• 23.

    לא הייתי בהופעה אבל

    אני, 16/09/10 22:01

    ראיתי מלא קטעים ביוטיוב והוא קופץ לקהל ומטפס על עמודים ומתרחפן במקום קטן וסגור כמו ביתן 1 זה לא מתאים.
    זה באמת לא פייר להביא אנשים שלא מעניין אותם ולא רוצים להקשיב למוסיקה שלהם ועוד צריכים לכתוב על זה ביקורת אגב אני חולה חולה חולה על ליידי גאגא ואפילו הייתי בהופעה שלה בארץ אבל אי אפשר להשוות אותה עם 30stm כי זה פשוט מוסיקה אחרת אחרת אחרת
    עוד כמה הערות: ג'ארד לטו הוא לא שחקן הולוודי מפורסם כל הסרטים שהוא השתתף בהם היו ונשארו במינסטרים(רקוואים,פסיכו)והוא לא מפורסם בתור שחקן בכלל (כמו נניח דיקפריו או בראד פיט למרות שכולם טוענים שהוא שחקן מצויין)
    אתם סתם מלכלכים עליהם זה בכלל לא אובייקטיבי אתם זורקים על הלהקה רפש ולא על המופע וזה לא הוגן כלפיהם
    ושתדעו צריך להיות יותר מ''שחקן הולוודי חתיך''כדי לשיר ולצרוח בחינניות כמוהו

  • 22.

    את הלכת לופעה שלא רצית לראות בכלל ואני אוכלת את עצמי שלא הלכתי אז..

    ענבר, 12/09/10 19:08

    תגידי תודה ותשתקי

  • 21.

    לידיי גאגא ?!

    רוני, 25/08/10 08:29

    איך לעזאזל את משווה את לידיי גאגא ל30 שניות למאדים?
    זה מראה שאין לך טעם בשירים.שלא תביני לא נכון,לידיי גאגא מגישה א השירים שלה מציין,
    אבל אותי זה לא מעניין ...
    באת לכתוב ביקורת ל30 שניות למאדים,לא לאיזה בובת ראווה ליידי גאגא,
    קיצור מנדי...תתפטרי !

  • 20.

    מה אתם מפגרים? נותנים למעריצת ליידי גאגא בת 13 לכתוב ביקורת

    להלהלה, 20/08/10 16:27

    מצבכם נואש

  • 19.

    טוב, הייתי שם עם אחותי. אני בת38

    טל, 20/08/10 11:34

    אחותי בת 40.
    (שאלה אגב הגילאים של ג'רד ושאנון)
    נהננו בטרוף (אבל אכן מסכי וידאו היו יכולים מאוד להוסיף)
    אנחנו מאוד אוהבות את הלהקה
    ולא בגלל שג'רד לטו הוא חתיך והסולן (אם כי זה בהחלט מוסיף)
    וסביבנו ראינו עוד אנשים בסביבות גיל ה30 ומעלה וגם הרבה מאוד גברים ובחורים
    כך שהקטגוריה הזו אליה מנסים להכניס אותם לא ממש מתאימה

  • 18.

    טוב, הייתי שם עם אחותי. אני בת38

    טל, 20/08/10 11:31

    אחותי בת 40.
    (שאלה אגב הגילאים של ג'רד ושאנון)
    נהננו בטרוף (אבל אכן מסכי וידאו היו יכולים מאוד להוסיף)
    אנחנו מאוד אוהבות את הלהקה
    ולא בגלל שג'רד לטו הוא חתיך והסולן (אם כי זה בהחלט מוסיף)
    וסביבנו ראינו עוד אנשים בסביבות גיל ה30 ומעלה וגם הרבה מאוד גברים ובחורים
    כך שהקטגוריה הזו אליה מנסים להכניס אותם לא ממש מתאימה

  • 17.

    אבוי

    יפ, 20/08/10 00:01

    ילדה בת 13 אומרת על ג'ארד לטו שהוא לוקה בחוסר כנות ושליידי גאגא - מפלצת הפופ המסחרי - שרה ומקללת מהלב.
    אחותי, לכי תקראי ספרים.

    • .

      אנה, 20/08/10 10:16

      כל כל מסכימה.

  • 16.

    הם מדהימים ואין יותר כנים מהשירים שלהם

    :), 19/08/10 23:14

    ותפסיקוו לנסות להשוות אותם כל הזמין הם מצויינים בדרך שלהם והשירים שלהם פצצה והם יודעים לתת שואו ולעניין תקהל וזה מה שחשוב בהופעה וג'ארד הוא פשוט יצירה בעצמוו !!!

  • 15.

    נועם הוא בכלל מעריץ של 30 שניות

    מכיר אותם, 19/08/10 22:15

    ומנדי בחורה מבריקה בצורה יוצאת מגדר הרגיל
    אפשר להעריץ להקה וגם לכתוב ביקורת על ההופעה בשורה התחתונה בכלל כתוב כאן שהיה אחלה מופע לא ?
    אז מה אתם רוצים ? אני מבטיח לכם שמיסטר נועם ורדי יושב בבית ברגע זה ושומע שירים שלהם

  • 14.

    מה הקטע? מה ליידי גאגא קשורה לזה? תאהבי את ליידי גאגא והכל אבל

    קט, 19/08/10 20:54

    זה 30 שניות למאדים, לא ליידי גאגא.
    תתמודדי עם זה...\\:.

  • 13.

    וואו מנדי את חיה בסרט!! לכי תתבגרי קצת ואז נדבר (ל''ת)

    מ, 19/08/10 20:12

  • 12.

    תכלס

    Side show bob, 19/08/10 19:47

    בגדול אני מסכים עם הכתבה אבל יותר על אופי ההופעה ולא על אופי הלהקה. לדעתי, הדיסקים שלהם טובים יותר מההופעה עצמה. החלק שהקהל אמור לשיר בThis is war, vox populi ו- 100 suns הם מורכבים מדי והקהל לא הצליח להרים את השירים כפי שמצליחה לעשות זאת להקת הרקע באלבום. נוסף על זאת, לא אהבתי את ההפעלה החוזרת ונשנת- הסולן לא אמור להגיד מתי לקפוץ, מתי להרים ידיים, מתי למחוא כף או מתי לשיר, דברים כאלו אמורים לבוא באופן טבעי מהקהל, בהשראת האינסטרומנטים אשר עליהם אמורים לשלוט הלהקה. נראה שיש יותר מדי אור זרקורים על הסולן ולא מספיק סולויים להרכב (מתופף, גיטריסט, בסיסט) אשר מהם אמורים לצאת נקודות השיא בשירים ולהטריף את הקהל באופן אוטנתי...
    אני מוכרח לציין שאני מקשיב ללהקה באופן הדוק בחודשיים האחרונים ושהספקתי להכיר רק כ-20 שירים שלהם, אך את אותם 20 שירים אני כבר מכיר בעל פה ואני מאוד נהנה מהלהקה. עדיין, מרגיש שמשהו חסר בהופעה. החלק האקוסטי הרגיש כמו הרצה של שירים- שלושה שירים ג'ראד שר רק את הבית הראשון ופזמון ועבר הלאה, לדעתי זה חוסר כבוד לשיר ולקהל שבא לשמוע אותו. או ששרים שיר מהתחלה עד הסוף או שלא שרים.

    • לידע כללי

      .., 20/08/10 01:26

      ה''להקת רק'' כמו שקראת לזה ששרה בדיסק הם מעריצים של הלהקה שהגיעו למפגש הקלטה מיוחד עם הלהקה.
      אל תשכח גם שבאלבום השירים עוברים עיבוד וניקיון בכדי שישמעו כמו שרוצים שהם יהיו. דבר שאי אפשר לעשות בלייב...

      תחפש ביו טיוב קטעים שלהם מהSUMMIT ותראה איך הקליטו את הקטעים של המעריצים... סתם לידע כללי

      • תודה אבל...

        Side show bob, 20/08/10 02:57

        תודה, לא ידעתי, אבל עדיין, זה לא מצדיק את המחסור בסולויים שבונים שיא בשיר... סתם דעה שלי. העובדה היא שהקהל אתמול לא הצליח לשחזר את תפקיד השירה ההמונית כפי שנעשה באולפן הקלטות, וזה לא ממש משנה מי זה היה לעניין זה. בעניין אחר, על אופי הלהקה, זה אכן מחזק את החיבור החזק בינהם לבין המעריצים ואני חושב שמה שקרה בשיר האחרון היה מקסים, הם לא סתם העלו 5-6 מעריצים, אלא יותר בסביבות ה30-40, דבר שמראה בעיני על הערכה גבוהה מאוד לקהל. אני גם חולק על הכתב שטוען כי נושאי מרד, מהפכה ובדידות שייכים למתבגרים. חבל שהלך הרוח שהוא מציג זה תיכנסו כבר לתלם, תכנעו למכונה הגדולה, שתגדלו תבינו. אני אישית בן 28 ושירים כמו של להקה זאת עושים לי את החיים, הם מחזקים אותי ומזכירים לי כמה עלי להילחם בשביל לשנות את כל מה שרקוב בעולם הזה. מה לעשות, לדעתי, בהופעות, זה לא זה, זה לא משכנעה ונראה מאולץ.

  • 11.

    הו מנדי

    מבינה עיניין, 19/08/10 17:25

    מנדי מנדי מנדי,
    אומנם את לא אשמה שמישהו גרר אותך להופעה שהיא ממש לא הטעם שלך והכריח אותך לכתוב עליה.
    אבל אם היית טיפה מבינה מהחיים שלך היית יודעת שכל מה שיש בלהקה הזו זו כנות, כל מילה שהם כותבים בשיר הם חיים אותה - זה כל היופי שלהם!
    אולי יום אחד תגדלי קצת ואולי, רק אולי גם תפתחי טעם קצת פחות רדוד מליידי גאגא (שהיא מאוד כנה ובכלל לא פלסטית) במוסיקה - ואז תביני מה זו כנות.
    ולגבי המבקר, שזה גם המקצוע שלו להבין במוסיקה... לך אין את התירוץ שאתה ילדה בת 14. אבל לפחות תעשה שיעורי בית ותמלד קצת על הלהקה שאתה הולך לבקר לפני שאתה מבקר אותה.
    יש לך כל כך הרבה טעויות בסיסיות בדברים שכתבת פה בתור עובדות שזה פשוט ביזיון לעיתון שאתה מייצג...

    • עאלק אמיתי

      מנדי, 19/08/10 18:27

      הם לר חיים כל מילה , הם כותבים על סבל ושטויות בזמן שהם מפורסמים ומרוויחים מיליונים ועוד שהסולן שלהם שהוא היה עוד נער היה שחקן כל נוער חתיך שקיבל כל מה שהוא רוצה

      • איזו חמודה את הא?. הייתם צריכים להביא מישהי אחרת.

        חחחחחחחחחחחחחחחחחח, 19/08/10 20:48

        זאת להקת נוער חמודה, ונוער מתמודד עם הרבה בעיות ודיכאון כי ככה זה וככה זה היה תמיד.
        ואני מאוד מתחברת לשטויות שהם כותבים.
        ותודה רבה על התגובה שלך גם כן... טפוי.
        עאלק ''מעריכה את הלהקה''.

      • וליידי גאגא כזאת ''עמוקה'' ולא כותבת שטויות פשוט משו, פ'ח. (ל''ת)

        חחחחחחחחחחחחחחחח, 19/08/10 20:51

      • זה מה שיש לך לענות לי? ברצינות?

        כמה נקודות למחשבה, 19/08/10 21:13

        התגובה שלך רק מוכיחה שכל מה האנשים פה כתבו עלייך נכון. יש לך מושג מה הבן אדם הזה עבר בחיים שלו? יש לך מושג שיש עוד 2 אנשים בלהקה חוץ ממנו שגם עוברים דברים בחיים? יש לך מושג באיזה מאבקים הם נמצאים עם החברת תקליטים לשעבר שלהם שעל זה מבוססים כמעט כל השירים של הדיסק האחרון?? את בכלל מסוגלת להבין את העומק של המילים (כנראה שלא כי הם ממש לא שרים על סבל ושטויות)?
        את יודעת שהם קיימים כבר 12 שנה ובהתחלה הם עבדו מאוד מאוד קשה ולא הרוויחו מיליונים? את יודעת שלהיות ''אליל נוער'' זה לא תמיד כיף או קל (תראי מה זה עשה לבריטני), את יודעת שכסף זה לא הכל בחיים וזה שיש לך כסף לא אומר שאת מאושרת 24 שעות ביממה?...
        בקיצור יש הרבה את שלא יודעת, ממש כמו חבר שלך נועם שגרר אותך להופעה הזו כי גם הוא חי בסרט שזו להקה של תיכוניסטית אופנתיים וניסה להביא את נקודת המבט של ''הנוער'' - ההבדל הוא שאת עוד ילדה, ושגם אם ההחלטה הכי חשובה שלך ביום זה איזה לק לשים - זה בסדר, ובמקרה של נועם זה סתם ממש עצוב וכמו שאמרתי מבייש אותו כאיש מקצוע ואת העיתון שאותו הוא מייצג. קצת תחקיר לפני כתבה זה המינימום שמצופה מכל איש תקשורת.

        • מסכימה עם כל מילה

          יעל, 21/08/10 17:27

          לא מבינה למה אנשים מייחסים נושאים כאלה רק לבני נוער... כאילו שאנשים מעל גיל 25 לא מתמודדים עם משברים ועם בדידות ויודעים בדיוק מי הם ומה לעשות עם חייהם.

  • 10.

    הייתה הופעה מדהימה

    Adva, 19/08/10 17:22

    אין מה לדבר בכלל הם הביאו שואו מטורף ונהניתי מכל רגע
    בנוסף גם עליתי לבמה עם האנשים שג'ארד בחר וללא ספק זה היה אחד הרגעים המאושרים בחיי
    ההופעה הכי טובה שהייתי בה !
    וכמובן שהצפיפות וההידחסות וכל המכות שקיבלתי שם לצערי היו שווים את זה בסוף חח
    ומישו אולי יודע איפה אפשר למצוא תמונות מהמופע ? כי היה שם צלם שצילם את הכל :]

  • 9.

    לבן ה-28 ש''חש'' את עצמו בוגר

    מנדי את מותק - הייתי רוצה בת כמוך... :), 19/08/10 16:50

    תכלס התנהגת כמו ילד בן 8 עם התגובה שלך. הלוואי והיית יכול להתבטא כמו מנדי בת ה-13.

    • לאו דווקא ההתבטאות שלה, חלק ממה שהיא כתבה תיקנו העורכים. (ל''ת)

      כזה בולשיט..., 19/08/10 20:46

    • לא בוגר??

      ל.א., 20/08/10 01:20

      התגובה שלי הגיע אחרי שקראתי המון ביקורות בונות וגם כאלה שלא על ההופעה ובתור מישהו שחי מוזיקה על כל גווניה ושנותיה אני מאמין שהביקורות בכתבה היו חסרות משמעות לגבי מי שיודע מה אומן צריך לעבור בכדי להגיע לקהל כזה שהוא רב גילאי ולא תלוי בתוכניות טלוויזיה סטייל האנה מונטנה, ג'ונאס ודומיהם וגם לא על פרובוקציות זולות כמו התלבושות של גברת גאגא והקרחת של גברת ספירס.

      מעניין אאותי לדעת איפהו בדיוק התבטאתי כילד בן 8 בתגובה שלי..

  • 8.

    מנדי את ממש צודקת

    גם אני הייתי שם, 19/08/10 16:04

    סוף סוף ביקורת אותנטית, את כותבת מאוד יפה.

  • 7.

    דעתי בנושא

    שיר, 19/08/10 15:17

    בתור נערה בת 18 שמאזינה ללהקה הזאת כל כך הרבה זמן..
    הכתבה פה פשוט עיצבנה אותי ולא יכלתי אפילו לקרוא אותה עד הסוף מעצבים..
    אתם מביאים 2 אנשים שאין להם שום קשר ללהקה..לא אוהבים את הז'אנר במיוחד הקטנטונת הזאת שמביאה להשוואה את ליידי גגה
    ובאה בטענות ללבוש של האנשים..
    אני חושבת שמעריב צריכים להתבייש בכותבים שלהם..כל מילה מיותרת.

    • דווקא נועם אוהב אותם מאוד (ל''ת)

      מנדי, 19/08/10 17:03

  • 6.

    מנדי את מטומטמת

    שני, 19/08/10 14:34

    איך את משווה בכלל את ליידי גאגא הפסיכית הגרועה הזאת לשלושים שניות למאדים?!!?!?
    יש להם מוזיקה אמיתית וכנה וליידי גאגא כולה סקס! את בטוחה שאת בת 13?!?! אין לך מושג על מה היא מדברת בכלל! היא כולה רודפת אחרי התהילה ואין אמת באף אחד מהשירים של הספק אישה הזאת!
    ההופעה הייתה מצויינת שוווה כל שקל כל דקה עמידה בתור וכל העמידה בהופעה כמו סרדינים הכל היה שווה את זה הם היו מדהימים!
    הביקורת שלך מנדי, הייתה מיותרת כמו פריצתה של האלילה שלך לעולם.

    • חחחח כל כךךךךךך !! וואי אין לי מילים על הכותבים האלה (ל''ת)

      שיר, 19/08/10 15:21

      • ..

        מנדי, 19/08/10 16:59

        אני אוהבת את ליידי גאגא, היא לא האלילה שלי אבל אני נהנת להקשיב למוזיקה שלה, אסור לי ?!
        אני לגמרי מבינה על מה היא מדברת, למה בת כמה את ? 14 ?
        אני שמחה מאוד שנהנת, אבל לא צריך לקלל אותי.
        עוד שניה תתחילי לצרוח מאדר פאקרס ולהגיד על אנשים שיש להם לארג' פינס כמו ליטו הזה.
        נכון ממש נהנת לכתוב מטומטמת ? עכשיו את בטוח מרגישה הכי מגניבה שיש

        • ואנחנו אוהבים את 30 שניות למאדים...אסור לנו?

          חחח, 19/08/10 20:41

          לפחות אנחנו לא משווים את ליידי גאגא לג'סטין ביבר או משו, נכון שזה לא ירגיש נעים אם כן?.
          אז זהו.
          את כולה בת 13, אבל נראה כאילו את חשה מבינה בהכל.

  • 5.

    תגידי באיזו הופעה בדיוק את היית??

    שושי, 19/08/10 13:38

    כי אני הייתי וטווח הגילאים תאמיני או לו היה מ14 ועד 30 ואף יותר!
    ההופעה הייתה מחשמלת ושוב דבר לא היה מזוייף או רדוד,אין טעם לביקורת של ילדה בת 13 שאוהבת את ליידי גאגא.זה ממש היה מיותר.

  • 4.

    ג'ראד הזה

    פרלה, 19/08/10 13:13

    חייב לחייך יותר, זה לא בריא זה שהוא לא מחייך בכלל..
    באורביט אומרים שזה גם מאריך חיים וגם מציעים ווספות למי שיש לו חיוך יפה!
    https://www.facebook.com/OrbitIsrael?ref=ts
    חבל עליו, היה יכול להיות יפה לו אופנוען.. פף

  • 3.

    לא מכימה עם אף מילה! הרבה דברים שנרשמו בביקורת לא נכונים

    ליהי, 19/08/10 12:52

    היו שם טווח גילאים גדול יותר-הרבה מעל ה21.
    כמות הבנים הייתה זהה לכמות הבנות.
    אם אתם לא מכירים את השירים ברור שלא תהנו.
    הבאת ביקורת של ילדה בת 13 שלא נראה שמכירה/אוהבת את הלהקה אז מה ציפית?
    ועוד היא אוהבת את ליידי גאגא!!!???? חח.. טוב שלא הבאתם משהי חובבת ברטני וזהו.
    בכלל על מה אתם מדברים על ליידי גאגא אפשר למצוא ביקורות הזויים מפה עד הודעה חדשה!!

    נראה שהתאמצתם למצוא פגמים (איפה שאין אם יותר לי להוסיף) אולי יש לכם משהו אישי נגד סגנון המוסיקה הזו, הצלחתם לקטול את אחד ההופעות המעולות שלי יצא לראות.
    אם אתם לא אוהבים את סוג המוסיקה הזו לכו תראו עוד הופעה של משה פרץ. הרי זו מוזיקה ''איכותית'' בישראל עכשיו, לא?

    • משה פרץ לא טוב , אל תגזימי

      מנדי, 19/08/10 16:55

      האמת שאני דווקא לא עד כדי כך סבלתי, פשוט היו שם די הרבה אנשים שנראו משועממים וזה השפיע עליי.
      גם לא באתי מוקדם כדי לעמוד מקדימה או משו אז לא באמת ראיתי את השיגעון .
      אבל בכללי , היה ככה ככה

      • הם לא היו משועממים, הם היו עייפיםD: (ל''ת)

        אלין, 19/08/10 20:42

      • את רק מוכיחה לי מה שחשבתי. ולא, אני לא מגזימה.

        ליהי, 19/08/10 22:51

        תסלחי לי אבל משה פרץ כן גרוע.

        גם אני לא הגעתי מוקדם ולא הייתי מקדימה וגם לא מאחורה, הייתי באמצע ועוד היה אפשר להגיע לאזור שלי בכיף, אם רצית להנות מהחוייה כמו שצריך היית מתאמצת קצת.
        את רואה לידך אנשים לא זורמים תעברי קצת יותר קדימה. תהיי עיתונאית ותכירי את הקהל שלהם כמו שצריך.

        נו... ביקורת מחובבת פרצים במופע של 30stm
        (אל תתאמצי זה השם של הלהקה) למה כבר אפשר לצפות...
        כנסי לYNET ותראי מה זה ביקורת לאחת ההופעות הטובות.

  • 2.

    ביקורת?

    ל.א, 19/08/10 11:37

    בתור אדם בוגר (28 אוטוטו) שהיה בהופעה ועוקב אחרי ההופעות שלהם אני ממש לא מבין מאיפה הגיעה הביקורת הרדודה הזאת על המופע שמתמקדת בילדות שהגיעו לראות את המופע ולא במופע עצמו מלבד מספר שורות מצומצם...
    ג'ארד ליטו אומנם כוכב הוליוודי אבל גם הסרטים שבהם השתתף היו סרטים על מרד ומהווים סרטי פולחן (רקוויאם לחלום, אמריקן פסיכו...).
    חוץ מזה להביא ילדה שמעריצה את ליידי גאגא, ועוד מתגאה בזה, להופעת רוק שכזאת בכדי לכתוב ביקורת אינה הולמת כיוון שהיאלא באמת מבינה את הרעיון שמאחורי מוזיקה שלא מוכתבת ע''י מפיקי חברות תקליטים ותחנות הרדיו. על כן צריך היה להביא ביקורת של מעריץ/מעריצה של הלהקה שכן מכירים את פעולותיה בכדי לתת את הביקורות מנקודת המבט של מישהו שכן מעריך את פועלה במוזיקה ובעולם האקולוגי.
    התאכזבתי מהביקורת..

    • מסכימה איתך לגמרי.

      כינור, 16, מרכז., 19/08/10 13:36

      למרות שלא הייתי בהופעה, אכן ראיתי המון הופעות שלהם מכל העולם ביוטיוב, ואני מעריצה מושבעת של הלהקה.
      אני מסכימה איתך לגמרי בדבר טיעונך שאין זה הוגן ונכון להביא לילדה בת 13 במה לכתוב את דעותיה על להקה אותה אפילו אינה מעריצה, ואף לא את ז'אנר המוזיקה שנקרא רוק.
      איני חושבת שניתן לצפות מממשהו שאוהב את ליידי גאגא, שהיא מייצגת את תרבות הפופ הממוסחרת ששולטת בעולם כרגע, לבוא ולהלל את ההופעות המצוינות של 30STM. הלהקה הזו מצוינת, אמיתית, ומעבר לכל- עשתה הכל לבדה על מנת להגיע למעמדה כיום. מי שמכיר באמת את הלהקה ואף טרח לחקור ולחפש בוויקיפדיה (ואולי לראות גם קצת ראיונות פה ושם), יידע שהם עברו כברת דרך, וכל זאת, כביכול לא הגיוני, לאור העובדה שסולנם הוא'' כוכב קולנוע מצליח''.

    • צודק לגמריי

      ירון, 19/08/10 14:08

      ילדה שאוהבת ליידי גאגא להביא למופע כזה??
      עזוב מעריץ למה לא לשמוע ממשהו שמכיר ומעריך את הלהקה?

    • הוצאת לי את המילים מהפה

      שני, 19/08/10 14:37

      צודק בכל מילה!
      הופעה מפוצצת אנדרנלין והדבר הכי כייפי שיצא לי לחוות מי שלא היה פיספס בגדול!

      פעם הבאה תביאו מישהו שפאקינג מבין!

      • אני כן מעריכה את הלהקה

        מנדי, 19/08/10 16:52

        אוקיי קודם כל , אני כן מעריכה את הלהקה,
        אני חושבת שהם כישרוניים מאוד ואין לי שום דבר נגדם חוץ מכמה הערות קטנות.
        מותר לי להעריץ את ליידי גאגא כמו שאתם מעריצים את 30STM .
        היו שם הרבה מעריצים בגיל שלי, וגם לי מותר ללכת לאיזה הופעה שבאלי.
        אם הוא היה לוקח מעריצ/ה שרופ/ה של הלהקה, כל מה שהייתם שומעים זה כמה שהיה מדהים בגלל שהם אוהבים את המוזיקה ואת החברים בלהקה בצורה היסטרית שהם פשוט לא יכולים לחשוב אם הכלל היה קטע או אדרנלין אמיתי בהופעה.
        אני לא הכי נהנתי, אבל מצד שני אם הייתי הולכת להופעה של מישהו שאני באמת מעריצה הייתי גם משתגעת לגמרי כמוכם ומתעצבנת על כל מי שאומר אחרת.
        ביי.

        • מנדי את מלכה (ל''ת)

          שרון, 19/08/10 18:32

        • מנדי'לה

          טום, 19/08/10 20:12

          אף אחד לא אמר לך שאסור להעריץ את ליידי גאגא,
          אבל תקחי בחשבון שצריכה להיות לך דעה אובייקטיבית [במידה ואת לא יודעת מה זה אומר, זה אומר שאת לא צריכה לשים דעות אישיות בביקורת שלך] ובמיוחד כשאת לא אוהבת אותם או שומעת את הז'אנר הזה.
          אני בטוחה שאת מעריכה אותם וחושבת שהם כישרוניים, אבל זה לא מספיק בשביל לתת ביקורת שכזאת על אנשים שאת אפילו לא מכירה.
          כשכתב רוצה לכתוב ביקורת או פידבק על הופעה כלשהי, תהיי בטוחה שהוא צריך לרצות את כל הצדדים, אני לא אומרת יאללה ניקח מעריץ שרוף שיכתוב כמה שהיה מושלם ומדהים, אבל אני כן מנסה להגיד שדעה אובייקטיבית זה הכול פה, והוא צריך לחקור יותר ולהכיר את הלהקה ממקום שכן נותן לו זכות לתת ביקורת בכלל, הכתב הקצת יותר מבוגר מגיל 13 עשה פה עבודה גרועה ביותר. סתם לבוא ולנסות למצוא בכוח רפש ולכלוך.

          • זה נורא מוזר שאתם אומרים שהוא קטל כל הזמן

            שני, 19/08/10 22:09

            כי הוא דווקא לא ממש לכלך, הוא כתב די בסדר בסך הכל, לא אמר שהיה גרוע. אז לא אהב, אזמה?

        • את האמת את צודקת גם אם יביאו אחד שאוהב מזרחית הוא יגיד שהיה רע

          :), 19/08/10 23:20

          זה הכל עיניין של טעםם אני ממש ממש אוהבת את הלהקה הזאת ואישית לא הייתי בהופעה שלהם כי החברות שלי לא שומעות אותם ולא היה לי אם מי ללכת אבל מהופעות קודומות שראיתי ולא הייתי בהן או משהו אני יודעת שהם יודעים לתת אחלה שואו ואני ממש מתחברת למילים של השירים שלהם הם נותנים לי איזושהיי יציבות במצבים רגשיים שונים

  • 1.

    הייתה הופעה מעולה, כל הניתוח הזה סתם מיותר. (ל''ת)

    אני, 19/08/10 11:31