, אבל המקומות לא מסומנים. מי שרוצה מקום טוב - צריך להגיע מוקדם יותר - ואז להיחשף לפרסומות שמוקרנות עד שהסרט מתחיל. ככל שתגיע קרוב יותר למועד ההתחלה של הסרט - תראה פחות פרסומות, אבל אז גם תזכה למקום פחות טוב באולם.

    אז סליחה, השיטה הישראלית, בה אני יכול לבחור בעצמי את מקומי באולם מראש - עדיפה לי.

  • 26.

    תגובה לגבי העדפה לבתי הקולנוע

    יגאל, 11/02/11 21:25

    האמת עדיף ויותר מעניין לעשות סקס בקולנוע מאשר בבית....תנסו!

    • שרון חזיז כבר שרה על זה. ''אני אוהבת את זה בקולנוע'' (ל''ת)

      חשי, 24/02/11 14:19

  • 25.

    בלונדון הרבה יותר יקר

    אמיל, 11/02/11 09:35

    כרטיס עולה בין 11 ל13 פאונד (במרכז בהעיר יותר יקר משכונות צדדיות) וסרטים בתלת מימד עולים אפילו יותר. הרמה של בתי הקולנוע הממוצעים היא כמו בסינימה סיטי עם מושב נח ומחזיק לכוס. שכר המנימום הוא 5.93 פאונד שזה בערך חצי כרטיס.

  • 24.

    למה כן ללכת לקולנוע

    הפטיש, 11/02/11 09:30

    א. כי שם אתה מתרכז בסרט ולא הולך כל רגע לנהל את הבית
    ב. כי זה זול - אנו הולכים זוג עם כרטיס אשראי באמצע השבוע ומשלמים ביחד 38 שקלים
    ג. כי אנחנו לבד - בקושי באים זוג או שניים נוספים, אז מי צריך כרטיס מראש.
    ד. אנו שונאים פופקורן ממילא.
    ה. פרסומת? באים קצת אחרי הזמן, לא בוער

    הולכים רק לסרטים מעולים, שלא מגיעים לזבל של הוט או יס.

  • 23.

    שנים שלא הייתי בקולנוע, האמת אני לא מתגעגע. (ל''ת)

    גל, 11/02/11 09:27

  • 22.

    את מקשקשת. הקולנועים כל הזמן בסכנת סגירה. אז הם מתפרנסים. מותר להם.

    שדגכ, 11/02/11 09:16

    ואת יכולה להגיע באיחור אופנתי של רבע שעה. חוץ מזה שאני לא רואה פרסומות בטלוויזיה (למה את מבזבזת על זה את הזמן שלך בבית??) ודווקא נהנית לראות אותן לראשונה בקולנוע. ואי אפשר להשוות את החוויה של סרט על מסך גדול לחוויה של סרט בטלוויזיה. זה פשוט משהו אחר.
    בקיצור, קשקוש.

    • מי אתה, מנכ (ל''ת)

      איתי, 11/02/11 10:23

    • מי אתה, מנכ''ל יס פלאנט?

      איתי, 11/02/11 10:23

      התגובה שלך כל כך לא משכנעת שלא נותר לתהות אם אתה היחצן של סינמה סיטי.

    • אז אולי יש בעיה במודל העסקי?

      צפוני, 15/02/11 10:08

      אם פחות ופחות אנשים הולכים לקולנוע אז אפשרות אחת היא להעלות את המחיר כדי שהפראיירים שעדיין הולכים יכסו על ההפסדים. זה לא עובד אם הם כל הזמן בסכנת קריסה.
      אפשרות שניה היא להוזיל קצת את הכרטיסים וכך למלא אולמות ולהרוויח מעט במקום להפסיד הרבה. שווה לנסות, לא?
      אפשרות שלישית היא להוזיל בהרבה את הכרטיסים וליצור מוצרים טיפה פחות יקרים (איכות של סרט זה לא רק אפקטים סופר דופר יקרים וכוכבים שמרוויחים 20 מיליון להפקה).

      אגב, מעולם לא הורדתי סרט באופן פיראטי ובעשר השנים האחרונות גם לא ראיתי סרט שהורד פיראטית. עדיין אני נמנע מהקולנוע ב-5 השנים האחרונות כי זו נהייתה חוויה מגעילה ויקרה עד אימה. אני מעדיף להפסיד סרטים שמעניינים אותי על פני לסבול שם, ומסתבר שאני לא לבד.

  • 21.

    פעם ראשונה שאני מגיב

    עודד, 11/02/11 07:34

    אני גר בקנדה
    מחיר הכרטיסים זהה לישראל ואין אופציה של שמירת מקומות - מה שאומר שאתה קונה כרטיס באינטרנט ועדיין חייב לחכות שעה בתור רק כדי להיות בשורה ראשונה
    גם פה אין הפסקה - ככה רואים סרטים באמריקה
    מחיר הפופקורן זהה ופה יש פי שתיים פרסומות מטופשות בהתחלה.....
    זה עסק ומטרתו של עסק הינה להרוויח כסף....
    תפסיקי לחפש תירוצים מטופשים להתלונן על הכל

    ובתור אחד שעובד על סרטים - אני לא מרוויח פי שש ממך

    • זה שזה ככה בקנדה לא אומר שזה נכון

      בלה, 11/02/11 10:22

      אולי לכן תמיד האמריקאים יורדים על הקנדים.
      וברור למה אתה מגן על השחיתות, אתה עובד בסרטים!

      • לגמרי הגזמת...אני ישראלי ולא קנדי

        עודד, 12/02/11 06:22

        גם אני מוריד סרטים....והאינטרנט פה מהיר אש...
        אני לא מגן על האמריקאים...
        תאמיני לי שעובדים מאוד קשה על כל פריים שאת רואה
        לפעמים שוט מגיע לגרסא 4500....אני לא טועה ולא מוסיף אפסים...
        כל כסף מגיע אחרי עבודה מאוד מאומצת אז אנא אל תזלזלי

        ותפסיקי להתלונן....לא רוצה - אל תלכי.....

  • 20.

    אנחנו ויתרנו מזמן על קולנוע. יקר ומיותר!! (ל''ת)

    יעל, 11/02/11 07:13

  • 19.

    כבר איזה 5 שנים לא הייתי בקולנוע... (ל''ת)

    פיצ, 11/02/11 01:21

    • מה דעתך לעזוב את ה'חרא הגדול' ולהטריח עצמך לסרט טוב? (ל''ת)

      סתם אוהב קולנוע, 11/02/11 18:04

  • 18.

    פופ קורן שוד לאור היום בקולנוע למה? עולה להם חצי שקל מוכרים ב30 גנבים (ל''ת)

    יעקב היודע, 10/02/11 23:43

    • תביא בוטנים מהבית. תחביא בתחתית התיק. לא רואים ולא שומעים. (ל''ת)

      שדגכ, 11/02/11 09:16

  • 17.

    מצוייין, מצאתי לי את הצידוק להוריד סרטים! הגונב מגנב פטור!

    קובי, 10/02/11 23:25

    לשלם 41 ש''ח, לסבול 15 דקות פרסומות...מה זה אם לא גניבה/שוד ברוטלי ???

  • 16.

    צודקת

    שי, 10/02/11 23:07

    קונים סטרימר (או HTPC) ויש חוויה קולנועית בבית בלי לפשוט רגל.

  • 15.

    כבר 10 שנים לא ביקרתי בקולנוע

    יאיר, 10/02/11 22:35

    אני חי מצויין (ולא רואה את האח הגדול)

  • 14.

    נמאס לשלם על פרסומות

    אחת, 10/02/11 21:59

    אם אני משלמת כל כך הרבה על סרט- לפחות שלא יקרינו פרסומות לפניו!!

  • 13.

    כתבה מעולה

    ברק, 10/02/11 21:53

    בתור חובב קולנוע שמוציא יותר מידי כסף על אותם הסרטים אני מסכים לחלוטין עם כל מילה

  • 12.

    באמסטרדם לדוגמא....

    ירון, 10/02/11 21:49

    עשיתי בדיקה כמה עולה כרטיס לבית קולנוע של פאטה באמסטרדם ( פאטה למי שלא מכיר, חברת קומפלקסים של בתי קולנוע מפוארים, נוחים, כמו הסינימה סיטי). כרטיס לסרט 9 אירו ( 45 שקל) גם און ליין. יש מגוון הנחות: בוקר ב 5 אירו, סטודנטים ב7.5 אירו ועוד . המחיר הרגיל הוא כמעט כמו בהזמנה און ליין בארץ רק ששכר המינימום לשעה בהולנד עומד על 8.2 אירו לשעה = 40.3 שח. זא בארץ משלמים על כרטיס קולנוע כפול משכר המינימיום לשעה ( 20 שקל) ובהולנד משלמים על כרטיס קולנוע כמו שכר המינימום לשעה.

  • 11.

    ישראל - עולם שלישי בקושי

    John Doe, 10/02/11 21:32

    ישראל - עולם שלישי בקושי

  • 10.

    אני עם שלוש... תודה לך.

    יניב, 10/02/11 20:35

    יש לנו תרבות של מתלוננים, הגיע הזמן לפרגן לאנשים כאן, כמו לבעלי הקולנוע שמשלמים מיסים מטורפים, לקופאית שהיא כמאט בודאות מרויחה משכורת נמוכה ולכל בני האדם שבוחרים לחיות בארץ הלא מאפשרת הזאת.

    תודה

    • הקופאית מרוויחה שכר מינימום לא הוגן ונצלני (ל''ת)

      ירון, 10/02/11 21:51

  • 9.

    Not only in Israel

    Rebecca, 10/02/11 20:15

    All that is said is true, but it is not only in Israel. I live in New Jersey, not too far from new York City. Minimum Salary here is $7.50, the price of a movie ticket is $10.50. you pay extra for Internet reservations, at least a dollar and you watch over 20 minutes of commercials and coming attractions.

    About a year ago I went to see a movie in Israel. The quality of the sound and picture were much better than in most theaters here!

    • Reply to Rebecca

      ישראלי, 10/02/11 23:25

      Dear Rebecca.. try to choose a BETTER SOUND AND QUALITY MOVIE THEATER.. the sound in LA theaters is Fantastic and we have some of the most Restored historic theaters in the US.. so New Jersey is a nice state, but it does not reflect on the rest of USA..

  • 8.

    עוד שנה עברה עוד שנה באה

    מיכאל, 10/02/11 20:14

    ועוד פוסט על כמה יקר ללכת לקולנוע..
    כן, זה ידוע. זאת גניבה.
    פשוט תפסיקו ללכת.

  • 7.

    צודקת. ברגע שיהיה אינטרנט מהיר, הקולנוע ימות

    אדם חושב, 10/02/11 19:58

    הסרטים היחידים ששווה לראות בקולנוע זה 3D את כל היתר ניתן לראות בבית, בלי פרסומות, בלי אח''מים שלא יכולים לא לענות לטלפון, בלי מחיר מופרז של פופקורן ובלי הפסקה כדי לקנות עוד פופקורן.
    לשלם עוד 4 ש''ח כדי להזמין באינטרנט זה פשוט גדל, אף אחד לא מתלונן וכולם משלמים. כמו זמן אויר....
    פרסומות אמורות לסבסד את מחיר הכרטיס. לא נראה שזה כך. הסרטים היחידים שאני עוד רואה בקולנוע זה 3D.

    • כשיהיה אינטרנט מהיר? אתה יכול להוריד מה שבא לך

      שאול מונטריאול, 11/02/11 04:33

      בהורדה ישירה. בממוצע, יקח לך כארבעים וחמש דקות להוריד סרט קומפלט. זה בחינם וזה פחות מהזמן שיקח לך להחנות את האוטו. פה בקנדה אגב מחיר הכרטיס זהה לישראל, הפרסומות נמשכות כ20 דקות והפופקורן יקר רצח. הקיצר, דופקים את כולם לא רק את הישראלים. אבל מה ללכת לקולנוע? שבו בבית ותורידו סרטים. קל ופשוט.

      • ולמי ישתלם לעשות סרטים בכלל? (ל''ת)

        אליהו בוננו, 11/02/11 18:06

  • 6.

    סופסוף כתבה לעניין !!!

    צופה בסרטים, 10/02/11 19:41

    אמת לאמיתה ! כל הכבוד !

    ולא ציינת שה''עמלת הזמנה באינטרנט'' היא לא 4 ש''ח סתם ככה אלא 4 ש''ח לכל כרטיס !!! פשוט חוצפה, אכן זה צריך להיות מוזל, או לפחות באותו מחיר.
    ואמת - משלמים כ''כ הרבה, ועוד הם מעיזים לשים פרסומות !

    סופסוף כתבה לא פוליטקלי קורקט ! אני אפילו לא חושב פעמיים אם להוריד סרט או לא, כרטיס זוגי לקולנוע זה כמה שעות עבודה, ועם כל הכבוד לזה שקולנוע הוא בילוי (ולפעמים אנחנו הולכים לשם), זה קורע לי את הכיס !!! לא פחות כיף לשבת בבית, לחבר את הדיסק און קי ישר לטלויזיה ולראות סרט טוב באיכות גבוהה (אפילו HD) על הספה, וגם זה עם פופוקרן (ניסחת יפה את המחירים המופקעים, פשוט מופקעים).

    קולנוע זה לא לונה פארק ! שיקחו מחיר נורמלי, או שיסבלו מהורדת פירטיות.

  • 5.

    היום ברוב הבתים יש מסך שטוח, גדול - יותר נעים, יותר חמים , (ל''ת)

    והאוכל יותר זול ויותר בריא - אני מצביעה ברגליים, 10/02/11 19:37

  • 4.

    צודקת. המחירים מוגזמים, ומה שהכי מעצבן זה שבכל מקום אחר הזמנה דרך

    יובל, 10/02/11 19:34

    האינטרנט עולה פחות, מכיוון שכך אין צורך להעסיק אנשים מיוחדים העוסקים בהזמנות. רק בקולנוע הזמנה דרך האינטרנט עולה יותר, אלוהים יודע למה. איך יתכן שגם המקום חוסך כסף על עובדים, וגם אנחנו משלמים על זה יותר?? לא יאומן.

  • 3.

    התבכיינות שלא לצורך

    דוד, 10/02/11 19:30

    שעת תחילת הסרט היא כמעט תמיד עשר ועשרים, גם אם כתוב תשע חמישים, עשר ורבע וכו'. הפופקורן במחיר מופקע? לא צריך לקנות. ומה את רוצה מהקופאית? שישלמו לה שכר מינימום וגם שהיא תהיה חובבת קולנוע? כמו שתבקשי מהקופאית בסופר לדעת את הערך התזונתי של קולורבי. ורובן לא לועסות מסטיק אדישות אלא נותנות שירות טוב. הדבר היחיד שאני מסכים איתך עליו הוא התשלום המיותר על הזמנת כרטיס דרך האינטרנט - במקום לתת הנחה, גובים על זה קנס.

    • למה זה הגיוני ונורמלי בעיניך שהם יכולים לשקר לי??

      עמוס תא, 10/02/11 23:15

      מוזר שכל כך הגיוני ונורמלי בעיניך שהם יכולים לבזבז לי חצי שעה מהחיים,אם הסרט מתחיל בעשר ועשרים , תגידו לי את זה במפורש ואל תשקרו לי ותגיד שהוא מתחיל בתשע וחמישים

      • נו באמת, עמוס, תאחר ברבע שעה וזהו. (ל''ת)

        שדגכ, 11/02/11 09:18

        • לא רוצה לאחר

          איתי, 11/02/11 10:25

          לא רוצה להגיע באמצע הסרט, רוצה להגיע בזמן ובלי פרסומות. מה יש? שילמתי על הסרט מחיר מלא? למה בתיהקולנוע צריכים עוד להרוויח עלי מהמפרסמים? מה זאת התשובה הזאת תבוא מאוחר ברבע שעה?!

    • דוד, אני מסכימה איתך במאה אחוז. (ל''ת)

      שדגכ, 11/02/11 09:18

  • 2.

    כל הכבוד לטורק!

    אורחת, 10/02/11 14:38

    אחלה אתר להורדות.

  • 1.

    שכר מינימום בארה''ב הוא 10 דולר וזהו המחיר של כרטיס

    תודה לכל המתרגמים ואתרי ההורדות - god bless u, 10/02/11 14:04

    לסרט, מן הראוי שבישראל מחיר של כרטיס לסרט יהיה במקסימום 20 ש''ח (זהו שכר המינמום בארץ למי שלא יודע) - עד שירדו המחירים אני אמשיך להוריד סרטים בלי נקיפות מצפון, אצפה בסרט בפיג'מה עם חברים, בשקית פופקרן למיקרו שעלתה גג 4 ש''ח ובקבוק קולה ב-5 ש''ח ואהנה מכל רגע בצפייה במסך 37 אינצ'.......

    • זה לא נכון

      אורחת, 10/02/11 14:39

      מחיר כרטיס בארה''ב הוא 7-8 דולר.

      • היית פעם בסרט בניו יורק

        xaxax, 10/02/11 19:48

        --גודל המסך הסאונד האיכות -- שווה גם 20$
        ישראל לא שם וגם לא תהיה -- ומה שהיא אמרה זה נכון מי שהולך לקולנוע פראייר גמור -- אני התנתקתי מהכבלים בגלל הפרסומות אז גם בקולנוע לספוג את זה !!! יש מספיק חרא במדינה צריך לראות את זה גם על המסך

        • לא רוצה לבאס אותך, אבל בכבלים אין פרסומות

          האיש, 10/02/11 20:20

          אלה הערוצים המסחריים שמשדרים את הפרסומות, ואלו גם ערוצים בחינם, כך שאין קשר לכבלים.