• 21.

    היו כבר קטעים עם המטורף הזה ו גם כאן!!

    ישראלי בח'ול, 02/02/11 19:01

    הוא עבר להתגורר בקאלאבאסס דרום קליפורניה עם אישתו ובנו הצעיר ירדן, שהיה מופרע דפוק ומטורף כמוהו! בהתחלה קיבלו אותו כולם בהערצה ובגאווה , והקהילה הישראלית המקומית נשאה אותו על כפיים! בדיוק באותו הזמן הקרינו בערוץ הישראלי בחו'ל את ,לגעת באושר''.. ופתאום סטאר , גדול כזה חי בינינו.. בקיצור כעבור זמן קצר מאד התגלתה דמותו האמיתית!- מאנייאק ומטורף! עשה בושות ברבים ,התפרץ על אנשים בצעקות היסטריות מהדהדות על דברים של מה בכך, תוך הטחת עלבונות,אנשיןם שכיבדו ואהבו אותו -פשוט נידהמו מהאלימות הוולגארית שלו, ובסוף עזב כמו כלב מוקצה ושכוח, עם שובל ארוך של סיפורים וזיכרונות בלתי נעימים בעליל מהתנהגותו הביזארית והמזוויעה,עוד משהוא כשחקן הוא לא הצליח להתפרנס כאן ועבד בשיפוצים.. לא שזו בושה אבל הוא בא לכאן לכמה שנים כדי לצבור וותק לביטוח הלאומי האמריקאי. -כי הוא אזרח אמריקאי. -(השד יודע איך..) בקיצור שמחנו שניפטרנו מהמטורף המפחיד הזה שהיה מסתובב בשכונה לא מגולח עם מבט של רוצח..ומפחיד את כולם ועכשיו אני רואה שהתפוח הרקוב הזה ניזרק לעגלה של הבימה.. התחנה הבאה : בית המשוגעים הקרוב ביותר!..

  • 20.

    איזה עליבות מצד התיאטרון לא לטפל בזה ומי זה אלי דקנר שככה מגוננים עליו (ל''ת)

    חלומות למבוגרים, 21/08/10 14:44

  • 19.

    ה (ל''ת)

    למה לי לקחת ללב, 21/08/10 14:42

  • 18.

    סעיף 192 לחוק העונשין

    אלמוני, 17/08/10 18:56

    סעיף 192 לחוק העונשין מגדיר מהי עבירת איומים:

    '' המאיים על אדם בכל דרך שהיא בפגיעה שלא כדין בגופו, בחירותו, בנכסיו, בשמו הטוב או בפרנסתו, שלו או של אדם אחר, בכוונה להפחיד את האדם או להקניטו, דינו - מאסר שלוש שנים. ''

    יכול להיות שאלי דנקר אדם נחמד ולבבי בד''כ.
    ויכול מאוד להיות שהבנות לא התיחסו אליו יפה בגלל אותו סכסוך שמוזכר.
    כל זה לא סיבה לחצות את הקו הדק בין אדם שומר חוק ועברין, וזה מה שהוא.

  • 17.

    הוא בטח נגע במקופלים. (ל''ת)

    שתי רעות בטוח, 17/08/10 15:21

  • 16.

    אלי דנקר הוא אדם מקסים !!!!!

    יפית, 17/08/10 15:00

    יש בחורות שעובדות במקצוע 10 דקות וחושבות שהן מלכות העולם
    אלי הוא שחקן רציני שמשחק בארץ ובחו''ל
    ואם הוא צעק , הוא יודע על מה הוא מדבר.

    • בדיוק (ל''ת)

      עמיתוש, 17/08/10 16:26

  • 15.

    בני, השאר בחו''ל. אתה ואודליה רק מקלקלים ...... (ל''ת)

    דליה, 17/08/10 14:59

    • תגובה לא ראויה

      אנריקה, 18/08/10 16:01

      דליה - תגובתך לא ראויה.

  • 14.

    לפני שנים עבדתי בהבימה

    מי שמכיר, 17/08/10 14:41

    וה''שחקן'' הזה התפרץ על שתי נערות ירד מהבמה והתנפל עליהן, כי עשו רעש.

    ההצגה הופסקה לכמה דקות, שתי הנערות עזבו בבהלה את המקום, מאז בטח הן לא מתקבות לתיאטרון.

    • אלי דנקר

      ריתה, 17/08/10 15:51

      מיסכנות

  • 13.

    עם חנן גוולדבלט למאסר-עולם ללא חנינה וללא חופשות (ל''ת)

    לכלוא את אלי דנקנר, 17/08/10 13:15

  • 12.

    לא לדאוג! לאורנה יש קצה חוט ובקרוב האמת תחשף... (ל''ת)

    ניר, 17/08/10 13:02

  • 11.

    אני לא תומך או מצדד בתגובה האלימה מילולית של השחקן, אך מצד שני.......

    גבר, גוש דן, 17/08/10 12:34

    צריך להבין שיש בחורות במדינה הזו שפשוט מתנהגות בצורה פוגענית ומשפילה, בלי יחסי אנוש מינימלים ואלמנטרים לזולת.
    הדבר הזה גורם גם לאנשים הכי נורמטיביים להפגע, ובצדק רב, ולפעמים זה גורר תגובה מהסוג הזה, כפי שהגיב השחקן הנ''ל.
    אז לסיכום, אינני מצדד לא בתגובתו של השחקן, אך גם לא בהתנהגות מבזה ומשפילה של בחורות מסוימות במדינה הזו. בקיצור, תהיו בני אדם. תתנהגו לזולת, במידת האפשר, כפי שהייתם רוצים שינהגו בכם בנסיבות ובסיטואציות השונות בחיים.

  • 10.

    ובעברית-

    גכעגכ יעיע עכגעע גסכג, 17/08/10 11:44

    אותו גורם הוסיף כי ההתפרצות של דנקר הגיעה בעקבות סכסוך ממושך עם השתיים, וגורם אחר הוסיף כי הן אף שקלו להגיש תלונה במשטרה, אולם העדיפו להמתין לבדיקת התיאטרון''....
    ....מנכ''ל התיאטרון בני צרפתי, שנמצא כעת בחופשה בחו''ל, מסר כי ''מקרים מהסוג הזה נבדקים על ידי האחראי לכך מטעם התיאטרון. הנושא נמצא בטיפול של רוטנברג, וברגע שהיא תעביר אלינו את הדוח נחליט כיצד לפעול‭.''‬

    ההצגה נמצאת בימים אלה בפגרה. דנקר סירב להתייחס לדברים והסביר כי אינו משתף פעולה עם רכילות''.

  • 9.

    רק אם דנקר יביא להם הוכחות שהוא הומו

    זכויות הגבר בקבר, 17/08/10 11:19

    הוא יזכה לאפליה מתקנת.
    אם יוכיח להן שהוא גבר-הלך עליו!
    תשאלו את זאב רווח.

    • חחח...גדול! (ל''ת)

      ט, 18/08/10 04:33

  • 8.

    אלו מילים!!! זה כתבה!!! הג'יבריש הכי נכון (ל''ת)

    שתו קפה ותעשו הגהות יא מעפנים, 17/08/10 11:16

  • 7.

    כשאישה צורחת בודקים מי תוקף אותה, כך יש לעשות גם כאן

    שרון, 17/08/10 10:24

    הוא שאג, כנראה כי הן פגעו בו, ויש לבחון מה הן עשו. לא צריך לכעוס עליו בגלל הצעקה ממש כמו שלא היינו כועסים על נאנסת שהרימה את קולה וקראה לעזרה.

    • נניח שנפגע, מה שלא נכון... אז להתפרץ באלימות ואיומים זו דרך? (ל''ת)

      סליחה???, 21/08/10 23:13

  • 6.

    לא יכול להיות

    מני, 17/08/10 10:16

    אנשי התיאטרון, הקולנוע ודומיהם הם אנשים רגישים.

  • 5.

    שבוע ימים והנושא עדיין ''בבדיקה''. ?!?!?! (ל''ת)

    גדעון, 17/08/10 10:05

  • 4.

    שחקנית תחקור ? יש להוסיף גבר לאיזון ..... (ל''ת)

    גבר, 17/08/10 09:13

    • אוייש תירגעי... (ל''ת)

      אישה, 21/08/10 23:14

  • 3.

    אם הוא שחקן... אני מייקל גורדון !!!

    אני, 17/08/10 09:06

    רק בישראל !

  • 2.

    עוד ג''נגו הגיע לשכונה .. (ל''ת)

    ירח כחול , 17/08/10 09:03

  • 1.

    מהממם (ל''ת)

    עמיתוש, 17/08/10 08:43