• 92.

    אשכנזים- שפה מליצית

    עו''ד, 09/03/13 13:34

    מעניין אותי לדעת למה כל ה"האשכנזים" שטקבקו בשרשור הזה כותבים בשפה מליצית? ההתנשאות הזאת מחליאה אותי ואין מקום לשפה כזאת אפילו בבתי המשפט. אז מספיק להתייפיף ולהתחבא מאחורי מילים גבוהות. דברו תכלס!!!! הסיבה היחידה שאנשים אפילו קראו את הכתבה הייתה בעקבות הכותרת.

    IP: 81.218.97.45דווח על תגובה זו

  • 91.

    חמודה קובי פרץץ המלך מי את ביכלל יאשכנזייההההה בעע (ל''ת)

    קובי פרץ המלך !, 23/10/10 17:46


    IP: 109.65.147.109דווח על תגובה זו

    • טיפשים היו ויהיו

      עידו, 10/11/10 17:50

      טיפשים היו ויהיו תמיד,מי שכותב ''מי את''זה מי שהעדר חשוב לו יותר מהאיכות,הוא מי שבודד את התרבות מהעם,הוא המתלהם,הזחוח,רודף המילה הנוראה ''סלבס'',אני מקוה מאד שרוני אלטר והמוסיקה שלה ישארו אתנו עוד הרבה הרבה שנים.

      IP: 77.127.82.242 דווח על תגובה זו

    • אין מקום להשואה

      ארי, 20/11/10 14:38

      טיפש נשאר טיפש וכלום לא ישנה

      IP: 188.64.200.4 דווח על תגובה זו

  • 90.

    הכי אהבתי את השירים ''למות קצת'' ו''זה האויר שאני נושמת''

    אחלה אלבום, 09/10/10 23:23

    תמשיכי ככה

    IP: 93.172.15.241דווח על תגובה זו

  • 89.

    גם עברי לידר אוהב את רוני אלטר ועבד איתה (ל''ת)

    גל, 09/10/10 17:57


    IP: 93.172.15.241דווח על תגובה זו

    • ביצוע מרטיט

      מעריצה, 10/10/10 17:21

      ואיך שהיא ביצעה בצורה מרטיטה ובלתי נשכחת את ''מת אב ומת אלול'' בסדרה משירי צביקה פיק שעברי לידר היה המפיק המוסיקלי,לא מבינה איך הבצוע של רוני אלטרצ לא הפך לאייקון תרבותי ברדיו,שוב,מי שמייחצן עצמו-יושמע,לאו דוקא האיכות קובעת

      IP: 77.127.82.179 דווח על תגובה זו

  • 88.

    רוני את הדבר הבאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא

    מירב ל., 09/10/10 15:46

    חולה עלייך

    IP: 93.172.15.241דווח על תגובה זו

  • 87.

    רוני יפה מקסימה איך אפשר לא להתאהב

    איתי, 09/10/10 14:38

    חבל שהיא תפוסה. . .אבל אולי זה ישתנה פעם....מחכה רק לך רוני.

    IP: 93.172.15.241דווח על תגובה זו

  • 86.

    רוני אלטר כובשת את הפלייליסט ובצדק!! (ל''ת)

    גלגלגלגלצ, 09/10/10 11:46


    IP: 93.172.15.241דווח על תגובה זו

  • 85.

    אלטר. מבצעת רגישה בעלת קול חם ולטפני. לא לפספס אותה...

    לילה, 08/10/10 20:38

    שמעתי כמה שירים ביוטיוב ונפלתי ממנה

    IP: 85.250.24.109דווח על תגובה זו

    • גם אני הרגשתי כך

      מעריצה, 08/10/10 23:22

      פשוט נפלתי,וכמה שמקשיבים יותר לאלבום-יותר מתאהבים,מקוה שהיא תמצא לה דרך ייחודית משלה,כמו שהיא התחילה כאן ושלא תיקשר יותר מדי לאביה או למשפחתה,היא ברמה כל כך גבוהה ויש לה המון מה להציע-שהיא צריכה ''להביא''משהו חדש במוזיקה

      IP: 77.127.86.191 דווח על תגובה זו

  • 84.

    השיר ''כמה דקות קרובות'' - התאהבתי. . . .

    הגשם הראשון, 08/10/10 14:10

    השיר החותם את האלבום, שכתבו נתן סלור יסמין אבן ואלון לוטריגר כבש את ליבי .

    IP: 85.250.24.109דווח על תגובה זו

  • 83.

    אלבום חורפי אולטימטיבי עם שירים מרטיטים (ל''ת)

    קרן, 07/10/10 23:26


    IP: 93.172.13.42דווח על תגובה זו

  • 82.

    מכירה את רוני אישית היא בחורה חברותית רגישה ומקסימה

    יעל, 06/10/10 21:43

    אין בה שמץ של רוע או גזענות. העתונאי חידד דברים בצורה מוגזמת וחבל שכך. אבא שלה עשה את הסרט גבעת חלפון והם הישראלים הכי שורשיים וחברמנים

    IP: 93.172.60.229דווח על תגובה זו

  • 81.

    אלבום יפה ומרגש, רוני מזכירה את ג'וזי כץ (ל''ת)

    רחלי, 06/10/10 18:36


    IP: 93.172.60.229דווח על תגובה זו

    • שידרוג

      מהורהרת, 07/10/10 00:18

      נכון,אלבום יפה ומאד אייכותי,ג,וזי כץ מקסימה,אבל רוני אלטר היא זמרת הרבה יותר מעולה וגם מוזיקאית ולא רק מבצעת-שידרוג שכזה

      IP: 77.127.82.211 דווח על תגובה זו

  • 80.

    הזמרת המלחששת הזו היא סקס אייקון! לא חשוב מאיזו עדה!!

    גבר גבר, 06/10/10 17:37

    עזבו את הדיבורים, תסתכלו על התמונה שלה ותקשיבו לקול הסקסי שלה ותהנו!

    IP: 93.172.60.229דווח על תגובה זו

  • 79.

    הזמרת הזו תהיה נינט/אפרת גוש החדשה - באחראיות. (ל''ת)

    להתראות רוני דלומי, ברוכה הבאה רוני אלטר, 06/10/10 17:28


    IP: 93.172.60.229דווח על תגובה זו

    • כמה רמות מעל

      מהורהרת, 07/10/10 00:20

      אין לדעתי מקום להשוואה,היא הדבר האמיתי,גוש-סתם צועקת ומתחנחנת ואת נינט הרגו הסטייליסטים והמרוץ אחרי האיניות,רוני אלטר עושה דברים מושלמים

      IP: 77.127.82.211 דווח על תגובה זו

  • 78.

    רוני אלטר יפה מעממתתת!!!! את הדבר הבא!!!!!! את פנויה???

    יניב, 06/10/10 17:17

    סוף סוף זמרת מצליחה שגם נראית טוב

    IP: 46.116.171.80דווח על תגובה זו

  • 77.

    אלבום שכולו שירים מדהימים. קודם תשמעו ואחכ תגיבו (ל''ת)

    עינת, 06/10/10 17:13


    IP: 46.116.171.80דווח על תגובה זו

  • 76.

    האלבום של רוני נפלא, ולידיעתכם היא עשתה דואט עם דודו טסה (ל''ת)

    לימור, 06/10/10 17:06


    IP: 46.116.171.80דווח על תגובה זו

  • 75.

    אלבום קסום,גם לספרדים

    שורשי בארץ., 05/10/10 15:24

    כתבת יפה ונוגע אבל כישראלי בן ישראלים,עם שורשים משני הכוונים,אני לא ממש מסכים אתך שבעלי המאה בארץ הם אשכנזים,אולי אפילו להפך,אין ספק שרוני אלטר מביעה מצוקה של רבים מאתנו,אין ספק שהעתונאי שראיין אותה,כאיש תקשורת,בחר כותרת לכתבה שמנסיון אישי,לא בטוח שהיא בכלל אמרה את המשפט הזה או אחרים שבגוף הכתבה,ואין ספק שרק המוסיקה צריכה לדבר,ובמקרה הזה ''כיס אויר'' הוא אלבום קסום ויפה מאד.

    IP: 84.228.67.214דווח על תגובה זו

  • 74.

    הכל מתחיל ונגמר בתקשורת.

    דנה כהנא, 04/10/10 21:44

    אף מוצא לא באמת עליון. הכל תלוי בדרך שהתקשורת מציגה, וזה- משפיע על החברה והורס את כור ההיתוך במדינה.
    למשל, באח הגדול, עונה 1- הדוגמה הכי לעוסה- יוסי בובליל בתפקיד המזרחי המטומטמ. שפרה קורנפלד בתפקיד האשכנזיה אצילת הנפש. למה לא הביאו פרחה אשכנזיה? הן קיימות בשפע. למה לא הביאו אקדמאי ספרדי חכם? גם הם קיימים. התקשורת מקבעת את הסטיגמות האלו כי זה מה שנוח לה.
    בסופו של דבר, בעל המאה הוא בעל הדעה- ובעל המאה הוא אשכנזי והסטיגמות על המזרחיים מוכרות נהדר.
    דרך אגב, המזרחיים הצעירים על חוף הים מתנהגים כך- כי כך התקשורת משדרת שעליהם להתנהג.
    אני חצי-חצי כך שאני לא משוחדת לאיזה צד. אם התקשורת תתרכך, תתערבב, ותהיה באמת כלב השמירה של הדמוקרטיה כמו שהיא אמורה להיות-חזון כור ההיתוך יתקיים.

    IP: 85.65.3.170דווח על תגובה זו

  • 73.

    רוני-בעזרת השם ושמך גם-שתצליחי

    מיכל, 04/10/10 09:53

    ושתעשי חייל עם הנקיון,התמימות,הכשרון האדיר,הקול השמיימי ושכל האידיוטים הממהרים לתקוף-יחזרו לביתם ויתפתחו קצת.שלא יתן השם לאיש לפגוע בך.

    IP: 77.127.82.211דווח על תגובה זו

  • 72.

    וואי כמה תסכול.. כנסי ותראי כמה את טועה

    איציק, 04/10/10 04:27

    את מתבכיינת כאילו יש לך חנות בגדים כושלת שממולך קמו מתחרים. מוזיקה זו לא סחורה, מוזיקה זה בשביל הנשמה. פה הטעות שלך

    למה שלא תלכי קצת עם הזרם? ראי מקרה הדג נחש שהוציאו את שיר נחמה ביחד עם יהודה קיסר. זה עשה להם רק טוב. השיר הזה מושמע בכל מקום

    שתהיי בעניינים, כל אמן שמתבכיין על ה''השתלטות'' מבזה את עצמו עוד יותר, הרי זה לא שכל התקליטנים והשדרים ירחמו עלייך עכשיו. ויצאת פה די גזענית, התעשייה המזרחית מאוד גדולה והקהל עצום. סתם נכנסת עכשיו לרשימה השחורה ביחד עם מתי כספי ונורית גלרון שלכלכו...

    איך אמר איציק קלה: ''יש להם זיכרון קצר, שכחו שאנחנו היינו מקופחים 50 שנה''

    אז יאללה תתקדמי

    IP: 85.65.174.250דווח על תגובה זו

  • 71.

    בעזרת השם גם לא תצליחי ובחיייים לא ישימו ותך בערוץ 24! (ל''ת)

    משה פרץ ה-מלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!, 03/10/10 20:55


    IP: 84.228.221.169דווח על תגובה זו

    • מתלהמים-תתביישו

      ענת, 03/10/10 23:12

      כל הלכלוך שיוצא כאן על הזמרת הנפלאה הזו-רק מוכיח כמה אתם המתלהמים,פרימיטיבים,רעים,טיפשים גמורים,תתבישו לכם,לכו הביתה,קראו משהו,אולי שוב את הראיון הזה שאיזה עתונאי נהנה לתת לו שם ,שלא בטוח בכלל שהיא אמרה את המשפט הזה,אבל אין ספק שהאלבום שלה נפלא.

      IP: 77.127.82.211 דווח על תגובה זו

  • 70.

    אדוני העיתונאי

    גנוב, 03/10/10 17:22

    סתם מעניין לחשוב, מה האינטרס של רוני אלטר לצאת במסע התנשאות על חצי עם במסגרת יציאת תקליטה החדש. זה מוזר מדי. מריח מהרבה כתיבה עיתונאית שמחפשת אייטמים בכוח. גם במחיר הוספות וסילופים!

    IP: 77.194.70.219דווח על תגובה זו

  • 69.

    אלימות

    ציפי, 03/10/10 17:07

    איך אתם מצליחים להצדיק כל דעה קדומה עליכם, זה לא יאומן! מי הגזעני,האלים,האטום והשם עצמו מעל לאחרים? רוני אלטר או כל אחד כאן שמגיב כאילו הבחורה צריכה לפחות להימחק? היא אומנית שתארה אמת יבשה שקשורה במוזיקה!לא מסכימים איתה? אז תגיבו לענין! אף אחד מאילו שקפצו להגיד שתחזור לאלוהים יודע איפה,לא הגיב על מה שאמרה אלטר באמת. מענין למה...

    IP: 77.194.70.219דווח על תגובה זו

  • 68.

    מבינה למה התכוונה

    נטע, 03/10/10 16:02

    מה הקטע?מה הרוגז?זו עובדה שסוג מוזיקה אחד השתלט כאן על מה שנקרא ''תרבות'' אתם לא יכולים להתווכח עם זה,כמו שאתם גם לא יכולים להתווכח עם מי שמרגיש ואוהב דברים אחרים,זו זכותה כמו זכותכם ואין צורך להתרגז ולכעוס,ביחוד שהיא מדברת על סוג תרבות והכועסים כאן מיד מסלפים את זה לגזענות,מאיפה?סתם מחפשים לריב
    בטוחה שאין להם מושג מה המוזיקה שלה,מי הוא עלי מוהר,מה הוא כתב,אבל לקלל,להעליב-זה מייד,תעצרו,תחשבו,פתחו את הלב והנשמה,אולי אפילו תתאהבו ,כמו רבים מאד,במה שרוני אלטר עושה ובאיך שהיא שרה

    IP: 77.127.82.211דווח על תגובה זו

  • 67.

    הרדידות בארץ

    מ, 03/10/10 14:46

    גם אני לא מוצאת את עצמי בים הערסיות, המוסיקה הרדודה. מזדהה עם כל מילה. אני אשכנזיה נשואה למזרחי. יש לו תואר שני , אבל המנטליות לא השתנתה. אני רוצה שילדיי, יקראו ספרים, ישחקו משחקי קופסא ולא יצפו בתוכניות רדודות.הוא מעודד את בתי בת ה14 לראות כמעט מלאכים ותוכניות ריאלטי.בקיצור כל הזמן יש ויכוחים על הנושא. אני שוקלת להיפרד ממנו. פשוט הוא הורס לי את הילדים. בנות,לפני שאתן מתחתנות תחשבו אם תפיסת העולם שלו מתאימה לכם.

    IP: 80.230.39.146דווח על תגובה זו

    • לא המשכתי קשר עם מישהו בגלל השפה הוולגרית שלו

      מסכימה אתך, 03/10/10 17:38

      מאותה הסיבה

      IP: 84.229.46.26 דווח על תגובה זו

  • 66.

    רוני לא אשמה רועי אשם!!!!

    ר, 03/10/10 14:36

    הוא בחר את הכותרת הזו. בשביל לעצבן את כולכם.והוא הצליח יפה מאוד.

    IP: 79.183.132.31דווח על תגובה זו

  • 65.

    תחזרי חזרה לאירופה שם מקומך (ל''ת)

    מזרחים על המפה, 03/10/10 13:22


    IP: 217.132.51.16דווח על תגובה זו

    • תחזור אתה!

      כועסת, 03/10/10 15:19

      למה?מאיפה האלימות שלך ושל דומיך?מה היא אמרה?את האמת,שהמוסיקה בסגנון החאפלות השתלטה על כל פינה ושהיא,וזו זכותה,לא ממש מתה על סוג המוזיקה הזה,אז מאיפה הגזענות שלך לשלוח אותה למקום שהוא לא שלה?היא ישראלית בטוח לא פחות ממך
      ומה עם המוזיקה המצוינת שהיא עושה?כל הכבוד לה ושתמשיך ככה,ואתה-תתביש לך,תיכף תצעקו-לרצוח,כמו לפני רצח רבין.

      IP: 77.127.82.211 דווח על תגובה זו

  • 64.

    ככה מוכיחים פואנטה

    אבי תל אביב, 03/10/10 12:11

    אני קורא את התגובות כאן ולא מאמיןִִתרגיל מעניין׃ להחליף בזמן הקריאה ־מזרחי־ב־אשכנזיִ אז מה?מישהו היה קופץ?מתקיף בכל כך הרבה התלהמות? מה היא כבר אומרת?שסוג מסוים של מוזיקה, שבוא נודה, הוא לא מש איכותי, משתלט על המדיה? מישהו כאן יכול לטעון אחרת? לא מכיר את הדיסק אבל עוד היום אקנה אותו! אני,אבי,מרוקאי מתל אביב. תל אביבי גאה! מרוקאי קצת פחות גאה בעקבות התגובות כאן.

    IP: 77.194.70.219דווח על תגובה זו

    • כל מילה בסלע

      נחי,קרית אונו, 03/10/10 12:57

      מילים נכונות,ותהנה מהדיסק המרגש,תנו לאמן להביע דעתו.

      IP: 77.127.82.211 דווח על תגובה זו

  • 63.

    על מה בדיוק מתגאים האשכנזים הסלאבים האלה ממזרח אירופה ? (ל''ת)

    לא מבין ....כרוב כבוש ועלוב, 03/10/10 11:31


    IP: 109.64.127.160דווח על תגובה זו

    • לכם יש קוסקוס לאשכנזים יש פרסי נובל (ל''ת)

      אריק, 03/10/10 11:57


      IP: 85.65.157.78 דווח על תגובה זו

      • שד עדתי

        מעניין למה..., 09/03/13 14:29

        אריק היקר, במקום לזרוק לאוויר משפטים מטומטמים שאת משמעותם אינך יודע אולי תחקור ותבין מה ההגיון מאחורי זה.
        יש סיבה לכך שאין שופט עליון, דיקן, זוכי פרס נובל. הרי לא ייתכן שכ50% מהמדינה שהם מזרחיים אין ייצוג בתחומים הללו. הרי אתה באמת מאמין שאשכנזים נולדו יותר חכמים? זה הכל עניין הרבה יותר עמוק ממה שכל אחד חושב פה. אומרים שאין גזענות ואין שד עדתי, המוזיקה מזרחית שולטת... תפתחו את העיניים ותראו שהאליטה בישראל הם אשכנזים וכל זה בגלל הדור הקודם. אבל בעזרת השם כל זה הולך להשתנות ואתם יודעים איך? בזכות כלי שנקרא התבוללות... כן כן אותו כלי שהיהודים השתמשו במערב גרמניה בשביל להשתלב. הרי לא השארתם ברירה. אפילו בארה"ב יש ראש ממשלה שחור שעד לפני 150 דיברו כמוך.

        IP: 81.218.97.45 דווח על תגובה זו

  • 62.

    שרה מזרחית בצורה משובחת

    מורן, 03/10/10 09:54

    שמעתי את רוני אלטר מבצעת בהופעה, שיר בערבית עם דודו טסה הנהדר.היא שרה בעוצמה,ברגישות ובאהבה את השיר הנפלא הזה-חברה,מספיק,זכותה לא לאהוב את המוזיקה שרבים כאן אוהבים,היא לא מתקיפה את הזמר המזרחי או את המזרחיים-היא מדברת על מה מפריע לה במה שעשו מהמוזיקה המזרחית,זהו.

    IP: 84.228.168.199דווח על תגובה זו

  • 61.

    עוד פוסטמה שרוצה צומי !

    אריה - מודיעין, 03/10/10 09:12

    למה לבזבז כתבה שלמה עליה?

    IP: 80.74.100.131דווח על תגובה זו

  • 60.

    צודקת במאה אחוז

    עידו מהקריות, 03/10/10 08:45

    ערוץ 24 (ערוץ מוזיקת אלג'זירה) באמת עושה אפליה בקטע הזה
    ומי שחושב שכל העם רוצה לשמוע מזרחית טועה, רוב העם לא רוצה לשמוע את זה. פשוט שומעים רק את הערסים שנדחפים לכל מקום וצועקים ומייללים

    IP: 62.0.101.253דווח על תגובה זו

    • ישראל נראית כמו אספסוף ערסים בכל מקום ! (ל''ת)

      אריק, 03/10/10 09:15


      IP: 85.65.157.78 דווח על תגובה זו

  • 59.

    מי זו הבחורה הזו אגב? וחוץ מזה ערסים צריכים למות

    ניר, 03/10/10 08:14

    וכמה שיותר מהר יותר טוב .

    IP: 91.135.102.195דווח על תגובה זו

  • 58.

    לפחות היא לא שרה באנגלית...

    שמוליק, 03/10/10 02:43

    כמו כל הזמרים האשכנזיים והפלצנים שעברית כבר לא מספיק מגניבה בשבילם.
    חבל שהיא בחרה בצורה עלובה ומעליבה כדי להתפרסם קצת במקום להצטלם ערומה או משהו...
    בקיצור אשכנזים נמאסתם! לכו לעבוד בהייטק ולנגב חומוס ביפו (כי זה אותנטי) ותשאירו את המוזיקה לאנשים עם כישרון במקום לבלבל לנו את השכל עם הדיכאונות שלכם והחרדות שלכם.

    IP: 212.116.164.2דווח על תגובה זו

    • חחחח....תכלס (ל''ת)

      דודו אהרון, 03/10/10 05:02


      IP: 212.116.164.2 דווח על תגובה זו

  • 57.

    עלי (שאני מאד אוהב) מתהפך בקברו... (ל''ת)

    אנחנו בשנת 2010, 03/10/10 01:35


    IP: 109.66.37.16דווח על תגובה זו

    • עלי דוקא היה מבסוט

      נחי,קרית אונו, 03/10/10 13:01

      איך אתה יודע?עלי,ככל הידוע לי,היה מגבה אותה בריבוע,ראה מה שכתב ב ''מקס ומוריץ''וגם זה,בנסיון להיות עדין ככל האפשר.היא מבטאת מצוקה של ציבור לא קטן,דמוקרטיה,לא?

      IP: 77.127.82.211 דווח על תגובה זו

  • 56.

    תחזרי לרוסיה ,פה זה המזרח התיכון אין מקום לחיוורים השמש מסוכנת (ל''ת)

    אריק המדוכא, 03/10/10 01:25


    IP: 217.132.202.43דווח על תגובה זו

    • זו גם ארצה

      תמי, 03/10/10 09:56

      זו גם ארצה,וככל הידוע לי,משפחתה כאן מעל 120 שנה,אז היא שורשית לא פחות מאחרים והיא מבטאת את טעמה,והאלבום שלה,שאליו יש להתייחס,הוא חווית מוסיקה יחידה במינה.

      IP: 84.228.168.199 דווח על תגובה זו

      • תמי זו ארצה ואם יש לאריה בעיה שיחזור לאטלס (ל''ת)

        יאללה חפלה אח שלי, 03/10/10 10:45


        IP: 212.116.169.135 דווח על תגובה זו

    • אריה למה לא תחזור למגרב המלך אוהב אותך שם (ל''ת)

      ירון זהבי, 03/10/10 10:44


      IP: 212.116.169.135 דווח על תגובה זו

      • יש לי פיתרון

        נביל היבוסי, 03/10/10 10:52

        שכל אחד יחזור למקום שממנו בא .
        אריק למגרב הצחיחה .
        ירון למזרח אירופה העניה .

        IP: 109.64.127.160 דווח על תגובה זו

  • 55.

    ככה עושים מוסיקה.

    .., 03/10/10 00:36

    כל הכבוד.

    IP: 212.199.123.178דווח על תגובה זו

  • 54.

    כל זמר אשכנזי שלא מצליח למכור, ''עושה סיבוב'' על המוזיקה

    המזרחית., 03/10/10 00:22

    בחורה פתטית.

    IP: 88.180.116.69דווח על תגובה זו

  • 53.

    חמודה לא הכרחי להיות אשכנזיה כדי להיות גאה

    לא מנסה להצית אש בין עדתית תקשיבי להגיון, 03/10/10 00:17

    אני לא נלהב להתלהם עליך כמו מזרחים שמגיבים כאן נגדך
    כי אינטואיטיבית נראה לי שאת לא גזענית אלה שבחרת מילים גרועות
    זה נחמד להיות גאה במוצאך אפילו אם אתה מזרחי ( תתארי לך )
    אבל אשכנזיות לא שמה שום חותמת איכות עליך
    לא בזמנינו אולי פעם לפני עשרות שנים זה היה נותן לך מיקדמה
    היום חובת ההוכחה חלה עליך כמו גם על זמר הקסטות האחרון מהתחנה המזרחית
    ואם האלבום יכשל - ואני מקווה שלא - אף אחד לא יזכור שהיית אשכנזיה או לא

    IP: 89.139.23.162דווח על תגובה זו

  • 52.

    התקשורת ותושבי מדינת תל אביב מייצרים את הגזענות מחדש

    שם לב, 02/10/10 23:42

    אייל גולן הוא רק תירוץ עלוב, תירוצים אחרים לא תקפים כלל טוענים שיש גזענות כלפי אשכנזים. הם הביאו לכאן גויים מברה''מ ומכל המדינות הנחשלות של העולם מתוך כוונה אחת שלא יהיה כאן עם יהודי.

    הם לא רוצים להאמין ולקבל שהם והמזרחים הם אותם יהודים בדיוק, למרות שאפילו המחקרים הגנטיים טוענים זאת-הם אימצו את הגזענות האירופית, רק שהם בדיוק מאותו גזע שאותו הם מתעבים.

    ומה יותר דפוק מבחורה חצי מזרחית שמדברת בכזאת גזענות?

    השמאל רוצה להאמין שהוא אירופה, נוח לו להיות מנותק ונוח לו לטעון שהמזרחים לא תרמו כלום בשעה שבעשר אצבעות הם הדביקו את הפער שהגזענים מבין האשכנזים יצרו בכוונה וע''י אפליה שמתועדת היטב.

    מעניין שהמזרחים בצרפת ובקנדה הגיעו לשיא ההישגים כמדענים, אנשי עסקים וכ''ו-יותר מוצלחים מהאשכנזים לא פעם וכאן להיות פולני זאת כזאת מציאה.

    IP: 84.228.99.191דווח על תגובה זו

    • היא לא ''חצי מזרחית'', היא אשכנזיה כמעט מלאה, יש איזה משהו ''מצרי''. (ל''ת)

      היא לא חצי מזרחית, היא אשכנזיה מלאה באשכנזיות., 03/10/10 00:28


      IP: 84.229.161.202 דווח על תגובה זו

    • אשכנזים הם לא אירופאים

      שגיב א., 03/10/10 07:46

      הם לא נראים כמו אירופאים או דומים להם גנטית הם הרבה יותר לארמנים או צוענים, אבל סקנדינבים או אוסטרים הם ממש אבל ממש לא.

      IP: 24.24.178.63 דווח על תגובה זו

      • הם סלבים .''סלבס''=עבדים . סתם עבדים שכביכול התגיירו ... (ל''ת)

        בכלל לא יהודים ., 03/10/10 10:54


        IP: 109.64.127.160 דווח על תגובה זו

  • 51.

    חתך מייצג של האליטה הגזענית הרקובה

    ג. אביבי, 02/10/10 22:53

    רוני אלטר כזמרת היא דוגמה מייצגת למה שעושים קשרים וקשרי משפחה למי שאין לו/לה טיפת כישרון. הגזענות הרעילה הנודפת מכל משפט שני שלה מאפיין את כל הקאסטה הצפונבונית וככל שהמרואיין טיפש יותר כך הוא משחרר יותר.
    ריקבון של גזענות אשכנזית.

    IP: 109.186.9.244דווח על תגובה זו

    • מדובר במוזיקה,אין כאן טיפת גזענות

      תמי, 03/10/10 10:01

      ואם היא היתה אומרת -אני ספרדיה גאה''אז ברור שההתלהמות לא היתה אפילו מתחילה,מה שמוכיח שמה שהיא אומרת,נכון לגמרי,והמוסיקה השיטחית,הגרועה,הפשטנית,הצעקנית שמשתלטת עלינו מכל הכוונים,היא ממש לא המוסיקה המורכבת והיפה ששמעתי בבית אצל משפחתי ממוצא לבנוני כמו גם מוסיקה מזרחית מצרית וטוב שמישהו יעשה את ההבדל-מוסיקה היט טובה או גרועה,ומה ששולט כאן-זו מוסיקה פשוט איומה והאלבום שלה-מהמם.

      IP: 84.228.168.199 דווח על תגובה זו

  • 50.

    מוסיקה זה עניין של תרבות - לא סובל מזרחי - זה גס וולגרי ומטומטם מדי (ל''ת)

    אבל זה מה שהרוב בישראל אוהבים - וזו הרמה., 02/10/10 22:34


    IP: 89.138.133.101דווח על תגובה זו

    • ומי אתה בדיוק שתקבע מה היא רמה טובה או לא ? ואם יש בכלל דבר כזה ...... (ל''ת)

      שחצן עלוב ומתנשא . על מה ?, 03/10/10 09:22


      IP: 109.64.127.160 דווח על תגובה זו

  • 49.

    די כבר הם המזרחית,למה לערב את זה! אם את מוכשרת תצליחי אם לא אבא יממן (ל''ת)

    עידו, 02/10/10 22:11


    IP: 85.65.6.22דווח על תגובה זו

    • אבא לא מימן

      ד.תל אביב, 03/10/10 10:04

      ככל הידוע לי,אבא של רוני לא מימן לה את האלבום והוא הופק על ידי מישהו שלא קשור אליה בקשרי משפחה או ברנג''ה אלא מישהו שהאמין,וצדק לגמרי,שיש לה מה להציע

      IP: 84.228.168.199 דווח על תגובה זו

  • 48.

    לא כל מי שלא אוהב מוזיקה מזרחית הוא גזען

    דוד, 02/10/10 22:11

    תפסיקו לקשקש כבר

    IP: 93.173.176.54דווח על תגובה זו

    • נכון-רק מי שמרגיש יותר ''תרבותי'' בשל מוצאו. (ל''ת)

      הוא גזען, 02/10/10 23:19


      IP: 84.108.177.234 דווח על תגובה זו

      • רק חבל שלא כתוב שהיא מרגישה כך

        יהונתן, 02/10/10 23:43

        תפסיקו להתבכיין - לא כל מי ששונא מוזיקה מזרחית הוא גזען

        IP: 46.116.14.68 דווח על תגובה זו

        • יהונתן אתה צודק . אם מישהו שונא מוסיקה מזרחית הוא לא

          יוני ברושט, 03/10/10 11:04

          גזען .אבל לבוא ולהגיד :''המוסיקה שלי יותר טובה . שלכם נחותה ''.....זאת התנשאות .
          אתה בהחלט יכול להגיד שקוסקוס מגעיל אותך .
          אבל להגיד שגפילטעפיש יותר טוב ? כל , אחד וטעמו.
          אתה יכול להגיד שהגפילטעפיש הזה יותר איכותי מהגפילטעפיש ההוא ...
          מוסיקה מזרחית שנה ממוסיקה מערבית .זהו!

          IP: 109.64.127.160 דווח על תגובה זו

  • 47.

    צודקת לגמרי

    יוסף, 02/10/10 22:08

    אני מאד אוהב את השירה של רוני אלטר,גם את מה שהביאה למטרופולין,והנה,אני ממוצא מזרחי,ומה שהיא אומרת בכתבה מדבר אלי מאד,שייך לרוב דומם שכלימת מה שעשו לזמר המזרחי,נשאת גם כתפיו,רוב דומם שקצה נפשו מהעמדת הפנים שאין מה לעשות,שככה זה,שאז לא ניפתח ערוץ 24, ונישמע רק דיסקים כי גם רדיו כמעט ולא אפשר לפתוח,ואיזה יופי שזמרת מצוינת,עם קבלות,מדברת כאן,בתמימות וביושר על מה שאני ורבים אחרים חושבים זמן רב,ההתלהמות סביב דבריה-מוכיחה את צדקתה דוקא.

    IP: 84.228.168.199דווח על תגובה זו

  • 46.

    אין דבר כזה אשכנזי גאה

    ספרדי, 02/10/10 22:02

    האשכנזים בארץ נכנעו ללא קרב. נטלו דרכונים זרים והמשיכו לדרכם.
    מערכת החינוך, המשטרה, משרדי הממשלה השונים - כולם לבנט.

    IP: 84.94.53.241דווח על תגובה זו

  • 45.

    איך שגלגל מסתובב לו...

    עוד מעט יהיה ''מצעד האשכנז'', 02/10/10 21:52

    אין שום הבדל בינך לבין ההורים מעימנואל, הדבר הבא זה לפתוח ערוץ למוסיקה ארית?

    IP: 84.108.177.234דווח על תגובה זו

  • 44.

    אני ישראלי גאה

    רוביק קנול, 02/10/10 21:46

    יש הרבה אנשים טובים פה מכל חלקי העם
    נכון שקול המוסיקה היא הרשת המועדפת בביתי אבל זכותם של אחרים לשמוע את המוסיקה האהובה עליהם

    IP: 84.111.121.250דווח על תגובה זו

  • 43.

    ''לא יכולה לסבול את העמך הזה''

    ........., 02/10/10 21:38

    ניניניני לכי תופיעי באירופה

    IP: 77.124.112.146דווח על תגובה זו

    • גם לי היה קשה עם ההתנשאות הזאת.גם אני אשכנזיה גאה שמכבדת כל אדם

      רוני אחרת, 03/10/10 00:38

      חבל לצאת עם הצהרות כאלו.יש מוזיקה מזרחית מעולה של בניון בנאים אנקריקורין אלאל אפללו ועוד.. וכו..לא הכל זה אייל גולן,שגם חלק משיריו לא רעים
      אפשר לאהוב מוזיקה אירופאית ולהיות מושפעת מרוק ומג'אז אבל תעשי לי טובה רק בלי התנשאות
      זה כה מיותר..ויוצר הפרדה ביננו לבין אחינו המזרחיים,שכולנו עם אחד,עמך,מעצבן לפעמים אבל עם הרבה יופי
      אז לחח העמך הזה ומזויקה טובה באשר היא סמבה
      ופיוטים..

      IP: 85.65.8.81 דווח על תגובה זו

  • 42.

    סתם צפונית מהרצליה שמשחקת אותה תל אביבית.

    דקלה, 02/10/10 21:16

    חחח, אני מרוקאית ששומעת את כל הפרצים אבל תל אביבית אמיתית שבאמת גדלה בעיר. לא אחת מזוייפת.

    IP: 109.67.25.144דווח על תגובה זו

    • הללו, שכונת התקוה זה לא באמת תל אביב (ל''ת)

      אלירן עטר, 02/10/10 21:53


      IP: 77.126.249.195 דווח על תגובה זו

    • אז מה?מה את קופצת

      עידו, 02/10/10 21:59

      אז נולדת בתל אביב,אז מה?זה עושה אותך מוכשרת?נעימת הליכות? תרבותית?

      IP: 84.228.168.199 דווח על תגובה זו

  • 41.

    נראה לי שתצטרכי עוד כמה שנים עד שתוכלי ''להנהיג'' (ל''ת)

    תתעלי על עצמך, 02/10/10 21:06


    IP: 84.94.36.31דווח על תגובה זו

  • 40.

    אם היה לך סיכוי להצליח כמו משה פרץ גם את היית שרה מזרחית (ל''ת)

    מתחסדת, 02/10/10 21:03


    IP: 84.94.36.31דווח על תגובה זו

    • מה הקטע?

      דוד, 02/10/10 21:54

      מאיפה הרוע?היא מוסיקאית,זמרת מצוינת,יש לה את האמת שלה.ואם היא היתה אומרת-''אני מזרחית גאה''?מישהו היה מעלה בדעתו להתקיף אותה?
      ברור שלא

      IP: 84.228.168.199 דווח על תגובה זו

  • 39.

    מי שמע עליה בכלל? (ל''ת)

    לא מעניינת, 02/10/10 21:01


    IP: 84.94.36.31דווח על תגובה זו

    • אני שמעתי,וקראתי את הביקורות הטובות

      עדי, 02/10/10 21:57

      סליחה,אני שמעתי,ורבים מחבריי,כי אנחנו אוהבים מאד מוסיקה,מוסיקה שהיא טובה בעיננו,ואנחנו אפילו קנינו את האלבום היפה שלה,כדאי לך

      IP: 84.228.168.199 דווח על תגובה זו

  • 38.

    אני כלכך מזדהה איתה לגבי התרבות המזרחית הנחותה ואני מזרחי. (ל''ת)

    שונא ערסים, 02/10/10 20:55


    IP: 84.110.228.176דווח על תגובה זו

    • מזדהה גם

      דוד, 02/10/10 21:52

      גם אני ממוצא מזרחי ומזדהה לגמרי עם מה שרוני אלטר אומרת בקשר למוזיקה הפופולרית בארץ,לא מבין את ההתלהמות נגד מה שהיא אומרת,זו זכותה המלאה,לא הרגשתי נעלב או מותקף.

      IP: 84.228.168.199 דווח על תגובה זו

  • 37.

    נהדרת

    אלעד, 02/10/10 20:42

    כתבה מרתקת,זמרת נהדרת,וראיתי שהאלבום בכלל מוקדש לעלי מוהר.יפה עשתה

    IP: 77.127.82.211דווח על תגובה זו

  • 36.

    חמודה.

    יאיר, 02/10/10 20:07

    יש לה קול טוב ,אבל היא לא מיוחדת כל כך במוזיקה שלה. עצוב שהיא ממורמרת.
    אם היא גאה באשכנזיותה אז שתשיר ביידיש. מה לה ולתרבות מערבית ? היא בכלל חצי מצרייה והחצי השני בטח מרומניה,פולין,אוקראינה או מולדובה -מדינות שהם לא שייכות לתרבות המערב אלא למזרח אירופה.

    שיהיה לה בהצלחה בכל מקרה.

    IP: 77.127.47.205דווח על תגובה זו

    • מוצאם של מרבית האשכנזים בישראל באוסטיודן ולא בארצות מערב אירופה (ל''ת)

      דרדס-שיט, 02/10/10 22:12


      IP: 84.229.46.26 דווח על תגובה זו

  • 35.

    לכל המתלהמים - מציעה שתקראו לפני שאתם קופצים

    אנה, 02/10/10 20:02

    זכותה של הבחורה להגיד את מה שהיא חושבת, בטח כאין כאן שום מילה גזענית.
    אז מה אם היא לא אוהבת מוזיקה מזרחית? דרך אגב, אני חושבת שהדיסק שלה מעולה.

    IP: 89.139.15.220דווח על תגובה זו

    • יש כאן ועוד איך מילה גזענית

      טוביה, 02/10/10 21:40

      היא אשכנזיה גאה לא רק כי היא גאה להיות אשכנזיה, היא אשכנזיה גאה כי היא שמה את עצמה מעל אחרים. הגישה המתנשאת שלה זה מה שמרגיז וזאת הגזעמות כאן

      IP: 77.126.200.244 דווח על תגובה זו

  • 34.

    אוהבת את האלבום, מקווה שהכתבה הזאת לא תגרום לך נזק (ל''ת)

    דרדס-שיט, 02/10/10 19:52


    IP: 84.229.46.26דווח על תגובה זו

  • 33.

    בחורה מאוד משעשעת.

    גילי, 02/10/10 19:51

    חחחחח... גאה ?
    זה כמו שהצוענים מרומניה יאמרו לסרקוזי :''גירשת אותנו לרומניה בחזרה ,אבל אנחנו צוענים גאים''.

    לפחות היה משהו משעשע לקרוא בחג בעיתוני סוף השבוע.

    חחח

    IP: 77.127.47.205דווח על תגובה זו

  • 32.

    היא לא אשכנזייה ,היא חצי מצרית ! (ל''ת)

    יעל, 02/10/10 19:43


    IP: 92.195.58.207דווח על תגובה זו

    • חצי בת פרעה וחצי אווה בראון (ל''ת)

      חצויה, 02/10/10 20:14


      IP: 85.65.140.30 דווח על תגובה זו

    • מצרית לא מהשמיים, אלא מהבוסניים שהשתלטו על מצרים קרי קולוניאליסטית (ל''ת)

      שמי, 02/10/10 22:58


      IP: 85.250.171.177 דווח על תגובה זו

    • יש הרבה יהודים מצריים-אשכנזים,עברו מרוסיה ו.. (ל''ת)

      וואלה, 03/10/10 09:29


      IP: 84.108.177.234 דווח על תגובה זו

  • 31.

    במה היא גאה ?

    ניר, 02/10/10 19:33

    טוב.גם אם היא לא תהיה -היא תישאר אשכנזייה.
    כנראה שהיא לא למדה היסטוריה מעולם כי אז היא הייתה מבתביישת להיות אשכנזייה.
    ממליץ על בשביס זינגר,סול בלו ושאר סופריי היידיש.
    בל נשכח את הספר המתאר אותם הכי טוב- ''מעשה בטבעת'' של אילן שיינפלד -הספר הזה מתאר את ה''מקצועות'' שהם התמחו והתמידו בהם.

    IP: 77.127.47.205דווח על תגובה זו

    • התגובה שלך מביישת את קוראי הספרים

      דרדס-שיט, 02/10/10 22:17

      ולוקה במגמתיות רבה
      אולי תקרא את ''המשיסה'' (זולא) ותבין איך עושים כסף - וזה לא על אשכנזים...
      ובכלל אסור להגיד שלא אוהבים מוזיקה מזרחית, שהיא נחותה מבחינת המלים, ולא כולם גדלו על סגנון המוזיקה הזה, נראה אתכם מאזינים מרצונכם לקורט וייל...
      אולי מישהו פעם ישיר משהו איכותי במזרחית, לדוגמא משירי משוררים, רק עם לחן מזרחי..
      חלק מהלחנים זה בסה''כ פופ + מעט מוטיבים מזרחיים

      IP: 84.229.46.26 דווח על תגובה זו

    • מסכים איתך ניר.

      לא חצוי, 02/10/10 23:41

      מוזר שהמזרחים נעלבים מהאשכנזים בניגוד גמור לכל עמי העולם במיוחד לתושביי מזרח אירופה.
      הסבים שלי היו קוראים להם:''צוענים דוברי יידיש''.

      IP: 77.127.47.205 דווח על תגובה זו

  • 30.

    טיפשות או גאונות

    ימים יגידו, 02/10/10 19:17

    מקווה שהכותרת הטיפשית לא תעלה לך בהרבה איכס שכבר נשפך פה. ההיסטוריה הוכיחה שבכייניות לא תמיד מצליחות . בהתחלה חשבתי שאת צריכה להאמין בעצמך ממש ולגעור בכותב על הכותרת ומצד שני הרי אם זה לא ממש היה מעצבן כל המזרחים שנכנסו לקרוא את הכתבה הזו לא היו נכנסים .שאפו

    IP: 87.70.32.143דווח על תגובה זו

  • 29.

    היום גם אשכנזים מעדיפים שירים מזרחית משמחים (ל''ת)

    רוני, 02/10/10 19:01


    IP: 217.132.51.16דווח על תגובה זו

    • אני אשכנזי טהור ואין מצב שאקשיב לשיר מזרחי משמח

      רונן, 03/10/10 10:57

      הבנליות של המילים הייללות הבכיינות פיכס

      IP: 212.116.169.135 דווח על תגובה זו

  • 28.

    אני לא מאמין אשכנזים מתחילים להתבכיין אכלו לי שתו לי

    מזרחי הכי גאה שיש, 02/10/10 18:59

    קודם כל אין לי בעיה שיהיה עוד שירים חוץ ממזרחית אבל המוזיקה העברית לא מוציאה שירים טובים וגם לא זמרים טובים ואת אחת מהם זמרת בינונית ומטה

    IP: 217.132.51.16דווח על תגובה זו

    • מזרחי במה אתה גאה למד לדבר ולכתוב בעברית (ל''ת)

      א, 03/10/10 11:00


      IP: 212.116.169.135 דווח על תגובה זו

  • 27.

    פלצנית

    יפיפית, 02/10/10 18:27

    אין לה עתיד מי יודע מה, מקסימום עוד זמרת שוליים שאהובה על המבקרים אך לא על העם. ומה בעצם המטרה? ששלושה אנשים ועוד חמישה חברים יקשיבו לה בלבונטין? בהצלחה.

    IP: 46.116.18.126דווח על תגובה זו

  • 26.

    ולחשוב שההורים של גזענית כזו עצבו עבורינו את ה''תרבות'' כאן. עצוב!

    יוסי, 02/10/10 18:20

    בכל אופן, אני אעביר תחנה ברגע שאשמע אותה

    IP: 109.186.92.131דווח על תגובה זו

    • אתה מלא שנאה

      מיואשת, 03/10/10 17:37

      היא לא גזענית וזה לא קשור לשום הורים,היא זמרת והיא חושבת,ויש לה דעות ויש לה העדפות של מוזיקה זו ולא אחרת ומותר לה לאמר זאת בראיון שנכתב כי הדיסק שלה טוב מאד והמוזיקה שלה מצוינת,אז מה כל זה קשור לשנאה הפרימיטיבית שאתה מראה כאן???

      IP: 77.127.82.211 דווח על תגובה זו

  • 25.

    מי שלא מצליח מאשים את הזמר המזרחי. מה הקשר? יש מספיק קהל למוסיקה אחרת (ל''ת)

    יעקב, 02/10/10 18:12


    IP: 85.64.11.207דווח על תגובה זו

    • דוקא מצליחה

      עידו, 02/10/10 20:59

      למה לא מצליחה?לא זכור לי אלבום שזכה לביקורות כל כך טובות כמו ש''כיס אויר''קיבל.

      IP: 77.127.82.211 דווח על תגובה זו

  • 24.

    כל הכבוד!

    אביטל, 02/10/10 18:10

    סוף סוף מישהי אומרת את מה שכולנו מרגישים.
    די לשירים זולים!

    IP: 109.160.182.255דווח על תגובה זו

  • 23.

    ומה יגידו מוזיקאים קלאסיים? את חושבת שרק את ''מקופחת''?

    גיא, 02/10/10 17:25

    זה העם שלך וזו המוזיקה שהוא אוהב. אי אפשר לחנך אותו בכח לאהוב משהו אחר.

    IP: 80.230.109.220דווח על תגובה זו

  • 22.

    דיסק נהדר - לא יוצא לי מהמערכת (ל''ת)

    דגנית, 02/10/10 17:04


    IP: 93.173.128.251דווח על תגובה זו

  • 21.

    אשכנזיה גאה וגזענית בזויה

    יהלום ספרדי, 02/10/10 16:57

    - לאן בדיוק תקחי את זה ....בטח פסיכולוגים ''עושים עליך הרבה כסף '' ובאמת אני בוהה בטימטום ולא כל כך מתפלא..
    תראי איזה שמות בחרת
    ערומה - יכול להיות קומבינטורית או חשופה
    ונגועה - באמת נגועה בגזענות ואטימות מחשבתית
    יאללה ביי את ומלהג השורות ( דרך אגב ''אשכרה ''זו מילה בעברית צחה ןגאה בדיוק כמוך)יאללה ביי

    IP: 89.139.216.240דווח על תגובה זו

    • כן

      מרוקאית לא עצבנית, 02/10/10 18:30

      הקנאה מדברת מהגרון שלה, ולמה להיתלות באילנות גבוהים ולעשות פרסום על חשבון חברים?
      אה,
      נכון
      אנחנו בישראל- הדרך הכי טובה להתקדם היא לתפוס מכר מפורסם ולדהור בכייף.

      IP: 46.116.18.126 דווח על תגובה זו

    • יהלום ספרדי מהיכן מברצלונה או משלוך? (ל''ת)

      נ, 03/10/10 11:02


      IP: 212.116.169.135 דווח על תגובה זו

  • 20.

    מי זאת בכלל?

    ניניה, 02/10/10 16:44

    עוד נסיכה צפונבונית מיוסרת בהתהוות?

    IP: 109.186.85.27דווח על תגובה זו

    • אגיד לך מי זאת,אחת שמקושרת ולמרות שלא עשתה כלום היא אשכנ...זה מספיק (ל''ת)

      דני, 02/10/10 18:09


      IP: 84.109.254.148 דווח על תגובה זו

  • 19.

    אלבום ענק. בהצלחה. (ל''ת)

    רז, 02/10/10 16:41


    IP: 79.178.47.253דווח על תגובה זו

  • 18.

    אלטר אגו (ל''ת)

    קשרים ללא איכות, 02/10/10 16:36


    IP: 87.68.27.138דווח על תגובה זו

  • 17.

    שם המשפחה שלך לא הופך אותך לאיכותית. בסה''כ את עושה פופ גלגצי משעמם (ל''ת)

    שום דבר חדש או מרתק כמו השעמומון החובבני מטרופולין, 02/10/10 16:33


    IP: 87.68.27.138דווח על תגובה זו

    • תקשיב ממש

      תמי, 02/10/10 20:52

      האיכות היא באלבום,תקשיב ממש,תתאהב.

      IP: 77.127.82.211 דווח על תגובה זו

  • 16.

    חזק ביותר

    ענת, 02/10/10 16:22

    קראתי פעמיים,ועדיין הראש סחרחר מחוזק הכתבה,כל הכבוד לעתונאי שמצליח להוציא,אם יש משהו אצל המרואין שלו,את האמת הפנימית המרתקת שאף יחצן לא יוציא ושאנחנו לדאבוני מוצפים בטקסטים שבלוניים ומתקתקים-וכאן-רוני אלטר המדהימה מוציאה כאב,רגישות,חכמה ויופי ברמות אדירות.
    והאלבום שלה-לא אחד הטובים שיצאו השנה-אלא אחד הטובים שיצאו כאן איפעם!!לשמוע ולשמוע ולא להרגיש שדי,גם כותבת בצורה נקיה ומדויקת ושרה-אין די מילים לתאר את יפי קולה.הלואי ותשאר עם המוסיקה שלה עוד הרבה זמן ושתצליח.

    IP: 77.127.82.211דווח על תגובה זו

    • מה חזק פה? התבכיינות מגוחכת. (ל''ת)

      זו המציאות, 02/10/10 17:30


      IP: 80.230.109.220 דווח על תגובה זו

    • wtf

      אליס, 02/10/10 19:00

      מה את מהגגת שטויות,טיפשות ואימבציליות לשמן. מה הקשקשת העלובה והחנפנית הזו? אחוות שינקינאיות אשכנזיות ענוגות בעיני עצמן אחת לשניה? את וגם היא - שתיכן בדיחות עצובות.

      IP: 109.186.85.27 דווח על תגובה זו

  • 15.

    המוסיקה המזרחית שולטת ואין מה לעשות נגד זה

    אשכנזי, 02/10/10 15:37

    גם אני לא אוהב את המוזיקו הזו אבל אין ברירה היא נמצאת בכל מקום:מועדונים,אירועים,טלויזיה

    IP: 85.64.52.102דווח על תגובה זו

  • 14.

    שורשי הרוקנ'רול הם לא בדיוק לבנים

    לא ממש סובל מזרחית אבל..., 02/10/10 14:57

    בתור צרכן מוזיקה השליטה המזרחית במדיה לא ממש מטרידה אותי כי האפשרויות למצוא בדיוק את מה שמחפשים הם אינסופיות ככה שמיותר להתבכיין.אבל אם הייתי זמר שמנסה לעשות משהו מעבר לכפיים בחתונות לא הייתי מאשים את רוני אלטר שככה היא מרגישה בלי קשר אם היא אשכנזייה או לא.ויסמין לוי באמת זמרת אדירה.

    IP: 79.178.21.19דווח על תגובה זו

    • זה לא עניין של לבן או שחור. זה עניין של מערב או מזרח.

      פה, 02/10/10 18:01

      ומוזיקה מזרחית, היא בסופו של דבר מוזיקה ערבית -
      לחנים נוראיים ואוצר מילים נמוך במיוחד.

      IP: 79.178.196.250 דווח על תגובה זו

      • בזה אתה טועה

        עידו, 03/10/10 09:06

        למעשה מוזיקה ערבית היא מוזיקה שלנגן אותה מבחינת אקורדים קשה יותר מבלוז. היא מוזיקה מאוד מפותחת ועם צלילים ומלודיה מזוהה. היא לא מוזיקה עם אוצר מילים נמוך וכו'.
        תחשוב על אנדלוסיה, על העירוב של מזרח ומערב ואיזה מוזיקה נפלאה זה נתן לעולם.
        רק שפה, אין מוזיקה ערבית, יש מוזיקה מזרחית והתוצאה אכן לא מרנינה ברוב המקרים. עדיין למקור יש כבוד ואהדה בין חובבי מוזיקה.

        IP: 93.172.158.49 דווח על תגובה זו

  • 13.

    מצד אחד יש את יסמין לחי שהמדיה התעלמה ממנה,והיום זמרת בקנה מידה עולמית (ל''ת)

    מצד שני יש את רוני הזקנה, 02/10/10 14:04


    IP: 109.64.20.245דווח על תגובה זו

  • 12.

    תראי מותק , בואי נבחן את המצב : אם המוסיקה המזרחית היא

    אני שחורה מזרחית יהודיה אוטנטית, 02/10/10 13:58

    השולטת אז מרבית האנשים במדינה מעדיפים להקשיב למוסיקה מזרחית, או ברוח כותרת הכתבה, להקשיב לזמרים שחורים שאינם ילידי המוצא האשכנזי, אך סטטיסטית (מושג שלאחת כמוך איןמושג במה מדובר, היות ואת בת אצולה אז למה להיות חכמה, די בלהיות גזענית), הרוב במדינה הנאורה שלנו הם ילידי הילידים ממוצא אשכנזי, מה שאומר, שהרבה ילידים אשכנזים נוטים להאזין ולהתעמק, להנות, לנענע כשצריך ולהבין שהאיכות אינה בהכרח רק תוגה, דכדוך ודיכאון.אגב, שמעתי שהפזמונאי השיכור נתן זך מחפש מבצעת רעננה וצעירה, די מאס במתולתלת המקומטת. אז רקדי, ידך הניפי, את ממש לא בקצב , עלי על הקצב, רקדי, רקדי, רקדי...

    IP: 94.159.214.153דווח על תגובה זו

    • אהבתי.. כמה נכון, כל אשכנזיה נבערת מדעת יוצאת טוב רק כי..

      מורי, 02/10/10 17:26

      א. היא אשכנזיה, לא כי חלילה היא משכילה/חכמה/בעלת תובנות, כלומר - עצם אשכנזיותה כבר ממקמת אותה גבוה, מיתוג שכזה.
      ב. היא גם שונאת, אבל ממש מתעבת מוסיקה מזרחית, זה כבר שם אותה קרוב מאוד לאלברט איינשטיין של המוסיקה העולמית.
      ג. באמת, נתן זך מחפש יוצרת צעירה ונוגה, רצוי תחת השפעת אלכוהול, תוכלי להתעמק בשירתו, ולא, אל תרקדי, אל תניפי את ידייך, זה לא תואם את הציפייה מיוצרת נוגה שכמוך.
      ממני מזרחית גאה מאוד!!

      IP: 109.128.202.82 דווח על תגובה זו

    • OK Very Niceeee (ל''ת)

      Niceeee, 02/10/10 18:17


      IP: 93.172.77.243 דווח על תגובה זו

    • נתונים.

      מושון חצי אשכנזי וחצי מרוקאי., 02/10/10 18:41

      את טועה, מרבית ילידי הארץ הם נצר למשפחות ''מזרחיות'' אחוזי הילודה של אותם עולים מתימן/מרוקו/עיראק ודומיהן גבוהים מספר מונים מאחיהם האשכנזים ששלטו בארץ בשנות ה-50 וה-60.

      המהפך התחיל בשנות ה-70 , עליית הליכוד , קריסת מעריב ועליית ידיעות אחרונות שדיבר לעם הפשוט ומסתיים היום עם המוזיקה המזרחית.

      IP: 79.177.15.217 דווח על תגובה זו

      • לא למקורות האלה היא מתכוונת

        עמיר, 02/10/10 20:49

        הרי היא לא מדברת על פיוטי מזרח,היא מדברת על מוסיקה מסוימת,שהשתלטה כאן ואין לה דבר וחצי דבר עם המוסיקה המזרחית ,המורכבת,האחרת

        IP: 77.127.82.211 דווח על תגובה זו

  • 11.

    רוני אומרת את מה שמלא אנשים מרגישים (ל''ת)

    סוף סוף, 02/10/10 13:35


    IP: 46.116.23.238דווח על תגובה זו

    • על מה בדיוק הטענה שלה ושל אותם אנשים? שרוב העם לא מעוניין במוזיקה

      טליה, 02/10/10 17:24

      שיש להם להציע? אני לא מאזינה למזרחית אבל מקבלת את זה שזה מה שהרוב רוצה. אם באמת היה קהל למוזיקה של רוני ושל שאר המתוסכלים היה לכך ייצוג גם בטלויזיה.
      זו מדינה קטנה, אין פה מקום לכל מהורהרת שחושבת שהיא טובה יותר מאחרים שכבר הוכיחו את עצמם.

      IP: 80.230.109.220 דווח על תגובה זו

      • אלטר כבירה

        עמיר, 02/10/10 20:48

        היא מוסיקאית מצוינת וזמרת ממש טובה והמוסיקה שהיא יוצאת נגדה-השתלטה לנו על המדיה,לא רק מוסיקה מזרחית,גם מוסיקה ''מיין סטרים''סתמית ומשעממת או צעקנית או מיוחצנת מדי שאין כללום מאחוריה,אלטר שווה ברמתה לכל זמרת עולמית גדולה,היא פשוט נפלאה

        IP: 77.127.82.211 דווח על תגובה זו

  • 10.

    סוף סוף משמיעים דעה לא פוליטיקלי קורקט (ל''ת)

    דרדסית, 02/10/10 13:02


    IP: 84.229.46.26דווח על תגובה זו

    • סוף סוף? אין יום שכל זמר סוג ג'

      דניאל, 02/10/10 17:53

      מדבר על זה...

      ממש ''אל תפשוט אדם עד שתיכנס לנעליו''..
      שנים אמרו להם אל תתבייכנו.. ועכשיו הם מתבייכנים.

      IP: 192.115.113.91 דווח על תגובה זו

      • הכוונה היא שהקיפוח האמיתי הוא של הצד השני

        דרדסית, 02/10/10 19:49

        וגם המלה הזו טעונה כוחניות
        במקום לבדוק את האיכות מסתמכים רק על סקטוריאליות

        IP: 84.229.46.26 דווח על תגובה זו

  • 9.

    רוני מי?!?

    תל אביב, 02/10/10 12:46

    בעעע ממש ריח רע יש לזמרת הזו,
    דרך אגב, היא חצי מצרית (מצרייה),
    שזה אומר שהיא חצי מזרחית,
    לי זה ברור מזמן שהגזענים הגדולים
    ביותר (אשכנזייה גאאה עלאק) הם
    בכלל חצי מזרחיים.
    בכל אופן, מסכנה, מאחל לה בריאות.

    IP: 79.182.124.187דווח על תגובה זו

    • לא הבנת

      עידן, 02/10/10 20:45

      במוסיקה מדובר כאן!מוסיקה שיטחית,פשטנית,גרועה בקיצור-על זה רוני אלטר מלינה,על המוסיקה האיומה שמשתלטת על הרדיו והטלויזיה,על זמרים שצועקים,על טקסטים טפשיים,שום גזענות לא היתה כאן,לא הבנת,חבל.

      IP: 77.127.82.211 דווח על תגובה זו

  • 8.

    רוני את נפלאה

    טל, 02/10/10 12:20

    הכותרת מטופשת, אבל הראיון נהדר, סקרנן לשמוע את הדיסק שלך
    ממש ששמעתי ברדיו את מאד מרגשת

    IP: 46.116.23.238דווח על תגובה זו

  • 7.

    מאור כהן אמר דבר מעניין

    דניאל, 02/10/10 12:10

    מוזיקה זה לא שוק עבודה - זה לא שמישהו ''לוקח לך עבודה'', אז תפסיקו להתבכיין.

    יש טעמים וי את ה''שוק המסחי'' של המוזיקה.
    אם אתה מתכוון לייצר ''מוזיקה איכותית'' אתה לא יכול לצפות שהיא תהיה הכרחית.

    ולמען הסר ספק, אפשר לייצר גם מוסיקה איכותית ומסחרית.. זה קשה, אבל אתם עושים לעצמכם חיים קלים..

    IP: 192.115.113.91דווח על תגובה זו

    • כטאלנט של קשת לא יכל להגיד משהו אחר....

      ידיו קשורות, 02/10/10 21:29

      כוכב מסודרים של קשת - בעלת ע. המוסיקה...

      IP: 89.138.7.143 דווח על תגובה זו

  • 6.

    אשכנזיה זה לא מוצא, אין ארץ שנקראת אשכנז. (ל''ת)

    ר, 02/10/10 12:02


    IP: 77.127.84.221דווח על תגובה זו

    • אשכנז = גרמניה

      דווקא יש, 02/10/10 15:52

      תגגל אם אתה לא מאמין

      IP: 109.65.195.136 דווח על תגובה זו

      • אז?

        יופי נחמה, 02/10/10 18:32

        לא הבנת את הפואנטה. הבחורה גזענית, עדיין מגדירה את עצמה ע''פ המוצא- לא רוצה להתקדם באמת ותישאר במשבצת ''האשכנזייה'' לנצח. חבל, אנשי יח''צ מטומטמים שלא מתייגים אותה נכון. פשוט הפסידה קהל שלם של לא אשכנזים.
        אני, לא מעניין אותי לשמוע, ובטוחה שאיני היחידה...

        IP: 46.116.18.126 דווח על תגובה זו

    • ספרדי?

      מזרחי?, 02/10/10 23:23

      לפי ההגיון שלך, אין מוצא מזרחי כי אף אחד לא נולד בארץ מזרח.
      לא תוכל לקרוא להם ספרדים - כמה מהמזרחיים נולדו בספרד?

      IP: 85.130.195.20 דווח על תגובה זו

  • 5.

    מקסימה ואמיתית (ל''ת)

    גל, 02/10/10 11:45


    IP: 194.90.46.43דווח על תגובה זו

  • 4.

    בקיצור: עוד קובי פרץ בגרסת גלגל''צ

    התעשייה הלבנה, 02/10/10 11:43

    עוד מוצר תעשייתי בסרט נע אינסופי שמייצר את אותם דברים.
    בעיקר פקאצות חיוורות דומות להפליא זו לזו עם קול צרצרי וקרם ללא מילוי.
    אה כן, למוצרים של 24 לפחות יש קול.
    למוצרים של גלגל''צ יש בעיקר אבא ואמא.

    IP: 85.65.140.30דווח על תגובה זו

  • 3.

    זמרת ענקית (ל''ת)

    עמיתוש, 02/10/10 11:29


    IP: 77.127.88.220דווח על תגובה זו

  • 2.

    לא נורא

    מ.זרחי, 02/10/10 10:58

    כמה שלא תמשיכי להשתחצן, אף אחד, חוץ מכמה תל אביבים שחושבים שהם משהו, לא יכיר אותך.

    בקרוב תהיה לכם פינה ברדיו ''על הדבש ועל הגפילטע'' - עד אז בהצלחה במלצרות -העבודה העתידית שלך

    IP: 79.178.199.53דווח על תגובה זו

    • אשכנזי

      אריק, 02/10/10 15:23

      בקרוב אתם תקבלו פינה ''על הבבון ועל העץ''

      IP: 85.65.157.78 דווח על תגובה זו

    • מ. זרחי - כדאי לך להפנים תובנה אחת ולא לשכוח אף פעם -

      גידי, 02/10/10 16:39

      אם חלילה, בוקר אחד,כל האשכנזים לא יקומו לעבודה, בצהריים מדינת ישראל לא תהיה קיימת יותר.
      בגלל הגעפילטע הזה, אתה יושב היום ליד המקלדת ומקשקש.
      נ.ב. - את המקלדת לא המציא פרענק.

      IP: 109.186.40.91 דווח על תגובה זו

      • כמה גזענות מצד האשכנזים- גועל נפש

        אשקלוני, 02/10/10 17:45

        איך, איך אתם- שהאירופים שחטו אתכם כמעט כולם, ממשיכים לבלבל בשכל על עליונות גזע?
        אריק הליצן- אני לא פה בזכותך, ואני לא מוצלח בזכותך.
        אני לא שונא אף אחד, ובטח שלא יהודים

        קצת יותר דרך ארץ, מה יש? לא אוהבים מוזיקה מסוימת- בסדר, אל תשמעו. אמור להיות מקום לזמרת שהתראיינה פה וגם לאחרים מסגנונות אחרים.

        IP: 79.182.48.211 דווח על תגובה זו

      • מה הקשר בין מחט לתחת? (ל''ת)

        מ.זרחי, 02/10/10 18:14


        IP: 79.178.199.53 דווח על תגובה זו

      • גם אם זה נכון באופן כללי אני בטוח שבאופן פרטי אתה עובד בדואר

        אאא, 02/10/10 19:59

        או במתן שרות כל שהוא ורק בגלל זה אתה מלא תסכולים דמיוניים וגזעניים ירודים.נכון שבאופן כללי המזרוחניקים תופסים פחות עמדות מפתח אבל יש הרבה מהם שמאפילים על כל אשכנזי ממוצע ומעלה בתחומים מסובכים ויצירתיים.מה שאמרת פועל לשני הכיוונים.

        IP: 85.64.22.2 דווח על תגובה זו

      • סלח לי אבל הספרדים עושים האוכל הכי טוב ולך לישון! (ל''ת)

        יעקב האשכנז, 02/10/10 21:23


        IP: 84.229.175.148 דווח על תגובה זו

      • כן אבל את המספרים המציא מזרחי ואתה פרנעק כלומר מזרח אירופאי (ל''ת)

        מזרחי אותנטי, 02/10/10 23:00


        IP: 85.250.171.177 דווח על תגובה זו

      • גידי אנא ממך אל תקרא לו פרענק אם כי פרענקצסקו הוא ספרדי (ל''ת)

        ספרדי כפול בפיתה, 03/10/10 11:06


        IP: 212.116.169.135 דווח על תגובה זו

  • 1.

    גאווה ודעה קדומה

    דוד, 02/10/10 10:37

    סיפור כנה ומדהים, תודה.
    מקווה שיופייך יעזור לך למצא גבר חזק ועשיר שיוכל להגן עלייך 24 שעות.

    IP: 62.131.85.115דווח על תגובה זו

    • דוד, אומרים סיפור כן. אם כבר.. (ל''ת)

      כן ולא כנה, 02/10/10 14:02


      IP: 84.111.47.99 דווח על תגובה זו