• 208.

    אתם החתומים מטה מטילים קלון על עם ישראת

    yosi, 09/11/10 12:08

    באמת איך אנשי רוח מתנהגים כאנשים שמנותקים למציאות האכזרית של עמם. ומחלקים סיסמאות נבובות מתוכן.והם עושים את זה בעקשנות של טרוף חושים.אין לאנשים האלה אלוהים.יתכבדו הלוו ויבואו לשדרות, אם בכלל יודעים איך מגיעים לשם, יראו חולים פוסט טראומטים שהמילה סקאד וצבע אדום מביאה אותם לידי השתוללותיתכבדו הללו ויבדקו שיראל יצאה מעזה. מה מונע מעזתים לנהל אורח חיים נורמלי? אם לא שנאה לעמינו ומטרתם האחת לסלק אותנו לאירופה במקרה שלי לאסיה

  • 207.

    לפחות יש גם אמנים שבאים לאריאל דווקא בגלל

    ---, 08/11/10 14:55

    זה. כל הכבוד להם!

  • 206.

    הימין המגיב ''החלק הגס והפרוע''?חחח...פשוט פושעים-אין מילה אחרת (ל''ת)

    הימין הזה הוא פלג של החמאס-חיזבאללה אותו רפש, 21/09/10 17:22

  • 205.

    מי שמחזיר את השימוש בחרמות לשיח הציבורי המודרני,

    אורה, 05/09/10 12:23

    הוא זה שמלבה שנאה.סובול - לא מתאים לך. בוודאי שלא לשלישית הסופרים שמתפקדת כקול המתיימר לייצג מוסריות, צדיקות והגינות. ככה לא מתנהגים.

  • 204.

    האם היהודי כולו הוא עם הרוח ולא רק אתם- מיעוט נתמכי המדיה השמאלנית (ל''ת)

    מצאו להם תואר: ''אנשי רוח''., 05/09/10 10:17

  • 203.

    כל הכבוד. גברים אמיתיים. צריך להגיד את האמת: ההתנחלויות מכשול לשלום! (ל''ת)

    מפוכח, 05/09/10 09:02

  • 202.

    אהבתי את תגובה 200 (ל''ת)

    עדי, 03/09/10 16:02

  • 201.

    אין לתת משקל יתר לדעותיהם של בינוניים כעוז, יושוע וגרויסמן

    תנו להם לדבר, הם לא שוים הרבה., 02/09/10 15:46

    מהי גדולתם? כתיבת רומאנים באיכות בינונית ומטה? האם זה עושה אותם מבינים יותר? נעלים יותר? מוסריים יותר?

    בעבור ימי דור אחד או שניים, איש לא יזכור אותם.

  • 200.

    אם אני קוראת ספר של גרוסמן בדרכי לאריאל זה תקין או לא? (ל''ת)

    יעל, 02/09/10 15:44

    • אם את עילגת ימנית פשיסטית אתנוצנטרית ההתחכמויות שלך לא מעניינות (ל''ת)

      התחכמות זולה מיפלטם של הבורים, 21/09/10 17:25

  • 199.

    מצטערת שיש לי ספרים של גרוסמן (ל''ת)

    כי מסתבר שאני לא מספיק טובה בשבילם, 02/09/10 15:43

    • צודקת! (ל''ת)

      שירה, 03/09/10 16:00

  • 198.

    דתיים פנטיים

    p, 02/09/10 15:30

    1. סופרים ומחזאים יקרים, אין ספק הרווחתם מהספור כסף טוב. יקנו אותכם יותר בחו''ל. שאפו על המקוריות בפירסום.
    2.סביר להניח שאתם בקיאים בהסטוריה היהודית ומי עשה ועושה חרמות בעם ישראל. רק לשם תזכורת קלה- מי החרים את שפינוזה?מי החרים את החסידות? מי כיום בארץ עסוק בהחרמות מלבדכם, מי אם לא החרדים הקיצוניים ואנשי מאה שערים.כלומר כל הדתיים הפנטיים.
    ואכן זה מה שאתם, ומוטב שתיסתכלו במראה, אתם כאלה,דתיים פנטיים, מלאי אגו, בני דת השמאל הקיצוני. עצוב, עצוב....

  • 197.

    חבורה של אפסים! אני מחרימה אתכם!! (ל''ת)

    בושה וחרפה! כמה נזק השמאל הקיצוני עושה למדינה!!!, 02/09/10 14:27

  • 196.

    עוז יצטרך לזחול יותר נמוך אל הריצפה אם הוא רוצה סיכוי לזכות בפרס הנובל (ל''ת)

    אלכס, 02/09/10 14:04

  • 195.

    רש''פ עצרה 250 פעילי חמאס בעקבות פיגוע במתנחלים - אמנים החרימוה!

    קנו, גם אתם, מנוי בהיכל התרבות באריאל, 01/09/10 16:47

    ומה תעשו , אמנים יקרים, אם הרש''פ תסכים בהסדר להשאיר את אריאל בריבונות ישראלית?
    האם תלכו להפגין ברמאללה, נגד בגידתו של אבו מאזן, בחזון הלאומני של פשיסטים פלסטינים?!

  • 194.

    למען האיזון

    רפול, 01/09/10 00:05

    הם יכולים להופיע הערב בכפר בני נעים בדרום הר חברון לחגוג את הצלחת השותפים שלהם

  • 193.

    עמוס עוז

    מפיק הסרט מיכאל שלי, 31/08/10 23:51

    עמוס למה אריאל ?

    לך על החרמת ירושלים ואז בטוח פרס נובל לספרות ינחת אצלך. יחבקו אותך שם.

    שלומי כהן, שמצטער שהיה מפיק הסרט מיכאל שלי.

  • 192.

    אןתו שמאל שדחף להסכמי אוסלו ולמותם למעלה מ 1600 אזרחים ממשיך באותה איו

    יוסי צ, 31/08/10 23:42

    אין סוף לצביעות ולאיולת של השמאל

  • 191.

    גרוסמנים מנוולים.עמ ישראל חי (ל''ת)

    mishiko, 31/08/10 23:39

  • 190.

    הזוג ההזוי ממשיל להשמיע לנו דברי הבל מאז ימי אוסלו העליזים (ל''ת)

    קול שפוי, 31/08/10 23:35

  • 189.

    טוב שנשמעים קולות מוסר ושלום מישראל ולא רק קולות שנאה כשל הרב עובדיה (ל''ת)

    יגאל בת ים, 31/08/10 22:50

  • 188.

    פוסט-ציוני תומך באנטי-ציוני. מה החידוש? (ל''ת)

    שמואל, 31/08/10 22:36

  • 187.

    שמשהו ימציא חתימה אוטומטית למה שיטרחו ? (ל''ת)

    קר, 31/08/10 22:17

  • 186.

    עם כל הכבוד

    הירוקה, 31/08/10 22:03

    התיאטראות מסובסדות ע''י המדינה, ולהתכסות באיטלה של חופש הביטוי זו קלישאה עלובה. פשוט לירוק לבאר שממנו הם שותים, עם זאת! שהימין יסתום את הפה. המיליארדים שמי כבר סופר שהלכו להתנחלויות מאז 67 נזרקו ע''ח משלמי המיסים, שלא לדבר על הדם שנשפך ועוד ישפך בגלל הימין וההתנחלויות האלה. אז עם כל הכבוד שאין לי לאף אחד מהם, שישתמו כולם את הפה!!!

  • 185.

    הדה-לגיטימציה לישראל- מתוכנו!! (ל''ת)

    si, 31/08/10 20:33

  • 184.

    התשובה האפקטיבית למחרימים לא לצרוך את מרכולתם. (ל''ת)

    אני, 31/08/10 20:29

  • 183.

    ''אנשי רוח''? המון רוח, סתם טכנאי כתיבה ולא מי יודע מה, כמה ספרים כולם ב

    איציק, 31/08/10 20:28

    ביחד מכרו?

  • 182.

    להפסיק לקנות את הספרים של המנוולים הללו-עוכרי ישראל.

    אבוחצירא אילן, 31/08/10 18:54

    ואת המרצים - לפטר במקום - שיילכו ללמד באוניברסיטת ביר זית את הערבים על כבוד האישה.

  • 181.

    רק שדובי גל..לא יצטרף..זה ישבור אותי לגמרי (ל''ת)

    ימני מוטרד., 31/08/10 18:52

  • 180.

    חבורת שמאל קיצונית שמקבלת גיבוי מחבריהם לדיעה בתיקשורת נזונים משינאה (ל''ת)

    עצמית עד שהוציאה אותם מדעתם.עונש טוב שמגיע לכם, 31/08/10 18:28

  • 179.

    מדינה דמוקרטית - יש להחרים את הסופרים שעושים רוח

    רונן, 31/08/10 18:26

    אכן השלטון והתרבות הנם דמוקרטיים, כל אדם יוכל לפעול במסגרת החוק כעולה על רוחו.
    יש לזכור שיש את ''האבל'':
    1) השחקנים מתפרנסים ממיסים שאני ואתם משלמים - יש לעצור את התמיכה בתיאטראות הסרבניים.
    2) רצוי לעצור תמיכה בשחקנים הסרבנים - באם יש תמיכה ישירה כזו.
    3) התיאטראות יכולים לפטר שחקנים סרבניים.
    4) מציע לבטל מינויים לכל התיטראות ובוודאי להצגות בהם משחקים שחקנים סרבניים - מדוע שנפרנס אותם?
    5) לא לרכוש ספרים של הסופרים התומכים בסרבנות - לפגוע להם בפרנסה.
    6) כל אחד יוסיף הצעות נוספות כהבנתו.

    כל האמצעים הללו דמוקרטיים ומותרים, אלא שהם עובדים מהצד השני ובדיוק באותו האופן.

    שיהיה לנו - העם היהודי בהצלחה מול דמוקרטיים הזויים.

    שנה טובה
    רונן

  • 178.

    איזה כיף, מלחמת אזרחים בקרוב.... (ל''ת)

    יוסי, 31/08/10 18:14

  • 177.

    מה החידוש, אלה אותם אנשים בדיוק שחותמים על כל עצומה אנטי-ישראלית

    יאל, 31/08/10 18:13

    הבוקר הייתי מודאג, כי לא הזכירו את א.ב. יהושע. כעת אני רגוע, כי הוא שם.

  • 176.

    מיעוט זניח בעם. הרוב שפוי ויציב (ל''ת)

    ריקי, 31/08/10 17:41

  • 175.

    כל הכבוד גם לכם!!! (ל''ת)

    דוד, 31/08/10 17:41

  • 174.

    הם לא אוהבי ערבים, הם יותר שונאי יהודים. יותר ערבים מהערבים.. (ל''ת)

    אבי, 31/08/10 17:41

    • אתה טועה-הם מהסוג שאם יביאו להם שכן ערבי הם יעברן דירה.הכל תאורתי אצלם (ל''ת)

      אבי, 31/08/10 18:32

  • 173.

    הלך העורב אצל הזרזיר ... זה נבלה וזה טרפה. כולם נגד העם היהודי (ל''ת)

    ששון, 31/08/10 17:40

  • 172.

    עובדים בשיטת הסלאמי.כל פעם הם יחרימו בגלל סיבה אחרת. (ל''ת)

    הארטיסט, 31/08/10 17:28

  • 171.

    מזכירה את הכדורגלנים מישראל

    נבחרת השחקנים, 31/08/10 17:06

    ולא את שחקני הכדורסל

  • 170.

    לכל הטוקקיסטים הימנים

    עמי-חי, 31/08/10 17:05

    אין לכם בושה להתייחס ליוצרי התרבות העברית העשירה, לגאוני דורנו אמנים בתחומם, כאל אויבים שאינם מבית??
    זה מעשה של עוכר ישראל יותר משל אדם שבצו מצפונו לא משתף פעולה עם כיבוש שמשחית את הנפש היהודית.
    תתאפסו על עצמכם ומיד. 

    • יוצרי תרבות?

      טוקבקיסט מרכז, 31/08/10 19:57

      גאוני דור? אמנים גדולים? יוצרי תרבות?

      חבורה של בינוניים. אמנים ויוצרים בינוניים למדי.

      מיוצרי התרבות העברית: ש''י עגנון, נעמי שמר, ועוד ועוד ועוד. אף אחד לא מרשימת העלובים.

      • תגובה

        ---, 08/11/10 14:54

        ברור שש''י עגנון ונעומי שמר לא ברשימה... הם מתים! ואי אפשר לומר שדויד גרוסמן, א.ב. יהושוע ועמוס עוז אינם סופרים גדולים, הייתם אומרים זאת בעצמכם לולא היו בעד החרם.
        סופרים גדולם - אכן. גאוני הדור - אני כבר לא בטוח, וגם אף פעם לא חשבתי שהם גאונים. אנשי תרבות? ברור שלא. המעשה שלהם היה טיפשי אלה אם כן הם רוצים להתחנך לוועדת פרס נובל, אבל מגעיל ואגואיסטי הוא בטוח היה.
        המתנחלים אינם אשמים בכל. מי ששלחה אותם לשם היא מדינת ישראל. נכון, אז יש מתנחלים שרוצים עוד שטחים - אבל זה לא אומר שכל המתנחלים (כולל אלו שומרי החוק) צריכים לקבל עונש. לא מספיק שהם גם ככה סובלים? ומה לעשות, אדם נקשר למקומו. יש כאלה שכבר שנים רבות גרים שם.
        אני לא ימני מאוד ואני לא מגדיר את הסופרים הללו כאובי עמנו -אבל תודה לאל, יש לי טיפת שכל וטיפת היגיון בראש כדי להבין שהמעשה הזה היה פשוט אגואיסטי ברמות. אני לא חושב שדויד גרוסמן, א.ב. יהושוע ועמוס עוז מטומטמים, הם חכמים מאוד אפילו, אבל משום מה הפעם נפל להם איזשהו בורג. הייתי שמח שלמוע אותם חוזרים בהם, ואת כל האמנים האחרים, ומודים כמה זה היה מעשה שפל. זה לא היה מתבתא כחולשה.

    • הבושה היא של אויבי ישראל, לא שלנו והם לא ממש גאונים. קישון ואצ''ג היו ג

      איציק מהמרכז, 31/08/10 20:29

      גאונים, גם ש''י עגנון, לא הם.

  • 169.

    נוער הגבעות של הסמול

    ירושלמי, 31/08/10 17:05

    גם הם עושים מהמותן ולא חושבים
    מי אמר ששחקן או במאי או סופר- ובטח ובבטח העלובים מישראל שווה במשהו שדעתו תשמע בכלל

  • 168.

    עם האמנים הצדק והדמוקרטיה

    דורון, 31/08/10 16:59

    כמו לא פעם בהסטוריה האנושית אנשי התרבות אמונים על הצדק והמצפן. זהו מעשה פשוט של חיזוק הדמוקרטיה, עוד לפני דעה כלשהי על השלום.

  • 167.

    מיכל

    חזקו ואמצו, 31/08/10 16:56

    השמאל והשפיות עוד פועלים בלב הציבור בארץ. כמה טוב לראות. יישר כוחם של אנשי הרוח, השפה והתאטרון!
    מרגש.

  • 166.

    ובינתיים האויב משפשף ידיו בהנאה

    רבקה, 31/08/10 16:48

    מיעוט שבמיעוט עוכרי ישראל גורמים נחת כה רב לאוייב
    הנה התחילו מלחמות היהודים
    אם היה כאן מנהיג אמיתי שלא פוחד מהשמאל על כל שלוחותיו והיה עושה כאן סדר אפשר היה להאמין שמדינת ישראל תשכון לבטח

    • מאמי,

      יהודיה גאה, 31/08/10 17:08

      איזה מדינה בדיוק תהיה פה?
      האויב לפעמים הוא מבית, קוץ שלא נותן לעם לחיות בשפיותו. אפשר לחיות בהכחשה אבל ההתנחלויות לא עוזרות הן מסרטנות.

  • 165.

    כל כאלב בי גי יומו

    רונית, 31/08/10 16:39

    כשהאולמות ישארו ריקים נדבר שוב

    • כשנהיה מדינת אפרטהייד נראה מי יילך לתאטרון (ל''ת)

      בנימין, 31/08/10 17:00

  • 164.

    האומנים פשוט מפחדים לסוע לאריאל כי הם מפחדים מפיגועי ירי (ל''ת)

    ה ם מ פ ח ד ייייייייייייי ם, 31/08/10 16:34

  • 163.

    בעזרת השם השמאל יפסיד (ל''ת)

    יאיר, 31/08/10 16:07

  • 162.

    הנייר שדוחפים לנו המולים של גרוסמן ועוז לא הופך אותם לטובים יותר (ל''ת)

    ממוסכניק מהנדס או אחות בבית חולים=אז למה שנקשיב..., 31/08/10 15:52

  • 161.

    סובול! הרפש הפוליטי שהוא אתה, לא משתקף בטוקבקים, אלא במראה! (ל''ת)

    טוקבקיסט ירוד פרוע וגס, 31/08/10 15:45

  • 160.

    להפסיק לאלתר לשגר את האנשים האלה על חשבון המדינה לייצג תרבות בחו''ל!

    נושכי היד המאכילה!, 31/08/10 15:42

    כפיות טובה למופת!

  • 159.

    רואים? השמאל לא באמת בעד לדבר עם האויב

    גל א, 31/08/10 15:29

    זו סתם ססמא ריקה, הצדקה לשיחות הכניעה הקטלניות שלהם. ממשלת שמאל = מלחמה. ממשלת ימין = שלום.
    עובדה.
    ועכשיו נותר רק לחשוב, איזו עוצמה של שטיפת מח מופעלת על האזרחים כאן, שהם עדיין חושבים שהשמאל זה מחנה השלום?

  • 158.

    ג ורג אורוול : ''אדם פשוט אינו יכול להיות כה שוטה''... (ל''ת)

    רונן, 31/08/10 15:26

  • 157.

    להפגנה נגד ניסויים בחתולים הגיעו הרבה יותר אנשים מאשר לכאן אבל מה לעשו

    ג, 31/08/10 14:58

    להפגנה נגד ניסויים בחתולים הגיעו הרבה יותר אנשים מאשר לכאן אבל מה לעשות, אלה הרי הם חביבי המדיה. אלה הרי הם שמות מותגים.
    בעיתון הארץ כתבו שהגיעו 300 איש !!! יה!!! שלוש מאות איש. ואילו בידיעות כתבו שבאו רק 150. ואיזו המולה ואיזה שאון.
    אםהמדיה הייתה שותקת לא היה שום ערך להפגנה שלהם ולחתימות שלהם.
    שמר עמוס עוז יתמוך בשחקנים מתמלוגי המיליונים של התרגומים שלו באירופה איסלמבאד ששואבת עוז ואליבי מכתביו על כניעתה לאיסלם ולנפט.

  • 156.

    לעשות דה-לגטמציה לישראל זה לעשות דה לגיטמציה ליותר מחצי מהיהודים בעולם (ל''ת)

    זאת אנטישמיות לכל דבר, 31/08/10 14:44

  • 155.

    זו הדרך המהירה ביותר בה האפסים מהסמול מתפרסמים באופן מיידי (ל''ת)

    מענית, 31/08/10 14:34

  • 154.

    מחרחרי מלחמה למרות שויתרנו על 98% הם ממשיכים ועוזרים לחמס . (ל''ת)

    חלאות וסכסכנים, 31/08/10 14:25

  • 153.

    תגובה 95 - חודרת ללב העניין (ל''ת)

    מומלץ לכולם: ימנים ושמאלנים, 31/08/10 14:09

  • 152.

    אמנות היא משהו שאמור להיות מעל לפוליטיקה

    אני, 31/08/10 13:41

    כל כך חבל שאמנים ומרצים שהם אנשי רוח לוקחים ''צד'' בפוליטיקה שלנו.
    זה הזמן לאחדות כל המנויים של כל התיאטראות בארץ - אשר אין להם ''צד'' במלחמה הזו ובמיוחד אלה שגרים מעבר ל''קו הירוק''לבטל את המנוי.
    הרי פרנסת השחקנים היא גם מאיתנו.
    לא זו הדרך להביא ''שלום'' על ישראל.
    ראה מקרה פינוי, ימית, פינוי גוש קטיף וכ''ו.

  • 151.

    שני זקנים לא חכמים כמו בחבובות (ל''ת)

    זיו, 31/08/10 13:40

  • 150.

    קשקשנים רודפי פירסום

    שרון מירושלים, 31/08/10 13:32

    מדהים שלמען כותרות באמצעי תקשורת זרים
    מוכנים אנשים אלה למכור מולדתם ובני עמם
    הם מזינים יסודות אנטישמיים באירופה
    הממומנים על ידי גורמים ערביים המדכאים אזרחיהם

    • המדיה נותנת להם כותרות. המדיההופכת אותם למותגים. בלי המדיה הם אפסים (ל''ת)

      ג, 31/08/10 14:59

  • 149.

    כל הכבוד חזק ואמץ

    דוד בן ישי, 31/08/10 13:27

    תודה לאל שסוף סוף מוכנים אומנים להחשף ולשלם מחיר עבור דעותיהם.

    חיזקו ואמצו!!

    • מה לבוהמה (אמנים) ולפוליטיקה ? ? ? (ל''ת)

      זלמנוביץ ישראל, 31/08/10 13:43

  • 148.

    מי בכלל קורא את ספרי המיינסטרים שלהם????? (ל''ת)

    חוחית, 31/08/10 13:25

    • באירופה קוראים את התרגומים. שהסופרים יממנו את השחקנים.לאאנחנו!!!!!!!!! (ל''ת)

      דעו לכם שעמוס עוז מיליונר, 31/08/10 15:07

  • 147.

    שסובול יסתכל במראה ויראה מי הוא, כי הוא שכח מי הוא!! (ל''ת)

    יעלי, 31/08/10 13:18

  • 146.

    אמנים אולי - אך עוכרים בטוח

    חן אדון , 31/08/10 13:09

    הכאילו הומניות שלהם על חשבון חיי אדם ישראלים - כבר הרבה יותר ממעצבנת.

  • 145.

    למה צריכים לפרנס עלוקות כמו סופרים ושחקנים על חשבוננו?

    אלדו, 31/08/10 12:58

    שילכו לעבוד עבודה יצרנית שתכניס ערכים לביתם ואולי רק אז הם יבינו שהחיים שלנו קשים גם בלי כל ההגיגים המזוייפים שלהם.

  • 144.

    על מה הרעש?

    דורון צדקה, 31/08/10 12:51

    זה בכח מקרה אומנות ברמה ''0'' , ורמתה לא מצליחה להתרומם מאז קום המדינה.
    הנושאים מקוממים, הזדהות רעיונית עם הגרועים שבאויבינו, משחק מאולץ, תפאורה שלא קיימת, השחלת דיעות סיטונאית וחוצפה אין סופית.
    חברייה לא יקרה כלום אם יוותרו. זה לא בנפשינו.

  • 143.

    ואו איזו הפתעה!!גרוסמן וחבר מרעיו ההזויים תומכים?!תמיכתם גורעת ולא מחז (ל''ת)

    dodel, 31/08/10 12:49

  • 142.

    עוז הזייפן של המדינה, יהושוע שעל פי עדותו הוא חולה נפש וגרוסמן

    בנקוצץ, 31/08/10 12:39

    התמים ממש לא מעניינים ולא צריכים לעניין איש.

  • 141.

    כל הכבוד על דברים נכונים ואמיצים!!

    אוהד, 31/08/10 12:14

    הכיבוש-אסון לכולנו!

    • ואם לא שכנענו אתכם בבחירות, נעשה את זה בכוח! (ל''ת)

      אוהד, 31/08/10 12:38

    • אין כיבוש.. זה אסון רק לשמאלנים.. עובדה.. אתם 2.5% מהעם

      זיו_! , 31/08/10 12:42

      מיעוט זניח וחסר משמעות

    • כולנו מסכימים שכיבוש הוא אסון, והשיזוף מסרטן, והמוברגר רע לבריאות...

      זלמנוביץ ישראל, 31/08/10 13:18

      אבל מה לעשות, כך נוצרה ופועלת האנושות:

      האשורים כבשו את הבבלים,
      האמריקאים כבשו את האיניאנים...
      האנגלים כבשו את האיפריה העותומנית...

      או שאתה כובש או שאתה נכבש... עכשיו תחשוב לעצמך אם יכולת להגיב היום, אם הערבים היו מצליחים לכבוש אותנו במלחמת ששת הימים...

  • 140.

    להחרים אותם!

    יצחקי, 31/08/10 12:12

    לא נורא ,הם יחרימו את אריאל ונחנו נחרים אותם .לא לקנות את הספרים שלהם!

  • 139.

    אני מבטל את המנוי בהבימה

    אייל, 31/08/10 12:10

    חבורה של צבועים/בוגדים שרוצים לראות את המדינה הופכת לרב לאומית.
    שילכו להופיע אצל החברים שלהם מהחמאס

    • הלו תיש הבימה זה לא בלומפילד,חדל לאיים! (ל''ת)

      כבשה שבחיי ל תיתן לאייל, 31/08/10 12:58

    • אייל(או שמא תיש) התבלבלת!הבימה זה לא הבמה המרכזית בהופעה של נרקיס. (ל''ת)

      איילה שבחיים לא תיתן לאייל הזה, 31/08/10 12:59

  • 138.

    מעניין מה נתן בשבקין חושב... (ל''ת)

    נגד הרוח, 31/08/10 12:07

  • 137.

    המכתבים הצעקניים האלו אינם אלא קרקור תרנגולות בלול.

    ASCH , 31/08/10 12:02

    העם עם ההתיישבות בשטחי המולדת ההיסטוריים. העם אינו מאמין ב''שלום'' ולא חושב שמתהליך השלום ייצא שלום. זה נבחן ונבדק פעם אחר פעם בסקרים ה-אמיתיים. בכלפי.

    שם זה כבר לא מינה צמח. שם זה התכלס.

    והתכלס הזה מראה שמפלגות השמאל ודעות השמאל נמצאים במדרון קריסה מתמדת.
    מפלגת העבודה התחילה את אוסלו ב1992 כשבאמתחתה 30 עד 40 מנדטים. מר''צ- 12 מנדטים. היום- לעבודה יש בקושי 12 ומר''צ כנראה שתיעלם בבחירות הבאות.

    מה שנשאר- רק הפקולטות למדעי ה''רוח'', ו''מכתבי אומנים'' שלא מזיזים כלום ולא משפיעים על אף אחד, רק ממאיסים את השמאל על העם יותר ויותר.

    • אני אוהד את דבריך - אך למרבה הצאער ציפי לבני מנסה להגשים את רעיונותיה

      בנקוצץ, 31/08/10 12:41

      של שולמית אלוני כך שלצערי הסמול האנטי-ציוני עדיין חי ןבןעט

    • דמגוג, ממציאן של עובדות סרק.

      אריק ג., 31/08/10 12:49

      יאלהה,לבטל מיד את מדע הסטטיסטיקה כי האש''ך כתב שהוא לא רוונטי (וגם בכדי להראות לך שכל אחד יכול להתמדגג כשבא לו).

      • לא ברור על מי אתה כועס, הנתונים שהביא ASCH הם מדויקים !

        זלמנוביץ ישראל, 31/08/10 14:10

        לימין יש היום 65 ח''כ + לפחות עוד 5 מקדימה עם דעות ימניות, וסה''כ כ 70 ח''כ ימניים !

        אם ניקח בחשבון שפעם היה ההיפך, המסקנה של ASCH היא מדוייקת: בתהליך איטי אבל קונססטאנטי רוב העם הפסיק להאמין בתהליך ה''שלום'' המדומה:
        אנחנו נתנו להם אדמה, שלטון עעצמי, נשק, כסף והם נתנו לנו כבר יותר מ 2000 קורבנות ''שלום'' ודה-לגיטימציה לקיומינו בכל העולם.

        מאחר ואנו לא נוצרים אדוקים - המושיטים את הלחי השניה... רוב העם הפסיק להאמין ב''מהלכי השלום'' - שרק פוגעים בנו.

  • 136.

    עדיין בשלב ההתגוששות ..

    GREEN, 31/08/10 11:58

    הקו הפוליטי של עמוס עוז ודווד גרוסמן ידועים.
    שניהם מגדירים עצמם כציונים.מר גרוסמן שכל בן (הי''ד) במלחמת לבנון ה-2,שדרך אגב,לא מת באוהלה של תורה.
    אך התפיסות שלהם נאיביות ויותר מהוות משאת נפש למה שכבר לא ניתן להשיג.
    באחד מספריו הביא עמוס עוז משל למאבק בין ישראל לפלסטינים(והעולם הערבי).כ-2 מתגוששים הנאבקים עד מותם המשותף,והציע את הפשרה של חלוקת הארץ כסוף למאבק שיביא בסופו של דבר אסון על כל הצדדים.
    אך מסתבר שאנחנו עדיין בשלב ההתגוששות ועמוס עוז רוחו רפתה וחוסר הסבלנות שלו
    הביאו אותו למורך לב, שפלות רוח והתרפסות לאויב.

  • 135.

    ומיליונים נוספים שלא יודעים או חוששים להביע את דעתם (זה גם לא פופולרי)

    אריק ג., 31/08/10 11:57

    מליונים שקצה נפשם בכיבוש וההתנחלויות חוששים שיצביעו עליהם באצבע ויגידו ''הסמולן'' או במקרה הטוב ''השמאלן''.
    זה לא ענין פרטי בין השחקנים להיכל התרבות באריאל.
    זהו ענין ציבורי רחב שבין אוכלוסיה של יותר ממחצית לבין הסיפור המתמשך ושצריך להסתיים.
    שותפים לו מליונים מכל שכבות האוכלוסיה, משרתים בצבא ואזרחים מן השורה למיניהם.
    די עם הבלוף של תוצאות הבחירות. הציבור לא בחר בהשארות בשטחים, עובדה שמפלגות השטחים הנן מיעוט מבוטל.
    הזרם העקרי בציבור הישראלי רוצה בשלום ומוכן לשלם מחיר וויתורים נכבדים למען עתיד שליוו ולא לוחמני,וכל הסקרים מוכיחים זאת.
    חבל שהקריאה יצאה דווקא מאנשים שבמחלוקת, אבל מישהו הרי צריך היה לשאת את נס ההובלה.

    • על איזה מליונים בדיוק אתה מדבר? על אותה 2.5% של שמאלנים?

      זיו_! , 31/08/10 12:43

      השמאל הוא פסיק קטן..2.5% מהעם.. אתם מליונים??
      אולי עשרות בודדות

    • אכן קצה נפשם של מיליונים בכנופיות האנטי ציוניות שהשתלטו על התקשורת

      מדיר רגליו, 31/08/10 12:45

      האקדמיה ובתי המשפט - כמו גם התיאטרון והקולנוע הישראלי.
      נמאס לנו המיליונים לממן את אויבינו ואת המשרתים אותם - במאים אנטישמים ופרופסורים תומכי טרור.

    • בדיוק! די עם הבלוף של הבחירות!

      שמאלן דמוקרט, 31/08/10 12:45

      בחירות? בואו נבטל את זה, סתם בזבוז כסף...
      אולי נמנה את עמוס עוז לדיקטטור וזהו?

    • מיליונים!!!!! ענק :)))))))

      סאטירה במיטבה, 31/08/10 12:48

      וביחד עם אנשי המאדים שגם רוצים לצאת מהשטחים זה כבר ביליונים!!!!
      וגם הקליגנונים נגד הכיבוש!
      ואלוויס!
      וביגפוט!
      ודארת' ויידר!

    • אם נספור ביחד נגיע ל 65 ח''כ מהימין + כ 5 מקדימה וביחד כ 70 ח''כ...

      זלמנוביץ ישראל, 31/08/10 12:56

      בבקשה: ליכוד 27, ליברמן 15, ש''ס 11 דתיים +חרדים 8, האיחוד הלאומי 4 = 65 חכים

      ועליהם אפשר להוסיף לפחות 5 ח''כ הקדימה וביחד כ-70 ח''כ המהווים כ- 80% מהציבור היהודי !

      בטח לך יש לך נתונים אחרים המוכחים את טענתך (השמאל תמיד יותר אינטלגנטי...)

    • מעניין איפה המיליונים האלה בבחירות? הרי אז הם יכולים

      אובייקטיבית, 31/08/10 13:16

      להביע את דעתם האמיתית.
      השמאל התכווץ ואפילו אולם חתונות קטן הוא בקושי מכיל, אך בצעקות הוא פשוט אמן.

      • ואם תצעקו שבע פעמים אותו הדבר תשנו את העובדות.

        אריק ג.משועשע, 31/08/10 13:57

        אתם הופכים את לענין של שמאל ימין ובצדק מבחינתכם- כי אכן הימין זכה בבחירות.
        ואני טוען שזה אינו ענין של מיקום על המפה הפוליטית.
        בלי קשר לבחירות שבהן אכן ישנה חלוקה ברורה לימין שמאל עפ''י המפלגות ומציעהן, רובו של העם ושחלקו אכן בימין כהגדרתכם,
        מוכן להחזיר היום ''אד הוק'' את רוב השטחים בתמורה לשלום, אם רק היה ניתן לו.
        כל סקר מכל כיוון מוכיח זו.
        מדובר בהתפלגות שחוצה מפלגות ושכבות סוציואקונומיות.
        אגב, זה גם יקרה ודי בקרוב, למרות צעקות ה''ימין ימין'' ו''נצחנו נצחנו''.
        מן הסתם תנצחו גם בבחירות הבאות, ובמקביל תפנה הממשלה שתבחר בקולותיכם הימנים את רוב ההתנחלויות, מאחזים ושאר מריעין בישין.
        האמת?
        מאחל לכם להמשיך ולנצח. אחרי הכל השטחים שישראל החזירה מאז ועד היום הוחזרו ע''י ממשלות הימין (לא שהיתה אי פעם ממשלת שמאל, השמאל הישראלי קטן ולא מסוגל להרכיב ממשלה).

        • לאריק ג.שעשוע, האמת ששמאלנים תמיד היו בספירה משלהם

          זיו_! , 31/08/10 15:04

          אתם עדיין בטוחים שאתם מליונים/רוב במדינה, אתם מאוד בטוחים שאתם בשלטון, אתם ממש בטוחים שלמרות שקיבלתי יריקה לפנים הרוב בפנים ממש אוהב אתכם..אתם הכי בטוחים שבבחירות הבאות כולם יבחרו בכם והכי בטוחים שנפנה התננחלויות
          לא יקרה.
          העם כבר לא מוכן לאכול את ''שלום של השמאל''
          בחרנו ימין ואם הוא לא יתנהג מספיק ''ימינה'' אנחנו נביע את דעתינו:).. אתה יכול להמשיך לדאוג.. אריאל לא תוחזר

          • זיו תודה. אני מבין את שטתך הבדוקה והידועה של חזרה על אותו בלוף

            אריק ג. משועשע עוד יותר, 31/08/10 16:22

            זו אבן יסוד בדמגוגיה.
            תמשיך לצעוק ''ימין שמאל'' ואני אמשיך בטענתי המדויקת והנכונה שהנכונות להחזיר את רוב השטחים חוצה את כל המפלגות ואת כל שכבות העם וקבלה לסה בטוי בכל סקר אפשרי.
            נו, כתוב שוב ''ימין שמאל'' (או אחד מחבריך לעט). לא יהיה לזה סוף ורק תתעייף, תאמין לי.
            באשר לאריאל. אשרי המאמין.
            ולמה שארצה שיחזירו ישוב הנקרא על שמי (אריק=אריאל, במידה ושכחת)...

            • אריק היקר, דמגוגיה זאת המחלקה הסגורה של שמאלנים.

              זיו_! , 31/08/10 18:36

              אם טענתך היתה מדוייקת. הייתם אתם 80% ואנו היינו 3%
              אין לכם רוב.. אתם מיעוט זניח וצווחני וזה שאתה מנסה להמשיך במנטרות השחוקות של השמאל מלפני עשרים שנה כאילו שהן עדיין רלוונטיות היום זאת בעיה קשה שלך אישית:)
              היות ובאמת קשה לך היום, אתה השמאלני התורן פה אני אעזור לך

              1. אף אחד לעולם לא יסכים לחלק את ירושלים מלבדכם
              2. אף אחד לעולם לא יסכים להחזיר את רמת הגולן מלבדכם
              3. את רוב שטחי איו''ש איש לעולם לא יסכים להחזיר מלבדכם..
              4. נעשה לך הנחה. .נפנה כמה פחונים ונקרא לזה פינוי.
              השורה התחתונה ברורה.
              הספיקו לנו כמעט עשרים שנה של ''קורבנות שלום''
              לא עוד

              • עכשיו זה ממש מצחיק.

                הפכת את ביבי לשמאלן., 31/08/10 19:30

                יודע למה?
                כי הוא עומד לבצע את רוב הדברים שלטענתך ה''שמאל'' מעונין לעשות.
                ובדרך גם הפכת את עמך ישראל לשמאלנים, עפ''י שיטתך.
                בידידות,
                אריק ג.

    • אריק מתכוון למיליונים כיוון שהוא סופר את כל הפלשתינאים האירנים הירדנ

      רונית, 31/08/10 16:54

      הסורים וחיזבללה חחחחחחחחחחחחחחח

  • 134.

    מחרימי אריאל = כנופיית מופרעים שחום הקיץ והלחות

    k-300, 31/08/10 11:51

    עירערה אותם והוציאה מהם בפעם המי יודע את כל הסחי והרפש שבאישיותם העלובה.
    לכו לכם לאלף אלפי עזעזל (לג'נין או עזה למשל) וחיו לכם בנועם בחברת אנשים כמוכם.

  • 133.

    יהשע, גרוסמן ועוז-אחד כנגד כל מנדט של מרצ...

    שלשה מי יודע?, 31/08/10 11:37

    שלשה מי יודע? שלשה אני יודע!
    שלשה מנדטים!
    שתי מדינות!
    אחד הכיבוש, הכיבוש הכיבוש הכיבוש הכיבוש שבשמים ובארץ.

  • 132.

    רוח עיוועים אם רוח פרצים או רוח ונשיאים וגשם אין. (ל''ת)

    מיהם אנשי הרוח, 31/08/10 11:08

  • 131.

    חרמות

    בני, 31/08/10 11:04

    אין חדש תחת השמש,סיבה ל''מסיבה'' לכל ''חובבי ציון'' להביע את שנאתם לאנשים ששונים מהם בהשקפתם,הם שוכחים מי ממן אותם,מי מגן עליהם (הרי חלקם משתמטים משרות צבאי).
    שילכו ויקבלו את תמיכתם מהגורמים האנטי ציוניים ויעזבו אותנו במנוחה.
    אולי באותה הזדמנות אנו אזרחי ישראל הציוניים,נחרים את יצירותיהם.
    בברכת חג שמח
    לאותם אזרחים הגונים ונאמנים
    בני

  • 130.

    הסמול והקרן החדשה בהיסטריה ביבי הולך להביא שלום.הלכה הפרנסה (ל''ת)

    מוטי, 31/08/10 10:52

  • 129.

    ממש אין לי בעיה עם הודעת התמיכה הזו

    שמבטאת גסות לב וחוסר מצפון, 31/08/10 10:49

    כשעמוס עוז או דוד גרוסמן מביעים תמיכה בשמאלנים של התיאטרון הישראלי זו זכותם.
    הם הרי ''אנשי רוח'' (עלאק).
    אנחנו כבר לא מתרגשים מזה שדוד גרוסמן שגר, בישוב שהוקם על חורבות הכפר הערבי אל-קסטל, או שמוליק הספרי שגר ביפו שפשוט נכבשה קצת לפני קלקיליה יטיפו מוסר למי שגרים באריאל.
    השמאל הישראלי מרגיש כזאת פטרונות על מה שקורה פה עד שהוא מרשה לעצמו לקבוע מה נחשב שטח כבוש ומה לא.
    שיעשו רוח כמה שהם רוצים.

    • תגובה מצוינת!!!! (ל''ת)

      אנה, 31/08/10 12:09

    • אני רוצה לצרף עוד דוגמאות לאלו שהבאת

      שחר, 31/08/10 14:02

      אני מסכים ב 100% שצריך להיות חצוף בכדי ששמוליק הספרי יקום בבוקר בעיר כמו יפו, על כל הבתים והמוסדות של תושביה הערבים ש''נעלמו'', ויקבע שהוא האבא-של-המוסר ורק אלו שהקימו מאפס את אריאל הם כובשים.
      גם דוד גרוסמן, אכן, היה אמור לפעול בכדי שלא יגיעו אנשדי תרבות להופיע במבשרת ציון שהרי גם היא נוסדה על חורבות כפר ''כבוש''. במקום זה הוא משמש ככתף תומכת לאנשים מושחתים כמו שמוליק הספרי.
      אבל הם לא לבד.
      דני קרוואן לא גר שנים בקיבוץ הראל על אדמות הכפר הערבי בית ג'יז?
      סמי מיכאל לא מחזיק בתואר דוקטור מאוניברסיטה שהוקמה בעיר ''הכבושה'' באר שבע?
      האם ניצן הורוביץ הרגיש רעד קל בכנף בעת שקיבל את התואר במשפטים ממוסד אקדמי ששוכן על חורבות שייח מוניס?
      ואני שואל, מכיוון ולכאורה אין משמעות לעובדה שמדינת ישראל החליטה לספח אליה אדמות כבושות (להיפך החלטת האו''ם 194 מותירה בידי אלו שברחו/גורשו ב 48 את ההחלטה אם לחזור לבתיהם) אז על בסיס מה מרשים לעצמם אנשי שמאל כאלו ואחרים ללמד מוסר את תושבי אריאל?

  • 128.

    מה עם טלוויזיה?

    ירון, 31/08/10 10:29

    ואם יחליטו כמה משדרני ערוץ 2 שהם לא מוכנים לשדר ליישובים מעבר ל''קו הירוק'' ? זה לגיטימי?

  • 127.

    אומני ישראל התאחדו!

    גלית, 31/08/10 10:23

    תלכו יחדיו לחברכם בעזה!
    אויי נכון גם עזה היא התנחלות יש שם מתנחל קוראים לו גלעד שליט ואף אחד לא מצליח לפנות אותו!!!!

    • חזק! (ל''ת)

      רוני, 31/08/10 13:34

  • 126.

    סמולנים מחריבים המדינה (ל''ת)

    חיים, 31/08/10 10:23

  • 125.

    להחרים כל שונאי ישראל .לא לקנות מהם ולא למכור להם. (ל''ת)

    בכל דור ודור היו כאלה תוכנו, 31/08/10 10:22

  • 124.

    אתם קוראים לעצמכם אומנים?

    אסף, 31/08/10 10:21

    קודם כל תתקרבו לרמה של האומנים בחו''ל אחר כך נדבר

    אהה שכחתי אין לכם זמן אתם עסוקים בלהביע את דעתכם

    • נכון (ל''ת)

      אלביס קוסטלו, 31/08/10 13:21

    • לפי קווין סמיט

      סטודנט, 31/08/10 20:21

      בסרט '' דוגמא'' אומרת המוזה ל''אמן'' : ''אלוויס היה אומן ובזמן מלחמה הוא היתגייס בגלל זה אלויס הוא המלך--ואתה (האומן) אפס'' מישהוא פה צריך הסבר מה זה בארץ(אולי סובול צריך)

  • 123.

    עזבו את גרוסמן הוא שיכל בן תנו לו להפגין למרות שהוא לא צודק בגדול (ל''ת)

    שניר עיסה, 31/08/10 10:08

    • אני בהחלט מצטער על גרוסמן הבן שהקריב חייו כדי שאנו נחיה אבל --

      אחד העם, 31/08/10 11:29

      דוד גרוסמן הביע את דעותיו הנבזיות ומאמרי השטנה שלנו שנים רבות לפני האסון.גם אחרי האסון הוא ממשיך בדרכו.תמיד המרצחים הערבים צודקים ואנחנו הרוצחים והפשיסטים.גם בתור ילד שמעתי את שידוריו בתכנית לילדים ולא סבלתי אותו !

  • 122.

    עד מתי נסבול את סובול והשטויות שלו , ירוד הוא אמר ראי הוא אמר שיסתכל (ל''ת)

    ויראה את עצמו , בטוח שהוא יקיא, 31/08/10 10:06

  • 121.

    ואיפוא מציג המחזאי דרגה ז' את הצגותיו .... נכון בגרמניה שם הוא זוכה (ל''ת)

    להצלחה מרובה הם אוהבים יהודים בגטו ואת סובול, 31/08/10 10:04

  • 120.

    23- אף אחד מהם לא יקבל פרס נובל !! עוז משתוקק לכך, אך אם זה לא קרה

    זה כבר לא יקרה !!!, 31/08/10 10:02

    הכל נועד כלפי חוץ !!

    • ל120..בדיוק ..זה העיניין..הוא עובד על זה עכשיו..מה??לא ידעתם? (ל''ת)

      חחחחח, 31/08/10 18:33

  • 119.

    ואיפה יושב מועדון הסגל של המרצים השמאלנים באוניברסיטת ת''א ?

    עדר צבועים בזוי, 31/08/10 10:00

    בבית הירוק - ביתו של מוכתר הכפר הפלסטיני שיך-מוניס, שנחרב וגורש ב-1948

  • 118.

    לא יתכן ש98 אחוז ''רפי שכל פגומים''יתרעמו על 2 ''טהורי חשיבה''

    אחד מהעם ישראל, 31/08/10 10:00

    אני מאוד שמח שיש אנשים שסבורים כי הדמוקרטיה הינה מקבילה אינטלקטואלית לתורת הגזע....

    • זה לא 98 אחוז, אתם ''רפי השכל'' פשוט עושים הרבה רעש. זה הכול. (ל''ת)

      א.א, 31/08/10 11:28

      • השמאל ,כעובדה, הוא היום 2.5% במקרה הטוב.

        זיו_! , 31/08/10 13:15

        ולכל השמאלנים שהתמחו במדעי הדשא ולא למדו סטטיסטיקה א'
        3 מנדטים מתוך 120 אפשריים הם 2.5% בלבד.
        בואו נוריד את הערבים מתוך החבילה.. נגיד עוד 17% נותרנו עם רוב יהודי מוצק של 80% ''רפה שכל'' וכמובן 2.5% אחוז שמאלנים טהורי גזע..

        מ.ש.ל

        • לתומכי א''י השלמה 7 ח''כים. השאר בעד 2 מדינות והחזרת שטחים (ל''ת)

          בן אנוש, 31/08/10 16:41

          • אוקי. אני לא בעד א''י השלמה. אני אחזיר איזה פחון קטן כדי שתנוח דעתך

            זיו_! , 31/08/10 18:44

            את עזה כבר החזרנו לא? הטיעון הפתטי שלך כתמיד נשמע כל כך עלוב כשמעמתים אותך עם האמת.

            אם כבר החזרנו את עזה..איך בדיוק א''י השלמה?
            ומצד שני, אם כל כך הרבה אנשים רבים מכים על חטא ולא מוכנים יותר לפינויים נוספים..איך בדיוק כל השאר בעד החזרת שטחים?
            החזרת שטחים היא רטוריקה שמאלנית ידועה. חסרת משמעות כמובן.
            גם החזרת מטר אחד של אדמה נחשב החזרת שטחים..האם זה אומר שרוב העם בעד מצע השמאל הכולל פינוי הכל?? מאוד לא סביר.
            תמשיכו לחלום לכם שם בשמאל, המצע שלכם לא יתרחש

  • 117.

    ומתי ה''אמנים'' יעיזו להסתכל במראה?

    1, 31/08/10 09:58

    לעולם לא.

  • 116.

    לא אנשי רוח אלא חולי רוח !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    זו האמת, 31/08/10 09:57

  • 115.

    איזה דוחים אלוהים הם לא יהודים וחבל (ל''ת)

    יהודים לא מתנכלים ולא מחרימים אחד את ה שני, 31/08/10 09:47

    • נכון (ל''ת)

      שפינוזה ואוריאל דה אקוסטה, 31/08/10 13:23

  • 114.

    איזה באעסה !!!

    מבועס, 31/08/10 09:43

    אף פעם לא קניתי או קראתי ספר של גרוסמן-עוז -סובול - טובול ...
    עכשיו אין לי ספרים לזרוק או לשרוף ...

    • זה תמיד מכוער לשרוף ולזרוק ספרים....

      ASCH , 31/08/10 12:17

      לכן, עדיף בהחלט להתאמץ קצת ולקנות את אלו שנכתבו בידי סופרים טובים שלא צריכים לעשות לעצמם פרסומת ע''י בחישה צעקנית בפוליטיקה. לא כאלו שעושים לעצמם פרסומת זולה על ידי התקפה נגד עמם הנלחם על ארצו.

      מי הם בכלל עמוס עוז וגרוסמן? סופרים של קיבוצניקים עצלנים, בעלי הערגה ל''ארץ ישראל הישנה והטובה של פעם''.

      בלי הדוסים והרוסים והמזרחיים.

      רק שלא נשכח, שאותה ה''אליטה'' הקיבוצית חיה היטב על חשבון משלמי המיסים מהמגזר הפרטי לאורך כל שנות המדינה. חובות הקיבוצים לא החלו להתקסות על חשבון משלמי המיסים רק משנות ה80. הבעיות עם ה''אליטה'' שלנו החלו הרבה הרבה לפני. אפילו לפני ה''כיבוש''.

  • 113.

    עמוס עוז

    צביקה מירושלים, 31/08/10 09:42

    לפני כשלושים שנה ביקר עמוס עוז בבית שמש.
    אנשים לקחו חופש במיוחד כדי לכבד אותו בבוקר שגרתי.
    נתנו לו כבודכמלכים זוכים לו.
    מה כתב על כך בעיתון :
    אנישם לא עובדים בבית שמש, כולם מסתובבים ברחובות.
    חמורים נוברים בפחי אשפה (סליחה אם איני מדייק אך אלו בהחלט הלכי הדברים).
    אני מתאר לעצמי שגם באריאל היו נותנים לו כבוד שלא ראוי לו. שיתבייש לו.

  • 112.

    סופר הוא עצמאי ולא ממומן על ידי המדינה- זכותו להפגין ולהחרים. מי שעובד (ל''ת)

    במוסד ממשלתי-כמו התיאטרון, יפגין באירועיו הפרטיים, 31/08/10 09:40

  • 111.

    ואו!חדשות מפתיעות...סופרים מתמחים ביצירת עולמות דמיוניים. למה מתפלאים

    שממציאי המציאות בשמאל?ו-בניגוד לאמנים, הם עצמאיים, 31/08/10 09:39

    אמן יכול להחרים הופעה שלו, פרטית בשטחי יו''ש. כל עוד האמן מועסק על ידי המדינה וממומן על ידי משלמי המסים בישראל, עליו לעבוד איפה שהבוס אומר לו. זכותם של כל התומכים במכתב הזה להפגין. לאמנים בתיאטרון הממומן על ידי ישראל- אין זכות להחרמה! הם מחרימים את אזרחי ישראל שמשלמים להם משכורת? שיתפטרו.

  • 110.

    אוף

    ניר, 31/08/10 09:33

    נמאס מהטפשים האלו.

    אלו לא אנשי רוח , אלא אנשי ריב

    לכו להופיע בעזה.

  • 109.

    נו ואיפוא מפורסמים הספרים של עוז וגרוסמן האוסלו שטוקהולם וגרמניה (ל''ת)

    הכל לקלקנות שמאלנית לועדת פרס נובל, 31/08/10 09:30

  • 108.

    איפה יאצק שצריך אותו ?

    חגיגה בסנוקר , 31/08/10 09:26

    עוכרי ישראל

  • 107.

    מי מהטוקבקיסטים העלובים שמגיבים בצורה מתלהמת גרים מעבר לקו הירוק? (ל''ת)

    גיבו, 31/08/10 09:26

  • 106.

    כבר אמרו הגששים א.ב.ג.ד.ה.ו. יהושוע

    סטודנט, 31/08/10 09:18

    אני לא אזרוק ספרים שלהם, ואני לא אחרים אותם, אני לא צריך לרדת לרמה שלהם, אם הם מציגים הצגה ראויה אני אפילו אלך, הבעייה היא שכל ההצגות שלהם מייצגות את דעותיהם הנלוזות

    • אפשר להכין מהספרים פתקיות להודעות !! למחזר !! (ל''ת)

      איכות הסביבה, 31/08/10 09:58

    • זה היה - א,ב,ג,ד,ה,ו, מנחם!

      מיכאל, 31/08/10 10:12

      קצת כבוד! :-)

  • 105.

    אז מה עכשיו הסופרים ידרשו שיוציאו את ספריהם מחנויות הספרים באריאל ? (ל''ת)

    גיל אזולאי, 31/08/10 09:08

  • 104.

    שנאה

    שרית, 31/08/10 09:08

    אולי אנשי השמאל יסתכלו הם במראה ויראו את

    פרצופם המכוער ומלא השנאה כלפי העם היהודי.

    המתנחלים הם הם מלח הארץ. כל עם בעולם היה

    גאה באנשים כמוהם. לכו תופיעו בפני החמס

    בעזה. תתבישו לכם!!!!!!!!!!!!

    • עצב

      בן אנוש, 31/08/10 10:00

      המתנחלים הם המכשול הגדול ביותר למדינה יהודית-דמוקרטית בארץ ישראל. ולמרות זאת אין שינאה כלפיהם. יש עצב גדול וחרדה למפעל הציוני.

      השינאה לצערי זורמת מימין לשמאל.

  • 103.

    אירופה, שימי לב לסופרי המצפון שלנו. תני להם נובל

    אריק, 31/08/10 09:05

    הם לא באמת הגיעו עד קצה המחשבה המדינית והביטחונית והמוסרית, הם לא באמת מקוריים ואמיצים (או לפחות צודקים), אבל העמדות נאות ומקובלות, הלא כן, שבדיה? תני להם נובל. אירופה כולה, לטפי את השמאל החנף והצדקני שלנו

  • 102.

    שנאה

    שרית, 31/08/10 09:04

    אולי אנשי השמאל יסתכלו הם במראה ויראו את

    פרצופם המכוער ומלא השנאה כלפי העם היהודי.

    המתנחלים הם הם מלח הארץ. כל עם בעולם היה

    גאה באנשים כמוהם. לכו תופיעו בפני החמס

    בעזה. תתבישו לכם!!!!!!!!!!!!

  • 101.

    כל הכבוד לעוז, גרוסמן ושאר אנשי ישראל היפה (ל''ת)

    מיכאל, 31/08/10 09:00

    • לא ישראל היפה אלא פלשתין הכבושה (ל''ת)

      אסף, 31/08/10 10:12

    • אני שונא אותכם , אני כל כך מצטער , אבל מאד שונא אותכם.

      שונ א אותכם, 31/08/10 11:27

      במשך שנים ניסיתי להבין , לגשר , אבל אין , אתם אבודים , בגלל השואה אתם מאשימים את הדת ואת עצמכם , לכן אתם הורסים אותנו יום יום , גם מזרחים שמאלנים אבל בעיקר אשכנזים ממורמרים.

      • חבל לבזבז שנאה בריאה על אוסף טיפשים מלאי אגו (ל''ת)

        פ, 02/09/10 15:34

  • 100.

    מה עושים משחקנים

    אסף, 31/08/10 08:55

    כל אדם כמעט יכול להיות שחקן. האחיין שלי בן 13 שיחק בהצגת סיום בית ספר בצורה נפלאה, ואלמלא מראהו הפיזי של ילד בן 13 הוא יכול לשחק כמעט בכל תפקיד בתיאטרון.
    מה עושים משחקנים איזה גאונים גדולים, ''אמנים''. כמעט כל מקצוע דורש יותר שכל מלהיות שחקן.

  • 99.

    זעקות הסמול נשמעות גם מפי ה''אמנים'' וגם מפי תומכיהם כאן מתחתי

    לידיה קסאח, 31/08/10 08:54

    ויש לי שני דברים לומר:
    א.אלו זעקות פאניקה של מיעוט הולך ומצטמק
    ב. אני לא מבטלת שום מינוי אלא הולכת להצגות כדי לחוות את דעתי על האמנים המיוסרים תוך כדי הצגה.יכול להיות שגם יהיו לי פירות רכים בתיק.

  • 98.

    איזה מזל שיש טוקבקים

    אסף, 31/08/10 08:51

    ככה הימניים יכולים להוציא קצת קיטור במחשב במקום להרביץ לאיזה ערבי.

    כמה אלימות וריקבון מוסרי עולות מן התגובות הימניות האלו.
    הכיבוש אכן משחית ואתם המתנחלים, כבר הושחתתם ללא תקנה.

    די לכיבוש! די להתנחלות!

    • הימנים לא מתאמצים בגלל שהם הרוב והרוב קובע -דמוקרטיה לא ? (ל''ת)

      תצא מהסרט של הכיבוש יא סתום, 31/08/10 09:49

    • אסף, האמת. שזה קצת הפוך:).. אתם הם ה 2.5% חסרי המשמעות

      זיו_! , 31/08/10 10:33

      אנחנו הרוב.
      העובדה שקיפלנו כמו אוריגמי את חותמי המכתב הראשון רק מראה שאנו נצליח גם בהמשך להכאיב לשמאלנים איפה שבאמת כואב להם..בכיס:)
      אתה בסך הכל חלק קטן שולי זניח וחסר משמעות של מיעוט בוגדני וצווחני..
      ואני ממש מתפלא עליך אסף, עדיין לא השתמשת במרבית המילים שהוגדרו על ידי הקרן החדשה לישראל.. לא תקבל את הכסף שלך..
      שכחת להגיד פאשיסטים, מקארתיסטים.. אס אס.. גסטאפו.. נאצים.. ומשטרת מחשבות:))

      די לכיבוש השמאל של המדינה.. די לכיבוש הערבי

  • 97.

    אנשי הרוח מחרימים

    בשם הסולידריות, 31/08/10 08:50

    בושה, כלימה ובוז לאותם אלו שמכונים בפינו ''אנשי הרוח'' על זה שהם חוברים לשונאינו ומעצימים אותם ובכך פוגעים בשיקול הדעת לו אנו נזקקים בעת שיחות השלום.
    מזמן עברתם את גבול הטעם הטוב. וכולכם ראויים שהקהל ייבש אותכם כלכלית
    אתם שונאי ישראל
    עבדים נרצים לרעיונות שמובילים ישירות להשמדתנו
    דמי חיילנו שנהרגו על הגנת הארץ זועקים חמס עליכם

  • 96.

    כשמערבים פוליטיקה ואמנות...וני זה בכלל זיסאפל?

    ששון לולו, 31/08/10 08:40

    גם שלום עכשיו מבקשת לגזור קופון מהמדמנה הזו.
    שלא ילינו אחר כך כאשר הרוב הפוליטי יחליט על הסרת התמיכה הממשלתית מהתיאטרונים.
    יש זיסאפל מליין מההייטק.

  • 95.

    אף אחד פה לא שואל ברצינות איך זה בכלל קורה

    אר יאיר, 31/08/10 08:36

    מה פתאום אומנים וסופרים ישראלים הפכו לאחרונה - אנטי ישראלים?
    (נכון לא כולם אבל הרבה, ממש הרבה)
    הרי רוב העם דוקא ''זז'' ימינה.
    אומנים וסופרים, ובכלל ''פרסונות'' ציבוריות אמורים לנבוע מהעם ולשקף אותו.
    לכל היותר יכולים כמה פובליציסטים דעתנים ללכת ''לפני המחנה'', להטיף ועדיין להיות מקובלים.
    יכול היה להיות שכל האומנים חיים בבועה שמנתקת אותם מהעם - אבל זה קל מדי - הם לא היו מצליחים, לצערי לא שמעתי על אנשי ציבור אוטיסטיים לאחרונה.
    ההסבר שלי דחוק ככל שיהיה הוא היחיד שעולה בדעתי: שוק האמנות הישראלי קטן מדי והאמן מחפש שווקים בחו''ל. לא רק כסף - גם כבוד, פרסים, הזמנות לביאנלות או לפחות שלא יכו אותם מחוץ למלון. אותם אמנים כדי להצליח בחו''ל מאמצים את הז'ארגון האנטי ציוני ה''איני'' כל כך בימים אילו - וכדי שלא לחיות בשקר עם עצמו הוא מאמץ את האג'נדה.
    נשמע כמו משהו שלא ייאמן אבל צריך להבין שאמנים הם אנשים מאד מאד אגואיסטים ויהירים ובנוסף לא מי יודע מה הגיוניים. בגיל הנעורים כשאני ואתם פיתחנו תפיסת עולם פוליטית - הם היו מול המראה מתמוגגים מעצמם.
    כשאנחנו כאבנו את המצב במזה''ת - הם בנו את האגו הענק שלהם.

    • רוב העם זז שמאלה. הליכוד עבר מא''י השלמה לשתי מדינות לשני עמים

      בן אנוש, 31/08/10 10:03

      יש רק 7 חברי כנסת ממפלגות התומכות בא''י השלמה.

      • נכון! העם זז שמאלה, המפלגות בעקבותיו ולשמאל לא נשאר.

        אר יאיר, 31/08/10 15:15

        המפלגות הגדולות יישרו קו עם העם
        והשמאל המובהק היה חייב לבדל את עצמו ע''י הקצנה. חבל שהם בחרו בהקצנה פוליטית בלבד בלי לנגוע בנושאי השמאל האמיתיים: סוציאליזם, סולידריות,חלוקת ההון, הפרדת דת ממדינה וכו.
        אבל פה לא התמקדתי בפוליטיקאים אלא באמנים שהפכו שליליים לאחרונה...
        אולי פשוט רצו לתפוס כותרת.

    • הטוקבק הכי אינטיליגנטי שראיתי מזה זמן רב (ל''ת)

      מומלץ בחום ומאתגר מחשבה, 31/08/10 13:39

      • בהחלט תגובה אינטליגנטית. (ל''ת)

        ASCH , 31/08/10 17:21

  • 94.

    אם שלושת המוקיונים (גרוסמן עוז יהושע ושות') הצטרפו, כנראה החרם מוצדק

    טל, 31/08/10 08:29

    אם שלושת המוקיוניים בעלי החשיבות העצמית האלה הצטרפו אז כנראה החרם מוצדק. לא הייתי בטוח בחרם הזה עד שראיתי את הפרצוף המיוסר של גרוסמן בכתבה הזו. בקיצור, עכשיו גם אני עם האומנים. מקודם לא הייתי, כי לא הייתי בטוח.

    • התלבטתי עד שראיתי שבכיר הטוקבקיסטים טל מצטרף (ל''ת)

      בן אנוש, 31/08/10 10:04

  • 93.

    בטלו מינויים, לא לרכוש את ספריהם! עמדו על שלכם חברים!!

    מנהיגת העם, 31/08/10 08:29

    החרימו החרימו החרימו
    לבטל מינויים
    לא לרכוש את ספריהם של הנ''ל
    לא ללכת להצגות עד להודעה חדשה
    אנחנו העם
    הם מיעוט תל אביבי
    יחי העם
    תחי מדינת ישראל
    יחי עם ישראל!

    • איזי מנהיגה ואיזה בטיח

      יוסי, 31/08/10 09:55

      אני מניח שמעולם לא קראת את ספריהם אם בכלל
      כמו כל הימניים המתלהמים לא הולכים לתיאטראות וקוראים להחרים

      • קראתי גם קראתי מפגר לא רק שמאלנים קוראים ספרות

        מנהיגת העם משיבה אש, 31/08/10 11:46

        אלא שמבחינה ספרותית מעולם לא התרשמתי משלושתם
        נשמע לך מספקי טוב?עכשיו אני מספיק ''חכמה'' בשביל לזעוק נגד השמאל ה''אינטליגנט''?
        בור אחד
        אתה בעצמך לא קראת שורה וגם אם תקרא לא תבין!
        קנאי

  • 92.

    האנשים הללו הם בושה וחרפה לעם ישראל ומדינת ישראל (ל''ת)

    ת אביבי המתבייש בהם, 31/08/10 08:20

  • 91.

    אף פלשתינאי לא מבדיל בין כיבוש 67 לכיבוש 48 תישאלו את זחאלקה (ל''ת)

    מוטי, 31/08/10 08:17

    • אני מבדיל בין מדינה יהודית-דמוקרטית למדינה דו-לאומית עם אפרטהייד

      בן אנוש, 31/08/10 10:06

      אתן לך רמז נוסף: לערבים במדינת ישראל יש אזרחות לערבים בשטחים לא.

      • כשישבו באריאל וידפקו לך קסאמים על הראש ניראה אותך מדבר על אפרטהיד (ל''ת)

        מוטי, 31/08/10 10:48

      • אם דמוקרטיה אוצר חיסול המדינה היהודית - אז קודם כל היא מדינה יהודית (ל''ת)

        דמוקרטיה אחרי זה, 31/08/10 14:45

        • מצרים וסוריה ביחד עם כל צבאותיהם לא הכריעו את מדינת ישראל

          בן אנוש, 31/08/10 16:48

          אבל הפלשתינאים עם הקסאמים מהווים סיכון? לא!

          הם פושעים מתועבים אבל הם לא מסכנים את קיום המדינה.

      • אידיוט,יהיו לך במדינה היהודית דמוקרטית 20 אחוז ערבים

        אנא כורדי, 02/09/10 22:07

        שיפתחו מיד באינתיפאדה לאחר ההסכם שאתה חולם עליו. ואז מה?

  • 90.

    לא אקנה עוד ספר מספריהם לא אצפה עוד בהצגה בה הם משתתפים

    יוסי גנץ, 31/08/10 08:17

    או שנכתבה על ידם . יש מספיק תרבות שאינה פועלת נגד העם שלנו !

    • אז מה? את מי אתה מנסה להפחיד? (ל''ת)

      גיבור, 31/08/10 09:23

    • נכון, יש תרבות: כוכב נולד, הישרדות, לאישה...

      יוסי, 31/08/10 19:28

      תיהנה!

  • 89.

    אמנים

    פירפק, 31/08/10 08:17

    אני בעד פינוי השטחים, אבל תושבי אריאל התיישבו שם ברשות,עידוד וסמכות ועד שלא יוחלט אחרת ע''י הממשלה והכנסת הם זכאים לכל השרותים שאני מקבלת.מי שאינו יכל לקבל זאת שלא ימומן מכסף ציבורי שיואיל ויתפטר וימחה על חשבונו-זאת זכותו! ולא-על מעסיקיו לפטרו כמו כל עובד אחר.

  • 88.

    לכו תופיעו בעזה היא נקייה מיהודים (אופס חוץ מגלעד שליט )

    רוב העם שפוי בניגוד לכבשי ה''רוח'', 31/08/10 08:04

    לא נמאס לכם מעצמכם? אתם שומעים גם את הצד השני של שיחות ה''שלום'' שרוצה גם את הגליל- עכו וחיפה? או שגם את זה תגישו על מגש של כסף כי אתם הרי חיים במדינת ת''א ושילכו לעזאזאל השאר

  • 87.

    הצעה לעבודת דוקטורט:השוואת התכנים והמלל בין זעקותיהם של תומ

    התנחלות=אנטי-ציונות=הרס מדינת היהודים, 31/08/10 07:59

    תומכי מקרת'י/מגדפי ההפגנות נגד המלחמה בויטנאם לבין תוקפי האומנים בישראל היום!

    ההבדל הבולט העיקי הוא שבארה'ב לא מדברים וכותבים בעברית ולכן השתמשו שם באנגלית

  • 86.

    צואה שמאלנית במיטבה. להחרים!! ולהעיף מהמדינה!! (ל''ת)

    Modern Linken sind Judenrat und Kapo, 31/08/10 07:55

  • 85.

    תראו את ננסי ברנדס. כל הכבוד לו.אומן אמיתי. יצא נגד כל אלו

    אלי, 31/08/10 07:53

    שלא רוצים להופיע מטעמים פוליטים במקום זה או אחר. חבל שאין עוד כמוהו שמוכנים לפתוח את הפה ולהגיד דעתם. בינתיים אותם אומנים עוכרי ישראל כמו עמוס עוז וא.ב. יהושע, הם תמיד אלו שנשמעים. צריך לתת להם קונטרה. הם צריכים להבין שהם במיעוט ולא יתכן שיתקפו כל הזמן את המדינה מבפנים , כאשר הם חיים בה.

    • סליחה אבל גם פבלו רוזנברג יצא נגדם וממש אמש הופיע באריאל (ל''ת)

      אתם נותנים להם יותר מידי חשיבות, 31/08/10 13:41

  • 84.

    לקרוא את תגובה 29! (ל''ת)

    קלע בול, 31/08/10 07:53

  • 83.

    אין לעלובים הללו כבר שום משקל מוסרי או ערכי בציבור הישראלי

    פעם אהבתי אתכם, 31/08/10 07:52

    הייתי אומר אפילו שההפך הוא הנכון. אבל מה לא עושים עבור איזשהו פרס מאירופה או ארה''ב ?... לאיפה התדררתם יא ''אנשי רוח'' שכמותכם ? לעלובי החיים הפכתם

  • 82.

    למה מרץ מקבלת מקום לא מוגבל בעיתון? זאת לא ידיעה חדשותית

    ברוך, 31/08/10 07:52

    מפלגת בוגדים תומכת בבוגדים. מה מעניין פה?

  • 81.

    אני לא יודע מי אתם בכלל אתם לא מייצגים אותי ואת רוב העם

    שמעון הצדיק, 31/08/10 07:40

    נכון אם התקשורית היא העם יש לכם שם רוב רוב שקרי כי התקשורת זה לא העם.
    אצל העם יש לכם רוב של אפס
    לכן אני קורה לעם הפרייר להחרים גם את חמורי הגרם שהם חושבים שהם אלה שיחנכו אותנו .
    מי שרוצה להיות חמור גרם מוזמן להיגרר אחרי שני אלה זה וזה

    • שמעון! אתה צודק אבל זה לא עוזר לנו

      אר יאיר, 31/08/10 08:44

      אנשי הבועה הצפון תל אביבית, אשכנזו-מדושנת מעצמה לא מחפשים לייצג ''פשוטי עם'' כמונו.הם דורכים על גופותינו בדרכם לכבוד ותהילה בחו''ל.

  • 80.

    מקארתיזם ממסדי במיטבו בחסות השמאל הקיצוני

    אין ציונות ללא ציון, 31/08/10 07:38

    חדשות מרעישות: עמוס עוז תומך במכתב החרם של השחקנים הקטנים והשפלים.
    באמת חדשות מרעישות.
    האיש הוא הרי מעמודי התווך של השמאל הקיצוני הבזוי.
    לא אופתע אם אשמע אותו אומר שהוא לא רוצה שספריו יופצו במקומות כמו אריאל או בכל חלקה ארץ ישראלית אחרת שמיושבת ע''י יהודים (פרט לתל אביב הקדושה כמובן).
    חתן פרס ישראל - חרפה !!!
    איש מטונף פוסט ציוני.

  • 79.

    אם ענקית הרוח נילי לנדסמן חתמה - מה נותר עוד לומר... (ל''ת)

    תל אביבי, 31/08/10 07:38

  • 78.

    אוסף ממוקד של עוכרי ישראל, אנשים ששונאים את עמם (ל''ת)

    שלמה אילת, 31/08/10 07:36

  • 77.

    ''אנשי הרוח'' - מפיצים רוח רעה ושנאה כלפי השמאלנים !!. שנאה עמוקה.

    אמיר ש., 31/08/10 07:35

    כל כך מקומם שהשמאלנים מחרימים תרבות מיהודים באשר הם... זוהי תופעה שמזכירה התנהגויות של הגרועים שבאויבינו ופעולות שאיפיינו את הצוררים כנגד העם היהודי בעבר. מה, עד כדי כך הם לא מבינים שהם הופכים להיות כל כך שנואים על רוב רובו של העם בישראל ?

  • 76.

    על מי הם מאיימים שישלמו לי אני לא רוצה לראות אותם (ל''ת)

    דביר, 31/08/10 07:34

  • 75.

    בארץ אחרת היו מגלגלים אותם בזפת ונוצות כיאה לבוגדים

    יעקב פורת, 31/08/10 07:32

    כמה עשרות של אומללים החיים בעולם מקביל..

  • 74.

    עכשיו מחכים לאנשי תקשורת ואח''כ בגץ וכל מצביעי מרצ נגד אריאל. (ל''ת)

    רעש המיעוט הקיצוני, 31/08/10 07:27

  • 73.

    לכו ללקק לגרמנים שם אוהבים אותכם (ל''ת)

    מלכחי פנכה, 31/08/10 07:27

  • 72.

    חבורה קטנה ונלעגת של עלובים שאיבדו מזמן את דרכם

    פעם מרץ היום ליברמן, 31/08/10 07:26

    האם אלה אנשי רוח ? אלה אנשים שאיבדו מזמן את רוח האדם המאפשרת להבחין בין טוב לרע בין אויב לבן עמך. נלעגים ומעוררי רחמים המה ! אלו הם סופרינו ואנשי האמנות שלנו...

  • 71.

    מוכר החמוצים ממחנה יהודה

    יוני, 31/08/10 07:25

    מדוע אינכם מפרסמים את דעתו של מוכר החמוצים.מי שתומך בדמוקרטיה מבין שקולו של
    המוכר שווה לקולו של כל מי שכותב ספרים סוג
    ט.
    מה עוד שסוחר זה אינו עוכר ישראל ומרבית

    העם בדעותיו הציוניות.

    אם נחרים את ההצגות ולא נקנה ספרים של
    שונאי ישראל אז הם ילכו לעבוד בשכר
    מינימום ולא יראיינו אותם.

    • בימין יש המון אקדמאים, אבל גם אותם לא משמיעים

      ימנית, דוקטור לכימיה, 31/08/10 08:31

      בקרב אנשי מדעי הטבע רוב גדול לתומכי ימין. אפילו בין אנשי הסגל באוניברסיטאות, למרות שהמאפיה השמאלנית עשתה הכל כדי לקדם שמאלנים בלבד.
      תבדקו פעם מה רמת ההשכלה של המתנחלים, הדתיים והחילונים.
      צריך לצאת מהתפישה לפיה לליכוד מצביעים רק מוכרי חמוצים וחסרי השכלה.
      למר''צ, למשל, מצביעים המון ערבים חסרי השכלה.

  • 70.

    קדימה להתלהם

    אבי, 31/08/10 07:24

    כל הנבערים הפאשיסטים -תנו בראש!!

  • 69.

    גרוסמן ועוז - מדוע אינכם אוסרים על מכירת

    דן, 31/08/10 07:21

    ספריכם לתושבי ה''שטחים הכבושים''?
    נראה כי גם אמנים המגדירים עצמם ''ליברלים'' נגועים במידה לא קטנה של צביעות.

  • 68.

    רק לישראל יש סופרים כאלה בזויים ותבוסטנים (ל''ת)

    אבי מ, 31/08/10 07:21

  • 67.

    יש אנשים שמעדיפים את הרוצחים של בניהם על פני המתנחלים אחיהם

    התנ''ך, 31/08/10 07:19

    דוד גרוסמן חשבתי שאחרי שרצחו את בנך תבין איך פותרים בעיות עם ערבים ולא תחפש את האשמה בעם שלך אני מקווה שתתפקח מהר...

    • הבעיה שלנו היא עם היהודים לא עם הערבים. אנחנו בעד מדינה יהודית-דמוקרטי

      בן אנוש, 31/08/10 10:35

      ההתנחלויות הן מכשול. אחרי שנצא מהשטחים ונהיה מדינה יהודית-דמוקרטית נתמודד עם הערבים כמה זמן שזה יקח להם להכיר במדינה היהודית.

  • 66.

    אני פונה ל''ישראל היום'':להפסיק לאלתר את כתיבתו של סובול בעיתון. (ל''ת)

    עודד, 31/08/10 07:19

  • 65.

    עכשיו גם עמוס עוז וגרוסמן יחלקו את הנובל לספרות (ל''ת)

    gg, 31/08/10 07:18

    • גדול. (ל''ת)

      נורית, 02/09/10 22:09

  • 64.

    לשניהם וגם לכליל הקופה שאבא שלה עשיר כקורח יש מה לאכול

    עודד, 31/08/10 07:17

    גם א.ב.ג.ד יהושוע לא נתמך סעד לכן אין להם בעיה לחתום.הם לא זקוקים למימון מהמדינה.גבורים גדולים ממש.

    • פיקציה ספרותית זו כליל זיסאפל

      כליל זיסאפל ממש סוםפרת, 31/08/10 08:27

      בשבילה זה מחמאה שהיא בכלל מופיעה בחדשות

  • 63.

    אין סיכוי יותר, שאני אקרא ספר שלהם (ל''ת)

    דניאל, 31/08/10 07:16

    • ולא תפסיד הרבה

      אחת שדווקא קראה ספרים שלהם, 31/08/10 08:33

      בעיקר לא אצל עוז. חוץ מ''סיפור על אהבה וחושך'' אף אחד מהספרים שלו לא שווה את הזמן שתוציא על קריאתו.

      • ו''מיכאל שלי'' שעשו ממנו פה מסטרפיס זה דרעק!!!

        מנהיגת העם, 31/08/10 11:49

        את ממשצודקת
        היחיד שאני מוכנה לשאת זה מאיר שלו
        כל שלושת הטנורים הספרותיים כותבים גרוע אבל לאף אחד אין את האומץ להגיד את זה, כי עשו מהם אלילים!

  • 62.

    סובול חש שאנחנו החלק הפרוע הירוד והגס שבעם. אני לעומת זאת חשה

    לידיה קסאח, 31/08/10 07:13

    שלו ולחבריו לדעות ההזויות, בבחירות האחרונות היו איזה חמישה מנדטים עלובים, ועוד אני חשה שבזכות פעלו המבורך בבחירות הבאות המספר יצנח פלאות.

    • לידיה הספרית ? (ל''ת)

      אחד, 31/08/10 11:41

  • 61.

    אותי גם מעניינת השאלה, מה דעתו של הבוגד וענונו על החרמת אריאל. (ל''ת)

    כבשה פועה מבקשת לברר, 31/08/10 07:08

  • 60.

    אומנות לעם זה שקר גס,להפסיק את ההקצבות.

    אנטוני הופקינס, 31/08/10 07:06

    חבורת נאלחים מוצצי הקופה הציבורית.

  • 59.

    לכל יפי הנפש בדקתם אם הספרים שלכם מופצים באריאל צביעות

    מאיר, 31/08/10 07:05

    לאף אחד מהאומנים בכל ענף שלא תבחרו אין הגבלת גאות לא בספרים ולא בהצגות השאלה אם לגיטימי שתושבי אריאל יזכו לתרבות שעליה הם משלמים פעמיים ,כרטיס + מסים
    על אותו משקל נשאל האם נכון לחלק חלב ביפו (גם היא כבושה) או לחם בנהריה (גם היא כבושה )
    אולי לא כידי להגיע לבאר שבע גם היא כבושה
    ביזיון

  • 58.

    אני מרגיש מרומה. לפני כחודש פנתה אלי נציגת הבימה והציע לי לרכוש מנוי

    במבצע מיוחד לתושבי בית אריה. ואכן רכשתי מנוי., 31/08/10 06:56

    בית אריה ממוקמת בחבל בנימין שהוא אזור כבוש אליבא דקבוצת המחרימים.
    מי שרוצה להחרים אותי זכותו. אישית אני כנראה אגיב בחרם נגדי. אני לא אצפה בהצגות או סרטים או שידורי טלויזיה בהם יופיעו החותמים. לא ארכוש ספרים של הסופרים התומכים ולא אשאיל את ספריהם הנמצאים ברשותי לאחרים.מבחינתי הם מחוקים.
    השאלה איכן זה יעצר?
    האם צוות של מד''א לדוגמה שיגיע בעתיד לטפל בנפגעים, יבחר תחילה לטפל באלה שאינם תושבי יהודה ושומרון, או לחילופין,יתעלם ממי ששייך לקבוצת המחרימים?

    • אף אחד לא בודק מקום מגורים באולם הבימה בתל-אביב. אין חרם על אנשים

      בן אנוש, 31/08/10 10:30

      רק על מקום

  • 57.

    כצפוי מסייעני החמאס ואויבי העם ו''השלום''!!! (ל''ת)

    קורןנאוה טבריה=עד מתי שמאלנים יעלוזו והחוק ישתוק?!, 31/08/10 06:51

  • 56.

    מתקרב הזמן שאויב שמאלני תצטרף לשורות חמאס שמענו הוא פועל (ל''ת)

    אריה, 31/08/10 06:47

  • 55.

    שמאלני ישראל גיס חמישי -אתם רחוקים מהוגנות יפי נפש (ל''ת)

    איל, 31/08/10 06:47

  • 54.

    they are the trush of the country,no wonder LEFT'S COMINISTS (ל''ת)

    mr bandora, 31/08/10 06:46

  • 53.

    הציבור מציב מראה מול האמנים המחרימים, ורואה את אימה החורגת

    מראה מראה שעל הקיר, 31/08/10 06:45

    של שלגייה.

  • 52.

    תומך בכל לב בשחקנים

    אחד העם, 31/08/10 06:44

    המתנחלים מעדיפים דין תורהה על דיני הדמוקרטיה
    ההזיות הדתיות-סכנה לעם

  • 51.

    יש כאן הזדמנות פז לגדל דור חדש של אומנים שהם לא מהשמאל הקיצוני (ל''ת)

    שיעופו מהבמה ויתנו הזדמנות לאחרים, 31/08/10 06:43

  • 50.

    gross-מגעיל

    אביבי, 31/08/10 06:15

    לפעמים אינני מאמין כמה דה עובד! גרוסמן-כמו כן הוא

  • 49.

    עוד שני חולי רוח נפוחים מחשיבות עצמית (ל''ת)

    rnagid , 31/08/10 06:06

  • 48.

    גדולתם של עמוס עוז ודוד גרוסמן לכל היותר במטבח של נשותיהם

    שמואל כהן, 31/08/10 06:04

    כל שמאלני הופך לאיש רוח ,בעיקר נגד הציונים האמיתיים שנותרו במדינה הם מנפחים את האגו שלהם ץ היה פעם סופר גדול שקרא לעצמו,מוכר ספרים הם לרמה הזו עדין לא הגיעו יכבדו וישבו בביתם ויקשקשו כאות נפשם זה שכתבו ספרים לא עושה אותם יותר חכמים מאחרים שמואל

  • 47.

    רק חרם על מנוולים אלה ילמד אותם לקח (ל''ת)

    ציוני, 31/08/10 06:04

  • 46.

    ואני בשם החופש והחירות קורא אל כל הישראלים להחרים את אותם האומנים

    אלי, 31/08/10 05:48

    אומני ביבים . גועל נפש של אומנים .
    עם אומנים כאלו מי צריך אוייבים .
    שיקברו תחת לשונם .

  • 45.

    ומה נשאר לנו?

    kobi, 31/08/10 05:40

    עד לאן נגיע?
    מערכת המשפט,צה''ל,והכנסת.
    לכולם היה מה להגיד בלשון זו או אחרת,ולרוב בצורה מכוערת.
    והכל נעשה בשם הדמוקרטיה והחופש...
    ומה לנו נשאר כאזרחים חפים מפשע שבסופו של דבר לוקחים את כל העול,והחרפה/רפש של דורות וספגים בשתיקה ''הם יודעים מה הם עושים''
    אתם האמנים נשארתם כמושיעים ,אך לא לזמן רב.
    גם אתם לא משאירים לנו מקום ללכת לראות,ולחשוב כבני חירות כשדגל הרעיון מנצנץ על הבימה כשאתם שם,וכשאנחנו כבר בבית עם הרעיון שך ההופעה הנהדרת שלכם.
    קצת להתחשב בנו,לא נשאר לנו מה להגיד...
    וזה מה שנשאר לנו.
    בבקשה אל תהרסו גם את זה.

  • 44.

    בושה וחרפה

    דבורה סווט, 31/08/10 05:35

    עם דיעות כאלה - מי צריך אוייבים

  • 43.

    גרוסמןף עמוס עוז וא.ב. יהושע - אנשי ''הרוח''

    פישלזון, 31/08/10 05:28

    חשבתם להעיף אותי ?
    חיכיתי ליום זה ומעתה אתם יכולים להחשב אצלי אנשי הדאווין.
    בכם לפגוע כלכלית זה קל הרבה יותר . לא רוצה לשמוע מכם , לראות אותכם אתם אינכם מייצגים אותי ואת רוב העם.
    עשיתם פשע ועכשיו תשלמו את הזמן.

  • 42.

    אנחנו מדינה דמוקרטית כולם צריכים לכבד אותה.

    לא יתכן שמיעוט יכפה את דעותיו., 31/08/10 05:18

    להזמין לשימוע ואם הם לא חוזרים בהם לפטר לאלתר.

    אם לא טוב לכם עם המצב לכו תרצו לכנסת.
    גזענים!!!

  • 41.

    ==דוד גרוסמן ועמוס עוז. נו באמת. הלך הזרזיר אצל העורב (ל''ת)

    קוורטי, 31/08/10 05:01

  • 40.

    24, זאת השאלה שגם אני שואלת: למה עכשיו נזכרו שיש קו ירוק (ל''ת)

    ויש אריאל. איפה הייתם כל הזמן, אמנים יפי נפש?, 31/08/10 04:48

    • עכשיו חנכו אולם הופעות באריאל (ל''ת)

      בן אנוש, 31/08/10 10:26

  • 39.

    פשוט בא לי להקיא מאותם ''אנשי תרבות'' גזענים (ל''ת)

    בנצי, 31/08/10 03:53

  • 38.

    מה מאיר אריאל היה אומר על זה - שיר כאב

    מאיר אריאל, 31/08/10 03:11

    אני מצטט:
    משוגעת על תיאטרון
    היא רק לא אחת מאלה
    אבל אם יש איזה חוג בסביבה
    אז למה לא אפילו עם אלה - (הכוונה לערבים)
    ....
    ....
    הזמינה אותי למסיבת השליש
    הם הציגו תרגילי קשר
    ....
    ....
    אחרי המסיבה הוא הזמין אותי
    ואותה אליו למרפסת
    ....
    .....
    הוא דיבר על תיאטרון
    כאפשרות של גשר
    ''אפשר להגיע להבנה!''
    היא ניגשת אליו נרגשת.


    תאטרון? גשר? הבנה?
    זה אפשרי רק בין יהודים לערבים ולא בין יהודים לבין עצמם כנראה - חבל!

    • אתה מתעלם מהאירוניה בשיר (ל''ת)

      עברנו את פרעה, 31/08/10 13:34

      • הכאב לא אירוני (ל''ת)

        זיוה, 02/09/10 22:11

  • 37.

    תשובה אזרחית, תרבותית וציונית הולמת תהא להחרים

    עדו, 31/08/10 03:09

    את כל הפסבדו אמנים, סופרים, מחזאים ושחקנים, המנסים להרוס כל חלקה טובה באיצטלה של הומניסטיות מעושה. לא שמעתי שהנאלחים הנ''ל מתנגדים שאנשי אריאל ישלמו מסים כדי לממן את התמיכה הממשלתית ביוצרים הנ''ל ולא שמעתי שהמתועבים דלעיל מתנגדים שאנשי אריאל יתגייסו לצבא ויחרפו נפשם כדי שראשי הכרוב הנ''ל ימשיכו לפלוט את הגיגיהם המעופשים. הלוואי וכל מי שחתם על העצומה הנפשעת ותמך בה ימצא עצמו מוחרם לחלוטין ומוקע חברתית לדירעון עולם.

  • 36.

    תמיכת ה''שמאל '' הסהרורי בכל דבר העויין ומנוגד לעצם קיומה של מדינת היהוד

    חמו החמור, 31/08/10 03:05

    נו באמת.האם חשבתם אחרת ?האם חשבתם כי אלו המסומנים על מחנה השמאל והעושים ימים כלילות כנגד עצם קיומה של מדינת היהודית מבלי להבין את תוצאת מעשיהם לא יעשו כן?צר לי אבל זוהי נאיביות .עד אותו רגע שלא יוטל חרם כלכלי מקיף כנגד כל גוף התומך בשמאל -כמו מפעלי הקיבוץ הארצי,  תומכי מר''ץ למינהם ,תומכי תפיסת החמאס ,ועוד...יש למנוע ומיידית תקציבים לכל תיאטרון בו יציגו אותם מעוולים מתחסדים,בו יעלו מחזות פרי עטם,או כל דבר אחר.

    • ההתנחלויות הו הדבר העוין והמנוגד למדינה יהודית-דמוקרטית (ל''ת)

      בן אנוש, 31/08/10 10:25

  • 35.

    לבי לבי על הפתיות שרכשו במיטבם כספם ספרים של

    עדו, 31/08/10 02:47

    גמדי רוח וסופרי סתם כמו א.ב. יהושע ועכבר השדה הפחדן מקיבוץ חולדה עמוס עוז.
    מרחם על כל אלה שהשחיתו זמנם בקריאת הגיגיהם
    המופלצים והמופרכים של דוד גרוסמן ויתר המעין סופרים,
    מעין מחזאים ומעין שחקנים השותפים לפוטש האנטי ציוני, אנטי דמוקרטי ואנטי מוסרי בענין אריאל, אספסוף של גונבי דעת ודקות מסך המוכרים נשמתם ובני עמם לשטן.

    • מסכים איתך (כמעט) בהכל

      א.ב.ג.ד.ה.ו.ז. יהושע, 31/08/10 07:27

      אתה אומר גמדי רוח וסופרי סתם, סופרי סתם אלה אנשים שכותבים מזוזות וספרי קודש ואני משוכנע שלא התכוונת להעניק לסמרטוטים האלה שהזכרת את התואר המכובד הזה,הזבלים האלה הם לא סופרי סתם,הם סתם סופרים שגם את ספריהם חובה להחרים.

  • 34.

    מה שמענין בכתבה זה ההתיחסות לטוקבקיסטים

    אלי מימון, 31/08/10 02:26

    את דעתם של האליטות במגדל השן אנחנו מכירים - ומה לעשות - לפעמים צריך גם לשמוע את השטויות שלהם. את זה אנחנו מכירים מקדמא דנן.
    אבל שימו לב מה מציק להם. הטוקבקיסטים ''החלק הירוד, הפרוע והגס בעם'' - מעלה להם את הסעיף. לפני הטוקבקים, העם הירוד לא יכל להביע את דעתו ונאלץ לשמוע את גיבובי הטימטום ללא שום צד כנגד. עכשיו הם בלחץ. כי יש שופר לעם הירוד. אפשר לשמוע את קולו. וכשהילד צועק ''המלך הוא ערום'' - הם לא יודעים מה לעשות עם עצמם.
    מה שמעצבן אותם זה ההגיון הפשוט הנכון והבריא שיוצא מפי הטוקבקיסטים. העם הולך בדרך אחרת - ועם זה קשה להם לחיות.

    • ניתוח מדוייק ביותר אלי (ל''ת)

      לידיה קסאח, 31/08/10 05:43

    • אהבתי למעשה צריך להוסיף שהם זועק זה לא מלך אלה חמור

      שמעון הצדיק, 31/08/10 09:07

      ופרד לכן עצבנותם כי העם סוף סוף הוריד את המסכה מעל פניהם וגילה שלמעשה מדובר בחמור ופרד מחופשים

    • אתה יכול להפנות אותי ל''הגיון הפשוט הנכון והבריא'' אולי תגובות 7,8 או 32 (ל''ת)

      בן אנוש, 31/08/10 10:24

  • 33.

    הימין ממילא לא יודע מה זה סופר או אמן, כדורגלן או דוגמנית יותר מוכרים (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 31/08/10 02:19

    • פה אתה טועה(לא רק) ועל זה אתה וחבריך הולכים ליפול חזק ובקרוב (ל''ת)

      לידיה קאסח, 31/08/10 05:44

    • אינני תומך בהזויי השמאל אבל אני אקדמאי וקראתי אלפי ספרים (ל''ת)

      אני, 31/08/10 08:35

  • 32.

    שילכו להזדיין!!!!

    שחקן, 31/08/10 02:18

    אף אחד לא שואל אותם מה דעתם
    מצידי שישארו בתל אביב ויירקבו שם
    אולי תושבי ישראל צריכים להחרים את כל המופעים וההצגות של האמנים האלו
    שילכו לעבוד בעבודות של ממש

    • בכיף! (ל''ת)

      בן אנוש, 31/08/10 10:20

  • 31.

    כרמיאל

    דודו, 31/08/10 02:17

    סופר או איש ''תרבות'' אחר אינו יותר מוסרי מהאחרים, פשוט מנצל את הבמה בצורה צינית

  • 30.

    לא מבינה - לאמה הם לוקחים עליהם שקר שלנו? סונאים תעצמם אלה?

    נעימה, טייבה, 31/08/10 02:16

    וואללה עושים בשבילנו עבודה יותר טוב אפילו.
    גם מקבלים כותרת בעיתון.
    יופי תמשיכו תמשיכו

  • 29.

    האמת המשתקפת במראה שמציב לנו סובול הויברגר ושות' היא:

    Surfers Logic, 31/08/10 02:16

    האמת היא שאזרחים בעלי זכות בחירה שאינם מכירים בסמכות השלטון שנבחר באורח דמוקרטי
    אינם ראויים להיות בעלי זכות בחירה.

    האמת היא שעל פי החוק הויברגר וגסי רוח שכמותו, רשאים להופיע או לא להופיע בכל מקום גם מבלי להכריז על כוונותיהם בפומבי.

    הופעה היא אומנות, אי הופעה זו זכות, הכרזה
    על חרם אינה אומנות, זו שפלות וכוונת זדון
    לחבל בשיטה הדמוקרטית הנוהגת בישראל ונסיון
    לכפות ולהכתיב לרב אזרחי המדינה
    מדיניות מחוץ לקלפי ובניגוד לדעת הרוב.

    האמת היא שלעומת נבזים אלה, האומן מוחמד בקרי הוא צדיק...הוא שחקן מצוין, הוא מתנגד
    לכל מה שהאומנים השמאלנים מתנגדים אבל להבדיל מהם...א. הוא חכם מהם, ב. הוא ישר
    וגלוי לב מהם, ג. הוא אמן פשוטו כמשמעו שמבין כי אמן אינו אמן ללא קהל, אמן לא בוחר
    ולא מחרים קהל, ד. מוחמד בכרי יודע מה שהשמאלנים לא מבינים שאמן אמיתי מתחזה לדמות
    מומחזת אך ורק על הבמה, על כל במה בכל מקום. ה. להבדיל מהישראלים השמאלנים המתחזים לאמנים, מוחמד בכרי מעולם לא התחסד
    כדואג לנו, היהודים אזרחי מדינת היהודים והכי חשוב, בחיים, במציאות, מוחמד בכרי מעולם לא התחזה ליהודי או ציוני.

  • 28.

    אז כתבתם כמה ספרים עושה אותכם סופרים ולא יותר (ל''ת)

    אני אישית נסיתי לקרוא אותכם לא הוספתם לחיי הרבה, 31/08/10 02:15

    • את האמת לא קראתי את ספרהם פשוט הם גורמים לי

      שמעון הצדיק, 31/08/10 09:41

      לבחילה

  • 27.

    תרשמו חברים. הבאה בתור היא ירושלים. (ל''ת)

    אופיר, 31/08/10 02:13

  • 26.

    סלון דבורה מימן את ההפגנה

    פעיל, 31/08/10 02:11

    הייתי שם וכולם שם היו שמאלנים !

  • 25.

    אני לא מתנחל ולא תומך בהתנחלויות, אבל מישהו יכול להסביר לי מה קדוש (ל''ת)

    בקו הירוק, שנקבע אך ורק עקב התקפות הערבים?, 31/08/10 01:53

    • אני אסביר

      בן אנוש, 31/08/10 10:19

      ישראל שולטת בשני הצדדים. מצד אחד של הקו יש לערבים אזרחות ישראלית. בצד השני אין להם אזרחות. אין להם זכות בחירה. אין להם חופש תנועה. יש שלטון צבאי.

      אז הגיע הזמן להחליט או שאין קו ירוק ואז נותנים אזרחות לפלשתינאים (ולשם גוררים אותנו תומכי א''י השלמה) או שיוצאים מהשטחים ומסתפקים במדינה יהודית-דמוקרטית.

      • אני מקבל את ההסבר ומסכים איתו אבל ההבדל ביני ובינך שאני הבנתי שפשוט

        אין לנו ברירה אלא להשאר שם, 31/08/10 13:55

        עם כל הצער שבדבר שכן יציאה משם תקרב את חורבננו הפיזי בודאות גדולה פי כמה מהבעתיות המוסרית שבהשארות שם.

  • 24.

    אני מציע שגורמי האכיפה במדינה יחקרו את צירוף המקרים

    עדו, 31/08/10 01:52

    הלא מקרי בו נפשות תועות מהשמאל וסתם בוגדים בפוטנציה נזכרים לפתע להחרים את אריאל לאחר 35 שנים לקיומה ובמקביל
    גורם עוין עלום יוצא במסע פרסום מוזר ויקר (פרסומת המעין פייסבוק) לטובת אנשי הפת''ח.
    הציבור השפוי במדינת ישראל חייב להחרים את
    מהרסיו ומחריביו וללמד את האמנים המחרימים מהי תרבות ומהי דרך ארץ. מי שמחרים דינו חורמה גורפת ומי שנוהג בשיטות של ליל הבדולח ראוי שכתביו יושלכו למדורות ולתהום הנשיה.

  • 23.

    הכל למען אהדה בחו''ל - שפירותיה יבשילו כפרסים ספרותיים ירקרקים... (ל''ת)

    א.ב., יהושע, 31/08/10 01:51

    • אכן אכן

      עדו, 31/08/10 02:32

      כלומניקים שהקדישו חייהם לכתיבת ספרים חסרי כל תוחלת ותכלית והפצת דיעות מעוותות כנגד בני עמם.
      לכו לכם לתהומות השכחה והנשיה ואל תשובו. חולי נפש המתיימרים להיות יפי נפש. פשיסטים תרבותיים ופוליטרוקים גמדיים המציגים עצמם כבני תרבות ונאצלי רוח. כולכם רוח וצילצולים
      המסמנים לכולנו שהגיע העת להעמיד אתכם במקומכם ולהשיב לכם כגמולכם על כל ההרס והמוות שהמטתם והמתתם עלינו עם הסכמי אוסלו הכוזבים והכושלים.

      • סתם פשיסט (ל''ת)

        לירון, 31/08/10 13:33

    • הסופרים הללו הביעו עמדה דומה עבר לפני שנים רבות (ל''ת)

      דיוק, 31/08/10 13:38

  • 22.

    הכל למען אהדה בחו''ל - שפירותיה יבשילו כפרסים ספרותיים ירקרקים... (ל''ת)

    א.ב., יהושע, 31/08/10 01:47

  • 21.

    זה ש גרוסמן ועוז תומכים במחרימים

    סטודנט, 31/08/10 01:47

    זה לא חדשות. עוז וגרוסמן וא.ב יהושוע יתמכו בכל דבר שמר''צ,שלום עכשו,חד''ש, וכל אירגון אנטי ציוני ושמאלני יתמכו בו
    הם מה שמכונה תומכים אוטומטים
    עם עוז או גרוסמן היו בעד התנחלויות או בעד ''ישראל ביתנו'' זה היה חדשות זה שהם ממשיכים להיות באותב דעה זה לא חדשה

    • התבלבלת. האירגונים האנטי ציוניים הגדולים ביותר הם ההתנחלויות (ל''ת)

      בן אנוש, 31/08/10 10:14

  • 20.

    חירות היצירה וחופש הדעה הם אבני היסוד של החברה

    freedom, 31/08/10 01:41

    זה לא לגטימי שהתיאטרון יציג באריאל הצגות כמו כמו כל עיר אחרת בישראל. זה לא. זה לא עיר ואם בישראל. זה עיר בשטחים הכבושים.
    סימפטום, שחברה שתוקפת את האמנים היא כזו שלא רוצה להסתכל בראי. אומרים שהתאטרון מקבל כסף מהממשלה. האמת היא שחלקה של הממשלה הוא זעום. אם מאיימים לקצץ בתקציבים שיסתכלו כמה נותנים. התיאטרון לא יתמוטט, אלא יבריא!

    • שיח מוניס - עיר ללא הפסקה! (ל''ת)

      אחמד, ג'לג'וליה, 31/08/10 02:18

    • קודם כל תפנו את האוניברסיטת ת''א שלכם משכונת שייח מוניס! (ל''ת)

      מחמוד עבאס, 31/08/10 10:16

    • חופש דעה בתחת שלי גם לאחמדינאגד יש חופש דעה! (ל''ת)

      יוני, 31/08/10 10:16

  • 19.

    חבורה של מאחזי עיניים נאלחים, ריקים ופוחזים

    עדו, 31/08/10 01:33

    הרי ערפאת ואבו מאזן הסכימו שאריאל, אלקנה ואלפי מנשה יסופחו לשטח ישראל במסגרת הסדר הקבע, אז מדוע כעת לעורר מדנים ומהומות ולנסות להיות יותר צדיק מהאפיפיור ויותר פלסטיני מערפאת ? חבורת שוטי הכפר הזאת תאלץ את אבו מאזן לפתוח מחדש כל ההבנות וההסכמות, ותוביל אותנו לאינתיפאדה שלישית.

  • 18.

    מי שמכם לשופט עלינו?!

    תל אביבי שפוי, 31/08/10 01:32

    תן לי לנחש סובול, כל מי שאינו אשכנזי, עשיר, ליברל, נאור , מודרני , תל אביבי, שמאלני, אליטיסטי, חובב תאטרון.
    האם אלו אותם אנשים שאתה מגדיר כירודים ונחותים?!
    אתה וכל חבר מרעיך, אתם גייס חמישי, מקל בגלגלים של מפעל הציונות, סרטן ממאיר בגוף המדינה, יהודים בעלי ייצר שנאה והלקאה עצמית.
    מי ייתן ותזכו לראות את ארץ ישראל מתפתחת ומספחת עוד ועוד יישובים שמוחץ לקו הירוק על אפכם וחמתכם.
    כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ

  • 17.

    ואני תומך באלו שקוראים לחרם נגדי

    דתי לאומי, 31/08/10 01:17

    מי אלה עמוס עוז ודוד גרוסמן? שני סופרים דרג ט' שה''יצירות'' שלהם מפרסמות רק בגלל שהם שמאלנים ומקבלים פרסים ע''י אנשים בעלי אותם דיעות בדיוק.

    מה הם תרמו בפועל למדינה? (אני יודע שבנו של דוד גרוסמן נהרג במלחמת לבנון השניה -עדיין, לא הוא תרם אלא בנו ולדעתי להיות חייל קרבי במדינה כמו ישראל זו חובה וזכות ולא תרומה).

    אז למה דעתם חשובה משלי? הם לא יותר חכמים, לא יותר מוסריים ולא יותר שום דבר חוץ מהעובדה שהם בטוחים שהשמש זורחת להם מהאחוריים.
    רק כמה מלקקי פינכה חושבים שדעתם בכלל מעניינת את מישהו.
    שיתמכו במי שהם רוצים. מה זה אמור לעניין אותי?
    אם אלה אנשי רוח, אני מעדיף להיות במזגן...

    • הוכחת את הריקבון שלכם בצורה מושלמת

      אסף, 31/08/10 08:48

      אתה צודק, כל הסופרים האלו לא שווים כלום. רק הרבנים שלכם, ממששי הילדים, נערי הגבעות המשחיתים רומסים וגונבים, הדובון והעוזי הסנדלים עם הגרביים.
      עשרות שנים אתם גוררים את החברה הישראלית אל האבדון. אין במפעל ההתנחלות דבר וחצי דבר עם ציונות. צאו מן הבועה שבה אתם חיים -
      הפכתם לנוגשים אלימים, בושה ליהדות ולמוסר.
      בא לי להקיא מלקרוא את התגובה שלך.

    • וואי אחת התגובות הדוחות!!

      לירון, 31/08/10 13:17

      אני נבוכה בשבילך.

  • 16.

    הערב עשיתי מעשה - זרקתי את ספרי עמוס עוז מהבית

    אלי, 31/08/10 01:11

    כואב לי שילדי לא יקראו יצירה מדהימה כמו 'מיכאל שלי' אבל כאות הזדהות עם בני עמי, זרקתי את ספרי עמוס עוז מהבית.

    לדעתי יש להחרים את כל האומנים שחתומים על האמנה המבישה הזאת. מזלי שאת השאר כולל גרוסמן אני גם ככה לא סובל. סופר בינוני.

    • צעד ראשון בלבד. אח''כ תעשה ערמה באמצע הרחוב ותשרוף. הידד לנאורות (ל''ת)

      בן אנוש, 31/08/10 01:29

      • ציניות לא תעזור פה, הענין הוא שעוז עדין חי במגדל השן שלו בלי להבין את

        ערן, 31/08/10 01:39

        את מהות הענין.

        • מזל שערן כאן ויכול להסביר לנו כי אנחנו לא יודעים לחשוב לבד

          בן אנוש, 31/08/10 10:12

          צר לי לבשר לך ערן אבל המשרה של אלו שאומרים לכולם מה לחשוב ניתפשה על ידי אם תרצו

          • לא היא נתפשה ע''י הקרן החדשה לישראל

            אנושית, 31/08/10 19:27

            שאתה שייך אליה או לפחות מקבל כסף על תגובות ממנה





            לא לצנזר!!

    • הלוואי וירבו צדיקים כמוך ! עבודת הדוקטוראט של אבו מאזן

      עדו, 31/08/10 03:15

      בה הוא המציא נתונים ותיאוריות מופרכות וניסה להוכיח כי בשואה הושמדו הרבה פחות יהודים מאשר הוכחדו בפועל, יש בה יותר אמת מהדיעות הנלוזות והבוגדניות של מחרימי אריאל
      למיניהם.

  • 15.

    אמני השנאה - הם ימשיכו לדחוף את האזור למלחמות ואסונות בדרכן המעוותת

    Ehad Haam-Zionist , 31/08/10 01:00

    לא שמעתי את התמיכה של אמנים אלה בתושבי שדרות כאשר אלה האחרונים היו מופגזים יום וליל

    • אם לא שמעת סימן שלא הקשבת טוב.

      בן אנוש, 31/08/10 01:28

      מרץ תמכה בעופרת יצוקה למשל.

    • אכן המתנחלים דוחפים את ישראל לסיחרורי דמים נוספים-לא משנאה-רק משיחיות!

      Ehad Haam-ציוני הוגן, 31/08/10 01:39

      מה שנקרא פונדמנטליזם...

      ומעניין אם שמעת על ליבנת לימור שעברה לגור בקרית שמונה שהוצגזה בקטיושות...הלכה ללמד בבית ספר בשדרות המופגזת-ועלתה במלחמת לבנון השניה לגור עם התושבים המופגזים.....

      אוב, התבלבתי בשר החינוך-זה היה יוסי שריד ולא ''לבנת החבלה''

      • I rememebr that befor the settlements

        Ben, 31/08/10 04:24

        The Middle East was a peacefull heavene were all people held hands and children swem in river made of chocolate.
        With or without settlemtnts, Islam will never agree to a Jewish state in the Middle East

        • לא מדובר על להחזיר שטחים כדי שיהיה שלום אלא כדי שנהיה מדינה דמוקרטית

          בן אנוש, 31/08/10 10:10

          ומה שהערבים חושבים עלינו לא רלוונטי לעניין

  • 14.

    סובול - אתה נעלב מהטוקבוקים? אני נעלבת ממך וחבריך. (ל''ת)

    אריאל, 31/08/10 01:00

  • 13.

    נחמד לגלות שיש אנשים המכנים את עצמם יוצרים/ות במדינה

    ירושלמי, 31/08/10 00:56

    נראה יותר יצרים מאשר יוצרים

  • 12.

    אפשר לקבל את הרשימה המלאה של ''האמנים''

    ידע הוא כוח, 31/08/10 00:49

    שנדע מי ''הצדיקים'' הגדולים האלה? גם נדע לאיזה מופעים ותיאטרונים לא להגיע?

    • מובטח לך

      קבוצניק, 31/08/10 06:49

      שאחרי שתראה את מלוא הרשימה, תדיר רגלך מכל אומנות ישראלית
      כל ישראלי נורמטיבי מבין שאין לנו מה לחפש בשטחים
      הנגב והגליל מחכים לכם

      • אלק אומנות - אפשר לחשוב -רוב האמנים הטובים כבר מתו (ל''ת)

        אני, 31/08/10 08:38

      • ל''קיבוציניק''

        אליק, 31/08/10 08:45

        אתה פשוט פתטי
        מה זה ישראלי נורמטיבי?
        אתם וכל התנועה הקיבוצית שלכם פשטתם כבר ממזמן את הרגל
        נמאס לכם להתלכלך בעבודת הרפת אז השתלטתם עם הגרעונות שלכם על קופת משלמי המיסים
        כבשתם והפכתם כל חלקה חקלאית לחלקת מסחר.
        אתה ושכמותך פאסה!
        לך תלמד מהי ציונות והתיישבות חלוצית ועובדת ביהודה ושומרון והגולן
        אל תבלבל לי את המוח על הנגב והגליל
        נבוב סיסמאות שכמוך

  • 11.

    הגרמנים שנאו את היהודים

    וסרמן, 31/08/10 00:36

    הגרמנים שנאו את היהודים נתן זך אומר בשביל הפרנסה טבחו את היהודים ניראה לי הבן אדם גנוב לגמרי

  • 10.

    רק אני לא שמעתי על כליל זיסאפל עד עכשיו? (ל''ת)

    מישהו אחד, 31/08/10 00:36

  • 9.

    אפשר להבין מדוע כל פיפס שיוצא להם מהפה מדווח בכותרות? (ל''ת)

    אלי, 31/08/10 00:36

  • 8.

    זה פשוט מגעיל ודוחה כל העלאק אנשי רוח האלה! צריך להוקיע אותם מהחברה! (ל''ת)

    אייל, 31/08/10 00:35

  • 7.

    אמנות הרוע. אמנות הטמטום. אמנות הבגידה (ל''ת)

    זורו, 31/08/10 00:34

  • 6.

    לאמיתה

    האמת, 31/08/10 00:33

    היו עשרות בודדות לא 300 אנשים ולא נעליים...

    • צודק!!גם אני היתי היו מעט אנשים (ל''ת)

      דליק, 31/08/10 01:28

  • 5.

    וואו, פשוט וואו - כמה הזויים אפשר להיות?

    חגי, 31/08/10 00:30

    ה''כיבוש'' החל לפני 43 שנה, יותר ממוצע גילאי החותמים. תעברו הלאה, תמצאו משהו יותר טוב לעשות חוץ מלמחות על חלב שכבר נשפך...
    הכי מוזר זה הציטוטים ''חירות היצירה וחופש הדעה הם מאבני היסוד של חברה דמוקרטית''. למה בניה בהתנחלות היא לא חופש יצירה? למה להתבטא נגד ההטיה השמאלנית בתקשורת ובאומנות זו רדיפה פוליטית ולא חופש דעה? זכותי לחשוב מה שאני רוצה, לא?
    אנשי השמאל ההזוי מעדיפים להיות בצד של רוצחי ילדים ומדכאי נשים מאשר להיות בצד שכל חטאו הוא ששב לנחלת אבותיו. פשוט עצוב...

    • החלב לא רק נשפך - הוא כבר הספיק להפוך לגבינה צהובה... (ל''ת)

      דב החלבן, 31/08/10 00:38

    • גנבת לי את המילים מהפה- כמה הזויים צריכים להיות כדי לתמוך בהתנחלויות

      בן אנוש, 31/08/10 01:35

      התנחלויות מונעות אפשרות יציאה מהשטחים ולכן מאפשרות או משטר אפרטהייד או מדינה דו לאומית. ההתנחלויות הו אסון עבור מי שתומך במדינה יהודית-דמוקרטית. מי שפועל נגד מדינה יהודית-דמוקרטית הם הקיצוניים הפלשתינאים ואנשי א''י השלמה מהצד הישראלי.

      • זה הרי עבד כ''כ טוב בעזה נכון? (ל''ת)

        -, 31/08/10 11:45

  • 4.

    עשרות ומאות אלפים של אזרחים פשוטים מתעבים את השחקנים

    שלום אך שווא, 31/08/10 00:26

    שמסרבים להופיע באריאל....

    • למה לא מיליונים? זאת אומרת 95 אחוז מהעם . (ל''ת)

      אתם אספסוף דוחה של שמאלנים, 31/08/10 00:59

    • כמה מהם ראו הצגה בקאמרי או הבימה או בית ליסין? (ל''ת)

      Ehad Haam-ציוני הוגן, 31/08/10 01:41

      • אז אני מבין שמי שכן רואה הצגות יותר מוסרי?

        עידן, 31/08/10 04:04

        הקול שלו גם צריך להיספר פעמיים בקלפי? אולי הוא יותר חכם ונאור?
        הבליםת אני רואה הצגות ולא מרגיש יותר חכם מכשאני יוצא מסרט טוב. רד מהעץ כבר, הצגות הן בידור כמו ספרים סרטים וסדרות, ותו לא

      • מן הסתם אתה צודק. 95% לא רואים הצגות בקאמרי. הם רק מממנים הפרזיטים (ל''ת)

        כבשה פועה, 31/08/10 07:13

      • אתה לא אחד מהעם, ובטח לא ציוני. (ל''ת)

        אתה חי בבוסטון לא? אלטיסט שחצן, 31/08/10 14:46

        • זה שקורא לעצמו ''אחד העם ציוני'' נשוי לערביה ופועל נגד המדינה בשכר. (ל''ת)

          הסבר, 31/08/10 21:16

      • כל העם מגיע להצגות. תתפלא לשמוע. (ל''ת)

        גר מול אולם חלופי של הבימה, 05/09/10 17:44

  • 3.

    אהלן! עורי עורי ישראל! בקר טוב לך קול השפיות!

    דורון, 31/08/10 00:23

    בואו ונראה שמדובר לא רק 53 אמנים אמיצים.

  • 2.

    עמוס עוז?? מה הוא לא יעשה כדי ששמו יעלה לכותרות. (ל''ת)

    אחיה, 31/08/10 00:22

    • כרמיאל

      דודו, 31/08/10 02:20

      אתה עוד לא יודע כמה שאתה צןדק

  • 1.

    חלי גולדנברג. מי זאת? (ל''ת)

    עינת, 31/08/10 00:18

    • אני מכירה אותה אישית לצערי ואת לא רוצה לדעת. (ל''ת)

      לידיה קסאח, 31/08/10 05:49