• 180.

    שלא יעשו טובות!! די שישארו בללה-לנד שלהם

    אתונו של בלעם, 02/09/10 15:20

    שלא יופיעו איפה שלא בא להם ..

    אבל שלא יחיו מהכסף שלי ושל כל אזרח אחר שמשלם מיסים כחוק !

    וכן, זכותם לבחור אם הם רוצים או לא רוצים להופיע, אבל על חשבונם הפרטי.

    ואז הקהל שלהם בלבד יממן אותם, לא אנחנו!

    נראה כמה זמן הם ישרדו! ואז הרווח כפול : גם הם וגם הזבל שהם מעלים על הבמה ירד מסדר היום הציבורי! רק כך הם יפסיקו להיות ''משפיענים'' על התרבות והשיח הציבורי

  • 179.

    ביטלתי את המנוי להצגות וכך עושים כל חבריי,שילכו להציג באירן או בעזה (ל''ת)

    מנויה לשעבר, 02/09/10 14:56

    • מתאים לך לראות הצגות של פריד-אל-אטרש (ל''ת)

      גילוי נאות, 05/09/10 12:40

  • 178.

    לא יאמן שהאישה הזו הייתה שרת חינוך

    דוד בן ישי, 31/08/10 14:09

    אני הייתי מפטר את מי שכתב לך את התגובה הזו. אני יודע שכבר מזמן לא שמעו עליך אבל זו אינה סיבה ללהג.

    שימי לב גברת לבנת - לא מפלים אנשים על סמך דעות פוליטיות. לא כל מי שגר באריאל הוא ימני. אם זו דעתך אז את בורה!
    החרם הוא גאוגרפי - לא מופיעים במקומות מסויימים. אם מתנחל רוצה לבוא לראות הצגה בתל אביב הוא יכול!
    אני אשאל אותך שאלה, האם ערבי מכפר זיתא הנמצא 5 ק''מ מאריאל יכול לבוא להיכל התרבות שלה לראות הצגה? מי הגזען? מי המפלה?

  • 177.

    יש להפסיק את החרם - ומייד !!

    גדי, 30/08/10 12:17

    אבל איזה ? רק לפני שבוע, כעסו הימין כי השמאל דרש להפסיק את החרם נגד המרצים השמאלניים - והיום התפקידים התחלפו.

    זה הבעיה עם סתימת פיות - זה יחזור ויסתום לך את הפה .... ומאוד מהר.

    לפני ארבעים שנה אפשרו לכוחות הביטחון מעצרים מנהליים והמתנחלים חגגו - עד שהשתמשו באותם כלים נגדם....

    אין חצי הריון - או שיש לאדם זכות להביע את דעתו, או שאין.... ולא משנה מאיזה מחנה הוא.


    התיאטרון בישראל מבוסס על מימון המדינה. אבל גם תיאטרון אריאל הוקם ומוחזק במימון המדינה.

    אז אם אריאל רוצה שהקאמרי יציגו אצלהם, שיתקבדו ויזמינו את כל הרפרטואר - כולל ''מעגל הגיר הקווקזי'' וה''שיבה לחיפה''.....

    ואם כבר, שיביאו את התיכוניסטים של אריאל בצורה מסודרת להצגות אלו ודיון אחרי עם פנל שייצג את כל הדיעות.

    הגיוני ? אולי כן, אבל הרי אי אפשר לקבוע לתחאטרון מה יציג ובטח אי-אפשר להביא תלמידים להצגות שלא לרוחם - זה עושים רק לחילונים שמאלניים (ראה כל הרצאות הרבנים בבתי הספר ובצהל...).

    אבל מאוד הגיוני להכריח שחקן שישחק איפה שלא מתאים לו... אחרת הוא עוכר ישראל... ומש''תפ של יורי טילים על תל-אביב....

  • 176.

    ליבנת קומיסרית התרבות שדוגלת במדינה דו לאומית בראשות הניה

    אורי, 30/08/10 08:30

    התבטאותיה של ליבנת מזכירים את מדיניות סטאלין בנושא תרבות
    היא עוד תחדש את עונש המוות ותוציא להורג בוגדים שאינם מתישרים לפי דעותיה המסוכנות שמפלגות את העם
    המפלגת הגדולה התומכת בהתנחלויות מסוכנו8ת מדברת על פילוג בעם ממש בדיחה עצוןבה

  • 175.

    מכונת התעמולה השמלאנית דורסת וגם גורסת

    אחד שראה יותר מהצגה אחת או שתיים בחיים, 29/08/10 23:15

    כמי שמכיר מקרוב את רוב הנפשות הפועלות במחזה הזה, אני יכול לקבוע חד משמעית כי לא מדובר באמנים , אלא בסחבות, חסרי עמוד שידרה, שחקנים דמיקולו (כולל טיראן ), שונאי ערבים (בסתר),גזענים מהשורה הראשונה.
    ההשוואה לכל בעל חיים תגרום עלבון לבעל החיים אותו השוונו לנמושות הללו,
    משום שבעל חי לפחות נלחם על הטריטוריה שלו ומזהה בחושיו את זה הבא לטורפו. ואילו במקרה שלפנינו מדובר בבני אדם שחושיהם כבר סוממו בסם שנאת ישראל.(סם נפוץ בקרב אנשי האמנות והתרבות שלנו) מדובר בפסבדו אמנים שעשו את הקריירה שלהם מאימפוטנציה,
    וכך גם נראה התאטרון הישראלי, נבוב ומדלדל. זומבי. מת מהלך. עלק מחאה, עלק בועטים, במי אתם בועטים?? בעצמכם אתם בועטים.
    איפה היית מר טיראן כשעמרי ניצן עשה (צחוק) ברודווי מהשואה במחזה ''גטו''? איפה היו אז הערכים ההומניים שלך?? תשובה: בעובר ושב! איפה היית מרת הניג כאשר מר הויברגר הכניס מכות רצח לאחד מעובדי תאטרון בית ליסין?! אינכם אמנים אמתיים, אינכם עולים על שום בריקדות, משחקים לנו אותה בצ'ה גווארה.
    אתם בסכ''ה צייתנים למופת, ילדים טובים שמיישרים קו עם מכונת השמאל המשומנת ששוטפת לכם את המח!

    • תגיד אתה כותב את השטות הזו בכל טור? (ל''ת)

      דוד בן ישי, 31/08/10 14:11

    • נכון שקל להיות בור?

      דוד בן ישי, 31/08/10 14:14

      תקשיב חמודי, לפי מה שכתבת ראית שלוש הצגות בלבד אז תרשה לי לתקן אותך:

      1. לראות משחק כדורגל זו לא הצגה - למרות שאומרים בטלוויזיה - איזו הצגה הם נתנו.

      2. ללכת לבקר חבר שלך בבית לאחר שהוא הבריז מבית ספר כי הוא טען שהוא חולה - זה לא לראות הצגה.

      3. התמונות שהחברה הראו לך על הקיר לאחר שסיימת את הצבא זה לא הצגה זו מ צ ג ת.

      הבנת?

  • 174.

    אין יותר מקום לסבלנות כלפי עדר של אומנים

    ריק, 29/08/10 23:12

    אומנים הם כבר לא חוד החנית למוסר
    להפך מרביתם חיים בארץ הסו על חשבון דמם של המתגיסים לצהל מיטב בנינו ובנותינו
    אסור להבליק על הציבור לדרוש את פיטוריהם של האומנים המציגים התאטראות הממוננות על ידי המדינה
    את מחאתן שיעשו האופן עצמאי ולא על חשבון משלם המיסים
    ולמתקפלים אין בעצם טיפת כבוד תפתחן תאטרון עצמאי לא יזמינו אותכם לא לאראיל ואולי גם לא לירושליים

  • 173.

    פעם קראו סעד לעניים ולנכים. היום קוראים תמיכה באומנים וחבורת הקיצונים (ל''ת)

    מהשמאל אנחנו מממנים .צרת התרבות צריכה להיבעט, 29/08/10 21:40

  • 172.

    השיירה של השחקנים לא נובחת, ובכל זאת השיירה תעבור (ל''ת)

    הכל בא מהשמאל באירופה, כל יום הם תוקעים סכין אחר, 29/08/10 15:13

  • 171.

    השתגעתם? 53 אנשים גורמים לכם לריב. הפרד ומשול זה מה שהם רוצים

    שימו עליהם פס ותגנו את מי שמנפח את ערכם, 29/08/10 15:09

    אולי תתחילו לרדת על מי שמנסה לעשות מ- 53 פלצנים מסה כבדה.

    בגלל 53 פלצנים מתחילים לריב ולכסח את הצורה האחד של השני?

    זה בדיוק מה שהם רוצים: הפרד ומשול.

    תתחילו להפעיל את המוח ושימו עליהם פס. תראו להם שאתם פשוט מצפצפים עליהם

  • 170.

    אנשים קטנים.מנוולים.מזוחיסטים (ל''ת)

    mishiko, 29/08/10 15:08

  • 169.

    אנשים קטנים.מנוולים.מזוחיסטים (ל''ת)

    mishiko, 29/08/10 15:08

  • 168.

    תוחזר שכונת שייח ג'ראח לאלתר! (רמת אביב) (ל''ת)

    אסף, 29/08/10 14:29

    • אדיוט. אבל על באמת. לפחות תמציא את האדיוטיזם שלך בעצמך ולא תמחזר. (ל''ת)

      אריק ג., 29/08/10 15:16

  • 167.

    אסור לאנוס אומנים להופיע - עניין של חופש עיסוק וחופש ביטוי בסיסיים (ל''ת)

    חופש, 29/08/10 12:29

  • 166.

    רון נחמן לא מבין כלום באמנות

    אסף, 29/08/10 12:14

    ראש עיריית אריאל מתבלבל, כמו רבים מעמיתיו אטומי-הלב, בין אמנות לבין בידור מטעם.
    אי אפשר שלא לערב אמנות עם פוליטיקה. אמנות זה על החיים. ובחיים יש פוליטיקה.
    יש למר נחמן 2 אפשרויות: להכין תכנית תרבותית של אמנים בעלי שיעור-קומה מהימין (אריאל זילבר כבר אמרנו?) והרבה חזנות. או להכין תכניות בידור שטוחות ורדודות של בדרנים סוג ב', אנשים חסרי מצפון שמופיעים אצל כל מי שזורק להם כמה גרושים על הרצפה, שאינם ראויים לתואר ''אמנים''

    • ואולי זאת הזדמנות להשקיע בשחקנים נורמאלים יוצאי הרוב השפוי ? ... (ל''ת)

      זלמנוביץ ישראל, 29/08/10 15:25

  • 165.

    36 אמנים אמיצים (ל''ת)

    מיה, 29/08/10 12:04

  • 164.

    לכל ה''שחקנים'': נסו להסתדר ללא התמיכה שאתם מקבלים... (ל''ת)

    הרי לא תחזיקו אפילו יום אחד !!! מי/מה אתם בכלל ?!, 29/08/10 11:27

  • 163.

    בחייכם,ללא התמיכה שמקבלים הם היו פושטים רגל ומיד לאחר מכן גם את היד !

    אין להם ולא כלום עם תרבות,הכל פוליטיקה............, 29/08/10 11:22

    עובדה ידועה לכולם היא שרוב רובם של ה''שחקנים'' תלויים כלכלית בתקציבים ממשלתיים,ההצגות שהם מעלים אינן מושכות קהלים בסדר גודל המצדיק את קיומה של ה''עבודה'' של האנשים האלה... אין ''קונים לסחורה'' שלהם ! סחורה מקולקלת אינה מבוקשת ואינה רצוייה,עדיף שיחפשו להם עבודה יצרנית שתכבד אותם.

  • 162.

    מצטער, אבל השמאל בחסות אירן והקרן החדשה הורסים את המדינה (ל''ת)

    טברייני, 29/08/10 11:12

  • 161.

    מצטער,אבל זה ההתנחלויות שיוצרות קרע בחברה (ל''ת)

    ירושלמי, 29/08/10 10:38

    • ירושלמי יקר

      יפעת, 29/08/10 13:20

      על פי החוק הבינלאומי ירושלים ואריאל חד הן
      צר לי עלייך גם אתה בהתנחלות. אז הרגע חביבי
      קנה מנוי לתאטרון באריאל ולפחות כך תתמוך בעיר שבה יוצאי צבא ולא משתמטים.
      ירושלמית לשעבר
      האם גם מעלה אדומים פסולה בעינייך?

      • יפעת מקשקשת על דברים שאין לה מושג.

        קבוץ יפעת, 29/08/10 15:14

        ירושלים כחלק ממדינת ישראל שהוכרה רשמית ע''י האו''ם, לא כולל השטחים המסופחים, אולם המגיב לא כתב באיזה צד של ירושלים הוא חי, את החלטת עבורו.
        אריאל נמצאת באיזור שלא ריבוני שחל עליו חוק הממשל הצבאי.
        איך אותו הדבר?

  • 160.

    איך משיגים מנוי לתיאטרון אריאל

    מני, 29/08/10 10:17

    לכל המעונינים נא להשיג מנוי לתיאטרון אריאל ולבטל המנוי -אם קיים- במקומות בהם מופיעים המחרימים.

  • 159.

    מימון ציבורי הם מקבלים אף כי לא הצבעתי בעבורם.לא הפקדתי מצפוני בידיהם. (ל''ת)

    מכרכרים על המסכים וחושבים שהם אמנים ושהדרך לנצח נפ, 29/08/10 09:24

  • 158.

    שלא יעשו טובות!

    תושב העיר, 29/08/10 09:16

    שלא יבואו לאריאל.
    לא צריך אותם, וגם לא נבוא לראות אותם.

  • 157.

    אנו מואסים בשחקנים מדושני העונג מהשמאל משתמטי צה''ל (ל''ת)

    מיכה מורגנשטרן מאריאל, 29/08/10 08:06

  • 156.

    הקרע- ביגלל בניה לא חוקית בשטחים כבושיםבניה-חוצפה ישראלית (ל''ת)

    משה, 29/08/10 07:27

  • 155.

    אמנים מגוייסים שימשו חוד חנית במשטרים קומניסטים ונאציים וכדומה

    בקבוק חומץ, 29/08/10 06:00

    אמן אמיתי ירחק מפוליטיקה כמתועבה.

    • תגיד אתה אמיתי?

      ניב רונן, 29/08/10 13:13

      הם אופוזיציה למשטר!!!!!
      בדיוק ההפך וממה שאומנות מגוייסת עושה, הגיבורים האלה יוצאים נגד המדיניות הרקובה של ממשלות ישראל.
      אם אתה כל כך תומך בפלורליזם ובחופש הביטוי (כמו שמתשמע מדבריך) אתה חייב לפחות לטעון שזו מחאה חשובה ולגיטימית (בלי קשר לעמדתך בנושא)
      חבר'ה תתחילו לחשוב לפני שאתם מתקתקים..

      • זכותו של כל אחד להביע כל דעה שהיא, כמובן. בנושא שלפנינו

        בקבוק חומץ אמיתי, 29/08/10 14:10

        הבעיתיות נובעת מהעירבוב שבין אומנות להבעת דיעה פוליטית. אמנות שואפת לאוניברסליות וברגע שמנסים לרתום אותה אל עגלת הפוליטיקה, היא מאבדת את נישמתה והופכת לפלאקאט.לצערי, לא רבים מבינים את הדבר היסודי הזה ומכאן התופעות המצערות של חרמות על ידי אמנים, בהנחה שהם ראויים לתואר זה, בשם אומנותם.

  • 154.

    מיעוט מבוטל

    זוכוביצקי, 29/08/10 03:17

    המחרימים קבוצה שולית חלקם אנונומיים חלקם מובטלים ומקצתם לא רוצים להפסיד את מקור פרנסתם.איזה זכות יש לכם לקבוע היכן עוברים גבולות המדינה ? לשם כך נבחרה ממשלה, אמנם לא לרוחכם דבר שתתצטרכו ללמוד לחיות אתו אולי אפילו עד יום מותכם,כיוון שרוב רובו של העם תומך בממשלת ימין. עדיף שתעבדו(דבר שאתם לא עושים ביתר הצלחה) איפה שיורו לכם,ולא, צריכה לתקבל החלטה מיידית לקיצוץ בתקציב.את ניהול המו''מ השאירו לממשלה הנבחרת.ושוב,אתם מיעוט מבוטל!!!

  • 153.

    הגברת ליבנת

    חמו, 29/08/10 02:54

    גברתי אנא עזרי אומץ וסגרי את כל התקציבים ל''הבימה'' ול''קאמרי''ולכל תיטרון אחר בו משחקים ומופיעים ו\\או מוצגים מחזות פרי כתיבתם .עליך לעשות מעשה חד חד משמעי ולאלתר שכן,אי עשיה משמעה זילות התפקיד בו את אוחזת .באי עשיה תוכיחי קבל עם ועולם כי החרמות הללו של השמאל המוטרף כדאיות וכי גל מעשה שיעשו יעבור בשלום ,קצת רעש ,קצת צילצולים וזהו.ובכך תבטיחי כי מעשים אלו רק ילכו ויגברו!!!
    גברתי שרת התרבות עשי זאת עם למעני אזי למען קיומה של תרבות בישראל !

  • 152.

    תגובה

    צנחן, 29/08/10 01:48

    אל השרה לימור לבנת.יש לך הזדמנות פוליטית טובה לעשות סבוב גאווה ולחזור לקדמת הבמה הפוליטית.הוציאי כבר מחר מכתב המחייב לפטר את כל חותמי המכתב .הם אינם עובדים בגוף התנדבותי אלא בגוף המשלם את משכורתם. הגישי הצעת חוק לתיקון תקציב המדינה במידה ובקשתך לא תיענה לצמצם באחת את כל תקציבי התיאטראות לאפס.בבחירות הבאות לאחר שבנימין נתניהו ירגיש שמיצה את עצמו-בעוד שלושים שנה הלוואי-תגישי מועמדות וכל העם יהיה איתך.בבנין ירושלים ננוחם.

  • 151.

    מספיק עם הדו-פרצופיות. נמאס מהכיבוש, מהשקרים מהגזענות (ל''ת)

    מנשה, 29/08/10 01:35

  • 150.

    עם ישראל צריך להתעורר ולהילחם בפאשיזם השמאלני (ל''ת)

    גד, 29/08/10 01:04

  • 149.

    המחרימים השמאלנים:

    פפה, 29/08/10 01:01

    רנה ירושלמי, יוסי פולק, דורון תבורי, עירית קפלן, שמעון בוזגלו, אלון דהן, אבי פניני, איתי טיראן, אבי גרייניק, דרור קרן, עדנה מזי''א, סיני פתר, רמי הויברגר, רות זיו אייל, אלברט כהן, עידו ריקלין, שרדי ג'ברין, ליליאן ברטו, עודד קוטלר, מיכאל כורש, יוסף סוויד, שיר אידלסון, נורמן עיסא, אילנית גרשון, אוהד שחר, דורי פרנס, יעל קרמסקי, גלעד עברון, סיון ששון, אופירה הניג, יהושע סובול, סביון ליברכט, בעז גאון, מוטי לרנר, ענת גוב, יעלי רונן, פרופסור גד קינר, פרופסור אבנר בן עמוס, פרופסור נורית יערי, שירי גולן, גרי בילו, שוקי וגנר, אמיר אוריין, תמר קינן, חוה אורטמן, אהרון אלמוג, ירדן בר כוכבא, מרים גורצקי, אילן תורן, בן ציון מוניץ, נמרוד ברגמן ובכיר התאורנים בישראל, יונה (במבי) בואנו

    • שחקנים אומנים ...בגרוש

      מתנחלת, 29/08/10 11:00

      אפשר ועוד איך בלעדיכם. תאבדו ולעד אמן!

  • 148.

    נא פרסמו את הרשימה המלאה - עם תמונות..שנדע את מי להחרים !!!! (ל''ת)

    אמיר ש., 29/08/10 00:48

    • כן. שנדע את מי מממנים בכספי הציבור ומי המיעוט שמתלבש על מצפוני (ל''ת)

      מי עושה פוליטיקה על חשבוני וחשבון המסים שלי ?, 29/08/10 09:27

  • 147.

    מהרסים ומחריבים

    איציק, 29/08/10 00:33

    אותם אלה אומנים שמסרבים להופיע באריאל הם בדיוק כמו סרבני גיוס לצבא.מהרסייך ומחריבייך מימך ייצאו בושה וחרפה להם. אין הבדל בינם לבין אויבי המדינה.

  • 146.

    לא יתכן שמשלם המיסים יממן את הזבל הפרזיטי מהאומנויות! להפסיק ממימון הט

    להפסיק מימון הטיאטראות, 29/08/10 00:26

    לא יתכן שמשלם המיסים יממן את הזבל הפרזיטי מהאומנויות! להפסיק מימון הטיאטראות

  • 145.

    בארה''ב יש חוק שמי שעושה חרם על ישראל נענש בלפחות $50,000 ועד 5 שנים כל

    יש להחיל את החוק גם בישראל, 29/08/10 00:26

    בארה''ב יש חוק שמי שעושה חרם על ישראל נענש בלפחות $50,000 ועד 5 שנים כלא! יש להחיל את החוק גם בישראל!

  • 144.

    יש לאמץ את הטקטיקה של חבריהם הערבים המפריעים לנאומים ולהפריע בהצגות (ל''ת)

    להתחיל חרם עליהם ולהפריע בהצגות!, 29/08/10 00:25

  • 143.

    לא יתכן שמשלם המיסים יממן את הזבל הפרזיטי מהאומנויות! להפסיק ממימון הט

    להפסיק ממימון הטיאטראות, 29/08/10 00:24

    לא יתכן שמשלם המיסים יממן את הזבל הפרזיטי מהאומנויות! להפסיק ממימון הטיאטראות

    • מסכים. כל מי שלובש בגדי אישה שם איפור וצורח חושב שהוא אמן דגול (ל''ת)

      ג, 29/08/10 09:28

  • 142.

    בארה''ב יש חוק שמי שעושה חרם על ישראל נענש בלפחות $50,000 ועד 5 שנים כל

    יש להחיל את החוק גם בישראל, 29/08/10 00:22

    בארה''ב יש חוק שמי שעושה חרם על ישראל נענש בלפחות $50,000 ועד 5 שנים כלא! יש להחיל את החוק גם בישראל!

  • 141.

    פרסמו את שמות השחקנים-נחרים אנחנו את הצגותיהם. (ל''ת)

    רנה, 29/08/10 00:21

  • 140.

    יש לאמץ את הטקטיקה של חבריהם הערבים המפריעים לנאומים ולהפריע בהצגות (ל''ת)

    להתחיל חרם עליהם ולהפריע בהצגות!, 29/08/10 00:19

  • 139.

    ממילא התרבות הזו לא לנו...אז זה בסדר (ל''ת)

    yoya, 29/08/10 00:02

  • 138.

    תגובה

    צנחן, 28/08/10 23:58

    מצחיקים....אין מה להתעצבן העבודה בתיאטרון ככל עבודה אחרת היא מחייבת.דמו לנפשכם ששוטר יחליט שלא מתאים לו לתפוס גנבים אלא רק רוצחים ושרופא בקופת חולים יחליט שהוא בודק רק נשים. הרי אין פריבלגיות כאלה והם יפוטרו מייד.אם השרה לבנת אכן שווה משהו-ואני לא מאמין אבל זה רק אני-היא תעמוד על כך שייש לכבד את רצונם של השחקנים ולפטרם לאלתר.לכבד את רצונם.זאת עבודה לשחק בתיאטרון ולא יותר כמו רופא כמו פקיד כמו שוטר זאת עבודה ואם למישהו לא מתאים או שאינו נשמע להוראות הממונים יתכבד ויתפטר או יפוטר.בבנין ירושלים ננוחם.

  • 137.

    חרפה

    מסמר חלוד, 28/08/10 23:54

    הכיבוש ממית חרפה על העם היהודי ועל כל אדם הגון להחרים לא רק תרבות להחרים את כל כלכלת השטחים הכבושים ואת כל האנשים שמתגוררים בשטחים הכבושים הם הם המכשול לשלום

  • 136.

    בושה וחרפה! (ל''ת)

    טלי, 28/08/10 23:36

  • 135.

    36 שחקנים = שנת 1936 גרמניה= חרם על יהודים = טלאי צהוב (ל''ת)

    אכן ההיסטוריה חוזרת, 28/08/10 23:20

  • 134.

    למה השמאלנים האנטישמים חושבים שרק הם רואים תיאטרון?

    תמיד חשתי שהשמאלנים הם גזענים גדולים וצדקתי., 28/08/10 23:12

    לכל השמאלנים המתנשאים שלא ראו הצגה בחייהם ולא קראו ספר היסטוריה מימיהם ולא יודעים לקרוא עמוד תנ''ך, אבל חושבים שישיבה בבית קפה כל היום ושתיית עראק כל הלילה מזכה אותם בתואר אינטלקטואל.
    אני תל אביבית מצפון תל אביב רואה כ- 20 הצגות בשנה מודיעה לכם שרוב הצופים בתיאטראות הם ישראלים ציונים מהיישוב שאוהבים את מולדתם לא נגועים באנטישמיות ולא שונאים את מדינתם.לא משתמטים, ילדיהם משרתים בצבא, ולא חולמים על מדינת פלשתין השקרית.

  • 133.

    כמו תמיד הטוקבקים יותר מעניינים מהכתבה (ל''ת)

    חוטא בקריאה, 28/08/10 23:00

  • 132.

    למה מכתבים. שיתפטרו נראה אותם.

    מתנחל כתום מיהודה, 28/08/10 22:58

    האמת איני שייך לבני האדם שהולכים לתיאטרונים, לא רואה הצגות. אני לא צריך.
    אלה מאי? אני מתנחל זה אחד ושנית מדינת ישראל נוגסת לי ברווחים ללא רחם ומצד אחר מעבירה כספים לתרבות שאיני צורך.
    לדידי אותם יפי נפש מתפרנסים היטב לא ממכירת כרטיסים אלה גם ממימון המדינה שאני שייך לממניה, קרי חלק כלשהו משכרם של יפי הנפש האלה מגיע ממתנחל שבעצם היותו חי משעבד והורס חיי פלשתינים. אם כך, שתי אפשריות
    א. התפטרות של הנ''ל ומציאת מקורות פרנסה אחרים.
    ב. הפסקת המימון הממשלתי לתיאטרונים.

    כמו למשל זמרים. רוצים יבואו אלי להנעים לי את זמני בעבור כספי לא ירצו לא יבואו, יהיה להם פחות כסף בכיס. הם לפחות לא ממומנים מהכספים שהמדינה אוכלת ממני.

  • 131.

    תיאטרון גשר יותר מוצלח מעניין ואיכותי מהקאמרי המשעמם. (ל''ת)

    לא צריך את הקאמרי השטחי והמסחרי, 28/08/10 22:56

  • 130.

    מחאת המתיישבים: טלאי צהוב !!

    אייל, 28/08/10 22:49

    מעכשו חייבים כל תלמידי התיכון בישובים שיהודה ושומרון למחות באופן שילמד עד כמה כבדה הגזענות של השמאל האקדמיה והתקשורת ולענוד טלאי צהוב - שיזהה אותם ככאלו שאינם זכאים להכנס לתיאטראות או למופעים - וכדי שיובן שהאומנים והשמאל הם נאצים/ אנטישמים / שונאי יהודים טובים.

    • אחלה,שקול מאוד. (ל''ת)

      ירושלמי, 29/08/10 10:39

  • 129.

    אפשר את הרשימה כדי שנוכל להחרים את האמנים הנאורים? או שזה מקרתיזם

    ופגיעה בחופש האומנות..., 28/08/10 22:48

    באותה הזדמנות, אשמח לדעת מה מבדיל בין התערוכה בבית ברל שמציגה את ליברמן כשטן לבין התמונות של אבישי רביב של רבין ז''ל כקצין ס''ס?
    למה זה הסתה וזו אמנות?

    • רשימת המחרימים

      ערן, 28/08/10 23:32

      הנה:

      רנה ירושלמי, יוסי פולק, דורון תבורי, עירית קפלן, שמעון בוזגלו, אלון דהן, אבי פניני, איתי טיראן, דרור קרן, עדנה מזי''א, סיני פתר, רמי הויברגר, רות זיו אייל, אלברט כהן, עידו ריקלין, שרדי ג'ברין, ליליאן ברטו, מיכה סלקטר, אולה שור סלקטר, עודד קוטלר, מיכאל כורש, יוסף סוויד, שיר אידלסון, נורמן עיסא, דורי פרנס, יעל קרמסקי, גלעד עברון, סיון ששון, אופירה הניג, יהושע סובול, סביון ליברכט, בעז גאון, מוטי לרנר, ענת גוב, יעלי רונן, פרופסור גד קינר, פרופסור אבנר בן עמוס, פרופסור נורית יערי, שירי גולן, גרי בילו, שוקי וגנר, אמיר אוריין, תמר קינן, חוה אורטמן, אהרון אלמוג, ירדן בר כוכבא, מרים גורצקי, אילן תורן, בן ציון מוניץ ונמרוד ברגמן.

      • תודה,שנדע איזה הצגות בהשתתפותם להחרים (ל''ת)

        רז, 29/08/10 00:17

      • כל הכבוד

        רוני, 29/08/10 00:36

        סוף סוף אמני ישראל מעיזים להביע את דעתם בהקשר לנושא שקורע כבר 40 שנה את החברה בישראל.
        בין שאר תפקידיהם של אמנים באשר הם ,להוות מצפן מוסרי,ולהגיב ללא חת

        יישר כח

      • תודה. (ל''ת)

        נרשם ונשמר., 29/08/10 00:55

      • כל הכבוד חברים (ל''ת)

        דליה רביקוביץ, 29/08/10 01:25

      • בהצלחה,זה בערך רוב התיאטרון הישראלי (ל''ת)

        חחח, 29/08/10 10:39

        • בפעם האחרונה שבדקתי היו בארץ קצת יותר מ36 שחקנים (ל''ת)

          יניב, 29/08/10 12:00

      • ביזיון ! (ל''ת)

        חגיגה בסנוקר , 29/08/10 12:57

  • 128.

    חייבים להחרים את מפעל ההתנחבלות והאפרטהייד

    יורם, 28/08/10 22:44

    נגד עוולות הכיבוש, הגזענות והדיכוי. אריאל כמו כל התנחבלות הינה שטח כבוש שנגזל מבעליו וחלקם נותר ללא רכוש
    אלה עתודות הקרקע של העם הפלסטיני.
    חובה להחרים כמו שהיה חובה להחרים בעת האפרטהייד .

    • יופי שאתה זורק ססמאות מהפרוגנדה הערבית השקרית - זה לא הופך לאמת. (ל''ת)

      תקרא ספרים זה עוזר, 28/08/10 23:12

    • מה זה פלשתינאי? שמעתה על ירדן? חולה נפש בוגדני! (ל''ת)

      tel aviv, 29/08/10 00:34

    • צרפתי הוא מצרפת, אנגלי הוא מאנגליה, רוסי הוא מרוסיה

      שגיב א., 29/08/10 08:28

      יהודי הוא מיהודה, וערבי הוא מחצי האי ערב.יהודי לא יכול להיות כובש ביהודה ויש לו זכות בלתי מעורערת לחיות באדמתו בדיוק כפי שלצרפתי יש בפריז, ליפני בטוקיו והולנדי באמסרטדם.

  • 127.

    כל הכבוד לשחקנים.

    אסף, 28/08/10 22:38

    אומץ אזרחי הוא מצרך נדיר במחוזותינו, ואנשי התיאטרון שחתמו על המכתב ראויים לכל שבח.
    מה לעשות, ואנשי רוח ואנשים חושבים משתייכים, רובם ככולם, לצד של המפה הפוליטית שרואה בכיבוש כיבוש, ובבנייה מעבר לשטחי הקו הירוק פעולה בלתי חוקית ובלתי לגיטימית.
    אדרבא, נראה עכשיו אילו כשרונות גדולים כן יופיעו באריאל. תנו 40 הופעות בשנה לאריאל זילבר, ובשאר הערבים תנו מופעי חזנות.
    מי שמפלג את העם הם פושעי ההתנחלות, ולא אלה שמחרימים אותם

    • צ ו ד ק ב א ל ף א ח ו ז !!! (ל''ת)

      דורון, 29/08/10 01:14

  • 126.

    חבורת אפסים עלובי נפש-מחפשי פרסום. בלי קהל אתם כלום. אפילו לא ''אמנים''! (ל''ת)

    אז עכשיו יש לכם עוד פחות קהל...רווח נקי לקהל, 28/08/10 22:19

  • 125.

    כל אחד מהם שווה 1000 טוקבקיסטים עלובים כמוכם - אני עם האומנים! (ל''ת)

    כל הכבוד - יישר כוח, 28/08/10 21:56

    • אתה טועה. בדמוקרטיה כל אחד שווה לזולתו

      דמוקרט, 28/08/10 22:31

      מבחינת חשיבות עמדתו הפוליטית, גם הקבצן וגם האמן שוים.

    • אתה עם הזונות - אמנים באמת לא תמצא שם (ל''ת)

      רוצה זונות..., 28/08/10 22:49

    • אני בטוח שאתה גם שוכב עם בנים... (ל''ת)

      עוד אחד שמבין ..., 28/08/10 23:09

  • 124.

    חבל שיהושוע סובול לא החרים את אישתי

    איזה כיף למתנחלים, 28/08/10 21:45

    והיא גוררת אותי להצגות המשעממות שלו.

    • עבד היית ועבד תשאר (ל''ת)

      ישעיה, 29/08/10 01:26

    • תגובה של מלך (ל''ת)

      1, 29/08/10 09:18

  • 123.

    אסע במיוחד לאריאל לצפות בהופעה. (ל''ת)

    מקום תחת השמש, 28/08/10 21:39

    • סע חביבי ,סע. ארגן צבא שישמור עליך בדרך. (ל''ת)

      אלי, 29/08/10 01:16

  • 122.

    הנה השמות

    אני, 28/08/10 21:32

    כלת פרס ישראל רנה ירושלמי, יוסי פולק, דורון תבורי, איתי טיראן, דרור קרן, אלברט כהן, עידו ריקלין, שרדי ג'ברין, ליליאן ברטו, מיכה סלקטר, אולה שור סלקטר, עודד קוטלר, מיכאל כורש, יוסף סוויד, אברהם סלקטר, שיר אידלסון, נורמן עיסא, המוזיקאי והמתרגם דורי פרנס, הבמאית אופירה הניג, המחזאים יהושע סובול, סביון ליברכט, בעז גאון, מוטי לרנר, ענת גוב וגורן אגמון, הבמאית יעלי רונן, פרופסור גד קינר, פרופסור אבנר בן עמוס, תמר קינן, חוה אורטמן, אהרון אלמוג, ירדן בר כוכבא, מרים גורצקי, אילן תורן, בן ציון מוניץ ונמרוד ברגמן

    • אלמגור? בר אבא? מושונוב? שחקני בית לסין? תבדרו מתנחלים? (ל''ת)

      רפי שיר, 29/08/10 01:18

    • כל הכבוד חברים. הגזענים מפרפרים (ל''ת)

      אבידן, 29/08/10 01:27

  • 121.

    כלת פרס ישראל רנה ירושלמי, יוסי פולק, דורון תבורי, איתי טיראן, דרור קר (ל''ת)

    הנה השמות, 28/08/10 21:31

    • האם יוסי פולק קשור ליונתן פולק האנרכיסט הנלחם בחיילי צה''ל? (ל''ת)

      שואל, 28/08/10 22:32

      • מה חשבת??הוא האבא שלו (ל''ת)

        צנחן, 29/08/10 01:26

      • יוסי פולק הוא אבא של יונתן פולק (ל''ת)

        עמית, 29/08/10 01:49

  • 120.

    תגובתה של לבנת מוכיחה שהיא לא שוקלת=לנקוט באמצעין נגדם=קול ענות חלושה (ל''ת)

    נ.כהו אסור לעבור לסדר היום=לאן נגיע=עם שמאל הבזוי, 28/08/10 21:31

    • בשהאמת מדברת שום דבר לא יעזור! (ל''ת)

      מי זאת הלבנת הזאת בכלל?, 28/08/10 21:57

    • ליבנת לא תעשה כלום,הימין תמיד התלנף לשמאל ''הנאור'' (ל''ת)

      יוסי לוי, 28/08/10 23:35

  • 119.

    לבנת - מי שמפלג זה מי שדוחף את המנטרה המזויפת אריאל=ת''א (ל''ת)

    המציאות חזקה מכל זיוף!, 28/08/10 21:30

    • תן לי להבין.. ומי החליט את זה? אתה? ה''רוב''???

      זיו_! , 28/08/10 21:46

      חבורת צווחנים הזויה ושולית של שמאלנים תחליט??
      בלי ספק בכלל אריאל=תל-אביב..

  • 118.

    כל הכבוד לאומנים - היחידים עם ביצים ולבנת - לכי תקשקשי במקום אחר (ל''ת)

    מחזק את ידי האומנים, 28/08/10 21:29

  • 117.

    דרור קרן היקר

    אריק מארה''ב, 28/08/10 21:29

    אהבתי לראות אותך על הבמה במפיקים ובהצגות אחרות. כשרונך אינו שנוי במחלוקת, אך כך גם עשרונם של אנטישמים רבים שהחרמתי ואני מחרים בקנאות כגון ז'וז'ה סראמגו ורבים אחרים. מעתה אהיה גאה מאד לצרף אותך לרשימת האנטישמית יהא כשרונם של חבריה אשר יהא! כף רגלי לא תדרוך באף תיאטרון בו אתה מופיע בכל מקום כולל תל אביב!. בהצלחה בהמשך הקריירה שלך עם קהל מצומצם בהרבה כך אני מקווה לפחות.

    • דרור קרן זכור כמי שדיבר בגסות אל אמא שבתה נרצחה על כביש 6 (ל''ת)

      המוסר ממנו והלאה, 28/08/10 21:41

      • מה הוא אמר? (ל''ת)

        מאיה, 28/08/10 22:29

      • אתה יכול למסור יותר פרטים? (ל''ת)

        זה מעניין מאוד., 28/08/10 22:53

        • ''מעניין'' אה? מה עם מצוץ מהאצבע? (ל''ת)

          ליבנת, 29/08/10 01:23

      • מה אתה מקשקש? סדר את המוח ותבין שאין לך מושג על מי אתה מדבר. (ל''ת)

        אורנה, 29/08/10 01:20

    • חחחח... ובארץ ישראל תדרוך? ''אריק מארצות הברית?'' (ל''ת)

      אבי, 29/08/10 01:22

    • לא קצת צבוע להגיב כך מארה''ב???????? (ל''ת)

      אדיוט, 29/08/10 08:44

  • 116.

    הפוך לבנת הפוך

    יהושע קוצינסקי, 28/08/10 21:28

    לעצור להם את התקציבים מיד
    זה הכסף שלנו האזרחים

  • 115.

    ככה צריך - פשוט ישר ולעניין - חלום דין אריאל כדין ת''א מתנפץ (שוב) (ל''ת)

    לא יעזור כל ההתלהמות - הם צודקים!, 28/08/10 21:27

    • דווקא בעמדתך אתה מחבל בשלום.

      דמוקרט ציוני, 28/08/10 22:33

      אתה מחרחר מלחמה שפל.

      • לאמץ את הנרטיב הפלסטיני ולהשתמש בו נגד עמך שלך - זה חרחור מלחמה (ל''ת)

        בוגדים נמאסתם על 95% מהעם, 28/08/10 23:16

  • 114.

    עוד הוכחה שהשמאל הקיצוני מפלג את העם

    עמי, 28/08/10 21:25

    בדרכים שלו הוא מצליח

  • 113.

    שמות המחרימים

    גלגל עגול, 28/08/10 21:22

    רנה ירושלמי, יוסי פולק, דורון תבורי, עירית קפלן, שמעון בוזגלו, אלון דהן, אבי פניני, איתי טיראן, אבי גרייניק, דרור קרן, עדנה מזי''א, סיני פתר, רמי הויברגר, רות זיו אייל, אלברט כהן, עידו ריקלין, שרדי ג'ברין, ליליאן ברטו, עודד קוטלר, מיכאל כורש, יוסף סוויד, שיר אידלסון, נורמן עיסא, דורי פרנס, יעל קרמסקי, גלעד עברון, סיון ששון, אופירה הניג, יהושע סובול, סביון ליברכט, בעז גאון, מוטי לרנר, ענת גוב, יעלי רונן, פרופסור גד קינר, פרופסור אבנר בן עמוס, פרופסור נורית יערי, שירי גולן, גרי בילו, שוקי וגנר, אמיר אוריין, תמר קינן, חוה אורטמן, אהרון אלמוג, ירדן בר כוכבא, מרים גורצקי, אילן תורן, בן ציון מוניץ ונמרוד ברגמן.

    • יש''ו והלואי שלא תהיה להם תקווה (ל''ת)

      יש לגרש את הזבל השמאלני הזה מהארץ, 28/08/10 21:54

    • תודה. וכל השאר השחקנים ששותקים עכשיו. שתיקתכם רועמת. מאד.

      אילנית, 29/08/10 01:26

      האנשים החתומים כאן, לא דפקו חשבון ואמרו את דעתם. כל הכבוד לכם. מחזקת אתכם.

    • כל הכבוד חברים- לא להופיע בשטחים כבושים. הכיבוש הוא אסון (ל''ת)

      יהודה עמיחי, 29/08/10 01:29

      • וזה כולל את שכונת שיי'ח מוניס... (ל''ת)

        שמאלן צבוע!!!, 29/08/10 15:04

  • 112.

    כל הכבוד לאנשי התיאטרון! אמנים לא צריכים לשתוק! (ל''ת)

    חיים, 28/08/10 21:21

    • נכון אבל זה לא פרטי שלהם-הם חיים על חשבון משלם המיסים

      יהושע קוצינסקי, 28/08/10 21:33

      ולכן-רוצים להחרים תעשו לכם תיטרון פרטי
      משלכם
      או שיהיה לכם אומץ להתפטר-ותחרימו כמה שתרצו
      כנל כל הפרופסורים והמרצים-לא על חשבון משלם
      המיסים היהודי

      • אתא טועה - אם התיאטרון לא רוצה לעמוד מאחוריהם הוא מוזמן לפטר אותם (ל''ת)

        זכותם המלאה להחליט מה טוב להם!, 28/08/10 21:53

      • הם חיים על חשבון משלם המיסים? הצחקת.

        רונית, 29/08/10 01:28

        אחרי מיליארדים להתנחלויות.

  • 111.

    כליכודניק אני מצפה משרת התרבות לעצור את המימון לתאטראות

    שימשיכו להעסיר את השחקנים הבריונים, 28/08/10 21:17

    ליבנת תפסיקי לדבר ותתחילי לעשות.

    • הצחקת את ליבנת היא לא תעשה כלום (ל''ת)

      נריה, 28/08/10 23:36

  • 110.

    לימור דיברת יפה אבל את צריכה גם לפעול נגד 36 השחקנים האלה (ל''ת)

    להחרים אותם, 28/08/10 21:17

  • 109.

    לכל שחקן יש מחליף ואף טוב ממנו! שומו שמיים....מחרימים.... (ל''ת)

    כל מסניף קוקאין מלך???, 28/08/10 21:10

  • 108.

    גב' לבנת במקום לדבר יש לעצור עכשיו את המימון של התיאטראות

    אורן כהן, 28/08/10 21:00

    שמעסקים את אותם ''שחקנים''.

  • 107.

    לפרסם מיד את שמותם של מחרימים בכדי שיוחרמו הם (ל''ת)

    שוויון לכל, 28/08/10 20:52

  • 106.

    צריך להחיליף את המנהלים! (ל''ת)

    רומאו, 28/08/10 20:45

  • 105.

    מעניין שלא פרסמתם את שמותיהם. מי שמחרים - סופו שיוחרם!

    Eחד, 28/08/10 20:18

    ע''פ מה שרשמו כאן אחרים - מדובר באנשים שגם כך לא יוצאים ממדינת ת''א בלי דרכון.

    • יפה כתבת (ל''ת)

      אבנר ב, 28/08/10 21:26

  • 104.

    יש להם זכות ,לסרב להופיע באריאל.לי יש חובה ,לא לצפות בהצגות שהם

    דורון, 28/08/10 20:14

    מופיעים בהם.

  • 103.

    אז יש עוד 2000 שחקנים שכן מוכנים להופיע באריאל! (ל''ת)

    אפשר לוותר בכייף על 36 אנטישמים, לא נורא, 28/08/10 19:53

    • לא כל מי שמרגיז אותך הוא אנטישמי. (ל''ת)

      ביל בול, 28/08/10 20:53

    • מתמטיקה

      רן, 28/08/10 21:34

      2000?
      ספר לנו על העשיריה הפותחת

      • חיים טופול (איש מפלגת ''מולדת'' של גנדי ז''ל), לדוגמה. (ל''ת)

        עוד איש שמאל לא משכיל, 28/08/10 22:35

      • יוסי גרבר ועודד תאומי הודיעו שיופיעו.

        חתמו רק 36 כלומר כל השאר מסכימים להופיע באריאל., 28/08/10 23:00

        אז אפשר לוותר על 36 שחקנים יש כאן המון המון שחקנים ותיאטראות.

    • אני בספק רב

      אסף, 28/08/10 22:41

      ואלה שכן מוכנים, תרשה לי להמר בביטחון, לא שייכים לשורה הראשונה של השחקנים בארץ.
      להיות אמן זה לא רק לדעת לשיר, לשחק או לצייר. אמן חייב להיות אדם בעל מצפון ומודעות פוליטית. אי אפשר לעשות אמנות בבועה. החלטתם של אנשי התיאטרון להחרים את היכל הכיבוש של אריאל היא לגיטימית.

  • 102.

    לא לדבר, לפעול. להפסיק את המימון הממשלתי לתיאטרון!!!!!!!!!! (ל''ת)

    רונן, 28/08/10 19:49

  • 101.

    חבורת משתמטים משירות צבאי יוצאת בחרם כנגד עיר בישראל, כמה עלוב (ל''ת)

    יותם, 28/08/10 19:48

    • חבורת צימחונים

      רותם, 28/08/10 20:56

      הקמה כנגד ישוב בישראל

    • חבורת ג'ובניקים

      תום, 28/08/10 20:57

      הקמה כנגד מלח הארץ

    • חבורת אנטי ציונים

      מומו, 28/08/10 20:59

      הנלחמת כנגד הפטריוטים

    • חבורת אוכלי חינם

      מיטל, 28/08/10 21:00

      היוצאת כנגד בוני המדינה

      • איפה אני מוצא את השמות של החבורה??

        טוני ס, 28/08/10 21:27

        חשוב לדעת ולהפיץ

        • באינטרנט, שם מוצאים הכל...... (ל''ת)

          מצא בגוגל אם אתה לא יודע, 28/08/10 23:01

    • חבורת אוכלי חינם .. חבורת צמחונים.. (ל''ת)

      רננה, 28/08/10 21:40

      • חבורת אוכלי חינם...חבורת צימחונים.....

        תומר, 28/08/10 22:17

        אוכלי שפנים....מכרסמים בחברה....אוכלים כל חלקה טובה....
        שמאלנים אנטישמים פשיסטים......
        השיח הציבורי נורא אינטלגנטי...כולם מוזמנים להשתתף.

  • 100.

    אנשים מבישים, אריאל לפי כל הסכם תהיה שלנו (ל''ת)

    שרון, 28/08/10 19:46

    • וגם אם לא. הם לא צריכים לקבעו עובדות בשטח.אידיוטים שמחרימים

      רומאו, 28/08/10 21:08

      את אלה שמפרנסים אותם ותומכים בהם. צריך באמת לעשות רשימה של כל האומנים שמשתתפים בחרם וגם של המנהלים. ואת המנהלים צריכים לפטר מיד.

      • תראו מי שמדבר על קביעת עובדות בשטח! (ל''ת)

        אסף, 28/08/10 22:42

  • 99.

    אין מצב שאני רואה מהיום הצגה עם אחד מהשחקנים האלה. נשבע.

    דרור, 28/08/10 19:43

    יש גבול והצבועים האלה פשוט עברו אותו.

    • מתי ראית הצגה ? מה ראית כוכבת נולדת ? בחייאת.. (ל''ת)

      רננה, 28/08/10 21:43

      • אוי רננה, ההתנשאות שלך...זו פשוט גזענות, אין מילה אחרת.

        דרור, 28/08/10 22:11

        אין שום רע בתוכנית כוכב נולד, בין אם אני רואה אותה או לא, ואין שום רע בהצגות תיאטרון. יש בהחלט פסול בהחרמה של העיר אריאל, ועל כן נשתמש נגדם בדיוק באותו הנשק.

    • למה ,עד היום בכלל הלכת לתיאטרון? (ל''ת)

      יוסי, 29/08/10 00:40

    • אז לך לראות את עובדיה או לך תרקוד על קבר עם הרנטגן (ל''ת)

      מונדי, 29/08/10 01:31

  • 98.

    ההיפך הוא הנכון. מי שתקע אזרחים ישראלים בלב אדמת מריבה, מרצונם או לא,

    אריק ג., 28/08/10 19:35

    הוא האחראי לקרע בחברה הקיים אצלנו מזה עשרות שנים.
    ''קרע בחברה'' ? בשעה טובה נזכרו שם בימין...

  • 97.

    עכשיו אני יודעת איך הרגישו היהודים בשנות ה-30 בגרמניה

    מאז 45 לא חשו יהודים חרם כמו במדינת ישראל דהיום., 28/08/10 19:33

    עודד קולטר ודרור קרן אתם חייבים לחזור בכם אחרת תיזכרו לדיראון עולם כמי שהפעילו חרם על יהודים לראשונה מאז מלחמת העולם השנייה. החרם שלכם יוביל ללבישת טלאי צהוב ולאן אנו באים??

    • בשנות ה-30

      פירוש, 28/08/10 21:06

      אנשים לא התיצבו מול תופעות שכולם קיבלו בשקט.

    • להחרים ולא לתת תקציבים לפושעי השמאל הארורים הללו (ל''ת)

      פושעי השמאל למעצר!, 28/08/10 21:57

    • בואי תגזימי עוד קצת... א ר י א ל היא זו שתיזכר לדיראון עולם... (ל''ת)

      בירנית, 29/08/10 01:31

    • את עוד לא מרגישה אותו-עוד תרגישי כי לא נפסיק להחרים (ל''ת)

      ישעיהו בן אמוץ, 29/08/10 01:32

  • 96.

    מצוין. עכשיו מוסדות התרבות לא יוכלו לבקש תקציבים ממשלתיים

    קמצן, 28/08/10 19:31

    וכך המדינה תוכל לחסוך עשרות מליונים שייעברו למטרות ראויות כמו בריאות ובטחון.

    • הצחקת לי את התחת.

      אכן כן., 29/08/10 01:57

      בריאות וביטחון. בין אם אתה אוהב או שונא תיאטרון, הכסף הזה משמן את התחת של הפוליטיקאים והדתיים המושתנים.

  • 95.

    אני לא מבין חומה ומגדל אלה לא התנחלויות ..מה זה בסדר כול הקיבוצים

    ירח כחול , 28/08/10 19:20

    שבנויים על כפרים ערבים ..זה כשר ..סוף סוף אשפיות חוזרת לאנשים רוצים לקחת להם את המדינה והם מפחדים ..תתעוררו אין לנו לאן ללכת להם יש 99% מיבשת אסיה שייכת למוסלמים
    המלוכלכים ..לא יתנו לנו מדינה ..לא..והכול בשם הדמוקרטיה ..

  • 94.

    שחקן שמביא פוליטיקה לעבודה - להעיף אותו (ל''ת)

    גם אם הוא נחשב ''כוכב'' נמאס מהצביעות, 28/08/10 19:16

  • 93.

    הסתפקו במתאים לכם

    רן, 28/08/10 19:09

    מה הרעש?
    יזומן אריאל זילבר ויראה לכל השמאלנים מהי תרבות לאומית גאה

    • תרבות....אני מבין,

      ביל בול, 28/08/10 19:44

      תרבות לאומית גאה - לא מבין.
      וחץ מזה,אני לא מזמין את זילבר, אלא רק אומנים עם שמות עבריים גאים.

  • 92.

    מספר 69 חוסר ידע וחוסר חוכמה......

    רפי דרור, 28/08/10 19:07

    אנני גר בשטחים אבל אני מסיר את הכובע מפני האנשים אעומדים בחזית בודאי לפני פרזיטים כמוך.שנית אם אתה יודע שהם מושחטים בו ותפרט מה שרבים אינם יודעים.סייג לחוכמה...שתיקה

  • 91.

    להחרים את התיאטרון? ממתי הצ'חצ'חים הולכים לתיאטרון?

    ומי שלא הבין את זה שידרוש תרגום בכורדית, 28/08/10 19:05

    וממילא כל ההזויים מימין לא מבקרים בתיאטרון. אז הם ועמיתהם הערסים והצ'חצ'חים יכולים להחרים גם ככה הם לא נחשבים .

    • אני לא צריך תרגום להבין

      אריק מארה''ב, 28/08/10 21:32

      שאתה אשכנזי גזען ששונא מזרחיים ואוחז בדיעות קדומות כנגד מצביע ליכוד. האם גם פרופ' נתניהו עארס וצ'חצ'ח?! אוייל טיפש שכמוך אתה בטח בן דוד של הגאונה ענת קם!

      • ''אריק מארה''ב'' מוכיח שאפשר להתיז רעל גם מרחוק. (ל''ת)

        מוטי שץ, 29/08/10 01:34

  • 90.

    הפלשתינאים: הידד ל 36 האמנים. עכשיו עליכם לפעול (ל''ת)

    אריק, 28/08/10 19:05

    • כן. לכו לנשק לפרלמן ולברנבוים (ל''ת)

      Z, 29/08/10 13:50

  • 89.

    רוב האמנים שמאלנים, מה חדש בזה? (ל''ת)

    מיקי, 28/08/10 18:59

    • שהם מחרימים את מי שמשלם את המשכורת שלהם

      זה מה שחדש, 28/08/10 21:42

      זה מה שחדש

  • 88.

    באופן אישי אין מצב שאני אלך ואקנה כרטיס למופע של מישהו

    אני, 28/08/10 18:59

    שמנסה לכפות את השקפת עולמו על ידי חרמות. כל עוד מדובר בהפקות פרטיות שיעשו המחרימים חשבון ויחליטו מה מתאים להם ובהתאם אקבל את החלטותי. אבל כשמדובר במוסדות תרבות המסובסדים על ידי הקופה הציבורית, יש לדאוג שישרתו את כלל הציבור ולא, שיחפשו ספונסרים אחרים.

  • 87.

    מהכסף של מי בנו את התאטרון באריאל ????? (ל''ת)

    טל, 28/08/10 18:54

    • מהכסף של מי בנו את התיאטרון בתל אביב? (ל''ת)

      ניקי, 28/08/10 20:44

  • 86.

    מגמת השמאל ברורה:-

    עמי, 28/08/10 18:52

    הם מחרימים את ההתיישבות ביודה ושומרון, הם נגד אכיפת צווי ביתי המשפט מול ההשתלטות על נכסי המדינה בנגב ובגליל, הם נגד התיישבות בירושלים כולה, הם בעד אלימות בכפר השילוח, ובשכונת שמעון הצדיק בירושלים, הם בעד הפרת הסדר בבילעין, הם נגד חופש האקדמיה כאשר מושמעות דעות הזרות לשלהם, הם בעד חרם בינלאומי של אותה אקדמיה,
    הם משתמטים משרות בצבא ומעודדים תביעה לדין בחו''ל של אלה הממלאים חובתם לשרת בצבא. הם בעד סגירת עיתונים שלדעתם הם עיתונים מטעם אבל הם בעד עיתונאים אתרוגאים,
    הם נגד מניעת הסתננות עובדים זרים ממצרים ונגד החזרת עובדים זרים עם בני משפחתם לארצם כאשר פג רשיון העבודה שלהם.
    על ציונות אין בכלל מה לדבר איתם. הם בעד לשנות ההמנון הלאומי, הם נגד חוק השבות (הוא גזעני).
    כאשר נחווה שואה נוספת בלל חתרנותם הם יהיו הראשונים שיברחו מכאן( מנהיגם כבר הוציא דרכון צרפתי)...

    • נכון מאוד. צריך לשים לזה סוף בהשמעת קולות אחרים. (ל''ת)

      לא ימני ולא שמאלני., 28/08/10 19:25

  • 85.

    לא ניתן להכריח אנשים להופיע בשטחים שמחוץ למדינת ישראל (ל''ת)

    יואב, 28/08/10 18:51

    • וגם כאשר מדובר באירופה או אמריקה? (ל''ת)

      זאב, 28/08/10 19:32

      • כשאריאל תהיה בחו''ל, נופיע גם באריאל

        אסף, 28/08/10 22:48

        הבעיה היא שאריאל היא התנחלות. וכמו כל מפעל ההתנחלויות, היא לא חוקית ומתקיימת רק בגלל ההתעלמות הגסה של המדינה מחוקיה שלה ומהחוק הבינלאומי.
        כאזרח, כף רגלי לא דרכה מעולם בשטחים. אשמח לבקר שם ברגע שיוסדר, בהסכם עם מדינת פלסטין, הגבול המוסכם של מדינת ישראל. אם אריאל תיכלל שם - היא תהיה כשרה גם בעיניי. עד אז, היא מחוץ לתחום בשבילי

        • מי שמקבל מהמדינה משכורת לא מחרים

          מה פתאום, 28/08/10 23:52

          ראשית שום בעל מקצוע לא יכול להחרים אוכלוסיה - יעלה על הדעת שרופא , שוטר או טכנאי יחרימו את מי שלא מוצא חן בעינהם?
          בטח ובטח מי שמקבל משכורתו מהמדינה
          משון מה נוטים לחשוב אצלנו ששחקנים הם אנשים שמייצגים מוסר ומצפון- למה? אין שום דבר באמנותם או באורח חייהם שמעיד על מוסריות רבה יותר משאר האדם (לפעמים אולי ההפך). אם מדינת ישראל נוקטת כיבוש שמפריע לכם הוא צריך להפריע לכם בכל מקום במדינה. תושבי אריאל אינם פושעים ואינם דוחקים מקומו של איש (יותר מיושבי שיח מוניס או יפו)

  • 84.

    they are all LEFTIES, they will destroy ISRAEL,dont let the (ל''ת)

    adam, 28/08/10 18:39

  • 83.

    אני מחרים את ישובי חומה ומגדל

    אייל, 28/08/10 18:39

    על שהעזו בחוצפתם להקים ישובים מעבר לקוי ההתיישבות היהודית. חוצפה!!

    מעניין איפה הגבול.

    אולי את השכונות שיצאו מן החומות לפני 150 שנה?

    • תגובה מקסימה אייל. לא דמגוגית בכלל. בכלל. (ל''ת)

      דוביד, 29/08/10 01:36

  • 82.

    איפה קולו של עומרי ניצן מגדל החממה ? לפטר את האיש הזה ומיד (ל''ת)

    נדיה אפרון, 28/08/10 18:38

  • 81.

    i think they should apear in GAZA,,,they belong in gaza (ל''ת)

    chedva, 28/08/10 18:38

  • 80.

    להחרים את כל השחקנים שחתמו על המכתב! (ל''ת)

    אייל, 28/08/10 18:37

  • 79.

    DONY GIVE THEM A SHEKEL,LET THEM DRY OUT (ל''ת)

    TZIPI, 28/08/10 18:37

  • 78.

    יש להפסיק לאלתר מימון מתקציב המדינה לאותם אומנים.

    עודד, 28/08/10 18:36

    פשוט וקל:להכותם בכיס.כשלא יהיה להם ממה לחיות,חבריהם יארגנו להם ערבי מחווה והתרמה..

  • 77.

    לפטר את המנוולים שלא יסכימו להופיע באריאל! (ל''ת)

    איל, 28/08/10 18:35

  • 76.

    אני מחרים מזמן את ההתנחלויות

    ערן, 28/08/10 18:28

    נמאס מהמושחתים האלה שמקבלים יותר תקציבים מכל אחד אחר במדינה.

    • אני כבר מזמן החרמתי את ההתנחלויות ואת הצרה הזאת שקוראים לה לימור לבנת. (ל''ת)

      benzi. a, 28/08/10 19:01

      • התנחלויות ישובים

        yoram, 28/08/10 19:40

        מעניין שרוב הקיבוצים בארץ יושבים על אדמות של ערבים ותאמינו לי הרשימה ארוכה מעניין גם שאותם אנשים שגנבו לערבים את האדמות היום מחרימים את הישובים ביהודה ושומרון או שהם שכחו את ההיסטוריה שלהם או שהם סתם צבועים

    • ישובים

      יוסי, 28/08/10 19:41

      הם שומרים שלא תתפוצץ בצהלה בנאות אפקה בסביון בקיסריה ובצפון תל אביב

      • תוציא אותי מהתמונה - לא שומרת על אף אחד ! (ל''ת)

        רננה, 28/08/10 21:46

        • יש אוטובסים ישירים למשרפות .את בתמונה. (ל''ת)

          אדולף, 29/08/10 08:43

  • 75.

    מפחדים לכתוב מי האומנים-יודעים שהציבור יחרבן עליהם... (ל''ת)

    מפחדים לכתוב מי האומנים, 28/08/10 18:28

  • 74.

    רמת האמנות בארץ כל כך נמוכה שאסור לקרא ליוצריה אמנים (ל''ת)

    אלא סתאם ,, עובדי תאטרון ., 28/08/10 18:26

  • 73.

    תרבות הכיבוש ישראלית זה תרבות אי כיבוד החוק בכול דבר

    פיטר בוטקין, 28/08/10 18:26

    זה מתחיל באי כיבוד חוק בינלאומי שדורש ממדינת ישראל להשיג כוחותיה עד קוים 67 וזה נגמר באי כיבוד החוק בחיי יום יום.רצח של שופטים ושוטרים.אי כיבוד כלל נסיע בכביש וגניבות ענק של כסף ציבורי במערכות שילטון.
    מדינת ישראל במקום 10 בדירוג שחיתות עולמית.
    השחיתות היא גם תוצאה של כיבוש.

    • אתה יותר טפש, יותר אידיוט או יותר שקרן.

      אתה חייב להחליט, 28/08/10 20:32

      טפש כי אתה מדבר שטויות.
      אידיוט כיח לא כתבת דברים של עצמך -אתה טפש מדי להבין מה כתבת.
      ושקרן כי אין רבע מילה אמת בכל הזבל שמרחת.
      מדינת ישראל מכבדת את החוק הבינלאומי בדיוק כמו רוסיה בצ'צ'ניה וכמו ארה''ב בניו מכסיקו. שטחים כבושים.
      אי כיבוד החוק אינו קשור לשטחים כי גם לפני מלחמת ששת הימים היה אי כיבוד החוק.
      לכן לך לעזאזל עם הזבל שלך .עדיף שתתאבד.

      • ואת הכדורים שלך לקחת היום, מתוק? (ל''ת)

        טומי, 29/08/10 01:37

  • 72.

    מי שם אותם להחליט שקו הפסקת האש מ 67 הוא הגבול ?

    ליאור, 28/08/10 18:23

    לא הבנתי למה אריאל שלא הוקמה על חורבות לא לגיטימית וצפון ת''א שכן הוקמה על חורבות - כן לגיטימית.

  • 71.

    לפטר אותם מיד!

    aviku, 28/08/10 18:17

    היה לנו מכתב הסמלים מכתב הקצינים מכתב הטייסים. כולם הושלכו לכל עבר. עכשו מכתב האומנים הטפשים. לפטר מיד את כל ''הל''ו הצדיקים''

  • 70.

    אני קורא לכול עם ישראל להחרים את ה-36 האלה לא ללכת להצגותהים (ל''ת)

    מנהיג הבא, 28/08/10 18:11

    • מסכים- להחרים את כל מוצרי הכיבוש כולל כל היהודים שגרים שם (ל''ת)

      מוקטה, 29/08/10 01:33

  • 69.

    כשאין כישרון...יש המון להט פוליטי. (ל''ת)

    נו''ן, 28/08/10 18:11

  • 68.

    מדוע מנהלי התיאטרונים שותקים הם אחראים לביזיון - לפטר את כולם (ל''ת)

    יורם, 28/08/10 18:05

  • 67.

    אנשי התאטרון

    מרקו, 28/08/10 18:04

    אתם אנשי התאטרון דומים לחרדים שלא רוצים את התלמידות הספרדיות בביתי הספר שלהם אז אם כך גם אתם תפרנסו את עצמכם תקימו תאטרון פרטי ואז תחליטו מי שיך למדינת ישראל ומי לא .לא ניתן להיות בעל הדעה בלי המאה.

  • 66.

    אחר כך האמנים ייללו שאף אחד לא בא לתאתראות שלהם . חה חה חה (ל''ת)

    חה חה, 28/08/10 18:01

    • עילג. (ל''ת)

      אכן כן., 29/08/10 02:00

  • 65.

    להחרים את המחרימים ..

    אחד העם, 28/08/10 18:00

    יש לפרסם את שמותיהם , תמונותיהם והופעותיהם של 30 האמנים , ולהחרימם ...לא להופיע למופעים שלהם ,להחרים לתמיד , בתי קולנוע ואולמות בהם הם מופיעים , לא לרכוש, לתמיד, כרטיסים מהחברות שיעשו איתם עסקים . יש לבקש רשימת האמנים המשתתפים בסרט , או במופע , ולהחרים אותם . כך ידע כל בעל אולם , בעל ציוד הגברה , או תאורה , שיכנס לרשימת המוחרמים , אם יהיה לו עסק הכי קטן איתם , נראה מי ינצח בסוף ..

  • 64.

    גם אני נגד התנחלות אבל להטיל חרם על בני עמך

    ליברלית, 28/08/10 17:59

    זה רק מחזק את השונאים שלנו מכל העולם. אין פלא שטיבי אוהב ישראל כל כך שמח. רוב התושבים אם אנשים רגילים שרוצים לחיות ולצרוך תרבות כמו כולם. אני מציעה לפרסם את כל רשימת המחרימים ואני מבחינתי מתכוונת להעדר מהופעות שבהם המחרימים האלה משתתפים. 

  • 63.

    אין בעיה: להחזיר את המיוניים של ''הבימה'' ''הקמארי '' ובנוסף- לא לשלו

    אזרח, 28/08/10 17:59

    תלמידי בתי ספר להצגות שלהם .

  • 62.

    אזרחי מדינת ישראל לא חייבים לעבוד בחו'ל.מחר הליכוד ידרוש שיעבדו בבית

    אריאל חור שכוח אל, 28/08/10 17:58

    הדסה או תחת כיפת השמים בקבר גולדשטיין!
    מה עם איזה עבודה לילית בקבר השייח שקוראים לו בטעות קבר יוסף? או הופעת חינם בפני דניאלה וייס בחצר הווילה שלה בקדומים?

    • אידיוט ,לא הבנת , לי יש חור שכוח אל -אין לך מישהו שיסתום אותו?? (ל''ת)

      אחותך, 28/08/10 18:43

    • אדיוט !!! (ל''ת)

      תל אביב המאור הגדול, 28/08/10 18:50

    • אריאל 25 דק' נסיעה מתל אביב בדיוק. נסה ותווכח ! (ל''ת)

      כביש 5, 28/08/10 21:49

  • 61.

    תשובת הממששלה לשמאלנים '' הנאורים '' צריכה להיות :

    תוכנית מושלמת !, 28/08/10 17:54

    הצעה לפלסטינים שישראל מוכנה לחזור לתוכנית החלוקה מ-47 שזה אומר פירוק ההתנחלויות כולם כולל פירוק הקיבוצים של השומר הצעיר ואחרים,פירוק רמת אביב ג והאוניברסיטה , כי זה שייך מונס , יפו ,לוד,רמלה,ב''ש ,חצי חיפה , וכו וכו ונראה את הצבועים האלה מה תהיה תגובתם ! ןלבסוף גם אז הפלסטינים לא יקבלו את התוכנית ולא יכירו בישראל המצומקת כמדינת העם היהודי ! ודרך אגב התיאטרון בארץ הוא ברובו חרא ,וראש עירית אריאל שיתחיל להקים תיאטרון משלו , אני מוכן להביא לו שחקנים שעולים אלף מונים על הפלצנים בקמרי והבימה ובית לסין ביחד !

    • גדדדדול!! (ל''ת)

      אריק מארה''ב, 28/08/10 21:35

      • שומר על קשר עם הארץ ''אריק מארה''ב''? (ל''ת)

        שני, 29/08/10 01:39

  • 60.

    פרסמו שמות כל החותמים כדי שנוכל להחרים הצגות

    דה-דה, 28/08/10 17:53

    בהם הם ישתתפו.

    • זה כבר פורסם 100 פעם, קרא כתבות קודמות!! (ל''ת)

      לך ל- ווינט שם זה מפורסם., 28/08/10 19:55

  • 59.

    אומר אחמד טיבי'' אומנים אלה הם חוד החנית''..צדק ללב ליבה של ישראל (ל''ת)

    זאב, 28/08/10 17:52

  • 58.

    על ממשלת נתניהו להקים מיד מחנות לחינוך מחדש כמו בצ''קוריאה (ל''ת)

    דש, 28/08/10 17:51

  • 57.

    עצומה להחלפת המנהלים האומנותיים בתיאטרון - הכנסו

    בן יהודה, 28/08/10 17:51

    כיצד נרשמים ? נכנסים לגוגל - מקלידים
    עצומה להחלפת המנהלים - נכנסים לאתר ונרשמים
    תודה

  • 56.

    למה לקבל תקציבים מהמדינה המתנחלת הם כן מוכנים? (ל''ת)

    מתנחל מפתח תקוה, 28/08/10 17:50

  • 55.

    מסכנים

    רחל, 28/08/10 17:49

    לדעתי לאמנים אלה חסרה תשומת לב כך שהם מנסים להשיגה בכל דרך אפשרית...המלצה שלי לאפשר להם להופיע בעזה...

  • 54.

    די לכיבוש! (ל''ת)

    אבי, 28/08/10 17:48

  • 53.

    YNET מאפשר להגיב בנחרצות - אז מה זה אומר על מעריב??? (ל''ת)

    תרבות אלק, 28/08/10 17:48

  • 52.

    זוהי התבהמות לא ברור מגוע מעשיב שם זאת בנושא תרבות (ל''ת)

    עובדה, 28/08/10 17:46

  • 51.

    להעביר אותם לעזה שיופיעו שם. (ל''ת)

    שונאי ישראל, 28/08/10 17:45

  • 50.

    הצהרות דמגוגויות, אבל תמשיך להזרים אליהם כספים, וכי למה? (ל''ת)

    שי, 28/08/10 17:43

  • 49.

    לפרסם את הרשימה ולהחרים את התישפוכת הבוגדנית והאנטי-ציונית! (ל''ת)

    סזון עכשיו, 28/08/10 17:40

  • 48.

    שברו את הכלים ולא משחקים (ל''ת)

    זיו, 28/08/10 17:40

  • 47.

    כמו המרצים מהשמאל הקיצוני, הם מתוקצבים ע''י המדינה ויורקים

    אייל, 28/08/10 17:39

    לבאר ממנה שותים.
    בשביל מה בחרנו בממשלת ימין, כדי לקבל שליטה של השמאל הקיצוני, בראשות הקרן להשמדת ישראל?

  • 46.

    Time to rise up and start a sazon against them fanatical liberal trait

    reality check, 28/08/10 17:38

    Time to rise up and start a sazon against them fanatical liberal traitors. Tme to do to them what ben gurion would have done to these anti-zionist tools! hunt them down like the sub-animals they are!

  • 45.

    להחרים את כל אלה שמחרימים (ל''ת)

    צביעות, 28/08/10 17:36

  • 44.

    לימור להפסיק להם מיד תקציבים ולתבוע אותם על אפליה וגזענות (ל''ת)

    מריאן, 28/08/10 17:35

  • 43.

    הצגה שתופיע באריאל תוחרם בתל אביב

    ארז, 28/08/10 17:30

    או תל אביב או אריאל

    • מי אתה שתקבע בשבילי, דבר בשם עצמך (ל''ת)

      ריינס, 28/08/10 20:01

    • אריאל שומרת על תל אביב. 25 דק נסיעה מצומת גלילות. פונקט. (ל''ת)

      שלא יזרקו אתכם לים, 28/08/10 21:47

      • תודה על השמירה. אני אחליף אתכם ב-06:00. (ל''ת)

        אכן כן., 29/08/10 02:03

  • 42.

    הם צודקים כי הטילים יבחינו ביו שחקנים יפיי נפש לבין הכובשים (ל''ת)

    טילים חכמים, 28/08/10 17:30

  • 41.

    ביילין ושאר השמאל המאוס: אינכם יכולים לנצח בקלפי עושים חרמות אה ?????? (ל''ת)

    רמי, 28/08/10 17:29

  • 40.

    שחקני התאטרון = לחמאס ! הם מחזקים אותם ופוגעים בישראל (ל''ת)

    טלי, 28/08/10 17:27

  • 39.

    אני מבטל את המינוי שלי להבימה! ואתם? (ל''ת)

    ויינשטין, 28/08/10 17:26

    • אמסלם למה חתמת וינשטין?אתה אפילו לא יודע לאיית תיאטרון אז מנוי יש לך? (ל''ת)

      לאמסלם (וינשטין) יש מנוי בטדי ולא בהבימה!, 28/08/10 18:05

      • כולנו אמסלם

        סמדר, 28/08/10 18:41

        גזען קטן ומושתן מדביק תוויות נאלח

    • ביטול מנוי לקאמרי

      אייל, 28/08/10 18:23

      שלחתי בקשה לביטול מנוי לקאמרי שלחו בהמוניכם

    • גם אני שלחתי בקשת ביטול לקאמרי.

      אכן כן., 29/08/10 02:05

      והם אמרו לי שאף לא הייתי מנוי.

  • 38.

    אני מתביש בשחקנים האלה ואחרים אותם ולא אחדש מנוי התיאטרון

    זאביק, 28/08/10 17:25

    בושה אתם השחקנים נוטפי צביעות ! מחזים על ידי דבריכם את אובי ישראל ודואגים ששליט לא ישוב הביתה!

    שחקנים ברשימה יש לנדות אותם שיפיעו על במות החמאס

  • 37.

    אריאל צריכה בתי כנסת ומקוואות ולא היכל תרבות חילוני (ל''ת)

    תושב וותיק באריאל, 28/08/10 17:24

    • תושב ותיק עאלק

      דליה, תושבת המרכז, 28/08/10 18:43

      רואים שלא ביקרת בחייך באריאל
      זוהי לא עיר עם צוויון דתי
      תבקר ופני שאתה מציע הצעות מטופשות

  • 36.

    לבנת צודקת! יחרמו השחקנים שחתמו !! יעברו להופיע בעזה! לקרוא!!

    ארנון, 28/08/10 17:22

    שחקנם לא כולם כאלה ..צבועים שמאלנים כן כולם כאלה. ירדן ברכוכבא ! אביך מתהפך בקברו! מצביע שלחם ושיחרר את ישראל במלחמותיה את ירקת לפרצופו!

    תקום מחאה קולית של העם!
    אריאל עיר ועם בישראל יש לכבד תושביה חיליה ילדיה!!

    • לא תושב אריאל..אבל

      זאב, 28/08/10 17:59

      אני קורא לתושבי אריאל להחרים אותם. תאמרו להם שהם לא רצוים

  • 35.

    תרבות ופוליטיקה כמוה כדת ופוליטיקה

    יןני ציוני, 28/08/10 17:20

    ברגע שלא יערבבו במדינתנו את הדת והפוליטיקה
    אז אפשר יהיה להפריד את התרבות מהפוליטיקה
    הסלט הזה ניגרם משום שאין הפרדת דת מהמדינה.

  • 34.

    את מתקצבת אותם והם יורקים סמרק עלייך ועל עם ישראל כולו (ל''ת)

    יוני, 28/08/10 17:16

    • יוני...תן קצת פרוט...

      משה, 28/08/10 17:26

      על מהותה של היריקה

      • פרוט?

        יוני, 28/08/10 18:53

        סמארק זו יריקה מהולה בנזלת שנשאפה בחוזקה דרך מערכת ה א.א.ג. (אף אוזן גרון)

        • סמארק...?''

          משה, 28/08/10 21:12

          אצלנו קוראים לזה 'מוחטה'

        • גדדדדדול!!! (ל''ת)

          אריק, 28/08/10 21:40

  • 33.

    דברי צרה מעידים על ניתוק מהמציאות מאחר וכבר מזמן יש קרע בעם (ל''ת)

    בוקר טוב למשכימים, 28/08/10 17:14

    • יש קרע בין 3% מהעם ל 98% ממנו:

      אמנון, 28/08/10 18:58

      שלושת האחוזים לא מכירים בזכותם של היהודית למדינת לאום בשטח כלשהו בארצ ישראל .

      כפי שאסביר בהמשך , המשטר הדמוקרטי לפי המודל האירופי חי על זמן שאול .
      כשתוחלף האליטה האנטיציונית בממשל ציוני ( דמוקרטיה מודרכת , למשל ) יצטרכו שלושת האחוזים הללו לעמוד מול תוצאות מעשי הנבלה שביצעו .

    • העלמות הדמוקרטיה המערבית - גם אצלינו : (ל''ת)

      אמנון, 28/08/10 18:59

    • היעלמות הדמוקרטיה המערבית - גם אצלינו :

      אמנון, 28/08/10 19:04

      הדמוקרטיות שהופיעו באירופה במאה העשרים הוכיחו עצמם ככישלון קולוסלי :
      שיעורי הילודה הנובעים מהאינדיווידואליזם , הדקדנטיות הטמונות בהן יגרמו להכחדתן תוך עשורים מעטים - גם לולא היו המוסלמים . ( האמת שהמלחמה לחיים ולמוות עם המוסלמים תציל אותן , פרדוקסלית )

      - הן איפשרו למשטרים פסיכופתיים לנסות (וכמעט להצליח) להשמידן - בשתי מלחמות עולם

    • היעלמות הדימוקרטיות - המשך

      אמנון, 28/08/10 19:09

      איך יתחיל הכל ? :
      המוסלמים באירופה שיכורי כוח בראותם את עוצמתם הפוליטית בהדמוקרטיה הליברלית האירופית המנוונת שאפילו ילדים לא יולדת.

      תמיד יש ארוע שמצית את תגובת השרשרת .. הפעם הארוע יהיה הריגת אנס מוסלמי עי שוטרים / מימוש צו הריסה למסגד , וכו.
      המוסלמים יתחילו להתפרע. אמצעי פיזר הפגנות לא יועילו , והמשטרות יאבדו שליטה . הממשלות הדמוקרטיות יבקשו מהצבא לסייע , אך זה לא יוכל לתפקד תחת המגבלות שתציב הממשלה , והפוגרומים ימשיכו : נוצרים יישחטו , יאנסו וראשיהם הכרותים ישופדו על עמודים.
      בנקודה זו יתמוטטו הממשלות , הצבא יתפוס את השלטון , ובאירופה תשוכפל סרברניצה אלף פעמים , רק שכעת לא יבוא איש להציל , שכן ארה''ב תכנס להתבדלות , כנראה ער משבר כלכלי.
      בישראל יתפרעו ערביי ישראל להזדהות עם אחיהם הנשחטים באירופה , ואז , סוף סוף , יושלם הגירוש שנקטע בטיפשות ב 48
      הדמוקרטיה הבדויה בישראל תוחלף בשלטון ציוני , וחברי החונטה הפרו איסלמונאצית ישלמו את מחיר הפשעים שביצעו.

  • 32.

    החרם תמיד בא מהשמאל. למדו שיטה. לא יכולים לנצח בבחירות עושים חרמו

    גד, 28/08/10 17:13

    חרמות בארץ ובעולם.

    • השמאל למד מהחרדים (ל''ת)

      אשר, 28/08/10 18:19

  • 31.

    לינת מלכת הדרמות (ל''ת)

    מה צריך תיאטרון, 28/08/10 17:13

  • 30.

    אריאל, כמו כל ההתנחלויות, הוקמה על מנת להנציח את הכיבוש. זכותו של אמן

    עמנואל, 28/08/10 17:06

    לא להשתתף במפעל ההתנחלות, ובמסך האשליות כאילו אריאל היא חלק ממדינת ישראל לכל דבר. היא לא.

    • התיאטרון אינו עסק פרטי. הוא ממומן ברובו ע''י הציבור

      ////, 28/08/10 17:32

      היות שהציבור בעד להמשיך -הם צריכים להמשיך או שיפסיקו לקבל כסף מהציבור.
      רוצה לעשות הפגנות -על חשבונו הפרטי הוא מוזמן .שהקרן להרס המדינה שיושבת על המצח של מישהי תממן להם את הפנטזיות המטופשות שלהם.
      הציבור בחר בעד הממשלה שהיא ימין.
      לא מתאים לך -יש מקום בפולניה. תחזור לשם אןו לעזה לחסן את החמאס.

    • צודק !!! וזכותי כאזרח ומחנך לא לשלוח את תלמידי להצגות שלהם ! וכך יהי (ל''ת)

      יריב, 28/08/10 18:00

    • כיבוש? מתי הערבים הגיעו ארצה? לפני 1000 שנה??

      זאב, 28/08/10 18:13

      עיין היטב כיצד הגיעו אחיך הערבים לישראל..מרק טווין ביקר בישראל 1867. הרי דבריו.ארץ ישראל עטויה שק ועפר רובצת עליה שהובישה את שדותיה והדמיתה את הונה.ארץ ישראל שוממה ומכוערת זוהי ארץ שיממון חוסר תוחלת ושברון לב..כתב הקרטוגרף האנגלי ארתור פנרון סטנלי בסוף שנות 1800 לא תהיה זו הפרזה לאמר שמיילים על גבי מיילים לא רואיםביהודה אות חיים. אמר תיאודור רוזבלט 1921 הגירת הערבים לפלשתינה מאז 1921 עלתה במידה רבה על הגירת היהודים בכל התקופה האחרונה.. לכן סיפורים שהם בישראל 1000 שנה שיספרו לך

  • 29.

    אריאל לא נמצאת במדינת ישראל

    הממשלה לא סיפחה את הגדה המערבית, 28/08/10 17:05

    ולכן אין חובה להציג שם

    • אבל התיאטרון ממומן ע''י המדינה ולכן יציג איפה שאומרים לו

      ////, 28/08/10 17:34

      מי שממנים אותו.
      לא רוצים שיעבור לעזה להציג לחמאס במימונו.

  • 28.

    מה זה אנשי תיאטרון?(חנתריש)

    ארז, 28/08/10 17:05

    מה זה אנשי תיאטרון?(חנתריש)אנשים שמתפרנסים מהופעות לא רוצים להופיע באריאל לא להזמין אותם לשם מקום נקודה.ארז

  • 27.

    שיפרסמו את ה -36 שמות האלה אם הם חושבים שהם כל כך צודקים (ל''ת)

    נראה אותכם, 28/08/10 17:02

  • 26.

    גב' ליבנת את טועה. להיפך שיחרימו ואז ליבש להם את הצורה.

    ////, 28/08/10 17:01

    לעצור תקציבים -שיעשו בכסף הפרטי שלהם מה שהם רוצים.
    בכסף הציבורי הגדול המושקע בהם הם יכולים פשוט להתפטר. רוצים להחרים שיחרימו.
    לא להתחנף לזבלים האלה.שיבכו אח,כ על מר גורלם. שיפנו לערבים שיממנו אותם .הרי הם לא יותר טובים מהערבים. שהליגה הערבית תממן אותם בדיוק כמו שעושה ההיא עם הקרן על המצח.

  • 25.

    ואחרי זה הם עוד יזעקו ''מקרתיזם'' (ל''ת)

    שמאלנים צבועים, 28/08/10 16:56

  • 24.

    העם עם אזרחי אריאל ולא יתן לחבורת הפריקים של מרץ להפלות אתכם

    ברוך, 28/08/10 16:56

    ה''אמנים'' האלה הם לא שלנו. הם זרוע התעמולה של האויב.

  • 23.

    3% מהעם רוצים להחרים 97%מהעם ממש מגוחך. (ל''ת)

    מטומטמים רדו מהעץ, 28/08/10 16:55

  • 22.

    אמנים בשקל,להכריח אותם להופיע או הביתה (ל''ת)

    ששון, 28/08/10 16:55

  • 21.

    אז למי שלא אזרח ''מדינת תל אביב'' לא מגיע תרבות שמאלנית,,הם צודקים לא,, (ל''ת)

    יויאליק, 28/08/10 16:55

  • 20.

    שרת התרבות - חובתך להתנות תקצוב התאתרות בהתנצלות של הנמושות

    איתן, 28/08/10 16:49

    אין כאן מקום לגישור פוליטי ולהחליק את האירוע!!!! למען יראו ויראו מיני בעישין - צריך לעשות מעשה. התני את תקציב התרבות לתאתראות בחתימה על שמירת אמונים למדינה הכולל: החתמת שחקנים רק אלו ששרתו בצבא, התחחיבות לבצע כל מה שמדינת חוק מחליטה וכדומה.

  • 19.

    התגובה

    דוד, 28/08/10 16:49

    לפי דעתי על שרת התרבות להפסיק מיד את המימון לאותם גופים שמסרבים להופיע באריאל
    יהיה הרבה רעש בתקשורת -אך צעד נכון

  • 18.

    אז הסנובים אמני ארץ תל אביב מאמינים ששאר הארץ מפגרים ורק הם ''החכמים'',, (ל''ת)

    בולשיט, 28/08/10 16:48

  • 17.

    אני מביעה בזאת את שאת הנפש שלי מאלה שמכנים את עצמם

    לילי ב לום, 28/08/10 16:46

    ייוצרי תרבות. קוראת בזאת לתושבי ישראל לעשות חרם על פעילויות שלהם בתחומי המדינה.
    ולממשלה לבטל כל תקציב עבורם. שמאלנים מדושנים בזכות המתנחלים אתם חיים. הם המגן של כל המתייפיפים המגעילים.

    • 'מתייפיפים מגעילים'

      ביל בול, 28/08/10 17:12

      כשאת מסבירה את דעתך זה בסדר,
      כשת זורקת כינויים ,את מפנה השיח למישור של אמוציות.

    • האם גם קראת להטיל חרם על החרדים שמוצצים כמו עלוקות ? (ל''ת)

      לא שמעתי, 28/08/10 17:16

  • 16.

    זה הזמן להחרים ולא לתת תקציבים של אזרחי המדינה למי שמחרים יישוב בישראל (ל''ת)

    לליבנת מאזרחי ישראל!!, 28/08/10 16:46

  • 15.

    ה''אמנים'' שמתימרים להיות ''תרבותיים'' יצאו לתרבות רעה ראשם דפוק (ל''ת)

    רחל מאשדוד, 28/08/10 16:46

    • אמרת....

      דפוק, 28/08/10 17:14

      ולא הבנתי,

  • 14.

    מה לנו ולאריאל ?! לחזק את התיאטרון בתוך שטחי ישראל ! כן לחרם ! (ל''ת)

    יוני, 28/08/10 16:44

  • 13.

    האמנים הכסילים מחר יגידו :לא נופיע לפני חיילים, חולים, או ליכודניקים (ל''ת)

    תראו להם $ והם ירוצו לקחתם,,,, 28/08/10 16:44

    • כעובדה

      כספי, 28/08/10 17:15

      הם ויתרו על כסף בשביל העיקרון.

  • 12.

    אלה שחתמו הם קב' אנרכיסטים=לא רואים ממטר=רק&טובת עצמם=נהנתנים=עם אגו (ל''ת)

    נ.כהן במקום להכיר תודה לכל מי שמזמין אותם בועטים ב, 28/08/10 16:43

  • 11.

    לא מבינים

    עמיחי, 28/08/10 16:42

    אמנים לא מבינים בפוליטיקה יותר מכל אדם אחר. שילמדו לשפר את עצמם ושלא יחפשו דרכים להשניא עצמם על הצבור שממנו הם מתפרנסים.

  • 10.

    גברת לבנת הנכבדה, למה הויכוחים, תראי להם 10 שקלים והם ירוצו לקבלם (ל''ת)

    בצאל, 28/08/10 16:41

    • פחות מ- 11 אני לא זז

      פינטו, 28/08/10 17:18

      אני לא בטוח כי מה שעובד אצלך, יעבוד במקרה זה.

      • אתה אומר שהם יסכימו לרעוב עד מוות בשל אומנותם?? אם כן עוד יותר טוב.

        פונטו, 28/08/10 17:54

        שימותו מרעב -סבבה לי.

  • 9.

    יוחרמו בחזרה

    דניאל, 28/08/10 16:39

    אמנים שלא יסכימו להופיע בפני התושבים בהתנחלויות נדע להחרים אותם בכל הארץ.

    • סיפור מכפר סבא

      צולולולו, 28/08/10 17:23

      כל שנה עושים יום הליכה לכמה קילומטר ביום שבת. התחילו העלוקות עם הצלחות על הראש לפמפם שגם הם רוצים להשתתף ולהעביר את הארוע ליום שישי.העבירו פעם אחת ליום שישי ומה קרה ? הם כמעט ולא הופיעו , כי זה לא בראש שלהם , אלא רק להציק. התוצאה שהחזירו את הארוע ליום שבת ומאז הם לא מציצים .
      אני הולך לתאטרון אך לא רואה כל כך הרבה בעלי צלוחיות על הראש. למרות שמקובל לחשוב שהם כ 20 אחוז מהאוכלוסיה . מה שיקרה שיופיעו באריאל ( וצריך להופיע) ואז הם יבקשו סיוע בקנית כרטיסים מוזלים , או שרבים מהם לא יבואו כלל.

  • 8.

    אנו יכולים לחנת מצוין בלי ההצגות שלהם- הם צריכים אותנו. (ל''ת)

    ציוני, 28/08/10 16:36

  • 7.

    גם אני מחרים את המתנחלים

    אבי, 28/08/10 16:36

    מספיק ששולחים אותי לשם במילואים, ומספיק שהמדיהנ מוציאה עליהם מיליארדים.
    אני לא חייב להוציא עליהם עוד כסף. ולכן אני מחרים.

    • לדעתי יש הרבה כמונו שמחרימים

      גם אני, 28/08/10 18:36

      פשוט עד עכשיו לא ממש שמעו על זה.

  • 6.

    חתרנים נגד המדינה

    קובי, 28/08/10 16:32

    הרבה שחקנים והרבה מלומדים באוניברסיטה
    בכל הארץ הם חתרנים נגד המדינה.
    ההורים שלהם שעלו מרוסיה מעליה ראשנה ושניה
    וישבו באדמות כאן בארץ גם הם היו מתנחלים
    זה ממש צביעות לשמה . אבל היום ההורים
    שלהם השאירו להם מיליונים- אדמות -רכוש
    והיום קוראים לאריאל התנחלות בושה לכם

  • 5.

    מי שבונה בשטחים הכבושים הוא שיצר את הקרע

    אבי, 28/08/10 16:32

    בחברה הישראלית.
    תודה לשחקנים ולחותמים האחרים - הם קולו של המצפון הישראלי.

    • יש רק בעיה אחת - ע''פ החוק הבינ''ל יהודה ושומרון אינם שטח כבוש

      יוסי, 28/08/10 16:50

      זכותה של ישראל לבנות שם לא פחותה מזו של הפלסתינים, ואם מדקדקים בחוק דווקא כל היישובים הפלסתינים הם התנחלויות בשטח כבוש

      מי שמפיץ שקרים מסית ללא הפסקה ומתעלם מן העובדות, כמוך למשל, הוא שיוצר את הקרע

    • איך כבוש?

      ., 28/08/10 17:04

      א. הערבים הגיעו אחרי שהיהודים פיתחו את הארץ כלכלית-לפני כן בקושי היה פה עיזה.
      ב. ב48 ירדן-שהיא גם אוסף של ערבים שנדדו לאזור הוקמה קצת לפני 48 ע''י הבריטים-הכריזה עלינו מלחמה ובסופו של דבר השתלטה על השטח שיועד לערבים (שהגיעו לארץ אחרי היהודים)
      ג. ב67 ירדן שוב ניסתה לחסל את מדינת ישראל..
      ולצער השמאלנים ,היהודים החצופים החליטו שהם יותר בקטע של לחיות ..זה פשוט יותר IN לחיות מאשר להשחט..לך תבין את היהודים..
      בכל מקרה ,הירדנים הפסידו שטחים במלחמת השמד שניסו לעשות ליהודים.

      גם השכל הישר,גם המוסר וגם החוק הבינלאומי קובע שלא צריך לתת את השטח חזרה לתוקף.

      כל מה שציינתי אלו עבדות היסטוריות..אם לא טוב לך תחזור לגולה..כי הסיבה היחידה שתל אביב (שיושבת על שייח מוניס) קיימת ,היא כי ''מתנחלים'' שומרים עליהם הן בצבא והן פיסית ביישוב השטחים הללו-שטחי מדינת ישראל !

      חילוני ,''מתנחל'' בעתיד.

    • שטחים כבושים

      איתן, 28/08/10 17:22

      אבי, מרתק אותי לדעת היכן אתה מתגורר?
      על פי אילו קריטריונים אתה מכנה שטחים כבושים?
      מאיזה שנה התחלת את החישוב?
      בוא נתחיל לחשב משנת 48...אז כולנו חיים בשטחים כבושים.

      יפיופון ...תתחיל לשמור על האינטרסים שישמרו לך ולילדיך מקום להמשיך לחיות פה, אחרת נמצא עצמינו מערבה מכאן במקרה הטוב ולמעלה מכאן במקרה הפחות טוב

      • ערבים מתחזים ליהודים

        גור אריה, 28/08/10 23:24

        לאיתן, ''אבי'' פועל על פי הצעתך ''לשמור על האינטרסים... לך ולילדיך מקום להמשיך לחיות בו'';
        אבי רוצה מקום בלי יהודים, הוא רוצה מדינה פלסתינית במקום ישראל.
        וזאת, כיוון ש''אבי'' הוא איברהים והוא ערבי.

  • 4.

    יש לפנות לבגצ השמאלני ולהתלונן על אפליית ערים בישראל. (ל''ת)

    כי הממשלה לא מתפקדת, 28/08/10 16:28

  • 3.

    התיאטרון לא שייך לאבא של סובול

    ולא לסבתא של רמי הויברגר., 28/08/10 16:22

    אם הם לא מוכנים יש מספיק שחקנים שישמחו למלא את מקומם. כמובן אחרי שהראשונים שיפוטרו.

  • 2.

    כן לחרם

    צבי, 28/08/10 16:21

    אל תיכנעו
    לא להגיע לעושקי אדמות

    • שים לב שגם חלק מהשחקנים הללו גרים בשטחים שהערבים טוענים שהם שטח כבוש

      יוסי, 28/08/10 16:51

      אז לא ברור, טיפש שכמוך, למי בדיוק התכוונת בהסתה שלך כשאמרת עושקי אדמות

    • צודק לגמרי. (ל''ת)

      cinege, 28/08/10 16:58

    • אך לא קראת להם פשיסטים

      לין 64, 28/08/10 17:11

      מעניין שהשמאל מחרים זה נשמע תרבותי נכון אין כינויים לאנשים שמקבלים תקציב מהמדינה ומחרימים עיר בישראל שמשלמת מיסים שהם נהנים אותם ''ליצים''

      • אפרופו פשיסטים

        דבי, 28/08/10 23:18

        שים לב לתגובה של טיבי, אדם שמצייג עולם שלם של פשיזם, דיקטטורה וטרור-מעניין אם הוא מאמין לעצמו ...

  • 1.

    תגובה הזויה של שרת התרבות

    רוחמה, כפר סבא, 28/08/10 16:19

    אין בעיה לימור, אני מוכנה לבוא להצגה באריאל בתנאי שגם הפלסטינאים, תושבי סלפית הסמוכה, יוכלו לשבת איתי בקהל ולצרוך תרבות.

    • ''לצרוך תרבות''? איזה יופי של מילים שמאלניות!

      מיכה, 28/08/10 17:35

      הערבים שאת מכנה פלשתינים, יצרכו אותך כשיפוד על המנגל, הזויה שמובילה את כולנו לטווח.

    • אתה טמבל

      יהושע קוצינסקי, 28/08/10 21:49

      לתושב סלפית שיסתובב באריאל לא יעשו לינץ
      לעומת תושב אריאל שיסתובב בסלפית
      אתה הבנת את זה טמבל