• 176.

    השם האמיתי שלה זו ורדה שלף, ואני מכיר אותה אישית והיא רמאית גדולה !!! (ל''ת)

    וצעקנית ולא נותנת לדבר, 27/03/13 00:02


    IP: 46.117.87.71דווח על תגובה זו

  • 175.

    פטריוטית

    Eli, 12/07/11 19:20

    את שונאת ישראל מושבעת
    לכי לגור בעזה

    IP: 85.65.200.54דווח על תגובה זו

  • 174.

    חולדה במחילות ראויה להישאר במחילתה ולא להוציא ראשה

    איפה מבקר, 06/11/10 08:55

    הזבל הזה שמסתובב במסדרונות תיאטרון הקאמרי שנקרא ורדית שלפי צריך להיזרק מהמדינה וממדרגות התיאטרון .

    IP: 109.160.202.46

  • 173.

    אני מתבייש שגם לי וגם לך קוראים יהודים ציוניים!

    חובב מטאל, 20/09/10 16:04

    בתכלס כל ענין החרמות האלו זה אותה גיברת בשינוי אדרת, כל מארגני החרמות האלה והרדיפות האלה מאורגנים בידי יהודים.
    אבל את שאת גרה בישראל, חיה מכספי המיסים שלי, כך את מדברת?
    זה בזיון ,בזיון שיש לכם אנשים כמו איתי טיראן, למי אכפת ממנו?
    גם כן עוד סרבן פצפיסט, אני בטוח אם ג'קו אייזנברג היה כותב את הדברים שלו היום, זה היה ניראה אחרת לגביו.
    הגיע הזמן שתתעורר ''שמאל''.... תתעוררו!!!!!
    אתם כלכך מיעוט במדינה הזאת, מיעוט שכופה עלינו את הדעה שלו, בכנסת אתם כלכך חלשים בקושי 15 מנדטים יש לכם, עבודה+מרץ. די!
    הגזמתם!
    הגיע הזמן שתכנסו לפרופורציות, יש פה דמוקרטיה ולא דיקטטורה שאתם רוצים להשליט פה.

    IP: 79.179.248.94דווח על תגובה זו

  • 172.

    נראית כמו גבר! עלובה אחת (ל''ת)

    לילית, 07/09/10 23:04


    IP: 93.172.12.76דווח על תגובה זו

    • לילית - התגובה שלך עלובה. אישה שתכתוב כך. בושה! (ל''ת)

      רן, 09/09/10 16:30


      IP: 94.159.192.154 דווח על תגובה זו

  • 171.

    אני לא מאמינה לאנשים שחושבים שעוד יכן כאן שלום אם רק נזוז עוד קצת מהשט

    אלה, 06/09/10 18:36

    זה נראה לי מאוד תמים וטיפשי לאור המציאות המורכבת השכנים האלימים שלנו.
    אם כך העניין זה כנראה בא ממקום מאוד צדקני ואפילו מרושע שנגוע בשינאה עצמית.

    IP: 147.237.70.104דווח על תגובה זו

  • 170.

    מדינת ישראל

    יעקב, 06/09/10 18:25

    מדינת ישראל קמה ככורח ונסיבות צודקות.
    הצדק הזה פגע בצדק של עם אחר. יש הטוענים שחלק מהעם הפלשתינאי הם צאצאי יהודים שנשארו כאן אחרי שני מעשי החורבן, ונטמעו במקומיים.
    אחרי מלחמת ששת הימים גבה ליבו של העם הזה. הפכנו מעם נרדף לעם רודף.
    בשני הצדדים יש רוצחים נתעבים, גזענים ןפשיסטים למינהם. במאבק הזה ישראל היא החזקה והפלישתינאים הם החלשים. הצדק המוחלט לא נמצא בשום מקום. לפלישתינאים בעצם אין על מה לוותר. השלטון בישראל צריך לראות מעבר לכתפיים של כל הקטנים מימין שמוותרים על העתיד של המדינה הזו. הוויתור על העתיד שלנו מתבטא בעצם ההתנחלויות עצמן, ועצם שלטון הכיבוש הכוחני שגובה מחיר מוסרי כבד גם מאיתנו עצמינו. אין לכח תוחלת ללא אמת מוסרית מאחוריו.
    הבעייה היא שהשלטון הנוכחי רואה בדיוק את הגובה של המתנחלים. הגובה הזה נמצא הרבה מתחת לגובה המוסרי שבזכותו קמה המדינה הזו.
    צודקת ורדית בכל מילה שהיא אומרת. מישהו צריך להרים את הדגל הזה לפחות מפעם לפעם, אם לא כל הזמן.
    הפכנו להיות עם רודני, ששכח את מקורותיו. ששכח משמעות של פליטות. ששכח מהו צדק ומה משמעות האדם בהיותו אדם.
    כל הכבוד ורדית.

    IP: 84.229.18.182דווח על תגובה זו

  • 169.

    מה הזכות שלה גדולה מהזכות שלי? כולה דרמטורגית. מה עשתה בחייה? (ל''ת)

    בולי, 06/09/10 14:02


    IP: 212.179.42.194דווח על תגובה זו

  • 168.

    נותנת לבנות שלה לאכול ביסלי כי המטרה מקדשת את האמצעים.

    מובי, 06/09/10 14:02

    הרצון להרוס את ישראל ולהציל את הפלשתנאים כה גדול ונשגב שבנותיה הופכות להיות המדוכאות.

    IP: 212.179.42.194דווח על תגובה זו

  • 167.

    להזכירך ולהזכיר לכולם, לא כבשנו. פתחו במלחמה נגדנו ובמלחמה כמו במלחמות

    יובי, 06/09/10 13:49

    נלקחים שטחים. מה עוד שכל השטחים הם שטחי ארץ ישראל והם שייכים לעם ישראל.
    הערבים התגלגלו לכאן בעקבות היהודים שהחלו לחזור לארץ ולישבה. כך שאין להם כל זכות על האדמה עליה הם יושבים.
    אנחנו פטריוטים כי זוהי ארצנו. אני לא שמח לחיות במלחמות ועברתי כבר יותר מידי, אך מה לעשות, זוהי המציאות. הערבים רוצים לגרשנו וזאת האמת ואין בלתה וכל עוד אנו נלחמים על זכותנו לשבת בארץ תימשכנה המלחמות.

    IP: 212.179.42.194דווח על תגובה זו

  • 166.

    דרמטוליוגית שמאכילה את ילדיה בביסלי?! איכס!! (ל''ת)

    תירס חם, 06/09/10 12:49


    IP: 93.173.74.247דווח על תגובה זו

  • 165.

    לבחורה שיודעת הכל

    חלפון, 06/09/10 11:58

    למה הערבים כל כך מתנגדים לחפירות הארכיאולוגיות בירושלים?????????????????????


    וכשבונים בית אז איך מתחילים מהבסיס שלו או מכיפת הזהב שלו?????????????

    IP: 79.182.194.70דווח על תגובה זו

  • 164.

    לכי תלמדי היסטוריה, עד שלא תעשי את זה אין לך זכות דיבור

    גגג, 06/09/10 11:55

    כמו שאני לא מבין כלום בצביעות (כמובן שאת המומחית) אני לא אלך להסביר איך לצבוע בית בצורה הטובה ביותר.

    IP: 79.182.194.70דווח על תגובה זו

  • 163.

    חולת נפש או שפשוט מקבלת הרבה כסף - חד וחלק! (ל''ת)

    אייל, 06/09/10 11:53


    IP: 87.70.81.86דווח על תגובה זו

  • 162.

    המחבל מג'נין זה איש שלום חחחח (ל''ת)

    המחבל מג'נין זה איש שלום חחחח, 05/09/10 22:43


    IP: 89.138.146.46דווח על תגובה זו

  • 161.

    השאיפה לשלום אינה נכס של השמאל

    רפאל, 05/09/10 21:19

    השאיפה לשלום היא איננה נכס של השמאל. כל העם רוצה בשלום והממשלה הנבחרת היא אשר תקבע איך להשיג שלום. אתם השמאלנים מרמים את הציבור ומנסים למכור לו סחורה שאינה נמצאת בידכם. האם אתם יכולים להביא שלום???? להיפך לפי רוב הדעות בישראל אתם אנשי השמאל הרחקתם את השלום מאיתנו והלאה בגלל טיפשותכם והתנשאותכם. במלחמה הזאת בינינו לבין הערבים על זכותינו על הארץ הזאת אתם השמאלנים מתייצבים לצידם של הערבים ונגד העם שאתם טוענים שאתם חלק ממנו. באף אומה נאורה אין תופעות כאלה

    IP: 109.64.192.83דווח על תגובה זו

  • 160.

    עוכרת ישראל!!!!

    תמר, 05/09/10 17:53

    שונאת יהודים בושה לעם ישראל

    IP: 89.138.22.50דווח על תגובה זו

    • מי ששונא יהודים, זו את בתגובה הטפשית שלך (ל''ת)

      רם, 09/09/10 16:31


      IP: 94.159.192.154 דווח על תגובה זו

  • 159.

    את בושה לעם ישראל!!!!

    מירב, 05/09/10 17:51

    איכסססססססססססססס גועל נפש

    IP: 89.138.22.50דווח על תגובה זו

  • 158.

    ביסלי ??? זה מה שהן אוכלות ?? מה עם שקשוקה טובה ? אורז עם צימוקים

    ששון, 05/09/10 13:44

    ואלה אתם האשכנזים אוכלים הכל יבש
    בגלל זה אתם לא חמים ואוהבי בריות
    מה עם אהבת חינם ??

    IP: 89.139.46.92דווח על תגובה זו

  • 157.

    ורדית קצת הסטוריה לא תזיק, הגדה היתה שטח כבוש עד 1967 (ל''ת)

    Haim, 05/09/10 13:36


    IP: 194.90.125.17דווח על תגובה זו

  • 156.

    תודה לשלפי על היוזמה ועל האומץ ובהצלחה! כל מילה שלה נכונה! חבל שאנחנו

    דמוקרט ישראלי, 05/09/10 13:31

    עיוורים ולא רואים (למען האמת רוצים לראות) כמה היא צודקת!

    IP: 89.247.209.193דווח על תגובה זו

    • את/ה לא דמוקרט. לא מקבל/ת את הרוב הדמוקרטי שלא מסכים (ל''ת)

      gabisonm , 05/09/10 14:41


      IP: 132.64.52.80 דווח על תגובה זו

  • 155.

    אין פה אנשים מהרווחה???

    נ., 05/09/10 13:03

    למה אף אחד לא מתייחס למשפט הראשון בכתבה?
    ''הבנות שלי אוכלות כבר שבוע לצהריים ביסלי''

    מהר להוקיע יצור שכזה מקירבנו

    IP: 212.150.87.181דווח על תגובה זו

  • 154.

    ראשית לכי ללמוד היסטוריה

    עופר, 05/09/10 12:58

    ראשית לכי ללמוד היסטוריה
    ואם לא הבנת שאנחנו היינו לפני הערבים כאן אז לכי להתאסלם ויפה שעה אחת קודם
    הארה אנא בקרי במנהרות הכותל

    IP: 212.143.56.219דווח על תגובה זו

  • 153.

    את עלובת נפש,אם את חושבת שאת יכולה להתנשא,מי שם אותך,

    שלמה יארד, 05/09/10 11:13

    את חושבת שהמוסר שלך יותר מוסרי מהאחרים,
    בטח גם את בינונית ולא יוצלח כזה,אז מצאת לך
    נושא שתוכלי להביא לעצמך פרסום ברבים,
    בלי בושה

    IP: 94.159.225.74דווח על תגובה זו

  • 152.

    תקשיבו ל150 הוא צודק (ל''ת)

    משפטנית, 05/09/10 10:52


    IP: 93.172.65.35דווח על תגובה זו

  • 151.

    ואגב, אשמח אם מישהו יראה לי שטח אחד בעולם שלא כבוש... (ל''ת)

    אודי, 05/09/10 10:34


    IP: 84.229.26.219דווח על תגובה זו

  • 150.

    מציע לתושבי אריאל לשקול תביעה אישית כלפי המסיתה הנ''ל ראשית:

    רונן, 05/09/10 10:01

    א)האדמה עליה מוקמת אריאל מעולם לא נכבשה1
    היא נמסרה על המלך חוסין תמורת שטחים הדרום הר חברון
    ב)תושבי אריאל מסתכנים בהעמדה לאירופה למשפט על פשעי מלחמה למרות שאין עילה בדבר
    ג)הוצאת דיבתם של תושבי אריאל בגיעה בשמם הטוב כאב וצער

    כמשפטן אני חיב להודות שיש כאן עילה לתביעה

    IP: 89.139.184.224דווח על תגובה זו

  • 149.

    מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו

    רשם הפטנטים, 05/09/10 09:44

    בתור ישראלי ויהודי דור רביעי בארץ ואזרח שאוהב אהבת נפש את מדינתנו הנפלאה, נמאס לי לשמוע את השחצנות השמאלנית חדשות לבקרים, בכל מקום במדיה התקשורתית. משפטים כמו הימין לא רוצה שלום, הימין לא מוסרי, אנחנו כובשים חסרי ריסון, אנחנו לא אנושיים וכדו' נשמעים מפי השמאלנים ללא סוף. לאחרונה עשיתי מעשה וכמו כל עו''ד רציני בדקתי את זכויותיו של אדם, הטוען במקרה שלנו לזכויות בלעדיות על המצפון, המוסר והרצון האמיתי והכנה לשלום בר קיימא.אתם יודעים סתם ככה כדי לבדוק האם יש דברים בגו. כמובן שפניתי לרשם הפטנטים, וראי איזה פלא גב' שלפי היקרה - השמאל מעולם לא רשם פטנט על אף אחת מהזכויות הללו.
    שנית - בואי נעשה תרגיל פשוט בחשבון: 1+1 מכירה?

    1. מדוע בכל פעם שמציעים להם את השטחים חזרה הם מסרבים? - ב-47' (תוכנית החלוקה - קיבלו מלכתילה ובחרו לצאת למלחמה כדי לקחת הכל), בכל שיחות שלום אפשריות. +
    1. מדוע הם אינם מסוגלים להכיר בישראל, אפילו בגבולות 67' כמדינה ריבונית, מדינת העם היהודי?
    אז נכון שאחד ועוד אחד שווה שתיים!!!
    הם פשוט לא מפספסים אף הזדמנות לפספס.

    IP: 213.8.80.155דווח על תגובה זו

  • 148.

    כל הכבוד!

    שיר, 05/09/10 09:44

    סופסוף גם השמאל מביע עמדתו. הגיע הזמן

    IP: 93.45.230.61דווח על תגובה זו

    • השמאל נזק לישראל נקודה (ל''ת)

      עופר, 05/09/10 13:13


      IP: 212.143.56.219 דווח על תגובה זו

  • 147.

    צביעות 2010

    אריאל, 05/09/10 09:22

    את כמו רבים, סותרת את עצמך בצורה בלתי רגילה, התשובות שלך מלאי צביעות ואנטישמיות.
    זה מצחיק שאת מתחבאה מאחורי הטענה לפיה יו''ש ''לא סופחה'' למדינת ישראל.
    אם את מאמינה ששטח כבוש ראוי להחזירו, אז יש לפנות שטחים נרחבים ביותר בכל רחבי מדינת ישראל, מתל אביב (ובתוכה שטח האוניברסיטה), אשקלון, באר שבע, חלק מהגליל, רמת הגולן, ירושלים.
    מדהים כמה צבועה אנשים כמוך יכולים להיות.
    תעברי לג'נין ותעבדי עם זביידי. אנטישמית.

    IP: 84.229.77.151דווח על תגובה זו

  • 146.

    יהודיה אכולת שנאה עצמית

    חיפאי, 05/09/10 09:09

    שלא יודעת היסטוריה במלחמת ששת הימים הייתה בת 5 כך שלא זוכרת את הפחד ותחושת המצור שהייתה בישראל כשאוייבנו רצו להשמידנו כולל האנשים ששלפי תומכת בהם.אריאל הוקמה בהחלטות ממשלת ישראל על אדמת טרשים ריקה שלא שייכת לאף אחד.זכותו של מי שיושב שם לשבת שם היא לא פחות מזכותה לשבת בתל אביב.

    IP: 85.64.123.7דווח על תגובה זו

  • 145.

    ההחרמה של האמנים לגיטימית! סוף סוף הם קמים ועושים משהו (ל''ת)

    במדינה שהאמנים לא מביעים עמדה - אבדנו, 05/09/10 08:44


    IP: 109.160.195.172דווח על תגובה זו

    • קמים ועושים ? הם קמים נגד המדינה ומשתפים פעולה עם האוייב... (ל''ת)

      זאת לא הבעת דיעה ועמדה !, 05/09/10 11:12


      IP: 79.178.123.253 דווח על תגובה זו

  • 144.

    ורדית גם אני חושבת שההתנחלויות הם קוץ בתחת אבל חרם כזה הוא לאהדרך!

    מיריק, 05/09/10 08:41

    צריך לשנות את שיטת הממשל כך שראש הממשלה יהיה זה שקיבל את מירב הקולות
    ואז ציפי ליבני שמאמינה שצריך להפטר מרוב השטחים תעלה לשלטון.

    IP: 79.182.199.64דווח על תגובה זו

    • פחחח...העם מאס בכם לגמרי, בבחירות הבאות השמאל יעלם. (ל''ת)

      בושה שלבני בכלל היית מועמדת, 05/09/10 10:07


      IP: 84.108.188.201 דווח על תגובה זו

    • צריך צריך וצריך, אבל הנה מישהי שעושה!!

      יאיר, 06/09/10 14:47

      כל הכבוד ורדית. עומד מאחוריך במאבק צודק. סוף סוף!!

      IP: 79.190.168.5 דווח על תגובה זו

  • 143.

    העם בהחלט הקיא אותך ואת חברייך! אין לכם קהל

    אשתו של אחד העם, 05/09/10 08:41

    אין כבוד אליכם כשחקנים
    אני לא רואה בך יותר דדרמטולוגית ובחרבייך שחקנים, אלא פוליטיקאים במסווה
    פגעתם באחרים אבל גם בעצמכם
    העם לא אתכם
    המדינה ומוסדותיה לא אתכם
    אני מציעה שתחפשי אלטרנטיבה לבנותייך. רצוי מעכשיו
    שונאת ישראל שכמוך כלהצדקנות שלך היא על הנייר, לא אמיתית, שקרית וחולנית.זה לא עובד עלינו מילות ההתייפיפות שלך והחוק הבינלאומי. לא נהיה מדינה ככל העמים והדמוקרטיה כאן תוכתתב כמו בכל מקום אחר עד המקום בו היא תפגע בנו
    ואם היא תפגע בך- זה כבר לא מעניין אותנו כעם
    או כחברה
    את לא חלק מאיתנו

    IP: 93.173.6.108דווח על תגובה זו

  • 142.

    ורדית שלפי פמיניסטית ו...

    טלי, 05/09/10 08:38

    ורדית שלפי היא פמינסטית בשקל...
    היא רוצה שתמיד הגברים ייצאו רע ואני יודעת את זה ממקור ראשון.
    כל עוד הנשים יוצאות טוב אין מקום לאמת וצדק במדינה...
    אני יועדת שזה לא קשור, היה לי חשוב להגיד את זה על ה-''גאונה'' שצריכה לקבור את עצמה מרוב בושה!!!

    IP: 84.108.233.127דווח על תגובה זו

  • 141.

    אמן הוא מומחה להעמדת פנים ולכן הללו כולם צבועים וניבזים (ל''ת)

    בצופה למרחוק, 05/09/10 08:33


    IP: 76.68.86.121דווח על תגובה זו

  • 140.

    הפטריוטיות שלה היא מפלטה של הניבזה הזו-טיפוס מגעיל (ל''ת)

    הצועד בסנדליו, 05/09/10 08:29


    IP: 76.68.86.121דווח על תגובה זו

  • 139.

    טיפשה מטופשת (ל''ת)

    כ, 05/09/10 07:07


    IP: 84.229.235.230דווח על תגובה זו

  • 138.

    תשאלו את ה''פטריוטית''אם היא בעד ''זכות השיבה''

    נפיח, 05/09/10 06:31

    גם אני נגד התנחלויות מופקרות אבל כולנו נמצאים בסירה אחת וחרמות לא עוזרים לענין

    IP: 109.66.122.50דווח על תגובה זו

  • 137.

    כמו שאת נראית לא פלא שאת חד הורית

    רויטל, 05/09/10 06:27

    לכי תטפחי את עצמך במקום לקשקש קשקושים ולקבל תשומת לב, לכי תבשלי לבנות שלך במקום להאכיל אותן ביסלי.

    IP: 99.235.16.20דווח על תגובה זו

  • 136.

    ללא ספק עוד פטריוטית פלסטינית.. (ל''ת)

    למרות שמעולם לא היו מדינה או עם פלסטיניים., 05/09/10 05:58


    IP: 84.228.251.149דווח על תגובה זו

  • 135.

    כמעט חבל שלא הפסדנו בששת הימים. המדינה והעם הדפוק הזה היו נראים אחרת! (ל''ת)

    אם בכלל הם היו נראים!!!!!!!!!, 05/09/10 05:22


    IP: 24.201.88.248דווח על תגובה זו

  • 134.

    אני לא פטריוטית ! ישראל זו תועבה בעיני ! מחכה לרגע שאצא מפה ! (ל''ת)

    בתיה, 05/09/10 04:50


    IP: 109.67.22.158דווח על תגובה זו

    • סעי מפה המפתחות בפנים. למה את מחכה? סעי כבר.. (ל''ת)

      Ehad Haam-Zionist , 05/09/10 06:24


      IP: 68.39.177.119 דווח על תגובה זו

    • אז למה את מחכה?תועבה לחיות בתועבה. (ל''ת)

      נפיח, 05/09/10 06:29


      IP: 109.66.122.50 דווח על תגובה זו

    • מישהו מחזיק אותך בכוח? (ל''ת)

      טלי, 05/09/10 08:42


      IP: 79.182.199.64 דווח על תגובה זו

  • 133.

    תזות שרק השמאל ממציא...

    רפי דרור, 05/09/10 02:45

    גברת יקרה, אם באמת יש לך אומץ לכי לגור בעזה.את התשובות תקבלי שם.....אגב ,מאולם לא ראיתי מכתב שלך ומלחמה שלך לשיחרור שליט...

    IP: 82.240.13.18דווח על תגובה זו

  • 132.

    פטריוטית את לא

    סרג, 05/09/10 02:45

    אפילו לא טרחתי לקרוא הכותרת הספיקה גם לפטריוטים אמיתיים יש גבול

    IP: 217.132.190.58דווח על תגובה זו

    • פטריוט=אדם השואף למדינה אחת מהירדן לים שיהודים יהיו מיעוט (רודני) בה..

      Ehad Haam-ציוני שקול, 05/09/10 05:12

      אם זאת ההגדדרה אז אני לא פטריות (אני סתם רוצה שלום ובטחון במדינה עך בסיס הקו הירוק שיהודים יהיו בה רוב מוצק, שישלב את המיעוט הערבי בקרב אזרחי ישראל-ושתהיה רב תרבותית, כשהתרבות העברית חוגגת וישנו שילוב עם כל חלקי העם היהודי ולא רק האורתודוקסים הפנאטיים....

      IP: 68.163.151.5 דווח על תגובה זו

      • חוכם - כולם רוצים שלום, ביטחון ונחת וכו.

        Ehad Haam-Zionist , 05/09/10 06:22

        לצערי הסמול העיוור לא קורא את המציאות נכון

        IP: 68.39.177.119 דווח על תגובה זו

  • 131.

    את מוזרה!

    אלי, 05/09/10 02:28

    לכי לפסיכיאטור

    IP: 89.139.24.148דווח על תגובה זו

  • 130.

    ורדית - זה לא רק שאת אויבת העם (ואת כן) - זה שאת מנותקת ממנו

    הרוב הדומם, 05/09/10 02:27

    העם יאמר את דברו - בצורה דמוקרטית, חוקית, לגיטימית, ונחרצת - ויעיף אותך וכל הפרזיטים בתיאטרון, בברנז'ה, בתקשורת במשפט ובכלל לאלף עזאזל.
    ניסיתם לירות להתיישבות ביו''ש ברגל - יריתם לעצמכם בראש (ולכל הנזעמים- מדובר במליצה בלבד, ושום קריאה לאלימות חלילה)

    IP: 79.183.1.153דווח על תגובה זו

  • 129.

    לבטל את תקציבי התרבות לחלוטין

    רון הכחול, 05/09/10 01:07

    בחברה כל כך הטרוגנית כמו ישראל, אין שום הצדקה לממן ''תרבות'' שהיא למעשה תרבותם של אחוזים ספורים מהאזרחים - ועוד המבוססים שבהם. למה המדינה צריכה לממן תיאטרון ואופרה בעוד שרוב האזרחים מעדיפים תרבות שונה - בין ם מדובר ברוק כבד, חזנות או מוסיקה מזרחית?
    אין זה מתפקידה של מדינה דמוקרטית להכתיב לאזרחים איזו תרבות חשובה או עדיפה ואיזו לא. זה מתאים למשטרים שהיו בעבר במזרח אירופה.
    שכל אזרח יממן לעצמו את התרבות בה הוא מעוניין, וכל אמן יחליט היכן הוא יופיע והיכן לא.

    IP: 87.68.57.151דווח על תגובה זו

  • 128.

    הפעם נחשפתם גם בלי עזרת אם ''תרצו'' - העם מקיא אתכם תעיינו בתגובות.. (ל''ת)

    איך נפלתם בפח, 05/09/10 00:37


    IP: 79.179.36.39דווח על תגובה זו

  • 127.

    החוקים שהשמאל ימלא בשמחה חוקקו בנירנברג 1938 (ל''ת)

    הרמנו לכם להנחתה - ונפלתפ בפח, 05/09/10 00:35


    IP: 79.179.36.39דווח על תגובה זו

  • 126.

    אולי הם אמנים.ניחא. אבל שכל הרבה אין להם. (ל''ת)

    שלום, 05/09/10 00:27


    IP: 84.229.100.19דווח על תגובה זו

  • 125.

    המשפט האחרון בכתבה הוא כל כך מטומטם. (ל''ת)

    מני, 05/09/10 00:24


    IP: 84.229.100.19דווח על תגובה זו

  • 124.

    כמו יהודים רבים ועלובים לפניה - את פטריוטית לכל עם למעט עמך

    ארץ ציון וירושלים, 05/09/10 00:20

    ותפסיקי ללחוש שוב ושוב את מנטרת השלום
    ארץ ישראל כולה שיכת לעם ישראל
    יהודי שאין לו עמוד שדרה בכדי לקבל דקה של שקט ימכור את נשמתו - למרבה הצער לא מעט מהאנטישמים צודקים רובם בזים לנו ובצדק עם כאלו עלובי נפש בתוכנו!

    IP: 79.179.36.39דווח על תגובה זו

  • 123.

    חחח..

    מיכל, 05/09/10 00:15

    בכל לא יזמינו אותה להופיע בג'נין.
    הרי זביידי אמר בראיון שאף ישראלי לא יופיע אולי יהודים... למה?
    כי הוא לא מבדיל בין 67 ל 48 . מבחינתו כל הישראלים יכולים ללכת לעזאזל או לים...לא יכיר בהם אף פעם
    אך לפי הדת שלו, מכיוון שהיהדות היא גם לאום וגם דת יהודים יכולים לבוא רק אם הם כנועים ובמעמד נמוך מהאיסלם..יהודים יוכלו להתקיים רק תחת שלטון המוסלמים..

    קצת היסטוריה לא תזיק לאף אחד, רק תעזור..

    IP: 93.173.166.148דווח על תגובה זו

  • 122.

    אוי כמה את פתטית

    ירושלמי, 05/09/10 00:01

    למרות הקבס ואפילו עצם זה שאני מוסיף עוד תגובה למאמר הזוי, נבזבז עלייך מהאויר שלי.
    1. אין אמנות בארץ!!! האמנים הם חבורה בעלת מרקם אחד לא יצירתי ומשעמם. בוודאי במקום הנמוך ביותר הוא התאטרון הישראלי
    2. בדיוק כמו החרדים- אני משלם מיסים ומשרת בצבא והם חיים על גבי ולא משרתים ועוד מעיזים להטיף לי
    3. שמעתי את ההתבכיינות שלה ברדיו לגבי החד הורות שלה ושהיא מוכנה לשלם את המחיר- זה כמובן קשקוש כי מי שמאכיל את הילדים שלו בביסלי במקום לקנות 3 לחם ימשיך לחיות על גבי

    IP: 93.173.240.151דווח על תגובה זו

  • 121.

    אז תגידי שאת תומכת טרור.. זה לא יעזור לך למכור כרטיסים.

    יובל, 04/09/10 23:50

    המראיין: את לא מופיעה באריאל עקב התנגדות למה שישראל עושה, אבל תופיעי בג'נין? ורדית שלפי: ''אתה יודע מה ההבדל בין לוחמי חופש ובין טרוריסטים? שלוחמי חופש זה מהצד שלנו. זה הכל.''

    IP: 84.229.197.60דווח על תגובה זו

  • 120.

    השליטה שלכם בתאטרון היא זמנית

    אבי מ, 04/09/10 23:38

    את אוייבת היהודים ואת גם תפסידי

    IP: 89.138.75.209דווח על תגובה זו

  • 119.

    נכון הם פטריוטים . איך חפר וגורי ,האמנים הגדולים מתש''ח , התפארו בכך

    צודקת ///////////, 04/09/10 23:06

    שכבשו את הכפר הערבי עין ח'וד שבדרום הכרמל ....
    הרגו וגירשו את הערבים מכפרם
    והקימו את כפר האמנים עין הוד .
    559 תושבים פטריוטים , אמנים ...
    תישעה מהם אפילו זכו בפרס ישראל ....
    תושבי אריאל לא גירשו אפילו ערבי אחד
    ולא התיישבו אפילו על בית ערבי אחד !לכן האמנים הרבה יותר פטריוטים מהם !

    IP: 79.177.97.45דווח על תגובה זו

    • השקרים מגדישים את הסאה-עין חוצ' היה אחד הכפרים

      נפיח, 05/09/10 06:41

      במשולש הכרמל שכלל את איג'זים ועין ע'זאל.המובלעת הזאת ניהלה קרב עיקש (הם אומרים קרב גבורה)נגד כוחות ההגנה וחסמו את כביש החוף לחיפה.היה שם צבא פולש כלשהו-עיראקים או צבא ההצלה לא זכור לי בדיוק שניהלו את הקרבות.בשלב כלשהוא הם הבינו שהמלחמה שלהם אבודה ויצאו בלילה אחת לוחמים ואזרחים לכוון וואדי עארה.אם הם לא היו עושים זאת מרצונם אז היה מקום לגרשם. המתנחלת הצודקת שרוצה להצדיק את אריאל עושה זאת בעזרת שקרים חצופים..

      IP: 109.66.122.50 דווח על תגובה זו

      • אז לטענתך צריך להחזיר גם את עין הוד לערבים, הרי הם לא נלחמו

        בובי, 06/09/10 13:54

        כפי שאת מציינת, אלא פשוט עזבו. צדיקים שכמותם.
        אני מחכה למכתב של כותבת מכתב האומנים להפיץ מכתב דומה להחזרת עין הוד, שייך באדר, שייך מוניס, יפו וכו' לערבים.

        IP: 212.179.42.194 דווח על תגובה זו

  • 118.

    אוסף של שמאלנים מבולבלים

    מוטי, 04/09/10 23:02

    אולי הנקודה שהכי מראה עד כמה מדובר באוסף אנשים מבולבלים היא התשובה לשאלה האם ורדית היתה מוכנה להופיע במזרח ירושלים, מקום שסופח על ידי מדינת ישראל.
    התשובה שלה היא שהיא לא מוכנה להופיע בפני תושבי הרובע היהודי כי אמנם מדובר באזור שסופח כחוק למדינת ישראל אבל לא מדובר בסיפוח במסגרת הסכם.
    OK OK OK הכל ברור.
    או שלא.
    האם יפו סופחה לישראל במסגרת הסכם?
    האם ירושלים המערבית סופחה אי פעם לישראל במסגרת הסכם (להזכיר שירושלים נקבעה כאזור אקס טריטוריאלי בינלאומי)?
    למה להופיע בירושלים המזרחית שסופחה לישראל שלא במסגרת הסכם זה איכס ולהופיע בבאר שבע שגם היא לא סופחה לישראל במסגרת איזה הסכם זה בסדר?

    IP: 84.228.51.81דווח על תגובה זו

  • 117.

    מכבסת מילים

    קפי, 04/09/10 22:52

    ורדית שלפי !!!
    אני אכן מאמין לך שאת פטריוטית אך לצערי תמימה.
    לכי ושאלי בפשטות את הערבים לדעתם מהו הסכם שלום קביל בעיניהם . האם הם מוותרים על חיפה , עכו לוד ,רמלה צפת ועוד ועוד ,כאשר תקבלי את התשובות האמיתיות ובהם ''זכות השיבה'' תביני שמדובר בחיסולה חלילה של ישראל.
    לדעתי תמימותך משמשת אותם ככלי נגד ישראל.
    מקווה שאני טועה..
    שנה טובה.

    IP: 109.66.122.109דווח על תגובה זו

  • 116.

    את פטריוטית כמו שג'ון דמניוק חסיד אומות העולם . (ל''ת)

    ******... ממש ...................................., 04/09/10 22:49


    IP: 79.177.97.45דווח על תגובה זו

  • 115.

    ורדית כלפי היא גזענית כלפי יהודים ! ישע הוא לא שטח כבוש נהפוך הוא

    Ehad Haam-Zionist , 04/09/10 22:47

    זה מה שקורה כאשר נותנים לשחקן תאטרון להיתעסק בפוליטיקה. אתה מקבל נרטיבים שגויים

    IP: 68.39.177.119דווח על תגובה זו

    • תבדוק קודם את ידיעותיך בהסטוריה

      נעמי, 04/09/10 23:04

      יש''ע הוא שטח כבוש וזו לא צריכה להיות מלה גסה לימנים- הרי גם לגבי כיבוש הארץ ע''י יהושע בן-נון משתמשים במלה הזו..
      אנחנו כבר לא בימי יהושע בן נון ומעבר לחשיבות ההיסטורית והרגשית שיש ליש''ע עבור רבים מתוכנו (ואני ביניהם) יש בעיה מוסרית עצומה להחזיק כבר דורות של הנכבשים ללא זכויות אזרח . נוח להתעלם מזה אבל אין לימין תשובה ממשית לכך

      IP: 79.181.195.136 דווח על תגובה זו

      • כבוש מימי בדיוק? תבדקי קודם כל את את ידיעותיך נעמי.

        אביבי, 04/09/10 23:59

        אזור יש''ע נחשב כאזור ללא ריבונות מוגדרת
        אנכנו שחררנו(כבשנו) אותו מהירדנים שהסירו את ידם יותר מאוחר מאיזור זה.
        ומהפלסטינים בטח שלא כבשנו כי לא יתה להם מדינה אז והם עם שהומצא רק ב50 שנה האחרונות (נסי למצוא עם פלסטיני באיזו אינצקלופדיה לפני 50 שנה)

        IP: 89.138.41.31 דווח על תגובה זו

        • אתה צודק . (ל''ת)

          Ehad Haam-Zionist , 05/09/10 01:43


          IP: 68.39.177.119 דווח על תגובה זו

        • הפלשתניאים תחת שלטון ירדן היו ללא זכויות אזרח. הם היו אזרחים סוג ז'. (ל''ת)

          גובי, 06/09/10 13:55


          IP: 212.179.42.194 דווח על תגובה זו

      • ישע נכבשה במלחמת מגן בו הותקפה ישראלבמטרה להשמידה

        אבי, 05/09/10 00:09

        ב67 לא היו שטחים ובכל זאת הותקפנו.
        הכיבוש הוא זכות בינלאומית של המותקף וגם האום קבע שישראל זכאית לגבולות בטוחים.
        אני מסכים שיש בעיה לנכבשים אבל עדיין הפלסטינים מעולם לא הצהירו שאם יוחזרו השטחים הסכסוך יגמר.
        נהפוך הוא ההצהרות נעשות כל פעם יותר לוחמניות.
        מה את מציעה ?להחזיר ולחכות להתקפה נוספת.

        IP: 79.183.131.110 דווח על תגובה זו

      • קבלי תשובה ממשית, לפנים:

        ימני, לאומי, משכיל, ציוני, 05/09/10 00:55

        ישראל אינה מונעת כל זכויות אדם יסודיות מהפלסטינים בשטחי יהודה ושומרון. חד וחלק. אני קורא תיגר לכל מי שיטען אחרת, להציג לי זכות יסוד שישראל באופן גורף ולא לגיטימי שוללת מפלסטינים.

        תודה.

        IP: 192.118.0.231 דווח על תגובה זו

      • יהודה ושומרון הם לא שטח כבוש!

        די לשקר, 05/09/10 01:01

        די לשכתוב ההיסטוריה ועיוותה.
        הירדנים כבשו את יש''ע. זה לא היה שטח שלהם מלכתחילה.
        אנחנו כבשנו אותו מהם
        השטח לא היה חלק משום מדינה כפי שהוא יועד להיות ולכן לא ניתן להגדירו ככבוש

        IP: 80.230.34.62 דווח על תגובה זו

      • הויכוח הוא לא לענין.שליטה על מליון וחצי ערבים בגדה

        נפיח, 05/09/10 06:47

        היא האסון האמיתי.ישראל לא שולטת בפועל בשטח והיא לא מונעת ''זכויות אדם''מהתושבים למעט המחסומים שהם צורך ביטחוני בל יגונה בשלב זה.אבל העובדה שמידינה פליסטינית לא מוקמת לא עושה לנו טוב ומדרדרת אותנו למצב של מדינה אחת מירדן עד ים.וזה אסון אמיתי.

        IP: 109.66.122.50 דווח על תגובה זו

  • 114.

    חייבים לעשות בחינה פסיכומטרית לעובדי התיאטרון - דחוף

    .., 04/09/10 22:39

    התנקזו לשם יותר מדי טמבלים.

    IP: 212.199.123.178דווח על תגובה זו

  • 113.

    על כך בדיוק נאמר שהפטריוטיות היא מפלטו האחרון של הנבל

    במובן המקורי, 04/09/10 22:37

    במובן המקורי, ולא במובן שמצטטים בורים ועמי ארצות.
    כלומר חתרנים ובוגדים טוענים לפטריוטיות כשכבר ניגמרו להם כל שאר התירוצים.

    IP: 212.199.123.178דווח על תגובה זו

  • 112.

    קודם כל תחזירי את הבית שלך ברמת אביב לפני שאת מדברת על מוסר

    פליט מש'יח מוניס, 04/09/10 22:25

    ת''א והאוניברסיטה העיברית יושבות על שטח כבוש מ48 (איפה החוק והמוסר ,איפה החמלה)
    רחביה וטלביה בירות השמאל ובג''ץ נמצאים בבתי ערבים גדולים
    איך הצביעות שלך מסתדרת עם הכיבוש מ48?

    IP: 93.173.98.135דווח על תגובה זו

  • 111.

    דורש לדעת את גודל המימון שנותנים לאמנים הפרזיטים הללו (ל''ת)

    מוטי, 04/09/10 22:10


    IP: 77.127.61.51דווח על תגובה זו

    • 80 מיליון שקל כל שנה לתיאטראות. (ל''ת)

      ומה מקבלים הפועלים מהמדינה?? כלום נאדא., 04/09/10 22:45


      IP: 77.126.128.172 דווח על תגובה זו

  • 110.

    שטח הגדה לא נכבש מהפלשתינאים אלא ממלכת ירדן,שפתחה במלחמה יזומה ב-67 נג

    אבו אבוהה ברבוע, 04/09/10 22:07

    נגדנו!...ממש כמו הגולן, ו...סיני וחבל עזה(=שהוחזרו במשא ומתן לשלום). ונכון, האוכלוסיה שגרה בגדה, נתונה היתה למצב של מימשל צבאי(=שתחתיו עד האינתיפאדה הראשונה היא שיגשגה, ונסעה חופשי מעזה והגדה לתוך ישראל לעבוד, וגם לבלות בים...וגם להתחיל חופשי עם ישראליות משוחררות). המצב הוא לא טוב, אבל ללא מחסומים וכל השאר...היינו זוכים היום לגלים של מתאבדים (=זוכרת?). היום חלק מהגדה ניתן למימשל עצמי פלשתינאי(=שבניגוד לעבר, עושה מאמצים כנים להתקדם לשלום אמיתי...אינשאללה).

    IP: 109.65.27.65דווח על תגובה זו

  • 109.

    זו הרמה של העובדים בתיאטרון ?

    תת רמה, 04/09/10 22:07

    אשתי ואני החלטנו לא לחדש את המנוי

    IP: 212.199.123.178דווח על תגובה זו

  • 108.

    השמאל של ישראל, סוג של מחלת נפש. הסמפתום שנאת יהדות (ל''ת)

    צריך אישפוז, 04/09/10 22:03


    IP: 80.179.188.98דווח על תגובה זו

  • 107.

    בואו נדמיין תסריט הפוך שיום אחד יהיה כאן מנהיג חרדי

    אייל, 04/09/10 21:50

    והוא יחרים את השמאל על כל מוסדותיו. יהרוס תיאטראות עם בולדוזרים ושופלים יחריב מעונות לנשים חד הוריות - ויעשה שימוש דרקוני באמצעי התקשורת החרדים שיעמדו לרשותו.

    זה יהיה לגיטימי ?

    הוא יטען שזו הדמוקרטיה ושההחלטה התקבלה ברוב - ושהעיליתא שתהייה מורכבת מרבנים מאשרת ומקבלת אותה וגם יקבל מכתבי תמיכה בעיתון הארץ המובטחת (גילגולו של עיתון הארץ)...


    מה אז ?

    מה הטענה שתעמוד לתומכיה של הגב' ? ואני שואל גם איפה המינימום של ההגיון אצל הקטני שכל הללו ?

    אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך - ואל תנפנף ביפיופיות הנפש שלך כשהיא פוגעת קשות בשוייון ובזכויות האחר. ולא נשכח שהאחר הוא אנחנו.

    IP: 46.116.157.131דווח על תגובה זו

    • מישהו כאן דיבר על הרס וחורבן? (חוץ ממך...)

      נעמי, 04/09/10 23:09

      איזו השוואה מופרכת!
      נניח שזמר חרדי בוחר לא להופיע בפני קהל הלבוש בלבוש חושפני, לגיטימי?
      למה לא לגיטימי באותו אופן להימנע מלהופיע במקום שקיומו מננוגד לערכיך?
      מדובר על מחאה של אמנים פרטיים ובאופן אישי. הרי ורדית אינה דוברת של שום תיאטרון או גוף ציבורי.

      IP: 79.181.195.136 דווח על תגובה זו

      • אל תופיעי אבל אל תבקשי ממני כספים למימון. (ל''ת)

        אבי, 05/09/10 00:11


        IP: 79.183.131.110 דווח על תגובה זו

  • 106.

    מה חדש, השמאל בשנות השלושים שלח אווילים יהודים להלחם

    טוביה פרנקל, 04/09/10 21:47

    בספרד,אחר כך הקים מדינה ליהודים בבירוביג'ן,אחר כך מחא כפיים לצמברליין,סרב לגנות את הפןגרומים הערבים בהוראת סטלין,צ'רצ'יל היה מחרחר מלחמה,ועוד ועוד ,אז מה אפשר לצפות משמאל כזה.

    IP: 79.179.51.187דווח על תגובה זו

  • 105.

    ההשוואה בין פועלו הקודם של בגין לזה של זביידי מחליאה

    אייל, 04/09/10 21:26

    ומוכיחה את הבורות והסילוף של כל הטענות ההזויות האלו. ברור לחלוטין שלגברת אין מושג ומעולם לא ראה את הדברים, אלא ממקום מושבה במגדל השן

    IP: 46.116.187.230דווח על תגובה זו

  • 104.

    ערב רב זה כל הסיפור שלך ושל החברה שלך .

    אומרים שבימות המשייח יופרד ישראל מהערב רב ., 04/09/10 21:22

    והינה כמו מוגלה סרוחה הם יוצאים מהעם הישראלי .וכולם רואים אותם ,אכן ימות המשייח הגיעו .

    IP: 84.108.35.113דווח על תגובה זו

    • מדוייק (ל''ת)

      יניב, 04/09/10 23:51


      IP: 84.229.197.60 דווח על תגובה זו

  • 103.

    German and European intelectual Jews''

    Had enough, 04/09/10 20:57

    thought they were smart, moral and will be safe''.
    No one in his right mind would have thought that such deplorable Jewish actions would repeat themselves in such a short time. The blood and the cries of the murdered Jews lost in holocaust are still resounding and groups of self heating Jews are sprouting and repeating history. What will be your excuses when an other holocaust will happened? How many time and in how many ways do you need to be told by your enemies that they want to eliminate you? As far as your claim of Israeli brutality and inhuman treatment of the Palestinians give us a brake, any lie that is repeated enough times people like you believe it is a fact. Maybe the Palestinian should be treated in the same manner as terrorist and thieves are treated in the Muslim world. What occupied land are you talking about? If any land is occupied, it is the land of Israel that is still occupied. Don't subscribe to historical lies

    IP: 68.220.87.193דווח על תגובה זו

  • 102.

    אסתרקין- כל הכבוד, סוף סוף עיתונאי עם ביצים.חיסלת את

    אמיר, 04/09/10 20:47

    הטיעונים המטופשים של הגברת הלא חכמה הזו.

    IP: 85.65.10.36דווח על תגובה זו

  • 101.

    איפה הימים היפים שלפני הכיבוש המשחית של 67!

    ציון, 04/09/10 20:46

    חיים של שקט ושלווה, בהם היה ניתן לטבוח ביהודים ללא בעיה. לטבוח באם על ילדיה ולשחוט אותם. לארוב לאוטובוס בדרך לאילת ולשחוט את האנשים - אנדרטה כל כך יפה יש במעלה עקרבים.
    מאז הכיבוש המושחת של 67 הכל השתנה. איפה הימים היפים של הכיבוש הנאור והמוסרי של 48.
    ימים יפים בהם אתה כובש, עוקר, הורס ומגרש את הפלסטינים מביתם אל מחנות פליטים, יושב להם בבתים ו 60 שנים אחרי זה אתה קורא מתוך הבתים האלה להפסיק את הכיבוש המושחת של 67.
    הלוואי שישובו חזרה.
    ועוד לא דברתי על הגעגועים לימים היפים של המרד הערבי ופרעות תרפא ותרפט, אולי בהזדמנות אחרת.

    IP: 84.108.217.52דווח על תגובה זו

    • צודק .הם היהודים התבוסתנים המתגעגעים לתבוסתנות .... (ל''ת)

      פחדנים וצבועים עלובים, 05/09/10 00:19


      IP: 79.177.97.45 דווח על תגובה זו

  • 100.

    הפשטנות השטחית שלך הורגת- את באמת מאמינה שאת קובעת

    כרמית דגן, 04/09/10 20:41

    אם נחיה על חרבנו או לא? הכל בידינו? שום אחריות מכל סוג שהוא על הפרטנר? אולי הוא רוצה שתחיי על חרבך? הבעיה של פטריוטים כמוך היא שהם עושים חצי דרך ונתקעים שם באיזו פנטזיית שלום דמיונית שאין לה שום קשר למציאות.ואז הם מחליטים שכולם צריכים לדשדש איתם שם...

    IP: 85.65.10.36דווח על תגובה זו

    • למען האמת

      סטודנט, 05/09/10 01:40

      מי שלא מוכן לחיות על חרבו ימות בחרב
      כל הסכם ''שלום'' רק יאלץ אותנו להשקיע יותר בביטחון (מיש לא מאמין לי שיבדוק בתורת המישחקים)

      IP: 84.228.203.94 דווח על תגובה זו

  • 99.

    לא מכיר אותך, אבל כדאי שתקראי

    מושון, 04/09/10 20:28

    לא מכיר אותך ומעולם לא שמעתי את שמך, אבל למרות זאת אני מבקש לצרוב בתודעה שלך דבר אחד בסיסי ופשוט: לפני שאת מטיפה לנו, אולי תבדקי אם מושא הערצתך רוצה בכלל בשלום איתנו? עם מי בדיוק את מציעה שנדבר? ועם מי בדיוק , נניח - נגיע להסכם? אם תפתרי את הסוגיות האלה, מבטיח לך שכל העם איתך. עד אז - מוטב שתחרישי הרי שנו קדמוניניו סייג... וכו'.

    IP: 79.177.201.215דווח על תגובה זו

  • 98.

    השמאל ההזוי הורס את השמאך השפוי (ל''ת)

    שמאלני, 04/09/10 20:26


    IP: 94.159.162.153דווח על תגובה זו

  • 97.

    שיטת הסלאמי של הרדיקאלים.היום אריאל . מחר ,חרם על זכות השיבה. (ל''ת)

    אבישי, 04/09/10 20:25


    IP: 46.116.104.116דווח על תגובה זו

  • 96.

    איש האשכולות

    החרם, 04/09/10 20:25

    מילא שאר האמנים אבל איך נסתדר בלי איש האשכולות היוצר הפורה אבי גריניך

    IP: 93.172.85.163דווח על תגובה זו

  • 95.

    כל הסיפור כולו

    הראל, 04/09/10 20:05

    הפכתי והפכתי בדבר וכמו תמיד, הגעתי למסקנה ששוב מדובר בהתלקקות לקרנות בחו''ל. אין פה שום דבר אחר. ערבים שופכים כסף על אירופה ויש כאן ישראלים שרבים על השאריות של אותם קרנות.
    אל תחפשו משהו אחר.

    IP: 69.230.61.224דווח על תגובה זו

    • נכון מאד - כסף הוא המניע העיקרי בצורות השונות שהוא ניתן - פרסים מלגות (ל''ת)

      לימודים,פרנסה ופיצוי על חרמות למשל..., 04/09/10 21:01


      IP: 89.139.212.125 דווח על תגובה זו

    • כסף גם מניע התנחלויות...של יהודים אמריקאים וגם אוונגליסטים המשקיעים בא

      זובור, 04/09/10 22:10

      באריאל...כך שתמיד הכסף יהיה הכח המניע שמאחרי הדברים.

      IP: 109.65.27.65 דווח על תגובה זו

      • יחי ההבדל הקטן

        הראל, 04/09/10 23:01

        הכסף להתנחלויות מגיע מיהודים ומאוהבי ישראל, מה שאי אפשר לומר על הקרנות האלה. איזו השואה מגוחכת.

        IP: 69.230.61.224 דווח על תגובה זו

  • 94.

    עוד יפת נפש צבועה, עם טיעונים מבית היוצר של השמאל (ל''ת)

    להחרים זה לצאת למלחמה, במקום דיאלוג, זה להרעיש, 04/09/10 19:53


    IP: 173.181.112.216דווח על תגובה זו

  • 93.

    הרוב הציוני יגרום לחרם מאסיבי עלייך ועל חברייך הרדיקלים

    ציוני, 04/09/10 19:33

    לא נעזוב אתכם ונפנה לכל קהל ועד וציבור להחרים ולהימנע מלראות את המוג'אהדין של השמאל הקיצוני.
    אתם תצטערו על הוצאת המתנחלים התנחלויות מחוץ לגדר. ובייחוד אריאל. עדיתם טעות קשה כשהלכתם על אריאל וזה יתנקם בכם חזק.

    IP: 77.124.57.6דווח על תגובה זו

    • מסכים איתך

      X, 04/09/10 20:18

      למעלה מ3000 תגובות להודעה המקורית מלפני שבוע מוכיחים שרוב העם חושב אחרת. לא יכול להיות שקומץ אנשים בטוחים כל כך שהצדק, והמוסר הנכון נמא אצלם. מה כולם טועים? הרי זה מטורף. הרושם שמצקבל מוטעה. הנה אני: בחור מצליח הומו !! שעובד בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה ומחזיק בדעות שונות כל כך כאלה שנחשבות ''ימניות, פאשיסטיות וגזעניות''. הגיע הזמן לנפץ את המשוואה ימין= גזענות שמאל = סובלנות ומוסר נכון. בכל מה שנוגע לסכסוך זה שקר שעובד לטובת השקר הכללי

      IP: 109.160.164.5 דווח על תגובה זו

  • 92.

    ראיון טוב שהוכיח פוליטיקאים שמאלנים קיצונים מגוחכים

    ציוני, 04/09/10 19:31

    גם אם הם כותבים מה שנקרא - מחזות.
    להופיע אצל זביידי כן - אצל אריאל לא.
    איי רסט מיי קייס יור אונור.

    IP: 77.124.57.6דווח על תגובה זו

  • 91.

    אידיוטית, נפסיד את הבחירות בגללכם

    רן, 04/09/10 19:13

    אתם פוגעים בתהליך השלום ואתם פוגעים בשמאל, אתם הופכים את המתנחלים לקורבנות.
    את כל כך עיוורת?

    IP: 77.124.88.74דווח על תגובה זו

  • 90.

    הצביעות של ורדית שלפי.

    אסף THE KOP, 04/09/10 18:53

    לפני מס' שבועות אירגן תיאטרון הקאמרי ערב מחווה לנשיא המדינה, שמעון פרס.

    כל אותם שמאלנים מוסרניים היו שם ומחאו כפיים לפרס, אממה - זה היה בדיוק אותו פרס , שביחד עם רבין, המשיח שלהם, הקימו את, ניחוש אחד. נכון ! - אריאל.

    אתם מבינים ? גברת שלפי לא קראה להחרים את ערב ההוקרה לפרס. היא ידעה שקריאה כזאת תוביל לפיטוריה המיידיים, ולכן היא החליטה להיטפל לאלה שקל להיטפל אליהם - לתושבי אריאל שמממנים לה את המשכורת.
    זה הפרצוף של השמאל הבושלביקי החלאתי.

    נ.ב.
    לכנות את כבישי הגדה, כבישי אפרטהייד זו הכפשה והוצאת דיבה. זה מעיד על חמימות מח, ומכאן שאין שום הבדל בין גברת שלפי לאספסוף הימיני. היא והם אלו הפנים של אותו המטבע.

    IP: 87.69.198.41דווח על תגובה זו

  • 89.

    זכותו של כל אחד לשחשוב שאחד ועוד אחד שווה שלוש (ל''ת)

    אך הוא יחשב כטיפש, 04/09/10 18:50


    IP: 79.182.51.205דווח על תגובה זו

  • 88.

    אין לי ספק שאת פטריוטית

    אוי העיתוי, 04/09/10 18:38

    אבל את, לעומת 91 אחוזים מהתושבים כאן, מונעת מרגשות ולא מתוך צורך אחראי ומושכל לקיום כלל המדינה - בעוד מתקיימות עתה שיחות למען שלום ודו-קיום - ובין היתר מתן זכות לגיטימית וחוקית לאריאל - את וחברייך מחבלים בתהליך זה בעודכם יושבים על שרידי יישובים שנכבשו רק 19 שנה קודם לכן, אותו כיבוש שיצר את ריכוזי המחבלים בגדה... וההמשך הרי ידוע. פטריוטיות שכזאת? ממש לא תודה.

    IP: 109.67.33.183דווח על תגובה זו

    • מעניין עם הגברת הנכבדת תגנה רצח אשה הרה שנסעה בכבישי הגדה..או שזו זכות

      זובור, 04/09/10 22:14

      השמורה לחמאס, בגלל שהוא ''הסובל/מקופח/נכבש''...?...ואם הרצח המתועב הזה לא יגונה ע''י פעילי השמאל, זה אומר שלחמאס יש זכות גם לפוצץ אוטובוסים בתל אביב, מעוז החילוניות השמאלנית!.

      IP: 109.65.27.65 דווח על תגובה זו

  • 87.

    אפשר לעשות את משרתם בלי דרור.(כנסו)

    אני יכול להחליף אותו בקלות., 04/09/10 18:37

    ואם תרצי גם את איתי טיראן,אם את מחפשת שחקנים טובים יש בטונות,לפחות טובים כמוהם רק פחות מקושרים,
    אם מישהו ירים את הכפפה אני אזדהה.
    אני מחליף את שניהם עם קצת חזרות ווידאו.
    אני שם את ראשי על זה.
    נסו אותי.

    IP: 80.230.120.150דווח על תגובה זו

  • 86.

    מי שמחרים שיידע שאפשר גם להחרים אותו. ורדית לא שכנעת אותי בטיעונייך

    יונה, 04/09/10 18:36

    וגם לא בעיתוי.
    ה''כיבוש, הוא התוצאה של רצון מדינות ערב להילחם במדינת ישראל. הם הפסידו במלחמה שיזמו.את מעדיפה להופיע לפני פלסטינים במזרח ירושלים ולא לפני תושבי הרובע היהודי- מה פטריוטי בזה?.

    IP: 84.228.22.105דווח על תגובה זו

  • 85.

    מי שבשם ה''אומנות'' מוכנים להופיע באריאל, שהוקמה בשביל להנציח את הכיבוש

    עמנואל, 04/09/10 18:24

    ונמצאת בלב השומרון ומוקמה שם בשביל למנוע כל נסיגה, שיעלה שם את ''הקרנפים''....

    IP: 109.67.129.248דווח על תגובה זו

  • 84.

    אני מתבייש שיש בעמנו אנשים כאלה ומחרים אותה (ל''ת)

    תל אביבי זועם על השמאל הקיצוני, 04/09/10 18:23


    IP: 84.111.1.191דווח על תגובה זו

  • 83.

    כמה שריטות באישה אחת, והיא עוד משוויצה בהן...פשוט נורא (ל''ת)

    אירית כהן, 04/09/10 18:22


    IP: 109.160.192.53דווח על תגובה זו

  • 82.

    במקום חרם - דברו עם הערבים על התייחסותם לנשיהם

    סמול טוק שכזה, 04/09/10 18:20

    ורדית, את וחברייך הנאורים, צאו ודברו איתם בנעימות ובנימוס על נשיהם משוללות הזכויות, חופש הביטוי, והזכות המינימלית לעצמאות אישית, דברו על כך שבמדינות רבות אסור להן להראות פניהן בציבור, וגם כך ללא לוויית גבר, כרותות דגדגן ומושפלות עד עפר! שהזכות שלהן להתאהב נשלל מהן!!! שנולדו מראש להיות מכונת ייצור צאצאים בעולם פטריאכלי שכעת חיה הולך ומאיים גם על המערב המתבסס על רוב דמוקרטי - כי בעוד אתם עוסקים בחרמות - הם מתרבים בקצב מטורף בכל מקום בעולם ומייצרים תסכול וטרור ההולך ומתגבר...
    .
    זה מה שאתם מאחלים לילדים שלכם, כן? יופי, לעולם כזה התכוונתם?

    IP: 109.67.33.183דווח על תגובה זו

    • בתור פמיניסטית - היא לא תבין על מה אתה מדבר (ל''ת)

      תגובה לעניין, 04/09/10 18:40


      IP: 109.67.33.183 דווח על תגובה זו

  • 81.

    די כבר - מעניין שלכולכם אותו מראה מיובש וחסר חיים את פטריוטית של החמאס (ל''ת)

    עדן כץ, 04/09/10 18:16


    IP: 79.179.25.163דווח על תגובה זו

  • 80.

    פעם ראשונה שאני קורא ראיון נשכני ונוקב עם שמאלנית !!

    שמאלני לשעבר, 04/09/10 18:02

    בדרך כלל העיתונאי פשוט מצטט ומגבה את הזבל שהם אומרים.

    IP: 85.250.162.112דווח על תגובה זו

    • צודק! כל הכבוד ליונתן אסתרקין!

      ירון, 04/09/10 18:53

      זו עיתונות. זו מיקצוענות!

      IP: 192.118.0.231 דווח על תגובה זו

      • אכן היו כמה שאלות קשות. מפתיע. (ל''ת)

        ציוני, 04/09/10 19:34


        IP: 77.124.57.6 דווח על תגובה זו

  • 79.

    חד-גדיא היסטורית ומוסרנית

    שפויה, 04/09/10 17:52

    הערבים המגורשים של הכיבוש ב-48' הם שיצרו את מחנות הפליטים בגדה, והולידו שנים אח''כ טרור לעולם. המלך חוסין סירב לקבל את השטחים הללו בחזרה לארצו (ובצדק מבחינתו)! בדיוק כפי שסאדאת החכם מאן לקבל את רצועת עזה! אין ספק שצורת הכיבוש ב-48' ופעילות השמאל בארץ הולידו את הצורך להקים מדינה פלסתינאית...
    .
    ברם אולם, החרם הלא-תרבותי הנוכחי מתקיים בעיתוי כה אומלל המחליש את עמדתה של ישראל להידבר בשיחות העכשיוויות על הלגיטימיות של אריאל כעיר בישראל, בעוד מרבית המחרימים יושבים על אותן אדמות כבושות על שרידי כפרים הרוסים, אלה שנכבשו ויצרו את קיני המחבלים שהביאו טרור לעולם, נשאלת רק השאלה: מתי מעגל המוסר הכפול הזה יסתיים?

    IP: 109.67.33.183דווח על תגובה זו

  • 78.

    גם כביש מס' 1 לא סופח לישראל. לטרון היא שטח כבוש.

    אלעד, 04/09/10 17:43

    אז איך את נוסעת לירושלים?
    ובמחשבה שנייה - סביר להניח שגם את י-ם את מחרימה.

    IP: 109.67.2.73דווח על תגובה זו

  • 77.

    חרם = סתימת פיות אינטלקטואלית ופוליטית!

    לורדית מעידית, 04/09/10 17:39

    מעבר לעובדה שחרם מתאים מנטאלית לתלמידי כיתות ג'-ד', האקט עצמו הוא אלים ושולל את זכות הדיאלוג. זוהי לא שפת התרבות! שפת התרבות מעצם קיומה חייבת לקיים מניפה רחבה של פלוראליזם רעיוני והוגנות מוסרית שבה את מרבה לנפנף! שפת התרבות אמורה לתת זכות להידברות גם עם אלה האוחזים בדיעות מנוגדות! ולא להתבצר בקיבעון המחשבה!

    אריאל טרם סופחה למדינת ישראל כי עוד לא הסתיימו שיחות השלום שכעת בעיצומן - לו היית קוראת חומר לעומק היית מבינה שהצד השני מוכן לפשרות טריטוריאליות. עצם החרם שלכם מחבל בנכונות העולם לתת לה לגיטימיות כעיר בישראל, מכאן שהעיתוי של החרם אומלל וחסר הגיון, לצערי אתם מהווים היום גייס חמישי של המדינה!!! כה חבל...

    IP: 109.67.33.183דווח על תגובה זו

  • 76.

    יש לי רעיון נפלא

    איחוד האמירויות, 04/09/10 17:37

    הורדית שלפי הזו היא בוודאי עוד שמאלנית חד הורית,שבעקבות המראה הדוחה שלה אין לה מחזרים.אולי נאחד אותה עם זכריה זביידי,ושיגורו יחדיו בג'נין?

    IP: 87.68.221.164דווח על תגובה זו

  • 75.

    שלפי לא צריכה להכריז שהיא שמאלנית

    צבועה שזה ממש דכאון, 04/09/10 17:33

    רואים את זה על פרצופה המוכער והצבוע.

    IP: 87.68.221.164דווח על תגובה זו

  • 74.

    לא יכולתי אפילו לקרוא עד הסוף... תתביישי לך!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    תל אביבית, 04/09/10 17:29


    IP: 85.64.197.13דווח על תגובה זו

  • 73.

    כמה טיפשות בבן-אדם אחד...השלום שלך יסתיים בסוף חיינו על חרב האיסלאם (ל''ת)

    בקצרה, 04/09/10 17:29


    IP: 77.127.254.240דווח על תגובה זו

  • 72.

    יישר כוח לורדית

    דליה, 04/09/10 17:23

    אשה ישרה ואמיצה, רבים עומדים מאחוריך

    IP: 109.64.41.58דווח על תגובה זו

    • רבים??? 91 אחוזים הצביעו נגד החרם = אלה רבים מאוד! (ל''ת)

      לדליה המסלפת, 04/09/10 18:04


      IP: 109.67.33.183 דווח על תגובה זו

  • 71.

    לכי למספרה אחרי זה דברי איתנו טוב קוקוליידי??? (ל''ת)

    גמורה, 04/09/10 17:12


    IP: 77.127.239.230דווח על תגובה זו

  • 70.

    לכי אל נמלה עצל ראי דרכיה וחכם

    אפי, 04/09/10 17:12

    ראשית תלמדי את ההיסטוריה של 100 השנים האחרונות ואפילו קראי שוב את העתונים מאז אוסלו.יו''ש הוא שטח מוחזק ולא כבוש וניתן ליהודים אחרי מלחמת העולם הראשונה ואנגליה החזיקה בו כמנדטור והיא שיבשה את הכל באפשרה לערבים מכל הסוגים מהגרי עבודה מכל מדינות ערב להגר לא''י ומנעה זאת מיהודים.הרי ישראל קיבלה את החלטת האו''ם על חלוקת הארץ ב-1948 ,חלוקה כואבת ומדינות ערב סרבו לקבלה ופתחו במלחמה שעלתה לנו 6,000 חללים מתוך 600,000 אוכלוסיה.זה כמו שכיום היו נהרגים בקרב 1% משבעה מיליון כלומר 70,000 נפש .אז היא הבורה כותבת מאמר שהיא פטריוטית.היא פשוט בורה נוטפת שנאה לאחיה.

    IP: 212.143.149.195דווח על תגובה זו

  • 69.

    את פשוט גמורה אין מילים מאיפה הגעת תראי איך את נראית (ל''ת)

    את מוזמנת לעזוב את הארץ אם רע לך פה לא נצטער, 04/09/10 17:00


    IP: 77.127.239.230דווח על תגובה זו

  • 68.

    כל הכבוד למראיין יונתן אסתרקין. נתן לשלפי נוקאאוט אדיר.

    אלי, 04/09/10 16:55

    הוא שם את טיעוניה ללעג ולקלס. אין שום קונסיסטנטיות בעמדותיה. משפט אחד סותר את משנהו. שלפי עשתה מעצמה צחוק.

    רגע אחד היא מבססת את טיעוניה על השקר של ''אי חוקיות'' ההתיישבות ביהודה ושומרון ורגע אחרי זה היא סותרת עצמה בטיעון שהענין אינו חוקי, כי אם ''מוסרי''.
    ועל מנת לבסס את טיעון ה''אי מוסריות'' היא משפריצה סיסמאות ריקות על ''חוסר זכויות אדם בסיסיות''. אולם הכל מבינים שזהו שקר. ישראל אינה מונעת אף זכות אדם בסיסית מהפלסטינים ביהודה ושומרון. חד וחלק. אפילו אבו מאזן טען לא מזמן שהפלסטינים חיים טוב מאד ולכן אין להם דחיפות להגיע למשא ומתן עם ישראל.

    IP: 192.118.0.231דווח על תגובה זו

  • 67.

    אין לי ספק שאותם אומנים שונאים את המדינה, את מוסדותיה וכל מה שמייצגת (ל''ת)

    apple, 04/09/10 16:54


    IP: 132.64.40.106דווח על תגובה זו

  • 66.

    You Liberals are Mentaly Disturbed poeple

    Dan, 04/09/10 16:53

    If you talking about 43 year we don't give the rights to arabs why than the arabs in Gaza which they got the land for themselves can't live in peace with you and your kind.
    these idiots wants to kill you and everyone that lives in Israel.
    This is one reason I left Israel 20 years ago because I could not stand the Liberals Morans destroing the country with in.
    Very soon you will see a civil war within Israel because poeple like you supporting terrorism will create the civil war between arabs and jews.
    Than I think you will be happy.

    IP: 173.77.86.125דווח על תגובה זו

  • 65.

    ורדית, את ''מעודדת'' בהפסקה בין מלחמה למלחמה.

    אחיה, 04/09/10 16:52

    כאשר אראה אותך נלחמת על החזרת :
    ''שייך מוניס''
    ''שייך באדר''
    ''בייר סאבע''
    וכיוצה בהן,,,,
    אאמין ביושרך האינטלקטואלי,,, כל השאר הוא צביעות או טפשות שבאו בהשפעת ''מתקדמים'' למיניהם.

    IP: 2.55.78.53דווח על תגובה זו

  • 64.

    הצביעות הוי הצביעות....

    חיים, 04/09/10 16:51

    ברמת הגולןשהיא שטח כבוש - זה בסדר
    יוש זה לא שטח כבוש ויש חוות דעת משפטיות על זה. וחוץ מזה מה עם הזכויות האנושיות לערביי 67? לחיות בלי טרור פנימי שבו כל דאלים גבר? למה הגברת הנכבדה אינה יוצאת חוצץ נגד דיכוי התושבים ע,י החמס, הדיכוי של זבידי את תושבי גנין? חוץ מבורות התלהמות וצביעות אין כאן כלום.

    IP: 77.126.20.81דווח על תגובה זו

  • 63.

    ורדית - עד למכתב לא ידעתי מי את בכלל,חיפשת פירסום ?! קיבלת אותו

    מיכאל, 04/09/10 16:51

    חוץ מזה את באה ממדינת תל אביב (למרות שאיני יודע היכן את מתגוררת).
    אין הבדל בין אמן לבין פועל זבל,שניהם מקבלים שכר מהמעביד שלהם.עובד הזבל לפחות שומר על הבריאות שלנו,מה אתם עושים ? פקה פקה ,מתחזים לפועלי זבל או לדוקטורים או לעקרת בית ,המלט,גבלס,טוביה וכו' ,אתם מוכרים אוויר.אפשר למצא אתכם בבתי קפה עם שמות מפוצצים ,על כוס קפה שעולה 20 שקלים כיאה לברנז'ת הפלצנים.
    עובד שאינו פועל לפי הוראות מנהליו יפוטר לאלתר !!! אבל אתם שם בבועעת הברנז'ה זה לא יקרה.
    זכותכם להביע דיעה ואף חובתכם,אסור לכם להכניסה לעבודתכם.מי שלא מוצא חן בעיניו שיעזוב את המשחק ויעבור לפוליטיקה ושם ידבר כמה שירצה.
    זה כל כך אופייני שאת וחברייך מוכנים להופיע בפני רוחים כדוגמת זביידי אבל מול יהודים לא !!
    גבירתי ! אני בז לכם.

    IP: 80.230.109.183דווח על תגובה זו

  • 62.

    ההיגיון שלך נכון. רק שהוא מתבסס על אקסיומות שגויעות

    שוחר שלום אמיתי, 04/09/10 16:49

    את לא מקדמת שלום. שלום צודק יהיה אם הערבים יכירו בזכויות של העם היהוי להגדרה עצמית. כל נסיגה היום מהגדה היא היתאבדות פיזית ופתח למלחמה . כן אריאל , לא אריאל -זו שאלה פחות חשובה . בתור אומנים הקןצים לקרב שלום אלכם לפעול עם אומנים ערבים לקירב לבבות בין ערבים ליהודים. בזה אתם נכשלתם.

    IP: 93.173.35.61דווח על תגובה זו

  • 61.

    חרם

    שרית, 04/09/10 16:49

    תושבי אריאל הם מלח הארץ. אנחנו כעת במצב

    של מלחמת קיום. ומה שעושים המחרימים זה

    לתת לאויב כח.

    IP: 89.138.241.47דווח על תגובה זו

  • 60.

    הצרות מתחילות מנשים חריגות כמו גברת קוצית שלף

    אריסטו, 04/09/10 16:48

    קודם מעמיסות על החברה חד הוריות על כל המשתמע מכך המשך בהרס חיי הילדים שלא ידעו לעולם מי אביהם ומדוע לא יוכלו לקרוא למישהו אבא והמשך בניסיון להרוס מרקם בריא בחברה הישראלית אשר בנתה ביתה כדין ביהודה ושומרון.

    יש להוקיע מתחזה שכזאת מחיינו .
    רוצה - תוכל לעבור עם טלי פחימה לרמאאלה או עזה.

    די לבהמות פסבדו הוגי דעות.

    IP: 109.186.8.170דווח על תגובה זו

    • אהבתי. ארסי אך צודק! (ל''ת)

      הרקליטוס, 04/09/10 17:15


      IP: 192.118.0.231 דווח על תגובה זו

  • 59.

    האמנם ויתכן והמשטרה היתה כמוך מחרימה את אריאל,,או את שינקין שלך,,,,,, (ל''ת)

    מה את אומרת יה תמימה,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 04/09/10 16:47


    IP: 99.225.234.172דווח על תגובה זו

  • 58.

    אחרי שראיתי אותך הבנתי הכל- תמצאי לך חיים ועזבי אותנו בשקט (ל''ת)

    חפפה, 04/09/10 16:42


    IP: 77.127.239.230דווח על תגובה זו

  • 57.

    אכן את פטריוטית. אני יכול להעיד על כך לפחות על פי מעשייך

    זיו_! , 04/09/10 16:41

    את פטריוטית פלטינית גאה.
    את לא שמאל קיצוני?! מה פתאום. לא יודע מי אמר את זה..
    את אשת ימין קיצוני..ימין פלסטיני קיצוני..
    ברור.. את מה זה אוהבת את היהודים ואת מדינת ישראל. בגלל זה כמובן את עושה ככל שביכולתך כדי להחריב את המדינה הזאת עד עפר..
    וכמובן שבגלל זה את גם דואגת שתמיד הפלסטינים יקבלו הההההההההההכככככככככככללל..
    רק בעצם זה שהם מסכימים למשא ומתן בכלל.. סליחה..מתן ומתן..

    בקיצור.. את תת רמה .. את בוגדת..את גיס חמישי.. ובעיקרון מה את עושה עושה כאן כיהודיה? פאחימה מחכה לך....

    IP: 79.178.199.143דווח על תגובה זו

  • 56.

    טיפשה זרקה אבן אלף חכמים לא יוציאוה (ל''ת)

    aviku, 04/09/10 16:40


    IP: 93.172.130.114דווח על תגובה זו

  • 55.

    האם מניעת מגורים מיהודי במקום כלשהו בגלל יהדותו,זו גזענות? אכן כן.

    את גיזענית בכל הקשור ליהודי ומאד ליברלית לרוצחי יה, 04/09/10 16:29

    השמאל בארץ הוא ללא כיוון אמיתי. ראשי השמאל ממומנים ע''י אוייבי המדינה, שהרי לא יתכן מצב אחר. אנשי שמאל תומכי טרור איסלמי ומאידך גיסא יוצאים חוצץ כנגד בניית בית ליהודי ביהודה ושומרון ואולי בעתיד עפ''י המממנים גם בת''א. מה היו אומרים החכמולוגים הללו אילו בארה''ב או באירופה או בכל מדינה אחרת היו מונעים מיהודי שכמותם, לבנות את ביתו בשל היותו יהודי? היו טוענים לגזענות או שמא הם כל כך שונאי יהודים באשר הם ואכולי שנאה עצמית, כך שגם במקרה זה היו מקבלים את הדין? השמאל רדוד, משרת טרור באופן מובהק ויוצר בכוונה תחילה ועפ''י מצוות המממנים, את הסיכסוך בין העמים. הציבור מבין היטב מי עומד ואילו מדינות עומדות מאחורי המדון הזה ואיזה אינטרס זה משרת, אגב, לא בהכרח מדינות ערביות והמבין יבין.

    IP: 79.183.13.32דווח על תגובה זו

  • 54.

    לכל אחד יש מחליף - תתרגלי לאבטלה - עוכרת ישראל (ל''ת)

    יונתן, 04/09/10 16:29


    IP: 84.73.67.195דווח על תגובה זו

  • 53.

    איך עושים תרבות כל כך לא תרבותית

    איטן, 04/09/10 16:25

    שלפי וחבריה לוקחים את התרבות והאמנות לעבר התהום של התבהמות ממשית. בעצם היא אומרת אני אקבע מה והיכן וגם אנמק מדוע, אני ולא אחר. נו, שלפי, את מוכנה להדדיות בענין? שאחרים יקבעו אותו הדבר, למשל: שלימור לבנת תקבע למי והיכן תתן את תמיכתה ותקציביה? שהתיאטרון יחליט שהיא עושה צרות ולא יתן לה עוד עבודה? מה גבול ההדדיות שאת מוכנה לו, כי אני ורבים כמותי מוכנים שפשוט תפסיקי לעשות אי-תרבות שכזו!

    IP: 217.132.197.161דווח על תגובה זו

  • 52.

    גזענית מטורפת שחיה בהכחשה (ל''ת)

    מיי, 04/09/10 16:24


    IP: 80.179.6.101דווח על תגובה זו

  • 51.

    שמאלן אומלל זאת מחלת נפש קשה שמדביקה אומללים אחרים. (ל''ת)

    ATTIAS & CO, 04/09/10 16:22


    IP: 98.14.249.185דווח על תגובה זו

  • 50.

    ורדית, מדוע היו טרור ואלימות לפני הכיבוש? (ל''ת)

    רועי, 04/09/10 16:17


    IP: 109.160.236.54דווח על תגובה זו

  • 49.

    בואי אני אסביר לך..

    מולדת, 04/09/10 16:17

    1.כל העם היהודי רוצה שלום ולא רק מתייפיפי השמאל.הבעיה היא שהדרך שלך הביאה..''2000 קורבנות שלום''.הדוגמה האחרונה היא הבריחה מעזה.
    2.אין בעיה שתביעי את דעתך ואף תחרימי את אריאל .הבעיה היא ,שכאשר את ממונמת מכספי המיסים של הציבור ,את לא יכולה לא להעניק שירותים למי שאת רוצה.את מוזמנת להקים תיאטרון פרטי ולהופיע איפה שאת רוצה .כל עוד אני משלם לך את המשכורת ,את תעבדי איפה שאומרים לך.
    3.אם הרוב הדומם יעשה עליך חרם,אפילו לקנות נייר תואלט לא תיהי מסוגלת
    4.עכשיו ספציפית לגבי הטענות של ''הכיבוש'':
    א.הערבים הגיעו לארץ אחרי שהיהודים פיתחו אותה כלכלית- לכן הכובש הוא הכובש הערבי.
    ב.ירדן הפסידה שטחים אלו כאשר ניסתה להשמיד את ישראל-המוסר,השכל הישר והחוק הבילאומי לצידנו-לא צריך להחזיר לתוקף את מה שהפסיד.
    ג.למרות זאת ישראל (בטיפשותה) הסכימה לוותר על שטחי יהודה ושומרון-וקיבלה 2000 ''קורבנות שלום''
    ד.לעולם לא יהיה שלום עם מוסלמים -סורה 9 פסוק 29-יש להרוג את כל הכופרים(מי שלא מוסלמי ומאמין במוחמד)
    וזה לא רק פסוק ,הם לומדים זאת יום יום במסגדים,בבתי ספר,בבית.
    מספיק לראות כמה למלחמות הם עושים בכל חור בעולם כדי להבין.

    IP: 94.159.240.54דווח על תגובה זו

  • 48.

    תודה לך על שאת מנכסת את השלום לעצמך

    בעלבית השלום, 04/09/10 16:12

    עד עכשיו הנחתי בתמימות וילדותיות (מאפיינת את הימנים, לא?) שהרצון שמדינת ישראל תחיה בשלום (ושגשוג, ורדית ושגשוג - כדי שתוכלי להתפרנס) הוא גם רצונם של ימנים. תודה לך על שסילקת את הקורה מבין שיני.

    IP: 217.132.62.10דווח על תגובה זו

  • 47.

    רק את רוצה שלום וזה נותן לך זכות לסתום לרמוס לפגוע להשמיץ??

    די, 04/09/10 16:11

    כוחנות השמאל שלטה כאן בדיקטטורה לוחמנית מתחסדת ומעמידת פנים.
    לא עוד!
    הבנו את השקרים הסילופים והכוחנות ומאסנו בהם.
    מה עוד שמלבד השתלטות הלשנות שמחה לאיד ושנאה לוהטת הם לא מייצרים כלום, פשוט כלום.
    לא בונים ולא תורמים ולא מתנדבים.

    IP: 46.116.217.59דווח על תגובה זו

  • 46.

    את בעיקר תמימה ועוצמת עיניים! (ל''ת)

    ציוני שפוי, 04/09/10 16:11


    IP: 109.186.6.23דווח על תגובה זו

  • 45.

    ההשוואה לאפרטהייד היא חטא אווילי

    רועי, 04/09/10 16:11

    במדינת ישראל ערבים בוחרים ונבחרים לפרלמנט.
    הגברת חיה בבועה לא ראציונאלית. כאשר קודם תבין שהפלסטינים בשטחים חיים טוב מאוד יחסית לעולם ואין להם תמריץ אמיתי להקים מדינה שכן זה מצריך השקעה בביטחון, תשתיות , מנהל וגביית מיסים. בנוסף חתימה על הסכם ''שלום'' מאלץ אותם להכיר במדינת ישראל, דבר שהם עד היום אינם מעוניינים בו, אין להם תמריץ לחתימה על הסכם כזה שכן הם מאמינים שיקבלו את השטח בכל מקרה בלחץ בינלאומי. בנוסף תפיסת השלום של הכותבת הוא אמונציונאלי ולא ריאליסטי, הוא לא קיים בצד השני באותו אופן. טוב תעשה הכותבת אם תקשיב למה שהם אומרים ומחנכים את עמם, ותבחן את פעולותיהם כדי לא לשגות באשליות כאילו שני הצדדים מעוניינים באותו שלום. אם שלום אמיתי הוא באמת מטרתם אז מדוע לא לאפשר ליהודים לחיות ביהודה ושומרון כפי שערבים חיים במדינת ישראל? מדוע לא להכיר במדינת ישראל כמדינת העם היהודי? תשובה מתחכמת לא מתקבלת בעניין הזה.

    IP: 109.160.236.54דווח על תגובה זו

  • 44.

    את עושה שימוש בלתי הגון בבמה שניתנה לך

    ציונית גאה, 04/09/10 16:08

    גבירתי הנכבדה, הבמה והפרסום ניתנו לך על כשרון ותרומה לחברה בתחום מסויים. אני כאדם פרטי לא אוכל ליצור גלים ותהודה כזו שאת וחברייך האמנים יצרתם ולכן אין זה הגון/ראוי מצידכם לנצל במה זו להבעת דעתכם בתחום שאינו מעניינכם אלא ברמה האישית, ממש כמו שלי ושל שכנתי מן הדלת ממול, אלא שלנו בניגוד אליכם, לא ניתנת במה שכזו. יש בכך טעם לפגם. מעבר לכך, אני חשה חמלה כלפייך על הרגישות והכאב שאת מגלה כלפי זרים בעוד כלפי שכנייך ובני עמך המגנים עלייך בגופם (דבר בו אין את מוכנה להכיר) אינך חשה אלא בוז ועליונות.
    את וחברייך אינם נישאים מעם ומוטב שתעשי לביתך ותכיני לבנותייך סופסוף ארוחה הגונה כי בזה את ככל הנראה מבינה טוב יותר...

    IP: 77.127.124.17דווח על תגובה זו

  • 43.

    שמעתי אותה ברדיו צועקת כיבוש כיבוש כיבוש-אבל היתה מלחמת מגן

    אבי, 04/09/10 16:08

    ישראל הותקפה ב67 במטרה אחת וזאת כדי להשמידה.אז לא היו עדיין שטחים אז מדוע הותקפה?גם היום עדיין לא מוכנים הערבים לתת שלום תמורת שטחים.אז מה נעשה ?נחזיר ונחכה לעוד מתקפה?עד מתי?עד שנפסיד?
    זכות האומן למחות על עוולות אבל כאן לא נעשתה עוולה.גם האום בהחלטתו אומר שישראל זכאית לגבולות בטוחים.
    היכן יש תקדים בו המותקף שניצח לא קיבל תמורה.ישראל כבר הציעה 97 אחוז תמורה מהגדה ואת סיני שגודלה פי שלוש מישראל כבר החזרנו.

    IP: 79.183.131.110דווח על תגובה זו

    • אל תתרגש, גם לגבר הפלשתינאי החמוד היא צועקת ''כיבוש...כיבוש..''... (ל''ת)

      זובור, 04/09/10 22:19


      IP: 109.65.27.65 דווח על תגובה זו

  • 42.

    שיט, איזה קשקושים

    בול, 04/09/10 16:07

    מה קשור ''רוצה לחיות על חרבו'', כאילו שאנחנו כישראל יזמנו את ''המתקפה'' על ה - ''פלשתינאים'', הרי הם לא טאוקרטים קיצוניים שמתפוצצים לנו באוטובוסים, זה אנחנו שסתם הורגים אותם כי בא לנו נכון?, הרי מעולה לי לשלם כמות מס מטורפת רק ע''מ לשמר בט''ש ולדאוג שלפליטים שסרבו לקבל אזרחות מים וחשמל.

    הכל יפה ונחמד כשחיים כמו היפי בצפון ת''א, צאו מהבועה, אתם בכלל לא חיים בישראל, אלא בסרט.

    IP: 79.178.12.232דווח על תגובה זו

  • 41.

    אצל הפלסטינים שרוצים את זכות השיבה גם שייח מונייס רמלה ויפו זה כיבוש (ל''ת)

    עודד, 04/09/10 16:06


    IP: 93.172.67.120דווח על תגובה זו

  • 40.

    כל הכבוד ורדית, אמיצה וצודקת!!! (ל''ת)

    רונן, 04/09/10 16:06


    IP: 80.230.0.134דווח על תגובה זו

  • 39.

    את פטריוטית ערבית. לזה התכוונת!!! (ל''ת)

    פטריוטית, 04/09/10 16:00


    IP: 46.116.104.116דווח על תגובה זו

  • 38.

    אני בעד להחרים אמהות חד-הוריות

    פלורליסט אמיתי, 04/09/10 15:58

    פלורליזם עובד לשני הכיוונים

    IP: 46.116.205.196דווח על תגובה זו

  • 37.

    לצערך ולשמחתנו העם יותר חכם!

    אלעד חדרה, 04/09/10 15:58

    לגב' שלפי היקרה - תחרימי,תצעקי ותזדעקי, זה בסה''כ מרחיק אותך מהקונצנזוס והופך את דיעותייך להזויות יותר ממה שהן.ה''חרם'' שלכם השיג את מטרתו ההפוכה ועורר גל הזדהות שלא ייאמן עם תושבי יש''ע.
    יש''ע - זה 15 דקות נסיעה מכאן ותושביה מגינים בגופם עלינו ממטח הטילים שיבוא אם יפנו - ואם את מסתבכת - ע''ע גוש קטיף..
    נ.ב.
    סתם שאלה - את מחרימה גם קרם פנים?
    למה כל השמאלניות כאלה מקומטות -זו כנראה המרירות...):

    IP: 87.69.141.107דווח על תגובה זו

  • 36.

    יש לתת ליזמים פרטיים את התיאטראות בארץ. כמו בכדורגל. יבואו צופים תהיה (ל''ת)

    להם משכורת. לא ימכרו כרטיסים ילכו לעבוד במקום אחר, 04/09/10 15:57


    IP: 79.178.250.45דווח על תגובה זו

  • 35.

    אומללות וטיפשות. אם הגברת רוצה פרסום לכי לריאליטי

    רתם, 04/09/10 15:57

    תהום עוברת בין חרם על חלק מאזרחי המדינה ובין הפגנת מחאה כנגד ממשלה כזאת או אחרת.

    רק מוחות מעוותים וחולנים הדורשים תשומת לב מתמדת, יצליחו לגשר מעל תהום זאת.

    IP: 93.173.97.156דווח על תגובה זו

  • 34.

    הדבר הכי מפחיד והכי מבהיל

    המסביר הלאומי, 04/09/10 15:57

    שלאט לאט אי אפשר לדבר, סתימת פיות ימניות לאומנית בכל מקום ממש מדינה של קול אחד ומי שחורג ממנו מייד מוקע כאוייב ובוגד. סותמי הפיות והימנים מרבים את הקץ וזה כואב לכל מי שבאמת אוהב את המדינה כמו ורדית, כל כך הרבה אנשים אכולי שנאה ומחפשים קורבן יש בארץ. מה קרה לנו? איך נהפך רוב העם לטיפש ולאומני. זו לא היהדות שקידמה את האנושות, זו הקנאות שגרמה לחורבן ירושלים.זיכרו מה שאמר רבי נחמן: הרואה את הרע בזולתו-מתוך הרוע בליבו הוא פועל. הרואה את הטוב בזולתו פועל מתוך אור ליבו הטוב. לא כל כך רע בארץ שצרך לההפך לחיות....

    IP: 172.30.2.192דווח על תגובה זו

    • המסביר הלאומי? פיה החופשי היה המכתב,,והימין מממש את זכותו לענות לה (ל''ת)

      מה אתה מתלונן מה הבעיה?, 04/09/10 16:42


      IP: 99.225.234.172 דווח על תגובה זו

    • לדבריך אין כל ביסוס

      פעיל חברתי לאומי, 04/09/10 17:07

      שלפי אינה אוהבת באמת את המדינה, ואני קורא תיגר לכל מי שיציג ראיה לאהבתה את המולדת ואת הלאום היהודי. אחרת, אין משמעות אמת לאמירה ''אהבת המדינה''.

      תודה.

      IP: 192.118.0.231 דווח על תגובה זו

    • אז לסתום פיות אי אפשר ולהחליט שרוב העם נהפך לטיפש זה בסדר? (ל''ת)

      גליה, 04/09/10 17:29


      IP: 93.172.186.145 דווח על תגובה זו

  • 33.

    זיכרו את שמה ודעו להחרימה. (ל''ת)

    אזרחית נעלבת, 04/09/10 15:56


    IP: 192.115.113.39דווח על תגובה זו

  • 32.

    ורדית התמימה מאד,מכתבך הוא האקדח מילותיך הם הכדורים במה את שונה מחמאס? (ל''ת)

    בצלאל, 04/09/10 15:52


    IP: 99.225.234.172דווח על תגובה זו

  • 31.

    ומה עם להפגין קצת חמלה אנושית כלפי תושבי אריאל? זה לא באופנה? (ל''ת)

    בר, 04/09/10 15:49


    IP: 79.176.21.58דווח על תגובה זו

  • 30.

    ורדית,אף איש ימין לא החרים או אמר להחרים את ''האמנים השמאלניים'',לך מותר (ל''ת)

    מר בולבין י-ם, 04/09/10 15:47


    IP: 99.225.234.172דווח על תגובה זו

    • אבל לא מעט אנשי ימין עושים דברים גרועים בהרבה מחרם

      לילך, 04/09/10 18:56

      בעיקר נקיטת אלימות כלפי כל מי שלא חושב כמותם, שלא לדבר על פלשתינים אשר מבחינתם (של אנשי הימין) הם מפלצות אוכלות אדם.שימו לב שהאלימות היא תמיד מצד הימין כלפי השמאל ולא להיפך - לדוגמא, רצח אמיל גרינצוויג ורצח יצחק רבין הי''ק.

      IP: 77.127.129.219 דווח על תגובה זו

  • 29.

    שלפי פשוט מעוותת את המציאות וההיסטוריה.ראוי שתלמד את התקופה

    אבי, 04/09/10 15:47

    ב67 היו רובם של תושבי המדינה פליטי שואה ופליטי מדינות ערב וחלקם האחר עבר על בשרו את מלחמת השחרור.נאצר ללא התגרות סילק את האו''ם מסיני וחסם את אילת.עשרות אלפי חיילים מצריים נכנסו לסיני.יום יום נערכו מצעדי ראווה בארצות ערב עם מאות אלפי חיילים ואזרחים הקוראים להשמידנו.
    האוירה היתה נוראית של ערב שואה שניה.מקומות עבודה רבים הפסיקו לפעול בגלל גיוס נרחב.אפילו מערכות העיתונים הוציאו בקושי מספר דפים.
    ישראל לא השכימה קום לכבוש אלא נלחמה על חייה כאשר כל העולם עומד מנגד.ומה היתה הסיבה להתקפה על ישראל?הרי השטחים לא היו בידנו.
    גם היום לא ספחנו את השטחים כדי לקבל עבורם שלום אמת עם ביטחון.הרי אם נחזיר ללא ערובות שוב נקבל התקפה שכזאת.הרי הערבים מצהירים על כך יום יום.
    זכות האומן למחות ולהחרים אבל שידע לפחות על מה ולמה.לא כל שנעשה בארצו שלו לא טוב ואילו את העולם הערבי המושחת הוא רואה כאידיאל.

    IP: 79.183.131.110דווח על תגובה זו

  • 28.

    תגידו לי מה היא יוצרת כדי שלא הגיע בושה למדינה אחת כזאת

    וורדית הנייה חסיין עבדללה, 04/09/10 15:44

    ואני אומר וואלה יש אנשים כאלה זה לא נתפס מקומך בפלסטין חפשי במפה איפה זה אןלי תימצאי

    IP: 79.183.41.149דווח על תגובה זו

  • 27.

    ורדית, הידעת שבישראל ישנה דמוקרטיה, ולא את אתם ''החכמים''תהפכו לתליינים (ל''ת)

    אליפז התימני, 04/09/10 15:37


    IP: 99.225.234.172דווח על תגובה זו

    • אליפז, הידעת שהדמוקרטיה מסתיימת בקו הירוק, ושמעבר אליו יש שלטון צבאי

      עמנואל, 04/09/10 18:26

      שיכול לעצור באמצע הלילה תושב כי הוא מארגן הפגנות לא אלימות? כמובן שעושים את זה רק לתושבים הפלסטינים...

      IP: 109.67.129.248 דווח על תגובה זו

    • נכון, בישראל ישנה דמוקרטיה, ודמוקרטיה, מעצם טיבעה

      לילך, 04/09/10 19:00

      אינה כוללת סתימת פיות של אנשים החושבים אחרת. ב''סתימת פיות'' אני מתכוונת כמובן לאיום בשלילת התקציב. המחשבה שממשלה סותמת פיות של אנשים אשר דיעותיהם מנוגדות לאלו שלה, היא מפחידה. כך זה מתחיל, ומי יודע מה יקרה בהמשך. מי יודע אם בשלב הבא לא יאסרו הפגנות כנגד הממשלה או שישלחו אנשים לכלא ללא משפט רק בעוון היותם שמאלנים.

      IP: 77.127.129.219 דווח על תגובה זו

      • ממש מפחיד לקרוא כאן את כל התגובות

        כמה שאת צודקת, 04/09/10 22:44

        אנשים - מתלהמים, מקללים, מתבטאים בשפה מאוד לא יפה, ואם אנחנו דמוקרטיה אז לכל אחד ואחת מותר לומר את דעתו בלי החשש שהממשלה תחליט יום לסגור את המימון/ברז כי לא מוצא חן בעיניה דעות שונות משלה

        IP: 85.64.176.131 דווח על תגובה זו

        • שקר. קריאה לחרם אינה בגדר הבעת דעה לגיטימית והיא מנוגדת לחוק (ל''ת)

          הצופה, 05/09/10 00:58


          IP: 192.118.0.231 דווח על תגובה זו

      • אני לא יודע אם התגובה שלך מגיעה מטפשות או צביעות

        מנחם, 04/09/10 22:56

        האיום בשלילת תקציב מגיע לא למי שרוצה רק להביע את דעתו בחופשיות, אלא למי שרוצה להחרים.
        אם לו מותר להחרים, אז גם לי וגם לממשלה מותר להחרים אותו, ולא לתת לו תקציבים.
        מה מסובך בזה?
        אם חרם הוא כלי לגיטימי הוא עובד לשני הכיוונים, ואם הוא לא, אז מהרצון להחרים מתחילה הבעיה. מובן?

        IP: 212.76.124.37 דווח על תגובה זו

        • הבעיה היא שבישראל יש שני סוגים של חרם

          לילך, 05/09/10 00:35

          סוג אחד הוא של קבוצות אשר הממשלה חפצה ביקרן, דהיינו החרדים. החרדים הם אלופי החרמות, ומחרימים כל מה שלא מוצא חן בעיניהם, החל מצבא וכלה באינטל. חרם כזה הוא כמובן לגיטימי, שהרי מי יעז לפעול נגדו? מי שיפעל נגדו, ימצא את עצמו ללא גועליציה. הסוג השני הוא חרם של אנשים אשר דעתם אינה עולה בקנה אחד עם דעת הממשלה. חרם כזה, מבחינת הממשלה, אינו לגיטימי ועל כן אפשר לפעול נגד המחרימים. שהרי הממשלה אינה זקוקה להם על מנת להקים גועליציה. בנוסף, המחרימים מהסוג הראשון, מרשים לעצמם דברים רבים אשר לא רק שאינם מקובלים בעיני הרוב (כמו חרם), אלא גם אינם חוקיים בעליל, כגון השתוללות אלימה הכוללת השלכת אבנים ושריפת פחים - השתוללות אשר בפירוש מסכנת חיי אדם. מעניין שנגד הקבוצה האלימה הזאת איש לא פועל ואיש אינו מעז לפצות פה,

          כלומר, במילים פשוטות – במדינה שלנו יש שווים יותר ושווים פחות. כאלה שראויים שדבריהם יישמעו וכאלה שאינם ראויים לכך. ובהתאמה – כאלה שדיעותיהם עולות בקנה אחד עם דיעות הממשלה וכאלה שדיעותיהם מנוגדות לדיעות הממשלה. על המשמעות וההשלכות של הפיסקה האחרונה תחשבו לבד

          IP: 84.229.146.228 דווח על תגובה זו

  • 26.

    שנאתך לחושבים אחרת ממך היא בגדר פשע, מי שמך לשוטר ושופט ? (ל''ת)

    בצלאל, 04/09/10 15:34


    IP: 99.225.234.172דווח על תגובה זו

    • ותקרא שוב את דברך - אולי תבין שאתה זה ששונא

      תסתכל בראי, 04/09/10 22:46

      וזה שעושה כאן סוג של פשע - איפה הדמוקרטיה ???????????????
      מה שלא מקובל עליך לאו דווקא אומר שהוא לא נכון

      IP: 85.64.176.131 דווח על תגובה זו

  • 25.

    צריך לפנות את המתנחלים - אחרת נמשיך לסבול מהם

    נמאס כבר, 04/09/10 15:32

    כבר 40 שנה שאנחנו שבויים של המתנחלים, ובונים ובונים בשטחים, כשברור שהם צרעיכים להיות מפונים.
    זו גם הסיבה שישראל אף פעם לא סיפחה את השטחים, כולל ממשלות הימין.

    זו גם הסיבה שעכשיו ביבי אומר פתאום שאי אפשר לשלוט בפלסטינים.

    צריך לפנות את השטחים כמה שיותר מהר.

    טוב שהאמנים דואגים להזכיר את זה.

    הימין פוחד מהאמת, ולכן הוא מתרגז.

    IP: 62.90.99.23דווח על תגובה זו

    • גם אם ניסוג לקוי החלוקה מ-47 לא יהיה שלום מסיבה הפשוטה שהערבים רוצים (ל''ת)

      אותנו באושויץ. רק אצלכם נטועה המחשבה של שתי מדינות, 04/09/10 16:01


      IP: 79.178.250.45 דווח על תגובה זו

    • יותר קל לפנות שמאלניים -לעזה או רמאללה.אחרת נמשיך לסבול (ל''ת)

      momo, 04/09/10 16:44


      IP: 82.81.112.229 דווח על תגובה זו

  • 24.

    הבעיה היא בהנחה הילדותית של השמאלנים שרק הם רוצים שלום (ל''ת)

    שמאלני לשעבר, 04/09/10 15:31


    IP: 85.250.162.112דווח על תגובה זו

  • 23.

    למה נותנים לה במה בכלל?

    אבי, 04/09/10 15:30

    את מי היא מעניינת ושחקני סוג ז' שחתמו על המכתב הזה?

    אם היו מופיעים אצלי בסלון לא הייתי קם לראות אותם.

    IP: 87.70.226.224דווח על תגובה זו

  • 22.

    את תמימה,את חושבת שאם ניתן להם מדינה יהיה שקט ושלום? (ל''ת)

    תשאלי כל ערבי,הם רוצים אותנו בים, 04/09/10 15:28


    IP: 109.253.117.77דווח על תגובה זו

  • 21.

    לפטר אותה! שתעבוד בתיאטרון של זביידי בג'נין (ל''ת)

    מתעב יהודים שונאי עצמם, 04/09/10 15:25


    IP: 84.228.26.157דווח על תגובה זו

    • ולחשוב

      מנשה, 04/09/10 18:08

      שזייבדי שהגברת שלפי מוכנה להופיע למענו חילק ממתקים לפני כמה שנים לאחר פיגוע ירי שבו נרצח מתנחל .חברתו טלי פחיימה התאסלמה לאחרונה והיא לא צבועה כמו 'ורדית שלפי הפטריוטית'

      IP: 79.183.31.223 דווח על תגובה זו

  • 20.

    גם היודנרטים היו ''פטריוטים''

    תומר לוין, 04/09/10 15:23

    החרמה מאוד מסוכנת, בסגנון החרם שהנאצים עשו: החרמה ממופעי תרבות, פיטורין באקדמיה, ועוד שיטות שהשמאל הקיצוני עושה.

    תוכלו להגיד מה שתרצו אבל העובדות מדברות בעד עצמן, אתם לא נציגי ה''מוסר'', אתם חבורה של חמדנים אליטיסטים וגזענים ששולטים על אוכלוסיות שונות בארץ ישראל ומדכאים אותם. את ההנחיות אתם מקבלים מכתות בינלאומיות כגון הכת הנאצית ודומותיה.

    המטרה היא להשמיד את העם היהודי, בטוב או ברע, להכחיד את התרבות היהודית, ואתם כמו היודנרטים מקבלים בתמורה לשיתוף פעולה ''צו שחרור'' מהמחנות.

    עניין ההחרמות הוא חלק מהתהליך של קבלת השחרור.

    IP: 79.182.22.176דווח על תגובה זו

  • 19.

    עם אנשים כמוך לא היתה קמה המדינה את פשוט בורה אין לך מושג על הסיכסוך

    עובד ניר, 04/09/10 15:21

    למה לא במקום לפטפט שטיות תקחי קורס על הסיכסוך אבל לא אצל אחמד טיבי ואןלי אז נקודת המבט שלך היתה שונה איך אומרים אצלנו צאי מהבועה

    IP: 77.125.0.134דווח על תגובה זו

  • 18.

    ורדית חומר למחשבה

    מנשה, 04/09/10 15:15

    בלי שום קשר שאני בעל דעות הפוכות משלך,בקשר למשפט שלך'התעמרות באוכולוסיה הפלשתינית'מה לעשות שלולא המחסומים והסגר אנו האוכלוסיה היהודית על על זקננו נשינו וטפינו נקטלנו באוטובוסים בבתי קפה ברחובות על ידי האוכלוסיה 'הפלשתינית האומללה'שהעריצה את 'השהידים'שעשו מצוה ורצחו יהודים וזה לא משנה 'הכיבוש'כי גם לפני מלחמת ששת הימים סבלנו מטרור ערבי ,בעוד שהערבים מאוחדים בשקר של עצמם טיפוסים מסוגך עושים נזק עצום למדינה .

    IP: 79.181.47.80דווח על תגובה זו

  • 17.

    ורדית שלפי = הפרזיטיות בהתגלמותה (ל''ת)

    הקרן החדשה = גועל נפש, 04/09/10 15:15


    IP: 77.126.68.60דווח על תגובה זו

  • 16.

    פיגועי החמאס והשמאל (חמאסמול) במטרה לטרפד הסדר מדיני

    דן, 04/09/10 15:12

    לכאורה על השמאל היה להיות מרוצה ולתת כתף לממשלת נתניהו שהקפיאה את הבנייה ביו''ש וסגרה עם אבו מאזן ואובמה על שיחות ישירות שמטרתן להוביל להסדר מדיני בתוך שנה. יתרה מזאת, אילו סיסמאות ה''שלום'' היו אמיתיות ולא מס שפתיים, הדבר האחרון שהיה אמור השמאל לייחל לו הוא נפילת/החלשת הממשלה הנוכחית. אבל הצהרות לחוד ומציאות לחוד, וכעת נפלו המסכות מעל פניהם של ראשי השמאל והוכח פעם נוספת שהאינטרס של השמאל חופף לגמרי את האינטרסים של החמאס ושל איראן בכל הקשור להצלחת התהליך המדיני.
    ישנו חוט מקשר מאחורי פרץ ההתגייסות המאסיבית של אנשי שמאל הפועלים ללא לאות בעולם במטרה להביא לחרם וחנק על האוניברסיטאות הישראליות ועל תוצרת ההתנחלויות, כמו גם מאחורי גיוס אנשי שמאל הזויים השתולים במוסדות האקדמיה בישראל ומטיפים נגד הציונות, דרך הקמפיין האגרסיבי שמטרתו לעודד שחרור אלפי מחבלי חמאס בתמורה לחייל צה''ל ''ציוני'' חטוף (שגורלו מטריד את מסבסדי הקמפיין כשלג דאשתקד) ועד להתארגנות האמנים דווקא עכשיו כנגד תושבי אריאל. ביחס להתגייסות האמנים, הדבר חמור שבעתיים היות וגורל אריאל הוא כעת נושא למו''מ מדיני והתגייסות האמנים הינה חבלה חמורה מתוך הבית בשיחות.


    לא במקרה החליט השמאל לשלוף דווקא עכשיו את נשק יום הדין, הכולל את הפעלת גרורותיו הממאירות בעולם, והפעלת מטיפיו האנטציונים באקדמיה, והפעלת גרורותיו בתקשורת שפתחו לפתע בקמפיין שליט ובמסמך גלנט - הכל במטרה ליצור כאוס מחשש שממשלת נתניהו תצליח במקום שהשמאל נכשל.

    האינטרס המשותף של החמאסמול הוא החוט המקשר בין פיגועי החמאס ופיגועי השמאל נגד האוניברסיטאות, ההתנחלויות ואזרחי מדינת ישראל - והללו ילכו ויגברו ככל שהסיכוי להגיע להסדר מדיני יגבר. הסיבה לכך היא פשוטה - ברגע שיושג הסדר עוקף שמאל גורלו של השמאל נחרץ והתמיכה הכספית המסיבית בראשי החמאסמול וחייליו תיפסק.

    IP: 89.139.192.164דווח על תגובה זו

  • 15.

    שיח מונס - יפו - אשקלון

    אורי, 04/09/10 15:07

    ורדית מתי הייתה לאחרונה בהתנחלות אשקלון?
    או בהתנחלות שדרות?
    האמת... מעולם לא שמעתי עליך עד הימים האחרונים.
    אני מא מקווה שהשחקנים יתחילו לחפש חלטורות בחתונות או בעצם סתם לקבץ נדבות.
    אנחנו נמשיך לחיות באשקלון ובשדרות - ילדינו יחונכו לשרת בצבא ולשלם מיסים (כן אנו רואים שאתם גם מתחמקים מלהצהיר על הכנסות)
    לסיכום אנחנו נצשיך לחיות כאן ואתם - חלקכם כבר מחזיקים בדרכונים אירופאים ןאפשר יהיה אני מבין לפגוש אותכם בברלין.
    אבל לפני כן - מה שמם של השחקנים שנישלו ערבים מבתיהם ביפו? הם באמת מכים על חטא ועומדים להחזיר לפליטים המגורשים את בתיהם?

    IP: 109.186.53.180דווח על תגובה זו

  • 14.

    ''הפלת'' את עצמך פעמיים

    עמית, 04/09/10 15:04

    תומכי המכתב מדברים על כך שאריאל לא סופחה לישראל כאחת הסיבות לאי ההופעה שם. בדיבורייך על מזרח י-ם היפלת טיעון זה.

    דבר נוסף- התייחסותך למחבלים כאל ''לוחמי חופש'' תוך השוואה למחתרות שנלחמו בבריטים- גם כאן נפלת. המחתרות לא רצחו אזרחים בריטים חפים מפשע בכוונה תחילה כמו ''לוחמי החופש'' זביידי ושות', וכמו ''לוחמי החופש'' מהחמאס והג'יאהד.

    IP: 77.127.130.171דווח על תגובה זו

    • היא הפילה עצמה גם בטיעון של ייחסיות הנרטיבים

      לוגיקן, 04/09/10 17:03

      שהרי, אם ''לוחם החופש'' של צד אחד הוא ''טרוריסט'' של הצד השני, הרי שהמתנחלים המהווים לדידה של שלפי גורם ''לא-מוסרי'', הם למעשה, לפי הנרטיב הישראלי, חלוצים ואנשי מוסר; ואילו, רק לפי הנרטיב של האויב הם ''גזלנים לא מוסריים''.
      לכן, שלפי שמה עצמה במפורש ובאופן מוצהר, בצד של אוייבי ישראל.
      חה!

      IP: 192.118.0.231 דווח על תגובה זו

  • 13.

    שייח' מוניס - עיר בלי הפסקה! (ל''ת)

    בינה, יהוד, 04/09/10 15:00


    IP: 89.139.75.38דווח על תגובה זו

  • 12.

    il faut declarer un boycott sur elle et sur ses pieces de theatre !

    Sylvie, 04/09/10 14:58

    צריך להחרים אותה ואת מחזותיה

    IP: 82.236.4.23דווח על תגובה זו

  • 11.

    ורדית,מכתבך הוא האקדח הטעון על שולחן המתנחלים ואת מחכה לשמע היריה,,,,, (ל''ת)

    בצלאל --אני בז לך ללא סליחה, 04/09/10 14:55


    IP: 99.225.234.172דווח על תגובה זו

  • 10.

    שחקני תיאטרון, מחזאים ובמאים הפכו למשפטנים

    יצחק, 04/09/10 14:54

    מדהים! מ- 1948 עד 1967 הגדה המערבית ורצועת עזה היו כבושים בידי ירדן ומצרים. ב- 1967 השתלט על השטחים האלה צה''ל. בזמנו הציעה ישראל לצאת מכל השטחים שכבשה תמורת הסכם שלום וסיום הסכסוך. מה הייתה תגובת הערבים? נאדה! החלטות חרטום.
    מנחם בגין ז''ל החזיר למצרים את כל סיני עד גרגיר החול האחרון. אבל את רצועת עזה המצרים החכמים סירבו לקבל!
    גם חוסיין מלך ירדן לא רצה לשלוט שוב על יו''ש. גם הוא וגם המצרים ידעו עם מי יש להם עסק, ואמרו לא, תודה!
    אבל הסמולנים היהודים יודעים מה אומר החוק הבינלאומי יותר טוב ממשפטני הממשלה. פתאום המרואיינת מפחדת שתעמוד לדין על פשעי מלחמה אם חס וחלילה תופיע בתאטרון ב''התנחלות'' בשטח ''כבוש''. כבוש ממי? מיישות שאינה קיימת? מירדן? ממצרים? למה הפלסטינים ביו''ש הם חסרי נתינות? לא נולדו כאזרחים בשטח ירדני? ובעזה, למה הם לא מצרים?
    נכון, ממשלות ישראל היו צריכות להכריז על אדמות המדינה ביו''ש כשטח בריבונות ישראלית, בדיוק כמו שעשו לגבי רושלים. אבל, גם הם פחדנים שחששו ''מה יאמרו הגויים''. וכאשר בעולם רואים את כפיפות הקומה של ממשלות ישראל, אז דנים אותנו לחומרה.

    IP: 89.138.44.174דווח על תגובה זו

  • 9.

    שאלה כנה לגברת שלפי: למה עכשיו?

    אורן, 04/09/10 14:51

    בימים אלו ממש יושב ראש ממשלת ישראל ומנהל מו''מ על הסכם שלום עם נציגי ''האוכלוסיה נטולת הזכויות'' כדבריך.
    בין היתר עתיד גורלם של הישובים הישראלים שמעבר לקו הירוק להיות מוכרע. בדרך של שלום.

    מדוע אם כן יצאת עם הצעד הזה דווקא עכשיו? מדוע אם כן לא להניח למנהיג נבחר בצורה דמוקרטית להגיע להסכם בנדון?
    צעדים מסוג החרם שלך עלולים לעודד את הפלשתינים להקשיח את עמדותיהם (לשווא), ולהרחיק את הסיכוי לשלום.

    המסקנה שלי היא שהגברת שלפי היא אדם אנטי-דמוקרטי, אשר לא נותן אמון בבחירת העם, ומעוניינת לכפות עליו את דעתה הפוליטית בדרך של חרמות ועידוד לחץ בינ''ל.

    יתכן גם שהגברת שלפי מתנגדת לחתימה על הסכם שלום עם הפלשתיני, ומעוניינת בהנצחת הסיכסוך.

    אחרת אין כל היגיון במעשיה.

    IP: 87.68.158.187דווח על תגובה זו

    • נכון - השמאלנים בליבם באמת פאשיסטים

      אלי מ., 04/09/10 15:42

      כלומר, בסופו של יום, הם לא ממש סומכים על התהליך הדמוקרטי. לא מוכנים לקבל את רצון העם.
      תמיד מדהים אותי לראות איך אנשי השמאל מרגישים כל כך נבגדים כאשר הציבור הרחב מחליט להצביע בכיוון ההפוך,
      רוב חברי השייכים לשמאל, מתנהגים כמו ילדים קטנים בכל פעם שהימין מרים את ראשו או נמצא בשלטון - הם מדברים על לעזוב את הארץ וכ''ו -
      מה זה צריך להיות? רק בגלל שנעשה קשה להם יותר לחיות עם השלטון אז מרימים ידיים?
      מעולם לא חשבתי שהממשל שלנו מושלם, ומעולם לא טענתי שהחיים פה הם גן עדן - אך זו עוד סיבה להישאר ולנסות להביא לשינוי!!!
      לדעתי זאת ציונות במאה ה-21

      IP: 89.139.218.202 דווח על תגובה זו

  • 8.

    אז גם ג'ק טייטל הוא ''לוחם חופש'' ? (ל''ת)

    זה, 04/09/10 14:50


    IP: 77.126.90.134דווח על תגובה זו

  • 7.

    את שונאת את זהותך היהודית, מתעבת את היהדות, דוחה בשינאה את מולדת התנ''ך (ל''ת)

    שלך. את גזענית חלולה ומתנשאית, כובשת אכזרית מתעללת, 04/09/10 14:49


    IP: 79.180.13.254דווח על תגובה זו

  • 6.

    מצחיק הניסיון להציג עצמה כמתונה, שורה לאחר שהיא משווה

    יהודי, 04/09/10 14:46

    את זביידי למנחם בגין..

    שהגברת תפסיק לעבוד על האנשים בעיניים.

    בפירוש אין לה מושג לגבי הדין הבינלאומי, אם היא חושבת שפעולה של אזרחים בודדים יכול להפוך אותם ל''עבריינים על פי החוק הבינלאומי''..
    זו בורות לשמה.
    החוק הבינלאומי מורכב ממספר אמנות בין מדינות שחלקן מחייבות וחלקן לא - הוא לא מחייב שום אזרח פרטי.

    משעשע שהגברת גם הלכה לעצמה את התפקיד להיות שופטת המתמחת בדין הבינלאומי- אבל גם זו בדיחה.
    העמדה המשפטית הרשמית של מדינתה, שנתמכת על ידי מספר לא מבוטל של משפטנים, היא שההתנחלויות הן חוקיות.
    מי היא שתשפוט במחלוקת המשפטית הזו ותכריע? איזה סמכות יש לה?

    או בקיצור: שתפסיק להתחבאות מאחורי משפטזיציה חסרת בסיס של העניין.
    יש לה עמדה אידאולוגית רדיקלית, שבגללה היא רוצה להחרים את אריאל - לגיטימי.
    רק שבאותה מידה תהיה מוכנה לשלם את המחיר של העמדה הזו.

    המדינה לא מממנת מוסדות תרבות בגלל שהיא כל כך מתרגשת לשמוע שחקן עומד על במה ומדבר.
    המדינה מממנת מוסדות תרבות כי היא רוצה לספק תרבות לאזרחיה, כולם.
    בן אדם שמתנגד לספק תרבות לחלק מאזרחיה של המדינה, אז שפשוט לא יעבוד במוסדות הללו.

    IP: 79.177.134.123דווח על תגובה זו

    • תגובה יפה וממצה. (ל''ת)

      הראל, 04/09/10 20:00


      IP: 69.230.61.224 דווח על תגובה זו

  • 5.

    חולת נפש

    נדב, 04/09/10 14:46

    רק להסתכל על הפרצוף שלה ולהבין. שמאלנית הזויה, חולת נפש, עלובה, חוצפנית ומעצבנת.
    להחרים ולהחרים!!! נראה אותה בעוד מספר חודשים....

    IP: 82.81.216.46דווח על תגובה זו

    • לא. היא סתם טפשה תאבת פרסום שלא יודעת הסטוריה ומדברת שטויות. (ל''ת)

      היסטוריונית, 04/09/10 15:58


      IP: 192.115.113.39 דווח על תגובה זו

    • הוצאת לי את המילים מהפה - בול מחשבותיי!!! (ל''ת)

      מיכל, 04/09/10 16:45


      IP: 77.127.239.230 דווח על תגובה זו

  • 4.

    מה שלא הבנת: הרוב ניצח בבחירות - אז את מחרימה אותו ?

    אייל, 04/09/10 14:45

    איזה דמוקרטית עלובה את ?

    ועוד נקודה שאתם בשמאל חייבים לקלוט: אין כיבוש! הכיבוש הוא הכיבוש הערבי של לבבות היהודים הנוטים לבתייוונות. וכיבוש נוסף שלו הוא הפלישה השקטה לשטחי ארץ ישראל.

    לדיעה הזו יש רוב - אתם מיעוט. נסו לשכנע שאתם צודקים באופן דמוקרטי . בקלפי כמו לפני אסון אוסלו ... ואז לא תאלצו להחרים איש השלטון יהיה בידכם תפעלו על פי האגנדה שלכם.

    IP: 46.116.157.131דווח על תגובה זו

  • 3.

    חרם על התיאטראות, מעוזי השמאל הקיצוני הסהרורי, תקדם את השלום

    נמרוד, 04/09/10 14:41

    זו דעתי כמובן.
    אל תאשימו אותי, חלילה - אני בסה''כ רוצה שמדינתי תחיה בשלום!
    לכן אני אינני מתכוון לבקר שוב בתיאטרון, או לצרוך משהו שלקחו בו חלק חותמי המכתב המשוקץ - ואני ממליץ לכולם לנהוג כך.
    אני מקווה שגם שרת התרבות, שר האוצר וכל הנוגעים בדבר יאמינו ששלילה מוחלטת של תקציבים מאנשי תרבות מתמרדים, ואף פיטוריהם ממוסדות הממומנים ע''י המדינה, תקדם את השלום.
    שוב, הדבר מוצדק לחלוטין שכן הם בסך הכל רוצים שמדינת ישראל תחיה בשלום.

    ודבר אחרון, לורדית שלפי ויתר חבריה ממדינת-בועת תל אביב - מקווה שיום אחד תתעוררו ותחליטו שלא רק חרם על היכל התרבות באריאל יקדם את השלום, אלא גם קפיצה לנתיב נסיעתה של רכבת מהירה - אני מבטיח לא להאשים אתכם בכך שהנכם אויבי העם, אם תעשו כן. באמת.

    IP: 93.173.32.41דווח על תגובה זו

    • ברור!!!!!1 (ל''ת)

      בוא לא נתיחס אליה בכלל, 04/09/10 16:44


      IP: 77.127.239.230 דווח על תגובה זו

  • 2.

    המשך רשימת קיבוצים כובשים מתנחלים 2:

    גזלן שמאלני קיבוצניק, 04/09/10 13:18

    46. קיבוץ מצר במקום חר' ביר אל-איסיאר
    47. קיבוץ מרחביה במקום הכפר פולה
    48. קיבוץ משמר-העמק במקום הכפרים אבו-שושה ור'וביה
    49. קיבוץ נגבה במקום הכפרים בית עפה ועיראק סויאדן
    50. קיבוץ נחשון במקום הכפרים דיר מוחסין ולטרון
    51. קיבוץ נחשונים במקום הכפר מוזיריע
    52. קיבוץ נטור על אדמות הכפר חספין
    53. קיבוץ ניר-דוד במקום חר' טוניס
    54. קיבוץ נירים במקום חר' מעין
    55. קיבוץ ניר-יצחק במקום הכפר דנגור והשבט ערב ג'רמאנה
    56. קיבוץ ניר-עוז במקום הכפר עבסן והשבט ערב אל-ע'אוולי
    57. קיבוץ סאסא במקום הכפר סעסעס
    58. קיבוץ סמר במקום השבט אחויאת
    59. קיבוץ סער במקום הכפר א-זיב
    60. קיבוץ עברון במקום חר' כברש
    61. קיבוץ עין-דור במקום הכפר אינדור
    62. קיבוץ עין החורש במקום חר' מנשיה
    63. קיבוץ עין-המפרץ על אדמותיה של עכו
    64. קיבוץ עין-השופט במקום הכפר ג'וערה
    65. קיבוץ עין-שמר במקום חר' כרכור
    66. קיבוץ עמיר במקום הכפר דורה
    67. קיבוץ פלך על אדמות מג'ד אל-כרום ודיר אל-אסד
    68. קיבוץ רבדים במקום הכפר אל-חימה
    69. קיבוץ רוחמה במקום הכפר ג'ממה
    70. קיבוץ רמות-מנשה במקום הכפרים חר' מנשיה, ודליית א-רוחה
    71. קיבוץ רמת-השופט במקום הכפר ריחניה
    72. קיבוץ רשפים במקום הכפר אשרפיה
    73. קיבוץ שדה-יואב במקום עיראק סואידן
    74. קיבוץ שובל במקום ביר זבלה
    75. קיבוץ שומריה על אדמות הכפר בית מרסים
    76. קיבוץ שמיר במקום חר' שמן
    77. קיבוץ שמרת במקום השבט ערב ע'ווארנה
    78. קיבוץ שניר במקום הכפרים ח'אן א-דוויר ובניאס.
    79. קיבוץ שער-הגולן במקום אבו-נמל
    80. קיבוץ שער-העמקים במקום הכפר חרתיה
    81. קיבוץ שריד במקום הכפר חר' חוניפיש

    IP: 84.109.94.181דווח על תגובה זו

    • ו.....קבוץ מגל על יותר מחצי אדמות כפר ג'ת (ל''ת)

      שמאלן, 04/09/10 13:54


      IP: 93.172.90.135 דווח על תגובה זו

    • סוף סוף אתה מראה להם את האמת בפרצוף לקיבוצניקים- (ל''ת)

      יעקב, 04/09/10 17:58


      IP: 84.229.78.50 דווח על תגובה זו

  • 1.

    המשך רשימת קיבוצים כובשים מתנחלים:

    גזלן שמאלני קיבוצניק, 04/09/10 13:17

    18. קיבוץ דביר במקום חר' מוג'ידלאת
    19. קיבוץ דליה במקום הכפר דליית א-רוחה
    20. קיבוץ דן במקום ח'אן א-דוויר
    21. קיבוץ הזורע במקום אבו-זוריק
    22. קיבוץ המעפיל במקום הכפר קאקון
    23. קיבוץ העוגן במקום חר' שיח חוסיין
    24. קיבוץ הראל במקום הכפר בית-ג'יז
    25. קיבוץ זיקים במקום הכפר חרביה
    26. קיבוץ חורשים במקום חר'חריש
    27. קיבוץ חצור במקום הכפר ברקה
    28. קיבוץ יד-מרדכי במקום הכפר דיר-סניד
    29. קיבוץ יחיעם במקום חר' ג'ידין
    30. קיבוץ יסעור במקום הכפרים בירווה ודמון
    31. קיבוץ יקום במקום חר' זבבידה
    32. קיבוץ כפר-מנחם במקום הכפר א-תינה
    33. קיבוץ כפר-מסריק במקום השבט ערב חוט
    34. קיבוץ כרמיה במקום הכפר חרביה
    35. קיבוץ כרמים במקום השבט הערבי רמדין
    36. קיבוץ כרם-שלום במקום אבו-סלים ושבט בדואי
    37. קיבוץ להב במקום חר' חווילפה
    38. קיבוץ להבות-הבשן במקום חר' חיאם אל-ואליד
    39. קיבוץ להבות-חביבה במקום חר' ג'למה
    40. קיבוץ מגידו במקום הכפר לג'ון
    41. קיבוץ מגן במקום הכפר שיח' נורן
    42. קיבוץ מזרע במקום חר' אל-מזרע
    43. קיבוץ מסילות במקום אשרפיית ג'ברן
    44. קיבוץ מעברות במקום מד א-דיר
    45. קיבוץ מענית במקום בידוס

    IP: 84.109.94.181דווח על תגובה זו

    • השתנו הזמנים

      עמי ורדי, 04/09/10 14:23

      אם יש אדם שגווע ברעב וגונב לחם, סביר להניח שינהגו בו בסלחנות. אבל אם אותו אדם לומד מן הסלחנות הזאת שמותר לגנוב, מקים כנופית שודדים וזורק את האופה לרחוב ועכשיו האופה הוא שגווע ברעב, סיבר להניח שאותו אדם כבר לא יזכה ליחס סלחני. והנמשל: עם שרק שלוש שנים לפני כן עבר את השואה ורצח העם הנורא ביותר בתולדות המין האנושי הקים לעצמו מדינה במלחמה קשה ותוך כדי כך השתלט על כפרים וערים והפך את תושביהם לפליטים ויישב בהם תושבים יהודים - והעולם סלח על זה פחות או יותר, ומדינת ישראל התקבלה לאו''ם בשנת 1949 מבלי שידרשו ממנה לוותר על השטחים שכבשה במהלך המלחמה ב-1948 או להחזיר את הפליטים הפלסטינים לבתיהם. לעומת זאת, את שלטונה של ישראל בשטחים שכבשה בשנת 1967 אף אחד בעולם לא מקבל, גם לא ידידתנו הגדולה ארה''ב, גם לא לאחר שתקופת שלטוננו בשטחים האלה היא מעל שני שליש מכלל ההיסטוריה של מדינת ישראל. אם אתה בא ואומר שאין הבדל והכל התנחלויות והכל שטח כבוש, אולי יגיע הרגע שהעולם יסכים אתך ויגיד: הכל שטח כבוש, ישראל זו התנחלות אחת גדולה, תפרקו גם את הקבוצים, גם את תל אביב, תפרקו את מדינת ישראל וגמרנו. זה מה שאתה רוצה?

      IP: 79.179.121.166 דווח על תגובה זו

      • זו גזענות אשכנזית, כל הכיבוש עצמו החל מ-47 מה זה השטויות האלה? (ל''ת)

        תהיו כנים לגמרי או שת, 04/09/10 17:46


        IP: 85.250.140.198 דווח על תגובה זו

      • אתה מדבר שטויות להחרים את כל הקיבוצים האשכנזים האלה, להם מותר ימח שמם (ל''ת)

        הם רוצחים אותנו בפנים בגזענותם, 04/09/10 17:46


        IP: 85.250.140.198 דווח על תגובה זו

      • אני במקומך, עמי ורדי, הייתי מתבייש להזדהות (אם אכן הזדהית) (ל''ת)

        גם עילג; גם טיפש וגם מעוות היסטוריה, 04/09/10 18:03


        IP: 85.65.39.174 דווח על תגובה זו

      • עמי ורדי

        סטודנט, 05/09/10 02:09

        אתה טיפש או שקרן
        יש החלטת או''ם מספר 194 שמדברת על חזרת הפליטים (הפלסטינאים) למקום מושבם
        החלטה זו מיתיחסת לתוצאות מלחמת העצמאות
        (1948)
        ושטח ישראל לפי החלטת אותו אום לא כולל את באר שבע ונתניה...
        תיבדוק עובדות ליפני שאתה מדבר שטויות

        IP: 84.228.203.94 דווח על תגובה זו

    • אף קיבוץ שמנית לא נמצא מעבר לגבולות הקו הירוק.

      דני ב., 04/09/10 15:48

      יש הבדל בין מדינה בהתהוות שנלחמת על עצמאותה והקימה מדינה בגבולות שביתת הנשק המקובלות על ידי מרבית אומות העולם לבין מדינה עצמאית שבמלחמה הרחיבה את גבולותיה וכיום פרט למיקרונזיה אין בעולם ולו מדינה אחת המכירה בגבולות אלו.
      לאחר 1967 טרם הההתעוררות המשיחית של המתנחלים לא דובר על השארת השטחים בידנו.
      מכל הרשימה שמנית למעלה אנא בדוק כמה מבני הקיבוצים הללו שוכבים בבתי העלמין הצבאיים לאחר שהגנו בגופם עליך ועל שכמותך שהיום אנשים עם זכרון מעוות זורקים בהם בוץ.

      IP: 85.250.161.146 דווח על תגובה זו

      • דני שנאתך מעביה אותך על דעתך ןהפכת לאידיוט

        אורי, 04/09/10 15:58

        - כנראה אינך מבין את הכתוב.
        - ''גזלן'' ציין את כל אותם מקומות שנגזלו לטעמך וחבריך מהערבים.
        לגור ביפו - זה לגיטימי גם כאשר הרכוש רשום בטאבו...
        אל תטיף על צבא.

        IP: 109.186.53.180 דווח על תגובה זו

      • דני, טוב שלפחות הזכרת את שביתת הנשק!

        יצחק, 04/09/10 17:11

        יש לך רק טעות אחת, עקרונית: ''הקו הירוק'' אינו גבול, אלא קו שביתת נשק. זה לא גבול! גבול יש עם מצרים ועם ירדן (בלבנון החיזבאללה מתעקש עדיין שישראל מחזיקה בשטח לבנוני). מה שנוגע לחללי צה''ל - מה הקשר? מי זורק עליהם בוץ? ומה ההבדל בין הרחבת גבולות המדינה (בהשוואה להחלטת החלוקה של האו''ם) ב- 1948, להרחבה ב- 1967? ועוד משהו נכון: אחרי מלחמת 67' הציעה ממשלת ישראל לערבים לסגת חזרה לקווי 67 בתמורה להסכם שלוםץ מה קיבלנו? אצבע משולשת. אז כל הטיעון שלך עומד על כרעי תרנגולת.

        IP: 89.138.44.174 דווח על תגובה זו