• 169.

    רמי איגרא הסתחרר מהמצלמות והתקשורת

    פקיד מוסד לשעבר שרוצה פירסום, 03/08/10 23:02

    רמי איגרא רץ להתראיין בכל מקום כאילו הוא גיבור וחכם גדול. האיש נכשל בטיפול בפרשת רון ארד. וממשיך לפטפט. מעניין מדוע כל אנשי המוסד שומרים על סודיות ושתיקה והוא היחיד שמזמר.
    סה''כ פקיד מוסד לשעבר שרודף פירסום לעצמו.

  • 168.

    איילה חסון הזאת שווה

    דורון דודו, 27/07/10 16:30

    תעשי לי ילד

  • 167.

    מתימטיקה שימושית לרצח וטרור

    טוביה דורון, 02/07/10 16:31

    הסיכוי שלך להרוויח בלוטו את הפרס הראשון - לבד, הוא אחד לכמה מיליונים. אם יש לך מכונית, (שמחושב ע''י חברות הביטוח) שיגנבו לך אותה בשביל חלפים הוא אחת לכמה אלפים, ולפי הסיכוי הזה מחושבים דמי הביטוח. אם ישחררו כך וכך מחבלים רוצחים, הסיכוי שהם יחזרו לפעילות הוא כך וכך. החישוב הוא פשוט וקר, שיעור יסודי במתימטיקה שימושית והסתברות, על פי נתוני העבר.

    בשיחרור שמדובר הפעם, הסטטיסטיקה היבשה אומרת שעל ידי המחבלים המסויימים שעליהם מדובר, יירצחו כמה מאות יהודים בקרוב רח''ל.
    חוץ מסטיית תקן אפשרית של כ7-10 אחוז, (40-50 נרצחים רח''ל) אין פה טעות ואין פה התלהמות,
    הרוצחים שבכלא נהנים מתנאים משופרים מחכים לשחרורם כדי לחזור לפרנסה היחידה שלהם, זה המקצוע שהם למדו ובכלא הם השתלמו אחד מהשני כיצד לפעול, זוהי כל תהילתם ובזה הם עצמם רואים את יעודם ותפקידם בחיים, וכל עתידם תלוי בזה שהם ימשיכו להנהיג וללמד לרצוח.
    וכל שחרור מסיבי של מחבלים אומר להם: המשיכו לחטוף חיילים ולרצוח, זה משתלם, ואל תפחדו ללכת לכלא הישראלי לחופשה. התנאים שם הרבה יותר טובים מאשר הבתים שלכם בעזה.

  • 166.

    שקרנים כולכם שקרנים

    טל, 01/07/10 13:42

    מגמתי ושיקרי הדיווח הזה .אם הצד החזק הוא הצד של גלעד מדוע לא שוחרר עד היום .שקרנים כולכם רמאים ארורים . לבנים המתגייסים אתם מבטיחים שהמדינה תדאג להם להורים המודאגים אתם מבטיחים שהמדינה תדאג להם וכשמגיע רגע אמת שיש לפרוע הבטחות אלה אתם מתחילים להביא נימוקים של ביטחון ושל כל מיני שושויים ואתם הפחדנים הגדולים מיסתגרים בשערי העיתון או הטלויזיה לא עוד רביב דרוקר רוני דניאל או אילה חסון לא עוד
    הטחות יש לקיים גם אם ניתנו לילד בן 18 . היזהרו נוכלים כי ביום פקודה לא נהיה שם להקשיב לכם . שיצאו רביב דרוקר ורוני דניאל להגן אליכם לא אנחנו שגיסנו את ילדנו ליחידות הקרביות . ארורים תהיו

  • 165.

    ראו למשל את העטיפה של טור הביקורת הזו

    תוכנית אחת שפויה - מול מאות קמפיינסטים מסונוורים, 01/07/10 12:20

    ולעצם העניין - ברגע שהקמפיין מסמן את ''עיסקת'' שחרור הרוצחים - כיעד שלו - הו כבר לא קמפיין ניטרלי למען גלעד אלא קמפיין פוליטי - ויש זכות להתנגד לו בכל תוקף - דמם של הנרצחים הבאים איננו בהיר מדמו ולעת עתה מבדידותו (הנוראית) של גלעד, שב''ה עדיין בחיים - ולשחרר את גלעד יש רק במחיר שאותו ישלמו הפלתינאים וחמאס - להגביר את הלחץ והסגר, למנוע ביקורים ושאר תנאי בית מלון מאסירי החמאס, לכבוש חלקים מעזה, למוטט את החמאס, לחסל את הרשות הפלשתינאית - כל ''מחיר'' שיפגע בפלשתנאים הוא לגיטימי - עד להשבת גלעד - כל עוד לא עשיתם זאת ואפילו לא במקצת - אל תדרשו מהציבור הישראלי לשלם את המחיר בדם אזרחיו, אנשים נשים וטף שירצחו חלילה במחיר החזרת גלעד הביתה, עד שלא מוטטתם את החמאס והרשות לחלוטין- אין לכם זכות לדרוש מישראל להתפרק מכל נשק ההרתעה שלה ולהתכופף בפני ארגון טרור - אף מדינה אחרת בעולם לא עשתה זאת, ולא תהיה מוכנה לעשות זאת.

  • 164.

    רק שלום בין חמאס לישראל יפתור את הבעיה (ל''ת)

    דינה, 30/06/10 10:42

  • 163.

    שחרור רוצחים מעודד מחבלים להמשיך בדרכם (ל''ת)

    כל הכבוד לאילה חסון, 30/06/10 10:14

  • 162.

    שחרור המחבלים הוא צ'ק פתוח לרצח המוני וחטיפות קבוצתיות

    לואיס קרול, 29/06/10 13:03

    ברור שכל הבאים ללחוץ על הממשלה, לא מבינים שהאבן שהם זורקים באויר תחזור עם מאות מחבלים רוצחים, על עם ישראל . והפתרון של משפחת שליט יהפוך לבעייה המונית של מאות משפחות ששוכפלו כקורבנות ...

  • 161.

    התוכנית של איילה חסון היא מהמעולות שבטלביזיה

    אזרחי1, 29/06/10 11:18

    יומן השבוע בעריכתו והגשתו ע''י איילה חסון היא תוכנית ראויה לכל שבח.
    יש בתוכנית דיווח מאוזן ובנושאים ציבוריים בוערים ניתנת לצופה הזדמנות אמיתית להשתתף בדיון הציבורי.
    ולהבדיל, לתשומת לב מנהלי ערוץ1 - גאולה כהן ועודד שחר- נפולת של תקשורת

  • 160.

    למה לא מסקרים את הצעדה? הוטלה צנזורה?

    אורן, 29/06/10 10:10

    נראה שיש מגמה להציג כתבות רק בנושא למה לא לשחרר את גלעד.

  • 159.

    רוב הציבור בכלל מתנגד נחרצות לשחרור רבי-המרצחים

    יוסי, 29/06/10 09:29

    קודם התשקורת ממציאה שהציבור בעד ואח''כ עוד טופחת לעצמה על השכם בגין ''הליכה עם הקונצנזוס''.

    פראבדה לא הייתה בושה בזה.

  • 158.

    איילה אוייבת החמס והגי'הד-הפסיקי בהסתה נגדנו.אנחנו אנשי שלום! (ל''ת)

    מוחמד נציג החמס, 29/06/10 08:38

  • 157.

    לכל המתנגדים לשחרור-צבועים מטומטמים

    פתולוגיים, 28/06/10 14:09

    אם זה היה הילד שלכם לא הייתם שמים על מחבלים או בטחון המדינה. תגידו את האמת, חארות מתחסדים שכמותכם !!! אסור לכם לשקר רק כי זה לא הילד שלכם. אל תגידו דברים שאתם לא שלמים איתם ולא תעמדו בהם - ואפילו תהיו נגד - אם החטוף היה הילד שלכם.

    • תגובה לפתולוג 157

      מנש, 28/06/10 19:22

      אם זה היה הילד שלי - הייתי מחזיר את רמת הגולן,כל הגדה המערבית+ בונוס ירושלים המאוחדת, כולל הצד המערבי.
      אם הבן שלי היה בחזית, נניח ב1967, לא הייתי פותח במלחמת מנע, הרי בני יכול לההירג.
      אם הבן שלי היה בסיירת מטכ''ל לא הייתי מאשר את מבצע אנטבה.
      אז תגיד לי אתה - מי היה בוחר בי לראשות הממשלה - אדם ששם את שיקוליו האישיים מעבר לשיקולי המדינה.
      אז תפסיק עם השטויות שלך - לעשות או לא חעשות עיסקה צריך ראש ממשלה לקבל לא משיקולים אישיים אלא בהמלצת בעלי מקצוע. נכון, הם יכולים לטעות, אבל לפחות זו תהיה טעות מלומדה ולא בעקבות הפגנה של אנשים שאין להם מושג בנושא.
      ואם אתה שואל לדעתי האישית (את מי שה מעניין) התשובה פשוטה - אין לי כלים לקבל החלטה כזו. אין לי ברירה אלא להשאיר אותה לראשי המדינה. אם בחכמה שלאחר מעשה יתברר שטעו כאן ובמקומות אחרים - לא אצביע בעדם בבחירות הבאות...

    • אתה מדבר ריגשי

      חגי, 01/07/10 14:15

      ולי יש ילדים משלי ואני לא מוכן לסכן את חייהם בתמורה לגלעד שליט

  • 156.

    כל הכבוד לערוץ 1

    יניב, 28/06/10 13:11

    דיון אמיץ והצגת הצד שנכון יותר בסוגיה כואבת זו

  • 155.

    ואני חשבתי שאיילה תומכת בשמאל

    שרית, 28/06/10 10:20

    שמאלנים תרדו ממנה ותאמצו אותה אל לבכם היא מאוד אמיצה והיא ממש לא בכיוון הימין, חה, חה.

    • אחת הבודדות שלא מקבלת תכתיבים מימישרד היחצנים של ציפי.ארד אדלר (ל''ת)

      רוב העיתונאים יישרו קו.הביצים שלהם מהכל בדולר., 28/06/10 12:42

      • מסכימה איתך (ל''ת)

        שרית, 28/06/10 14:46

    • לא ידעתי שנושא העיסקה קשור לשמאל ימין ? מה גם פה

      מנש, 28/06/10 19:23

      זה הולך לפי דעות פוליטיות ?
      מסופקני.

  • 154.

    4 שנים! - כנראה לא רוצים לשחרר אותך - לא הם, אנחנו הפוליטיקאים (ל''ת)

    חצופים, 28/06/10 10:09

  • 153.

    מה זאת אומרת איפה החביאו את הנתונים?

    אלומיניום, 28/06/10 09:48

    הם היו ידועים מהתחלה, וזמינים לכל, אבל לא מספיק סקסים בשביל שיודפסו.
    היום זה הפוך, יותר ויותר עיתונאים מאשימים את ביבי שהוא עלול לבצע את העיסקה, כשלפני זה האשימו אותו שהוא מפוצץ אותה.
    לך תבין.

  • 152.

    מזדהה עם הכאב של משפחת שליט ונגד שחרור טרוריסטים

    אחת מהעם, 28/06/10 09:40

    שחרור שליט חשוב אך אסור שהמחיר יהיה בחיי אזרחים וחיילים אחריםהפתרון צריך להיות כזה שלא ישתלם טרור רצח וחטיפה

  • 151.

    מזדהה עם הכאב של משפחת שליט ונגד שחרור טרוריסטים

    אחת מהעם, 28/06/10 09:35

    שחרור שליט חשוב אך אסור שהמחיר יהיה בחיי אזרחים וחיילים אחריםהפתרון צריך להיות כזה שלא ישתלם טרור רצח וחטיפה

  • 150.

    איזה אומץ? אילה חסון כלי שרת של נתניהו

    א. ישראלי, 28/06/10 09:34

    הנתונים שפירסמה כדי להפחיד - עבר זמנם.
    כיום הרשות הפלסטינית לוחמת בטירור - בוודאי בחמס.
    לכן הסכנה עליה הצביעה חסון היא שקר.
    חייבים להחליף את שליט באסירים - לפני שנחזור על פרשת רון ארד.

    • אבל הם ישוחררו לעזה. מעזה יוצאים פיגועים. בכל מקרה הבעיה שביבי

      אסי, 28/06/10 17:24

      לא רוצה שלום ורק בונה בירושלים

  • 149.

    מהיום רק ערוץ 1 (ל''ת)

    אבי, 28/06/10 09:28

  • 148.

    סוף סוף קצת אמת. (ל''ת)

    אבי, 28/06/10 09:28

  • 147.

    ערוץ 1 הפך מזמן לערוץ 7 ןאילה חסון כבר מזמן היא דוברת של ביבי

    ע, 28/06/10 09:23

    והימין
    אני יודע שתזכירו את ''בראון - חברון'' אבל מאז זרם הרבה רפש

  • 146.

    במדינה דמוקרטית מותר לכל אחד מאיתנו להגיד את מה שהוא חושב

    פקק תנועה, 28/06/10 09:21

    ולא משנה מה תפקידו בחברה הזו אבל מה שקובע בסופו של דבר אלו הם העובדות ותוצאות שבשטח

  • 145.

    איילה חיזקי ואימצי מול ערוצי הזבל המרעילים את העם (ל''ת)

    דוד, 28/06/10 09:20

  • 144.

    קמפיין צהוב לשחרור מחבלים כצבעו של הסרט . (ל''ת)

    בני, 28/06/10 09:11

  • 143.

    איילה יישר כוח ! אי של שפיות בים תקשורתי יחצני ומפלגתי. (ל''ת)

    נעמן, 28/06/10 09:09

  • 142.

    מה רע בערוץ שקול ומאוזן? תמו ימי חיים יבין, נקווה שיתייעלו (ל''ת)

    ציון בזוקה, 28/06/10 09:09

  • 141.

    ייצא פתרון

    זהבית, 28/06/10 08:59

    מי שראה הבקר את פני המרצחים מרוחים בעיתון
    מבין שצריך לשנס מותניים, לאיגור חות,ובעיקר להבין שעדיין, כן, כן, עדיין
    יש לנו את המוסד,השב''כ,והמודיעין הטובים,
    נכון, גלעד שבויי 4 שנים ונכון שלא ראה אור
    אבל לחמס יש יותר רצון לשמור עליו בגלל מחיר
    המרצחים שלהם. סבלנות,סובלנות,אימון+ואמונה
    יביאו לתוצאות ובהקדם

  • 140.

    איילה רק אל תישברי לנו.את הקול השפוי היחיד באקלים התיקשורתי המרעיל נגד (ל''ת)

    הממשלה.השינאה החלה מאז שניצח לאחר רצח רבין זל., 28/06/10 08:49

  • 139.

    הדוברת של ביבי

    צופה, 28/06/10 08:39

    האם אי פעם העזה המכובדת למתוח ביקורת עליו?
    נתניהו מאכיל אותה בכפית. זה עיתנוות זה?
    בושה!

    • וברנע.שיפר.קדמון.כספית.רוזן.אלוף.מצליח.דרוקר.שלח.ועוד עשרות כאלה.מה הם (ל''ת)

      ווזלות של ליבני השרה בלי תיק לשעבר.החלולה והמדקלמת, 28/06/10 08:54

      • חה חה. נכון מאוד. השמאל אינו מסתכל על הגיבנת שלו. ושכחת את דרוקר ויחצנ

        גולן, 28/06/10 09:08

        ויחצנותו לציפק'ה ...

  • 138.

    משפחת שליט רק מרחיקה את שחרור גילעד

    רידיק, 28/06/10 08:29

    גלעד הוא תעדות הביטוח של מנהיגי חמאס. הוא ישאר חי כל עוד הם חיים. הוא לא ישוחרר גם עבור מליון אסירים ומשפחת שליט עם ''מעריציה'' הצבועים רק גורמים לחמאס לדרוש יותר ויותר. ראינו מה קרה במלחמת לבנון השניה בהחלטה האומללה לצאת למבצע. מה השגנו? 150 הרוגים ואלפי פצועים תמורת 2 גופות? מישהו סופר את המשפחות שאיבדו את יקירהם במלחמה ובפיגועים? מה, רק משפחת שליט קיימת בעולם? עם כל הצער שהוא בשבי, ההורים צריכים לשמוח שלפחות הוא עוד חיי.

  • 137.

    ולכן הגיע השעה להצביע רק ערוץ1

    עטרה קלימי שגב, 28/06/10 08:18

    ולכן מהסיבה הפשוטה כל כך אמינות יושרה והגינות בדיווח של ערוץ 1 מחייבת אותנו האזרחים הסבירים והשפויים לצפות בערוץ 1 ולא בערוצים האחרים.
    כך נעביר מסר לכל מערכות התקשורת שכאזרחים במדינה דמוקרטית אנו מצפים ליושרה בדיווח ולא לדעות אישיות ואינטרסים אישיים.

  • 136.

    שאפו גדול - באמת חדשה מרעננת,מוריד את הכובע.

    גלעד, 28/06/10 08:16

    גם לבן כספית ישר כוח שמעיז ללכת נגד הזרם. למרות שברוה הפעמים אני לא מסכים כלל עם מה שהוא כותב,יש לו הבלחות שבהם הוא מפתיע לטובה כמו שאף עיתונאי אחר לא עושה את זה.

  • 135.

    איילה חסון איצה ולא מצטרפת למנגחי הממשלה ולמאתרגי חלוליבני. (ל''ת)

    רוני, 28/06/10 08:09

  • 134.

    איילה חסון היא שופר של ביבי

    חסון זה אסון, 28/06/10 08:07

    חסון לעולם לא אומרת מילה רעה על ביבי. היא מלכלכת רק על האופוזיציה.
    בתמורה ביבי ואנשיו מדליפים לה ידיעות, ומתייחסים אליה יפה גם במסעותיו של ביבי בחו''ל.

    • fאויי כמה ששטפו לך תמוח.אם יש אחד או אחת שלא מדקלמים מסרים של קדימה (ל''ת)

      ואיל ארד.זה נישמע לך כבר בעייתי.לועגים לך טיפש., 28/06/10 09:01

  • 133.

    חיים יבין בחיים לא היה נותן לזה לקרות. כל הכבוד לערוץ 1 (ל''ת)

    י, 28/06/10 07:51

  • 132.

    הורידו את גאולה אבן והערוץ יהיה מאוזן ושפוי יותר! (ל''ת)

    אבי, 28/06/10 07:45

  • 131.

    אין אובייקטיביות בחברה שבה חוק מחייב לשרת בצבא

    סופי, 28/06/10 07:10

    1. במשך כל שנות קיום המדינה ישראל ידעה לטפל גם ברוצחים ששוחררו מהשבי שלנו

    2.מדינה המבקשת להתנער מאחריותה לחייל קרבי שנפל בשבי שתהפוך את השירות בצבא לשירות מבחירה.

  • 130.

    לרגע נדמה לי שהתעוררתי מעוד חלום בלהות.

    דבורה, 28/06/10 07:09

    איזה מן עוז ואומץ של חרפה וביזיון? עד כמה אפשר להתעלל בגלעד שליט ובמשפחתו? דברים שלא נתפסים בשכל הישר. לאחר דברי רה''מ שאינו פועל מתוך לחץ, נותר לנו להתאבל על מדינה קטנטנה שהיתה ולא תקום. מתביישת בבני הדור המובילים אותנו כשה תמים אל הטבח.
    משפחת שליט היקרה חיזקו ואימצו העם איתכם.

  • 129.

    חיסול ממוקד של מדינת ישראל מבצעים המגוייסם למען שיחרור רוצחים תמורת ש (ל''ת)

    שליט .יהודים רבים ירצחו גם בעולם וגם שם יכנעו, 28/06/10 06:39

  • 128.

    אילה חסון, העיתונאית האמיצה, המאוזנת והמעניינת שיש היום על המרקע (ל''ת)

    שיר, 28/06/10 06:33

  • 127.

    ערוץ 1 הופך לאט לאט להיות הערוץ ''השפוי'' במדינתנו. יישר כח..!!!! (ל''ת)

    גורג, 28/06/10 06:03

  • 126.

    איך הגיעה הליצנית למעמדה הרם? - מי היא בכלל? (ל''ת)

    ז'אק, 28/06/10 03:49

    • כשהיא בנרטיב של השמאל אתה מרוצה. כשהיא מבקרת אותו-אתה כולך מזועזע.צבוע (ל''ת)

      יותם, 29/06/10 08:36

  • 125.

    למה בחו"ל לא ניתן לצפות בתוכנית המוקלטת בערוץ 1?

    אראל, 28/06/10 02:52

    הציפיה חסומה

  • 124.

    להתארגן להפגנה גדולה - לא לשחרור מחבלים מסוכנים

    דוד איש, 28/06/10 02:13

    כולנו ספונים בבתינו, קוראים וכותבים וחורקים שיניים מכעס, חרדה, והשתאות, לנוכח מצעד האיוולת לתהום שמתחוור שגם הוא מונע על ידי השמאל האובדני. כיצד עוצרים את מצעד האיוולת הזה? לקרוא ולכתוב ולרטון בחדרי חדרים לא יעזור. מה כן ? צאו מהכורסות, למדו מקמפיין שליט, הפגנת נגד גדולה ''לא לשיחרור מחבלים מסוכנים! לא ייתכן שהשמאל שהוא מיעוט מתכסס את עם ישראל לתהליכי אובדן והוא השולט בשטח. רוב עם ישראל המתנגד לפייסנות האובדנית הזאת יושב בביתו. זועם, חרד ומשתאה לנוכח התנהלות שאין לה אח ורע. יש להתארגן להפגנת המונים גדולה שכנגד. כדי להביא להכרעה מול הלחצים שלהם נתונה הממשלה יש לצאת לפעולה ממשית להפגנה נא להתקשר
    davidishalom1@gmail.com אני מבקש באופן אישי ליצור קשר למעונינים ויחד נתניע לפחות תהליך של הפגנה. לא להסס לשלוח מיין, יחד נתכס עיצה כיצד להתארגן. אנא צרו קשר.

  • 123.

    תמי שנקמן - מה עשית למען פלדמן צביקה - חבר שלך שנעדר

    dartagnan, 28/06/10 01:58

    כלום !
    עכשיו את מקבלת ''כסף'' והרבה
    ספרי לנוט את האמת
    פתאום את עושה
    למען נעדרי סולטן יעקוב לא זזת
    מה קרה תמי

    צביקה פלדמן - זכריה באומל - יהודה כץ

  • 122.

    איילה, כמזרחית, את צריכה להיות בן דרור ימיני של הטלויזיה. חזקי ואמצי.

    הכי בשמאלנים שחותרים תחת קיומה של ישראל היהודית., 28/06/10 01:37

    פקחי עינייך, שימי לב לשמאלנים בטלויזיה, כולם שונאי ישראל, שונאי הציבור היהודי הציוני, אוהבי ערבים (עקב שנאתם למזרחים).

  • 121.

    ה''תקשורת'' השמאלנית רוצה להשפיל את הממשלה ואת הציבור שבחר בה. (ל''ת)

    ''קמפיין'' בזוי ונבזי, מטופש, עתיר שקרים וכזב., 28/06/10 01:27

  • 120.

    הכי חשוב: מה אמרה מיקי גולדווסר?

    אלימלך זורקין, 28/06/10 01:15

    בלי ציטוט שלה אנלא ממשיך לקרוא.
    עם כל הצער שבדבר

  • 119.

    צביעת הנתונים והדגשתם על-פי העמדה מלכתחילה

    דני, 28/06/10 00:54

    גם נתונים עובדתיים וסטטיסטיקה אפשר ונהוג לא פעם 'לסדר' ו'לארגן' לפי האינטרס ועפ''י העמדה שרוצים לבטא, לחזק ולהוכיח. כך גם בנתונים (אגב: בעבר שוחררו לפרסום נתונים אחרים באותם נושאים. מתי היו נתוני-אמת ומתי שקר ?) ש'משחרר' לפרסום צד מעוניין השולט במאגר-המידע. הפעם היתה זאת 'לשכת ראש-הממשלה'. למשל (רק דוגמה אחת): פורסם ש-27 מנפגעי-פיגועים בעבר נהרגו מידי משוחררים בעיסקת ג'יבריל. כמה ממשוחררי העיסקה ההיא חזרו לפעול כטרוריסטים ? 42, מתוך 1150. 3.5% ! כלומר: 96.5% נעלמו בקרב משפחותיהם ובשיגרת-חיים נורמאטיבית. ועוד: כמה ממשוחררי עיסקת ג'יבריל פוצצו או ירו ממש בידיהם ? לא פורסם. אולי פעלו כמדריכים ומתכננים ? בדיוק כמו שפועלים מנהיגי-הטרור שכבר נכלאו בישראל ו''שמורים'' היטב שם, ומבריחים מהכלא (רק לאחרונה זה הוכח שוב) חוברות-הדרכה והוראות-בצוע בטלפונים ובאמצעות קרוביהם שביקרום או עורכי-דינם. את הדיון הזה כמעט לא שמענו. וגם את הנתון הבא, שהשב''כ משום מה מסרב לפרסם: כמה מנפגעי הטרור נהרגו מידיהם של מי שמעולם לא נכלאו בישראל ולכן גם לא שוחררו בשום עיסקה ? למיטב זכרוני - הרוב ! הסטטיסטיקה בשירות העמדה !

  • 118.

    לא בכל מחיר! (ל''ת)

    אייל, 28/06/10 00:22

  • 117.

    מזה שנים שאיילה חסון אינה מאכזבת

    דורון צדקה, 28/06/10 00:16

    כאחד שלא התחבר לכל כתבותיה של איילה חסון, אני יכול להעיד: שגם כאשר אינך מסכים לדעתה הקשבה לתוכניותיה הינה תענוג צרוף.
    הבחורה שינתה פאזה והחלה להעמיק בכל נתון שהיא מגישה לציבור. תכניותיה מלוטשות מעניינות והכי קרובות להגדרה:מעמיקות. זאת בניגוד גמור לחלק ניכר מעמיתיה אשר לא תמיד מבדילים בין פרשנות לאג'נדה.
    כל הכבוד לאיילה חסון שמראה לנו מהי עיתונות אחרת.

  • 116.

    היום להיות נ-הממשלה זה נורמה=ועוד נ-הימין 90% המגישים עם דעות שמאלניות (ל''ת)

    נ.כהן ימנים אין להם דריסת רגל=בתקשורת=חומה בצורה, 27/06/10 23:55

  • 115.

    כל הכבוד האומץ לצאת נגד מאפיה של מרץ בתקשורת.

    ברוך, 27/06/10 23:53

    קרן חדשה לא מסוגלת לקנות את כולם

  • 114.

    לכך החלפתי את שמה במשרד הפנים (ל''ת)

    חיילה אסון, 27/06/10 23:42

  • 113.

    הערוץ הראשון מזמן עולה על הקיטש של ערוץ2

    זאב, 27/06/10 23:32

    2 ודומיו

  • 112.

    לא בכל מחיר

    אוביקטיבי, 27/06/10 23:28

    אין לשחרר את גלעד בכל מחיר מדינה לא יוכל להתכופף בשביל הפרט
    אבל ניתן להציע להם החלפה לתת את ענת קם במקום גלעד ולשכוח אותה שם

  • 111.

    הצרה שחלק מהציבור לא רוצה לשמוע&האמת=מעדיפים לחזק ידי חמאס בכל מחיר^&^ (ל''ת)

    נ.כהן יותר חשוב להם לצאת חוצץ נ=הממשלה=במקום לחשוב, 27/06/10 23:24

  • 110.

    בעד החזרת גלעד הביתה; נגד סחטנות אמוציונאלית.

    רפניל , 27/06/10 23:23

    להחזיר את את גלעד אבל לשמור על שפיות!

  • 109.

    לא בכל מחיר

    יעקב, 27/06/10 22:37

    משפחות אבדו את יקיריהם נהרגו מספיק יהודים בידי הטררוריסטים שאנחנו רוצים אולי בכלל כל הקמפן הזה לשחרור גלעד מזיק לנו אני בכל אופן מאחל למשפחת שליט יחזור במהרה הביתה

  • 108.

    הערוץ הראשון ו''ישראל היום'' - השופר של ממשלת ביבי

    מיכאל, 27/06/10 22:27

    אל תאמינו לאף מילה שלהם

    • מיכאל הצבוע

      רונן גולדשטיין, 27/06/10 23:43

      ושאר כל הערוצים המדיות וכלי התקשורת? מה הם? שופרות של מי הם?
      היה לך נוח כשכל השנים 100% מכלי התקשורת נשלטו ע''י השמאלנים הבולשביקים הא?

    • ווא בטח לא תגובה מטעם. (ל''ת)

      ., 29/06/10 09:21

  • 107.

    בכל הפעילות שנעשות בשם שליט זו

    נח, 27/06/10 22:19

    רק הצגה ותו לא.
    למה לא עושים משהו של ממש .שאם כבר אי אפשר לשחרר את גלעד לפחות לדאוג לכך שיבדקו את תנאים בו הוא מוחזק!והאם זה בהתאם לאמנה הבין-לאומית.
    לצערי לא המשפחה ולא הממשלה לחצה לקבל אינפורמציה על מצבו הנפשי והגופני.דבר שניתן בהחלט להשיג ע''י לחץ בארגונים בין-לאומיים.
    ובהתאם לזה לבנות תכנית כיצד ניתן לשחרר את הבחור.

  • 106.

    איילה חסון היתה ותשאר כתב מטעם, חבל על כל מילה . (ל''ת)

    ציקי, 27/06/10 21:55

  • 105.

    אל תתנו לאדישות להרוג גם אותנו.

    גיא, 27/06/10 21:45

    כל הכבוד למשמיעי הקול האחראי בסוגיה. לא לשחרור מאות המחבלים.

  • 104.

    אילה חסון

    רונן גולדשטיין, 27/06/10 21:26

    עיתונאית אמיצה,ישרה,מקצועית,וכמובן גם יפה נשית וחכמה.

  • 103.

    איילה חסון אכן שיחקה אותה במקצוענות אך שאר השדרים של ערוץ 1

    גיל, 27/06/10 21:12

    כמו גאולה אבן ובן זוגה לתכנית עודד נשמעים כמו צמד קוטרים בכיינים ובאים בטענות לכל מי שאומר את דעתו כנגד השחרור המופקר

    • כנראה שבי הפגם משום שאינני מוצא גרם של כישרון

      פישלזון, 28/06/10 00:11

      בגאולה אבן. היא מפחידה את בני הקטן ( 25 ) עם מיצמוצי עיניה .
      פשוט דוחה.

  • 102.

    איילה חסון = 10 כל יתר העיתונאים = נפולת נמושות (ל''ת)

    פישלזון, 27/06/10 20:59

  • 101.

    החמאס צריך לפחד לחטוף חיילים ולהתחנן להחזיר את גלעד

    שירה, 27/06/10 20:37

    הלחץ צריך להיות שהממשלה תכניס להם יותר חזק ויותר כואב!

  • 100.

    למה שלא יעשו מצעד שלוחץ את הממשלה להפעיל יותר לחץ

    אלעד, 27/06/10 20:36

    על החמאס?
    למה הלחץ הוא להיכנע?

  • 99.

    המשך לתגובתי הקודמת

    עומר, 27/06/10 20:09

    אתמול ראיתי בשידור חוזר בערות 1 תוכנית של ''מבט שני'' שדיברה על הרגלי הצפייה של הישראלים לפי כל מיני קבוצות אוכלוסייה. אחד האנשים שדיברו שם - אדם משכיל שעלה מרוסיה בצעירותו (היום הוא כבר, אני מעריך, בן 60 לפחות) והוא דיבר על כך שכשהוא צופה היום בטלוויזיה הוא מרגיש כאילו הוא בארץ מולדתו - רוסיה תחת שלטון סטאלין - משום שכלי התקשורת בארץ מציגים רק צד אחד - את הצד השמאלי של המפה הפוליטית. מה שאבסורד כאן מבחינתי הוא שב-33 השנים האחרונות כ-22.5 מהן היו דווקא שנים שבהן הליכוד היה בשלטון (בחלקן הוא אף היה מפלגת ימין - בעוד שתחת שרון ותחת הזאב בעור של כבש נתניהו הוא רק עובד על אנשים שהוא מפלגת ימין).

    אני במשך הרבה שנים צפיתי בחדשות ערוץ 10 - ואם לא הן, אז חדשות ערוץ 2. חדשות ערוץ 1 בעייתיות בשבילי גם היום בגלל השעה שלהן - 21:00 - אבל אם יש חדשות של ערוץ 1 במקביל לחדשות של הערוצים המסחריים - אני מעדיף את חדשות ערוץ 1 - למרות שלדעתי גם הוא לוקה הרבה יותר מדי בשמאלניות - רק שהשמאלניות אצלו קטנה בהרבה מבערוצים המסחריים - שלא רק שמוטים פוליטית, אלא שמתחרים ביניהם במי יותר לא-פטריוט או אנטי-ישראלי.

  • 98.

    כל הכבוד לערוץ 1. הגיע הזמן לתמונה מאוזנת.

    עומר, 27/06/10 20:03

    השבוע דווקא לא ראיתי ''יומן'', למרות שאם אני רואה את תוכניות החדשות בשישי זו התוכנית שאני רואה.
    ממה שאני קורא, אני רוצה לומר: כל הכבוד לערוץ 1 על כך. הגיע הזמן להציג את שני צידי המפה - ואם התקשורת בוחרת את הצד השמאלי, כתמיד, לפחות חלק קטן בתקשורת בוחר בדיוק את הצד הנגדי רק כדי לנסות ולאזן, למרות שזה לצערי כנראה לי יצלח.

    בטח שאני רוצה שגלעד שליט יחזור - ואם הוא היה בן משפחתי הייתי עושה בדיוק את אותם דברים שעושה משפחת שליט, שגם יש לומר שהתנהגה בסה''כ בצורה מאוד אחראית יחסית למשפחה שבנה נמצא בשבי. אבל בפועל, זה לא אומר שהממשלה צריכה להחזיר אותו בתמורה לשחרור אסירים. זהו דיון ציבורי, ואני מעריך שכמחצית מהציבור באופן כללי לא תומך בשחרור שבויים - לפחות לא בכמות ובשמות שחמא''ס דורשים, עבור החזרת גלעד שליט - בעוד כמחצית אחרת מהציבור כן תומכים באופן כללי. אבל בתקשורת שומעים כמעט רק צד אחד.

  • 97.

    כל הכבוד לערוץ 1 ואיילה חסון, עיתונאות במיטבה

    רועי, 27/06/10 20:03

    אני עובר לצפות בערוץ 1, שלא הולך כמו שאר התקשורת לקמפיינים פופוליסטיים ובלתי אחראיים, שכל פעם מובילים אותנו על פי פחת.

  • 96.

    הייתי נגד ועכשו בעד. די לציניות ולשקרים (ל''ת)

    קולי, 27/06/10 19:38

  • 95.

    כל הכבוד לאיילה חסון ! (ל''ת)

    דרור, 27/06/10 19:31

  • 94.

    קבלו תיקון : רביב דרוקר אינו עיתונאי. הוא יחצן שהצהיר בפומבי על תמיכתו

    כץ, 27/06/10 18:53

    בשמאל ובציפי !

    • רביב דרוקר הוא עתונאי מקצוען שמביע, לאחר שדיווח אוביקטיבית, גם את דעתו (ל''ת)

      גיל, 27/06/10 21:13

  • 93.

    ישנם מנופי לחץ רבים שלא נעשה בהם שימוש כנגד החמאס לפני שפותחים את שערי

    אמיר, 27/06/10 18:51

    הכלא !

    • בדיוק כך!!! (ל''ת)

      ירדן, 27/06/10 22:36

  • 92.

    המסע למען שחרור שליט להפוך למסע נגד נתניהו. המסע נגוע פוליטית !!!!!!! (ל''ת)

    אזרח, 27/06/10 18:45

  • 91.

    אין שום הגיון בלשחרר חייל אחד תמורת מאות הרוגים מחר כתוצאה משחרור מחבל

    מיקי, 27/06/10 18:43

    מחבלים.

  • 90.

    כל הכבוד לערוץ 1 (וגם לאלון הדר). אי של שפיות בים הפאניקה הרייטינגית (ל''ת)

    דרור, 27/06/10 18:43

  • 89.

    רבותי התחיל הויכוח שרצינו למנוע (ל''ת)

    לינדה, 27/06/10 18:22

  • 88.

    מינה צמח פיברקה סקר הזוי שהציבור כביכול בעד העיסקה. מי אמור לקנות זאת

    כל הכבוד איילה חסון !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 27/06/10 18:18

    בדיוק ? מינה, איבדת אמינותך !

  • 87.

    די לראות את הטוקבקים ב-NRG, YNET ושאר האתרים ניתן להבין שהרוב נגד העיס

    עמי, 27/06/10 18:17

    העיסקה לשחרור אלפי מחבלים.

    • טוקבקיסטים הם פלג מסוים בעם, אל תשלה את עצמך (ל''ת)

      מיקי, 27/06/10 19:50

      • אתה אל תשלה את עצמך, זו האמת (ל''ת)

        תתמודד עם זה, 27/06/10 21:20

  • 86.

    חסון- אחת העיתונאיות ההגונות שעוד קיימות בשטח. (ל''ת)

    גד, 27/06/10 18:14

  • 85.

    הקמפיין של שליט אומר דבר אחד: ''אני בעד שיחרור מתכנן הטבח במלון פארק ג

    גולן, 27/06/10 18:13

    גם אם אני מודע לכך שבעקבות השחרור ירצחו עשרות יהודים נוספים''.

    זהו זה .

  • 84.

    היא כנראה עדיין לא ממומנת ע''י ''הקרן לישראל החדשה''. רק שתמשיך כך ! (ל''ת)

    אביתר, 27/06/10 18:08

  • 83.

    איני יודע מה דעותיה הפוליטיות של חסון. רק דבר אחד אני יודע היא אינה הו

    מאיר, 27/06/10 18:06

    הולכת בצורה עיוורת כפי שעושים כל עיתונאי השמאל נוסח גל גבאי או לפיד ואחרים. טוב לדעת שיש עיתונאים כמו איילה חסון.

  • 82.

    אחרי שהעיפו את שטרנהל ונויבך הפקצות וכספית הזיקית - נהיה אחלה ערוץ. (ל''ת)

    רק שיעיפו גם את עודד שחר הנפוח וגאולה האלימה,, 27/06/10 18:03

  • 81.

    סוף סוף עיתונאית שפויה. חייבים להפסיק את הטרוף שהולך במדינה

    שרון, 27/06/10 17:40

    בעקבות עסקת שליט.
    1000 מחבלים ? מה השתגענו ?

  • 80.

    לא היה שום ''קמפיין'' [מה זה?] הוא הראה צורת חשיבה שונה

    אילן, 27/06/10 17:20

    כל העניין ''כואב'' ואין אחד שאינו מהרהר בנושא.
    אך על הממשלה לקחת החלטה כללית ולא פרטנית.
    והעובדה שגם בתקופת מר אולמרט לא נפלה החטה וכולם עברו חיבוטי נפש לא קלים.
    לראות בימים אלה את המשפחה - הלב נקרע מרוב הזדהות.
    הבעיה שלנו כאזרחים [זאת דעתי] שלא מציגים בפנינו את ''כל'' התמונה ואנו מקבלים את ההחלטה על בסיס ראית סבל המשפחה שעודשה את כל מה שהיא יכולה.
    לכן צריך היה גם לשמוע דעה שונה שאולי אינה כל כך מקובלת וגם היא אינה ''הדרך הנכונה ביותר'' אך היא מציינת קו חשיבה שונה מבלי לאבד ולו לרגע את האהדה והערכה למשפחת שליט.

    אני מזמן צופה רק בערוץ 1 [כי אני פשוט ''שונא פרסומות'' ואוהב דיבור ישיר בלי הרבה ''טכנולוגיות מתקדמות'' וניצנוצים.

  • 79.

    אחרי שעשתה קריירה על גבו של נתניהו, פתאום היא חסרת פניות. (ל''ת)

    יש לה עוד הרבה לכפר על ''מאה טון בטון'', 27/06/10 17:00

    • על מה לכפר? היא צדקה! (ל''ת)

      דנה, 27/06/10 23:16

    • היא זכתה במשפט בפרשת ''חברון בר און'' (ל''ת)

      זאב, 27/06/10 23:37

  • 78.

    עיתונות הגונה רק בערוץ 1 ישר כח איילה חסון (ל''ת)

    ציפי, 27/06/10 16:45

  • 77.

    לא לשחרר מחבלים רוצחים שיפוצצו אוטובוסים ומועדונים על יושביהם (ל''ת)

    שרוליק, 27/06/10 16:44

  • 76.

    תומכת בעמדה של חסון ותומכת לשם שינוי בביבי

    טלי, 27/06/10 16:41

    החלטות צריכות לקחת בחשבון את טובת הכלל.
    לנתח את המספרים היבשים.

    זהו מאזן אימה, ועם כל הכאב, שחרור מחבלים שירצחו בעתיד ישראלים אחרים לא בא בחשבון.

    המון ישראלים תומכים בעמדה הזו.

    ברור שרוצים שגלעד ישוחרר, אך לא בכל מחיר!

    • גם העיסקה שביבי מוכן ללכת אליה היא מופקרת (ל''ת)

      גיל, 27/06/10 21:14

  • 75.

    אין כמו יומן שישי של הערוץ הראשון! (ל''ת)

    א7, 27/06/10 16:31

  • 74.

    תמי שיינקמן

    ציקו, 27/06/10 16:10

    הייתי מציע שיליפו אותך. כי ההסברים שלך היו כל כך שטחיים שאפילו תלמיד בכיתה יוד
    היה משיב לך על הטיעונים הבנאליים שהצגת

  • 73.

    ערוץ פיירי

    ציקו, 27/06/10 16:08

    במקרה פתחתי את ערוץ 1 . אני חייב לומר כי הערכתי אותם בזה שנתנו במה לשני הצדדים.
    זו פעם ראשונה שאני שומע מישהו שמביע דעת נגד המסע , עם הסברים משכנעים, על במה.
    ערוץ 1 הפך בשבילי לערוץ ניטריאלי , ערוץ שמציג דעות ללא הפליה.בלי להכנס כעת מי צודק מבין המרואינים , לפחות הוצגו דעות שונות ולא דעה אחת כפי למשל מה שרואים היום
    בעיתון מעריב. פשוט מוגזם, מכוער,לא פייאר כלפי הממשלה והאנשים שם.

  • 72.

    מאז המונדיאל גילינו שערוץ 1 איכותי הרבה יותר

    כל הכבוד לערוץ הציבורי, 27/06/10 15:57

    נמאס מהטלוויזיה המסחרית שמסובבת אותנו. גילינו שערוץ 1 איכותי ומרתק. סתם העלילו עליו המתחרים - כדי לרומם את עצמם. אבל לא עוד! עכשיו כולנו עם ערוץ 1

  • 71.

    ישר כח (ל''ת)

    עמיתוש, 27/06/10 15:56

  • 70.

    זה ''יומן'' לא ''יומן השבוע''

    איתמר, 27/06/10 15:42

    יא חביבי !!!
    לתכנית קוראים ''יומן''
    לא ''יומן השבוע'' !!!
    ''יומן השבוע'' זאת תכנית מיתולוגית ברשת ב'שעדיין משודרת מידי שבת ב - 10:00
    כל טוב יקירי !!!

  • 69.

    חסון עיתונאית חצר חנפנית של ראשי ממשלה

    לכי הביתה, 27/06/10 15:41

    קודם היא היתה יוצאת בכתבות אוהדות לאולמרט. עכשיו היא מתחנפת לעמדה של ביבי. נמאס מכל עיתונאי החצר שמתפרנסים מחנופה לראשי ממשלות.עלק עיתונות אמיתית. ביזיון

    • לזה שאיננו מזדהה

      יוסי, 27/06/10 16:33

      תנקוב לי בשם שדל עיתונאית נוספת בעלת רמה, אובייקטיבית, חכמה וישרה כמו איילה חסון.
      אנו חסרים עיתונאים כמוה.

    • יש לך זכרון קצר

      טלי, 27/06/10 16:35

      אתה כנראה ממש לא זוכר מי גרמה במו מיקרופונה לסיום הקדנציה הראשונה של ביבי.

    • עיתנואית חצר?? היא רודפת את ראש הממשלה כבר שנים!

      אסף, 27/06/10 17:02

      לא שיש לי חיבה גדולה לאיילה חסון, אבל הדבר האחרון שאפשר לומר עליה זה שהיא עתונאית חצר של נתניהו... זה ממש חוסר הבנה בסיסי שנובע כנראה מניתוק או חוסר רצון להקשיב. חסון היא שחשפה את פרשת בראון-חברון ואולי מאז עסוקה בלהעליל על ראש הממשלה פרשות והאשמות. אם תקשיב טוב לדבריה, תגלה שהיא בזה לא וחושבת שהוא מושחת וחסר חוט שדרה.

  • 68.

    עמדה שמלקקת לבכירי רשות השידור

    כתבה מגמתית, 27/06/10 15:38

    ערוץ 1 מייחצן את עמדת הממשלה שנוגדת את רצון העם.נמאס מכתבי החצר החנפניים של ראשי הממשלות.

    • שטויות. (ל''ת)

      אתה סתם סמולן ממורמר, 27/06/10 16:56

  • 67.

    איילה חסון-ערוץ 1

    בן צור ברוני, 27/06/10 15:18

    איילה חסון עתונאית משכמה ומעלה אמינה ויש לי הרבה הערכה אליה.
    כל הכבוד

  • 66.

    ממשלת ישראל הפחדנית צריכה לקבוע ''תג מחיר'' של חיסול כל ראשי חמס !!! (ל''ת)

    כך לא תהיינה יותר חטיפות..., 27/06/10 15:09

  • 65.

    לפרט ברשימה שם של מחבל את מי רצח - להוסיף רשימת שמות

    זה הכי חשוב שמות - מאחרוי השמות יש משפחות שכולות, 27/06/10 15:05

    הבו לנו רשימה- מי שחורר בעיסקת טננבאום ואחר כך רצח ישראלים.
    שם של אסיר משוחרר שחזר להיות טרוריסט ואת מי רצח. המשפחות צריכות לדעת.
    לא נעים לומר אבל דמם של הנרצחים על ידיו של טננבאום.

  • 64.

    לידיעתכם.אם נתניהו היה הולך לעיסקה.ברור לכם שכל העיתונאים שתומכים (ל''ת)

    היום.היו מדקלמים כרגיל היתקפל נכנע.וכו.חומר למחשבה, 27/06/10 14:58

    • כמה שאתה צודק.וזה עצוב ומכעיס.לכן הפסקתי לפרנס אותם. (ל''ת)

      דליה.חולון., 27/06/10 17:22

    • כתבתי שערוץ 1 מחר ישדר ההפך כי אין להם כל ענין בנושא, רק רוצים רייטינג (ל''ת)

      בדיוק. אותי כמובן צינזרו, 27/06/10 17:47

  • 63.

    איילה תני דרך להגיע אלייך את תופתעי מהתמיכה בך ובאומץ ליבך (ל''ת)

    אגב בכל הנושאים את בדד אך מנומקת וזה סופר מיקצועי, 27/06/10 14:54

  • 62.

    לכתבת הזו מגיעה פרס ישראל.על האומץ לעמוד מול עדר עיתןנאי השמאל.מיקצועי (ל''ת)

    אולמרט סידר לברנע פרס.ולא בצדק.לה מגיע בצדק מוחלט, 27/06/10 14:38

    • מה הקשר לשמאל? סיפור גלעד זה לא ימין או שמאל -זה קשור לפופוליזם (ל''ת)

      ערן, 27/06/10 15:54

  • 61.

    אכן התנהלות אמיצה של ערוץ אחד מול שאר העיתונות

    גיל, 27/06/10 14:38

    שהפכה להיות מסע פירסוםשלא נותן לעובדות היבשות להפריע לו

  • 60.

    גלעד לקח סיכון בשבילנו, עכשיו תורנו לקחת סיכון בשבילו

    החתול במגפיים, 27/06/10 14:35

    זה בחור עם דרכון צרפתי. במקום צבא יכל עכשיו לשתות יין בפאריס. אבל הוא התגייס ושירת את כולנו. עכשיו עלינו להתגייס בשבילו.

    • די כבר עם דמגוגיה. ואם שחרור אלפי מחבלים יגרום לרצח עשרות ישראלים

      זיו_! , 27/06/10 15:01

      גם אז צריך להעריך את הדרכון הצרפתי שלו?
      מה הקשר לדרכון הצרפתי שלו. הוא משלנו הוא אחד מאיתנו ואין דבר שנרצה יותר מאשר לראותו פה איתנו אבל ! לא בכל מחיר!
      כשלך חתול יהיו גורים נראה אותך מקריב אחד מהם או יותר בתמורה לחייו של גלעד. עד אז, סתום.

      • יש לי גורים- לא שזה רלונטי כאן- ולכן קשה לי לחשוב על גור אחר

        החתול, 27/06/10 19:54

        נמק במרטף החמאס

    • אז תפגין מול החמאס, מול הרשות, מול מצרים מול אירגון האו''ם (ל''ת)

      עשה מה שהערבים עושים מפגינים נונסטופ., 27/06/10 15:06

    • שטויות במיץ

      טץ, 27/06/10 16:38

      יש אמנת שירות עם כל מדינות אירופה.
      אם היה יוצא לא היה חוזר!

      תקח אתה סיכון, היה אמיץ ולך תפגין בעזה.
      יודע מה עזוב עזה.
      לך תפגין בסן פרנסיסקו.

      נראה את אומץ לבך.

      גלעד היה חייל, כמו חיילים רבים אחרים.

      התפקיד של ראש הממשלה ותקשורת אחראית זה לא להיות פופוליסטים. התפקיד שלהם לראות את טובת הכלל! ובמקרה הזה לצערנו טובת הכלל סותרת את טובת גלעד!

      כזה עצוב וכזה פשוט.

  • 59.

    האזרחים לא צריכים להחליט אני מבינה את המשפחה אבל לא מצטרפת

    שלומי בר זוהר, 27/06/10 14:33

    לממשלה יש נתונים ולא צריך להחליט לפי רגש אני אוהבת את משפחת שליט ומבינה אותם ומאחלת לעם ישראל שיחזרו אבל תראו מה קורה כאן במדינה אצלנו מבקרים את האסירים שלם רואים שהם חיים נותנים להם ללמוד והם מנצלים את האנושיות שלנו אזרחי המדינה היקרה

  • 58.

    אנא פרסמי בתוכניתך דרך בה אפשר ליכתוב לך.יש המון זועם (ל''ת)

    על מה שעושים לרוהמ בתיקשורת.יום חמישי בין10ל 12, 27/06/10 14:31

  • 57.

    חייבים נוהל חטיפה. חייל נחטף - לשחררו בכח מיד.

    פיצ, 27/06/10 14:31

    בשביל מה יש לנו לוויינים משוכללים?
    חייל נחטף?
    מיד לעקוב אחר מיקומו בלוויינים ולשחרר אותו מיד תוך 24 / 48 שעות !

    • יש לנו חובה לגלעד כל עוד לא גובשו נהלים לחטיפת חייל

      ורד, 27/06/10 15:05

      כשגלעד שליט נחטף לא היו ועדיין אין הנחיות לפעולה במקרים כאלו.
      לכן על מדינת ישראל קודם כל לשחררו ולהגיד כי מהמקרה הזה והלאה גיבשנו מסמך נהלים מחייב על פיו יפעלו בעתיד במקרה של חטיפה

    • ואם במהלך השחרור המוצלח יהרגו שני חיילים? זה שווה את זה? (ל''ת)

      לא מובן, 28/06/10 04:21

      • בהחלט עדיף, כי המחיר בחיי אדם במקרה של עסקה גבוה אלף מונים

        גיל, 28/06/10 08:20

        אגב קיים נוהל דומה, שבמקרה של חטיפה יורים אש על מנת להרוג על החוטפים והחטוף

        • הנוהל צריך להיות (וזה לפי ההלכה) שכל מחבל שנתפס ישר

          י, 28/06/10 09:26

          להרוג אותו ולא להחזיק אותו בשבי. כך לא נחזיק שבויים שלהם בארץ ולא יהיה להם סיבה לחטוף בכלל כי לא יהיה לנו אף שבוי שלהם.זה גם יחסוך כסף כי אנו מממנים אותם בבית הסוהר וגם ימנע מהם לחטוף. אך מכיוון שהמדיניות סותרת את הלכות מלחמה של רמב''ם אז אנו שמים אותם בכלא ומאכילים אותם על חשבון משלם המיסים.

  • 56.

    תשאירו לממשלה להחליט אנחנו לא יודעים הכל (ל''ת)

    ציונה חדד, 27/06/10 14:30

  • 55.

    די ליהירות של המזהירים ומתנגדים מכל הטעמים!!

    דניאל בגוב האריות, 27/06/10 14:26

    האם אתם חושבים שרק אתם קולטים שיש סיכון בעיסקת שליט? שיש השלכות לשחרור מחבלים? ההבדל הוא שיש כאלה שמוכנים לקחת סיכון כי זאת חובתם המוסרית לכאלה שמרוב פחד על עורם מוכנים לתת לבחור צעיר לשלם את כל המחיר. זה ההבדל- לא שמישהו לא מבין את הסיכונים ואיזה מזל שיש כמה מתלהמים בפאניקה שיזכירו לו.

    • מקרי העבר הוכיחו שמאות ישראלים קיפחו את חייהם מעסקאות קודמות

      אסף, 27/06/10 15:01

      אחרי עסקת ג'יבריל שהכי דומה לעסקה הזו נרצחו מאות ישראלים, משוחררי עסקת ג'יבריל הקימו את החמאס שרצח אלפי ישראלים. רבין שתמך בעיקת ג'יבריל התחרט עליה.
      שכל אלו שתומכים בעסקה במקום לדבר בקווים כלליים על לקיחת סיכון שיאמרו דבר דומה לזה:
      ''אנו סבורים שהסיכוי שלא יהרגו ישראלים או שיהרגו ישראלים בודדים בלבד מהעסקה הוא סיכוי סביר''
      שים לב אני לא מבקש מהם סיכוי גבוה אלא סיכוי סביר, האם הם יכולים לאמר זאת? תענה לעצמך בכנות.

  • 54.

    זוהי עיתונות במיטבה!! (ל''ת)

    טובה, 27/06/10 14:17

  • 53.

    גם אני עד לא מזמן החזקתי בדעה שצריך לסגור את ערוץ 1, אך לא עוד

    כל הכבוד לאיילה חסון, 27/06/10 14:16

    בימינו ערוץ 1 כל כך מרענן, עד כמה שזה ישמע מוזר. נמאס כבר מההיסטריה והדיסאינפורמציה של יונית לוי ומיקי חיימוביץ'. החדשות מוצגות באופן רגוע, ענייני, בלי ה''צהוב''. פחות חוכמולוגים מעצבנים כישראל אברמוביץ'...
    אם ערוץ 1 ימשיך באופן הזה, הוא יהפוך לאלטרנטיבה איכותית אמיתית עבור הציבור והרייטינג שלו יעלה פלאים.

    • סליחה, תיקון טעות: *אמנון (ל''ת)

      כל הכבוד לאיילה חסון, 27/06/10 15:00

  • 52.

    חסון שחיסנה את נתניהו עם בראון חברון,יודעת שביבי......כנסו..

    מושיקו, 27/06/10 14:15

    איילה חסון יודעת שביבי הוא היחידי כיום שיכול לעמוד בראשות ממשלת ישראל ולכן היא מסקרת אותו הכי אובייקטיבי, תאמינו לי שאם היא היתה חושבת אחרת אז היא היתה מוצאת כבר דרך איך לנסות להפילו,אז תאמינו לה ותצטרפו בהמוניכם לצד השפוי במדינה שזה הכי חסר לה (השפיות)

  • 51.

    כתבה יפה מאד. (ל''ת)

    מיכאל, 27/06/10 14:15

  • 50.

    לא ראיתי אבל שמח שזה עלה

    רע זי, 27/06/10 14:11

    בסוף נשארים אם אותה השאלה.
    האם שווה לשחרר שליט אחד ולקבל במקומו עשרות אם לא מאות הרוגים?
    ישראל צריכה להיות רעה כלפי החמאס כמו שהוא רע כלפינו. אין יותר תנאי מלון לאסירים.
    שישבו על לחם ומים בבתי כלא כמו בטורקיה בלי לפגוש או לדבר עם המשפחה או הצלב האדום.
    רטוריקה של פרימיטיבים מתאימה לשוויון זכויות עם הפרימיטיבים מהחמאס.
    הלחץ על החמאס יגדל מהרחוב ובסופו של יום או שיתפוצץ להם בפנים או שיסכימו לעסקה נורמאלית.

  • 49.

    אסור לשחרר מרצחים בשום מצב.

    גדי, 27/06/10 14:10

    מדחנה שלמה לא תפול ותקום עבור חייל שתפקידו להגן עליה.

    צריך לנסות לשחררו בדרכים צבאיות וגם במחיר מותו האפשרי אבל אסור אפילו להכנס למשא ומתן עם ארגוני טרור שלא לדבר על כניעה לדרישותהם.

  • 48.

    סוף סוף שומעים דעה אחרת...ולא את בהלת התקשורת (ל''ת)

    איל לפידות, 27/06/10 14:02

  • 47.

    האם הייתם מוכנים להקריב את הבן שלכם בפיגוע הבא תמורת שיחרור גלעד שליט?

    ששון, 27/06/10 13:50

    למעלה מ 50 אחוז מהרוצחים שמשתחררים חוזרים לבצע פיגועים. שחרור של למעלה מ 1000 רוצחים יביא למאות הרוגים. האם אתם מוכנים להקריב את בינכם, בנותכם, הורכם תמורת גלעד שליט ?

    תצאו משטיפת המוח שעושה התקשורת ותחשבו על זה !!!

    • האם היתה משחרר אסירים תמורת הבן שלך?

      דודו, 27/06/10 14:11

      אני אישית חושב שיש לבצע מבצע צבאי (כבר היה כזה והממשלה האימםוטנטית התקפלה) שגם אם יעלה בחייו של גלעד ועוד חיליים (ואני אומר את זה בצער ובתור חייל קרבי לשעבר שהשתתף בקרבות ברחובות רפיח) זה לפחות יעביר את המסר הנכון לנו ולאויבנו. אבל להשאיר את המצב כמו שהוא זה דבר בלתי מתקבל על הדעת ומעביר את המסר הלא נכון לנו ולאויבנו.

      • צודק! מבצע צבאי בכל מחיר על מנת להעביר מסר ברור! (ל''ת)

        שרון, 27/06/10 14:49

  • 46.

    הפגנה מסוג אחר למען גלעד שליט

    בת יובל, 27/06/10 13:47

    בואו ונארגן הפגנה למען גלעד שליט מול השגרירויות והקונסוליות וזאת כדי להפעיל לחץ עולמי על חמאס.

  • 45.

    הצעדה היא חלק ממדניות השמאל להפקרת אזרחים תמרת מצגי שווא (ל''ת)

    סוף סוף ערוץ שמראה את הצד השני, 27/06/10 13:43

  • 44.

    ה י ד ד !!! הבלחת אור ראשונה באפילת המח

    חזאי הטמטום הישראלי , 27/06/10 13:40

    שאפו לערוץ הראשון שחזר להוביל (לפחות במקרה זה)
    שאפו למעריב שהבליט זאת במאמר זה

  • 43.

    כל הכבוד לערוץ 1 ולקול ישראל, שלמרות כל הקשיים מצליחים

    אילן, 27/06/10 13:37

    לבדם להציג בפני הציבור, בדרך מקצועית, מעמיקה והוגנת, סוגיות חשובות על סדר היום.

  • 42.

    כניעה ללא תנאי לחמאס תמיט אסון אסטרטגי על מדינת ישראל!! (ל''ת)

    עוז, 27/06/10 13:34

  • 41.

    הייתי נגד, אני עכשיו בעד העסקה. הממשלה הזאת נכנעה בדברים פחות חשובים (ל''ת)

    לחרדים, מתנחלים, חמאס, איראן, 27/06/10 13:27

    • צודק ביותר

      ורוד, 27/06/10 15:10

      לא יכול להיות שבגלל המשט המדינה מתקפלת בסוגיית המצור על עזה מבלי לדרוש איזה שהם דברים בסוגיית שליט (מכתב, ביקור של הצלב האדום- לפחות!)
      לכן גם אני חושבת שהקריאה לפעולה של הממשלה היא המוצדקת ביותר משהייתה ב-4 השנים האחרונות

  • 40.

    מק איט סימפל, הערוץ הראשון זנה לביבי מזמן.

    שפתי כהן, 27/06/10 13:27

    הם הכו באולמרט עם שליט ועכשיו הם מגינים על ביבי באותה הפרשה בטיעונים הפוכים.

  • 39.

    ועכשיו הזמן לקמפיין הנגדי, לשם איזון.

    אזרחית שנמאס לה מתעמולה בולשביקית, 27/06/10 13:22

    אולי, סוף סוף, הגיע הזמן שאזרחי ישראל יקבלו את הערכות המצב האמיתיות מטעם צה''ל והשב''כ, את הנתונים האמיתיים לגבי מספר הנרצחים והפצועים עקב עיסקאות השחרור, ויוכלו להעריך מה הסיכויים שלהם או של ילדיהם להיפגע.
    אולי אז יפסיקו לחשוב רק על בחור אחד- יקר ככל שיהיה- ויתחילו לחשוב על מאות ואלפים. אולי הם לא גלעד ולא גרים במצפה הילה, אבל גם הם הילדים של כולנו.
    אגב: בני השתחרר לאחרונה משרות סדיר כלוחם בחטיבת ''כפיר'', ואני אם לעוד 2 לוחמים בעתיד.

    • 56% מהמשוחררים חזרו לפעילות כמחבלים 180 ישראלים נרצחו על ידי המשוחררים

      גיל, 28/06/10 08:23

      והם המחיר האמיתי תמורת שיחרור של פחות מ10 חטופים חיים ועצמות של כ 6 מתים

  • 38.

    צעד אמיץ, זאת עיתונאות אמיתית ואמיצה כמו שנדרש בניגוד למעריב שהם ההיפך

    הגנן, 27/06/10 13:22

    אני רוצה להזכיר לעיתונאים שמהות עבודתם היא להביא את האמת כפי שהיא לידיעת הציבור, בלי מניפולציות ובלי להשחיל דיעות אישיות לדיווחים. להיות עיתונאי פירושו לעלות לסדר היום תכנים חשובים ומהותיים ולא דווקא תכנים פופוליסטיים ודמגוגיים דוגמת קמפיין שליט. להיות עיתונאי פירושו לא להיכנע לגורמי כוח שונים בחברה ובממשלה דוגמת הלובי למען שליט ולהאיר את הצד האחר באור שווה.
    לצערי הרב כל הדברים הנ''ל לא תקפים לגבי הרוב הגדול של העיתונאים ואנשי התקשורת בארץ ואת זה העם מבין ובהתאם גם מידת האמון שלו בתקשורת

    • צריך אומץ לקפוץ מגובה של סנטימטר

      עציץ, 27/06/10 14:02

      הצחקת אותנו חה חה חה חה חה חה עיתונאות אמיצה חי חי חי חי חי במקרה זו העמדה גם של הממשלה חה חה חה חה חה נקרעים מצחוק חה חה חה חה חה

      • אל למה כל העיתונים ללא יוצא מן הכלל צועדים במצעד? (ל''ת)

        יוחאי, 27/06/10 14:28

        • כי זה משרת את המטרה.נגד נתניהו.הבנת יוחאי.אם היה עושה עיסקה (ל''ת)

          הם היו צועדים נגד העיסקה.ומסבירים כמה זה מסוכן.וכו, 27/06/10 15:34

  • 37.

    איזה קטע - הכתבה של חסון נורא דומה להודעה של הממשלה (ל''ת)

    פרבדה, 27/06/10 13:17

    • ברור שזה דלף משם - אבל הפעם ממשלת המשט הבלתי נסבלת צודקת (ל''ת)

      ליהי, 27/06/10 15:04

  • 36.

    אני כבר מזמן עברתי לצפות בערוץ 1....הנה כמה סיבות לכך :

    בן 34, 27/06/10 13:15

    ערוץ 1 עושה טלויזיה איכותית, שאינה מתלהמת ולא מחפשת גימיקים מטופשים כדי למשוך כמה שיותר ריטינג, שם לא יפוצצו לכם ת'מח בכל מיני מידע לא רלוונטי כמו איזה זמר מילא את קיסריה, ואיזה צימר מחלק לחמניות טריות בבוקר. שני הערוצים ההמוניים 10, ו- 2 עושים חדשות שנראות כמו כוכב נולד, מחפשות להכניס את הציבור כמה שיותר ללחץ...להביא עוד ''בום'' ועוד אחד...האווירה בערוץ 1 זו אווירת ספא לעומת הדרמטיות של יונית לוי והבומבסטיות של חיימוביץ ואיילון.

    תתחילו לראות ערוץ 1 אנשים, הרבה יותר טוב, מביאים כתבות של ה- BBC ו- CNN ולא של נוסבאום, ועוד כל מיני שדרנים עילגים אך שרירניים.

    • ואני כבר מזמן זרקתי את הטלויזיה מהבית. זמן איכות עם המשפחה. (ל''ת)

      חיים, 27/06/10 13:39

  • 35.

    איילה חסון החסונה את הכי הגונה והכי אמיתית תמשיכי כך (ל''ת)

    משה, 27/06/10 13:12

  • 34.

    כל מילה בסלע

    איתן, 27/06/10 13:09

    כל כך נכון הגיע הזמן לדיון רציני.

  • 33.

    כתבתי בעד התוכנית ששודרה ושסוף סוף משמעים קולות רציונלים בתקשורת

    למה אתם מצנזרים תגובות?, 27/06/10 13:08

    אבל ככה זה שבמערכת יושבים אנשי שמאל אנטי דמוקרטים (+: שיהיה לכם לבריאות כי אתם המיעוט

  • 32.

    אם לכם מותר לייחצן את הצעדה

    אברהם, 27/06/10 13:08

    מדוע אסור לכלי תשקורת אחר לצאת נגדה?

  • 31.

    חשוב לעבוד גם עם הראש ולא רק עם הרגש (ל''ת)

    אורן, 27/06/10 13:05

  • 30.

    הטרור וההפחדה של ביבי שקרניהו מגרונה של הפודלה התקשורתית שלו חסון

    ש.לוין, 27/06/10 13:05

    פשוט לא יאמן המחדלים של ממשלת נתניהו ממשיכים להתל בציבור מכל כיוון . ההפחדות מה יעשו המחבלים אם ישתחררו חחח נו באמת אפשר לחשוב שחיסלנו מחבל אחד לא באו אחרים במקומו מה זה משנה החשוב הוא כח ההרתעה ולא השחרור שלהם . נהפוך הוא אם ישוחררו אפשר יהיה לחסלם ביתר קלות. המלחמה של ישראל לא מסתיימת בשחרור המחבלים בעיסקה המלחמה היא הרבה יותר ממוקדת וארוכה .
    ההפחדות והשקרים של ממשלת נתניהו לא רק בנושא שליט השקרים הם גם בנושא המים ההפחדות על ישראל מתיבשת בשקר יסודם הכוונה של ממשלת נתניהו היא לסחוט מהציבור מליארדים מס על המים עכשיו הם יצאו בקמפיין שיקרי בעוד שלוש שנים אם נחסוך הכל מאחורינו חחחח אחרי שיוציאו מליארדים מהציבור האומלל ויבנו מתקני התפלה בצרורות מכספי המיסים של הציבור כשהמאגרים בכלל לא ריקים הכסף יזרום לממשלת הטירוף של ביבי כך הוא מנהל לנו את החיים.
    ותחשבו על זה גם אתם העיתונאים.

    • לך לצחצח שינים ליפני שאתה מדבר עליה.אין לך מה להגיד על עדר עיתונאי החצ (ל''ת)

      ר של ליבני וארד.היא אובייקטיבית וזה כבר חטא.מושפע., 27/06/10 14:48

  • 29.

    כל הכבוד, הגיע הזמן

    אלי לנדאו, 27/06/10 13:03

    סוף סוף יש דיון ציבורי ולא רק פופוליזם שלוקח סוגיה כאובה כמו חייל חטוף ומנטרל כל מחשבה עניינית או דיון רציני בסוגיה.
    האם מישהו יעלה לדיון את השאלה האם הקמפיין הציבורי לשחרור גלעד שליט העלה את תג המחיר שיכול החמאס להצמיד לו וכך המאבק הציבורי בעצם הזיק לגלעד ?
    כשאני הולך עם אשתי לקניות, ברור לאשתי שהיא לא תגיד ליד המוכר שהיא מוכנה לשלם כל מחיר בעד השמלה המדהימה. איך נגררנו לניהול משא ומתן כל כך כושל ?

    אשמח אם מישהו יכול לפרסם את הנתונים שהופיעו בערוץ 1, תודה.

  • 28.

    כל הכבוד לאיילה חסון ולערוץ 1. כל הכבוד לאנרג'י (ל''ת)

    מישי, 27/06/10 13:03

  • 27.

    אילה חסון-ההגונה בשלל העתונות המגוייסת ועל כך''כל הכבוד''!! (ל''ת)

    dodel, 27/06/10 13:00

  • 26.

    גלעד שליט

    אבי, 27/06/10 12:54

    לא פשוט העניין בנושא כאוב כמו גלעד שליט,ישר כח לערוץ אחד, לא ידעתי שרוב הרוצחים הנתאבים יוצאים בעסקאות, וחוזרים לרצוח יהודים, אכן דילאמה קשה, לא מקנה בראש הממשלה,מר בנימין נתניהו.
    ברור מאידך שמשפחת שליט חייבת להמשיך ולא להרפות,עד אשר תראה את בנה גלעד בבית.
    לא להאמין לאף מצג שווא של מישהו בכיר ככל שיהיה, והמנטרה של אנחנו עושים ונעשה איננה מקובלת עוד.  

  • 25.

    דההה... זה הערוץ הממשלתי (ל''ת)

    עאלכ ''אומץ לבעוט בדלי'', 27/06/10 12:51

    • דההה... חיים יבין השמאלן הקיצוני גם היה ''ממשלתי''? (ל''ת)

      דההה... מה עכשיו התירוץ?, 27/06/10 17:15

  • 24.

    תמי שיינקמן - יש לך מה ללמוד... אגרסיביות לא מסייעת (ל''ת)

    אחד שמכיר, 27/06/10 12:48

  • 23.

    הערוץ הציבורי צריך לבעוט בישבנים של כולנו

    cap, 27/06/10 12:47

    הערוץ הציבורי צריך לבעוט בישבנים של כולנו
    הוא לא מחויב לבעלי ההון
    הוא לא מחויב לפוליטיקאים ואני מקווה שזו
    תהיה דרכו בהמשך

    המשיכו כך
    כל יתר הערוצים משדרים זבל טלוויזיוני
    וכל הכבוד על איכות שידורי המונדיאל

  • 22.

    אז תכתבו באופן ברור - מסוכן לשחרר מחבלים?

    אזרח, 27/06/10 12:47

    אז מה כל הקמפיין שאתם מובילים? שהילדים שלי לא יכלו ללכת לקניון?
    שהפחד הנורא יחזור?

    המחבלים לא הולכים לעסוק בשירה.. הם הולכים לחזור לחטוף חיילים , לרצוח ילדים ונשים

  • 21.

    וואלה ערוץ אחד, הפתעתם. ויאיר: התבונן ולמד

    יניב, 27/06/10 12:47

    הרבה זמן אני מחזיק בדעה שהערוץ הראשון מיותר. לא עוד. דעתי שונתה. אז מה אם אין יותר מדי מה לראות בערוץ הזה. זה שנשארו שם כמה אנשים עם חוט שדרה, שאומרים את מה שהרבה אנשים חושבים, (כששאר הערוצים עושים שיקולי רייטינג ואומרים את מה שהם חושבים שאנשים רוצים לשמוע) מוכיח לגמרי שיש לערוץ זה זכות קיום.
    אה, ועוד משהו, אם יאיר לפיד מעיז בכלל לדבר על כניסה לפוליטקה, אז בהיותו איש תקשורת הוא היה אמור להראות לפחות פעם איזשהי אמירה עם ביצים, ולפחות פעם אחד להראות שהוא לא crowd pleaser. אז אם כבר מעבר מתקשורת לפוליטקה, אז אולי דווקא אחד מה''יבשים'' האלו, מהערוץ הראשון זה מה שאנחנו צריכים.

    • באת לברך ויצאת מקלל

      זה לא ערוץ של חדשות מצועצעות, 27/06/10 17:32

      בדיחות קרש ושעשועונים בשקל אין בערוץ 1. זה נכון. גם לא פלייבוי שמגיש חדשות כאילו הוא עושה אודישן לסרט של היצ'קוק, ולא דוג/מגישנית שמוציאה קולות משונים וטונציות תיאטרליות כשכל הזמן היא חושבת על איך היא נראית.וטוב שכך.

  • 20.

    לא לשחרר מחבלים רוצחים! (ל''ת)

    !, 27/06/10 12:45

  • 19.

    ערוץ 1 עושה תוכניות איכותיות

    א.א., 27/06/10 12:37

    ערוץ 1 עושה תוכניות איכותיות, ללא דעות פוליטיות (ימין או שמאל). בימינו זה כמעט טלוויזיה אחרת. ואני לא נמנעת עם קהל צופים 60+, ממש לא שם.
    תענוג לראות תוכניות לא ''צהובות''.

    • אני מסכימה ב- 100% (ל''ת)

      פיצ, 27/06/10 14:33

  • 18.

    כל הכבוד לערוץ 1. (ל''ת)

    חמור מאד ונכון., 27/06/10 12:28

  • 17.

    לא ראיתי - יש באינטרנט ? (ל''ת)

    שבס, 27/06/10 12:25

    • יש באתר רשות השידור, התוכנית יומן. (ל''ת)

      חשוב לצפות, 27/06/10 13:33

  • 16.

    נסו לשים את עצמכם במקומם

    אזרח, 27/06/10 12:21

    השנים עברו כל כך מהר וזה מרגיש כל כך טרי. יש לי רק בקשה אחת מכל המתנגדים לעסקה: שוו לרגע בנפשכם מה היתה דעתכם אם בן המשפחה שלכם היה חטוף.
    חשבו מה הייתם אומרים אם הייתם יודעים שניתן להציל אותו בקלות אם הממשלה תזנח לרגע את מאבקי האגו הקטנוניים האלה ותסכים לשלם את המחיר. חשבו מה הייתם אומרים אם הייתם יודעים שבהחלטת ממשלה פשוטה, על שחרור מה שאנחנו מכנים ''מחבלים'' והם מכנים ''לוחמי חופש'' ניתן היה להחזיר את בן המשפחה שלכם הביתה. חשבו מה הייתם אומרים לנוכח כל הגיבורים מטעם עצמם שמטיפים לפעולה צבאית. הרי פעולה צבאית היתה מסכנת את חייו של בן המשפחה שלכם, וכל ההמתנה והייסורים היו לשווא. האם לא היה עדיף בעיניכם פשוט להיכנע לדרישות החוטפים ולסיים את הסאגה הנוראה הזו?
    אין לי ספק. אם קרוב משפחה שלי היה נחטף לאנטבה, בדיוק היום לפני 34 שנים, הייתי מעדיף שהממשלה תחליט על שחרור מחבלים.

    • אבל..

      אזרח אחר, 27/06/10 13:28

      זה בסדר גמור אם כבן משפחה לשבוי/נעדר/חטוף היית סבור כי יש לעשות הכל ובכל מחיר לשחרור יקירך. כולם היו נוהגים כך כבני משפחה. אלא שמקבלי ההחלטות צריכים להכריע לא כבני משפחה או קרובים של חטופים/שבויים/נעדרים, אלא כמי שרואים את התמונה בכללותה, על בסיס שיקולים רחבים הרבה יותר. אוי ואבוי לנו אם המדינה תתנהל אחרת

    • זה לא פייר מה שאמרת

      אורה, 27/06/10 13:31

      כמובן שכל זוג הורים רוצים את ילדיהם בריאים ושלמים בחזרה. צבא זה לא סוכנות ביטוח. נפצעים, נהרגים וכל היתר.
      צריך ממשלה חזקה ודורשת בריאות הציבור שתעשה שלום, אחרת זה ימשיך עד סוף הדורות.

    • לא חביבי שים אתה את עצמך לרגע במקומם....

      יואב, 27/06/10 13:34

      במסגרת שחרור האסירים של עסקת טננבאום ושלוש גופות החיילים שוחררו אסירים פחות ''כבדים'' מאלה שנדרשים כעת, ש- 50 אחוז מהם חזרו לעסוק בטרור וחזרו לשלח מחבלים מתאבדים לתוך ישראל...שים את עצמך במקומם של 27 המשפחות של אותם 27 קורבנות של פיגועים שחייהן נהרסו ויקיריהם אבדו.
      שים את עצמך במקומם של אנשים שאת שמותיהם אינך מכיר והם יושבים ספונים בבתיהם ללא רגליים, ללא ידיים, ללא עיניים, ללא סיכוי לחיים נורמליים לעולם, גם לא בתמורה ל- 10 אלפים שבויים, מה?? הם אינם שבויים? הם אינם כלואים בעולם שכולו שחור? נטל על משפחותיהם...אנשים שבשבריר של שניה חייהם הלכו לעזאזל וחלקם אני בטוח היו מעדיפים למות ולא לחיות כפי שהם חיים היום.
      אנחנו צריכים ללמוד מהאמריקאים שבעצמם לא מרוצים מכל העסקאות הבזויות האלה, עם טרוריסטים לא מדברים, נקודה!
      אז שים את עצמך במקומם חביבי!!
      איזה עם טיפש!

    • את הטיעון הז אפשר להפוך בקלות, שים עצמך במקום:

      טל, 27/06/10 13:44

      מי שיהרג כתוצאה מהשחרור.
      טיעון פופוליסטי תמיד אפשר לטעון משני הצדדים הנה כך:
      האם אתה מוכן שהבת שלך תמות כדי ששליט יחזור? שהבן של השכן? שבן הדוד שלך יהרג? אשתך? כמה ישראלים שאתה אוהב ומכיר אתה מוכן שימותו כדי ששליט יחזור? 30? 20? 10?

      ושוב סליחה על הטיעון הפופולסטי רק רציתי להדגים שאפשר לטעון כזה משני הצדדים ''שים את עצמך במקום...''

      • אילו הייתי במקום הורי שליט, הייתי מוכן להחזיר להם גם את תל אביב וחיפה! (ל''ת)

        אבל אסור היה להקשיב לי. ממשלה זה לא תא משפחתי., 27/06/10 17:36

  • 15.

    כל הכבוד. הגיע הזמן לומר את האמת. (ל''ת)

    הרוב הדומם., 27/06/10 12:17

  • 14.

    כל הכבוד. כתבה חשובה. (ל''ת)

    כן ירבו, 27/06/10 12:16

  • 13.

    חסון,אראל סג''ל,בן דרור ימיני וקלמן ליבסקיניד האור שבאפילה! (ל''ת)

    זבוטינסקי, 27/06/10 12:12

    • הגיע העת שהם ירימו מרד וזעקה בהיתעללות התיקשורתית בנתניהו. (ל''ת)

      מזלנו שהעם חכם.בסקר ערוץ 2 היחיד שמיתחזק זה נתניהו, 27/06/10 14:18

    • ליבסקינד ??? הצחקת אותי (ל''ת)

      בושה, 27/06/10 19:17

  • 12.

    ביום שישי ראינו את חוצפת השידור הציבורי שיצא גיבור

    אילת, 27/06/10 12:12

    על גבו של ילד אחד שבוי. על רמי איגרא אפשר היה להביא עשרה אנשי ביטחון עם דעה הפוכה!
    למה הערוץ ה''אמיץ'' לא שאל בזמנו בכמה נפשות תעלה פתיחת מנהרת הכותל? או עלית שרון להר הבית? או שחרור שייך יאסין? או גדר חמדנית שחוצה שדות של פלשתינאים? או התנחלות בכפר סילוון?

    • סליחה זה לא ילד שבוי זה חייל צהל

      אורה, 27/06/10 13:33

      גם אנחנו וילדינו שרתנו בצבא. עכשיו נכדי בדרך לשם. ברגע שהם שם הם כבר לא ילדים לצערנו אלא חיילים.

    • רק להזכירך ה''גדר החמדנית'' הצילה מאות נפשות

      טל, 27/06/10 13:38

      וזה עוד נתון שהיית שמח להעלים אבל העובדות בשטח הן שמרגע שנבנתה הגדר כמות פיגוע הטרור, כמות המחבלים המתאבדים, ירדה דרסטית, בדוק את הנתונים אי אפשר לטעות בהם. (ויחד עם זאת צריך היה וצריך כעת לעשות מירב המאמצים שהגדר תפגע כמה שפחות בתושבים הסמוכים אליה {משני הצדדים אגב})

      ''שחרור יאסין'' כתבת בעצמך, והרי זה בדיוק העניין, שחרור טרוריסטים מסוכנים מאוד הוא מתכון לאסון.

      כל הנקודות שהעלית מופרכות ולא עומדות במבחן המציאות.

    • זו האמת

      איילת צודקת, 27/06/10 13:59

      הסיבות לכך שביבי, ולפניו אולמרט, וכל שאר החרצופים לא משחררים את גלעד קשורות לעצמם בלבד. יעזור לבחירה מחדש או לא.
      ממש לא אכפת להם אם גלעד ימות או אם אלף אזרחים ימותו. רק הכוח והעוצמה שלהם חשובים להם.

      תזכרו שאם אתם רוצים חיילים אמיצים בצבא- אתם מחוייבים להם. אחרת נדאג שבנינו לא יהיו בצבא או שלא יקריבו את עצמם.

      אבא לחייל

    • שמאלן קטן שלי אולי תרקוד איתי (ל''ת)

      וי, 27/06/10 14:09

    • שירת הברבור

      נעים, 27/06/10 14:11

      זו לא חוצפת השידור הציבורי אלא ניפנופי לשון נמרצים בעכוז.

    • כל אב לחיילים חייב להתנגד לעסקה! היא רק תעודד חטיפות נוספות

      אב לארבעה בנים, 27/06/10 14:14

      וגם תשחרר מחבלים שירצחו עוד. אסור לאשר עיסקה כזו!!!

    • רואים שאתה או את לא צופים הערוץ1

      זאב, 27/06/10 23:47

      הוא מתח בקורת על כל הארועים שמנית

    • חשבתי שאת עומדת להגיב לעניין. אחרי שקראתי, נותר רק להשיב: (ל''ת)

      יאללה, יאללה, יאללה (בקיצור:סתמי!), 28/06/10 15:54

  • 11.

    סוף סוף האמת יצאה לאור

    ישמעאל יעקב, 27/06/10 12:12

    כל הכבוד לאיילה חסון, שהביעה דיעה אחרת מזו של העדר שהולך אחר סיסמאות לשחרור גלעד שליט, ולא מבין את הצעדה הזאת עליהם להוביל לגבול עזה שם נמצא שליט, לא לכיוון ראש הממשלה, אפשרי גם משט לשם, כדי שהעולם הצבוע יבין מיהו החמאס הנהדר שהם כה רוצים ביקרו.

  • 10.

    צריך היה הרבה אומץ לב לצאת בשידור הזה ובמועד הזה - שאפו! (ל''ת)

    ירדן, 27/06/10 12:06

  • 9.

    הכל נכון, אבל מה הסיפור עם המונדיאל

    ליאור, 27/06/10 12:06

    פעם ראשונה שהערוץ ה-1 בכלל אפקטיבי וצובר רייטינג של יותר מ-5 פנסיונרים ואתה מתלונן...

  • 8.

    מסירה את הכובע בפני ערוץ 1 (ל''ת)

    פנינה, 27/06/10 11:56

  • 7.

    כל הכבוד לערוץ 1 (ל''ת)

    בניה, 27/06/10 11:55

  • 6.

    מקומם של עובדות בעולם של דמיונות מונחים

    ליאור, 27/06/10 11:55

    טוב שמישהו משמיע גם כל אחר מדהים לראות שכאשר מישהו מעז להציג עובדות לא חלומות לא מאווים רק עובדות יבשות עצובות וכואבות הוא מוגדר כבועט כחריג עולם העובדות חריג

  • 5.

    טוב שאחרי ארבע שנים נזכרו שיש עוד צד למטבע (ל''ת)

    עינת, ערד , 27/06/10 11:52

  • 4.

    בכאב רב, מסכים עם הדברים (ל''ת)

    אפריים, 27/06/10 11:41

  • 3.

    לאלון-מה רע בלשדר מונדיאל?

    אלי, 27/06/10 11:30

    ה-דו שיח לגבי גלעד שליט חשוב.אך אי אפשר לבטל את שאר עינייני היום!!

  • 2.

    ועדיין-יש לסגור את גל''צ וגלגל''צ-!!!! (ל''ת)

    מה לצה''ל הגדול ולפקקים בארלוזרוב?, 27/06/10 11:29

  • 1.

    הודות לשידורי המונדיאל, גיליתי את ערוץ אחד עם תוכניות איכותיות (ל''ת)

    הצופה, 27/06/10 11:18

    • צודק! גם אני עזבתי את העוגיות והיללנים של ערוץ שתיים ועשר. (ל''ת)

      יואב, 27/06/10 13:18

      • גם אני. מאז המונדיאל - צופה רק בערוץ 1 - כל תוכניותיו! (ל''ת)

        מיק, 27/06/10 14:34