• 144.

    סג''ל - כל הכבוד! (ל''ת)

    1, 24/09/10 12:57

  • 143.

    כשאנשים קטנים עושים צל גדול זה סימן שהשמש שוקעת... (ל''ת)

    ר, 20/09/10 10:45

  • 142.

    סג''ל אתה ענק!!

    ירון, 20/09/10 09:57

    ואביב גפן אידיוט.

  • 141.

    גועל של זמר איכס (ל''ת)

    עמיתוש, 20/09/10 09:02

  • 140.

    רק לאנרכיה (ל''ת)

    אביב הוא לא מודל לכלום, 20/09/10 09:02

  • 139.

    אתה תתייצב ראשון ? למה לצה''ל לא התייצבת ?

    עלוב כבר אמרתי ? כאביך לפניך., 20/09/10 08:10

    חתיכת משתמט עלוב,על מי אתה בא לעבוד ? מה אתה חושב ששכחנו את הראיון שנתת באירופה עם האנגלית העילגת שלך?וסיפרת את השקר שאתה מסתובב בארץ עם שומרי ראש.מי רוצה לגעת בדבר כמוך בכלל,הלא אתה כמו צואה איך שנוגעים מתלכלכים.

  • 138.

    הראל, בפעם הראשונה אני חייב להגיד, עשית את הטעות הגדולה ביותר

    יובל, 20/09/10 07:35

    אתה לא תאמין, אבל עד הכתבה שלך אביב גפן כמעט ולא היה קיים. אני כמעט וחושד בך שהכתבה שלך מוזמנת על ידי משרד יח''צ של אביב גפן. השתגעת? לבזבז את זמנך על הקליפה הריקה הזו? זה מה שהפריע לך? שאמר את זה? ואת הריאיון שלו לבי.בי.סי לפני כשנה וחצי שמעת?

    בפעם הראשונה מזה שנים, אכזבת אותי מאוד הראל. איך לא הצלחת להתאפק?

  • 137.

    לאביב יש אינטלקט שנציג אספסוף כמוך לא מסוגל להבין לך לחמאס הישראלי שלך (ל''ת)

    אתה אורקל -אורקל הטפשים וחמומי המוח, 20/09/10 06:38

    • ל-137

      תל אביבית, 20/09/10 09:32

      אתה יודע בכלל מה זה אורקל..??

  • 136.

    טוב, נו מה חדש פה - השמאל רוצה מלחמה - לפעמים ''השלום'' זה רק תרוץ

    אורי, 20/09/10 06:18

    ''השלום'' שהשמאל הקיצוני חולם עליו - אין לו קשר לאי-לוחמה. מצידם יכולים להתפוצץ פה כל יום אוטובוסים, ואם כך, מלחמת אחים זה גם אופציה. העיקר שהמתנחלים שנואי נפשם ייסבלו. כל השאר - לא חשוב בכלל. שלום היא מילת קוד ל ''המתנחלים אוכלים אותה''.

  • 135.

    ונניח שתהיה מלחמת אחים, מה יעשה אז הציפלון הזה אביב גפן?

    יוצא סיירת שלא יהסס להלחם בשמאל הבוגדני, 20/09/10 05:41

    אביב גפן הוא כולה ציפלון יבבן ומשתמט עלוב בגובה של מטר וחצי שלא שווה יריקה ושלא יודע איפה בדיוק נמצא ההדק של הרובה.
    עם מה הוא יירה? עם הגיטרה?

  • 134.

    אביב גפן מופיע מול קהל 20% מוסלמי בחו''ל-אז הוא יורק עלינו לקדם מכירות (ל''ת)

    זה רק ביזנס - זה לא אישי, 20/09/10 05:32

  • 133.

    מתאים למי שהשתמט מצה''ל לרצות להלחם ביהודים. גועל נפש. (ל''ת)

    חייל מיל., 20/09/10 02:50

  • 132.

    עוד מזוחיסט.יש להם כסך ליקנות כרטיס טיסה ללס וגס.שיעזבו כבר.נסתדר (ל''ת)

    nnn, 20/09/10 02:31

  • 131.

    עוד מזוחיסט.יש להם כסך ליקנות כרטיס טיסה ללס וגס.שיעזבו כבר.נסתדר (ל''ת)

    nnn, 20/09/10 02:28

  • 130.

    עצוב לקרא את הדברים שאמר אביב גפן. (ל''ת)

    גילה, 20/09/10 02:06

  • 129.

    בוא נגיד שגם אם חלילה תהיה מלחמת אחים

    סיכוי סביר שנקרע אותכם, משתמטים עלובים, 20/09/10 00:07

    הכוח היחיד שלכם בצה''ל זה בגל''צ

  • 128.

    זמר עבר מנסה לחזור לקדמת הבמה,ושוב על גבה של המדינה המסכנה ישראל

    רון, 19/09/10 23:44

    ממש כמו אבא שלו שכותב כאילו לא עברו כבר 50 שנה רק שגםן הקטן המאיס את עצמו על כולם עם קולו שנשמע יותר כמו ילדה מיבבת

  • 127.

    יוצר מחונן שאחראי לכמה מהשירים היפים שנכתבו כאן????

    נועם, 19/09/10 23:25

    רק על האמירה הזאת, אני לא יודע מי יותר ילדותי , הכותב או אביב ?

    שום יוצר מחונן, חקיין עם תסביך אגו, ופרובוקטור בגרוש .

  • 126.

    לא צריך לשכנע אתכם לוותר. אתם עוברים על החוק (ל''ת)

    גלי, 19/09/10 23:19

  • 125.

    אראל סג''ל תנוח כבר

    תומר, 19/09/10 22:43

    בןאדם מילטנט ופשיסט
    אני עם אביב גפן .

    • נחש אחרי מי ארא''ל סגל היה רץ עם עיניים עצומות לפני 70 שנים? (ל''ת)

      רמז: שם פרטי אדולף..., 20/09/10 06:40

    • להגיד שתתייצב ראשון למלחמת אחים נשמע לי יותר מיליטנטי (ל''ת)

      חתיכת טמבל, 20/09/10 13:45

  • 124.

    על אביב גפן ודומיו אלברט איינשטיין אמר את המשפט הבא:

    איתי, 19/09/10 22:25

    אנשים גדולים נתקלו תמיד בהתנהגות תוקפנית מצד מוחות בינוניים

    • חחחחח השוות את אלברט איינשטיין לאביב גפן? חחחח ממש אותו דבר (ל''ת)

      ., 19/09/10 23:13

    • אם ארא''ל סגל הוא מוח בינוני

      גלעד, 20/09/10 00:58

      אז אתה אוראן גוטאן עם מגבלות, כזה שלא מסוגל אפילו לגרד בראש כשהוא אוכל בננה

    • הכוונה של איינשטיין היתה אליך ולח''ראל סג''ל (ל''ת)

      המבין לרוחו של גאון הפיזיקה, 20/09/10 06:41

    • כמה שירים לפני שנים לא עושים יוצר לגאון אולי לממוצע . (ל''ת)

      גאון לא פרובקקר, 20/09/10 07:33

  • 123.

    מה כל כך נורא במה שהוא אמר ?

    שמאלני, 19/09/10 20:01

    הרי אם תהיה מלחמת אזרחים זה בגלל שהמתנחלים יתחילו אותה אחריי חתימת הסכם שלום שידרוש מהם להתפנות.

    במצב כזה רוב אזרחי מדינת ישראל יצטרכו לבחור בין הצטרפות למחנה פאשיסטי, משיחי ואנטי דמוטקרטי (שאני לא מבין למה סג''ל כל כך גאה בעצם השתייכותו אליו) לבין המחנה הדמוקרטי והפרגמטי (שאליו משתייכים רוב אזרחי מדינת ישראל)

    סג''ל מדבר בעיקר הרבה שטויות.

    ''מקום לעצור ולשאול את גפן ואמנים המייצגים רוח הומניסטית, תפיסת עולם המבכרת פיוס ודיון על מלחמה, כיצד הם מוכנים להושיט יד לשלום לאויבים שמפוצצים ילדים באוטובוסים לפאזל של אימה, אבל מסרבים לקיים דיאלוג עם האחים שלהם''

    אנשים שמפוצצים אוטובוסים צריכים להיות מתים או בכלא. אף אחד לא מושיט להם יד לשלום. לא העבודה לא מר''צ ולא השמאל הלא ציוני. רובנו מסרבים לנהל דיאלוג עם פושעים שהוכיחו אין ספור פעמים שאין להם כוונה לשלום. הג'יהאד האיסלמי הם פושעים כאלה.
    גם המתנחלים שירימו יד על ''אחיהם'' הם פושעים כאלה...

    • כמה טפשות בתגובה אחת 1

      נעה, 19/09/10 21:44

      1. ''אנשים שמפוצצים אוטובוסים צריכים להיות מתים או בכלא. אף אחד לא מושיט להם יד..'' למי בדיוק אתה חושב שהיד מושטת? לחסידי אומות העולם? מה עשה ערפאת לפני שקיבל למרבה הטירוף את פרס נובל לשלום? מהי משנתו של אבו מאזן? מה אמרו המנהיגים הפלסטינאים שמחייכים אליך ממודעות הפייסבוק? הרי הצדיקו במפורש מאבק מזוין.
      מה זה משנה בעצם? לעולם לא תכיר בזה ולא תפקח את העיניים כי אתה שטוף מח מדי. את המתנחלים , לעומת זאת, שסבלו מגירוש והמשיכו באומץ בחייהם בצורה דמוקרטית ומעוררת התפעלות אתה בקלות מכניס לקטגוריה כזו. סתם כי בא לך לצייר אותם ככה, סתם כי ככה תיארו לך אותם, כדמוניים, כשטניים. קודם אתה ממציא שהם ירימו יד על אחיהם ואז משווה אותם על סמך המצאותך למחבלים. איפה היו כל התחזיות של מלחמת האחים בהתנתקות? להסתה שלך ושל כמותך אין גבול. ממש הפרוטוקולים של זקני ציון.

      • לנעה על תגובתה הראשונה

        שמאלני, 19/09/10 23:00

        היד לשלום מושטת למנהיגים הפלסטינים שהוכיחו שהם מוכנים לפשרה היסטורית. אבו מאזן בעזרתו של פייאד עושה את כל מה שהוא יכול בשביל לקדם את פתרון 2 המדינות ל2 העמים. אבו מאזן היה חבר באש''ף כשהוא היה אירגון טרור. היום אש''ף הוא גוף לגיטימי שנאבק בעזרת אמצעים פוליטים למלא את שאיפותיו הלאומיות.
        ''הרי הצדיקו במפורש מאבק מזוין.''
        מאבק מזוין לא שווה טרור. מאבק מזוין זה מה שצה''ל עשה במלחמת יום כיפור וששת הימים. זה מה שההגנה עשו לפניי הכרזת העצמאות.
        מה שהלח''י והאצ''ל עשו, לעומת זאת, היה טרור. מה שהמתנחלים עושים בשטחים לפלסטינים הוא גם טרור.
        לפלסטינים יש זכות לנהל מאבק מזוין נגד כוחות צה''ל, אם הממשלה שלך מונעת מהם את זכותם להגדרה עצמית, וכובלת אותם לתוך רזרבציה אורבנית קטנה בגדה המערבית.
        כל ההחלטה לפנות התנחלויות עד היום או שאושרו על ידי הרוב בישראל באופן ישיר, או שהוכחו בדיעבד כהחלטות שהרוב בישראל מאשר.
        ההתנתקות זכתה לתמיכה של הרוב. העובדה שאולמרט נבחר אחריה להנהיג את ישראל, מוכיחה את זה. העובדה שהאנשים היחידים שמגיעים להפגנות של יש''ע הם דתיים מוכיחה שרוב אזרחי ישראל לא תומכים ביש''ע.

        • פעם אש''ף היה ארגון טרור והיום הוא גוף לגיטימי?

          נעה, 20/09/10 00:57

          איך אפשר לשכוח פיגועי טרור שעשה הארגון הזה במשך שנות קיומה של מדינת ישראל? אתה משווה את זה למתנחלים ש''מעשיהם בשטחים זה טרור''? מה בדיוק? השקרים נוסח ''עקירת עצי הזית?? זו הרי עלילת דם. ראית את מרשק שנתפס עם מסור יוצא ממטע? הרי הכל זה הסתה שקר ועלילה. מה עוד טרור? פרלמן שעשו לו משפט שדה תקשורתי ובית המשפט שחרר אותו? אולי ''המתנחל'' טייטל שגר בתוך הקו הירוק, והתקשורת טרחה לציין את מקום מגוריו של הוריו שגרים בהתנחלות כדי שיראה כאילו הוא מתנחל?
          לפסטינים יש זכות לנהל מאבק מזוין כיוון שאנו מונעים מהם הגדרה עצמית? האם המאבק המזוין התחיל ב67? הרי הוא התחיל עוד אפילו לפני 48. אני מסכימה שצריכים לתת להם זכויות אדם אבל לא מדינה. יש להם הגדרה עצמית פאן-ערבית וההשתייכות הפלסטינאית היא המצאה חדשה בדרך להשמדת ישראל. לא היתה מדינה פלסטינאית מעולם , וכל התקיפות של מדינות ערב עד 67 היו בכדי לחסל את הישות הציונית.
          ההתנתקות זכתה לתמיכת הרוב? למה היו ספינים פוליטיים לשם כך? וגם אם אולמרט נבחר לאחריה הרי משהתבררו תוצאותיה הרות האסון, נבחר הימין ברוב מוחץ.

    • כמה טפשות בתגובה אחת 2

      נעה, 19/09/10 21:51

      2. המתנחלים יתחילו מלחמת אחים אחרי שידרשו מהם להתפנות... ואז נצטרך לבחור בין מחנה משיחי פאשיסטי ,משיחי ואנטי דמוקרטי... - יפה לך. קודם תכה ציבור, תגזול ממנו את חייו ואת בתיו שבנה באישור של כל ממשלות ישראל עד כה, תעשה זאת בלי הסכמה של רוב הציבור כמו שעשה שרון במחטף ההתנתקות והכל לשם שלום מדומה שלא הוכיח את עצמו אחרי כל הסכם שלום או התנתקות שהיו פה. ואז תקרא להם, לציבור המוכה והחבול שימשיך בעשייה במלא המרץ כפי שעשו עקורי גוש קטיף, אז תקרא דוקא להם משיחיים, פאשיסטים ואנטי דמוקרטיים. מי האנטי דמוקרטי שהוביל הסכמי שלום והתנתקות במחטפים פוליטיים? מי המשיחי שמקדש שלום אוטופי דמיוני שהוכח כלא מציאותי בכל נסיונות העבר? מי הפאשיסט שמקדש את ''הפרגמטיות'' המדינית על חשבון חייהם ורכושם של אלפי עקורים ומגורשים?

      • איזה הסכמי שלום לא הוכיחו את עצמם בדיוק ?

        שמאלני, 19/09/10 23:08

        ההתנתקות ? איפה בדיוק היה ההסכם פה ?
        נסיגה צבאית זה לא אותו דבר כמו הסכם שלום.

        אוסלו ? איפה בדיוק היה ההסכם פה ? אוסלו בסך הכל היה הסכם לזה שבסופו של דבר יהיה הסכם שלום. אוסלו לא היה הסכם שלום.
        מדינת ישראל- בגלל הלחץ של המתנחלים- לא עשתה שום דבר בשביל לקדם את אותו הסכם שלום שהסכם אוסלו הבטיח.

        לעומת זאת, הסכמי השלום עם מצרים וירדן הוכיחו את עצמם.

        וואלה, הייתי מת להיות מוכה וחבול כמו המתנחלים. לגור בזול על אדמה גנובה, מוגן במאה אחוז על ידי המנגנון הצבאי הכי משוכלל במזרח התיכון, ואז כשיבואו לפנות אותי, יישפכו עליי כסף מפה להודעה חדשה...
        ליבי יוצא אליהם ....

        • הסכם אוסלו היה עם ארגוני טרור. הסכמי השלום עם מצרים וירדן- עם מדינות

          נעה, 20/09/10 01:09

          זה ההבדל.
          אש''ף שאתה מהלל ומשבח וארגוני הלווין שלו טבחו באלפי יהודים לאחר אוסלו.
          ''הסכם שיהיה הסכם''?
          הרי הם קבלו שטחים לרשותם עד לפתרון הקבע, אוטונומיה, שלטון עצמי. נכון שזה לא יושם עד חלוקת הגרגר האחרון אבל הם קבלו אוטונומיה ,הגדרה ולמרבה הטפשות גם נשק ובתמורה טבחו בתושבי ישראל. ברור שההסכם לא יושם עד הסוף, אנחנו לא עד כדי כך טפשים, תאר לך שהיינו מתפרקים מכל נכסינו ומפקירים עצמנו לצבא פלסטינאי מסודר - כמה הרוגים היו נוספים לאלפי הרוגי אוסלו? אם היתה נכונות לשלום ותחילת בניית עתיד משותף, הייתי מוכנה לתת גם את ביתי - אבל צריך להיות טיפש גמור כדי להתערטל מנכסיך כאשר ה''פרטנר'' שלך ממשיך לטבוח בך.
          המתנחלים גרים על אדמה גנובה?
          אדמה שהובטחה לנו, שנכבשה ע''י ירדן ל-20 שנה, והיתה ברשות ישראל 40 שנה. ביתי במעלה אדומים נבנה על קרקע ריקה ועזובה. בעוד ביתם של תושבי קטמון בירושלים , שייך מוניס בתל אביב ועין הוד, נבנו על בסיס כפרים ערביים ויש שגרים שם עד היום בבית ערבי.
          אני מוגנת ע''י הצבא. נכון. בדיוק כפי שאתה מוגן . אני משלמת מיסים והיקרים לי עושים מילואים בדיוק כמוך (או שאולי לא?...) ,

        • המשך

          נעה, 20/09/10 01:11

          על מי בדיוק שפכו כסף כשהוא פונה? אף אחד. ואת הנזקים הנפשיים עוד מוקדם להתחיל אפילו ולספור.

      • על כמוך נאמר כסיל בטיפשותו לא יבין את איוולתו (ל''ת)

        לנועה, 20/09/10 06:45

    • למה המתנחלים אנטי דמוקרטים?

      אריה, רחובות, 19/09/10 21:51

      עובדה שרוב העם חושב כמוהם ומיתנגד לפנוי התנחלויות. אז מי כאן הפאשיסטים שמסרבים לקבל את העובדה שהם הפסידו את הבחירות ובגדול????

      • המתנחלים הם אנטי-דמוקרטים כי הם

        שמאלני, 19/09/10 23:14

        א- פועלים נגד החלטות ממשלות ישראל, שנבחרו באופן דמוקרטי ושהחלטותיהן ייצגו את משאלת ליבם של רוב הישראלים
        ב- עומדים כנגד הקונצנזוס הפוליטי בישראל שתומך ב2 מדינות ל2 עמים (ומי אמר בדיוק שהרוב בישראל מתנגד ל2 מדינות ל2 עמים ?
        ג- מתנגדים למתן זכויות פוליטיות לפלסטינים שגרים בשטחים, אבל לא מוכנים לוותר על השטח שבו גרים אותם פלסטינים.
        ד- פועלים באופן שיטתי כנגד שלטון החוק. ושלטון החוק - לכל מי שהבריז שיעור אזרחות בתיכון - הוא אבן היסוד של הדמוקרטיה.
        ה- מייצגים אינטרסים שלא מקדמים את המטרה שלשמה הוקמה מדינת ישראל - הקמת בית לאומי ודמוקרטי לעם היהודי...

        • לשמאלני - ברצוני להאיר את עיניך

          הילה, 21/07/11 00:48

          חמשת הדברים שציינת אינם מייצגים את קבוצת ההתנחלות:
          א. רוב המתנחלים, מלבד קבוצות קיצוניות, כן פועלים בשיתוף פעולה מלא עם ממשלות ישראל. הבניה באריאל, אפרת מעלה אדומים והתנחלויות נוספות היא חוקית ביותר, מקבלת עידוד תקציבי מהממשלה ואף נתמכות ממנה. נכון שקשה לך לקבל את העובדה שממשלת ישראל כן מעודדת בפועל התנחלויות רבות, אך אין זה אומר שזוהי אינה המציאות...
          ב. לא הבנייה בהתנחלויות היא המעכבת את פתרון שתי המדינות, שהרי גם בהקפאה הערבים לא מוכנים לשבת בשולחן המשא ומתן.
          ג. בהתנגדותינו של רוב עם ישראל למתן זכויות פוליטיות לפלסטינים אנו דווקא מגנים על הדמוקרטיה ועל יציבות השילטון, שהרי קולם בממשלה יביא להפלת המשטר.
          אין לנו בעיה שישארו בשטחים, אך אינם יכולים לקבל מעמד אזרח במדינה שהם עוינים אליה. הם כן חופשיים לעבור אל אדמה בשליטת ממשלה שהם יהיו גאים להיות חלק ממנה, ואף יותר ממוזמנים לעשות כך. בחירתם היא חופשית.
          ד. רוב המתנחלים אינם פועלים באופן שיטתי כנגד שלטון החוק. תתפלא, אבל הם אזרחים פשוטים למדי.
          ה. האינטרס הוא בדיוק לשמור על הבית של העם היהודי, ובפרט כמדינה לאומית (הלא אתה טענת זאת בעצמך?)

    • גם אם נניח כשיטתך שהמתנחלים הם כחמאס וג'יהאד אסלאמי

      אתה רואה מצב שפת''ח ידרוש מהחמאס להתפנות למעננו?, 19/09/10 21:58

      אולי יוותרו על עזה המקוללת למעננו?
      אתה רואה איזו מוכנות להכיר באיזשהוא שטח כשטח יהודי-ציוני?
      אתה כל כך אנטי פשיסטי ופרגמטי שאחרי שתיוותר בשפלת החוף גם תכנס לים עם גלביה.

    • צודק זה לא נורא מה שהוא אמר

      אתה שמאלני חסר יושרה, 19/09/10 23:34

      כי מלחמת אחים כבר מזמן קיימת במדינה הזו ומי שאכף אותה הוא השמאלנים. אז אל תנסה לשחק אותה - ''המתנחלים יתחילו אותה''.

      מלחמת האחים כבר נתפתחה ביום שגירשתם בני אדם מקניינם הפרטי וביום שהשתלטתם על כל מוסדות המדינה בצורה אוליגרכית (וזה עוד מבלי להזכיר את אלטלנה והסזון).

      אז אל תפחיד ותהלך איימים עלינו כאילו אנחנו אשמים. הימין כבר כיום נמצא תחת מתקפה למרות שאינו מודע לכך. כל מה שצריך לעשות על מנת שלא תהיה מלחמת אחים זה שהשמאל יפסיק לתקוף את אחיו.

      אבל אם לא תפסיקו אל תצפה שאדם שמקבל אגרוף לא יתקומם ויחזיר בעיטה!

    • אתה בחור חכם קל להסכים עם ההיגיון הישר שלך בניגוד להגיון העקום של סג''ל (ל''ת)

      תודה, 20/09/10 06:43

  • 122.

    אנשים מתחלקים לשניים

    גם לעבריינים, 19/09/10 18:37

    רובנו מאמינים בבניין עצמם בקהילתם,
    אבל יש שעושים קריירה על גבי קהילתם, אם אינם עבריינים- הם פורצי הפירצה.

    מילא ללכלך על מי שאתה מתפלש איתנו בבוץ,
    אבל ככה מהבמה, על מי ששומע מיצירתך?

    מתוק מתוק על הסכין.

    • הימין הוא נוכלות נטו מינויים וגניבת כספי ציבור דכולה בו (ל''ת)

      לשמוע על יושרה מחמסניק ימני?, 20/09/10 06:48

  • 121.

    גפן בעוש רקוב מנוון 0 שחושד שהוא יותר מזה, שר כמו סוס היאור, (ל''ת)

    הירקן ממחנה יהודה, 19/09/10 18:34

  • 120.

    כל מילה פגז! (ל''ת)

    צחי, 19/09/10 18:19

  • 119.

    הלואי ותתחשמל אמן

    דודו מלוד, 19/09/10 17:52

    שמאלני דפוק מרוב סמים אחלו אותך

  • 118.

    גפן יגיד כל דבר כדי לעצבן, אין כלום מאחורי הצהרותיו

    מיכל, 19/09/10 17:51

    ולכן אף אחד לא מתרגש.

    מהי האג'נדה מאחורי חרחורי הריב התמידיים שלו? לדעתי, הרצון למצוא חן בעיני אבא.

    פרובוקטור בשקל. בעצם יותר יקר, תמיד יהיה מי שיסכים לשלם.

    • הוא רק מנסה להגדיל את מספר מאזיניו בחו''ל.למכור את אחיו היהודים לשם כך (ל''ת)

      זה פטנט שמאלני ידוע., 19/09/10 22:58

  • 117.

    גפן יתייצב ראשון - פחד אלוהים

    שמאלני, 19/09/10 17:38

    א. גפן הוא באמת בחור לא רציני ולא שווה שום כותרת או כתבה

    ב. תאר לעצמך באיזו סכנת חיים, אנחנו השמאלנים נמצא אם ניתן לו נשק, הרי הוא לא עשה צבא (בגלל דלקת חמורה בבלוטת החשק)

  • 116.

    השירים שלו עגעילים בדיוק כמוהו,הוא שר כמו קרפדה, (ל''ת)

    אבי מ, 19/09/10 17:38

    • לכן יו-2 בחרו בו ולא בך כי אתה נראה להם כמו חייל מהחיזבאללה (ל''ת)

      נכון או לא?, 20/09/10 06:49

  • 115.

    גפן,אתה תתייצב ראשון ? ואני חשבתי שיש לך עקמת בגב ? בראש? (ל''ת)

    אתה ואביך,שני פוצים, 19/09/10 16:48

  • 114.

    אראל, מדוייק ולעניין

    gilialuche , 19/09/10 16:39

    היה תענוג ללגום את דבריך האמורים על המזופת האינפנטיל הזה.
    הגם שנזהרת בכבודו בדרך שאני לא הייתי מוצא אותה לו אני הייתי כותב המאמר, הצלחת למסמר את הטיעונים שלך היטב בדמותו האינטלקטואל-יומרנית המגוכחת של האמן המוכשר.

    גיל אלוש

  • 113.

    כל מילה בסלע! (ל''ת)

    הדר, 19/09/10 16:31

  • 112.

    מתביש בגזע שלי אם הוא שייך אליה. אמן...אלוהים, זה אמן?? (ל''ת)

    אזרח שפוי, 19/09/10 16:05

  • 111.

    אביב גפן, אומר משהו שרבים וטובים חושבים, מתנחלים

    גיא הירשפלד, 19/09/10 16:03

    נמאסתם

    • תחזור לגולה . (ל''ת)

      ., 19/09/10 22:59

    • אביב גפן אומר מה שכל אדם ישר עם לב טוב ושכל ישר מבין (ל''ת)

      אבל לימני עקום זה ניראה עקום כי השכל שלו עקום, 20/09/10 06:50

  • 110.

    מלחמת אחים

    יהורם בן ישי, 19/09/10 15:58

    דחילאק אראל לא הבגת., הבריטיט מוכנים להלחם עד האוסטרלי האחרון. מלחמת אחים? אתה רואה בגפן אח? בגולני היתה לנו משמעות אחרת למושג זה. אגב, כשתפגוש את אורי זוהר תשאל אותו על שכנך לטור שכונה ,המיקרופ, בחבורת לול נו ומה יצא מחלציו? ,מיקרופון,

  • 109.

    אביב גפן {מוזיקה -אראל סג''ל]

    שיר זהבי, 19/09/10 15:57

    האביב גפן הזה,היורק לבאר אשר ממנה התעשר על לא עוול בכפינו,היורק לבאר ממנה שתה ומתחנף בראיונות בגרמניה כשהוא מגדף את ישראל עם הקול הרועד שלו - זמר צמרת ??? הוא יילחם עם הבדיחה הפיזית שלו,אולי כדאי כי סוף סוף יבלום את לזות שפתיו. אישיות באמת מאוסה.

  • 108.

    מה שנכון: התקשורת הייתה אוכלת את עמיר בניון\\אריאל זילבר (ל''ת)

    אם היו מעיזים להגיד דבר כזה..., 19/09/10 15:55

  • 107.

    מכל השטויות שכתבת

    דנה די, 19/09/10 15:53

    מכל השטויות שכתבת, שהן דעותיך האישיות ועל-כן הן באופן מסויים ברות-דיון,
    אל תבלבל אותן עם שטויות שהן בפירוש שקרים מוחלטים:
    ''בתקופת פריחה כלכלית שהפלסטינים מודים שלא הייתה כמוה''
    מתי לאחרונה קראת דו''ח זכויות-אדם בסביבתך?!
    אולי באמות המידה שלך כל מצב שאינו כולל מלחמה אזורית בשטחים כבושים הוא ''פריחה'' ונחשב לראוי לאנשים שבשבילך הם כנראה סוג ב',
    אבל בכל סטנדרטים אנושיים שהם, מדובר באזור מוכה אסון.

    • ספרי זאת לאלו שנרצחים כל פעם שמורידים מחסום.אולי תנסי לעובר של האשה

      בהריון שנרצחה., 19/09/10 23:01

      שמאלנית טיפוסית..למדי היסטוריה לפני שאת נותנת ל3 האי קיו שלך דרור .

    • הכל יחסי

      חועיכ, 22/09/10 17:00

      לערבים פה מעולם לא היה מצב יותר טוב

  • 106.

    Gefen? Who's the f-----ing Gefen (ל''ת)

    תוהה, 19/09/10 15:28

  • 105.

    סג''ל הפעם הגזמת והכעסת אותי מאוד, לציין את....

    S., 19/09/10 15:24

    אביב גפן ועמיר בניון באותו משפט !!!

    בניון הוא היוצר החשוב ביותר בישראל בעשור האחרון, לא פחות. לכן נא להתייחס בכבוד ולא להעליב.

  • 104.

    סג''ל ודומיו האם הייתם רוצים מחסומים ופריחה כלכלית תחת כיבוש?!

    איזו צביעות, 19/09/10 15:21

    י ש ע זה לא כאן, המצב הנוכחי מדרדר אותנו ומערער את ביתנו הלאומי

    • מי כובש ...כבר אין לי כוח לענות..פתח ספר היסטוריה . (ל''ת)

      ., 19/09/10 23:02

      • גם לנאצים לא היה כוח לענות למי ששאל אותם למה הם רוצחים יהודים בלי סיבה (ל''ת)

        כוח לענות הנו עניין מנטאלי כניראה..., 20/09/10 06:52

  • 103.

    השמאל זו בכלל דת. אין מה להוכיח אותה אין ווכוח, אין הבעת דעה. רק דעתם. (ל''ת)

    חחח...., 19/09/10 15:20

    • חחחח אהבתי.

      ., 19/09/10 23:05

      מקרבים לאלילים שלהם יהודים ,רצוי עם כיפה וקוראים להם, כחלק מהפולחן הדתי ''קורבנות שלום''.
      יש לאמר את מילות הקודש בעלות עומק רוחני 4 פעמים ביום בסדר הנ''ל:''פאשיסט,גזען,מקארתיזם''.

  • 102.

    סג''ל הכעסת אותי מאוד הפעם, לציין בשורה אחת את ... (ל''ת)

    S., 19/09/10 15:19

  • 101.

    כמי שמחנך כל חייו נגד מלחמת אחים,אני קורא למשרד החינוך להתנער מהפוחז

    מחנך ירושלמי, 19/09/10 15:16

    יותר נכון כל גוף חינוכי בארץ צריך לצאת חוצץ נגד האמירות המסוכנות על מלחמת אחים.

    שום דבר לא שווה מלחמה כזו שתוביל להשמדתה של מדינת ישראל.
    ולכן גם אם אנו שונאים/מתנגדים/מתעבים את הצד השני , עלינו להוציא מהלקסיקון את המילה מלחמת אחים.

  • 100.

    אביב גפן בתגובה לשורה האחרונה...

    עידודו., 19/09/10 15:12

    גמלאים? מהה אני אעשה עם גמלאים?

  • 99.

    די עזבו את הנודניק כבר שנים על שנים לא כתב שיר טוב . (ל''ת)

    יאללה איזה תרח האביב, 19/09/10 15:07

  • 98.

    ראש -הממשלבה הבא שלמה מולה יחזור לגבולות 67ויעלה את כל הפלשמורה (ל''ת)

    לסגל הפאשיסט תתבייש, 19/09/10 14:54

  • 97.

    אראל, שכחת לציין : לכאורה

    טלי, תל אביב, 19/09/10 14:20

    ואמנים המייצגים לכאורה רוח הומניסטית,לכאורה תפיסת עולם המבכרת פיוס ודיון על מלחמה...

  • 96.

    גפן הזה הוא בכלל שונא יהודים הוא לא יהודי בכלל (ל''ת)

    רועי, 19/09/10 14:19

  • 95.

    במעוז השמאל רעש על מאומה עלוקה בשם אביב גפן יוצאת למלחמה חה חה חה,,,, (ל''ת)

    פחחחחחחח,,גפן ? מוג לב שמאלני, 19/09/10 14:15

  • 94.

    פשוט מעולה (ל''ת)

    אהבת חינם, 19/09/10 14:14

  • 93.

    עם השנים אביבוש החינני-עאלק הפך לטרחן מזדקן (ל''ת)

    הוא היה ונשאר נודניק, 19/09/10 14:09

  • 92.

    אני כבר לא יודע את מי אני שונא יותר שמאלנים או ערבים??? (ל''ת)

    ממש דילמה, 19/09/10 14:09

    • שמאלנים.

      טל, 19/09/10 15:00

      לערבים (כמו ליהודים) יש ''זכות לגיטימית'' להיות יריבים אחד מול השני.

      לשמאלני המחמד, לעומת זאת, יש סיבות אחרות לצאת כנגד עמם. בעיקר כדי שיוכלו לשבות זחוחים בבתי הקפה ולטפוח לעצמם על השכם על כמה שהם ''נאורים'', ''נהדרים'', ובכלל ''קושקושונים ומתוקים''.

      חלאות אדם יהודו-ניות ותו לא.

      • ובמקרה של אביב..לפתח קרירה בחו''ל. (ל''ת)

        ., 19/09/10 23:06

    • אתה אוהב חמסניקים עם כיפות וטליתות (ל''ת)

      מה ההבדל בינך לבין חמאסניק?, 20/09/10 06:54

  • 91.

    נדמה לי שרק חיילים יכולים לקבל גימלי''ם....

    אלה מעיין, 19/09/10 13:45

    מי שלא שירת, אפילו לא ב''סיירת טיפקס'' באיזשהו משרד, רוצה להרים נשק, זה בטח יהיה גול עצמי...
    בכל מקרה, מר גפן הצעיר המציג עצמו חדשות לבקרים כגאון מוסיקלי, אופס גם כאן התגלו גניבות ספרותיות של כן מדעת, טוב, הוא חושב שרק הוא מקשיב לניק קייב ולקיור... אז מי יותר טוב, הגאון המוסיקלי המעתיקן או הזמר המזרחי שמעולם לא היו לו יומרות של מעבר להקפיץ את הרחבה ולשמח?
    לאלוהי הגפנים הפתרונים.

  • 90.

    ל80- יש לא מעט אנשים שהם לא אחים שלי, בכל זאת אני לא נלחם איתם

    שם, 19/09/10 13:39

    אם יש לך בעיה, תשפיע דמוקרטית או רד מהארץ.
    (אה אין לך מנדט דמוקרטי, אבל ירידה מהארץ זה פתרון מעולה בשבילך)

  • 89.

    למה אין לך תכנית בטלוויזיה?

    שלומפרוביץ, 19/09/10 13:24

    אראל סגל, למה לעזאזל אתה לא בטלוויזיה .המערכונים שלך בלאטמה ענקיים,זה הכשרון האמיתי שלך- אתה מוזיקאי בינוני ,כותב פווליטי לא רע אבל קומיקאי ענק .

    • יש לו תכנית באינטרנט עם הרב אורי שרקי פעם בשבוע

      נויה, 19/09/10 14:57

      מענין ומאד אינטלקטואלי. השיחה ביניהם מעוררת חשיבה אמיתית.

  • 88.

    אני מתנדב להלחם בגפן וחבריו מהשמאל כל רגע , שהרי הם אחי שונאינו (ל''ת)

    צנחן ותיק, 19/09/10 13:23

  • 87.

    אחים ? לגידול הממאיר הימני המחסל את המדינה אין כל קרבה משפחתית אלי.

    EXTRA-שמאל , 19/09/10 13:22

    הזויי הימין מקרבים על עצמם את הקץ, מדינת כל אזרחיה היא מציאות בלתי נמנעת.

    • לפחות.. גמרת? (ל''ת)

      רונן, 19/09/10 13:58

    • היהודים הולכים ומתחזקים אפילו בקיבוץ,אתה אפס (ל''ת)

      מחכה לך בסיבוב, 19/09/10 17:45

  • 86.

    מי זה האביב גפן הזה בכלל?

    daniel, 19/09/10 13:21

    מוזיקאי בינוני שבכוח מחפש כותרות.גם אריאל זילבר וגם עמיר בניון הם יוצרים מעולים גם אם ההתבטאויות שלהם מרגיזות.אביב גפן הוא קלישאה מהלכת של משהו שלא יודע אם בכלל היה אי פעם.

    • מסכים עם כל מילה!!! (ל''ת)

      פשוט צפרדע מקרקר, 19/09/10 14:05

    • מסכים ולא מסכים

      בני, 19/09/10 15:10

      יוצר מעולה
      מבצע גרוע

    • מעריץ את זילבר המוכשר. את בניון לא מכיר (ל''ת)

      חו''ל, 20/09/10 00:27

  • 85.

    גפן מאיים על אחיינו בני ישראל השומרים על גבולות ארצנו? הוא נמושה. (ל''ת)

    גפן לא יותר טוב מכל מוסלמי, 19/09/10 13:21

  • 84.

    מי שלא היה בצבא רוצה להלחם נגד המצוינים של ישראל שומרי הגבולות שלנו? (ל''ת)

    מאפס עד אפס לא היה כאפס גפן, 19/09/10 13:19

  • 83.

    ''ידיעות אחרונות '' ואביב גפן ... שני Items שכבר מזמן בפסה

    ברמן, 19/09/10 13:16

    צריך להבין , לאביב גפן ולידיעות אחרונות נשארה ברירה אחרונה לפני היעלמות והימחקות מהתודעה בישראל - והיא לפרסם גימיקים ,,,, אם השמאל מתכוון לצאת למלחמת אחים עם אביב גפן ואחרים כמוהו אז אני באמת לא מוטרד !!!

  • 82.

    סג''ל, אני יודע שיש תור ארוך אבל בבקשה תנו לי להיות ראשון

    סוטר פומבי, 19/09/10 13:13

    שיוריד לגפרור המשתמט הזה סטירת לחי הגונה, כמו שטומי לפיד אמר לו באחת מתוכניות ''פופוליטיקה'' שזה מה שחסר לו כ''כ.
    במחשבה שניה, גם נשיפה תספיק להעיף אותו ארצה.

  • 81.

    לא מלחמת אחים. מלחמת אזרחים. והיא תהיה.

    סמולני חמוש, 19/09/10 13:09

    היא תהיה מפני שאין ברירה (אביב גפן רב מצטט את מה שליבוביץ' חזה לפני הרבה שנים)והיא תהיה מלחמת אזרחים כי ברוך מרזל ואריה אלדד הם לא אחים שלי.

    • אולי תתאסלם ותצטרף לגיהאד? (ל''ת)

      טלי פחימה, 19/09/10 13:19

      • ניראה לי שאתה כבר התאסלמת בכ''א לא ניתן להבדיל בינך למוסלמי (ל''ת)

        אז תן עצות למוסלמים לא ליהודים, 20/09/10 06:56

    • קשה לי להאמין שגפן מצטט ליבוביץ...אין לו את היכולת האינטלקטואלית לכך ! (ל''ת)

      נאק, 19/09/10 13:59

    • ואיסמהיל הנייה כן אחיך ?

      דני, 19/09/10 14:48

      אם תכנס לקרית ארבע תצא משם חי , אם תכנס לעזה תצא משם מת . זהו זה המבחן האחד והיחד

    • חתיכת מלחמה זאת תהיה, בערך כמו מלחמת זמביה...

      פנדה, 19/09/10 15:40

      למי שלא יודע, מלחמת זמביה, הקצרה בהיסטוריה, ארכה רק כ-40 דקות. מלחמה של כמה מאות שותי אספרסו מול כל עם ישראל תיקח לדעתי פחות זמן ממה שדרוש בשביל לשתות אספרסו קצר...

      • תגובה מעולה !!! (ל''ת)

        גבריאל, 20/09/10 00:29

    • אז ליבוביץ ניבא. יודעים למי ניתנה הנבואה בימינו. (ל''ת)

      יובלית, 19/09/10 16:36

  • 80.

    אביב גפן ושכמותו מזכירים את האירופאים בתקופת השואה

    משה, 19/09/10 13:09

    יושבים בבתיהם בבגדים נקיים ומסודרים אוכלי בסכין ומזלג נוהגים בנימוס ושומעים קונצרטים כשכמה מטרים מהם מעבר לגדר קורה הדבר הכי נוראי שיכול לקרות אבל מבחינתם זה טיבעי ביותר

  • 79.

    הוא גאון שמקדים את זמנו, אנחנו נעריך אותו כמו שצריך רק אחרי מותו (ל''ת)

    פ, 19/09/10 13:08

    • במהרה בימינו אמן! (ל''ת)

      בוב דילן, 19/09/10 13:14

      • גאון שמקדים את זמנו ? פסאדו-מוסיקאי סוג ז' עם כמה להיטי עבר... (ל''ת)

        נאק, 19/09/10 16:19

  • 78.

    המוח המעוות של הסמולנים - שלום אם אויבים ומלחמה עם אחים (ל''ת)

    ירון, 19/09/10 13:07

  • 77.

    ככה הוא אמר ? דווקא החזקתי ממנו. לא עוד. (ל''ת)

    הארי, 19/09/10 13:02

  • 76.

    לוחם השלום'' פח..........

    מיקי, 19/09/10 13:01

    אביב השפן ילחם?
    למען מה בדיוק?
    למען הרייטינג של עצמו?
    עלוב נפש וחסר בינה.

    • באמת חסר בינה ומלא טינה (ל''ת)

      מיכאל, 20/09/10 00:31

  • 75.

    תגובת ס''גל לגפן

    eli, 19/09/10 13:00

    שלום אראל תגובתך עניינית ומנוסחת יפה,יפה ללא שום חשש מהאבא גפן העושה שימוש בטורו בכל פעם בכדי לגונן על הילד המפונק והמוזר.בקיצור מר גפן תן לחיות בשקט ואל תפריע.אין בדיעותך כלום להעשיר ולהוסיף לאיכות חיינו.

  • 74.

    תוך 24 שעות נחסל את כל ה 5 שמאלנים שיש כאן! יאללה מלחמה (ל''ת)

    ימני עצבני, 19/09/10 12:55

    • איך אהבתי את התגובה שלך יעל פז מלמד אמרה הבוקר שהשמאל הוא הורב במדינה (ל''ת)

      חחחחחחחחחחחחחחחחחחח, 19/09/10 13:08

  • 73.

    כתוב היטב! נהנתי, הסכמתי ואף צחקתי (ל''ת)

    מי זה בכלל א. גפן?, 19/09/10 12:55

  • 72.

    האם הוא עומד מאחורי המילה שלו ?? או שהמילה שלו כבר לא עומדת מזמן ?? (ל''ת)

    שאלה, 19/09/10 12:54

    • ענקקק :-) (ל''ת)

      טעות במילה, 19/09/10 13:15

  • 71.

    סרבו לשרת בצה''ל: שימון פרס דליה איציק בר רפאלי אביב גפן יש עוד..... (ל''ת)

    זו תעודת הזהות של השמאל החילוני הסרבן והמסית, 19/09/10 12:52

    • לידיעתך, שמעון פרס היה מפקד חיל הים לאורך רוב מלחמת השחרור

      אח''י מח''י, 19/09/10 13:17

      והוא היה מח''י כאזרח בדיוק כמו שמח''א היה אזרח.
      לגבי השאר - אתה צודק.

      • לידיעתך , פרס היה מזכ''ל הנוער העובד לאורך מלחמת השחרור (ל''ת)

        תבדוק, 19/09/10 13:47

        • לידיעתך אי ידיעה אינה פוטרת מעונש (ל''ת)

          f, 19/09/10 15:16

      • בזמן מלחמת העצמאות, שימון ישב בניו יורק

        פלמ''חניק, 19/09/10 16:00

        ברח מהמלחמה בזמן שחברין הקיזו את דמם בפלמ''ח.

        את האגדה שהיה כביכול סגן מפקד חיל הים הוא דוחף לאחרונה, זה מסריח, כמו שאר התרגילים המסריחים.

      • בעימות הטלוויזיוני ב-96 עם בנימין נתניהו פרס אמר שהיה מפקד מרגמה

        יובלית, 19/09/10 16:38

        מה פתאום - מפקד חיל הים?????????????????

        • לא מרגמה ולא נעליים

          אחד שיודע ,בעצם כל עם ישראל יודע,חוץ מכמה בודדים., 20/09/10 02:28

          פרס לא שירת בצבא ובטח לא היה מפקד חיל הים ולא מרגמה ולא כלום.פשוט לא שירת בצבא מעולם לא היה חייל צה''ל.

    • עמיר בניון אייל גולן מורן אטיאס והרשימה עוד ארוכה (ל''ת)

      עידן, 20/09/10 00:44

  • 70.

    אחי?

    ישראל, 19/09/10 12:48

    קודם כל הוא לא אח שלי, אין לי בעיה להלחם איתו אבל שלא יטעה לחשוב שהוא חלק מ''האחים'' במדינה ,יש שמאלנים ויש ימנים אבל כולם נוטלים חלק בחובות המדינה (אבא שלו לדוגמא היה קצין בצנחנים) וכל הדיעות לגטימיות בעיני, אין לו זכות להביע את דעתו כמו שלי אין זכות להביע דיעה בהודו - אני לא הודי והא לא ישראלי, הוא לא היה בצבא וכמובן שלא עושה מילואים למרות שהו בגיל שעושים, הוא לא משלם מיסים כי הוא חי ועובד בחו''ל, כשמכל המקומות בעולם הוא בחר את גרמניה להופיע ....לא זכורה לי דיעה חכמה שהביע בעבר חוץ מ''דןר מזויין'', לא זכןרה לי שום התנדבות שלו, בקיצור דרעק ושלא יקרה לי ''אחי'' אני מוכן להלחם בו אבל על בסיס
    ''אוייבי''

  • 69.

    אביב גפן!!! קרעת אותי.. אני מחפש מקום להתחפר.. (ל''ת)

    אמא ראיתי שד., 19/09/10 12:47

  • 68.

    אז אביב אמר, סו פאקינג וואט. (ל''ת)

    אסף, 19/09/10 12:47

  • 67.

    לפי התגובות , הפסדנו במלחמת האחים

    יוסי, 19/09/10 12:46

    כותב ימני מקבל תגובות ימניות מתלהמות, כותבים שמאלנים מקבלים תגובות מתלהמות, אל תשלו את עצמכם מלחמת האחים כבר פורחת,ימין שמאל חילוניים דתיים יהודים ערבים, עוד מעט הסוף, ישראל מפסידה את המלחמה הזאת, שינאת חינם, מר סגל,הורסת עוד פעם את המדינה , ואל תשאל בסוף מי התחיל

    • שטויות

      פנדה, 19/09/10 15:43

      יש כמה ימנים קיצוניים במדינה, כמה שמאלנים קיצוניים - בעיקר כאלה שאין להם עבודה והם לא ממש מחוברים לחברה. כל השאר, 99% הנורמליים, לא יצאו להילחם אחד בשני. אם השמאל הקיצוני רוצה לצאת למלחמה עם הימין הקיצוני - צריך להגיד להם תפדל. אגב, אם תראה את השנאה שיש היום בארה''ב בין רפובליקנים לדמוקרטיים, תבין שיש עוד לאן להגיע לפני שמכריזים על ''מלחמת אחים''

  • 66.

    כל הכבוד, ביקורת אמיתית ומראה את המציאות

    איציקיק, 19/09/10 12:43

    אהבתי בעיקר את ההתחלה שאם זה היה מהצד הימני איך ניו מגיבים אמצעי התקשורת

  • 65.

    מפסיקה לשמוע אותו מהיום (ל''ת)

    רוני, 19/09/10 12:41

  • 64.

    סגל אתה תותח (ל''ת)

    צחי, 19/09/10 12:40

  • 63.

    למה כולכם נגדו?

    בעדו, 19/09/10 12:37

    שילך להלחם פעם, סו פאקינג וואט. אולי יזכה בצל''ש?

    • וואלה רעיון מקורי! (ל''ת)

      פאקינג שיט, 19/09/10 21:38

  • 62.

    הלוחם

    אילן, 19/09/10 12:35

    לא להתרגש הבחור הוא בכלל בחורה אין לו אומץ בגרוש בקושי מצליח להוציא את לחמו מנסה בכח לתפוס קצת כותרות ואם מלחמה הוא רוצה אז הכתובת היא צ.ה.ל אבל לא נראה לי שהוא יעבור את הקבן. יש לי באייפוד כמה שירים שלו שהורדתי ישנים אבל נחמדים

  • 61.

    אראל סג''ל - נהדר

    יעל, 19/09/10 12:27

    כתמיד מטיב לתאר בשפה ייחודית את עליבות השמאל המתלהם.

  • 60.

    לא מחסידי הרב גפן אביב

    קובי הוד השרון, 19/09/10 12:25

    תאר לך מר סג''ל יקר את פרס או ברק מקבלים את אבו מאזן אצלם בלשכה בירושלים הקדושה כאשר דגל אש''פ מתנוסס מאחור, נסה לדמיין בלשונך הציורית את מהומת האלוהים שהיתה נשמעת מכוון נתניהו, בגין, ריבלין וכד', ואולי גם אתה אפילו, היית כותב על זה טור (אשר מן הסתם היה מתחיל בספור מעניין בניו יורק).

  • 59.

    פרי הבאושים הזה משווע למלחמת אחים? הוא יודע בכלל להחזיק נשק? (ל''ת)

    ציון בזוקה, 19/09/10 12:25

  • 58.

    הוא שנוא מאוד בארץ הוא ואביו- אז למה לא מלחמת אחים?

    מהנדס, 19/09/10 12:23

    חוץ מזה- הוא? הוא? אחותי הקטנה שוברת אותו -בכי ב15 שניות היא תקרא לזה

  • 57.

    מי זה גפן

    עקיבא יעקב, 19/09/10 12:22

    שוב הגמד מחפש כותרות, ואתן נותנים לו, באמת עם העקמת והגובה אנחנו ממש פוחדים ממנו, הוא כבר לא הכוכב שהיה עובדה שהוא מופיע כחימום בכל מיני הופעות, אז הוא אמר, בשביל מה לתת במה לבחור מבולבל מתוסבך מילדות הקשה שלו.

  • 56.

    מלחמת אחים, אומר גפן ג'וניור? אולי, עד שהוא יצטרך לעמוד אחרי המילה שלו

    אחד, 19/09/10 12:21

    וואללה, כמה גיבורים של מלחמותת תיאורטיות אנחנו מכירים?
    כמה?

    כול אחד מוכן לעלות על בריקדות, עד שהבריקדה מולו, והוא באמת צריך לעלות עליה.
    אז יש לזה עקמת, להוא פלאטפוס, לאחר כאב ראש איום ולרביעי שריטה ''נורא כואבת!'' באצבע הלוחצת על ההדק.

    מלחמת אחים, גפן?
    הרי כבר הפסדתם בה, בקרב הדמוקרטי של יצוג בכנסת!
    איפה אתה? איפה אתם? במנוסה רבתי, ראה את שובל האבק העולה משביל המנוסה של שולמית אלוני, יוסי שריד, יוסי ביילין, רן כוהן, זהבה גלאון ושאר מובילי הדרך שלך במלחמה הפנימית בעם!

  • 55.

    ואני הגנתי בגופי על השרץ......

    שלומי נתניה, 19/09/10 12:20

    זה היה לפניי 20 שנה בערך בתיכון רופין שם הוא למד, אני במקרה הייתי שם למשחק כדורגל , ראינו קבוצה של נערים מתעללים בו ליד הברזיה , אני רצתי לשם ונילחמתי עם כמה חברה שמיסתבר בדיעבד שהם יודעים מה הם עושים. לימים היסתבר לי שזה היה גפן, והיום השרץ רוצה להילחם בי רק בגלל שאני בעד יהודה ושומרון. לך תסמוך על סמולנים.

    • אז הוא למד ברופין...בתלמה ילין סירבו לקבל אותו שנתיים ברציפות

      נפל אומנותי, 19/09/10 13:20

      כנראה כבר אז העריך המנהל מהו כשרונו האומנותי. יישר כוח מר נתן!

  • 54.

    גפן של דור מזוין

    שרית, 19/09/10 12:19

    כל הכבוד לעיתונאי אראל סגל, כל מילה בסלע.

  • 53.

    סגל, סגל, קצת התבלבלת.

    עידודו, 19/09/10 12:19

    נכון, במדינת תל אביב אשר על גדות הירקון המטונף התקבצו להם לא מעט שמאלנים רדיקליים שעיקר עיסוקם ישיבה בבתי הקפה והפאבים והפצת שנאה על ההתנחלויות.

    הרדיקלים הם לא רוב תושבי תל אביב אלא סתם מיעוט רעשני עם בולטות תקשורתית ואין צורך לתת להם עודף תשומת לב. אבל אם כבר בחרת לארח רדיקלים בהתיישבות, רובם, בכל זאת יותר אינטיליגנטים מגפן וחלקם אפילו מעצב את דעת הקהל שלהם, המתגורר על גדות הירקון.

    וגפן? גפן סתם אוויל ילדותי שמעצבן דעת קהל. אותו הייתי מזמין להשתלת מוח.

  • 52.

    דיאנה גולבי/אביב גפן

    אילנה פורטנוי, 19/09/10 12:19

    כוכבת כמו דיאנה גולבי לא צריכה לראות ממטר אחד כמו אביב גפן.תורידן ממנו את כל השטיקים והאיפור הזוועתי ומה נשאר? שיעמום גדול.אם הוא לא היה יוצא מידי פעם עם הצהרות איומות אף אחד לא היה יודע מי הוא.
    המשיכי לשיר דיאנה, את נהדרת.

    • מה נשאר?

      לאילנה, 19/09/10 14:49

      אין לי שום ספק שאביב מנותק ממה שקורה סביבו ויעשה הכל בשביל כסף או פרסום אבל הוא הגיע לאן שהוא הגיע בגלל שהוא יוצר טוב ואת זה אפילו כותב המאמר מציין.
      אני מניחה שאת מציינת את דיאנה בגלל שנאמר באיזה מקום שהוא לא רצה להופיע איתה אז עובדה היא שלמרות הכל הם כן הופיעו ביחד.
      דיאנה היא מוכשרת מאוד ווקאלית אבל עדיין לא הוכיחה את עצמה לא צריך להשוות בין זכייה בכוכב נולד ל15 שנות יצירה של אביב. לא משנה מה אנו חושבים על דבריו ההזוים ועל דרכו

  • 51.

    נהניתי לקרוא.דעה מדויקת. (ל''ת)

    אליהו, 19/09/10 12:18

  • 50.

    ילד רטן

    שרה, 19/09/10 12:18

    אביב גפן הוא: שכל של ילד קטן הנמצא

    בגוף של ילד קטן. זריר קטנצ'יק.

  • 49.

    מתי תבינו? אביב גפן מייצר ''פוזה'' על מנת להצליח מסחרית...

    אופיר, 19/09/10 12:14

    הבחור אכן מוכשר מוזיקלית אך פה זה נגמר. נוטים בשל כך לייחס לו גם השכלה... כשלמען האמת מדובר בבחור די ילדותי וגולמי מבחינה אינטלקטואלית. כדי למכור בעבר הוא יצר את פוזת הדיכאון ו''ילדי אור הירח'' הפתאטית... כעת זו פוזת ''לוחם השלום'' כדי למצוא חן בעין האירופאית... נו טוב.

    • הוא כן מייצר פוזות מרוב שנאה עצמית של כל חולה רוח (ל''ת)

      הוא לא, 19/09/10 12:28

  • 48.

    למשפחה שלו יש רקע של אשפוז פסיכיאטרי . (ל''ת)

    דו-רון, 19/09/10 12:13

    • זו תגובה מיותרת ולא לעניין. (ל''ת)

      לשפוט את גפן לגופו בלבד., 19/09/10 13:57

      • לא מיותרת זה בגנים (ל''ת)

        זזזזזזזזזזזזזזזזז, 20/09/10 02:30

  • 47.

    אראל סג''ל אינך ידוע כתמים, מה הן השטויות....סליחה, השאלות האלה

    סימן קריאה., 19/09/10 12:12

    אל גפן והשמאל בכלל? השאלות שאפשר לסכם אותם כך: ''איך בעלי רוח הומניסטית מדברים כמו ברברים, ומתחברים לברברים? זו היתה יכולה להיות שאלת מיליון ה-$, אילו מדובר היה בבני אדם הגיוניים בעלי יושרה אינטלקטואלית. אך מדובר בעדר אופורטוניסטי, שאלות הן לא הקטע שלהם, לא קיימים מושגים כזה כמו ''שאלה'' או ''חשיבה'' או ''הגינות'' במילון שלהם.

    • נראה לי שהוא פשוט מנסה לשקף **להם** משהו

      יהודי, 19/09/10 12:43

      אם הוא יכריע מראש שהם ''חסרי יושרה'' וכו', ולא ברי תקנה, זה רק יעזור להם להתבצר בעמדתם, עכשיו כשהוא נותן להם קרדיט יש סיכוי שחלקם יעשו חושבים ויתקנו את דרכם.
      יש מבין ?

  • 46.

    אביב ממש מצליח בחו''ל. הוא עומד לחמם את סמנטה פוקס! (ל''ת)

    כל הכבודלו., 19/09/10 12:11

    • אם היא שמה עליו ציץ אחד...הוא מתפרק (ל''ת)

      ציץ צוויץ, 19/09/10 13:23

  • 45.

    טור מעולה :-) (ל''ת)

    חיפאי, 19/09/10 12:11

  • 44.

    זאת אומרת שנניח ואפגוש אותו בתל אביב או בגרמניה

    עמוס, 19/09/10 12:11

    ונניח שהוא יופיע מולי לבוש שמלות ומאופר.

    ונניח שאני 190 ששירתתי בצנחנים והייתי מקלען.

    ונניח שאני שוקל 110 קילו..די יצוק האמת.

    כל מה שנותר לי זה לברוח??

    • למעשה זה הדעה שלי

      סטודנט, 19/09/10 12:23

      שכדאי לגפן לא להיתגייס כי הוא עוד יכול ליגרום לצד שלו להפסיד (הצד שלו יפסיד בכל מיקרא)

    • חחחח אחותי מפרקת אותו (ל''ת)

      מהנדס, 19/09/10 12:25

    • חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

      גפן קרא את זה וברח לחו''ל לחמם איזו להקה., 19/09/10 13:59

      גפן קרא את זה וברח לחו''ל לחמם איזו להקה.

    • יתרה מזאת

      נהפוך הוא, 19/09/10 14:20

      מותר ואף רצוי לך לעשות ממנו בצק עלים. הרי הוא הכריז עליך מלחמה לא?

  • 43.

    לעולם לא אשכח לרבין איך אימץ אליו את המשתמט !

    האיש והמורשת, 19/09/10 12:10

    בכלל, ככל שהזמן עובר קולטים למה רבין הכניס אותנו...

  • 42.

    הבעיה שלו בראש לא בגב (ל''ת)

    מירי, 19/09/10 12:10

  • 41.

    מלחמת אחים? גפן מזמן לא אח שלי. בסך הכל הוא צריך עוד התחנפות אנטישמית (ל''ת)

    לקהל האירופאי שלא נופל לרגליו כפי שהיה רוצה., 19/09/10 12:10

  • 40.

    שהפרזיט המשתמט מצה''ל ישב בשקט במדינת ת''א ! (ל''ת)

    מאיר עזרא וסמי, 19/09/10 12:09

  • 39.

    בצבא הוא לא שירת בגלל בעיה בגב(?) וכעת הוא מוכן לרצוח יהודים? (ל''ת)

    יונית, 19/09/10 12:09

  • 38.

    בצבא הוא לא שירת בגלל בעיה בגב(?) וכעת הוא מוכן לרצוח יהודים? (ל''ת)

    יונית, 19/09/10 12:09

  • 37.

    סגל 1: אביב כרגיל 0!!!!!!!!! (ל''ת)

    קול ישראל, 19/09/10 12:05

  • 36.

    ''אלטלנה'' עדיין כאן?! לפי גפן מסתבר שכן...

    סטודנטכניון, 19/09/10 12:04

    גיבור על ''אחים'' (קשה לי להאמין שהוא אשכרה אחי, מהעם שלי), ומרחם על רוצחים פלסטינאים.
    אני בעד להפסיק את המנהג הבזוי הזה, לרוץ למדענים (פרופ' עדה יונת, פרופ' אומן - אם כי הוא דווקא כן התעסק בניתוח מהלכים אסטרטגיים), זמרים, ו''אנשי רוח'' למינהם, ולשאול אותם על דברים שלא בתחום הבנתם.
    מה פרופ' יונת ואביב גפן מבינים בפוליטיקה וביטוחן יותר מהאדם הפשוט ברחוב?!? למה לתת להם במה מעבר להצגת היצירה שלהם (שאגב- ראויה להערכה מרובה)?

  • 35.

    מאמר פשוט נפלא - כל מילה, כל פיסוק, כל הברה. תבורך! (ל''ת)

    גלית, 19/09/10 12:04

  • 34.

    אם הוא מסוגל להלחם ,למה הוא לא גויס לצה''ל? (ל''ת)

    אבי, 19/09/10 12:02

    • aviv

      moshe, 19/09/10 12:19

      because he is MISHTAMET,

      & mentaly sick

  • 33.

    טור יפה. אהבתי. אגב, אם אתה בקטע של להכיר את האויב

    נועם, 19/09/10 12:01

    בוא אתי לשיעורי ערבית

  • 32.

    מכות רצח והעניין מסודר! (ל''ת)

    רוני, 19/09/10 11:56

  • 31.

    אפשר , במצבו שיקבל ג הפוך. (ל''ת)

    ימין ושמאל, 19/09/10 11:52

  • 30.

    לא הבנתם.

    הסייר, 19/09/10 11:50

    הוא יתייצב ראשון בתור למטוס הראשון שיצא מהארץ.
    נראה לי שהמשתמט הפחדן הזה בורח למקלט מפיצוץ של בלון יום הולדת.

  • 29.

    אני אתייצב שני לצד גפן

    ישראלי, 19/09/10 11:43

    לא מאמין שאפשר להגיע לפיוס בין השמאל לימין. כנראה נגזר עלינו להתעמת.

    • ואני אתייצב שלישי כדי ''לפרק'' (ל''ת)

      את שניכם, 19/09/10 12:04

    • אין שום איבה בין השמאל לבין הימין

      פנדה, 19/09/10 12:14

      ההורים שלי, למשל, מצביעי עבודה, וחברה שלי מצביעה מרצ. אבל הם, היא ואני נתייצב יחד בשורה אחת נגד הקומץ האומלל האנטי-ציוני, שממילא לא באמת יכול להוות איום נגד העם כי הרי הוא פחות מאחוז ממנו. גם אם כל ערביי ישראל יצרפו אליכם (מה שקשה לי להאמין, בכל זאת רובם חפצי חיים) עדיין לא תהיו כח משמעותי ומסוכן. בקיצור, חלומות שלכם באספמיה, תמשיכו לנבוח בזמן ששיירת הציונות ממשיכה לצעוד - שמאל וימין גם יחד.

    • יותר מדוייק מאחוריו אם אתה מבין את כוונתי גיבור גדול.. (ל''ת)

      שמייקה, 19/09/10 12:15

    • תן לי את הפרטים שלך וניראה איזה גיבור אתה אזרח יקר ..תאמין לי אני

      ירח כחול , 19/09/10 12:39

      רעב עליך ..יקוף

    • איך תתיצב כשאתה מתנדנד מנאפאס או אלכוהול? (ל''ת)

      סטלן שני, 19/09/10 13:25

  • 28.

    יש מלח הארץ והפוך יש גפן חשך הארץ (ל''ת)

    גודמן, 19/09/10 11:41

  • 27.

    המחמם הלאומי. חחחח.... 99 בלונים זקוקים למחמם. (ל''ת)

    סמנטה פוקס מחכה לחימום שלו, 19/09/10 11:39

  • 26.

    הנה מה טוב ומה נעים מלחמת אחים גם יחד (ל''ת)

    לנצח אחי אלחם בך תמיד, 19/09/10 11:36

  • 25.

    אביב עכשיו גיליתי שאתה חולה נפש (ל''ת)

    גפן דחוף לאישפוז, 19/09/10 11:31

  • 24.

    מוכשר אך אומלל ודפוק (ל''ת)

    מיכל, 19/09/10 11:30

  • 23.

    ענק. (ל''ת)

    שלומי, 19/09/10 11:29

  • 22.

    אביב נלחם?? אין בדיחה מצחיקה מזו.. (ל''ת)

    דודי, 19/09/10 11:29

  • 21.

    פתאום המשתמט הזה נעשה לוחמני. דפוק חזק בראש.

    אביבה, 19/09/10 11:29

    שיחזור ללבוש שמלות להתאפר אבל שיעלם לנו לתמיד

  • 20.

    מריח תמיד כמו אנטישמיות יהודית (ל''ת)

    איתן, 19/09/10 11:26

  • 19.

    תזכירו לי מה הוא עשה בצבא ? הא הוא לא עשה

    ליאת, 19/09/10 11:25

    חתיכת אידיוט תעשה טובה לעצמך ולעם היושב בציון תישאר בחו'ל מוקצה מחמת מיאוס

  • 18.

    אביב גפן

    מאיר, 19/09/10 11:23

    מי סופר אותו בכלל? הוא למען האמת ממש לא מעניין אותי . התגובה של יפה הנפש היא שמצריכה התיחסות . לא מזזמן קראתי שהערבי של כפר עין חוד קבלו והתחברו לחששמל אחרי 60 /שנה .עין חוד היום היא עין הוד המשמשת כפר לאומנים שמאלנים ויפה נפש שמשום מה לא הזיז להם שהם גרים בכפר שתושביו שנושלו גרים בואדי לידם בפחונים ואוהלים זאת רק דוגמא אחת מיני רבות

  • 17.

    אביו זפת (ל''ת)

    מאיר_5728, 19/09/10 11:18

  • 16.

    יתייצב ראשון למלחמה.. חהחהחה - אביב צמר גפן

    מצחיק, 19/09/10 11:16

    יוצר בחסד, סה טו.

  • 15.

    אני רגוע

    איציק, 19/09/10 11:16

    אם הסיירת של השמאל זה אביב גפן, אני רגוע
    מלחמת האחים תיראה כמו קרב של ילדות בנות 10 קצת משיכות בשער, צרחות והרבה בכי

  • 14.

    לדיאנה גולבי

    צביקה, 19/09/10 11:13

    אושרך שאינך צריכה להופיע עם הילד המפונק וחסר היציבות, הרווח כולו שלך, תמשיכי בדרכך ועשייתך.

  • 13.

    מעולה!!! סגל תודה. (ל''ת)

    רציונליסט, 19/09/10 11:12

  • 12.

    צודק - אבל מי סופר? הרי הוא ''משלנו אז מותר לו ולאביו''

    אילן, 19/09/10 11:11

    להעליל ולהשמיץ

  • 11.

    אני אגיד לך בדיוק למה זה לא היה בכותרת

    אורי, 19/09/10 11:11

    כי התקשורת היא שמאלנית,גזענית,שונאת כל דבר שרק מריח כמו קצת אהבת ארץ ישראל.אבל כמובן שאם אריאל זילבר היה אומר את מה שאביב גפן אמר אוהו מה היו עושים פה.לעמיר בניון כבר עשו רעש אם השיר שהוא כתב וראינו איזה רעש גדול. פה אביב גפן השמאלני המתנשא אומר משפט שצריך להיות בכותרת ובסוף מופיע רק בעמוד 38 באותיות קטנות.וזה עוד איש ששר בעצרת לשלום.

    דיי לצביעות השמאלנים!!!

    • מי לוקח ברצינות את הליצן הזה (ל''ת)

      שמאלני, 19/09/10 13:40

  • 10.

    תפסיקו לתת לו כותרות שאינו ראוי להן

    צביקה, 19/09/10 11:10

    הגיע הזמן להפסיק לדון בדמות הטרגית ילדותית זאת.
    אפילו אביו לא נותן לו במה משום הבושה שהמיט על כל הקרובים לו.
    לסיום לא חסר מוסיקאים מוכשרים במדינה שזכאים לבמה תקשורתית.

  • 9.

    אני אהיה הראשון

    חנן, 19/09/10 11:10

    גפן יצטרך להיות השני

    • חנן ..עם שם כזה אתה רוצה לנצח ימניים.? (ל''ת)

      גדעון, 19/09/10 12:16

      • הוא טעה,הוא התכוון ל... (ל''ת)

        ''חנון'', 19/09/10 12:26

  • 8.

    אביב גפן מנסה לחקות את אביו גפן

    רועי, 19/09/10 11:09

    שהוא גם שמאלן עם ראייה מעוותת...
    למה לאליטה מאותגרת ושמאלנית שכמותם לבקר בהתחלויות?
    הכתבה נכונה, מבלי לחשוף את דעותיו הפוליטיות של הכותב קמעא.

  • 7.

    אביב מי? (ל''ת)

    רון, 19/09/10 11:08

  • 6.

    פשוט מעולה!

    מקנא בכישרון הכתיבה, 19/09/10 11:06

    תודה!

  • 5.

    ''סמים מוחקים את בן האדם''......גפן לאישפוז פסיכיאטרי דחוף !!!

    א.ב.ס.ט, 19/09/10 11:05

    .

  • 4.

    אראל סג''ל ממחיש כי אין יותר הגמונית שמאל ברמת הכתיבה

    עודד, 19/09/10 11:05

    מאמר נהדר, אראל.בשורת הסיכום אפשר לאמר, ביננו: בשביל אביב גפן כל דבר הוא ''סו פאקינג וואט'', כל עוד יש מי שיקשיב לדברי החנטריש שלו. ובדבר היחס של ''ידיעות'' לשטויות הללו- ברור כי ידיעות לא מייחס חשיבות כלשהיא לדברים עקומים היוצאים מבעל עקמת אנטי צבאית כמוהו.

  • 3.

    יהודים זה העם היחידי בעולם שמוכן להרוג אחד את השני בשביל 10 שקל

    א, 19/09/10 11:04

    זה העם היחידי בעולם ששלא מכבד את הדת שלו וחי כמו עם ללא דת ומסורת בעצם המסורת היחידית של העם הזה זה ו ה שלו זה כסף נכסים ועוד כסף

  • 2.

    הכל יח''צ מהאשפתות ! הוא ציני וסופר כל שקל בדרך אל הבנק עם...

    נאק, 19/09/10 11:03

    ... האמירות הרדודות שלו !
    אז נא לא להתרגש...ראית איך זה עבר לא הרגשנו אותו.

    ואני לא אומר זאת כאחד מהצד של הציונות הדתית, אני יותר קרוב (וכרגע לצערי) לדעותיו של הפילוסוף גפן .

    אבל לקחת את האיש הזה ברצינות ? ההתחרפנו ?

    אגב,מה שזילבר עושה היום זו לא מוסיקה, זה סינטיסייזר עלוב עם לחנים מביכים וטקסטים פאנטו-גזעניים...זקנתו אכן מביישת את נעוריו...מבחינה מוסיקלית !

    ובניון ענק...חבל על השיר האחרון (גם הוא כתוב די בעליבות...מעושה משהו)..אבל אחד היוצרים החשובים שהיו פה אי פעם...שוב...מוסיקלית !

    • טוב אתה (ל''ת)

      eli, 19/09/10 13:08

    • אני מסכים שהוא סופר כל שקל בדרך אל הבנק

      חיים, 19/09/10 13:46

      אני רק חושש שהסכום המצטבר הוא לא גדול...

  • 1.

    חה חה חה.... (ל''ת)

    צביקה, 19/09/10 11:01