• 41.

    לאסי עזר המדהים !

    ימבאל, 05/07/10 13:38

    כן ירבו אנשים קסומים כמוך טוב לבך ורגישותך בולטים גם בלי להכיר אותך אישית מספיק לראות את התנהלותך בתוכנית שאתה משתתף הערנות סביבך התקט העידוד שלך והרגישות לאנשים שמתרגשים, לא ראיתי את התכונות המדהימות בהם בורכת,אצל ותיקיי המגישים , מתוק שלי ממרום גילי מעולם לא ענין אותי עם מי אנשים ישנים בלילה עינין אותי שיהיו אנשים טובים כמוך !בריאות והרבה הצלחה ילד מתוק

  • 40.

    התוכנית הייתה מעולה=לא חנפנית=העבירה מסר לכל המתלבטים למיניהם תרתימשמע (ל''ת)

    נ.כהן שיפסיקו את יום הגאווה המטופש ויעשו תוכניות, 05/07/10 13:27

  • 39.

    דוקו בטלוויזיה מסחרית

    במאית, 04/07/10 18:32

    אני מסכימה עם חלק מן ההערות האומנותיות של הכותב, יחד עם זאת, נהנתי מאוד מהצפייה ובעיקר מאסי.
    כל יוצר דוקומנטרי יודע שעשייה דוקומנטרית היא קשה מאוד וקשה עוד יותר כשמגיעים למו''מ מול גוף משדר, בעיקר גוף מסחרי.
    דוקו לצערי עדיין לא נחשב למיין סטרים ובקושי רב מגיע לפריים טיים. כדי להצליח לחשוף את האמת שלך וגם לקבל תמורה כלכלית לעבודתך הקשה, עליך ''להתקפל'' ולהתאים לדרישות הערוץ וצופיו, לכן הביקורת לא תמיד רלוונטית. מזלו של אסי שהצליח לנצל את המקום שהגיע אליו כדי לחדור לליבם של הצופים, או לפחות לחלקם גם אם לא ענה על החוקים האומנותיים שהופכים מסמך דוקומנטרי ליצירת מופת קולנועית.
    אסי איננו דוקומנטריסט והוא טלנט של קשת, בין שתי העובדות הללו הוא הצליח להביא את האמת שלו לקהל, שסביר, רב יותר מרוב היצירות הדוקומנטריות שנעשו השנה ועל כך אני מורידה בפניו את הכובע.
    חוצמזה, הגיע הזמן שאנשים יעריכו עשייה גם בפרמטרים של נעים לצפייה או לא ולא רק בפרמטרים קולנועיים אקדמיים ''by the book''' בעידן של טלוויזיה מסחרית וקהל שצורך מגוון רחב של ז'אנרים, שעיקרו טראש, יש מקום לדוקו מכל מיני סוגים. גם לדוקו הזה..

  • 38.

    הורי חלמו שאהיה רופאה.. ואני חולמת שבני יהיה הומו.. (ל''ת)

    עינת, 04/07/10 17:04

  • 37.

    אומנם לא יצירת המופת של השנה (ל''ת)

    אבל סרט חמוד ואולי יועיל במשהו..., 04/07/10 16:31

  • 36.

    ''‏הפיגוע הנורא''‏ וואו גועל נפש. (ל''ת)

    הנשיא, 04/07/10 16:20

  • 35.

    95% מהקהילה יוצאי אירופה ורק 5% יוצאי עדות המזרח - מדוע? (ל''ת)

    שואל השואל, 04/07/10 15:52

    • יש יותר מזרחיים בארון

      המשיב, 04/07/10 16:59

      תסתכל סביבך בעיניים פקוחות, ופתאום תבין...

    • איזה שטויות

      אלון, 08/07/10 20:06

      יש כל כך הרבה הומואים מזרחיים, אבל כל כך.

  • 34.

    חתיחך (ל''ת)

    עיתוש, 04/07/10 15:39

  • 33.

    אהבתי את הכתבה ואלון, אתה מוזמן להרים את הכפפה

    ד, 04/07/10 15:16

    גם אם הכתבה של אסי התפרשה כ''נוגעת לייט'' בנושא, היא בהחלט פתחה דלת זהירה למקום שבו עד היום לא נגעו ואליו לא התייחסו: ההורים. אסי עשה זאת בעדינות ובהתחשבות אין קץ ולדעתי לא רק שלא עשה עוול, ההיפך הוא הנכון, הוא פתח דלת רחבה ביותר לדיון הבא שאליו הציבור היה צמא סוף סוף. ההתעסקות עם הנושא באה לידי ביטוי נרחב למדי בתקשורת שהציגה לא אחת את בעיות היציאה מן הארון וההתמודדויות השונות. התקשורת ממשיכה לעסוק בזה אך לאלו שאין להם נגיעה לנושא או לאלו הנרתעים ממנו - וכן, יש עדיין כאלו, כתבת ה''לייט'' שהכין אסי היתה גורם מקשר נפלא לעולם הזה ולהבנה כי יכול בכל בית ובית לגדול ילד או ילדה שנאלצים לשחק את דרכם לחיים האמיתיים.
    אל תקל בכתבה הזו, מה עוד ששעת השידור שלה נחשבת לשעת צפיית שיא ואני בטוחה כי זכתה לצפייה בקרב הומופובים רבים בקרב ההורים או כאלו שיש תחושות בטן בקירבם מרגע היכרותם עם ילדם האהוב.
    דוקא הנושא הזה הפך מאוס לעיסוק התקשורתי ועוד התלהמות או חשיפת שיא היתה מתקבלת בדחייה ודחיקת הנושא מחדש.

  • 32.

    מזל שישנה הקהילה ההומו-לסבית (ללא דור המשך) הגנה מהצפוצצות אוכלוסים (ל''ת)

    בישראל 35% +ובעולם 10%, 04/07/10 15:10

  • 31.

    תודה אסי, הדמעות זולגות מעצמן

    שידור מרגש וחשוב, 04/07/10 14:40

    לא מסכים עם דברי הביקורת על כך שהיה חסר דיון מעמיק וכיוצ''ב.
    ישנם סוגים שונים של דוקומנטרי, וסרט של עזר היה מרגש ואף יותר מזה חשוב.
    בתור סרט בפריים טיים שבמרכזו מופיע 'הבן של השכן' המוצלח, שהגיע עד לפריים טיים של האח הגדול, אסי עזר לקח את הפופלאריות שלו למקום מאוד נכון וחיובי.
    אני באופן אישי, בערך בן גילו של אסי ועדיין מתקשה לנהל עם הוריי שיחות נינוחות ורגועות עם הוריי בנושא, ועל כן יכולתי לחוש הזדהות רבה לאורך הסרט כולו.
    מעבר לזה, אני וכמוני בים אחרים עדיין לא מרגישים נוח להיחשף ולהיות תמיד פתוחים בעבודה או בלימודים, וגם כן נתקלים בהערות נגועות בהומופוביה לאורך השנים.
    האפשרות של סרט כזה, להגיע אל הוריי ולעוד הרבה אנשים טובים אחרים שעדיין 'בארון', ולא מסוגלים לדבר עם הילדים שלהם מבלי לנסות לשנות את 'רוע הגזירה' שנחתה עליהם...ולפתע לראות שיש עוד אנשים טובים שהם 'הומואים', ושגם ההורים שלהם לא חשבו שזה בכלל הגיוני ושהוא יהיה האחרון שיהיה 'כזה'...הוא בוודאי טועה וכו', מהבחינה הזו הסרט הזה הוא נכון וחשוב.
    למרות כל מי שמלין על קיטש סכריני, הזלתי הרבה דמעות של הזדהות ביום שישי האחרון.

  • 30.

    צפיתי, אהבתי את יתר הסיפורים אבל את הסיפור של אסי לא אהבתי

    צופה, 04/07/10 14:19

    רק רציתי שידלגו עליו בסרט ויראו אחרים.
    אסי ילד מתלהב וקטן. ממש לא אוהבת את האיש, אין בו כלום.

  • 29.

    הסרט של אסי עזר

    זאתי מגבעתיים, 04/07/10 14:05

    לדעתי הביקורת אינה מוצדקת
    הסיפור המרכזי בסרט הוא מנקודת מבט ההורים
    העובדה שאסי הוא הומו סלב לא צריכה לעמוד לו לרועץ - ההפך - מעמדו פתח לו דלתות במקומות שאחרים אולי לא היו יכולים להכנס. חבל אבל זו עובדה.
    ברור שהסרט לא נכנס עמוק לנושאים שהועלו בביקורת אבל לא זה היה תפקידו. זה לא סרק מחקר אלא חלון ראווה המעמיד בחזית את הבעיה מבחינת ההורים.

  • 28.

    עזר ממתק לאומי - אבל לא בתוכנית רצינית (ל''ת)

    בן, 04/07/10 13:44

  • 27.

    אסי

    סולומון סוזי, 04/07/10 12:56

    כל הכבוד ךאסי וההורים שלו לא מודדים את הבן אדם ואישיתו לפי זהות המינית שלו הגיע זמן שנהיה יותר פתוחים וקשובים

  • 26.

    שאלה לאלון הדר

    אסף רון, 04/07/10 12:39

    תגיד, אתה גם הומו? ואם כן, כי לתחושתי אתה כן... לא מן הראוי היה שתציין את זה בכתבה?

    • למה בדיוק זה ראוי לציון? (ל''ת)

      *, 05/07/10 00:02

  • 25.

    זה ממש לא דוקו...חבל (ל''ת)

    סטודנט לקולנוע, 04/07/10 12:31

  • 24.

    כל הכבוד לאסי שהוכיח כי אינו חושש להביע דעות- המשמיצים- ממה אתם פוחדים (ל''ת)

    רוית, 04/07/10 12:28

  • 23.

    אסי עזר איש רדוד. עם כל המאמי וחומד וכו', הוא אולי מתאים

    ציון בזוקה, 04/07/10 12:04

    לתוכניות נונסנס או להנחות תוכניות ריאליטי שלא מצריכות עומק מחשבתי בקטעי הקישור. חבל שלא נשאר ב''אח הגדול'' וניסה להביא משהו אינטיליגנטי, איזשהו מסמך מצולם, זה לא הצליח לו, הוא לא מספיק מלומד כדי להסתכל על תמונה מארבע רוחות ומחוץ למסגרת. חבל על הזמן שנותנים לו (ויש עוד כמוהו) בערוצים המסחריים.

  • 22.

    מה בכלל שידרו את זה בערב שישי???

    ע, 04/07/10 11:42

    מה אי אפשר לשבת לצחוק קצת? אין משהו שמתחרה בארץ נהדרת? מה עם עדי אשכנזי? אפילו מונית הכסף עדיף.

    זה סרט ליום שלישי ב 23:00.
    למה בערב שישי? כי יש פריביליגיות?
    סרט מיותר ולא מחדש במאומה!

  • 21.

    על הטרנס אף אחד לא מדבר - רק מביאים אותם. אז למה ההומואים צריכים לשתף

    לא אינטרנשיונל, 04/07/10 11:36

    פעולה עם הממסד על ההשתקה הזו

  • 20.

    קל מאוד לקבל את הילד ההומו כשקוראים לו אסי עזר המצליח. (ל''ת)

    איילת, 04/07/10 11:27

    • הוא יצא מהארון הרבה לפני ש''הצליח'' (ל''ת)

      *, 05/07/10 00:01

  • 19.

    תעוף לנו מהמסך מאיפה הביאו אותך בהתחלה נראית כמו

    ע, 04/07/10 11:24

    אדיוט לא מזיק אך מסתבר שאתה אדיוט מזיק יהודי שמתעב את עצמו בעל רגשי נחיתות שונא ישראל

    • מר 18 אתה עלוב נפש (ל''ת)

      פלוני, 08/08/10 08:51

  • 18.

    חחחח... ההורים זכו ל 15 הדקות שלהם בערוץ 2 ותראו איזה חיוך.

    י, 04/07/10 11:24

    ממש הגשימו את החלום הישראלי להופיע בטלויזיה.
    אני במקומם לא הייתי מראה את הפנים שלי יותר ברחוב.

  • 17.

    סרט טוב שרק יעזור להרבה הורים (ל''ת)

    זאזא, 04/07/10 11:21

  • 16.

    מ ח ל ה! (ל''ת)

    רוני, 04/07/10 11:11

    • רוני - אתה המחלההה!! (ל''ת)

      אורי, 04/07/10 12:10

    • אידיוטים אל חסרים ואתה ממלא את כל חדר בכאלה

      אתה, 04/07/10 14:50

      אידיוט

  • 15.

    מתחיל להימאס מכל הטלווזיה הגה וכל האנשים שהיא שולחת (ל''ת)

    ליאור, 04/07/10 10:52

  • 14.

    עזר לא מפסיק לצאת מהארון. כמה עזר יכול לחפור דיי נמאס רוצים משהו חדש

    נקודה למחשבה, 04/07/10 10:33

    חברים כהומו אני קובע שהביקורת נכונה (גם של איריינה מלמד ואחרים- שלא ממש נופלים) התסכית של עזר לא עף לשום מקום, כהומו אני רוצא דיון רציני שכל מתבגר יוכל ללמוד ממנו, לדוגמה: עיסוק בפחדים שלפני ואחרי, פחות יחצנים ובטח שפחות חיבוקים. ביכלל אסי חופר המון שנים על היציאה שלו מהארון היה חשוב בעבר, מעניין מקודם, אבל מה עכשיו, דיי כמה אפשר. היה נכון יותר לדעתי - להשתמש בעזר ולצמצם את סיפורו האישי הלעוס והחבוט לטובת סיפורים לא מוכרים. וכן אולי לעקוב אחרי שניים שלושה נערים נערות (בגילאים שונים) במשך שנה שלמה מרגע יציאתם ועד לזמן השידור ולשלב את כל הנוגעים בדבר הורים סבים אחים וחברים של ההורים זה הרבה יותר מלמד מלשמוע את אוחובסקי אומר איתן כל שתי שניות וחצי. דיי להתבגר ועכשיו! נחמד שאנחנו אוהבים קיטש אבל מתוק לי מידיי - באיזה מקום התסכית של עזר פשוט ניראה כמו אגדה או פרק בדוסון קריר לא יותר.

    • עם כל הכבוד לתגובה האינטיליגנטית - זה פריים טיים

      ש..א, 04/07/10 11:16

      ובעצם העובדה ששמים תכנית כזאת בפריים טיים - עם כל ההתאמה הקיטשית הנדרשת - יש חשיבות עצומה, כי אז מגיעים לקהלים שלא יהיו סבלניים לתכנית מעמיקה יותר בין עם בשעות אחרות ובין אם בפריים.

      • ברור האח הגדול זה גם פריים

        נקודה למחשבה, 04/07/10 11:41

        לא ביקשתי דיון מעמיק אני דורש דיון אמין וגם פריים (והרי כך נמדדת טלויזיה טובה), כל מה שפריים חייב להיות רדוד וקיטשי.
        גם אילנה דיין זה פריים ואחרים רבים.
        וביכלל אם רוצים קהלים רחבים (לא רק מתבגרים עד גיל 26 בעלי זהות חד מינית), חשוב היה לעשות זאת באופן אחר. השידור לא הגיעה למגוון קהלים. נקודה. וברור שחטא והחטיא את המטרה, נסו לצפות בבלל הרגשני הזה ותשאלו את עצמכם מה ניתן ללמוד מזה.

  • 13.

    מרגש מאוד אך החברה שלנו לא פתוחה לזה

    אילי, 04/07/10 10:33

    כל אחד ודאי אומר שהוא לא יודע איך הוא היה מתנהג בתור הורה אם ילדו בא אליו ומספר לו על נטיותיו המיניות. ברצוני לציין וחבל שכך שנודע לפלוני שההוא הוא הומו או היא לסבית מיד הם רואים תמונת סקס וזהו. לא מבינים שהם מנהלים חיים כמו כל זוג רגיל ונורמלי אך הם אוהבים את בני מינם מה לעשות. אבל כל הכבוד להורים איך שהם מקבלים את ילדם ומקבלים זאת בהבנה. אצל החרדים זה גם נפוץ אך אסור בכלל לדבר על כך כי זה טומאה וזינה וחבל שכך. הרבנים יודעים זאת והם רואים זאת בישיבות ובחדרים אך הם עוצמים עיניים. חבל שאין פתיחות אצלם.

  • 12.

    לפעמים דווקא סרט ריגשי נוגע ומזיז יותר מרציונלי... (ל''ת)

    y, 04/07/10 10:28

  • 11.

    לא מסכימה - התוכנית בוודאי נתנה להורים אחרים השראה

    יעל, 04/07/10 10:10

    העובדה שהורים דיברו והתראיינו בפתיחות בנוגע לנושא היתה חשובה ומרגשת ואני מקווה שנתנה אור להורים שעדיין מצויים בחושך! והילד שלהם עדיין מת מפחד בארון...

  • 10.

    לכותב המאוכזב בע''מ

    רונית לב-טוב, 04/07/10 10:09

    לא כ''כ הבנתי על מה אתה מלין, מי שזקוק לדיונים ''מעמיקים'' ימצא במות אחרות או יועצים ומומחים לנושא. השידור בפריים טיים
    ע'י אסי עזר היה במקום ובזמן הנכון והצליח לדעתי לגרום מודעות ןחשיפה לנושא כה חשוב לחברה בישראל,הוא נעשה ברגישות רבה ע'י משתתפים נכונים ומגוונים אשר נגיעתם לנושא אינה מוטלת בספק כולל המנחה. עדיף לעשות זאת לקהל רוחב ככל האפשר וזה אפשרי רק בטלביזיה מסחרית,שלא לדבר ע'כ שרבים רבים שוחחו ויעלו את הדבר על סדר יומם ואולי גם יגיעו לתובנות הדרושות ומי שיבקש דיונים מעמיקים
    יעמיק, יחפש וימצא היכן לאתרם.

    • נכון ומדוייק ! (ל''ת)

      ש.א., 04/07/10 11:06

    • מסכים לגמרי- סרט מרגש ונוגע ללב

      zazy, 04/07/10 15:00

      אין לי ספק שזה הסרט שהייתי רוצה שהורי היו רואים אז בזמנו

  • 9.

    פרשנות כזו יכתבו רק באתר מסחרי

    מוני הקטן, 04/07/10 10:05

    פרשנות כזו יכול לכתוב כל אחד, אבל רק הכותב שעובד ב-NRG יקבל במה לומר את הדברים. ככה זה עובד בכל מקום.

  • 8.

    mesken aba shelo (ל''ת)

    ziva, 04/07/10 10:01

  • 7.

    מאוד נהניתי

    orly, 04/07/10 10:00

    מאוד מאוד
    אסי עזר פשוט נכנס ללב!!
    בהצלחה!

    • ''נהניתי'' ? ומה למדת? מה היה חשוב שם. מהאח הגדול נהנים , מזה לא נהניתי (ל''ת)

      יופי, 04/07/10 10:37

  • 6.

    מדהים .. הורים מדהימים (ל''ת)

    רחלי, 04/07/10 09:51

  • 5.

    אם ישראל חברה מאצ'ואיסטית ואלימה, מה תגיד על החברה הפלסטינית/ ירדנית/

    או המצרית, 04/07/10 09:41

    נסה להיות הומוסקסואל אצל שכננו בסוריה למשל, או במצרים.

    למעשה, לאור הזדהותו של מר אסי עזר, הפילוסוף עמוק המחשבה והמבריק עם החבורה המקסימה שיורה עלינו קסאמים ומנסה לשלוח לנו מחבלים מתאבדים ברצועת עזה- למה שלא ילך וישב עימם וינסה לצאת מהארון בטלויזיה הפלסטינית?

    • מה זה שייך? למה אסי עזר אשם שהחברות סביבנו פרימיטיביות? (ל''ת)

      ש.א., 04/07/10 11:05

      • המבקר אמר את המשפט שישראל היא חברה מאצ'ואיסטית ואלימה

        זה היה בתגובה לדברי המבקר, 05/07/10 15:57

        ואסי עזר יצא להגנת זועבי שפעלה נגד ישראל ועזרה לשלטון החמאס גם במתן כיסוי לתקיפה של חיילי צה''ל וגם בהסברה אנטי ישראלית.

        אם אסי עזר מזדהה עם המאבק הפלסטיני בישראל הוא מוזמן לצאת מהארון שם, ואם המבקר חושב שישראל חברה מאצ'איסטית ואלימה, הוא מוזמן לעבור למדינה ששולחת לאורוויזיון טראנסקסואל, ושבה יש פסיקה ברורה שמכירה בהטבות לבני זוג מאותו המין.

        אם תמצא הרבה מדינות כאלה ''אלימות ומאצ'ואיסטיות'' ביחסן להומוסקסואלים- בהצלחה.

  • 4.

    לא דוקו ולא ריאליטי. קשת חיים במציאות של קשת, לא בשלנו

    חי בסרט, 04/07/10 09:35

    ה''סרט'' הופק על ידי זרוע של קשת, בוים בידי אדם שמחויב לנושא אך כבר נכשל בניסיון לביים סדרה תיעודית עליו והובל על ידי טאלנט שמחויב לקריירה שלו בקשת.
    אלה לא ממש תנאי יסוד לסרט תיעודי נועז.
    הומוסקסואליות היא שונוּת שמאתגרת את ה''נורמטיביות'' החרדה לשבירותה. אחת מלפחות תריסר שונוּיות שהחברה הישראלית פוחדת מהן.
    יש פה נושא גדול, עם כל הכבוד לסיפורים אישיים מרגשים.
    לגבי הנושא עצמו, החברה הישראלית לא שונה מדומות לה בעידן הזה - אהבה ומין, הצרכים והאופציות הכי פשוטים וזולים לאושר, נתפשים כעניין מאיים, סיבה לאגרסיה ואפילו אלימות קטלנית.
    עגום.

  • 3.

    לפי התמונה המשפחתית זהו התגשמות ואושר חלום של כל הורה (ל''ת)

    לו יהי אנא לו יהי,,,,, 04/07/10 09:29

  • 2.

    אסי עזר

    דליה., 04/07/10 09:27

    שלום לכם. לצערי לא ראיתי את השידור, אך לדעתי ,לא משנה מה יגידו על אסי, הוא דמות חיובית וסימפטית! כייף לראות אותו על המסך!

  • 1.

    גב' אוחובסקי כ''כ יפה באדום מטריפה ממש חלום של כל גבר (ל''ת)

    לפי השיר ''יפיופה'', 04/07/10 09:26