• 43.

    שום דבר לא חשוב בדברי הביקורת הנזכרים כאן כמו

    חרדי פאנאט צלידה, 23/10/11 00:38

    החווייה הכל כך עומתית שחויתי כשצפיתי בסדרה יחד עם זוגתי.
    אותנטי יותר מזה אין ולא יהיה בשום סדרה.

  • 42.

    סדרה נפלאה... אבל...

    תפוח, 24/03/11 11:56

    מגמת החילון שבה מגמתית ונראית מאד לעיין. ובכך הסדרה חוטאת.
    דידי מובאת כבחורה שכל מטרתה היא להוציא את עם ישראל מהמטה... להביא עוד ריטניג וצפיה.
    לעמותת הלל עולות המניות לאין ארוך בגלל הסדרה הזו. ראו בפורומי רשת איזו במה וכיצד מתדלקים עמותה זו היטב...
    אני כן מסכים בדבר אחד: עולם של יוצאים בשאלה: הוא לא גן עדן של שושנים...

    בקיצור, מאכזב.

  • 41.

    סדרה שטותית ושקרית!

    נעה, 22/02/11 16:24

    מכירה מעולה את שני העולמות,
    קשקוש!
    סדרה מטומטמת וחסרת הגיון.
    מסכנים, לא מכירים את העולם הדתי בכלל.
    צופים יקרים! כלפרק שקר!

  • 40.

    איפה הצניעות?

    יותם, 22/02/11 01:11

    בס''ד

    יש גבול עד כמה שאפשר לרדת.
    לא צריך להתרועע ח''ו באיזה מועדון גיאנום.
    ודווקא חונחתי בדרך מודרנית.
    פשוט התנגדתי אליה לא משנה מה ההורים אמרו או החברה אמרה.
    ברוך השם שלימדו אותי בביה''ס לשמור על העקרונות והערכים.
    גם לפני 10 שנים בגיל 14 הייתי מאוד מאוד חרד לדברים פרוצים.

    ולא צריך לדבר במונחים של חילוני/דתי.
    הרי כולנו יהודים/ות וכוללללנו עם שקדוש לקב''ה.
    וזה מאוד מאוד לא בסדר שחרדים לא יודעים שאסור לקרוא ליהודי מודרני ''חילוני''. כי למדתי, שהמשמעות המילה האמיתית היא גוי.
    אז אל תזלזלו בעצמכם/ן.
    וכל אלו שאם את/ה לא הכי חדרי אז סופך שתהייה חילוני רק החלישו אותי. בגלל זה מבין את אלה שיש להם בלבולים כאלו ואחרים.
    אך מפה ועד לצאת לפריצות ח''ו?! או או המרחק
    עצום ולא יעלה על הדעת.
    ומרן הרב קרנייבסקי דיבר נגד לשון הרע בציבור החרדי שבגלל זה באה עניות.
    כולנו צריכים לעשות תשובה. הפילו הרבנים.
    הם בעצמם עושים על עצמם וידוי, אומנים על דברים שיראו לנו קטנים כחמורים.
    לא אומר ח''ו שצריך לאסור הכל, אך עדיין צריך לשמור על הערכים.
    ולמה לא מראים סדרה על בעיות של חוזרים בתשובה?בגלל איצניעות?

  • 39.

    פרק 4 מדהים ונוגע ללב. מרגש. (ל''ת)

    מיכל, 22/02/11 00:01

  • 38.

    יופי של דרמה. אני נהניתי מכל פרק. מקווה שימשיך כך (ל''ת)

    הבובה זהבה, 17/02/11 17:16

  • 37.

    לי נראה

    מיכל, 15/02/11 11:15

    כאילו ההסתכלות של כותב הביקורת פשוט שטחית מדי. סדרה עלילתית טובה לא נמדדת במידת הדיוק שלה למציאות אלא בעלילה - והעלילה מצוינת, יותר מרוב הסדרות הישראליות שיש היום. מצידי שהחרדים יהיו חרדים, או שיהיו חייזרים ממאדים, בשבילי הכל אותו דבר.

    • נו, אבל עדיין יש השפעה חברתית (ל''ת)

      יותם, 22/02/11 01:13

  • 36.

    ועוד דבר: וואי, הילד עם פיאות מאחורי האוזניים? אוי .. איך יכול להיות?

    שלוה, 13/02/11 09:02

    נו באמת. זה מה שחשוב? זה אי אמינות?
    למי זה מפריע חוץ מלקומץ קטן של חרדים שבשבילם סיגנון עיצוב הפיאות עושה את החיים לאחרים?
    באמת.... הגזמת!

  • 35.

    ליצחק, לא ברור לי למה אתה שונא כל דבר שמעורר מחלוקת על הדת

    שלוה, 13/02/11 08:59

    לא מכירה אותך. אולי אתה דתי - אבל אני מצפה שגם דתי יהיה נאור מספיק כדי להתמודד עם מחלוקות. אחרת אתה ממש כמו הדמויות של חלק מהחרדים בסרט הזה. אתה לא מוכן לשמוע מה שלא מתאים לדרך שבה חונכת, לא פתוח ולא סקרן. חבל.
    בעיני הסרט הזה מצוין ושני הפרקים הראשונים גרמו לי להקליט אותו כדי שאול לראות אותם שוב ושוב.
    שלוה

  • 34.

    לי הסידרה מצוינת ומספקת גם את סקרנותי על עולמות אחרים

    רון, 13/02/11 08:55

    מותח, זורם.
    הדמויות עשירות ועמוקות והעלילה טובה.
    יישר כוח!

    • הבעיה היא שהמידע שאתה מקבל מסולף (ל''ת)

      סקרנית, 14/02/11 09:38

  • 33.

    נחמד מצידך להעתיק את דברי ציפי קלר לסידרה (ל''ת)

    קרן, 09/02/11 11:06

  • 32.

    לי אין סימני שאלה: דרמה טובה ומענינת!

    ברוך הוא, 07/02/11 23:43

    פרק 2 מעולה.
    הדמויות נעשות עמוקות ומורכבות יותר, משחק מצוין, דיאלוגים מצוינים. סיפור טוב.

    אחלה טלביזיה !!!!!!!!!!!!!!!!

  • 31.

    אנשים שמנסים דרך סידרה לצאת מי האמת האמיתית (ל''ת)

    אריאל, 07/02/11 21:19

  • 30.

    מתרגש שעלתה סידרה כזאת. כל הכבוד! מצוין! (ל''ת)

    יעקב החופשי, 07/02/11 14:13

  • 29.

    הדמויות נהדרות ולא דמוניות בכלל

    מיכל, 07/02/11 14:10

    בתיה ממש מצוינת ולא חורשת רע אלא מאובנת ובמצוקה.
    חמי לא בטלן אלא מבולבל וסובל.
    ממש כתוב מעולה ולא חד מימדי. אהבתי את העצוב של הדמויות.
    הסידרה מתחילה מעולה ואני מחכה לראות את פרק 2 היום.
    כל הכבוד ליוצרי הקולנוע הישראלי.

  • 28.

    ביקורת שגויה

    אותו אחד שיודע, 06/02/11 21:35

    בתור חוזר בשאלה מהעולם החרדי, אני יכול לומר שהסדרה והדמויות יותר קרובות למציאות מרוב סדרות הטלוויזיה שראיתי,נעשתה עבודת הכנה מעולה. זו תמונה אמיתית של העולם החרדי ושל החוזרים בשאלה.

    • באמת...

      מישהו שיודע..., 08/02/11 22:41

      באמת כשחזרת בשאלה גזרת את הפאות בצורה כזו? באמת כשהיית חרדי והיתה לך חברה לא יכולת לתקשר איתה? כאילו... עד איפה? דירה עם קודים? בטח עברת טראומה יוצאת דופן.... בואו לא נעבוד על עצמנו ונכיר בעובדה שבסדרות מעין אלו מנסים להראות את החרדים בצורה לא ממש אמינה. יותר נכון ממש לא אמינה.

      • מהיכרות עם מתנדבת בהלל ככה זה במציאות. ממש ככה! (ל''ת)

        רון, 13/02/11 08:56

      • בתור דתי בישבה בבית ישראל אני יכול לכתוב לך שיש דירות עם קודים כמו שיש (ל''ת)

        יותם, 22/02/11 01:00

  • 27.

    לדעתי כתוב נהדר ומעניין. לדעתי אמין וכך גם חשבו היועצים של התכנית

    דליה, 04/02/11 00:12

    לפי מה שפורסם לתכנית יש יועצים חרדים לשעבר כך שאני בטוחה שהסדרה אמינה .
    חוץ מזה כחילונית לא מעניין אותי איפה הפיאות של הילד. מעניין אותי אם העלילה אמינה.
    נראה לי שהמבקר מחפש פגמים בכוח.
    אני סקרנית לדעת מה יקרה הלאה ולהכיר את העולם הזה ואת יחסו למי שעוזב אותו.
    בהצלחה לסדרה מכל הלב.
    אני נהניתי מהפרק הראשון.

    • את יכולה להכיר אותם באופן אישי

      יותם, 22/02/11 00:57

      בס''ד

      את יכולה גם לבוא למידרשייה לשבת באיזור חרדי ולהתפלל בחסידות מסויימת ולשאול בסוף התפילה איפה אפשר לעשות סעודה או שמישהי כבר תבוא אליך.
      הכנסת אורחים היא אחת ההנהגות החשובות בחיסידות.
      אני אישית מאוד התחזקתי מזה וכיום אני ב''ה כבר מגובש עם הבחורים של חסידות באיאן, אך זה עדיין בעייתי לבעלי תשובה להתקבל למקומות גבוהים כמו חסידות. ביראוקרטיה.
      בטח צריך המלצות כמו בהנדבות לצבא.

  • 26.

    ביקורת ניבזית

    יעל, 03/02/11 07:57

    טסלר הוא דתי שכנראה קצת קשה לו לראות את הצדדים הפחות יפים שיש אצל הדתיים, אז במקום להתמקד במשחק המעולה, הסיפורים המרגשים, הכתיבה היפה, הוא בחור להעניק לקוראיו שיעור בדת...
    הסדרה מצויינת, מרגשת ועושה את העבודה..מדובר בסדרת דרמה לא בתוכנית תחקירים!!!

    • מסכימה (ל''ת)

      מיכל, 07/02/11 14:10

  • 25.

    מה?גאלה הייתה פשוט מהממת,מרגשת ואמינה (ל''ת)

    שרי, 02/02/11 18:53

  • 24.

    שהשחקנים לא מכירים את העולם החרדי איך ישחקו ?

    בושה לסידרה, 02/02/11 16:38

    ממש סידרה על הפנים, שאלו את השחקן הראשי האם הוא מכיר את העולם החרדי, הוא אמר שהוא מכיר אותם דרך הטלוויזיה וכדומה.

    איך שחקן יכול לשחק דמות שהוא בכלל לא מכיר, לא למד עליה, ביקצור סידרה שנועדה לכישלון לפני שהיא התחילה.

    • תגובה טיפשית. אז מה, שחקן שמשחק רוצח צריך קודם לרצוח???? (ל''ת)

      דליה, 04/02/11 00:13

      • שחקן שמשחק רוצח יבקר בבית סוהר ויפגוש עבריינים (ל''ת)

        קצת אמינות בבקשה, 14/02/11 09:39

  • 23.

    מסכימה עם הביקורת חלקית

    אחת, 02/02/11 14:57

    דווקא האישה נראית חרדית ליטאית להפליא. דן שפירא לא ברור מה הוא- אשכנזי? מזרחי? אין כזה דבר לא ברור אצל החרדים. ולמה שאישה אשכנזיה סטנדרטית תתחתן עם בחור ספרדי?
    הקטע שהוא גוזר את הפאות בפומבי על שפת הים לא אמין בשיט, אף אחד לא יעשה את זה ככה במחי יש בפומבי. אלה שנים של עול שהיו על צווארו ולא מוחקים אותם כאילו הוא תולש שערה לבנה. לא אמין.

    • מתחקירים של הלל מסתבר שככה בדיוק זה קורה במציאות: על שפת הים הם משילים

      דליה, 04/02/11 00:15

      את סימני הדתיות, או ברחוב צדדי באיזה חצר. ממש ביום הראשון כשהם עוזבים ומגיעים לעיר.
      את ההתלבטות הם עושים הרבה לפני שהם מחליטים להגיע לעיר ולעזוב את הקהילה הדתית.
      את כל זה קראתי באתר ובראיונות של הלל, האגודה שעוזרת להם בהתנדבות.

  • 22.

    הביקורת די מדויקת. הסיבה לפספוס נעוצה בכך שכותב עצמו לא מכיר את החרדים

    זאב, 02/02/11 09:15

    צפיתי.הביקורת די מדויקת. הסיבה לפספוס נעוצה בכך שכותב עצמו לא מכיר את החרדים ואולי אף משתמש בבמה כדי להציגם באור שלילי. הסרט מומלץ למי שמבקש חיזוק לדעותיו השליליות על חרדים. מי שרוצה באמת להכיר אותם שיחפש את זה במקום אחר.

    • עוד שטות: מי שכותב על רצח צריך קודם לרצוח? הכותב צריך לעשות תחקיר

      דליה, 04/02/11 00:17

      מעמיק ולדעת לכתוב.
      הכותב של הסידרה הזאת עשה את זה לפי מה שנראה לי וכותב מצויין.
      אני נהניתי מאד.

      • אם זו התוצאה אחרי תחקיר, התחקיר רע מאוד (ל''ת)

        שיפי, 14/02/11 09:40

  • 21.

    ביקורת גרועה

    חוזר בשאלה, 02/02/11 02:44

    אני חוזר בשאלה כבר7 שנים , הסדרה משקפת מאד הרבה מהחוזרים בשאלה שעברו בדירות של ה.ל.ל ! ואין שום קשר לחבד ולשחקנים , הם לגמרי ליטאים כולל התמונות בבית !
    בקיצור תמשיך לעשות ש.ב על החרדים

  • 20.

    התאכזבתי מהפרק הראשון, רק חשבתי מי מממן את הסרט... (ל''ת)

    ואנחנו מתלוננים על קצבה לחרדים ברוכי הילדים הרעבים, 02/02/11 00:33

    • הפרק מעניין והנושא חשוב ואף אחד לא מממן את זה. לידיעתך. (ל''ת)

      מירו, 04/02/11 00:18

  • 19.

    כל מה שקשור בניקור ומקורות היהודיים,ושינאת חרידים מקבל רייטינג (ל''ת)

    חיים, 01/02/11 23:08

  • 18.

    דווקה נראה אמין מאוד הכותב לא ממתמצא בחרדים!!!

    נחום פ''ת, 01/02/11 22:21

    יצחק טסלר כתב:''כשדן שפירא מגיע לרב שמנסה לארגן מפגשים בין אלי לבין בנו הוא לבוש כחסיד חב''ד.''
    רק בור בעינייני חרדים לא יכול לזהות הבדלים בין חב''דניק לבין ליטאי.אומנם שני הסוגים לובשים מגבעת זהה חליפה קצרה ביום חול (החב''דניק הנשוי בשבת, כמו גם הליטאי המכובד כמו אברך בכיר, ראש ישיבה וכד' ילבש חליפה ארוכה) אבל יש הבדלים נראים והבולט ביניהם הוא שהליטאי יספר את הזקן לאומת החב''דניק שלא יגע בו. בכול מיקרה הרב ניראה כמו חילוני מחופש לליטאי!!!

    טסלר ממשיך ומקשה: ''איך יכול להיות שהילד המדובר נמצא עם פאות מאחורי האוזניים, דבר שלא מקובל בחב''ד? והאמא בכלל לבושה כמעט כמו מישהי ממאה שערים?
    אז זהו הילד אם הפעות מאחורי האוזניים כמו ילד ליטאי למהדרין.(גם לי נראה משכנאה) והאמה, דווקה ניראת ליטאית למהדרין. פאה בדיוק באורך בצבע ובסיגנון הנכון. חולצה בול. חצאית בדיוק בעורך הנכון. צבע הגרביים ממש לפי המקובל אצל הליטאים. וגם היא כמו הילד נראת משכנעת.
    אם תרצו אני אגלה לכם מה לא נראה אמין בית הכנסת ממש אבל ממש לא נראה בסיגנון חרדי הוא בית כנסת דתי לאומי טיפוסי

    • נחום צודק

      אליק בליק, 01/02/11 23:12

      אם כבר בחרת לתת ביקורת על תוכנית טלויזיה עשה זאת במקצוענות והעבר ביקורת על התכנית ברמה הטלויזיונית שלה. אני מסכימה איתך שהפרק השאיר אותי מאוד אמביוולנטית לגבי מה רצו לומר כאן אבל אני לא נוטה לפסוק אחרי פרק אחד בלבד... ונכון יש תחושה של מעט שטחיות בטיפול בנושא כל כך מורכב אז יכולת לומר את כל אלה ולא לנסות ממש למלא את מכסת המילים שלך ולציין שטויות תוך הפגנת בורות מוחלטת בניאנסים הקטנים שבין החצרות... אני אמשיך לראות את הסדרה כי מענין אותי לראות לאן זה יתפתח...

      • תסריט פלסטיק, שחקנים פסטיק, עלילה פלסטיק - ביקורת ברזל (ל''ת)

        זיו, 01/02/11 23:47

        • תסריט מעולה, שחקנים מעולים, עלילה מעולה. הכל זהב! (ל''ת)

          תגובה ל : זיו, 04/02/11 00:19

        • תסריט פלסטיק, עלילה פלסטיק, שחקנים... זהב!!!

          אלינור, 08/02/11 23:59

          השחקנים לא אמורים לתת את הדין על הטעות של התסריטאים! רק חבל ששחקנים כל כך על רמה כמו יון תומרקין צריכים להיות אלה שמבצעים את זה...

    • מה לעשות התרגלנו לרמת אמינות יותר גבוהות מתרגיל של מגמת קולנוע (ל''ת)

      דיו טובסקו, 01/02/11 23:45

      • מה אתה מבין בכלל? זה בעיני נהדר. הכל ענין של טעם וריח באמנות (ל''ת)

        תגובה לדין טובסקו, 07/02/11 14:11

  • 17.

    זה מה שבודקים? כמה זה כמו במציאות?

    רוחלה, 01/02/11 21:50

    מה עם הדמויות, עלילה, מצלמה? משחק? כל המדד זה אם זה דומה לעולם החריד או שונה? צרות אופק

    • אם זה לאמין הסיפור מתפורר העלילה מרגישה מלאכותי ואז גם הצילום לא עוזר (ל''ת)

      משה, 01/02/11 23:40

      • זה דווקא אמין אבל בכל מקרה זה דרמה ולא דוקומטנרי (ל''ת)

        תגובה למשה, 07/02/11 14:12

  • 16.

    לא נורא לפחות עכשיו החילונים יהיו יותר חילונים והדתיים יותר דתיים

    שחר, 01/02/11 20:40

    ממש כמו הסרט על המרמרה, הכל הקרצות שהשד יודע מאיפה הביאו אותם. אבל מי שרוצה להתחבא מאחורי חומת השקרים עכשיו יוכל למצוא עוד שקר כזה

  • 15.

    כנסו דחוף

    בנימין, 01/02/11 20:34

    ילד חרדי מתוק שלומד משניות וחומש שומר על עם ישראל יותר מכל אחד אחר .זה האמת ואין מה לעשות ומי שרוצה לשקר עצמו שימשיך לשקר ..מה שהחזיק ויחזיק את עם ישראל זה התורה הקדושה .שאר הדברים זה חולף ובגדר חלום בלבד

    • שיעור ביהדות

      מורן, 09/02/11 15:48

      הכל נכון. צודק. אבל מה כבר ציפית מסדרה בטלויזיה? אני בהחלט מכבדת את ההשקפה שלך אבל אני לא כל כך מבינה מה חרדי הדוק כמוך עם השקפות כל כך נחרצות בקשר לחרדיות מחפש בסדרות טלויזיה. לא עדיף ללמוד משניות במקום? חילוני מצוי שרואה את הסדרה- יקח לו הרבה זמן להגיע להשקפות כמו שלך אם בכלל, ולמעשה, סדרה מעין זו מיועדת בשביל חילונים. כל חרדי שיראה את הסדרה הזו אני מתארת לעצמי שירגיש רע עם העיוותים וחוסר האמינות בסדרה. במדינה יש גזענות ושנאה בלתי מוסברים בין החילונים והחרדים ומה תזיז עוד סידרת השמצה? לא מצפה מסדרת טלויזיה לכלום!!!

    • ישר כח (ל''ת)

      יותם, 22/02/11 01:19

  • 14.

    מסקימה עם כל מילה. (ל''ת)

    שירי, 01/02/11 20:12

    • כדאי שתלמדי קודם כל עברית.... (ל''ת)

      מירו, 04/02/11 00:20

  • 13.

    איציק, היטבת לבקר כרגיל אוהבת לקרוא אותך. (ל''ת)

    רוני, 01/02/11 20:12

  • 12.

    מסכים, אין מה לעשות עוד סדרה מעפנה, לא אמין בגרוש ויותר מזה

    שוקו ולחמניה, 01/02/11 15:55

    ליהוק שלא עובד, כתוב כיאלו סטונדנט לקולנוע כתב תרגיל, טקסטים לא אמינים, תסריט מפוצף בקשאיים שלא מצליח לרגש או להרגיש אנושי... פשוט מלאכותי - יוצרים שבאו עם רעיון...סדרה על חוזרים בשאלה! אחראי רשת: וואלה אחלה רעיון, בא נעשה מזה סדרה, לא ראינו כזה דבר!! יוצר: אבל אני לא יודע שום דבר על העולם הזה? אחראי רשת: שטויות הצופים מפגרים, מה הם מבינים, זה אחלה רייטינג דוס גוזר פאות. יוצר: וואלה לא חשבתי על זה כך? אחראי רשת: יש לי מלא כסף לתת לך, ולמרות שיש לי עוד הרבה רעיונות לפיתוח ששולחים לי, סדרה על דוסים קנה אותי, כך, תגיד איך הכתיבה שלך דרך אגב? יוצר: מה זאת אומרת יש לי ראיון על דוסים שחוזרים בשאלה? אחראי רשת: אהה נכון, כך תעשה סידרה. בושה, מה אנחנו מפגרים?

    • אתה אולי מפגר. הסדרה אינטלגנטית וטובה. פרק מעולה! (ל''ת)

      מירו, 04/02/11 00:21

    • אהבתי!!!!!!!! כך הכל התחיל... (ל''ת)

      אלינור, 09/02/11 15:00

  • 11.

    מסכימה עם כל מילה

    אריקה, 01/02/11 15:11

    כאחת שמכירה היטב את 2 העולמות אני מסכימה עם כל מילה.אין תחושה של אוטנטיות בכלל.
    יצחק - דש למוישה :-)

    • :) (ל''ת)

      טסלר, 01/02/11 15:45

  • 10.

    חוזרים בשאלה הם מסכנים

    בנימין, 01/02/11 15:06

    לא פה ולא שם

  • 9.

    לא מקצועי, הפקה חלשה (ל''ת)

    לא מקוצעי בכלל, 01/02/11 15:06

  • 8.

    לא משו.. ממש חלש ומשעמם (ל''ת)

    בר, 01/02/11 15:06

  • 7.

    שה' ירחם עליכם דחוף. אתם משועממים! גם הרואים גם השחקנים (ל''ת)

    חלשש, 01/02/11 15:05

    • הדבר הכי טוב שקרה לסידרה הוא יון תומרקין!!!!!!! (ל''ת)

      אלינור, 08/02/11 22:44

    • תלוי מי משועמם...

      מישהו קצת משועמם אבל בהחלט לא משעמם, 09/02/11 00:14

      הצופים אולי כן משועממים... לכן הם רואים את הסדרה... אבל השחקנים משועממים?
      השחקנים עובדים קשה מאווווד כדי שלאנשים משועממים יהיה תעסוקה להפיג את השיעמום... אז בואו נרגיע ונוציא את השחקנים המוכשרים שמדינת ישראל מתגאה בהם (כמו יון תומרקין המדהים) מהדיון הגזעני הזה על הסדרה הזו...
      גם אם אנחנו יודעים שהסדרה לא אמינה ולא מבטאת את אורח החיים החרדי בצורה נכונה וגם של החוזרים בשאלה...

  • 6.

    תכנית מטופשת.די לעשות ריטינג על חשבון הדתים והחרדים (ל''ת)

    משעמם לחילונים כנראה, 01/02/11 15:04

    • המפורסמים...

      מעריצה של יון תומרקין, 08/02/11 22:48

      השחקנים הצעירים שיש להם המווווווון מעריצות הם הנקודה החזקה. ישכרו אותם לעבוד בסדרה שמלכלכת על מגזר מסויים, לא משנה מהי רמת האמינות, ותיכף הדיעה של המון מהעם (בעיקר מהשכבה הצעירה) נסחפת להשקפה השלילית שהסדרה יצרה.
      חבל... אבל כך העולם עובד...

  • 5.

    תוכנית טובה (ל''ת)

    עמיתוש, 01/02/11 14:00

  • 4.

    לא התחברתי. חלש (ל''ת)

    רון, 01/02/11 13:38

    • אהבתי את הפרק. שיהיה להם בהצלחה! (ל''ת)

      מירו, 04/02/11 00:22

  • 3.

    היה אחלה פרק ! שימשיך ככה (ל''ת)

    RON, 01/02/11 13:27

  • 2.

    קצת דומה למוניקה מ''חברים'' (ל''ת)

    unknown, 01/02/11 11:31

  • 1.

    לא ידעתי שדן שפירא הוא חצי תימני... האמת ככ יפה לו התלתלים.. (ל''ת)

    ובכלל זה שגידל שיער.., 01/02/11 11:04