• 76.

    הקשר בין מחאת האמנים לפיגוע בבית חגאי

    דני, 01/09/10 10:22

    אני רואה קשר ישיר בין המחאה לפיגוע בבית חגאי, כאשר חלק מהאוכלוסיה הישראלית מתנגדת להתישבות ביהודה ושומרון, ארגוני הטרור מקבלים לגיתימציה לבצע פיגועים.ובאיזו שמיכות הפרש של יממה או שני ימים. אם עם ישראל היה מאוחד היה יותר ביטחון.האמנים צריכים לקבל את המתישבים ביהודה ושומרון כעובדה מוגמרת ולא לשחק לידיהם של עוכרי ישראל.פיגוע זה צריך לשבת על מצפונם של כל אחד מהאמנים המוחים.

  • 75.

    כל מי שכותב פה פוליטיקאי ?

    תומר, 30/08/10 23:28

    עד לאיזו רמה הטימטום שלך יגיע ?
    אני מחרים את בית לסין ,
    עד שלא יוריד את המחזות שלך

  • 74.

    חבר'ה תעשו חיים, תוריקו את הקופה הציבורית. סאחטן (ל''ת)

    השמאל לא שבע, הוא רוצה עוד כסף מהקרן החדשה לישראל, 30/08/10 18:13

    • לא מתוק, את הקופה אתם תרוקנו כמו שאתם מרוקנים שנים כבר.

      רונן, 31/08/10 00:19

      שם מעבר לקו.

  • 73.

    בסיפור הבא..תגלו קצת רקע על גברת ליברכט אשר יאיר את עינכם כנסו:

    רונן, 30/08/10 16:27

    בסיפור הבא יש חלק מההסבר לשנאה השמאלנית הפתלוגית,חלק מסוים
    מהבאים לפלסטינה היא ישראל הגיעו בעל כורחם...ציונות לא ענינה אותם....וגם לא היהדות מין הסתם ,למה הם כאן? כי לא היה לאן ללכת ב1945..אז הם פה.
    בכתבת קידום מכירות לסיפרה של סביון ליברכט שפורסם במעריב לפני כשנה ניתן ללמוד משהוא על הכרוניקה והבנת הנגיף ההרסני של החלק היותר סהרורי והיותר בוגדני בשמאל הישראלי

    למדתי כבר לא לקרא את הכתבות הללו ,מנסיון אני קרא את סוף הפתיח בו בדרך כלל יש התיחסות של המרואין למדינה ולפוליטקה.....ואז במבט קצר לסוף הראיון שם יש הרחבה על האישיו הפוליטי
    ובכן גברת ליברכט כמצופה מחזיקה בדעות אולטרא שמאליות סהרוריות.....
    היא מספרת על אביה ניצול שואה כאשר שכב על ערש דוואי.בגיל 90....אז הוא התנצל בפני בתו על שהביא אותה ''למקום הנורא הזה'' ישראל .. במקום לקנדה......
    אחד האסונות היותר גדולים של השואה הוא הגעתם בלית בררה של אנטי ציונים יודו פובים מישלינגים למנהם......שגם אחרי התופת ההיא עדין ראו ביהדות ובישראל אי לגטימיות....
    נחזור ''לאבא''......כשאלה העטיניים מהם יונקת התינוקת השבויה סביון אין פלא שדעותיה הם כאלה....
    ולהגדיל את ההזיה מספרת סביון על ילדתה הקטנה..שהיא ''יותר קיצונית ממני'' ציטוט
    היא חברה באירגון אנרכיסטי אולטרא שמאלני המתנגד בין השאר לגדר.....(גיל נעמתי כזה...)

    בכתבה אחת ניתן להבין וללמוד על הכרוניקה של השמאל היודופובי ,האנשים האלה דור שלישי של שנאת ישראל רדיקאלית...
    כרוניקה של ''ערב רב'' ומתיוונים......
    הסבא אנטי ישראל האמא מפיצה רעל והבת שיניה כהות משחור.....

    • ממליצה! (ל''ת)

      נירית, 30/08/10 16:48

    • מאלף. תודה. למה הן לא פשוט עפות מכאן?! (ל''ת)

      לידיה קסאח, 30/08/10 16:58

      • הם בארץ לשם שינאת יהודים זיכרו את הלינץ שביצעו חברייכם הערבים ברמאאלה (ל''ת)

        יפית, 30/08/10 23:24

  • 72.

    שיושבו לפלשתינים כבודם וזכויותיהם. ??

    רועי, 30/08/10 16:20

    רק לאחר שיושב הכבוד הפלשתינאי?
    אך אני ממש אוהב את אבירי הצדק.
    איפה היה הכבוד הפלשתינאי שלך או אמירה כנגד מה שביצעו ערבים בעזה כנגד אחיהם בעזה עכרבים כמוהם.

    הבעיה שלי עם שכמותכם אינה בזה שאתם בעד גירוש יהודים מבתיהם זה הרי מותר(את תקראי לזה התנתקות(הם הרי לא ילדי זרים אפילו))
    אתם קוראים לסנקציות כנגד ישראל ''בגלל'' הממשלה או פעולות שלה.
    אתם יכולים לומר דעתכם אתם ואנשי קולנוע. אבל אם אתם עושים סרטים בהם ישראל תמיד יוצאת כאיש הרע ואילו הערבי כתמים ומסכן שעתידו לא בידיו אז אתם חוטאים בגדול.
    תעבירו ביקורת אבל לקרוא לחרם על ישראל בזה אתם משתפים פעולה עם אנשים שקוראים להחרמת ישראל וזה כולל אותכם בפסטיבלים עולמיים כי הם שוללים את קיומה של המדינה.
    ממש כמו אותו מנהיג שיושב ברמאללה ומכחיש את השואה שהייתה לנו ואת זה שאנחנו עם.
    תמשיכי לחיות במדינת תל אביב שלך(אני שונא לומר את זה).
    בכל מקרה תתחילי לבנות מקלט כי בגירוש הבא זה יגיע גם למרכז תל אביב הטילים

  • 71.

    מה שהגברת המחזאית לא מבינה הוא שאנחנו לא עושים להם את זה דווקא...

    יובל, 30/08/10 15:48

    אלו הם שמביאים על עצמם את המחסומים ואת המעצרים. אם הם לא היו מנסים להתפוצץ ברחובותינו, כל זה לא היה.

  • 70.

    ''הבנאליות של האהבה'', בנאלי וגרוע. אולי שם התחלת ליפול

    קורא, 30/08/10 13:10

    ראיית הצדק הכללית שלך - העוול שגרמו הפלסטינים מול זה שאנחנו גרמנו, הזכויות האמיתיות של הפלסטינים מול הזכויות האמיתיות שלנו - פשוט לקויה לגמרי.לא מדובר ב''קריעת מסכה'' אמיצה מצדכם, אלא בהצטרפות לטרנד המוני ובנאלי נגד ישראל. אתם אלה שניסו להיות בצד הבטוח. הפעם פשוט נחשפתם מהר ובגדול, כי נמאס לאכול ממכם את החרא התעמולתי הפלסטינו-אירופי הזה

  • 69.

    מלמדים את הסיפורים של סמדר בהתנחלויות!!

    יעלי, 30/08/10 11:11

    סמדר,

    את יודעת שלומדים את היצירות הספרותיות שלך

    לבגרות ב''שטחים הכבושים''- כמו קרית 4, ישוב

    שלא נראה לי שתרצי שיהיה כלול בהסדר קבע

    עתידי. אם את באמת המוסריות שלך לנגד עינייך

    תבקשי ממשרד החינוך שלא ילמדו את הסיפורים

    הקצרים שלך בתיכונים בהתנחלויות ואז תהיי יפת נפש עד הסוף.....

  • 68.

    יפה כתבת

    חובב תיאטרון, 30/08/10 10:47

    תיאור בהחלט מליצי ויפה.
    רק חבל שאת נדרשת לכתיבה כזו על מנת להסתיר את האמת שאת מאמינה בה. אין בך רחמים או אמפטיה לתושבים באריאל או בכל מקום אחר שאת רואה כ''לא לגיטימי''.

    גם אנחנו חושבים שאת לא לגיטימית יותר.

    שימי לב להצגות שלך בחודשים הקרובים ולכמות הקהל שיגיע.
    עד שלא תחזרי בך ותתנצלי, את מוחרמת.

  • 67.

    תקימי תאטרון פרטי ואז תחרימי - אבל אז תרעבי ללחם

    יעקב דינור, 30/08/10 10:34

    ברגע שאת משתמשת בכסף ציבורי, כספי המיסים שלי - אז יש לך ברירה - או להופיע באריאל או להתפטר.
    אבד כמו כל שמאלם מצוי - את לא תוותרי על החמאה העבה המרוחה על הלחם.

  • 66.

    כל הכבוד סביון את כל כך טיפשה (ל''ת)

    זיו, 30/08/10 10:29

  • 65.

    חצופה, טוב שכתבתם את שמות המחזות של היצור המנותק הזה (ל''ת)

    את צריכה להכיר קצת טוב יותר את שכונת המגורים שלנו, 30/08/10 10:28

  • 64.

    האם כשאת כותבת, את מחרימה את הפונט ''אריאל''? (ל''ת)

    דודו, 30/08/10 09:51

  • 63.

    לגברת ליבריכט

    היוצר, 30/08/10 09:43

    אני מכבד את החרם ומסכים איתו.
    מה שמשונה בעיני זה שאת מסכימה לעבוד עם הגברת פינס שהיא אחד האנשים הכי לא ישרים, הכי כוחניים, הכי אלימים, הכי מנוולים ,הכי רעים ואפשר להמשיך כך עוד רבות,בתיאטרון הישראלי
    ארת מייצגת את השמאל הישראלי הרע לתפארת..
    כל מוסריותו היא רק מהקו הירוק מזרחה אבל מהקו הירוק מערבה, קרי ,מקום עבודתך.שם המוסר נשמט ונעלם.
    גברת ליבריכט- אדם עם עקרונות מוסריים לא יעבוד לעולם תחת יצור כמו ציפי פינס.
    בדיוק כמו שהוא לא יסכים להופיע בשטחים הכבושים.

  • 62.

    האנומליה של חיינו מה?

    לידיה קסאח, 30/08/10 09:07

    יקירתי, את וחברייך הם האנומליה של חיינו.
    לא מאמינהלי? תקראי טוקבקים בבקשה. אה, וגשי לאיש מקצוע שיעזור לך לברר מאיפה בדיוק יצר ההרס העצמי שלך נובע.אתם מתנהגים בדיוק כמו גידול סרטני לידיעתך.

  • 61.

    תאטרון ציבורי לא יכול להחרים חלקים מהעם

    דוד, 30/08/10 09:02

    לכו לתאטרון פרטי ותחרימו את כולם, לא בתאטרון ציבורי, לא כשתושבי אריאל מממנים את השכר שלכם.

  • 60.

    אל תלכו ואל תעשו לנו טובה

    אתיה, 30/08/10 08:59

    עוד תתחננו שאנחנו, נלך לראות אתכם.
    מי אתם בכלל? יפה נפש שכמותכם ? מי את סביון ליברכט ? שכחת מה עשו הנאצים להורים שלך? בגלל זה ורק בגלל זה כדאי מאוד שתשמרי על המדינה שהקימו עבורך, כפויית טובה שכמותך.ארגנתם קבוצת ''אמנים'' שלא מסכימים להופיע באריאל? אנחנו ארגנו קבוצה של מאוד ואלפים שיבטלו את כל המנויים בתיאטראות ואז נראה אתכם משחקים את משחק החיים שלכם.
    ולך סביון יקרה אני מציעה לחזור למקום שממנו באת, גרמניה, אולי שם יקבלו אותך.

  • 59.

    הצעת מחאה נגד המחרימים - אם דמוקרטיה אז עד הסוף

    אנימכאן, 30/08/10 08:39

    רוצים להכניס את התאטרון למעגל המחאה?
    אין בעיה!
    כל שחקן שמסרב להופיע באריאל יזכה לטיפול הבא:
    יבואו אזרחים משלמי מיסים (אולי מאריאל) לתיאטרון וברגע ששחקן כמו אירן אההה...טירן פותח את הפה פשוט שואלים אותו ''למה אתה מחרים ציבור שלם שמשלם לך משכורת?'' כל 5 דקות אזרח אחר יקום ויראה לטירן וחבריו שזו טעות ג ד ו ל ה למי שניזון מהציבור להחרים אותו

    לא מופיע באריאל = לא מופיע בת''א

  • 58.

    נדם קולם

    תל אביבי, 30/08/10 08:24

    סביון, קוראי טוקבקים,
    שלום ובוקר טוב,
    ראשית הייתי רוצה להבהיר שאני לא מתכוון להגרר לשלל הערות קיצונית\\אלימות\\רוויות-סימני-קריאה, כי זה מה שקורע אותנו, את עם ישראל 2010.
    עוד מימי יוון העתיקה היו אלה המחזאים, הציירים, הסופרים, השחקים וכלל אנשי האומנות שקיבלו תפקיד מפתח בחברה הדמוקרטית - הצבת המראה. עד היום קבוצת עלית זו אמונה על שיקוף המציאות, על כלל רבדיה, בפני יתר החברה (לא רק לצופי התיאטרון, גם לחברי הממשלה). אבל אצלנו, כמו תמיד, הדברים הם קצת אחרת. אצלנו השחקנים עסוקים מדי, כנראה, מכדי להתעמק בניתוח המציאות וההוויה, ולכן כמו הרבה תל אביבים טובים אחרים - נוהים אחר טרנדים מזדמנים. בלי ניתוח עמוק, בלי אמירות מעניינות, בלי מחשבות מקוריות. סתם. בדיוק כמו ההתפתלות של סביון - סתם.
    האם זה מקרי שהמכתב ראה אור ימים לפני תחילת חידוש השיחות? השחקנים נמצאים שוב ככלי משחק בידיים המכוונות להכשיל את המו״מ (משמאל כדי שביבי לא יגנוב את הנובל הבא, או מימין כדי לשמור עוד כמה גבעות מכוסות בקרוואנים של ציונות מממשת). חבל על השחקנים. חבל עלינו שלא זכינו באנשי תרבות ואומנות מודעים יותר ופחות ״סתם״.

    • עוד מימי יוון העתיקה ... קיבלו אנשי האמנות תפקיד? היכן בדיוק,

      מה פתאום, 30/08/10 11:09

      למדת היסטוריה של האמנות? או פילוסופיה של האמנות? וודאי קיבלת רעיונות אלה באיזה סמינר קומוניסטי במזרח ברלין לפני נפילת החומה. לך אל אריסטו וכדומיו ותלמד, אולי תחכים.

  • 57.

    את בושה וחרפה

    רוני שמאלני, 30/08/10 08:11

    אני מתנגד להתנחלויות אבל המעשה שלכם הוא בזוי, אני מאד מקווה שכולכם תרגישו את זה בכיס שלכם. לא מגיע לכם פחות מכך.

  • 56.

    אומנים הגרים בת''א על אדמה ערבית(בעיקר ביפו)

    מאיר, 30/08/10 08:04

    מה זכותם לומר לאחרים לא לגור בין הערבים?

    ובענין החרמות. אל תבואו לאריאל. תחרימו את אריאל זילבר. תינשאו על כפיים את אריאל שרון אבל בשורה תחתונה ההפסד כולו שלכם.

  • 55.

    לא מוסר ולא נעליים. הכל פוליטיקה.

    שי בעבר מרץ, 30/08/10 07:40

    הכל פוליטי. הרי ידוע שיפו כבושה לא פחות מאריאל. הכל עניין של השקפה פוליטית. מרץ הגדירה שטחים כבושים כמוך ולכן יש לך השקפה של מרץ. הליכוד הגדיר נמוני ולכן אריאל שלנו. באלד הגדירה את יפו כשטח פלישתינאי ולכן החותמים לא באלד אלא מרץ.
    ומאחר שמרץ היא מפלגה ווירוטואלית וכמעט שלא קיימת יש לכבד את הדמוקרטיה ולא לספר סיפורי סבתא של מוסר.

  • 54.

    כל הכבוד לך ולאמנים המוחים (ל''ת)

    לסביון ליברכט, 30/08/10 07:29

  • 53.

    אל תעשי טובה, תשארי במדינת תל אביב

    א.ב שעשוע, 30/08/10 07:17

    כל אחד יכול לכתוב מחזה בשקל
    אין שום קשר בין אדם שכותב להבנה בפוליטיקה או לשפיות בכלל

  • 52.

    הפוליטיקאים נבחרו בבחירות דמוקרטיות

    יהושע קוצינסקי, 30/08/10 05:09

    השחקנים והאומנים לא
    רוצים להפגין לא על חשבון משלם המיסים
    500000000 מליון שח תקציב לתיאטראות
    ואת יורקת לבור שממנו את שותה ואני מממן
    הואילי בטובך להתפטר ואז תפגיני תחרימי
    כאות נפשך
    בשלב זה להפסיק כל הזרמת כספים לכל תיאטרון
    שמחרים
    אגב אתם תוחרמו בהרבה ערים
    ותישאר לכם מדינת תל-אביב וללא תקציב
    כמו כן אתם יכולים להופיע בעזה או שכם
    אחרי פיגוע עוד יור טוב
    את הכסף את הכסף את הכסף את הכסף
    בוווווווזזזזזזזז גדול לכם ולאומנות שלכם

  • 51.

    זאת יהירותשלמרץ. לא מספיק להם בגץ. הם יגידו עם3 מנדטים

    ברוך, 30/08/10 01:57

    מה נכון, מוסרי. מה זה דמוקרטיה. יש לאליטה הזאת זכות. בלי להתגיס או לתרום כמו אבותיהם. למה? אובמה מאחוריהם נגד יהודים

  • 50.

    שאלה: אילו זכויות וכבוד של הפלסטינים נגזלו ע''י ישראל? ומדוע על ישראל..

    תמים, 30/08/10 01:29

    מוטלת האחריות לשמר את הכבוד והזכויות של הפלסטינים--בשעה שאלו גרמו לעשרות אלפי נרצחים ישראלים ואף גורמים לסבל מקיף עשרות שנים לישראל?

    אבקש הסבר מושכל, מלומד, דבר דבור על אופניו, איך ומדוע, מוטל על ישראל לשמר את ''הכבוד הלאומי'' הפלסטיני בנסיבות הנוכחיות.
    אחרת, המאמר של הכותבת מתגלה כשטות ברמה נמוכה במיוחד.

    תודה.

  • 49.

    הכותבת מייצגת את האינטרסים הפלסטינים ומתיימרת לייצג הומניזם

    אלי, 30/08/10 01:26

    הכותבת לעניות דעתי אף לא מבינה את משמעות דבריה מהבחינה הפוליטית, היא פשוט ממחזרת סיסמאות שנקלטו במוחה. מבלי להבינן.
    מביך למדי.

  • 48.

    כל הכבוד סביון. יש רבים התומכים בך! זהו מאבק על פני המדינה ועל הציונות

    בן אנוש, 30/08/10 01:14

    האנושית המשלבת תרבות יהודית ומדינה דמוקרטית אמיתית.

  • 47.

    גם באולם נוגה שביפו אסור להופיע

    מורן, 30/08/10 01:05

    יפו, רמלה, לוד ,נצרת ועוד נגזלו מהפלסטינאים ב 1948 ולכן הם מתאבלים ביום הנכבה. את אריאל קבלנו לפני 32 שנה לאחר מלחמת 67. מה ההבדל 30 שנה? יש להשיב להם את ''כבודם וזכויותיהם'' ורק לאחר מכן להופיע ביפו עכו או רמלה

  • 46.

    הסבר כמה טיפשים חותמי המכתב

    הם טיפשים גם מימין וגם משמאל, 30/08/10 00:24

    אריאל הוכרה ע''י כל המנהיגים הפלסטינאים במו''מ כישראלית גם אחרי הסכם.

    באו ה''גרויסע חוכמולוגים'' האלה, ומנסים להכניס את הלגיטימיות של אריאל לדיון.

    יראו זאת סרבני השלום הפלסטינאים, יעשו כהמלצתם, והנה התווסף לו עוד מכשול למו''מ.

    בנוסף, כדי למנוע משכנינו מסביב ניצוצות מחשבה של יוזמת מתלחמה - אסור בשום פנים ואופן לוותר על ליגיטימיות של החזקת שטחים שכבשנו בעקבות מלחמות, שמטרתם המוצהרת הייתה להשמידנו.

    רק כך נרתיע.

  • 45.

    צודקת

    רוני, 30/08/10 00:05

    חזקי ואמצי המשיכי בדרכך, למרות ההתלהמות הגורפת.אני מאד מקווה שהקול שהשמעתם כנגד ההתנחלויות ישמע, ולא! אין הסכמה עליהן!! ההתלהמות הגורפת של העדר הדוהר גורמת לאנשים להבהל וכך קרה שהקולות כנגד ההתנחלויות דממו בשנים האחרונות ויש לחדשן תוך כדי דו שיח של בני תרבות, ולא של עדת זאבים המשחרת לטרף.

    • רק הימין עדר? ומה אתם? בעלי מחשבה נאורה ועצמאית?

      דודו, 30/08/10 09:16

      אתם כל הזמן קוראין לימין עדר שמתלהם נגדכם ומה אתם? אתם לא עדר? מי שאין לו דעה דומה לשלך הוא עדר ואילו רק אתם בעלי מחשבה נאורה ועצמאית?
      פשוט חוצפה !

      • ימין ושמאל אתה אמרת

        רוני, 30/08/10 23:51

        כדאי לקרוא היטב לפני שמגיבים, אני לא התייחסתי לימין או שמאל אתה עשית זאת. אני התייחסתי להתנפלות החזיתית על אלה המביעים דעה בנושא שנוי במחלוקת שאין הסכמה עליו. ואני לא אתן לך את התענוג למתג אותי כשמאל או ימין אלא רק אבקש שהזכות להביע דעה גם אם היא לא נעימה תינתן לכל אחד מבלי שיתבצע בו לינץ'ציבורי.

  • 44.

    הם התחילו במכתב התועבה,אז מדוע תמיד הם מאשימים פוליטיקאים ? (ל''ת)

    הכי קל להאשים פוליטיקאי ,בתנאי שהוא מהימין.., 29/08/10 23:49

  • 43.

    למה אין רשימה מלאה של המחרימים

    רותם, 29/08/10 23:41

    אני רוצה לדעת את כל השמות

  • 42.

    תשובה מתפתלת - הפסדת אותנו. לא נראה יותר מחזות שלך. (ל''ת)

    צופה, 29/08/10 23:36

  • 41.

    סביון ללא צבע וללא ריח . (ל''ת)

    הפרח מתבייש בך., 29/08/10 23:32

  • 40.

    צבועה: אחרי ''השלום'', לא תהיה פה מדינה יהודית. את יורקת לבאר (ל''ת)

    קוראת להחרים את כל ה''אומנים'', שילכו להופיע בעזה, 29/08/10 23:31

  • 39.

    עד 1967 - היה שלום חלום - זוכרים ? (ל''ת)

    זוכר את הימים ההם, 29/08/10 23:07

  • 38.

    עפ''י שיטתך/כם=ישראל יזמה הכיבוש=לא חלילה מתוך הגנה עצמית=זכרונך קצרמאד (ל''ת)

    נ.כהן הייתה מלחמת מגן=למזלם הרע ולמזלנו הטוב נצחנו, 29/08/10 23:05

  • 37.

    אריאל שנויה במחלוקת?כל אבן במדינה שנויה במחלוקת, (ל''ת)

    מחרימה מקצועית, 29/08/10 22:53

  • 36.

    אחרי שתושמד ישראל , לא יהיה מי שיבוא להצגות שלכם.תהיה חליפות איסלאמית

    אבישי, 29/08/10 22:52

    במקום

  • 35.

    אחרי שתושמד ישראל , לא יהיה מי שיבוא להצגות שלכם.צת (ל''ת)

    אבישי, 29/08/10 22:51

  • 34.

    ואפילו אם יהיה לא רוצים אותך לכי תטאטאי רחובות (ל''ת)

    קודם כל ! לא יהיה שלום !!!, 29/08/10 22:51

  • 33.

    מה עם הסבל של משפחתי בניר עם ?

    שיר, 29/08/10 22:47

    נפל שם פצמר באיזור היום זה מטריד אותך ?
    אני שנאת חרמות אתם טעיתם .

  • 32.

    מחרימה ספרים שלך (ל''ת)

    שרון, 29/08/10 22:40

  • 31.

    ואז תציגי בפני ערבים ושמאלנים בלבד. הימין יוקיע אותך (ל''ת)

    ראובן, 29/08/10 22:39

  • 30.

    די לצביעות

    י.ב., 29/08/10 22:28

    די לצביעות של אמני השמאל וסביון ליברכט
    איפה היא הייתה כאשר תושבי הדרום סבלו 8 שנים ממטחים בלתי פוסקים של קסמים? קולה נדם. לפתע היא משמיעה קולה ברמה על ''הסבל של העם הפלסטיני''.
    אז למה לא להחרים את מחזותיה של סביון ליברכט בתגובה?

    • בהחלט להחרים אותה ואת שכמותיה, הסבל של

      אתיה, 30/08/10 09:33

      מי שקם להורגנו, נוגע לה ובה הרבה יותר. זאת הבעיה עם כל יפה הנפש שעושים רק למען יראו וישמעו ולא למען המצווה עצמה, לא באמת מעניין את סביון וחבריה מה קורה עם אחמד או מוחמד, ואם כן, שתכניס אותו לביתה.

    • להחרים ולהחרים אותה ואת ההצגות הנבובות שלה

      אתיה, 30/08/10 10:46

      שתציג אותן בפני החברים שלה, הערבים.

  • 29.

    ומה עם החיים שנקטלו בישראל בשם הג'יהד?

    את רמאללה תחרימי?, 29/08/10 22:15

    דמי הילדים משדרות, ירושלים ונתניה זועקים מן האדמה, ואת מחרימה את אנשינו. צביעות זו לא מילה. הכשר לרצח עם ישראל, זה כן.

  • 28.

    למה את מוכרת ספרים באריאל? נתקי הקשר עם סטמצקי. (ל''ת)

    צייד הצבועים., 29/08/10 22:15

  • 27.

    מאחל לך תאונת דרכים ושתופיעי רק על כסא גלגלים ואז אל תגיעי לאריאל

    גיל רמת הגולן, 29/08/10 22:10

    רק בהסעת נכים וסליחה מהנכים הכוונה רק לאשפה הזאת

  • 26.

    אמנות השקרים

    מיכאל, 29/08/10 22:08

    הצעד הבא של ה''אומנים'' יהיה לשרוף ספרים שנכתבו מעבר לקו הירוק

  • 25.

    אחרי השלום בדרום

    אישחן, 29/08/10 22:08

    אחרי שהצלחת להביא ''שלום'' ו''חמאס'' לאיזור הדרום של ישראל בעזרת חבירה למנהיג
    הדגול שקבע
    ''דין נצרים כדין תל אביב''
    עכשיו תצליחי בחרמות שלך ובשנאה שאת מלבה בין ישראלים להעצים את החמאס שקובע
    ''דין תל אביב כדין נצרים''

  • 24.

    ואני...

    אסף, 29/08/10 22:06

    אקפיד לא לתת מימון לשום דבר שקשור אליך ולשכמוך...לא לקרוא ולא ללכת. כל האר העם הרציונלי צריך להתאחד לפני שיהיה מאוחר. ולתת לסביון לפרוח בפלשתין.

  • 23.

    מי לקח מהפלשתינים את כבודם וחירותם?

    שרה, 29/08/10 22:06

    עד היום הערכתי אותך-משום מה נראה כי מאחורי כתיבה כל-כך איטליגנטית עומד אדם אינטליגנט וגבעל יושרה. אבל התאכזבתי.איך את קונה את שטיפת המוח הערבית?ההסבר שלך כל-כך שטחי וילדותי.להלן כמה שאלות: מי לא קיבל את תוכנית החלוקה?
    למה הפלשתינאים לא נאבקים להקמת מדינתם בירדן?(שם הם מהוים את מרבית האוכלוסיה)
    מי יזם את מלחמת 67'?
    האם ידעת שהארגון לשחרור פלשתין נוסד לפני 67'?
    למה הם מחוללים הרס בהר הבית ומוחקים שרידים הסטוריים שלא יסולאו בפז?
    האם קיים עוד עם שמשמר את הווית הפליטות שלו ואינו מוכן להשתקם?
    מה קורה עם כל הכסף שהעולם מזרים לשם בכמויות ענק? מדוע אינו משמש לשיקום?

  • 22.

    את בן אדם הזוי (ל''ת)

    יגאל, 29/08/10 22:04

  • 21.

    צריך חרם בינלאומי על כל התרבות, ההפקות והתאטרון של מדינת האפרטייד (ל''ת)

    היא צודקת, 29/08/10 21:58

    • באפרטהייד כבר מזמן היית בביוב שממנו יצאת ! (ל''ת)

      אלף מם, 29/08/10 22:11

    • זה מה שנשאר לך לומר ? אפרטהייד ? תמציאו כבר נימוקים יותר משכנעים (ל''ת)

      אבישי, 29/08/10 22:53

    • לפני שאתה קופץ לך תשכיל קצת מר דו-מימד: אפרטהייד מול מלחמת קיום

      רעיון הקמת המדינה היהודית (אתה חלק או לא) והג'יהאד, 29/08/10 23:34

      אם אתה מחרים לך עד הסוף:
      ותר על האזרחות במדינה שגזלה אדמות מהפלסטינים
      ויש להשמידה לטענתם.
      עבור לארץ אחרת.
      רעיון: לך לעזה, שם תמצא דמוקרטיה לתפארת

  • 20.

    With such a name

    eric the red, 29/08/10 21:49

    you should stay in Germany,your mother land

  • 19.

    כמו שהלכנו ב''שלום '' הקודם...ל1000 לוויות הלכנו!קו 5 ,בית ליד (ל''ת)

    קו20,קו 25 ןעוד ועוד.., 29/08/10 21:44

    • אתה טועה. 1500 נרצחים. (ל''ת)

      ירון, 30/08/10 01:31

  • 18.

    אני מתבייש בך-בטוח שלא אראה הצגות שלך (ל''ת)

    tah, 29/08/10 21:38

  • 17.

    ואיפה בדיוק הגברת גרה?

    תוהה, 29/08/10 21:31

    על איזה חורבות של כפרים ערביים הוקמה אוניברסיטת תל אביב? אמת אביב? יפו ואנדרומדה?
    רמת השרון?

  • 16.

    ראוי לקרוא לך דרדר הברוך ולא סביון ליברכט (ל''ת)

    בושה שאת עוסקת בתרבות, 29/08/10 21:30

  • 15.

    דווקא חשבתי לתומי שסביון כותבת יפה

    מעניין, 29/08/10 21:30

    עבר לי. את בעצמך כניראה לא ממש סגורה על מה שאת רוצה לומר. מה את רוצה לומר?

  • 14.

    את כ''כ אוהבת את הפלסטינים ומרחמת עליהם???

    איתי, 29/08/10 21:23

    לכי תופיעי בעמאן, הרי ירדן זו המדינה שלהם וירדן היא זו שגורמת לכל הסבל שלהם בכך שהיא לא נותנת להם לחזור לארץ אבותיהם!

  • 13.

    אני מתבייש שאת אזרחית במדינתי

    אזרח פשוט, 29/08/10 21:22

    אתם קורעים את העם שלנו לחתיכות חתיכות בלי לחשוב בכלל. חפשו מעט אהבת מולדת בנפשכם.

  • 12.

    הנה הדיסוננס - ראו ציטוט ותהיות בפנים...:)

    איש רווווווח, 29/08/10 21:20

    ''כאילו לא עומד מעבר לקו הירוק, מול המעשים האלו, הרוב הגדול שכוחותיו נשחקו בעשרות שנים של אין-אונים.

    ובתוך הצגת הנורמליות הזאת מוקם היכל תרבות באריאל. וקמה קבוצת יוצרים, דווקא כאלו שמכירים מסיכות, ומנסים לקרוע את מסיכת הנורמליות מעל האנומליה של חיינו.''

    ובכן - ראליזם זה לא צד חזק במיוחד אצל אנשי רוח.

    ראשית - הרוב דווקא די חי את המאבק והמשך המאבק לשליטה על משאבי קרקע מערבית לירדן.
    אבל מה - דווקא בכיוון שתומך בפרשנות השמרנית והאירידנטית של הציונות.

    כן, זה לא נשמע טוב בחוגי יפיופי הנפש.

    אז מה עושים?

    משכתבים את ההיסטוריה ואז משווקים את השקר שוב ושוב ושוב.

    זה לא עובר.

    זו פשוט לא האמת.

    מי שקורע כעת את המסיכה מעל המשחקים את דרמת אנשי המוסר ללא גבול הוא הציבור, שמאס, לאחר אוטובוסים מתפוצצים, והכרה בנרטיבים מתחרים אצל הפלשתינים שדווקא ממשיכים להיות מחוברים לאתוסים די מוכרים של חיסול היהודים - שזהו - המסיכה של ההומניות ננטשת אל מול הצורך לחיות את הכאן והעכשו.

    אני מפריע לגברתי להגג בעצם נוכחותי כאן. באריאל.

    אני מצטער. אני נשאר. זה שלי.

    • יפה. השמאל מאז ומתמיד היה שטחי והתעלם מכל מה שלא מתאים (ל''ת)

      ל''פנטזיה'' שיצר, ועל חשבון חיי אדם. פרזיטים מסוכנים, 29/08/10 23:35

    • אתה טועה! זו לא שאלה של צדק לפלשתינאים אלא צדק ליהודים ולציונות

      בן אנוש, 30/08/10 01:04

      הציונות פירושה מדינה יהודית דמוקרטית בארץ ישראל. כך הוכרז במגית העצמאות, כך כתוב בחוקי היסוד של הכנסת, בקווי היסוד של ממשלות ישראל לדורותיהן ובפסקי דין של בית המשפט העליון.

      ההתנחלויות מביאות למצב שבו נהיה או מדינת אפרטהייד (ולכל אלה שלא מבינים את ההבדל בין כיבושי 48 וכיבושי 67: ההבדל הוא בתעודת זהות כחולה) או מדינת כל אזרחיה ללא רוב יהודי מוצק. ולכן הסכנה הגדולה ביותר לציונות היום הן ההתנחלויות. החרם הוא המעט שניתן לעשות למען הציונות. אני אחזור שוב בצקווה שמישהו יבין, חרם נגד ההתנחלויות הוא למען הציונות ולא למען הפלשתינאים. מי שהיום עוזר לפלשתינאים הן ההתנחלויות שמאפשרות להם למשוך זמן כדי להגיע למצב בו ניאלץ לתת להם זכויות מלאות. ומי שחושב שניתן לצפצף על העולם ולהיות מדינת אפרטהייד שיסתכל מה קרה לדרום-אפריקה.

  • 11.

    התגובות כאן כל כך מכוערות...איפה אני חי איפה?! (ל''ת)

    ניר, 29/08/10 21:17

    • דווקא תגובות יפות, חכמות, מצחיקות, אירוניות, אנושיות ונכונות.

      ירון, 30/08/10 01:37

      מוזר. כנראה שדעתך הפוליטיות לא מאפשרת לך להנות מהחיים.

      • לירון - תגובות מפלצתיות של יצורים לא אנושיים.

        ליה, 31/08/10 13:58

        תנסה אתה להינות מהחיים עם דיעה פוליטית מחוץ לקונצנזוס. בכל מקרה, בן אדם אתה לו וכך גם מגיבים אחרים שחושבים כמוך וחושבים שזכותם לשלול לאמנים את הפרנסה שלהם רק בגלל שהביעו עמדה לא פופולארית.

  • 10.

    מה לך ולאחדות שלנו

    תרבותי, 29/08/10 21:13

    לא הפגנת שום רגש לגבי הפילוג שאליהם אתם מובילים. או שאינך אינטלקטואלית מן השורה הראשונה כפי שמתעקשים להצחג אותך או שאין לך שום זיקה למקום שבו את חיה.הנזק שלך גדול בהרבה מהתרומה שלך לישראל.

  • 9.

    אחרי השלום נראה את המחזות שלך (ל''ת)

    גאולה, 29/08/10 21:07

  • 8.

    את תופיעי באבו אבוהה..ואם לא לכי לעבוד בניקיון!

    שמייקה, 29/08/10 21:02

    את חיה ממשלמי המיסים..כן כן כמוני.

  • 7.

    ההתייפייפות שלך לא תעזור

    דוד, 29/08/10 20:59

    לא המתנחלים הוציאו עצמם מהכלל- אתם הוצאתם. לכולם ברור שבסופו של דבר יהיה הסכם כזה או אחר, תקום מדינה פלשתינית כזו או אחרת ויהיו מתנחלים שיצטרכו לעזוב את בתיהם. רק לכם אצה הדרך, רק לכם חשוב לדחוף את הקוץ לעין לטובת יומרות מוסריות. רוצה להיות מוסרית ''על אמת''? הפסיקי לקבל תמיכה ציבורית למחזותייך ואז לפחות נוכל לתת לך קרדיט על האינטגריטי שלך, בפועל אתם פשוט חבורה אינטרסנטית שחושבת שהשמש זורחת לה מהתחת

    • מסכים חלקית. אבל לכולם דווקא ברור ששלום לא יהיה כאן בדור הזה.

      אלי, 30/08/10 01:36

      וגם מדינה פלסטינית לא תקום. אין מי שירצה להקימה כלל.

  • 6.

    הטמטום פשוט נוטף ממנה

    שמואל גילון, 29/08/10 20:52

    אימי ז''ל הייתה אומרת על אחת שכזאת (אני מתרגם מאידיש):''אם לתרנגולת היה שכל כמו שלה היא הייתה רצה בעצמה אל השוחט''.

    אצל הרבה אנשי ''רוח/אמנים'' למיניהם מתגלית תופעה הקרויה idiot savant.

    גם מהגב' ליברכט הדבר לא נמנע...

    אגב, כאשר למדתי בעממי העלינו הצגות ברמה גבוהה יותר מזו של תיאטרון בית לסין

    • ל6-מצחיק וכל כך נכון-לגבי הרמה של בית לסין (ל''ת)

      אורה, 29/08/10 22:51

  • 5.

    סביון איבדת את עולמך בשעה אחת

    מעריצה, 29/08/10 20:51

    הערצתי אותך כסופרת, יש לי את כל הספרים שלך. מעכישו את חוןמרמת. אני מקווה שהקוראים כאן ילכו בעיקבותי. חבל כי את סופרת מחוננת, אבל החרם המטופש והצבוע שלך מביא לתוצאה בלתי נמנעת- נחרים את היצירות שלך באשר הן.

    • מסכימה בהחלט!! (ל''ת)

      אני, 29/08/10 22:36

    • סביון , הגיע הזמן שתחרימי את הפלסטינים מהסיבות הבאות:

      דורון, 29/08/10 22:58

      1. זכויות אדם . לא בלקסיקון שלהם
      2. יחסם לנשים והומואים , כמו בימי הביניים
      3.יחסם לנוצרים בשטחי הרשות - יחס של השפלה ,ו הצקה תמידיים , עד כי בית לחם התרוקנה מנוצרים.
      4. מדינת ישראל ''מטר על מטר'' מתמודדת כבר 63 שנים ,על זכותה לחיות , מבלי שעד עכשיו!! אין הכרה של הפלסטינים , כמדינה יהודית
      תתביישי לך

  • 4.

    מראה: הנה צביעותך בפניך

    לילך, 29/08/10 20:40

    בוקר בהיר אחד קמים להם אנשים, ומעמידים פנים כי לא כבשנו את הארץ ... לא כבשנו את יפו ב - 48, לא הרסנו כפרים ערבים כדי להקים את רמת אביב ואת האוניברסיטה. זה היה מזמן, ב - 48, נוח להשמיט זאת מהזכרון. מה שבוער בעצמות של הצדקנים מבינינו, זה הכיבוש של השטחים ב - 67. למה ? תסבירי לי את, למה ? מה פתאום האיפה והאיפה הזו ? ? ? ?
    רק כי בלתי אפשרי למוח הצדקני להתמודד עם נסיגה מכל מדינת ישראל ? כי אז כבר לא יהיה לנו קיום, נכון ? אם נוותר על יפו ועל ת''א ועל עכו ועל צפת ועל כל המקומות שכבשנו בדם וביזע. דין אריאל כדין ת''א, זו האמת של המדינה הזו, וכל השאר, גם אם יותר הומני, הוא שקרי לחלוטין.
    גברת סופרת נכבדה, ביום בו תהיי אמיתית וכנה עם עצמך ועם עמך, תשובי לעניין אותנו ...  בינתיים, ניתן לך לברור בינינו, איפה ואיפה מעמך.

    • לילך, תיקון קטן. לא כבשנו - שחררנו את שנלקח מאיתנו בעבר. (ל''ת)

      אלי, 30/08/10 07:25

  • 3.

    מ-67 עד היום הכל היה בסדר ועכשיו פתאום התעוררת, צביעות לשמה. (ל''ת)

    א. מודאג, 29/08/10 20:27

  • 2.

    אנחנו נלך להצגות לפני, בזמן ואחרי הסכם שלום

    חרצית כרכומית, 29/08/10 20:22

    אנחנו רק נקפיד לא ללכת למחזות שאת כתבת. למה? כי לא בא לי ללכת למחזה שפרח צהוב, חסר טעם וריח כתב.

  • 1.

    אשה מבולבלת לחלוטין. מה היא אומרת? אריאל בסדר גמור

    ספינר, 29/08/10 20:14

    והיא תצא לשם אחרי השלום
    השלום מפריע לה, לא אריאל
    ועוד דבר מפריע לה
    היא לא יודעת אם היא יהודיה וגם ישראלית
    או רק ישראלית שמדביקים לה את התואר הלא-רצוי
    יהודיה

    • ולחשוב שבמדינה שלנו המטומטמים האלה אטומי המח והלב מקבלים

      ...., 29/08/10 21:09

      במה תרתי משמע להביע את שנאתם העצמית.

      • הקימו תיאטרון משלכם

        הקשיבו מתנחלים, 30/08/10 02:54

        אין מה להשוות בין מה שמשלם אזרח ישראלי
        למיפעלכם לבין מה שהוא משלם עבור התרבות
        בארץ.אנא החרימו את כל אומני ישראל והקימו לכם תיאטרון משלכם תיאטרון הצודקים הצדיקים
        והצדקנים והציגו הצגות משלכם עם הכיפה או בלעדיה אתם לא צריכים אותנו אין אף ימני
        בין השחקנים ההמנהלים הכותבים אתם יודעים את זה המכתב הזה של המסכנים רק מאפשר לכם קצת יחסי ציבור ואם יש משהו שאתם מבינים בו
        זה יחסי ציבור.יש לכם הרבה חומר להצגות שלכם אז יש לכם הרבה דברים להתמודד איתם
        והגיע הזמן שנפסיק ללעשות בשבילכם את העבודה השחורה אז קדימה ,להחרים,ולהתחיל להציג לעצמכם.