• 41.

    עובדיה יוסף הוא הכי אחי צדיק

    ליאור, 25/11/10 21:06

    איך אתה יכול להגיד על הרב עובדיה יוסף שהוא רב חשוך, גזעני ופרימיטיסי?!
    הוא רב גאון גדול שמציל נפשות של יהודים רחוקים מדת ומעניק להם אור לחיים אז תפסיק לבלבל את המוח על הדעות הקצוניות שלך לדתיים.

  • 40.

    כמה אמת יש בבן אדם אחד

    מעריצה של שי גולדן, 17/10/10 11:17

    כל כך ברור שלא ראיתם את אותו הפרק ב''מחוברים'' בו שי אומר שכדי לשמח את אביו, הוא נאלץ לשים על פניו מסכת המושלם, כי אחיו (שאותו אני מחבבת גם כן)בחר את תפקיד הילד הרע, אז הוא נאלץ לדעת רומנית הכי טוב, להיות התלמיד הכי טוב, מי מיכם זוכר שהוא היה כבד פה ומגמגם עד כיתה י'? ואז החליט שזהו זה, שמילים יהפכו להיות הנשק שלו, עוד שכבה למסכה שעטה על פניו.
    שי הוא מקסים, אמיתי, שובה לב, כנה, אני מעריכה אותו, את הוויתו, בפרק הראשון הוא התוודה שהוא מעריץ את אחיו הגדול על ששמר עליו מהיום הראשון שהאימא נטשה אותם ב''בית הילד'', ואילו בפרק 36 לדעתי, שי שואל את אחיו אם הוא אוהב אותו, ורן אחיו עונה בפשטות: ''לא. אני לא אוהב אותך''. שי היה מוכה הלם, על סף דמעות, ואחיו גיחך ואמר: ''תפסתי אותך לא מוכן, הא?'' ושי מילמל: ''כן, לזה לא ציפיתי..''
    לדעתי, מתחיל להימאס לשי להיות החזק, האמיץ והוא מתחיל לשאול שאלות ולהתעמת עם דברים.
    לסיכום: שי גולדן - אין עלייך! אתה מצטייר בעיניי כדמות מקסימה, אבא ובעל למופת. מעריצה אותך - ובגללך אולי אולי אתחיל לקרוא עיתון הארץ...

  • 39.

    מילה במילה על שי גולדן. נכון ב- 100 אחוז (ל''ת)

    מורן, 03/10/10 21:50

  • 38.

    לא מסכימה בעניין של גואל

    גלי, 03/10/10 18:57

    מנחם אני מסכימה איתך ברוב הדברים,אבל הטענה שלך במקרה הזה מגוחכת.זכותך לחשוב מה שאתה רוצה על הומואים,אבל לטעון שהוא נהיה הומו בגלל שנוצל מינית בצעירותו?זה מגוחך.זה אומר שלסביות נוצלו מינית על ידי נשים?אולי פספסתי משהו.אבל זה נשמע פרימיטיבי.

  • 37.

    מנחם תחליט. פעם אני זוכר שמנחם אמר

    ..., 03/10/10 11:08

    שנשים שנאנסות יכולות להפוך ללסביות, ועכשיו אתה אומר שגברים שנאנסים נהפכים להומואים. נכון?

    אתה לא רואה את הסתירה?

    הרי 99 ממקרי האונס הם גברים שאונסים. בין אם זה גברים אונסים גברים או גברים אונסים נשים.

    אז תחליט.
    כי אתה אומר שאם גבר אונס אישה היא תהפוך ללסבית כתוצאה מטראומה מגברים.
    אז לפי השיטה הזאת גבר שנאנס צריך להיות הסטרייט הכי גדול בעולם. כי יהיה לו טארומה מגברים והוא יאהב נשים.

    אבל מה זה משנה?
    כי אתה נגד הומואים, ורק מחפש, אין לך לוגיקה.

  • 36.

    שי גולדן הוא די פתטי ועצוב. דווקא אבא שלו מקסים ואמיתי ואח שלו

    הרבה יותר מעניין ועמוק ממנו, 03/10/10 03:35

    שי גולדן הוא בן אדם שכל הזמן חושש ממה יחשבו עליו.

    הוא כל כך מאויים, שהוא חייב להראות איך כל הזמן איך הוא יותר מאחרים ועד כמה הוא פלצן.

    הוא מראה איך הוא מתנשא על אשתו, הוא פותח במונולוג על זה שבכיתה ג' המורה יוכבד אמרה שהוא תלמיד מצטיין.

    אדם שכל הזמן צריך אישורים והוכחות מהסביבה לזה שהוא ''הצליח'', אפילו במחיר של לרדת ולזלזל באביו המקסים והנוגע ללב, ואחיו, שעושה רושם הרבה יותר אינטליגנטי ועמוק ממנו.

    אפשר לחשוב מה זה כבר להיות עורך של איזה מוסך בעיתון זניח שבקושי קוראים אותו.

    ממש ביל גייטס/ אלברט איינשטיין/ פיקאסו.

    אם זאת ההצלחה האדירה שהוא כל כך מתגאה בה, כבר לא ברור מה יותר פתטי ועצוב- העובדה שהוא חושב שהוא איזה סיפור הצלחה מסחרר, או הדרך המבחילה שבה הוא מנסה להקטין את אביו ואחיו.

  • 35.

    תגובה בקשר לסרט של גואל,מה עושה אותך מבין כל כך גדול בהומואים?

    אלה בן חיים, 02/10/10 20:44

    ולמה אתה חושב שבגלל שגואל עבר ניצול מיני בגיל 15 הוא נהיה הומו?
    אתה פשוט איש שחושב שמבין בהמון דברים
    אבל יש לי חדשות בשבילך
    אתה ממש לא!להפך אתה פשוט נשמע כמו אידיוט מהמאה שעברה
    ועדיף שתברר דברים ותחקור נושאים לפני שאתה כותב עלהם

  • 34.

    בכל פעם שאני שומעת או צופה ברב עובדיה בטלויזיה אני משתוממת.

    לילי בלום, 02/10/10 08:43

    איך עשו מאדם פרימיטיבי וגס רוח כזה מושא להערצה של כל כך הרבה אנשים. בי הוא מעורר בוז וסלידה.

  • 33.

    סוף סוף מסכים עם מנחם הבן - העצה לביבי לזרוק את הכדורים ולעשות ספורט (ל''ת)

    יגאל בת ים, 02/10/10 08:40

  • 32.

    מנחם אתה בעצם מערער על פרי יצירתו של אלוהים. הוא ברא כל אדם.

    נכון ?, 02/10/10 08:09

    על פי אוהבי הבורא, צריך לאהוב כל מה שהבורא ברא.

  • 31.

    אותי שי גולדן מאוד מעניין ואפילו מרתק.אדם עים עומק ואג'נדה!! (ל''ת)

    עירית מ. נהריה., 02/10/10 08:02

  • 30.

    כן, לשמוח ביום השואה

    אריאל, 02/10/10 07:44

    כי המדינה הזאת מקדשת את המוות והזכרון, ולא את החיים בה.

  • 29.

    מיסטר שי גולדן

    אבי, 02/10/10 02:18

    הרסת לי את עונג הקריאה בהארץ - עכשיו כשאני יודע מי עומד מאחוריו. בן אדם חסר מודעות עצמית בשקל, רציני להחריד ופתטי.לך לטיפול אצל מישהו רציני. חבל.

    • מיסטר שי גולדן

      לגו, 02/10/10 05:01

      אתה אמנם רציני להחריד אך מעניין ורגיש
      ואשתך שווה זהב וניכר שאתה יודע את זה.
      אביך ורן שווים סרט דוקומנטרי ,הרגעים איתם מכמירי לב. תודה .

    • אני דווקא נהנית לקרוא הארץ עם הידיעה ששי מאחוריו

      אפרת, 02/10/10 10:55

      סוף סוף מישהו רהוט מתחת לגיל 70

  • 28.

    אחלה. כל ההומואים חוו תקיפה מינית וכל הסטרייטים לא. (ל''ת)

    איך עלית על זה, לבד?, 02/10/10 01:34

  • 27.

    אוקיי, אז גם אם הומואיות נוצרת מטראומה- האם הומו צריך לסבול פעמיים??? (ל''ת)

    לי, 01/10/10 23:32

  • 26.

    מי זה שי גולדן? (ל''ת)

    חנן, 01/10/10 23:24

  • 25.

    תענוג לקרא (ל''ת)

    גולן, 01/10/10 22:53

  • 24.

    ההסקות שלך פזיזה מידי מנחם (ל''ת)

    מלקה, 01/10/10 22:39

  • 23.

    עד שלא רואים ושומעים את גולדן

    עמי, 01/10/10 22:31

    ...לא מבינים; כשקוראים בעיתון את שי גולדן הוא נתפס כאדם נבון אבל מיד כשהוא פותח את הפה בטלוויזיה רואים עם מי יש לנו כאן עסק.
    גש לטיפול דחוף, ואני מתכוון לטיפול ארוך טווח של דור או שניים.

    • עמי רוצה להמליץ על המטפל שלך? בעצם לא הוא לא פתר את

      אבי, 02/10/10 10:56

      בעיית הכעס והתסכול

  • 22.

    לא מאמינה לשום מילה של גואל פינטו.... (ל''ת)

    שקרן פתולוגי...., 01/10/10 21:25

  • 21.

    menachem ban,lach tezdayen

    jacob, 01/10/10 15:07

    be sechel tov

  • 20.

    ההיתי מכורה למחוברות אבל

    נועה, 01/10/10 14:46

    מחוברים ממש משעמם. ושי גולדן סתם הרס לעצמו עם כל החשיפה

  • 19.

    שי גולדן ואשתו מזעזעים

    מאיה, 01/10/10 14:26

    באחד הפרקים הם ישבו במסעדה עם אחיו ואבא שלו, מעבר לשיא החוצפה שהוא צילם והתמקד בחזה של המלצרית הוא ואישתו צחקו על אבא של שי ואח שלו שהם חולקים מנות או משהו כזה.
    זוג מתנשאים מגעילים

    • אבל יש לו אחלה לסת ימנית עליונה.... (ל''ת)

      שיננית, 01/10/10 17:09

  • 18.

    מנחם, אנא נסה להבחין בין ממצאים מדעיים לבין אנקדוטות

    מיקי, 01/10/10 14:21

    יתכן אמנם שיש קשר בין התעללות מינית בילדות לבין הומוסקסואליות. אבל קשר כזה - שצריך למצוא ואשמח לדעת אם אמנם נמצא - אינו מעיד על סיבתיות. שתי שאלות חשובות חייבות להשאל:
    א. איך ניתן להסביר קיומה של נטיה בקרב מי שלא חוו טראומות ילדות (והם הרוב)?
    ב. איך ניתן להסביר אי קיומה של נטיה בקרב מי שכן חוו טראומות ילדות מעין אלה?

    • לחץ במשך ההריון הוא הגורם היחיד וההכרחי, מוכח מדעית

      הורמון קורטיזול, 02/10/10 02:28

      חוויה של לחץ (עבודה, בחינות, פקקי תנועה) מעלה את רמת הורמון הקורטיזול בדמה של אישה הרה, וכתוצאה מכך גם רמת ההרומון הזה בדמו של העובר, זאת כיוון שמחזור הדם שלהם משותף.
      הקורטיזול מורה לאשכי העובר להפסיק לייצר הורמון טסטוסטרון, הוא ההורמון הזכרי הדומיננטי, שבתורו הוא המורה למח העובר, המתחיל תמיד בתצורה נקבית, להפוך לזכרי.

      • או במילים אחרות (ל''ת)

        נולדים כך, זה גנטי, ומנחם מבלבל את המוח..., 02/10/10 06:52

  • 17.

    קשה להבין למה=דווקא=הומו=אחרי שנאנס=היה צריך להתרחק כמה שיותר רחוק מהם (ל''ת)

    נ.כהן יעברו שנות דור עד שימצאו תחליף לנעמי שמר ה-1, 01/10/10 14:09

  • 16.

    זהו ששי ואישתו חושבים שהם יותר טובים יותר מוצלחים מאחיו (ל''ת)

    ממש אנשים דוחים, 01/10/10 12:18

    • בקטע הזה נכון. (ל''ת)

      יצאו דוחים רק בפרק הזה.., 01/10/10 15:39

  • 15.

    שי גולדן טיפוס מדכא ביותר ,בבקשה תנו לו כמה שפחות דקות מסך (ל''ת)

    ריאליטיפריק, 01/10/10 12:16

  • 14.

    תודה.

    אזרח-1, 01/10/10 12:06

    לגבי ההומואים, בחלק מהמקרים מדובר על סיבה גנטית (ולא בהשפעה של הסביבה) - וזה הוכח מדעית. בשאר הנושאים אני מסכים איתך מאד.

  • 13.

    מסתבר שאפשר להיות גזען חשוך בלי לעבור אונס הומוסקסואלי (ל''ת)

    הפסקתי לקנות מעריב בגלל ההסתה הזו, 01/10/10 11:36

  • 12.

    כמו תמיד מנחם,'לא עושה חשבון לברנז'ה,אומר תאמת.ופשוט קןע בול!!!!! (ל''ת)

    מנחם...שאפו., 01/10/10 11:00

    • נכון! (ל''ת)

      בול מנחם., 01/10/10 15:40

  • 11.

    הוא אמר ''נסיבות אסוניות לפעמים''. אבל לפעמים , זה בנסיבות אחרות

    תן לי להסביר לך, 01/10/10 10:51

    אפשר להפוך להומו, למשל, גם מתוך קשר משפחתי חם אבל לא מאוזן או מתוסבך. אבא רחוק מדי, אמא שתלטנית מדי, וכו'

    • אני שמח לראות פה כל כך הרבה מומחים בתחום

      קשקוש בלבוש, 01/10/10 11:36

      ילדים עם השכלה של שתים עשרה שנות לימוד בלי בגרות במקרה הטוב נותנים לנו פה מבחר תאוריות לסיבות להומוסקסואליות כשכמות המחקר שלהם מסתכמת בשיחות חבר'ה בפאב.

      איזה כייף זה אינטרנט.

      • לפי התגובות הזועפות שלך אפשר להבין שרק מחקר אקדמי

        תן לי להסביר לך, 01/10/10 12:14

        (תחת מגף הפוליטיקלי קורקט, מן הסתם) יניח את דעתך. אבל יש תובנות אמינות הרבה יותר, הנשענות על ניסיון חיים, על היכרות עם אנשים ועם מקרים, על שכל ישר, על הבנה נפשית - אתה יודע, מין דברים לא אקדמיים שכאלה.

        • נכון. (ל''ת)

          ., 01/10/10 15:40

      • בהחלט

        סתם אחד, 01/10/10 14:31

        חותם על כל מילה שלך.

    • מר מדען,אני רק שאלה.

      סתם אחד, 01/10/10 13:22

      בתור מי שיודע איך הופכים להומואים מתוך נסיון חיים רב שצברת, שכל ישר והבנה נפשית, אני מעוניין לדעת מדוע אני כזה, ואני אשלול את מה שכבר כתבת שלא תסתבך:

      1. נסיבות אסוניות - שלילי.
      2. קשר משפחתי חם אבל לא מאוזן ומתוסבך - שלילי( האמת אני מכיר מישהו שהקשר משפחתי שלו לא משהו. האב עזב ליוון והאם גידלה אותו בתנאי עוני בתור חד הורית, עד שלא יכלה יותר ושלחה אותי לפנמייה. אגב .. הוא סטרייט. האם זוהי הסיבה שהוא סטרייט?)
      3. אמא שתלטנית - טוב שתלטנות זה בעיניי המתבונן לכן לא יעזור אם אגיד שאימי לא כזאת, אבל מה שכן, הרי לפי התאוריה המגוחכת הזאת לא יכולים להיות אחים סטרייטים והומואים. או שכל האחים הומואים, או שכל האחים סטרייטים.
      לרוב ההומואים שאני מכיר יש אחים סטרייטים, איך זה? מה? לכל אחד יש אמא אחרת?
      הרי הם גדלו עם אותה''אם שתלטנית'', לא?(וזה דרך אגב תופס לכל כל התאוריות ה''משפחתיות שלך''. שהרי זה צריך להפוך את כל הילדים להומואים ולסביות, והרי לרוב ההומואים יש אחים סטרייטים, אז התאוריה הזאת מתבטלת גם.)

      תודה רבה, ד''ר ''תן לי להסביר לך''.
      הנסיון חיים שלך מרתק אותי, והתאוריות שלך גאוניות אחת אחת
      שבת שלום.

      • ''סתם אחד'' - יש עוד אפשרויות. הדגמתי רק שתיים

        תן לי להסביר לך, 01/10/10 13:47

        למשל - עצם העניין שהומואיות נעשתה טרנדית מאוד בתרבות היום (כמו באתונה העתיקה בזמנו, וכמו בסדום - כשהתרבות עודדה, ופתאום היו הרבה הומואים). ויש עוד אפשרויות וגורמים. כל אחד והסיפור שלו. שב עם עצמך ותברר ביושר חותך מה הסיפור שלך. אולי תמצא. 

        • כן,הדגמת 2 שלקח לי שנייה וחצי לסתור. התאוריה שלך פגומה מיסודה

          סתם אחד, 02/10/10 06:42

          כי על כל דוגמא שתביא, אפשר להביא לך הטרוסקסואלים שחוו אותה חוויה(אונס, אבא רחוק מידי,אמא שתלטנית מדי וכדומה).

          לפי התאוריה שלך,הטרוסקסואל שנאנס נהפך לכזה בגלל הטראומה?
          חשוב על זה.אדם נאנס על ידי גבר, פיתח טראומה גברים והפך להטרוסקסואל.

          מה שאני מנסה להגיד שאתה יוצא מנקודת הנחה שהומואים זה רע ומקורו במשהו פגום לכן אתה פשוט יורה לכל הכיוונים בנסיון לפגיעה. ''אונס'',''אבא עזב'',''אמא שתלטנית'',''טרנד'' וכו'.וזה פשוט לא נכון ביסודו.

          אתה פשוט לא יכול לקבל את העובדה שפשוט יש הומואים ולסביות.תמיד היו,ותמיד יהיו. בדיוק כמו שיש הטרוסקסואלים.ובדיוק כמו שיש שחורים ולבנים. וכמו שיש אסייתים. וכמו שיש ג'נג'ים וכמו שיש יהודים.
          העולם שונה ומגוון,לא צריך ללכת לחפש סיבה לכל שוני, בוודאי שהוא שונה שהוא לא פרי בחירה ולא פוגע באף אחד.

          האם חשבת למה שנים מחפשים ולא מוצאים שום דבר בנושא שאפשר להגיד''הנה זה''?
          אולי כי אין מה למצוא?
          בדיוק כמו שאין מה למצוא בהטרוסקסואליות.
          למה יש הטרוסקסואלים?
          כי ככה. נסתרות דרכי הטבע.
          אם הטבע החליט לשמר הומוסקסואליות באחוזים דומים במשך כל ההיסטוריה של היקום, יש לו סיבה, מי אתה שתתערב?

        • ולגביי הדוגמא של הטרנד

          סתם אחד, 02/10/10 08:13

          אתה סותר עת עצמך מכל הכיוונים.הרי גם הגורסים שנטייה מינית זה גנטי,וגם הגורסים שזה סביבתי טוענים שאין זו בחירה ולא ניתן לשינוי.אפילו לפי התאוריות שלך, אם שתלטנית ואב שעזב אין זה בחירה,אז פתאום זה כן בחירה?וזה טרנד?אף אחד לא יכול לבחור להמשך למין שלו כי זה ''מגניב''.
          אין יותר הומואים מבעבר,פשוט יותר יוצאים מן הארון.

          אתה שקוף.
          אתה,בדומה למנחם,בעל אג'נדה ברורה נגד הומואים ולכן אתה רק מחפש ומחפש.
          אתה כבר ירית את החץ(שהומואים זה רע ושגוי)ואתה פשוט מנסה לשרטט את המטרה מסביב.
          אתה יורה לכל הכיוונים.טרנד,אם שתלטנית,אב רחוק,אונס,התעללות וכו'.אתה רק מקווה לפגוע אפילו שאתה חסר בסיס,למה?כי אתה פשוט לא מוכן לקבל את המציאות הפשוטה ולכן אתה רק מנסה לחפש סיבות ותירוצים מפורכים שסותרים אחד את השני.יורה לאוויר עשרות אפשרויות בתקווה לפגיעה.זה לא הולך כך. המציאות היא שהומואים תמיד יהיו,תמיד יהיו,ולך אין שום דבר לעשות כנגד זה חוץ מלהשלים עם זה ולהמשיך לחיות עם זה.
          אז אולי באמת במקום לשלוח אנשים לשבת עם עצמם ולברר עם עצמם ביושר את הסיפור שלהם,עשה זאת בעצמך, אולי תמצא.(מדוע אתה כה אובססיבי לנושא.)

          יום טוב:)

  • 10.

    מכיוון שאני מריח התרעמות בעניין ההומוסקסואליות

    איתי, 01/10/10 10:49

    העובדות הן:
    -הרבה הומוסקסואלים אכן עברו איזשהי התעללות בגיל צעיר.
    -הרבה הומוסקסואלים לא.
    -הרבה סטרייטים עברו התעללות בגיל צעיר ולא הפכו להיות הומוסקסואלים.
    -הרבה סטרייטים לא.

    מסקנות:
    -אי אפשר לטעון שהומוסקסואליות היא נרכשת מהסביבה באופן בלעדי. עובדתית, קיימים הומואים שלא חוו שום טראומה שכזו, או שלל תופעות המצויות בתורתו של פרויד (תסביך אדיפוס וידידיו).

    מכאן אפשר לשער (וזו כבר דעתי):
    אצל הומוסקסואלים קיים בסיס או פוטנציאל מולד (אם זה גנטי או ביולוגי - שהמומחים יגידו) להפוך לכאלה. אצל חלקם הוא חזק מספיק בשביל להתעורר באופן ספונטני, ואצל אחרים הוא חלש יותר ונדרשת טראומה שתהווה ''טריגר'' ותעורר את הפוטנציאל.

    ובתכל'ס? כותב תגובה 2 צודק. מה זה משנה?
    כולנו שונים, כולנו שווים. :)

  • 9.

    אוהב לקרוא אותך. לא תמיד אתה צודק. לגבי האונס כנס.

    דודי, 01/10/10 10:44

    מי שאנס את פינטו בישיבה המהוללת הוא הומו בעצמו. הם עם חושים חדים יודעים לתפוס ולאנוס את הקורבנות שדומים להם. הומ מול כך וזה לא אונס או מבחירה. הפעם פישלת.

    • וואו, נשמע שאתה מבין גדול בהומואים.

      קשקוש בלבוש, 01/10/10 11:40

      מאיפה המומחיות הזאת לגבי החושים החדים שלהם? האם חיית במחיצתם במשך שנים כדי ללמוד את דפוסי ההתנהגות שלהם כמו בגורילות בערפל? אשמח לשמוע ואם תסכים לפרסם על כך עבודת מחקר אקדמאית בכלל מצויין.

  • 8.

    מנחם- אז איך אתה מסביר הומואים שהיתה להם ילדות מאושרת נטולת אסונות ???

    יהודי, 01/10/10 10:30

    אתה לא חוקר, אבל גם במחקר, אתה צריך להוכיח סטטיסטית שעור גבוה של הומוסכסואליות כאשר מרכיב ה''אסון'' כפי הגדרת, הוא המשפיע ביותר. לכן דבריך דברי הבל.

    • באמת ראוי לחקור את הנושא!!!

      רובי, 01/10/10 11:12

      יש לי הרגשה שיש אחוזים מאד גבוהים של הומאים ולסביות שעברו אונס או הטרדה מינית בעבר ובעקבות כך הם /הן נמשכים לבני מינם.אפילו אם 20 או 30 אחוז הם כאלה זה המון!!!
      בכלל לדעתי כל התופעה ההומוסקסואלית היא פשלה תרבותית ממדרגה ראשונה!!!כמה מחברי הטובים הם הומואים אבל בכל זאת...זה לא טבעי!לא לכך אלוהים התכוון שהוא ברא את העולם,להיפך,אלוהים ברא אותנו עם יצר מיני גדול מאד, כדי שתהיה המשכיות לאנושות תמיד!!!בעולם מתוקן ובריא לא יהיו הרבה הומואים ולסביות.היום מכל חור צץ לך איזה הומו...עולם מעוות!!!

      • אפשר לדעת את השם המשפחה שלך?

        רון(הומו שלא עבר הטרדה מינית או שום ''אסון'' כלשהוא), 01/10/10 12:19

        שחס וחלילה לא יתברר שאני אחד מה''חברים ההומואים הטובים שלך''. עם חברים כמוך לא צריך אויבים.

        בכל מקרה גאון של אמא... אתה לא ממציא את הגלגל, בדקו את הנושא כבר מזמן, ובוא אני אסיר את הדאגה מליבך ויגיד לך אם ההרגשה שלך נכונה או לא:

        אין שום קשר בין נטייה מיינת לאונס או הטרדה מינית.
        יש הומואים שעברו הטרדה מינית, יש שלא, יש סטרייטים שעברו הטרד המינית, יש שלא.
        אבל מה כן יש?
        הדבר היחידי שגילו שיש אנשים שחוו הטרדה מינית כלשהיא שפיתחו טראומה כלפיי המין שהטריד אותם. זאת אומרת אם יש אישה שחוותה אונס, היא תפחד מגברים. אבל אין כל קשר למשיכה מינית. היא יכולה להיות סטרייטית שנמשכת מינית לגברים, אך עקב הנסיבות החיים נמנעת מקשר איתם, אבל זה לא אומר שהיא לסבית, כי היא עדיין נמשכת לגברים, והיא לא נמשכת לנשים.

        בכל מקרה הפאשלה התרבותית היחידה היא אנשים כמוך.
        בור מכף רגל ועד ראש.
        הומוסקסואליות טבעית ביותר, ואם אתה מחפש סיבות לשנוא הומואים ולהסית נגדם תחפש תירוץ אחר, כי ה''לא טבעי'' ממזמן לא תופס.
        אבל מה יש לצפות מאדם שמשתמש במונח ''אלוהים ברא'' בתור טיעון רציונלי? לא הרבה...

        • רון נשמה...

          קובי, 01/10/10 14:53

          אל תכעס!!!למה אתה כל כך מריר??
          אין פה שום דיון רציונלי.יש פה דיון מוסרי!!!
          תאר לך עולם שרוב האנשים בו הומואים ולסביות...העולם הזה יכחד!!!
          אתה הומו אז קשה לך לנהל דיון אמיתי בעניין!אני מסכים עם רובי! פשלנו בגדול חינוכית/תרבותית שנתנו לכל הפסטיבל ההומואי- לסבי לגיטימציה.אין לך במה להתגאות יקירי.אתה לא בריא בנפשך..גבר בריא אוהב נשים. זה לא נתון לויכוח בכלל.רון נשמה ..אתה מזהם לי ת'אויר של כדור הארץ. גם אם זה מאד טרנדי היום להיות הומו זה לא אומר שזה לא מעוות.תחזור לארון.אני לא מתגאה בזה שאני אוהב נשים כי אני שלם עם עצמי.

          • קובי נשמה...

            רון, 01/10/10 21:10

            אני נראה לך כועס? מריר?
            אם כך אתה טועה ובגדול יקירי. את העליזות שלי צריך יותר מבור נבער שכמותך בשביל להרוס:)

            תאר שלסבתא שלך יהיה גלגלים? אז היא תיהיה אוטובוס נכון?
            אני לא מתאר,אני רואה מה קיים, אני לא חי בתאוריה. רוב האנשים לא הומואים ולסביות, וגם לא כולם הטרוסקסואלים, וטוב שכך. תאר לך שכל העולם היה סטרייטי? היה פיצוץ אוכלוסין ענקי(סין,לדוג')
            כמובן שיש דיון מוסרי. ואתה הלא מוסרי פה.
            יש פה דיון מוסרי האם תומכים בעמדת העולם המערבי, הדמוקרטי, המודרני, הליברלי, הנאור שרואה את האדם במרכז, ורואה בכל בני האדם שווים, בלי תורת גזע, ובלי סינונים.
            אלא דעה מוסרית שמעמידה את עקרון החופשי, השוויון וכבוד האדם וחירותו במרכז, או דעה לא מוסרית שכמותך, שלא רואה בכל בני האדם שווים, דעה הומופובית,חשוכה, מלאה שנאה, שטנה ובורות. אבל אתה הומופוב,אז קשה לך לנהל דיון אמיתי בעניין.

            אבל אין ספק שנכשלו חינוכית/תרבותית שגדלנו בורים, נבערים וחשוכים שכמותך.

            איש מסכן,אני מרחם עלייך.
            שולח לך רק אהבה וחיבוקים, אולי יום אחד ימצאו תרופה למחלה החשוכה שאתה לוקה בה, מחלת ההומופוביה.

            יום טוב יקירי :) 3 ממני, הומו גאה.

      • אלוהים התכוון ליצור וריאנטים כדי שלא יהיה משעמם

        די להיטפל להומואים, 01/10/10 12:54

        באותה הזדמנות תחקור למה יש אנשים ג'ינג'ים, ובלונדינים, ונמוכים, ופיסחים, ומונגולואידים. אנשים מגיעים במגוון צורות, צבעים ונטיות.
        אם אלוהים, כהגדרתך, היה רוצה ליצור רק מודל אנושי אחד כולם היו נראים כמוך.
        לא חבל?

  • 7.

    נו באמת...

    ארז, 01/10/10 10:25

    הרי אם זו היתה לסבית שהיתה נאנסת ע''י גבר בצעירותה היית (מנחם) ישר מוצא לזה לוגיקה ללמה היא לסבית-שנאת גברים, פחד מגברים, רתיעה ממין עם גברים.
    אבל אם גואל פינטו נאנס בצעירותו ע''י גבר הוא היה אמור לסלוד ממין עם גברים ולהיות סטרייט,לא?
    אני פשוט לא מוצא את ההיגיון בדבריך.

    • להיפך!!!

      רעות, 01/10/10 11:00

      מי שעבר חוויה של אקט מיני בכפייה,באופן טבעי ירצה לעשות אותו בעתיד מתוך בחירה ושליטה מלאה!!!

      • זה כולל כם נשים לסביות

        ארז, 01/10/10 11:15

        שעברו פגיעה מינית בצעירותן ע''י גברים? או שזה כבר סותר את התזה שלך?

      • אז תני לי להבין...

        קשקוש בלבוש, 01/10/10 11:34

        אם מחר יאנוס אותך גמל את פתאום תמשכי לגמל ותרצי לעשות איתו סקס מתוך בחירה ושליטה מלאה?

        • מיותר לתת דוגמאות קיצוניות

          רומי, 01/10/10 12:42

          והזויות...עובדה,יש הרבה הומואים שעברו אונס בילדותם.השאלה איך מתמודדים עם עובדה זאת.יכול להיות שהפתרון הנח הוא לקבל את התופעה הזאת ויכול להיות מאד שהומואים שעברו אונס בחיים צריכים לטפל בשורש הבעיה ולתקן את העניין הזה אצלם.כל זה לא קשור להומואים שנולדו הומואים,בקרה זה מיותר להלחם בטבע שלך.אבל אם נטייתך המינית נובעת מטראומה שעברת,אל תעשה מהחולשות שלך אידיאל!!!

          • ''עובדה''? איזה עובדה בדיוק? יש הרבה יותר סטרייטים שעברו אונס

            אני, 01/10/10 13:51

            בילדותם, אז זה אומר שהם סטרייטים בגלל שאנסו אותם?

            אין שום הגיון בטענה שלך.
            אין שום רציונל ושום תימוכין לטענה שלך.

            רוב ההומואים והלסביות לא עברו הטרדה מינית או טראומה כזאת או אחרת, ורוב האנשים שעברו הטרדה מינית או טראומה כזאת או אחרת הם סטרייטים.

            יכול להיות שאת המדבר על משהו חברתי.
            למשל אישה שנאנסה ויש לי פחד מגברים עקב הטראומה. אוקי, בהחלט אפשר לעזור לה ולטפל בזה ויש הרבה מקרים כאלה, אבל אין זה קשור לנטייה מינית.
            אישה סטרייטית שנאנסת הגיוני שתפתח טראומה מגברים, אבל הנטייה המינית שלה לא תשתנה, היא עדיין נמשכת לגברים, ולא נמשכת לנשים, אז יש אירוע חברתי שמרתיע אותו מגברים, אבל אין זה משנה שהיא הטרוסקסואליות.

        • גמל, לא. אבל נסה עז. (ל''ת)

          מלקה, 01/10/10 22:52

  • 6.

    לא תמיד מסכים איתך, אבל אתה תמיד מעניין ומקורי. (ל''ת)

    אחד, 01/10/10 10:15

    • נכון. (ל''ת)

      ן, 01/10/10 11:01

  • 5.

    מנחם אחי...

    גדי, 01/10/10 10:13

    יש אמת בדבריך לגבי אנשים שעברו אונס והטרדה מינית ונהיו בעקבות זה הומואים או לסביות..וטוב שאתה כותב על זה כאן..כי יש המון כאלה!אבל יש גם הומואים ולסביות מסיבות אחרות...מלידה ,מכל מיני השפעות חברתיות וכדומה...אשמח אם תמשיך להעלות פה את הנקודה הזו,מאד חשוב לדיון הציבורי בקשר להומואים ולסביות!...אשריך!!!

  • 4.

    הרב עובדיה הוא חכם גאון, מנהיג רוחני כריזמטי וצדיק! (ל''ת)

    מנחם, חפש קורבנות אחרים להיטפל אליהם!, 01/10/10 10:09

    • ולפעמים הוא מדבר בגסות שפשוט אי אפשר לסבול (ל''ת)

      סתם אחת, 01/10/10 20:34

  • 3.

    יפה ומרענן. (ל''ת)

    הגלשנית, 01/10/10 10:02

  • 2.

    בקשר להומוסקסואליות

    הרצל, 01/10/10 09:46

    לא ברור אם המוח החשוך והחולה של בן הוא גנטי ( מקווה בשביל צאצאיו שלא) או שטראומה בילדות הפכה אותו לכזה. האמת? מה זה משנה?

    • במקום ללכלך על

      שני, 01/10/10 10:24

      מנחם,אולי תתייחס לטענה הרצינית שהוא העלה פה,שיש שיש אנשים שנמשכים לגברים בגלל אונס או הטרדה מינית שהם עברו בילדותם או בנערותם.
      אני מכירה מלא מקרים כאלה!!! אסור להקל ראש בנושא,ויש לנו בתור חברה המון ללמוד ולתקן בעקבות הטענה הזאת.

      • נכון. (ל''ת)

        ., 01/10/10 11:03

      • ברפרוף על התגובות התייחסו פה מספיק לטענות ה''רצינות'' שלו

        רון, 01/10/10 12:24

        אז אפשר כבר ללכלכך עליו, זה בסדר, זה לא סותר.

        בכל מקרה.
        אין אפילו שמץ על הוכחה שיש אנשים שנמשכים לגברים בגלל אונס או הטרדה מינית.
        יש אנשים שנמשים לגברים שעברו אונס או הטרדה מינית, אבל להגיד שזה בגלל זה? מדובר בהכי הרבה משאלת לב שלך, לא יותר. אחרת איך ניתן להסביר אנשים שנמשים למין השני ועברו הטרדה מינית/אונס?
        לפי התזה הגאונית שלך לגביי החברה שאתה רוצה לתקן וללמוד כל ההומואים היו צריכים לחוות הטרדה מינית(ובפועל רובם לא חוו), וכל המוטרידים מינית והאנוסים היו צריכים להיות הומואים ולסביות(שבפועל רובם סטרייטים וסרייטיות).

        יופי? התייחסתי לטענה שלו? עכשיו אפשר להגיד שמנחם הוא אדם שהסם הטריף את מוחו ומעורר רחמים?

        תודה...

      • הומוסקסואליות נגרמת ע''י אונס, כמו שהומופוביה נגרמת מנטילת LSD. (ל''ת)

        א, 01/10/10 13:00

  • 1.

    מנחם אני מאחל לך רק בריאות... (בעיקר נפשית) (ל''ת)

    הומו,ירושלים, 01/10/10 09:43