• 49.

    תכנית מצוינת

    מוטי, 17/11/10 09:54

    התכנית היא מצוינת.
    היא לא הופכת אותך לעשיר היא נותנת לך כלים, מפתחת לך את החשיבה ומראה לך שאפשר.
    דווקא בתכנית הוא לוקח דוגמאות לא של אנשים עשירים שהתעשרו עוד, אלא אנשים ''רגילים'' שהצליחו.
    לא לכל אחד זה מתאים, ולאלו עם התגובות הקוטלות והמתבכיינות זה בטוח לא מתאים.
    אלו הם האנשים שקל להם לבכות וקשה להם לקחת אחריות. תכנית טובה ושרון גל תותח

  • 48.

    תכנית מצוינת (ל''ת)

    מוטי, 17/11/10 09:50

  • 47.

    למה לא מדברים על מס שבח שצריך לשלם במידה

    קונה, 26/10/10 21:47

    ואתה מוכר בתוך 4 שנים דירה.

    • מיסוי (שייך למדינה)

      אבגדא, 12/11/10 12:34

      לא משנה השם של המס חשוב מי לוקח ברישיון
      אחת הסיבות לעלית מחירים בענף הנדלן הוא חוסר העיניין של גובה המס להפסיד !
      המדריך למליון בא להציג משחק תפקידים ...תרצה תתעניין סיכון סיכוי...
      לא נראה לי כי עורכי התוכנית עוסקים בתכנוני מס . הנושא הוא מוטיבציה אומץ ומעט מזל (ותנאים של שינויים חברתיים סביבתיים )
      במקרה של שלמה השכרת רכב .מלחמה יצרה את את הביקוש הלא צפוי... אשת הנדלן עלתה על פטנט של פריצה בחוק (חוקי לגמרי ) עד שפרצה זו תמוסה כך שלא בטוח שמסלול זה יהיה כדאי....מס זה דבר שבא אחרי רווח השאלה היא מי מקדים את מי לא קשורה למוטיבצייה

  • 46.

    למה הוא לא לקח דוגמא מכמה מהנדסים שהקימו סטארטאפ והגיעו לעמדות בכירות?

    מהנדס, 24/10/10 00:00

    אה כי זה קשה, צריך בשביל זה תואר בהנדסת תוכנה/מדעי המחשב/הנדסת חשמל וקשה זה לא טוב אנחנו רוצים משחק פירמדה זה הרבה יותר קל וגם מקדם מאד את המדינה ראו אלבניה

  • 45.

    תוכנית מצוינת אתם קצת פחות

    ''אחד למיליון'', 23/10/10 17:07

    מאוד אהבתי את התוכנית ופחות אהבתי את התגובות המרירות של רוב האנשים כאן.
    העניין הוא להיות עם ראש פתוח ולצאת קצת מהשגרה המטורפת שכולכנו נמצאים בה,אני סבור ש כל מי שהגיב פה בזלזול ממש לא מרוצה מהמצב הכלכלי שלו.
    במקום להעיר תגובות מזלזלות שאתם יושבים ממורמרים בבית תנסו גם אתם את הדרך אל האושר.
    אתם אומרים ש 1 ל 100 מצליח אבל 90 מתוך המאה האלה חושבים כמוכם ואפילו לא מוכנים לנסות.
    אז תיראו אותי אני בלי קשר לתוכנית תמיד היתי עם חלום להתעשר וכן כן אני בן 16 עכשיו ולפני שנה פתחתי שני אתרים שכיום אני מרויח יותר מ 20 אלף דולר בחודש.
    וזה רק עולה ועולה והכל כי אני האמנתי בעצמי והתמיכה של ההורים שלי! גם הרבה אנשים מסביב שאמרו לי אין לך סיכוי אתה לא אחד למיליון אני המשכתי כי הרוב קנאים הנמצאים בתוך השגרה ולא מעיזים אפילו לרדוף אחרי החלום.
    אז אתם יכולים להמשיך ולקטר או שאתם יכולים לצאת ולנסות להגשים את החלום!

    • מצליחים אלה שיש להם ידע בנושא בסוים

      אמא, 26/10/10 21:44

      או שיש להם ליווי של מישהו אחר בנושא.
      בן של חברים שלנו מחר ספרים ויום אחד אמר לו גיסו שהיה קבלן בנין תעזוב את הספרים בו אני אעזור לך תקנה בית עם שטח אדמה, הבחור קנה ובנה על אותו שטח בנין של 4 דירות וכך הוא התחיל להתעשר.

  • 44.

    ''תוכנית'' במשקל נוצה. מתאימה לערוץ 10. (ל''ת)

    טלפלא, 22/10/10 21:35

  • 43.

    ועוד איך מראים את הציבור הרחב שאומר שהוא מפחד או שהוא נפל...

    אורי, 21/10/10 17:55

    חברים יקרים

    אתם מוכיחים בעצמכם בעזרת התגובות השליליות את מה שהוא הראה אפילו בפרק הראשון ובכל הספרים שאתם סקפטים.

    רוב התגובות היו שליליות במקום לשאול וכן לחפש את האמת באנשים המצליחים.
    משהוא רשם על כל אחד יש מאה מפסידים נכון מאוד אותם מאה זה רוב הסביבה שלנו והם פחות מעניינים כי הם לא הצליחו להגיע למליון.

    והנקודה החשובה שזה לא רק קשור לכסף אלה לכל דבר אם לא מכוונים לא מגיעים. אתם יכולים להתווכח ולא להסכים עם התוכנית, אך יש שאלה אחת לכל השליליים?

    האם אתם מרוצים מהמצב הכלכלי שלכם?

    אם מרבית השלילים פה אמרו כן אני אוכל את הכובע.
    ואם לא אולי שווה לכם להקשיב ולשם שינוי תהיו אולי מופתעים.

  • 42.

    שרון גל הפכת לבדרן זול, להגיש תכנית ריקנית כזו? (ל''ת)

    נגעלתי, 21/10/10 08:08

    • אתה עוד קורבן, שנהנה מהקורבנות, מעניין במה אתה עוסק. (ל''ת)

      לנגעלתי, 21/10/10 11:49

  • 41.

    מאיפה לברק שהיה קיבוצניק ובצבא יש כל כך הרבה מליוני דולרים?????? (ל''ת)

    ערן שמיע - חומוס גבעתיים, 21/10/10 04:16

  • 40.

    ראיתי, יישמתי וכעת אני מיליונר

    מיליונר טרי, 20/10/10 23:55

    אחלה תוכנית, תודות לה התעשרתי. הבנתי שצריך לקנות מניות בזול ולמכור ביוקר, צריך לקנות שטח קרקע ב-300 מיליון ש''ח ולמכור את הבתים ב- 700 מיליון ש''ח ופשוט יישמתי.

    • אתה ממש לא הבנת את הפרק הראשון, כדי לך לצפות בו שוב. (ל''ת)

      מירית, 21/10/10 11:47

  • 39.

    חבר'ה...זה רק הפרק הראשון ! וזו רק תכנית טלויזיה...! תרגעו... (ל''ת)

    ***, 20/10/10 22:17

  • 38.

    בדרך אל...המיליון

    אושרת, 20/10/10 18:52

    בבקשה-אל תפילו את המיליון-בדרך אל המיליון!!
    ומי בכלל רוצה להיות מיליונר?
    התשובה ברורה-אבל בינתיים יש מיליון ע נ י י ם
    שמפרנסים את העשירון העליון-בעבודות פרך!!!
    אם זה כל כך פשוט-למה לא כולם צוחקים בדרך
    אל הבנק?
    אני מכירה כאלה שקיבלו-מיליון שקל - פיצויים
    ועשו מזה-מינו מיליון-אז שלא יעבדו עליכם....

    • מי אמר שהדרך למליון זה פשוט?

      מירית, 21/10/10 11:46

      יש לי הפתעה עבורך: זה ממש, אבל ממש לא פשוט
      זאת בהחלט עבודת פרך, להגיע למיליון.

  • 37.

    המיליון הראשון בא בנדלן, השני כבר לא בעיה (ל''ת)

    בףפ, 20/10/10 18:35

  • 36.

    על כל מצליחן שהראו יש עשרה שנפלו חזק...הכול הימורים

    כספר, 20/10/10 18:03

    על כל חג'ג', ענבל, רמי לוי וברוקרים למינהם יש עוד מלא שהפסידו אתצל התחתונים הכל עניין של מזל ....שום חשבון נכון ושיטה נכונה

    • שלום כספר

      מירית, 21/10/10 11:42

      ברור שלא כולם מצליחים, מתוך 100% שרוצים להצליח מצליחים רק 10% אולי אף פחות. ההבדל בין אלה שנפלו לאלה שלא נפלו הוא פשוט, אלה שלא נפלו-המצליחנים בחרו להיות ב -10% הם כנראה יותר נחושים,יותר ממוקדים, יותר מתמידים, מוכנים לוויתורים, לא משחקים את תפקיד הקורבן. אתה כותב ''על כל מצליחן שהראו יש עשרה שנפלו חזק....הכל הימורים'' אז ראשית אלה שנפלו לא תוכל לקרוא להם מצליחן. וכן הכל הימורים לא רק בעסקים גם בחיים. גם כשאתה מתיישב ליד ההגה ומתחיל לנהוג זה הימור, אתה אף פעם לא יודע איך ואם תחזור. אבל בטח תעשה הכל כדי לחזור בשלום. גם דונאלד טראמפ נפל הפסיד מליארדים, עמד בפני פשיטות רגל. אבל המצליחן שבו לא וויתר.

  • 35.

    נו,ברור שקלישאתי!

    אורית, 20/10/10 16:36

    בעיני התכנית היתה נחמדה.מי שמצפה שתוכנית טלויזיה או ספר ילמדו אותו איך להיות מיליונר,אז הוא באמת חי בהזיות.הדבר היחיד שצריך לדעת בדרך להצלחה זה שקודם כל צריך לנסות!! לא ניסית,כבר לא הצלחת,ניסית? יש לך סיכוי להצליח.
    הכי חשוב,לדעתי,להתחיל כמה שיותר צעיר,ישר אחרי הצבא להתחיל ולנסות,כשאתה צעיר,קודם כל אתה חופשי והזמן שלך הוא רק שלך וכמובן שכסף אתה לא צריך בכמויות כדי לחיות וגם אם לא תצליח אתה עדיין צעיר ויכול לנסות שוב...
    ורק ככה לידע כללי,להצליח דורש הרבה מאוד עבודה והרבה מאוד ויתורים,אז מי שחושב שלהצליח זה לשבת בהוואי עם קוקקטייל טועה טעות חמורה.הצלחה זה הרבה מאוד עבודה וגם אחרי ההצלחה יש עוד המון המון עבודה כדי להישאר מצליחן!!
    ההצלחה היחידה שיכולה לבוא בקלות,זה לזכות בלוטו,זה לא דורש ממם כלום,רק מזל.....

  • 34.

    התוכנית עלתה על דברים מאד נכונים באופי האדם.

    אבי, 20/10/10 16:05

    בשעתו הדרכתי בחברת ביטוח אנשים שרצו לצאת לעצמאות כלכלית.אותם אנשים הרויחו במקומות עבודתם משהו הדומה היום לחמשת אלפים ש''ח ולכן רצו להתקדם...היינו מחשבים איתם דרך פעולה של שתי פגישות בלבד ליום עם לקוחות פוטנציאלים כלומר 50 פגישות בחודש.לקחנו גם אחוז סגירה נמוך של אחד לעשר וגם אז התוצאות הצפויות עברו בקלות את שכרם במקום העבודה הרגיל.
    האנשים התחייבו להתנסות לפחות כחצי שנה בהליך כדי לתת לעצמם סיכוי.בפועל מעל 90 אחוז שמעו את הלא הראשון ופרשו תוך יום או יומיים.

    כדי להצליח צריך להתגבר על הפחד מהכשלון וצריך לצאת מתחום הנוחות לתחום של אי ודאות מסוימת.בלעדי זה אין הצלחה.

  • 33.

    עושים גם מיליונים על חשבון אנשים תמימים שלא מבינים בנדלן (ל''ת)

    גלי, 20/10/10 15:43

    • יש תמימים טיפשים ויש תמימים כחמים

      מירית, 21/10/10 08:54

      אף אחד לא עושה מיליונים ע''ח אנשים תמימים, כל אחד אחראי לחייו. הם יכולים להיות תמימים, ואם הם לא מבינים בנדל''ן שיקחו יועץ לנושא. ואז הם יהפכו לתמימים חכמים.

  • 32.

    עושים גם מיליונים על חשבון אנשים תמימים שלא מבינים בנדלן (ל''ת)

    גלי, 20/10/10 15:43

  • 31.

    לפי מספר סוחרי המניות שהתקשרו לשאול אם אני רוצה להיכנס למסחר בבורסה

    עדן, 20/10/10 15:15

    ניתן לחשוד שהם שילמו עבור שידורי התוכנית

    • קשקוש, אף אחד לא התקשר אליך.. . (ל''ת)

      לעדן, 20/10/10 15:32

      • מאיפה אתה יודע, ועוד איך התקשרו!!! זה מבהיל אותך? (ל''ת)

        עדן, 20/10/10 15:58

        • מה מבהיל פה????

          לעדן, 21/10/10 08:49

          אם אכן התקשרו אליך, אז כל הכבוד להם !!!
          הם עושים בדיוק את מה שצריך לעשות כדי להצליח, כנראה שגם להם יש מטרות וחלומות להגשים. והם לא מחכים על הספה מול הטלביזיה.

  • 30.

    תכנית מצויינת

    סוזן, 20/10/10 15:08

    דובר שם על הפחדים, והפחדים זועקים כאן מתוך תגובות הכותבים. אתם אלה שיושבים על הטריבונה-צועקים, שופטים, מבקרים את אלה שנמצאים במגרש ומשחקים את משחק החיים.
    אתם אלה שאוהבים לחיות בתוך איזור הנינוחות, לחיות בתוך איזור הנינוחות זה לחיות בתוך חרא זה רך, חמים, ולריח מתרגלים. אנשים בדרך כלל פוחדים יותר מהכישלון מאשר מהסיכוי לנצח.צפויים עוד שלושה פרקים ז''א עוד שלושה שעורים. כנראה שהשיעור הראשון פגע לכמה אנשים בבטן הרכה.
    כל הכבוד לכל מי שמעז, לכל המצליחנים. גם להם יש נפילות, הפסדים. אך הם לא מוותרים הם קמים בכל פעם מחדש, מנערים את האבק וממשיכים הלאה לעבר המטרה שהציבו לעצמם.

    ואתם כנראה תמשיכו גם לאחר הפרק הבא לשבת ולהעביר ביקורת לשפוט ולשלוח חיצים נוטפי רעל.

    • את צודקת כמובן אבל למה לכתוב את זה?

      מני, 20/10/10 15:42

      הרבה יותר נוח וקל לכתוב תגובות קוטלות, תגובות מזלזלות, כמה שהתכנית טפשית ולא נותנת טיפ אחד.

      רוב מוחץ של המגיבים לא מוכן להזיז את קצה האצבע בשביל לנסות ולחלום על עושר, אבל לכתוב תגובות כמו שפיזרו פה? זה הרי הכי קל בעולם וישר עוברים לכתבה אחרת ומגיבים עליה, כמובן גם כן בזלזול ובקטלניות.
      זה אנחנו.
      המוח שלנו נעול כבר מגיל תיכון, ולא מוכן לחשוב שאפשר אחרת.
      ואנחנו גם מוקפים בעדויות שאי אפשר להצליח אז למה לנסות?
      את עולמנו ממלאת הטלויזיה והטוקבקים והתלוש בסוף החודש, אין לנו צורך בעצמאות כלכלית.

      NOT

    • אותי דאוקה חינכו שמצליחנים חיים בצניעות וגמילות חסד. (ל''ת)

      אבי, 21/10/10 08:13

      • מ צ ו י י ן ! לך על זה . . . (ל''ת)

        סוזן, 21/10/10 11:27

  • 29.

    מה אני למדתי מהתכנית .................................

    קוקוריקו, 20/10/10 14:49

    1. לא כל אחד מתאים לקחת סיכונים .
    2. צריך ללמוד טוב את הנושא שאתה בוחר להסתכן בו .
    3. מעט הון עצמי לא יזיק .
    4. אם אין לך ידע ולא הון תישאר היכן שאתה נמצא .
    5. תעלה במדרגות ולא במעלית ............

    • אתה טועה ואתן לך דוגמא.ישנן מוצרים ביחוד בתחום הפיננסי

      אבי, 20/10/10 16:12

      שנותנים לך עמלה מסוימת כל חודש בחודשו.העמלות נעות בין 10 ש''ח למאה ש''ח לחודש.אם תתמיד אתה ורעיתך ותחליטו שכל אחד ישיג תוך כמה שנים ובזמנכם הפנוי 500 איש הרי שמובטחת לכם שכר קבוע של קרוב ל20 אלף ש''ח.מכאן כבר הכל יותר קל.
      גם בנית בית פרטי על קרקע אינו סיכון רב.מנסים למכור אותו ברווח כבר כאשר המגרש ברשותך וגם אם לא הצלחת מהר הרי הרכוש עדיין שלך

  • 28.

    תזיז את הגבינה שלך

    מיקי מ., 20/10/10 14:33

    היא מה זה מסריחה

  • 27.

    הוא שכח לראייין את אלו שהמרו על הכל והפסידו. (ל''ת)

    פתי מי שמאמין, 20/10/10 14:26

    • זאת לא תכנית על מפסידנים זאת תכנית על מצליחנים (ל''ת)

      גבי, 21/10/10 22:15

  • 26.

    תכנית מסוכנת

    אני, 20/10/10 12:57

    ראיתי רק חלק קטן מהפרק הראדון. התכנית מעודדת לספקולציה ולקיחת סיכונים בלי שחושבים שרב האנשים שצופים בה לא ממש מוכשרים ואם יקחו סיכון פשוט יפלו...

  • 25.

    דווקא נהנתי מאוד

    יעל, 20/10/10 12:39

    כל הכבוד על היוזמה ועל נושא התכנית. הוא בוודאי יעשיר משפחות רבות בידע שלא היה להם.
    אהבתי בעיקר את הצילום בסעד עם הילדים החכמים

  • 24.

    תוכנית מאד מסוכנת. מתעלמת מכך שעל כל מצליח יש 100 שנכשלים ומשלמים. (ל''ת)

    כרגיל טלביזיה דפוקה, 20/10/10 12:30

  • 23.

    תכנית עלובה, נושא פופוליסטי ומגיש אנמי. (ל''ת)

    סתם., 20/10/10 12:30

  • 22.

    לא נעים להגיד, אבל זה היה ממש קשקוש

    י.ג., 20/10/10 12:25

    חלק מ''המצליחנים'' היו מפוקפקים למדי. חוץ מזה,
    הוא שכח לשאול את שאלת המפתח: למה האנשים האלה הצליחו ואחרים לא?! מישהו באמת חושב שכל אחד יכול להפוך לחיים כצמן?

  • 21.

    שרון גל משדר לי תמיד חוסר אמינות

    עודד ההנודד, 20/10/10 11:36

    אני לא אומר את זה מאינטרס או מרוע לב. ייתכן והוא אדם נחמד אך אני לא מצליח להאמין למילה שיוצאת לו מהפה.
    הוא פעם עם כיפה,פעם בלי. תמיד ניראה לי שהוא עוסק באיך שהדברים נאמרים ולא בתוכנם.
    צפיתי בתוכנית כי אני כלכלן .לדעתי מתבלבלים בערוץ 10 בין בידור לכלכלה.לא אצפה בה שוב כי לא ניראה לי שיש לה מה לחדש לי.
    בהצלחה.

  • 20.

    כתבה נכונה ומדויקת וגם נכונים דברי כל המגיבים המבקרים

    יוד, 20/10/10 11:19

    התכנית בעיקר גרמה לי להיכנס לדיכאון.
    נראה כמו מגזין של היפים והאמיצים שבא להראות רק כמה הם מוצלחים כולל שרון גל עצמו. פשוט תכנית פפארצי סטייל גיא פינס לענייני כלכלה ונדל''ן.
    התכנית רק מחדדת את עוצמת הפערים הסוציואקונומיים ההולכים ומחריפים.

  • 19.

    אלוהים ישמרינו מ'מצליחנים' כאלו (ל''ת)

    אבי, 20/10/10 11:12

  • 18.

    לא נאמר דבר על היחס

    ג'רמי, 20/10/10 10:58

    כלומר היחס בין אילו שניסו ולא הצליחו שאלא שכן הצליחו. המספךים הללו די חשובים. לפני שלוקחים סיכון, שהרי רעיונו את שלושת החברה של car2go והם אמרו שאם זה לא היה מצליח הם היו בבעיה רצינית. נכון שצריך לקחת סיכון אבל הוא חייב להיות מחושב.

    • אבא שלו קנה אותם!!!

      אחד שיודע, 20/10/10 11:52

      אביו של אחד השותפים הוא הבעלים של שגריר או של השותפה השניה ברכישה,אז במקום לשלם מיסים הוא קנה חברה שלא מייצרת הכנסות והעביר הכסף לבנו!!!
      אז...שלא יעבדו עליכם!!!

  • 17.

    פוטנציאל מבוזבז

    צופה לשעבר, 20/10/10 10:53

    לילה כלכלי - תכנית שפעם היתה מקור לידיעות ותובנות כלכליות בשפת העם - הפכה לתכנית בוטה, פופוליסטית וחסרת טקט. מציצנות ופרובוקציות בשקל הפכו לבון טון וחבל. התכנית הפכה לא נעימה לצפיה עבורי ובמקום תכנית אינפורמטיבית וקלילה הפכה לעוד טור רכילות טלוויזיוני רדוד שמארח מומחים דמיקולו שדעתם מענינת כקליפת השום. עדיף להשאיר את הבמה לגיא פינס - הוא עושה את העבודה מצוין וזה לא נאמר בציניות.

    • שכחת את המהות של 'לילה כלכלי' בימנו

      צופה לשעבר, 20/10/10 11:39

      מכירה בוטה ואגרסיבית של תוכן שיווקי. תוכנית פרסום בין הפרסומות

  • 16.

    ומה עם כל אלו שנכשלו (ל''ת)

    למה לא אומרים שהם עובדים 24/7, 20/10/10 10:46

  • 15.

    על כל אחד כזה שהצליח יש 100 שנכשלו...

    שי, 20/10/10 10:33

    האם שרון גל יביא גם אותם?
    האם הוא יספר ויתריע גם על המדינה שבה אנחנו חיים שמדכאת כמעט כל יזמה עם המיסים והביוקרטיה?
    לא במקרה המצליחים כאן הם מספר מצומצם של משפחות חזקות ומקושרות.

    • כמה מאלה שהצליחו, נכשלו בעברם?

      אבי, 20/10/10 12:15

      לא מספיק לראות כמה נכשלו.ישנן עוד כמה שאלות חשובות:

      כמה מאלה שהצליחו, נכשלו בעברם? (רמז: הרבה)
      כמה מאלה שהצליחו, למדו מכלשונם של אלה שלא הצליחו? (רמז: הרבה)

      וכמובן יש עוד שאלות רלוונטיות...

      השורה התחתונה - מי שרוצה להצליח כלכלית, חייב להיות חכם וגם להעיז.

  • 14.

    עם כל הכבוד לאלה שהעיזו והצליחו...

    דוד, 20/10/10 10:25

    למען האיזון למה לא עשו כמה ראיונות עם אלו שהעיזו ונפלו??? רק צד אחד מראים לנו ומחדירים בנו מוטיבציה לרוץ ריצת אמוק לבורסה ולסוכנויות הנדל''ן.

  • 13.

    לא מסכים עם הביקורת

    אבי, 20/10/10 10:23

    מדובר בפרק ראשון של סדרה וככזה הוא צריך להראות לנו סיפורי הצלחה. צריך לנפץ כמה מיתוסים (וצערי לטפח גם מס' קלישאות) הוא צריך לתת לנו חשק וחשוב מכך הוא צריך להראות ללנו שהרבה התחילו מהמקום בו אנו נמצאים היום: סלי חסכונות גדולים, עבודה, פחד מהלא נודע ועוד.
    אני יכול להעיד על עצמי. אני נמצא בצומת בחיי. עובד בעבודה מכניסה שאני לא אוהב, שגוזלת ממני 13 שעות עבודה ביום לפחות, עבודה מלחיצה, ועבודה עם בוס מעליי שכל תפקידי לרצות אותו ואז אולי אזכה בקידום או בהעלאה המיוחלת. וכרגע עולים מחשבות על עצמאות. ולא, אין לי יותר מדי כסף בבנק. אבל אני יכול להעיד על עצמי שההתחלה של התוכנית גרמה לי לתחושה מוזרה ונעימה בעמ''ש. תחושה שגם אני יכול לנסות. מקסימום אכשל (אבל לפחות לא יהיה אחד שיושב בבית קפה, מעביר ביקורת על כל העולם ומחכה שהכסף יפול עליי).
    בחציה השני התוכנית קצת דעכה. אבל התחושה שלי לא.

    • אני שמח שהתכנית גרמה לך לקנא.אני מקווה שזה יטיס אותך הלאה (ל''ת)

      יוסוף איסלם, 20/10/10 11:07

  • 12.

    הכל חוכמה כששוק ההון והנדל''ן הולך קדימה.

    aldo55 , 20/10/10 10:16

    כמה אנשים וחברות פשטו רגל

    הכל זה שילוב של מזל קשרים ועוד הרבה גורמים

  • 11.

    המדריך איך להפסיד תתחתונים

    איל, 20/10/10 10:12

    בתקופה שהכלכלה בכל העולם מתרסקת ולא רואים את סוף הדרך ,ממליצים לכם לפתוח עסק .

    • ממליצה לסייר בכמה קניונים ריקים שעל סף פשיטת רגל (ל''ת)

      אסי, 21/10/10 08:49

  • 10.

    השם האמיתי של התוכנית: ''שרון גל בדרך למיליון הראשון''

    ג'ו, 20/10/10 10:04

    כמו אבא עשיר אבא עני, הדרך למיליונים עוברת במכירת מיליוני ספרים....

    • נכון (ל''ת)

      hus, 20/10/10 11:14

  • 9.

    תכנית מעולה- גרמה לי לוותר על ריאל-מילאן

    טכני און, 20/10/10 09:56

    וזה לא פשוט לגבר לוותר על ליגת האלופות.
    נקווה לתכניות מוצלחות עוד יותר בשבוע הבאה.

  • 8.

    צודק צודק צודק

    ימימה חג'בי, 20/10/10 09:52

    עצות בשקל סטייל הנזיר שהזיז את הגבינה שלי

  • 7.

    לילה כלכלי=תכנית שיווק...

    בנק ישראל, 20/10/10 09:44

    אז נכון שלא מחנכים בארץ להתנהלות פיננסית,אבל התכנית שלך היא פרסומת אחת גדולה למכרים ונותני טובות הנאה אחרים,אבל את הטוב הוא שומר לפרקים הבאים...שם הוא יציג לנו את ידידתו ענבל אור המצליחה המתנשאת והמופלאה שעשתה ועושה מליונים על גבי מטומטמי שיווק שנופלים בפח ואת שותפיה האחים חג'ג'...ואל תטעה את הקהל,יש יותר עשירים שנולדו כך מאשר מתעשרים חדשים,רק שאלו לא מבקשים לקשקש בזנב ולהופיע בתכניות זולות בטלויזיה!!!הרי רק לפני יומיים בתכנית הזאת המליצו לזוג צעיר שחסך 200-300 אלף שקל בעמל וטורח להיכנס לבורסה ולסכן את הכל בזמנים מטורפים כמו היום!!!אז היזהרו מפרסומות!!!

  • 6.

    תכנית מצוינת - תודה שרון

    עידן, 20/10/10 09:43

    אני, שחושב על כל הנאמר כבר מספר שנים קיבלתי רוח גבית בעקבות התכנית ומתכוון להתחיל לעשות מעשה.
    יש לתכנית ערך מוסף משמעותי.
    אף אחד לא ציפה שיבוא מישהו ויגיד כדי להתעשר יש מתכון שהוא נכון ומתאים לכולם,
    תוציאו מחברות ותרשמו....
    כבר מחכה לפרקים הבאים בכליון עיניים.

    • אתה כנראה אח\\מפיק\\במאי של שרון גל או שאתה באמת אוויל משריש

      מיקי מאריאל, 20/10/10 11:04

      שבועיים פרומואים לתוכנית בולשיט אחת גדולה
      שכל מה שהיה לה להציג זה את הגימל-יא-פיכס ואיזה ילדים מיליונרים זבי חותם של איזה קבלן בשם חג'ג.
      אף לא ציפה לכלום זה רק הפרומואים הציגו זאת כך.
      נ.ב וכן קיבלתי רוח גבית כי אם ג.יפית וכלתה מומו מצליחות למכור זבל במיליונים בעזרת תשדירי דראעק (עם רזולוצית מסך מיוחד להרזות את מומו וליפות את הטרול)
      אז רסמי אין לאבד תקווה.כולנו יכולים

      • לידיעתך - אין לי קשר אליו

        עידן, 20/10/10 11:47

        תמשיך לגרד גרושים ואת הביצים שלך תוך היתקעות עם החיים שלך.

        • אז ככה......

          מיקי, 20/10/10 15:29

          אני לא מגרד גרושים כלל וכלל.
          כיום אני איש הייטק ובעברי גם עסק קטן שהקמתי בעזרת בייציי ולא בעזרת ''רוח גבית'' של איזה כתב פלילים לשעבר.
          את העסק סגרתי בגלל קשיים כאלו ואחרים וכן עלה לי ''קצת'' יותר מ10000 שקל השקעה כמו מטאור אחד או שניים שניצפו בתוכנית.
          טוב לי מאד איפה שאני נמצא אבל תמיד שואף קדימה.
          מה שחמור זה שאתה מקבל רוח גבית מכתב סוג ז'
          שלא חף מאינטרסים שעובד בערוץ מסחרי.

          מעניין באיזה שלב בתוכנית אם בכלל הגורו שלך יפרסם כמה עסקים קרסו ונסגרו על כל אחד שהצליח.
          בהצלחה אדון מתלהב\\פתי

  • 5.

    מה עם אלו שלא הצליחו, תראה שאפשר ליפול גם

    ערן, 20/10/10 09:36

    ומה ההפחדות לגבי רכישת דירה לזוג הצעיר אתה אומר רק לא ולא אבל מה כן? אז לא לקנות דירה כן לקנות ההוא מיובלים לא נתן שום טיפ, מזה הוא מרוויח?

  • 4.

    מי רוצה להיות יפה

    דב רופאלי, 20/10/10 09:30

    בהמשך נציג את הפרקים הבאים
    -מי רוצה להיות יפה
    -מי רוצה להיות בריא
    -מי רוצה להיות כתב מוצלח
    -מי רוצה להיות סחבי
    -מי רוצה להיות ראש ממשלה

    בפרקים יוצגו ראיונות עם כתבים מגלומנים המבינים בכל ומשחקים אותה קול.

    • :-) (ל''ת)

      :-(, 20/10/10 11:34

    • גאון! (ל''ת)

      :), 20/10/10 14:14

  • 3.

    דווקא אהבתי (ל''ת)

    מיליונרית פוטנציאלית, 20/10/10 09:11

  • 2.

    הגם שרוב התוכנית היתה מבוססת על קלישאות, מדובר בתוכנית נחמדה מאוד (ל''ת)

    ירון, 20/10/10 09:10

  • 1.

    לא מסכים עם הקביעות האלו

    ישראלי, 20/10/10 08:51

    נכון! התכנית אינה נותנת עצות פרטניות כגון רכוש מניה זו או אחרת.
    אבל העיקרון נכון - לא תסכן כלום, לא תרוויח כלום. הרעיון של התכנית הוא פשוט: אל תפחד לנסות. לא תנסה לא תדע, לא תסכן לא תצליח.
    הבעייה הגדולה של התכנית היא שמציגים רק את המצליחנים ולא מראים את המפסידים.
    מעניין לראות מי הפסיד ומה הוא עושה עכשיו.