• 272.

    דביר הביתה לא רוצה אותך על המסך שלי (ל''ת)

    תל אביבית, 22/11/10 14:18

  • 271.

    עדיף שהתרבות שלנו תהיה בין התנ''ך לרובה

    אני ימני!!, 18/11/10 19:13

    מאשר בין מצעד הגאווה לחשיש ולאקסטזי!!

  • 270.

    נגד לפטר את דביר

    יוסי, 17/11/10 06:13

    עם יפטרו את דביר
    אני יעזוב את הבנק. נגד לסגור את הפה של
    אנשים. במיוחד עם הוא מבקר אנשי ציבור
    שעושים הרבה רעש.
    אני חושב שמי שעובד מדינה.
    והמדינה מתקצבת אותו חייב לעבוד
    לפי ההסכם שלו . ומי שחושב שהוא לא יכול
    לעבוד לפי ההסכם יכול ללכת.

  • 269.

    לא מבין מדוע בימין מתעצבנים

    רון מטעמה, 17/11/10 02:37

    הרי מנהלי תיאטראות אמרו שהם מופיעים.
    כמה שחקנים אמרו שהם לא. לא בדיוק ברור מה בונדק אמר. הוא יגיד הכול בשביל סנדוויץ', וישנה הכול בשביל בורקס. כנראה שיש בעיה יותר חמורה: בימין ובאריאל מבינים שהצדק וגם החוק (הישראלי והבינלאומי) ניצב לצד אלו שאינם מכירים באריאל. לכל הימניים שונאי שמאלנים, סעו לאריאל, אם מישהו מרגיש שם בישראל - ירים את ידו. ישראל זה בגבולות 67, כל היתר גניבת שטח, גניבת דעת ואחיזת עיניים. זה אינו עניין של דעה פוליטית. זאת המציאות. בגלל זה באריאל מתעצבנים. הם יודעים שהמאבק האמיתי שלהם הוא לא על ארץ ישראל, אלא על גובה הפיצויים. מי שלא מבין את זה חי בסרט. אז בואו נחזור לשפיות.

  • 268.

    מה נסגר?!

    גל, 15/11/10 22:18

    להעניש את בנדק?? מה זה כיתה א'? ממש עצוב שלבן אדם אין יכולת להתבטא ולומר את דעתו מבלי שיכסחו אותו. מה הקשר בין הפרנסה שלו לבין הדעות שלו????

  • 267.

    טומאה בהיכל..מתי יחלקו את ''היכל נחמן'' באריאל לגברים ונשים ? (ל''ת)

    הנאווה הכשרה מטבריה, 15/11/10 10:08

  • 266.

    בנדק..... שים עליהם קצוץ. מי הם בכלל שיאיימו ?

    בשם אריק אינשטין, 15/11/10 10:03

    שידאגו שאראל סגל.אריאל זילבר ודודו אלהרר יופיעו בזמר ודיקלום בפני הגברים בלבד בהיכל נחמן בשטייטל אריאל, ויזכו מידי שרת (החינוך הכושלת) בפרס ל''יצירה ציונית לניפוח בלונים '' דבר שעדיין לא נוצר אלא בראשה הנפוח של שרת הספורט ליבנת לימור החסודה....

  • 265.

    חופש הביטוי קודם לכל !

    לאלסתוםפיות, 15/11/10 07:57

    הוא ישאר גם אחרי שאנשים ילכו הביתה

  • 264.

    בנדק אתה מלך .... הימין בזוי .. אל תפחד .. (ל''ת)

    לא לפחד מהימין הניקלה .., 15/11/10 04:25

  • 263.

    תרבות

    ציץ, 15/11/10 02:59

    תרבות אינה פוליטיקה מי שמנגח בעזרת יצירותיו הממומנות ע,י הציבור אינו מחוסן מפעולות נגד !אם אינך נותן תרבות לכולם אל תיצור אתה יכול למחות אבל לא לחרמות !! תנו למשא ומתן לעשות את שלו לו לא היו ידידנו משהים בתרוצים שונים את המשא ומתן מזמן היה שלום והיו פחות בניות בשטחיםוהיתה להם םדינה גדולה יותר !מקרה עזה לא יחזור ולא ההשלכות של עזה

  • 262.

    אומנים ממש...מי מהם כתב משהוא שראוי לציטוט ,מי עשה סרט שלא

    אני, 15/11/10 01:32

    הרדים את צופיו אחרי חמש דקות.על איזו אומנות הם מדברים.כל אחד בביצה הזו חושב את עצמו לתותח על .תראו לי אחד מכל החותמים האלה שזכה להכרה והצלחה בינלאומית - כולל בקופות.
    כולכם חיים מהפוזה ,מהצדקנות שכאיו יש לכם איזה שהוא מונופול על השכל.
    רק לידיעתכם - אני לא ימני , אני פרגמטיסט אבל אינני מוכן לקבל את הבולשיט של הסמול.
    ולצערכם עלו עליכם ועל הצביעות ועל גורמי המימון מהם אתם ניזונים ופתאום קשה לכם לפעול
    בנינוחות אז מה קרה - נלחצתם.
    אפילו בתגובתכם כאן אין שמץ של התמודדות עם דיעה אחרת - רק התנשאות

  • 261.

    להריץ את בנדק לכנסת! מי מרים את הכפפה?

    משולם, 15/11/10 01:03

    חסרים אנשים ישרים, שעומדים על דעתם ושומרים על הצביון הדמוקרטי במדינה המסכנה שהפכנו להיות...

  • 260.

    דביר, העם איתך!

    פרס, 15/11/10 01:01

    אני מתבייש בתנועות קיצוניות שנוקטות אמצעי מאפיה כנגד אזרחי מדינה ישרים.
    אני מקווה שתתבע את מי שצריך אם פרנסתך תפגע.

  • 259.

    שימו לב איך כל האמנים שותקים היום. איך הפאשיזם מחלחל....

    גם אני עם דביר!, 15/11/10 01:00

    פחד מה שהמדינה השאת הופכת להיות

  • 258.

    הימניים גורמים לאריאל להיות אופציה על שולחן המו''מ

    מגלן, 15/11/10 00:59

    ככל שאתם עושים יותר רעש ככה אריאל יותר בסכנה... איך אתם לא רואים את זה?

  • 257.

    דביר העם השפוי איתך !! חזק ואמץ ! (ל''ת)

    פרופ' משה משה, 15/11/10 00:58

  • 256.

    מי שפוגע במנהל פייפר אופיס (שפוטר...) פוגע בי. לא בא בחשבון! (ל''ת)

    תומכים בך מנהל המשרד! כככככככככולם מאחריך..., 15/11/10 00:50

  • 255.

    ''מי שגר בבית מזכוכית שלא יזרוק אבנים החוצה'' להעביר את דביר מהבנק עכשיו

    יהב עצמון , 15/11/10 00:16

    לו יש זכות ביטוי והוא חופשי לעודד חרמות ונידויים
    אך גם לשאר בני התמותה שאינם ''אומנים'' או ''אנשי רוח''(למצער) יש עדיין זכות ביטוי!

  • 254.

    אז ככה: בנדק וחבריו חשבו שהם באוניברסיטת קיימברידג'...

    פאשיסטאס, 15/11/10 00:15

    ...ואמרו לעצמם: בוא נחרים כמה יהודים, ואחר כך נלך להטביע את יגוננו באיזה סושי עסיסי. פתאום הם התעוררו, וגילו לתדהמתם שיש לחרמות השלכות לא כל כך נעימות, והמוחרמים לא מוכנים למלא את התפקיד אליו לוהקו ע''י בנדק וחבריו.
    ועכשיו הם בפאניקה, ובדין.

  • 253.

    כשהם סירבו להופיע בשטחים, שתקתי כי לא גרתי שם. אח''כ,

    מילים יפות, 15/11/10 00:04

    כשהם קראו לעצמם ''מוסריים'' כי הם השתמטו מגיוס- ואילו סירבו להופיע בפני חיילי צהל ''הכובשים'' גם כן שתקתי, כי כבר סיימתי את השרות.
    גם כשהם השמיצו את המדינה באירופה ללא הרף וללא בושה, ותמכו בהחרמתה- לא אמרתי כלום- כי אני לא גר באירופה.
    כשהם סירבו להופיע באריאל, לא אמרתי כלום- כי אני בכלל לא אוהב תאטרון.
    מחר, כשהם יענדו סרטים שחורים ויכו את כל מי שלא חושב כמותם- אמצא סיבה אחרת לא למחות.
    ומחרתיים, כשהם יעזרו לפלשיתנים להקים מדינה מוסלמית במקום מדינת ישראל- כבר לא יהיה מי שיוכל להתנגד.

  • 252.

    לא לראות סרטים ישראלים והצגות בארץ

    .., 14/11/10 23:24

    למה שתשלמו כסף למי ששונא אתכם ?

    • ******

      &, 15/11/10 17:49

      ממני הם לא התפרנסו.כבר מעל ל30 שנה לא הייתי בהצגה כי הרגשתי את הלך הרוח,וסרטים מעל ל25 שנים.יש הוט+וי או די והאמינו לי שלא חסרה לי אינטליגנציה,השלמתי אותה בדרכים אחרות.

  • 251.

    נמאס מהמתנחלים (ל''ת)

    גם לי, 14/11/10 23:01

  • 250.

    לפטר את בנדק! להעביר אותו מהבנק (ל''ת)

    אזרח ישראל, 14/11/10 22:37

  • 249.

    אתם כל כך עסוקים בלשנוא

    זאב, 14/11/10 22:35

    מתנחלים יקרים לא תהיתם אף פעם למה אינכם בקונצנזוס. אתם משתלחים בברוטליות בכל מי שנראה שאינו הולך בדרככם. עד כדי כך משתלחים שאתם לא שומעים ולא מבינים את הנאמר. האם דביר בנדק מחרים? לא. אז למה אתם משתלחים בו כי הוא בעד חופש הביטוי? נמאסתם ידידי. גם אם אני רוצה להושיט יד אתם כל פעם כורתים לי אותה. כורתים כי אני לא חושב כמוכם. מותר לחשוב אחרת וזה בסדר בסוף הרב יקבע אבל אתם לא תקבלו הרי את דעת הרב.הדמוקרטיה מכם והלאה.

    • בעד חופש הביטוי???

      דתי לאומי, 14/11/10 23:05

      איזו סיבה יש למדינה לתקצב אנשים שלא מכבדים את חובותיהם כלפיה?
      אתה בטח מאלה שמתים לשלול את כל התקציבים מהחרדים - אז מה ההבדל בין אותם שחקנים עלובים בעיני לבין החרדים שעלובים בעיניך?

      אני בכלל לא רואה סיבה לתקצב תיאטראות - בטח שלא שחקנים אנטישמיים.

      • על איזו חובה אתה מדבר?

        לילך, 15/11/10 11:30

        האם יש חוק המחייב את השחקנים להופיע בכל מקום שיידרשו?

        ואם כבר בחובות כלפי המדינה עסקינן, הרי חובתם של החרדים לשרת בצבא כמו כל אזרח אחר. אם הם לא ממלאים את חובתם כלפיה, מדוע יש לתקצב אותם? אה, סליחה, שכחתי - הם ''נהרגים'' באוהלה של תורה (ולא משנה להם שחיילים נהרגים באמת על מנת לשמור עליהם).

        • וערבים ישראלים?להם יש רק זכויות,נכון לילך? (ל''ת)

          למגיבה לילך, 15/11/10 17:52

    • מעניין כשהשמאל מוחה זה ''חופש ביטוי'' כשהימין מוחה זו ''הסתה''. (ל''ת)

      שמאל צבוע,מיעוט זניח אבל צווחני., 14/11/10 23:14

    • כן, והאמנים המחרימים עסוקים באהבה. עלק

      יהושע המחרים, 14/11/10 23:23

      אגב, עפ''י תוצאות הבחירות דווקא נראה שהם מאוד בקונצנזוס.

    • במחילה מכבודך את השנאה אתה מביא איתך

      יחד עם הבורות, 14/11/10 23:27

      היית כאן בבחירות האחרונות? בסקרים האחרונים? המתנחלים בקונצנזוס אתה לא ואם תרצה ללמוד שנאה מהי חפש את הציטוטים מ''כנס החירום'' אמש, שנאת זר למהדרין.

    • מי שמחרים אותי, אני אחרים אותו ואת כל מי שהוא מייצג

      המתנחל העליז, 14/11/10 23:40

      מחר אני מתקשר לבנק מזרחי ומספר להם שאני סוגר את החשבון בגלל שהנציג שלהם ירק לי בפרצוף.

      מי שמעליב אותי שלא יצפה שאני אעשה איתו עסקים.


      כל עסק שדביר בנדק או כל אחד מהחבורה הזאת יפרסם, אני אחרים.

    • אז של נעליך. שושי (ל''ת)

      אתה אחרון לדבר,כי כל מה שקרה,קרה בגלל שינאת השמאל, 15/11/10 17:56

  • 248.

    צחנת המק''ארתיזם באויר...מפחיד (ל''ת)

    חלי, 14/11/10 22:03

    • זה משתמע ל 2 פנים (ל''ת)

      שושי, 15/11/10 18:01

  • 247.

    מסרבים להופיע מול אנשים באריאל בגלל הדעות הפוליטיות שלהם

    תומר, 14/11/10 21:48

    ואחר כך האומנים יסרבו להופיע מול אנשים שמנים מפני שהם לא מוסריים ומביאים דוגמא רעה לבני נוער...

    רואה דביר, הדמגוגיה שלך יכולה לעבוד גם הפוך.

  • 246.

    חופש בטוי לגיטימי כל עוד לא פוגע בכלל הצבור והמדינה

    מיכה, 14/11/10 21:47

    זו טיבה של דמוקרטיה - חופש הבטוי הוא לא פרה קדושה, וגם בה אפשר לפגוע ברגע שהיא פוגעת ברוב שמיוצג ע''י הדמוקרטיה עצמה.
    הרי עצם זה שמיעוט משפיע על הרוב, הינו סתירה למהות הדמוקרטיה.

    • אחי אתה לוקה בחוסר הבנה בסיסי

      דניאל, 15/11/10 01:02

      חופש הביטוי בדמוקרטיה הוא כן פרה קדושה ואחד מעמודי התווך שלה. כל מי שפתח פעם ספר אזרחות בכיתה י' יודע את זה. וכן- בדמוקרטיה יש גם למיעוט את הזכות לנסות ולהשפיע על הרב (שאינו מיוצג ע''י 'הדמוקרטיה' אלא ע''י המפלגה בה בחר) כמובן לא באלימות או בדרך לא חוקית אחרת. משטר שבו יש אדם או ציבור מסויים- כל ציבור, קטן כגדול- שאסור לו להשמיע את דעתו ולנסות ולשכנע בה אחרים לא ייחשב דמוקרטי אלא דיקטטורי.

  • 245.

    איפה הייתם כשכלאו נערים תמימים בהתנתקות על זה שפעלו על פי

    השתקת פיות?, 14/11/10 21:32

    צו מצפונם? מדוע לא התמרמרתם אז? מדוע לא תמכתם בזכותם להביע את דעתם?

  • 244.

    BANDAK, WE DONT WANT YOU IN ARIEL (ל''ת)

    ARIEL LAAD, 14/11/10 21:14

  • 243.

    יופי בנדק, תהיה גבר! תתרפס! (ל''ת)

    ככה אני אוהבת את השמאלנים שלי, 14/11/10 21:13

    • תגידי 243 את גם 242?? (ל''ת)

      שושי, 15/11/10 18:07

  • 242.

    פגעו לו בכיס, ופתאום נזכר שיש לו חברים מעבר לקו הירוק. (ל''ת)

    לכל עיקרון יש מחיר., 14/11/10 21:11

  • 241.

    אלי יונס ובנק המזרחי - לפטר אותו, שיעבור לבנק אחר. אולי לבנק בג'נין (ל''ת)

    ש', 14/11/10 21:01

  • 240.

    חרם אינו מעורבות.שחקני החרם הצטרפו לחרם הכלכלי על יו''ש והאקדמי מחו''ל

    דביר המבולבל, 14/11/10 21:01

    דדביר המבולבל: חשב שקיצוניות לשמאל תוך זלזול בלימור לבנת הם העמדה הבטוחה והאהודה ביותר.

  • 239.

    יונס לטיפולך !

    בעל המאה, 14/11/10 20:42

    כבעל חשבון לא קטן אצלכם, לא אמשיך לממן את מר בנדק . יש לך שבוע לנושא. אח''כ אני כבר אדבר עם פקיד מבל''ל או בנה''פ . לא מאיים- מבצע.

  • 238.

    סססמאלן צבוע מתחסד ומתנשא - לפטר אותו מיד

    דן, 14/11/10 19:51

    ויפה שעה אחת קודם

  • 237.

    להחרים את בנק המזרחי

    אליעזר, 14/11/10 19:51

    לא ייתכן שכספם של אוהבי ישראל יילך לבנדק

  • 236.

    לפטר את דביר, להיפטר מבנדק (ל''ת)

    אלי, 14/11/10 19:50

  • 235.

    מחזקים את המתנחלים, נפטרים מדביר בנדק (ל''ת)

    חרפה, 14/11/10 19:50

  • 234.

    דביר מצטדק, דבריו גנד השרה לבנת, כוונו למתנחלים

    מאיר מירושלים, 14/11/10 19:50

    עליו להתנצל, ולהחליף בנק.

  • 233.

    אלי יונס, תעביר את דביר לבנק אחר (ל''ת)

    דני, 14/11/10 19:49

  • 232.

    מחזקים את אריאל, מעבירים את דביר בק...לבנק פלשתין (ל''ת)

    בושה לבנק מזרחי, 14/11/10 19:49

  • 231.

    שבנדק יילך לפרסם את הבנק של איראן (ל''ת)

    בנק מזרחי תפטרו אותו, 14/11/10 19:48

  • 230.

    אנא בחיבק יא בנדק! אנתא חבר שלי טוב טוב !

    נסראללה, 14/11/10 19:45

    בוא ניפגש אצל אסד, או סוף שבוע אצל אחמדניג'ד!

  • 229.

    דביר בנדק הוא הקמע שלנו ולא נוותר עליו ל-ע-ו-ל-ם-!!!! !!!! !!

    בנק מזרחי, 14/11/10 19:41

    דביר, השחקן המהולל ורב-הפעלים, איש האשכולות, בחור כארז, גיבור חיל, שחקן אוסק אולימפי, זוכה גלובוס הזהב , יקיר הבמאים והמבקרים, אלוף הרייטינג, שכל הבנים רוצים להיות כמותו וכל הבנות רוצות רק אותוו!

    לא נוותר עליו לעולםםםםם!
    שמעתם?
    בחיים לא !

    • יפה לך מחמוד (ל''ת)

      לאומי, 14/11/10 22:17

    • ואף על פי כן נוע ינוע דביר, על פי דרישת קהל הלקוחות שלא רוצים בו עוד ! (ל''ת)

      יהב עצמון , 15/11/10 00:21

  • 228.

    בנדק. לא חבר שלי (ל''ת)

    בנדק. לא חבר שלי, 14/11/10 19:30

  • 227.

    לקוחות בנק המזרחי- השמיעו קול

    לקוח בנק המזרחי, 14/11/10 19:19

    אני לקוח בנק המזרחי ואני אומר, בניגוד לכל המטורפים המתלהמים והמסוכנים ששופכים פה ארס, שאם דביר בנדק יחדל להיות הפרזנטור של הבנק אני אעזוב אותו לאלתר. אני ממליץ לכל מי שלקוח הבנק ואינו מטורף לעשות כמוני וגם לכתוב את זה בכל מקום אפשרי. איראן זה לא פה!!

    • ואני אעשה בדיוק את ההפך! (ל''ת)

      לקוחה של בנק מיזרחי, 14/11/10 22:18

      • איך תעשי את ההפך? תצטרפי לבנק? הרי את כבר לקוחה שלן. (ל''ת)

        הגיון שמאלני...(או שקר?), 15/11/10 08:53

  • 226.

    זה הבנק ביקש ממנו לעשות רעש כדי לקבל פרסום חינם

    לעזוב הנק מיד, 14/11/10 19:02

    דאמה לוספפלים ונחפפמוס

  • 225.

    בנדק- כל הכבוד, יישר כוח (ל''ת)

    אזרח, 14/11/10 19:00

    • סע לעזה (ל''ת)

      סע לעזה, 14/11/10 19:31

  • 224.

    הבעיה של הימין הוא שהוא סמרטוט!

    שגיב א., 14/11/10 18:46

    והחבר'ה בשמאל יודעים זאת. שהם צריכים להפגין הם מארגנים את כל חמש מאות חברי המפלגה שלהם ועושים רעש כאילו מדובר בעשרות אלפים.

  • 223.

    לא הבנתי על מה השמאל הקיצוני מתבכיין...

    רוני אנטי צפונבוני, 14/11/10 18:29

    השמאלאמנים רוצים להחרים את אריאל..זכותם. העם רוצה להחרים את האמנים זכותו..דביר מגבה אמנות פוליטית ..זכותו.אנו לא רוצים לממן בנק שמממן שמאלן מחרימן ..זכותנו.. אזרחי ישראל לא אמורים לממן אמנות פוליטית מחרימה ומסיתה..יש מספיק אויבים שיממנו אתכם..פלגנים.

  • 222.

    אנחנו עם דביר. הוא לא קרא לחרם. הוא יצא נגד לבנת הסהררוית! (ל''ת)

    הרוב השקט, 14/11/10 18:25

    • אתם לא רוב ולא שקט. (ל''ת)

      שקרן., 14/11/10 22:37

  • 221.

    ליבנת באמת חשוכה ונבערת, מה לעשות?

    ישראלי אמיתי, 14/11/10 18:19

    בנדק צודק וזו האמת בלי קשר לאריאל או לבנק.
    מערכת החינוך טרם החלימה ממעלליה

  • 220.

    אוייבי ישראל מתמוגגים משימחה (ל''ת)

    מנוולים, 14/11/10 18:18

  • 219.

    נמאס !!!

    שרית, 14/11/10 18:17

    נמאס מהשמאלנים שכופים עלינו את דעתם שלא מענינת ותמיד מצליחים ליצור הד תקשורתי ודביר בנדק השמנמן והבכיין נוקט עמדה וזה לא מתאים ! אנו למזרחי טפחות לא נכנס יש עוד בנקים

  • 218.

    הגרוייסא מציאה לא יופיעו תודה תודה תודה (ל''ת)

    עובר למזרחי בחלום, 14/11/10 18:05

  • 217.

    גם אני עובר מהמזרחי לבנק אחר.מחזק את אריאל!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111 (ל''ת)

    לקוח ''המזרחי'', 14/11/10 18:03

  • 216.

    בעצם כל הערבים מעבר לקו הירוק יכולים להיות חברים של בנדק.אתה צודק. (ל''ת)

    אני חפר טוב של בנדק.., 14/11/10 18:00

  • 215.

    אם הבנק יפטר את בנדק, אני וחבריי נוציא משם מיד את כספנו (ל''ת)

    א.א, 14/11/10 17:59

    • בדקתי כררגע ואין לך חשבון אצלנו. אתה רק טוקבקיסט עלוב (ל''ת)

      מנכ''ל הבנק, 14/11/10 18:20

    • 215 - אתה אין לך כסף לפלפל,חשבון בנק פתאום יש לך ? (ל''ת)

      ונניח שיש לך חשבון אז בטח בבנק הפועלים., 14/11/10 21:02

    • החשבון שלך בבנק ברמאללה. (ל''ת)

      בדוק., 14/11/10 22:38

    • 215 - לא הבנתי אתה א' מבית הנשיא,או א' ממשרד התחבורה ? (ל''ת)

      אין לך לא כסף ולא חברים, 14/11/10 23:23

    • הגיע הזמן. אתה במינוס כל הזמן. (ל''ת)

      אשתו של א.א., 15/11/10 00:22

      • אין לי אישה או חברים, אני ערירי וגלמוד. לכן אני כה מריר. (ל''ת)

        א א, 15/11/10 08:55

  • 214.

    הוא צודק

    ככר המדינה, 14/11/10 17:34

    ועליהום של כמה מאות דוסים לא יטו את הכף

    • נכון מאוד

      מיכאל, 14/11/10 18:24

      חצי מהאנשים שחיים כאן (לפחות) היו מצטרפים למכתב האמנים

      • מיכאל חצי מהאנשים שחיים איפה ? באיזה קיבוץ ? (ל''ת)

        על איזה אדמה ערבית יושב הקיבוץ שלך ?, 14/11/10 23:26

    • סתם עברתי בסביבה.......

      שושי, 15/11/10 18:15

      בלי קשר לבנדק,הכף כבר מזמן מוטה.מאיזו פלנטה הגעת?

  • 213.

    מנהלי הבנק אם חשבתם שמחר זה ירגע טעות גדולה בידכם (ל''ת)

    לא נוותר עד הסוף, 14/11/10 17:33

  • 212.

    מתארים לעצמכם את בנדק מפרסם את הבנק הממשלתי של אירן, בפרסית? (ל''ת)

    לייצי לץ, 14/11/10 17:30

  • 211.

    אנשים מגעילים חסרי חיים עם מנת משכל של ילד בן שנה (ל''ת)

    אתה עלבון למדינת ישראל, 14/11/10 17:29

  • 210.

    לא רק דביר גם אסף אראל ישלם מחיר היוהרה (ל''ת)

    אבו גרעא, 14/11/10 17:24

    • הראל כבר משלם,לחיות עם הלוסטיגית זה עונש די כבד. (ל''ת)

      אבו מוסא, 14/11/10 21:05

  • 209.

    שראק אישיות לא רצויה במודיעין (ל''ת)

    שכן, 14/11/10 17:22

  • 208.

    ליבנת מורידה רמה- בדוק

    תומך אמנות, 14/11/10 17:21

    גם כשמייצגים עקרון נכון של שוויון מטעם החוק וכלפי האזרח, לא חייבים ישר להפציץ באטום:

    מהממונה על החינוך מצפים ליותר תחכום.

    מגוחך שהאמנים- הפוליטיקאים נוקטים במהלך אנטי חינוכי, ומשרד החינוך נופל בפח.

    • לפני שנתיים היא הגדילה את התמיכה בקולנוע הישראלי

      קולנוען, 14/11/10 18:22

      גם אז טענת שהיא מורידה רמה?

      אתה פשוט שבשבת אגואיסטית. מסתובב לאן שהרוח נושבת.

    • מה קשור חינוך? היא לא שרת החינוך....אתה באמת מנותק (ל''ת)

      צחי, 14/11/10 20:44

  • 207.

    שלא יופיעו, ושלא יענישו, ושאף אחד לא יעשה טובות (ל''ת)

    1, 14/11/10 17:18

  • 206.

    האידיאולוגיה והכיס.

    שמאל עלוב, 14/11/10 17:03

    פתאום בנדק מעולם לא סירב להופיע באריאל,פתאום יש לו חברים מעבר לקו הירוק אפילו חשב לגור שם.רק נוגעים להם בפרנסה השמאלנים האלה וכבר מזמרים אחרת.הם יעברו לגור בחברון או בקרית ארבע רק אל תיגע להם בכיס.

  • 205.

    מה הוא כבר אמר? תרגעו כבר עם הפצת השנאה.

    ירון, 14/11/10 16:59

    הפאשיסטים הלאומנים הורסים את המדינה

  • 204.

    לזרוק את דביר מהבנק! (ל''ת)

    אלי - סטודנט, 14/11/10 16:57

  • 203.

    כל הכבוד לישראל שלי על היוזמה! לפטר את דביר בנדק ויפה שעה אחת קודם (ל''ת)

    חרפה לבנק המזרחי, 14/11/10 16:53

  • 202.

    לא מוכן שדביר בנדק יקבל את הכסף שלי

    ציוני אמיתית, 14/11/10 16:52

    בושה לבנק המזרחי שזה מי שמקדם את הבנק

  • 201.

    לאלי יונס ובנק המזרחי - תגנו את דביר בנדק ותדרשו שיחזור בו מדבריו (ל''ת)

    תושב יו''ש, 14/11/10 16:52

  • 200.

    אם הוא לא ירד לי מהעינים בטלויזיה אני פותח חשבון בבנק אחר (ל''ת)

    עמך, 14/11/10 16:48

  • 199.

    BENDAK, BIG FAT IDIOT (ל''ת)

    PATRIOT, 14/11/10 16:48

  • 198.

    אריאל העיר הכי יפה בארץ (ל''ת)

    יאיר, 14/11/10 16:44

  • 197.

    שדביר יעבור לבנק רמאללה, בנק עזה או בנק טהרן, העיקר לא אצלנו (ל''ת)

    בושה לבנק המזרחי, 14/11/10 16:41

  • 196.

    אם היו מזמינים את ליבנת לחנטריש היתה שמחה להופיע שם (ל''ת)

    רק תנו לכלומניקית במה, 14/11/10 16:40

  • 195.

    כל הכבוד ל''ישראל שלי'' - מחזקים את אריאל, מפטרים את דביר (ל''ת)

    להעביר את דביר מעבודתו, 14/11/10 16:40

  • 194.

    אנשי מעריב : תפסיקו להציג את זה כ''עונש''

    אסנת, 14/11/10 16:33

    תראו כמה אתם מסיתים , אנחנו מהימין פנינו עקב פניה לגיטימית , בנק מזרחי נותן שירות גם ללקוחות יהודה ושומרון כפי שהם צינו בעצמם, לא נשמע הגיוני שאדם שמחרים את האזור הזה יפרסם אותם !!

    • זה לא עונש

      אחד מהרוב השפוי, 14/11/10 17:31

      זה גיהינום מה שחבורת הבולשביקים הללו עושים.

      דביר הרוב השפוי איתך, אותו רוב שהבין שאתה מתנגד להחרמות.

      • בתור ''שפוי'' הית אמור לדעת כלל ראשון בעסקים: לא מערבבים עסקים עם (ל''ת)

        פוליטיקה. עכשיו שישלם., 14/11/10 22:40

  • 193.

    מעבירים את דביר לפלסטינים ומחזקים את המתנחלים! (ל''ת)

    מחזקים את אריאל, 14/11/10 16:24

  • 192.

    אלי יונס ובנק המזרחי, תחליטו אם אתם מעדיפים להעביר את דביר או את חשבונ

    דביר הוא ביזיון לבנק, 14/11/10 16:23

    חשבונות הבנק של הלקוחות לבנקים אחרים

  • 191.

    להעביר את דביר מהבנק או את החשבונות לבנק אחר (ל''ת)

    אני, 14/11/10 16:22

  • 190.

    תחזקנה ידי רון נחמן ומתיישבי אריאל (ל''ת)

    מחזקים את ההתנחלויות, 14/11/10 16:22

  • 189.

    תודה למרימים על יחסי הציבור המצויינים! מחזקים את אריאל והמתנחלים (ל''ת)

    מתנחל, 14/11/10 16:21

  • 188.

    להחרים את בנק מזרחי להחרים את בנק מזרחי להחרים את בנק מזרחי (ל''ת)

    להחרים את בנק מזרחי להחרים את בנק מזרחי, 14/11/10 16:20

  • 187.

    מחזקים את אריאל, מפטרים את דביר (ל''ת)

    אלי, 14/11/10 16:20

  • 186.

    לבנק המזרחי - תעשו חושבים ותפטרו אותו מהר

    ש.ד, 14/11/10 16:20

    בושה וחרפה שכך הוא מדבר

  • 185.

    גם אני מגנה את בנדק וממליץ לבנק לפטר אותו (ל''ת)

    א.ש., 14/11/10 16:19

  • 184.

    כל הכבוד לתושבי אריאל ושאר המתנחלים! (ל''ת)

    לפטר את דביר, 14/11/10 16:14

  • 183.

    שדביר יעבור לבנק פלשטין

    ש, 14/11/10 16:13

    אלי יונס, שים לב ואל תגיד שלא ידעת, תפטר את הבחור ויפה שעה אחת קודם

  • 182.

    מפטרים את דביר! תומכים במתנחלים!

    ישראלי אמיתי, 14/11/10 16:13

    כל הכבוד לראשי הרשויות שהחליטו להחרים את המחרימים

  • 181.

    השמאל איבד את הציונות והלךך לאיבוד בעצמו (ל''ת)

    לפטר את בנדק, 14/11/10 16:12

  • 180.

    בושה לבנק המזרחי (ל''ת)

    לפטר את דביר, 14/11/10 16:10

  • 179.

    לפטר את בנדק! להחרים את המחרימים! (ל''ת)

    אליעזר - סטודנט למשפטים, 14/11/10 16:09

  • 178.

    אני הייתי מצביע לדביר שהוא יהיה שר החינוך הבא. דוגמא ומופת לכולנו (ל''ת)

    אורן, 14/11/10 16:06

  • 177.

    לכל המחרימים

    ישראלי, 14/11/10 16:05

    אני מתבייש לחיות במדינה שבה חיים אנשים כמוכם- אנשים שאין להם מושג מה זה חופש ביטוי, שבעיניהם חופש ביטוי הוא ערך משני וזניח לפטריוטיות, לאומנות ואינטרסים פוליטיים. כל עוד אתם מחזיקים בדעותיכם החשוכות, הפאשיסטיות והמסוכנות, אין סיכוי למדינת ישראל להתקיים כמדינה דמוקרטית. אם לחלק מכם אין השכלה מספיקה או לא היו בשיעורי אזרחות בתיכון אז תנו לי לרענן את זכרונכם- במדינה דמוקרטית מותר לאדם להביע את דעתו בחופשיות ובלי להיות חשוף עקב כך לפגיעה, לא בו ולא בפרנסתו. הוא לא צריך להתנצל על כך בפני אף אחד. זה מותר. יותר מכך- בדמוקרטיה חופש הביטוי, מימין ומשמאל, מוגן בחוק וזאת מתוך אינטרנס משותף של כלל האוכלוסייה. קולטים?? זה אינטרס שלכם- שלכם- לאפשר לדביר בנדק להגיד את דעתו, כדי שגם זכותכם להביע דעה- מנוגדת- תישמר (לא משנה שאת רובכם זה לא ממש מעניין מה דעתו של דביר כי אתם בעיקר בקטע של להיכנס בשמאלנים). זה מה שנקרא עקרון חופש הביטוי, ומי שקורא לפגוע בדביר בנדק בגלל דבריו יוצא נגד עקרון זה ולכן הוא אויב הדמוקרטיה. מאוד מקווה שאויבי הדמוקרטיה לא ינצחו בקרב הזה. מה שבטוח שאני ועוד רבים אחרים נתייצב נגדם.

    • שיח זכויות עובד לשני הצדדים

      מלח הארץ, 14/11/10 17:31

      האם גם המושג פטרנליזם זר לך?
      שיג ושיח של זכויות ידידי עובד לשני הצדדים (מול חופש הביטוי של דביר עומדת הזכות לשוויון והיעדר אפלייה של המתנחלים)מי שפגע ראשון בזכויות אלו הם האמנים, מי שמצפונו ואמונתו אינם מאפשרים לו להופיע בהתנחלות או בעיר פיתוח זכותו, שידיר את רגליו, אך מי שמארגן חרם מאורגן כנגד עיר בישראל מבלי להכנס לויכוח פוליטי) פוגע בבציבור שלם תוך שימוש במנגנונים שממומנים על ידי המדינה. אנו מדינה דמוקרטית ולא פשיסטית במידה ודביר או כל אמן אחר מעוניין להחרים זו זכותו אך חציבור ולמדינה מותר להשתמש באמצעים דמוקרטים כגון לחץ ציבורי על נבחרי ציבור (שיתורגם בתקציב) בכדי להתנגד לאותו אמן (אף אחד לא איים עליו באקדח)אך אם הציבור סבור כי התנהלות של אמן מסוים גורמת נזק למדינה (רק דמיין את הרוח הגבית שסופקה לכל הקוראים להחרים את ישראל בעולם) זכותם ולהביע דעה הפוכה
      לצערי אני חושד כי מחאת האמנים אינה אמיתית (לפחות אצל רובם) והינה אצטלה שתצלם אותם יותר טוב בעולם (על חשבון מדינתם)
      הרי אותם אמנים רגישים לא רצו לעשות חרמות בהמון נושאים אחרים (קצת פחות סקסים) כגון פערים חברתיים, וכיוב

      • זה לא שיח

        ישראלי, 14/11/10 19:13

        ודאי ששיח עובד לשני הצדדים. אבל לאיים על אדם בשלילת מקום עבודתו כי הביע את דעתו זה לא שיח. זה פאשיזם. אף אחד לא טוען שלתושבי אריאל אין זכות לקבל הצגות- הדבר הובהר גם על ידי מוסדות התיאטרון והתרבות (שהם המחליטים אם להציג או לא להציג באריאל ולא השחקנים) וגם על ידי דביר עצמו. המחאה הייתה נגד רצונה של שרת התרבות להפסיק לממן מוסדות תרבות שבשורותיהם אנשים עם דעות שמאליות. בפעם האחרונה ששמעתי, דעות שמאליות- ודעות בכלל- עדיין היו חוקיות בארץ הזאת וכך גם החלטתם של יוצרים ושחקנים לא להופיע במקום מסויים ו/או להפגין. מכאן והלאה- כולל העניין עם דביר- מה שהולך כאן זה סתימת פיות כוחנית

      • שיח זכויות לא קיים לחלק מהאנשים

        נדב, צוללת צהובה , 14/11/10 20:54

        איך אתה יכול לדבר על שיח זכויות שעובד לשני הצדדים, כשיש אנשים תחת שלטון ישראל, שהם בכלל לא חלק משיח הזכויות? אתה לא רואה את האבסורד הבלתי ייאמן בנסיון לרתום את שיח הזכויות הדמוקרטי על מנת להצדיק אפליה כל כך בוטה כנגד אנשים שיושבים ליד אריאל ובכלל אינם חלק משיח הזכויות הזה?

        מילא אם היית אומר שדמוקרטיה וזכויות אדם זה דבר שלא מעניין אותך בכלל, עוד הייתי מבין. אבל לדבר בשם שיח זכויות במקום שהחוק בו שונה ליהודים ולערבים? בשם איזו זכות דמוקרטית אתה מדבר בדיוק?

        טרם מלחמת האזרחים בארה''ב הצפון היה בעד ביטול העבדות והדרום היה נגדו. האם אפשר להגיד שהדעה של הדרום היתה דמוקרטית ולגיטימית, בזמן שהיא מנעה את החירות הבסיסית ואת המעמד הדמוקרטי של כל השחורים?

        אין שום דבר דמוקרטי בדעה שלפיה חלק מהאנשים צריכים לחיות לנצח תחת חוק מפלה.

    • בשם חופש הביטוי, אחותך לא נותנת שירות טוב בשביל 50 ש''ח

      חריימה, 14/11/10 18:25

      אין לך אחות?! תוכיח!

  • 176.

    מגנה את בנדק, מחזק את אריאל, מצדיע ל''ישראל שלי'' ובעיקר למתנחלים! (ל''ת)

    סטודנט, 14/11/10 16:02

  • 175.

    להחרים את בנק מזרחי עד פיטורי בנדק!!!לזרוק את דביר!!! (ל''ת)

    dodel, 14/11/10 15:57

  • 174.

    עידן סתימת הפיות של השמאל עבר, חלף לו.

    יהודיה, 14/11/10 15:46

    צודק בנדק, איש לא ישתיק את האמנים המחרימים, אך אל ישכח, כי גם למתנגדים לחרם יש זכות להביע דיעה. לא עוד!
    אין לי כבוד לאמנים המחרימים

  • 173.

    אדם שונא אותי אני שונא אותו , זה עבורי אומנות (ל''ת)

    האם לשנוא אותך זה אומנות ?, 14/11/10 15:44

  • 172.

    סססאלנים צבועים ומתחסדים - להחרים את דביר שיעבור לבנק אחר...פלשתין (ל''ת)

    דני, 14/11/10 15:43

  • 171.

    להחרים את בנדק ואם הוא לא יפוטר אז גם את בנק המזרחי (ל''ת)

    אני, 14/11/10 15:43

  • 170.

    תעזנו במנוחה את דביר את מזרחי את התקשורת ולכו לאכול מסבחה טובה (ל''ת)

    שמוליק, 14/11/10 15:38

  • 169.

    בנדק החכם

    קפי, 14/11/10 15:36

    מבקש ללכת עם ולהרגיש בלי.. ממש מתכון מנצח.
    באמת אין כבר בושה לאנשים......

  • 168.

    חרם הוא מעשה אנטי-תרבותי

    דניאל, 14/11/10 15:32

    מצד שני אם אשה כמו לימור לבנת יכולה להתהדר בתואר שרת התרבות והספורט אז מצבנו מבחינה תרבותית לא משהו כנראה.

  • 167.

    לא מדובר בחופש ביטוי אז תספיקו לבלבל את הקוראים

    שמאלני אמיץ, 14/11/10 15:13

    יש הבדל בין קריאה להחרים שגם היא במקרה זה לא מקובלת עלי ובין החרמה בפועל שהיא כבר לא חלק מחופש הביטוי.

    ובכל מקרה מי שמחרים שלא יבוא בטענות שיש חרמות שכנגד,זה אך טבעי.

    • הם לא מחרימים, זאת זכותם המלאה להופיע אך ורק בפני

      חיחיחי, 14/11/10 15:33

      ישראלים, שלא ירדו מהארץ.

  • 166.

    עם כבוש / שטח כבוש - זו פיקציה

    טיפה של אמת משפיעה יותר מאוקינוס של הסתה ושקר, 14/11/10 15:07

    כיבוש יכול להיות רק על התושבים הפלסטינים, אך כיוון שהם מצויים ברובם המכריע תחת ממשל אזרחי עצמי (בפועל) - הם לא כבושים. כאשר תהיה הנהגה אחראית שלא תעודד טרור והסתה - אז גם המעבר שלהם לשטחינו יהיה חלק יותר.

    השטחים עצמם, בהם לא גרים כרגע פלסטינים - אינם כבושים - הם שטחי הפקר שירדן ומצרים כבשו ב-48 ולא היו שייכים להן מעולם - כלומר היכן שהיום יש פלסטינים - זה ישאר פלסטיני בהסכם הקבע - והיכן שיש התנחלויות זה ישאר בישראל - כי זה לא כבוש מאף אחד.

    תכניסו את זה טוב לתודעה - רק התושבים הפלסטינים במקום מחייתם עשויים להיות כבושים. שאר המקומות ובטח שאריאל - הם ישובים ישראלים לגיטימים תחת החוק הלאומי.

    לא אפרטהייד ולא נעליים (יש ביקורת ופיקוח על תנועת הפלסטינים כיוון שאין עדיין מכונה לקריאת מחשבות שיודעת למי כוונה רצחנית ומי אזרח תמים, אבל זו ההתערבות היחידה בחייהם בממשל עצמי דה פקטו, אמנם דיקטטורה אבל זה כבר עליהם לתקן בעצמם)!

    • יפה מאוד (ל''ת)

      ברוך, 14/11/10 15:33

    • במקום לזבל במוח פשוט ניגש לעניין

      יחיאל, 14/11/10 15:36

      שטחי יו''ש מעולם לא סופחו למדינת ישראל, הרי אם יספחו אותם מדינת ישראל תהפוך למדינה דו לאומית.
      ותמיד קראו לשטחים הללו שטחים כבושים לנו ימשיכו לקרוא עם כובש עד שניפטר מהשטחים המקוללים הללו.

    • מתברר שעם מאכילים אותך מספיק פעמים באותו שקר

      עודד, 14/11/10 16:16

      אתה גדל לחשוב שהוא אמת.
      ישראל כבשה את השטחים האלה, משום שהם לא היו ברשותה בתוכנית החלוקה.
      כל שאר השאלות לגבי ''ממי הם נכבשו?'' הם התפלפלות משפטית במקרה הטוב, והסחת דעת במקרה הרע. בשורה התחתונה, השטחים האלה כבושים.
      ולגבי המכונה לקריאת מחשבות. היא תקפה בכל פעם שאתה בא לפגוע בזכויות החסוד של בני האדם. אתה גם לא יודע מי הולך לרצוח, לגנוב, למעול או לאנוס, בלי קשר למוצאו הלאומי. אבל באופן מפתיע, אתה הרבה יותר סלחן לגבי פגיעה בזכויות של ערבים.

  • 165.

    השמאל הרדיקלי הוא פסיפס של ניגודים

    פסיכולוג או מטפל משפחתי דחוף, 14/11/10 14:59

    רואה עצמו ליברלי אבל תומך במדכאי נשים והומוסקסואלים (אפילו פעילות בהפגנה נגד הגדר שהוטרדו מינית, לא מעיזות להתלונן כדי לא לפגוע ''במטרה'')

    נגד לאומנות אבל מחבק לחיקו את הלאומנות הקיצונית הפלסטינית (היא קיצונית כי אין עם כזה, אין לו שפה, תרבות או מורשת ייחודיים משל עצמו אז הם מפצים על זה בקיצוניות)

    נגד התערבות הממשלה בחיי האזרח, אבל הוא ה''אידיוט השימושי'' של משטרים כמו סוריה, לבנון וחמאס שמשליטים טרור פנימי על אזרחיהם.

    • תגיד מתי יצאת להפסקה

      חיחיחי, 14/11/10 15:37

      מהסרט שאתה חיי בו?

      • מס.165 צודק...ואתה חיחיחי יודע זאת..אל תיתמם..כי זה האמת (ל''ת)

        חחחחח, 14/11/10 20:57

  • 164.

    איך הרדיקלים אוהבים לעוות דברים

    דה פקטו הם מעודדים עשייה אנטי ציונית, 14/11/10 14:50

    מפתים את היוצרים לעשות יצירות אנטי ציוניות על ידי חיכוך ברנז'אי, פרסים וכסף רב כמובן.

    אז כשמנסים לעודד רשמית עשייה ציונית, הם זועקים כאילו מישהו אמר להם מה ליצור (כמו שהם מעודדים בפועל את האחרים להטייה לכיוון האנטי ציוני) - זכותה של המדינה לתת פרסים מיוחדים לאלו היוצרים דברים הקשורים לערכיה ותרבותה - ו''אנטי'' זו לא תרבות - בדיוק ההפך, גם אם זה משומן בכספים וקשרים בקליקה הפנימית הקטנה..

    אתם יכולים להמשיך ליצור מה שבא לכם, ושקומץ התומכים בכם יממנו לכם את התענוגות.
    הרוצים אתם גם לאכול את העוגה וגם להשאירה שלמה? גם למצוץ תקציבים מעטין המדינה וגם להכפישה בכל דרך ובמה?

  • 163.

    יש לי חברים מעבר לקו הירוק מזכיר לי את הביטוי חלק מחברי הם יהודים.... (ל''ת)

    והמבין יבין, 14/11/10 14:50

  • 162.

    אני מחזק את תושבי אריאל ומגנה את דברי בנדק (ל''ת)

    סטודנט, 14/11/10 14:48

  • 161.

    בנק מזרחי - תעברו לפרזנטור אחר (ל''ת)

    שמאל צבוע, 14/11/10 14:47

  • 160.

    כיבוש זו מילה דמגוגית וכך גם המושג מדינה דו לאומית

    מבית היוצר של הרדיקלים ההזויים - הסבר בפנים, 14/11/10 14:46

    כיבוש יכול להיות רק על התושבים הפלסטינים, כיוון שהם מצויים ברובם המכריע תחת ממשל אזרחי עצמי (בפועל) - הם לא כבושים. כאשר תהיה הנהגה אחראית שלא תעודד טרור והסתה - אז גם המעבר שלהם לשטחינו יהיה חלק יותר.

    השטחים עצמם, בהם לא גרים כרגע פלסטינים - אינם כבושים - הם שטחי הפקר שירדן ומצרים כבשו ב-48 ולא היו שייכים להן מעולם - כלומר היכן שהיום יש פלסטינים - זה ישאר פלסטיני בהסכם הקבע - והיכן שיש התנחלויות זה ישאר בישראל - כי זה לא כבוש מאף אחד.

    תכניסו את זה טוב לתודעה - רק התושבים הפלסטינים במקום מחייתם עשויים להיות כבושים. שאר המקומות ובטח שאריאל - הם ישובים ישראלים לגיטימים תחת החוק הלאומי.

    לא אפרטהייד ולא נעליים!

  • 159.

    שמן מעצבן

    מעולם לא אהבתי אותו, 14/11/10 14:45

    הוא יצא יותר טיפש כשאמר ''אני מתכוון להופיע באריאל, יש לי חברים טובים שגרים מעבר לקו הירוק''.להבדיל, זה מזכיר לי את המשפט הראשון שתמיד אומר מי שנחשד באנטישמיות- ''זה לא נכון, רבים מחבריי הטובים הם יהודים''.

  • 158.

    השמאל הרדיקלי הוא פסיפס של ניגודים

    פסיכולוג או מטפל משפחתי דחוף, 14/11/10 14:45

    רואה עצמו ליברלי אבל תומך במדכאי נשים והומוסקסואלים (אפילו פעילות בהפגנה נגד הגדר שהוטרדו מינית, לא מעיזות להתלונן כדי לא לפגוע ''במטרה'')

    נגד לאומנות אבל מחבק לחיקו את הלאומנות הקיצונית הפלסטינית (היא קיצונית כי אין עם כזה, אין לו שפה, תרבות או מורשת ייחודיים משל עצמו אז הם מפצים על זה בקיצוניות)

    נגד התערבות הממשלה בחיי האזרח, אבל הוא ה''אידיוט השימושי'' של משטרים כמו סוריה, לבנון וחמאס שמשליטים טרור פנימי על אזרחיהם.

    • 158..נכון מאד אבל הסמול לא אוהב לשמוע את האמת..

      נכון מאד, 14/11/10 21:02

      מנסה לצוף מעל פני המים כי יודע שהוא מרגיש חנוק..יודע רק לקלל ולהשפיל את עצמו.
      נקודה.

  • 157.

    זה הכלל ונא לשנן:לשמאל מותר להחרים,להשמיץ,להסית-לימין אסור להגיב!הבנתם (ל''ת)

    המוסר הכפול משתדרג בישראל, 14/11/10 14:44

  • 156.

    איזה תגובות מתלהמות..הימין בשטחים יורד מהפסים (ל''ת)

    אזרח שפוי, 14/11/10 14:42

    • (אני מהרצליה)סמול אכלתם אותה -הבינו מי אתם -לפי התנהגותכם

      אני, 15/11/10 01:16

      אינכם ציונים ואינכם יהודים.במעשיכם לא משתקפים ערכי היהדות אלא סתם צביעות .

  • 155.

    כלקוח עסקי ''כבד'', אם הוא לא מפוטר, אני עוזב את הבנק ... (ל''ת)

    אלעד, 14/11/10 14:41

  • 154.

    רק מישהו פוצה פה במדינה הזאת מתחיל ''עליהום''

    א, 14/11/10 13:20

    לכל אחד מותר להתבטא ולהביע דעותיו - זו דמוקרטיה, למי שלא מכיר...

    • כנס לערך ''דמוקרטיה'' במילון ותשכיל..אהבל! באיזה פרק סוקרטס דיבר

      ניר, 14/11/10 14:32

      על ''להחרים את אריאל'' במבוא לדמוקרטיה שלמדת?

      • סוקרטס היה נגד דמוקרטיה

        נדב, צוללת צהובה , 14/11/10 15:43

        סוקרטס, ועוד יותר ממנו אפלטון, היו מהמתנגדים החריפים ביותר לדמוקרטיה. הם תהו למה כשאתה רוצה ללכת לרופא אתה הולך למומחה, כשאתה רוצה שיבנו ספינה אתה הולך למומחה, אבל בשאלה מי ינהיג את כולם יכול כל אחד להציג את מועמדותו ללא שום הוכחת יכולת.

        ולגופו של עניין, נענה לך בשאלה על שאלה: באיזה נימוק דמוקרטי אתה יכול להצדיק קיום של חוק אחד ליהודים באריאל ואחר לערבים השכנים לה? אין בזה שום דבר דמוקרטי, וזה מגוחך לדבר בשם דמוקרטיה וזכויות אזרח במקום שכל מהותו הוא אפליה בין בני אדם.

    • רק תעז להביע עמדה לאומית והנשרים הבולשביקים (ל''ת)

      יאכלו את עינייך בבימה הציבורית.נאה דורש, נאה מקיים, 14/11/10 14:43

    • לשמאלנים

      ישראלי, 14/11/10 15:29

      מעדיף אני להיות פשיסט ימיני מת מאשר כלב שמאלני חי

      • לא ציפינו ליותר מאפס מאופס שהולך כמו טיפש אחרי אידיאולוגיה מתה (ל''ת)

        עכ, 14/11/10 18:37

    • דמוקרטיה זה לכבד את רצון הרוב כפי שהתבטא בתוצאות הבחירות. (ל''ת)

      אריאל הוקמה ועודדה על-ידי ממשלות ישראל הנבחרות, 14/11/10 22:46

  • 153.

    שיעמדו הקרנפים בצמתים וילקטו נדבות בכוס פלסטיק....

    דני יונסקו, 14/11/10 13:04

    ...ומי שירצה - יתרום...

  • 152.

    בנדק - אתה עשר!! אל תיבהל מהפאשיסטים!! (ל''ת)

    בני, 14/11/10 13:03

    • אז כולם פאשיסטים חוץ מקומץ שמאל קיצוני שרוצה פה מדינה ערבית... (ל''ת)

      הציבור יבוא חשבון אתכם, 14/11/10 15:27

  • 151.

    לכותב המאמר - שאלה

    ירושלמי, 14/11/10 13:03

    מדוע, כאשר החרם מוטל על ידי אנשי שמאל, מדובר ב''חרם'' ו''הבעת דעה'' וכאשר אותה פעולה בדיוק, מופנית בכיוון ההפוך - אתה מכנה את הקריאה שלהם - ענישה...?
    מה ההבדל ביניהם?
    במידה ואתה באמת כנה עם עצמך - אודה להסבר...

    • כי אחרת גם הוא (הכותב) יגיע ללשכת העבודה. (ל''ת)

      אמת, 14/11/10 14:32

    • הוא מפחד מועדת המעקב של רדיקלי ישראל

      ומפעולת עונשין הקשורה למקצועו - צריך אומץ בשביל, 14/11/10 14:51

      להיות לאומי היום בקרב הקליקה הברנז'אית (תקשורת-מוזיקה-קולנוע)..

  • 150.

    ל 123. בנתיים מי שמפלג ומפיץ שינאה וארס זה הימין (ל''ת)

    ח.ר, 14/11/10 13:02

    • הפוסל במומו פוסל

      תבדוק ברצינות תגובות רדיקלים מול תגובות לאומיות, 14/11/10 14:44

      ותראה למי שייכת ההתלהמות, כינויי הגנאי והשטנה ללא קשר לתוכן המילולי של מי שמגיבים נגדו והאווירה רודפת הדעות הכללית.

      • אתה רק מוכיח שהוא צודק... (ל''ת)

        באמת הפוסל במומו פסול, 14/11/10 15:38

      • אתה אמיתי? מי קורא לשמאל ערבים? מי קורא לשמאל ומקלל על כל אמירה

        כע, 14/11/10 18:39

        לפני שאתה פולט משפטי חכמים ודא שאתה בכיוון הנכון.

  • 149.

    להעניש???

    המלך, 14/11/10 13:02

    על העניין פה לא ברור,באיזה זכות מענישים שחקן על הרצונות שלו להופיע/לא להופיע?
    נראה לי שבימי הביניים תלו ברחובות מתנגדים ובאיראן עדיין עושים את זה....
    כנראה שגם פה תוך כמה לימור ליבנת וחבריה יחוקקו ''חוק'' להענשה של מתנגדים .
    ולכל מי ששכח אריאל היא עדיין התנחלות גם אם היא מונה כמה עשרות אלפים של מתנחלים

    • ובנוסף למה הם חייבים לסכן את חייהם בשביל להופיע במערב הפרוע

      מיכאלה, 14/11/10 15:14

      אני יודעת שהמצב ברוב חלקי הארץ לא משהו אך שם הוא הכי גרוע

  • 148.

    להחרים את ההצגות שלו ואת הבנק שהוא מייצג (ל''ת)

    גידי, 14/11/10 13:00

    • ל- 148: מה? מי? מו? למה? איך?

      הרצל, 14/11/10 15:04

      פרט, נמק, הסבר והבא דוגמאות.
      להחרים כי מה?
      מה הבנק קשור לדעה האישית שלו שריך לפטר את השרה?
      ברור לך שאתה צריך לספק הסבר הגיוני, ולא סתם לכתוב משפט סתום ושלא אומר כלום כי אתה מסתתר מאחורי איזה מחשב....
      בקיצור, הטיעון הלא משכנע שלך לא ממש תופס!

  • 147.

    לא להרכין ראש בפני פעילי השמאל המנסים לאסור עלינו מלחמת תרבות. (ל''ת)

    עמיתוש, 14/11/10 12:58

  • 146.

    העיקר שהשכר המופרז של אלי יונס לא הפריע לכם. קשקשנים וצבועים

    מני, 14/11/10 12:54

    לימין לא אכפת ואין למעשה שום אג'נדה חברתית והשמאל גם ככה כבר לא קיים והשוליים שלו מתעסקים בבלעין ושייח' ג'ראח

  • 145.

    לא כל אדיוט שווה ''פרשה''... מותר לשחקן להיות טפש.

    הוצאת דביר, 14/11/10 12:52

    האשמה היא בקהל שמוכן להכתיר כל ליצן בכתר של ''איש רוח''.
    לא כל מי שמרקד על במות , ראוי למעמד של הוגה דעות ולא כל עדנה מזיא ראויה לכיבוי צופי , אם חלילה תעלה באש....

  • 144.

    חבל,דווקא אהבתי את בנדק,מתברר שהוא שמאלני (ל''ת)

    רז, 14/11/10 12:51

    • מזל שהוא לא הומו, אחרת זה ממש היה סוף העולם נכון? (ל''ת)

      עוד אימבציל, 15/11/10 00:53

  • 143.

    קמפיין המשך מצוין

    אורי צבי גרינברג, 14/11/10 12:49

    הקמפיין של דביר זכה בפרסים על היעילות שלו. הוא באמת העביר אנשים לבנק מזרחי. כמובן שזה קרה הודות למחלקת הפלנינג של ראובני פרידן ולא בזכות דביר. לכן, הצעד המתבקש הוא ישיבת אסטרטגיה וקריאייטיב בה יקבלו החלטה להעיף את דביר מבנק מזרחי בגלל חריגה ואי עמידה במוסר תשלומי המשכנתא.

    לסיכום, ברצוני להתנצל בפני אודי פרידן והצוות המוכשר שלו על הרעיון ועל הפריצה הברוטלית לדלת הפתוחה.
    אבל אין מה לעשות, זו הדרך היחידה להתמודד עם הרמה להנחתה...

  • 142.

    דביר בנדק-סתם דובון שבלע סבון והטיל ביצה במריצה.וסרוחה כמוהו (ל''ת)

    עוד אחד, 14/11/10 12:41

  • 141.

    חרם זה רע ,חרם זה רע ,חרם זה רע ,חרם זה רע ,חרם זה רע ,ח.ר.ם זה רע !! (ל''ת)

    מחרימים הם רעים, 14/11/10 12:41

  • 140.

    חרם על אריאל

    צמיר אלכסנדר, 14/11/10 12:39

    השחקנים השמאלנים אינם מחרימים את אריאל.המ מחרימים את היהודים הגרים שם.ע''כ זו גזענות לשמה.להחרים יהודים זה דבר השפל ביותר.

    • תעשה טוב אם אתה רוצה להציע המועל יד תשעה את זה לבד! (ל''ת)

      חיחיחי, 14/11/10 15:39

  • 139.

    צריך לפגוע בהם במקום הכי רגיש=מטה לחמם=מידה כנגד מידה=לכרות העץ שיושבי (ל''ת)

    נ.כהן רק עכשיו התחיל להתפרסם וכבר גול עצמי=פלוץ גד, 14/11/10 12:38

  • 138.

    לימור לבנת - את גיבורה ! אל תתקפלי בפני עוכרי ישראל ! (ל''ת)

    כרמית ירושלים, 14/11/10 12:37

    • לימור לבנת היא הגבורה של הימין. כמה נמוך עוד אפשר לרדת? (ל''ת)

      ברי ג'יל, 14/11/10 12:51

  • 137.

    דביר בנדק-קודם תעשה דיאטה כי אתה נראה כמו -חזיר-וזה לא כשר....הבנת? (ל''ת)

    קוקוריקו, 14/11/10 12:35

    • תשובה מנומקת ובעיקר עניינית. (ל''ת)

      ברי ג'יל, 14/11/10 12:51

    • נראה לי מאוד ''רלוונטי'' להתחיל לרדת על מידת המכנסיים שלו

      צילה, 14/11/10 15:08

      ובדרך ללכלך על כל השמנים...

  • 136.

    ''ארגון ימין''-איזו כותרת מסלפת.איזה ''ארגון'' זה המחרימים ?? (ל''ת)

    מוסר כפול, 14/11/10 12:31

    • נכון מאוד. המערערים על אריאל הם בקושי 3 אחוז מהאוכלוסיה

      ומתנהגים כאילו למישהו מזיז מהחרם הזניח שלהם, 14/11/10 15:08

      להפך - הצהרות קיקיוניות כאלה רק עזרו להעיר את הציבור שבדרך כלל נמאס לו מפוליטיקה ולחזק את הקונצנזוס והאהבה סביב אריאל.

      אז תודה!

  • 135.

    בנק המזרחי, תפטרו את ה''אמן'' המחרים (ל''ת)

    א., 14/11/10 12:31

  • 134.

    בנדק, אל תתרגש מהתגובות

    לירון, 14/11/10 12:30

    אנשים חשוכים בדיוק כמו הממשלה שלנו. כל אחד זכאי ללכת על פי צו מצפונו. ואם צו מצפונו אומר לו לא להופיע באריאל אז שלא יופיע. זכותו של האזרח לעשות זאת. הם לא חיילים של אף אחד.
    אישית לא הייתי פועלת בדומה לאמנים המחרימים, ספק אם הייתי מחרימה. עם זאת, אני בהחלט מכבדת את דעתם.
    ולכל המאיימים פה שיעזבו את בנק מזרחי יכולים לקפוץ עד מחר, הרי כל התקשורת שמאלנית ולכן כל פרזנטור יהיה שמאלני.. חחחח

    • לירון

      ירושלמי, 14/11/10 13:06

      כמה מאכזב היה לך לקרוא אחרי זה שהוא חזר בו ואמר שהוא ישמח להופיע באריאל...?
      כמה מאכזב היה לך לראות שסך הכל את חלק מקבוצה קטנה של אנשים שמאמינה שהמחרימים באמת עושים זאת מתוך אידיאולוגיה ולא כדי לפרסם עצמם...?
      פתחי אראל סגל סופשבוע... הוא שואל שם שאלה יפה...
      פורטיס מחרים את אריאל כי היא לא חוקית ע''פ החוק הבינלאומי, אך הפלא ופלא - גם מצפה שלם - הוא בדיוק אותו דבר... וכיצד, הוא מסכים להופיע דווקא במצפה שלם...? (רמז: התשלום שהוא מקבל במצפה שלם...?)

  • 133.

    הטעות/העיוורון של דביר שהוא משווה בין הבעת דעה לגיטימית לחרם חשוך .

    היסטוריון, 14/11/10 12:27

    בנדק:אתה נראה בחור טוב שנכנס לשדה מוקשים שקשה לצאת ממנו.תלמד טיפה היסטוריה.לא רחוק,קח את 100 השנים האחרונות ותראה ש''חרם'' הוא הגורם המשותף לכל המשטרים מדכאי העמים (כן,כולל המשטר הנאצי).כלם התחילו ''רק'' בחרם וכל השאר כתוב,מצולם ומסופר על הדפים השחורים והאפלים של ההיסטוריה.חזור בך,תתנצל וחזור להיות אמן ואיש לבבי. הדברים נכתבים מהלב ובאהבה,אל תתעלם.

  • 132.

    על האנשים בארגוני "ישראל שלי" ו"אם תרצו" נהוג לומר

    מרכז, 14/11/10 12:23

    אין שכל אין דאגות

    • על האמנים נהוג גם להוסיף (ל''ת)

      אין מצפון - אין דאגות, 14/11/10 14:52

      • נכון אם אנשים פועלים עפ''י מצפונם ולא פוגעים או מאיימים על אחרים

        א, 14/11/10 15:41

        הם לא צריכים לדאוג מכלום, הם לא צריכים ולא מי שתומך בהם.

        הרי הם לא מזכירים בסופו של דבר את הנאצים או כל מיני סוגי ממשל דיקטטורים

  • 131.

    אני לא בעד חרם אבל גם לא בעד סתימת פיות (ל''ת)

    ., 14/11/10 12:22

  • 130.

    אני לא ב''מזרחי טפחות'' בגלל יונס רודף הבצע החזירי.

    רוברטו, 14/11/10 12:22

    בא בונדק זה ומאשר כי נהגתי נכון...

  • 129.

    חופש הביטוי ממש לא ערך עליון אדון דביר!!!!

    לקוחת בנק מזרחי, 14/11/10 12:22

    חופש ביטוי שמאפשר אמירות גזעניות, פוגעות, חצופות, ומעוותות מציאות כמו מכתב האמנים הוא ממש אבל ממש לא ערך עליון! חוצפה של אמירה ואם בנק מזרחי לא מעיף אותו על טיל כשכך הוא מייצג אותי, אני בעצמי עפה לבנק אחר!!

    • את טועה, בנדק לא מייצג אותך

      נאווה, 14/11/10 15:13

      הוא כולה עושה פרסומת לבנק שאת כנראה לקוחה שלו וגם אני.
      צריכים לקחת את הדברים בפרופורציה. באמת שהוא לא מרגש אותי...

  • 128.

    עד היום נמנעתי מחרם על מוצרי ההתנחבלויות כי...

    יואב, 14/11/10 12:11

    חשבתי שזו לא הדרך אבל ימנים פשיסטים יקרים שכנעתם אותי שאין פסול בחרם...אז מהיום אני מחרים את מוצריכם

    • כנ''ל (ל''ת)

      רחל ראובין, 14/11/10 12:44

    • שקרן. (ל''ת)

      תמי, 14/11/10 12:49

    • אויש אני תכף מוציא את הכינור (ל''ת)

      כשאתה מהווה 3 אחוז מהאוכלוסיה, חרם הוא לא כזה נורא, 14/11/10 14:52

      • תוסיף את הקולות של העבודה, קדימה ועוד

        בנוסף אנשים על בטוח מרחמים על העובדה שאתה עיוור, 14/11/10 15:43

        תגלה שיש יותר מ 3

        • אתה בטח עובר למוצרים מטורקיה ידידתנו. (ל''ת)

          נכון?, 14/11/10 22:51

          • אני לא, אני מאז ומעולם החרמתי אותם,

            נראה שגם אתה עיוור, 15/11/10 17:23

            אני מעדיף להשקיע קצת יותר בחופשה שלי משא להיות שם

    • מצטרף (ל''ת)

      רועי, 14/11/10 14:55

    • תבדוק טוב, יש הרבה מוצרים שאנחנו לא מודעים אליהם

      יואב, 14/11/10 15:07

      למשל חלבה אחווה המוכרת שמיוצרת בשטחים.

      אבל זה בהחלט אפשרי להימנע מקניית מוצרים שמקורם בהתנחלויות, הכי קשה לי היה לוותר על פטריות טריות של חוות תקוע שמאוד אהבתי, אבל בסוף מתרגלים ומוצאים תחליפים.

    • ניראה אם תקבל מחלה שהממוחה לריפויה הוא רופא מ''אפרת'' ניראה אותך

      סעיד אל עזזמה, 14/11/10 17:28

      גיבור להחרים מוצרים מההתנחלויות.

      • יש עוד מלא רופאים שעל בטוח יותר טובים מאותו רופא מאפרת (ל''ת)

        הבן אדם הזה חיי בסרט, 14/11/10 21:32

    • y

      x, 15/11/10 00:40

      me too

  • 127.

    בנדק אמר שהוא מתנגד לחרם

    לא קורא כותרות, 14/11/10 12:10

    אבל כנראה שב''ישראל שלי'' יושבים חבורה של מטומטמים שקוראים רק כותרות של עיתונים ולא מבינים שבנדק (שלא הסכים לחרם) התבטא נגד הצעד של לבנת מתוקף תפקידו כיו''ר שח''ם ואינו מחרים בעצמו

  • 126.

    דביר, לאן כדאי לעבור? לבנק פלשטין? (ל''ת)

    די לשנאה, 14/11/10 12:09

  • 125.

    שמאלנים! די לפילוג ולשנאה! דביר, חזור בך מדבריך. (ל''ת)

    אני תומך באריאל, 14/11/10 12:09

  • 124.

    הפאשיזם כבר כאן (ל''ת)

    liz, 14/11/10 12:08

    • אז מה?? יש לך ברירה לעזוב את הארץ ישר למצרים סעודיה סוריה הנאורות. (ל''ת)

      ציונית מתל אביב, 14/11/10 12:37

      • למה מי את שתגרשי אזרחים ממדינתם?

        יואב, 14/11/10 15:20

        יש לנו ברירה וזה להלחם בפשיזם ולנצח כי הרוב עדיין שפוי

    • תגובה טיפוסית לרודפי הדעות מהשמאל (ל''ת)

      את המום שבאחרים הם שואבים מהאלימות העצמית המודחקת, 14/11/10 14:53

  • 123.

    למה לשמאל מותר להחרים,להסית,לשסות ולימין אפילו אסור להגיב. למה ??? (ל''ת)

    ''מוסר כפול'' בריבוע, 14/11/10 12:02

    • מותר לימין....

      יואב, 14/11/10 12:40

      אבל מותר גם להחרים את מוצרי הימין...אומנים אין להם ממילא

      • כשאתה מהווה 3 אחוז מהאוכלוסיה - החרם שלך זניח ומשעשע

        יש אומנים רבים לאומיים, הם מפחדים מהבולשביקים, 14/11/10 14:54

        הרדיקלים - רודפי הדעות וסותמי חופש הביטוי

      • ליואב

        שושי, 15/11/10 19:01

        יש,ספי רבלין שעולה כרגע על דעתי.ואני מבטיחה לך שיש עוד הרבה רק שהם פוחדים להודות שהם מהימין כי הוא לא מקובל בשמאל,כראיה לכך היא אתה וכמותך והעליהום שאתם עושים על הימין, וההתנשאות שלכם עליו.ובעבר היית צריך להציג את
        ''הפנקס האדום'' כדי לקבל עבודה וזה קרה לאביו של בעלי.

  • 122.

    ליבנת, למדנו את הלקח ולא נשאיר יותר פוליטיקאים מול מלתעות השמאל לבד!

    העם איתך ליבנת, 14/11/10 11:58

    ללימור ליבנת כפי שאת רואה הזמנים בהם השמאל נהם וכולם עברו לדום עברו חלפו, אזרחי ישראל הבינו שאם לא יגבו באופן אקטיבי את החכים תומכי ישראל הם לא יעמדו בלחץ השמאלני האדיר המופעל עליהם בלי רגישות ומלוא הקיטור !!
    אני מצפה להפגנת תמיכה בליבנת שתבהיר לשמאל הבוגדני מה העם חושב ובמי הוא תומך בעימות הזה !

    • בפעם האחרונה שאמרו שמאלני בוגד, זה לא נגמר טוב

      יוסי, 14/11/10 15:16

      הייתי מציע להימנע מביטויים כאלה!

  • 121.

    השמאל העלוב גם לפירסומות הישתלט........ מי האמין שגם האגוז בונדק הזה ש (ל''ת)

    קובי, 14/11/10 11:56

  • 120.

    אז כמה פסיכים כתבו על הוול של הבנק בפייסבוק - זו סיבה לידיעה?

    גולשת פייסבוק, 14/11/10 11:55

    מה האייטמים הבאים? פעיל ימין אנונימי הצר על זווית השמש בתקופה זו של השנה בסטטוס שלו? מתנחל מאחל לכולם בוקר מקסים?

    היכן זה יעצור? אם אין לכם אייטמים עדיף שלא תכתבו דבר.

    • ילדה לכי תלמדי הסטוריה...

      שמעון, 14/11/10 12:57

      1 אנחנו לא אנונמים.. שמעון רויטמן סטודנט לרפואת שניים
      2 גם לנו הזכות להגיב.. ונצביע ברגליים
      3 רוצה להחרים שיחרים אבל בזמנו הפנוי
      יפה יפה חזר בו כשמנכ''ל הבנק עשה לו נו נו נו
      מה קרה פתאום נפגע הכיס??

    • לא מדויק

      פנדה, 14/11/10 13:21

      ''ישראל שלי'' ניהלו קמפיין של ממש, כולל טלפונים ופקסים מגולשים למנהלי הבנק.

  • 119.

    השמאל העלוב גם לפירסומות הישתלט........ מי האמין שגם האגוז בונדק הזה ש (ל''ת)

    קובי, 14/11/10 11:55

  • 118.

    בדיוק בזמן רציתי משכנתא נעבור בנק אחר

    אריה, 14/11/10 11:54

    אנשיי השמאל יש כסף הציבור הימין צריך בנק

  • 117.

    אותו אמן שמסרב להופיע מקבל גם ביטוח לאומי, גם את זה תשללו? (ל''ת)

    אזרחית שפויה, 14/11/10 11:52

    • ואם העובדת הסוציאלית גרה באריאל ? (ל''ת)

      דני, 14/11/10 14:26

  • 116.

    שמעתי אותו הבוקר והוא שיכנע אותי על יושרו והגינותו (ל''ת)

    גינה, 14/11/10 11:49

  • 115.

    אם תפטרו את בנדק הלך עליכם, תישארו רק עם דתיים וקיצוניים (ל''ת)

    דנה, 14/11/10 11:49

    • העיקר שלא נישאר איתך. (ל''ת)

      ז'וז'ו, 14/11/10 12:20

    • LOL נכון מותק . בוא נראה:

      דני, 14/11/10 14:31

      מה יעשה הבנק ?
      האם בנק טפחות ירצה את שלושת המנדטים של מר''צ + כמה אנשי תקשורת .
      או יעדיף לרצות את כל הימין - מרכז - שמאל מתון ...

  • 114.

    אם בנדק גיבור התרבות שלהם עדיף פרימיטיבים עליהם לפחות לא אנטישמים (ל''ת)

    יהודי, 14/11/10 11:46

  • 113.

    סוף סוף

    פולי, 14/11/10 11:41

    תודה על כתבה מאוזנת, שלא כמו שאר האתרים והכותרות המפוצצות. דביר הוא אדם בעל דעה. אין כל קשר לבנק שהוא מייצג. בתור תושב גוש קטיף לשעבר שפונה יחד עם סניף הבנק קצת מעצבן לראות אנשים שפתאום מאיימים בסנקציות על מזרחי טפחות. מה הקשר בין הדעה של דביר האדם הפרטי לבין דביר השחקן מהפרסומת?

  • 112.

    תגובות הימין הולכות ומקצינות- מפחיד

    יובל, 14/11/10 11:39

    האווירת השנאה שהמגיבים הימיניים מציגים פה מזכירה את השיר של מרטין נימלר (בתגובה 94 באנגלית)

    בגרמניה לקחו הנאצים תחילה את הקומוניסטים,
    אני לא הרמתי את קולי, כי לא הייתי קומוניסט,
    ואז הם לקחו את היהודים,
    ואני לא הרמתי את קולי, כי לא הייתי יהודי,
    ואז הם לקחו את חברי האגודים המקצועיים,
    ואני לא הרמתי את קולי, כי לא הייתי חבר אגוד מקצועי,
    ואז הם לקחו את הקתולים,
    ואני לא הרמתי את קולי, כי הייתי פרוטסטנטי,
    ואז הם לקחו אותי,
    אך באותה עת כבר לא נותר אף אחד שירים את קולו למעני.''

    • מומלץ בחום! (ל''ת)

      מילים כדורבנות, 14/11/10 12:25

    • כבר ענו לתגובה הדמגוגית הזו כי השיר מדבר על רצח המונים

      מה שנעשה בפועל בקרב אהובי הרדיקלים, 14/11/10 14:56

      והם רודפי הדעות הגדולים ביותר (היו בשיאם בשנות ה-90 וכיום הם מתנוונים ומצטמקים בקרב האוכלוסיה יותר ויותר ולכן זועקים) עוד הוכחה לכך שאת המום באחרים (התלהמות, אלימות מילולית ופיזית, שקרים והסתה) , אתה מוצא מתוך המומים שבעצמך.

      • לפני שאתה פולט את גיבוב התירוצים תבדוק המנהיגים של מי מבצעים מה!!

        עכ, 14/11/10 18:48

        לאורך ההיסטוריה של המדינה מנהיגיכם תמיד היו אילו שדחפו לכיוון האידיאולוגיה שלנו!!
        בגין, שרון, אולמרט, ביבי......

        אתה יודע למה? כי האידיאולוגיה שלכם כולה סיסמאות נבובות!!
        אנחנו מציעים פיתרון!! הסדר!!
        מה אתם מציעים? כלום!! רק לא שלום!!
        אתם מייצגים אידיאולוגיה מתה שככל שמערומיה נחשפים ברבים יותר כך גדלה רמת השטנה אותה אתם מפגינים כלפי יהודים בשר מבשרכם!!

        מזכיר לי מאד את מה שעושה החמאס בכל עם שיש סיכוי להסדר......

        רק שחמאס עושה זאת נגד מי שהוא מגדיר אויביו!! אתם עושים זאת נגד אחיכם כי אתם פחדנים

  • 111.

    נדמה לי, ותקנו אותי אם אני טועה, לפני זמן לא רב

    צחי, 14/11/10 11:36

    בכה הבלון הנ''ל שאין לו פרנסה כשחקן, ובנק המזרחי הרים אותו מאשפות באמצעות הקמפיין האינפנטילי הנמוך כל-כך, שכמעט שכנע אותי לעבור לבנק אחר.
    עכשו הוא שיכור ניצחון מ''הצלחתו'' ומתחיל לבעוט לכל כוון, אפילו בציבור שמהווה גרעין חשוב של הקליינטורה של הבנק המדובר.
    יונס, אני שוקל ברצינות להפקיר את דביר.

    • ונניח שאתה צודק...

      אזרח, 14/11/10 12:44

      אז אסור לו להביע דעתו?הפשיזם הימני מתחיל להשתלט וחבל

      • כמעט התיחסתי עיניינית, אבל הקלות בו אתה משתמש במושג ''פאשיזם'' מרתיחה (ל''ת)

        לך ללמוד מהו פאשיזם, מנוול שכמותך., 15/11/10 09:03

  • 110.

    בנדק תזהר מהימין

    ברי ג'יל, 14/11/10 11:35

    כשהם מאיים זה נגמר עם רימונים, יריות חיסולים ומטולי אר פי ג'י, כפי שההיסטוריה מוכיחה.

    • אז אם כך אתה חי ומרגיש ?אז אתה פשוט אומלל.! וכדאי שתפנים את דבריך..... (ל''ת)

      קוקוריקו, 14/11/10 12:39

    • והוא שנאמר על הימין ביריונים בעבר ביריונים בהווה מתים בעתיד (ל''ת)

      כ, 14/11/10 13:03

    • כן ההיסטוריה הוכיחה - הסזון, אלטלנה, עזרה למחבלים, אוסלו (ל''ת)

      מסוכן לתת לשמאל נשק או כוח, 14/11/10 14:57

      • עדיף לאים נשק בידי ימנים טפשים מכדי לראות שהם מובלים כצאן לטבח

        יע, 14/11/10 18:49

        ע''י דעות לא ריאליות

    • לברי גיל

      &, 15/11/10 19:24

      אתה מתבלבל,אילו הפלסטינאים,ומילא אתה משקר את עצמך אבל למה את הקוראים?האיסלם משפיע עליך לא טוב

  • 109.

    בנק המזרחי! תקפיאו את הפרזנטור שלכם. (ל''ת)

    תומך במתנחלים, 14/11/10 11:32

  • 108.

    גם אני תומך במתנחלים ומתנגד נחרצות לדבריו של דביר בנדק (ל''ת)

    אלי יונס, לתשומת לבך, 14/11/10 11:32

  • 107.

    בנדק - צבוע ומתחסד כמו חבריך האמנים! תעבור כבר...לעזה (ל''ת)

    לעזוב את הבנק, 14/11/10 11:31

  • 106.

    אלי יונס - תקפיא את החוזה עם בנדק עד שהוא מתנצל וחוזר בו (ל''ת)

    דני, 14/11/10 11:30

  • 105.

    אמנים צבועים ומתחסדים, לכו תנסו להופיע בעזה. (ל''ת)

    לעזוב את בנק מזרחי, 14/11/10 11:29

  • 104.

    לעזוב את בנק מזרחי ולהשהות את כל הפעילויות בבנק. (ל''ת)

    אני תומך באריאל ובמתנחלים, 14/11/10 11:29

    • אם רק הייתי מבינה את ההיגיון הלוגי המסתתר מאחורי המשפט

      שושי, 14/11/10 15:21

      כי הרי הפעילויות בבנק קשורות מאוד לדעה של בנדק על השרה לבנת. ממש...

      • אם לא מובן לך, הנה הסבר קטן:

        עכשיו מובן?, 15/11/10 09:09

        דביר מועסק על-ידי הבנק.(ישירות או בעקיפין). בעלי החשבונות בבנק הם המקור לפרנסת הבנק ולכן גם לפרנסת ה''אומן''.
        אנשים לא רוצים לפרנס אדם בעל דעות קיצוניות הפוגע ישירות בחלק גדול מהמדינה, קורא תיגר על הדמוקרטיה הישראלית בעידוד אי-מתן שירות לאזרחים הגרים בעיר שהוקמה והתפתחה בעידוד ממשלות ישראל הנבחרות כחוק.
        לכן האזרחים נוקטים עמדה פעילה בדורשם להפסיק לפרנס את דביר על חשבונם-אחרת יאלצו לעזוב את הבנק.
        האם קשה למח השמאלני שלך להבין זאת?

      • תמצאי שם אחר כי אני משתמשת בו כבר שנים וזהו גם שמי (ל''ת)

        שושי, 15/11/10 19:26

      • הבנת מה שענה לך ''עכשיו מובן''? (ל''ת)

        שושי (המקור), 15/11/10 19:31

  • 103.

    וואי, לגמרי נסחפתם

    אחד שיודע, 14/11/10 11:26

    מה יש להיכנס לכאלה התקפות על הבנק ועל בנדק. מדינה דמוקרטית, מותר לדבר. איזה עליהום מוגזם.

  • 102.

    להעביר את דביר... לרמאללה... (ל''ת)

    אלי, 14/11/10 11:24

  • 101.

    דביר אתה ילד טוב קרית ים ושחקן מצויין -עזוב אותך מפוליטיקה

    דביר כנס יש הסבר ......., 14/11/10 11:12

    דביר נראה לך הגיוני שעובד חברת חשמל יגיד שבעיר הזאת הוא נותן שירות ובעיר הזאת לא ???

    בדמוקרטיה יש לאותו אדם זכות להתפטר ולא להיכנס לאותו מקום .

    כך גם בתיאטרון -מי שעובד בתיאטרון שמקבל תקציב מהמדינה יופיע היכן שהתיאטרון ישלח אותו - אותו שחקן לא רוצה ? זכותו הדמוקרטית להתפטר ממקום העבודה .

    יהיו שחקנים לא פחות טובים שישחקו

    • דביר לא היה שחקן אף פעם. עובד במה כן (ל''ת)

      נירנ, 14/11/10 13:02

  • 100.

    קיצוניים. תמיד יהיו בכל מקום. מה אסור להביע דעה? (ל''ת)

    גל, 14/11/10 11:11

  • 99.

    dגב ליבנת עדיין יש פה דמוקרטיה-את דיקטטורה (ל''ת)

    .שש.., 14/11/10 11:03

  • 98.

    שיפעלו לפי צו מצפונם, אך שלא ידרשו תמיכה מהמדינה (ל''ת)

    נתי, 14/11/10 11:02

  • 97.

    הבהרה למר בנדק

    ז במרחשוון, 14/11/10 10:46

    אותם אנשים שאתה מגן על זכויותיהם בכזו קנאות,
    יוצאים באופן נחרץ נגד המדינה, העומדים בראשה, וחלק מאזרחיה.
    אין לי שום השגות על כך, זו זכותם הלגיטימית במדינה דמוקרטית.
    מאידך, אני לא רואה סיבה למה על המדינה לדאוג למחייתם - הרי כולם מלחכי הפנכה הציבורית במידה כזו או אחרת (אחרת הרי לא היית על דברי לבנת...).
    את האינטרס שלך, לעומת זו, אני מבין: מצד אחד עליך לשמור על יחסים תקינים עם חבריך למקצוע ע''מ להיבחר שוב ליו''ר האיגוד. מצד שני, אתה רוצה לשמור על הכיס ועל היחסים עם הבנק. נכון?

  • 96.

    שום בירור, להדיח אותו מיד,

    גבי, 14/11/10 10:46

    כלקוח של הבנק, איני מוכן בשום און לממן את שכרו של בנדק. יש להדיחו מיד מהקמפיין של הבנק. במידה וישאר, אני מדיח את עצמי מהבנק.

    • מזל שאף אחד לא שואל אותך

      ברי ג'יל, 14/11/10 11:41

      וכולם יודעים שאנשים כמוך סתם מדברים באויר.

  • 95.

    לכל מגיבי הימין -

    עמית, 14/11/10 10:44

    למה אתם עובדים קשה, תנו לי לתמצת עבורכם את התגובה שלכם ושבו בשקט.
    - למה מי זה הדביר בנדק הזה??? שחקן הוא קורא לעצמו...
    - ושייח מוניס זו לא התנחלות? צבועים - נמאסתם!
    - צריך להחרים את בנדק ואת כל הסמולנים האנטישמים - שיעברו לעזה!
    - אמנים, אנשי רוח, יפי נפש, בעלי מוסר, נמאסתם! כולכם סמולנים!
    - יש לנו את אריאל זילבר. מי צריך אותכם?

    • נפלא

      שלומי, 14/11/10 11:50

      עמית ברצוני רק להגיד כי יש בדבריך ייצוג נפלא של תרבות הטוקבקים על כל מאפייניה עם שמץ של מודעות עצמית. פשוט כתבת טוקבק כפי שטוקבק ראוי שייכתב ואני מאמין שהוא ראוי לתגובה

    • פשיסט (ל''ת)

      לירון, 14/11/10 12:24

    • יש הרבה יותר אומנים עם דעות לאומיות

      הם מפחדים מציד המחשבות והמקארתיזם הקיים בחוגים אלו, 14/11/10 14:58

      אתה רק מדגים את האלימות וההתלהמות הטבועה באנשים אלו - מזל שהם מהווים רק 3 אחוז מהאוכלוסיה, אחרת החרם היה יותר מסתם משעשע (וכזה שעוזר לתת פרסום ולהדגים קונצנזוס סביב אריאל)

  • 94.

    THEY CAME FIRST for....

    הרייך השלישי, 14/11/10 10:43

    ''THEY CAME FIRST for the Communists,
    and I didn't speak up because I wasn't a Communist.

    THEN THEY CAME for the Jews,
    and I didn't speak up because I wasn't a Jew.

    THEN THEY CAME for the trade unionists,
    and I didn't speak up because I wasn't a trade unionist.

    THEN THEY CAME for me
    and by that time no one was left to speak up.''


    Martin Niemצller
    (1892–1984)

  • 93.

    אנחנו לא ברוסיה ומותר לכל אחד במדינה לפרסם את דעתו מבלי שכמה ילדים (ל''ת)

    טיפשים יגיבו כאן - עובדה שיש הכל בימין חוץ מאמנות, 14/11/10 10:26

    • אתה כותב שמותר לכל אחד להביע את דעתו, דיעה הזהה לשלך

      אמנית, 14/11/10 15:50

      מגיבים שדעתם שונה משלך,תכנה בשמות גנאי.
      אשריך וטוב לך.
      אני לא מאמינה שאתה באמת תתן לי להביע את דעתי

  • 92.

    חופש ביטוי? איזו צביעות. האמנים החרימו לא הביעו את דעתם...

    גיא, 14/11/10 10:24

    חופש הביטוי של האמנים התגלם באמצעות אי הכרה באריאל והחרמת העיר הזאת מתרבות. אני חושב שהאמנים האלו קצת יותר חשוכים. הם לא הביעו את דעתם אלה שללו את קיומם של התושבים באריאל. אפשר לשחק עם עקרון חופש הביטוי לכל צד שתבחר, גם לטובת לימור לבנת שהביע את דעתה. לימור לבנת שאני אינני תומך בה אמרה בסך הכול שיש להשיב באותה המטבע לאומנים המחרימים ויש להחרים גם אותם ע''י הממשלה.

  • 91.

    מי אסר עליהם להקים תיאטרון פרטי ולהופיע איכן שירצו ?

    נועם, 14/11/10 10:18

    אם אתם אידיאולוגים באמת אז קדימה תקימו תיאטרון עצמאי.
    אף אחד לא אסר עליכם להביע את דעתכם.
    אף אחד לא הכריח אתכם להופיע באריאל.
    אם אתם ממומנים ע''י הממשלה לא הגיוני שהממשלה תדרוש ממכם להופיע בכל מקום שיש לה אזרחים?
    לא רוצים, תקימו תיאטרון פרטי.

    • צודק 100% -צי שרוצה יכול להתפטר -ולהקים תיאטרון פרטי

      כעצמאי תיתן שירות רק במקומות שאתה רוצה, 14/11/10 11:25

      כשאתה עובד בתיאטרון שממומן ע''י מדינת ישראל אתה השחקן העובד שם תופיע היכן שיגידו לך !

      לא רוצה ? זבותך להיתפטר !

      תקים תיאטרון פרטי מכספיך ותןפיע היכן שרק אתה רוצה .

      • וכשמממנים מכספי המיסים שלך, בעל כורחך

        לילך, 14/11/10 12:25

        יישובים אשר אתה מתנגד לקיומם, זכותך המלאה לא להופיע ביישובים אלה.

  • 90.

    לא לרכוש מוצרים,או לראות סרטים שמלאנים מפרסמים (ל''ת)

    חיים, 14/11/10 10:18

  • 89.

    כל הכבוד ללימור לבנת . תמשיכי ככה (ל''ת)

    אלון, 14/11/10 10:18

  • 88.

    מה שבנדק לא מבין שלא כל אחד שבא לו, יכול לפעול על פי ''צו מצפונו''

    מיכה, 14/11/10 10:17

    קבוצות קטנות אלה נותנות גבוי לאויבים ובכך גורמים נזק תדמיתי לכל ישראל.
    זו לא מחאה בעניני פנים, אלה מחאה עם השפעה בין לאומית.

    • למה? כי תשלחו לו את יגאל עמיר? או אולי את יונה אברושמי? (ל''ת)

      ברי ג'יל, 14/11/10 11:46

      • חלילה - נשלח לו את רבין עם ה''תותח הקדוש''. (ל''ת)

        חזי, 14/11/10 12:45

  • 87.

    המדינה הזו פשיסטית יותר ויותר

    הילה, 14/11/10 10:14

    לאנשים כבר אסור להביע דעה במדינה הזו מבלי שמישהו ירצה ''להעניש'' אותם. מדינה דמוקרטית אינה חסינה לביקורת ואסור שתהיה כזו. לכל המחרימים, תתביישו.

    • סתם עברתי בסביבה.......

      שושי, 15/11/10 19:40

      עוד אחת ''מדינה פשיסטית'' אולי תהיי יותר מקורית,כבר נמאסתם עם הפשיזם יותר ויותר.

  • 86.

    כשאני חושב על האמנות בישראל אני רוצה להקיא מגועל נפש. (ל''ת)

    אמן ללא נשמה, 14/11/10 10:12

  • 85.

    לבנק מזרחי-יש לכם שבוע לפטר אותו או שאני עובר לבנק ציוני יותר (ל''ת)

    ציוני גאה מת''א, 14/11/10 10:11

    • בלה בל בלה

      ברי ג'יל, 14/11/10 11:48

      אולי תפתח פה את כל שאר האיומים שלך, אלו שאיימת בטוקבקים ומעולם לא עמדת באחד מהם?

      אגב, הצעד שלך מאד מבורך ולגיטימי, רק מנסיון, אנשים כמוך מדברים מדברים מדברים. עושים? נאדה.

  • 84.

    פתאום הוא לא אמן....

    יואב, 14/11/10 10:10

    לא נורא העיקר שאריאל זילבר ודודו אלהרר איתכם

  • 83.

    מסכים עם דביר 100%

    ימני אוהב ארץ ישראל בעל חשבון במזרחי, 14/11/10 10:09

    אני לא מעוניין שאף אחד יקים כאן משטרת מחשבות. אני לא מפחד ממחרימי השמאל למיניהם אלא מהצבועים בממשלה שמתלהמים בנושא החרם מחד ומאידך מקפיאים את הבנייה ומקדמים מדינת טרור פלשתינאית.

  • 82.

    בנדק לא ענה למה הוא מתנגד לפרס ליצירה ציונית !!

    לקבל את ההתנצלות ולחזור לעסוק בשמאל המחסל, 14/11/10 10:09

    את זה אני מעוניין לשמוע האם הוא מתנגד או דווקא תומך בלי שידענו !!
    בינינו בנדק הוא פיון קטן בסיפור וכנראה כבר בשבת הוא הבין את זה ולקח צעד אחורה, בנדק כמו שחקנים ואמנים אחרים נתון ללחץ אדיר מצד..שמאל דווא, אבל על זה הם פוחדים לדבר כדי לא לעורר את הבריונים השמאלנים שאנחנו יודעים שפגיעתם רעה והם לא מסתפקים בפחות מגופה של ה''מורד''!
    דוגמאות לא חסרות האחרון הוא יפתח קליין שהמהם לו כי הוא לא מתנגד לחרדים ודווקא חושב שתפילותיהם עוזרות..זה הספיק כדי שיקבל מאמרי אזהרה חמורה שאם ימשיך בסורו יבולע לו ולקריירה שלו!

  • 81.

    לימוד סנגוריה על השחקנים

    סניגור, 14/11/10 10:05

    קצת סניגוריה על שחקני התיאטרון והקולנוע,
    לידיעתיכם שחקנים אלו מתפרנסים בדחק רב ולפעמים גם מתחת למשכורת מינימום,הם כל חוששים ממנהיגי השמאל, שלמען פרנסתם הם מיישרים קו, אבל דעו לכם קוראים יקרים שחקנים אלה שמשחקים אותה עאלק שמאלנים כלפי חוץ,בקלפי הם מצביעים למפלגות ימניות.

  • 80.

    לפטר את דביר הגזען! (ל''ת)

    יוני, 14/11/10 09:58

  • 79.

    שטחים כבושים

    אהרון, 14/11/10 09:56

    חייבים להחרים כל תוצרת והופעות שיוצרו בשטחים.לא קומץ אזרחים קטנים ינסו בכל מיני שיטות להשתלת על מקומות לו שלנו.בגללם המדינה כבר 62 שנים במלחמה ואלפי הרוגים ופצועים.הגיע הזמן להוציא אותם מבינינו .ואולי להשאירם מי שירצה בשלטון הפלשתינים.ויהיו אזרחים שלהם.וברוך שנפטר מהם במהרה.

    • ''כבר 62 שנים'' - אם לא שמת לב, ה''כיבוש'' שאתה מדבר עליו הוא 43.5 שנים

      סטודנט, 14/11/10 11:27

      אלא אם אתה טוען, שבעצם טענת הכיבוש, היא לא כלפי יהודה ושומרון, אלא בכלל מול מדינת ישראל, ומה שצריך זה להעביר את הישראלים לים.
      יאללה, לך תהיה הראשון ותשתה את מי הים...של עזה...

      • לעולם לא נלאה מלהזכיר את ההבדל

        נדב, צוללת צהובה , 14/11/10 15:08

        ראשית, לא הכל נכבש, חלקים נכבדים נרכשו כדת וכדין.

        שנית, בתחומי הקו הירוק, כולל בשטחים שאכן נכבשו (יפו, ואדי ערה, חלקים מחיפה, וכו') יש חוק אחד לכל בני האדם, יהודים וערבים. באריאל יש חוק אחד ליהודים וחוק אחר לערבים. זה משטר אפליה בלתי מוסרי. זה ההבדל.

        נא לחזור ולשנן את זה: מקום בו קיים חוק שונה לבני אדם שונים הוא לא אותו דבר כמו מקום שבו חוק זהה לכולם.

        • נדב, הגדרת שטח ככבוש או לא אינה קשורה

          ר.בקצה, 14/11/10 16:51

          למעמד שאתה נותן לתושבים

        • סתם עברתי בסביבה.......לנדב צוללת צהובה

          שושי, 15/11/10 21:08

          קו ירוק קו סגול זה כלל לא משנה כי תפתח ספרי הסטוריה ותבין שכל המקומות ''הכבושים'' נכבשו קודם מהיהודים הם תמיד היו בארץ וארץ ישראל נקודה.עכשיו תבוא ותגיד שזו הסטוריה ישנה ולא אקטואלית אבל כשמדובר ''בהסטוריה'' הפלסטינאית תמיד היא תהיה אקטואלית לך ולשמאל אז אל תתנשא על הימין ולאחר מכן תתפלא למה הם מתלהמים עליכם,אתם עוטים על עצמכם אצטלה של אינטלקטואלים ואינטליגנטים כי המסרים אותם מסרים,ולכן אתה בכלל לא בפוזיציה לקבוע מי הוא מה, כי מה שיוצא לך מהקולמוס הן דעות מתנשאות שחצניות. למד מהערבים מהי אחדות,(שם אין שמאל)והפסק להטיח את שינאתך בימין.

  • 78.

    ציד המכשפות של הימין

    נדב, צוללת צהובה , 14/11/10 09:52

    הימין סותם פיות באופן אלים. הוא פועל בשיטות של הפחדה אישית, כמו מאפיה של ממש.

    אריאל איננה נמצאת בתחומי מדינת ישראל. השטח שבו היא נמצאת לא סופח מעולם למדינה. יש חוק אחד לתושבי אריאל היהודים וחוק אחר לתושבי הסביבה הערבים. זוהי תועבה שחובה מוסרית להתנגד לה. כשמישהו מעז סופסוף להתנגד, מפעילים עליו שיטות של סחיטה, איומים ופגיעה בפרנסתו.

    האמנים לא מחרימים אנשים אלא את הקמת יישובים אזרחיים במקום שבו שאר התושבים נמצאים תחת ממשל צבאי וללא זכויות אזרח.

    הימין, לעומת זאת, פועל על מנת להחרים בני אדם פרטיים באמתלה של ''כספי מדינה''. כאילו שכל אריאל לא הוקמה בכספי המיסים של כולנו, כולל אלה שמתנגדים לה נחרצות. כאילו שכל התקציבים שמגיעים לשמירה על התנחלויות נלקחו רק מכיסם של מצביעי ''הבית היהודי'' ו''ישראל בעליה''.

    • מה חשבתם שאתם תנצחו והעם ישב בשקט? לא ולא (ל''ת)

      הפוסל במומו פוסל, 14/11/10 11:11

      • וואו, אילו נימוקים. שכנעת אותי

        נדב, צוללת צהובה , 14/11/10 15:04

        בדוק שוב בתגובה שלך ושאל את עצמך האם ענית לאיזושהי טענה שהעליתי, או שאתה פשוט עונה במנטליות של בריון במאפיה: ''אני חזק, ולכן יהיה פה מה שאני רוצה''.

        • לנדב המתחסד. אריאל נבנתה וטופחה על-ידי ממשלות נבחרות

          לכן מי שמתנהג כביריון זה אתה., 14/11/10 22:58

          הכל לפי חוק, לפי הכרעה דמוקרטית של העם.
          למנע מהתושבים שירות שממומן על-ידי המיסים שלהם עצמם- זו ביריונות.
          לקרא לפעולות מעשיות נגד עיר ואם בישראל-זו בריונות.
          מחר שוטר לא יסכים לטפל במקרה שוד ברמת אביב ג', בגלל דעות אלו או אחרות-זו גם תהיה בריונות, המקבילה לבריונות שלכם.
          אז מספיק עם השטויות: לא הצלחתם באופן דמוקרטי וחוקי בגלל שהעם סולד מדעותיכם ההזויות- אז קומץ ההזוים (כ3% מהעם) מחליט לפעול בבריונות ובבוגדנות: מחרים, קורא בעולם לדה-לגיטימציה, מוסיף שמן למדורת האנטישמיות על ידי כביסת הכביסה המלוכלכת בחוץ, על ידי עלילות ושקרים ועוד.
          הסתכל במראה.

  • 77.

    בנדק - מוכן להופיע בשטחים - פאשיזם מתנגד גם לאיגוד מקצועי

    א. ישראלי, 14/11/10 09:51

    הפאשיזם לא ישקוט עד שלא תוכל להישמע בארץ שום דיעה שנדמה לו שהיא לא מתאימה לו.
    אם בנק המזרחי יבצע ''בירור'' לבנדק - אני עוזב את הבנק

  • 76.

    עכשיו כל איזה שחקן מעפן שרוצה לעלות לכותרות תופס פרסום על אריאל

    אזרח, 14/11/10 09:51

    אני כבר ביטלתי את המנוי לתאטרון לא רוצה לראות אף אחד ושילכו קיבנימט כולם

  • 75.

    מאחד שנראה כמו חזיר..ומתנהג כמו חזיר אני לא מצפה לדעות אחרות (ל''ת)

    רונן, 14/11/10 09:51

    • ממש תגובה לעניין. תכף תטיל ספק ביהדותו ותרצה לגרשו מהארץ (ל''ת)

      סטאלין, 15/11/10 00:49

  • 74.

    להחרים כול אומן שמסרב להופיע בפני קהל ישראלי ויהודי. (ל''ת)

    ארץ ישראל השלמה., 14/11/10 09:45

  • 73.

    להחרים כול אומן שמסרב להופיע בפני קהל ישראלי ויהודי. (ל''ת)

    ארץ ישראל השלמה., 14/11/10 09:45

  • 72.

    איגוד השחקנים הנוכחי = עדר שמאמין בפלורליזם חד-מפלגתי. יאק

    האגף לפיתוח תרבות דעתנית בישראל, 14/11/10 09:42

    עכשיו הם בטח ייללו בדמעות תנין שרודפים להם את יור' האיגוד, שהפשיזם הימני בישראל פושה בכל ופוגע בכיסם של שוחרי הדעת והתרבות בישראל, שהנאציזם העברי יהרוס את מדינת היהודים, סליחה, את מדינת כל אזרחיה ועוד מיני תופינים חסרי טעם וריח שעניינם להסתיר את האמת המרה. האמת היא שכולם שם שייכים לאותה מפלגה, הם לא לבד, בבג''ץ ובגלגל''צ המצב דומה להפליא. בהצלחה לנו.

  • 71.

    להקשיב לפני שמגיבים

    ירדנה, 14/11/10 09:42

    תגידו מישהו מכם שמע מה אנר בנדק על דוכן הנואמים? למה אתם מגיבים בנאצה?
    מי משלם לכם עבור הטוקבקים האלה. דביר לא חתם על המכתב, לא החרים אף אחד, כל מה שביקש היה חופש הדיבור וחופש היצירה. תתארו לכם שהיו עוצרים אתכם או מפסיקים לתקצב את ההתנחלויות, הישיבות, האולפנות, בתי החולים, וכל דבר אחר שמבקר שלטון זה או אחר?

    אריה, הוא לא שינה את עמדתו. הוא לא חתם על המכתב. יעקב - לפחות תכתוב בלי שגיאות כתיב
    שתהיו בריאים כולכם - תקשיבו / תקראו את הדברים לפני שאתם מגיבים

    • ירדנה

      זי זי, 14/11/10 11:57

      בת כמה את

  • 70.

    המהירות שבה הימין מחרים...

    יואב, 14/11/10 09:42

    ושוכח את העובדה שמוצרי ההתנחלויות גם הם ניתנים להחרמה כואבת הרבה יותר

    • היימין כונה בארצ אתה יואב כונה אצל מוחמד (ל''ת)

      זי זי, 14/11/10 12:01

    • סתם עברתי בסביבה.......

      שושי, 15/11/10 21:50

      הלוואי שאתה וחבריך הייתם מגיבים באותו להט למעשיהם של נשואי הערצתכם הפלסטינאים,כי מה שהם עושים לא בר השוואה בכלל לשטויות שאתם מוציאים עליהם כל כך הרבה קיטור.אם אתם חושבים כמוהם אז מה אתם ולמה זה הופך אתכם.ואם הם לא היו גוזלים מאיתנו את ארצינו מלכתחילה לא היה לנו צורך לקחת חזרה את שלנו.ותפנימו כי זה שלנו מאז ומעולם ואני מקווה שלעולם.מעט יושרה לא הזיקה לאף 1.

  • 69.

    מי אמר מקארתיזם ??? (ל''ת)

    מ, 14/11/10 09:42

    • קומץ הזויים בוגדניים אמר. (ל''ת)

      אז מה?, 14/11/10 22:59

  • 68.

    בנדק,אל תהיה נאיוי:החשוכים והאפלים אלה המחרימים. (ל''ת)

    --------------------------------------------------, 14/11/10 09:42

    • סתם עברתי בסביבה.......

      שושי, 15/11/10 22:09

      נכון שבנדק לא היה מהמחרימים,אבל חשוכים גם אני יכולה להגיד עליכם,אתם חושבים כמו הגלותיים בניכר שרצו להתערות בחברה בה חיו, אמרו עשו וחשבו מה שכולם אמרו עשו וחשבו כדי לא להיות האחרים והשונים,וכך אתם מצפים שהעולם יראה אתכם אבל דעו לכם שהעולם לועג לכם על האופי המכוער הזה שלכם,ובגלל זה לא אהבו יהודים ולא יאהבו יהודים,כי אתם הגורם לכך.

  • 67.

    גם אני אוציא את החשבון שלי מבנק המזרחי

    אני, 14/11/10 09:40

    לא יתכן שכל פישר שמחשיב את עצמו שחקן ישתין לנו על הראש.
    חייבים לפטר אותו מהדמות שמייצגת את הבנק, או שאנחנו פשוט לא נהיה בבנק הזה...

  • 66.

    בנדק המבולבל. לא מדובר בחופש הביטוי אלא בהחרמות על חשבון הציבור!

    רציונליסט, 14/11/10 09:35

    אף אחד לא מונע משחקנים להתבטא בהתאם למצפונם ואל תבלבל את המוח עם השוואות ממקומות שבהם משתיקים מצפון.
    הנושא הוא חובתו של עובד במוסד מתוקצב ע''י הציבור לבצע את עבודתו בכל מקום נדרש ומותר לפי החוק.
    אגב. לבנת לא הציעה להעניש מחרימי יו''ש אלא רק לשלול מהם תקצוב. לכן מי שמצפונו מחייב אותו להחרים יכול להמשיך ולהחרים אבל בלי תקציב. כלומר מתברר שאתה וחבורת הצבועים שסביבך מייללים כרגע אך ורק על כסף.

  • 65.

    אנשי הימין צריכים להבין שזו הדרך

    בני לגונה, 14/11/10 09:17

    על מנת לפגוע בעוכרי ישראל יש לפגוע בהם דרך החברות שהם מפרסמים או מייצגים. אני לדוגמא מחרים את מי שמנשה נוי וקרן מור מפרסמים כי הם תמכו בסרבנים. מחרים גם את השניצלים שדרור קרן מפרסם.
    כל ''אמן'' שחושב שיוכל להביע דעות נגד עם ישראל יאלץ להבין שישלם מחיר אישי בכיסו הפרטי או החברה שהוא מייצג.

    • צודק!!! חובה לקרוא!!! (ל''ת)

      יסמין, 14/11/10 11:35

  • 64.

    מעניין...להטיל חרם זה ''מצפוני ומוסרי'' אבל להחרים ת'מחרימים זה ''חשוך''..

    רסקולניקוב, 14/11/10 09:16

    לך תבין את ההגיון של החבר'ה האלה.
    נו טוף, בעצם הם ''אומנים'' ככה שהגיון זה לא הצד החזק אצלם.......

  • 63.

    בנדק-אל תרתע משונאי ישראל ואפס כמו לבנת (ל''ת)

    ח.מני, 14/11/10 09:16

    • אבל מה שבסדר לשמאל לא בסדר לימין מי אמר עריצות ולא קיבל???? (ל''ת)

      כשהשמאל מחרים זה בסדר, 14/11/10 11:12

  • 62.

    עדיף לא היה אומר כלום

    רונן, 14/11/10 09:12

    ברגע שנתת את דעתך שמור עליה ותעמוד על שלך אל תשתפן פתאום. אתה יוצא בן אדם לא אמין ופחדן וחנפן הכי גרוע שאפשר מר בנדק

  • 61.

    אז עכשיו גם למתוח ביקורת על שרת התרבות זאת בגידה? (ל''ת)

    צפון קוריאה זה כאן?, 14/11/10 09:11

    • מסתבר שכן..

      מיכאל, 14/11/10 11:03

      עצוב.

  • 60.

    כל הפילוסופיה האידאולוגית של החותמים על מכתב האמנים

    הפאש הגאה, 14/11/10 09:10

    מסתכמים באמירה אחת קטנה וברורה שאמר הבימאי
    רוני ניניו. וכך הוא אמר: '' אני מוכן לשכב
    על הגדר בשביל החברים שלי, גם אם אני לא
    מסכים לדעתם''... שמעתם?.לא אידאולוגיה כאן
    אלא נאמנות חברית עיוורת חסרת דעה ואג'נדה
    העיקר הוא להמשיך ולהתחמם סביב מדורת השבט.
    ולמעשה , אפשר לומר במידה מסויימת של
    וודאות שככה זה עובד בכל השמאל, משהו בערך
    כך '' אם אני לא אזדהה אם המשפיע על פרנסתי
    אני עלול לשלם על כך אישית... הבנתם?

  • 59.

    בנדק כבר עושה במכנסיים מרוב פחד (ל''ת)

    ככה זה שמאלנים, 14/11/10 09:08

  • 58.

    להעיף את דביר!! לחזק את אריאל!! (ל''ת)

    אני, 14/11/10 09:03

  • 57.

    בנדק בנדק אנא ממך עשה אומנות ולא פוליטיקה. אתה שחקן

    מעריצה בגבול, 14/11/10 09:00

    אדיר.
    אך אם תחרים אני אחרים וחבל.

    בבקשה לא לעשות את הטעות הזו.
    לעשות אומנות נקודה !!!!!!!!!

  • 56.

    חסר רק שהבובה המצויירת של ''מרקו'' תצטרף לתמיכה במכתב האמנים

    ציון בזוקה, 14/11/10 08:59

    בתכנית של קרן נויבך, כינה בנדק את החרם נגד האמנים ''אלימות''. כניראה שבבתי ספר למשחק מלמדים את ה''אמנים'' שיש במה, רק הם על הבמה, כל מי שבאולם עירום וזהו. רק אנחנו, חד צדדי כזה. שכחו לספףר להם שאלה באולם שלא נחשבים, שהם אמורים לתאר לעצמם אותם עירומים, עברו דרך הקופה ושילמו מכספם כדי להיות נוכחים באולם, כן, הכסף הזה בנדק שאתה הולך איתו לסופר. ''אל תירק לבאר ממנה אתה שותה''.

  • 55.

    יופי פאשיסטים תמשיכו ככה ,כאילו שבחיים הלכתם לתיאטרון

    אלון, 14/11/10 08:56

    אם כל הסופרים השחקנים הבמאים והתסריטאים הם סהרוריים והזויים למה התגובות שלכם כל כך קיצוניות ואלימות? למה לא פשוט להתעלם מהמסכנים.? ישראל שלי? אולי הss שלי
    לרדוף בן אדם ופרנסתו לקרוא לגירושו מהארץ רק בגלל דיעותיו הפוליטיות?
    אין גבול 

  • 54.

    התגובה כנגר טפחות מוכיחה שהוא צדק: אנשים פוחדים לדבר

    לא נעים אבל..., 14/11/10 08:55

    אם יו''ר ארגון אומנים לא יכול לייצג אמנים נגד שרת התרבות, אז כנראה שבנדק צודק, ללא קשר לדעות פוליטיות: זה מאפיין של משטרים טוטאליטיריים.

    אמן, מלשון א.מ.נ צריך להגיד מה שהוא מאמין בו, נקודה.

    • צביעות שמאלנית.

      איך אמרת,לא נעים אבל...., 14/11/10 11:08

      האידיאולוגיה של הבנדק הזו קשורה לכסף,להחרים את אריאל זה בסדר,אבל להתפרנס מבנק שאחוז גבוה מאוד של לקוחותיו נמנה על המתנחלים,ולבנק יש סניפים ביו''ש (אפילו היה להם סניף או שניים בגוש קטיף)זה בסדר???

      • כן, זה בסדק

        נעים מאד, 17/11/10 13:29

        החרם על אריאל אולי טפשי, אבל הזכות של אדם להגיד את מה שהוא מאמין בו לא טפשית כלל וכלל.

        אולי לאחד זה נראה צבוע להחרים את אריאל, ולשני זו נראית מחאה לגיטימית, אבל בנדק צדק בזה שמסוכן מאד כששרה מאיימת שהפרנסה של שחקנים תיפגע אם יחשפו דעות שמאלניות.

  • 53.

    כל עוד הוא מפרסם את הבנק אני משהה את הפעילות שלי בבנק המיזרחי (ל''ת)

    רפאל ברנשטיין, 14/11/10 08:39

  • 52.

    להחרים את דביר בנדק חזרה! להחרים ולעזוב את בנק המזרחי! (ל''ת)

    דן, 14/11/10 08:38

  • 51.

    דביר, אתה רק גורם מריבות בעם, עוזבים את דביר, עוזבים את מזרחי (ל''ת)

    אלי, 14/11/10 08:38

  • 50.

    מסכנים, הצורך שלהם בתשומת לב מעורר רחמים (ל''ת)

    טוב שאני לא שחקן, 14/11/10 08:38

  • 49.

    עוזבים את בנק מזרחי! מחרימים את המחרים המגעיל בנדק (ל''ת)

    אליעזר, 14/11/10 08:37

  • 48.

    צריך להחרים את השמאל שנגד המדינה בכל מקום ודבר.

    קיקו, 14/11/10 08:28

    להחרים עיתונים, להחרים מפעלים ומוצרים שמפרסמים בעיתונים ובתקשורת השמאלנית, להחרים כל מוצר שמפורסם בערוץ 2 ובערוץ 10 לא צריכים לפרנס אותם,

    • להחרים כל מוצר המיוצר בשטחים בכלל ובאריאל בפרט

      לילך, 14/11/10 11:51

      מה תעשו לי? תשללו ממני את התקציב שאין לי? תפטרו אותי ממקום העבודה שיש לי בקושי? תכניסו אותי לכלא? תגרשו אותי מהארץ? או שאולי תוציאו אותי להורג?

      גועל נפש של אנשים. הפאשיזם במיטבו. עם כל יום שעובר, ישראל מתדרדרת יותר ויותר מהר לעבר תהום שאין ממנה חזרה, והולכת ונהיית דומה יותר ויותר למשטרים אפלים כדוגמת סין, איראן, צפון קוריאה וכד'.

      • אני מרכז מתון בדעותיי, אבל לאנשים ממורמרים כמוך אין מקום בשיח הציבורי! (ל''ת)

        השינאה שלכם לבשר מבשרכם תחזור אליכם כחרב פיפיות !!, 14/11/10 16:18

        • ולתגובה שמעלי יש מקום בשיח הציבורי?

          לילך, 15/11/10 11:48

          מדוע?

  • 47.

    בנדק = צבוע....ביקש לתת מכה בראש , וקיבל מכה בכיס , ופתאום ???

    עובר אורח, 14/11/10 08:23

    אין לו בעיה להופיע באריאל ...
    הבנתם ?
    יש להמשיך ולרדוף את כל המחרימים בכיסם !!!

  • 46.

    אני את מזרחי עוזב עד שבנדק יפוטר (ל''ת)

    אורי, 14/11/10 08:23

  • 45.

    ציד מכשפות, הוא בכלל לא תמך בחרם!

    יואב, 14/11/10 08:20

    המתנחלים איבדו את הצפון, דביר בכלל לא תמך בחרם אלא רק התנגד לדרך הפעולה של לימור לבנת (שכל אדם שפוי צריך להתנגד אליה).

  • 44.

    נו,נראה את לבנת והמסמך,בטח סתם מדברת. (ל''ת)

    דני, 14/11/10 08:20

  • 43.

    להחרים בחזרה את כל האומנים שונאי ישראל ושלא תיהיה להם פרנסה (ל''ת)

    שרה, 14/11/10 08:19

  • 42.

    די לשנאה

    איל, 14/11/10 08:19

    מי שחושב שניתן להתגבר על שנאה בעזרת שנאה שכנגד טועה.
    אתם רוצים למחות כנגד מכתב האמנים? תפגינו אהבה כלפי היכל התרבות באריאל וכלפי אלה שמופיעים בו. חרם על המחרימים לא ימנע שנאה אלא רק יגביר אותה. אם מישהו חושב שפילוג העם יפתור בעיה כלשהי, יש לי חדשות בשבילו, פילוג בעם יפתור לערבים את הבעיה, לא לנו.

    ובאשר לדביר, עוד לפני הכנס שמעתי אותו מדבר ברדיו ומבהיר כי הוא מתנגד לחרם וכי הוא יופע באריאל ובכל מקום אחר. הוא גם אמר שמטרת הכנס היא למחות על תגובתה של שרת התרבות ולא לתת עידוד לחרם. אפשר להתווכח בשאלה אם הוא צודק בדעתו, אבל אם לא נהיה מסוגלים לנהל כאן דיון אמיתי, בלי ללבות שנאה זה כנגד זה, בכל פעם שמישהו אומר משהו שאנו לא אוהבים, אנא אנו באים?

    לאט לאט מתעורר בי החשד, שבדומה לאלו שחתמו על המכתב בצד השמאלי של המפה, כך גם בצד הימני, יש מי שהשנאה היא אומנותם ולא ממש חשוב להם על מה ולמה.
    בואו נעצור ונחזור להיות עם, לפני שיהיה מאוחר מדי.

    • יפה כתבת (ל''ת)

      לי, 14/11/10 11:27

    • תגובה נפלאה איל. (ל''ת)

      איל, 14/11/10 12:16

  • 41.

    להעיף את דביר (ל''ת)

    חיים, 14/11/10 08:10

  • 40.

    מתי תבינו שחלק מהעם בעד ונגד, תשמרו את המחלוקות בפנים

    אחד שמבין, 14/11/10 08:08

    ואת צו המצפון טוב לשמור בפנים ולא לצאת בריש גליי
    כי אז אתה גורם לפילוג. וזה לא טוב
    מי שלא ירצה להופיע נקודתית ימצאו לו מחליף זו ממש לא תהיה בעיה.
    אבל למה לצאת בהצהרות ופירסומים ?
    כי יש פה מסע של דה ליגטימציה למדינת ישראל ואתם מסיעים לאוייבים וזה כבר ממש לא בסדר
    תשמרו את המחלוקות בפנים ולא להוציא אל כולם
    עם ישראל זה לא עם רגי
    תזכרו את זה

  • 39.

    אריאל זו התנחלות - עובדה !

    משה כהן, 14/11/10 08:08

    והשנים לא משנות את זה.
    פעם יצטרכו לפנות אותה.

    כי מי שחושב אחרת טומן ראשו בחול עמוק עמוק...

    • גם חניתה ואילון הם התנחלויות,

      TB, 14/11/10 23:23

      ואפילו רמת אביב היא התנחלות. מישהו מציע כאן לפנות אותן? הרי השנים לא משנות.

  • 38.

    עד קריאת הכתבה אהבתי את ברדר (ל''ת)

    כבר לא, 14/11/10 08:00

  • 37.

    בנדק יורק לבאר... בדיוק כמו החרדים!

    עדינה קליין, 14/11/10 08:00

    מה שעשה השחקן דביר בנדק, זה לירוק לבאר ממנה הוא שותה... בדיוק כפי שעושים מאות אלפי החרדים, שהם גם בנוסף פראזיטים גמורים - אבל איש לא תובע להענישם!
    ותחשבו על זה!

  • 36.

    הצעה: למכור אג''ח מזרחי-טפחות אם בנדק יפוטר מהקמפיין

    בוזגלו החסכן, 14/11/10 07:55

    לכל חומר יש אנטי-חומר. לכל פגיעה יש תשובה. אם זה מה שהבנק רוצה, זה מה שהבנק יקבל. לכן, מוצע לבנק לחשוב פעמיים לפני שיתחיל לשחק משחק כלכלי.

  • 35.

    ארץ ישראל היא התנחלות אחת גדולה, כדאי להחרים

    ולא להופיע בשום מקום, זה מה שעושים אומנים מחו''ל, 14/11/10 07:47

    וככה כדאי שיעשו כל אלה שמתנגדים להופיע באריאל, מעלה אדומים = התנחלות. ירושלים=התנחלות. אשקלון=התנחלות. שדרות=התנחלות,חוץ מתל-אביב, הערבים לא רוצים את הזימה והזוהמה, את זה הם משאירים ליהודים שיטמאו את עצמם לדעת.

  • 34.

    בנדק

    שמעון, 14/11/10 07:46

    דביר לא שינה את דעתו הוא אמר שהוא כן יופיע בכל מקום כולל יהודה ושומורון הוא יצא נגד דבריה של נו מה שמה של הדבר הזה .בכל מקרה אם הוא יודח בעקבות דבריו אני וחברי נעביר את כספנו מבנק המזרחי לבנק אחר שלא מתיחס לדעתו הפרטית של לקוחותיו

  • 33.

    ימי מקארתי העליזים . כל דבר אמריקאי מגיע אלינו באיחור ניכר.כשפג תוקפו (ל''ת)

    זהב, 14/11/10 07:41

  • 32.

    כשלוקחים אדם ליצג חברה, צריך לברר אם הוא מתאים. (ל''ת)

    אס, 14/11/10 07:37

  • 31.

    חבר'ה הגזמתם.

    ימינית, 14/11/10 07:32

    מי שלא מוכן להופיע איפושהו בארץ מסיבות פוליטיות אכן לא צריך לקבל מימון מהמדינה.
    אבל עדיין מותר למתוח ביקורת על שרים חברי כנסת ומעשיהם.

  • 30.

    בוודאי שהוא אמן

    DRORZ, 14/11/10 07:24

    הוא שחקן, והוא מאוד מוכשר ככזה.
    נסיון ההשתקה של כל מי שלא חושב כמוך, מגעיל. האמירה שלו היא מאוזנת לחלוטין. הוא עצמו תומך בהופעה באריאל. הוא מתנגד לכפיה (לא שזה בכלל אפשרי, אבל לא חשוב). כיו''ר ארגון השחקנים הוא חייב להביע עמדה כזו, אחרת הוא לא מייצג אותם כראוי.
    מי שרוצה להחרים, שיעשה את זה על מי שמחרים אותו. לא את מי שתומך בזכותו של אדם להביע עמדה שונה משלו.

  • 29.

    ימני

    ציוני, 14/11/10 07:22

    אל תגזימו - בנדק אינו תומך במחרימים, רק מודאג מצורת הענישה של ליבנת. הבעייה היא, שהשחקנים המחרימים לא מבינים שחופש ביטוי צריך להיות בגבולות הגיוניים. לא ניתן להחרים חלקים מאזרחי ישראל לפי גחמה של כל אדם. אם שחקן מייצג גוף ציבורי כמו הבימה או הקאמרי, אין לו זכות להחרים חלקים מציבור ישראלי כלשהו. באןופן אישי, פרטי - איש איש ינהג לפי מצפונו.

  • 28.

    תומכי ההישארות בביצת י''ש הממאירה כידוע דתיים ברובם ובדת היהודית

    כפיה ודיכוי חופש הביטוי, 14/11/10 07:13

    אין דבר כזה הנקרא חופש ביטוי.

    • ל 28

      שושי, 14/11/10 21:55

      כולם חופשיים במדינה הזו לעשות ככל העולה על רוחם,כך שאיני מבינה על איזו כפייה מדובר. מה בדיוק ניכפה?כל דת מנסה ליכפות עצמה. את/ה כלא יהודי בטח לא תיתמוך,אבל ברור שהדת היהודית תיתמוך ביש''ע, אז מי,המוסלמים יתמכו ביש''ע?

  • 27.

    במלחמה כמו במלחמה - יש הרוגים ופצועים. (ל''ת)

    פישלזון, 14/11/10 07:09

  • 26.

    כשמאלני-זכותו להביע את דעתו, ואריאל לצרוך תרבות-מכתב אריאל הוא גזענות!

    בד''כ לא מביע דעה-אמיר, 14/11/10 07:00

    כשמאלני,מעיקרי האידיאולוגיה הוא חופש הבעת דעה.לא יתכן ששחקנים בתאטרון שמשולם מכספי ציבור-יחרימו ציבור מסויים!

    רוצים ,בבקשה ,אחרי ההצגה שיצאו ויפגינו מחוץ לתאטרון.או תתפטרו!
    לכו ועיבדו בתאטרון פרטי.שם מקומכם לא ציבורי.

    הפלית מיגדר באוכלוסיה-זה פשיזם פרקסלנס.

    ובנימה אישית פרקטית:
    בנדק היקר-אתה רוצה להיתפרנס ''כסלבריטאי''?
    אתה רוצה שכולם יואהבו אותך?
    סתום את פיך.

  • 25.

    אמן אמיתי לא מתעסק בפוליטקה קודם תהיה רבע מלימור אחר כך תדבר (ל''ת)

    מזולה, 14/11/10 06:59

  • 24.

    אתה בועט במקור הפרנסה שלך ? אין לך מה לעשות בחיים ? (ל''ת)

    בנדק,טיפש ממך עוד לא ראיתי, 14/11/10 06:58

  • 23.

    בנדק עדיין דוחה....

    ישראל ישראלי, 14/11/10 06:56

    מה השלב הבא? חיילים ישרתו עפ''י צו מצפונם? שוטרים יפטרלו ויאכפו את החוק עפ''י מצפונם? נהגי תחבורה ציבורית ינווטו עפ''י מצפונם?

    • וחרדים ישרתו על פי צו מצפונם? (ל''ת)

      יניב, 14/11/10 11:44

  • 22.

    במידה ובנדק לא יפוטר

    מה לו ולפוליטיקה, 14/11/10 06:55

    לעזב את הבנק

  • 21.

    אם הפרנסה קודמת לכל - זה המקום להכאיב

    א.ב., 14/11/10 06:52

    שחקן המתפרנס מפרסומת, יבין שלהתפרנס מהחרמה - לא יישתם לו. ולכן, הקצאת משאבים לתיאטראות וליוצרים המביעים דיעותיהם הפוליטיות לא רק באמצעות האמנות אלא גם בהחרמות נגד תושבי ישראל (הם בהחלט כאלה, גם באריאל וגם בבקעה וגם בגולן וכו'...) יבינו שאם תורתם אמנותם - אז לא יקבלו תמיכה נוספת - כפרס על הדרת רגליהם מקהל מקומות שאינם נראים להם פוליטית...

  • 20.

    דביר עשית את הלא יאומן. תתאפק, אל תהרוס את מה שאנחנו כל כך אוהבים!!!!! (ל''ת)

    דן השמאלן, 14/11/10 06:51

  • 19.

    אני עוזב את הבנק אם הוא באמת לא יעלה להופיע באריאל

    משה, 14/11/10 06:49

    משכורת יפה אחת פחות, ויהיו עוד רבים כמוני.

    • קראת בכלל את הכתבה?

      מיכאל, 14/11/10 11:05

      הוא אמר שאין לו בעיה להופיע באריאל..

  • 18.

    שכחתם מחופש הביטוי? מותר לאנשים לדבר! (ל''ת)

    מינרוה, 14/11/10 06:43

    • ל 18

      שושי, 14/11/10 21:31

      מינרוה,יש גבול למה וכמה מותר לאנשים לדבר כי יש אנשים שנפגעים.שכחת?

  • 17.

    הבנק מתנהג לא יפה (ל''ת)

    אזרח שיש לו חשבון בבנק המזרחי, 14/11/10 06:35

  • 16.

    דביר אתה צודק ובגדול

    אליהו, 14/11/10 06:28

    אין כל קשר לדעתך האישית

    כל שחקן - איש רוח וכיו''ב

    חייב להתנגד לאפשרות

    של סתימת פיות

    על ידי פגיעה בכיס

    אני מצפה שגם אמנים המזוהים עם הימין

    יתנגדו לכך ובתוקף

  • 15.

    ילד כאפות ממשיך לקבל כאפות גם כשהוא גודל.

    נקסוס, 14/11/10 06:24

    ובנדק הוא אכן מכופכף.....לך תישן על האף בנדק!

  • 14.

    אני באטח יעבור ממזרחי אם בנדק לא יפוטר (ל''ת)

    יעל, 14/11/10 06:19

    • קודם תלמדי עברית בסיסית (ל''ת)

      יואב, 14/11/10 14:40

      • תלמד אתה

        אהוד רעננה, 14/11/10 17:48

        אתה צריך ללמוד לא להעליב אנשים ,

  • 13.

    מזרחי טפחות יכולים לשכוח מאיתנו למרות היתר עיסקה (ל''ת)

    תושבת אפרת, 14/11/10 06:16

  • 12.

    העברתי את הכסף היום ממזרחי טפחות!!!

    איתי, 14/11/10 06:14

    אני לא אממן את שונא ישראל!!

    • את כל השקל תשעים ?!!

      שובי דובי, 15/11/10 00:45

      לא!!!!!!
      איך יהיה לי כזף לבזוקה?
      עוכר ישראל !!

  • 11.

    בנדק אמן?הוא בסך הכל לץ שמתפרנס מליצנות! (ל''ת)

    גימי-יהודי מיהודה, 14/11/10 06:14

  • 10.

    אני אקרא לכל חברי להחרים את מזרחי טפחות עד שיפטרו את דביר- נמאס מתומכי

    אזרח לא מהשורה, 14/11/10 06:12

    הטרור הערבי.

  • 9.

    אני מאד נחרץ נגד חרם האמנים אך בנדק הסביר באופן הגיוני (ל''ת)

    יותמי, 14/11/10 06:11

  • 8.

    עזבו את בנק המזרחי כי הוא עושק את לקוחותיו

    hhr1952 , 14/11/10 06:07

    כמו שעשקו את אימי בת ה 88 שאינה שומעת היטב ואינה מבינה בהלכי בנקאות...במקרה שלפנינו בנדק צודק , לימור ליבנת אשה חשוכה וקומיסרית תרבות עלובה ומן הזן הגרוע .

  • 7.

    התהום

    רואה נכוחה, 14/11/10 06:04

    בין רמת אביב לאריאל מפרידה תהום. בעוד שרמת אביב הוקמה על חורבותיו של הכפר הערבי שייח מוניס, אריאל הוקמה על אדמת טרשים, במקום שלא גרו תושבים. לכן בעוד שתל אביב אינה נקיה מגירוש ערבים, בעצם הקמתה של אריאל לא גורשו ערבים. אבל למרות זאת אבירי המצפון והרוח של האומנות הישראלית מתגאים במגוריהם בתל אביב, כלומר על חורבותיו של כפר ערבי, ואילו את אריאל, שלצורך הקמתה לא גורש אפילו ערבי אחד, הם מחרימים. לאנשים כאלה אני לא הייתי קורא אבירי מצפון, ואפילו לא אנשי רוח, אלא חבורה של חולי רוח, אנשים שלא היה להם סיכוי לשרוד בחיים הרגילים שכל אחד מאיתנו הווה. אלמלא התמיכה של המדינה באומנות, האנשים האלה היו הופכים אחד-אחד למקרי סעד מעוררי רחמים. אז מאלה אנחנו צריכים לקבל שיעור בענייני מוסר?

    • יש הבדל נוסף אשר ממנו התעלמת משום מה

      לילך, 14/11/10 11:56

      נכון שחלק מתל אביב (לא כולה) היתה אדמה ערבית. אבל האדמה הערבית הזאת נכבשה במסגרת מלחמת אין ברירה במהלכה נלחמנו על קיומנו. האם גם אריאל ויתר ההתנחלויות הוקמו במהלך מלחמה כמו מלחמת העצמאות? זאת ועוד – בתל אביב (או מה שאתם קוראים בלעג ''שייח מוניס'') אין הפרת זכויות של שום אוכלוסייה – הערבים הישראלים, בדיוק כמו היהודים, רשאים לנוע בחופשיות בתל אביב ללא מחסומים וללא כבישים נפרדים. ובניגוד לפלשתינים אשר חיים בסביבות אריאל, הרי שכל תושבי תל אביב-יפו, הן יהודים והן ערבים, הם אזרחי ישראל לכל דבר ומקבלים שירותים מישראל. איזה שירותים מקבלים מישראל הפלשתינים החיים בכפרים שבאיזור אריאל?

  • 6.

    אני אחרים כל חברה שתשתמש בשחקן המחרים אזרחים רק בשל דיעותיהם. (ל''ת)

    ציוני- חרם על מזרחי- טפחות עד שיפטרו את בנדק., 14/11/10 06:03

  • 5.

    עכשיו אני מבין למה אין אמנות בארץ!!! כל בנדק היום נקרא אמן!!!! (ל''ת)

    גרוסמן, 14/11/10 05:31

    • אם לשכות בפרסים בינלאומיים ותפקידים ראשיים זה ענין פעוט

      שלמה, 15/11/10 00:44

      אז אתה יכול ללכת לחפש. משמיצן בשקל תשעים

  • 4.

    שפן ברגע שזה הגיע לכיס שינת את עמדותך (ל''ת)

    אריה, 14/11/10 05:24

    • צודק (ל''ת)

      דני, 14/11/10 10:07

  • 3.

    בכותרת: מזרחי-פחות... (ל''ת)

    ..ויש בזה משהו, 14/11/10 05:24

    • ''מזרחי'' קשור למפד''ל הם לא חייבים להעסיק מישהו כזה (ל''ת)

      שייפנה לבנק פלשתין, 14/11/10 07:50

  • 2.

    אם אתה חושב שאתה יודע מאיזה צד מרוחה החמאה

    יהושע קוצינסקי, 14/11/10 05:20

    אתה טועה בגדול
    להחרים את המחרימים
    להפסיק מיד התקציבים
    המיזרחי-תפטרו את בנדק או אני מוציא
    עובר לבנק אחר
    הפיפי הגיע לו למוח

    • למה? הוא אמר שהוא לא מסכים עם שרת התרבות. זה הכל. (ל''ת)

      תרגעו שם בימין, 14/11/10 09:11

  • 1.

    לא נעים לי אבל עם הוא נחשב אמן. די באמת שלא נעים לי ! (ל''ת)

    יעקבב, 14/11/10 05:09

    • מה שנכון נכון... (ל''ת)

      אליהו, 14/11/10 05:37

    • שלא יהיה נעים לך מהשגיאות כתיב שלך, ילד. (ל''ת)

      יו יו גם, 14/11/10 07:46

    • הוא שחקן תיאטרון וקולנוע

      ש, 14/11/10 09:46

      זה שעולמך התרבותי מוגבל לפרסומות בטלויזיה זה בעיקר מעיד עליך ולא על בנדק.

      אני באופן אישי מאוד מחבב אותו, למרות הגודל הפיסי שלו הוא מקסים ונעים. מעין ענק עדין שכזה.

      הרדיפה של הימין הקיצוני נגדו היא חסרת היגיון, במיוחד על רקע זה שהוא בכלל לא הצטרף לחרם, אלא רק הגן על הקולגות שלו בפני ההתקפות הפרועות של לימור לבנת.

      • עוד מתנשא -הלכתי לתיאטרון הישראלי -תת רמה ,זו לא אומנות (ל''ת)

        אני, 15/11/10 01:35

    • בנדק מככב בהצגה ''רביזור'' בתיאטרון גשר

      עודד, 14/11/10 16:18

      זה לא אמן כמו יצפאן או אבי ביטר, אבל אתה יודע, בשביל אנשים מסוימים לשחק בתפקיד ראשי במחזה של גוגול באחד התיאטראות הנחשבים בישראל מספיק בשביל להגדיר אדם כאומן.
      אבל אל תדאג, בטח רוב האנשים האלה גם ככה סמולנים.

    • חומרת ההקפאה אינה פחותה מחרם.יחד עם חרם האומנים הם=דמוניזציה על קורבנם (ל''ת)

      האם רהמ לא מבין משעות עתידית של מהלכיו?!זה שרון ב?, 14/11/10 17:11

    • כנס לוויקפדיה תלמד עליו משהו

      שש, 15/11/10 00:43

      ומה אתה שווה בדיוק?