• 166.

    מתי תופיע הבדרנית ליבנת אצל רון נחמן בעל היכל החתונות (ל''ת)

    קרקס מדרנו, 28/02/11 11:38

  • 165.

    ל: 159 רבין בעצמו רצח בדם קר יהודים . ידיו של נחמן לא רצחו (ל''ת)

    שרה, 17/11/10 08:39

  • 164.

    להחרים באופן טוטאלי את כל האומנים שמחרימים את אריאל. (ל''ת)

    שרה, 17/11/10 08:37

  • 163.

    בגרמניה יש תיאטרון שאסר כניסה ליהודים וכלבים

    לוג, 04/10/10 09:20

    לא היום המבנה נשאר - אך גרמניה היא מדינה נאורה היום- אבל נאצים יש בכל העולם ועוד כל מיני מחרימים ושונאי אדם. מעניין איך ענת גוב תגיב אם בן למשפחה שכולה יסרב להופיע לפני ערבים בתל אביב.

  • 162.

    טאטרון

    גידעון, 07/09/10 04:11

    מדוע המדינה צריכה לממן את אויביה ואת מוציאי דיבתה ליסג ווניםר את מעוזי הסמול הטאטרון

  • 161.

    elite- bunch of corrupt despicable worms (ל''ת)

    Jacob, 06/09/10 23:35

  • 160.

    משלם המיסים לא צריך לשלם לגורמים אנטי ציוניים. (ל''ת)

    אבי, 06/09/10 23:33

  • 159.

    לימור ליבנת ורון נחמן אותם מונגלואידים הדורשים טיפול נפשי

    הנוקם רצח יצחק רבין הי'ד, 05/09/10 12:38

    לימור ליבנת הצבועה עם מנוולים אחרים עמדה על המרפסת וקראה לסילוק יצחק רבין הי'ד, כמו אותו מנגלואיד חולה הנפש רון נחמן מאריאל שמצדיק היום בעקיפין את רצח יצחק רבין הי'ד. היתכן שמקומו של רון נחמן המטורף הזה צריך להיות במקומו של יגאל עמיר ימח שמו ?

  • 158.

    על הצביעות הבלתי נסבלת של ענת גוב

    יוסי, 05/09/10 11:43

    ''בשבילי לעבור את הקו הירוק זה כמו חילול שבת''. אבל למכור את הספרים שלה בסניפי סטימצקי שנמצאים במעלה אדומים ובאריאל זה בסדר.

    חתיכת צבועה דו פרצופית.

  • 157.

    אמריקה, כל מי שיודע לשנן משפט נקרא אומן!

    guy, 04/09/10 20:30

    how are does people, that so called artists?
    low cost artists

  • 156.

    כל המתלהמים כאן למטה , שמטילים רפש במי שחושב אחרת:

    חנן, 04/09/10 17:49

    אריאל היא התנחלות, גם אם חשבתם ששכחנו. ותיאטרון יסע לשם, כשיסופח השטח עליו היא יושבת והחוק האזרחי הישראלי יחול על תושבי השטח כולם, על כל צבעיהם.
    אם זה יקרה ל פ נ י זה, אז, אחד: עדיין מותר לכל אזרח בישראל לומר: ''לא תודה, אני לא נכנס לשם''. ושנים: ישראל תוכל להכריז על עצמה כספארי ענק שכולו קרנפים.

    • ''מתלהמים''...

      גילה אבידן, 04/09/10 22:32

      אתה מת על המילה...! ''מתלהמים''... כל מי שחושב אחרת ממך - ''מתלהם''...! עד לפני 4 שנים גרתי בשד' בן גוריון, בתי למדה בבי'ס גרץ, עירוני טז' ועירוני ה'.
      אנו כאן באריאל מתוקף עבודתינו, בעלי ואני, ובשונה ממך - איננו חושבים שאתה מתלהם, אנו חושבים שאתה טיפש.

  • 155.

    פינוי מיידי של התנחלויות בת''א יפו בפרט ובישראל בכלל!

    גילה אבידן, 04/09/10 08:54

    ענת גוב יקירתינו, זו את שגרה בשייך מונס?!?
    לא לך ול''אומנים'' שכמותך יש בתי תפארת בכפר ''עין חוד'' ?!? אני טועה???
    אז זהו שלא, איני טועה הנני כאן, לרענן את זכרונך וזכרון חברייך - במרץ 1948 במהלךמלחמת העצמאות שלנו (כנראה לא שלך, כי את לא קשורה לפוליטקה...) נכבש הכפר. שייך מונס. התושבים נרצחו ואלה שלא - גורשו/נמלטו, בתי הכפר נהרסו, אדמותיו סופחו ואתם גרים שם כעת. כן, אתם. כולכם. שינתם את שמו, הוא נקרא כעת ''רמת אביב ג'. הקמתם על אדמותיו גם את אוניברסיטת ת''א. אקדמיה על שטח כבוש. היתכן הדבר..?!?
    שנמשיך? הנה לך - באותה שנה נכבש גם הכפר עין חוד, גם לשם פלשתם, בשנת 1953 הקים עבורכם מרסל ינקו את ''כפר האומנים עין הוד''.
    שכחת? לא ידעת? היית קטנה מדי? לא יכולת להתנגד? אז הנה, גדלת, התחזקת, דעתך ברורה ונחרצת, את אפילו יודעת לומר מילים הנוגעות לדת הרחוקה ממך אלפי מיילים...
    קומי ועשי מעשה! צאי מביתם של הפליטים, השיבי בנים לגבולם. תני להם את מה שגזלו אבותייך וכעת את. לפני שאת מטיפה לי, הראי לי דוגמא אישית. כך חונכנו כולנו. את לא?
    גילה אבידן. אריאל.

    • כל הכבוד מילים כדורבנות (ל''ת)

      שמאלנים בוגדים נמאסתם, 05/09/10 10:56

  • 154.

    זהו רגע היסטורי, ענת גוב הכריזה על הקמתה של דת חדשה (ל''ת)

    אסף, 03/09/10 19:03

  • 153.

    לא פלא שענת גוב, אורון וחנין זועבי באותה העמדה

    ירון ש, 03/09/10 15:57

    עוד הוכחה לחפיפה נהדרת בין מפלגת הנאורים ששמה מרצ (ממנה יצאה נעמי''ישראל השוחטת'' חזן) לבין מפלגות ערביות

  • 152.

    אני מתחיל לאהוב את שרת התרבות שלנו

    ישראלי, 03/09/10 15:55

    את מחזירה את הגאווה לשורות הציבור.תודה לך.

  • 151.

    מציע לאמנים לעמוד על שלהם ולו כדי לבחון את כוחה של משטרת המחשבות (ל''ת)

    חשוב לדעת מה האיום מצד הימין על החופש האזרחי, 03/09/10 13:14

  • 150.

    ליבנת טוב דיברת עין תחת עין ושן תחת שן רק כך האמנים יבינו. ! (ל''ת)

    הפטריוט ישראל, 03/09/10 11:19

  • 149.

    לבנת היקרה--טול קורה מבין עינייך (ל''ת)

    שום, 03/09/10 10:46

  • 148.

    לבנת היקרה--הפוסל במומו פוסל (ל''ת)

    חימי, 03/09/10 10:45

  • 147.

    זוהי השרה שהכניסה פוליטיקה לכל המשרדים שהיתה (ל''ת)

    ציון, 03/09/10 10:34

  • 146.

    אני מבחינתי ביטלתי את המנוי להבימהואין לי עניין לראות את השחקנים (ל''ת)

    מיכל, 03/09/10 10:12

  • 145.

    אני מבחינתי ביטלתי את המנוי להבימהואין לי עניין לראות את השחקנים (ל''ת)

    מיכל, 03/09/10 10:09

  • 144.

    איזה ברירות מחדל יש בדיוק ללימור לבנת?

    דוד בן ישי, 03/09/10 09:52

    לימור ליבנת היקרה קדימה ניראה אותך,

    1. אין מחזאים ימניים!!! לא ניראה שהם מסוגלים לכתוב ברמה נאותה ולכן כותבים לא יהיו לך.

    2. יש מיעוט של שחקנים ימניים. שואלים למה - כי הימנים חסרי תרבות! אז גם שחקנים לא יהיו לך.

    ולכן האלטרנטיבה היא מחזות טיפשיים עם שחקנים גרועים בשם הימין והליכוד. דבר זה יוכיח שוב כי התרבות והנאורות היא בידי השמאל!

    • תגובה לדוד בן ישי

      מנחם, 03/09/10 11:26

      יש לך שם נפלא, אבל את החוכמה של דוד המלך לא ירשת.
      זה שיש מעט יוצרים ימניים זה בגלל משטרת המחשבות של השמאל.
      אתה באמת מאמין שהימניים לא מוכשרים ?
      הנה לנו שמאלני גזעני !!!
      בקיצור, התגובה שלך מבטאת את הרפיסות המחשבתית של מחנה השמאל.
      ''ניכנס בכם'', הרווחתם את זה בזכות

  • 143.

    בוקר טוב גברת ליבנת

    אני רק שאלה, 03/09/10 09:23

    עכשי היתעוררתם?
    חלק מהעם עושה חרם על חלק אחר.
    השפלות ,היתעללויות.קשר של שתיקה .שבא לבכות.מה שכדאי לכם תשתקו.

  • 142.

    לצנזר הצגות ולסגור תיאטרון

    לצנזר הצגות ולסגור תיאטרון, 03/09/10 06:52

    לצנזר הצגות ולסגור תיאטרון

  • 141.

    אנחנו האוייבים הכי מסוכנים של עצמנו

    בדרך לאבד עצמנו שוב, 03/09/10 04:03

    עוד כמה ענת גובים ואנחנו בדרך לאבד את עצמנו שוב

  • 140.

    לימור יא ליצנית (ל''ת)

    חהההה, 03/09/10 03:02

  • 139.

    כשזה יפגע לכם בכיס תשנו את אידיאולוגיה

    ישחקו הנערים לפנינו, 03/09/10 02:52

    לא תופיעו באריאל ? אתם חבורה של חסרי עמוד שידרה,עם הראש למטה והזנב בן הרגליים אתם תופיעו גם תופיעו.

  • 138.

    האמנים צודקים - צריך לבודד את המתנחלים עד שימאס להם לגור שם (ל''ת)

    יעקב, 03/09/10 00:33

    • לא משהו

      zse456 , 03/09/10 08:00

      יש לך מקום חלופי עבורי אני אצלך בבית מסכים עשינו עסק ?.

      • יש את הפריפריה

        באר שבעית, 03/09/10 14:41

        תבוא לבאר שבע, דימונה, אני בטוחה שתמצא מקום נחמד בגליל ובזול

  • 137.

    ומה יעשו השמאלנים אם כל(!) הימניים יחרימו אותם?

    חיים, 02/09/10 23:36

    תארו לכם שמורים, מהנדסים, נגרים, טכנאים וכו' יסרבו להגיע לקיבוצי השומר הצעיר, לתיאטראות ולכל מוסד שמאלני מובהק. יהיו פה שני עמים מנוכרים זה לזה, אלא שהשמאלני (רק 3 מנדטים) יהיה קטן מאד ויעלם.

  • 136.

    אין ימין בישראל רק מרכז ושמאל קיצוני (ל''ת)

    מרכז=ליברמן, 02/09/10 23:36

  • 135.

    ענת גוב-שמירת שבת לא מסכנת ומפקירה חיי יהודים בארץ ישראל.

    ירושלמית, 02/09/10 22:42

    האידיאלוגיה השמאלנית הראדיקלית שלך כן מסכנת חיים של יהודים בארץ ישראל.

    בהשוואה שלך את בעצם הודית בכך שהאדאולוגיה השמאלנית שלך היא אדאלוגיה דתית פנטית.
    דת חדשה יצרתם לכם השמאלנים הרדיקאלים:
    דת השלום. דת אוסלו. דת ה''מזרח תיכון חדש'' ושום עובדות לא יבלבלו אתכם...

  • 134.

    כולה שחקנים...חחח....אפשר לחשוב שהם פיצחו את האטום

    אבישג, 02/09/10 22:21

    את מי מעניינת דעתם?

  • 133.

    השמאל מסכן את המדינה

    נעמה, 02/09/10 21:21

    שמאל, סולכתם מהכנסת עפו מהבמה
    לא יכול להיות שתפגעו במדינה בכל דרך ובכל תחוםשבו אתם נמצאים

  • 132.

    דב חנין זועבי לא רצויים פה

    גילת, 02/09/10 21:03

    מופע האימים שלכם נמאס, הלואי שהייתי יכולה להחרים אותו
    אבל הבעיה היא שהדם בו הוא אמיתי ולא מקטשופ

  • 131.

    אייל גולן הודיע שיתנדב להופיע באריאל בקרוב!

    גילת, 02/09/10 20:59

    כל הכבוד לו.
    לא צריך את המחרימים, שונאי אדם ושונאי עצמם
    לא יכולים להיות מובילי תרבות

  • 130.

    ה'התעוררות הספונטנית'.... של ה'שחקנים'.... משולה לאדם

    ZZZZZ, 02/09/10 20:54

    שכל חייו בכל מקום ובכל תחום שעסק, למד קראו לו אידיוט.... בסופו של יום השתכנע... אם כולם אומרים... כנראה שאני באמת אידיוט.... מי שם אותכם האומנים לשרטט את גבולות אריאל, מי שם אותכם לשרטט את גבולות ישאראל. האם העיתוי היה מתאים? האם אתם נקיים מכל 'שיקולים כספיים ''.... והאם חסרי שונאים אנחנו כאן, במדינתנו. ולמה אתה חושבים שתושבי אריאל לא מגיעה להם תרבות בדיוק כמו במקומות אחרים? מתחשבנים אחרי למעלה מארבעים שנה? אם אתם רוצים להעלות את מחאתכם, יופי, מצויין ולגיטימי, העלו זאת בנהצגה ואימרו את אשר על לבבכם, אבל להחרים את אריאל או את השטחים... מה קרה, האם חסר לנו בדיוק עכשיו עוד קרע נוסף בעם ?

    • מי '' מתחשבן אחרי 40 שנה''?

      ארנון, 03/09/10 02:11

      מעולם לא נסע תיאטרון בארץ מעבר לקו הירוק.
      כשיש היכל תרבות באריאל ומזמינים הצגות עולה השאלה הלגיטימית הזאת.

  • 129.

    הכל התחיל ב1977 בניצחון המתוק על הבולשביזם הסוציאליסטי של מפא''י

    ציון בזוקה, 02/09/10 20:50

    מנחם בגין עשה את הגדולה בטעויותיו, השאיר אנשי שמאל על כנם, לא עשה החלפות במישרות מפתח, הן באוניברסטיאות והן במוסדות תרבות. אם מר בגין ז''ל היה נוהג בצורה מושכלת, לא היה לנו מיעוט שמאלני קיצוני שכל המדיה פתוחה בפניו לליהוגיו על העם היהודי בארץ ישראל. אחד כמו זאב שטרנהל לא היה יכול להשתלח בלוחמי הלח''י שבזכות אנשים כמותם יש לו קתדרה לפלוט ארס על מי שלא חושב כמותו.

  • 128.

    בושה לאינטליגנציה

    לא גוב בכלל, 02/09/10 20:42

    בשביל ענת גוב חרמות זה עניין יהודי דתי, והיא לא מבינה כלל היא היא היהודיה הדתיה, שרק הקיצונים שבקיצונים של תולדות אהרון ישוו לה.

    ריצת אמוק אחרי תורה מעוותת, תוך פגיעה קשה בסביבה.

  • 127.

    בוא נתחלף

    אמא של חייל, 02/09/10 20:06

    שבנך ישמור ביו''ש ובני בגבול הצפון

  • 126.

    זה מה שנקרא שמאל פאנטי (ל''ת)

    מוטי, 02/09/10 19:48

  • 125.

    או שהתמונה של לבנת עברה פוטושופ או ניתוח פלסטי (ל''ת)

    גד, 02/09/10 19:41

  • 124.

    מי רוצה את האמנים האלה ?לכו להופיע בעזה!חבורת אפסים (ל''ת)

    הסתה מעודדת מחבלים, 02/09/10 19:40

  • 123.

    לימור - אל תתחילי משהו שאת לא יודעת איך תסיימי!

    עוד ילמדו אותך שיעור בדמוקרטיה, 02/09/10 19:35

    האומנים האלו גדולים עלייך בכמה מידות
    כדאי שתזחלי חשזרה למאורה ותמשיכי לקרוא טוקבקים. מסכנה.

  • 122.

    ליבנת לימור תגיעה להצגת תכלית לאריאל רק עם רכב משוריין ומאבטחים (ל''ת)

    חכמה בלילה, 02/09/10 18:57

  • 121.

    על אפכם וחמתכם אמנות היא פוליטית. אין אמנות לא פוליטית

    דוגמא לאמנות לא פוליטית- תזמורת בכפיה במחנה ריכוז, 02/09/10 18:36

    מצחיק אותי איך הפוליטיקאים מהימין מסתבכים בקול תרועה עם האמנים וברור שיצאו טיפשים וכל ענישה שתצא מהם תיחסם ממילא כי היא אנטי דמוקרטית.
    זכותם של אמנים להביע את דעתם וממילא אינם מחוייבים בחוזה להופיע מחוץ לישראל, אז שהפוליטיקאים מהימין יקפצו! זה עושה רק טוב לשמאל.

  • 120.

    ''אתם לא מחרימים את העיר אלא את הקהל'' - שקרנית!

    עוד נסיון סילוף עלוב, 02/09/10 18:30

    אף אחד לא מחרים את הקהל והוא יכול לראות הופעות בכל מקום בארץ - הרי אף אחד לא דיבר על הקהל, דעותיו, או כל פרמטר אחר שקשור אליו.
    זה נסיון עלוב לסכסך - מתאים לרמה שלך אבל לא באמת יעבוד.
    אי אפשר להכריח אומנים להופיע. נקודה.

  • 119.

    על מי בדיוק מאיימת השרה העלובה?

    אני מת מפחד, 02/09/10 18:27

    לבנת - את באמת חושבת שאת מאיימת על מישהו? הרי אם תתחילי להכניס את הטיפשות שלך לתכנים רק תגרמי לעוד ועוד אומנים לעזוב את התיאטרון ולעבור למסגרות אחרות - שם השפעתך הרעה לא תשיג אותם ואותנו.
    תעשי לנו טובה ותאיימי על מישהו אחר - אני כבר לא בטוח אם את יותר טיפשה או יותר חצופה.

    • 119-123 אותו טוקבקיסט מהקרן העלובה (ל''ת)

      עלובי החיים, 02/09/10 22:16

  • 118.

    לבנת, די לדיבורים. בזה הליכוד מצטיין:רהיטות, דברנות ופילוסופיה.מעשים ! (ל''ת)

    להתחיל למשול במדינה ולמגר את תופעת הבגידה.כך שולטי, 02/09/10 18:05

  • 117.

    ענת גוב - הפסדת. לציבור הכוח. עשרות אלפים ידירו רגליהם מהצגותיך והצגות (ל''ת)

    שאר הבוגדים. אילו היתה כאן מנהיגות, לא היתה בגידה., 02/09/10 17:56

    • מי שמפסיד וזה לא מפתיע, זה כל חסרי המצפון כמוך ולא (ל''ת)

      ענת גוב, 02/09/10 23:42

      • ענת גוב חסרת מצפון. וגם שכל כנראה אין לה (ל''ת)

        ריקי רם, 03/09/10 13:56

  • 116.

    ענת גוב ושותפיה!!!!חבורה של אפסים!!! (ל''ת)

    בן, 02/09/10 17:41

  • 115.

    לבני אוהב אותך לא לתת כסף לשונאי ישראל (ל''ת)

    CRE, 02/09/10 17:28

  • 114.

    לפרק את הקרן לעידוד הסרט הישראלי ולפטר את אנשיה

    הקרן לעידוד הסרט הישראלי, 02/09/10 16:54

    במשך שנים הקרן הזו מימנה עשרות סרטים אנטי ישראלים!

    • לפרק את ההתנחלויות! שני בתים בשנה, עולים כמו כל התקצוב של הקרן לעידוד (ל''ת)

      הסרט הישראלי..., 02/09/10 18:02

  • 113.

    ליבנת החצופה המאופסת (ל''ת)

    חההה, 02/09/10 16:50

  • 112.

    אני לא מבין את המחרימים. שמישהו יסביר לי בבקשה

    אסף, 02/09/10 16:40

    האם הבעיה שלהם להופיע באריאל נעוצה בכך שאריאל לא סופחה למדינת ישראל, ומזה ניתן להסיק שאם מחר כנסת ישראל תחליט על סיפוח השטחים לא תהיה להם בעיה להופיע בהם.
    או שמה שמפריע להם זה שמבחינת החוק הבינלאומי, אריאל ששוחררה ב 67, אינה לגיטימית מבחינת החוק הבינלאומי, ומזה ניתן להסיק שהמחרימים לא מוכנים להופיע גם במקומות כמו השכונות היהודיות בירושלים כמו רמת אשכול, הגבעה הצרפתית, גילה, פסגת זאב וכו'.
    מה מפריע להם ההיבט הישראלי או ההיבט הבינלאומי?

    • הסעיה פשוטה מאוד והם הסבירו אותה בבירור - השטחים זה לא ישראל

      פשוט מאוד, 02/09/10 18:35

      מדינת ישראל מעולם לא סיפחה את השטח עליו יושבת אריאל, בניגוד לשטחים אחרים (כגון רמה''ג) שכן. זה כל ההבדל וכל עוד זה המצב אריאל לא שייכת למדינה, לא חל עליה אותו חוק ומשטר וכל הסיסמאות הנבובות בסגנון של דין אריאל כדין ת''א הם במקרה הטוב משאלת לב - אבל לא מציאות.

      • זה התירוץ השני, התירוץ הראשון שלהם היה שזה נוגד את החוק הבינלאומי.

        אסף, 02/09/10 19:56

        הקשבתי היטב לראיונות שלהם. הם דיברו על הקו הירוק שזה נוגד את החוק הבינלאומי (ואם כך, כל שטחי 67 הם מעבר לקו הירוק), אחרי שהם נבהלו מהתגובה הציבורית הם באים ואומרים מה אתם רוצים, ישראל לא סיפחת את השטח.

      • והנה הוכחה מהמכתב למה שאני אומר

        אסף, 02/09/10 20:20

        קבל ציטוט: ''אריאל אינו ישוב לגיטימי וככזה הוא מנוגד לחוק הבינלאומי ולאמנות בינלאומיות עליהן חתומה מדינת ישראל. מכאן כל מי שמופיע שם ייחשב על ידי החוק הבינלאומי כעבריין''.
        אתה מבין את הפחדנים שעושים שינוי בעמדתם. בהתחלה זה החוק הבינלאומי והאמנות הבינלאומיות, ומכאן אין הם יכולים להופיע גם בשכונות כמו רמת אשכול או גילה בירושלים, כי לפי החוק הבינלאומי כל שטח שנכבש ב 1967 זה מקשה אחת (אחרת למה אי אפשר לבנות בשכונות הייהודיות בירושלים כמו הגבעה הצרפתית?). אחרי שהם רואים את התגובה הציבורית הם ממציאים תירוצים אחרים, ומדברים על ההיבט הישראלי, כדי לגלגל את האחריות מהמעשה הנבזי שלהם, את עוצמת הזעם הציבורי.
        אם אותם אנשי תיאטרון היו אמיצים הם היו מודיעים שלא יופיעו בכל שטח שנכבש ב 67.

  • 111.

    פעם פחדתי מהימין הקיצוני היום השמאל הקיצוני יותר מסוכן (ל''ת)

    בהתנתקות ראיתי שהנהגת הימין אחראית לשלום המדינה, 02/09/10 16:36

    • באמת? אנא סור במהרה לרופא העיניים הקרוב למקום מגוריך. (ל''ת)

      דורון, 03/09/10 02:17

      • בדקתי את עיניו הוא רואה מצוין. (ל''ת)

        מומחה לרפואת עיניים, 03/09/10 04:18

  • 110.

    אריאל וליבנת גדולות מהחיים (ל''ת)

    אריאלה, 02/09/10 16:36

  • 109.

    אז מה אתם רוצים עכשיו פשיסטים קטנים? שגם השחקנים יהיו ימנים?

    שילוני, 02/09/10 16:35

    לא מספיק ההצעה ההזויה שלכם שמרצים באוניברסיטאות יבחרו על פי דעותיהם ולא ידיעותיהם עכשיו אתם רוצים שחקני תיאטרון ימניםZ? אתם רוצים להכתיב להם איך לחשוב? לכו לאיראן יה פשיסטים

    • אנחנו רוצים שתקחו את מה שהשרצתם כאן ושתסתלקו מהעם היהודי (ל''ת)

      תגובה לשילוני הניאו נאצי, 02/09/10 16:40

    • למה ברירת המחדל שלכם היא תמיד פשיסטים מול ''מוארים''?

      בניטו מ., 02/09/10 17:00

      פשיסט במילון שלי הוא אדם שמעמיד את המדינה מעל הכל. אתם הרי לא צריכים את המדינה, אז מה איכפת לכם לא לקבל ממנה מימון או להסתלק ממשרות הוראה באקדמיה שלה?
      מה דעתך מר ''מואר'', שנחלק את ישראל בין למינגים לחכמים? שאתם תגלמו את תפקיד החיה החביבה הזאת שכ''כ אוהבת להתאבד?

    • השמאל דוחף לטיהור אתני ליהודים בלבד ביו''ש ומגלגל עיניו

      דוד איש -, 03/09/10 17:11

      השמיימה בצביעות שאין למעלה ממנה בקוראו לימין פשיסטים. והרי מה שהשמאל מציע הוא לבצע טיהור אתני רק ליהודים רק ביהודה ושומרון. טיהור אתני כזה הוא על פי הגדרתו טיהור אתני אנטישמי - רק ליהודים. הרי ערבי אחד אליבא דשמאל לא יגורש, גם מחבל אסור לגרש, בימים אלה ממש השמאלנים עולים לרגל לצלב האדום בירושלים לברך את מנהיגי החמאס ביו''ש, המבוקשים על ידי המישטרה, שם הם מקבלים מקלט מטעם הצלב האדום - שבאותו זמן מתנער מאחריותו לגלעד.

  • 108.

    מצויין, צה''ל והמשטרה צריכים להפסיק להגן על האומנים ורכושם

    גולן, 02/09/10 16:31

    לא מתאים לכם להופיע, לא מתאים לנו לשמור עליכם.

    ואני אומר זאת בתור אחד שרעיון ההתיישבות בשטחים לא ממש קוסם לו.
    אין קשר בין פוליטיקה ואומנות ומה שחורע כאן זו הצביעות, מי שחי במדינה הוא באופן אוטומטי חלק מה''כיבוש''. האומנים הללו צריכים את המדינה בדיוק כמו שהמדינה צריכה אותם ולרדת מהארץ זה לא ממש משתלם להם כי הם יודעים שבחו''ל הם יהיו אפסים.

    אנטישמיות או אנטי ציונות איך שקוראים לזה היתה קיימת הרבה לפני הכיבוש והרבה לפני שבכלל היתה לנו מדינה, הנאצים השמידו כל מה שהיה לו קשר ליהדות בין אם הוא היה ציוני, מתבולל, עם כיפה על הראש או בלי.

  • 107.

    חנין והשמאלנים ממציאים לעצמם גרסה פרטית של החוק הבינלאומי שמתאימה להם.

    אייל, תל אביב, 02/09/10 16:30

    אריאל נבנתה בניגוד לחוק הבינלאומי? האם השטח כבוש? ממי הוא נכבש? מירדן. החוק הבינלאומי קובע שכובש מכובש, פטור. כמו שגונב מגנב פטור. ירדן בעצמה כבשה את השטח הזה בזמן מלחמת השחרור, ולפני זה הוא היא חלק מהאימפריה העות'מנית.
    מי שטוען שאריאל נוגדת את החוק הבינלאומי, משקר או מפגין בורות מוחלטת.

  • 106.

    עשי משהו לבנת (ל''ת)

    המדינה לא צריכה לממן אותם, 02/09/10 16:22

  • 105.

    העם עם השחקנים!! כל הכבוד על האומץ (ל''ת)

    אורית, 02/09/10 15:59

    • מעניין לפי כל סקר 70 אחוז מגנים את השחקנים השמאלנים! (ל''ת)

      משועשע, 02/09/10 16:17

      • היא התכוונה שהעם הפלסטיני עם השחקנים השמאלנים. (ל''ת)

        עיסא, 02/09/10 23:03

    • את בטח מתכוונת לעם הפלסטיני (ל''ת)

      אלא אם כן את דפוקה יותר ממה שאת נשמעת, 02/09/10 22:23

    • איזה עם בדיוק....???

      בועז, 02/09/10 22:24

      האמנים והסביבה הקרובה שלהם הם היחידים שחושבים שלא להופיע באריאל משיקולים פוליטיים זה נכון. במקרה הנוכחי לטעמי יש קונצנזוס בעם האמנים טועים ובענק אז אורית יקירתי תפכחי את העיניים זה בסדר להיות לאומן מדי פעם יש לנו ארץ יקרה מפז שפכנו כבר יותר מדי דם מספיק ההחרמה הסתמית הזו של האמנים.

  • 104.

    איתי טירן, לא עשה צבא ועוד מעז להטיף כגיבור?! נמושה ותו לא! (ל''ת)

    להוציא את האמת לאור.., 02/09/10 15:56

  • 103.

    Has anyone else noticed the paradox?

    Monty, 02/09/10 15:40

    Has anyone else noticed the paradox?

    I am 100% certain that Annat Gov and the rest of her gang are for separating between religion and politics in Israel as a democratic state

    By making parallels between a political issue to a religious issue, she and her partners lose all logical reasoning in support of their ideology of separating .
    between religion and politics

  • 102.

    הורי ברחו מגרמניה בגלל אותה אידאולוגיה שלבנת מיצגת

    דש, 02/09/10 15:40

    פשיזם הוא מערכת של אידאולוגיות ופרקטיקות המבקשות להציב את האומה, המוגדרת במונחים ביולוגיים, תרבותיים, ו/או היסטוריים, מעל לכל יתר מוקדי ההזדהות, וליצור קהילה לאומית מונעת. לאומנות פשיסטית היא ריאקציונרית בכך שהיא מבוססת על עוינות חריפה לסוציאליזם ולפמיניזם, מאחר שהאידאולוגיות האלה נתפסות כמציבות את המעמד או את המיגדר מעל הלאום. לכן הפשיזם הוא תנועה השייכת לימין הקיצוני. הפשיזם הוא גם תנועה השייכת לימין הרדיקלי מאחר שתבוסת הסוציאליזם והפמיניזם ויצירתה של האומה המונעת תלויות בעלייתה לשלטון של אליטה חדשה, הפועלת בשם העם ובהנהגתו של מנהיג כריזמטי ומתגלמת במפלגת המונים בעלת מאפיינים צבאיים. פשיסטים קרובים לשמרנים מכוחה של השנאה המשותפת לסוציאליזם ולפמיניזם, אבל הם מוכנים להקריב את האינטרסים של השמרנים - משפחה, קניין, דת, אוניברסיטאות והשירות הציבורי - כאשר הם סבורים שכך דורש האינטרס הציבור

    • הסבר בבקשה את מה שאתה אומר

      בועז, 02/09/10 22:28

      ומאיזה ספר העתקת את זה... ולמה זה מתקשר לנושא הנ''ל...?
      הבעיה היא מול העיננים השאלה פשוטה והתשובה עליה פשוטה עוד יותר

    • הוריך ברחו להתחבא בארגנטינה אחרי המלחמה מאיימת בעלות הברית? (ל''ת)

      כי אז זה מתאים, 03/09/10 00:42

  • 101.

    אני מסכים עם ענת גוב שהשוותה את תקציב התרבות לתקציב הישיבות

    מוטי, 02/09/10 15:39

    ענת גוב טוענת (במילים שלי) שגם היא נאלצת לנשוך שפתיים כשכסף מוזרם להתנחלויות, ישיבות וכדומה.
    אז אני מקבל את ההשוואה וממליץ גם לשרת התרבות להביא לכך שכסף שמוזרם לתיאטרונים שלנו יעבור את אותו מסלול ויקבל את אותו היחס שמקבלות הישיבות.
    מכאן ואילך כסף לתיאטרון ייחשב לסעיף שבבסיסו מונחת פוליטיקה.
    מה זה אומר בפועל? זה אומר שגברת ענת גוב החליטה לקבל על עצמה שכל עוד במשרד התרבות לא יושב נציג מר''צ, אלא נציגת הליכוד, התיאטרון יקבל כסף רק אם הוא יתמוך בממשלה, יעלה מחזות שמפארים ומהללים את השלטון וכו'.
    ואם ענת גוב לא תסכים ליצור מחזות מסוג זה? או, בדיוק כמו שש''ס סובלת כאשר היא לא בקואליציה, גם התיאטרון השמאלני שלנו יקבל אצבע משולשת.

    • מעולם , בשום זמן בהיסטוריה של המדינה

      תומר, 02/09/10 16:18

      לא הפגינו תנועות השמאל נגד הזרמת הכסף למוסדות דתיים,
      אבל הן באופן שיטתי , משתמשות בזה כמגן לפעולות המחאה שלהן בטיעונים הילדותיים שלהם : ''הם עושים ככה , אז גם לנו מותר''

      מי שעושה את ההפגנות נגד התקציבים האלו אם בעצם הימין והמרכז שאינו דתי.

      לצערי השמאל הקיצוני מאז ומעולם אהב להיות מיעוט בדיעותיו
      והתעמולות שלו תמיד עובדות מצויין - נגדו

  • 100.

    בשבילי לתקצב את שכרה של ענת גוב זה כמו חילול שבת (ל''ת)

    אין לזה סוף, 02/09/10 15:38

    • ופיקוח נפש דוחה שבת ולכן יש לסקול אותה ואת חבריה באבנים דוקא בשבת (ל''ת)

      השמאל בלאו הכי לא מעונין להיות יהודי, 02/09/10 16:44

  • 99.

    החותמים -אמנים שעבר זמנם

    יצחק עדן, 02/09/10 15:33

    כל החותמים כבר לא באופנה .אולי הם בבעיה וזקוקים לשומת לב.בעיני הם מזמן פסה

  • 98.

    בשבילי לתקצב את שכרה של ענת גוב זה כמו חילול שבת (ל''ת)

    אין לזה סוף, 02/09/10 15:31

  • 97.

    ללימור לבנת

    אלמוני, 02/09/10 15:31

    גברתי השרה-התיאטראות לא שבתו ולא החרימו אלא שחקנים בודדים,ואל תאיימי עליהם בתכנים.הם דווקא הסתייגו מהמכתב.כמו ששחקן דתי יכול לאמר לתיאטרון שבים ששי בערב הוא לא מופיע,ושחקן שהוריו נפגעו בשואה יכול לסרב להופיע בגרמניה-כך יכול שחקן לסרב להופיע במקום שלדעתו ולפי מצפונו נעשה שם עוול.אסור להכניס פוליטיקה לתכנים בכל מקרה-בטח שלא כשהמוסד עצמו לא סרב להופיע.השחקן הבודד יעמוד על שלו,אולי יחליפו אותו לאותו ערב והקהל יכול להתחשבן איתו אחר-כך,אולי כשיהיו לו הופעות יחיד.בשום מקרה אסור לשרת התרבות לאיים על תיאטראות.השלטון איננו אדם בודד ויש לו כללים שאסור שישתנו בגלל פעולה של יחידים.

  • 96.

    ענת גוב דייקה

    גילה, 02/09/10 15:30

    אכן, ענת גוב דייקה מאוד. זה כמו לחלל שבת. הם בדיוק כמו החרדים. לא דמוקרטיה, לא רוב, לא החלטות ממשלה. רק הוראות מלמעלה.

  • 95.

    לנוח בשבת, זה לא חרם נגד קבוצה. מי שיחרים יוחרם. (ל''ת)

    דמגוגיה של ענת, 02/09/10 15:27

  • 94.

    תל אביב עיר כבושה

    אייל, 02/09/10 15:27

    להחזיר את תל אביב לערבים הם היו כאן לפנינו להחזיר את כול המדינה כי הערבים היו פה לפנינו יאלה לסגור את הבסטה בואו נגמור את מה שהערבים רוצים לעשות בואו נשמיד את כול המדינה המזויינת הזאת נמאס כבר מכול המטומטמים מי בכלל רואה הצגות בתאטרון לסגור את התאטרונים כי הם משעממים עד מוות וגורמים לשנאת חינם .אני לא ילך יותר בחיים לראות הצגה של ענת גוב.

  • 93.

    טוקבקיסטים ? זה מאוד עלוב גברת לבנת (ל''ת)

    איתמר, 02/09/10 15:24

  • 92.

    ענת גוב דמגוגית - השבת מוגנת בחוק, שמאלנות לא

    המבין, 02/09/10 15:21

    אם אני אגדיר את עצמי כמי שדתו אוסרת עליו ללבוש בגדים כחולים, האם מישהו יגן על זכותי לא ללבוש שחור בהצגה המבוססת על הסדרה ''דרדסים''? האם מישהו יגן על זכותי לבצע המתות חסד? האם מישהו יגן על שחקן ניאו נאצי לא להופיע עם יהודים/שחורים/ הומוסקסואלים באותה הצגה, בטענה שזה פוגע בהפרדה הגזעית אליה הוא חותר?
    יש הרבה גישות לחיים, אמונות וערכים במדינתנו, לא כולם מתיישבים אחד עם השני, אבל המדינה החליטה על כמה מהם כעקרונות לאומיים, על פיהם היא מתנהלת ועליהם היא מגנה במסגרת השירותים הציובריים שהיא נותנת.
    כאשר המעסיק שלך הוא אדם פרטי, המשלם מכיסו לעובדים, אין בעייה שיגידר קריטריונים לעובדים שלו (שוב, במגבלות החוק), אבל שחקנים בתיאטרון הממומן מכספי ציבור הם בחזקת עובדי מדינה, לכן הם אינם נהנים מחירות בחירה כזו. הטענה שיש שירותי ציבור הניתנים גם לגופים שאינם מתאימים לערכים של חלק מאיתנו אינה רלוונטית כי למרות שיוסי ביילין אינו מעוניין בשירותי דת במימונו (כמו שיש הרבה אזרחים שאינם מעוניינים בשירותי תיאטרון על חשבונם), השאלה היא האם הרב שממומן מכיסנו יכול להחליט שהוא לא מחתן שמאלנים - ברור שהתשובה היא לא.

    • לידיעתך - המדינה גם החליטה שאריאל לא שייכת לנו אז אל תבלבל את המוח (ל''ת)

      התבלבלת אה?, 02/09/10 19:07

      • אתה טועה. אין שום החלטה כזו. להיפך. (ל''ת)

        היודע, 03/09/10 00:02

        • מה ''להפך''?! אין החלטה! זאת בדיוק הבעיה.

          דורון, 03/09/10 02:25

          את השלט על כביש 5 ''הנך יוצא משטח ישראל''
          את זה מע''צ רשמו על דעת עצמם?!

  • 91.

    רק ככה יעלם לנו כל הזבל הזה בבמות! נמאס מהסחי ומי הביבין של השמאל

    קסיסו ושמחו, 02/09/10 15:17

    שלא יופיעו איפה שלא בא להם ..

    אבל שלא יחיו מהכסף שלי ושל כל אזרח אחר שמשלם מיסים כחוק !

    וכן, זכותם לבחור אם הם רוצים או לא רוצים להופיע, אבל על חשבונם הפרטי.

    ואז הקהל שלהם בלבד יממן אותם, לא אנחנו!

    נראה כמה זמן הם ישרדו! ואז הרווח כפול : גם הם וגם הזבל שהם מעלים על הבמה ירד מסדר היום הציבורי! רק כך הם יפסיקו להיות ''משפיענים'' על התרבות והשיח הציבורי

  • 90.

    לא עושה מנויי ולא מוכן לממן שונאי ישראל... (ל''ת)

    להחרים את התיאטרון!, 02/09/10 15:15

  • 89.

    חרם טרמינולוגיה יהודית דתית? אז מה פשר ה-boycotta שמוצרים ישראלים

    חרם = boycott, 02/09/10 15:14

    זוכים לו באירופה? בעידודכם כמובן?

    A boycott is a form of consumer activism involving the act of voluntarily abstaining from using, buying, or dealing with a person, organization, or country as an expression of protest, usually for political reasons.
    האומנים כנראה או בורים חסרי השכלה או שקרנים?

  • 88.

    צביעות שמאלנית מוכרת:לשנוא דתיים ולהשתמש בטיעוניהם.אגב,דתיים מוותרים (ל''ת)

    על תוספות שכר בשבת ואתם לא מוותרים על גרוש.מגעילים, 02/09/10 15:13

  • 87.

    פשוט בושה לשחקנים בארץ. תתביישו לכם! (ל''ת)

    כרמית, 02/09/10 15:12

  • 86.

    אריאל הוקמה על שטח פויי ,רמת אביב ואוניב על שטחה של היישוב שיח מונס!!!

    מה השמאל אומר על הטיעון!!!, 02/09/10 15:12

    הצביעות של השמאל-צריך לומר להם את הטיעון מעניין מה יש להם לומר -אריאל הוקמה בשטחי טרשים ולא על שום יישוב ערבי ואילו אוניברסיטת תל אביב ורמת אביב הוקמה על חורבותיו של היישוב שיח מוניס
    אם הם כל כך צדיקים נא יחיזירו את האדמות למתיישבים שהיו שם -עד כאן כשזה נוגע לבית שלהם...זה כבר עניין אחר..הצביעות של השמאל בישראל!!

    • כמו כן כל הקיבוצים נבנו על אדמות ערביות. (ל''ת)

      קיבוצניק לשעבר, 02/09/10 22:28

  • 85.

    איזה כיף לימין שיש תירוץ לברבר במקום לעשות משהו אמיתי

    מחפש תכלס, 02/09/10 15:10

    כי בעצם הימין טוב בדיבורים בלבד.

  • 84.

    ענת גוב קבלה עידוד מהחברים ללכת עם הטיעון של ''שישי שבת'' ויצאה טיפשה (ל''ת)

    שבת יום מנוחה, 02/09/10 15:07

  • 83.

    קדימה, תילחמו למען ההתנחלויות המדוכאות

    א, 02/09/10 15:06

    רחמים על גוזלי הכספים והאדמות! הם כל כך מסכנים!

  • 82.

    כול עוד הדת לא מופרדת מהמדינה הכול פולטי גם אורלב התמים (ל''ת)

    גימלאי, 02/09/10 15:03

  • 81.

    בא לי להקיא על הטמטום של הליכודניקים . טיפשות ודמגוגיה. (ל''ת)

    יואב, 02/09/10 15:02

  • 80.

    אם הכסף של אנשי אריאל לא יגיע לתיאטראות...

    רן, 02/09/10 15:02

    למה שהכסף שלי יגיע לאריאל?

  • 79.

    אמ''י מתנצלים פתאום? אומר עוד: צבועים ודפוקים בראש! (ל''ת)

    רצחתה וגם ירשתה! סופית דפוקים! ABRAHAM, 02/09/10 15:02

  • 78.

    זה לא אידיאולוגי- הם פשוט מפחדים ליסוע לאריאל

    הדס, 02/09/10 15:01

    את הפחד מפני הנסיעה בכבישי ההתישבויות, לצד ערבים פלשתינאים, ה''אמנים'' מטייחים את זה במילים של אידיולוגיה, ונגד הכיבוש.
    הם מפחדים שירו עליהם על המכוניות שם.
    חבל,
    זאת ההזדמנות שלכם האמנים, יפי הנפש, ליסוע בכביש, בהרמוניה, זה לצד זה- שונאי ישראל- האמנים, ושונאי ישראל- הפלשתינאים.

    • וואו! עלית על זה. עמוק מאד. (ל''ת)

      ורדי, 03/09/10 02:27

  • 77.

    ענת גוב ,עם שם משפחה כזה את אמורה להכנס לכל מקום ללא פחד! (ל''ת)

    לא מאיר ולא שלו, 02/09/10 15:00

  • 76.

    החרם= עיסוק במילחמת במה תיקשורתית

    סיגלית, 02/09/10 14:58

    חרם על אותם אמנים ואנשי רוח שתמיד עושים רוח כדי לקרוע את העם לשניים מי צריך אותם ,ללא ללמוד היכן שהם מלמדים ותקציבים להחרים מהם כי ''נאורים'' כמוהם אלה שיודעים הכל ועברו הכל צריכים להתיימר לאחד את העם ולא לפלג
    חבל שכך פני החברה שלנו שמתעסקת במלחמת כוחות כדי לנסות ולשרוד מעל גלי האתר והתקשורת

  • 75.

    תפסיקו להיות נטל אל משלם המיסים

    וסרמן, 02/09/10 14:58

    תפסיקו להיות נטל אל משלם המיסים אם אתם כאלה מוכשרים תעבדו בשוק הפרטי ותפסיק לבכות.

    • הממשלה מסבסדת 10%

      רן, 02/09/10 15:47

      כך שהם לא ממש ''נטל''

  • 74.

    ''זכותו של אדם לבוא למנהל שלו ולומר לו את דעותיו'' - שואה לא היתה (ל''ת)

    שואה זו המצאה של האשכנזים, 02/09/10 14:56

    • תמציא פרובוקציה בסגנון אחר (ל''ת)

      אשכנזיפט, 02/09/10 19:10

    • פלסטין היא המצאה של הערבים (ל''ת)

      אחמד, 02/09/10 22:41

  • 73.

    ביטלתי את המנוי להצגות וכך עושים כל חבריי,שילכו להציג באירן או בעזה (ל''ת)

    מנויה לשעבר, 02/09/10 14:55

  • 72.

    ענת גוב.יש שחקנים דתיים בתאטרון???

    גידי, 02/09/10 14:54

    לא, כי התאטרון משחק בשבת.! אז אין חופש ואין כיבוד הדת לדתיים נכון?
    שחקנים שחזרו בתשובה מחפשים פרנסה...
    אז תעשי טובה..

  • 71.

    ענת גוב בואי תחללי לי. מקווה שלא יתקצבו אותך ושכמותך (ל''ת)

    רע, 02/09/10 14:54

  • 70.

    רוב האמנים שמאלנים, ולכן נכונה קביעתי! האמנים דפוקים טוטאלית! (ל''ת)

    אמנים אכלי חינם! מקבלים הנחות בכול מקום! ABRAHAM, 02/09/10 14:54

  • 69.

    לסגור - אני שונא תיאטרון ואת הטפילים שמתפרנסים ממנו על חשבון הציבור (ל''ת)

    ב.ק., 02/09/10 14:54

  • 68.

    קומיסרים לכו ללמוד מסטאלין

    אורי, 02/09/10 14:54

    הימין המתלהם והצבוע
    קודם מקימים בכוח התנחלויות בזויות מכספי אנשי השמאל ואחרכך מאימים להפסיק תקציבים לתרבות
    חבורה של צבועים חסרי מצפון וחסרי תרבות שהשתלטו על סדר היום הציבורי
    מי פילג את העם ואנס להקמת התנחלויות על אדמה פלסטינית
    מי הופך את יטשראל למדינה דו לאומית ברוב פלסטיני חסר זכויות
    מי הופך את ישראל מוחרמת בעולם
    הגיע הזמן שהימין יסתכל בראי ויראה כי כל אשר הטיף לו הזוי חסר סיכוי מפלג והורס

    • מכספי אנשי השמאל?

      ארלוזורוב, 02/09/10 15:35

      זה ממש חידוש מסעיר.
      אם מוצאים כסף על ההתנחלוית וזה לא בעדיפות ולא מוצדק- איך אתה קובע שזה ''מכספי אנשי השמאל''?!

    • כמה תיקונים

      נראה לי שאתה צריך ללכת ללמוד, 02/09/10 15:46

      מפלגת העבודה הקימה את היישובים היהודיים הראשונים ביהודה ושומרון (בעת החדשה)
      מי שהופך את ישראל למוחרמת בעולם זה השמאל.
      ומי שצבוע זה השמאל.
      ומי ש''כל אשר הטיף לו הזוי חסר סיכוי מפלג והורס'' זה שוב השמאל (אוסלו, התנתקות)
      ומי שכבר הלך ללמוד מסטאלין זה השמאל.

      בקיצור, נראה לי שאתה זה שצריך ללכת ללמוד.

      בעצם, הרגע עשיתי לך בית-ספר...

  • 67.

    אריאל איננה בישראל

    נדב, צוללת צהובה , 02/09/10 14:53

    אריאל הוקמה בלב שטח שאינו בתחומה של מדינת ישראל. ישראל מעולם לא סיפחה את הגדה המערבית, ולא נתנה זכויות אזרח לתושבים הערבים של האזור.

    לכן אריאל איננה בישראל, גם אם השם שלה הוא עברי. אין זכות לאף אחד להכריח שחקן ישראלי להופיע במקום שאיננו ישראל, ושהוא חושב שעצם קיומו מהווה עוול מתמשך לתושבי האזור.

    אפשר להיות ציונים ועדיין להתנגד למעשי עוול מתמשכים.

    • אני מתנגד לעוול שאתה יושב על שטח כבוש מ 1948

      ואתה לא ציוני, 02/09/10 15:33

      ציון היא ירושלים. כולה. כולל הר הבית.

      • ביפו לכולם זכויות אזרח

        נדב, צוללת צהובה , 02/09/10 19:55

        המצב ביפו לא דומה למצב באריאל. יפו יושבת בלב שטח שכולו בתחום הריבוני של מדינת ישראל, ולכל יושביו, הערבים והיהודים, יש אזרחות ישראלית וזכויות מלאות (לפחות להלכה).

        ואגב, אם אתה באמת חושב ככה ואתה במקרה שחקן תאטרון, אין לי בעיה שלא תופיע ביפו.

    • אריאל היא בשבדיה

      טל, הסלע האדום, 02/09/10 15:39

      האם תוכל לציין ברוב טובך ובקיאותך בתחום של איזו מדינה הוקמה אריאל? רמז: לא היתה מדינה פלסטינית אז.

      אזרחי אריאל אזרחים מהשורה, מדינת ישראל מתייחסת אל אריאל בדיוק כמו שמתחייב באמנת ז'נבה הרביעית ולא עוברת על שום חוק.

      • במקור הוקמה בירדן

        נדב, צוללת צהובה , 02/09/10 20:05

        אם מאד רוצים לדייק, אז היא הוקמה ב1978 בשטח שנכבש מירדן, והיה מוכר מבחינה בינלאומית כחלק מירדן. ירדן ניתקה את קשריה עם הגדה רק ב1988.

        לטעמי הדיוק הזה פחות משנה. מה שמשנה הוא שאריאל הוקמה בשטח שאיננו חלק אינטגרלי מהמדינה, לא סופח אליה, ושתושביו הערבים לא קיבלו אזרחות. ההבדל הזה בין מעמד המתנחלים לבין מעמד שאר התושבים באותו שטח הוא העוול הגדול. בעיני זה עוול בלתי נסבל, שכן הוא מתמשך ומכוון, ואין זה מוצדק להכריח מישהו לשתף עימו פעולה.

        • רק חבל שרוב מדינות העולם כלל לא הכירו בגדה כשטח ירדני....

          עמית, 03/09/10 01:24

          אלא כשטח כבוש עבר ירדני. מרבית מדינות העולם לא הכירו בגדה כחלק ממלכת ירדן, חרף הסיפוח. בדיוק אגב כמו שלא מכירים בעולם ברמה''ג כישראלית.

    • נשמה, גם יפו היא לא חלק ממדינת ישראל

      מוטי, 02/09/10 16:44

      כשמנסים להעלות תירוצים מטומטמים אז השמים הם הגבול.
      למה הדברים מכוונים? לכך שצריך כנראה הרבה טיפשות או היתממות לטעון שאריאל שונה מהותית מיפו מבחינת ''החוק הבינלאומי, שהוא מונח שאוהבים בשמאל הישראלי להזכירו (אולי בשביל לעשות רושם).
      אז תשמע, נשמה. את העולם לא מעניין אם ישראל סיפחה את יפו והגולן והכלילה אותם חד-צדדית בתחומי המדינה, על אף שכבר 60 שנה ירוטשלים לכאורה היא בירת ישראל, אף מדינה (קבל תיקון, קוסטה ריקה) לא הכירה בירושלים כחלק ממדינת ישראל, בודאי לא בירושלים כבירת ישראל ולא הקימה בה שגרירות.
      גם יפו, עם כל הכבוד לאנשי השמאל הפסודו-מוסרי, היא מקום שאומות העולם מעולם לא הסכימו שהוא בריבונות ישראל. עד כדי כך זה לא ישראל שהאו''ם קבע כי זכותו של כל פלסטינאי, מבלי לשאול את ישראל אם מוצא חן בעיניה או לא, לבוא ולגור בבית שלו, למשל ביפו.

      • אתה מאד לא מדייק

        נדב, צוללת צהובה , 02/09/10 20:10

        ראשית, האו''ם הכיר בגבולותיה של מדינת ישראל, כפי שהתייצבו בעקבות מלחמת השחרור, ואין שאלה שיפו נמצאת בתוך גבולות אלו.

        שנית, מבחינה מוסרית האו''ם פחות מעניין אותי. יותר מעניין אותי שבאותו תא שטח חלות שתי מערכות חוקים על שני סוגים של אוכלוסיה, ולא כסידור זמני, אלא כעניין של קבע. אריאל אינה בתחום מדינת ישראל משום שכל השטח שבו היא יושבת אינו בתחום המדינה, והתושבים שחיים מסביב אינם אזרחים שווי זכויות. לכן אריאל, ואיתה מרבית ההתנחלויות, היא מקום בלתי מוסרי.

  • 66.

    כל הכבוד ללימור לבנת

    גיא, 02/09/10 14:53

    בושה וחרפה לשמאלנים שכורתים את הענף אליו הם יושבים, קודם תדאגו לעניי עירכם,
    רוצחים פה משפחות כל לילה בוידוא הריגה,
    מתי יגיע זמנכם ? טיפשים!

    ענת גוב, את מוחרמת, אני לא הולך לאף הצגה שיש לך קשר אליה, כולל הפרקים של זהו זה.

  • 65.

    גוב,!!! תרבות זו לא בגידה בערכי קיום

    מוטי, 02/09/10 14:51

    אם החמאס ישב באריאל התחת השמן שלך יגיע למי ים התיכון ולא כדי להשתזף, אלא כדי לברוח למדינה שתסכים שתהגרי אליה

  • 64.

    ענת גוב, מי שמך לשוטר ושופט,,מדוע את חושבת שלהיות בשמאל זה צדק מופתי,, (ל''ת)

    בולשיט, 02/09/10 14:49

  • 63.

    וישינסקי יקר. אתה מפספס את הנקודה. כשחקן אתה תצטער על זה. מאד.

    קולגה, 02/09/10 14:49

    מכבד את דעתך. אבל לידך על הבמה יש אנשים שחושבים אחרת. בדיוק כמו בעם. אם תקציב התיאטרון יתחיל להתנהל בשיטת ''אתם תשחקו איפה שנגיד לכם ולא, לא תקבלו תקציב'', התיאטרון הופך כלי שרת של שילטון והשחקנים לליצני החצר. אתה מוזמן לסע ולהציג איפה שאתה רוצה. כשאתה אומר מה שאמרת בישיבה בכנסת אתה שם פס על הקולגות שלך . עזוב. הם הרי שמים עלינו פס ממילא.

  • 62.

    גוב צודקת, לכן עליה לשלם את המחיר בדיוק כמו שחקן שומר שבת

    תנינה הבוכיה, 02/09/10 14:49

    אל תופיעי ואל תקבלי תקציבים מיוחדים הממומנים בכספי משלם המיסים מאריאל מעלה אדומים ואפרת.
    נ.ב אל דאגה, לא אלמן ישראל, תרבות מקור עברית וליברלית באמת צומחת תחת אפכם הנאור והשחצן.

    • באמת? שניים שלושה אמנים ימניים גדולים? איל גולן... ו... מי עוד...? (ל''ת)

      דודי, 03/09/10 02:35

  • 61.

    לממשלה אסור להסכים לזה זיהיה חלק של האזרחים שיהיה מוחרם

    reuvenholzer, 02/09/10 14:48

    וחוץ מזה החרם הזה זה פרובינציאליות בהתגלמותה.
    למה דווקא עכשיו ? בגלל שהתחילו להחרים אותנו באירופה? כי רוצים להיות כמו בחוץ לארץ ? מפגרים.

  • 60.

    לא נראה לי גב' גוב שאם אפנה למנהל המסעדה בא אני עובדת

    נירית, 02/09/10 14:48

    ואומר לו את דעתי כי לא אגיש אוכל לערבים שנכנסים למסעדה הוא ישאיר אותי כעובדת.

    • דמגוגית. מה? הוא מכריח אותך לעבוד שם?

      אבי, 03/09/10 02:38

      ואם זה בתנאי העבודה שלך?

      • משהו מכריח את השחקנים לעבוד במשחק חתיכת אידיוט (ל''ת)

        סימי, 03/09/10 14:00

  • 59.

    כל הכבוד לענת גוב! (ל''ת)

    אריאל אינה חלק ממדינת ישראל!, 02/09/10 14:48

  • 58.

    ענת גוב, בשבילי להופיע מול הומואים זה כמו לחלל שבת. מקובל עליך?

    לא דתי בכלל, 02/09/10 14:48

    או אולי להופיע מול שמאלנים זה גם עושה לי רע כמו לחלל שבת.
    ולהופיע מול שחורים גם מנוגד להשקפותיי באופן קיצוני וכואב. מקובל עליך???
    ברור לי שלא, ולכן תביני למה השוואתך היא כה מטופשת וילדותית.
    יש דת יהודית אחת, ואל תמציאי לי פה דתות חדשות כי אין לזה סוף. את יכולה לומר שזה בניגוד להשקפותייך וזה בסדר אבל לא להגזים בבקשה.

  • 57.

    החרם של ''האמנים'' הוא בדיוק כמו לכפות על המתנחלים סרט צהוב ''יהודי'' (ל''ת)

    בצלאל, 02/09/10 14:45

  • 56.

    להפסיק את מימון המליירדים מתשלום המיסים שלנו,למרצים,ולאמנים,האנטישמים! (ל''ת)

    חכם אשכנזי, 02/09/10 14:44

  • 55.

    חשבתי שהבולשוויקים של 1917 מתו עם הקומניזם,,והנה הם קמו לתחיה בשינקין, (ל''ת)

    השמאל ? סתם פושתקים, 02/09/10 14:43

  • 54.

    הגברת גוב חוזרת בתשובה? אז לכי להתנחל, אני לא אחרים אותך! (ל''ת)

    המחרימה תוחרם? ABRAHAM, 02/09/10 14:42

  • 53.

    והממשלה הרקובה מממנת את אוייבי ישראל ה''אומנים'' הפרו איסלמים... (ל''ת)

    ענת גוב אשת אוכל הרמסים והשרצים..., 02/09/10 14:40

    • אשת אוכל השרצים ובועל הנידות (ל''ת)

      לא נראה לי שהוא מסוגל לבעול עוד, 03/09/10 02:20

  • 52.

    זה כבר לא השמאל הישראלי, הם השחקנים של החאמאס ש''ט (ל''ת)

    השחקנים עשו ''עליהום' על העם היהודי', 02/09/10 14:40

  • 51.

    אפ אריאל זה ישראל,

    שפוי, 02/09/10 14:39

    למה ממשלת ישראל לא מעבירה את זה בכנסת? כמו רמה''ג.

  • 50.

    כל הכבוד לענת גוב! (ל''ת)

    אריאל אינה חלק ממדינת ישראל!, 02/09/10 14:39

  • 49.

    לא יתכן שאני אשלם משכורת לאיזה ליצן ,שלא רוצה להופיע בפני

    רומאו, 02/09/10 14:38

    רק בגלל שאני גר בשכונה מסוימת.ואם הוא לא רוצה להפיע בפני, בגלל שלא בא לו על השכונה שאני מתגורר בה,אז שלא ידרוש ממני כסף.

  • 48.

    מתנחלים = גידול סרטני בגוף הישראלי וצריך לעקור אותו

    מאיר, 02/09/10 14:37

    לכו תתנחלו בצפון בדרום
    שכבר מזמן איבדנו לטובת הערבים

  • 47.

    האם ענת גוב גם לא תופיע בחו''ל, הרי חוצה את הקו הירוק? ומה עם כביש 1 (ל''ת)

    לי-ם, באזור לטרון?, 02/09/10 14:37

  • 46.

    להכניס תוכן פוליטי? כמו במשטרים האפלים? (ל''ת)

    איש, 02/09/10 14:35

    • כי עכשיו אין שום תוכן פוליטי בהצגות.... (ל''ת)

      יכניסו תוכן פוליטי אלטרנטיבי, 02/09/10 15:03

    • במשטרים אפלים לרוב אין קול

      המחנך, 02/09/10 15:18

      וזה מה שאתם רוצים שיהיה פה. אתם מוכנים שחיילים מאריאל ישמרו עליכם, מוכנים לקבל את המיסים של הרוב הימני, אבל לא מוכנים שהרוב יקבע לאן הכסף שלו הולך.
      אתם רוצים משטר חונטה שמאלני שחולב את הציבור הימני.
      משטרים אפלים, אדון, זה אתם. בדיוק כמו שאתם עושים באקדמיה.
      משטר דמוקרטי זה רצון הרוב. הימין הוא הרוב ואנחנו נקבע לאן הולך הכסף שלנו ומה אנחנו רוצים לממן.
      FACE!

      • ''מחנך'' עלוב, חוג לדרמה של מתנ''ס לא הייתי שולח להציג לך. (ל''ת)

        אלעד, 03/09/10 02:41

    • ליבנת פשיסטית שלא מבינה את תפקידה , עלובה (ל''ת)

      אלי, 02/09/10 15:20

  • 45.

    יש לטפל בבוגדים באמצעים לא דמוקרטים. (ל''ת)

    מדינה במלחמה, 02/09/10 14:35

  • 44.

    ''אנו לא רוצים להימצא בחברה שבה קומיסר מטעם המדינה קובע''

    סבט, 02/09/10 14:35

    ואת זה אומר ח''כ דוב חנין המייצג את המפלגה הכי בזוייה וחסרת עמוד שדרה כמו חד''ש - יורשת מק''י שכל שנות קיומה רקדה לחלילו של הקומיסר ממוסקבה.

  • 43.

    כדי להיות אמן, צריך להיות ''דפוק בראש''! עובדה, אין גבול לגועל! (ל''ת)

    אמנות: זה צביעות! ABRAHAM, 02/09/10 14:34

    • תתבגר/י (ל''ת)

      אורי, 02/09/10 15:21

    • כמה אינטיליגנציה... פששש... מיד רואים. בוגר/ת ''אליאנס''? (ל''ת)

      אריק, 03/09/10 02:43

  • 42.

    כל הפוליטיקאים הצבואים

    עודד, 02/09/10 14:33

    בואו נראה אותכם מכילים את החוק הישראלי על השטחים ורק אחר כך שופכים את כספי המיסים שם כל הפוליטיקאים הפחדנים שבכנסת עושים הכל בכאילו ואחר כך אנחנו משלמים על הכל ובגדול פינויים ופיצויים וכו'

  • 41.

    להשתמש ב''קו הירוק'' בתור תירוץ זוהי התחכמות מטופשת

    מוטי, 02/09/10 14:33

    חבר הכנסת אורון ניסה לומר שבגלל שאריאל נמצאת בצד המזרחי של הקו הירוק אז יש איזו עילה בכדי להצדיק את חרם עליה.
    זהו ממש תירוץ עלוב שהרי הקו הירוק לא הוכר מעולם (!) על ידי שום מדינה כגבול של מדינת ישראל. מבחינת העולם, והתקשורת השמאלנית אינה ששה להזכיר את זה לציבור, הקו הירוק הוא כלום. מעולם לא היתה לו משמעות.
    מבחינת העולם, אם בוחנים את העניין קצת יותר לעומק, אריאל הרבה יותר ''חוקית'' מאשר אוניברסיטת תל אביב, למשל.
    למה? כי אריאל הוקמה על אדמת טרשים ואילו אונ' ת''א הוקמה על חורבות כפר ערבי שתושביו גורשו או ברחו מפחד המלחמה. איפה העוול גדול יותר?
    למה? כי אריאל נמצאת באזור שנכבש-לכאורה מירדן וזו ויתרה כבר לפני עשרות שנים על זיקתה לאזור וגם חתמה על הסכם שלום איתנו. מבחינת החוק הבינלאומי יש לכך חשיבות רבה.
    למה? כי לגבי שייח מוניס, שמתחת לאונ' ת''א, יש החלטת או''ם שקובעת כי זכותם של תושבי הערים והכפרים הכבושים (הפליטים) לחזור ולגור בהם בעוד שביחס לאריאל החלטה זו בכלל לא רלבנטית.
    כאן המקום להזכיר לח''כ אורון שגם יוזמת ג'נבה, שהוא היה מראשיה, קבעה כי אריאל תשאר בידי ישראל. אז מה פתאום להחרים?

    • יש מדינה אחת שכן מכירה בקו הירוק

      רן, 02/09/10 15:03

      קוראים לה ישראל.
      המדינה לא סיפחה מעולם את אריאל ואת שאר הישובים ביו''ש. גם את חבל קטיף לא סיפחו מעולם וכנראה שהבינו למה...

      • זה לא מדינת ישראל, אלא רק כמה רפי שכל בתוכה (ל''ת)

        כאילו שעמדתכם מייצגת יותר מ-2% מהעם, 02/09/10 18:29

    • יופי של תגובה (ל''ת)

      יובי, 02/09/10 15:16

  • 40.

    חוק שעות עבודה ומנוחה אוסר עבודה בשבת,אך האמנים פורעי חוק!הקוזק הנגזל! (ל''ת)

    עורכת דין בכירה, 02/09/10 14:31

  • 39.

    לא לעבוד בשבת זה החוק!מקום המדינה,האמנים העשירים פוגעים במדינת החוק (ל''ת)

    שופטת לשעבר, 02/09/10 14:28

  • 38.

    אריאל הוקמה בניגוד לחוק הבינלאומי ולכן ישראל חוששת להכריז על סיפוח שלה

    שמאל לאומי, ת''א, 02/09/10 14:27

    על מנת להחיל בה את החוק הישראלי.
    החוק ביהודה ושומרון, כשטח כבוש, הוא החוק הצבאי ועל כן הממשל בשטחים הוא צבאי.
    צודק יהושע סובול, לימור לבנת יודעת אבל מיתממת.

    א. תאזור הממשלה אומץ ותכריז על אריאל כחלק ממדינת ישראל (נראה אותה...) כפי שסיפחה בזמנו את רמת הגולן, שבה חל החוק הישראלי ולכן התושבים שם (יהודים, דרוזים) נושאים תעודות זהות כחולות.

    ב. האם החוק מחייב גוף הנתמך בכספי הציבור לפעול גם באזורים שאינם מוגדרים בחוק כמדינת ישראל?
    אני מניח שהתיאטראות בודקים את הנושא המשפטי.

    ג. אזרחים אינם חיילים וזכותם להמנע מלהופיע בשטחי יהודה ושומרון (ואין כאן שום חרם על תושבי אריאל כצופים).

    • לפני שאתה מקשקש על החוק הבינלאומי...

      ארז, 02/09/10 14:55

      כדאי שתבדוק את סעיף 80 במגילת האו''ם...

      • תמשיך לנהל דיאלוג עם עצמך. תגיע רחוק...בכל מקרה, הם לא יופיעו באריאל

        שמאל לאומי, ת''א, 02/09/10 17:11

        ובצדק גמור.

    • החוק הבין לאומי מעניין מה זה (ל''ת)

      שמעון הצדיק, 02/09/10 15:02

    • אם ככה, מדוע רמה''ג סופחה ב-81'?

      עמית, 03/09/10 01:21

      רמז: לא בגלל מה שכתבת פה.

      ישראל לא סיפחה את השטחים מאז 67' לא בגלל החוק הבינ''ל אלא בעיקר בגלל סיבה אחת: העניין הדמוגרפי.

  • 37.

    ההקשר של חרדי שלא יופיע בשישי לא רלוונטי - לשמאלנים יש קושי להבדיל בין

    יניב כץ, 02/09/10 14:26

    דיעה לאמונה. וזאת אולי בגלל שאין להם אמונה בכלום חוץ מבדעות של עצמם

    • תגובה מעולה (ל''ת)

      מיטל כורם, 02/09/10 14:49

    • וכי מי אמר שלאמונה יש משקל גדול מאשר לדעה? ההיפך הוא הנכון

      לא מאמינה, 02/09/10 15:11

      דעה היא ענין שאדם מגיע אליה אחרי מחשבה ודיון, ואמונה לא דוקרשת מחשבה, הסקת מסקנות או תהליך חשיבה בכלל

      • באמת אני דווקא הגעתי לאמונה אחרי הרבה מחשה (ל''ת)

        למגיבה שאינה מאמינה, 02/09/10 16:46

      • חחח המחשבה שלך שטופת מוח. מאיפה קיבלת את הדיעות שלך? מכוכב נולד? (ל''ת)

        איזו רדידיות גברקת חסרת אמונה, 02/09/10 16:48

  • 36.

    שבת הוא יום המנוחה החוקי,אבל האמנים חולבים כספי המדינה,ופוגעים!במדינה (ל''ת)

    משפטן, 02/09/10 14:26

  • 35.

    ענת גוב + דב חנין + ג'ומס = נכס ג'יהאדיסטי חלומי נפלא של האיסלם הרצחני (ל''ת)

    תמונתם תלויה בכל מסגד. הם חורבנו של העם היהודי., 02/09/10 14:25

    • סה''כ ייתוש טורדני שצריך למעוך, לא חורבנו (ל''ת)

      בוא לא נגזים, 02/09/10 15:12

  • 34.

    החרם על ''אריאל'' מוצדק

    רון, 02/09/10 14:25

    היא נמצאת מחוץ למדינת ישראל ומהווה מכשול
    גדול בכל מו''מ לשלום.

    • מחוץ למדינת ישראל?

      ארז, 02/09/10 14:57

      איפה היא נמצאת? על הירח? באלסקה? איפה בדיוק?

    • בדיוק !!! (ל''ת)

      אורי, 02/09/10 15:23

  • 33.

    זו מהות החורבן של השמאל החילוני האשכנזי - להיות בשומרון זה כחילול שבת (ל''ת)

    השמאל רקוב, שטני, שונא יהדות ושונא יהודים. זוועה!, 02/09/10 14:23

    • נכון! ולשמוע את עובדיה יוסף - זה כמו לאכול חזיר בשבת (ל''ת)

      דוד בן ישי, 02/09/10 15:00

  • 32.

    ענת גוב נראית כמו לסבית קלאסית , שמאלנית וחולנית!!! (ל''ת)

    המאבחן, 02/09/10 14:22

    • מהתגובה שלך אני מבין שאתה בור חמרמיר וחסר אונות (ל''ת)

      דוד בן ישי, 02/09/10 15:00

      • גידי, לא צריך לכעוס,איך שהיא נראת,כנראה שאתה הוא חסר האונות. (ל''ת)

        תרח אבי אברהם, 03/09/10 02:26

  • 31.

    גוב מדברת שטויות - מכיר שחקן שפוטר כי שמר שבת

    רועי, 02/09/10 14:21

    ומכיר עוד שחקן שפוטר כי סירב לבוא ולהופיע בזמן השבעה על אביב.
    ויש עוד דוגמאות למכביר.

    • אתה קשקשן קטן ושקרן

      דוד בן ישי, 02/09/10 15:02

      תגיד לי מי השחקן ותן לי עוד שלוש דוגמאות לא צריך למכביר. אתה קשקשן כמו כל הדתיים הקשקשנים שמאמינים שרוחות ושדים ובקריעת ים סוף והסנה הבוער ועוד כל מני שטויות.

  • 30.

    מאות כבר ביטלו את המנוי ואלפים בדרך-נמאס מהשמאל האנטי ציוני שחבר לאויב (ל''ת)

    רעמסס, 02/09/10 14:21

    • מאות כבר קנו מנויים ואלפים בדרך - אין חרדים שרואים הצגות

      דוד בן ישי, 02/09/10 15:04

      והמתנחלים באים להצגות הם מיעוט לא רלוונטי. עכשיו כשימניים לא יראו הצגות זה נהדר!!!! יוכלו להעלות את הרמה של ההצגות.

      • מאות ואלפים קנו מנויים ? זה מה שהקרן העלובה אמרה לכתוב ? (ל''ת)

        בקרוב תעמדו בתור במשרד האבטלה, 03/09/10 02:29

    • הייתי אתמול ב''ינטל'' בקאמרי. היה מפוצץ. הצגה נפלאה. (ל''ת)

      רובי, 03/09/10 02:49

  • 29.

    לתבוע לבי'ד בינלאומי,את בג'ץ,שגרם לרצח,כשחייב לפתוח כבישים ומחסומים. (ל''ת)

    שופטת לשעבר, 02/09/10 14:20

  • 28.

    ענת גוב גם אם צודקת היא גורמת לרוב הציבור לשנוא את השמאל בצדק

    טל, 02/09/10 14:19

    לא פלא שהשמאל מצתמק וכמעט נמחק (העבודה ומר''צ) וכל עוד יהיו בו אנשים פאנטים אכולי שינאה גזענים ומחרחרי מלחמה ככה הוא ישאר. אני לא חושב שענת גוב מבדילה בין ערבי מוסלמי לערבי יהודי שנאתה לערבים שווה

    • אתה מצחיק 2

      דוד בן ישי, 02/09/10 15:06

      רוב הציבור שאת/ה טוען שהוא ימני מונהג ע''י ראש שהולך לשיחות עם הפלסטינאים, החזיר את חברון ולא מאפשר בנייה בהתנחלויות. הוא יות טוב מברק ויותר שמאלני ממנו. תודה לאל שאתם מספיק מטומטמים כדי לחשוב שאתם בשלטון בזמן שאנחנו מושכים בחוטים.

      • אתה גולם?הליכוד וקדימה זה השמאל והעבודה ומר''צ זה חמאס? (ל''ת)

        טל, 02/09/10 17:40

      • דוד לא לקחת את הכדור הכחול היום? ידעתי,בגלל זה חוזר על עצמך כמו תוכי! (ל''ת)

        גליה, 02/09/10 18:34

        • כנראה שהוא לקח,אבל כלוקחים מדי יום זה כבר לא משפיע. (ל''ת)

          רופא בכיר, 03/09/10 02:33

  • 27.

    אמנים טיפשים

    אלמוני, 02/09/10 14:19

    את הדעות הפוליטיות שלך תביעי בתוך האומנות שלך ולא מחוץ לה גברת ענת גוב היקרה.

    ואם את חושבת שאת כל כך נחוצה בעולם הפוליטיקה, את מוזמנת להתחלף עם לימור לבנת. אני רק לא בטוח שהיא תרצה את מקומך כאמנית בתמורה.

    • מי אתה ומה אתה מקשקש על ''פוליטיקה בתוך האמנות''? (ל''ת)

      רפי, 03/09/10 02:51

  • 26.

    ההשוואה של גוב עם הופעה בליל שבת היא מופרכת

    אורי, 02/09/10 14:19

    כמחזאית, היא לא עוברת את הקו הירוק בלאו הכי. החומרים שהיא כותבת עוברים את הקו הירוק בלאו הכי באמצעות טלוויזיה ואינטרנט. שלא תיתמם! שחקן שלא מופיע בימי שישי לא מחתים על עצומות אידיאולוגיות ולא מעורר פרובוקציות ומנסה להסית גם אחרים. הוא מבקש בשקט להשתחרר. מלבד זאת, אני לא מאמין שענת גוב מעולם לא ירדה לים המלח דרך מעלה אדומים, מעולם לא ביקרה בקמפוס הר הצופים או בכותל, והיתה מתקוממת אם בקיבוץ מצפה-שלם הין מציגים מערכון שלה. העקרון של הקו הירוק הוא מאוד סלקטיבי, מסתבר.

  • 25.

    איזה מצחיק אורון ''אומן בעיני הוא לא עובד ממסד''

    פנדה, 02/09/10 14:18

    נו באמת, אם הוא מקבל כסף מהמדינה הוא לא עובד ממסד??

    • עובד מוסד שיכול לבקש לא להופיע איפה שלא נראה לו.

      אסתי, 03/09/10 02:52

      ואיפה שרגלו לא דורכת כאדם פרטי.

  • 24.

    מותר להם הכול הם גזע הארי המשובח ..הם לא השתחררו עוד מהנציזם..

    ירח כחול , 02/09/10 14:14

    כי הם התערבבו איתו יש להם סממנים ..התבוללו
    איתו ..בגלל זה החיבה העזה למוסלמים ולערבים
    הם מסנגרים לו ..מפרגנים לו ..תתבישו לכם
    מגעילים בריבוע אבל אנחנו הרוב הימין ..
    די נגמר השלטון של השמאל הפשיסט

    • אתה מצחיק אתה!

      דוד בן ישי, 02/09/10 14:51

      בגלל זה ביבי נוסע לפגישה עם הפלסטינאים?

      בגלל זה אתם לא מצליחים לבנות בהתנחלויות?

      בגלל זה ביבי החזיר את חברון?

      העיקר שאתם בשלטון ואנחנו עושים מה שאנחנו רוצים!!!!!!

      עוד מעת נייבש גם את החרבים וגם את המתנחילם מהמימון שהם מקבלים רק חיכינו שתפתחו את הדלת - - הא הא הא

      • לא בונים בהתנחלויות ? מתי ביקרת שם לאחרונה ? (ל''ת)

        נו,אשרי המאמין., 03/09/10 02:36

    • הטענות שלך מזכירות לי ידיד ותיק שלי דוקטור גב לס (ל''ת)

      שיקלגרובר, 02/09/10 19:18

  • 23.

    מעניין היכן גרה ענת גוב הצדקנית- בטח על חורבות שייח מוניס הגזולה. (ל''ת)

    ציוני, 02/09/10 14:09

    • מומלץ ללמוד עוד צמד מילים מלבד שייח מונס...הבנו...שייח מונס. (ל''ת)

      נאק, 02/09/10 14:26

      • למדתי- עין חוד- גם שם גרים שמאלנינו הצדקנים ושוחרי הטוב...חחחח (ל''ת)

        ציוני, 02/09/10 14:34

        • ובבתי הערבים בקטמון בירושלים (ל''ת)

          יובלית, 02/09/10 15:19

    • ברמת השרון (ל''ת)

      אני, 02/09/10 15:50

  • 22.

    שאלה לענת גוב: מתי בפעם האחרונה התקבל שומר שבת לאחד (ל''ת)

    התיאטראות הגדולים?, 02/09/10 14:08

    • תשובה

      דוד בן ישי, 02/09/10 14:46

      שולי רנד.

      תגיד מתי שיחק שחקן ערבי בביתר?

  • 21.

    השחקנים אינם דמוקרטים. כבר 4 עשורים לא עלה שום מחזה ימני (ל''ת)

    עיין ערך אפרים קישון, 02/09/10 14:07

    • קשקן,הכתובה מוצגת עכשיו,וממתי קישון כתב מחזות פוליטים? (ל''ת)

      דרמטרוג, 02/09/10 14:20

    • זה לא בגלל זה - הימניים פשוט טיפשים מדי מכדי לכתוב

      דוד בן ישי, 02/09/10 14:53

      מחזות. הם עסוקים בעבודה אחרת כמו חיפוש ג'ובים בליכוד, כמו למנות חברים ברשת המס, כמו לנהנל את ביתר ירושליים - אתם יודעים גנבים חסרי תרבות - קשה גם למצוא זמן לכתוב מחזה!

  • 20.

    ענת גוב! יש הבדל גדול בין עובד שבא למונים עליו ושוטח את בעיותיו

    ציון בזוקה, 02/09/10 14:04

    ומבקש, לבין עובד אחר שהמעסיקים שלו ערקים לבעיותיו דרך מכתב שפורסם בכלי התקשורת. אני מניח שאת זה השני, המעסיקים ישמחו לגלגל מכל המדרגות הישר למשרד התעסוקה. המכתב שפירסמת (ועליך אנ'לא מתפלא)את וחבריך, הוא מחאה, הוא לא בעיה שמעסיק אמור לפתור.

  • 19.

    כותרת שקרית ומעוותת (ל''ת)

    ע, 02/09/10 14:04

  • 18.

    מחר עובד מדינה לא ירצה לתת שירות לדתי זה גם יהיה חוקי (ל''ת)

    לחיים מכסף מדינה, 02/09/10 14:04

    • הלוואי אמן, שלא ינתנו שירותים לדתיים, אמן! (ל''ת)

      דוד בן ישי, 02/09/10 14:54

  • 17.

    למנוע תקציב לכל התיאטראות בארץ (ל''ת)

    למנוע תקציב לכל התיאטראות בארץ, 02/09/10 14:03

  • 16.

    החוצפה של אמנים עוברת כל גבול (ל''ת)

    יורקים לבאר ממנה הם שותים, 02/09/10 14:03

  • 15.

    די כבר עם הצביעות הפוליטית!

    מיקו, 02/09/10 14:02

    ואם היה מדובר בפגיעה באנשי שמאל, ביישובי שמאל - האם גם אז היו לבנת ואורלב עומדים על רגליהם האחוריות ''בשם הדמוקרטיה''? כנראה שלא. הם היו שותקים, אז שלא יספרו סיפורים שהם יצטרכו לערב שיקולים פוליטיים בתקצוב, הם אף פעם לא הפסיקו לערב שיקולים פוליטיים!

    • זה בדיוק הענין הם לא היו עושים זאת כי אז הם לא היו נבחרים מחדש (ל''ת)

      חכם על חלשים, 02/09/10 14:21

    • שתה מים קרים, תנוח קצת.... יהיה בסדר. (ל''ת)

      ד''ר, 02/09/10 14:55

    • ממתי פוגעים באנשי שמאל?

      ארז, 02/09/10 14:58

      הרי אתם מעל לחוק, נהנים מחסינות גורפת...

    • למה כוונתך בישובי השמאל? (ל''ת)

      יובלית, 02/09/10 15:20

  • 14.

    חרם אומנים

    רחמים, 02/09/10 14:00

    על זה אומר הנביא מהרסייך ומחרבייך ממך יצאו

    • נכון ועליך - איסטרא בלגניסתא קיש קיש קריא (ל''ת)

      דוד בן ישי, 02/09/10 14:55

  • 13.

    מלא הערכה לגוב על היכולת לשבת ולשמוע את לימור מדברת. (ל''ת)

    הרשלה, 02/09/10 14:00

  • 12.

    וזכותו של המנהל שלו לפטר אותו ! (ל''ת)

    להכות בהם בכיסם !, 02/09/10 14:00

  • 11.

    שטויות

    מעניין, ענת גוב לא נוסעת לרמת הגולן?, 02/09/10 13:58

    לא נוסעת בכביש הבקעה?, לא ביקרה בכותל? לאבגבעת התחמושת? על איזה קו היא מדברת בדיוק?

    • ירושלים ורמת הגולן סופחו לישראל ולתושביהם הערבים ניתנה אזרחות

      בן אנוש, 02/09/10 14:26

      כנ''ל לתושבי יפו עכו וחיפה.

      אריאל לא סופחה לישראל ולכן היא מחוץ לגבולות המדינה. אם יש לך בעיה עם העובדות האלה נא לפנות לממשלה.

      • מחוץ לגבולות המדינה?

        ארז, 02/09/10 14:59

        מעניין. למיטב זכרוני, הגבול המזרחי של המדינה עובר על נהר הירדן, ואריאל נמצא ממערב לירדן...

    • יא אלוהים איזו תגובה אווילית

      דוד בן ישי, 02/09/10 14:58

      אנשי הבקרה יתפנו מרצון, אין להם למה לגור שם המדינה שחכה אותם מזמן!!!

      את הכותל אפשר לפרק אבן אבן ולהעביר אותו לכפר סבא, לא יקרה כלום!

      גבעת התחמושת????? מה הקשר???? הלוואי יחזירו גם אותה - אבל בלי תחמושת - אסור לתת להם רובים!

      היא מדבת על קו הגבול בין שפיות לבין התגובה שלך.

    • היא וגידילה מסתובבים רק ברמת השרון והסביבה

      יוסי, 02/09/10 15:52

      הכי בטוח

  • 10.

    בסדר, שלא ''תעבוד בשבת'', אבל שלא תצפה לתמיכה כספית...

    רומאו, 02/09/10 13:56

    ממשלמי המיסים.גם האזרחים באריאל משלמים לה את המשכורת.בקיצור. כל אלה שלא רוצים''לעבוד בשבת''יצטרכו למצוא להם עבודה אחרת. בלאו הכי הרמה של ''השחקנים''האלה היא בתת רמה, שצריכים להגיד תודה שגם משלמים להם בעד הזבל שהם מפזרים.

    • עשינו עסק. כל אלה שאינם מוכנים לעבוד בשבת לא יקבלו מימון ממשלתי (ל''ת)

      בן אנוש, 02/09/10 14:27

  • 9.

    אלופת ההצגות

    אשה, 02/09/10 13:55

    את כל כך טובה בהצגות לכי את יש לך היכל תרבות באריאל ותני הופעה.
    באשר בלתשלום לשחקנים אני כמשלמת מיסים מממנת גם את התרבות ואני מממנת גם את סלילת הכבישים ביו''ש אז את לא יכולה להחליט בשבילי להיכן ילך כספי.
    בני שומר על המתנחלים ולמרות דעותי אני לא מתערבת בכך.
    אל תתערבי תביאי רק לקיטוב ונזק מה שאת מומחית מספר אחד.
    למשל החינוך ולאן הגענו בזכותך.

    • בני המתנחל, משרת כלוחם בגבול הצפון ושומר עלייך! (ל''ת)

      אורי, 02/09/10 14:26

      • ובנים של 200 משפחות שומרים על הישוב שלך בלבד!

        אורן, 02/09/10 21:34

        החיילים בצפון שומרים על כל המדינה!

        • מה לעשות שהוא גר ביישוב ספר ולא בתל אביב כמו איזה נמושה (ל''ת)

          תמשיך להתנקנק, 03/09/10 00:51

  • 8.

    ישראל מחרימה את המוסיקה של ווגנר, אך מעשיה גרועים מדעותיו.

    EXTRA-שמאל , 02/09/10 13:54

    אל תיללו, אתם מחרימים את מי שנוח לכם, סיגרו את כל התיאטראות כי ממילא אינכם יודעים תרבות מהיא.

  • 7.

    חוצפנים, מה אתם מנהלים איתם דיון בכלל??

    שמעון, 02/09/10 13:52

    תפסיקו להם את התקצוב ושיפנו לרשות הפלסטינית שתממן אותם!!

    • צודק, זו תגובה ציונית הולמת לטענות של כיבוש משחית (ל''ת)

      גובניק, 02/09/10 14:19

  • 6.

    להקיא מהגזענות השמאלנית. פשוט מבחיל. (ל''ת)

    האליטה קורסת, 02/09/10 13:49

    • אוי ואבוי אם זו האליטה בישראל (ל''ת)

      אליטה?, 02/09/10 14:28

  • 5.

    ענת גוב -עדיף שתהי בשקט את פולטת שטויות (ל''ת)

    גידי, 02/09/10 13:48

  • 4.

    ענת גוב: את טריפה !!

    אייל, 02/09/10 13:48

    כשתביני למה נועדה השבת - כשתביני שהפסדתם בבחירות, כשתביני מהי דמוקרטיה, כשתביני מהי ציונות , כשתביני באיזה עולם מעוות, זול, יהיר ופטטי את חיה - תשווי בין הנבלה שאת עושה לבין השבת.

    • זה אתה, לא היא,אתה בהחלט משכיל חכם נאור ומבין

      מצקצק, 02/09/10 14:18

      קשקן מה הקשר בין מצפונו של אדם ומחשבתו לכל הברברת שכתבת

      • מה הקשר בין מצפונו של אדם לעבודה שהוא עושה ומקבל משכורת

        למצקצק, 02/09/10 14:32

        מכל העם, אבל מפלה חלק מהעם שמשלם לו את המשכורת שאפילו לא מגיעה לו.

        • אתה יודע איזה חלק מהעם משלם עבור ההתנחלויות? אתה רוצה להשוות תקציבים?

          אורן, 02/09/10 21:36

          כולל תקציבי האבטחה של הישובים מול השומר המסכן שבודק לך תיק בקולנוע?

    • נכון, היא באמת מטריפה וגם שווה לגילה. (ל''ת)

      דוד בן ישי, 02/09/10 14:48

  • 3.

    דיבורים,דיבורים,דיבורים...

    אלעד, 02/09/10 13:47

    להפסיק ומיד את הסיבסודים לזבלות באלה והגיע הזמן למעשים גם מרוב רובו של העם...להחרים את ההצגות בהם מופעים אותם זבלות.

  • 2.

    בשבילי לראות את ענת גוב זה כמו לאכול חזיר ביום כיפור. (ל''ת)

    ציוני, 02/09/10 13:46

    • אל תסתכל, או שתאכל לתיאבון (ל''ת)

      בן אנוש, 02/09/10 14:28

    • אני מרגיש אותו דבר עם עובדיה יוסף, איזה קטע? (ל''ת)

      דוד בן ישי, 02/09/10 14:47

    • בון אפטיט (ל''ת)

      שף, 02/09/10 19:21

  • 1.

    לא לאיים- לעשות!!!! החרם הוא בלתי נסבל!! (ל''ת)

    אזרחי1, 02/09/10 13:43

    • אם הוא היה בלתי נסבל היינו מתקדמים לאנשהו - כמו דרא''פ (ל''ת)

      מנדלה ביץ', 02/09/10 14:05

    • מסכים. הגיע הזמן לצאת מהשטחים (ל''ת)

      בן אנוש, 02/09/10 14:29

      • יצאנו מעזה - אתה מוזמן לקפוץ שם לביקור (ל''ת)

        ריאליסט, 02/09/10 17:02

    • בדיוק! לסרס אותם! שישחקו וישתקו. שישאירו המצפון בת''א

      קובי, 02/09/10 14:29

      ויעלו לבמה וישעשעו אותנו. כי זה בכלל לא פוליטי. ממש לא פוליטי. זה לא קשור לפוליטיקה. אז מה אם הם הצביעו כאזרחים באופן דמוקרטי לצד השני, הם שחקנים שישחקו!
      עוכרי ישראל...