• 242.

    בחלום שלה פרידה היתה רוצה אשה יפה כמו דנה. (ל''ת)

    שרית, 27/03/11 15:15

  • 241.

    פרידה זה התגלמות הרוע החזירות הליכלוך והזוהמה . (ל''ת)

    שרה, 27/03/11 15:13

  • 240.

    פרידה מזהמת את כל הסביבה סכסכנית קנאית וברוך שפטרנו (ל''ת)

    שרה, 27/03/11 15:11

  • 239.

    הדבר הכי דוחה ומשדר בהמיות זו פרידה הסכסכנית והבהמית (ל''ת)

    שרה, 27/03/11 15:10

  • 238.

    פייר עוד לא החלטתי מה היא גבר או אישה פשוט כלום אחד גדול (ל''ת)

    אחת, 23/01/11 15:26

  • 237.

    מיקי לוין

    אתיקה, 23/01/11 13:20

    היי!
    נהניתי מהכתבה והסכמתי איתך, עד הקטע על נופר.
    נדמה לי כי כאן יש לך פיספוס קטן לגבי נופר, היא מתנהגת כעבד כי ימלוך....

  • 236.

    אין על עמיר!!! הכי אמיתי הכי חם והכי אוהב (ל''ת)

    אודליה, 22/01/11 18:46

  • 235.

    מיקי טעית בגדול: ליאם בחורה דיכאונית והאינטלגנציה לא

    ליאם הבייתה!!!, 22/01/11 12:43

    עוזרת לה בהתנהלות בבית. היא לא זורמת,לא שמחה והשיחות שלה חופרות ברמות שקשה להקשיב.

  • 234.

    פרידה ממשיכה להתנהל כסוחרת סמים

    זה מושרש בה, 22/01/11 11:41

    רק טיפש לא מבין זאת. כל ההתנהלות שלה - כולל המילים היפות שהיא מרעיפה על החלשים כדי לשבות את ליבם. יצירת התלות שלהם בה. האלימות שיוצאת מדי פעם. הכל מעיד על מה שכבר מושרש בה.

  • 233.

    אלירז שדה הגדול מכולם אחד יחיד ומיוחד. (ל''ת)

    אור, 22/01/11 08:51

    • מסתבר שהוא לא חכם גדול...פעם הערכתי אותו (ל''ת)

      מאוכזבת, 23/01/11 03:14

  • 232.

    שאפו מיקי לוין. (ל''ת)

    גל, 22/01/11 08:33

  • 231.

    מיקי לוין, פישלת בגדול! ליאם רכיכה דוחה ומשעממת

    גרגמל, 22/01/11 07:57

    ואם זאת הפייבורית שלך להישאר, אני את הכתבות שלך כבר לא אקרא.

    שלום שלום ואל תבואי לי בחלום.............

  • 230.

    כולם לסמס לליאם לא להשאיר את חבורת הזבל בבית !!! (ל''ת)

    כמה שאת צודקת ., 22/01/11 07:45

  • 229.

    הפעם צודקת לגבי ג'קי שלא מצליח להוציא משפט אחד מהפה

    רון, 22/01/11 02:35

    צריך להעיף את הדסר הזה האיש לא מסוגל להוציא משפט אחד רהוט מהפה , הוא לא מיצג את הישראלי הרהוט והברור , האיש לא עשה צבא וברור שלא בגלל איזה מחלה אלה הפרעה באישיות ואי בהירות , טוענים הנשמות הטובות שהוא לא עשה צבא בגלל שהוא חולה אבל לעשן הוא מעשן כמו קטר אז יאללה להעיף את המלצר בחזרה לפינתי

  • 228.

    מאמר

    שולמית, 21/01/11 12:22

    ראיה רהוטה ומדוייקת של האנשים בבית. תמהני, איך ליהיא עומדת השבוע להדחה, ומצד שני מתכוונת ההדחה להכניס לבית את ארוסה. האם הריח שעולה כאן לא מסריח משהו!?
    תמהני אם ההדחות הן באמת אמיתיות, או אינטריגות של ההפקה?

  • 227.

    קראתי בעתון שהביאו את הארוס של ליהי כדי להטות את ההצבעה- ביזיון (ל''ת)

    יוני, 21/01/11 12:02

  • 226.

    עכשיו התעוררת?

    רק, 21/01/11 11:32

    פרידה גסה גסה ובשום פנים ואופן לא אמיתית
    מהעדויות בחוץ אפשר לדעת שהיא חסרת לב ובהחלט לא עוזרת לאף אחד/ת שלא תזבל. הייתה צריכה לעוף על התחלה , אבל בגלל כל אלה ששיבחו אותה (ואת בעינהם) נשארה עד עכשיו והמעשה שלה הדוחה (הכנסה התנ''ך לשרותים) הוא על גבול הפלילי.
    בקשר לליאם -היא דוברת עברית מאד תקנית, אבל המשפטים שהיא מוציאה מהפה לא קשורים לשום דבר!

  • 225.

    מי שיזכה באח הגדול הוא זה שיהיה יותר אהבל, יותר דפוק בשכל ויותר משתמט (ל''ת)

    תנחשו מי?, 21/01/11 10:42

  • 224.

    משועממים? לכו תמצאו חיים. (ל''ת)

    דורון, 21/01/11 10:12

  • 223.

    פרידה שונאת חלקים בעצמה, ומשליכה אותה על אובייקטים חיצוניים

    הפסיכולוגית, 21/01/11 10:03

    קוראים לזה בפסיכולוגיה פיצול (החלק הטוב והרע, על מנת לשמור בך את הטוב)- והשלכה. עובדה היא ששנאתה היוקדת לדנה לא קשורה במאום לדברים שדנה עשתה וחסרת פרופורציה. זה האני הפנימי שהיא שונאת, ולראייה: כל פעם היא משליה את זה על קורבן אחר. אדם שרואה רק בשחור לבן, ללא צבעי ביניים. מופרעת.

  • 222.

    כל מילה בסלע (ל''ת)

    מסכימה עם כל מילה בכתבה, 21/01/11 09:58

  • 221.

    המסטיק שאיבד את טעמו זו את. ראית יותר מדי האח הגדול. תעברי לראות

    הישרדות. אבל את לא יכולה, את מתפרנסת מזה, 21/01/11 09:17

    למה כל פרנסה היא כמו מסטיק שאיבד את טעמו? זה עושה לי רצון לא להתפרנס.

  • 220.

    ליאם רז מלכת הבית.נוכחותה ממגנטת.

    היהלום_השחור, 21/01/11 08:52

    מעטים האנשים שהמצלמה אוהבת אותם מלטפת אותם
    בינהם כמה כוכבי קולנוע מפורסמים.
    ליאם מצטרפת אליהם.
    ליאם תגיע רחוק בשואו ביזנס.אין ספק.

  • 219.

    סיוון שמתקראת ה''מח'' צריכה להקרא- חסרת מח (ל''ת)

    שירי, 21/01/11 08:34

  • 218.

    מצא את ההבדלים: ג'קי זה שיבוט של אלירז. רדוד, טיפש וריקני. וזוכה :( (ל''ת)

    הצופים והצופות, 21/01/11 08:08

  • 217.

    ג'קי היה פייבוריט עד שהתגלה שהשתמט בגלל ''אסטמה''

    שונא משתמטים, 21/01/11 08:08

    לפי התפקוד שלו הוא יכול בפירוש לעשות שרות לאומי או לפחות שהיה מוריד קצת פרופיל

  • 216.

    זה רק משחק הכל עוונטה כולל הדמעות . הגמד יגנוב את המיליון וייעלם (ל''ת)

    מההההההההההההה?, 21/01/11 07:56

  • 215.

    פרידה חייבת להיקשר לעגלה ולתפקד בתור פרידת משא (ל''ת)

    השמה ומיון 2011, 21/01/11 07:50

  • 214.

    העם כבר בחר בדנה,הכי נורמלית שם!!! (ל''ת)

    גידי ב. רעננה, 21/01/11 06:52

  • 213.

    גיבורי האח הגדול

    נדי, 21/01/11 06:28

    רציתי לאמר שאני מסכים עם כל מילה שנכתבה.רדידות דיירי האח הגדול היא מתחת לכל ביקורת ולדעתי מייצגת את מה שקורה בעם שלנו.אם יש לנו גיבורים כמו גקי שלא מפסיק לקשקש שימו לב לקול הפלגמטי שלו, לגבי הקול שלו מייצג הכל.פרידה מייצגת סוג של נרקומנית אם לא בסמים אז בקיצוניות שלה אם בשפוט או בדרישותיה יש לציין שהיא אפילו ניהיית אלימה אם היא לא משיגה את שלה.סיון חסרת עמוד שדרה וכל אוצר המילים שלה מסתכם במילה כאילו.ליהיא הבימבו חורשת מזימות ומחזיקה מעצמה על לא כלום ,פשוט בלון נפוח.יואב אמנם חלש באופיו אך הפנים שלו מלא כמעט כרימון הוא רגיש כשרוני במוסיקה ומתנסח יפה.נופר אוהבת את עצמה ולא מעניין אותה אף אחד אני לא מאמין שהיא תוכל ליהיות במערכת זוגית אי פעם.עמיר לא מובן כלל,אלעד מאד בוגר לגילו אמנם הוא מנצל את נכותו אך הוא טיפוס חיובי,ליאם האינטליגנטית שבחבורה ושומעים את בקיאותה בתחומים דבים וכמובן את התנסחותה המצוחצחת אך ארוגנטית קצת לטעמי.ליעוז מצחיקן ולא מזיק
    אין לי שמץ ש מושג איך נבחרו דיירי הבית אבל עצוב לי שכך נראה העם שלנו

  • 212.

    גיבורי האח הגדול

    נדי, 21/01/11 06:24

    רציתי לאמר שאני מסכים עם כל מילה שנכתבה.רדידות דיירי האח הגדול היא מתחת לכל ביקורת ולדעתי מייצגת את מה שקורה בעם שלנו.אם יש לנו גיבורים כמו גקי שלא מפסיק לקשקש שימו לב לקול הפלגמטי שלו, לגבי הקול שלו מייצג הכל.פרידה מייצגת סוג של נרקומנית אם לא בסמים אז בקיצוניות שלה אם בשפוט או בדרישותיה יש לציין שהיא אפילו ניהיית אלימה אם היא לא משיגה את שלה.סיון חסרת עמוד שדרה וכל אוצר המילים שלה מסתכם במילה כאילו.ליהיא הבימבו חורשת מזימות ומחזיקה מעצמה על לא כלום ,פשוט בלון נפוח.יואב אמנם חלש באופיו אך הפנים שלו מלא כמעט כרימון הוא רגיש כשרוני במוסיקה ומתנסח יפה.נופר אוהבת את עצמה ולא מעניין אותה אף אחד אני לא מאמין שהיא תוכל ליהיות במערכת זוגית אי פעם.עמיר לא מובן כלל,אלעד מאד בוגר לגילו אמנם הוא מנצל את נכותו אך הוא טיפוס חיובי,ליאם האינטליגנטית שבחבורה ושומעים את בקיאותה בתחומים דבים וכמובן את התנסחותה המצוחצחת אך ארוגנטית קצת לטעמי.ליעוז מצחיקן ולא מזיק
    אין לי שמץ ש מושג איך נבחרו דיירי הבית אבל עצוב לי שכך נראה העם שלנו

  • 211.

    ליאם איכותית ורב תחומית ! (ל''ת)

    איתן, 21/01/11 05:31

  • 210.

    איך יתכן שהאינטרנט משקף ההיפך מהרחוב?

    מוזר, 21/01/11 03:56

    לידיעתך, פרידה אהודה מאוד בציבור.
    גם ג'קי.
    נופר שנואה.

  • 209.

    אם היית מבינה משהו בחיים הללו - לא היו בועטים אותך החוצה באח הגדול 1

    נעמה קלקושוז, 21/01/11 03:30

    מאיפה יש לגברת החתומה על המאמר - יומרה להבין משהו בהילכות האח הגדול...
    מדובר בכישלון מהלך שלא הצליחה להפגין את ''חוכמתה'' ואת ''כישוריה'' בעונה הראשונה של האח הגדול!...

    מה הופך אותה למבינה גדולה?!!!

    אז זהו שכנראה ההפך הוא הנכון!:
    פרידה נהדרת!
    ג'קי נהדר!
    ליאם תעוף בשבת כי היא לא מעניינת אף אחד.

    ואם ג'קי לא היה מכרכר סביב נופר - אף אחד לא היה שם אליה לב.

    ודנה - אוי דנה - קצרה היריעה מלתאר את תחושת הגועל שהיא מעבירה לצופים בעצם נוכחותה על המרקע....

  • 208.

    בעניין הרהיטות...מי שגר בבית זכוכית, מוטב לו שלא יזרוק אבנים

    הכנסתי שם!, 21/01/11 03:15

    קפיש,
    גברת לוין?

  • 207.

    מיקי אחלה ניתוח

    אבי, 21/01/11 02:36

    אני מאוד מתפעל מהניסוח שלך.
    לדעתי את מבוזבזת מאוד ואת רואה דברים שאחרים אינם רואים.
    קראתי הרבה כתבות בחיי ולמרות שאני לא חסיד של האח הגדול(אינני רואה 24 שעות וגם לא משנה לעצמי את הסדר יום על מנת שאוכל לראות את התקציר) הניתוח שלך ממש אינטילגנטי ומחכים הן באמת הדברים והן בסגנון הכתיבה שלך שלא חוסך מאף אחד מלעבור את העין הביונית שלך.
    כל הכבוד וכדאי שתעברי לתחומים אחרים.
    אני מקווה שאת ימנית בדעותייך כי אולי תוכלי לפקוח את עיניהם של השמואלנים שאינם רואים מה שמהצד הימני של המפה רואה.

    כל הכבוד.

  • 206.

    תגובה לכתבה.

    מימי, 21/01/11 01:42

    אנשים מתחברים לג'קי בגלל שהוא בן אדם עם לב זהב הוא פשוט בן אדם וחבר טוב את מבינה??
    בליאם ודנה יש משהו מתנשא וקר הן אולי חכמות וכו' אבל חסר בהם חום ואולי ג'קי הוא לא אלברט אינשטיין אבל הוא פשוט אדם חמים וטוב לב פשוט רואים שיש לו לב זהב והוא איננו אדם מתנשא .

    • אתה צודק.

      יפעה, 21/01/11 07:46

      בשורה התחתונה זה מה שקובע. כמה חום ואהבה יש בלב

      אין ערך לעברית הרהוטה אם הלב קר כקרח. דנה אולי?

    • ג'קי הוא דוחה! (ל''ת)

      שרית, 21/01/11 07:55

  • 205.

    מי אמר שאוהבים את ג'קי? מי? רק אתם העיתונאים!!!!

    קראטק, 21/01/11 00:38

    מי קבע שהוא פופולארי? מי בכלל שם עליו?
    מאיפה את יודעת שלא כולם התעצבנו שאנשים עלובים כמוכם העיתונאים החליטו עבור כולם שהוא הפייבוריט?!

    מה פייבוריט באפס הדיסלקט הדפקט הזה?
    חתיכת מטומטמת! באה ואומרת וכותבת שהוא פייבוריט! ועל פי מה?
    מי בכלל שם עליו?!

    סתומה!!!!

    • מי הסתום פה?

      יפעה., 21/01/11 07:50

      להוריד בערכו של מישהו בגלל שהוא דיסלקט או עילג, מראה מי אתה באמת לא מי הוא. טול קורה מבין עיניך (אם בכלל אתה מבין למה אני מתכוונת).

  • 204.

    עתי - ''רכלן''... גיחי...גיחי... גיחי!

    ..אליה וקוץ בה., 21/01/11 00:24

    ''רכילות''...
    זה לא המדור בו את ממענת את הטור שלך?

    מה בדיוק את באה לספר לנו בטור שלך שאנחנו לא יכולים לפרש לעצמנו - בעצמנו???

    מה בדיוק הגובה שלך בין האדמה לגובה הדשא שתובנותייך לגבי הדיירים אמורות לעניין אותנו?

    אשר לקסמו של ג'קי...
    אופס!
    כן...

    הוא לא עובד על נשמות שהונפחו... מן העכוז!

    • מי שרכלניות הן דנה וליאם ממש פתחו פרלמנט .

      עינבל, 21/01/11 01:46

      הן מרכלות על כולם מאחורי הגב שזה מזעזע.
      ליהיא יש לה התנהגות גועלית פשוט גועלית.
      סיוון אין לה עמוד שידרה לפחות ככה זה ניראה.
      עתי הוא בחור משעמם.

      אלעד ליעוז ונופר וג'קי הם אין עליהם.

      • פרידה האכילה את דנה בננה!

        ..אליה וקוץ בה., 21/01/11 03:41

        פרידה השילה מעל דנה את התכונה העיקרית שרצתה להפגין - איפוק שנובע מאצילות.

        נופר הפגינה דוגמנות של ישיבה על הגדר - כאשר היה עליה לשכב על הגדר...
        לטובת פרידה!

        אכזבה.

  • 203.

    עצוב שיש ישראלים שמעריצים רוע ועריצות כמו של פרידה (ל''ת)

    חברה חולה, 21/01/11 00:20

    • יתכן ואת צודקת, אבל....

      ערגה., 21/01/11 07:56

      היא אמיתית, היא אוטנטנטית עד הסוף.

      אין בה טיפת זיוף, וזוהי מתנה יקרה שחסרה לכל שאר דיירי הבית ולרוב בני אדם בכלל.

      • להיות אמיתית לפי דעתך

        אם, 21/01/11 14:36

        זו גסות, אלימות מילולית, רוע, רכלנית. סכסכנית ועוד ועוד - אז הצלחת בהגדרתך שפרידה היא מאד אוטנטית

  • 202.

    מיקי את גדולה

    שרה, 21/01/11 00:11

    חיכיתי לניתוחים המענינים שלך כמו בשנה שעברה, משום מה אני לא רואה אותם בדחיפות וחבל, תמשיכי כך זה אחלה ומעניין

  • 201.

    אהבתי -''מיקי לוין אחת שהייתה שם'' -- מה היתה כמו לידיה דקה וחצי (ל''ת)

    וזה מכוער ללגלג על הדיסלקציה של ג'קי, 21/01/11 00:06

  • 200.

    חברה חבל על האס.אם.אס שלכם.תשאלו את יגאל (ל''ת)

    משחק מכור מראש, 20/01/11 23:45

  • 199.

    עתי שמוק אחד גדול (ל''ת)

    אחלה כתבה, 20/01/11 23:35

  • 198.

    אצל פרידה הכל יכול להיות עוד מעט היא לא תסבול את עצמה

    מוטי, 20/01/11 23:25

    היא תתחיל לריב עם עצמה כי לא יהיה לה עם מי לריב. לאט לאט כולם מתרחקים ממנה והיא תהיה מנודה.

    • נכון (ל''ת)

      נכון, 21/01/11 09:59

  • 197.

    דיסלקציה אינה טמטום או חטא!

    מורה, 20/01/11 23:14

    דיסלקטים רבים אינטלגנטיים יותר מהכותבת, כשהכותבת מכנה את כג'קי העילג, המניפולטיבי, המשתמט ולקוי הלימידה בכינוי ''דיסלקט'', היא פוגעת בשמם הטוב של דיסלקטים מכובדים ומשכילים,כמו אלברט איינשטיין ועוד רבים וטובים מאנשי הרוח והאומנות.הדיסלקציה היא רק אחת מהקשיים והמגבלות של ג'קי ולא כינוי גנאי. התביישי כותבת רשלנית.

    • ג'קי דיסלקט אבל לא אינטלגנט

      מיקי ניתחה את ג'קי בדיוק כמו שצריך, 21/01/11 00:15

      איך אפשר להנות מכל השטויות שהוא אומר, סך הכל רכלן וסכסכן

  • 196.

    סיוון הנה נפילה , לא מוצלחת וצריכה לצאת ממש (ל''ת)

    אידו, 20/01/11 22:45

  • 195.

    ג'קי הוא בחור חצי מפגר, שההתפעלות ממנו משקפת את פניה של החברה שלנו

    שאול, 20/01/11 22:38

    מזכיר לי את הסרט ''להיות שם'' בכיכובו של פיטר סלרס, סרט שבו מסופר על גנן חצי מפגר בשם צ'נסי גרדנר, שללא שום סיבה התקשורת האמריקאית החליטה להעריץ אותו, ובסופו של דבר הוא הפך להיות מועמד לנשיאות ארה''ב.

  • 194.

    הגב ליאם חיפאית מלידה ומתנהגת בהתאם ,מתנשאת ,דיבורה שוטף

    תלם אהרון גבעתיים, 20/01/11 20:56

    מכל הבית הצליחה להתקרב לגב דנה ולגב זיווה שלושתם יוצרים מחנה נחמד נגד הגב פרידה והגב הבלונדינית ליהיא יחד עם הגב נומר ידידתו של ג''קי הגדול.זה בסך הכל מסתיים בזה מאד משעמם תוכנית נמוכה מאד עם שחקני שדה -5 .

    • אהרון רוצה לעשות עסק .. ?תיזהר שדנה לא תעשה ממך רסק (ל''ת)

      חמודי, 21/01/11 07:52

  • 193.

    כתבת נפלא! קולעת בול!!

    שרית, 20/01/11 20:50

    אהבתי את הניתוח הממוקד, פרידה הייתה פייבוריטית שלי, והתרגיל המסריח שלה וההתנפלויות שלה על דנה, הורידו את ערכה בעיני. פשוט בהמתית! בלי טיפת כבוד, מעליבה את דנה על ימין ועל שמאל, לא חושבת על כך שהילדים שלה בבית רואים איך יורדים על אמא שלהם! והיא קוראת לעצמה אימהית!
    אני הייתי יותר הולכת על כוחנית!

  • 192.

    מה יש לך גברת לוין? מדינת ישראל לא מסתכמת בת''א-גבעתיים-ר''ג

    ציון בזוקה, 20/01/11 20:45

    יש הרבה יישובים ואנשים מסביב, וכן, כולם כמו ג'קי, לא רהוטים, דיסלקטיים וכו'. גם אלירז, עם כל שטף הדיבור שלו היה שכונה. סער, לא היה יכול להשלים משפט בלי לחשוב באמצע, והוא עוד עו''ד. אז יש גם ג'קי, נציג שלומי, מגדל העמק,בת ים, עפולה, תענכים, בית שאן, קרית גת, אלקוש, זרעית ועוד...תצטרכי לחיות עם זה גברת לוין. החבר'ה הם צרכנים בסופר, בערוץ הקניות, בשירותי בריאות כללית, במקדונלד'ס, גם אם הם לא רהוטים.

    • מה זה קשור? הבחור נעל

      הדס, 20/01/11 21:20

      גם אני לא מבינה על מה ולמה כולם מתלהבים ממנו..
      הוא אפילו לא מצחיק

    • עזוב גקי רמת גני'' עבד כי ימלוך משתמט ומטומטם .לאדמות שמתקשרת למקום ון (ל''ת)

      עבד כי ימלוך, 20/01/11 22:17

  • 191.

    פרידה היא כישראל: מצהירה על היותה ''אשת שלום'' - אך רבה עם כולם. חוושבת

    יונה, 20/01/11 20:10

    שהיא דויד, נער טבע שמדבר עם פרחים -= ומתנהלת כמו גולית, בתנועה ובאלימות. מפרידה דת מהמדינה - אך לוקחת את התנ''ך לשירותים. מרחיקה את ה''מתנחלים'' (יורם) סוגרת חשבון עם ה''פרענקים'' (יגאל) ומתעבת את ''רמת אביב ג' (דנה). רוקחת ב''מיטבחה'' תבשילים - ובטוחה כי הם טעימים יותר ממעשה ידיהם של אחרים...ועוד ועוד.
    ולבעלת הטור מזדהה איתה...

  • 190.

    הוצאת לי את המילים מהפה! פרידה מגעילה אותי

    א, 20/01/11 20:03

    קלעת בול לגבי כולם!

  • 189.

    את הודחת בתחילת התוכנית,הדבר מלמד על חשיבתך המעוותת. (ל''ת)

    דקר, 20/01/11 20:03

  • 188.

    פרידה עדיין מתנהלת כנרקומנית וכסוחרת סמים

    מחריד, 20/01/11 19:36

    כאשת מקצוע שמכירה מקרוב כבר שניםנגמלים ומכורים - צר לי לבשר לכם שפרידה היא נרקומנית בכל רמ''ח אבריה. היא נגמלה מהרואין - כל הכבוד. היא לא נגמלה מכל ההתנהלות הנלווית שמושרשת בה עמוק. האלימות, אי דחיית סיפוקים, הנוכלות, הנכונות למכור את האמא שלה, ... הכל מעיד עליה שהיא בכלל לא בשליטה.

  • 187.

    מיקי לוין-עפת מהתוכנית בטיל. מעט חסד לג'קי על הדיסלקציה

    חוה, 20/01/11 19:19

    הבחור מקסים עם יכולות נהדרות המפצות על הלקות שלו. פני הדור הם כפני ג'קי - מקסים למרות הקשיים שלו.
    אנא ממך מיקי יקרה - תתפללי היטב שאחד מילדייך לא יהיה עם איזו שהיא לקות, כדי שתוכלי להיות אם לילדים מושלמים, משום שפחות מזה לא מתקבלים אצלך בבית....

    • מה מקסים בג'קי מה?-!?!-? אלוהים ישמור!!

      שרית, 20/01/11 20:51

      שום דבר לא מקסים בו. זה שהבחור דיסלקט אומר שאני צריכה להתאהב בו? פולט הערות ושטויות בקצב של מכונת ירייה, מדבר שטויות, אין פלא שנופר לא מתאהבת בו. מתנהג כמו ילד אינפטיל ולא כמו גבר!
      יואב מעפיל עליו פי כמה וכמה!!

  • 186.

    פשוט הוצאת לי את המילים מהפה (ל''ת)

    ניצן, 20/01/11 18:47

  • 185.

    פרידה מגעילה איכססססססססססססס

    צטדקת!!!, 20/01/11 18:37

    יילה הביתה גועל נפש, כל מי שנותן לה גיבוי - מטומטם! כולל אלו שבבית...

  • 184.

    ג'קי מי?

    ליבי, 20/01/11 18:21

    שג'קי לא יספר סיפורים שהוא דיסלקט. יש הרבה דיסלקטים שעשו מאמץ למרות הקשיים והמשיכו ללמוד והצליחו. הוא פשוט עצלן שלא עשה עם עצמו שום דבר ולא מגיע לו להיות נערץ. הוא טמבל וזהו

  • 183.

    מיקי לוין :''את לא היית טלית שכולו תכלת''!!!!!!

    דניס, 20/01/11 18:01

    כשהיית באח הגדול הראשון - לא היית מהדמויות החביבות ביותר. אחרת היית נשארת שם יותר, כי הודחת בשלב מאוד מוקדם.
    אז ביקורת ממך קצת פחות שלילית יהיה טוב לכולם.

  • 182.

    האח הקטן

    לא מבין על מה המהומה, 20/01/11 17:57

    פשוט לא מבין על מה המהומה...?? להכניס קבוצת אנשים לבית אחד ולצפות מהם רק לכסח
    אחד על השני..??
    ולזה קוראים תרבות..?? לא נותר מה לכתוב תחת אותה קטגוריהץץ??
    שבת שלום.!!!!!!!

  • 181.

    אם יש צדק - פרידה או ליהיא יודחו בשבת

    חייבים להשאיר את דנה וליאם, 20/01/11 17:55

    יהיה מספיק רייטינג גם אם רק עתי יראה את הארוס לשעבר של ליהיא נכנס לבית.

  • 180.

    ג'קי הטיפש, לך תתרום לחברה במקום הצבא שברחת ממנו!

    דני, 20/01/11 17:48

    ג'קי? מתאים לאח הגדול. רדוד, ועלוב.

  • 179.

    פרידה מחטטת באף כל הזמן

    ניר, 20/01/11 17:43

    פרידה
    מחטטת באף כל הזמן

  • 178.

    מיקי יופי של טור

    יניב, 20/01/11 17:37

    בקורת עניינית ומוצדקת העונה הזאת נראית כמו תחילת הסוף של האח הגדול,מקבץ של אנשים לא ממש מעניינים שמנסים ללא כל הצלחה, לא לשעמם למוות.

  • 177.

    כל הכתבה בסדר גמור. אבל ''הבחור הדיסלקט''? מיקי - את המועמדת להדחה. (ל''ת)

    רוברט פלנט, 20/01/11 17:25

  • 176.

    צודקת

    מעיין, 20/01/11 16:52

    מסכים עם כמעט הכל וביחוד על ג'קי. לא מבין מה ההייפ סביבו

  • 175.

    פרידה מקנאה בדנה. כי היא נראית כמו גבר דוחה (ל''ת)

    גל, 20/01/11 16:44

  • 174.

    מה אתם אומרים על החזה של דנה? (ל''ת)

    גד, 20/01/11 16:38

    • ענק (ל''ת)

      בילי, 20/01/11 18:03

  • 173.

    ג'קי מקסים עם לב זהב - ודיסלקציה זאת לא טיפשות -תתבישי מיקי לוין (ל''ת)

    היום כל טיפש יכול להיות כתב באינטרנט, 20/01/11 16:33

    • אבל סמרטוט רציני (ל''ת)

      רותם, 20/01/11 17:50

  • 172.

    ג'קי מקסים עם לב זהב - ודיסלקציה זאת לא טיפשות -תתבישי מיקי לוין (ל''ת)

    היום כל טיפש יכול להיות כתב באינטרנט, 20/01/11 16:32

    • ממש זהב עבד כי ימלוך משתמט טיפוסי.ראיתם איך התנהג עם יואב (ל''ת)

      איזה סמרטוט, 20/01/11 18:56

  • 171.

    פרידה לועגת למראה של דנה . יש אשה כעורה יותר מפרידה ??? הלו ???

    נראית כמו טנק, 20/01/11 16:28

    איזו אשה מפלצתית ודוחה הפרידה הזו

    • רק לי היא מזכירה את שלמה ארצי?? (ל''ת)

      אלכס, 20/01/11 21:24

    • אל תשכחו שפרידה נרקומנית וולגרית נורא . (ל''ת)

      מיילי, 21/01/11 01:53

  • 170.

    הפקה מטופשת - משאירים את ליהיא המשעממת והבלתי נסבלת

    נונה ג'וקה, 20/01/11 16:26

    בכוח כדי להביא את הארוס שלה כדי ליצור עניין ובמקום זאת העיפו את יגאל, שהיה בלתי נסבל בפני עצמו אך היה לפחות אדם מעניין. והשבוע יעיפו כנראה את ליאם שהיא דווקא נסבלת בעיני וטרם חשפה את מי שהיא יכולה להיות באמת. ודנה - לא אהבתי את היהירות שלה אל מול ליאם שתמיד תומכת בה. ''אין לי עם מי לדבר'' כשליאם איתה. אגואיסטית ומגעילה, למרות שהיא דווקא מעניינת (באופן יחסי...).

    • אפשר להגיד הרבה על ליהיא אבל היא לא משעממת (ל''ת)

      אבי, 20/01/11 17:28

      • בהחלט צפויה ומשעממת. ונכון, גם מאוד דוחה! (ל''ת)

        אור, 20/01/11 19:37

      • נכון...היא סתם שמנה דבה שמדברת ג'ובאנית (עברית אנגלית של ג'ובאני רוסו) (ל''ת)

        עתי, 20/01/11 21:46

  • 169.

    מיקי, כתבה מצויינת. סיכום נהדר (ל''ת)

    אור, 20/01/11 16:24

  • 168.

    ליאם ודנה עלו על המשימה הסודית של נופר -וההפקה הסתירה -כנסו ללינק

    אך תיהיה לי אמונה בעריכה המגמתית בערוץ 2, 20/01/11 16:18

    http://bigadol.blogspot.com/2011/01/blog-post_8036.html

    ליאם עולה על המשימה הסודית של נופר וההפקה סוגרת את שידורי ערוץ 20 - רק קצת מאוחר מידי !

    בתוכנית אתמול הראו שנופר מצליחה במשימה שלה -- אז אך אפשר להאמין להפקה ?

    http://bigadol.blogspot.com/2011/01/blog-post_18.html

    לינק נוסף שדנה עולה על המשימה של נופר

    אז למה לא להראות לצופים את האמת ???

    למה בעריכה מגמתית הם משנים את מה שקורה באמת ???

    • אשכרה הכל שקר

      אבי, 20/01/11 22:45

      איזו עליבות .. חבל שהם לא שומרים על כנות
      הכל ערוך ומבוים
      עצוב

  • 167.

    אחלה כתבה,שיחקת אותה ! (ל''ת)

    יעלי, 20/01/11 16:17

  • 166.

    כל שבוע טוקבקים קבועים -מיקי את גדולה - מיקי את מצויינת - מגוחך !!! (ל''ת)

    כל כך ברור מי עומדת מאחורי זה, 20/01/11 16:16

    • זאת עדנה החותנת המיובשת (ל''ת)

      אבי, 20/01/11 17:29

  • 165.

    מקווה שהבאות שיעופו מהבית הן דנה וליאם (ל''ת)

    gal, 20/01/11 16:15

  • 164.

    נופר.. אני חולה עליה :-) (ל''ת)

    עופרר , 20/01/11 16:14

  • 163.

    פרידה מדברת על דנה שהכל אצלה ''חומרי''. והמסעדה של פרידה..

    123, 20/01/11 16:09

    הרי המסעדה שלה זה לא התנדבות , היא מתפרנסת מזה - זה לא חומרי ??????? בקיצור , עוד סוציאליסטית עם השקרים הקבועים. הכל למראית עין.

  • 162.

    כל מילה -בול פגיעה !! אבל ... דנה מלכה . מ ל כ ה !!! (ל''ת)

    אחד, 20/01/11 16:06

    • דנה יהירה, ליבה קר כקרח. (ל''ת)

      דר, 21/01/11 08:09

  • 161.

    פרידה הכי שנואה העונה ובצדק !!! (ל''ת)

    אשה רעה, 20/01/11 15:59

  • 160.

    מה זה משנה אם יכניסו את הארוס של ליהיא- הרי אין לה בושה וגם לעתי......

    צופה, 20/01/11 15:59

    אין בושה שהיא מאורסת לאחר.
    נראה לכם שליהיא תזדעזע ? אבל הקהל בטח יזדעזע , וזה מה שיביא להדחה של ליהיא ועתי ביחד מיד אחרי שהארוס יצא מהבית !! תחשבו טוב טוב , הזוכה בתכנית צריך לשמש מופת למשהו. איזה דייר או דיירת הייתם רואים כמופת למשהו ? בינתיים , דנה הוכיחה שהיא עם ראש על הכתפיים , נבונה , ומנהיגה ! אין פלא שהיא מצליחה בהפקות של ארועים , כי היא יודעת להניע אנשים.
    דנה - מדהימה , יפה , מטופחת, וחזקה = דוגמא ומופת לנשים !!

  • 159.

    דנה אומרת על פרידה את מה שכולם חושבים עליה. פרידה=חרא של אדם (ל''ת)

    גלי, 20/01/11 15:55

  • 158.

    כמעט שהתעצבנתי עלהכתבה- עד שקלטתי מי הכותבת.. (ל''ת)

    ננה, 20/01/11 15:55

  • 157.

    דנה את מקסימה אוהבים אותך (ל''ת)

    רנית, 20/01/11 15:55

  • 156.

    באמת יש אנשים רעים כל כך כמו פרידה ?? (ל''ת)

    כמה רוע שטני יש בה, 20/01/11 15:53

  • 155.

    איך מכככככלללל הנשים בבית , עתי בחר רק בליהיא. דווקא בה ? (ל''ת)

    חחח.., 20/01/11 15:53

  • 154.

    פרידה איכזבה בהתנהגות שלה ! דנה התגלתה כדגולה יותר. (ל''ת)

    4, 20/01/11 15:52

    • פרידה היתה צריכה לעוף אחרי התנ''ך בשירותים והצרחות והאיומים על שירן

      מתנהגת מתחת לכל בקורת, 20/01/11 16:23

      הצרחות על שירן --את תחטפי ממני !!!!

      אם אני לא אקבל תספורת את לא תחגגי יום אחד בבית הזה !!!!

      אני לא אתן לך לפתוח את הפה !!!!

  • 153.

    מאז מקרה התנ''ך לא יכולה לראות תפרצוף של פרידה (ל''ת)

    יעלי, 20/01/11 15:52

  • 152.

    פרידה היא לא עוף מוזר כפי שהיא עצמה ציינה,

    עמי, 20/01/11 15:36

    היא פרידה הבהמה!

  • 151.

    הסיבה שהארוס ההרוס של ליהיא ייכנס לבית

    צופה וחוזה, 20/01/11 15:28

    היא כדי שירגיע את ההורמונים המשתוללים של ליאם,שמשתוקקת לגבר,ועקב כך גם לחמם את הגיזרה מול ליהיא.

  • 150.

    מיקי את רדודה, רק לפני שבועיים הערצת אותה עד לגמר (ל''ת)

    028, 20/01/11 15:25

  • 149.

    דיסלקט זה לא קללה (ל''ת)

    טיפשה לעומת זאת זה כן, 20/01/11 15:24

  • 148.

    לחוסר ההתייחסות בטור לגמד המדהים יש כנראה

    לעד עם אלעד הגמד!!!, 20/01/11 15:18

    מס' סיבות:
    תיאום של מיקי לוין מול ההפקה לא לצאת במחמאות אינסופיות גורפות כלפיו כדי שהעוקץ לא ייצא מהמשחק כדי שמעכשיו יוכתר הזוכה.
    אי היכולת האישית של מיקי להחמיא למי שמגיע.
    כנראה שיש לה דיעה לא חיובית כלפיו,והיא מפחדת לבטא זאת,כי היא יודעת שלאלעד יש את מס' המצביעים הגדול ביותר.

  • 147.

    כל מילה סלע (ל''ת)

    דנית, 20/01/11 15:13

  • 146.

    אנשים כנראה שלא הבנתם איך העסק מתגלגל.אז כך

    לי קופר, 20/01/11 15:00

    רק החלאה הגדולה בבית,יחד עם הדייר הכי טוב ומתחשב,יגיעו לחצי הגמר.

    דוגמא אלירז וסער מעונה שעברה

    הסמסים הם רק אמצעי לנפח את חשבון הבנק של ההפקה

    • צודק

      צודק, 20/01/11 16:09

      צודק

    • נכון, רק שהבעיה במקרה של אלירז וסער - החלאה הוא שזכה בתכנית... (ל''ת)

      ניסים, 21/01/11 08:07

  • 145.

    כן, אלו פני החברה שלנו

    מיקי טיפשה באמת, רדודה, 20/01/11 15:00

    את כנראה לא מבינה מה זה דיסלקציה.
    הוא לא טיפש ולא סתום- דיסלקציה זו בעייה אמיתית.
    את לעומת זאת טיפשה באמת

    • זה שהוא דיסלקט לא עושה אותו אינטיליגנטי -מיקי לוין צודקת

      שרית, 20/01/11 17:30

      אני מכירה אנשים דיסלקטים שהם מאוד אינטיליגנטיים. כך המשפחה של ג'קי מנסה למכור לנו. אבל ג'קיממש לא אינטיליגנטי, הוא די טיפשון. לא קשור לעובדת היותו דיסלקטי.
      יש דיסלקטים חכמים ויש דיסלקטים טיפשים, כמו שאר האנשים שלא דיסלקטיים. ג'קי חביב, סימפטי, בחור טוב, חינני אבל טיפשון.

    • והדיסלקציה עושה אותו גם פודל עלוב ופחדן? (ל''ת)

      חייל צייתן של פרידה, 20/01/11 19:40

  • 144.

    כל הכבוד

    ליאורה, 20/01/11 15:00

    בזיון לעם ישראל לראות שרצים כאלה זוכים בכל כך הרבה כסף.
    אין ערכים\\כבוד\\מוסר.

  • 143.

    אין ''תוכנית'' יותר בזויה מזו. (ל''ת)

    טלפלא, 20/01/11 14:51

  • 142.

    פרידה היא המלכה. אומרת הכל בפנים לא מסתירה. סתם טור עלוב ומחפש רייטינג

    גדי, 20/01/11 14:45

    כל השאר צבועים מתרפסים. הלוואי שפרידה תקח את הגמר.

    • כרגע פירטו בפניך איך היא סותרת את עצמה. אין קשר בין מה שהיא אומרת....

      חחח...., 20/01/11 16:08

      כמו אהבת אדם , לבין ההנהגות שלה - במקרה של יורם וגם של דנה. אי אפשר להגיד משהו ולקוות מהצופים שלא ישימו לב. היא אומרת דברים שהיא עצמה לא מיישמת כי זה לא היא. את התנ''כ - הספר החשוב ביותר לעם היהודי היא דחפה לשירותים בכוונה- יש יותר חוסר התחשבות מזה ? היא לא מכבדת בני אדם שהספר הזה חשוב להם.

    • מלכת הרפש הזוהמה והלכלוך ומלכת הרוע !!! (ל''ת)

      זו פרידה שלך, 20/01/11 16:29

    • ו נרקומנית ואישה וולגרית

      לימור, 21/01/11 01:56

      פרידה אישה נורא גסת רוח .
      אולי יש פה ושם דברים נכונים שהיא אומרת אבל הצורת התבטאות שלה פשוט מתחת לכל ביקורת .
      יש צורה ודרך לדבר והיא לא יודעת.

  • 141.

    מיקי,לעולם לא תביני..

    רינת, 20/01/11 14:44

    מסתבר שיש הרבה אנשים בבית שאוהבים אנשים פשוטים,אז ג'קי דיסלקט,ככה הוא נולד,למה את לועגת לו,הוא לא אשם,את כנראה אוהבת אנשים כמו דנה:פולניה,חטובה,רהוטה,משהו שמזכיר אותך...את צריכה ללמוד להביט בגובה העיניים לכל אדם באשר הוא,לא משנה מוצאו,השכלתו ומראהו.

    • תודה. (ל''ת)

      יפעה., 21/01/11 08:12

  • 140.

    מיקי ודנה מאד דומות

    נטע, 20/01/11 14:43

    מצטערת אבל מיקי, בעונה הראשונה, ישבה על אותה משבצת ריצ' ביצ' גנדרנית ורדודה שדנה יושבת היום.

  • 139.

    את היית כ''כ משעממת בעונה שלך (ל''ת)

    אז עדיף שתשתקי, 20/01/11 14:39

  • 138.

    כותבת רע...

    יפעת, 20/01/11 14:38

    וואוו, מזמן לא קראתי כל כך הרבה טקסט רדוד.
    ולא, זה לא שנושא הטקט רדוד - רק אוצר המילים והשימוש בקלישאות של הכותבת...איזה חבל.
    בואו נשווה לקפון שכתב על הישרדות - הוא כתב בחריפות, הביא נקודות מעניינות של מי שהיה שם ןדאג לשפד או לציין לטובה מתמודדים עם איזושהי אג'נדה. ומה הרווח שלנו כאן מזה שמיקי היתה ''שם''? שעמום...

    • הרווחנו נר גליצרין. ואני רק אומרת את דעתי. זה הכל. (ל''ת)

      שרה לוין, 20/01/11 16:59

  • 137.

    דיסלקציה זו לא טיפשות, בניגוד אל מיקי לוין

    תתעוררי על החיים שלך, 20/01/11 14:38

    ג'קי הוא לא טיפש, דיסלקציה זו בעייה אמיתית ובגללה הוא מתבטא כמו שהוא מתבטא.
    אם את לא יודעת מה זו דיסלקציה כדאי שתלכי ותבדקי את זה קודם ולא תכתבי ככה.

    • הוצאת לי מיליםפ מהפה!

      ענת, 20/01/11 15:36

      תתביישי לך מיקי לוין

  • 136.

    מיקי לוין- עוד אחת שחושבת את עצמה (ל''ת)

    פתאט!!!, 20/01/11 14:36

  • 135.

    מיקי- ניתוח מדהים (ל''ת)

    אתי, 20/01/11 14:34

  • 134.

    מי שלא צופה קבוע לא מבין כמה פרידה רעה (ל''ת)

    מילים כדורבנות, 20/01/11 14:32

  • 133.

    ''פניה של החברה שלנו''? לא, את (ל''ת)

    אח שלו, 20/01/11 14:30

  • 132.

    צודקת לא בהכל, פרידה מגעילה אבל,

    שלי, 20/01/11 14:29

    ג'קי הוא חמוד מאוד מאוד , כובש ונוגע לליבו של המון אנשים.
    אז נכון ג'קי לא חכם גדול, ג'קי לא פרופסור אבל האישיות, הטוב לב והנשמה שלו כובשת ובגדול.
    ליאם חמודה אבל בכיניית ולרחם עלייה מאוד והיא גם מגעילה את הצופים עם הסיפורי מין והסקס שלה וכל היום מחפשת שירחמו עלייה ובוכה ללא הפסקה.
    נופר תעשה את המיליון ולכן רק ג'קי צריך לזכות במיליו.
    אמא לשלושה ילדים בוגרים שצופה המון.

  • 131.

    בלבלת

    מושפע מאישתי, 20/01/11 14:19

    כמה קישקושים בכתבה אחת. קודם כל בשביל להבהיר, כל תוכנית ריאלטי על כל גווניה בין אם זה הישרדות, היפה והחנון האח הגדול וכו' מנוהלת ונערכת על ידי ההפקה ועל ידי ההפקה בלבד!! שלא יעבדו עליכם - להצבעות שלכם אין שום משמעות!!! הסיבה היחידה שמבקשים להצביע זה בכדי שיכנס כסף לקופת התוכנית.
    דבר שני, אם ההבחנה שלך מיקי, שדנה וליאם הן צדיקות, שפרידה היא הנוכל, שג'קי הוא הדיסלקט, שעתי הוא הרכיכה, שליהיא היא המכשפה, שעמיר הוא החתן שכל אמא בישראל תרצה לבת שלה אז אני חושב שההבדל בינך לבין יואב הקשקשן והבכיין הבלתי נגמר הוא שאת נכנסת אף אחד ויצאת אף אחד והוא נכנס אף אחד וייצא מישהו שכנראה גם יהיה אף אחד.

    • אהבתי (ל''ת)

      גבר גבר, 20/01/11 15:19

    • אהבתי (ל''ת)

      gal, herzelia, 20/01/11 16:13

    • צודק במיליון אחוז!!!! (ל''ת)

      גם אני אהבתי, 21/01/11 14:03

  • 130.

    ליאם אני לא יכול לראות אותך על המסך יותר דיי...הבייתה עם חברתך דנה !! (ל''ת)

    שסטי רמת גן, 20/01/11 14:18

  • 129.

    ליאם אני לא יכול לראות אותך על המסך יותר דיי...הבייתה עם חברתך דנה !! (ל''ת)

    שסטי רמת גן, 20/01/11 14:18

    • בליאם ודנה יש משהו קר ומנוכר ומתנשא . (ל''ת)

      עינבל, 21/01/11 01:57

  • 128.

    אחלה טור כל מילה בסלע ! (ל''ת)

    יניב ראשל''צ, 20/01/11 14:16

  • 127.

    דנה יגאל מחכה לך. תתאמני בינתיים בבית איך מקללים יותר וצועקים יותר !! (ל''ת)

    שסטי רמת גן, 20/01/11 14:15

  • 126.

    הצבונבונית דנה מתנהגת כמו שכונה ושונאת את השכונה איכס !!!!!!! (ל''ת)

    שסטי רמת גן, 20/01/11 14:10

  • 125.

    כתבה מעולה כל מילה בסלע

    יהודה רמת גן, 20/01/11 14:10

    כתבה מעולה.הגדרת את הדירים באמת בצורה האמיתית ביותר. ובמיוחד את פרידה שהיא באמת האכזבה הגדולה ביותר. מיום ליום רואים את הרוע שבא את הקנאות לאדם שמצליח וגם ניראה טוב.הכתבה שלך לגבי פרידה מזכירה מאוד את
    אותו הילד שאמר המלך הוא ערום

  • 124.

    דנה הגואל יצא לך ברגל של רוע איכס הבייתה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    שסטי רמת גן, 20/01/11 14:08

  • 123.

    נופר לא מרשה לג'קי לפרגן לאחרים.

    הגיגים., 20/01/11 14:08

    קיראו על כך ב''בלוג של יפעת'' - על האח הגדול. חפשו בגוגל.

  • 122.

    מיקי לוין היקרה

    יעל, 20/01/11 14:07

    בתור אם לשני ילדים רכים הייתי מצפה ממך לקצת יותר... גקי הוא ילד שסבל וסובל מדסלקציה קשה שמערימה עליו קשיים בכל תחומי החיים כל רגע ורגע בחייו הקצרים והמסובכים,למה להשתמש בנכות שלו נגדו?נראה לך שהוא בחר להיוולד דיסלקט?למרות כל זאת הוא מצליח לגעת באנשים להבהיר את עצמו בדרכו שלו ולא נשאר משותק למרות הדסלקציה הקשה קשה שלו...הוא נסע לספרד והתמודד יופי מול כולם בלי לדעת מילה באנגלית,נראה אותך בסיטואציה כזאת הזויה מצליחה לתפקד כמוהו ועוד למצוא חן בעיני כולם...שלמרות שאינם דיסלקטים לא דברו אנגלית יותר טובה משלו שלא לדבר על לידיה שרק הנהנה פה ושם,מה שבטוח שהאינטליגנציה הרגשית שלגקי הרבה יותר מפותחת משלך ושל עוד שכמותך שמשתמשים בנכות שלו על מנת להשפיל אותו ולהקטין את מי שהוא ,מי אתם בכלל לעשות זאת מבלי להבין מה זה דסלקציה ועד כמה קשה לדיסלקט להתמודד בחברה בבית הספר בצבא וגם בתכנית טלויזיה מין הסתם...תפסיקו לצחוק עליו זה כמו לצחוק על גיבן או גמד

    • מסכימה ב-10000% (ל''ת)

      מי את בכלל מיקי לוין ?, 20/01/11 15:18

  • 121.

    דנה וגקי מ ד ה י מ ם,,,,,,,,,,,,,,,,, (ל''ת)

    עדי הנגבי, 20/01/11 14:06

  • 120.

    דנה וגקי מ ד ה י מ ם,,,,,,,,,,,,,,,,, (ל''ת)

    עדי הנגבי, 20/01/11 14:06

  • 119.

    דנה וגקי מ ד ה י מ ם,,,,,,,,,,,,,,,,, (ל''ת)

    עדי הנגבי, 20/01/11 14:06

  • 118.

    אשת הקרמים דנה וליאם השחקנית נחש האממבה הבייתה!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    שסטי רמת גן, 20/01/11 14:06

  • 117.

    אכן יש להכניס אנשים מבוגרים יותר!!! (ל''ת)

    טליה, 20/01/11 14:04

  • 116.

    פרידה וליהיא ממש מזעזעות! הופתעתי לרעה משתיהן! (ל''ת)

    לירון, 20/01/11 14:04

  • 115.

    מיסכן..וואי..וואי

    גרי, 20/01/11 14:04

    זה ששוכב לידה בלילה..שהיא נוחרת..וצריך לעשות אהבה/סקס איתה..וואי..וואי..איזה צעקות יש שם..''הצילו..כב קופרובסקי..אני מרגיש טושטוש''

  • 114.

    ג'קי הוא לא דיסלקט או פשוט עילג מתהום תחתיות (ל''ת)

    גיא, 20/01/11 14:02

    • תגיד גיא אתה אבא של ג'קי ? אתה מכיר אותו ? מניין לך

      ., 21/01/11 02:02

      שהוא לא דיסלקט האם אתה מאבחן דיסלקטציה במקצועך או נרולוג?? סביר להניח שלא אל תשפוט אדם עד שלא תעמוד במקומו.

  • 113.

    דנה וגקי מ ד ה י מ ם,,,,,,,,,,,,,,,,, (ל''ת)

    עדי הנגבי, 20/01/11 13:58

  • 112.

    היה היום פיצוץ עם פרידה שלא מוכנה לוותר כל שבוע על 70 ש''ח לסיגריות שלה (ל''ת)

    כולם צרכים לוותר רק לא פרידה - בושה וחרפה, 20/01/11 13:56

  • 111.

    ל 1 חזק ביותר !!! (ל''ת)

    תודה, 20/01/11 13:54

  • 110.

    ל 1 חזק ביותר !!! (ל''ת)

    תודה, 20/01/11 13:54

  • 109.

    טור פנטסטי, ולשאלתך בשורה האחרונה, התשובה היא כן.

    אורי, 20/01/11 13:51

    כן בולט, ברור, קודר ועצוב.

  • 108.

    להעיף את הקרש ליאם

    רחמים, 20/01/11 13:51

    מסכים לכל מה שנכתב - ליאם מיותרת ואינה מביאה שום עניין לתוכנית.

  • 107.

    ג'קי לא מעניין לא בגלל שהוא דיסלקט,אלא בגלל שהוא

    שרון, 20/01/11 13:47

    מאוד שטחי,רדוד ולא מצחיק,מנסים להשוות אותו לאלירז,איפה הוא ואיפה אלירז,הבדל שמיים וארץ.תוחזר העונה הקודמת לאלתר....

  • 106.

    סיון רדודה הקשר של עמיר איתה עשה את שניהם שעמום (ל''ת)

    דנה ופרידה חררה לכל הצופים נופר אמיתית השאר לא מזי, 20/01/11 13:45

  • 105.

    נראה שכל מילה ומילה

    תלתלים, 20/01/11 13:40

    נבחרה בקפידה!
    מעבר לזה שהכתבה מנוסחת ברהיטות ובחכמה, לא יכולת לנסח את הדברים בצורה יותר מדוייקת! מסכימה עם כל מילה! סופסוף מישהו מתייחס לחומר האנושי הזול שיש בתכנית. ואני עוד מכורה לאח הגדול... אז מה יגידו אזובי הקיר?

  • 104.

    פרידה - השטניות בהתגלמותה (ל''ת)

    תותי, 20/01/11 13:39

  • 103.

    מה את רוצה מדיסלקטים?

    גם אני לא סובל את ג'קי, 20/01/11 13:34

    זה שהבחור הוא נעל מוכיח שהוא לא דיסלקט, דיסלקטים הם אנשים חכמים במיוחד

  • 102.

    הדג הוא המלך! (ל''ת)

    אריק, 20/01/11 13:27

  • 101.

    ממתי דיסלקציה היא פיגור?

    יא חתיכת סתומה פרימטיבית, 20/01/11 13:26

    תגידי לי לא עדיף שתתעסקי בדברים שאת כן מבינה גב' מיקי לוין..
    את וחמתך שתי פוסטמות ששופטות אנשים ללא רבב, כן הבחור דיסלקט לא עושה אותו טיפש או בן אדם פחות טוב מאף אחד. לא הוא ולא שום דיסלקט אחר.
    עוד 20 גלגולים לא תגיעי את ולא אף אחד מקוראייך ללב הטהור שלו והנתינה האינסופית.

    זה המסר שאת מעבירה.. שדיסלקציה היא פיגור, תתביישי לך !

  • 100.

    כל כך נכון! פרידה וליהיא חייבות לעוףףף כבר (ל''ת)

    חתול הקסם, 20/01/11 13:24

  • 99.

    את כל כך צודקת. סוף סוף מישהו אומר את האמת

    ישראלית, 20/01/11 13:23

    ג'קי אין בו שום דבר שווה או מעניין הוא בחור פשוט ביותר, דיסלקט וגם לדבר הוא לא יודע. מה פתאום בחרו בו להככ ישראלי ? זו בושה לכל הישראליים שבחרו בו לייצג אותם.

    לפרידה לא צריך היה לתת להכנס לתוכנית.

    ליהי היא פרחה מצוייה ומספיק לשמוע את הצחקוקים והשיחות הרדודות שלה וחסרות התוכן עם עתי והאחרים כדי להבין זאת.

    אלו הם הגיבורים והנושא לחיקוי של הדור הצעיר שלנו ? עצוב ...

  • 98.

    פרידה---סימפטומים של נרקומנית לשעבר

    מאיר, 20/01/11 13:22

    פרידה----

    סיגריות רק אני בכמויות,

    אל תיגעו לי במצית,

    אל תיגעו לי בנייר טואלט,

    אל תיגעו לי במשחת שיניים,



    פרידה תפסה את האנשים הכי אפורים בתור חברים,

    ומלכלכת כל הזמן על כולם,על מנת לפגוע בטובים,ולסלול דרכה לגמר עם החלשים,

    מזל שהצופה לא טיפש עד כדי כל לבלוע את הבולשיט שלה.


    איזה בהמה מגאילה,


    שתעוף,,,היא מקלקלת את כל התוכנית עם התנהגות שלה,


    מזל שדנה מגיבה לה,ועכשיו כולם יתחילו להגיב,

    פרידה שתעוף,,,

  • 97.

    מיקי לוין את לא מתביישת ללעוג לדיסלקציה של ג'קי - כנסי

    ללעוג על הדיסלקציה של ג'קי חכמה גדולה, 20/01/11 13:20

    את לא מתביישת לכתוב את המשפט הבט - ''הבחור הדיסלקט שלא מצליח להוציא משפט רהוט''

    לילד הזה יש לב זהב , הוא מתוק אמיתי, וכן גם כשהוא מתבלבל במילים ומדבר לא רהוט הוא אינטליגנט שמצליח להסביר את עצמו , יש לו אינטליגנציה ריגשית וכן הוא גם מצחיק את החברה

    לא זוכר שאת היית כוכבת כל כך גדולה -- אני דווקא זוכר כמה שטויות סיפרת על עצמך ועברך --שלא הייתי יוצא מהבית מהבושות .

    אז קצת צניעות גב' לוין

    • מסכימה עם כל מילה (ל''ת)

      מיקי ממש שיא העניין בעונה הראשונה, 20/01/11 15:16

    • מיקי תתבישי לך !!! תתנצלי בפני ג'קי - (ל''ת)

      איזו חצופה - דיסלקט זאת לא קללה !!!, 20/01/11 16:13

  • 96.

    כל מילה פנינה!! (ל''ת)

    יוני, 20/01/11 13:16

  • 95.

    פרידה וליהיא חייבות לעוף!! מזעזעות!! (ל''ת)

    מאיה, 20/01/11 13:13

  • 94.

    מי שראה מעל לפתיחה האח הגדול זקוק לאישפוז פסיכיאטרי (ל''ת)

    הזבל בהתגלמותו ומחנתו, 20/01/11 13:11

  • 93.

    אז מה אם הוא דיסטלקט ובגלל זה אגב הוא מדליק !! (ל''ת)

    צחי, 20/01/11 13:10

  • 92.

    לא מבין למה הזכרת את המילה דיסלקט?

    נמרוד, 20/01/11 13:09

    גם אני דיסלקטי וכך הרבה ממכרי אז נכון אני כותב עם שגיעות כתב אבל חוסר היכולת לדיבור שוטף אינו קשור לדיסלקציה להפך דיסלקטים ידועים אומנם בקשיים בכתבה ובראיה חזוטית מה שמכפה על זה זה הדיבור וכשר החשיבה.
    תחשבי לפני שאת כותבת ואל תשתמשי במונכים שיכולים לפגוע באחרים כמו שלא הייתי כותבת שהוא מדבר כילד ''מפגר'' (מונך רפואי להגדרה פיגור שכלי) חבל בד''כ אני אומנם לא רואה יותר מדי את האח הגדול אבל נהנה לקרוא את התור שלך

    • ברור שהוא לא דיסלקט

      האח הקטן, 20/01/11 19:49

      מי שציין שג'קי דיסלקט זה אחיו. אתה לא מצפה שמשפחתו תציין שיש לו מנת משכל נמוכה.

  • 91.

    פרידה פשוט אדם מגעיל זה פשוט לא נתפס לי שיש אנשים כאלה

    אמיר, 20/01/11 13:09

    לא הייתי מתקרב אליה בחיים היא רעה ומפחידה

  • 90.

    להשאיר את ליהיא בבית רק כדי להמשיך לראות את עתי מתפתל :-) (ל''ת)

    נחנק כשדברה על בית משותף, 20/01/11 13:07

  • 89.

    ************ פרידה את חלאת המין האנושי ********** (ל''ת)

    !!!, 20/01/11 12:58

  • 88.

    אני חייבת להגיד לך שאני פשוט מחכה לטור שלך...

    ליבי, 20/01/11 12:58

    אחלה טור, נהנית מכל מילה.

    • נכון (ל''ת)

      קוקי, 20/01/11 15:02

    • מיקי פעם את ליבי פעם קוקי - מביך (ל''ת)

      הזוי, 20/01/11 16:37

  • 87.

    צודקת מיקי- פרידה היא הגועל בהתגלמותו (ל''ת)

    להקיא ממנה, 20/01/11 12:55

  • 86.

    מיקי את פשוט מדהימה .

    ליהי, 20/01/11 12:55

    זוהי בדיוק דעתי . קלעת הפעם בול.מסכימה עם כל מילה ומילה מלבד ליאם שדי היא באמת מעצבנת.

    • מיקי גם טועה לגבי ליאם

      חיפה, 20/01/11 14:05

      חבל שלא השכילה להבין שליאם היא טיפוס שלילי ביותר,היא פשוט:קנאית,שקרנית,מזוייפת,וללא דעה מגובשת מישלה,והכל נובע מחוסר ביטחון רציני

  • 85.

    רק עלובי נפש מסוגלים להצביע ליצור המגעיל פרידה (ל''ת)

    טל, 20/01/11 12:52

  • 84.

    פרידה התגלתה כאדם הכי מגעיל עלי אדמות, אין עוד חלאה כמוה (ל''ת)

    פשוט אין, 20/01/11 12:51

  • 83.

    מעולם לא נתקלתי באשה כל כך בזויה כפרידה (ל''ת)

    חלאת אדם, 20/01/11 12:50

  • 82.

    מיקי יקרה...

    דנה, 20/01/11 12:48

    בתור אחת שהייתה שם רק לרגע,לא הייתי ממהרת לקחת את מה שכתבת כתורה מסיני.
    עם זאת, אני חייבת להסכים הפעם עם כל מילה שלך, והאבחנות שלך נכונות.
    עדיין, אני סבורה שה''ניסיון'' שלך בבית האח הגדול,לא כזה מרשים.. אולי הייתי מתנסחת קצת יותר בצניעות במקומך..
    שיהיה בהצלחה!

  • 81.

    ************ פרידה את חלאת המין האנושי **********

    יש כבר בחילה ממך, 20/01/11 12:48

    מעולם לא נתקלתי באשה,יותר דוחה ומגעילה ממנה, אשה רעה ומפלצתית .

  • 80.

    אוי פרידה פרידה

    אביבית, 20/01/11 12:45

    האשה האיומה הזה, דרמה קווין אמיתית, קשה לה אפילולשכנע את עצמה במשפטים הנבובים שהיא מוציאה מפיה. אשה אלימה,גסה וולגרית.
    אני מקווה שלא ישאירו אותה עד הסוף רק לשם הפרובוקציה, כמו שהשאירו את יוסי בובביל- בדיחה עצובה

  • 79.

    נהניתי לקרוא, כתוב מאד יפה ומאד נכון (ל''ת)

    שירלי, 20/01/11 12:43

  • 78.

    האינטליגנציה הורסת...

    יולי, 20/01/11 12:40

    הגיע הזמן שדנה תלך הביתצה. היא סמל הצביעות, האנוכיות והזיוף. אישה הכי לא אמיתית בבית שלא יודעת לשלוט בדבריה, מנבלת את הפה ומלכלכת מאחורי הגב. סוג כזה של בני אדם צריכים לעוף ראשונים מבית האח הגדול. גם לפרידה לא חסר אבל היא אמיתית וכנה ולכן עליה להישאר. ליאם בחורה אינטליגנטית, אמיתית אבל לא מתחברת ולכן היא תעוף בעתיד הקרוב אבל כדאי שהשבת דנה תלך. בכלל, עם כל הצעקות והקיטורים שלה, הייתי מציע לדנה פשוט לעלות במדרגות, ללכת הביתה ולא לחכות להכרעת הצופים.

  • 77.

    למה מעריצים את ג'קי? בגלל שהוא מצחיק..

    עמרי, 20/01/11 12:39

    אנחנו אוהבים לצחוק

    • ג'קי מצחיק??כנראה שאין לך חוש הומור משובח במיוחד... (ל''ת)

      ., 20/01/11 13:48

    • הוא מצחיק כי הוא טמבאל כזה. אין לו חוט שדרה. (ל''ת)

      צחקן, 20/01/11 14:27

      • הוא גם התחיל לחפור,ממש ירד לי ממנו (ל''ת)

        אמיר, 20/01/11 15:37

  • 76.

    החבר של דנה דיסלקט

    יריב, 20/01/11 12:39

    מה זה אומר עליה ?

    • אני דיסלקטית מה זה אומר עליך?????? (ל''ת)

      נוי, 20/01/11 14:32

  • 75.

    הקטע עם ג'קי לא מובן לי

    חן, 20/01/11 12:37

    הבחור אפילו לא מצחיק , כל מילה בעיברית הוא הורס , לא מצליח להרכיב משפט נורמלי , נדבק לנופר בצורה חולנית ושיסדר את השן הזאת , זה מרגיז להסתכל עליו ...

  • 74.

    אני גם מסכים איתך (ל''ת)

    אידה, 20/01/11 12:36

  • 73.

    כרגיל - התמונה השלמה

    גיא, 20/01/11 12:29

    כל הכבוד על הכתבה, את מצליחה להעביר את רוח הדברים בבית האח הגדול בצורה מושלמת.

    שעמום, שעמום ושטחיות של הדיירים.

    יאללה שיבואו קצת החדשים אולי איזו חודדה

  • 72.

    כל בור ועם הארץ נהיה כתב במעריב? גם אלברט איינשטין היה דיסלקט.

    גיא, 20/01/11 12:28

    ומה הבעיה שלך עם דיסלקטים? אז רק לידעתך מיקי לוין (כתבת בינונית מינוס), שסקרים מראים שבין אנשי העסקים 52 % אחוז הם דיסלקטים. לדיסלקטים יש יכולת תפיסה מרחבית יצרתית בשל הקשיים שלהם, מכיוון שהם יכולים (כנראה בניגוד אליך) לפתח הבנה וחשיבה מחוץ לקופסה. הדבר נותן להם כישרון משחק ואילתור במיוחד ביצירתיות בעולם העסקי. אז לפני שאת כותבת כתבה רדודה ורוצה לתייג את עצמך ככתבת ''אינטילגנטית'' לכי תלמדי על נושאים יותר עמוקים בחיי החברה מאשר האח הגדול. ועוד משהו קטן, ליאם הולכת הביתה לא בגלל שהיא אינטילגנטית אלה בגלל שהיא בן אדם סינטטי רובטי בעלת חסכים נפשיים וחברתיים.

  • 71.

    ג'קי הוא ממש לא

    מישהו, 20/01/11 12:24

    פני החברה שלנו, והאהדה שהוא מקבל היא ממש לא אהדת הזדהות. בסה''כ מדובר פה בבחור שהוא אנדרדוג בחיי היומיום. בן 23, מלצר ברשת מזללות, דיסלקט (בקושי מסוגל לחבר משפט) וכו'. הרי ידוע שאין משהו שמושך יותר מאנדרדוג. גם אלירז שדה, עם כמה שניסו להפוך אותו למישהו אינטילגנטי, היה בסה''כ אנדרדוג. לא במקרה הוא הועדף על פני סער, שהיה סוג של אלפא מייל בבית.
    פרידה היא אחת הדיירות הפחות נעימות בבית. היא נורא אימפולסיבית, פתאום נכנס לה ג'וק לראש שהיא חייבת להסתפר, לכן היא צועקת. הרבה פעמים היא מתבטאת בצורה כזאת, שאני לא מבין איך אנשים בכלל מסוגלים לדבר איתה.
    ליאם היא רכלנית מהסוג הכי דוחה שיש. היא עומדת בצד, מתלחששת בלי הפסקה. למרות שעושה רושם שהיא המתמודדת היחידה בבית שכן בורכה בשכל, היא נורא דוחה.

    • תגובה למישהו-77

      אלישע, 20/01/11 14:45

      אם לדעתך, סער היה אלפא מייל בבית,הרי שזקוק הינך לפסיכולוג. אדם התוקף אשה חסרת יישע ותוחב לפיה, שלא בהסכמתה נייר טואלט ספוג באפר סיגריות, הינו לדעתי, לא גבר, אלא חלאת המין האנושי. מצער הדבר, שאיילה לא הגישה נגדו תלונה במשטרה,כי אז,ספק אם היה נשאר לו רשיון עריכת הדין. מכל מקום, הוא מבייש את כל חברי לשכת עורכי הדין, ללא יוצא נמהכלל.

  • 70.

    ניתוח מדוייק להפליא! (ל''ת)

    בדיוק, 20/01/11 12:22

  • 69.

    התגעגענו לניתוח הנכון של מיקי. רוצים את ה טור פעמיים בשבוע (ל''ת)

    מ, 20/01/11 12:18

  • 68.

    צודקת - הכי נורמאלי שם זה צפני הגמד - המועמד שלי לזכייה (ל''ת)

    שאול, 20/01/11 12:14

  • 67.

    וואוו מיקי איך אהבתי את הכתבה... (ל''ת)

    קרן, 20/01/11 12:12

  • 66.

    מילים כדורבנות.. מיקי, בול פגיעה!!!

    ליהיא חייבת לעוףףףףףףףףף!!!, 20/01/11 12:11

    אם ליהיא לא תעוף, סביר להניח, שתהיה זו התערבות ישירה של ההפקה, וכן הטעיית הציבור, כמו שנעשתה בתוכניות הקודמות..

    • ליהיא בכל מקרה לא תעוף

      חיים, 20/01/11 13:23

      הביאו את הארוס שלה מחו''ל כדי להכניס אותו לבית. גם אם היא לא תקבל קול אחד היא לא תעוף. עוד שהיא היתה מועמדת להדחה עם יגאל ופרידה ידעו בהפקה שהארוס שלה עומד להיכנס ולא הוציאו אותה מהבית. זה אמור להיות אחד מרגעי השיא של העונה, ושום הצבעה לא תשנה את זה.

  • 65.

    מיקי מה אני אגיד לך, בעונה שלך את היית ליאם, וזה הירידה הכי

    איתי, 20/01/11 12:10

    גדולה שאני יכול לתת לך, עוף מוזר, שלא מוצא את המקום שלו, משעמם ברמות היסטוריות, וכשהו פותח את הפה צריך אשכרה להיות דוקטור לפיזיקה כדי להבין מה שהיא רוצה להגיד, אשכרה שהיא פותחת את הפה אני כבר מצעצבן, ואין מה לעשות בחורות כאלה הם באמת מעצבנות ועובדה שרק דנה יכולה להיות חברה שלה, גם את אם היית בבית כנראה היית מתחברת אליה וזה לרעתך, וכן לצערך אלא פני החברה שלנו, לא מדינת תל אביב אלא מדינת ישראל, להזכירך יש עוד תושבים במדינה חוץ מאנשי האליטה שחיים בתל אביב, ואנחנו אוהבים את ג'קי, בגלל שהוא האנדרדוג, ואנחנו מתים על אנגרדוגים.

  • 64.

    את די צודקת...רק שקשה לי להחמיא לדנה והצל...

    אריאלה, 20/01/11 12:09

    גם הפייבוריט שלי היתה פרידה, אהבתי את החסות שנתנה למי שנפגע או בכה, אבל כמו שכתבת זה לא זה בדיוק...עדיין, מעדיפה אותה כי דנה פשוט מרגיזה, היא מתיימרת להיות נורא אינטליגנטית, שאינה משוחחת שיחות בטלות, אבל מה השיחות שלה עם ליאם בעצם? ריכולים על השאר וזהו..פיה לא מפיק מרגליות, והדפיקות על הדלפק..פשוט הצגה לא טובה בכלל, וכן ברור שזה בגלל שאין לה שום קואליציה בבית..היא הרי אוהבת להיות המורה, ואין לה למי לתת פקודות כל כך, וליאם, אולי חכמה, אבל חוץ מ: כן את צודקת...בתשובה לדנה, והליכה לצידה כמו צל, אין לה שום ערך מוסף...לכן מצידי שתיהן יכולות לעוף.

  • 63.

    צודקת בהחלט. פרידה = אכזבה

    חצי קלאץ', 20/01/11 12:07

    יש בה המון רגש והיא אמיתית מאוד, אבל יחד עם זאת היא גם נורא רעה - וללא סיבה מיוחדת. אני הכי לא מתחבר לטיפוסים כמו דנה בדרך כלל, וגם לה יש צדדים מגעילים, אבל מה שפרידה עושה לה הוא מגעיל.

  • 62.

    דנה וליאם שתי מכשפות שלא סתם נדבקו אחת לשנייה (ל''ת)

    מישהי מהן חייבת לעוף השבוע, 20/01/11 12:05

    • נופראלירז שלי לגמר !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      שסטי רמת גן, 20/01/11 14:04

  • 61.

    פרידה היא בסך הכל בהמה גסה אשה שמתחפשת לגבר עם פה ג'ורה (ל''ת)

    היא ממש לא אכזבה, 20/01/11 12:05

  • 60.

    מיקי המסקרת היחידה שרואה ערוץ 20

    קולה כבוד, 20/01/11 12:04

    לוקחת את העבודה שלה ברצינות, בניגוד לשאר מסקרי האח הגדול שנכנעים למלכודת העריכה בערוץ 2.

  • 59.

    פניי האומה

    הבוחן, 20/01/11 12:00

    ניתוח חד ונכון.

  • 58.

    כל מילה בסלע.

    יניב, 20/01/11 11:58

    צריך למסגר את הטור הנוכחי

  • 57.

    הפתעה

    אבי, 20/01/11 11:57

    מיקי, את הפתעת אותי בכתבה הזו ברמת ניתוח המצב בצורה ממש נכונה גם לדעתי,
    יש לך טור מעניין,
    נראה מה יהיה עם האנליזות שלך בטורים הבאים

    שאפו על ההבחנה

    הערה אחת, גם ליאם היא אינטיליגנטית wanna be...
    אין בה כלום, ריקה מתוכן, כשכבר לא יהיה ''מחנות'' היא הראשונה לעוף
    כרגע היא ''למל''מ''-לא מועיל לא מזיק

  • 56.

    כמו תמיד. ניתוח מבריק! רוצי לסיים תואר בפסיכולוגיה.

    צ'יקי, 20/01/11 11:55

    יפה כתבת. ומדויק כל כך.
    השבוע נופר הפתיעה לטובה כשעלתה על השתלטנות והרודנות של פרידה.
    נופר אמרה שפרידה מתנהגת כמו מאדאם בבורדל.
    וזו הגדרה מדוייקת.
    הרבה פעמים פרידה (שהיא אכזבת העונה גם לדעתי) מתנהגת כמו הלסבית מבית-הכלא לנשים.
    שמטילה את מרותה על חלשים, ונכנסת בנקבה שהיא ההיפך הגמור ממנה. מטופחת מבושמת, ושעברה השתלת סילי על מנת לרצות את המין הגברי, או איך שהמין הגברי רוצה לראות את גוף האשה.
    אכן דנה ופרידה הן שני ניגודים מדהימים.
    וצר לי מאוד על ליאם, מה שעושה רושם, שעקב השמועות על הכנסת ארוסה של ליהיא הנימפונית לבית, ישאירו אותה הצופים (או ההפקה?) לעוד סיבוב וזה יבוא על חשבונה של ליאם. וממש חבל.
    כי מי שצריכה לעוף זו בהחלט ליהיא.
    מה שכן, נחמד יהיה לראות את עתי מתקפל, כי הבחור ללא אופי, וללא עמוד שדרה, וכמו שראינו בתמונות בן-שושן (הארוס) בעל חזות שמזכירה מעט את יגאל...
    להערכתי, עתי הולך להשתפן באופן שירתק אותנו למסך לשעות צפייה מהנות ביותר.
    בעונות הבאות רצוי באמת להתמקד בשכבות גיל גבוהות יותר על הסקלה.

  • 55.

    מיקי הפתעת אותי קלעת!! (ל''ת)

    נוי, 20/01/11 11:55

  • 54.

    יפה מיקי...קלעת לתחושותיי...אני בעד דנה (ל''ת)

    דבי, 20/01/11 11:54

  • 53.

    כתבה מעולה. תוכנית זוועה. דנה לגמר.

    דנה, 20/01/11 11:53

    פרידה אדם גס רוח, איש אלים מילולית.
    גרסה מבוגרת של חודדה.
    אשת שלום שהשלום לא חי בתוכה. היא מקרבת את הצעירים ומרחיקה את המבוגרים שמייצגים את כל מה שהיא לא השיגה. ''עבר קשה'' יש גם לדנה רק שדנה הפכה לאישה חזקה ופרידה לאשה מגעילה.
    אם פרידה לא תודח אין כבר טעם לצפות בתוכנית ולנפח את כיסם של קופרמן הפקות

  • 52.

    המשפט האחרון- ממש מיותר!!!

    איכס, 20/01/11 11:53

    הופך את הדיסלקציה לקלס, וכמשהו שיש להתבייש בו. לא במקום!

  • 51.

    מיקי לוין כתבה מדויקת מקווה שכל עם ישראל יבין זאת (ל''ת)

    בר, 20/01/11 11:49

  • 50.

    יפה כתבת הפעם (ל''ת)

    יוד, 20/01/11 11:48

  • 49.

    מסכימה עם כל מילה

    ענבל, 20/01/11 11:46

    בייחוד עם מה שנאמר על ג'קי. נופר לגמר!

  • 48.

    מיקי כנסי כנסי!!!!!

    אלעד, 20/01/11 11:43

    צודקת לגבי ג'קי ממש מגעיל מה אנחנו צריכים דלסקטים בחברה שלנו??? אלו פניה של החברה שלנו?
    גמדים.... אלו פניה של החברה שלנו?
    אוטיסטים.... אלו פניה של החברה שלנו?

    איכס, מיקי את צודקת כל החריגים למשרפות ומייד!!!!!!! אין להם מקום בנינו, לא לעילגים ולא לטיפשים רק למלומדים ולבעלי החברה הגבוהה כל השאר לזרוק לים ומייד!!!!!

    ג'קי לא חכם הדור ולא צריך להיות גאון כדי לראות את זה, אבל בואו ניהיה חברה יותר חמה ומחוברת ונקבל כל אחד עם מגבלותיו, כן כן גם אותך מיקי נקבל עם הסנוביזם והרמת האף ( את ודנה דומות) גם אותך נחבק ונקבל, כי את חלק מהחברה הישראלית.

    מיקי לא כל האצבעות שוות, תקבלי כל אחד באשר הוא חכם טיפש מכוער או יפה.

    כאב לקרוא מה שכתבת על ג'קי באמת שכאב לי ולא שמישהו מהדיירים הוא הפייבוריט שלי, מקבל את כולם.

    • צודק!!!! (ל''ת)

      נדב, 20/01/11 13:26

  • 47.

    אין מה להוסיף פגעת בהכל (ל''ת)

    רון, 20/01/11 11:43

  • 46.

    מסכים עם רוב מה שאמרת - אנשים שטחיים וצפויים - פלקט

    אדי, 20/01/11 11:42

    מתגעגע לאלירז, אלין, סער, איילה,

    העונה הזאת משעממת רצח

  • 45.

    אם לסכם ולענות על השאלה האחרונה שלך אז...

    פפי, 20/01/11 11:39

    כן! אבל הוא חמוד....

  • 44.

    הוי כמה דייקת מיקי...

    ענת, 20/01/11 11:33

    לא מצליחה להתחבר לאף חד מהדיירים, חוץ מנופר שעוד הצלחתי לגלות בה דמות קצת יותר עגולה ממה שחשבתי מלכתחילה, רדוד שם ועייף.

    גם אני חושבת שעתי וליהיא מיצו את תרומתם הרכלנית והמרושעת בתוכנית, בעיקר משום שאין להם את תעצומות הנפש, להתמודד מול מושאי השנאה שלהם והם עסוקים 24 שעות בלטנף ללכלך ולשלוח חיילים אחרים שיעשו עבורם את העבודה.

    בבית לפחות יוכלו לגוון בלוקיישנים לסקס.

  • 43.

    חבל על הזמן

    גיל, 20/01/11 11:28

    קחו את המשפט האחרון ותורידו את הסימן שאלה... עצוב

    • בדיוק!

      ענבר, 20/01/11 14:46

      צודק לגמרי.

  • 42.

    נופר,אחת הבחורות הדוחות ביותר שניצפו על מסכינו..... (ל''ת)

    וחבל שההפקה מציירת לנו אותה כנשמה...., 20/01/11 11:27

    • צודקת!!!! (ל''ת)

      טליה, 20/01/11 14:05

  • 41.

    כל מילה בסלע

    ירון, 20/01/11 11:27

    מיקי, את פשוט גאונה! לא יכולת לנתח יותר טוב את העונה הנוראית שעוברת על האח הגדול. מסכים לכל מילה. ליהיא פשוט נוראית ויותר נורא זה לראות את החדל אישיות הזה, עתי, שהולך אחריה. אכזבה הכי קשה היא ממנו...

  • 40.

    יפה כתבת מיקי לוין!

    המאוכזבת מעונה 3, 20/01/11 11:27

    היטבת לבטא את כל מה שגם אני חושבת.
    תודה לך מיקי לוין.

  • 39.

    הסיכוי שליהיא תצא בשבת מהבית קטן מהסיכוי לזכות בלוטו

    חיים, 20/01/11 11:21

    ההפקה הביאה את ארוסה מחו''ל כדי שיכנס לבית, וגם אם ליהיא לא תקבל אפילו קול אחד היא לא תצא מהבית. זה אמור להיות אחד מרגעי השיא של העונה, ומי שחושב שתוצאות ההצבעה יזיזו להפקה הוא תמים.
    נ.ב- גם שיגאל, פרידה, וליהיא היו מועמדים להדחה תכננו בהפקת האח הגדול להכניס את הארוס של ליהיא לבית.

    • ולכן אין שום סיבה להצביע

      גם אני חשבתי על זה, 20/01/11 14:32

      קשה להאמין שההפקה תיתן לליהי ללכת אם הם מכניסים את האקס שלה, הפקה כנראה תגאג לסדר את התוצאות לטובתה. יש אנשים שעדיין חושבים שהם יכולים להשפיע על התוצאה ולבזבז כסף? אם כן פריירים כנראה אף פעם לא מתים.

  • 38.

    אכן כן - פרידה מניפולטיבית - ואין בה טיפה של אהבת אדם (ל''ת)

    חבל, 20/01/11 11:18

  • 37.

    מיקי את צודקת אבל בדיליי של שבועיים

    רון, 20/01/11 11:14

    את מה שאת כותבת עכשיו רוב צופי ערוץ 20 הבינו כבר לפני שבועיים. זה שפרידה לא אימהית ולא מה שהיא כל הזמן מספרת על עצמה ומשבחת את עצמה הבנו לפני שבועיים ,עכשיו כבר ידוע שמדובר בנחש הכי דגול באח הגדול לדורותיו ,מדובר באישה שמטיפה נגד מה שהיא בעצמה עושה - אלימות מילולית ,כוחנות ,אהבה עצמית אך בלתי מודעת ,בכל פעם שמישהו יושב איתה ומספר לה על עצמו השיחה תוך דקות הופכת לשיחה על פרידה שגם מדברת על עצמה בגוף שלישי, ערוץ 2 במגמתיות מעלים את הקטעים הדוחים שלה ומציג את דנה (שרחוקה מלהיות אדם טוב) באופן מזוויע.
    לפני ההדחה בשבוע שעבר היא סיפרה כל הזמן שתצרח משמחה אם היא תעלה במדרגות אבל בשטח היא דיברה מפחד למצלמות וריכלה ללא הפסק.

    לגבי נופר - אצל הרבה מערוץ 20 היא הייתה סוג של פייבוריטית ומקסימה עם התפרצויות חינניות ,אבל לאחר שבועיים הפרחה שבה יצאה החוצה ומרשה לעצמה לומר לבחור מקסים כמו יואב שהיא תעיף אותו מהחדר אם הוא לא יפסיק לשיר ,היא מרכלת נונסטופ על ליאם מתוך נחיתות והיא כבר לא כוס התה של צופי ערוץ 20.

    מיקי - תבקשי מההפקה שתחזיר את מנהרת הזמן כדי לקדם אותך שבועיים ,את לא מסונכרנת.

  • 36.

    כל מילה מיותרת.

    אביבה, 20/01/11 11:14

    פרידה אכן התגלתה כנחש, באה לקחת מליון ולדרוך על כל מי שנקרה בדרכה, לא עושה חשבון ולא בוחלת באף תחבולה וזוהי רק ההתחלה לה לה...

  • 35.

    ליאם נביתה (ל''ת)

    מוותרת על ה''אינטליגנטית'', 20/01/11 11:11

  • 34.

    זו העונה הכי גרועה ומגעילה הייתה אין שם אף אישיות (ל''ת)

    א, 20/01/11 11:10

  • 33.

    וכל מילה נוספת מיותרת!!

    עינת, 20/01/11 11:10

    מיקי, ניתחת את הפרק בצורה מושלמת. יש לך מחשבה אנליטית יוצאת דופן.

    נהנית בכל פעם מחדש לקרוא את הטור.

  • 32.

    ועמיר שהעמיד להדחה את שני האנשים היחידים שאמרו לו את האמת (ל''ת)

    תומר, 20/01/11 11:09

  • 31.

    בדיוק בדיוק כמו שאני חושב מדהים

    רמי מתל אביב, 20/01/11 11:08

    אתמול צפינו אשתי ואני בתכנית ודיסקסנו בנעשה וזה מדהים איך שהניתוח של מיקי לוין תואם בדיוק למה שאשתי ואני חשבנו
    אני אישית רוצה לראות את גלעד וסיוון בגמר בגלל שהם לא מתלכלכים ולא מסכסכים

  • 30.

    כל הכבוד מיקי,כל מילה בסלע.פרידה וליהיא-רדו לנו מהמסך!!!!! (ל''ת)

    עדי, 20/01/11 11:08

  • 29.

    כל הכבוד מיקי,כל מילה בסלע.פרידה וליהיא-רדו לנו מהמסך!!!!! (ל''ת)

    עדי, 20/01/11 11:08

  • 28.

    כל הכבוד מיקי,כל מילה בסלע.פרידה וליהיא-רדו לנו מהמסך!!!!! (ל''ת)

    עדי, 20/01/11 11:08

  • 27.

    מיקי יקרה

    עינת, 20/01/11 11:05

    מתחברת לכל מילה!!

  • 26.

    מיקי,כמה שאת צודקת,אין אף אחד שראוי ,לדעתי,לזכות

    שרון, 20/01/11 11:02

    במיליון. זו רכלנית,זו סכסכנית,זה טיפש וכו'...היחיד הנורמלי הוא אלעד,מקווה שהוא לא יגרר אחרי הרכלנות והליכלוך של האחרים. במילה אחת לסכם את העונה הזו: אכזבה.

  • 25.

    אז מה אם והא דיסלקט - אסור לו להשתתף? ככה מקבלים את ה''שונה''? בושה (ל''ת)

    שירה, 20/01/11 11:02

  • 24.

    את תיארת בול אחד לאחד,רק מה מיקי בעניין ליהיא ועתי נראה שאת קצת מקנא..

    את צודקת-דחוף להביא דיירים חדשים,ואגב די לפרידה שת, 20/01/11 11:02

    שתעוף! ודנה צודקת.פולנייה פולנייה,אך מדברת לעניין!
    תביאו בחורים.כן עתי יוצא רכיכה מאכזב!

  • 23.

    לוין את מה שהתחלת לזהות ולהבין הבנתי כבר מזמן ואני שמחה שגם רואה . (ל''ת)

    שוש רעננה, 20/01/11 11:02

  • 22.

    צודקת לגמרי

    רותי, 20/01/11 11:01

    בכל מילה שכתבת. כל מילה נוספת - מיותרת.

  • 21.

    אז את מי לבחור

    אנחנו, 20/01/11 10:59

    ליאם רכלנית חופרת,דנה מתנשאת גדרנית וכלום
    סיון משעממת, ליהיא וויט טראש עתי ואמיר הם כלום ולא מענינים גקי שחקן למצלמה פרידה צועקת אבל לפעמים מעניינת נופר נחמדה יואב חמוד ואלעד גבר גבר
    אני חושב שאלעד הוא הבחירה הבחור חכם אהוב ואם תשימו לב הוא גם מצחיק

    • באף אחד. לא לשלוח מסרונים ולא ליצפות שלא יעשו צחוק מהצופים. (ל''ת)

      טל, 20/01/11 13:39

  • 20.

    דקדקת ודייקת להפליא!

    נועם, 20/01/11 10:58

    כמה נכון ומדויק הניתוח שלך...
    לו רק ההפקה היתה חושבת כמוך ולא מפרגנת לנו מציאות מוטעית ומעוותת כל כך.
    אני מודה שעדיין יש לי קושי להתמגנט לדנה, אך מנגד, ההתנהלות הרכלנית, הסכסכנית והמכוערת של פרידה, עתי וליהיא, כפי שנישקפת בערוץ 20, אינה באה לידי ביטוי כלל במשדרים של ערוץ 2 ומעלה תהיות, מדוע בוחרת ההפקה להתעלם מזה כל כך במופגן.
    עתי וליהיא הם אכן זוג רכיכות, שמוצא כל הזדמנות לזהם ולבחוש בין שאר מתמודדי הבית, אך תמיד בורחים מהתמודדות ראש בראש ושולחים את המפקדת פרידה ללחום את מלחמתם.
    עונה מאכזבת לכול הדעות, אין ראוי לכתר, יש רק הרע במיעוטו.

  • 19.

    כתבה נהדרת (ל''ת)

    הני, 20/01/11 10:58

  • 18.

    כתבה מעניינת, התגעגעתי לכתבות שלך (ל''ת)

    אני, 20/01/11 10:54

  • 17.

    כנסו---תקראו,,,-תבינו,,,ותפנימו,,,,,מאמר מורחב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    רינה, 20/01/11 10:54

    גם אני בזמנו הייתי בעד פרידה,אך ככל שהזמן נוקף מתגלה לנגד עיננו אישיות בעייתית שהבהמתיות שלה גוברת מרגע לרגע משעה לשעה ומיום ליום.
    פרידה כינסה מסביבה את האנשים הכי פחות בולטים בבית,
    רק לדוגמא על ליהי היא התבטאה שהיא ''האור של הבית'' איזה אור ואיזה הנעליים,
    את זקי היא מגדילה ומפארת כאשר הבחור הוא איש טוב,אבל הרבה מתחת לממוצע,
    מי שהתעשתה מהשטיפות מוח שלה היא נופר שהבינה כנראה באינסקיט שפרידה מזיקה לכולם,
    מה שחמור שפרידה במקום להיות אשת שלום תופסת את בני בריתה ומלכלכת אין סוף על כל דיירי הבית ללא בושה,
    אפילו לסיון היא בלי בושה אמרה לה שהיא אהבת אותה ,ואחרי שניה מכרה אותה בשקל שהגדירה אותה כבל עם ועדה כ''עלה נידף''
    חסר רק שלא תסתפר בזמן,או שלא תעשן כמו חזירה והיא מאיימת בפרישה,נמוך נמוך,,,,

    בקיצור פרידה בהמה ,ויותר מאשר אשת שלום היא מצטיירת כמשתמשת באסטרטגיות של הישרדות בבתי כלא,הפרד,משול,ולכלך,,,,

    אם ליאם עפה בשבת זה מחזק את מה שאנו יודעי כבר מזמן=המשחק מכור,נקודה,

    ליהי הייתה צריכה לעוף מזמן,

    דנה הפתיעה לטובה שנחלמת בפרידה,

    יואב נראה כמו מושתל ההפקה,מצד אחד איקייו 360 ,ומנגד עלאכ חוסר ביטחון עצמי,אני לא קונה את זה,האיש תותח מושתל,

    אמיר זה זיוף,האיש כפול חבלז,

    ליעוז אורגינאל,צריך להגיע רחוק.

    אלעד חמוד.

    זקי איש טוב ,אבל מאוד ממוצע,מה ההתלהבות?

    נופר---פלפל--חמודה,הוגנת,

    עתאי---שיעזוב אותנו בשקט--קנקן חצי ריק,לא מובן בכלל ההתנהגות שלו,

    אם החבר של ליהי נכנס,זה טימטום גדול,ליהי בגדה בו,שילך לחפש כלה,מה הוא בא להשפיל את עצמו,בלשון המעטה היא מציאה מאוד מאוד קטנה.


    בנוסף------ההפקה לא מפרסמת מספר מדוייק של הצבעות לכל מועמד,ואין עליה פיקוח חיצוני ,לכן משיקולי רייטיניג יש באפשרותה לקבוע שמי שיודח הוא מי שהכי פחות מעניין,
    ורבים הקולות הטוענים שהמשחק מכור,לא הייתי ממהרת לסמס אם כך פני הדברים,ויש יותר ממספר סיבות להאמין שההפקה היא שקובעת את התסריט,ומי שעיניו בראשו יכול לנבות כמעט כל פרק מי המודח הבא בקלי קלות.

    אני מקווה מאוד שליאם תשרוד ההדחה הזאת,ילדה טובה ואינלגנטית כושר ביטו י גבוה,מעניין למשל למה מחנה פרידה מתרחק ממנה ולא ניסה להכיר אותה????


    לטעמי רביעיית הגמר----אלעד,נופר,דנה וליעוז.

    • ליעוז???? איכס אחד גדול רכלן וחייל של פרידה !!!!!! (ל''ת)

      ח.א, 20/01/11 13:27

    • צודקת---פרידה עורכת מסע הכפשות נרחב מאחורי גבם של המתמודדים

      חומי, 20/01/11 15:45

      לא יאומן איך בהתמדה היא מכפישה כמעט את כולם,
      מרכלת על אנשים מאחורי הגב ללא הפסקה.
      ואף פעם לא אומרת בפנים את האמת,

      באנת מגאיל.

  • 16.

    מסכים לכל מילה! הפרידה הזאת כל כך גסה ורשעה! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 20/01/11 10:51

  • 15.

    ליהיא היא ללא ספק

    רון, 20/01/11 10:51

    האישה הרע ,המגעילה והדוחה ביותר שהיתה אי-פעם בתוכניות ראלטי בישראל.

  • 14.

    מיק חזרת איזה כיף

    גלי, 20/01/11 10:49

    אכן ג'קי מאכזב.
    איך קיסוס קורא לו - ה''רפה''.

  • 13.

    תזכורת

    גבי, 20/01/11 10:47

    אני חייבת להודות שכשהשתתפת באח הגדול לא התקבעת אצלי כדמות אינטלגנטית או בחורה מעניינת למדי- לא פלא שהעיפו אותך מייד- מעניין מה היית כותבת על דמותך ...... את רוויית מילות שטנה וביקורת לאחרים- עם דמות כמו שלך בתכנית בעבר ... הייתי מתעדנת....

  • 12.

    את כותבת יפה. משעשע. (ל''ת)

    שרית, 20/01/11 10:44

  • 11.

    האח הגדול-קטן (ל''ת)

    נו, אז מה חידשה הכתבה? כבר כתבו את כל זה., 20/01/11 10:43

  • 10.

    על מה ולמה? האם אלו הם פניה של החברה שלנו? לא את גברת לוין!!! (ל''ת)

    אילנה, 20/01/11 10:43

  • 9.

    אויש תסתמי, אז מה אם הוא דיסלקט אסור לאהוב את מי שהוא?

    טולי, 20/01/11 10:42

    ולמה את לא יורדת על גמדים ? כי אסור ?
    ועל דיסלקטים מותר ? תלכי לסקר אופרות סבון

  • 8.

    הפוסל במומו פוסל

    גיא, 20/01/11 10:42

    מעולם לא נכתבה ביקורת לא רלוונטית כמו זו שלך.
    התרגיל ה''מסריח'' לדבריך היה תרגיל מבריק ומשעשע.
    וכזה שאין לייחס לו חשיבות יתרה פרט לעובדת היותו משעשע ומחנך. הקם לקולחך השקם לקולחו..
    ג'קי איננו פשוט כפי שאת חושבת. ואולי מעידה את על מומך בעצמך..
    שכן לא מדובר כאן בניתוח מעמיק של הדמויות ולא בכתיבה תמה.
    אפילו את נופלת למלכודת ומקווה שארוסה של ליהיא ייכנס לבית האח שאם לא כך לא שווה להשאירה.
    אם זכורני היטב, בהיותך באח הגדול לא השארת חותם כלל..
    היית דמות אנמית ומשעממת שלא הביאה דבר וחצי דבר אותנטי.
    למעשה את הטור הזה קיבלת, כי היית שם וכנראה שאחד מכשרונתייך הוא פיך הגדול. אז מעשה חכם היה למלא אותו מים, אבל לא את, את תשפכי את כל הרוע שהצטבר מאז העונה ההיא שכשלת בה מלגייס אהדה ציבורית לדמותך.

  • 7.

    כל מילה בסלע!סוף סוף מישהי רואה את התמונה האמיתית (ל''ת)

    פרידה ליהיה ועתי הביתה!!, 20/01/11 10:37

  • 6.

    כמה לא מפתיע שמיקי לוין תכתוב כאלו שטויות?!

    מאיה, 20/01/11 10:33

    היא וחמתה הייו שתי הנשים הכי נוראיות

    מיקי כלי תקחי מהחמה שלך גליצרין ותשתמשי בו ..את כבר יודע איך?!!!קשקשנית

    אחת אכזבה כי היא לא מספקת את כל הטראש והשניה בגלל שהיא לא בקטע של הרעות אז היא רכלנית בקיצור ...לכי תקחי גליצרין

  • 5.

    כן גברת מיקי לוין,הלוואי שהחברה שלנו הייתה מורכבת (ל''ת)

    מאנשים עם לב כמו של ג'קי...., 20/01/11 10:29

    • אבל איזה ראש חלול יש לו. הוא כל כך לא מענין. (ל''ת)

      כוכי, 20/01/11 13:35

  • 4.

    צודקת! צודקת! הכל מילה!

    מיכל, 20/01/11 10:29

    מיקף שמחתי לקרוא את הטור שלך...את צודקת במאת האחוזים בכל מילה שכתבת!!
    רובנו יודעים שליהיא לא תודח...אם ''ארוסה'' ייכנס... כך לצערי גם כן - ליאם הבאה בתור..

  • 3.

    נקווה שאחד מהדיירים החדשים יהיה אינטליגנט. (ל''ת)

    נמאס כבר מהסתומים האלה., 20/01/11 10:29

  • 2.

    פעם כתבת מלוכלך, היום את כותבת כמו שצריך.

    יעלון, 20/01/11 10:21

    שאפו.

  • 1.

    ליאם ודנה חשפו שנופר במשימה וההפקה הסתירה - כנסו ללינק

    אין לי אמונה בין מה שקורה לבין מה שמשדרים בערוץ 2, 20/01/11 10:09

    http://bigadol.blogspot.com/2011/01/blog-post_8036.html

    ליאם עולה על המשימה הסודית של נופר וההפקה סוגרת את שידורי ערוץ 20 - רק קצת מאוחר מידי !

    בתוכנית אתמול הראו שנופר מצליחה במשימה שלה -- אז אך אפשר להאמין להפקה ?

    http://bigadol.blogspot.com/2011/01/blog-post_18.html

    לינק נוסף שדנה עולה על המשימה של נופר

    אז למה לא להראות לצופים את האמת ???

    למה בעריכה מגמתית הם משנים את מה שקורה באמת ???

    • כמובן - ליאם - הדיירת היחידה בבית שיש לה קצת שכל

      רונית, 20/01/11 13:40

      עלתה על המשימה הסודית של נופר.
      אבל כמובן שתאבי הבצע והשקרנים מערץ 2 לא יראו את זה
      חוצפה שאין כדוגמתה. אין מה לראות יותר את התוכנית הזו

      • והיא גם כך נראה, חופרת בור לדנה. קשה לתת אמון. (ל''ת)

        4, 20/01/11 15:56

    • ההפקה חושבת שאנחנו טיפשים ? (ל''ת)

      ראינו שהם גילו שנופר במשימה, 20/01/11 14:52

    • וואלה הם גילו את זה וההפקה יצאו אפסים !! (ל''ת)

      במבי, 20/01/11 16:10