• 34.

    הגיע הזמן שהציבור יוקיע את הסמים הפסיכיאטרים בפומבי!

    כרמי, 26/11/10 20:54

    אני שמח לראות עוד כתבה ועוד כתבה שחושפות את השקר האיום והמסוכן של ה''תרופות'' הפסיכיאטריות. שומר נפשו ירחק!

  • 33.

    תודה לבן שהתקדמנו עוד שלב בחשיפת האמת

    נטע, 25/11/10 10:08

    נו.. באמת...
    זה כלכך שקוף שכל רצח המוני, התאבדות כמו של מייקל ג'קסון כמו של הנער היפה ששיחק בקלרה הקדושה, הם כולם לקוחות של חברות התרופות..
    האם כדור נגד דכאון הוא ''הסיבה האמיתית'' שפותרת את הבעיות שלנו??

  • 32.

    או, סוף סוף מישהו כותב את האמת

    לימור, 21/11/10 15:35

    וההשפעות המזיקות של תרופות פסיכיאטריות ולא תמה ''מה קרה לנוער שלנו?'' ''למה רף האלימות עלה'' - כן, גם סטטיסטית כמות התרופות שניתנות לאחר יד לכל דיכפין עלתה - מישהו שם לב סוף סוף לקשר בין הדברים.תודה מנחם

  • 31.

    הטענה שכדורים נגד דיכאון גורמים לרצוח

    איתי, 21/11/10 12:13

    שווה לטענה שכדורים נגד כולסטרול ולחץ דם גורמים להתקפי לב משום שרבים מבין האנשים שחוו התקפי לב טופלו בכדורים נגד כולסטרול ולחץ דם.

    • לא בדיוק. הטענה המקבילה היא שכדורים נגד כולסטרול גורמים סיכון באיבר

      קצת הגיון, ידידי, 22/11/10 08:00

      אחר - וזוהי טענה כמעט שגרתית ברפואה, ואת זה בדיוק בודקים לפני שמאשרים תרופות - שהנזק אינו עולה על התועלת, ושאין קבוצות בעייתיות במיוחד בתגובה לתרופה הזו.

    • איתי מילים כדורבנות

      ד''ר ברק, 23/11/10 16:32

      מנחם די לעיתונאות המגמתית שלך - איפה האובייקטיביות ? איםה ראיון עם פסיכיאטר שיתענו אחרת ויסבירו את מה שבאופן ברור כל כך אתה לא מבין - וזה שכמו שקודמי - איתי ציין , תרופות להורדת דיעאון נתנות למי שנמצא בדיכאון וגם כתוספת לטיפולתרופתי אחר לאנשים עם הפרעות נוספות ואנשים הסובלים מבעיות פסיכיאטריות אינם לוקחים את תרופותיהם ולכן מופיעים אירועיםפ מצערים כמו ציינת

  • 30.

    אפשר להפוך את זה איך שרוצים - השטחים הם עדיין שטח כבוש (ל''ת)

    יוחנן, 21/11/10 09:50

  • 29.

    מסכים שאסף הראל.........בעצם מי זה ? (ל''ת)

    אבי, 21/11/10 08:52

  • 28.

    אסף הראל מגדולי הכלומניקים עלי אדמות (ל''ת)

    י. ליף (ליכטנשטוק), 21/11/10 01:28

  • 27.

    אתה בטח לא יצרת יותר מאסף הראל, ועדיין נותנים גם לך במה. (ל''ת)

    רונן, 20/11/10 16:50

    • רונני, אתה מה-זה-טמבל, וגם מראה ברבים בורותך.... (ל''ת)

      אסף הראל? לא מוכשר אבל פרוטקציה,..., 21/11/10 07:54

  • 26.

    מנחם מילים כדורבנות

    אבו גרעה, 20/11/10 16:43

    תמשיך כך.אהבתי את מה שכתבת על הגמד המתוסכל והקירח.ד''א גם אני קירח.

  • 25.

    מנחם מילים כדורבנות

    אבו גרעה, 20/11/10 16:30

    תמשיך כך.אהבתי את מה שכתבת על הגמד המתוסכל והקירח.ד''א גם אני קירח.

  • 24.

    אסף הראל דוקא עשה הרבה דברים- אבל כולם בינוניים-גרועים

    אופורטוניזם, 20/11/10 15:08

    האדם חדור במוטיבציה להתפרסם מקבל המון צ'אנסים ובכולם מתגלה כחסר כישרון.
    לפחות הוא עובד חזק על קשרים ויחסי ציבור מה שעלול לתת לו עוד צאנסים להציג את הבינוניות שלו גם בעתיד

  • 23.

    גם אם אסף הראל היה ציוני מובהק - עדיין היה מעצבן (ל''ת)

    שלא לדבר על אשתו ה-irritating, 20/11/10 14:21

  • 22.

    מנחם, לציין שבן אדם הוא קירח בתוך ביקורת זו לא ביקורת. זה קטנוני (ל''ת)

    וזה בעיקר מכוער, 20/11/10 13:43

  • 21.

    כל התרופות כולל תוספי מזון - מזיקים!

    בכלל, 20/11/10 09:44

    ואנשים הצורכים תרופות, דרך ההפרשות שלהם מזהממים את כדור הארץ!
    אפשר לבדוק זאת! הנה המשימה לשומרי הסביבה!

  • 20.

    ראשי מועצות לא מייצגים את דעתם הפוליטית של רוב תושבי ישראל

    ריאלי, 20/11/10 01:42

    הם קיבלו מנדט לנהל את ענייני המקום באופן ענייני .
    ראש מועצה/עיר שלא מאפשר הצגה בעירו מנצל את כוחו למעשים שרוב בוחריו לא מסכימים להם .
    אבל אנשי הימין יאחזו בכל קש כדי להצדיק את דרכם .
    על זה נאמר - שמחת עניים .
    יבושם לכם .

    • מיצגים ועוד איך מיצגים את דעת הרוב

      רונן, 20/11/10 11:58

      ואפילו טוב יותר מהכנסת שכן הם נבחרים על
      בסיס אישי ובדיוק על סמך דעותיהם .
      וראש עיר שאינו מאפשר הופעת אומן המחרים
      חלק ליגיטימי מהעם היושב על אדמת הארץ בשליחות הממשלות כולן לדורותיהן ושאינן על
      פי החוק הבינלאומי בשום אופן אדמות כבושות
      -כן , לך תלמד ותמצא ששטחים אלו היו שייכים
      לירדן עימה יש לנו הסכם שלום והיא ויתרה
      עליהם מרצונה לטובת שלטון ישראל .
      אבל מה לאומנים רדודים ולידיעת העובדות ? -
      נמצא עושה בדיוק את רצון הציבור ובהחלט
      מביע את שלטון הרוב ונלחם בעריצות המיעוט.

    • מייצגים, מייצגים. אלא מי מייצג? אסף הראל? עודד קוטלר? מזי''א?

      ובכלל - מי פתח במלחמה הזאת?, 20/11/10 13:13

      אסף אוסף שטויות, קוטלר קוטל קנים, מזי''א מזיעה עם טקסטים בנאליים, גוב כותבת גבבה וכו' וכו'

    • לא רוצה לבאס לך את ההזיה, אבל רוב העם מתנגד לנסיגה בתנאים הקיימים

      אחרי שראינו מה קרה בגוש קטיף ו-6 שנות קסאם, 20/11/10 14:39

      יקפצו באוויר ולא יהרסו עוד יישוב ישראלי אחד.

      מה שכן - השטח הפלסטיני כולל סביבה הגיונית יהפוך להיות או ברשות ירדן או ברשות ממשל עצמי פלסטיני (בהנחה שיכירו בישראל ויפסיקו את ההסתה).

      עד אז - תמשיכו לחלום.

      תושב תל אביב, ומייצג עוד הרבה אנשים מכל קשת העיסוקים אשר גרים בתוך מה שקרוי בצורה דמגוגית ''הקו הירוק'' - הרי לא מדובר בשטחים שהיה להם אי פעם ריבון וגם הפלסטינים שם היו מהגרי עבודה בזמן העותומאנים/בריטים, שהושארו שם כאמצעי להפעלת לחץ על ישראל ב48' - האמת לא תישכח ולא תעומעם גם עם אוקינוס של שקרים והסתה.

  • 19.

    המשטרה = משטרע! = ארגון פשיעה חוקי

    כרגיל מנחם מדבר שטויות חוץ מנושא אחד שניים, 20/11/10 00:29

    לגבי כדורים פסיכיאטרים, נראה לי שדווקא מנחם זקוק להם.

  • 18.

    אסף הראל אומן? חשבתי צפרדע מה יש לכם? ועוד יש לוכנסו

    יעקב הרע מה לעשות., 19/11/10 23:22

    מ ה להגיד להעם שמפרנס אותו והשטויות להחריד שהוא אומר עלק סלב מצלמים אותו עם עגלה של תינוק והוא קנה עולמו ממה כלום

    גורנישט. אומן עושה משהו אתה מה?

    מסכן אפילו התחנו איתך מרוב צער!

    סע למקום שההורים שלך באו ותשאר שם לנצח!

    • אאוצ'... (ל''ת)

      ., 20/11/10 17:29

  • 17.

    מנחם, גם אתה לא עשית משהו שראוי להיזכר בו

    יאללה ביי, 19/11/10 18:52

    אז תתחיל להרגיע עם החשיבות העצמית

  • 16.

    מנחם,הצרפתים באלגיריה דיברו כמוך.דה גול היה במיעוט. (ל''ת)

    אפי, 19/11/10 13:44

    • שכחת עוד להוסיף

      מנשה, 19/11/10 17:00

      אלגיריה רחוקה עשרות אלפי קילומטרים מצרפת ,בניגוד ליהודה ושומרון שרחוקים מגוש דן רק בשלוש דקות טיסה.

    • באלג'יריה לא חיו

      נדים, 20/11/10 16:38

      צרפתים לפני 2000 שנה והאלג'יראים לא פוצצו אוטובוסים בפאריז.אני יכול להמשיך עם עוד הרבה דוגמאות אבל כנראה שלאנשים מכת השמאל הקיצוני זה לא משכנע.

    • בשביל להגיב, אפי, צריך שכל. רצוי גם ידע. אם לא ידעת, אלז'יריה היתה (ל''ת)

      קולוניה צרפתית בצפון אפריקה..... מה הקשר????, 20/11/10 16:41

    • הבדל נוסף עצום: האלג'ראים לא רצו את צרפת

      חכם חנוכה, 21/11/10 15:41

      ברגע שצרפת יצאה מאלג'יריה כל התביעות נגדה נגמרו.

  • 15.

    מכירה שכן שהתאבד שלושה שבועות לאחר שהתחיל לקחת תרופות נוגדות (ל''ת)

    דיכאון., 19/11/10 13:38

  • 14.

    מישהו פעם רצח בהשפעת מריחואנה? (ל''ת)

    סרוקסט מומלץ, מריחואנה אסור, 19/11/10 12:56

    • אתה מספר לי? (ל''ת)

      צרכן מריחואנה רפואית ברשיון, 20/11/10 00:37

  • 13.

    ''נראה מי ינצח''? אתה שואל אתם תנצחו . ברוב המשטרים מסוג זה אתם מנצחים

    אניאל, 19/11/10 12:38

    בן, אתה צודק. אתם תנצחו. אין ספק. בכל המשטרים הללו אתם נצחתם. נכון. למספר שנים או מעט יותר אך נצחתם. אתה, מפיסטו, ושאר הקציצונים שאינם מצליחים ליצר אנלוגיה בין שנות השלושים להיום. ברור שבצפת, אריאל, נתיבות, קרית ארבע,יחרימו גם יחרימו . ותפארתנו לא על חלק זה של עמנו , שהוא בהחלט הרוב. אך לבסוף השמש תזרח והבן אולי יפסיק לצלצל ולצקצק.חבל, אילו ידעת לכתוב שירה טובה ייתכן והיה לנו מרגוע ממך.

  • 12.

    הציפרלקס שינה לי את החיים

    דני, 19/11/10 11:31

    הציפרלקס הרים אותי מתחתית השאול לחיים רוויי אושר, נטולי חרדות ו... סקס עם השהייה ארוכה ונעימה :-)

    • זה לא מוכיח כלום. אולי על קבוצה קטנה זה משפיע באופן הפוך. ובכל מקרה

      אריק ש., 19/11/10 12:20

      רוב הדיווחים הידועים על התרופות שנטלו רוצחי ילדיהם קשורים לסרוקסט ולא לציפרלקס - אם כי צריך לבדוק מקרוב את ההשפעות של כל קבוצת התרופות הזאת. די בשני אחוז מהמשתמשים שאצלם זה פועל הפוך ובאופן קטלני, כדי שנשמע כל חודש על רצח כמו זה של מיכל אלוני, האחרונה ברשימה, שגם היא טופלה לפי הידוע בתרופות נגד דיכאון. ועובדה, אצלה זה ממש לא עזר, ושום סמיילי של משתמש מאושר לא יסתור את זה.

  • 11.

    כבר דיברנו על אנשי השמאל הקיצוני יותר מדי פעמים.

    אביגדור, 19/11/10 11:29

    להחרים , פירושו של דבר , לעניות דעתי - גם להתעלם מהפרובוקציות שלהם ולא לדון בהן.
    דמויות רפאים הם . מתים מהלכים.
    עם זאת , יש לחכות לכל מעידה שלהם שתהיה בלתי חוקית , ואז לסגור עמם חשבונות...

  • 10.

    והמעצבן הוא

    מנשה, 19/11/10 11:14

    שהאומנים המחרימים מוכנים להופיע ברמאללה העיר שבה נעשה לינץ' בחיילי צה'ל לקול צהלות התושבים המקומים.

    • נכון! אנשים בועתיים ואטומים. (ל''ת)

      עוכרי ישראל.גועליים., 19/11/10 14:42

    • ''החרם, הזה נועד רק להקנות להם כותרות וראיונות- (ל''ת)

      שלא היו מקבלים אלמלא ה''חרם'', 20/11/10 06:31

  • 9.

    אותי ציפרלקס פשוט הציל-תרופת פלא (ל''ת)

    דני, 19/11/10 10:47

  • 8.

    אסף הראל וחבריו הם כנופיית בוגדים שצריך לגרש מהמדינה (ל''ת)

    זאב, 19/11/10 10:46

  • 7.

    אסף הראל יצר את שוטטות (ל''ת)

    שוגי, 19/11/10 10:13

  • 6.

    דוקטור ליטל בן

    אהובה, 19/11/10 10:11

    איך אפשר להיות כזה שרלטן גדול הכותב ללא קורטוב של היסוס על נושא כבד ומורכב שאין לא בדל של מושג עליו, לא יאומן איך מאפשרים לנ'ל להתבטא כך.
    מנחם חזור לאספסת שם מקומך הטבעי.

    • אהובה, מנחם לא פסיכיאטר, אבל אני כן.

      נמרוד, 19/11/10 11:55

      ולצערי, חלק מדבריו נכונים. היות וגם את לא ברת סמכה בנושא (לפי תגובתך), אל לך לבטל דבר שאין לך מושג בו.

      • חזקק. (ל''ת)

        תקראו מעלי., 19/11/10 14:43

      • אוי השרלטנות כ'כ מדבקת

        רסקין, 19/11/10 17:44

        ואתה מומחה דה לשמטה.

      • ברת סמכא (ל''ת)

        סכיזופרן, 19/11/10 20:25

  • 5.

    בן יוצא נגד הכול על מנת להראות שהוא חכם

    אמיר, 19/11/10 10:10

    הסרוקסט ודומיו מצילים חיים ומצילים איכות חיים. אתה הולך נגד פרויד אתה הולך נגד דרווין אתה הולך נגד תרופות אתה הולך נגד חיסונים. יש לך תסביכים לא קלים. גם ההופעה שלך באח הגדול לא הייתה שיא הטעם ולא היתה שיא התבונה.יש לך הברקות לעיתים אבל הן נבלעות בים השטויות שלך.

    • מסכימה עם כל מילה

      רותי, 19/11/10 13:17

      הנקודה היא להראות שאתה חכם והאחרים לא, עלי זה עובד בדיוק להיפך. ומאיפה באה השנאה העמוקה לאסף הראל, לעדנה מזי''א וענת גוב? ומדוע לתת אפשרות לפרסם דברים בסגנון כזה?

    • מנחם מטורף גאון, ולא גאון מטורף

      אמיר אתה אדיר, 20/11/10 00:34

      3/4 טירוף, 1/4 ניצוצות גאונות!

  • 4.

    תיקון: איציק רוכברגר. (ל''ת)

    תושבת רמת השרון, 19/11/10 10:02

  • 3.

    בתור עיתונאי כדאי שתדע לעשות מחקר

    אחת שיודעת, 19/11/10 09:55

    מה שאתה אומר לגבי תרופות נגד דיכאון נכון אך ורק לגבי סרוקסט ובמקרה ספציפי של שימוש אצל בני-נוער. החברה שייצרה את סרוקסט, ביצעה ניסויים קליניים בבני נוער וידעה שהתרופה מסוכנת להם אך בכל זאת שיווקה את את התרופה לקהל יעד זה - לכן המקרה הגיע לבית המשפט כי מה שהם עשו זה פלילי באופן מובהק. זהו מקרה קיצון שכלל לא תופס ולא נכון לגבי חברות ותרופות אחרות, ולמעשה גם אין בעיה בלתת סרוקסט למבוגרים.
    תחקור קצת לפני שאתה יורק לכל עבר. גם כן עיתונאי.

    • זאת אומרת שאתה כן חקרת את כל רוצחי ילדיהם מהשנים האחרונות

      מי שמדבר על שרלטנות, 19/11/10 10:53

      שרבים מהם או כמעט כולם היו בטיפול נגד דיכאון (כך דווח בעיתונים), ואתה יודע על בטוח שאצלם - בניגוד לבני נוער - אין לרצח המוטרף שביצעו שום קשר לסרוקסט.
      כלומר, אתה לא סתם ''יורק'' אלא מדבר מוסמך. אולי תגלה לנו את המחקר הזה שעשית?

      • נו באמת

        אחת שיודעת, 20/11/10 18:49

        אז כל אלו שרוצחים את הילדים שלהם היו מטופלים בטיפול תרופתי?
        או שלעובדה שהם היו במצב נפשי קשה מלכתחילה או סתם אנשים אלימים לא היה שום קשר למעשים שביצעו?
        בפועל, למה שאתה טוען לגבי חברות התרופות אין שום סימוכין. כן, מסכימה שתרופות זה רעל,ושאין שום טעם לקחת את זה שלא לצורך. בכלל, יש הפקרות בפיקוח ומתן של תרופות פסיכיאטריות. עם זאת - יש אנשים שהתרופות מאשפרות להם לקיים חיים סדירים.
        רק בריאות

    • בכל התרופות נגד דכאון יש הסתרה וסילוף

      א.ה., 20/11/10 14:41

      של העובדות והסכנות..
      אפשר לראות גם בטיוב את הסרט שנקרא
      ''הונאת הענק של חברת התרופות''

      ואני לא מדבר על מסעי שהשיווק של הרעלים בקרב ילדים מבוגרים ועוד

  • 2.

    מנחיים פון בנצ אתה דרעאק . תפנים (ל''ת)

    נו, 19/11/10 09:42

  • 1.

    יש כאלה שהכימיקלים מצילים אותם

    במבי, 19/11/10 09:06

    נמאס לקרוא כל פעם את ההשתלחות שלך בתרופות. להיפך אם אותם אנשים היו נטולים הם לא היו רוצחים את הילדים שלהם. אני בן אדם נורמטיבי יש לי בן זוג , ילדים וחיים מאד עשירים . אני חייבת על 3 כדורי ליתיום ליום ומרגישה הכי טוב בעולם. בלעדיהם אין לי חיים (ואחלה סקס למרות הסטיגמות המטומטמטת של התרופות ). אין בזה שום פסול , נכןו בגלל אנשים כמוך אני מסתירה את זה מאנשים ולמעט חברים קרובים וישנים זה סוד. יש אנשים שנולדים עם גנים דפוקים , בעיה כימית שניתנת לטיפול בתרופות אז למה להרוס לכולם בגלל עשבים או יותר נכון רוצחים שלא התמידו בלקיחת תרופות.מה עדיף שאני יראה שחור מול העיניים וינסה לקפוץ מהמרפסת במקרה של שקיעה או שאני יחיה על תרופות ויעשה בדיקות דם כל 6 חדשים? התשובה לי נראית לי מאד ברורה .

    • אם זה עוזר לך - אז טוב. העניין הוא שישנה קבוצת סיכון בין נוטלי התרופות

      מתעניין בתחום, לא רופא, 19/11/10 09:50

      (לא מדובר בליתיום, אגב - אלא בעיקר בסרוקסט ומשפחתו), ואת קבוצת הסיכון הזאת צריך ללוות ממש מקרוב ומתוך מודעות לסכנה, כדי לשים לב אם התרופה לא מכניסה אותם למצב של מחשבות תוקפניות, כמו שקרה אולי להורים שרצחו את ילדיהם. ברור שזה לא קורה לכל נוטלי הסרוקסט, אבל ייתכן שזה קורה לקבוצה מתוכם.