• 62.

    R,E,M, - Murmur

    עמית, 07/09/11 03:30

    לקח להם כמעט עשר שנים ושבעה אלבומים כדי לפרוץ למיינסטרים, אבל כבר מהאלבום הראשון הם היו להקה נהדרת.

  • 61.

    Forever Change (ל''ת)

    LOVE, 10/03/11 08:05

  • 60.

    לא לד זפלין ולא בטיח

    זוהר, 09/01/11 21:32

    שום להקה גדולה ככל שתהיה לא תגיע לרמה של דיפ פרפל נקודה .אדון בן רד לך תשמע את ברן או משין הד או את מיד אין גפאן ואז תבוא לדבר על קקה מיקה כמו לד זפלין.

    • כן לד זפ, וכן דיפ פרפל, לך תלמד לקרוא.

      הרוח במכונה, 08/09/11 07:03

      קודם כל מדובר פה אך ורק על תקליטי בכורה. אני גם לא מסכים עם הרשימה שלהם. אמנם דיפ פרפל הייתה להקה גדולה ללא ספק אבל גם לד זפ. ואני זוכר שהיה לנו תמיד מאבק דתי, חסידי לד זפ מול חסידי דיפ פרפל. מאבק מר ועיקש שנסב סביב השאלות המהותיות, מי גיטריסט יותר טוב ומי הזמר הכי טוב. אני הייתי בשתי המחנות כי אני מאוד אוהב את שתי הלהקות האלה. אין ספק שבלד זפ מוזיקאלית יש יותר עומק ומגוון יותר רחב, בגלל ההשפעות של המוזיקה הקלאסית שהביא ג'ון פול ג'ונס וההשפעות של הבלוז רוק פולק אנגלי וקאנטרי שהם הכניסו ליצירה המאוד נגוונת שלהם. כל היתר זה עניין של טעם. אף פעם לא הבנתי למה מוזיקה צריכה להיות תחרותית, זה נראה לי מגוכך ומטופש, כמו הרשימה האוילית הזאת. ג'ימי הנדריקס מקום 7? אריק קלפטון לא נכלל?בוב מרלי איננו? ומה בקשר לסגנונות אחרים? רוקסי מיוזיק? בקיצור הרשימה הזאת מיותרת ואוילית וחבל שבכלל היא עלתה תחת כותרת כזו. בעיני מוזיקה זו השפה שאלהים מדבר עם בני האדם, זה משהו טהור וצריך להנות ממנו ולא להלחם עליו

  • 59.

    שמרני להחריד

    אבי ל., 05/01/11 09:46

    אני בהחלט מקבל את הבחירה בלד זפלין 1 כאלבום בכורה משובח. מסכים עם הבחירה בהנדריקס
    אבל ביטלס?
    פינק פלויד?
    הבירדס?
    זה כל כך שמרני ואנרכוניסטי שזה ממש מכעיס.
    בכלל מי שיצליח היום לשמוע את האלבום הראשון של פינק פלויד מהתחלה ועד הסוף ברצף אני מוכן לתת לו פרס! ושתבינו לא נכון אני מת על הפינק פלויד. אבל יש דברים שלא עומדים במבחן הזמן ואת האלבומים האלו יש לשפוט במבחן הזמן

    העשיריה שלי:
    לד זפלין
    הנדריקס
    ג'וי דיויז'ן
    הקלאש
    סקס פיסטולס
    קולדפלי
    לינארד סקינארד
    מאזי סטאר
    ביסטי בויז
    פאנקדליק

  • 58.

    קווין

    טובי אלפנדרי, 03/01/11 09:10

    האלבום הטוב ביותר בעיניי היה של קווין יום באופרה

    • זה האלבום הרביעי שלהם... (ל''ת)

      שחר, 03/01/11 13:22

  • 57.

    העשיריה הראשונה טובה למדי, אבל חסרים כמה ברשימה הכללית

    רועי, 03/01/11 08:48

    אלבום הבכורה של U2. יצירת מופת שיצרו בגיל 18!
    רוק בוטום של רוברט וואייט.

    ובעדיפות יותר נמוכה:
    הסולו הראשון של סיד בארט.
    ואם כבר מועדון תרבות פול יאנג ודוראן דוראן, אז גם הראשון של ניק קרשאו, שהיה הטוב ביותר בקבוצה הזאת.

    • ועוד אחד: הראשון של ביג סטאר (ל''ת)

      רועי, 18/02/11 04:25

  • 56.

    THE RECKONING / ASAF AVIDAN & THE MOJOS (ל''ת)

    שרל'ה, 03/01/11 02:33

  • 55.

    closing time

    מאיה, 02/01/11 23:00

    דההה!
    אלבום הבכורה הכי טוב שנעשה אי פעם :
    closing time-tom waits

  • 54.

    לי חסר סנטנה בעשיריה הראשונה

    מידע פנים, 02/01/11 21:18

    הגיטרה שלו - מדהימה.

  • 53.

    תודה!

    vivael, 02/01/11 17:35

    longlive_rock&roll__כתבה יפה.אבל_שכחתם את bad-company-thin lizzi-hurayahipp-- jetrotollאדמה רוח ואש ועוד רבים וטובים

  • 52.

    תתעלם מכל התגובות של הטמבלים פה חסרי ההשכלה מוסיקלית, רשימה מאד צודקת. (ל''ת)

    אר, 02/01/11 17:30

  • 51.

    Ten Pearl Jam (ל''ת)

    עמית, 02/01/11 17:06

    • עדיף שתשב בשקט..ממש פרל גאם. (ל''ת)

      ע, 02/01/11 17:27

  • 50.

    כנראה שאיןל (ל''ת)

    איציק, 02/01/11 16:57

  • 49.

    How you missed the following?

    Barak, 02/01/11 16:20

    FROM GENESIS TO REVOLUTION by Genesis,
    SHADES OF DEEP PURPLE by Deep Purple and BLACK SABBATH by Black Sabbath. Anyway enjoyed the article and love to see the next ten of your choice. I grew with this albums and had many as they were just released. I think that the first choice should be King Crimson simply because of the sound that is still modern and advanced after more than 40 years. Shalom

    • אתה באמת חושב שהראשון של ג'נסיס מוצלח?

      עמית, 07/09/11 01:41

      הטקסטים פשטניים להחריד וניכר שנכתבו על ידי תיכוניסטים.
      המיקס נוראי: האמרגן ג'ונתן קינג הזמין על דעת עצמו עיבודי תזמורת שמאלציים שבכלל לא התאימו לשירים, דחס אותם בערוץ סטריאו אחד יחד עם השירה של גבריאל, ואת הלהקה דחס בערוץ השני - פשוט נורא.

  • 48.

    אני היחיד ששם לב שרייג' אגיינסט דה מאשין לא ברשימה?

    תומש, 02/01/11 15:46

    מבחינתי בעשירייה הראשונה בלי למצמץ.
    הם אפילו לא דירגו אותם!!!

    נראה לי פאשלה של הועדה.

  • 47.

    תגובה לאבי מ-02.01.11

    דני, 02/01/11 15:40

    אבי אם אתה אומר שלד זפלין העתיקו שירים אתה לא מבין כלום לך תמכור בייגלה בשוק. לד זפלין זאת אחת הלהקות הגאוניות הם הביאו את המונח רוק כבד לעולם בשנים 1969-1985 אף סולן לא יכל להתקרב אל רוברט פלאנט מעטים מתוך מאות אלפי סולנים בעולם התקרבו אליו כמו ,דיו, דוד קופרדיל , והגטריסט המהיר בעולם אז ג'מי פייג' והתאום בניהם בלוזים ,בלדות רוק, כסח,רוק כבד, שירים שקטים ,מדרגות לגן עדן שהיה שיר העשור 1980-1990 אבל מה לזכותך יאמר שצריך אומץ להגיד דברים כאלה על להקה כזאת אגדתית כמו לד זפלין או שפשוט אתה מטומטם.

    • הגטריסט המהיר בעולם היה אלווין לי ! (ל''ת)

      ten years after, 02/01/11 17:53

  • 46.

    תגובה לאבי מ-02.01.11

    דני, 02/01/11 15:36

    אבי אם אתה אומר שלד זפלין העתיקו שירים אתה לא מבין כלום לך תמכור בייגלה בשוק. לד זפלין זאת אחת הלהקות הגאוניות הם הביאו את המונח רוק כבד לעולם בשנים 1969-1985 אף סולן לא יכל להתקרב אל רוברט פלאנט מעטים מתוך מאות אלפי סולנים בעולם התקרבו אליו כמו ,דיו, דוד קופרדיל , והגטריסט המהיר בעולם אז ג'מי פייג' והתאום בניהם בלוזים ,בלדות רוק, כסח,רוק כבד, שירים שקטים ,מדרגות לגן עדן שהיה שיר העשור 1980-1990 אבל מה לזכותך יאמר שצריך אומץ להגיד דברים כאלה על להקה כזאת אגדתית כמו לד זפלין או שפשוט אתה מטומטם.

    • אל תיתן לעובדות לבלבל אותך.

      מידע פנים, 02/01/11 21:17

      הזפלין להקה גדולה ואולי הכי גדולה עדיין שני שירים שלהם גנובים\\מועתקים מזמרי בלוז אמריקאיים.

  • 45.

    ELVIS PRESLEY חייב להיות מספר 1 הנה העובדות

    בן, 02/01/11 15:22

    אלביס היה המוביל והזרז העיקרי למהפכת הרוק'נרול בשנות החמישים.מהרגע שבו הופיע בתוכניתו של אד סליבאן בספטמבר 56' חולל אלביס את תחילתו של עידן חדש ומרגש במוזיקה המכונה ''עידן הרוק''(rock era) הוא היה מהראשונים להשתמש בגיטרות חשמליות ובציוד הגברה. חשיבותו הייתה אדירה ופורצת דרך: החל מאלבומו הראשון: ''elvis presley'' טכניקות ההקלטה שבהם השתמש אלביס היו חדשניות לזמנן, ושימשו אבן דרך בטכניקות הקלטה של מוזיקה כשהשפיעו על דור שלם של מוזיקאים (בהם הביטלס, הרולינג סטונס, בוב דילן, דייוויד בואי (שהעיד כי פרסלי היה אחד מאליליו), הדלתות, ניל יאנג, לד זפלין,(לדברי ג'ימי פייג' - ''מה שגרם לי להיכנס לעסק היה ''baby lets play house'' של אלביס'' נערי החוף, אריק קלפטון, ג'ניס ג'ופלין, ניק קייב, ג'ון קייל, הקלאש (שהשתמשו בעטיפת אלבומו הראשון לעיצוב עטיפת אלבומם הראשון''london calling'') קווין .אין לי מושג למה עשיתם בחירות כאלה אבל יש עובדות ואין עליהם מחלוקת. האלבום הראשון של הרוק חייב להיות מקום 1

  • 44.

    איפה דילן

    בוב דילן, 02/01/11 14:56

    איך אפשר לא להכניס אולי את הזמר החשוב ביותר
    מוזר _________מאוד מוזר

    • Because his first album sucks

      Yaron Yarden, 02/01/11 17:23

      I love Dylan, but I can't listen to the first album...

  • 43.

    הטבלה!

    שחר, 02/01/11 14:50

    מקום ראשון: (לאחר נצחון חוץ ועם יחס שערים עדיף) ללד זפלין
    מקום שני: קינג קרימזון (נפלו בגלל יחס השערים אבל שימו לב יש לנו 4 שחקנים שעלו מהנוער...)
    ...
    מתחת לקו האדום..
    ...
    נו די כבר עם הטבלאות המטופשות האלה למי יש כח. אומרים שהנבואה ניתנה ל____ אז מה צריך להגיד על המקטרגים משהו שהוא מדורג ע'פ טעם?
    מה נשאר? אולי אדבר עם זוגתי ונקבע את עשר ה___ הכי טובים שהיו לנו?

  • 42.

    שדרני 88

    בני, 02/01/11 14:39

    שדרני 88 הם מכה שלא הייתי מאחל אפילו לא לפרעה מתנשפים מעצבנים ושמרנים

  • 41.

    לא חשבתי שאתם מסוגלים, אבל כל הכבוד רשימה מאד מתאימה. (ל''ת)

    גסטין ביבר, 02/01/11 14:30

  • 40.

    סבב, מגניב אחלה פרוייקט אבל חבל שהשנים 65-75 מככבות במובהקות מחשידה

    עופר, תל אביב, 02/01/11 14:23

    בינינו, בראייה היסטורית גם היום וגם ב90 וב80 היו יופי של אלבומים ראושינים שהיו יכולים להיכנס לרשימה,

    משום מה הייתה כאן בחירה מוזרה של תקופת הדינוזאורים במקום לתת ייצוג נכבד יותר גם לזרמים אחרים ברוק ובפופ.

  • 39.

    Bathory - Bathory 1984

    Quorthon, 02/01/11 14:10

    ישר למקום הראשון

  • 38.

    לד זפלין

    אייל, 02/01/11 14:08

    בן רד - אם אתה כ''כ אוהב את לד זפלין, אז איך אתה לא מודע לעובדה שכול השירים עד האלבום הרביעי נגנבו מלהקות אחרות?
    דייזד אנד קונפיוזד הוא הגניבה האולטימטיבית שלהם, חפש את המקור של ג'יק הולמס מ1967, אומן החימום של הירדבירדס.....והמבין יבין

  • 37.

    בחירות מאוד שמרניות

    דוד, 02/01/11 13:57

    לא מופיעים כאן אלבומי ECM, למשל קונצרט קלן של קיט' ג'ארט.
    לא מופיעים כאן אמנים קצת פחות מיינסטרימים, למשל קפטן ביפהארט עם מסכת דג השמך, או פרנק זאפה ואמהות ההמצאה עם FREAK OUT!
    ומדוע נפקד המקום של הרכבים שאינם מאנגליה-אמריקה?
    מה עם אנגלגארד עם ''היבריס''?
    ומה עם להקות ישראליות? לא יכול להיות שאלבום בכורה, ויחיד, פורץ דרך כמו ''אחרית-הימים'' לא ראוי למקום ברשימה כשמופיעים שם דפש-מוד, פול יאנג ועוד כמה שעם כל הכבוד לא מגיעים לקרסוליים שלהם...

  • 36.

    למה להתעלם מהיפ הופ?

    גלעד, 02/01/11 13:49

    אין אף אלבום היפ-הופ ששווה כניסה ל-100?
    איפה הראשון של wu tang? איפה NWA?
    איפה דה-לה-סול? איפה public?

  • 35.

    כל אלבום פגז

    צמרמורת, 02/01/11 13:24

    איזה מזל שעוד יש את 88 fm בעולם.

  • 34.

    לד זפלין גנבו את כל השירים שלהם

    אבי, 02/01/11 13:09

    הם גנבו שירים מזמרים שחורים ועניים, וכשתבעו אותם הם תמיד הגיעו לפשרה מחוץ לבית המשפט
    תריצו חיפוש ביוטיוב ''Led Zeppelin Plagiarism'' ותראו לבד שאין ללהקה הזאת זכות קיום,אין להם להיט אחד שהם כתבו או הלחינו

    • עדיף שתשתוק ותחזור אחרי שתהייה לך השכלה מוסיקלית, לד זפלין גנבים ממש.. (ל''ת)

      לא, 02/01/11 17:29

      • אכן ''גנבו'' 2 שירים\\קטעים מוזיקליים

        מידע פנים, 02/01/11 21:13

        הם טענו שרק השפעו אבל בפועל העתיקו מלודיה שלמה. ונכון הם התפשרו מחוץ לבית משפט.
        אבל כל זה לא גורע מאיכות הלהקה והעובדה שהיו פורצי דרך שחיברו בין R&B לרוק כבד.

    • מדובר כאן על אלבומי בכורה ולא באלבומים אוגינליים. (ל''ת)

      יוסי, 03/01/11 17:11

  • 33.

    שטויות - פשוט תגידו שבחרתם את האמנים הכי חשובים ולא את אלבומי הבכורה (ל''ת)

    הטובים ביותר בפני עצמם. חרטטנים., 02/01/11 13:07

    • אני מסכים אם כי חסר דילן. (ל''ת)

      יהושפט, 03/01/11 17:12

  • 32.

    מסכים כמעט עם הכל

    סמל פלפל, 02/01/11 13:07

    רק שהביטלס, מה אגיד לכם?
    לא ממש מגיע להם.
    מוזיקת פופ קלה.
    עטופה בהרבה יחצנות.
    בטח לא האלבום הראשון שלהם.


    אבל זאת דעתי.

    • צודק! (ל''ת)

      אלמונימי, 02/01/11 13:54

      • צודק בריבוע

        חיימו, 02/01/11 17:39

        רשימה טובה
        ביטלס מיותרים

  • 31.

    לד זפלין 1 האלבום הכי חשוב שיצא, בזכותם ובזכות הביטלס

    אלון, 02/01/11 13:00

    המוזיקה התעצבה למה שהיא..
    לד זפלין מדהימים, כל האלבומים שלהם הם יצירות מופת, למי שעוד לא שמע, מומלץ לקנות\\להוריד את כל האלבומים ולשמוע לפי סדר - ולזכור שכל סאונד שקיים שם - זה הם המציאו. רק חיבור בין גיטריסט-הרוק הטוב בעולם, סולן עם איכויות קול מטורפות, באסיסט גאון ואחד ממתופפי הרוק הטובים בהיסטוריה (אם לא הגדול מכולם) - יכלו להוליד גאוניות כזו של מוזיקה, לשמוע ולהתענג בטירוף, מת עליהם !!!

  • 30.

    קינג קרימזון - לגמרי (ל''ת)

    רינת, 02/01/11 12:49

    • Agree 100% KING CRiMSON (ל''ת)

      Unbeatable mature sound, 02/01/11 16:03

  • 29.

    קינג קרימזון - לגמרי (ל''ת)

    רינת, 02/01/11 12:48

  • 28.

    בוב דילן!!!!!!!!! (ל''ת)

    בוב, 02/01/11 12:48

    • מקומו ברשימת האלבומים השניים הטובים בכל הזמנים. למרות הביצוע הנהדר ל

      מעריץ, 04/01/11 15:54

      Baby Let Me Follow You Down באלבום הבכורה

  • 27.

    כתבה משובחת!

    בני, 02/01/11 12:42

    קראתי את הכתבה במוסף תרבות, שהיה מעולה. לא גזרתי, רק שמרתי, אני מסכים עם חלק גדול מהבחירות.

  • 26.

    האלבום שלי - Roger Waters - Amused To Death (ל''ת)

    ליאו, 02/01/11 12:41

  • 25.

    בגלל שהכתבה שלכם שוביניסטית

    אורן, 02/01/11 12:27

    אני אזכיר חמישה אלבומי בכורה מעולים שכוללים נשים, שלושה מהם אחרי שנות השישים והם לא פחות טובים כאלבומי בכורה. ותגוונו קצת בפעם הבאה...

    The Mamas & the Papas - If You Can Believe Your Eyes and Ears

    Tori Amos - Little Earthquakes

    Annie Lennox - Diva

    Aretha Franklin - Songs of Faith

    Beth Gibbons - Out Of Season

    • דיוות: אלה פיצגרלד, גניס (כמה חבל) ג'ופלין. ואפילו שנייד

      מידע פנים, 02/01/11 21:10

      אוקונור שהביא ביצועים קוליים מדהימים.

    • מה עם פיונה אפל - Tidal ?? (ל''ת)

      צרם גם לי, 02/01/11 21:22

  • 24.

    מה עם אלבום בכורה של איזה זמר מזרחי?

    עופר ל., 02/01/11 12:25

    לא שינה את העולם?

    • חחחחח גדול (ל''ת)

      אבי, 02/01/11 17:25

  • 23.

    מה עם אלבום הבכורה של אוף שימחעס???? (ל''ת)

    כתבה אנטי חרדית! בושה!, 02/01/11 12:24

  • 22.

    לד זפלין - הלהקה הכי טובה בעולם

    ערן, 02/01/11 12:19

    ללא ספק מגיע לה המקום הראשון. צמרמורת.

  • 21.

    מה עם אלבום הבכורה המרסק של בוני פרינס בילי

    הרצל, 02/01/11 12:11

    מה עם אלבום הבכורה הממיס של איירון אנד ווין

    מה עם אלבום הבכורה המטלטל של ג'ואנה ניוסום.

    בכלל, מה עם נציגות ל''אינדי'' (שמינדי)

    :)

  • 20.

    ואיפה האלבום בכורה של ליידי גאגא וג'סטין ביבר?!!?

    זה מההוא , 02/01/11 12:11

    פחחחחחחחחחחחחח

  • 19.

    אני רואה שצדקתי כשאמרתי שבנוערי היתה מוזיקה טובה יותר היום יש רק (ל''ת)

    מוזיקה מזרחית איומה..., 02/01/11 12:01

  • 18.

    ל''מבין במוזיקה'' מדובר באלבומי הבכורה ו...

    לא מבין את ''מבין במוזיקה'', 02/01/11 11:52

    בקיצור אתה רק רוצה לקשקש חבל כי אתה ממש לא עשר.

  • 17.

    האלבום עם הבננה - היחיד שנשמע עדכני.

    עודד, 02/01/11 11:46

    תשמיעו לילד בן 17 בעל מודעות וטעם סביר במוזיקה את כל האלבומים הרשימה - כולם ישמעו לו חסרי רלוונטיות לחלוטין ממש פרה-היסטוריים. היחיד שנשמע כאילו נוצר ב 2010 - הבננה (שהוא למעשה האלבום האלטרנטיבי הראשון)

    • אם לד זפלין זה לא רלוונטי וליידי גאגא זה עדכני אז אני מעדיף להיות

      זה מההוא , 02/01/11 12:48

      לא רלוונטי, פרה היסטורי, לא עדכי, מיושן, מעלה עובש, זקן, קשיש וכל שם תואר אחר שתמצא לנכון.

      מוסיקה טובה היא מוסיקה טובה היא מוסיקה טובה
      ואין שום דבר היום שאפילו מתקרב לדגדג את אחד מהאלבומים ברשימה.

      • כן כן גם אני גם אני

        אר יאיר, 02/01/11 14:31

        אם ''ג'נסיס'' זה מיושן
        ו''אמרסון לייק'' זה ארכאי
        ו''יס'' זה שם של ספק טלביזיה
        אז גם אני ישיש
        שותה חשי...

      • אני איתך (ל''ת)

        ניר, 02/01/11 17:04

        • הבן שלי בן 13 הוא וכל חבריו חורשים את התקליטים

          מידע פנים, 02/01/11 21:08

          \\דיסקים של לד זפלין ובעכשוי את MCR MY chimical Romance

          • איך מגיעים מלד זפלין לMCR ? איך?איך?איייייך?

            רונית, 03/01/11 05:19

            חילול הקודש!

  • 16.

    הסטון רוזס היו צריכים להיות בין 5 הראשונים

    דניאל, 02/01/11 11:43

    הבחירה שלכם טובה אבל כל כך צפוייה. האלבום הראשון של הסטון רוזס זה אחד מהאלבומים החשובים והפורצי דרך בהיסטוריה של המוזיקה.

    • כן חבל, קצת טרגי מה שקרה עם הלהקה הנהדרת הזאת (ל''ת)

      שחר, 02/01/11 12:19

  • 15.

    קשה קשה כולם ניפלאים וכולם עידן אחד שנעלם בבליל

    הזבל שמושמע היום לציבור הבור ., 02/01/11 11:25

    אישית הפינק פלויד אבל זה גם תלוי באותו רגע ואותו מצב רוח . כולם זה עולם של אושר ועושר לאוזן ולנשמה .

  • 14.

    תפסיקו כבר לטחון בכל הכתבות האלה את האלבומים המאוסים...

    מבין במוזיקה, 02/01/11 11:13

    סלחו לי אבל הביטלס הגיעו לאן שהגיעו כתוצאה מכך שהם היו להקת הבנים הראשונה, בדיוק כמו TAKE THAT ודומיה, פשוט הם היו בשנות ה- 60, מיליוני מעריצות בנות 14 שרצו להתחתן עם פול וג'ון העמידו אותם בפסגת ההצלחה... רוב השירים הם שירי אהבה מאוסים וילדותיים... אך מבחינת חשיבות אכן מגיע להם להתמקם אי שם במקום ה-60 (למשל)...

    בכל אופן כותב הכתבה מנסה להיראות כבעל טעם מוזיקלי (כאילו) מיוחד ולכן שיבץ אלבומים כביכול איכותיים ואקסלוסיביים...
    אחד האלבומים החשובים והטובים ביותר הוא למשל TEN של PEARL JAM שיצא ב- 1991,
    האלבום THE WALL של PINK FLOYD חייב להיות במקום הראשון אבל הכותב לא רצה להיראות צפוי מדי...
    קיצר, קישקוש של כתבה ודירוג צפוי ומיותר של אלבומים.
    לד זפלין הם אכן מהלהקות הטובות ביותר אי פעם אך מבחינת הצלחה,חשיבות וסגנון מוזיקלי הפינק פלויד עקפו אותם ולכן ראויים לככב במקום הראשון.
    יום טוב.

    • חה חה חה מצחיק אתה

      אני קשה תפישה, 02/01/11 11:50

      The Wall???

      מדברים על אלבומי בכורה אם לא הבנת

    • תעשה לי טובה.

      Manny Calavera, 02/01/11 12:12

      תפסיק להיות נאד נפוח. אדם כה מנופח ותקוע שלא מסוגל אפילו לצאת מבועת האליטיזם המגולמני הקטנה שלו ומכנה דעות של אחרים כ'קישקוש' לא ראוי להתייחסות מלכתחילה. קודם כל, פרל ג'ם נכנסו למצעד במקום מצוין, ועם כל הכבוד לגראנג' הכאסחיסטי שלהם, אין להם מקום בעשיריה הראשונה של אלבומי ה*בכורה*, כן, הבכורה. כמו שאין ל'החומה' מקום, הוא לא אלבום בכורה.

    • אאוצ' מישהו פה יצא חומוס.... (ל''ת)

      אלון, 02/01/11 12:56

    • חוץ מהשטויות שכתבת, הנפיחות שהפגנת והטעם האישי שלך, נראה לך שדווקא (ל''ת)

      ''THE WALL'' הוא האלבום הטוב של פינק פלויד?...., 02/01/11 13:07

    • בריטנייי וסופר סטר

      קורל_12, 02/01/11 15:02

      רוני סופרסטר איזה שיריםםםםם מתהההה אליהההה
      חולההההה עלייהההההצ
      אמאאאא !@@!!!!11!!!
      בריטני ספירס שולתתתת אין אליה!!! מקום ראשון אצלי נשמהההה מתההה אני אואבת אותההה!!!!22!!!11!!!

    • יצאת פלצן נפוח

      לירון, 02/01/11 15:57

      נתחיל עם העובדה שהחומה אומנם אלבום מופת אבל בטל לא הכי טוב שלהם.
      שנית, החומה אינו אלבום בכורה, לכן אינו יכול להכנס לרשימה.
      שלישית, כנראה שאתה לא כזה מבין גדול.

      יום טוב

  • 13.

    יש כאן התייחסות כלל ז'אנרית שזה פשוט מרתק

    בריטני ספירס, 02/01/11 11:12

    בצחוק כמובן.
    מה עם מוסיקה אינסטרומנטלית? מה עם ג'אז? מה עם אלבומי בלוז (מאיפה בכלל נוצר הרוק?)? האם מבקרי מוזיקה שומעים רק מוזיקה שמרשים להם, או שזה פשוט ''מגניב'' להזכיר כל פעם את לד זפלין וג'ימי הנדריקס. עם כל הכבוד להם (לאמנים, כמובן), אני כבר לא יכול יכול לשמוע אותם יותר מעשר דקות.
    ויש אמנים שתרמו תרומה לא פחותה משל אלה. ע''ע מיילס דיוויס, פט' מת'יני, ג'נגו ריינהארט', בי בי קינג, ריי צ'ארלס וכו'. כולם גם אבני יסוד.
    אני מסכים עם כל האלבומים כאן, אבל הפסיפס חד מימדי, ציפיתי להפתעות ולא למשהו בסגנון (וואלה, לא הכרתי לפני זה, לא ידעתי שזה היה כל כך משפיע).

  • 12.

    איפה קולדפליי? האלבום הראשון שלהם מעולה!

    גבי, 02/01/11 11:10

    כנ''ל לגבי דידו. איך יכול להיות שהיא בחוץ ודוראן דוראן בפנים?

  • 11.

    שאפו לבועז כהן.עשית עבודה משובחת. (ל''ת)

    תודה!, 02/01/11 10:59

  • 10.

    רק חבל שלא סידרתם בסדר יורד במקום עולה

    LP, 02/01/11 10:54

    שמגלגלים את הכתבה למטה צריכים לעלות במקומות

  • 9.

    The K.L.F

    The Jams, 02/01/11 10:54

    הלהקה שייסדה את עולם הטכנו, רייב ואמביינט והפכה אותם למה שהם היום. פורצי דרך בתחום המוזיקה, הויז'ואל והמיתולוגיה של המוזיקה.

  • 8.

    הVELVET ראוי למקום גבוה יותר

    סטודנט, 02/01/11 10:51

    אלבום ענק, צריך להיות מקום שני. חוץ מזה העשירייה הראשונה מדויקת. לגבי השאר זה פשוט בושה שהרמונס לא בעשרים המקומות הראשונים, רק על הכללתו של בליצקריג בופ מגיע להם מקום שם.

    • תודה רבה על שאתה (כמעט) מאשר את העשיריה הראשונה. עכשיו אשן טוב בלילה (ל''ת)

      לא יודע מה הייתי עושה בלעדיך......., 02/01/11 13:03

  • 7.

    יש עוד כמה...

    איציק, 02/01/11 10:51

    Aqualong - Jethro Tull
    Machine Head - Deep Purple
    Selling England by the pound - Genesis
    Ziggi Sturdust - David Bowee
    Fragile - Yes
    Dark side of the moon - Pink Floyd
    Bohemian Raphsody - Queen
    and many more graet 70's rock albums.....

    • מדובר באלבומי בכורה. לא בכל באלבומים שנעשו (ל''ת)

      הבנה פשוטה, 02/01/11 11:47

    • הכל טוב ויפה.

      Manny Calavera, 02/01/11 12:03

      אבל אף אחד מהאלבומים שרשמת אינו אלבום ה*בכורה* של הלהקה. דרך אגב, ג'תרו טאל ופינק פלויד נכנסו לדירוג ולקווין אין אלבום בשם 'רפסודה בוהמאנית'.

  • 6.

    מה עם אלבום הבכורה של וויטני יוסטון?

    עומר, 02/01/11 10:49

    שהוציא 4 להיטים ענקיים של ''ה-קול''. גם לארית'ה פרנקלין ו(ליטל) סטיבי וונדר היו אלבומי פתיחה טובים למדי. שלא נדבר על כל אלבומי הפתיחה של כוכבי המוטאון והסול מיוזיק.
    גם למאריה קארי אלבום פתיחה מוצלח.

    יש כאן ייצוג נכבד לרוק, שוכחים גם לפרגן למוסיקה השחורה שהפכה לחלק ויטאלי בתעשיית המוסיקה היום בזכות אותם חלוצים שצויינו לעיל.

    • מילים כדורבנות (ל''ת)

      אלעד, 02/01/11 12:49

    • יש טעם בדבריך, עומר. ברור שהבוחרים מעדיפים ז'אנרים אחרים (ל''ת)

      (מה זה ''חלק ויטאלי'' בתעשיית המוסיקה?), 02/01/11 13:00

      • חלק ויטאלי - חלק או יותר נכון להגיד תפקיד חיוני ביותר (ל''ת)

        רונית, 03/01/11 05:26

  • 5.

    אלבום בכורה

    אבי, 02/01/11 10:41

    צריך לפנות מקום מכובד ל-ALL THINGS MUST PASS של GEORGE HARRISON

    • אומנם אלבום מצויין

      לירון, 02/01/11 16:08

      אבל לא אלבום בכורה.

  • 4.

    האם הגיוני שמאז שנת 1969 לא יצא אף אלבום בכורה ששווה עשיריה ראשונה?

    מאור, 02/01/11 10:38

    לפי המצעד הזה, המוזיקה מתה ממזמן וכל מה שיצא ב-20 שנים האחרונות לא שווה כלום.
    קצת טרחני ומיושן, אתם לא חושבים?

    • לא, מאורי'לה, אנחנו לא חושבים כמוך... כבר באמצע ה-70 שר דון מקלין (ל''ת)

      על היום בו המוסיקה מתה.... (בהקשר אחר, כמובן), 02/01/11 12:58

    • מסכים בהחלט

      תניל, 02/01/11 13:42

      זו שמרנות מזעזעת - אפילו את שנות ה70 אתם לא מכניסים? סקס פיסטולס? ראמונס? או כמו שכתבו לנו הסטונס רוזס לפני 20 שנהץ עם כל הכסוד לביטלס (ובהחלט יש) please please me אינו אלבום כ''כ מדהים. חלק הקאברים די סטנדרטיים. מאפילו השנה היו אלבומי בכורה מרעננים (ראו mountain Man). השמרנות הזאת מעידה יותר על כותבי הרשימה ועל אופי התחנה מאשר על מצב המוזיקה באמת.

    • Sultans of Swing - Dire Straits (ל''ת)

      hagai, 03/01/11 17:15

  • 3.

    לעד לעד - הדלתות.

    אין ולא יהיה כמו ג'ים מוריסון (ג'ימבו שלי), 02/01/11 10:37

    אני אוהבת את כל השירים של כל האמנים שציינתם לעיל, אבל אין על הדלתות.
    חולה על המוסיקה שלהם, על המילים האלמותייות המדהימות, המעוררות והקול הצלול והמדהים של ג'ימי שלי.

  • 2.

    תודה! תענוג,וכל הכבוד על התיאור ללד זפלין. (ל''ת)

    ., 02/01/11 10:27

    • בן רד, לא יכלת לכתוב את זה יותר מדוייק-

      שרה,ב''ש, 02/01/11 12:14

      לד זפלין היא הלהקה הכי- הכי!- טובה שאי פעם קמה, וראוי לה מקום בפני עצמה
      מוזיקה מעולם אחר, ריגושים תשוקה ואקסטזה
      אין ולא תהייה להקה כזאת, בעסה לנו שלא זכינו לראות אותה בימי תהילתה אי שם

      • מסכים, לד זפלין הלהקה הכי גדולה עד היום! (ל''ת)

        בני, 02/01/11 12:49

  • 1.

    The kick inside - Kate Bush (ל''ת)

    קאתי, 02/01/11 10:26

    • קייט בוש האחת והיחידה

      ברטי, 02/01/11 13:51

      אכן אלבום מדהים.

      אלבום שיכול לצאת רק כאלבום בכורה.

      פרץ של יצירתיות ראשונית חסרת תקדים.

      יפהפה.

      • like (ל''ת)

        מת על קייט, 02/01/11 14:41

      • המדהים מכל - בגיל 19 !!

        טמבליקו, 02/01/11 17:08

        וזה לאחר עבודה של מספר שנים...

    • אלבום מדהים - מקום ראשון

      טמבליקו, 02/01/11 17:07

      חבל שהיא לא המשיכה להוציא כאלה יצירות מושלמות אחר כך.

    • מסכים לגמרי

      עמית, 07/09/11 02:30

      אלבום בכורה נפלא