• 50.

    ערביי ישראל צריכים להגיד תודה שהם כאן!!!

    רותם, 30/01/11 14:55

    ערביי ישראל צריכים להגיד תודה לאללא שהם פה. ישראל היא מדינת קידמה, איכות החיים שלהם וחופש הביטוי שלהם הוא ברמה של ישראלי יהודי. אם כל כך רע להם הם מוזמנים לעבור לעזה ולרשות או ללבנון סוריה ירדן מצריים ועוד.. היו סוקלים אותם שם באבנים אם הם היו פוצים את פיהם. נמאס לשמוע את ערביי ישראל יורקים לבאר ממנה הם שותים. אני יהודיה ישראלית וגם לי קשה, ותאמינו או לא להרבה אנשים בעולם קשה!!! די למרירות, די להתקרבנות, אף אחד לא מסתכל על מה שיש לו!!

  • 49.

    מסכים עם רוב הדברים, אבל יש משהו שתמיד מפריע לי בראיונות כאלה

    אורי, 30/01/11 01:31

    תמיד בראיונות האלה, ה''ערבי'' יושב ותוקף את היהודי מכל צד, כביכול כביקורת בונה שבאה מאהבה ורצון לחיות יחד, אבל ברגע שמגיעים לדבר על המגזר שלו מיד מגיעה התגוננות פחדנית.

    רואים את זה בבירור, אחרי שהוא מדבר הרבה (ובצדק) כעל הגזענות שפושה, על מכתב הרבנים האיום ונורא, על ליברמן הבולשביקי, הכל נכון.
    אבל אז הכתב, גם כן בצדק, מזכיר את הגזענות במגזר הערבי כלפי יהודים - פתאום הוא הופך למגונן ''אולי ככה בני האדם בנויים'' ''אולי זה בטבע שלנו'' ''אולי קשה לנו לחיות עם השונה'' מה קרה? איפה הליברליות וההטרוגניות שלפני רגע הללת כל כך?

    הצביעות הזאת בעצם נותנת לי להרגיש שהכל מסכה, והביקורת הזאת נובעת משנאת האחר ואי הבנת המניעים שלו ולא כביקורת בונה.

    הרי גם לרבנים יש סיבה טבעית למה שהם עושים, הערבים הוכיחו בכל הזדמנות שהם יכולים להיות אחלה בני אדם עד לרגע שפתאום הכל מתפוצץ כי השייח ההוא אמר ככה והאימאם ההוא אמר ככה. לא שמעת מכתב רבנים נגד ערבים נוצרים, או נגד רוסים נוצרים, רק נגד מוסלמים כי יש פחד (די מוצדק יש לציין) בקרב הקהל היהודי מפני הערבים. (אבל עדיין זה לא מצדיק הכללה ''כל המוסלמים מסוכנים'')

  • 48.

    גזענות נגד המתנחלים

    1, 30/01/11 01:16

    ככה זה עם מיעוט עוין בחברה דמוקרטית- הערבים מתלוננים על קיפוח, אבל צוברים כוח על ידי הסתה נגד מיעוט אחר- המתנחלים.
    נורמן עיסא אומר ''האמת כאן היא שנאה וגזענות. עזוב יהודים וערבים...ישראל חזקה. מה הפחד?''
    התשובה היא שהגזענות הישראלית נשענת על הידיעה שאנחנו פה המיעוט בים ערבי שרוצה לחסל את הישות היהודית, להבליע אותה בים של 'דמוקרטיה' אסלאמית.
    אתה לא גזען? למה תתעסק עם מתיישבים יהודים?

  • 47.

    שחקן נכבד על רקע הארועים בטוניסיה ובמצריים אתה

    פישלזון, 29/01/11 22:09

    צריך כל בוקר להודות לאל על זה שאתה גר בקרבנו. האלטרנטיבה שלך היא לחיות בקרב אחיך הערבים במצרים ובעולם הערבי שהשלטון היחיד שהם מכירים הוא: תקשיב טוב - דיקטטורה.
    אל תשכח שיש לך מקום עבודה ושלא מבקשים להרוג אותך והתחל החל מעתה להודות לאלוהים על שאתה גר במדינת היהודים.

  • 46.

    נראה שאתם רושמים תגובות מבלי לקרוא את הכתבה בעיון

    יובל מרום, 29/01/11 17:00

    קראתי את המאמר בעיון, ואין אני מבין על מה ולמה אתם מלינים, האם אנחנו גרים באירופה....

    גם אני חושב שברק גרוע וליברמן עושה נזק בלתי הפיך ... אז זה הופך למישהו רע.

    אני תרמתי למדינה גם מגופי, בתור נכה צה''ל אני יכול להגיד שבמדינה שלנו הצבא הפך להגן על הפוליטיקה ולא על המדינה.

    כן הגיע הזמן להתעורר .... ולחשוה היטב איך אנחנו רוצים שהמדינה שלנו תיראה

    ולנורמן... שחקן מעולה, איש תרבות ושלום.. חזק ואמץ

    • סוף סוף תגובה שפויה. ישר כח! (ל''ת)

      אירית, 29/01/11 17:32

  • 45.

    למה לא שמענו אותו כשחברים שלו ירו קאסמים 8 שנים על שדרות? (ל''ת)

    לוסי, 29/01/11 15:39

  • 44.

    עיסה=אם היד על הלב=אתם מוכנים שיהודים יגורו בכפרים שלכם=לא=גם אנחנו לא (ל''ת)

    נ.כהן צריך להגיד תודה לרבנים=ההקצנה אצלכם מסכנת או, 29/01/11 15:13

  • 43.

    שחקן מקסים ואיכותי

    ארנה, 29/01/11 14:53

    אין עלייך אוהבים אותך גם פה בקנדה הרחוקה

  • 42.

    התגובות כאן מפחידות ומזעזעות

    מפוחדת, 29/01/11 14:43

    האם באמת הגענו לכזאת רמה של גזענות? זה נשמע כמו שיעור היסטוריה - רק תחליפו את המילה ערבי ביהודי... מקווה מאד שהתגובות האלו לא מייצגות את הרוב השפוי אלא רק את המיעוט הרועש והמצחין. אבל פוחדת מאד שאולי לא...

    • הצרה שאלה שקוראים לעצמם שפויים =בדיוק ההיפך=איבדו את האמונה בצדקת הדרך (ל''ת)

      נ.כהן קיבלנו את המדינה בדם יזע ודמעות=מפקירים אותה, 29/01/11 15:26

  • 41.

    שחקן גרוע ובוגדני בישראל (ל''ת)

    לאבוגד, 29/01/11 13:49

  • 40.

    נורמן, עלה והצלח המשך קדימה, אל התאטרון אל החלום.... (ל''ת)

    דניאלה, 29/01/11 11:50

  • 39.

    דווקא השמאלנים יפי הנפש מסתירים מתחת לבולשיט השמאלני שלהם גזענות! (ל''ת)

    שמאלן=גזען=צבוע=שונא ערבים, 29/01/11 10:58

  • 38.

    מסתבר שאפילו הערבי מחמד שלנו גידל שיניים של רוטוויל ומתחיל לאיים (ל''ת)

    איזה פחד , הערבים ביפו ישתמשו בנשק..., 29/01/11 10:55

    • ערוץ 22 מפרנס את בוגדי ישראל (ל''ת)

      ערוץ 22, 29/01/11 13:49

  • 37.

    הפתרון:להיות ציוני

    צ.יוני, 29/01/11 10:47

    השחקן הוא נהדר ואני מאמין שכוונותיו טובות , אבל התרומה של הערבים ל

    קיטוב גדולה עשרות מונים מזה של אזרח קטן.
    מאורעות אוקטובר מסמנים שבר ביחס שלנו לערבים : מילא אתם בני העם שרוצה לזרוק אותנו לים , אבל לעשות אינתיפדה יחד איתם ? להרוג יהודי רק בגלל שהוא יהודי ?

    הערבים בישראל , ברובם , אנשים טובים שרוצים לחיות , אבל יש גרעין גדול של מטורפים כמו הפלגים האיסלאמיים שמחפשים מלחמות ולרצוח.

    הפתרון? להיות ציונים בגלוי - לאמר שזו ארצו של העם היהודי ולא להוציא מניפסטים של ''אוטונומיה בצפון''..

    אני מכיר ערבים כאלה אישית , שמבינים שישראל זה המזל שלהם. כשהם יורידו את הווליום האלים , הם יקבלו בחזרה יחס של כבוד.

    מי שרוצה כבוד שיתן כבוד. ואם הם מרגישים שזה חסר , אז שיתאמצו ( כי אנחנו מערבים לא מצפים לכלום , התחושה היא שאי אפשר לדבר איתם)

  • 36.

    לדעתו של נורמן עיסא אין כל משמעות יתרה משל כל אחד אחר

    התרפסות וליקוק תחת מביכים, 29/01/11 10:41

    נורמן עיסא בונה קריירה על ההיתבטלות של חבריו (אדיוטים שימושיים) לענף השוו ביזנס!

  • 35.

    השחקן נורמן עיסה

    אריה, 29/01/11 10:34

    בראיון שנתן השחקן הערבי ושפורסם בעיתון מעריב ,רואים כמה שהאיש מסכן ומלא פחדים על המצב בארץ.הוא הייה מעדיף מהפחה קומ וניסטית -סטליניסטית.על מה הןא מלין?.הרי הערבים בארץ שלנו ,הם מיעוט אוין,דוגלים בחיסולה של ישראל ולמרות זאת חיים בה כפי שלא חיים בשום מדינה ערבית.מר עיסה לא טוב לך פה, לך לאן שיהיה לך טוב ועזוב אותנו עם השקרים האידיולוגיים שלך, בלירה.אם לא הייתה דמוןקרטיה בארץ, ראיון כזה לא היה רואה אור 1000 שנה.לך ועזוב אותנו עם צרותנו

  • 34.

    אכתוב לך זאת בעברית/ערבית רוח מין הון נראה אותך חי בסוריה לבנון אירן.. (ל''ת)

    חזזית-כרמיאל, 29/01/11 09:57

  • 33.

    עבודה עברית נורמן עיסא

    אלי, 29/01/11 09:26

    נורמן היקר יהודי ששוכר מקסימום בורח ולא משלם. ערבי ששוכר דירה זה פוטנציאל לחבלה זו לא גזענות.

  • 32.

    בשביל שלום צריך שני צדדים לא צד אחד שממלא כיכרות והשני נואם לעמו משהוא

    נוצרי, 29/01/11 09:26

    ולעולם משהוא אחר לגמרי,אני מאד מבין את צד היהודי בתוך המשואה הזו עם הנעלם שהוא השלום אני בתור נוצרי הייתי עד לריטוריקה האנטי יהודית שהמוסלמים דקלמו יומם ולילה והנה הם מדקלמים את אותם נאומים גם נגד הנוצרים ועוד הנוצרים במצרים,עיראק וכו...
    בשביל צעד שפוי כמו השלום צריך שני צדדים שפויים ולא צד אחד שהופך את ילדיו לפצצות חיות שמוכנים להתפוצץ במתן פקודה
    נורמן עיסא היא אמור להבין את צד היהודי יותר לאחר האקסודוס של נוצרי עיראק וההתנקלות לנוצרים במצרים,לבנון,סודאן
    אבל בשביל זה צריך אומץ קל לבקר משטר דמוקרטי וקשה לבקר עדר של חיות שחושבים שהם תשובת האל לאנושות שצריכה להתפתר מהנוצרי והיהודי וכול משאינו מוסלמי

    • יישר כוח , דבריך אמיצים וטוב שהם נאמרים

      ירון, 29/01/11 10:50

      אני מאמין שרבים היום , גם מוסלמים אך בעיקר נוצרים , מבינים שהמזרח התיכון מוסלמי קיצוני הוא לא מקום טוב לחיות בו.

      מספיק להאשים אותנו : אנחנו עם קטן שמתגונן מפני מאות מיליונים של מופרעים עם שילטון קיצוני מטורף.

      נכון שאנחנו חזקים , אבל על עוצמה צריך לשמור - אם מישהו מנצל את הערכים שלנו של חופש ופתיחות כדי ליזום טרור ורצח , אז אנחנו מנתקים מגע ממנו.

  • 31.

    ערבי ישראלי מחזיק בשניי צידיי המקל..

    donone0750, 29/01/11 09:16

    גם נהנה מרמת-חיים,חופש דיבור,שחרור משרות למדינה וגם מתלונן על אפליה..אבל האכי מעצבן :ביקורת עצמית אין..ולעבור למדינה ערבית במקום,השתעגתם? מי אני?

  • 30.

    רק דבר אחד אתה לא קולט !

    פעם מרץ היום ליברמן, 29/01/11 09:00

    שישראל היא מדינה י-ה-ו-ד-י-ת !

    לא מתאים לך לחיות כאן כמיעוט נאמן, אז לך מכאן!

    ליברמן הוא דווקא התקווה שלנו והוא יהיה ראש ממשלה בקרוב !

  • 29.

    עלה לו השתן לראש

    חיים, 29/01/11 08:21

    הבן אדם לא חיי פה וחיי בסרט וחבל להוסיף עוד מילה

  • 28.

    למי הוא נשוי? (ל''ת)

    מתעניין, 29/01/11 00:52

    • הוא נשוי לצערי ליהודיה (ל''ת)

      יוסי, 29/01/11 10:40

  • 27.

    נורמן אם ישראל לא מוצאת חן בעיניך תעבור לרשות הפלשתינאית (ל''ת)

    חיפאי, 28/01/11 21:44

    • גם בעיני היא לא מוצאת. לאן אלך? לקרימטוריום?

      יורם, 28/01/11 22:07

      אתה לא מבין שמה שקורה כאן מפחיד

      • נורמן עיסא, אתה מבייש את תעודת הזהות שלך. אתה בכלל נוצרי

        אבי, 29/01/11 02:11

        בוא נדבר קודם כל על כך שהעם שלך ימלא את חובתו, לא חייבים להתגייס- שיעשו שירות לאומי, כולם. מה רע? אתם רוצים רק זכויות? אתה בושה.

      • לא מוצא חן בעניך העולם רחב, אל תכפה עצמך על חברה לה אתה מתנגד (ל''ת)

        משה לוי, 29/01/11 10:44

  • 26.

    נורמן ליברמן הוא לא רק אויב שלך אלא גם שלי. (ל''ת)

    שי, 28/01/11 21:42

  • 25.

    ליברמן לא יהיה ראש ממשלה כי ישראל היא לא גרמניה או רוסיה.

    אמיר, 28/01/11 21:40

    כאן לא יכול להבחר פשיסט וגזען כליברמן,אמנם הישראלים קצת גזענים אבל בטח לא טיפשים.

  • 24.

    עוד כלב נובח שמעריב מחוסר בכתבות נתנו לו להציג משנתו

    אני, 28/01/11 21:22

    באורך הגלות כאילו שחסר את מי לראיין, בקרוב ליברמן יעשה סדר, כן, בדבר אחד אתה צודק, המדינה תיסגר בפניכם, בפני אלה שמבניכם לא נאמנים חותרים תחתנו.

    • אני מפחד מאנשים כמוך (ל''ת)

      הרצל, 28/01/11 21:29

      • גם אני מפחדת מאנשים כמוהו...יפה אמרת. (ל''ת)

        פייר, 29/01/11 11:48

  • 23.

    ליברמן עושה שרירים,ובזמן אמת,הוא רוקד לאחור.ראיתם איך גלש למש' החוץ

    Rosa haSapparit, 28/01/11 21:21

    בזמן אמת ,התחיל לרקוד ''בק-סליידינג-דנס''
    כולם קיוו שיקח מש ביטחון פנים כפי שהצטייר,אלא בזמן אמת ברח./ דרש את מש החוץ ושם עשה לנו בושות בעולם והפך לפרנקנשטיין של ביבי הטיפש שמינה אותו

  • 22.

    העיוורון של הערבים לאשמתם ימשיך להרחיק את השלום לנצח (ל''ת)

    הים אותו ים, 28/01/11 21:08

  • 21.

    הוא בכלל נוצרי, מה הקטע? (ל''ת)

    שמיר, 28/01/11 21:05

    • אז מה? גם בשארה נוצרי. ושניהם ערבים נוצרים. (ל''ת)

      עצבנית, 29/01/11 08:46

  • 20.

    לא מתאים לך?לא בא לך?לא נוח לך?יש לך 23 ברירות לפניך נסיעה טובה

    יהודיה גאה בליברמן, 28/01/11 21:02

    אני מבינה שליברמן לא בא לך בטוב...
    יש לך ברירה לסגור את העסקים שלך לקחת מזודה עם כרטיס לכיוון אחד.
    ליברמן עושה מה שהוא חושב שטוב למדינה שלו,ליברמן נבחר וזו מדינה דמוקרטית אם שכחת.
    קח את עצמך ולך לדרכך יש לך מספר אופציות ,לי כיהודיה יש רק אופציה אחת ויחידה והיא מדינת היהודים - ישראל!!!

    • כל מילה בסלע. (ל''ת)

      23 מדינות, 29/01/11 00:24

  • 19.

    נורמן עיסא צודק. האלימות והשינאה אוכלות אותנו מבפנים (ל''ת)

    יהודי, 28/01/11 20:59

  • 18.

    נורמן אכסה עליק,ארחאל אלא איראן ותהיה מבסוט ח'אלס (ל''ת)

    רחאל אלהייב, 28/01/11 20:56

  • 17.

    אף אחד לא שואל אותך מי צריך להיות ראש הממשלה (ל''ת)

    גיא, 28/01/11 20:55

  • 16.

    מה יש לדבר ? האיש צודק.מישהו יכול להצביע על הישג אחד של שר החוץ? (ל''ת)

    אבינועם / ירוחם, 28/01/11 20:22

    • כן יש לו הרבה השגים

      אריק, 29/01/11 02:59

      אומר אמת אומר אותה ישר ולא מתרפס. אה נזכרתי גם נבחר כדין לכנסת ע''י חלק נכבד מהעם שחי כאן. אדון איכסה מוזמן לקבל את הדמוקרטיה כאן או לעבור ללאחת ממדינות ערב שם יתנו לו הרבה חופש ביטוי שם יש שלטון החוק שם יש הרבה מאד חופש ורק טוב. בהצלחה לו ולא נתגעגע

      • האיש מירוחם שואל:מה ההישגים של כבוד השר שלך.זה שנבחר ,זה לא הישג

        Simona, 29/01/11 09:42

        מה הוא השיג בתור שר חוץ? מסתובב בין אריטריה לבוטסוונה וקופץ לביקור חסדים למרטין שלאף הפושע מיריחו שהרס הרבה משפחות בגלל האתנן לאולמרט וליברמן.שר חוץ לא מקובל באף קוקטייל במסיבות דיפלומטים (לאו דווקא בגלל דעותיו שהן גם שלי,אלא בגלל האישיות)איש מהחצר האחורית של רוסיה :(מולדביה) עם התנהגות ואנגלית של נהג מונית.

  • 15.

    ''בציבור יש יאוש טוטאלי...''

    רענן, 28/01/11 20:07

    אני לא יודע באיזה ציבור אתה מסתובב,אני יכול לשער שבציבור השמאלני ערבי שמתגמד מדי יום, היכן שאני מסתובב ישנה התרוממות רוח לקראת האפשרות שליברמן ישלוט וידע איך לנהוג במיעוט קולני זה,נמאס מהקלישאות שלכם,אתם פטתים ומעייפים, מה לעשות הרוב בחר בשלטון הנוכחי גם אם זה לא תואם לאג'נדה שלך ושל חבריך,פקח את עיניך וראה מה קורה מסביבך במדינות ערב ה''נאורות'' מצרים ירדן ועוד שם אין מאומות 13 באוקטובר
    הצבא יורה חופשי בנתיניו והעולם שותק, מעניין, אולי הפנאטים הדתיים יעשו שם מהפך ויתקבל עוד שלטון מטורף, ואולי גם המלך הקטן מהממלכה האשמית התוקף תדיר את ישראל יפול [אם ישראל לא תושיט לו עזרה כמו לאביו] ואז יקום שם שלטון ''דמוקרטי'' פלשתיני ותמיד תוכל לעבור לשם ולא נרגיש בחסרונך.

    • אחרי גלנט, אסון הכרמל, המכתב של הרפז, העריקה של ברק- אין לך יאוש?!? (ל''ת)

      ציוני, 28/01/11 20:19

  • 14.

    יש לו פחדים? וולקאם, אנחנו חיים בטרור כבר שנים מהאלימות הערבית (ל''ת)

    ליברמן לצערי לא יוכל לרוצחים הערבים והשקרים שלהם, 28/01/11 19:53

  • 13.

    דעת הרוב זה דמוקרטיה !אם הרוב ירצה הוא יהיה רה''מ (ל''ת)

    דני ירושלמי, 28/01/11 19:41

  • 12.

    בדיוק על המגיבים האלו נורמן דיבר - יא גזענים (ל''ת)

    שמאלני בדם, 28/01/11 19:28

  • 11.

    בחסות השמאל נובחים ערבי ישראל, הם כבר נשכו, וברגע שיוכלו יטרפו אותנו

    כולל את בעליהם מהשמאל, 28/01/11 19:19

    בלי לחשוב פעמיים
    ואנחנו הגזענים, שוב בתקציבי השמאל האירופי האנטישמי שמשתמש בערבים כדי לגמור את העבודה

    • יופרדו הערבים מאיתנו

      איש המחשבים, 28/01/11 20:31

      ואדי ערה + מזרח ירושלים המכילים בתוכם מאות אלפי ערבים שבאמת אני אומר נמאס מהם לחלוטין,כיוון ששום דבר חיוני אין מהם אלא רק קלקול של הסביבה החיה והדוממת ינתנו כנדוניה למדינת פלסטין.
      לא רוצה לקחת מהם כלום,שיישארו בבתיהם ובשדותיהם ובלבד שלא נצטרך להתערבב ולהתקל אתם.
      כמו שמוציאים נגע ממאיר מגוף חי.
      אני מודע למילים הקשות שהנני רושם,אבל באמת איזה דבר טוב יש לנו מהם?
      הרי ברור לכל בר דעת שהם רק מחכים ליום חולשתנו.
      באם ליברמן ממשיך בקו אני עמו.

  • 10.

    נסה את סעודיה. תיהנה שם מכל רגע. בהצלחה. (ל''ת)

    המדריך למהגר, 28/01/11 19:11

  • 9.

    נורמן תקרא את מה שכתב ג'וואד בולוס ובקיצור תפסיקו להתבכיין (ל''ת)

    היינה, 28/01/11 19:10

  • 8.

    אולי תנסה את אחת הדמוקרטיות הערביות?

    עופר, 28/01/11 19:06

    שחקן טוב מאוד, חכם קטן מאוד.

  • 7.

    אם המצב היה כמו שאתה מתאר אום אל פאחם מזמן היה מגרש כדורגל (ל''ת)

    תעבור לפלסטין קשקשן חרטטן ונהנתן, 28/01/11 18:55

  • 6.

    אז נורמן עיסא לא מעריך את ליברמן. ביג דיל. (ל''ת)

    אני, 28/01/11 18:55

  • 5.

    בכל דור יש את המכרם חורי/מוחמד בכרי התורן

    אחמד, 28/01/11 18:54

    ערבי ישראלי שחקן בעל דעות קיצוניות אך חביב הקהל, שכל השמאלנים נהנים להראות לנו ש''וואו , ערבי שאוכל בסכין ומזלג - רואים שצדקנו...''

    • הוא לא קיצוני ולא בטיח

      ציוני, 29/01/11 10:56

      ואני אומר לך את זה בתור איש ימין\\מרכז.

      הוא מבטא דרך ביניים של אנשים מקרב ערביי הארץ שמתחילים קצת להבין שלא לעולם חוסן : אנחנו דמוקרטיה עם ערכים שאין לאף ערבי במזרח התיכון , אבל אם ימשיכו ''להתעלל בנו ובערכינו'' עם חבריהם השמאלנים הסהרורים ... גם זה עלול להגמר להם.

      זו גם המדינה שלהם - הם צריכים להתחיל לדאוג לה ולא על ידי השחרת הציבור היהודי
      ( רובו רוצה שלום ושקט ).

      הם צריכים לחבור לימין הישראלי השפוי ( בטח הנוצרים ) - כזה שחושב ומבין את המציאות בלי הזיות ועיוותים.

      כמו שהדרוזים הם חברים של כולנו ואנחנו אוהבים אותם , גם הנוצרים יכולים להצטרף לצד הצודק והערכי ( ובעיות תמיד היו ויהיו , גם אותנו בתור ''יהודים'' הממשלה דופקת בלי חשבון . זה לא קשור ).

  • 4.

    כשאתה תתחיל להסתכל על המטבע משני הצדדים, אני אצטרך אליך

    אתי, 28/01/11 18:45

    אתה מבקש שבישראל ישמרו על החוק ובאותה נשימה אתה נגד כליאתם של פורעי החוק הזרים.
    כשהציבור הערבי יבקר את מנהיגיו המסיתים נגד המדינה, אדע שהם באמת רוצים לחיות עם היהודים.

  • 3.

    אם אנחנו היינו אפילו קרובים ברבע לשלטון הרוסים, לא היו פה ערבים היום.

    אופיר, 28/01/11 18:21

    ובטח שלא ערבים בכנסת.

  • 2.

    נורמן עיסא גאון. אין על אמג'ד (ל''ת)

    דיני, 28/01/11 17:38

  • 1.

    נורמן איכסה

    אורית, 28/01/11 14:13

    הציבור הערבי חושש מחזרה של אירועי אוקטובר 2000? היהודי חושש. רוב הציבור הערבי בארץ הם טיפוסים ברבריים שרק מחפשים דם ומוות. הפסדתם בכל המלחמות, הפסדתם גם את מה שקיבלתם בתוכנית החלוקה. תגידו תודה שלא טובחים בכם כמו שעושה רוסיה לצ'צ'נים.

    • ממליץ בחום רב ואהדה (ל''ת)

      סוף לסיפור, 28/01/11 18:59

    • אורית לפני 70 שנה קראו להורייך ''ברברים'' באירופה,כנראה

      אמיר, 28/01/11 21:45

      שלא למדת כלום.

      • אמיר, לפני 70 שנה קראו לאבותייך ברבריים אחרי שהם רצחו יהודים על א''י

        אורית, 29/01/11 15:33

        כולל ברנר, אתה פושטק.

    • את פשוט טיפשה !! זה המסר שהוא מעביר ששנינו חוששים אחד מהשני וזה לא צרי

      עצבנית, 29/01/11 08:48

      צריך להיות כך.

      • את פשוט סתומה!! המסר שהוא מעביר הוא שהערבים צדיקים גדולים

        אורית, 29/01/11 15:34

        ובפועל הם הפושעים הכי גדולים שישנם בנמצא.
        עיסא הוא בכלל נוצרי, אז תשאלי אותו על ההתנהגות של האחים הנוצרים שלו בסברה ושתילה, וכמה הומניים הם היו.