• 74.

    אורי חזקיה,סטנדפיסט ואמן גדול,מכבד המקצוע בו הוא עוסק !!!

    יקיר גונן, 14/06/11 04:31

    א.אורי חזקיה,אנו תומכים בך !
    ב. הינך סטנדפיסט ואמן גדול,מכר-סבא !
    ג. הינך מכבד המקצוע בו אתה עוסק !
    ד. יש לחבד חוזים !
    ה. המזמין ,המפיק,המבצע,וקהל צריכים להבין שיש לעמוד בתנאים של החוזה,ולהבהיר לקהל,שההופעה תהא מול קהל,היושב ישיבת תיאטרון , שורות ,שורות .
    בברכה
    יקיר גונן .

  • 73.

    איי..איי.איי תפס תחת מר חזקיה.. (ל''ת)

    רק אל תשכח מאיפה באת!, 30/01/11 11:35

  • 72.

    עוד טמבל קטן..כמו הטמבלים מהבימה (ל''ת)

    מקס, 29/01/11 14:04

  • 71.

    הקהל הוא לא אלוהים. שהקהל יכבד את האומן. מילה זה מילה!!!

    ענבר, 28/01/11 22:32

    יש חוזה. שכבדו את החוזה. יש מילה של הוועד מול האמן. למה המילה של הוועד לא שווה? למה אין כבוד למילה הכתובה החתומה???? אם הוא היה יודע שהוא מופיע מול שולחנות היה יכול לבחור לא לבוא. אמרו לו שורות שישבו בשורות. לא יתכן שלוועד מותר לא לעמוד במילה שלו ולאמן אסור. כל הכבוד לו שהוא קם והלך. זה מראה שהוא שווה ויש לו כבוד למילה. תכבדו את האומן אם אתם רוצים שהוא יכבד אתכם!!!!

    • תלמדי קודם מה ההבדל בין אומן ואמן ואחרי זה תדברי

      רונה, 29/01/11 04:23

      אני חייבת להגיד לך שלאורי חזקיה יש עוד הרבה זמן עד שיוכל להגדיר עצמו כאמן מהשורה הראשונה, אם זה יקרה אי פעם, ולכן הוא לא רכש עדיין את הזכות להתנהג כמו פרימדונה.

      החוזה המגוחך שלו גרם ל''עונש קולקטיבי'' כמו בבית ספר יסודי ומי שציפה להופעה הפסיד בגלל ה''ילדים המופרעים. ממש אמן בעל העקרונות גדולים ונעלים. ''המלה הכתובה'' מי ישמע, ממש תורה מסיני.

      בכל מקרה לא הייתי מזמינה אותו, הוא אפילו לא משעשע.

  • 70.

    אורי חזקיה לדין

    ח.ס., 28/01/11 12:24

    אורי נהגת בחוסר כבוד כלפי צה''ל כעת צה''ל צריך להגיב תגיע לתחנה מרכזית לטובת מילואים בעזה יאללה צא לדרך

  • 69.

    בדרן

    יהונתן, 27/01/11 19:21

    אסור להזמין את אורי חזקיה .אורי חזקיה הורס מסיבות שישב בבית

  • 68.

    הייתי שם ! זה לא נכון !!!

    חיים!, 27/01/11 08:30

    הייתי באירוע ..אורי חזקיה רצה להופיע. ופשוט לא נתנו לו אי אפשר היה להשתלט על הקהל אנשים הלכו מכות התחילו לצעוק בושה לעובדי צה''ל. אני מבקש סליחה מאורי

    • תגובה לחיים

      יהונתן, 28/01/11 21:19

      חיים אם היתה שם אתה יודע שלא הלכו מכות .חיים אתה משקר במצח נחושה .כנראה שאתה לא היתה באירוע .אתה שייך לאוהדים המסכנים של אורי חזקיה .לשקרנים אין תקווה

  • 67.

    בושה בושה בושה

    פרייזלר אליעזר, 26/01/11 21:34

    חבל על הכסף שנתתם לו הינו מעדיפים שרוניוס ימשיך. עד לקטע המסריח שלו אין לי כינוי מתאים אפילו בשבילו סתם אמן מהשורה השבעית מקווה מאד שיזכה לימים שחורים יותר בהופעות שלו ואפילו עד כדי כך שגם הוא יופיע בטלויזיה אני מעביר ערוץ לא רוצה לראות זבל בטלויזיה

  • 66.

    ערב הוקרה לעובדי צה''ל

    שלומי, 26/01/11 19:28

    בושה לנו שיש אומנים כאלו

  • 65.

    גם סטנדאפיסט גרוע - גם קטנוני עם הקהל שלו

    דמיטרי, 26/01/11 19:19

    בקיצור, שומר נפשו יירחק.

  • 64.

    חרם

    שימי, 25/01/11 20:51

    חרם על חזקיה ---

  • 63.

    אולם חתונות הוא לא קיסריה

    איציק, 25/01/11 18:58

    מי שחותם חוזה עם וועד עובדים באולם חתונות לא צריך להתנהג כמו אומן שמגיע להופיע בקיסריה.
    הגזמת הפעם אומן קטן ,יש לך גינוני טקס של תותח אבל אתה עדיין קטן וכנראה תישאר כזה במידה ולא תשנה מעט מדרך התנהלותך.

  • 62.

    חשוב מאוד !!!!

    רון, 25/01/11 18:52

    כאיש שעוסק בתחום הסטנד אפ, אני יכול להגיד לכם שמטרת החוזים האלה, היא שהקהל יוכל להנות מהמופע, יש מפיקים שמפרים את התנאים האלה, ופוגעים בקהל, אורי חזקיה הוא אחד האומנים המסורים, שמעריך ומכבד את הקהל שלו, ולכן עומד על דרישותיו, כל האירוע הזה היה נמנע לו רק כבדו את החוזה שנחתם, את האומן, והכי חשוב את הקהל.

  • 61.

    התחשבות בקהל

    אבי, 24/01/11 19:49

    כל בר דעת יודע שישיבה באולם ארועים אינה כמו בתיאטרון .לפני שנתיים הופיע שלום אסייג בפני אותו קהל ולפני שנה הופיע קטורזה ואנשים באו לקדמת הרחבה מרצון בשני ההופעות והיה ממש נפלא אם קצת התחשבות מצדך היה ערב זה עובר נפלא אולם קצת יותר מידי אגו מצדך וחבל שנהרס ערב מוצלח כמו כל שנה.ןבכל זאת שתהיה בריא והצלחה.

  • 60.

    הוא הסטנדאפיסט הכי לא מצחיק בארץ

    אבישי, 24/01/11 19:20

    יש לו בדיחות קרש נוראיות.
    אני לא מבין איך הוא בכלל נמצא בתחום הזה.
    כשאני רואה את הפרסומת שלו לביסלי אני מזפזפ מייד.
    בקיצור, יש לי אלרגיה לאיש.

    בלי קשר לזה, חוזים צריך לכבד ואני מבין את הצעד של חיזקיה.
    מה שאני פחות מבין, זה למה הוא הוזמן מלכתחילה.
    יש כל כך הרבה אמני סטנדאפ מוכשרים בארץ.
    אורי לא נמנה עליהם.

    • איש ממורמר ועצוב!! אורי גאון

      רעות, 25/01/11 18:51

      אורי חזקיה גאון סטנדאפ. האיש מצחיק בטירוף הופעות מלאות פרסומת לביסלי מצליח כל כך.
      ואתה פשוט מקנא וחבל.
      הוא מקצוען וכשהבין שלא ניתן להופיע שם. העדיף לא לקבל כסף ולא להופיע שאין תנאים מתאימים

      • גאון! לא הגזמת לגמרי!!

        מיקי, 29/01/11 04:12

        גם אותי הוא לא מצחיק בכלל. מעבר לזה אין לי מה לומר.

  • 59.

    שפן לא מצחיק

    ע.ס, 24/01/11 18:39

    הייתי באולם כשמונים אחוז ישבו בישיבת תיאטרון קצינים ואזרחים שלפחות אותם הוא היה
    צריך לכבד לעלות לבמה ובדרן בעל חוש הומור טוב היה גם יודע לקרב אליו את יתר הקהל בקיצור זה אולם חתונות ולא תיאטרון אך אורי בחר להיות כמו שפן ולברוח אורי מה לעשות לפעמים מעגלים פינות לפחות למען הרוב שכיבד אותך

  • 58.

    מידע פנימי חשוב

    מנחם, 24/01/11 04:31

    כאיש שעוסק בתחום הסטנד אפ, אני יכול להגיד לכם שמטרת החוזים האלה, היא שהקהל יוכל להנות מהמופע, יש מפיקים שמפרים את התנאים האלה, ופוגעים בקהל, אורי חזקיה הוא אחד האומנים המסורים, שמעריך ומכבד את הקהל שלו, ולכן עומד על דרישותיו, כל האירוע הזה היה נמנע לו רק כבדו את החוזה שנחתם, את האומן, והכי חשוב את הקהל.

  • 57.

    אני יודע מה לני ברוס היה עושה במצב כזה....

    ג'ורג קרי, 24/01/11 00:20

    הוא היה נכנס לאולם עם פנים כועסות, מתחיל להסביר לקהל על מבנה תיאטרון ועל מה שמקובל ואז קורא לאלה שבשולחנות לבוא ולהצטרף בתיאטרון. ואם הם היו מסרבים, הוא היה לוקח את המיקרופון, יורד מהבמה ושוחט את האמ אמא של השולחנות (מטאפורית כמובן) ועם הרבה חן והומור עוקצני היה גורם לשולחנות לקום בצחוק מתגלגלל ולגשת לתיאטרון. זה מה שסטנדאפיסט ענק כמו לני ברוס היה עושה.

    • נראה לך שמישהו מכיר פה את לני ברוס?

      עדי, 29/01/11 04:14

      בכל מקרה, אתה צודק. אמן מהדרגה הראשונה היה מופיע ועושה מטעמים מכל האירוע ואמן קטן מבטל ונוסע הביתה. תת רמה.

  • 56.

    הוא פשוט ענק !!! (ל''ת)

    שימרית, 23/01/11 20:26

  • 55.

    מה מתלוננים אם לא עומדים בהתחייבות

    רק בישראל, 23/01/11 19:52

    ברור שאלה שאוהבים את אורי יגידו שהוא קורע וכו' ואלה שלא אוהבים את חיזקיה יגיבו נגדו ושהוא לא מצחיק, ... בתאכלס יש התחייבות וסיכוממים מראש אז מה כל הרעש?

    • אורי חזקיה

      דובני רות, 23/01/11 20:25

      מי אתה שתקבע שלא עומדים בהתחיבות אם לא ראיתה אותה .לדעתי בדרן שמכבד את עצמו לא יכול לזלזל ב 320 איש שממתינים לו .המורה שלו שלום אסייג נתן הופעה לפני שנתיים לאותו קהל והכל היה מעולה.מה שבטוח הוועדים לא יזמינו אותו לנשף.עדייו הוא נמצא בחיתולים .יונק חלב משלום אסייג

  • 54.

    החברה בכרובי- תפסיקו להגיב לטובת אורי (ל''ת)

    מנחם, 23/01/11 19:20

  • 53.

    כנראה שלא היתה לו ברירה!! מצחיק בטירוף (ל''ת)

    רעות, 23/01/11 19:04

  • 52.

    הכי מצחיק בעולם ! (ל''ת)

    נועה, 23/01/11 19:03

  • 51.

    אורי חזקיה מדהים !! כל הכבוד (ל''ת)

    ירון, 23/01/11 19:03

  • 50.

    אורי חזקיה

    אלזרע עדית, 23/01/11 17:52

    אור חזקיה תפס תחת אסור להזמין אותו לארועים באולמות עם שולחנות ערוכים שיופיע רק באולמות תיאטרון כם כך הוא סתם בדרן

  • 49.

    וישמן ישורון ויבעט... (ל''ת)

    חוצפן, 23/01/11 17:42

  • 48.

    בושה וחרפה ! התנהגות מבזה של אורי חזקיה

    איש, 23/01/11 16:47

    רוב האנשים ישבו בשורות לפי התמונות ,
    כנראה שה''אמן'' לא יודע להתמודד עם קהל מבוגר וזה היה התירוץ שלו לביטול .
    היה עדיף שיעלה לבמה וייתן להם הופעה גרועה מאשר לא להופיע בכלל

  • 47.

    כל הכבוד לאורי!! מקצוען (ל''ת)

    שחר, 23/01/11 16:37

  • 46.

    לפי התמונה

    מוזר, 23/01/11 13:51

    רואים 30 איש יושבים כמו שביקשו מתוך 450 אורחים. איך אפשר שיקשיבו לך?

    • תגובה לתמונה

      איש, 24/01/11 23:14

      זה אחרי שכמה כבר התיאשו ועזבו

  • 45.

    אין כבוד לאומנים בארץ זה ידוע (ל''ת)

    וועד עובדים עלק, 23/01/11 13:45

  • 44.

    הייתי אומר שהבחור עלה על פוזה. (ל''ת)

    ארז, 23/01/11 13:14

  • 43.

    אורי חזקיה גאון!!! (ל''ת)

    אורן, 23/01/11 12:42

  • 42.

    הכי מצחיק בארץ!! (ל''ת)

    יפית, 23/01/11 12:42

  • 41.

    אורי חזקיה הכי מצחיק בארץ!!!!

    רז, 23/01/11 12:41

    תלמדו לכבד אומנים שבאים להופיע!!

  • 40.

    כל הכבוד לאורי!!!

    רננה, 23/01/11 12:40

    מקצוען אמיתי........

  • 39.

    כל הכבוד לאורי חזקיה!!

    ענת, 23/01/11 12:17

    הכי מצחיק בארץ

  • 38.

    מקצוען הוא הכי מצחיק בארץ!!! (ל''ת)

    רון, 23/01/11 12:13

  • 37.

    אורי חזקיה הסטאנדפיסט הכי מצחיק בארץ!!!! (ל''ת)

    רעות, 23/01/11 12:13

  • 36.

    כל הכבוד אורי !!! (ל''ת)

    קרן, 23/01/11 12:12

  • 35.

    איש קטן מאד מכוער ולא מצחיק-כשאבא שלו מקריא חדשות זה יותר מצחיק (ל''ת)

    רננה, 23/01/11 12:11

    • הרגת אותי :) (ל''ת)

      רז, 23/01/11 13:14

    • גדול!!! (ל''ת)

      שי, 23/01/11 14:17

    • אין לך מושג על מה את את כותבת בכלל. חזקיה מתייחס מדהים למעריצים שלו.

      תגובה לכתבה, 17/07/11 04:36

      את מוזמנת להיכנס לעמוד הרשמי שלו בפייסבוק, ולהיווכח בעצמך.
      מכוער או לא, זה כבר עניין של טעם, ובכל מקרה זה לא רלוונטי בכלל למקרה. סטנדאפיסט לא צריך להיות יפה...

  • 34.

    אורי חזקייה ? כל כך חלש שצריך להגיד תודה שמזמינים אותו (ל''ת)

    הוא כל כך לא מצחיק, 23/01/11 11:40

  • 33.

    חוצפן. גם אם זה היה הסיכום, הוא לא יכול לזלזל כך בקהל שחיכה. (ל''ת)

    מעליב לקרוא את זה. עוד ''כוכב'' בשקל. תתבייש., 23/01/11 11:34

  • 32.

    אותי אף אחד מ''צחוק מהעבודה'' לא הצחיק עד היום.הומור עלוב ללא שנינות

    עודד, 23/01/11 11:27

    זה המוטו של התכנית.מי שנהנה מכך שיבושם לו.

  • 31.

    זה נשמע אולי פלצני,אבל תבינו שבסטנד אפ,צריך הקשבה..ריכוז..וחבורות שישו

    שיושבים בשולחן עגול-זה רעש,הסחת דעת..קשה לאומן, 23/01/11 11:26

    להתרכז,הבעיה היא שזה החלטורות בארץ,ואורי צריך כנראה להסתגל..
    נכטון כשאתה צעיר אתה שחצן,על פיסגת העולם,חושב שכולם מחכים לך..אבל זה מסוכן..אז אורי,קח לתשומת ליבך..

    • נכון..

      זה אכן הסחת דעת..קראו מעלי..יחד עם זאת זה ישראל,וה, 23/01/11 11:53

      והאומן הצעיר הזה,לצערי היה צריך להתגמש...

  • 30.

    חזקיה לא מצחיק כלל והוא נאד נפוח. לא הפסדתם כלל.הרווח כולו שלכם.

    עודד, 23/01/11 11:25

    כשלא תהיה לאפס הזה עבודה הוא יופיע גם לפני אנשים שילעסו מסטיק מול הפרצוף שלו וגם יאכלו שיפודים בידיים.

    • זה נכון..טוב מחלה של צעירים..קצת הצלחה והשתן עולה.. (ל''ת)

      ארץ קטנה כאן.אסור להתנפח., 23/01/11 11:54

    • זה לא נכון !!! הוא ענק ומקצוען

      רוני, 23/01/11 12:16

      הזמינו אותו להופעה . התחייבו שהקהל ישב בשורות !!
      והקהל הברברי הזה לא הצליח אפילו להסתדר בשורות!!
      חוצפנים וחוליגנים

      • אדון רוני - חזקיה

        אני, 23/01/11 22:26

        לפני שאתה מגיב תקרא את הכתבה. אתה חסר הבנת הנקרא..ברברים תקרא למשפחתך.
        ואתה אורי חזקיה צריך לאכול הרבה חרא..
        ולא תגיע לרמה של שלום אסייג.. חסר בטחון אנשים ישבו ליד השולחנות בשעה 23:15 אף אחד כבר לא אכל. באמת השתן על לך לראש.

  • 29.

    כל הכבוד אורי !!!! (ל''ת)

    שרית, 23/01/11 11:04

  • 28.

    אורי תעשה לי ילד

    חיים, 23/01/11 11:04

    הכי מצחיק בארץ!!

  • 27.

    כל הכבוד מקצוען אמיתי (ל''ת)

    משה, 23/01/11 10:48

  • 26.

    לא הייתם בסדר אבל יצא לכם טוב...האיש מעיק. (ל''ת)

    נאק, 23/01/11 10:45

  • 25.

    מה נפלחתם על אורי- זה אתם לא בסדר

    איציק, 23/01/11 10:45

    אורי היה יותר מבסדר יש לו את כל הזכות שבעולם לא להופיע אם התנאים לא מספקים אותו כפי שמופיע בחוזה

  • 24.

    מי שמפר חוזה- שישלם

    שלי מת''א, 23/01/11 10:43

    מצטערת לומר אבל אורי היה בסדר גמור כי אם המצב היה הפוך ואורי היה מעגל פינות אז היו עושים לו בדיוק אותו דבר

  • 23.

    הייתי שם

    לא מגלה, 23/01/11 10:42

    ואני יכולה לומר לכם שהיו שם אנשים בהמות שהחליטו לעשות דווקא ופרנציפ לא ללכת לשבת בשורות ! סתם הרסו לנו ערב שחיכינו לו כל כך ...וועד מסריח עם אנשים זבל !

  • 22.

    אורי - אנחנו איתך

    יוחאי, 23/01/11 10:40

    אנשים לא יודעים כמה זה קשה לעלות ולהצחיק אנשים כשאין תנאים להופעה, או שיושב איזה ערס אחד שאוכל לך מול הפנים , או שמחליט לדבר עם זה שליידו - זה מה שקורה כשהקהל יושב סביב שלוחנות , אבל מי שלא בתחום לא יודע ולא מבין על מה ההתעקשות . אומן כשהוא מגיע רוצה לתת 120% מעצמו ולא לקחת סיכון , לכן התנאים של ההופעה חשובים לו . חוץ מזה , לא עמדתם בחוזה שאמר במפורש את התנאים , לכו חפשו

    • יפה! (ל''ת)

      ., 23/01/11 11:56

  • 21.

    הפרתם חוזה - אל תבכו

    שלומית, 23/01/11 10:33

    אם האומן מבקש מראש ויש חוזה מראש שבו מדובר שכל הקהל יישב בשורות - אז אתם הפרתם את החוזה לא האומן ! תבדקו את עצמכם לפני שאתם מלכלכים על אישיות מפורסמת

  • 20.

    לא הפסדתם כלום גם ככה הוא לא מצחיק (ל''ת)

    קונדופוני, 23/01/11 10:09

    • אתה חי בסרט (ל''ת)

      אני, 23/01/11 11:02

  • 19.

    אני מקווה שתשלמו לו

    כי לא הייתם בסדר, 23/01/11 08:58

    את האולם היה צריך להכין קודם להופעה.
    ככה נותנים כבוד.
    לא צריך לשכנע אנשים לשבת כנהוג בהופעות.
    מי שלא יושב כנהוג - שיעוף.

    נתתם לו לשבת במכונית ולהמתין?
    אתם קהל ירוד והמארגנים צריכים להזמין אמנים ברמתכם.

  • 18.

    למה לא כולם יושבים כמו שצריך?

    כל כך קשה?, 23/01/11 08:38

    בכיינים.
    מי שחושב שהוא מלך ונסיך זה אתם.
    תנו כבוד למוזמנים אליכם.
    קהל תרבותי אלק...

  • 17.

    אורי צודק, הגיע הזמן שאנשים יתיחסו בכבוד לאמנים

    אני, 23/01/11 01:32

    בושה של ועד

  • 16.

    ת כ ב ד ו ח ו ז ה. אחר כך תתלוננו. (ל''ת)

    חיים, 23/01/11 01:09

  • 15.

    ועל זה נאמר

    יאיר, 23/01/11 00:38

    השתן עלה לדג לראש.
    קיבל קצת כסף ישר אכפת לו רק מעצמו.
    לפני שנתיים אף אחד לא שמע עליו.קצת להרגע אורי יקר..

  • 14.

    פעמים בתוכנית של אסייג,אותי הוא לא מצחיק כל כך

    ראיתי אותו כמה, 22/01/11 23:50

    דווקא יש שם אחד אחר שאיני זוכר את שמו,בחור עם משקפיים ,והוא פשוט הורס מצחוק,לדעתי הוא הרבה יותר מוכשר.
    בלי קשר,הופעה סביב שולחנות היא דבר מאוד מקובל במיוחד בארה''ב.אפילו אלוויס היהעושה זאת בימיו הגדולים בווגאס,כך שלא ברור מה הסיפור.

  • 13.

    הפרתם את החוזה איתו, ואתם באים בטענות?

    אתם רציניים?, 22/01/11 23:34

    על מה אתם מתלוננים?
    חתמתם איתו על חוזה, לא עמדתם בו. מה זה 70%? תעמדו בהתחייבויות שלכם ואז תהיה לכם זכות לבוא בטענות.

  • 12.

    כל הכבוד לאורי מי ששם עליך קצוץ שישלם את המחיר

    סטנדאפיסט, 22/01/11 23:30

    כל הכבוד אורי

    להופיע בישיבה סביב שולחנות זה נוראי

    • האת נכון,אבל 80 אחוז מהחלטורות זה ככה בארץ. (ל''ת)

      ., 23/01/11 11:28

  • 11.

    הוא לא יודע להופיע בתנאים קצת קשים. לא הפסד גדול (ל''ת)

    אורי, 22/01/11 22:43

    • כן..תפשה תחת.. (ל''ת)

      טוב צעיר..יעבור לו.., 23/01/11 11:29

  • 10.

    הוא לא יודע להופיע בתנאים קצת קשים. לא הפסד גדול (ל''ת)

    אורי, 22/01/11 22:43

  • 9.

    קרחת לאורי חזקיה לאלתר

    ליאור, 22/01/11 22:40

    מהלך פשוט מביך של סטנדפיסט חצי כח !!!!!!
    אני קורא לכולם להחרים את הפרסומת של ביסלי בכיכובו....
    ----------------------@@@@------------------------------------------

  • 8.

    בדחן קטן שהשתן עלה לו לראש (ל''ת)

    גיל, 22/01/11 22:28

  • 7.

    מכוער כמו ניאנדרטל...אלה בדרניך ישראל... (ל''ת)

    א. מירושלים, 22/01/11 22:21

  • 6.

    מה?!

    מאוכזבת, 22/01/11 21:58

    הלוואי שזה לא נכון.לא קול.

  • 5.

    אז מה הבעיה שלו?

    בקאמל יושבים בשולחנות, 22/01/11 21:54

    האמת, לא פספסתם כלום, כל הבדיחות שלו ממוחזרות כבר עשר פעמים (שמענו כבר את הבדיחה עם הסלולארי, תכתוב כבר משהו חדש!!!!)

  • 4.

    לא הפסדת כלום-הוא ממש לא מצחיק. (ל''ת)

    דובי, 22/01/11 21:23

  • 3.

    לא הפסדת כלום-הוא ממש לא מצחיק. (ל''ת)

    דובי, 22/01/11 21:23

  • 2.

    תכל'ס, מה הוא זמר שבא לחלטר באירוע בזמן שכולם אוכלים?

    אוי וי זמיר, 22/01/11 21:23

    זה סטנד-אפ, הביטחון העצמי של המופיע תלוי ישירות במספר האנשים שמסתכלים עליו.

    אם יש אפילו כמה עשרות מאחורה שבולסים ומפריעים אתה מתחיל לחשוב שאתה בבר-מצווה.

    • זה רק אם אתה סטנדפיסט סוג ז' ואורי חזקיה הוא כזה

      זמיר מרוט נוצות, 22/01/11 23:24

      הכי טוב בשבילו זה להציע את עצמו בתור מלכת אנגליה. הג'וב מתפנה בקרוב.

      • תופיע אתה בזמן שכולם אוכלים

        אני, 23/01/11 11:04

        אהה שכחתי אתה רגיל ללמוד מהכסף של אמאלה ואבאלה שכחנו

    • נכון! זה באמת קשה .. (ל''ת)

      צריך ריכוז,וזה מאוד קשה שמדברים בשולחנות.., 23/01/11 11:30

      • ריכוז עלאק סטנדפיסט סוג ...????

        אוריה, 23/01/11 22:39

        על כסא בשורה אי אפשר לדבר עם זה שיושב לידך???????.

    • אורי פחד להשאר לבד

      נוכחתי במקום, 24/01/11 19:25

      תכלס אורי ידע שהוא מגיע לנשף, ולא לאולם תאטרון.הוא אמור היה לסיים את הערב ולא היה אוכל על השולחנות בשעה המדוברת.....23:20 הוא פחד שהאנשים ילכו אז הוא הקדים והלך?????

  • 1.

    לא הפסדת כלום-הוא ממש לא מצחיק. (ל''ת)

    דובי, 22/01/11 21:23