• 25.

    פתיח מקומם ובלתי נסבל לביקורת קולעת על הסרט

    היסטוריון, 10/08/11 01:43

    סרט מגיר דמעות, אבל מסלף את מעורובות הצרפתים הנאורים בגירוש היהודים ב-42.
    הפתיח הכל כך מקומם והבלתי נסבל, מוריד את ערכו של הנייר עליו נכתבה הביקורת לניגוב תחת.
    כמה חבל.
    לא ראוי כעת לתרגם את הביקורת המוצלחת הזו למבקרי הסרטים בעולם.

    IP: 109.253.58.218דווח על תגובה זו

  • 24.

    נראה שלא ממש צפית בסרט

    יעל, 09/05/11 00:18

    אם אתה טוען שרוב הסרט עוסק בילדים שנשארים במחנה, בזמן שקטע זה היווה אולי את 20 הדקות האחרונות של הסרט. לגבי הפסקאות המתיפיפות בהתחלה, גירוש ילדי עובדים זרים חזרה לארץ מולדתם זה לא משתווה להשמדה יהודי אירופה, מכחישי שואה משתמשים בטריק הזה כדי להשריץ כל שמץ של אנושיות בישראל, ואתה בזה הרגע מצטרף אליהם עם ההצהרות ה''פתוחות שלך''. כנ''ל לגבי אירועי המשט, שם דעת הקהל של העולם המערבית משופעת מהצורך למצוץ למוסלמים, לכן מדינות באפריקה והפשעים המבוצעים שם לא מעניינים אותה

    IP: 79.177.247.249דווח על תגובה זו

  • 23.

    הבל הבלים

    שאול הכועס, 02/05/11 00:08

    ממש אוסף של משפטים מתיימרים ואפילו מרגיזים אם לא היו טפשיים כל כך.
    כתבה עלובה ופאטטית

    IP: 84.110.181.180דווח על תגובה זו

  • 22.

    הספיקה לי פיסקה אחת כדי לקרוא אותך בפעם האחרונה (ל''ת)

    תודה שניצר, 09/10/10 21:32


    IP: 77.127.17.202דווח על תגובה זו

  • 21.

    ימנמנים עלובים וצדקנים. תמיד רואים רק את עצמם ואת סבלם

    אף פעם לא את האחר, 26/09/10 12:48

    האמיתי או המומצא

    IP: 89.138.108.14דווח על תגובה זו

  • 20.

    איך אפשר להשוות את השואה לגירוש הילדים

    אתי, 22/08/10 09:49

    הערה לא רלוונטית אז למה העלית אותה בכלל.כזאת חוצפה,אני ראיתי את הסרט האם זרקנו את הילדים בתוך איצטדיון ללא תנאים ,האם אנחנו שולחים אותם למחנות השמדה-זאת חוצפה שאין כדוגמתא לתאר את מצה שקורה באץ לעומת השואה והאעזריות שבה.לעובדים הזרים יש בית לנו לא היה,לעובדים הזרים יש לאן לחוזר לנו היהודים לא היה לאן ללכת .
    לגבי הסרט הוא מרגש ומדגיש את האני מול האחר.האם היו אנשים היום מוכנים לעזור בסיטואציות מאוד קשות או שהיינו מתעלמים וכל חייו בחייו שלו בבועה של עצמו

    IP: 62.90.35.147דווח על תגובה זו

  • 19.

    אתה משוגע

    יאיר, 20/08/10 17:36

    מתחיל את הביקורת שלך על סרט שואה , בהתייחסות לגירוש עובדים לא חוקיים , וואלה תהיה בריא
    כפי שאתם רואים קוראים יקירים , הנייר סובל הכל

    IP: 192.118.11.112דווח על תגובה זו

  • 18.

    הסרט מתמקד בתמימות הפטאלית של היהודים!

    אורלי, 28/07/10 10:06

    איך עד לרגע האחרון לא האמינו שגורלם נחרץ! מלבד בודדים שהתריעו, רוב היהודים פשוט הכחישו והתכחשו, עד הסוף המר.
    מקווה שנלמד מזה.

    IP: 212.235.22.45דווח על תגובה זו

  • 17.

    מאיר שניצר ובני ציפר הם תמצית ''יפי הנפש'' במדינה

    בתכל'ס הם סתם ''מכוערי נפש'' אגו-מניקים מניפולטיבים, 27/07/10 05:06

    האיש פשוט התחרפן לגמרי. איזה ערבוב מחליא של שואה, חמאס וילדי עובדים זרים. עד מתי רשעים יעלוזו?

    IP: 79.182.108.122דווח על תגובה זו

  • 16.

    הדעות הפוליטיות הפוגעניות שלך שניצר, לא מעניינות אף אחד...

    אתה מגן על טרורטיסטים!!!!, 25/07/10 09:13

    אז תתמקד במה שאתה עוסק - ''מבקר סרטים''.
    יש כנראה סיבה לכך שאתה לא עיתונאי אמיתי, אז גם אל תנסה להיות!

    IP: 147.237.70.107דווח על תגובה זו

  • 15.

    איפה אפשר לראות את הסרט של מיכה שגריר ? (ל''ת)

    הראל, 25/07/10 08:16


    IP: 132.64.33.155דווח על תגובה זו

  • 14.

    חבל שהכותב שכח גם את הצד השני

    שונית, 25/07/10 08:00

    הכותב חושב שהקוראים מטומטמים ושהוא מתוחכם ולכן ניסה לדחוף את עמדתו הפוליטית והמתחנפת לעולם שמתעלמת מכל העובדות ולנסות להדוף ביקורת ע''י כך שהוא הוסיף הערה בסוגריים. חבל רק שהוא לא ציין איך אנשי החיזבאלה ניצלו בצורה צינית את פעילי החמאס וכלאו אותם במחנה אוהלים ומנעו מהם לעזוב, ואיך הבריונים האלימים במשט ניסו לחטוף חיילים, מה שחייב פעולת תגובה לנסיון חטיפה ואיך בשאר הספינות שבהן לא היתה אלימות לא היה אפילו נפגע אחד. ראוי שאנשי התקשורת יציינו את כל העובדות ולא יסננו את מה שלא מתאים להם.

    IP: 85.159.160.201דווח על תגובה זו

  • 13.

    קל להיות יפה נפש ולהתעלם מאמיתות בעיתיות

    אלכס, 25/07/10 07:49

    כן, מאוד אופנתי לדבר על חוסר הצדק בכל הנוגע לילדי עובדים זרים אך המציאות מורכבת יותר. קודם כל הרבה מן העובדים האלה הולידו את הילדים כדי להבטיח את השארותם כאן, זה לא תמים כפי שנראה ממבט ראשון, זה מכוון ואפילו די ציני. דבר שני, כל מדינה שהרשתה לעצמה לקלוט זרים ללא הבחנה, היום אוכלים את עצמם בגלל הבעיות שזה הביא להם ולא צריך לחפש רחוק מדי, אירופה מלאה דוגמאות וארה''ב עצמה מתמודדת עם בעיות מורכבות כתוצאה ממדיניות ליברלית מדי. אנחנו יכולים לעזור בדרכים שונות למדינות במצוקה, הפעולה בהאיטי הראתה שאנחנו מדינה הומנית ונעונים לעזור, אבל מכאן שנהיה מדינה קולטת הגירה לצורך הטבת תנאי מחיה של תושבי מדינות עולם שלישי, תודה אבל לא תודה.

    IP: 209.88.156.194דווח על תגובה זו

  • 12.

    מי שאטום הם אנשי החיזבאללה ופעילי השנאה שהיו במשט

    יוני, 25/07/10 06:57

    אנשי החיזבאללה שהיו בלבנון איימו על מגורשי החמאס, כלאו אותם ולא הסכימו לתת להם לצאת ממחנות האוהלים.

    ופעילי השנאה שהיו על המשט התנגדו באלימות לבדיקה של חיילים שהיו חמושים ברובי צעצוע של פיינטבול וניסו לחטוף אותם, מה שחייב פעולת תגובה לאירוע חטיפה.
    עובדה שבשאר הספינות במשט שבהן לא היתה התנגדות, לא היו נפגעים.

    IP: 77.127.70.38דווח על תגובה זו

  • 11.

    סרט מיותר בהחלט-ראיתי וממש לא ממליץ

    הארי, 25/07/10 01:54

    קיטשי,סתמי,קלישאתי....סתם סרט שנוגע בנושא קשה בצורה רעה ביותר

    IP: 109.160.170.200דווח על תגובה זו

  • 10.

    שכחת להזכיר בהתחלה את העוולה של גירוש 8,000 אנשים מביתם לא מזמן (ל''ת)

    גם זה לא הצטלם יותר מידי טוב, 25/07/10 01:02


    IP: 77.126.0.101דווח על תגובה זו

  • 9.

    מאחל לשניצר שיזכה לחיות תחת שלטון חמאס הנאור , מגיע לו (ל''ת)

    שוש, 25/07/10 00:38


    IP: 132.74.151.28דווח על תגובה זו

  • 8.

    מה הקשר בין גירוש עובדים זרים, מהגרי עבודה, בחזרה לארצות מוצאם

    ובחזרה למולדתם, לבין גירוש יהודי פאריס להשמדה?, 25/07/10 00:13

    שניצר, ליכלכת ובגדול

    IP: 87.70.35.185דווח על תגובה זו

  • 7.

    מה פשר ההערה הראשונה?

    אולקה, 25/07/10 00:01

    אם לדבריך אין להשוות, אז אל תשווה.
    הייתי מתרשמת מעזוזך המוסרי לו נזכרתי במאמר אחד (שלא פרסמת כמובן) היוצא נגד עוולת גירוש ילדי גוש קטיף, ובבקשה אל תספר לי שהם לא גורשו. החוק הבינ''ל אוסר על גירוש אדם גם בגבולות מדינתו.
    415 חמאסניקים ''בשדה קוצים פתוח'' (אללי...)
    כנראה עושים לך את זה יותר, מה שמעיד על יושרך המוסרי. בערבית אומרים אצלנו: ''עייב''.

    IP: 79.179.16.250דווח על תגובה זו

  • 6.

    רשימה יפה

    דון ריצ'י, 24/07/10 23:32

    אסור ליפול בפח של הצרפתים הצדקנים

    IP: 93.172.108.100דווח על תגובה זו

  • 5.

    פריז, 16 ביולי 2010

    עדנה שמש,, 24/07/10 23:23

    אם יורשה לי להוסיף על דבריו של מאיר שניצר - אף שטרם ראיתי את הסרט ''נקודת איסוף''.ראשית, שם הסרט בעברית אינו מוצלח. בצרפתית זהו LA RAFLE שבאגלית פירושו ROUND UP;'נקודת איסוף' נשמע כמעט כמו מקום שבני-אדם קבעו להיפגש בו בשעה יעודה, ולא היא.
    אם, על פי עדותו של מר שניצר - הסרט מבקש להמעיט באחריותם של הצרפתים לאקציה שהם שביצעו ביהודי פריז ב-1942,הרי שהסרט אכן חוטא לעובדות ההיסטוריות. בשלב כה מקודם של המלחמה היה למשטר הנאצי עניין להסתיר את כוונות ההשמדה שלו את יהודי אירופה.לכן ביקשו הגרמנים מהמשטרה הצרפתית לאסוף משפחות עם ילדים מגיל 16 בלבד - כדי שיאמינו שהם עתידים להישלח לעבודה. הז'נדרמריה הצרפתית, על דעת עצמה, שלחה אל הוול ד'היב משפחות שלמות כולל יותר מ-4000 ילדים, רובם מתו במחנות ההשמדה.
    עזרת כבאים במתן מים ונסיונות עזרה של אחיות הן עובדות היסטוריות.
    לפני כמה ימים הזדמן לי להיות בטקס האזכרה השנתי בפריז,ובו דיברו שרים על אחריותה של צרפת לאקציה וסימון ווייל הנודעת העידה כניצולה מאושוויץ.אני ממליצה על 'המפתח של שרה' של טטיאנה דה רוניי, רומן המספר את קורות היום הנורא ההוא ב-16 ביולי 42

    IP: 81.64.69.46דווח על תגובה זו

    • תודה. מאוד מעניין! מכירה את הספר :'' מה קרה עם דורה ברודר''? (ל''ת)

      ירושלמית, 25/07/10 00:31


      IP: 84.108.29.115 דווח על תגובה זו

      • לא, אשמח לפרטי הסופר/ת תודה (ל''ת)

        עדנה ש., 26/07/10 00:02


        IP: 81.64.69.46 דווח על תגובה זו

    • תודה רבה על תוספת האינפורמציה. לא הכרתי את ההיסטוריה הזאת (ל''ת)

      דלית, 26/07/10 15:03


      IP: 81.64.69.46 דווח על תגובה זו

  • 4.

    ההערה בהתחלה מטופשת ומיותרת. אין להשוות בין מחט לשדה שחת. (ל''ת)

    מראה מראה שעל הקיר, 24/07/10 22:49


    IP: 89.139.58.237דווח על תגובה זו

  • 3.

    סרט טוב וחשוב. מה אתה מבלבל את המוח?

    תומר, 24/07/10 22:17

    בעידן שבו כל אידיוט שני הוא מכחיש שואה, סרט כזה אכן ראוי שיזכה באוסקר. מה רע? סרט חשובי וחינוכי גם אם הוא לא תמיד מדייק לפי ספרי ההיסטוריה שבעצמם לא תמיד מדייקים אגב. אבל מה שניצר מבין בהיסטוריה? ממש כלום.

    IP: 77.126.131.140דווח על תגובה זו

  • 2.

    אז לא הבנתי,ממליץ או לא..? נמאס מההיסוס של הכתבים האלה.. (ל''ת)

    תחלס,ממליץ לראות,או לא..??, 24/07/10 22:11


    IP: 87.69.176.237דווח על תגובה זו

  • 1.

    לא יאומן...

    צ., 24/07/10 21:50

    מאיר שניצר מזועזע מקור רוחם של מגרשי מסתננים לא חוקיים (לא, הם אינם פליטים, הם מהגרי עבודה, ורחוקים מלהיות תמימים ולא מזיקים) מקהות החושים של גירוש פעילי חמאס, מאטימות המבע של הורגי טרוריסטים.
    לפני חמש שנים גורשו פה אזרחים ישראלים, גברים ונשים, ילדים וזקנים, שלא היו פושעים וודאי שלא טרוריסטים. מגרשיהם ''הנחושים והרגישים'' של אלו היו בהחלט ''קהי חושים ואטומי מבע'' אבל כששניצר נזקק לדוגמאות מהעבר הקרוב הוא בוחר לכוון את האמפטיה שלו לטרוריסטים ופושעים. גועל נפש!!!!

    IP: 77.126.96.168דווח על תגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      צודק, 25/07/10 07:52


      IP: 93.172.52.230 דווח על תגובה זו

      • צודק! אין להשוות את השואה לשום דבר בעולם!!

        שחר יבין, 24/04/13 22:46

        איך אתה מעז להשוות? תתבייש לך!! גם אני ניסיתי להגר לארה"ב הנאורה אבל שמו אותי בכלא וגרשו אותי בחזרה לכאן!! תנסה גם אתה ואח"כ תדבר, חוצפן!!

        IP: 132.69.231.67 דווח על תגובה זו